Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:57

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Topicstarter
Ik heb vandaag mijn nieuwe Nokia C6-00 ontvangen - nou vraag je misschien, waarom zo'n outdated model? Het is mijn zakelijke telefoon en hij moest onder de €200 zijn en Lotus Traveler ondersteunen, en de C6-00 was de minst crappy telefoon die daaraan voldeed. Mijn oude was een E71 dus sowieso een verbetering.

Op de E71 had ik op mijn welkomscherm twee e-mail-widgets staan, een van Nokia E-mail met mijn GMail-account erin, en een van Lotus Traveler. Op de C6-00 kan ik maar één e-mail widget instellen en bovendien kan ik daarbij alleen de Nokia e-mail client selecteren, niet Traveler... Is er misschien een widget beschikbaar voor Notes Traveler?

Een ander vraagje nog: ik heb in een paar uur tijd al twee keer mijn favourite contacts opnieuw moeten instellen omdat hij die was vergeten... Wat doe ik verkeerd? :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Topicstarter
Nog steeds geen widget voor Notes Traveler gevonden :(

Ook nog steeds te problemen met de favourite contacts... Ik heb de firmware geüpgraded maar hij verliest nog steeds de favourites. ;(

Niemand een idee?

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liebaart
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-03 21:25
Zijn die favourites gekozen uit de contacten die via Lotus gesynchroniseerd worden? Dan is het waarschijnlijk de server die het favourite label er telkens weer uit verwijdert.

www.SmartphoneHelp.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Topicstarter
Dat zou kunnen, maar het gekke is dat ze nu alweer een dag lang zijn blijven staan terwijl Traveler ook in het weekeind elk kwartier synchroniseert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:28
Ik kan je helaas niet helpen. Bij ons wordt ook met Lotus Notes gewerkt, maar niet met Traveler. Ondanks dat deze gratis meegeleverd is. Heeft met ondersteuning en beveiliging te maken. Wij gaan over naar 'bring your own device' . In dat kader zit ik in een pilotgroep waarin we DME (www.excitor.com) testen. In mijn geval op een Nokia N8. Eerste ervaringen zijn goed. Ik krijg alles 'push' binnen en er is een widget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Ik heb naast de standaard crap van nokia ook een ander (handmatig) emailadres werkend proberen te krijgen wat helaas niet gelukt is.
Zelfs het instellen van meerdere emailadressen zoals hotmail tezamen met gmail werkt niet optimaal.
Ik had dit toestel ook zakelijk aangeschaft in de veronderstelling dat het meer zou kunnen dan wat ik er tot op heden van gezien heb.
Alles wat bijvoorbeeld op mijn oude N95 en N97 normaal was werkt hier totaal niet op waaronder het configureren van emailadressen.

computer voor alle werkzaamheden

Pagina: 1