Deze komt inderdaad niet meer. Ze hebben de dock ook nooit officieel aangekondigd en deze is uiteindelijk ook heel snel van de samsung-website gehaald toen ze die andere desktop dock hebben aangekondigd.. Heel jammer inderdaad...Verwijderd schreef op maandag 29 november 2010 @ 10:09:
[...]
Inderdaad, juist t meest essentiële van die hele dock. Schrok me al t apelazerus. Ben al half jaar aan t wachten op die samsung dock. Ga er van uit dat hij nooit zal komen...
Ik heb gisteren deze besteld: OEM Neoprene Pouch Case For Samsung Galaxy S i9000
Link naar advertentie: http://cgi.ebay.co.uk/ws/...geName=ADME:X:AAQ:GB:1123
Kost me 2,41 euro inclusief verzenden. Ik laat wel iets weten als ik m binnen heb
Kost me 2,41 euro inclusief verzenden. Ik laat wel iets weten als ik m binnen heb
[ Voor 12% gewijzigd door SToRM666 op 30-11-2010 15:23 ]
PSN id: NL_SToRM
ziet er heeeel goed uit! ben zeer benieuwd maar voor die prijs kan je nog eens wat proberen.
Verwijderd
De officiële car dock is te vinden op ebay:
http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=330495194305&ssPageName=STRK:MEWNX:IT
http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=330495194305&ssPageName=STRK:MEWNX:IT
Inderdaad. Ik heb al een mailtje ontvangen dat ie verzonden is, dus nu maar even afwachten.DaanozZ schreef op woensdag 01 december 2010 @ 17:19:
ziet er heeeel goed uit! ben zeer benieuwd maar voor die prijs kan je nog eens wat proberen.
Verwijderd
Het is het model uit de gegeven link. Dus de Captivate versie. En hij past perfect.Niborit schreef op zondag 28 november 2010 @ 09:20:
[...]
Weet je zeker dat je deze hebt gekocht en niet het model voor de Vibrant? De vorm van de i897 Captivate is namelijk wezenlijk anders dan die van de i9000.
Past het goed?
Verwijderd
Ik weet niet of de radio er goed mee zal afspelen denk het wel, maar zolang de firmware de audio uit via de micro-USB plug niet ondersteund gaat het natuurlijk niet werken.rev schreef op maandag 29 november 2010 @ 09:57:
[...]
Ook missen de speakertjes aan de voorkant die je op de promofoto van Samsung wel kunt zien.
Het zou trouwens mooi zijn als er ook een antenne in zou zitten voor de radio. Dus dat je naast de micro-usb ook meteen de mini-jack aansluit. Dan heb je meteen een goede wekkerradio.
Er zitten immers geen boxjes in. Volgens die Amerikanen waar ik hem gekocht heb werkt dat op hun modellen ook nog niet.
Verwijderd
Gister mijn nieuwe autohouder binnengekregen. Is te installeren op een rooster van je auto. Zit goed en is goed te verstellen, kreeg er een autolader bij. Eerste keer voor mij dat ik zo'n vent mount koop, wou wel eens een keer wat anders en die vlekken op je ruit zijn ook niet alles.
Ik heb er nog niet mee gereden, maar volgens mij zit het allemaal erg goed vast.
Ik heb er nog niet mee gereden, maar volgens mij zit het allemaal erg goed vast.
Kun je ook bevestigen of de navigatie het dan nog goed doet? Of gebruik je dat niet?Verwijderd schreef op zondag 05 december 2010 @ 18:30:
Gister mijn nieuwe autohouder binnengekregen. Is te installeren op een rooster van je auto. Zit goed en is goed te verstellen, kreeg er een autolader bij. Eerste keer voor mij dat ik zo'n vent mount koop, wou wel eens een keer wat anders en die vlekken op je ruit zijn ook niet alles.
Ik wil zelf het liefste ook daar mijn telefoon plaatsen mits de navigatie het daarna nog wel doet.
Anders moet ik helaas weer gaan voor de zuignap...
PunlArjen
Verwijderd
Dat hoop ik welarjentjuh schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 18:47:
[...]
Kun je ook bevestigen of de navigatie het dan nog goed doet? Of gebruik je dat niet?
Ik wil zelf het liefste ook daar mijn telefoon plaatsen mits de navigatie het daarna nog wel doet.
Ben benieuwd! Alvast bedankt!Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 20:30:
[...]
Dat hoop ik welik ga het binnenkort even testen en zal mijn bevindingen hier posten.
PunlArjen
Waarom zou je navigatie het niet doen als je hem daar plaatstarjentjuh schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 18:47:
[...]
Kun je ook bevestigen of de navigatie het dan nog goed doet? Of gebruik je dat niet?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ja, ik ga er vanuit dat het gewoon prima werkt... Maar toch is het verder van het raam af en bij mij is het zo dat hij dan ongeveer onder de binnenspiegel hangt... Iets verder naar voren dus hij ziet nog wel net het raam.Tsurany schreef op woensdag 08 december 2010 @ 08:54:
[...]
Waarom zou je navigatie het niet doen als je hem daar plaatst
Ben dus benieuwd of hij dan nog wel contact kan krijgen met satellieten.
PunlArjen
Ik weet niet hoe bagger de GPS ontvanger op de Galaxy S precies is maar elk fatsoenlijke GPS apparaat moet dat kunnen, velen kunnen het zelfs binnenshuis in de buurt van een raam nog prima ontvangen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
En vandaag was ie al binnen! Echt zeer snel, ik had verwacht dat het nog minimaal een paar weken zou duren. De sleeve is gemaakt van een beetje glad materiaal en zat netjes verpakt. Op het eerste gezicht zag ie er te klein uit, maar de SGS past er toch in. Het toestel zit er wel redelijk strak in, maar dan kan ie er ook niet zomaar uitvallen. Enkele foto's:SToRM666 schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 15:18:
Ik heb gisteren deze besteld: OEM Neoprene Pouch Case For Samsung Galaxy S i9000

