Verwijderd

Speek schreef op woensdag 22 september 2010 @ 09:42:
Enige nadeel vind ik dat je het manual passen met een knop-combinatie doet (standaard L2 als ik het me nog goed herinner?). Heb het niet kunnen vinden dat je dit in kunt stellen (bijv. manual passen, manual lob, manual through ball enz. zoals bij FIFA). Maar misschien kijk ik er overheen en is dit wel mogelijk?
Heb ik ook naar gezocht, is niet mogelijk :-( Anders had ik ze beide gekocht. Passen kan dus wel manual maar de rest niet 8)7

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-09 13:15

There's no school like the old school and i'm the headmaster

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Speek schreef op woensdag 22 september 2010 @ 09:42:
Gameplay
Bij PES kan men overigens de speelsnelheid aanpassen. Op de snelste instelling (+2) vind ik wel het fijnste spelen. Klinkt erg snel, maar eigenlijk is het gewoon lekker vloeiend en natuurlijk. Dit ben ik bij FIFA nog niet tegengekomen en volgens mij zit die optie er ook niet in (hoewel de default gamespeed eigenlijk juist wel goed is).
Bij FIFA kun je er ook voor kiezen de spelsnelheid aan te passen hoor. Niet dat ik dit ooit heb gedaan want ik heb er de behoefte niet voor maar het staat gewoon bij settings.

Edit:
Kreeg net trouwens een code in mijn mail voor 7,50 korting bij de Wehkamp. Eindelijk een keer een korting op het juiste moment zodat ik FIFA goedkoper kon bestellen :P. Iemand trouwens ervaring met pre-order leveren van Wehkamp of ze op de releasedag zelf of pas na enkele dagen leveren?

[ Voor 18% gewijzigd door Kluutmaran op 22-09-2010 12:49 ]

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:30
@Speek
Ik vermoed ook dat de online variant ook nog niet 100% is afgemaakt. Het lijkt me in elk geval logisch dat je online speelt tegen teams/ spelers van ongeveer zelfde sterkte, of bekenden (afhankelijk van je eigen keuze). Wanneer je tegen spelers van je eigen niveau speelt zullen ze vast meer handmatig doen, omdat je dan de betere keuzes zelf kan maken, het zal waarschijnlijk ook veel meer mooie potjes opleveren, omdat er minder "standaard" / "scripted" events zijn, maar dit juist meer door de speler zelf gebeurt.

Tenminste het lijkt mij dat dit probleem zich dan op deze manier wel oplost.

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
@Kluutmaran
Echt? Ik dacht het ergens al te lezen, maar ik kom op internet ook sites tegen waar ze dit weer tegenspreken. Weet je zo waar die optie zit dan? Niet dat ik per se sneller spel wil, maar het lijkt me leuk om eens te doen als het kan.

@jbdeiman
Ik snap niet precies op welke van mijn punten je reactie gericht is (welk probleem), maar ik weet dat als je online speelt dat je bepaalde instellingen gelijk zult moeten hebben staan (overigens niet altijd, je kunt kiezen om zelf manual te spelen tegen iemand die automatic controls heeft). Standaard zoekt hij in ieder geval naar ieder ander persoon (ongeacht de controls en de meesten gebruiken dan automatic.. eigenlijk iedereen trouwens), je kunt instellen dat hij naar manual players zoekt, maar wat ik bedoel is dat die er meestal niet zijn. Meestal in de avond uurtjes kun je er zo nu en dan eentje vinden, maar meestal vind 'ie dan uiteindelijk niemand.
En op manual spelen tegen iemand die automatic controls gebruikt is geen doen, ten minste ik vind dat verschil te groot (ik speel dan trouwens echt met álles op manual).

"It's about time you showed up Fox!"

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Bij FIFA heb je 3 opties qua snelheid. Slow/Normal/Fast. En dat kan je vinden onder game settings en dan onderaan.

Verwijderd

tijdens ranked online matches kan je de speel snelheid niet aanpassen enige mogelijkheid is om via lobby je eigen wedstrijd te creeeren met speelsnheid snel

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
iemand het creation centre voor fifa11 al gezien?

www.electronicarts.nl/creationcentre

Ben benieuwd of dat ook in manager mode gebruikt kan worden.

Burp

• Pacino
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-08-2019
Zou iemand me kunnen uitleggen hoe dat nu zit met de UK versie van FIFA 11 en het kopen van Ultimate Team via de playstations store? Moet ik dan een UK PSN account aanmaken, een UK game card kopen en vervolgens op dat account de DLC kopen? En kan ik dan vervolgens die DLC gewoon op mn NL account spelen?

Op Zavvi kost die namelijk maar 43 euro maar dan krijg ik natuurlijk de UK versie...

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Wii4all schreef op woensdag 22 september 2010 @ 14:34:
iemand het creation centre voor fifa11 al gezien?

www.electronicarts.nl/creationcentre

Ben benieuwd of dat ook in manager mode gebruikt kan worden.
Dat lijkt me wel he, waarom zou je anders een eigen team kunnen maken met je eigen spelers, logo, tenue en stadion, voor vriendschappelijke wedstrijden? :P

Only fools are enslaved by time and space.

Verwijderd

Hoe kom je aan die code zodat je creation centre kan gebruiken? Heb al wel besteld bij bol.com maar geen code ontvangen.

