voor
JEROEN.
(hallo). ten eerste leuke (erg foute) bloemen in dat roze (schuin boven v3).. maar het zou fijn zijn als je een bovenkant had die ook nog herkenbare elementen had. het is nogal een ratjetoe.

*die pijl is inderdaad echt te raar.

* mag ik dat lettertype dat achter je linkjes staat? ... ziet er erg gaaf en retro uit.. .
het zou denk ik handig zijn als je dat bovenste blok iets kleiner maakt en onderin nog roze terug laat komen..
en als je een 70's achtige style wil creeren.. dat lukt een beetje.. maar als je het echt van plan bent, kan je het beter radicaler doorvoeren.
(de linkjes echt in het lettertype dat erachter (in lichtergrijs) wordt gebruikt) duidelijkere bloemen. en het phat & phonky er meer "Bovenop" geplakt)
p.s. wat staat er trouwens in het latijn? ik heb het 3 jaar gehad. maar ben te lui om te lezen.
voor
niels raedts
hij's erg minimalistisch. en modern.
dunne lijntjes zijn ZO van deze tijd.
maar hij mag wel iets spannender.
ook de naam RAEDTS mag misschien iets donkerder..
ja. ik denk dat meer contrast goed de nadruk op dingen zou leggen,
probeer niet te veel lijntjes te gebruiken (zoals in portfolio.asp.. er staan wel erg veel lijntjes voor weinig info.. lijkt alsof de lijntjes belangrijker zijn. (ik snap dat dit meer wordt.. maar als er 1 lijntje blijft staan) dan ka
verder mooie site hoor.