Op dinsdag 13 maart 2001 16:06 schreef GRRR het volgende:
interwebs: misschien moet je flash gebruiken ik weet het niet maar dit is voorbeeld van hoe je flash niet moet gebruiken. veels te statisch, hoeft niet overdreven druk maar in dit geval kan je gewoon losse plaatjes maken. en over plaatjes gesproken ik vind die plaatjes ook niet geweldig sorry, beetje goedkoop die bevels en luchttexture.
Wat een onzin kraam jij uit zeg!! Het woord BETA heeft een betekennis!!

Ik vind dat jij jou commentaar op een flamerige manier brengt dank zij mensen zoals jij is er geen normaal site check forum topic meer. Hte menu is nog lang niet af. Het echte flash werk komt nog in het menu!! de navigatie is flash is voor mij een normale keuze want het is gewoon lekker snel en ik kan er veel effecten in kwijt!! En het is voor mensen echt niet moeilijk te bergrijpen dat ze op menu kunnen klikken om het menu tevoorschijn te laten komen. Maar ik zal wel eem mouse over action maken of een drag of zo..
800x600 tja daar had ik mijn twijfels over maar ik denk dat er toch nog wel mensen zijn die een resolutie van 800x600 hanteren dus ik zal maybe er toch maar wel rekening mee gaan houden.
Om even iets te zeggen over bevels enzo!! Het is wel nog steeds een mooi effect!!
Het komt doordat veel mensen het vreemd toepassen dat er vaak zo over geblaat wordt.
Ik vind het mooi!!
Dat is mijn mening!!
het is ook een personal site!!
en het is nog maar de beta! Heel de site moet nog verder met graphics aangekleed worden!! Dus geef normaal commentaar!

en normale tips! en ideetjes graag!!
Het gaat mij om de toon waarop men commentaar geeft.
misschien moet je flash gebruiken ik weet het niet maar dit is voorbeeld van hoe je flash niet moet gebruiken.
Maar goed ik ben erg prikkelbaar vandaag!! sorry daar voor!

we gaan gewoon weer vrolijk verder!!