Helaas werkt deze link niet meer. Bestand is verwijderd vanwege inactiviteitDonderstraaltje schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 17:41:
Nieuwe TV logo pack mei 2016
http://www.megafileupload..._Logo_s_pack_mei_2016.zip
Zoals je al aan de titel kan zien heb ik Ziggo weggehaald uit de titel en er zijn heel veel veranderingen op request doorgevoerd;Nu met meer dan 300 logo's! Mis je iets of wil je iets laat het weten! Ben vooral op zoek naar betere lijstjes met lokale omroepen... op de gok heb ik nu 95% van wat er in nl op de kabel zit.
- Alle zenders van Caiway zijn nu toegevoegd, waardoor alle kabelmaatschappijen nu meegenomen zijn
- Alle lokale zenders zijn nu meegenomen! Zenders die niet meegenomen zijn staan niet op overzichten, zijn geen logo's voor te vinden of een dusdanig lage resolutie dat ik er niks mee beginnen kan.
- Alle FTA zenders van de satelliet die van belang zijn zijn toegevoegd op populaire request!, wil je er meer laat het dan weten
- Alle kanalen die Canal Digital only waren nu ook meegenomen, hierdoor nu ook bruikbaar voor de satelliet!
- Alle Zenderwijzigingen voor 1 juli bij Ziggo zijn doorgevoerd
- Enkele zenders hebben een logo update gekregen (RTL Crime, Ziggo Sport, CBBC)
- Enkele schoonheidsfoutjes in de radiologo's bijgewerkt
Zou het mogelijk zijn om dit pack opnieuw te uploaden? Dit lijkt verreweg het meest complete en correcte icon pack dat is samengesteld.