Het is eigenlijk precies wat ik zocht, dus ik ben tevreden
[ Voor 6% gewijzigd door SToRM666 op 08-12-2010 20:04 ]
Mooi die pouche! Heb hem ook besteld
Wordt de telefoon niet beschadigd met deze houder? Ik zit er over na te denken om deze ook aan te kopen.Verwijderd schreef op zondag 05 december 2010 @ 18:30:
Ik was opzoek naar hetzelfde, uit eindelijk heb ik het hier gevonden: http://www.angledcables.com/up-angle1.html.DaanozZ schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 14:52:
weet iemand een auto oplader voor de galaxy met een schuine kop? dus haaks of 90 graden. als ik hem in een houder zet dan steekt het draadjes niet omhoog. en een actieve houder heb ik al overwogen maar dat is niks voor mij. heb al wel de Hama Roll up Charger gezien maar die schijnt niet op te laden door de lage energie toevoer. heb al heel wat sites bekeken maar kwam er niet helemaal uit. ik weet ook niet hoe je zo'n "hoekje" in de electronica wereld noemt
Bijvoorbeeld deze: http://www.angledcables.com/up-angle1.html
Verwijderd
Bij mij tot nu toe niet. Hoe weet jij welke ik heb dan?Count_B schreef op donderdag 09 december 2010 @ 16:45:
[...]
Wordt de telefoon niet beschadigd met deze houder? Ik zit er over na te denken om deze ook aan te kopen.
Houder zit stevig aan de roosters en het is allemaal heel degelijk, erg fijn! Een heel erg trillende telefoon is ook niets met navigeren. ( zo'n lange goosneck trilt altijd heel erg )
@arjentjuhhh, vandaag getest! Doet het gewoon goed! Alleen de gps zelf van de galaxy is nog niet helemaal goed vind ik... Hopen dat het met de update beter wordt!
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2010 19:23 ]
Oké bedankt! Mag ik vragen welke houder je hebt gekocht? Dan ga ik dezelfde bestellen (en eventueel waar)Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2010 @ 19:22:
[...]
Bij mij tot nu toe niet. Hoe weet jij welke ik heb dan?
Houder zit stevig aan de roosters en het is allemaal heel degelijk, erg fijn! Een heel erg trillende telefoon is ook niets met navigeren. ( zo'n lange goosneck trilt altijd heel erg )
@arjentjuhhh, vandaag getest! Doet het gewoon goed! Alleen de gps zelf van de galaxy is nog niet helemaal goed vind ik... Hopen dat het met de update beter wordt!
Alvast bedankt!
PunlArjen
Mooi zo
De pouche is ondertussen al ietsje losser geworden zodat de SGS er wat gemakkelijker in gaat.
Ik ging er eigenlijk vanuit dat je deze hebt aangeschaftVerwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 17:42:
http://cgi.ebay.nl/SWIVEL...m230b3483e0#ht_1580wt_992
Zit eraan te denken om deze te kopen. Iemand ervaring hiermee toevallig?
Lijkt me een goede prijs, inclusief oplader dus. Maar ik ben bang dat de chrome rand beschadigd raakt in deze houder. Wat denken jullie?
Of heb je een andere genomen?
Verwijderd
Ja dat is hem inderdaad, alweer vergeten dat ik hem hier heb gepost.Count_B schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 11:13:
[...]
Ik ging er eigenlijk vanuit dat je deze hebt aangeschaft
Of heb je een andere genomen?
Is ook voor Arjentjuh makkelijk zo.
Heb hem nog een paar keer in de auto gehad, en hij zit echt stevig en reageert goed.
Mooi! Heb hem zojuist besteld! Ben benieuwd!Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 16:21:
[...]
Ja dat is hem inderdaad, alweer vergeten dat ik hem hier heb gepost.
Is ook voor Arjentjuh makkelijk zo.
Heb hem nog een paar keer in de auto gehad, en hij zit echt stevig en reageert goed.
PunlArjen
Verwijderd
Die winkel op eBay had ook nog een andere, ongeveer dezelfde, maar die steekt meer uit zeg maar, deze steekt niet zo uit en zit goed vast! Voor mij in ieder geval nooit meer een zuignaparjentjuh schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 20:17:
[...]
Mooi! Heb hem zojuist besteld! Ben benieuwd!
Ik heb een actieve brodit houder voor mijn SGS.En dat actieve is wel nodig ook bij het gebruik van navigatie. Bij lange ritten trekt de navigatie de batterij sneller leeg dan dat de lader kan bijhouden.
R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF
Verwijderd
Is er iemand bekend met de betrouwbaarheid van batterijen die niet van samsung zelf zijn? Ik zou graag deze willen kopen http://cgi.ebay.com/ws/eB...&ssPageName=STRK:MEWAX:IT
Nou ik de houder binnen en na wat gepruts heb ik hem in mijn auto zitten 
Vandaag voor het eerst genavigeerd met de Samsung ging stukken beter als de N97 maar nog lang niet wat het zou moeten zijn... Toch kan het in sommige gevallen handig zijn.
De houder is dus een aanrader en navigatie werkt redelijk goed. Echter heb ik geen idee of dat komt omdat hij nu wat verder van het raam zit of dat het normaal is dat in een ritje van 30 minuten 2x 2/3 seconde de verbinding even weg viel en soms wat achter de feiten aan liep
Vandaag voor het eerst genavigeerd met de Samsung ging stukken beter als de N97 maar nog lang niet wat het zou moeten zijn... Toch kan het in sommige gevallen handig zijn.
De houder is dus een aanrader en navigatie werkt redelijk goed. Echter heb ik geen idee of dat komt omdat hij nu wat verder van het raam zit of dat het normaal is dat in een ritje van 30 minuten 2x 2/3 seconde de verbinding even weg viel en soms wat achter de feiten aan liep
PunlArjen
Verwijderd
Iemand een idee waar je een wiite backcover kan kopen.
Ik bedoel hiermee een orginele wiite batterij cover incl het google logo achterop.
Kan alleen maar de orginele zwarte vinden
Greetzz
Ik bedoel hiermee een orginele wiite batterij cover incl het google logo achterop.
Greetzz
goede morgen mensen
misschien zit ik hier niet op het goede topic maar hier was vrij recent nog een reactie
en aan gezien het topic galaxy s gesloten is vraag het hier maar
ik heb 2 maanden een galaxy s en afgelopen woensdag vormde er opeens een bruinige vlek in beeld
boven in een half rondje en die werd steeds groter en groter tot het de helft van mijn scherm en nu van morgen begint het opnieuw alleen dan in het paars ??
iemand een idee wat dit kan zijn en hoe ik dit op kan lossen??
misschien zit ik hier niet op het goede topic maar hier was vrij recent nog een reactie
ik heb 2 maanden een galaxy s en afgelopen woensdag vormde er opeens een bruinige vlek in beeld
boven in een half rondje en die werd steeds groter en groter tot het de helft van mijn scherm en nu van morgen begint het opnieuw alleen dan in het paars ??
Verwijderd
ik weet niet hoe ik je kan helpen, ik weet wel dat t galaxy topic niet gesloten is...almo01 schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 09:07:
goede morgen mensen
Samsung Galaxy S (i9000) [Deel 6]almo01 schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 09:07:
goede morgen mensen
Lijkt me eerder dat het scherm een tik heeft gekregen. Contact opnemen met of de verkopende partij of Samsung.
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Verwijderd
Al gevonden een orginele white cover voor de galaxy sVerwijderd schreef op donderdag 23 december 2010 @ 21:16:
Iemand een idee waar je een wiite backcover kan kopen.
Greetzz
Greetzz
Verwijderd
Hier de link naar een orginele white cover van samsung.
Ik heb hem besteld hoop dat ie vrijdag binnen is
http://www.d2onderdelen.n...ttery-metallic-white.html
GreetZzzzz
Ik heb hem besteld hoop dat ie vrijdag binnen is
http://www.d2onderdelen.n...ttery-metallic-white.html
GreetZzzzz
Hier is ie de helft goedkoper.. http://www.mytrendyphone....-i9000-galaxy-40372p.html
Verwijderd
http://cgi.ebay.nl/Genuin...es_RL&hash=item1c18209be2
nog goedkoper
@arjentjuh
kan je paar foto's maken hoe de houder in de auto zit
nog goedkoper
@arjentjuh
Verwijderd
Dat is ex btw en niet leverbaar niet op voorraadYaYo86 schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 18:48:
Hier is ie de helft goedkoper.. http://www.mytrendyphone....-i9000-galaxy-40372p.html
Wil hem deze week hebben niet over 2maanden
Maar hij is inderdaad een paar euro goedkoper
Greetzzzz
Verwijderd
Deze had ik voor die prijs wel willen hebbenVerwijderd schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 20:33:
http://cgi.ebay.nl/Genuin...es_RL&hash=item1c18209be2
nog goedkoper
@arjentjuh
Maar ja ik heb hem al besteld morgen of vrijdag binnen
Greetzzz
http://cgi.ebay.com/Samsu...ories&hash=item336394de96
Ik heb dit hoesje nu een tijdje in gebruik maar helaas is het magneetlipje gescheurd door het vele open en dicht doen
. Opzoek naar iets vergelijkbaars maar van een betere kwaliteit dus.
Ik heb dit hoesje nu een tijdje in gebruik maar helaas is het magneetlipje gescheurd door het vele open en dicht doen
Verwijderd
Als ik Blutooth headset gebruik, zal mijn batterij sneller op gaan?
Ik denk daarom om gewoon bekbeld te gaan. Senns MM50 Nokia edition werkt perfect voor SGS.
Ik denk daarom om gewoon bekbeld te gaan. Senns MM50 Nokia edition werkt perfect voor SGS.
Verwijderd
Voor de mensen die een witte batterij cover zoeken, ik kwam toevallig deze advertentie tegen (12 euro originele cover):
http://link.marktplaats.nl/412921577
http://link.marktplaats.nl/412921577
Verwijderd
Ik heb onlangs een nieuwe auto aangeschaft. Zat al een bleutooth kit in, werkt perfect. Echter er zit ook een mooi kabeltje in weggestopt waar je je nokia mee zou kunnen aansluiten/opladen via een pop-port.
Mijn vraag is nu of iemand weet of er ergens een converter te verkrijgen is waarmee je de pop-port naar de mini usb aansluiting converteert. Ik heb al hier en daar zitten zoeken op internet en google, maar ben nog niets tegengekomen. Iemand tegen hetzelfde probleem aangelopen?
Alvast vriendelijk bedankt voor de hulp
Mijn vraag is nu of iemand weet of er ergens een converter te verkrijgen is waarmee je de pop-port naar de mini usb aansluiting converteert. Ik heb al hier en daar zitten zoeken op internet en google, maar ben nog niets tegengekomen. Iemand tegen hetzelfde probleem aangelopen?
Iemand nog ervaring mee? Is het nog niet kapot?Allesisbezetgvd schreef op zondag 14 november 2010 @ 12:42:
Ik heb laatst ook een beschermhoes voor mijn galaxy s gekocht. Ik was op zoek naar een leren hoesje waar die makkelijk in een uit te sliden was. Daarnaast moest het leer niet glimmend zijn, maar mat. Na wat dingen te hebben gecheckt in dit topic kwam ik bij deze auction terecht:
http://cgi.ebay.co.uk/ws/...iewItem&item=390218230597
[afbeelding]
Heeft me in totaal €6 gekocht en had het binnen een week binnen. Ben er erg blij mee.
Zelf solderen? http://pinouts.ru/Cellula...ia/nokia_pop_pinout.shtmlVerwijderd schreef op maandag 24 januari 2011 @ 10:43:
Oude nokia mobiel slopen voor de connector, koop een female usb connector.
Twee draadjes solderen (alleen usb 5volt en gndusb nodig, pin 5&8) en je hebt je power output waarop je je usb kabel op aan kan sluiten.
[ Voor 19% gewijzigd door job op 31-01-2011 01:51 ]
Met 'kapot' bedoel ik dan die lipjes in fake-leder die nog al eens willen afbreken.Gray|IA schreef op maandag 31 januari 2011 @ 00:49:
[...]
Iemand nog ervaring mee? Is het nog niet kapot?
Voor zowel mij als mijn vriendin heb ik een SGS besteld die we morgen binnen krijgen. Nu zat ik naar een goed hoesje te kijken. Het liefst heb ik gewoon m'n tel in mijn broekzak zitten ipv een dikke hoes. In hoeverre mogelijk trouwens want de SGS is toch vrij groot. En zou leuk zijn als het in verschillende kleuren leverbaar is omdat we anders de tels nooit uitelkaar zullen kunnen houden 
Ik zie hier veel die een siliconen, gel of hardcase skin kopen. Dan is de SGS wel beschermd maar niet het scherm. Veel zie ik dan ook een screenprotector er bij nemen. Hoe bergen jullie de SGS dan op? In de broekzak?. Maar ben je dan niet continu de screenprotector aan het vervangen? Het lijkt me dat er dan altijd en snel veel krassen op komen? Tevens met een carkit moet je de SGS dus altijd uit zo'n hardcase halen denk ik?
Vanwege al het vorige leek het me beter om een pouch te kopen. Correct me if I'm wrong. Dus ben ik gaan zoeken naar prijzen inclusief verzenden. Hieronder de beste bevindingen. Ik hoor graag meningen want ik ben er absoluut niet zeker van wat te halen. Geen van onderstaande zijn in andere kleuren leverbaar dus dat geeft al een probleem met elkaars SGS vinden
Maar ook welke de beste kwaliteit heeft, wel of geen strap die vast te klitten is omdat ie er anders misschien uit valt, of misschien toch een hardcase met screenprotector.
Screenprotector zelf zou volgens sommigen niet nodig zijn als je de SGS in een pouch doet. Klopt dit? Of is het toch handig om 'm er op te doen. Ik heb er wel vast naar rondgekeken maar als ie echt nodig is, misschien weet iemand dan een goede waarbij de touchscreen nog steeds goed reageert en er niet zo snel krassen op komen?

