Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:39

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Bor de Wollef schreef op donderdag 02 september 2010 @ 22:27:
[...]

Vreemd, NL staat in de exclusion lijst. voor verzending. Mooi dat het wel kan :)
Na contact met die verkoper blijkt dat hij / zij de hoesjes niet meer naar het buitenland wil versturen. Bieden of kopen heeft dus geen zin meer.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanozZ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-07 17:32
als handige auto oplader kan je beter de Hama Roll-up charger nemen.
als je hem in een carkit hebt zeker omdat de connector bovenop zit en de oplader een "schuine kop" heeft en dus niet naar boven steekt. en omdat je het stuk draad kan afstellen zit je nooit met overtollig draad. ideaal dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-05 21:02
zoenvisje schreef op maandag 06 september 2010 @ 17:01:
Worden er uberhaupt al hoesjes voor de SGS verkocht in Nederlandse winkels? Ben nog niks tegen gekomen, of kijk ik met mijn neus.
Online zijn ze zeker wel te krijgen, maar men vraagt er overal de hoofdprijs voor. GSMweb.nl valt nog mee volgens mij, maar pdashop.nl en dat soort prutsers vragen gerust €30,- voor hoesjes die in de UK 10x zo goedkoop zijn :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IRCfreAk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08-2021
ik heb zojuist mijn 11 in 1 accesory kit gekregen voor 15 euro oid van ebay

1 x "lederen" hoesje
1 x sigaretten 12v/usb converter
1 x usb kabel
2 x accu (durf ik niet echt in mijn samsung te doen, niet echt nodig ook)
3 x screenprotector --> hier was het me om te doen maar er zitten dus stickers op die er niet goed afgaan dus ik heb nu lijm residu er op zitten :(
2 x siliconen hoesje, 1x zwart 1x wit , zien er prima uit alhoewel wit meer doorzichtig dan echt wit is.
1 x burolader voor accu

al met al niks mis mee alleen jammer van die screenprotectors, iemand een idee hoe ik het daar del ijm makkelijk vanaf haal? lijmverwijderaars lijkt me dat die gelijk het plastic op lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 21:25
Zou deze kabel ook werken? Zit ook een normale USB-aansluiting op, dus als alles goed werkt heb je er gelijk een extra USB-kabel bij, ook handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-06 23:39
Hmmm er is dus blijkbaar een behoefte aan goedkope hoesjes in Nederland. Ben al een webshopje aan het voorbereiden dat ik binnekort open, maar dan met nette prijzen ;) Als jullie dus suggesties hebben, zijn jullie welkom.

Vinden jullie het niet belachelijk dat bepaalde zendingen op ebay vanuit uk zomaar 15-25 werkdagen kunnen duren? Dan ga je wel twijfelen of ze nou echt in the UK op voorraad waren.

[ Voor 38% gewijzigd door Relief2009 op 06-09-2010 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Azrael schreef op maandag 06 september 2010 @ 21:37:
Zou deze kabel ook werken? Zit ook een normale USB-aansluiting op, dus als alles goed werkt heb je er gelijk een extra USB-kabel bij, ook handig.
Ik weet niet of het gaat werken. Je ziet dat het 2 poorten nodig heeft om te functioneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 21:25
Nee dat zie je niet, enkel dat die telefoon 2 aansluitingen heeft. Maar nu ik de plaatjes nog eens goed bekijk zie ik dat die ene plug micro-HDMI is, dus het zullen wel 2 losse kabels aan elkaar geplakt zijn, geen kabel van micro-USB naar HDMI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Azrael schreef op maandag 06 september 2010 @ 23:14:
Nee dat zie je niet, enkel dat die telefoon 2 aansluitingen heeft. Maar nu ik de plaatjes nog eens goed bekijk zie ik dat die ene plug micro-HDMI is, dus het zullen wel 2 losse kabels aan elkaar geplakt zijn, geen kabel van micro-USB naar HDMI.
Er staat ergens USB-powered? Is dat de reden wrm het 2 kabels heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:50

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Even uit het SGS-topic hierheen gehaald, aangezien ik deze case hier nog niet ben tegengekomen en hij toch best wel goed bevalt.

Het betreft deze eBay aanbieding, en bevat naast de flip-case ook 2 screen protectors, die goed passen.

Foto's:
Afbeeldingslocatie: http://lh3.ggpht.com/_h0ma56lGMng/TIOupSe6M-I/AAAAAAAABzY/SjlcFUXKj9o/s400/05092010084.jpg

Afbeeldingslocatie: http://lh3.ggpht.com/_h0ma56lGMng/TIOusfFOGYI/AAAAAAAAB0A/5u72alU61H0/s400/05092010085.jpg
De houder voor de GSG is plastic fantastic, maar houdt de telefoon wel goed vast. Helaas is het niet bepaald subtiel uitgevoerd, waardoor het nogal wat dikte toevoegt aan het geheel.

Afbeeldingslocatie: http://lh5.ggpht.com/_h0ma56lGMng/TIOuy_D-SxI/AAAAAAAABzk/BItk02yPMX8/s400/05092010087.jpg
Hier is goed te zien hoeveel dikker het geheel is ten opzicht van de gsm alleen.

Afbeeldingslocatie: http://lh3.ggpht.com/_h0ma56lGMng/TIOuwMrzYZI/AAAAAAAABzg/VMhNr-vqxqQ/s400/05092010086.jpg
Aan de achterzijde zitten 2 openingen die netjes overeen komen met de lens en speaker.

Afbeeldingslocatie: http://lh4.ggpht.com/_h0ma56lGMng/TIOu3CWUEDI/AAAAAAAABzo/OVnwa1x8-Zs/s400/05092010088.jpg
De GSG wordt op 4 hoeken stevig vastgehouden en de binnenzijde van de flap is bekleed met velours, om krassen te voorkomen.

Afbeeldingslocatie: http://lh4.ggpht.com/_h0ma56lGMng/TIOvXpgqOFI/AAAAAAAABzs/3ox0VckgDqs/s400/05092010090.jpg
Dichtgeklapt zijn de 3,5mm jack en USB-aansluiting nog steeds bereikbaar.

De sluiting werkt met een magneetje en is sterk genoeg om de flap op z'n plek te houden. Helaas is de flip-case niet van echt leer, terwijl de eBay-add dit wel claimt, maar aan de andere kant, voor dit geld (iets meer dan €7, inc verzending) is dat ook niet mogelijk. In mijn optiek maakt het ook eigenlijk niet heel veel uit. Het ziet er netjes uit (geen opzichtige prints e.d.), de telefoon zit goed beschermd, en, voor mij ook niet geheel onbelangrijk, de telefoon is vrij makkelijk te bevrijden uit de case.
Een ander pluspunt, het scherm van de SGS reageert niet op de flap, dus ook al is het scherm actief, je kan hem rustig dichtklappen.
Omdat het geheel behoorlijk wat dikker is dan de SGS alleen (19mm, tegen 9,5mm van de SGS), heb je wel iets meer body om vast te houden.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Dank je wel Deepbass! Ziet er mooi uit. Je GS blijft zeker mooi beschermd, maar vind het wel jammer dat je dan wel een clunky geheel krijgt op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

Het enige waar ik van baal is dat de 'Noreve Tradition Leather Case Samsung Galaxy S I9000' nogal op zich laat wachten.
Ik wil deze case eerst in een winkel 'testen' voordat ik tot koop over ga. Nu lijkt het er ook nog eens op dat alleen Coolblue de enige zaak in Nederland is waar dat kan.

Of zijn ze hier al ergens anders gespot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Laatst online: 12-12-2024
Relief2009 schreef op maandag 06 september 2010 @ 22:22:
Hmmm er is dus blijkbaar een behoefte aan goedkope hoesjes in Nederland. Ben al een webshopje aan het voorbereiden dat ik binnekort open, maar dan met nette prijzen ;) Als jullie dus suggesties hebben, zijn jullie welkom.

Vinden jullie het niet belachelijk dat bepaalde zendingen op ebay vanuit uk zomaar 15-25 werkdagen kunnen duren? Dan ga je wel twijfelen of ze nou echt in the UK op voorraad waren.
Wat ga je allemaal aanbieden in je webshop, alleen voor telefoons? Een tip heb je dus al: SGS hoesjes en misschien andere accessoires!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-06 21:13
IRCfreAk schreef op maandag 06 september 2010 @ 20:11:

1 x "lederen" hoesje
1 x sigaretten 12v/usb converter
1 x usb kabel
2 x accu (durf ik niet echt in mijn samsung te doen, niet echt nodig ook)
3 x screenprotector --> hier was het me om te doen maar er zitten dus stickers op die er niet goed afgaan dus ik heb nu lijm residu er op zitten :(
2 x siliconen hoesje, 1x zwart 1x wit , zien er prima uit alhoewel wit meer doorzichtig dan echt wit is.
1 x burolader voor accu

al met al niks mis mee alleen jammer van die screenprotectors, iemand een idee hoe ik het daar del ijm makkelijk vanaf haal? lijmverwijderaars lijkt me dat die gelijk het plastic op lossen.
Heb jij die link nog?

- trouwens iemand een adresje voor externe kaartjes?

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanozZ
bij Dataio.nl is een goedkoop 16GB Class 4 kaartje te koop 61 euri. durf hem niet via ebay ofzo te bestellen aangezien daar schijnbaar nogal wat fakes worden verkocht. heb geen andere adresjes buitenom de gewoonlijke prijvergelijkers op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
zoenvisje schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 16:06:
[...]

Wat ga je allemaal aanbieden in je webshop, alleen voor telefoons? Een tip heb je dus al: SGS hoesjes en misschien andere accessoires!
Het plan was om op de iPhone 4, iPod Touch 4th generation en iPad gebruikers te richten. Hoesjes, kabels, andere accessoires? Maar je merkt toch dat hoesjes etc van andere merken ook wel gewild zijn. Galaxy S ga ik zeker ook wat van aanbieden.

Prijzen zullen natuurlijk hoger zijn dan ebay, maar voor die 2-4 euro extra heb je hem wel snel thuis. Ik ben gelukkig niet uit op overdreven winstmarges.

Op dit moment concentreren we op Accessoires, maar hopelijk ook snel op andere zaken zoals touch-apparaten mss? Wordt geen grote website, maar een kleine website met kleine aanbod aan producten.

[ Voor 12% gewijzigd door Relief2009 op 07-09-2010 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

The Wizard

Moderator Mobile
Anoniem: 25649 schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 11:30:
Ik probeer het in dit topic (waar mijn vraag blijkbaar thuishoort ;)) nog een keertje:

Heeft iemand hier een Parrot CK3000 succesvol kunnen pairen met de Galaxy?

Ik heb die van een collega geprobeerd maar die wilde echt niet.

Er is een firmware update beschikbaar (waar uit de changelog niet blijkt dat ie dan opeens wel zou werken), maar dan moet ik eerst een kabel kopen van 30 pond en het systeem eruit bouwen om te updaten!

(Alle andere modellen kunnen uiteraard WEL via BT worden geflashed :( )
Ik heb hier een CK3000 Evo in mijn vrouw haar auto, en daarmee werkt de Galaxy. Het kan wel 30 seconden duren voordat er connectie is, maar met de ingebouwde carkit van mijn Honda duurt het ook soms even.
Maar tot op heden nog geen problemen tegengekomen.
Anoniem: 361333 schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 16:37:
http://cgi.ebay.nl/11-Acc...ccessories#ht_2626wt_1137

Ik ben van plan dit pakketje te bestellen, alleen vanwege de autolader en de 2 accu's, de rest ga ik toch niet gebruiken.
Alleen nou weet ik niet of namaak accu's slecht zijn voor het toestel?
Ik weet niet of het echt namaak is, ze zien er wel heel erg origineel uit :). Ik zal zo de accu's even fotograferen. De oplader is niet direct te gebruiken, je krijgt wel een adapter bij (US --> EU), maar die past niet in onze stopcontacten. Het is slim om gelijk een goede travel adapter te bestellen, bijv. via dealextreme.com.
Afbeeldingslocatie: http://www.faken.eu/upload/tweakers/IMG_0668.jpg

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanozZ
Ik weet niet of het echt namaak is, ze zien er wel heel erg origineel uit :). Ik zal zo de accu's even fotograferen. De oplader is niet direct te gebruiken, je krijgt wel een adapter bij (US --> EU), maar die past niet in onze stopcontacten. Het is slim om gelijk een goede travel adapter te bestellen, bijv. via dealextreme.com.

[/quote]

ik zie wel merkbare verschillen qua uiterlijk.... zijn dus niet origineel neem ik aan. maar als ze doen wat ze moeten doen is dat natuurlijk geen probleem. zag bij verschillende webshops de accu's voor 20 euro ofzo te koop staan, ze waren alleen nog niet beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
Het is vast een domme vraag maar wat moet je met meerdere accu's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 317804

zoenvisje schreef op woensdag 08 september 2010 @ 11:04:
Het is vast een domme vraag maar wat moet je met meerdere accu's?
Uhmzz, wat dacht je van 2x zolang met je telefoon zonder op te laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
Dan moet je je telefoon uitzetten en uit elkaar halen en extra accu's mee... Lijkt me persoonlijk erg omslachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-06 22:26
Weet iemand wanneer Samsung een car dock voor de SGS uitbrengt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 317804

zoenvisje schreef op woensdag 08 september 2010 @ 12:12:
Dan moet je je telefoon uitzetten en uit elkaar halen en extra accu's mee... Lijkt me persoonlijk erg omslachtig.
Duurt 1min, best handig als je geen stroom voor handen hebt lijkt me toch?
als je dat wel hebt heb je binnen 1min volle accu ipv na een paar uur..

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 317804 op 08-09-2010 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Wat zijn mensen toch zo lui geworden. 1 minuut pfoe wat veel! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
Misschien ben ik wel lui maar m'n spierziekte zal wel meewerken daarin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Dan is het voor jou misschien omslachtig maar voor andere mensen niet. En aangezien het gros van Nederland geen last van iets heeft is het voor hun een prima middel om even langer zonder oplader te kunnen.

Nu alleen nog hoesjes waar je eenvoudig twee reserve accu's in kwijt kan.
Relief2009 schreef op maandag 06 september 2010 @ 23:31:
[...]
Er staat ergens USB-powered? Is dat de reden wrm het 2 kabels heeft?
HDMI voor beeld en USB zodat je hem direct vanaf de TV of TFT kan opladen.

[ Voor 32% gewijzigd door Tsurany op 08-09-2010 15:22 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Tja maar waar je in de trein anders stroom vandaan haalt?
M'n G1 had ik na een halve dag en dan 3 uur in de trein halverwege de treinreis meer dan leeg, had dus een cheape dealextreme accu d'r bij gekocht en werkte prima verder dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:42
GoldenSample schreef op woensdag 08 september 2010 @ 15:28:
[...]

Tja maar waar je in de trein anders stroom vandaan haalt?
In de treinen waar ik mee reis zitten gewoon stopcontacten hoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
partyondude schreef op zondag 05 september 2010 @ 00:14:
Net voor de Galaxy een car charger en siliconen hoesje besteld, bij amazon.co.uk:

http://www.amazon.co.uk/i...TF8&qid=1283638299&sr=1-4

http://www.amazon.co.uk/S...03TNN30O/ref=pd_rhf_p_t_2

Geen idee of het wat is, maar de prijzen zijn aantrekkelijk, dus ik waag het erop :) Ik laat hier wel weten of het wat is, kunnen jullie er je voordeel mee doen.
Ik heb in het weekend deze spullen besteld voor de SGS.

Dat hoesje is net binnen gekomen en is een prima ding. Heeft voor alles uitsparingen, ook de aan/uit knop en volume toets zijn prima te bedienen, het hoesje is op die plaatsen voorgevormd.

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/41MKbh7l5UL._SL500_AA300_.jpg

Dus, wat mij betreft geslaagd, het kost echt bijna niks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03 12:18

Freich

YOU ARE NEX!

Krijg morgen als t goed is mijn Galaxy binnen.

Heb een 16 GB micro SDHC class 4 van Kingston besteld voor +-40 euro met adapters erbij (via pricewatch). Die 32 GB zooi van Ebay vertrouw ik niet ;) 24 GB moet genoeg zijn, ben benieuwd hoeveel je ongeveer kwijt bent van het interne geheugen voor gemiddeld gebruik met redelijk veel apps geïnstalleerd etc. Dus hoeveel er nog overblijft voor bijv. video's en mp3's.

Ik zoek nu nog een transparante/crystal gel/siliconen case. Iemand tips? Geen hardplastic.
Ik wil geen gekleurde want da's lelijk en zonde van het design.

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanozZ
zou het nou veel schelen als je bijvoorbeeld class 4 of class 6 micro sd in je telefoon stopt?
of is dit verschil niet merkbaar meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Waar wil je het verschil mee merken? Voor video en mp3 werkt een class2 kaartje ook prima. Bij foto's maken is de snelheid van het wegschrijven ook niet bepaald het probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank B268
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09-2024
Ik zoek nu nog een transparante/crystal gel/siliconen case. Iemand tips? Geen hardplastic.
Ik wil geen gekleurde want da's lelijk en zonde van het design.
Ik heb deze http://www.devilpower.nl/...e-case-beschermhoes-smoke van devilpower. Toevallig tegenaangelopen bij iemand die hem had liggen en niet mooi vond, maar ik ben er erg over te spreken. Het materiaal is veel dunner maar veel steviger dan de siliconen cases uit hong kong die ik ook heb. De rand die om de voorkant geslagen zit valt veel minder op en valt mooi samen met het metalen randje in de telefoon aan de voorkant.Voordeel is voor mij ook dat hij nu weer wel in het tasje past dat ik ook uit Hong Kong had. Als ik de telefoon in mijn laptop tas mik dan vindt ik het toch wel fijn dat er nog iets extra om heen zit.

Het matriaal van de devilpower is wel zo stug dat je knoppen wat lastiger te bedienen zijn. Maar ook daar is weer een oplossing voor: als je de uit knop nog wel eens gebruikt kun je LockEnabler op je home pagina zetten. 1 keer drukken op het icoontje van dit appje en je telefoon staat uit. Hij telt eerst nog een paar seconden af zodat je het uitgaan nog kunt onderbreken mocht je per ongelijk op het icoon gedrukt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank B268
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09-2024
IRCfreAk schreef op maandag 06 september 2010 @ 20:11:

Dat klinkt als hetzelde setje als ik heb besteld en dat je hetzelfde over het hoofd ziet als ik. Gelukkig verpeste ik de eerste 2 protectors en bij de derde had ik het in de gaten: het stickertje zit niet op de protector zelf maar op de protector van de protector. Zowel de plakzijde als de 'bovenkant'van de protector zijn voorzien van een beschermlaagje. Nadat je de protector op zn plaats geplakt hebt moet je ook nog de boven bescherming er af zien te krijgen. Het stickertje dat je er af hebt getrokken was bedoeld om dat wat makelijker te maken :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218711

Ik heb nu sinds een maand een galaxy s en zocht nog een goede niet te dure car holder.

Ik heb een haicom gevonden op het internet en deze besteld. De houder en zuignap voor aan het raam kost rond de 18 euro. Misschien ook een idee voor andere galaxy bezitters die een goede houder willen hebben voor niet te veel geld.

De audio uit en de usb poort is nog te bereiken.

Let wel op dat de galaxy er niet in past als er een case omheen zit.

Afbeeldingslocatie: http://www.handy-punkt.com/ebay/pda/haicom/haicom_i9000_04.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich

Freich

YOU ARE NEX!

Frank B268 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 20:45:
[...]

Ik heb deze http://www.devilpower.nl/...e-case-beschermhoes-smoke van devilpower. Toevallig tegenaangelopen bij iemand die hem had liggen en niet mooi vond, maar ik ben er erg over te spreken. Het materiaal is veel dunner maar veel steviger dan de siliconen cases uit hong kong die ik ook heb. De rand die om de voorkant geslagen zit valt veel minder op en valt mooi samen met het metalen randje in de telefoon aan de voorkant.Voordeel is voor mij ook dat hij nu weer wel in het tasje past dat ik ook uit Hong Kong had. Als ik de telefoon in mijn laptop tas mik dan vindt ik het toch wel fijn dat er nog iets extra om heen zit.

Het matriaal van de devilpower is wel zo stug dat je knoppen wat lastiger te bedienen zijn. Maar ook daar is weer een oplossing voor: als je de uit knop nog wel eens gebruikt kun je LockEnabler op je home pagina zetten. 1 keer drukken op het icoontje van dit appje en je telefoon staat uit. Hij telt eerst nog een paar seconden af zodat je het uitgaan nog kunt onderbreken mocht je per ongelijk op het icoon gedrukt hebben.
Ik heb denk ik dezelfde besteld op Ebay maar dan vanuit Hong Kong :) http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...&ssPageName=STRK:MEWNX:IT

En ook nog een Hard rubber case die hier al voorbij kwam maar dan transparant. http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...&ssPageName=STRK:MEWNX:IT

Voor die paar euro wil ik wel even kijken welke mij beter bevalt ;)

3 Inches of Bloodsport!

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Ik heb gisteren de "KRUSELL Donsö Luxe Leather Pouch Tasje Zwart Size Medium" ontvangen. Op de foto zag hij er zo mooi uit en geschikt voor de SGS (EAN: 7394090955115). 19 euro inclusief verzendkosten.

Het is een erg mooi hoesje maar eigenlijk te klein voor de SGS want hij steekt er nog ongeveer 5mm uit als hij er in zit. Dus als hij valt kan het toestel toch nog beschadigen :-(

Ik ga wel eens even naar de mediamarkt om te kijken wat een handig hoesje is.

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-06 18:22

Gutteguttegut

CEO of TFD

Anoniem: 218711 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 22:03:
Ik heb nu sinds een maand een galaxy s en zocht nog een goede niet te dure car holder.

Ik heb een haicom gevonden op het internet en deze besteld. De houder en zuignap voor aan het raam kost rond de 18 euro. Misschien ook een idee voor andere galaxy bezitters die een goede houder willen hebben voor niet te veel geld.

De audio uit en de usb poort is nog te bereiken.

Let wel op dat de galaxy er niet in past als er een case omheen zit.

[afbeelding]
Is de camera aan de achterkant vrij?

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• Gh0stw4lk3r
  • Laatst online: 00:20
gisteren mijn "hoesje" binnen gekregen vanuit Hong Kong.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...&ssPageName=STRK:MEWNX:IT
past perfect op de SGS en maakt de foon niet meteen bulky. Of het veel in bescherming zal doen weet ik niet, maar de telefoon voelt met dit hoesje net even wat solider aan.
alle gaatjes voor de knoppen zitten perfect op hun plaats en ik kan de telefoon eigenlijk beter bedienen met hoesje dan zonder, omdat je nu precies voelt waar wel knopje zit.

Afbeeldingslocatie: http://i144.photobucket.com/albums/r195/Gh0st3112/2010-09-09100800.jpg
beetje moeilijk om een foto te maken van het geheel zonder een extra camera, dus maar even via de spiegel gedaan :P
Afbeeldingslocatie: http://i144.photobucket.com/albums/r195/Gh0st3112/2010-09-09101430.jpg

voor dit geld €2,65 zat er ook nog een screenprotector bij, maar die heb ik niet gebruikt.

• Raymond
Dat hoesje snap ik dan weer niet: die beschermt de achterkant van de telefoon, die is volgens mij al goed genoeg beschermd :)

• deepbass909

deepbass909

Relief2009 schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 05:48:
Dank je wel Deepbass! Ziet er mooi uit. Je GS blijft zeker mooi beschermd, maar vind het wel jammer dat je dan wel een clunky geheel krijgt op deze manier.
Klopt, vooral het dikker worden is aan de ene kant jammer (de achterkant had volgens mij veel dunner uitgevoerd kunnen worden), maar aan de andere kant vind ik het persoonlijk ook niet heel erg. Het is niet ineens een lomp bakbeest (hij ligt momenteel naast mijn oude N78 en die is eigenlijk naakt maar nauwelijks dunner dan de SGS in deze flip-case).
Vooral het aan beide kanten goed beschermd zijn (dus ook het scherm) vind ik eigenlijk belangrijker dan dat hij 5 mm dikker is dan misschien strikt noodzakelijk.
Raymond schreef op woensdag 08 september 2010 @ 15:37:
[...]

In de treinen waar ik mee reis zitten gewoon stopcontacten hoor?
Niet iedereen reist 1e klas in een koploper van de NS (even uitgaande dat je in Nederland woont) ;) Daarnaast heb ik bijv. maar 1 lader, en die ligt thuis. Voor bijladen op het werk heb ik de USB-kabel bij me, maar die kan je in geen enkele trein inprikken.
Een extra accu wil ik ook nog een keer bestellen, in combinatie met een deskstand waarin een lader verwerkt zit.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

• Raymond
Je kan natuurlijk ook doen, wat ik vaak zie: mensen die in de 2de klas, naast de 1ste klas gaan zitten en dan het voedingssnoertje over de glazen scheidingswand leiden :)

• Mouse_NL
Frank B268 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 20:50:
[...]

Dat klinkt als hetzelde setje als ik heb besteld en dat je hetzelfde over het hoofd ziet als ik. Gelukkig verpeste ik de eerste 2 protectors en bij de derde had ik het in de gaten: het stickertje zit niet op de protector zelf maar op de protector van de protector. Zowel de plakzijde als de 'bovenkant'van de protector zijn voorzien van een beschermlaagje. Nadat je de protector op zn plaats geplakt hebt moet je ook nog de boven bescherming er af zien te krijgen. Het stickertje dat je er af hebt getrokken was bedoeld om dat wat makelijker te maken :-)
Thanx voor je hint; Ik heb die hoes meteen besteld en het volgende:

- Crystal Case
- 2 x screen protector
- adapter voor in de auto.
- Smoke Silicon case

Bij elkaar 20 euro, vindt ik niet duur met IDEAL betaald, dus geen gedoe op ebay. EEn houder voor mijn auto heb k niet nodig heb ik nog als erfenis van de HTC die kocht ik met een universele houder die in de breedte wijder wordt dus het zou moeten passen.

Wat ik uiteindelijk wel wil is een design case of hoes .... van bijvoorbeeld Paul Frank of zo wie er 1 gezien heeft laat het weten.

>:)

**** jammer dat er op de protector van Samsung zelf tekst staat. Trouwens is een stylus handig met de Samsung want ik heb nog 1 over van de HTC.

[ Voor 5% gewijzigd door Mouse_NL op 09-09-2010 12:15 ]

• Freich

Freich

YOU ARE NEX!

Mouse_NL schreef op donderdag 09 september 2010 @ 12:02:
[...]

Thanx voor je hint; Ik heb die hoes meteen besteld en het volgende:

- Crystal Case
- 2 x screen protector
- adapter voor in de auto.
- Smoke Silicon case

Bij elkaar 20 euro, vindt ik niet duur met IDEAL betaald, dus geen gedoe op ebay. EEn houder voor mijn auto heb k niet nodig heb ik nog als erfenis van de HTC die kocht ik met een universele houder die in de breedte wijder wordt dus het zou moeten passen.

Wat ik uiteindelijk wel wil is een design case of hoes .... van bijvoorbeeld Paul Frank of zo wie er 1 gezien heeft laat het weten.

>:)

**** jammer dat er op de protector van Samsung zelf tekst staat. Trouwens is een stylus handig met de Samsung want ik heb nog 1 over van de HTC.
In de handleiding staat dat het scherm niet werkt met stylussen e.d. Het is een ander soort scherm dan de Touch Pro ;)

3 Inches of Bloodsport!

• DaanozZ
stylus werkt toch niet op dit scherm? tenminste probeer maar eens met het puntje van je nagel

• Mouse_NL
DaanozZ schreef op donderdag 09 september 2010 @ 13:16:
stylus werkt toch niet op dit scherm? tenminste probeer maar eens met het puntje van je nagel
Nou we gaan zo opstarten, want hij gaf net aan dat de batterij vol was.

Back on topic:

- Iemand als een design hoesje gespot (een merk, vlaggen van landen, stripfiguren etc.) zo ja waar en voor hoeveel?

- Iemand een leuk adresje voor een 16 GB kaartje (trouwens welke soort is nu een beetje goed)? mag ook een goedkope 32 GB zijn.

• deepbass909

deepbass909

Ik heb de goedkoopste 16GB Sandisk uit de pricewatch besteld (pricewatch: Sandisk microSDHC 16GB Class 2), en die werkt goed. Het is officieel een class-2 kaartje, maar in de praktijk haal ik er class-6 snelheden mee.
Voor die €30 ga ik persoonlijk niet het risico nemen voor een fake 32GB kaartje uit Azië, terwijl ik hier voor hetzelfde bedrag een betrouwbare en officiële 16GB kan krijgen.

• Mouse_NL
deepbass909 schreef op donderdag 09 september 2010 @ 13:46:
Ik heb de goedkoopste 16GB Sandisk uit de pricewatch besteld (pricewatch: Sandisk microSDHC 16GB Class 2), en die werkt goed. Het is officieel een class-2 kaartje, maar in de praktijk haal ik er class-6 snelheden mee.
Voor die €30 ga ik persoonlijk niet het risico nemen voor een fake 32GB kaartje uit Azië, terwijl ik hier voor hetzelfde bedrag een betrouwbare en officiële 16GB kan krijgen.
En deze klasse 4 is dat niet sneller? ook 31 euro:

pricewatch: TakeMS microSDHC 16GB Class 4 + 2 Adapters

Want klasse 6 heb ik nog niet gezien en ik ben ook niet Azië gezint.

• Gh0stw4lk3r
Raymond schreef op donderdag 09 september 2010 @ 11:41:
Dat hoesje snap ik dan weer niet: die beschermt de achterkant van de telefoon, die is volgens mij al goed genoeg beschermd :)
en de zijkant en ligt iets hoger aan de voorkant, waardoor het glas ook minder snel contact maakt met de ondergrond waar je hem (ondersteboven) op legt.

• Mouse_NL
iemand snel een antwoord op mijn vraag want dankan ik hem bestellen die klasse 4 of moet het toch die klasse 2 zijn want voor 1600 besteld is morgen binnen namelijk!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:39

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Raymond schreef op donderdag 09 september 2010 @ 11:41:
De achterkant krast behoorlijk snel. Daarvoor is een hoesje absoluut een uitkomst plus sommige hoesjes geven een betere grip / maken het toestel stroever aan de onderkant waardoor deze minder snel van de tafel glijd.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Anoniem: 218711

Gutteguttegut schreef op donderdag 09 september 2010 @ 03:38:
[...]
Is de camera aan de achterkant vrij?
Ja en de luidspreker ook.

• deepbass909

deepbass909

Mouse_NL schreef op donderdag 09 september 2010 @ 15:10:
iemand snel een antwoord op mijn vraag want dankan ik hem bestellen die klasse 4 of moet het toch die klasse 2 zijn want voor 1600 besteld is morgen binnen namelijk!
Tja, het is al 4 uur geweest (dus dat wordt wachten tot zaterdag :p), maar toch even antwoord. De verschillende klassen staan voor de minimale doorvoersnelheid, dus class-2 is minimaal 2MB/s, class-4 4MB/s, etc. Het is met nadruk een minimale snelheid. Mijn class-2 kaartje haalt class-6 snelheden op dit moment, maar dat is dus niet gegarandeerd. Hoger dan class-2 heb je vooral nodig voor video en andere grote bestanden. Voor HD schijn je bijv. minimaal class-4 nodig te hebben, en voor 1080p video zelfs class-6.

Die class-4 versie die jij noemt, was er een maand geleden nog niet voor die prijs, de Sandisk was toen veruit de goedkoopste.

• Mouse_NL
deepbass909 schreef op donderdag 09 september 2010 @ 17:11:
[...]

Tja, het is al 4 uur geweest (dus dat wordt wachten tot zaterdag :p), maar toch even antwoord. De verschillende klassen staan voor de minimale doorvoersnelheid, dus class-2 is minimaal 2MB/s, class-4 4MB/s, etc. Het is met nadruk een minimale snelheid. Mijn class-2 kaartje haalt class-6 snelheden op dit moment, maar dat is dus niet gegarandeerd. Hoger dan class-2 heb je vooral nodig voor video en andere grote bestanden. Voor HD schijn je bijv. minimaal class-4 nodig te hebben, en voor 1080p video zelfs class-6.

Die class-4 versie die jij noemt, was er een maand geleden nog niet voor die prijs, de Sandisk was toen veruit de goedkoopste.
Okay maar die kaart die ik aangeeft die is wel een goede die zou passen ls ik het goed gelezen heb. Scheelt 5 euro extra.

Nou ik kies toch maar voor merk en dan maar class 2, het is deze geworden:

http://www.digitalsonline.../MIC16GBSD/mic16gbsd.html Geen verzendkosten en tot 18:00 uur bestellen is vandaag verzenden .. ben ik voor het weekend helemaal bij!

[ Voor 12% gewijzigd door Mouse_NL op 09-09-2010 17:30 ]

• rareburger
  • Laatst online: 01-07 09:56

rareburger

nullenenenenennullen

Een vraag en misschien een tip.
Vandaag heb ik voor mijn SGS bij de Action een telefoonhouder (€1,95) en een USB lader (1,39) gekocht, t kost geen dr*l.
Thuisgekomen vroeg ik mij toch ff af of de lader geschikt zou zijn voor de SGS? 5Volt zal goed zijn maar de 1000 milliampère??? Ik ben echt leek op dat gebied... Blaas ik mn telefoon naar onze lieve heer of heb ik hier een prima oplossing?

De gegevens:
Ingangsspanning: 12-24V
Uitgangsspanning: 5V+/-5%
Uitgangsstroom: 1000mA

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Volgens mij moet dat prima werken, de meeste telefoons wil je zelfs niet opladen met maar 500mA (wat uit een standaard usb poort komt) omdat het te traag gaat en bij intensief gebruik de telefoon sneller leeg loopt dan je kan laden. Als autolader wil je dan ook zeker 1000mA hebben.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• partyondude
Ik heb dit kaartje besteld, ben benieuwd!

http://tweakers.net/price...gb-class-6-+-adapter.html

• Freich

Freich

YOU ARE NEX!

Ik had deze besteld, vandaag binnen, werkt prima: http://tweakers.net/price...class-4-+-2-adapters.html

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Die class 4 en 6 kaartjes vond ik te duur, helemaal nu blijkt dat mijn class 2 eigenlijk ook die snelheid haalt (maar dat is nog altijd meer geluk, anders was het wel een class 4 of 6 geweest ;) ). En om eerlijk te zijn, heb je die snelheid ook maar zelden nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
rareburger schreef op donderdag 09 september 2010 @ 17:25:
Een vraag en misschien een tip.
Vandaag heb ik voor mijn SGS bij de Action een telefoonhouder (€1,95) en een USB lader (1,39) gekocht, t kost geen dr*l.
Thuisgekomen vroeg ik mij toch ff af of de lader geschikt zou zijn voor de SGS? 5Volt zal goed zijn maar de 1000 milliampère??? Ik ben echt leek op dat gebied... Blaas ik mn telefoon naar onze lieve heer of heb ik hier een prima oplossing?

De gegevens:
Ingangsspanning: 12-24V
Uitgangsspanning: 5V+/-5%
Uitgangsstroom: 1000mA
Zolang de spanning maar goed is. De stroomsterkte regelt de telefoon zelf. Je moet de aanduiding op de lader zien als de maximumwaarde. Hij moet meer kunnen leveren dan de telefoon vraagt, om zelf niet overbelast te raken.
Voor spanning geldt het omgekeerde (met een marge uiteraard): Die moet klopppen, je kan geen 12V lader gebruiken voor de telefoon, dan brandt de telefoon door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rareburger
  • Laatst online: 01-07 09:56

rareburger

nullenenenenennullen

Dank voor de reacties,

Ik had er eerder moeten melden dat ik de lader niet vertrouwde doordat deze een output heeft van 0.7 ampere heeft, maar als de telefoon dit zelf regelt heb ik er geen zorgen aan, thanx.... ben ik voor nog geen €3.50 klaar :z

• DaanozZ
en? al ervaringen? zit er namelijk ook nog steeds sterk over te twijfelen..... zou het namelijk ergerlijk vinden als mijn telefoon er bijvoorbeeld langer over dingen doet omdat het kaartje het niet aan kan, en het scheelt toch een hoop in prijs.

• partyondude
Heb het nog niet binnen, als ik het heb post ik wel hoe die bevalt. Moet ik er dan ook een zo'n testje mee doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
Ik heb zojuist deze case: http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...ageName=ADME:L:OU:NL:1123

en dit kaartje: http://www.digitalsonline.../MIC16GBSD/mic16gbsd.html besteld. Ik ben benieuwd :), laat jullie weten hoe het bevalt.

[ Voor 68% gewijzigd door zoenvisje op 21-09-2010 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanozZ
partyondude schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 21:14:
Heb het nog miert binnen, als ik het heb post ik wel hoe die bevalt. Moet ik er dan ook een zo'n testje mee doen?
als je dat wilt doen... graag :D ben benieuwd of het nou ook echt scheelt. zo'n klasse 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Mja, ik ook. Had geld over, vandaar :P Volgens mij kan het nog wel ff duren, als ik het maar voor eind oktober binnen heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-07 15:59
Ik heb gisteren deze besteld: http://www.amazon.co.uk/g...003YT9HN0/ref=oss_product. Zodra het binnen is laat ik jullie weten hoe ik het vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
De SGS kan niet gebruikt worden met een stylus... Waarom worden die dan wel overal aangeboden voor de SGS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Nou ik heb deze:

http://www.devilpower.nl/...e-case-beschermhoes-smoke

aangeschaft, maar moet ik het gedeelte voor de aan en uitknop en volume eruit snijden want hij zit er zo dik omheen dat je ze niet kan bedienen.

Ik heb trouwens dubbel gekregen:

http://www.devilpower.nl/...rystal-case-display-folie

folie zat er niet bij? Iemand die hem zou willen mag hem tegen de koopprijs in afhalen. Sturen wordt duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Als je alles gelezen had hier, had je gezien dat ik er 1 in de UK gekocht heb voor een appel en een ei, met voorgevormd rubber voor de volumeknop en de aan/uit knop. Hoef je dus niet te gaan snijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanozZ
zoenvisje schreef op zondag 12 september 2010 @ 16:36:
De SGS kan niet gebruikt worden met een stylus... Waarom worden die dan wel overal aangeboden voor de SGS?
volgens mij zijn dat een ander soort... niet dat scherpe pennetjes zoals je bij andere touch sreens krijgt.
soort vinger op een stokje? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online
partyondude schreef op zondag 12 september 2010 @ 17:51:
Als je alles gelezen had hier, had je gezien dat ik er 1 in de UK gekocht heb voor een appel en een ei, met voorgevormd rubber voor de volumeknop en de aan/uit knop. Hoef je dus niet te gaan snijden ;)
Zitten die randen van jouw hoesje niet heel ver over de telefoon heen? Hoeveel mm zit dat over de chromen rand heen? Ik kan met die van mij (die MouseNL ook heeft) nog een klein stukje van de chromen rand zien.
Als die van zachter materiaal is en niet verder dan deze over de telefoon zit, ga ik hem ook kopen.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Echt minimaal. Je chrome is er meteen mooi mee beschermd en zoals je ziet, 't hoesje kost zo goed als niets, heeft de juiste uitsparingen en verdikkingen.

Als het hoesje erover zit en je houdt de telefoon scheef, is het scherm uiteraard geheel vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
DaanozZ schreef op zondag 12 september 2010 @ 17:52:
[...]

volgens mij zijn dat een ander soort... niet dat scherpe pennetjes zoals je bij andere touch sreens krijgt.
soort vinger op een stokje? :P
Aah, ze zien er wel iets platter uit ja. Kan er niet veel over vinden verder, zou wel eens willen weten of het goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
HaTe schreef op zondag 12 september 2010 @ 18:09:
[...]

Zitten die randen van jouw hoesje niet heel ver over de telefoon heen? Hoeveel mm zit dat over de chromen rand heen? Ik kan met die van mij (die MouseNL ook heeft) nog een klein stukje van de chromen rand zien.
Als die van zachter materiaal is en niet verder dan deze over de telefoon zit, ga ik hem ook kopen.
Ja die van mij heeft nog de chromen rand isdd .. maar ik heb ook een hard case (Die Crystal Case) en die zet ik erom als hij naar buiten meegaat! Die zet ik zo erop want ik moet zo weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25649

Zijn er ook losse/andere backcovers te koop? Dus niet een protector of hoes maar echt een andere cover?

Ze blijken nl redelijk snel kapot te gaan, zoals die van mijn collega :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
Is de volgende dock al ergens te koop?

Afbeeldingslocatie: http://www.samsunggalaxys.nl/wp-content/uploads/2010/03/samsunggalaxys2.jpg

Of weet iemand anders een mooie dock voor de pc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niborit
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-03-2023
Fivel schreef op maandag 13 september 2010 @ 19:09:

[afbeelding]

Deze schijnt nu wel leverbaar te zijn, weliswaar zonder speakers en alleen in de VS....
http://forum.xda-develope...hread.php?t=739379&page=3

Volgens mij kun je hier niet eens mee synchroniseren met de pc( dit weet ik niet zeker )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
ik heb een "poor mans" kickstand gemaakt van een stukje geïsoleerd electradraad.
voor iedereen die in bijvoorbeeld de trein een filmpje wilt kijken of relaxt ff browsen op je buro :)
kosten 0
plezier +100
Afbeeldingslocatie: http://i144.photobucket.com/albums/r195/Gh0st3112/2010-09-13211117.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i144.photobucket.com/albums/r195/Gh0st3112/13092010423.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i144.photobucket.com/albums/r195/Gh0st3112/13092010421.jpg

je kan ook een paperclip gebruiken om hetzelfde vormpje te fixen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-07 15:57

racoon

mooowwww

Fivel schreef op maandag 13 september 2010 @ 19:09:

[afbeelding]

Deze is wel te koop.

http://www.b2ctelecom.nl/...0-galaxy-bureaulader.html

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanozZ
Fivel schreef op maandag 13 september 2010 @ 23:12:
[...]

Ik zie hem er niet tussen staan..
diegene van de foto die je erop had gezet heb ik idd nog niet in NL shops gezien ofzo maar wel een andere bureaulader en daar is deze link van. eentje waar je zelfs je 2e accu in kan gooien. ik zeg ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
zoenvisje schreef op zondag 12 september 2010 @ 13:56:
...

en dit kaartje: http://www.digitalsonline.../MIC16GBSD/mic16gbsd.html besteld. Ik ben benieuwd :), laat jullie weten hoe het bevalt.
Het kaartje is inmiddels binnen en werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
zoenvisje schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 16:19:
[...]

Het kaartje is inmiddels binnen en werkt prima!
Had ik maar even gewacht, ik heb hem voor € 31 gekocht en ik zie nu dat hij weer met 5 euro gedropt is naar
€ 26.

Als je nog geen kaart heb, zou ik zeggen kopen die handel. :9~ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
Mouse_NL schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 16:25:
[...]

Had ik maar even gewacht, ik heb hem voor € 31 gekocht en ik zie nu dat hij weer met 5 euro gedropt is naar
€ 26.

Als je nog geen kaart heb, zou ik zeggen kopen die handel. :9~ _/-\o_
Heb meteen besteld, is inderdaad wel handig en goedkoop :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karel01
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-07 16:47
De stylus met zachte top werkt goed op de i9000. Ik heb een setje van het merk muvit voor de iphone 4. was iets van 12 euro bij de media markt.
zoenvisje schreef op zondag 12 september 2010 @ 18:54:
[...]

Aah, ze zien er wel iets platter uit ja. Kan er niet veel over vinden verder, zou wel eens willen weten of het goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
http://www.devilpower.nl/...rystal-case-display-folie. Ik had dus 1 hoesje hiervan, maar die is nu al gesneuveld. Het is binnen 7 dagen dus morgen gaat hij retour naar zijn eigenaar, want dit is echt geen goed martiaal. Het plastic verpulverd gewoon. Niet normaal en dat na 4 dagen gebruik.

Ik haat het zo daar gaat dan je geld ... gelukkig maar 5 euro .... morgen naar the phone house om een goede hard case te halen ik wordt er niet goed van.

[ Voor 8% gewijzigd door Mouse_NL op 14-09-2010 21:38 . Reden: nog meer gezeur erbij ... !!! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Gh0stw4lk3r schreef op maandag 13 september 2010 @ 21:19:
ik heb een "poor mans" kickstand gemaakt van een stukje geïsoleerd electradraad.
voor iedereen die in bijvoorbeeld de trein een filmpje wilt kijken of relaxt ff browsen op je buro :)
kosten 0
plezier +100
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

je kan ook een paperclip gebruiken om hetzelfde vormpje te fixen
Ik vindt het Creatief, zou er maar patent op zetten voor je het weet gaat er 1 vandoor. Vraagje hoe lang moet het draad zijn want ik heb nog in de schuur liggen, kan ik meteen namaken.

- Nog een vraag wat voor Cas heb jij en waar komt ie vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imdos
  • Laatst online: 02-07 08:53

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

Als je een andere accu in je Galaxy stopt, moet je dan net zoals bij een nokia altijd je tijd en datum opnieuw zetten?

Of is dit bijvoorbeeld simpel op te lossen vanwege synchronisatie in het netwerk?

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joop.hinke
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-07 13:44
karel01 schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 18:55:
De stylus met zachte top werkt goed op de i9000. Ik heb een setje van het merk muvit voor de iphone 4. was iets van 12 euro bij de media markt.

[...]
Nu we hier en daar toch aan het doe-het-zelven zijn, nog een tip voor een stylus, geheel van gerecycled materiaal.

Men neme een oude niet te smalle binnenband, knipt daar haaks een stukje van 5mm. vanaf.
Men neme een stompje potlood(niet te dik,overigens werkt een dun stukje hout(deuvel) ook goed en staat wat beter) en spant dit stukje band in de lengterichting op de potlood en voila men heeft een srylus die het nog goed doet ook.
Zelfs met handschoenen aan. Alleen swypen gaat minder soepel.

Het werkt eigenlijk het beste met het stompe oppervlak en liefst haaks op het scherm.
Waarom het werkt is me eigenlijk een raadsel. Andere materialen dan die oude fietsband werken niet.

Nu je toch bezig bent kun je een paar meer van die strookjes binnenband knippen en die doe je onder en boven op je Galaxy(hou wel in de gaten dat je niet teveel kracht moet zetten om ze erop te spannen).
Zou heb je gelijk meer grip en betere bescherming voor je Galaxy.

Joop

[ Voor 3% gewijzigd door joop.hinke op 14-09-2010 21:54 ]

• Mouse_NL
Na wat zoekwerk heb ik deze voor mijn Galaxy gekocht in Zaandam bij Saturn hadden ze geen cases die moeten nog binnen komen als iemand een design case heeft liefst hard dan hou ik mij aanbevolen!

http://www.celly.com/cata...sCodArt=FACE89&bShowAll=1

Anoniem: 332532

Heb mij een lederen flip case van Melkco aangeschaft voor mijn Samsung Galaxy S.
Besteld via ebay op 8 september (komt van een verkoper uit Hong Kong) en vandaag 15 september ontvangen.
Kost = 30 USD.

De case zit in een stevige verpakking, en is van zeer goede kwaliteit en zeer mooi afgewerkt.
De nodige openingen zijn uiteraard voorzien zodat alles goed te bereiken is als de gsm in de case zit.

Hieronder wat foto's voor de geintereseerden.

Afbeeldingslocatie: http://img829.imageshack.us/img829/4698/sam1014n.jpg Afbeeldingslocatie: http://img214.imageshack.us/img214/1331/sam1015l.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img412.imageshack.us/img412/2861/sam1004t.jpg Afbeeldingslocatie: http://img375.imageshack.us/img375/9044/sam1002q.jpg Afbeeldingslocatie: http://img243.imageshack.us/img243/5683/sam1003.jpgAfbeeldingslocatie: http://img843.imageshack.us/img843/5892/sam0999u.jpgAfbeeldingslocatie: http://img440.imageshack.us/img440/5625/sam1005.jpgAfbeeldingslocatie: http://img641.imageshack.us/img641/1436/sam1007.jpg

en dit zijn de foto's van Melkco zelf van deze case

Afbeeldingslocatie: http://www.melkco.com/image/item_pic/pdSSSSI9LCJM1BEWELCpc1.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.melkco.com/image/item_pic/pdSSSSI9LCJM1BEWELCpc5.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.melkco.com/image/item_pic/pdSSSSI9LCJM1BEWELCpc6.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 332532 op 15-09-2010 16:01 ]

• Mouse_NL
Anoniem: 332532 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 15:56:
Heb mij een lederen flip case van Melkco aangeschaft voor mijn Samsung Galaxy S.
Besteld via ebay op 8 september (komt van een verkoper uit Hong Kong) en vandaag 15 september ontvangen.
Kost = 30 USD.

De case zit in een stevige verpakking, en is van zeer goede kwaliteit en zeer mooi afgewerkt.
De nodige openingen zijn uiteraard voorzien zodat alles goed te bereiken is als de gsm in de case zit.

Hieronder wat foto's voor de geintereseerden.

[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]

en dit zijn de foto's van Melkco zelf van deze case

[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Kwijl, kwijl! ik zag hem gisteravond. is volgens mij het eerste design hoesje dat ik zag .... :9~

Met een week hier niet slecht .... het leer is van goede kwaliteit?

at is de link naar ebay? Hij is mooi man!

[ Voor 1% gewijzigd door Mouse_NL op 15-09-2010 18:34 . Reden: misschin wil ik er ook één ]

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-07 13:54
Wat is nou eigenlijk de beste TV-out kabel die je (liefst in Nederland) kan kopen voor de Galaxy S?
Wat ik tot nu toe heb gezien werken er wel een paar maar sommige wat minder of niet full-screen.

• Mouse_NL
Redblader schreef op woensdag 15 september 2010 @ 18:44:
Wat is nou eigenlijk de beste TV-out kabel die je (liefst in Nederland) kan kopen voor de Galaxy S?
Wat ik tot nu toe heb gezien werken er wel een paar maar sommige wat minder of niet full-screen.
Ik zou naar een Media Markt of een Saturn gaan (let er wel op dat je niet goed GELD terug garantie hebt. Daar kan je volgens mij wel veel kabels testen? En een beetje het forum afstruinen.

Ik denk dat het ook een combo is welke TV (kwaliteit) je hebt. Op internet moet je ergens ook een kabel specialist hebben, want daar heeft mijn zwager zijn HDMI-kabel gekocht (en een paar (2) in de VS).

Anoniem: 332532

Mouse_NL schreef op woensdag 15 september 2010 @ 18:28:
[...]

Kwijl, kwijl! ik zag hem gisteravond. is volgens mij het eerste design hoesje dat ik zag .... :9~

Met een week hier niet slecht .... het leer is van goede kwaliteit?

at is de link naar ebay? Hij is mooi man!
Hij is van echt leer en ik denk wel goede kwaliteit. hij stinkt van het leer zoals we zeggen in Belgie :-)
Heb hem nu nog maar een dag natuurlijk maar de hoes voelt goed aan, houdt men galaxy goed vast en zit als gegoten. Echt tevreden ervan.

Je kan hem ook al in enkel US webshops geloof ik kopen, maar heb voor ebay gekozen wegens iets goedkoper en wegens de goede paypal bescherming mocht er iets mislopen.
was idd in een week hier, via aangetekende enveloppe.
Hier is de link van ebay

http://cgi.benl.ebay.be/w...&ssPageName=STRK:MEWNX:IT

• sjonnie100
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-12-2020
Ik heb een heel mooi tasje uit Duitsland via Ebay laten komen. Merk MTT (nooit van gehoord btw) maar op de foto kwam het tasje mooi over. En in het echt is hij ook erg mooi. Komt strak en modern over.
Alleen even oppassen als je je heilige Galaxy eruit haald dat hij niet langs het magneetknopje schuurt :'(

Ik zocht naar een horizontaal heuptasje maar die verkochten de locale telshops niet.
Deze dus wel en je kan hem op 2 manieren aan je riem bevestigen.
Weet je zeker dat je Samsung niet per ongeluk op de hobbel gaat ;)

Kwaliteit is top. Ik verbaasde me dat hij zo perfect in het pasje gleed omdat sommige andere tasjes wel als Samsung Galaxy S compatible was aangemerkt maar toch te nauw waren voor de Galaxy.

Prijs is ronde de 30 euro, maar ik vind het meer als de moeite waard.
Owja: Als je een fervent dierenliefhebber bent, laat hem dan staan. Op het doosje staat namelijk dat hij van lams- en koeienhuis is gemaakt }:O

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Die hierboven leek mij eerst wel leuk maar de open hoeken vind ik bij nader inzien niet mooi. Ook erg jammer dat de magneetsluiting niet achter het leer is weggewerkt.

Iemand nog een goede tip voor een leren hoes voor mijn GSG?

Waar ik rekening mee wil houden is:
- moet hem er vaak uit halen als hij in de houder in mijn auto gaat
- moet er leuk uitzien (ja ja, idd is persoonlijk), bij voorkeur zwart
- liefst zo weinig mogelijk opdrukken etc, ik ga toch niet met "Bugatti" op een hoesje lopen?
- moet goede bescherming bieden, dus geen open hoeken of zijkanten, of waar SGS zo uitglijdt
- geen drukknopen of klitteband
- groot genoeg, hoe vaak zie ik niet aanbiedingen voor SGS-hoesjes die korter zijn dan de SGS
- liefst geen uitsparingen voor knoppen/camera e.d. haal hem toch uit hoes als ik hem gebruik

[ Voor 28% gewijzigd door nokiaan958GB op 16-09-2010 21:40 ]

• Raymond
Ik heb er twee, (ik plaats nog wel een keer foto's).
Een krusell: Mooi, goede kwaliteit leer, foon gaat er makkelijk in en uit. Nadeel: Wel heel erg dik.
Eentje van brando workshop. Eigenlijk vind ik die beter dan de krusell. Nadeel: Leer is erg glimmend cheap. En voor jou is het een nadeel dat de foon er heel stevig inzit (eigenlijk wel een goede zaak, maar niet als je hem er vaak uit wilt halen)

• Slapstick
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:36

Slapstick

Me, myself or I

Zijn er al ergens vervangende achterkantjes te koop voor de telefoon?

Ik heb zelf de 11 accessoire kit en ik heb al enkele malen gebruik gemaakt van de nepaccu's. Ik vind de telefoon daarna redelijk stinken, dus ik probeer het zo min mogelijk :P. Het witte hoesje wat erbij zat vind ik wel erg handig en ik heb een leuke bijpassende homescreen gemaakt :)

:TweakBlog:

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste