Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:40

hilgo

Clear your mind of can't.

FRanatic schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 20:33:
Zijn er meerdere mensen met problemen met het ontvangen van smsjes ?
Soms komen sms berichten zeer laat of helemaal niet binnen.
Ook komt het voor dat een sms van een contactpersoon niet als zodanig wordt weergegeven. Alleen het nummer is dan zichtbaar, maar wordt niet gekoppeld aan een contact uit het adresboek.

Fw versie: onbekend (toestel niet voorhanden op dit moment) Waarschijnlijk laatste officiele versie beschikbaar via OTA.
Provider: Vodafone

Als er oplossingen of suggesties zijn (naast het toestel naar vodafone brengen) hoor ik ze graag.
Bedankt !
Ik ontvang mijn sms-en zonder problemen. Mijn vrouw heeft met haar N97 mini wel dit probleem gehad maar dat lijkt aan de provider kant te te hebben gelegen: Sinds de overstap van Vodafone naar T-Mobile heeft ze hier geen last meer van.
Wat betreft het tonen van nummer i.p.v. contactnaam: Ik meen me te herinneren dat dat iets te maken had met 1) de manier van noteren van het nummer of 2) het wel of niet plaatsen van je contacten op de sim.
Het is een tijd geleden dat ik hem voorbij heb zien komen dus ik kan ook volledig de plank mis slaan nu :+
druup schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 22:13:
Ik wil de applicatie Whatsapp op het startscherm zetten als ik het onderstaande volg dan krijg ik "bij selecteer inhoud toevoegen" aantal keuzemogelijkheden maar niet Whatsapp.
Weet iemand hoe je dit moet doen?

Items aan het startscherm toevoegen
Houd een leeg gebied in het startscherm
ingedrukt en selecteer Inhoud toevoegen
in het pop-upmenu en vervolgens het item.
Op je homescreen kun je widgets & shortcuts neerzetten. Whatsapp gebruikt een shortcut en geeft je een klein icoontje. Via opties > inhoud bewerken kun je je homescreen aanpassen. Op een van de 2 balken met 4 icoontjes er een kiezen die vervangen mag worden door whatsapp en dan zou je hem in de lijst tegen moeten komen. Ik hoop dat het een beetje duidelijk verhaal is maar kan het even niet beter verwoorden.

[ Voor 26% gewijzigd door hilgo op 27-01-2011 12:57 ]

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023
Volgens mij was mijn eerste batterij sowieso slechter, heb nu een nieuwe gekocht via ebay voor paar euro. Het is wel een echte volgens mij, want ik kan echt geen verschillen vinden/zien. Heb hem echt goed bekeken, ook de sticker die erop zit is zo'n hologram en precies hetzelfde. Als er uberhaupt verschil in zou zitten dan zit het binnen in. Maar deze gaat langer mee als de batterij die erbij zat, gebruik ze nu allebei dus eentje als reserve. Heb hem pas net in huis dus zal de komende tijd wel in de gaten houden of ie nog beter wordt of juist slechter.

Het was sowieso deze:
NOKIA 100% GENUINE BL-4J http://cgi.ebay.nl/300513730054

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-06 15:53
@hilgo:

Thanks. Zal het simverhaal eens testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al succes gehad bij het updaten naar versie 20.0.042?

..........................van 11.0.029 .?
In het engels is het wel mogelijk,maar dan is alles(menu e.d) in engels(neem ik aan).
De update zou stabiliteit brengen.Vooral de gps is echt onbetrouwbaar bij mij.
Ene moment doet `ie het goed en krijg ik zelfs een stem te horen "verbinding bereikt" en even later niks.
Irritant.De instellingen heb ik allemaal aan staan behalve bluetooth gps.

Ook heb ik een probleem met de real player.Sommige opgenomen en geconverteerde mp4 files hebben happeringen,en andere speeld die wel feilloos af.

En als ik van de ovi store op de pc via sms een app naar mijn phone verzend dan krijg ik eerst een sms van ovi store dat er een nieuwere versie beschikbaar is,maar dan blijkt het installeren een fout .
Als ik van in de gsm zelf naar ovi store ga kan ik wel meteen naar binnen.

Een paar problemen waar ik tegen aan loop, maar na bijna een maand nog steeds tevreden over de nokia :) .
Wat minder over simyo :( .Ik dacht dat het prepaid was ,blijk ik in eens toch zoveel euro negatief te staan.
Krijg ik een email of ik dat even wil betalen.
Nu schijnt het dat ze zelfs een deurwaarder(+kosten)in de arm kunnen nemen en een paar euro dan over de 100 euro kan gaan kosten.Fijn dat simyo.
Toch maar een ander zoeken.Vodafone is ook geen "je van het" maar in het live portaal kan je wel altijd graties ned1 bekijken op je nokia.
Plus dat de snelheid van simyo zo laag is.Nooit sneller dan 128 kb/ps .Vodafone heeft 384 kb/ps.
De eerste betaalde MB`s binnen de bundel zelfs nog sneller .

Tot slot een opmerking.Ik dacht dat de nokia maar 1 speaker had,maar er is er ook 1 aan de voorzijde.
Dus zijn 2 speakers, 1 voor geluidstoepassing en 1 voor het bellen.
Als je tijdens het bellen handsfree inschakeld switch je tussen de verschillende speakers.

Edit ; Bedankt Joep . d:)b
Ik schijn een probleem met lezen te hebben ,naast mijn probleem met typen.
Je hebt een paar pagina`s terug een methode uitgelegt maar ik had het nog niet gezien,hoewel ik het topic zelf uiteraard al 3x gelezen had. 7(8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2011 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 19:07:
Iemand al succes gehad bij het updaten naar versie 20.0.042?

..........................van 11.0.029 .?
Heb ik gedaan en ben er zeer tevreden mee, en met code 0593234 RM-612_EURO_EURO_QW_WHITE kan je ook Nederlands kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-02-2024
Zijn er meer mensen die er last mee hebben dat te pas en te onpas de geheugenkaart wordt verwijderd? Je vingers rusten zo lekker tegen dat klepje tijdens het SMS-en cq mobiel internetten.

TeamBVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:36

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 12:17:

Nu ,iets interesants;

De nokia c6 heeft standaard een gesproken tekst optie .
Standaard is dat ;john ,engels.

Nu heb ik nederlands als taal gedownload en een install gedaan .
Zo ver ,zo goed,maar dan ....er blijkt dus geen karakter beschikbaar die nederlands voor leest.
Helaas geen truus of jan ,zover ik weet.
Wel jammer want het is leuk je sms voor te laten lezen.
Sterker nog ,je zou zo zelfs een boek kunnen luisteren.

Dat ze al die functie`s ,al die mogelijkheden(,ik ga ze niet op noemen maar het is echt veel)
in zo`n klein ding kunnen stoppen :o .

--------------------------------------------------------------
Edit ;het is toch gelukt met de berichten spreker.
Je moet de versie voor de c5 pakken ,INGRID!!!! O+ ,en zij werkt wel.
Nou heb ik hier ook al eens mee zitten vogelen maar niet voor elkaar gekregen. Zou je een stappenplannetje willen maken?