Prijs: € 1,17
Verzenden: € 1,18
Maar is het dan niet moeilijk om de SGS er weer uit te krijgen? Dat leek mij wel dus ben ik gaan kijken naar een met "trekkoortje". Dit kwam ik tegen vanuit dit topic en internet:

Prijs: € 3,42
Verzenden: € 2,89

Prijs: € 5,00
Verzenden: gratis
Prijs: € 9,95 (hier ook voor € 9,99)
Deze lijkt me wel handig gezien de riemhouder wat de anderen niet hebben. maar misschien wordt ie hierdoor wel weer te dik om in de broekzak te stoppen?

Prijs: € 11,95
Verzendkosten: Onbekend
Dit is wel veruit de duurste maar "lijkt" wel van de beste kwaliteit.
Ik zie hier veel die een siliconen, gel of hardcase skin kopen. Dan is de SGS wel beschermd maar niet het scherm. Veel zie ik dan ook een screenprotector er bij nemen. Hoe bergen jullie de SGS dan op? In de broekzak?. Maar ben je dan niet continu de screenprotector aan het vervangen? Het lijkt me dat er dan altijd en snel veel krassen op komen? Tevens met een carkit moet je de SGS dus altijd uit zo'n hardcase halen denk ik?
Vanwege al het vorige leek het me beter om een pouch te kopen. Correct me if I'm wrong. Dus ben ik gaan zoeken naar prijzen inclusief verzenden. Hieronder de beste bevindingen. Ik hoor graag meningen want ik ben er absoluut niet zeker van wat te halen. Geen van onderstaande zijn in andere kleuren leverbaar dus dat geeft al een probleem met elkaars SGS vinden
Screenprotector zelf zou volgens sommigen niet nodig zijn als je de SGS in een pouch doet. Klopt dit? Of is het toch handig om 'm er op te doen. Ik heb er wel vast naar rondgekeken maar als ie echt nodig is, misschien weet iemand dan een goede waarbij de touchscreen nog steeds goed reageert en er niet zo snel krassen op komen?
Prijs: € 1,17
Verzenden: € 1,18
Maar is het dan niet moeilijk om de SGS er weer uit te krijgen? Dat leek mij wel dus ben ik gaan kijken naar een met "trekkoortje". Dit kwam ik tegen vanuit dit topic en internet:
Prijs: € 3,42
Verzenden: € 2,89

Prijs: € 5,00

Deze lijkt me wel handig gezien de riemhouder wat de anderen niet hebben. maar misschien wordt ie hierdoor wel weer te dik om in de broekzak te stoppen?

