Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghanzzzzz schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 18:00:
Ik krijg morgen mijn SGS na 3 weken wachten in huis :D
Heb via Devilpower maar een hoesje besteld :)

Iemand toevallig ervaring met deze pouche?

[afbeelding]
Ja, nu een maand of 3 in gebruik. Ga er verre van voorzichtig mee om, maar hoesje houdt zich verrassend goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
Ik heb hem net een dag binnen. Hoesje is iets aan de ruime kant, telefoon gaat er erg gemakkelijk in en uit. Enige nadeel is dat mijn phone een mm of 3 uitsteekt aan de bovenkant.
Verder een prima apparaat, hoop er ook lang plezier van te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghanzzzzz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-11-2023
Dat klinkt dus positief voor een tientje (incl verzending)
Ik heb ook meer vertrouwen in een pouche dan in een silliconenhoesje, maar dat zit misschien tussen de oren.

Maakt deze pouche trouwens je telefoon veel dikker en komt de trilfunctie nog een beetje door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toename aan dikte vind ik meevallen, hij wordt er wel bijna een centimeter breder van!
Trilfuctie werkt nog prima bij bellen.
Hoewel ik het bij mail of sms nooit door heb of hij trilt, met of zonder hoesje.
Heeft iemand anders hetzelfde probleem of ligt het aan mijn instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:02
Aanbieding van de dag; wellicht voor iemand interessant?! http://mob-com.nl/index.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Vads schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:19:
Aanbieding van de dag; wellicht voor iemand interessant?! http://mob-com.nl/index.php
Let op!
Hoesjes voor de Iphone zijn vaak net te klein voor de SGS. Desondanks durft men deze als SGS-hoesje te verkopen.

Ik heb al 1 te klein hoesje weggegeven aan een Iphonebezitter. Het hoesje wat ik nu heb kan er net mee door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:03
psychoclown schreef op woensdag 29 september 2010 @ 16:43:

...en ik ben eigenlijk wel benieuwd naar bevindingen van het ding :)
Gisteren de Case-Mate Barely There binnen gekregen en ik moet zeggen, dit is toch wel de mooiste en strakste case imo. Hiervoor had ik een Gel Case en een Silicone Skin, beide niet duur (ongeveer 5 euro). De Case-Mate steekt er kwa afwerking en design toch ver boven uit t.o.v. de goedkopere cases. De Galaxy ziet er meteen een stuk luxer en netter uit. Het materiaal is wat harder. 'Bereikbaarheid' van de power, volumeknop etc is erg goed wat niet het geval was bij mijn andere twee cases. Hier een aantal foto's.

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/10/13/1286947050-210.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/10/13/1286947081-260.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/10/13/1286947093-810.jpg

Of de case-mate goed beschermd tegen vallen? Gelukkig heb ik dat nog niet meegemaakt maar een vriend van mij wel. Vanaf broekzak hoogte zo op de grond. Met de telefoon was er niks aan de hand, alleen een klein plekje op de Case-Mate wat je zo kon wegvegen.

Ik ben er in ieder geval erg blij mee en zal hem dan ook zeker aanraden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:57

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Resinman schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 11:13:
[...]

Gisteren de Case-Mate Barely There binnen gekregen en ik moet zeggen, dit is toch wel de mooiste en strakste case imo. Hiervoor had ik een Gel Case en een Silicone Skin, beide niet duur (ongeveer 5 euro). De Case-Mate steekt er kwa afwerking en design toch ver boven uit t.o.v. de goedkopere cases. De Galaxy ziet er meteen een stuk luxer en netter uit. Het materiaal is wat harder. 'Bereikbaarheid' van de power, volumeknop etc is erg goed wat niet het geval was bij mijn andere twee cases. Hier een aantal foto's.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Of de case-mate goed beschermd tegen vallen? Gelukkig heb ik dat nog niet meegemaakt maar een vriend van mij wel. Vanaf broekzak hoogte zo op de grond. Met de telefoon was er niks aan de hand, alleen een klein plekje op de Case-Mate wat je zo kon wegvegen.

Gisteren de mijne ook binnen gekregen (nu de telefoon nog :/ ) Heeft er 7 dagen (niet werkdagen) over gedaan, dus dat was ook nog eens heel erg rap. Goed om te zien dat hij strak zit maar de boel niet onnodig dik maakt!

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
Notna schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 11:32:
[...]

Gisteren de mijne ook binnen gekregen (nu de telefoon nog :/ ) Heeft er 7 dagen (niet werkdagen) over gedaan, dus dat was ook nog eens heel erg rap. Goed om te zien dat hij strak zit maar de boel niet onnodig dik maakt!
Bij mij duurde het 6 dagen vanuit Engeland (ebay). Hij past echt perfect om de Galaxy heen en maakt hem barely dikker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-spawn
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 22:21

the-spawn

.: Dark Storm :.

[afbeelding]
Ik heb het genoemde hoesje nu al enkele weken in gebruik en moet zeggen dat deze goed bevalt. Ik kan mijn SGS er zelfs met ciliconen hoesje in kwijt, eruit halen gaat dan wel iets stroever, maar vindt ik te doen.

Ik had om mijn HTC Touch Pro een neopreen hoesje, materiaal was wat soepeler, deze zou wel mijn voorkeur hebben voor mijn SGS, kijken of ik daar nog eens tegen aanloop.

-=Alcohol is mijn vijand, maar in de bijbel staat dat je je vijand lief moet hebben=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kledur
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-05 21:50
Resinman schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 11:13:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Mooi, dat ziet er goed uit!
Met een beetje geluk heb ik 'em ook begin volgende week. Hopelijk draait Froyo dan inmiddels ook op mijn SGS, dan kunnen we er weer een tijd tegen aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*

[ Voor 97% gewijzigd door RoD op 15-10-2010 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*

[ Voor 98% gewijzigd door RoD op 15-10-2010 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathalia
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:31
Maak aub voortaan een TR.

[ Voor 97% gewijzigd door RoD op 15-10-2010 18:46 ]

Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twooggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-09 22:20

[ Voor 61% gewijzigd door RoD op 15-10-2010 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

[ Voor 82% gewijzigd door RoD op 15-10-2010 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Tsja..........

