Plaats hier je site-checks [deel 1]

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 581 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:25

admiral866

The King Personality Disorder

Op Thursday 15 March 2001 16:46 schreef Jasper het volgende:
Alrighty then.. Opzetje gemaakt voor nieuwe layout van een klant.

http://www.clubned.com/~jasper/opzet01.gif

Ik ben er wel al redelijk tevreden mee, maar wat zou er nog beter kunnen?
wat is dat voor wazige tekst ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 07:57

Obi

Op Thursday 15 March 2001 19:27 schreef admiral het volgende:

[..]

wat is dat voor wazige tekst ?
Ken je dat niet..? Da's gewoon fries hoor ;)

(uitleg mode: [topic=109105] )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Thursday 15 March 2001 19:00 schreef Obi het volgende:

[..]

Mijn voorkeur geniet het maken met dreamweaver (ook veel in het sourcevenster tiepen hoor, alleen voor bijvoorbeeld tabellen, plaatjes, mouseovers enz. is het veel handiger en sneller om het met DW te doen) en uiteindelijk de hele code 'met de hand' nalopen en perfectioneren... Als er ook maar n tag overbodig staat te zijn vind ik het al niet goed en BW heef tde neiging om font-tags nog 's overdreven neer te zetten...
Nou, zo leer ik nog eens wat! Eigenlijk wilde ik heel HTML overboord gooien. Ik ben namelijk Flash5 aan het leren. En daar kan je heeeeele gave dingen mee doen! Maar ik zal Dreamweaver eens uit gaan proberen. Dat zal waarschijnlijk ook beter compatible zijn met Flash...

Toch bedankt;)

PS Nogmaals zou ik willen weten wat jullie van www.accoord.nl vinden. Niet qua code maar in grafisch opzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Thursday 15 March 2001 20:25 schreef THEREALGodinRadiator het volgende:

[..]

Nou, zo leer ik nog eens wat! Eigenlijk wilde ik heel HTML overboord gooien. Ik ben namelijk Flash5 aan het leren. En daar kan je heeeeele gave dingen mee doen! Maar ik zal Dreamweaver eens uit gaan proberen. Dat zal waarschijnlijk ook beter compatible zijn met Flash...

Toch bedankt;)

PS Nogmaals zou ik willen weten wat jullie van www.accoord.nl vinden. Niet qua code maar in grafisch opzicht.
Hij is vies... De kwaliteit van de plaatjes komt overeen met een zeer brakke scan.... En dat Email logotje is ZOOOOO standaard.... kun je beter dumpen. Verder de pics zijn gewoon niet om aan te zien... ook niet op de sublinks....

Grafisch gezien is dit niet je van het dus..... sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dala
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 18:23
http://www.dala.f2s.com
ben er mee bezig (engels ==> nederlands) maar kijk eens en geef mening (liefst wel onderbouwt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dala
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 18:23
Op Thursday 15 March 2001 20:45 schreef _KaKaRoT_ het volgende:

[..]

Hij is vies... De kwaliteit van de plaatjes komt overeen met een zeer brakke scan.... En dat Email logotje is ZOOOOO standaard.... kun je beter dumpen. Verder de pics zijn gewoon niet om aan te zien... ook niet op de sublinks....

klopt en dit kan dus echt niet:
code:
1
2
<meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 4.0">
<meta name="ProgId" content="FrontPage.Editor.Document">

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Thursday 15 March 2001 20:47 schreef Dala11of11 het volgende:
code:
1
2
<meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 4.0">
<meta name="ProgId" content="FrontPage.Editor.Document">
Hij zei wel dat we moesten checken in grafisch opzicht... Dus die code heb ik ff achterwege gelaten....

Wat me ook nog te binnenschiet is.... Bekijk je site ook eens op hoge resoluties (1280x1024+) Je achtergrond plaatjes gaan zich dan herhalen... Dat ziet er vooral brak uit op je inschrijfpagina.... Als ik jou was zou ik dit product met deze gfx niet eens af durven leveren.... (back to the drawing board dus....)

Sorry ik kan er niet meer van maken...

P.S. Zullen we een cijfersysteem gaan introduceren? Zo van: "Dat en Dat kan er beter ik geef je een ..." Of denk ik nou totaal verkeerd... Men moet er dan wel rekening mee houden dat het een cijfer is van jou mening en niet een absoluut getal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Thursday 15 March 2001 20:45 schreef _KaKaRoT_ het volgende:

[..]

Well thx voor je feedback. Ik ben erg benieuwd wat voor een homepages jij hebt gemaakt. Graag zou ik daar de links van willen zien. Misschien kan ik er nog wat van leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Thursday 15 March 2001 20:55 schreef _KaKaRoT_ het volgende:

[..]

Hij zei wel dat we moesten checken in grafisch opzicht... Dus die code heb ik ff achterwege gelaten....

Wat me ook nog te binnenschiet is.... Bekijk je site ook eens op hoge resoluties (1280x1024+) Je achtergrond plaatjes gaan zich dan herhalen... Dat ziet er vooral brak uit op je inschrijfpagina.... Als ik jou was zou ik dit product met deze gfx niet eens af durven leveren.... (back to the drawing board dus....)

Sorry ik kan er niet meer van maken...

P.S. Zullen we een cijfersysteem gaan introduceren? Zo van: "Dat en Dat kan er beter ik geef je een ..." Of denk ik nou totaal verkeerd... Men moet er dan wel rekening mee houden dat het een cijfer is van jou mening en niet een absoluut getal..
Ik werk momenteel op een LCD scherm die geen hogere resoluties aankan dan 1024x768. Dus dat moet ik eens bij iemand anders gaan bekijken. In ieder geval bedankt voor de tip.

Dat cijfer systeem lijkt mij een heel goed idee. We moeten dan zoiets doen als een cijfer voor de inhoud, grafisch, technisch, geheel + extra opmerkingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Thursday 15 March 2001 21:14 schreef THEREALGodinRadiator het volgende:

[..]

Well thx voor je feedback. Ik ben erg benieuwd wat voor een homepages jij hebt gemaakt. Graag zou ik daar de links van willen zien. Misschien kan ik er nog wat van leren.
Ik heb nooit gezegd dat ik zelf goed was in design... Ik ben er alleen behoorlijk in verdiept omdat mijn vader in de webdesign industrie heeft gewerkt... Nu werkt ie als netwerkbeheerder voor een groot nederlands bedrijf...

Zelf ben ik nu bezig met het maken van de website van de lokale omroep (Exxact FM voor het geval het je wat zegt). De hindernissen voor deze site heb ik al eerder gepost....
Op dinsdag 13 maart 2001 16:35 schreef _KaKaRoT_ het volgende:
Dan heb ik ff een vraagje voor mezelf tussendoor.... Wat doe je met de website van een lokaal Radiostation als ze het pers met hun logo en kleuren willen? (deze kleuren zijn: pantone coated process yellow CVC en pantone coated RED 032 CVC... Lettertypes (sorry ik moet ff vloeken) Comic Sans MS en Impress BT.... Voor de items mag (gelukkig) verdana gebruikt worden......
edit:

Maar wat moet ik hiermee? (ik weet ook niet waarom ik dit vraag, want het antwoord kan ik alleen bij mezelf vinden)....
Maar daar ben ik dus mee bezig.... Shockwave intro en en main site...... Als ie af is mag ik hem pas laten zien sorry (ik heb alleen het voordeel dat Exxact FM onderdeel is van de lokale kabelkrant waardoor ik gebruik kan maken van de grafische expertise die daar aanwezig is....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-09 08:29

Bluppy2

Hip!

Dat cijferidee lijkt me echt cool. Net zoiets als bij de shopsurvey ofzo. Dan moeten ze natuurlijk wel oppassen dat er niet TE veel sites worden gepost en dat het een rommeltje wordt...

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi
  • Laatst online: 02-09 07:57

Obi

Cijferidee is leuk en aardig (er zijn er al een paar die met cijfers liepen te smijten, ik geloof dat langewerf ermee begonnen was), maar laten wij eerst even zorgen dat het sitecheck forum weer terug komt... zo'n sitecheck-topic schiet niet op natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Thursday 15 March 2001 17:23 schreef _KaKaRoT_ het volgende:

[..]

De oude versie stond nog op de proxy van school |:( ........ Maar dat blauwe is er nog steeds...... Pak er een tweede kleur bij (anders dan een blauwtint want dit is gewoon 1 blauwe massa...... He vloeit in elkaar over en wordt 1 blauwe vlek)......
Tja ik zal het eens proberen met een andere kleur erbij.. moet nog efkes kijken welke kleur(en)

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Thursday 15 March 2001 23:51 schreef Obi het volgende:
Cijferidee is leuk en aardig (er zijn er al een paar die met cijfers liepen te smijten, ik geloof dat langewerf ermee begonnen was), maar laten wij eerst even zorgen dat het sitecheck forum weer terug komt... zo'n sitecheck-topic schiet niet op natuurlijk...
Ik denk alleen dat we daar wel voorzichtig mee moeten zijn.... ALs we het gaan eisen zijn we nog verder van wal..... Als het n iet geaccepteerd wordt en dit topic wordt ook gesloten heb je niets meer...... Maar als we cijfers gaan geven denk ik dat we ff beter een nieuwe thread kunnen openen.....

We zitten nu al aan de 213 posts en dat zal alleen nog maar groeien.... Voor het overzicht lijkt het me beter dat we een nieuw draadje beginnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraasGast
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 19:22

GraasGast

Analogue Heaven

Topicstarter
Op Friday 16 March 2001 10:00 schreef _KaKaRoT_ het volgende:

[..]

Ik denk alleen dat we daar wel voorzichtig mee moeten zijn.... ALs we het gaan eisen zijn we nog verder van wal..... Als het n iet geaccepteerd wordt en dit topic wordt ook gesloten heb je niets meer...... Maar als we cijfers gaan geven denk ik dat we ff beter een nieuwe thread kunnen openen.....

We zitten nu al aan de 213 posts en dat zal alleen nog maar groeien.... Voor het overzicht lijkt het me beter dat we een nieuw draadje beginnen....
roger that ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraasGast
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 19:22

GraasGast

Analogue Heaven

Topicstarter
deze is nog niet vol hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hobbeldebobbel
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-02-2023

hobbeldebobbel

tjop tjop

Er is dus echt gewoon helemaal niemand die:

http://www.beleggingsnet.com

( http://huizen.dds.nl/~edwin123/ )

ff wil checken??? :?

Ik hoop dat er nu eindelijk 's iets van reacties opkomen, want zo wordt ik er ook niet slimmer van.....

thnx.

hier zou een slimme opmerking kunnen staan
maar die staat er niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, nu snap ik waarom er zo weinig reply's zijn, ik had deze/dit topic nog niet gezien :D. Dus maar opnieuw mijn oproep op deze plaats:

[b]Willen jullie aub mijn site checken?? Hij is sinds vanmiddag online en met Frontpage 98 gemaakt.. Jullie zullen het denk ik wel amateuristisch vinden, maar ik vind de site (ondanks dat ie met FP is gemaakt) er mooi uit zien.
Graag (nuttige) reacties en tips!![/b]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook LEUK POST JE HOMEPAGE :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Laatst online: 22-09 17:35

Tim Schuhmacher

abasios