Prijs: € 11,95
Verzendkosten: Onbekend
Dit is wel veruit de duurste maar "lijkt" wel van de beste kwaliteit.
Out of order...
Verwijderd
Ik heb deze (heeft ook een riemhouder):
http://www.smartphoneshop...xe-leather-pocket-11.html
Koste 19 euro bij de belcompany. Prima ding. Over de pouches die jij laat zien kan ik niks zeggen.
Koste 19 euro bij de belcompany. Prima ding. Over de pouches die jij laat zien kan ik niks zeggen.
Ik heb de Case Mate Barely There icm de Zagg Invisible Shield. Heb nog 0 krasjes op mijn hele telefoon, heb hem sinds eind september.
Als je je telefoon gewoon in een broekzak doet met verder niks erbij kunnen er geen krasjes opkomen.
Iemand dus ervaringen?
Als je je telefoon gewoon in een broekzak doet met verder niks erbij kunnen er geen krasjes opkomen.
Graag herhaal ik deze vraag. Ik ga over 4 weken met de bus naar Genève, en dan is het fijn dat ik de hele dag een werkende telefoon heb.Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 16:11:
Is er iemand bekend met de betrouwbaarheid van batterijen die niet van samsung zelf zijn? Ik zou graag deze willen kopen http://cgi.ebay.com/ws/eB...&ssPageName=STRK:MEWAX:IT
Iemand dus ervaringen?
[ Voor 50% gewijzigd door Pino112 op 06-02-2011 10:08 ]
Hoeveel dikker wordt de SGS er door?Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 23:38:
Ik heb deze (heeft ook een riemhouder):
Die barely there cases heb ik ook gezien. Alleen van wat ik er kan zien is je SGS bij vallen niet beschermd aan de boven en onder zijkant zeg maar. Of heb ik het mis? Waar heb jij beide trouwens gekocht?Pino112 schreef op zondag 06 februari 2011 @ 10:03:
Ik heb de Case Mate Barely There icm de Zagg Invisible Shield. Heb nog 0 krasjes op mijn hele telefoon, heb hem sinds eind september.
Out of order...
X1pheR schreef op maandag 07 februari 2011 @ 08:36:
[...]
Hoeveel dikker wordt de SGS er door?
[...]
Die barely there cases heb ik ook gezien. Alleen van wat ik er kan zien is je SGS bij vallen niet beschermd aan de boven en onder zijkant zeg maar. Of heb ik het mis? Waar heb jij beide trouwens gekocht?

Zijkant is goed beschermd, onderkant gedeeltelijk, want hij moet natuurlijk niet over de microfoon komen.
Maarja, als je hem niet laat vallen gaat ie ook niet kapot
De Invisible Shield heb ik via Marktplaats gekocht, de Case Mate via de officiele site
Hij is wel mooi inderdaad maar wel pittig qua prijs. Zowel de case (kwam ik voor 20,- tegen) als de screenprotector (kwam ik voor 12,95 tegen). Zo kwam ik iets soortgelijks tegen op marktplaats voor 6 euro p/s. En hij heeft screen protectors voor 1,50 p/s. Weet alleen niet of het wat is. Het is wel een stuk goedkoper 
Bij de case mate krijg je trouwens ook een screen protector. Deze was niet goed zodat je de invisibleshield hebt gehaald of...?
Bij de case mate krijg je trouwens ook een screen protector. Deze was niet goed zodat je de invisibleshield hebt gehaald of...?

[ Voor 3% gewijzigd door X1pheR op 07-02-2011 14:53 ]
Out of order...
Hier een Barely There case met een Fabrix Case hoesje:

http://www.fabrixcases.com/product/pixelated-camo-0
Als je hem besteld, gewoon custom maat opgeven en dan als model Samsung Galaxy GT-I9000. Zij zoeken dan de maten voor je op. Telefoon wordt er amper dikker door aldaar de stof als het nieuw is, vrij fluffy is. Zodra je het wat vaker in je zak hebt, wordt het iets platter. Bescherm perfect imo (en is niet heel duur)