Na mijn negatieve ervaringen dat hoesjes net (niet) passen walg ik van winkels die iphone hoesjes aanprijzen voor de SGS maar toch net te klein zijn. Dus nu kijk ik altijd of er maten bij staan, zonder gegevens over maten koop ik niks meer bij een webshop. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanozZ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-07 17:32
laatst een brodit houder besteld voor SGS, een passieve. binnengekregen en gemonteerd en WAUW dat is relaxed! mocht er iemand twijfelen over een goede autohouder..... overweeg eens serieus een brodit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisabella
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-08 12:43
Die Brodit houders zijn inderdaad erg goed, stevig en je kunt je telefoon nog gemakkelijk bedienen.
Ik gebruik de Brodit houder(s) al enkele jaren en wil nu voor mn SGS weer een nieuwe active houder bestellen. Ja het is duur, maar je krijgt er dan ook goede kwaliteit voor terug.

Ik zit alleen met cases, want een telefoon in een case past niet in de houder.
Zijn er nog hoesjes/cases waarbij je de telefoon gemakkelijk kunt in/uit halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
Aangezien ik op zoek ben naar een desktop dock leek het mij wel handig om een overzicht te maken van de door mij gevonden docks:

Samsung official Multimedia-Dock

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/10/16/1287213934-920.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/10/16/1287213945-820.jpg

A small, compact desktop dock providing consumers an easy-to-use option to view their favorite movies, listen to music, display as a digital picture frame and use the desktop speakerphone when making hands-free calls while at a desk or in a home office. The Galaxy S desktop dock, which also doubles as a charger, allows for useful application downloads and internet browsing features such as Google Search™ by Voice, which allows users to speak their search query. Users can download the Desk Home application from the Android marketplace by searching for “desk home Samsung”. The Desk Home application can switch brightness levels from day to night and provides one-touch access to the Daily Briefing, alarm clock, music, pictures, movie gallery and local weather so that you can always stay up-to-date with daily activities.

Prijs: $40

Samsung official Galaxy S i9000 Desk Stand with Battery Charger

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/10/16/1287214051-10.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/10/16/1287214183-180.jpg

The Samsung Galaxy S Desk Stand with Battery Charger allows you to view Videos, Applications, Social Hub, Images etc all whilst keep your hands free. Also allows you to stay connected, with the ability to charge a spare phone battery.

Price: AU$39.95
Samsung: link

Samsung Galaxy S i9000 Buro Lader / Dock Station

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/10/16/1287210449-260.jpg

Buro Lader / Dock Station met oplaadfunctionaliteit. Met deze Buro Lader / Dock Station kunt zowel laden als synchroniseren.

USB docking station voor uw gebruik, synchroniseren enz., met een PC of laptop. Kan worden gebruikt met de AC-adapter als een pure stand. AC-adapter en USB-kabel meegeleverd in de aanbieding. Top kwaliteit. Met zachte, anti-slip ondergrond - en dus ook makkelijk op je tafel!

Prijs: €24,99

Samsung Galaxy S Vibrant I9000 Usb Desktop Cradle Charger Dock 2nd Battery

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/10/16/1287211077-980.jpg

USB Desktop Cradle Charger Dock 2nd battery. The cradle is the simplest, this is the best way to keep your handset charged up and up to date. This cradle keeps your Samsung i9000 Galaxy standing up where you can keep your eye on it. The cradle also protects the phone by keeping it from tipping over and hurting itself. It was manufactured specifically for your Samsung Galaxy S, the USB desktop cradle fits your device like a glove. Its perfect for keeping your phone handy on your Desk and your office or home.

Price: $23.68

Samsung i9000 Galaxy S Luxury Desk Cradle/Holder/stand

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/10/16/1287212011-510.jpg

Price: $29.90

Samsung i9000 S Galaxy Docking Bureaulader USB

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/10/16/1287214571-860.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/10/16/1287212867-220.jpg

Docking Bureaulader Laden en synchroniseren het apparaat met uw computer of notebook

-Synchroniseren via de USB aansluiting
-Het opladen van de PDA via de USB poort of via de bijgevoegde stroomaansluiting
-LED - indicatielampje
-Plug & Play-oplossing
-Zonder extra software of drivers nodig
-Kabel lengte ongeveer 1.20
-Meegeleverde met USB kabel en lader.

Prijs: €22,95, €24,95

Modern-Tech Dual Desktop Sync & Charger Dock for Samsung i9000 Galaxy S

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/10/16/1287212988-910.jpg

Technical Details

-Sync and charge your device and the 2nd battery
-Built in micro USB socket allows you to connect to PC with any mini USB cable
-Comes with USB to micro USB cable and micro USB UK mains charger
-Sleek and stylish

Price: £13.95

Zijn er al Galaxy S gebruikers met een dock? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanozZ
Lisabella schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 20:39:
Die Brodit houders zijn inderdaad erg goed, stevig en je kunt je telefoon nog gemakkelijk bedienen.
Ik gebruik de Brodit houder(s) al enkele jaren en wil nu voor mn SGS weer een nieuwe active houder bestellen. Ja het is duur, maar je krijgt er dan ook goede kwaliteit voor terug.

Ik zit alleen met cases, want een telefoon in een case past niet in de houder.
Zijn er nog hoesjes/cases waarbij je de telefoon gemakkelijk kunt in/uit halen?
ja ik wilde ook graag de case mate barely there bestellen maar ik reis veel en dan gaat hij natuurlijk in het houdertje :) dan is het niet handig als je steeds hoesjes eraf moet halen, is ook niet goed voor de hoesjes denk ik. daarom zat ik al met een pouch in mijn hoofd. ben toch binnenkort jarig xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks Resinman, mooi overzichtje.
Ik blijf echter lekker wachten (misschien wel voor eeuwig) op die liggende standaard met speakers die zo mooi in de startpost staat:). Enige echt mooie in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patatjemet
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:38
Heb deze ondertussen binnen (12 dagen vanuit hk) en hij heeft zijn nut al bewezen. Gister op school mijn telefoon van een tafel laten vallen (gleed mee met wat papieren). De cover heeft nu een scheur/breuk links boven waar hij op terecht kwam, maar mijn telefoon is nog heel. Denk dat het harde plastic onder de impact gewoon gebroken is. Voor +/- 1.50 toch blij dat ie erom zat.

