Een soort personality- er ook bij? Zou wel grappig zijn, maar ik denk dat ze toch meer willen focussen op de goede dingen om het imago van voetbal een beetje mooi te houden
Ik ben er nou nog steeds niet uit of ik de demo nu een verbeterde ervaring vind of niet. Ik heb zojuist weer wat potjes (world class) gespeeld en het leek iets beter te gaan, maar ik bleef me irriteren over hoe rommelig alles is. Het lijkt alsof de focus in dit spel wel erg veel op verdedigen ligt - het verdedigen van de tegenstander is vele malen eenvoudiger dan in '10, terwijl de cpu op haar beurt ook te overdreven goed en drukkend (over het hele veld) verdedigt.
Zodoende is het dus op world class verdomde lastig om in scoringspositie te komen. Met een sprintactie een verdediger verschalken is er niet meer bij (die verdediger plakt als lijm aan je mannetje vast, daarbij lijkt het haast alsof je in zo'n positie veel slechtere balcontrole en acceleratie hebt). Steepasses zijn verschrikkelijk - enkel als iemand HEEL ERG vrij loopt lukt dit (tot nu toe).
Bijna al m'n potjes op world class eindigden in 0-0 (op een lager niveau is het dan weer te eenvoudig). Slechts de laatste scoorde ik twee maal, maar áls ik scoor is het bijna altijd uit een rommelige situatie (zoals de halve wedstrijd). Bal afpakken/kwijtraken - vage stuiters en carambolen - voor je voeten - schieten - goal. De beste goal is dan nog deze, die helemaal niet zo speciaal is
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/37498781
Maargoed, gewenning gewenning, ik heb vandaag al wat meer leuke situaties gezien dan voorheen dus er is nog hoop

Wel vraag ik me af hoe penalties met slechte teams gaat worden. De computer mist nu al 75%, en er zitten mannetjes tussen die wel een héél miniscuul groen gebied hebben (zit je oranje, dan kun je het al wel zo'n beetje shaken)