http://www.fabrixcases.com/product/pixelated-camo-0
Als je hem besteld, gewoon custom maat opgeven en dan als model Samsung Galaxy GT-I9000. Zij zoeken dan de maten voor je op. Telefoon wordt er amper dikker door aldaar de stof als het nieuw is, vrij fluffy is. Zodra je het wat vaker in je zak hebt, wordt het iets platter. Bescherm perfect imo (en is niet heel duur)
Klopt, ik had ze tegelijkertijd al gekocht, eerst die van Case Mate gebruikt, maar die beviel me niet.X1pheR schreef op maandag 07 februari 2011 @ 14:52:
Hij is wel mooi inderdaad maar wel pittig qua prijs. Zowel de case (kwam ik voor 20,- tegen) als de screenprotector (kwam ik voor 12,95 tegen). Zo kwam ik iets soortgelijks tegen op marktplaats voor 6 euro p/s. En hij heeft screen protectors voor 1,50 p/s. Weet alleen niet of het wat is. Het is wel een stuk goedkoper
[afbeelding]
En ach, ze zijn iets duurder, maar je beschermt zo wel een vrij prijzige telefoon he. Ik bezuinig daar niet op.
Ondertussen deze pouch binnengekregen en moet zeggen heel tevreden, imitatieleer is ongeveer 2mm dik en voor de prijs zeer goed afgewerkt, stiksels zijn perfect recht, naden zijn mooi dichtgelast dus zeker zen ~4 euro waardGray|IA schreef op maandag 31 januari 2011 @ 00:49:
[...]
Iemand nog ervaring mee? Is het nog niet kapot?
Ook heb ik een sgp steinhell oleophobic screenprotector (11euro) en voor wie zegt dat al die screenprotectors hetzelfde zijn, guess again!
Er is een gigantisch verschil tussen de verschillende plastieke screenprotectors, mijn collega heeft zo een screenprotector die hij `gratis` bij een platieke case heeft gekregen en die staat na 3 dagen vol krassen, cut-outs zijn niet mooi afgewerkt of gewoon onnodige gaten. Je ziet ook heel duidelijk dat er een screenprotector opzit.
Zelf heb ik ladderzat deze screenprotector aangebracht en buiten dat ik het achteraf gezien een mm te hoog heb geplakt zijn er geen blaasjes of haartjes onder terecht gekome. (jawel een klein stofje mar dat heb ik met de bijgeleverde plakband makkelijk kunnen verwijderen!)
[ Voor 48% gewijzigd door Gray|IA op 11-02-2011 05:15 ]
Vandaag toevallig ontdekt niet ver hier vandaan:
http://shop.strato.com/ep...Shops/61396109/Categories
Voor goedkope hoesje en accu's.
Iemand hier ervaring met dit bedrijf?
*spam*
[ Voor 92% gewijzigd door RoD op 15-02-2011 01:17 ]
Dit topic is niet voor ervaringen met bedrijven. Daarvoor kun je terecht in Shopping Forum.nokiaan958GB schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 00:53:
Vandaag toevallig ontdekt niet ver hier vandaan:
Ik heb de cases vanuit mijn vorige post besteld. Ze voldoen prima. Waar ik nu vervolgens naar aan het zoeken ben is een carset/holder waarbij je de SGS niet elke keer uit de case hoeft te halen. Iemand een tip? Ik kan geeneen vinden...
Out of order...
Deze vandaag binnen via Amazon.co.uk.

Hele mooie case. Ik twijfelde tussen de Barely There en de Tough, maar deze leek me toch veel beter. Valt reuze mee hoeveel extra 'bulk' deze oplevert imo. Alleen had de hardplastic buiten cover wel wat stroever gemogen.
Hele mooie case. Ik twijfelde tussen de Barely There en de Tough, maar deze leek me toch veel beter. Valt reuze mee hoeveel extra 'bulk' deze oplevert imo. Alleen had de hardplastic buiten cover wel wat stroever gemogen.
Ik was benieuwd of er inmiddels meer mensen ervaringen hebben met het Samsung Desktop Dock (type ECR-P968). Die zonder de speakers erin verwerkt wel te verstaan. Even voor de duidelijkheid een pic:

De productreviews in de pricewatch van Tweakers leverde ook al geen resultaat op. In dit topic is deze dock al een paar keer besproken, maar nog niet echt uitvoerig. Een kleine 3 maanden geleden is deze dock voor het laatst besproken, zijn er inmiddels al meer mensen die deze hebben aangeschaft of er inmiddels hun ervaringen over willen delen? (zo weet ik dat andreversluis er 1 besteld had).
Er wordt namelijk in dit topic al besproken dat de audio-output naar een geluidsset pas ondersteund zou worden met Android 2.2 Froyo, inmiddels staat deze er bij de meeste user wel op schat ik zo!
Tevens vraag ik me af wat er veranderd aan het homescreen op het moment dat je de dock gebruikt. Op meerdere sites las ik namelijk dat je hiervoor gratis Samsung Desk Home kon downloaden in de market, maar deze staat er niet meer in! Tevens had ik hierover gelezen dat deze app niet meer zou werken met Android 2.2. Dus betekend dat, dat de dock eigenlijk het standaard (niet te kantelen) homescreen blijft laten zien?
Overigens wordt deze dock inmiddels officieel door Samsung aangeboden, ook in Nederland voor de mensen die er interesse in hebben.
Samsung.nl

De productreviews in de pricewatch van Tweakers leverde ook al geen resultaat op. In dit topic is deze dock al een paar keer besproken, maar nog niet echt uitvoerig. Een kleine 3 maanden geleden is deze dock voor het laatst besproken, zijn er inmiddels al meer mensen die deze hebben aangeschaft of er inmiddels hun ervaringen over willen delen? (zo weet ik dat andreversluis er 1 besteld had).
Er wordt namelijk in dit topic al besproken dat de audio-output naar een geluidsset pas ondersteund zou worden met Android 2.2 Froyo, inmiddels staat deze er bij de meeste user wel op schat ik zo!
Overigens wordt deze dock inmiddels officieel door Samsung aangeboden, ook in Nederland voor de mensen die er interesse in hebben.
Samsung.nl
Ik heb hem een tijd geleden gekocht op ebay. Je kan er niks mee doordat de samsung apps niet in de market staan. Ik gebruik het alleen als een dure bureaulader.
Saiyan Extreme schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 12:29:
Ik was benieuwd of er inmiddels meer mensen ervaringen hebben met het Samsung Desktop Dock (type ECR-P968). Die zonder de speakers erin verwerkt wel te verstaan. Even voor de duidelijkheid een pic:
[afbeelding]
Er wordt namelijk in dit topic al besproken dat de audio-output naar een geluidsset pas ondersteund zou worden met Android 2.2 Froyo, inmiddels staat deze er bij de meeste user wel op schat ik zo!Tevens vraag ik me af wat er veranderd aan het homescreen op het moment dat je de dock gebruikt. Op meerdere sites las ik namelijk dat je hiervoor gratis Samsung Desk Home kon downloaden in de market, maar deze staat er niet meer in! Tevens had ik hierover gelezen dat deze app niet meer zou werken met Android 2.2. Dus betekend dat, dat de dock eigenlijk het standaard (niet te kantelen) homescreen blijft laten zien?
Samsung.nl
Verwijderd
Ik heb verder geen ervaring met dat ding, maar als het enige wat je wil is dat het homescreen draait, kan je ook gewoon launcherpro uit de market halen... Brengt vele andere voordelen met zich mee...knakworst schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 17:39:
Ik heb hem een tijd geleden gekocht op ebay. Je kan er niks mee doordat de samsung apps niet in de market staan. Ik gebruik het alleen als een dure bureaulader.
Weet iemand een goed dikke batterij en een stugge case die er omheen past (eentje zoals de case mate tough).
Na een half jaar met de galaxy s wil ik wat meer batterijleven dan 1,5 dag, ik wil gewoon een dikke 3 dagen zonder de oplader kunnen.
edit: Ik heb nu de volgende dingen besteld:

en

http://www.amazon.co.uk/g...?ie=UTF8&m=A15VB89EFO68SH
100 reviews van dit product op amazon, stuk voor stuk zeer positief! Een gemiddelde score van 4,73/5,00.
Hier is een gebruikersreview:
Na een half jaar met de galaxy s wil ik wat meer batterijleven dan 1,5 dag, ik wil gewoon een dikke 3 dagen zonder de oplader kunnen.

en

100 reviews van dit product op amazon, stuk voor stuk zeer positief! Een gemiddelde score van 4,73/5,00.
Zal mijn bevindingen over een week of 2 hier posten.I have had this little device for about 3 months now and I have put it through its paces a lot. Firstly I was quite shocked at the small size and weight of it as I was expecting it to be much bigger than it was and heavier too. The item is actually smaller in footprint than my mobile phone (Samsung Galaxy S) and not a great deal heavier either. The build quality seems really good for the price, strong and sturdy with a slick design.
OK so now for information on the use of it.
Firstly the Pro's
fits in the pocket really well and you hardly notice the extra weight in a coat or bag. The cord is a wound one so takes up a small amount of space even when plugged in so I have often used the device to charge my phone while it is in my coat pocket and this works quite well.
The dual USB outputs are a godsend. My and my partner went on a day trip and the weather turned really bad while we were out and we had several hours to wait for the coach home. We found a nice cosy pub to snuggle up in and both got out our mobile phones and hooked them up to the battery pack. 3 hours later and not only had this stopped both our phones from dying due to us hammering the internet and watching movies on them but they were both fully charged and the unit was still reporting strong power.
The host of connectors that come with it are very good and fit most of the items i have had the urge to try and charge with it, including PSP and a digital camera.
OK now the Con's
The capacity stated on the item is 5000mah and although it does perform well I have calculated that I only get about 3200mah out of it before it turns off. I have tested this by discharging my phone to flat then recharging the 1500mah battery twice, after the second full cycle the pack was showing 2 bars or juice left but after the 3rd recharge attempt my phone was left with just 11% battery. So roughly only 3200mah of charge supplied. This was all done in one day so self discharge should not come into the equation.(mainly due to a boring day at work and watching movies on my mobile) and when the device was on charge it was left on standby so less than 1% discharge while charging.
The bars on the front of the device do not give an accurate indication to the % of power left in it. All 3 bars stay lit up from 100% charge right down to about 15% charge then the other 2 go off in quick succession within 20-30 minutes of charging.
Lastly the single lead that you get with the device can be an issue if you are trying to charge the device while at the same time power something else (if you have lost the original device cable for instance) so I purchased a separate mini USB cable to charge the battery pack with.
The bottom Line!
All in all for the money I don't think you can beat this for quality and durability, feels like you could play football with it and it would still work afterwords. but if your needing the full 5000mah and a accurate indicator of remaining charge then you might want to look elsewhere. I'm personally quite happy with what I have got for the price though.
[ Voor 88% gewijzigd door lordMocro op 04-03-2011 19:21 ]
Voor een goede en goedkope screenprotector:
Dealextreme - creen Protector/Guards + Cleaning Cloth for Samsung i9000
Heb hem er net opgedaan en hij is sowieso al beter dan de vorige die ik had. Ook is hij alleen maar uitgesneden bij de knop en de speaker, zoals het hoort. Heb alleen 1 klein bubbeltje in het midden, die ik er hopelijk nog uit krijg.
Gladheid is perfect en doorschijnbaarheid is ook goed.
Dealextreme - creen Protector/Guards + Cleaning Cloth for Samsung i9000
Heb hem er net opgedaan en hij is sowieso al beter dan de vorige die ik had. Ook is hij alleen maar uitgesneden bij de knop en de speaker, zoals het hoort. Heb alleen 1 klein bubbeltje in het midden, die ik er hopelijk nog uit krijg.
Gladheid is perfect en doorschijnbaarheid is ook goed.
[ Voor 5% gewijzigd door HaTe op 22-03-2011 17:06 ]
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Ik vraag me af in hoeverre de batterijen aangeboden op ebay, echt zijn.
http://cgi.ebay.com/1500M...1c193f8c8b#ht_1565wt_1139 Deze claimt dus een OEM batterij te verkopen. Behoorlijk wat positieve feedback, maar wel echt bizar goedkoop, bijv tov deze
http://cgi.ebay.com/NEW-O...4157c72628#ht_3843wt_1139
Wat denken jullie?
http://cgi.ebay.com/1500M...1c193f8c8b#ht_1565wt_1139 Deze claimt dus een OEM batterij te verkopen. Behoorlijk wat positieve feedback, maar wel echt bizar goedkoop, bijv tov deze
http://cgi.ebay.com/NEW-O...4157c72628#ht_3843wt_1139
Wat denken jullie?
Ik ontvang vandaag mijn screenprotector van Adapt. Voordeel van die is dat als er toch vuil onder komt je ze kunt wassen.
Hoesje zoeken was wel even een uitdaging. Maar heb er nu eentje gevonden van PDair en is nu vanuit de VS onderweg
Hoesje zoeken was wel even een uitdaging. Maar heb er nu eentje gevonden van PDair en is nu vanuit de VS onderweg
Heeft er hier iemand een goede zuignap waar hij tevreden over is voor aan het raam? Eventueel een product inclusief een autolader?
AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB
Die lader heb ik ook! En hij werkt echt superlordMocro schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 17:02:
Weet iemand een goed dikke batterij en een stugge case die er omheen past (eentje zoals de case mate tough).
[afbeelding]
en
[afbeelding]
[...]
Zal mijn bevindingen over een week of 2 hier posten.

Een aanrader dus.
Ja, dat ding doet gewoon wat op de verpakking staat.ksborg schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 10:23:
[...]
Die lader heb ik ook! En hij werkt echt super. Inderdaad niet helemaal 5000mAh, maar hij komt toch goed in de richting
. Hij kan hier de Galaxy S, HTC Touch Pro en iPod Nano volledig opladen voor ie leeg is.
Een aanrader dus.
Over de case-mate tough ben ik ook zeer tevreden! Echt heel blij mij. De extra bulk is juist een pluspunt voor mij, ik vind het typen nu veel fijner zowel in landscape als in portrait mode. En verder zit het echt lekker strak om de het toestel heen, ziet er vet uit.
De lader en de hoes zijn allebei een dikke aanrader!

Kijk eens op Marktplaats en zoek op "Autohouder met zuignap voor de Samsung Galaxy S i9000" dan vind je er een voor EUR 12,50. Werkt uitstekend bij mij maar is zonder autolader.KhaZ schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 11:14:
Heeft er hier iemand een goede zuignap waar hij tevreden over is voor aan het raam? Eventueel een product inclusief een autolader?
Mazda MX-30
Laat ik het volgende toch maar hier posten, hier hoort het misschien eerder thuis:
Had ik niet verwacht van een headset die volgens de verpakking ook voor GT-i9000 geschikt is, maar goed dat is mijn fout(?), niet leuk natuurlijk, wat kan ik doen? Zijn er verloopstukjes te krijgen?
Het lijkt erop dat de pin-layout van de vervangende headset anders isbegintmeta schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 17:20:
[...]
Ik heb hetzelfde nu... had lang geen draad&knopje-headset gebruikt (de originele is door mijn dochter gesloopt), maar net toch maar een gekocht (een Samsung EHS60ANNBECSTD) en heb nu ook het put-effect dat verbetert bij indrukken van de knop.
Wat moet je precies instellen in het servicemenu om de boel te fixen? (De fix hier is het iig niet ...)
Ik gebruik overigens de momenteel actuele officiele XEN-firmware.

Bovenstaande was inderdaad stom van mij, Samsung zet kennelijk niet de compatibele apparaten op de verpakking maar de incompatibele, ik had beter moeten kijken...
Heeft iemand een suggestie voor een andere headset? Zou een Sennheiser MM 50 in Nokia- of iPhone-variant werken?
Heeft iemand een suggestie voor een andere headset? Zou een Sennheiser MM 50 in Nokia- of iPhone-variant werken?
ik ben zelf ook opzoek naar een andere headset. De bijgeleverde headset is niet echt fijn in mijn opzicht. Ik hou niet zo van in-ear dingen 
Iemand een suggestie?
Iemand een suggestie?
is deze er makkelijk af te halen ivm hardloopband en zuignap in de auto?Freich schreef op maandag 21 februari 2011 @ 16:36:
Deze vandaag binnen via Amazon.co.uk.
[afbeelding]
Verwijderd
Zijn de afmetingen voor de Samsung Galaxy T-Mobile Vibrant hetzelfde als de i9000?
Want in de volgende beschrijving staat dat het voor de T-Mobile Vibrant is: http://www.forcom.be/?product=307628
Want in de volgende beschrijving staat dat het voor de T-Mobile Vibrant is: http://www.forcom.be/?product=307628
Verwijderd
Ik wil ook zo'n kabeltje *)piertje123 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 21:39:
[...]Het enige verschil is dat de polen zijn omgewisseld. Mijn kabeltje werkte ook niet totdat ik geel en rood omwisselde bij het aansluiten op mijn televisie en toen werkte alles.
Even voor de zekerheid: wij spreken hier toch over een mini-jack naar 3x tulp (geel/rood/wit) ?!!
(winkeliers en experts komen nl. met zulke RARE suggesties als ik hiernaar vraag ... HDMI, bluetooth, verloopkabel van USB-naar-tv etc).
En dan voor de zekerheid: Samsung Galaxy Splus (9001). En in menu kun je TV-out aan of uit zetten en PAL of NTSC. Klinkt toch hardstikke analoog.
*) ik denk vooral aan mijn ouders uit het stenen tijdperk. als ik op bezoek kom kan ik ze bijv. wat foto's laten zien ofzo. Geen Internet o.i.d. maar wel een TV
Heeft iemand eigenlijk al ergens een mooi achterkantje voor de SGS gevonden die is gemaakt van carbon? Of gewoon een hard shell die eruitziet als carbon.
Niet zo een lelijke case die aan alle kanten uitsteekt, maar gewoon een vervanger voor het standaard achterkantje.
Niet zo een lelijke case die aan alle kanten uitsteekt, maar gewoon een vervanger voor het standaard achterkantje.