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-10 16:36
Verwijderd schreef op woensdag 22 september 2010 @ 18:01:
Hoe kom je aan die code zodat je creation centre kan gebruiken? Heb al wel besteld bij bol.com maar geen code ontvangen.
Ik heb afgelopen week wel zo'n mail van bol.com gekregen. Ik heb FIFA 11 ook al erg lang geleden besteld, is wel wat duurder itt andere shops maar ik viel voor die Champions League actie ;)

Ook heb ik alvast gespeeld binnen het creation centre. Wat ik dus echt jammer vind bij het maken van een team is dat je alleen zelf gemaakte spelers erin kunt zetten (en spelers die door andere FIFA 11 klanten zijn gemaakt). Liever had ik gezien dat je je eigen "dreamteam" kon samenstellen met echte spelers en zodoende toch dat middenveld met Xavi Iniesta en Fabregas zou kunnen realiseren :9~ Voor offline potjes met vrienden zou dit echt wel leuk zijn. Zo kan iedereen zijn eigen team samenstellen met favoriete spelers en tactieken.

• Freezhost
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:10
Pfff k heb de demo nou een paar keer gespeeld op de pc en twee keer gewonnen maar nu blijf ik nergens. Ik geloof niet dat dit lekker speelbaar is met een toetsenbord, hun kun je nu de pijltjes gebruiken en ook de pijlen op het nummerieke toetsenbord terwijl je ook A/S/D etc moet kunnen gebruiken?

Ik vind die besturing op de PC maar vaag, nergens is duidelijk te vinden wat de toetsen betekenen, iemand daar een overzichtje van?

• EnzymeNL
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Zou gewoon een controller aanschaffen. Speelt een stuk fijner ;)

PSN ID: Enzyme-NL

Verwijderd

Ik speel de demo nu een tijdje op PC, bij lage renderingskwaliteit (low) en 2x MSAA draait hij nog steeds niet lekker. Mijn systeemkenmerken: Intel T9600 2.8 GHz processor, 4Gb RAM en een NVIDEA Quadro FX 770M videokaart. Is dat dan echt te matig om FIFA 11 te kunnen spelen?

Verwijderd

Robbio85 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 19:03:
[...]
Ook heb ik alvast gespeeld binnen het creation centre. Wat ik dus echt jammer vind bij het maken van een team is dat je alleen zelf gemaakte spelers erin kunt zetten (en spelers die door andere FIFA 11 klanten zijn gemaakt). Liever had ik gezien dat je je eigen "dreamteam" kon samenstellen met echte spelers en zodoende toch dat middenveld met Xavi Iniesta en Fabregas zou kunnen realiseren :9~ Voor offline potjes met vrienden zou dit echt wel leuk zijn. Zo kan iedereen zijn eigen team samenstellen met favoriete spelers en tactieken.
Op zich wel jammer, maar daar hebben ze ultimate team voor denk ik en offline kan je toch gewoon een apart opgeslagen spelersbestand voor aanmaken.

Maar met creation centre kan je daar dan ook teams mee maken die online zijn te gebruiken? Lijkt me niet toch, krijg je allemaal teams met spelers die het max hebben aan stats zeker.

EDIT: toch wel.
"Fans kunnen hun eigen spelers en teams delen met vrienden en de creaties van andere spelers downloaden naar hun console om ermee te spelen in online speltypen en de speltypen Toernooi en Aftrap van FIFA 11"

Bron: http://www.ea.com/nl/nieu...ation-centre-voor-fifa-11

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2010 21:44 ]

• Robbio85
  • Laatst online: 03-10 16:36
Verwijderd schreef op woensdag 22 september 2010 @ 21:38:
[...]

EDIT: toch wel.
"Fans kunnen hun eigen spelers en teams delen met vrienden en de creaties van andere spelers downloaden naar hun console om ermee te spelen in online speltypen en de speltypen Toernooi en Aftrap van FIFA 11"

Bron: http://www.ea.com/nl/nieu...ation-centre-voor-fifa-11
Ik mag toch hopen dat je dit expliciet aan of uit kan zetten voordat je tegen iemand gaat spelen via internet. Heb echt geen zin om tegen teams met allemaal "99" spelers te spelen. :O

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Freezhost schreef op woensdag 22 september 2010 @ 20:38:
Pfff k heb de demo nou een paar keer gespeeld op de pc en twee keer gewonnen maar nu blijf ik nergens. Ik geloof niet dat dit lekker speelbaar is met een toetsenbord, hun kun je nu de pijltjes gebruiken en ook de pijlen op het nummerieke toetsenbord terwijl je ook A/S/D etc moet kunnen gebruiken?

Ik vind die besturing op de PC maar vaag, nergens is duidelijk te vinden wat de toetsen betekenen, iemand daar een overzichtje van?
Voetbalspellen moet je niet spelen met een toetsenbord maar met een controller. Een hoop plezier voor een investering van 30 Euro.

Verwijderd

Eindelijk is de demo ook beschikbaar voor Xbox Live Silver mensen.
Eerste indruk: de interactie van de spelers met de bal is een stuk vrijer; de bal is meer een object op zichzelf en minder het bezit van één speler. De AI lijkt daarnaast wat slimmer in de aanval, en de vormgeving van menu's e.d. is nog niet echt netjes afgewerkt en wat minder in balans dan ik gewend ben van FIFA.

Zit er trouwens verschil in speelsnelheid tussen de PS3 en Xbox versie? Naar mijn gevoel speelde de PS3 versie van FIFA 10 een stuk langzamer dan de demo's van FIFA 10 en 11 op de Xbox.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2010 02:16 ]

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Ik ga fifa 11 serieus spelen voor de ranking.