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TK38
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-08-2023
Wie weet raad. Ik heb een aantal videoclips via OVI op het toestel gezet. Deze clips een aantal keer bekeken, echter van de week eerst de melding kan geen verbinding maken met de server. ????. Toestel uit en aangezet, daar na was deze melding weg en kon er wer gekeken worden.
Alleen nu krijg ik de melding ongeldige clip - bewerking geannuleerd. Soft ware versie is die met 42 op het einde en via google kan ik het niet echt vinden.
Iemand een idee waar het aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie je bericht nu pas teacher maar het is opzich niet zo moeilijk.
Je moet zowel nederlands als taal downloaden ,en ingrid als stem en dan install.( bij /in berichtlezer.)
Je hebt dus taal ; staat standaard op engels
stem ;standaard op martin.
Het is niet zo moeilijk ,ff instaleren en dan op je gsm instellen/veranderen.
Ik heb ook nog een download link voor je gevonden :)
http://nokian97forum.nl/i...61.msg14554.html#msg14554[small]

download link werkt niet meer deze wel

http://europe.nokia.com/s...software/text-to-speech#1

Dat zal wel werken :Y
c6 invullen en dan beide bestanden downloaden naar pc .Nokia aansluiten op pc met usb kabel en verzenden naar nokia. Op je nokia dan installeren.
klaar.Makkie toch teacher ?

dit is evt ook interessant ,nokia audiobooks
http://betalabs.nokia.com/apps/nokia-audiobooks

De nokia maps gps werkt echt niet,maar google maps navigatie perfect.
Zelfde met de browser de nokia eigen is niet veel soeps maar opera mini 5 werkt prima.

* Je kan beter zelf muziek downloaden van you tube en dan naar je c6 zenden(bluetooth /usb kabel).
De pc zal het automatisch
in het juiste formaat zetten ,als je dat wilt(windows 7 ,althans).

* De geheugenkaart blijft bij mij gewoon goed zitten ,en ook de accu laat heel snel op,binnen 40minuten van helemaal leeg naar helemaal vol,en doe er -/+ 48 hr mee,bij regelmatig gebruik.

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2011 20:59 ]

Verwijderd

Ik heb een probleem met mijn C6. Ik weet niet zeker of ik dat hier moet posten, of dat ik een nieuw topic moet openen, maar plaats het maar even hier.

Ik kan namelijk mijn hotmail account niet installeren op mijn C6. Het lukt me wel om het account van mijn zus en mijn vriend te installeren, maar bij mijn account zegt hij : "dienst tijdelijk niet beschikbaar. Probeer het later nog eens".
Heeft iemand een idee waar dat in zit?
Ik ben naar het nokia servicepunt geweest, de nieuwste software staat er op, maar zij kunnen me ook niet verder helpen.

Ik hoor het graag als iemand me kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Via bing kwam ik hier: http://discussions.europe...ce-Temporarily/m-p/898767
Misschien helpt de oplossing die daar genoemd wordt voor jou ook.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is me ondertussen gelukt om mijn e-mailbox er op te zetten. Het lag aan een attachement dat hij niet wilde binnenhalen. Alleen.... het volgende probleem is dat hij niet synchroniseerd. Iemand enig idee wat daar de oorzaak van kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb af en toe dat mijn mailboxen niet willen synchroniseren. Een reboot helpt dan. Als iemand een betere oplossing heeft hou ik me aanbevolen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher

teacher

Dysgaf!

@qwerty1971: thanks! het werkt :)

En nu even algemeen: ik heb spijt. Nouja, spijt is een groot woord, maar als nokia-fanboy van het eerste uur moet ik wel een paar keer slikken nu ik de C6-00 wat langer gebruik.

Traag, "fout! geheugen vol" meldingen terwijl je niks bijzonders doet, vastlopers, batterijduur van soms maar een paar uur (in mijn jaszak in de garderobe), apps die niet af willen sluiten, widgets die niet willen laden...
De hele "gebruikerservaring" valt nogal tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
teacher schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 20:23:
En nu even algemeen: ik heb spijt. Nouja, spijt is een groot woord, maar als nokia-fanboy van het eerste uur moet ik wel een paar keer slikken nu ik de C6-00 wat langer gebruik.

Traag, "fout! geheugen vol" meldingen terwijl je niks bijzonders doet, vastlopers, batterijduur van soms maar een paar uur (in mijn jaszak in de garderobe), apps die niet af willen sluiten, widgets die niet willen laden...
De hele "gebruikerservaring" valt nogal tegen.
Helemaal mee eens, dit is de eerste telefoon die in mijn ervaring heel vaak gewoon niet doet wat ie moet doen. Ik heb hiervoor paar jaar windows mobile gehad, die liep wel eens vast maar dat was het dan ook.

Precies wat jij beschrijft heeft iedereen mee te kampen en je wordt er gewoon soms gek van. Als ik van huis ga met 100% batterij, neem ik een reserve batterij mee omdat ik gewoon weet dat hij anders een avondje stappen niet haalt. Hetzelfde met de softwarematige bugs, zoals e-mail die niet meer sync is. Van de week nog twitpic achtige app die niet meer aan ging. Moest hem de-installeren en weer opnieuw erop zetten, pfff. Opera Mini die er vaak genoeg gewoon uit klapt terwijl er niks draait behalve twitter/whatsapp.

Voor mij geen symbian meer in ieder geval, maar dit is ook wel een budget telefoon in mijn ogen. Weet niet of de N8 ook vol met bugs en irritaties zit maar ik zou hem niet eens meer willen.

Ik reboot hem nu meestal twee a drie keer per week zodat alles in ieder geval wat langer blijft draaien ;w

Kortom: alles werkt wel, maar toch ook weer niet ... sowieso grafisch is symbian ook echt slecht.

[ Voor 4% gewijzigd door NeoMe op 05-03-2011 20:34 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De melding van "het geheugen is vol" kan ik misschien verhelpen.
Het is nl dat de gps van nokia zelf maar liefst 70%(staat standaard ingesteld) van het eigen geheugen toebedeeld krijgt.
Dit kan je zelf instellen op bijvoorbeeld 10 % (= 10% van 230MB eigen intern geheugen) wat ongeveer 25 mb voor de gps is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher

teacher

Dysgaf!

Dat is een goede tip, die gaan we meteen uitproberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
Super dat je de oplossing noemt maar zonder zo'n mooi handleidingen boekje die nooit iemand leest ...

Deze keer wil ik hem wel lezen, en dan is ie weer niet bijgeleverd!

QWERTY geef je geheim voordat ik een AZERTY van je maak })

*Nerdmodus /off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Handleiding om geweld te voorkomen :P

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar zelfs met handleiding zie ik zo gauw niet waar je dat kan instellen. Door welke menu's moet je dan heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry voor mijn late bericht ik zie het nu pas en ik moet het ook uit het hoofd doen want ik heb de nokia aan mijn zus gegeven voor d`r verjaardag. :Y
Dus ik heb hem niet hier,en kan dus ook niet kijken op het toestel waar je moet zijn.
Naar wat mij nog bij staat was het misschien ; Menu > Toepassingen >
Locatie en GPS-gegevens > Opties >

Of de nokia maps zelf openen en daar instellen....(dit is weinig hulpvol,sorry)

Ik weet in iedergeval dat ik het NIET in de handleiding heb zien staan,maar het kan echt.
-Dus uw zoektocht, zal niet tevergeefs zijn-
Je kan dus instellen hoeveel geheugen de nokiamaps kan/mag gebruiken voor de maps,
en dat was vlakbij waar je ook kon kiezen tussen metric stelsel of gewoon?Dus waarschijnlijk in de nokiamaps instellingen zelf,maar 100% zeker weet ik dit niet! :N

In ieder geval ,kom op jongens ook zonder mijn hulp ,heeft u dat zo gevonden,gij zijt tweakers
en ik ,totaal a-technisch en onhandig,vond het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, het gaat dus om Nokia Maps en de geheugenkaart en niet om het werkgeheugen wat bij mij af toe vol loopt als ik te veel applicaties open heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel volgens mij gaat het wel van het eigen interne opslag geheugen af.
Ik weet niet of de nokia dat ook benut als zijnde werk geheugen.
Het ding heeft Ram en Rom, naar dat ik dacht,en dan nog micro sd.
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 19:20:
De melding van "het geheugen is vol" kan ik misschien verhelpen..
hey.. ik kom ff uit het n8 forum...

in de n8 moet je dit doen in nokia maps

klik op de steeksleutel... klik dan op "kaart". dan zie je een scherm genaamd "Categorieën"
het ziet er zo uit (ongeveer) in een n8 (zal niet veel schelen in een c6).....

Categorieën
---------------------------------------
max. gebruikt geheugen
[een schuif regelaar]
gebruikt geheugen
[naam gebruikt geheugen]
maatstelsel
[metrisch]

die schuifregelaar kan je dus naar links schuiven voor meer geheugen cq opslagruimte

edit - - mogelijk opent er een extra scherm om de schuifregelaar te schuiven.... (als in de n8)

siebe

ps... ff gecheckt in me vriendin dr c6

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2011 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toppie siebe d:)b

Dat is idd zo als ik mij herinner,het ook gedaan te hebben.

Volgens mij maakt het ook best wel verschil in gebruikers ervaring ,want ik had nooit zo`n melding gehad
van "je geheugen is vol".
70 % standaard ingesteld is teveel.Daar hadden ze 20 of 25% van moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
Gevonden en aangepast, tnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pegagus
  • Laatst online: 12-09 21:21
Ik probeer de C6 van mijn vrouw te updaten via NSS, maar dat wil niet werken. De telefoon wordt domweg niet gevonden. Volgens een helpscherm zou er ook een usb-driver vervangen (moeten) worden, maar daar ziek ik ook niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:14
@pegagus: Precies hetzelfde hier, echter mijn Nokia 5530 XM wordt wel gevonden!

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn C6 azerty zit nog steeds op 11.0.0.29 ... en er is nog niks uit volgens Ovi Suite.Als ik de productcode verander en een update doe , krijg ik dan een Qwerty keyboard ?

Zijn die nieuwe versies sneller ? Want het ding reageert werkelijk bijzonder traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

De laatste versie is 20.0.42 (zou betere performance bieden) en die is beschikbaar voor onderstaande productcodes:

059C639: C6-00 RM-612 Cosmote GR Black V1 - MR
059C639: C6-00 RM-612 Cosmote GR Black V1 - MR
059C216: C6-00 RM-612 Country Variant China CN PRC Black v3
059G3D8: C6-00 RM-612 Country Variant China CN PRC Pink v3_COLOR
059C217: C6-00 RM-612 Country Variant China CN PRC White v3_COLOR
059B843: C6-00 RM-612 Country Variant Croatia HR black v2
059B841: C6-00 RM-612 Country Variant Denmark DK Black - MR
059C4T1: C6-00 RM-612 Country Variant Denmark DK White - MR
059C4H3: C6-00 RM-612 Country Variant Estonia EE Black v1 - MR
059C5X5: C6-00 RM-612 Country Variant Estonia EE White v1 - MR
059B9N5: C6-00 RM-612 Country Variant Finland FI LIFETIME_MSG_BLACK_V1 - MR
059B9N8: C6-00 RM-612 Country Variant Finland FI LIFETIME_MSG_WHITE_V1 - MR
059C312: C6-00 RM-612 Country Variant Hongkong HK Black v1 - MR
059C310: C6-00 RM-612 Country Variant Hongkong HK White v1 - MR
059D0Z8: C6-00 RM-612 Country Variant Italy IT BLACK - MR
059D7M9: C6-00 RM-612 Country Variant Italy IT WHITE - MR
059C4P5: C6-00 RM-612 Country Variant Latvia LV Black v1 - MR
059C5X6: C6-00 RM-612 Country Variant Latvia LV White v1 - MR
059C5R8: C6-00 RM-612 Country Variant Lithuania LT Black v1 - MR
059C5R9: C6-00 RM-612 Country Variant Lithuania LT White v1 - MR
059B820: C6-00 RM-612 Country Variant Norway NO Black v2 - MR
059C5N5: C6-00 RM-612 Country Variant Norway NO White v2 - MR
059F1T8: C6-00 RM-612 Country Variant Poland PL (black) v1 - MR
059F200: C6-00 RM-612 Country Variant Poland PL (white) v1 - MR
059F9Q9: C6-00 RM-612 Country Variant Slovenia SI white v1_COLOR
059F9L9: C6-00 RM-612 Country Variant Slovenia SI black v1
059B817: C6-00 RM-612 Country Variant Sweden SE Black - MR
059B2S5: C6-00 RM-612 Country Variant Switzerland CH LIFETIME_MSG Black V1 - MR
059B9L6: C6-00 RM-612 Country Variant Switzerland CH LIFETIME_MSG White V1 - MR
059C0L9: C6-00 RM-612 Country Variant Taiwan TW Black V1.0 - MR
059C0L8: C6-00 RM-612 Country Variant Taiwan TW White V1.0 - MR
059C0M1: C6-00 RM-612 Country Variant United Kingdom GB V1 Black - MR
059C0M0: C6-00 RM-612 Country Variant United Kingdom GB V1 White - MR
059D347: C6-00 RM-612 DNA Finland FI Sim-lukittu Black - MR
059D3J2: C6-00 RM-612 DNA Finland FI Sim-lukittu White - MR
059C9X5: C6-00 RM-612 eMobile IE White V2 - MR
059C8M8: C6-00 RM-612 Fastweb SpA IT white - MR
059B8W1: C6-00 RM-612 Mobilkom Austria AT Black V2 - MR
059G8M5: C6-00 RM-612 MTN ZA White V1_COLOR
059F1L1: C6-00 RM-612 MTN ZA Black V1 - MR
059C6C7: C6-00 RM-612 Optimus PT V1 - Black - MR
059H2P0: C6-00 RM-612 Orange SK SK White SimLock Variant V1
059C2C0: C6-00 RM-612 Play Mobile PL Black V1 - MR
059C1B1: C6-00 RM-612 Polkomtel SA PL Black V1 - MR
059C5V6: C6-00 RM-612 Polska Telefonia Cyfrowa Era PL Black V1 - MR
059C2B8: C6-00 RM-612 PTK Centertel (Orange PL) PL Black V1 - MR
059D1J4: C6-00 RM-612 PTK Centertel (Orange PL) PL White V1 - MR
059B9S8: C6-00 RM-612 Si.mobil d.d. SI black light v1 - MR
059C6Z9: C6-00 RM-612 Si.mobil d.d. SI white light v1 - MR
059B3F2: C6-00 RM-612 Swisscom CH Black V2 - MR
059D327: C6-00 RM-612 Swisscom CH White V2 - MR
059C659: C6-00 RM-612 T-Mobile Austria AT Black - MR
059C659: C6-00 RM-612 T-Mobile Austria AT Black - MR
059C051: C6-00 RM-612 T-Mobile Croatia HR black light v1 - MR
059C6R3: C6-00 RM-612 T-Mobile CZ CZ Black V1 - MR
059C6R3: C6-00 RM-612 T-Mobile CZ CZ Black V1 - MR
059F0J4: C6-00 RM-612 T-Mobile Hungary HU White (Origo) V2_COLOR GV
059C8R2: C6-00 RM-612 T-Mobile Hungary HU BLACK (Origo) V2 GV
059G411: C6-00 RM-612 T-Mobile Montenegro (Mobis) ME Black V1
059C664: C6-00 RM-612 T-Mobile NL NL Black GV v1 GV - MR
059C664: C6-00 RM-612 T-Mobile NL NL Black GV v1 GV - MR
059C8R4: C6-00 RM-612 T-Mobile SK SK Black V1 - MR
059C626: C6-00 RM-612 T-Mobile UK GB Black GV V1 (Contract) - MR
059C626: C6-00 RM-612 T-Mobile UK GB Black GV V1 (Contract) - MR
059C430: C6-00 RM-612 Taiwan TWM TW Black V1.0 - MR
059C409: C6-00 RM-612 Taiwan TWM TW White V1.0 - MR
059C6R4: C6-00 RM-612 Telenor Hungary HU BLACK TELENOR V1 - MR
059G791: C6-00 RM-612 Telenor Serbia RS Black V1_COLOR
059G469: C6-00 RM-612 Telenor Serbia RS White V1
059B9L4: C6-00 RM-612 Vipnet HR black light v1 - MR
059C6Z3: C6-00 RM-612 Vipnet HR white light v1 - MR
059C4P9: C6-00 RM-612 Vodafone CZ CZ BLACK V2 - MR
059D710: C6-00 RM-612 Vodafone Hungary HU Black V1 - MR
059C8M6: C6-00 RM-612 Vodafone IT IT Black V2
059C8M6: C6-00 RM-612 Vodafone IT IT Black V2
059C5C8: C6-00 RM-612 Vodafone New Zealand NZ Black V1 - MR
059C218: C6-00 RM-612 Vodafone NL NL GV v1 Black - MR
059C0M8: C6-00 RM-612 Vodafone UK GB Contract Black v2 - MR
059D0Z5: C6-00 RM-612 Wind IT IT BLACK V1 - MR
059F0H2: C6-00 RM-612 Yoigo ES ES White - MR
0594440: RM-612_CHINA_CHINA_QW_BLACK
059F2D1: RM-612_CHINA_CHINA_QW_FUSHIA_PINK
0594441: RM-612_CHINA_CHINA_QW_WHITE
0596265: RM-612_CHINA_HONG_KONG_QW_BLACK
0596268: RM-612_CHINA_HONG_KONG_QW_WHITE
0596778: RM-612_CHINA_TAIWAN_QW_BLACK
0596773: RM-612_CHINA_TAIWAN_QW_WHITE
0597994: RM-612_EURO_AUSTRIA_QW_BLACK
0598002: RM-612_EURO_AUSTRIA_QW_WHITE
0595428: RM-612_EURO_BALCANS_QW_BLACK
0595477: RM-612_EURO_BALCANS_QW_WHITE
0597999: RM-612_EURO_BALTIAN_QW_BLACK
0598011: RM-612_EURO_BALTIAN_QW_WHITE
0597995: RM-612_EURO_BELGIUM_QW_BLACK
0598003: RM-612_EURO_BELGIUM_QW_WHITE
0599047: RM-612_EURO_BENELUX_QW_BLACK
0599049: RM-612_EURO_BENELUX_QW_WHITE
0599048: RM-612_EURO_BULGARIA_QW_BLACK
0599050: RM-612_EURO_BULGARIA_QW_WHITE
0597997: RM-612_EURO_CIS_SOUTH_QW_BLACK
0598009: RM-612_EURO_CIS_SOUTH_QW_WHITE
0596765: RM-612_EURO_CZECH_QW_BLACK
0596764: RM-612_EURO_CZECH_QW_WHITE
0597998: RM-612_EURO_ESTONIA_QW_BLACK
0598010: RM-612_EURO_ESTONIA_QW_WHITE
0585907: RM-612_EURO_EURO_QW_BLACK
059B9M8: RM-612_EURO_EURO_QW_BLUE
059B9N0: RM-612_EURO_EURO_QW_FUSHIA PINK
0593234: RM-612_EURO_EURO_QW_WHITE
0594435: RM-612_EURO_FINLAND-SWEDEN_QW_BLACK
0594436: RM-612_EURO_FINLAND-SWEDEN_QW_WHITE
0595424: RM-612_EURO_FRANCE_QW_BLACK
0595463: RM-612_EURO_FRANCE_QW_WHITE
0599138: RM-612_EURO_GERMAN_QW_BLACK
0599139: RM-612_EURO_GERMAN_QW_WHITE
0596315: RM-612_EURO_GREECE-CYPRUS_QW_BLACK
0596314: RM-612_EURO_GREECE-CYPRUS_QW_WHITE
0595429: RM-612_EURO_HUNGARY_QW_BLACK
0595478: RM-612_EURO_HUNGARY_QW_WHITE
0598000: RM-612_EURO_ISRAEL_QW_BLACK
0598016: RM-612_EURO_ISRAEL_QW_WHITE
0595425: RM-612_EURO_ITALY_QW_BLACK
0595474: RM-612_EURO_ITALY_QW_WHITE
0595422: RM-612_EURO_LXB_QW_BLACK
0595460: RM-612_EURO_LXB_QW_WHITE
0597990: RM-612_EURO_MACEDONIA_QW_BLACK
0598005: RM-612_EURO_MACEDONIA_QW_WHITE
0597996: RM-612_EURO_MOLDOVA_QW_BLACK
0598008: RM-612_EURO_MOLDOVA_QW_WHITE
0597993: RM-612_EURO_POLAND_QW_BLACK
0598001: RM-612_EURO_POLAND_QW_WHITE
0595426: RM-612_EURO_PORTUGAL_QW_BLACK
0595475: RM-612_EURO_PORTUGAL_QW_WHITE
0597991: RM-612_EURO_ROMANIAN_QW_BLACK
0598006: RM-612_EURO_ROMANIAN_QW_WHITE
0596311: RM-612_EURO_RUSSIA-BELARUS_QW_BLACK
0596313: RM-612_EURO_RUSSIA-BELARUS_QW_WHITE
0594439: RM-612_EURO_SCANDINAVIA_QW_BLACK
0594437: RM-612_EURO_SCANDINAVIA_QW_WHITE
0596319: RM-612_EURO_SLOVAKIA_QW_BLACK
0596320: RM-612_EURO_SLOVAKIA_QW_WHITE
0595427: RM-612_EURO_SPAIN_QW_BLACK
0595476: RM-612_EURO_SPAIN_QW_WHITE
0595423: RM-612_EURO_SWITZERLAND_QW_BLACK
0595462: RM-612_EURO_SWITZERLAND_QW_WHITE
0596318: RM-612_EURO_TURKEY_QW_BLACK
0596316: RM-612_EURO_TURKEY_QW_WHITE
0597992: RM-612_EURO_UKRAINA_QW_BLACK
0598007: RM-612_EURO_UKRAINA_QW_WHITE
0597683: RM-612_MEA_AFRICAN_ENGLISH_QW_BLACK
0597753: RM-612_MEA_AFRICAN_ENGLISH_QW_WHITE
0597691: RM-612_MEA_AFRICAN_FRENCH_AZ_BLACK
0597758: RM-612_MEA_AFRICAN_FRENCH_AZ_WHITE
0597688: RM-612_MEA_AFRICAN_PORTUGUESE_QW_BLACK
0597756: RM-612_MEA_AFRICAN_PORTUGUESE_QW_WHITE
0597676: RM-612_MEA_ARABIC_AZ_BLACK
0597702: RM-612_MEA_ARABIC_AZ_WHITE
0597670: RM-612_MEA_ARABIC_KSA_TPO1_QW_BLACK
0597698: RM-612_MEA_ARABIC_KSA_TPO1_QW_WHITE
0596784: RM-612_MEA_ARABIC_QW_BLACK
0596783: RM-612_MEA_ARABIC_QW_WHITE
0597671: RM-612_MEA_ARABIC_TPO2_QW_BLACK
0597699: RM-612_MEA_ARABIC_TPO2_QW_WHITE
0596781: RM-612_MEA_IRAN-AFGANISTAN_QW_BLACK
0596782: RM-612_MEA_IRAN-AFGANISTAN_QW_WHITE
0597690: RM-612_MEA_MOZAMBIQUE_QW_BLACK
0597757: RM-612_MEA_MOZAMBIQUE_QW_WHITE
0597685: RM-612_MEA_NIGERIA_QW_BLACK
0597754: RM-612_MEA_NIGERIA_QW_WHITE
0597680: RM-612_MEA_PAKISTAN_QW_BLACK
0597751: RM-612_MEA_PAKISTAN_QW_WHITE
0597678: RM-612_MEA_PAN_MEA_QW_BLACK
0597705: RM-612_MEA_PAN_MEA_QW_WHITE
0597681: RM-612_MEA_SOUTH_AFRICA_QW_BLACK
0597752: RM-612_MEA_SOUTH_AFRICA_QW_WHITE
0597675: RM-612_MEA_SYRIA_QW_BLACK
0597701: RM-612_MEA_SYRIA_QW_WHITE
0595479: RM-612_MEA_UAE_QW_BLACK
0595504: RM-612_MEA_UAE_QW_WHITE
0597941: RM-612_SEAP_BANGLADESH_QW_BLACK
0597950: RM-612_SEAP_BANGLADESH_QW_WHITE
0597937: RM-612_SEAP_CAMBODIA_QW_BLACK
0597946: RM-612_SEAP_CAMBODIA_QW_WHITE
0597942: RM-612_SEAP_EMERGING_ASIA_QW_BLACK
0597951: RM-612_SEAP_EMERGING_ASIA_QW_WHITE
0597943: RM-612_SEAP_INDIA_QW_BLACK
059C4B3: RM-612_SEAP_INDIA_QW_BLUE
0597952: RM-612_SEAP_INDIA_QW_WHITE
0597938: RM-612_SEAP_INDONESIA_QW_BLACK
0597947: RM-612_SEAP_INDONESIA_QW_WHITE
0597935: RM-612_SEAP_MALAYSIA_QW_BLACK
0597945: RM-612_SEAP_MALAYSIA_QW_WHITE
0597939: RM-612_SEAP_PHILIPPINES_QW_BLACK
0597948: RM-612_SEAP_PHILIPPINES_QW_WHITE
0596155: RM-612_SEAP_SINGAPORE_QW_BLACK
0596156: RM-612_SEAP_SINGAPORE_QW_WHITE
059C054: RM-612_SEAP_SRI LANKA_QW_BLACK
059C055: RM-612_SEAP_SRI LANKA_QW_WHITE
0596779: RM-612_SEAP_THAI_QW_BLACK
0596780: RM-612_SEAP_THAI_QW_WHITE
0597944: RM-612_SEAP_VIETNAM_QW_BLACK
0597954: RM-612_SEAP_VIETNAM_QW_WHITE

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

erg tevreden met mijn c6, maar sinds een paar dagen kan ik het menu niet meer openen. Foon geeft dan systeemfout aan, vindt dit erg vervelend. Is er iemand die me kan vertellen wat ik hier aan kan doen, ik hoop het.
Alvast bedankt,

Natasja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 20:02:
Hallo,

erg tevreden met mijn c6, maar sinds een paar dagen kan ik het menu niet meer openen. Foon geeft dan systeemfout aan, vindt dit erg vervelend. Is er iemand die me kan vertellen wat ik hier aan kan doen, ik hoop het.
Alvast bedankt,

Natasja
Is de simkaart correct geïnstalleerd?
Is de batterij volledig opgeladen?
Heeft u de telefoon met het scherm naar u toe gericht?
Staat uw toestel aan?
* Dit zou T-Mobile vragen, dus goed van je dat je hier meteen naar toe gaat ;)

Batterij eruit en terug erin ( opnieuw aanzetten dus ) als het blijft dan back up maken van je fotos/video's/etc en hard reset ( terug naar fabrieksinstellingen ). Backup kun je gewoon op je SDcard zetten, die blijft onaangetast.

Als je nog oude firmware ( software ) draait eventueel updaten via Nokia Software Updater, misschien is je probleem dan verholpen.

[ Voor 3% gewijzigd door NeoMe op 30-03-2011 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pegagus
  • Laatst online: 12-09 21:21
Hoe kun je in één keer meerdere emails verwijderen? Op mijn N8 kan dat met markeren. Maar die optie kan ik niet vinden op de C6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Selecteer een bericht, kies Opties -> Meer -> Alles markeren, vervolgens Opties -> Berichtopties -> verwijderen. Makkelijker konden ze het maken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-11-2024
echt grootste klommel ooit gemaakt.
wat is dit een vreselijk slechte gsm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Denthis schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 15:31:
echt grootste klommel ooit gemaakt.
wat is dit een vreselijk slechte gsm
Ik zal happen: wat is er zo slecht aan? Ik heb hem zelf nu 8 maanden en vind het een prima ding voor wat hij kost. Full qwerty keyboard, ovi maps, goed bereik, lange batterijduur, niks mis mee. Doet wat hij moet doen, in mijn geval dan.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
hilgo schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 15:53:
[...]

Ik zal happen: wat is er zo slecht aan? Ik heb hem zelf nu 8 maanden en vind het een prima ding voor wat hij kost. Full qwerty keyboard, ovi maps, goed bereik, lange batterijduur, niks mis mee. Doet wat hij moet doen, in mijn geval dan.
Mijn vriendin heeft hem.

de accu haalt nog niet eens 1 dag.
Mijn htc's gaan nog langer mee!

Met whatsapp is het onmogelijk om met meerdere mensen te chatten, switchen van contactpersoon kan die niet dat duurt ongelogen 2min 15sec.

soms als ze gebelt word valt de gsm gewoon uit.
start ook weer op (zonder pin in te vullen).

ik heb hem al een aantal keren geupdate, hij is al 2x opgestuurd geweest.
Weet nie hoelang het nog duurt voordat ze hem het raam uitgooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Ik snap de frustratie nu wel, een gsm moet gewoon werken en niet dit soort vaag gedrag vertonen. Welke firmware zit erop? Ik heb zelf de 11.0.29 draaien omdat ik het niet aandurf mijn productcode te veranderen maar de laatste versie zou 20.0.42 moeten zijn.
Hij is al 2x opgestuurd zeg je: al eens aangegeven in de winkel dat het zo niet gaat werken en een ander toestel gevraagd?

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
hilgo schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 09:45:
Ik snap de frustratie nu wel, een gsm moet gewoon werken en niet dit soort vaag gedrag vertonen. Welke firmware zit erop? Ik heb zelf de 11.0.29 draaien omdat ik het niet aandurf mijn productcode te veranderen maar de laatste versie zou 20.0.42 moeten zijn.
Hij is al 2x opgestuurd zeg je: al eens aangegeven in de winkel dat het zo niet gaat werken en een ander toestel gevraagd?
Ja heb ik al aangegeven, het jaar is nu om, dus geen garantie meer erop.
Maar nee daar kan het niet aanliggen zeggen ze dan.

Firmware op het moment zou ik niet durven te zeggen.

Het is niet zomaar wat klagen, het is echt vreselijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Firmware kun je achterhalen door *#0000# te bellen. Daar zie je ook je productcode.

Wat betreft de garantie van 1 jaar: je mag toch aannemen dat het allemaal langer mee dan dat. Plus dat je hem al 2x hebt laten repareren en dat die reparaties ook geen oplossing boden (zie ook consuwijzer - recht op een deugdelijk product). Maar dat is voor mij ook maar allemaal van horen zeggen dus of dat in dit geval ook op gaat weet ik niet. Hoe dan ook is het niet normaal dat een telefoon van 1 jaar oud zo veel ellende geeft.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
hilgo schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 11:56:
Firmware kun je achterhalen door *#0000# te bellen. Daar zie je ook je productcode.

Wat betreft de garantie van 1 jaar: je mag toch aannemen dat het allemaal langer mee dan dat. Plus dat je hem al 2x hebt laten repareren en dat die reparaties ook geen oplossing boden (zie ook consuwijzer - recht op een deugdelijk product). Maar dat is voor mij ook maar allemaal van horen zeggen dus of dat in dit geval ook op gaat weet ik niet. Hoe dan ook is het niet normaal dat een telefoon van 1 jaar oud zo veel ellende geeft.
De gsm is van mijn vriendin, zodoende dat ik niet weet welke versie er nu opstaat.
Maar met die link van jou nog eens terug gaan naar de winkel!

Vind dit echt schandalig slecht.

Heb ook al dat stukje over ovi maps geheugen aangepast. alles eraf gegooit met toepassingsbeheer, maar of die nu leeg of vol is boeit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Denthis schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 11:40:
[...]

Ja heb ik al aangegeven, het jaar is nu om, dus geen garantie meer erop.
Maar nee daar kan het niet aanliggen zeggen ze dan.

Firmware op het moment zou ik niet durven te zeggen.

Het is niet zomaar wat klagen, het is echt vreselijk.
Nokia telefoons hebben twee jaar fabrieksgarantie, tenzij je er iets mee gedaan hebt, wat de garantie uitsluit.
Ga er eens mee naar een Nokia Service Point, want dit is niet normaal voor deze telefoon.

[ Voor 8% gewijzigd door Marly op 11-05-2011 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Marly schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:56:
[...]

Nokia telefoons hebben twee jaar fabrieksgarantie, tenzij je er iets mee gedaan hebt, wat de garantie uitsluit.
Ga er eens mee naar een Nokia Service Point, want dit is niet normaal voor deze telefoon.
ik ging eerst altijd een naar telecom winkel met een reparatie service (petit telecom in nuth).
Kan ik dan beter naar een nokia service point gaan?

die zie ik op de site van nokia erbij staan:
http://www.nokia.nl/nokia-in-je-buurt-o3

nummer 10

[ Voor 9% gewijzigd door Denthis op 11-05-2011 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
Wij gaan ook altijd naar Petit in Nuth met onze Nokias, dan heb je ook gewoon twee jaar garantie.
Ben je daar al eens geweest met deze C6 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
Ik heb het helemaal gehad met mijn Nokia C6, hij staat inmiddels te koop. Leg liever paar tientjes bij voor een 2e hands Galaxy S. Hoeft maar half jaar mee te gaan, dan kan ik mijn abbo verlengen. Ben blij dat ik altijd één jaar abbo neem, maar nooit meer een budget Nokia of Symbian in huis.

Irritaties: sloom en vastlopers, zoals hierboven beschreven whatsapp gesprekken en dan switchen duurt soms wel halve minuut. Ik gooi altijd alle gesprekken meteen weer weg zodat het beetje snel blijft lopen. Staat amper iets op geinstalleerd, belgeschiedenis, smsjes, en internetgeschiedenis gooi ik ook elke week weg. Blijft gewoon een ellende, slechte ovi store ( weinig content ). Heb sowieso meer vertrouwen in Android, dat blijft tenminste ontwikkelen en wordt ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Bij petit is waar deze nokia gekocht is geworden.
Daar zijn we dus ook al 2x terug geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over het algemeen ben ik erg tevreden met mijn C6. Alleen heb ik problemen met het locatiebepalen. Hij heeft het in het verleden wel gedaan (bij vorige eigenaar) dus het ligt niet aan de telefoon. Volgens mij vind hij geen satelieten om de locatie mee te bepalen. Hij heeft soms bij het begin wel een locatie waar ik die week geweest ben (huis, werk, vrienden) maar geeft nooit weer waar ik precies ben. Het is zeer vervelend want ik wil graag gebruik kunnen maken van gps. Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?

En verder heb ik vandaag perongeluk de standaard facebook app gewist. Ik hoopte hem te kunnen updaten, maar helaas. Heeft iemand enig idee hoe ik die app weer erop zou kunnen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 21:01:
Over het algemeen ben ik erg tevreden met mijn C6. Alleen heb ik problemen met het locatiebepalen. Hij heeft het in het verleden wel gedaan (bij vorige eigenaar) dus het ligt niet aan de telefoon. Volgens mij vind hij geen satelieten om de locatie mee te bepalen. Hij heeft soms bij het begin wel een locatie waar ik die week geweest ben (huis, werk, vrienden) maar geeft nooit weer waar ik precies ben. Het is zeer vervelend want ik wil graag gebruik kunnen maken van gps. Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?
Ben je binnen of buiten, wanneer je dat probeert ? In huis en soms ook in de schaduw van grote gebouwen, lukt het vaker niet, dan wel. De telefoon moet zicht op de open hemel hebben. Meestal zie je, wanneer je de GPS opstart, de laatst bekende locatie, die zie jij ook, dus het werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het verschil zou erin kunnen zitten of je assisted-GPS gebruikt of niet. Die is veel sneller dan de gewone, maar vereist wel even een GPRS-verbinding (geen Wifi dus) om ongeveer de locatie te kunnen bepalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher

teacher

Dysgaf!

NeoMe schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 21:42:
Ik heb het helemaal gehad met mijn Nokia C6, hij staat inmiddels te koop.
Idem. Die van mij ligt inmiddels in een bureaula, naast 15/16 jaar nokia's. (ben begonnen met een 2110 volgens mij). Wat is er voor in de plaats gekomen? Geen nokia meer, maar een htc desire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renald0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-05 17:08
Hallo,

Ik heb nu een half jaar of zo een C6-00. De telefoon is verre van perfekt; maar voor wat ik er mee doe kan het er mee door...
Ik draai de 20.0.42 - de laatste dacht ik. Alle andere standaard software is ook up-to-date.
Enige grote irrritante is dat sinds die firmware update mijn gmail account sync fout loopt.
Ik krijg oude mails terug die als ongelezen gemarkeerd staan in de mail app.
Iemand een idee? Lotgenoten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had vooral last van dubbele mails of nog erger. Dat is over sinds ik maar 1 mailaccount gebruik (een gmail-account die de mail van mijn echte accounts verzamelt, speciaal voor dit doel. Misschien dat dit voor jou ook werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindasaus
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-09 16:09
Heeft iemand ervaring met een niet originele oplader? evenals zo'n data-kabeltje?
De originelen zijn verloren gegaan op Schiphol onlangs en het verschil qua prijs is toch wel behoorlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oplader heb ik met de C6 geen ervaring mee, maar met eerdere Nokia's was dat geen probleem. Datakabel is standaard micro-USB en hoef je zeker niet van Nokia te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindasaus
Okidokie, is er nog een kenmerk waar een USB kabel aan moet voldoen? bij een aantal zie ik een D staan bv...

Op de website van Nokia staat slechts 1 oplader aangegeven voor de C6, welke dan ook weer niet online te bestellen is, echt onder de indruk ben ik niet van ze... en ben al gebruiker van Nokia sinds 1999.

http://europe.nokia.com/f...ccessories/power-and-data

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BriannNL
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 21:09
Nou, mijn C6 is momenteel ter reparatie bij Nokia. De schermkabel was kapot: niets als strepen in het beeld.
Op zich ben ik nog steeds redelijk tevreden, al laat de stabiliteit en snelheid wel te wensen over. Overigens lijkt het met de laatste Whatsapp-versie beter te gaan.

Wat ik me afvraag, waarom is de 20.x software nog niet beschikbaar gemaakt voor alle productcodes? Zou graag deze software eens proberen, kijken of dat verschil maakt. (heeft één van jullie een duidelijk verschil gemerkt?) Alleen durf ik de productcode niet goed te veranderen, want daar krijg je natuurlijk geheid problemen mee als de telefoon ooit nog eens terug zou moeten.

Wie heeft goede raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Nieuwe update (40.0.21) wordt uitgerold: http://www.allaboutsymbia...3rd_Edition_and_S60_5.php

Voor de volgende productcodes is hij al beschikbaar:
059C286: C6-00 RM-612 Country Variant Belgium BE v1 Black - MR
059C686: C6-00 RM-612 Country Variant Belgium BE v1 NB white - MR
059C216: C6-00 RM-612 Country Variant China CN PRC Black v4
059G3D8: C6-00 RM-612 Country Variant China CN PRC Pink v4_COLOR
059C217: C6-00 RM-612 Country Variant China CN PRC White v4_COLOR
059B841: C6-00 RM-612 Country Variant Denmark DK Black - MR
059C4T1: C6-00 RM-612 Country Variant Denmark DK White - MR
059C4H3: C6-00 RM-612 Country Variant Estonia EE Black v1 - MR
059C5X5: C6-00 RM-612 Country Variant Estonia EE White v1 - MR
059B9N5: C6-00 RM-612 Country Variant Finland FI LIFETIME_MSG_BLACK_V1 - MR
059B9N8: C6-00 RM-612 Country Variant Finland FI LIFETIME_MSG_WHITE_V1 - MR
059C4P5: C6-00 RM-612 Country Variant Latvia LV Black v1 - MR
059C5X6: C6-00 RM-612 Country Variant Latvia LV White v1 - MR
059C5R8: C6-00 RM-612 Country Variant Lithuania LT Black v1 - MR
059C5R9: C6-00 RM-612 Country Variant Lithuania LT White v1 - MR
059C1B8: C6-00 RM-612 Country Variant Netherlands NL LIFETIME MSG Black v1 - MR
059C471: C6-00 RM-612 Country Variant Netherlands NL LIFETIME MSG White v1 - MR
059C307: C6-00 RM-612 Country Variant Netherlands NL v1 Black - MR
059C306: C6-00 RM-612 Country Variant Netherlands NL v1 white - MR
059B820: C6-00 RM-612 Country Variant Norway NO Black v2
059C5N5: C6-00 RM-612 Country Variant Norway NO White v2 - MR
059B817: C6-00 RM-612 Country Variant Sweden SE Black - MR
059B2S5: C6-00 RM-612 Country Variant Switzerland CH LIFETIME_MSG Black V1 - MR
059B9L6: C6-00 RM-612 Country Variant Switzerland CH LIFETIME_MSG White V1 - MR
059C0M1: C6-00 RM-612 Country Variant United Kingdom GB V1 Black
059C0M0: C6-00 RM-612 Country Variant United Kingdom GB V1 White
059D347: C6-00 RM-612 DNA Finland FI Sim-lukittu Black - MR
059D3J2: C6-00 RM-612 DNA Finland FI Sim-lukittu White - MR
059G411: C6-00 RM-612 T-Mobile Montenegro (Mobis) ME Black V1 - MR
059G791: C6-00 RM-612 Telenor Serbia RS Black V1 - MR
059G469: C6-00 RM-612 Telenor Serbia RS White V1 - MR
059C8M6: C6-00 RM-612 Vodafone IT IT Black V3
059H1C3: RM-612 VAR CHINA_V38 PRC CN UNICOM BLACK
059C5C8: RM-612_40.0.021_prd.RM-612_40.0.021_prd.core.C00.C00
0594440: RM-612_CHINA_CHINA_QW_BLACK
059F2D1: RM-612_CHINA_CHINA_QW_FUSHIA_PINK
0594441: RM-612_CHINA_CHINA_QW_WHITE
0596265: RM-612_CHINA_HONG_KONG_QW_BLACK
0596268: RM-612_CHINA_HONG_KONG_QW_WHITE
0596778: RM-612_CHINA_TAIWAN_QW_BLACK
0596773: RM-612_CHINA_TAIWAN_QW_WHITE
0597994: RM-612_EURO_AUSTRIA_QW_BLACK
0598002: RM-612_EURO_AUSTRIA_QW_WHITE
0595428: RM-612_EURO_BALCANS_QW_BLACK
0595477: RM-612_EURO_BALCANS_QW_WHITE
0597999: RM-612_EURO_BALTIAN_QW_BLACK
0598011: RM-612_EURO_BALTIAN_QW_WHITE
0597995: RM-612_EURO_BELGIUM_QW_BLACK
0598003: RM-612_EURO_BELGIUM_QW_WHITE
0599047: RM-612_EURO_BENELUX_QW_BLACK
0599049: RM-612_EURO_BENELUX_QW_WHITE
0599048: RM-612_EURO_BULGARIA_QW_BLACK
0599050: RM-612_EURO_BULGARIA_QW_WHITE
0597997: RM-612_EURO_CIS_SOUTH_QW_BLACK
0598009: RM-612_EURO_CIS_SOUTH_QW_WHITE
0596765: RM-612_EURO_CZECH_QW_BLACK
0596764: RM-612_EURO_CZECH_QW_WHITE
0597998: RM-612_EURO_ESTONIA_QW_BLACK
0598010: RM-612_EURO_ESTONIA_QW_WHITE
0585907: RM-612_EURO_EURO_QW_BLACK
059B9M8: RM-612_EURO_EURO_QW_BLUE
059B9N0: RM-612_EURO_EURO_QW_FUSHIA PINK
0593234: RM-612_EURO_EURO_QW_WHITE
0594435: RM-612_EURO_FINLAND-SWEDEN_QW_BLACK
059G773: RM-612_EURO_FINLAND-SWEDEN_QW_BLUE
0594436: RM-612_EURO_FINLAND-SWEDEN_QW_WHITE
0595424: RM-612_EURO_FRANCE_QW_BLACK
0595463: RM-612_EURO_FRANCE_QW_WHITE
0599138: RM-612_EURO_GERMAN_QW_BLACK
0599139: RM-612_EURO_GERMAN_QW_WHITE
0596315: RM-612_EURO_GREECE-CYPRUS_QW_BLACK
0596314: RM-612_EURO_GREECE-CYPRUS_QW_WHITE
0595429: RM-612_EURO_HUNGARY_QW_BLACK
0595478: RM-612_EURO_HUNGARY_QW_WHITE
0598000: RM-612_EURO_ISRAEL_QW_BLACK
0598016: RM-612_EURO_ISRAEL_QW_WHITE
0595425: RM-612_EURO_ITALY_QW_BLACK
0595474: RM-612_EURO_ITALY_QW_WHITE
0595422: RM-612_EURO_LXB_QW_BLACK
0595460: RM-612_EURO_LXB_QW_WHITE
0597990: RM-612_EURO_MACEDONIA_QW_BLACK
0598005: RM-612_EURO_MACEDONIA_QW_WHITE
0598008: RM-612_EURO_MOLDOVA_QW_WHITE
0597993: RM-612_EURO_POLAND_QW_BLACK
0598001: RM-612_EURO_POLAND_QW_WHITE
0595426: RM-612_EURO_PORTUGAL_QW_BLACK
0595475: RM-612_EURO_PORTUGAL_QW_WHITE
0597991: RM-612_EURO_ROMANIAN_QW_BLACK
0598006: RM-612_EURO_ROMANIAN_QW_WHITE
0596311: RM-612_EURO_RUSSIA-BELARUS_QW_BLACK
0596313: RM-612_EURO_RUSSIA-BELARUS_QW_WHITE
0594439: RM-612_EURO_SCANDINAVIA_QW_BLACK
0594437: RM-612_EURO_SCANDINAVIA_QW_WHITE
0596319: RM-612_EURO_SLOVAKIA_QW_BLACK
0596320: RM-612_EURO_SLOVAKIA_QW_WHITE
0595427: RM-612_EURO_SPAIN_QW_BLACK
0595476: RM-612_EURO_SPAIN_QW_WHITE
0595423: RM-612_EURO_SWITZERLAND_QW_BLACK
0595462: RM-612_EURO_SWITZERLAND_QW_WHITE
0596318: RM-612_EURO_TURKEY_QW_BLACK
0596316: RM-612_EURO_TURKEY_QW_WHITE
0598007: RM-612_EURO_UKRAINA_QW_WHITE
0597683: RM-612_MEA_AFRICAN_ENGLISH_QW_BLACK
0597753: RM-612_MEA_AFRICAN_ENGLISH_QW_WHITE
0597691: RM-612_MEA_AFRICAN_FRENCH_AZ_BLACK
0597758: RM-612_MEA_AFRICAN_FRENCH_AZ_WHITE
0597688: RM-612_MEA_AFRICAN_PORTUGUESE_QW_BLACK
0597756: RM-612_MEA_AFRICAN_PORTUGUESE_QW_WHITE
0597676: RM-612_MEA_ARABIC_AZ_BLACK
0597702: RM-612_MEA_ARABIC_AZ_WHITE
0597670: RM-612_MEA_ARABIC_KSA_TPO1_QW_BLACK
0597698: RM-612_MEA_ARABIC_KSA_TPO1_QW_WHITE
0596784: RM-612_MEA_ARABIC_QW_BLACK
0596783: RM-612_MEA_ARABIC_QW_WHITE
0597671: RM-612_MEA_ARABIC_TPO2_QW_BLACK
0597699: RM-612_MEA_ARABIC_TPO2_QW_WHITE
0596781: RM-612_MEA_IRAN-AFGANISTAN_QW_BLACK
0596782: RM-612_MEA_IRAN-AFGANISTAN_QW_WHITE
0597690: RM-612_MEA_MOZAMBIQUE_QW_BLACK
0597757: RM-612_MEA_MOZAMBIQUE_QW_WHITE
0597685: RM-612_MEA_NIGERIA_QW_BLACK
0597754: RM-612_MEA_NIGERIA_QW_WHITE
0597680: RM-612_MEA_PAKISTAN_QW_BLACK
0597751: RM-612_MEA_PAKISTAN_QW_WHITE
0597678: RM-612_MEA_PAN_MEA_QW_BLACK
0597705: RM-612_MEA_PAN_MEA_QW_WHITE
0597681: RM-612_MEA_SOUTH_AFRICA_QW_BLACK
0597752: RM-612_MEA_SOUTH_AFRICA_QW_WHITE
0597675: RM-612_MEA_SYRIA_QW_BLACK
0597701: RM-612_MEA_SYRIA_QW_WHITE
0595479: RM-612_MEA_UAE_QW_BLACK
0595504: RM-612_MEA_UAE_QW_WHITE
0594873: RM-612_SEAP_AUSTRALIA_QW_BLACK
0594874: RM-612_SEAP_AUSTRALIA_QW_WHITE
0597941: RM-612_SEAP_BANGLADESH_QW_BLACK
0597950: RM-612_SEAP_BANGLADESH_QW_WHITE
0597937: RM-612_SEAP_CAMBODIA_QW_BLACK
0597946: RM-612_SEAP_CAMBODIA_QW_WHITE
0597942: RM-612_SEAP_EMERGING_ASIA_QW_BLACK
0597951: RM-612_SEAP_EMERGING_ASIA_QW_WHITE
0597943: RM-612_SEAP_INDIA_QW_BLACK
059C4B3: RM-612_SEAP_INDIA_QW_BLUE
0597952: RM-612_SEAP_INDIA_QW_WHITE
0597938: RM-612_SEAP_INDONESIA_QW_BLACK
0597947: RM-612_SEAP_INDONESIA_QW_WHITE
0597935: RM-612_SEAP_MALAYSIA_QW_BLACK
0597945: RM-612_SEAP_MALAYSIA_QW_WHITE
0597940: RM-612_SEAP_NEW_ZEALAND_QW_BLACK
0597949: RM-612_SEAP_NEW_ZEALAND_QW_WHITE
0597939: RM-612_SEAP_PHILIPPINES_QW_BLACK
0597948: RM-612_SEAP_PHILIPPINES_QW_WHITE
0596155: RM-612_SEAP_SINGAPORE_QW_BLACK
0596156: RM-612_SEAP_SINGAPORE_QW_WHITE
059C054: RM-612_SEAP_SRI LANKA_QW_BLACK
059C055: RM-612_SEAP_SRI LANKA_QW_WHITE
0596779: RM-612_SEAP_THAI_QW_BLACK
0596780: RM-612_SEAP_THAI_QW_WHITE
0597944: RM-612_SEAP_VIETNAM_QW_BLACK
0597954: RM-612_SEAP_VIETNAM_QW_WHITE

Vanavond eens kijken of hij al beschikbaar is op mijn toestel :-)

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:14
Voor heel veel Symbian v3 en v5 toestellen komt er een behoorlijke update!
http://conversations.noki...-3-2-and-5-0/?sf1719562=1

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, voor de C6 is die al beschikbaar. Gauw proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Update er gisterenavond opgezet en ben er wel blij mee. Browser is zeker een verbetering en de smilies bij het sms-en is ook een leuke toevoeging. Voor de rest moet ik er nog wat meer mee spelen om te zien hoe de batterij e.d. zich met deze nieuwe firmware houdt en of de nieuwe browser opera kan vervangen.
De 1e reactie is, voor mij, in ieder geval positief.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk weinig verschil. Batterijduur is lastig te meten omdat ik mijn telefoon heel wisseld gebruik. De browser kan Opera nog niet verslaan wat mij betreft. Maar het werkt allemaal nog, dus het kan in ieder geval geen kwaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindasaus
Geen vastlopers meer gehad sinds de nieuwe firmware dus tot noch toe ben ik positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Heb hem verkocht!!
Weg met die lommel.

Maar voruw lief wilde toch weer een nokia.
Dus nu een E7. opzich niet verkeerd. maar wat traagjes voor de rest werkt die goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindasaus
Denthis schreef op maandag 11 juli 2011 @ 10:20:
Heb hem verkocht!!
Weg met die lommel.

Maar voruw lief wilde toch weer een nokia.
Dus nu een E7. opzich niet verkeerd. maar wat traagjes voor de rest werkt die goed
Je sentiment is begrijpelijk, zelfs met deze nieuwe firmware is het nog altijd geen optie om een filmpje op een hoge resolutie vloeiend te filmen, de CPU is simpelweg zo lijkt het te traag.
Dat is toch een fout van Nokia van een behoorlijke orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Ik heb sinds enkele maanden ook een C6-00 en er is nog veel mis met dit toestel.
Waar ik hem voor wilde hebben werkt dus niet en dat is emailen.
voor mijn werk moet ik regelmatig emailen en met mijn N95 en (helaas kapotte) N97 ging dat perfect.
Ik stelde mijn mailaccount van thuis in op de telefoon en ik kon zonder problemen mailen.
Nu heb ik het probleem dat mails niet verzonden kunnen worden ze blijven ahw steken in de box van verzenden ipv verzonden.
Een aantal dagen later zie ik opeens dat ze verstuurt zijn maar niet direct hier kan gewoon een dag tussen zitten.
Ik heb dit met de mailbox van mijn eigen provider(xmsnet) ,hotmail en gmail terwijl dit op mijn vorige telefoon vlekkeloos werkte.

Verder staan er een aantal applicaties op die ik niet verwijderd krijg zoals AP Mobile,Bloomberg,CNN video,ESPN Soccer,Facebook,Friendster,Hi5,Friendster,myspace en slideshow
Weet iemand hoe ik deze kan verwijderen want telkens als ik ze probeer te verwijderen zegt hij 'verwijdering geanuleerd'
Ik heb dit toestel overigens los gekocht bij dixons zonder abbo omdat ik een sim only abbo heb

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tis een tijd stil geweest hier. Maar er is weer een firmware update 41.0.010. Ik heb 'm probleemloos geïnstalleerd. Met name de browser is vernieuwd hierin. En uiteraard is ie NOG stabieler. (kon geen kwaad na de vorige versie waarmee ik toch wel af en toe vastlopers had, ik hoop dat dat nu beter gaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:57

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Ik heb sinds een paar dagen ook een C6-00 maar loop tegen een paar problemen aan die ik in een los topic heb geplaatst, maar die misschien in dit topic beter op hun plaats waren:

Nokia C6-00 en Lotus Notes Traveler...

Iemand hier misschien een briljant idee?

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Pagina: 1 2 3 Laatste