Trouwens, na de eerste stuiter ging het hoesje los van de telefoon. Niet zo handig dus voor een re-bounce. Gelukkig was het vloerbedekking dus voor deze rebounce was het zacht genoeg, maar op straat ofzo is het niet handig!

Ook moet ik opmerken dat de knoppen aan de zijkant bijna niet meer te gebruiken zijn. Ik denk dat ik toch ook de Case-Mate Barely There ga bestellen, die ziet er erg goed uit. Thanks for the pics Resinman! :)

[ Voor 6% gewijzigd door Patatjemet op 16-10-2010 15:30 ]

- raid does not fix stupid -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
Patatjemet schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 15:28:
[...]
Thanks for the pics Resinman! :)
Verwijderd schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 14:55:
Thanks Resinman, mooi overzichtje.
Ik blijf echter lekker wachten (misschien wel voor eeuwig) op die liggende standaard met speakers die zo mooi in de startpost staat:). Enige echt mooie in mijn ogen.
Geen dank ;) Welke dock bedoel je precies, ik zie er geen in de startpost.

[ Voor 16% gewijzigd door Resinman op 16-10-2010 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:16
Resinman schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 13:03:
Aangezien ik op zoek ben naar een desktop dock leek het mij wel handig om een overzicht te maken van de door mij gevonden docks:
docks
Dit moet in de TS :D
Ik zou graag de officiele horizontale willen van Samsung.. of een namaak er van, maar de prijs is nogal hoog.

[ Voor 87% gewijzigd door HaTe op 16-10-2010 16:59 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kledur
Resinman schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 13:03:

Samsung official Multimedia-Dock

[afbeelding]
[afbeelding]

A small, compact desktop dock providing consumers an easy-to-use option to view their favorite movies, listen to music, display as a digital picture frame and use the desktop speakerphone when making hands-free calls while at a desk or in a home office. The Galaxy S desktop dock, which also doubles as a charger, allows for useful application downloads and internet browsing features such as Google Search™ by Voice, which allows users to speak their search query. Users can download the Desk Home application from the Android marketplace by searching for “desk home Samsung”. The Desk Home application can switch brightness levels from day to night and provides one-touch access to the Daily Briefing, alarm clock, music, pictures, movie gallery and local weather so that you can always stay up-to-date with daily activities.

Prijs: $40

Samsung official Galaxy S i9000 Desk Stand with Battery Charger

[afbeelding]
[afbeelding]

The Samsung Galaxy S Desk Stand with Battery Charger allows you to view Videos, Applications, Social Hub, Images etc all whilst keep your hands free. Also allows you to stay connected, with the ability to charge a spare phone battery.

Price: AU$39.95
Samsung: link

Samsung Galaxy S i9000 Buro Lader / Dock Station

[afbeelding]

Buro Lader / Dock Station met oplaadfunctionaliteit. Met deze Buro Lader / Dock Station kunt zowel laden als synchroniseren.

USB docking station voor uw gebruik, synchroniseren enz., met een PC of laptop. Kan worden gebruikt met de AC-adapter als een pure stand. AC-adapter en USB-kabel meegeleverd in de aanbieding. Top kwaliteit. Met zachte, anti-slip ondergrond - en dus ook makkelijk op je tafel!

Prijs: €24,99

Samsung Galaxy S Vibrant I9000 Usb Desktop Cradle Charger Dock 2nd Battery

[afbeelding]

USB Desktop Cradle Charger Dock 2nd battery. The cradle is the simplest, this is the best way to keep your handset charged up and up to date. This cradle keeps your Samsung i9000 Galaxy standing up where you can keep your eye on it. The cradle also protects the phone by keeping it from tipping over and hurting itself. It was manufactured specifically for your Samsung Galaxy S, the USB desktop cradle fits your device like a glove. Its perfect for keeping your phone handy on your Desk and your office or home.

Price: $23.68

Samsung i9000 Galaxy S Luxury Desk Cradle/Holder/stand

[afbeelding]

Price: $29.90

Samsung i9000 S Galaxy Docking Bureaulader USB

[afbeelding]
[afbeelding]

Docking Bureaulader Laden en synchroniseren het apparaat met uw computer of notebook

-Synchroniseren via de USB aansluiting
-Het opladen van de PDA via de USB poort of via de bijgevoegde stroomaansluiting
-LED - indicatielampje
-Plug & Play-oplossing
-Zonder extra software of drivers nodig
-Kabel lengte ongeveer 1.20
-Meegeleverde met USB kabel en lader.

Prijs: €22,95, €24,95

Modern-Tech Dual Desktop Sync & Charger Dock for Samsung i9000 Galaxy S

[afbeelding]

Technical Details

-Sync and charge your device and the 2nd battery
-Built in micro USB socket allows you to connect to PC with any mini USB cable
-Comes with USB to micro USB cable and micro USB UK mains charger
-Sleek and stylish

Price: £13.95

Zijn er al Galaxy S gebruikers met een dock? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. :)
Leuk overzicht, bedankt :)
Ben ook van plan om iets dergelijks binnenkort aan te schaffen, ik ben toch wel vaak bezig met het versturen van bestanden en dergelijke tussen mijn SGS en PC en dan is zo'n dock toch wel een leuk en handig hebbedingetje.

Ik vind vooral de bovenste leuk, jammer dat het zo'n prijzig ding is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Resinman schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 15:43:
[...]

[...]

Geen dank ;) Welke dock bedoel je precies, ik zie er geen in de startpost.
Excuses, ging er blind van uit dat hij in dit topic stond. Maar die in de startpost van het standaard Galaxy S topic staat bedoel ik:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dzzls
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-12-2024
heeft iemand al een arm-band voor de SGS besteld? Deze staat op ebay, maar het ziet er niet echt perfect uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dzzls schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 10:49:
heeft iemand al een arm-band voor de SGS besteld? Deze staat op ebay, maar het ziet er niet echt perfect uit.
Weet niet hoe t met jou zit, maar ik wil dit ding echt niet aan me arm hebben hangen hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanozZ
beetje onhandig groot ook..... heb bij een loop wel mensen gezien die er eentje hadden voor hun appeltje 3g ofzo. zag er beter uit dat dit. koop dan een mp3 speler ofzo want dat touch screen is toch helemaal niet handig tijdens het sporten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
Verwijderd schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 17:34:
[...]

Excuses, ging er blind van uit dat hij in dit topic stond. Maar die in de startpost van het standaard Galaxy S topic staat bedoel ik:).
Gevonden :)

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/10/17/1287316422-690.jpg

Voor de liefhebbers, extended batteries voor de Galaxy S. Maakt het toestel wel een heel stuk dikker!

Mugen Power replacement extended battery for Samsung Galaxy S i9000 (3200mAh)

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/10/17/1287315676-240.jpg

Youtube: YouTube: Mugen Power extended battery for Samsung GalaxyS i9000

Price: $88,95 (eBay)

Samsung Galaxy S Extended Battery (3000mAh)

YouTube: Samsung Galaxy S Extended Battery

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/10/17/1287314478-790.jpg

Price: $12,99 (eBay)

HQ Extended battery for Samsung i9000 Galaxy S (2800mAh)

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/10/17/1287315337-830.jpg

Price: $17.50

Mugen Extended Battery 1600mAh for Samsung Galaxy S (1600mAh)

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/10/17/1287315522-080.jpg

YouTube: Mugen Power extended battery for Samsung GalaxyS i9000

Price: $39,95 (eBay)

Samsung Power Pack EBB-U10

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/10/17/1287315981-850.jpg

The battery/case should be available in the near future and will offer users an additional talk time of 8.5 hours or an additional 500 hours of standby time.
Gewicht: 70gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, wat een tekst, ff de batterijduur vertwintigvoudigen:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
Klik

Is deze ook voor de samsung galaxy s? Want het ding waar die in de telefoon moet lijkt hoger te zitten dan op de volgende foto:
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/10/17/1287316422-690.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fivel schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 20:14:
Klik

Is deze ook voor de samsung galaxy s? Want het ding waar die in de telefoon moet lijkt hoger te zitten dan op de volgende foto:
[afbeelding]
Nou, dan kan je dus ook zelf wel je conclusie trekken toch?
Hij is voor een totaal andere telefoon gemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
Een aantal foto's van de Samsung Power Pack EBB-U10:

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/10/18/1287385940-380.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/10/18/1287385955-760.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/10/18/1287386015-790.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/10/18/1287386029-520.jpg

Samsung official Multimedia-Dock:

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/10/18/1287386056-030.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
Een aantal backplates (geen case!!). Deze vervangen de originele backplate:

Premium Leather Cover for Galaxy S

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/10/18/1287392480-390.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/10/18/1287392586-240.jpg

Prijs: $59,99 (eBay)

Backplates voor de Galaxy S GT i9000

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/10/18/1287392289-990.jpg
Youtube: YouTube: Cover copri batteria per Samsung GT-i9000 Galaxy S

Prijs: €8,90 (eBay)

WHITE Plastic Battery Back Cover For SamSung i9000 UK

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/10/18/1287393195-820.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/10/18/1287393537-80.jpg

Prijs: £1.99 (eBay)
Ook andere kleuren leverbaar.

Original Samsung I9000 Galaxy S battery cover - metallic black

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/10/18/1287392883-420.jpg

Prijs: 17.50 GBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:06

WoutF

Hoofdredacteur
Zijn er mensen die de Galaxy S gebruiken om fietsroutes mee te tracken? en kan iemand daar een goede bikemount voor aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kledur
Heb mijn Casemate Barely There binnen :)
Pas perfect en ziet er strak uit!
Heb nu weer het idee dat ik een mooie premium smarthphone gebruik in plaats van een stuk rubber met SuperAmoled scherm :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de car dock van Samsung zelf nog nergens te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Als er in die dikke battery cover nou ook gelijk een led flitser zat, was het helemaal mooi.
Ik ben wel benieuwd hoe goed die gekleurde back covers van ebay passen. 2 pond is geen geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BounceMeister schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 20:58:
Als er in die dikke battery cover nou ook gelijk een led flitser zat, was het helemaal mooi.
Ik ben wel benieuwd hoe goed die gekleurde back covers van ebay passen. 2 pond is geen geld.
2 pond, maar ook nog is 5 pond verzendkosten voor Belgie en nederland hoor. Op de website van XDA zijn er veel mensen die hun exemplaar al gebarsten of gebroken aan hebben gekregen. Voor de rest wel positieve reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 22:08:
[...]

2 pond, maar ook nog is 5 pond verzendkosten voor Belgie en nederland hoor. Op de website van XDA zijn er veel mensen die hun exemplaar al gebarsten of gebroken aan hebben gekregen. Voor de rest wel positieve reacties.
Oeps, dat had ik gemist. Normaal staan er bij mij altijd de nederlandse verzendkosten bij, dus ik had niet gezien dat dit de UK verzendkosten zijn.
Ik had inmiddels al wel gezien dat er toch een aantal kopers zijn die niet zo tevreden waren over deze verkoper.
Waarschijnlijk zijn er binnenkort veel meer verkopers met dit artikel, misschien nog wel mooiere kleurtjes of patroontjes ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Laatst online: 12-09 10:05
Op het gevaar af de zoveelste te zijn die het vraagt: Is dit apparaat al te koop en zo ja: Waar dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Aan de online samsung helpdesk heb je ook niet veel. Ik heb het probleem met de laders uitgelegd via een email. Krijg ik als antwoord dat ik hun dure 0900 nummer maar moet bellen. Maar voor 10 cent per minuut ben ik goedkoper uit door gewoon een andere lader te kopen, wat ik inmiddels al gedaan heb.
Feit is dus wel dat Samsung niet 100% micro-usb compatible is. De Galaxy S reageert anders op deze laders dan andere micro-usb telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanozZ
ik had mijn SGSje vannacht aan de lader gehangen en toen ik vanochtend wakker werd en op mijn telefoon keek had ik een melding dat hij gestopt was met laden omdat de batterijtemperatuur te hoog was geworden......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deze zou wel geschikt zijn

SAMSUNG MULTIMEDIA DESKTOP DOCK GALAXY S VIBRANT T959
Verwijderd schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 22:20:
[...]