Zoveel wedstrijden dat ik ranked speelde samen met 1 of 2 vrienden.
Vooral met 3 man verlies ik echt bijna altijd.

Heb voor me zelf al uitgestippeld hoe ik ga spelen.

1e week ps3 ranked.
2e week ps3 fiwc?

En in het voorjaar denk fifa 11 ranked op 360.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Wii4all
  • Niet online
Die co-op camera stand is echt goed, zo kan je tenminste de hele breedte van het veld gezien.
Gisteren ene paar potjes gespeeld het is wel wennen omdat alles zo klein is in het begin, maar als je bezig bent went het zo.

Ik merk wel dat ik met arsenal makkelijker speel als/dan bijv. met een barcelona, hoe gek het ook mag klinken.

Burp

Verwijderd

Hoe speel jij dan met arsenal?

• Wii4all
  • Niet online
Standaard ;)

Ik bedoel gewoon verschil, als ik met arsenal speel tegen barca krijg ik meer kansen en scoor ik ook vaker als/dan ik met bijv. chelsea tegen barca speel. Terwijl ik niet het idee heb dat het aan verschillende opstellingen ligt, maar gewoon aan de verdeling van de soort en kwaliteit van de spelers.

Burp

Verwijderd

ik kan niet wachten!

en hoop nog steeds op de terug keer van de Schwalbe o//

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 11:52:
ik kan niet wachten!

en hoop nog steeds op de terug keer van de Schwalbe o//
gadverdamme. koop pro dan maar.
Ik zie het al voor me.. Je speelt online een potje en je tegenstander maakt een schwalbe en de scheids geeft een penaltie. !@%#&*(^&%^%$#%&*^%$#$#%$&*(*&^%$#@!

PS: Nog 7 dagen!!

[ Voor 27% gewijzigd door Aslanboy1905 op 23-09-2010 12:19 ]

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Striptease schreef op donderdag 23 september 2010 @ 12:18:
[...]

gadverdamme. koop pro dan maar.
Ik zie het al voor me.. Je speelt online een potje en je tegenstander maakt een schwalbe en de scheids geeft een penaltie. !@%#&*(^&%^%$#%&*^%$#$#%$&*(*&^%$#@!

PS: Nog 7 dagen!!
Dat is toch ook een vorm van realisme; het gebeurt immers ook in het "echt".

Verwijderd

Ik denk niet dat de schwalbe ooit weer terug zal komen, aangezien de FIFA tegenwoordig zo bezig is met "fair play". Een schwalbe is een beetje het schoolvoorbeeld van het tegenovergestelde.

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-10 10:11

jeka

Support your local club.

Dat vond ik echt de mooist optie die ik ook heb gezien in Pro!
Laatste kwartier van de wedstrijd, schwalbe maken, penal krijgen, tegenstander een rode kaart en winnen door de penal te benutten _/-\o_

FCG

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 13:36:
Ik denk niet dat de schwalbe ooit weer terug zal komen, aangezien de FIFA tegenwoordig zo bezig is met "fair play". Een schwalbe is een beetje het schoolvoorbeeld van het tegenovergestelde.
Maar aan de andere kant ook. Is fifa11 heel erg bezig met dat Personality+ toch..

Suarez personality+ zou dan ook swalbe kunne zijn.

Misschien hebben ze dat personality plus teveel met positieve dingen gedaan terwijl voetbal spelers ook negatieve personelijke eigenschappen hebben.
Kijk maar naar RonaldoC als hij 5 keer een aardige kans mist gaat hij al minder hard rennen. Als voorbeeld, of zeg ik nu iets heel erg doms???

Verwijderd

Een soort personality- er ook bij? Zou wel grappig zijn, maar ik denk dat ze toch meer willen focussen op de goede dingen om het imago van voetbal een beetje mooi te houden :p

Ik ben er nou nog steeds niet uit of ik de demo nu een verbeterde ervaring vind of niet. Ik heb zojuist weer wat potjes (world class) gespeeld en het leek iets beter te gaan, maar ik bleef me irriteren over hoe rommelig alles is. Het lijkt alsof de focus in dit spel wel erg veel op verdedigen ligt - het verdedigen van de tegenstander is vele malen eenvoudiger dan in '10, terwijl de cpu op haar beurt ook te overdreven goed en drukkend (over het hele veld) verdedigt.

Zodoende is het dus op world class verdomde lastig om in scoringspositie te komen. Met een sprintactie een verdediger verschalken is er niet meer bij (die verdediger plakt als lijm aan je mannetje vast, daarbij lijkt het haast alsof je in zo'n positie veel slechtere balcontrole en acceleratie hebt). Steepasses zijn verschrikkelijk - enkel als iemand HEEL ERG vrij loopt lukt dit (tot nu toe).

Bijna al m'n potjes op world class eindigden in 0-0 (op een lager niveau is het dan weer te eenvoudig). Slechts de laatste scoorde ik twee maal, maar áls ik scoor is het bijna altijd uit een rommelige situatie (zoals de halve wedstrijd). Bal afpakken/kwijtraken - vage stuiters en carambolen - voor je voeten - schieten - goal. De beste goal is dan nog deze, die helemaal niet zo speciaal is http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/37498781

Maargoed, gewenning gewenning, ik heb vandaag al wat meer leuke situaties gezien dan voorheen dus er is nog hoop ;) Wel vraag ik me af hoe penalties met slechte teams gaat worden. De computer mist nu al 75%, en er zitten mannetjes tussen die wel een héél miniscuul groen gebied hebben (zit je oranje, dan kun je het al wel zo'n beetje shaken)

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Verwijderd schreef op woensdag 22 september 2010 @ 21:17:
Ik speel de demo nu een tijdje op PC, bij lage renderingskwaliteit (low) en 2x MSAA draait hij nog steeds niet lekker. Mijn systeemkenmerken: Intel T9600 2.8 GHz processor, 4Gb RAM en een NVIDEA Quadro FX 770M videokaart. Is dat dan echt te matig om FIFA 11 te kunnen spelen?
Volgens mij is je videokaart niet echt geschikt voor het spelen van games. De quadro is een videokaart voor grafische bewerking.

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:46

PromoX

Flying solo

Als iemand reacties mist kan dat heel goed kloppen. Zoals iemand anders al vroeg: Nu weer lief tegen elkaar?

En zorg er dan voor dat je reactie ook toegevoegde waarde heeft.

And I'm the only one and I walk alone.

• __REMCO__
  • Laatst online: 26-06 10:15
Wii4all schreef op donderdag 23 september 2010 @ 09:59:
Standaard ;)

Ik bedoel gewoon verschil, als ik met arsenal speel tegen barca krijg ik meer kansen en scoor ik ook vaker als/dan ik met bijv. chelsea tegen barca speel. Terwijl ik niet het idee heb dat het aan verschillende opstellingen ligt, maar gewoon aan de verdeling van de soort en kwaliteit van de spelers.
ik neem aan dat jij met de xbox of ps3 speelt? Want ik heb nou al wel vaker dan 5 keer gewonnen maar krijg op de pc geen arsenal erbij..

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
PC demo heeft geen Arsenal beste vriend :)

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Valt me op dat spelers wel erg snel een hoge pass achter het stambeen langs geven. Heel mooi enzo, maar als het zo makkelijk kan is het niks speciaals meer :S

• Wii4all
  • Niet online

Burp

• jenpet
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:06
nou heb ik even een vraag ik ben aan het twijfelen of ik dalijk fifa 11 op xbox of playstation pak wat hebben de meeste tweakers hier ? zodat ik ook met verschillende mensen kan spelen :) .

STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

jenpet schreef op donderdag 23 september 2010 @ 22:25:
nou heb ik even een vraag ik ben aan het twijfelen of ik dalijk fifa 11 op xbox of playstation pak wat hebben de meeste tweakers hier ? zodat ik ook met verschillende mensen kan spelen :) .
Beiden, maar ik speel bijv. alles op de 360 (fijnere controller).

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

PS3 :)

• __REMCO__
vinom schreef op donderdag 23 september 2010 @ 19:54:
PC demo heeft geen Arsenal beste vriend :)
das jammer... Wachten op de release dan maar!

• snoepbanaan
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-10 00:50
Bij de PC demo is het jammer dat je alleen amateur kan spelen, is gewoon te simpel, zelfs met tobo.
Fifa 11 op de xbox vind ikzelf wel lastiger geworden dan fifa 10, hoeveel je ook dan kan testen in een kleine 6 minuut.....

• __REMCO__
snoepbanaan schreef op donderdag 23 september 2010 @ 23:36:
Bij de PC demo is het jammer dat je alleen amateur kan spelen, is gewoon te simpel, zelfs met tobo.
Fifa 11 op de xbox vind ikzelf wel lastiger geworden dan fifa 10, hoeveel je ook dan kan testen in een kleine 6 minuut.....
daar heb je aanpassingen voor (www.fifabenelux.com)

• snoepbanaan
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-10 00:50
was heel die site vergeten, tnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Valt me op dan ik persoonlijk heel veel moeite heb met scoren eigenlijk win ik altijd naar penalty maar dat komt alleen omdat de AL echt slecht is erin. zelfs de topspelers missen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
Leuk om te lezen, dat mensen de site nog weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
FIFA 11 schijnt begin deze week al uitgeleverd te zijn aan de winkels en er gaan geruchten dat er wellicht voor de release datum verkocht gaat worden.. Iemand de game al ergens gespot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
Nah, je maakt pas een kans aankomende maandag of dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
De gezichten van de Eredivisie zijn wel weer matig.
Persoonlijk speel ik er toch nooit mee

http://www.insidegamer.nl...11-vs-PES-2011---PSV.html
http://www.insidegamer.nl...1-vs-PES-2011---Ajax.html

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Laatst online: 29-09 13:15
Ik vind de gezichten in FIFA sowieso matig, PES zijn ze veel beter te herkennen

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
Die faces zijn auto generated ,dit wil zeggen dat ze met een editor zijn gemaakt waarbij alleen instellingen worden veranderd. Hierbij wordt dus geen gebruik gemaakt van nieuwe textures ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-10 22:38

HenkS

Da_king alias HenkS

ik als PSV fan speel vaak met PSV
moet zeggen dat fifa11 nergens op lijkt qua gezichten en PES komt toch al een heel eind in de buurt als ik naar sommige spelers kijk.
maar goed, ik speel met Fifa11 en ik hecht ook niet heel veel waarde hieraan, als t maar lekker speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Laatst online: 01-10 14:25
Hahaha, Lens ziet er wel heel raar uit. Trouwens, het gezicht van Engelaar vind ik erg goed gedaan (van PES that is).

[ Voor 8% gewijzigd door Jamoru op 24-09-2010 11:01 ]

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gezicht van de speler valt toch alleen op tijdens de cut scenes als het goed is word dit toch elke keer doorgeklikt tis misschien in het begin leuk om een keer te kijken maar daarna gaat het toch vervelen het is altijd het zelfde alleen met een andere team :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Keeper & middenveld van PSV van PES is verbazingwekkend goed! En Lens is wel HEEL erg misvormd daar haha. Idd stuk minder bij FIFA (net als in 10 eigenlijk alleen Dszudszak hun best op gedaan - iets met de cover van de hongaarse versie ofzo :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Laatst online: 11:33
HenkS schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 10:53:
[...]

moet zeggen dat fifa11 nergens op lijkt qua gezichten en PES komt toch al een heel eind in de buurt als ik naar sommige spelers kijk.
maar goed, ik speel met Fifa11 en ik hecht ook niet heel veel waarde hieraan, als t maar lekker speelt
Yep, vind ik ook. Gezichten van de spelers lijken animatie achtig. PES komt inderdaad al aardig in de buurt.
Toch vind ik FIFA 11 dit keer matig. Ik heb de demo gespeeld op de Playstation 3. Elke wedstrijd is gewoon één dikke valpartij. Iedereen staat in een kluitje, ze gaan allemaal naar de bal toe en je hebt geen enkel vrijheid om te dribbelen waardoor je zo ook moeilijk kan scoren. Ik vind het speelstijl van de spelers en de details ervan hoe ze dribbelen wel erg goed. Game modes en Virtual Pro zijn zeker weer één van de beste elementen van FIFA.

Helaas, maar nu ben ik echt aan het twijfelen. Want PES speelt dit keer toch wel lekkerder en de camera angle is fantastisch ! Lijkt wel een echte wedstrijd. Ik wacht nog maar even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Laatst online: 19:50
HenkS schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 10:53:
[...]

Ik speel altijd met PSV, mij maakt het niet zo heel veel uit. Overigens vind ik die van PES ook niet echt geweldig. Ze lijken opzich wel.. maar het is nog steeds ontzettend lelijk. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroen76
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-09 08:25
Lashrom schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 12:01:
Helaas, maar nu ben ik echt aan het twijfelen. Want PES speelt dit keer toch wel lekkerder en de camera angle is fantastisch ! Lijkt wel een echte wedstrijd. Ik wacht nog maar even af.
De gasten van het winningelevenblog zijn nu de final van zowel PES2011 als FIFA11 aan het spelen en (zelfs) zij zijn op hun twitters helemaal lyrisch over de definitieve versie van FIFA11. Gameplay schijnt nog flink opgepoetst te zijn ten opzichte van de demo. Wedstrijdverloop. keepers en het schieten zijn nog natuurlijker. En aangezien zij tot het 'andere kamp' behoren, waar ik mezelf ook toe reken begin ik toch wel erg benieuwd te raken naar FIFA11! Samen met de irritatie die uren PESdemo begint op te roepen (statisch, sfeerloos, speelt houterig en ziet er ook zo uit..) wordt het dit jaar waarschijnlijk voor het eerst FIFA.. Na jaren letterlijk aan het lijntje gehouden te zijn door Konami (over vernieuwing en verbetering) vind ik het mooi geweest..
Al zien de eredivisiegezichten er bij FIFA inderdaad niet uit. Maar goed, dat zegt waarschijnlijk meer over hoe belangrijk onze competitie in het buitenland is..

[ Voor 7% gewijzigd door Yeroen76 op 24-09-2010 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
Creation Centre Trailer:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:12

Player1S

Probably out in the dark

Dat de gezichten niet echt lijken kan me bar weinig boeien eerlijk gezegd. Als de huidskleur maar klopt en postuur in de buurt komt....dus geen stevige, blanke Elia of boomlange gekleurde Schneider.....

Belangrijker vind ik dat het Engels commentaar de meeste namen kent...En dan niet zoals bij Denneboom waar het maar 1x ingesproken is en dan ook nog op zo'n manier dat het net lijkt of hij iets gigantisch geweldigs heeft gedaan....of de verslaggever is groot fan van hem ;)

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
Ding ding ding, we have a winner:
Afbeeldingslocatie: http://img687.imageshack.us/img687/1981/imag0067gl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
waar heb je die gekocht of pre order

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
Nee, hij is niet van mij. Was het maar waar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Ik ken wel iemand van duitsland die een echte copy van fifa 11 (PS3) heeft. Natuurlijk geloof je gelijk zo iets niet maar hij heeft het laten zien op msn. Zelf zegt ie dat hij het voor €20 heeft gekocht van een vriend. Als hij er meer had zou ik nu fifa 11 spelen maar ja dixons heeft hem op 29 september en zelfs misschien op de 28ste.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Wow,

Welke versie zal dat zijn?
Welk land

Engeland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

als je pre order doet krijg je 'm dan op de release dag of die dag erna? Wou 'm bij Mediaoffer bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
al iemand een winkel gespot waar hij al te krijgen is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-aul
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-07 16:45
jenpet schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 19:19:
al iemand een winkel gespot waar hij al te krijgen is ?
op z'n vroegst de 30e ligt hij pas in de winkels. Nog even wachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Nu al te krijgen? Spel komt de 30ste uit, dus lijkt me heel sterk dat een winkel hem nu al verkoopt. De 29ste is nog wel mogelijk bij sommige winkels, maar nu is het echt nog te vroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
eigenlijk zou ik ook beter moeten weten maar omdat ik zag dat er " geruchten waren" dat fifa 11 eerder was uitgeleverd. Je kan stiekem toch ff hopen he ;) . Ben nog aan het twijfelen pre order of gelijk naar de intertoys hem halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Nu die verhalen van het sterk verbeterde spel sinds de demo er zijn ben ik alleen nog maar meer benieuwd naar de definitieve versie. Hopelijk ligt hij aankomende woensdag in de brievenbus.

Er is zelfs nog geen scene-release terwijl vorig jaar al meer dan een week voor de release de download klaar stond. (de reden waarom ik geband ben op xbox live :F )nu wel

Edit:
Dat creation centre ziet er trouwens wel erg vet uit! Niet toevallig iemand een code over omdat hij wel gepreorderd heeft bij selected shop maar geen zin heeft om zelf te proberen? ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Kluutmaran op 25-09-2010 11:34 ]

• Tha-PC-Legend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-10 22:48
Ben benieuwd wie 'm dit jaar als eerste gaat verkopen in NL.
Vorig jaar had ik 'm op de maandag. Iets zegt me dat mensen 'm vandaag al gaan bemachtigen.

• soccerroos
op ftd staat hij al voor de xbox maar die is niet engels en nederlands. Hoop dat hij maandag in de winkels ligt kan ik hem gelijk kopen

• Djankie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-09 22:17
ik heb de FULL versie gespeeld, en ik kan bevestigen dat dit echt stukken beter is dan de demo.

• Mars18
zijn de spelers sneller?

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 12:59
Na een tijdje op Amateur gespeeld te hebben om het scoren een beetje te oefenen, nu overgeschakeld naar de volgende moeilijkheidsgraad (Semi-pro?). Echt gelukkig word ik er niet van!

Op amateur kun je met je ogen dicht door de verdediging heenlopen en win ik wedstrijden met 7-0 of meer in 2x 3 minuten. Nu speel ik negen van de tien wedstrijden 0-0 en soms 1-0 als het lukt de bal te onderscheppen als de tegenstander achterin rond speelt. Normale uitgespeelde kansen creëren lukt totaal niet. Als je eenmaal met de bal over de middenlijn komt dan heb je geen seconde tijd aan de bal en veel passes worden eenvoudig onderschept. Ook een 1 op 1 duel met een verdediger als je richting doel rent verlies je echt altijd. Het resultaat is nul kansen en één grote scrimage op het middenveld, niet echt leuk voetbal dus.

Moet zeggen dat ik het redelijk snel zat ben zo. Iemand tips om mijn frustratie wat weg te nemen? (speel op XBOX360 btw)

• vinom
  • Nu online
Om de tijd nog even door te komen tot de release:

• Kluutmaran
Het speelt wel lekker en het scoren lijkt ook beter te gaan in de final versie. Nu 2 potjes gespeeld en 2-0 en 1-0 gewonnen waarbij ik nog wel wat kansen heb laten liggen. De nieuwe be a pro challenges zijn er een paar meer.
zoals je hier kunt zien http://twitpic.com/2ruiuv

[ Voor 4% gewijzigd door Kluutmaran op 25-09-2010 16:47 ]

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Kluutmaran schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 16:34:
Het speelt wel lekker en het scoren lijkt ook beter te gaan in de final versie. Nu 2 potjes gespeeld en 2-0 en 1-0 gewonnen waarbij ik nog wel wat kansen heb laten liggen. De nieuwe be a pro challenges zijn er een paar meer.
zoals je hier kunt zien http://twitpic.com/2ruiuv
Zijn er ook verschillen met de demo? Gaan de menu's wat vlotter dan 10?

• Kluutmaran
Nja doordat ik nu met PSV speel en op de Xbox ipv de PS3 kan ik het niet zo goed vergelijken. Keeper heeft al wel een momentje gehad dat hij bal op zijn hoofd kreeg met een boogbal, die hij makkelijk had kunnen pakken maar dat hij gewoon stil bleef staan, dus dit is er in de final nog steeds niet helemaal uit. De menu's lopen op zich goed maar het lijken wat meer schermen te zijn dan bij 10.

Ik ben begonnen met be a pro waarbij ik eerst 3 oefen wedstrijden met reservespelers heb gespeeld. Hierna begon de eerste competiewedstrijd die ik gewoon met PSV 1 mee mocht doen, maar doordat ik vergeten was met heel het team te spelen (in plaats van continu unlocken moet je nu elke wedstrijd opletten met doorduwen want in het scherm na kant kiezen kun je kiezen voor alleen je pro of heel het team besturen, waardoor je zo ongewenst alleen je pro kunt besturen) verloor ik met 2-0 en speelde ik slecht. Hierdoor werd ik gepasseerd voor de 2 wedstrijden erop. Je speelt dan niet bij de reserves maar moet de wedstrijden gewoon simmen wat best wel even duurt aangezien hij op de dagen dat je zelf niet speelt de transfers en andere wedstrijden ook simt. Toen kreeg ik weer de kans om te beginnen (invallen is er nog steeds niet bij volgens mij) en na de winnende gescoord te hebben mag ik de volgende wedstrijd weer mee doen.

Met PSV speelt het in ieder geval niet zo heel erg soepel. De spelers hebben veel tijd nodig om een bal aan te nemen waardoor het niet echt vloeiend speelt. Een mannetje passeren en kansen creëren gaat wel makkelijker dan in de demo (ik speel op pro met alles op manual). Vanavond komen maten van me langs en dan kan ik het tenminste tegen andere opnemen in plaats van de AI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
viel me op dat je in fifa 11 een speler kunt knuffelen als je scoort ;) was dit ook al in 10 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fishlip
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-09 20:52
Amras schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 15:04:
Na een tijdje op Amateur gespeeld te hebben om het scoren een beetje te oefenen, nu overgeschakeld naar de volgende moeilijkheidsgraad (Semi-pro?). Echt gelukkig word ik er niet van!

Op amateur kun je met je ogen dicht door de verdediging heenlopen en win ik wedstrijden met 7-0 of meer in 2x 3 minuten. Nu speel ik negen van de tien wedstrijden 0-0 en soms 1-0 als het lukt de bal te onderscheppen als de tegenstander achterin rond speelt. Normale uitgespeelde kansen creëren lukt totaal niet. Als je eenmaal met de bal over de middenlijn komt dan heb je geen seconde tijd aan de bal en veel passes worden eenvoudig onderschept. Ook een 1 op 1 duel met een verdediger als je richting doel rent verlies je echt altijd. Het resultaat is nul kansen en één grote scrimage op het middenveld, niet echt leuk voetbal dus.

Moet zeggen dat ik het redelijk snel zat ben zo. Iemand tips om mijn frustratie wat weg te nemen? (speel op XBOX360 btw)
Gewoon lekker doorspelen op amateur, totdat je steeds "mooier" kunt scoren. Dus toffe voorzetjes, de verdediging passeren door veel te passen etc. Na een tijd krijg je die feeling voor timing, en dan moet je overstappen op het volgende niveau, en je zult zien dat je daar dan ook wel wat meer kansen krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

soccerroos schreef op zondag 26 september 2010 @ 09:33:
viel me op dat je in fifa 11 een speler kunt knuffelen als je scoort ;) was dit ook al in 10 ?
nee dat zat er niet in, wel een leuke toevoeging voor het juichen vooral als je met meerdere personen samen speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://fifasoccerblog.com/blog/fifa-11-the-review/
hoe kan dat al een review maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:41
Misschien nog een tip voor iemand:

Ik heb PS3 FIFA 11 (Nederlandse versie, dus Nederlandse cover) besteld bij FRS voor € 48,99.

PS3 FIFA 11 € 59,99
- 10% Korting op games (ANWB, PU VIG)
- € 5,00 korting ABN AMRO
- Gratis verzenden (actie nu)
Totaal: € 48,99

MediaOffer is nog goedkoper, maar verstuurt UK versies (maakt volgens mij nu niets meer uit met DLC) die ze niet altijd op de dag van release kunnen laten bezorgen (soms wel, soms niet). PS3 FIFA 11 is bij MediaOffer € 48.95 (met Addiscount € 44,05), UK versie en verzending na release 0-3 dagen.

[ Voor 35% gewijzigd door Jumpman op 26-09-2010 15:33 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eriko1
  • Laatst online: 08:57
Jumpman schreef op zondag 26 september 2010 @ 15:29:

Ik heb PS3 FIFA 11 (Nederlandse versie, dus Nederlandse cover) besteld bij FRS voor € 48,99.

PS3 FIFA 11 € 59,99

MediaOffer is nog goedkoper, maar verstuurt UK versies (maakt volgens mij nu niets meer uit met DLC) die ze niet altijd op de dag van release kunnen laten bezorgen (soms wel, soms niet). PS3 FIFA 11 is bij MediaOffer € 48.95 (met Addiscount € 44,05), UK versie en verzending na release 0-3 dagen.
Je krijgt bij FRS geen korting meer met de ANWB kaart hoor. Ik heb afgelopen week nog een game gekocht, in de winkel en ik kreeg geen 10% omdat de actie was afgelopen al vanaf mei. Kon niet meer uit werd mij verteld. Maar als jij wel korting krijgt ga ik toch maar eens bij de winkel kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Die ANWB korting is niet meer bij de FRS, alleen nog de PU VIG korting.
ANWB is nu een samenwerking met de Music Store aangegaan. (5% korting op games)

@Kluutmaran
Is de pressure die de 'CPU/AI' toepast nu ook minder dan in de demo?

[ Voor 19% gewijzigd door SR8 op 26-09-2010 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Jumpman schreef op zondag 26 september 2010 @ 15:29:

PS3 FIFA 11 € 59,99

Bij ZHgaming.com is het standaard 48 Euro, de meeste spellen zitten daar vaak 20 Euro onder de reguliere prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Laatst online: 04-10 17:54
Zitten er dit jaar eigenlijk meer nederlandse stadions in? Want las ergens dat de Amsterdam Arena er weer in zat maar ergens anders werd dat weer ontkracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-aul
Pompi schreef op zondag 26 september 2010 @ 17:00:
Zitten er dit jaar eigenlijk meer nederlandse stadions in? Want las ergens dat de Amsterdam Arena er weer in zat maar ergens anders werd dat weer ontkracht.
Lijkt me toch wel logisch dat de Arena erin zit hoor, die zit er vanaf 2003 al in en ik zou niet weten waarom ze die eruit zouden halen. Zou wel leuk zijn als ook de Kuip of de Grolsch veste nagemaakt zou worden hoewel mij de kans niet erg groot lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Op de EA forums staat er een lijst met alle stadions in fifa11 en ik kan bevestigen dat de Arena er gewoon in staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:12

Player1S

Probably out in the dark

P-aul schreef op zondag 26 september 2010 @ 20:12:
[...]

Lijkt me toch wel logisch dat de Arena erin zit hoor, die zit er vanaf 2003 al in en ik zou niet weten waarom ze die eruit zouden halen. Zou wel leuk zijn als ook de Kuip of de Grolsch veste nagemaakt zou worden hoewel mij de kans niet erg groot lijkt.
De Arena zit er al een paar jaar niet meer in. Enkel een generic stadion wat er op lijkt.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-aul
http://img801.imageshack..../fifa1020100926205811.png
Zat er in 2010 wel degelijk in hoor.

[ Voor 8% gewijzigd door PromoX op 26-09-2010 21:05 . Reden: linkje gemaakt van 0,8 MB grote afbeelding ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Laatst online: 04-10 17:54
Nou in de ps3 versie zat hij niet, want ik speel altijd met ajax en daar had ik zoals gezegd een generic stadion wat meer leek op het olympisch stadion dan de arena.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Arena is het enige Nederlandse stadion dat erin zit. Sowieso zwak van EA dat ze zo weinig stadions nabouwen, ik snap niet waarom ze de community niet inschakelen om stadions te bouwen met een build tool net als een mapedittor. Voetbal is zo'n populaire sport en er zijn zoveel mensen die het spel graag verbeteren en daarvoor niks terug hoeven te hebben, geef die tools gewoon vrij en maak de mensen blij ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

De Achievements/Trophies overigens:

Aerial Threat 10
Score a header with a player with the Aerial Threat Speciality

Against the Odds 10
Win a Head to Head Ranked Match using a weaker team

All My Own Work 10
Win a Match with Manual Controls (auto-switching must be set to ‘Manual’)

Always Friendly 10
Cross for a Friend to score

Anything in Particular? 5
Visit the FIFA 11 Store

Around the World 25
Play a match with a team from every league

Back of the Net 5
Score 5 goals in one Arena kick-about

Club Glory 25
Win the Cup as part of an online Pro Club

Crosser 10
Create a goal with a cross with a player with the Crossing Speciality

Distance Shooter 10
Score from outside the box with a player with the Distance Shooter Speciality

Eat My Goal 5
Upload a Video to EA SPORTS™ Football World

Established Keeper 50
Play a season as a Goalkeeper in Career Mode

Experimental 15
Play 5 consecutive Head to Head Ranked Matches with different teams

First Time Out 10
Win an online Friends League match

Folklore 25
Become a Legend as a player in Career Mode

Founding Member 25
Include a Creation Centre Team in a Kick-Off match

Good Form 20
Play 5 consecutive Head to Head Ranked Matches without losing

Home & Away 50
Play & win in every Stadium

Home Maker 5
Change the Home Stadium of any team

Hundred & Counting 100
Play 100 Head to Head Ranked Matches

In for the Win 10
Take a Head to Head Ranked Match to extra time with a weaker team

In the Game 5
Create a Virtual Pro

It’s in the Blood! 25
Go from being a Player to the Manager (or Player Manager) in Career Mode

Look at me! 25
Download your Game Face from EA SPORTS™ Football World

Mastermind 10
Have a substitute score a goal in Career Mode

New Choons 10
Import your own sounds into the game using the Custom Music & Chants feature

Once in a lifetime 10
Score as the Goalkeeper in any match

One Club Man 50
Play 50 matches for the same online Pro Club

One to Remember 5
Save a highlight to the Replay Theatre

Perfect Keeping 15
Play as the Goalkeeper in a Kick-Off match & finish with 100% Saving Accuracy

Picture Perfect 5
Upload a Screenshot to EA SPORTS™ Football World

Playmaker 10
Create a goal with a player with the Playmaker Speciality

Poacher 10
Score from inside the box with a player with the Poacher Speciality

Record Holder 25
Get your name on any Career Mode Leaderboard

Rising Talent 25
Complete 100 Accomplishments with your Virtual Pro

Safe Hands 10
Play any match as the Goalkeeper with no Assistance

Team Training 10
Play a Practice Match with your online Pro Club

Training Time 5
Work on your skills in any Arena Practice Mode

Virtual Debut 25
Play an online Pro Club or Pro Ranked match with your Virtual Pro

Virtual Football 25
Play a Pro Clubs match as a team of 10 or more

Virtual Legend 100
Play 500 matches with your Virtual Pro

Warming the Gloves 10
Make 10 saves in 1 Arena kick-about

Woodwork & In! 10
Score off the post or cross bar in a match

Good Week! 15
Get yourself selected in the Team of the Week in Career Mode

Great Month! 25
Win the Manager of the Month award in Career Mode

Secret Achievements

Secret Achievement 100

Continue playing to unlock this secret achievement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN
  • Laatst online: 16:04

_AN

Iemand al het Media Markt krantje gezien?

Daarin staat FIFA 11 voor PS3 en Xbox voor 55 euro. Overigens wordt er vermeldt dat het in gaat vanaf de 27e, dat is morgen. Zou FIFA 11 vanaf morgen al te koop zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

_AN schreef op zondag 26 september 2010 @ 21:29:
Iemand al het Media Markt krantje gezien?

Daarin staat FIFA 11 voor PS3 en Xbox voor 55 euro. Overigens wordt er vermeldt dat het in gaat vanaf de 27e, dat is morgen. Zou FIFA 11 vanaf morgen al te koop zijn?
Ik hoop het. Overigens is het spel bij Bol ook 55, bij ZHgaming 48.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN
  • Laatst online: 16:04

_AN

Exorcist schreef op zondag 26 september 2010 @ 21:30:
[...]

Ik hoop het. Overigens is het spel bij Bol ook 55, bij ZHgaming 48.
Op de website staat weer de 30ste.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Morgen even laten weten waar de game te verkrijgen is zodat we op pad kunnen ;)

Burp

Pagina: 1 ... 6 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.