Nou, dan kan je dus ook zelf wel je conclusie trekken toch?
Hij is voor een totaal andere telefoon gemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb afgelopen week ook een leuk dock besteld,
het is niet echt een dock maar meer een universele standaard.
Het is een mooi systeem wat ik nog niet ken maar ik vond het het proberen waard, en het is universeel dus voor elke mobiel met een glimmende achterkant. Schijnt ook te werken met een hardcase om je mobiel heen,
Op ebay heb ik deze gevonden voor 20 euro ofzo,
Afbeeldingslocatie: http://www.clingo.com/images/Products/400/30262%20Podium_HiRES1.jpg
Leek me wel mooi,
Clingo maakt ook nog andere mooie artikelen voor je mobiel, het is een heel nieuwe technologie.

Het is een soort plakken maar laat geen sporen achter op je mobiel.
Als het groene padje vies is, ff onder de kraan houden en je mobiel plakt er weer op.
http://www.clingo.com/
Het linkje naar de site, misschien dat meer mensen hier intresse in hebben.
als ik hem binnen heb zal ik laten weten wat ik er van vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 09:51:
Het is een mooi systeem wat ik nog niet ken maar ik vond het het proberen waard, en het is universeel dus voor elke mobiel met een glimmende achterkant. Schijnt ook te werken met een hardcase om je mobiel heen,
[afbeelding]
Leek me wel mooi,
Clingo maakt ook nog andere mooie artikelen voor je mobiel, het is een heel nieuwe technologie.

Als het groene padje vies is, ff onder de kraan houden en je mobiel plakt er weer op.
Deze heeft al een tijdje een vaste plek op mijn bureau, werkt heel relaxt :) vooral als je bezig bent en gebeld wordt; 't is een fijne speakerphone opstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WoutF schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 10:49:
[...]

Deze heeft al een tijdje een vaste plek op mijn bureau, werkt heel relaxt :) vooral als je bezig bent en gebeld wordt; 't is een fijne speakerphone opstelling
Waar heb jij hem vandaan gehaald dan?
Ik kon helemaal geen nederlandse recensies vinden van dit ding...
Maar werkt het goed? laat het geen sporen achter op je tel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 11:38:
[...]

Waar heb jij hem vandaan gehaald dan?
Ik kon helemaal geen nederlandse recensies vinden van dit ding...
Maar werkt het goed? laat het geen sporen achter op je tel
Via een webshop in Engeland :) laat idd totaal geen sporen achter, en plakt alsnog heel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

al die autohoudertjes houden de telefoon rechtopstaand, maar is het niet handiger om deze dwars in de auto te hebben? Dat je het beeld in breedbeeldmodus hebt? En dan zit de stroomaansluiting meteen ook naar beneden toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 09:51:
[afbeelding]
Leek me wel mooi,

moet de achterkant van je telefoon hier niet vlak voor zijn?
Ziet er wel heel goed uit, ik vind de carhouder erg goed eruit zien, maar ik ben bang dat de SGS niet goed blijft zitten.
Dit omdat het een opstaand randje aan de onderkant heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 10:00:
[...]

Ziet er wel heel goed uit, ik vind de carhouder erg goed eruit zien, maar ik ben bang dat de SGS niet goed blijft zitten.
Volgens WoutF zou het goed moeten gaan, ik heb hem zelf nog niet binnen.
Zodra ik hem binnen heb zal ik het laten weten of hij werkt voor de SGS.
WoutF schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 10:49:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 10:00:
[...]

Dan hang je hem toch wat lager...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 22:12:
[...]

Volgens WoutF zou het goed moeten gaan, ik heb hem zelf nog niet binnen.
Zodra ik hem binnen heb zal ik het laten weten of hij werkt voor de SGS.

[...]
zou je een foto willen maken als je hem hebt?
Dit natuurlijk met de Phone eraan ;)
Ik vind het wel een heel aparte houder, leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldsmeets
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-02-2022
piertje123 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 21:39:
[...]

Het enige verschil is dat de polen zijn omgewisseld. Mijn kabeltje werkte ook niet totdat ik geel en rood omwisselde bij het aansluiten op mijn televisie en toen werkte alles. :)
Dank je wel voor de tip, nu werkt ie bij mij ook :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slash schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 17:21:
Als ik mijn Samsung Galaxy S pair met mijn Parrot CK3200 carkit dan zie ik ieder contactpersoon et meerdere nummers ook meerdere keren in de lijst terugkomen, bijvoorbeeld:

Simone/M
Simone/T

Van andere telefoons (bijvoorbeeld Nokia) weet ik dat de carkit achter een naam in het adresboek meerdere nummers kan hebben die je kunt kiezen na het selecteren van een naam.

Ik zou dat ook graag met mijn Galaxy S kunnen.

Iemand enig idee of dit bij een CK3100 (waarvoor nog wel nieuwe firmware wordt ontwikkeld) het geval is en zo ja hoe je deze telefoon hiervoor moet pairen?
Zo het kunnen dat je contacts op verschillende locaties staan? Bijv 1x google, 1x sim, 1x telefoon ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Wizard schreef op woensdag 08 september 2010 @ 10:07:
[...]

Ik heb hier een CK3000 Evo in mijn vrouw haar auto, en daarmee werkt de Galaxy. Het kan wel 30 seconden duren voordat er connectie is, maar met de ingebouwde carkit van mijn Honda duurt het ook soms even.
Maar tot op heden nog geen problemen tegengekomen.

[...]
Hoera! Ik heb er ook eentje nu en hij doet ut met de CK3000, maar wel met de geupdate software.
Nu nog uitzoeken hoe ik de telefoonnrs kan opsturen, want toen ik per BT wilde versturen vond de software de parrot niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ergens een vervangende achterklep gevonden voor de galaxy die van echt aluminium of iets dergelijks is gemaakt? Zoiets als de HTC HD bijv heeft? Dus echt eentje die de originele plastic variant vervangt, niet een beschermhoes ofzo.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2010 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darksheep
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 21:35
Vandaag eindelijk een hoesje besteld voor me telefoon. Na lang zoeken is mijn oog gevallen op:
Afbeeldingslocatie: http://49psimcard.co.uk/fruit/Ganesh/Year-2010/Aug/24-08-10/i9000/white/t1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://49psimcard.co.uk/fruit/Ganesh/Year-2010/Aug/24-08-10/i9000/white/t2.jpg

Een mooie witte hardcover. Heeft even geduurd voordat ik een goede gevonden had zeker omdat ik graag een hardcover wou. Nu kijken hoe hij bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,
Vandaag zag ik een sandisk 8gb class 2kaartje voor 15incl. Ik heb al veel mensen gehoord met class6. Ook heb ik wat gehoord over mensen die hun apps op hun sd kaart zetten omdat die sneller is dan de interne. Merk je echt verschil wanneer je dit doet, of heb je er eigenlijk alleen echt profijt van in een goeie camera?
Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbika
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 19:24
Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 09:11:
[...]

zou je een foto willen maken als je hem hebt?
Dit natuurlijk met de Phone eraan ;)
Ik vind het wel een heel aparte houder, leuk!
Ik heb deze houder zojuist opgehaald bij het postkantoor, besteld in de UK. Het houdertje is een stuk kleiner dan de telefoon, deze steekt dus ook niet uit en je gaat geen last hebben van de bolling aan de onderkant. Ik heb ook een hardcase om het toestel zitten, dus de bult onder is iets dikker dan normaal, maar dit geeft geen problemen bij mij. Het sticky gedeelte hoeft niet ook volledig contact te hebben met het toestel, deze is immers sterk genoeg om een iPad te houden. Geen fototoestel helaas, maar hopelijk kan je hier wat mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErrieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-08 19:48
Ik heb sinds een week de Case-Mate Barely There Black Samsung i9000 case erop zitten, inclusief screen protector. Door de case voelt de telefoon zeker stabieler aan in de hand, dus dat is zijn geld meer dan waard.
Maar over de protector ben ik niet zo tevreden:
* Stroever dan zonder, vooral na vlak na handen wassen/drogen
* Vol vingerafdrukken/vet aan het eind van de dag

Ben ik nou de enige die dat vind? Zijn er screen protectors die niet stroef aanvoelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darksheep
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 21:35
Darksheep schreef op maandag 01 november 2010 @ 22:29:
Vandaag eindelijk een hoesje besteld voor me telefoon. Na lang zoeken is mijn oog gevallen op:
[afbeelding]
[afbeelding]

Een mooie witte hardcover. Heeft even geduurd voordat ik een goede gevonden had zeker omdat ik graag een hardcover wou. Nu kijken hoe hij bevalt.
Vandaag mijn hoesje binnen gekregen. Ben zeer tevreden over het ding zeker voor het geld wat hij gekost heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb gisteren me clingo dock binnen gekregen! het werkt super!
Het plakgedeelte is niet zo groot dat het je hele telefoon bedekt dus hij blijft uitstekend zitten
zal morgen even een paar foto's maken met mobiel er op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 12:55:
heb gisteren me clingo dock binnen gekregen! het werkt super!
Het plakgedeelte is niet zo groot dat het je hele telefoon bedekt dus hij blijft uitstekend zitten
zal morgen even een paar foto's maken met mobiel er op.
ik ben zeer benieuwd, heeft iemand de auto houder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 17:15:
[...]

ik ben zeer benieuwd, heeft iemand de auto houder?
autohouder ga ik ook nog bestellen denk ik, een vriend van mij vond het ook een mooi systeem en die wil het in zijn auto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de beloofde foto's ff gemaakt tijdens de update naar 2.2
http://i155.photobucket.c...9/neonfreaky/IMG_0565.jpg
http://i155.photobucket.c...9/neonfreaky/IMG_0566.jpg
http://i155.photobucket.c...9/neonfreaky/IMG_0567.jpg
http://i155.photobucket.c...9/neonfreaky/IMG_0569.jpg

let niet op me vieze beeld haha O-)

[ Voor 11% gewijzigd door pven op 07-11-2010 22:09 . Reden: In het vervolg aub thumbnails gebruiken ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:30

knakworst

Get more sats!

Ik heb deze besteld voor een best offer van USD 31 (plus slechts USD 4,69 verzendkosten):
SAMSUNG MULTIMEDIA DESKTOP DOCK GALAXY S VIBRANT T959

Ik laat tzt weten of het werkt en hoe het bevalt.

[ Voor 3% gewijzigd door knakworst op 08-11-2010 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanozZ
wooooow gast die 3e foto is echt naaasty :P werk jij in een snackbar ofzo??
ben de mijne btw nu aan het updaten :D ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanozZ
is het normaal dat hij zo suuuuper traag is? in home screen en ik druk op applicaties duurt het een goeie 3 a 4 seconden voor hij wat doet

nvm is alleen de eerste 20 minuten gelukkig.

[ Voor 14% gewijzigd door DaanozZ op 08-11-2010 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rev
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:18

rev

knakworst schreef op maandag 08 november 2010 @ 09:15:
[...]
Ik laat tzt weten of het werkt en hoe het bevalt.
Graag! Ben wel benieuwd of het het geld waard is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sanderdw schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 00:21:
Als je die tv kabel via Ebay besteld ben je nog geen 3euro kwijt:

http://cgi.ebay.com/Nokia...352415?pt=PDA_Accessories

Had het al in de Galaxy S topic geplaatst maar hier past hij nu beter:

Ik heb afgelopen vrijdag de op Ebay gekochte auto houder binnen gekregen.
Link Ebay

Ik had beloofd wat foto's te maken:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Echt een mooi houdertje. De telefoon zit goed vast en wordt beschermd door wat schuim.
De houder is op 4 plekken te verstellen, en moet dus wel bij iedereen goed zijn.

Ik hoop alleen dat het middenstuk, waarmee je de telefoon vast zet, niet de chromen rand beschadigd.
Dit is wel te voorkomen met een stukje rubber.
Nette houder. Lijkt me ook erg stevig. Heeft je telefoon nog geen krassen? Ik zit ook te kijken voor dezelfde houder, maar ik zie er nergens een die schuim heeft om je telefoon te beschermen.

• Freich
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03 12:18

Freich

YOU ARE NEX!

Deze besteld voor m'n vriendin en gister binnen gekregen: http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...&ssPageName=STRK:MEWNX:IT

Afbeeldingslocatie: http://imgs.inkfrog.com/pix/jkh1676/kitty_leather_Aa.jpg

Mooi hoesje op zich! :D Zit perfect en mooie kwaliteit. Maar niets voor de gemiddelde Tweaker gok ik ;) Misschien voor je vriendin of zusje though :)

3 Inches of Bloodsport!

Verwijderd

Iemand ervaring met de vent mounts? Voor op het luchtrooster van je auto. Lijkt me wel echt ideaal, geen plekken meer op je voorruit etc. Zijn via eBay ook goedkoop te krijgen. Iemand ervaring hier mee?

Hoeft niet specifiek een vent mount te zijn geweest voor de galaxy s, maar ook gewoon in het algemeen!

Ik las ergens wat over vochtschade, door de airco, wat is daar van waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasonia
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-05-2023
Nou gisteravond was het dan zover: mijn sgs viel uit mijn broek op de grond. :'( gelukkig zat er een melkco case omheen en na inspectie kan ik gelukkig melden dat er geen krasje/deukje op mijn geliefde galaxy zit. Het is dus niet alleen een mooi design hoesje, hij doet zn werk ook nog eens goed!
Afbeeldingslocatie: http://www.masanamashi.com/images/pdSSSSI9LCJM1RDWELCpc1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanozZ
Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 20:21:
Iemand ervaring met de vent mounts? Voor op het luchtrooster van je auto. Lijkt me wel echt ideaal, geen plekken meer op je voorruit etc. Zijn via eBay ook goedkoop te krijgen. Iemand ervaring hier mee?

Hoeft niet specifiek een vent mount te zijn geweest voor de galaxy s, maar ook gewoon in het algemeen!

ik heb mijn autohouder van brodit, gaat schuin van luchtrooster naar de hoek van het dashboard kastje.
maar de proclips van brodit verschillen per model auto dus kijk eens op een site waar dan jouw houder zou komen. ik ben trouwens ERG tevreden over brodit, ik had eerst die van €1,95 van de Action maar da's niks en heb hem dus ook als tussen oplossing gebruikt. je betaalt wat maar je krijg er ook heel wat voor terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanozZ
Nasonia schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 15:58:
Nou gisteravond was het dan zover: mijn sgs viel uit mijn broek op de grond. :'( gelukkig zat er een melkco case omheen en na inspectie kan ik gelukkig melden dat er geen krasje/deukje op mijn geliefde galaxy zit. Het is dus niet alleen een mooi design hoesje, hij doet zn werk ook nog eens goed!
[afbeelding]
heb mijn telefoontje ook al paar keer laten vallen :'( maar je ziet er niks van. hij viel vanuit mijn broekzak toen ik op een stoel zat, zo op de houten vloer :P helemaal niks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kijkeenolifant
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-08 11:26
Ik heb laatst ook een beschermhoes voor mijn galaxy s gekocht. Ik was op zoek naar een leren hoesje waar die makkelijk in een uit te sliden was. Daarnaast moest het leer niet glimmend zijn, maar mat. Na wat dingen te hebben gecheckt in dit topic kwam ik bij deze auction terecht:

http://cgi.ebay.co.uk/ws/...iewItem&item=390218230597
Afbeeldingslocatie: https://sslrelay.com/www.kwmobiles.co.uk/sess/utn;jsessionid=1545b485988d5ec//websitetemplates/J.Ridge/iPhone_3Gs/Leather-Pouches.BLK.2.jpg

Heeft me in totaal €6 gekocht en had het binnen een week binnen. Ben er erg blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaanozZ schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 14:30:
[...]

ik heb mijn autohouder van brodit, gaat schuin van luchtrooster naar de hoek van het dashboard kastje.
maar de proclips van brodit verschillen per model auto dus kijk eens op een site waar dan jouw houder zou komen. ik ben trouwens ERG tevreden over brodit, ik had eerst die van €1,95 van de Action maar da's niks en heb hem dus ook als tussen oplossing gebruikt. je betaalt wat maar je krijg er ook heel wat voor terug.
Is inderdaad mooi spul, maar is mij wat te duur ;) Dan moet ik eerst een pro clip halen en daarna nog een houder voor de galaxy s. Kost me minimaal 50 euro.

• bdu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 16:22

bdu

Ik heb gister deze besteld: https://www.centralpoint....ef-c968l-art-ef-c968lbec/

Origineel Samsung en ziet er naar mijn mening zeer strak en netjes uit.

Afbeeldingslocatie: https://www.centralpoint.nl/imageWrapper.php?url=http://images3.centralpoint.nl/objects/high_pic/1347909986_20101113_01.jpg

Ben benieuwd, komt als het goed is vandaag binnen.

• Sizzla
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:49
bdu schreef op donderdag 18 november 2010 @ 10:56:
Ik heb gister deze besteld: https://www.centralpoint....ef-c968l-art-ef-c968lbec/

[afbeelding]

Wil je dan een foto nemen van het hoesje met de phone erin? Ben ook al een tijdje deze aan het volgen en ziet er mij clean uit. Vind echter nergens andere foto's dan die jij hebt gepost. is trouwens een "pouch"?
Bedankt

• Wurmie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-09 22:16
(jarig!)
Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 20:21:

Ik gebruik al jaren de proclip van brodit voor mijn telefoon, rechtstreeks op m'n ventilatierooster.
Zit solide in elkaar in combinatie met een active houder van brodit (heb nog geen SGS, dus geen ervaring met die houder. De MDA Vario 1 en HTC TYTNII zaten beide perfect).
Wordt de telefoon in de zomer ook nog lekker gekoeld door de airco :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag mijn dock van Dealextreme binnen gekregen, ziet er goed uit en kost erg weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://cgi.ebay.nl/SWIVEL...m230b3483e0#ht_1580wt_992

Zit eraan te denken om deze te kopen. Iemand ervaring hiermee toevallig?
Lijkt me een goede prijs, inclusief oplader dus. Maar ik ben bang dat de chrome rand beschadigd raakt in deze houder. Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kavorka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05 10:53
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 18:46:
Vandaag mijn dock van Dealextreme binnen gekregen, ziet er goed uit en kost erg weinig.
Heb je nog een link? Kan hem niet vinden via de site van Dealextreme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwish
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-11-2023
Kan iemand hier mij misschien een wired koptelefoon (earbuds) aanbevelen?
Ik ben jammer genoeg de originele kwijt en zoek nu eigenlijk een alternatief als ik dan toch een nieuwe moet kopen. Ik ben wel op zoek naar een koptelefoon met in line controls voor media.

Deze vraag stel ik ook deels omdat ik heb gelezen dat niet alle koptelefoons+mic zomaar werken op de Galaxy S, klopt dit of zou alles met een 3,5mm jack gewoon moeten werken?

Ik heb zelf ook al wat rondgekeken maar vind voornamelijk bluetooth of koptelefoons zonder controls..

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanozZ
wat ik nog steeds hele goede vind zijn die van sennheiser. geloof de cx300?? kostte iets van 40 euri bij bol.com zit ook een handig opbergzakje bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwish
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-11-2023
Dank je voor de reply, maar ik ben dus op zoek naar een oplossing waarmee ik ook microfoon/controls heb.
Ik ga toch maar gewoon voor Bluetooth, had ik eigenlijk weinig trek in aangezien je steeds moet opladen maar het is niet anders.

Heb de Jabra BT3030 besteld, kan ik eventueel ook nog een eigen koptelefoon op aansluiten.
( http://reviews.cnet.com/h...505-13831_7-32900510.html )

*update*
Order geannuleerd omdat ik even vergeten was dat de FM radio niet werkt met een bluetooth koptelefoon.
:(

[ Voor 12% gewijzigd door Dwish op 25-11-2010 15:17 ]

Verwijderd

Gister m'n class 6 8gb traxdata van 14e kaartje binnen, 6mb om 11mb write/read.
Sd benchmark geeft 60 om 79kb write/read, en voor t interne kaartje 50 om 83. Ben er dus wel tevreden over. Meteen me fotos maar overgezet naar t kaartje. Eens zien of ik misschien met apps ook verschil merk.

• MaltaSoron
  • Laatst online: 19:02
bdu schreef op donderdag 18 november 2010 @ 10:56:

[afbeelding]

Hoe bevalt ie? Ik zit over deze ook wel na te denken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 16:22

bdu

MaltaSoron schreef op donderdag 25 november 2010 @ 19:42:
[...]

Hoe bevalt ie? Ik zit over deze ook wel na te denken..
Jazeker. Toestel wordt er iets breder door, dit komt door de rand met stiksels. Maar mooi (simpel) hoesje. Uitsparing voor geluid is aan gedacht. Mooi soepel leer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:56

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Darksheep schreef op maandag 01 november 2010 @ 22:29:
[afbeelding]
[afbeelding]

Waar heb je die vandaan?

Als ik het linkje van de afbeelding volg vindt ik deze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze bureau standaard gekocht, Via deze e-bay winkel.

Ziet er goed en degelijk uit. De USB port laad de Galaxy op en verbind hem met internet, dat loopt prima.

Er zit ook een 3.5 mm jack op, waarmee je via de Micro-USB port audio apparatuur kan aansluiten.
Op sommige sites staat dat dit zou moeten werken na de firmware update naar Froyo ik heb het echter nog niet aan de praat gekregen.

Misschien moet die update nog komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niborit
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-03-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 21:48:
[afbeelding]

Ik heb deze bureau standaard gekocht, Via deze e-bay winkel.

Ziet er goed en degelijk uit. De USB port laad de Galaxy op en verbind hem met internet, dat loopt prima.

Er zit ook een 3.5 mm jack op, waarmee je via de Micro-USB port audio apparatuur kan aansluiten.
Op sommige sites staat dat dit zou moeten werken na de firmware update naar Froyo ik heb het echter nog niet aan de praat gekregen.

Misschien moet die update nog komen.
Weet je zeker dat je deze hebt gekocht en niet het model voor de Vibrant? De vorm van de i897 Captivate is namelijk wezenlijk anders dan die van de i9000.
Past het goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:00
Dwish schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:36:
Dank je voor de reply, maar ik ben dus op zoek naar een oplossing waarmee ik ook microfoon/controls heb.
Ik ga toch maar gewoon voor Bluetooth, had ik eigenlijk weinig trek in aangezien je steeds moet opladen maar het is niet anders.

Heb de Jabra BT3030 besteld, kan ik eventueel ook nog een eigen koptelefoon op aansluiten.
( http://reviews.cnet.com/h...505-13831_7-32900510.html )

*update*
Order geannuleerd omdat ik even vergeten was dat de FM radio niet werkt met een bluetooth koptelefoon.
:(
Dan kan ik je de SE MW600 aanraden. Bevat controls + mic en een eigen FM radio (werkt dus ook zonder het toestel). Handig als je batterij van je toestel leeg is en toch radio wilt luisteren.

Nadeel is alleen dat tot nu toe (Android 2.2) de Caller ID (naam van degene die je belt) en de titel van het liedje dat je afspeelt niet weergegeven wordt (wel op andere toestellen zoals de HD2, maar nog niet op android toestellen). Echter had je dit ook niet bij de Jabra BT3030 en wordt er verwacht dat er in de update naar 2.3 het probleem wordt opgelost.

Verder gaat de batterij lang mee :).

Afbeeldingslocatie: http://1.bp.blogspot.com/_adWhW0JWGZo/SxEAzCspR5I/AAAAAAAAD8g/kUCgIW4OhNw/s1600/Sony-Ericsson-MW600-003.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rev
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:18

rev

Niborit schreef op zondag 28 november 2010 @ 09:20:
[...]

Weet je zeker dat je deze hebt gekocht en niet het model voor de Vibrant? De vorm van de i897 Captivate is namelijk wezenlijk anders dan die van de i9000.
[...]
Ook missen de speakertjes aan de voorkant die je op de promofoto van Samsung wel kunt zien.

Het zou trouwens mooi zijn als er ook een antenne in zou zitten voor de radio. Dus dat je naast de micro-usb ook meteen de mini-jack aansluit. Dan heb je meteen een goede wekkerradio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rev schreef op maandag 29 november 2010 @ 09:57:
[...]

Ook missen de speakertjes aan de voorkant die je op de promofoto van Samsung wel kunt zien.
Inderdaad, juist t meest essentiële van die hele dock. Schrok me al t apelazerus. Ben al half jaar aan t wachten op die samsung dock. Ga er van uit dat hij nooit zal komen...
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste