Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-aul
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-07 16:45
Verwijderd schreef op woensdag 01 september 2010 @ 16:50:
Hum aan dat bovenstaande gameplay filmpje is zeer weinig verandering te zien ten opzichte van deeltje 10. Beetje jammer dat er alwéér precies hetzelfde commentaar gerecycled is en ik zie nu ook inderdaad dat het rennen er wat vaag uitziet (beetje alsof erop ijs gelopen wordt inderdaad).

Maargoed. Wachten op de demo.... bah, ik háát wachten :9
Inderdaad hoewel de PC versie wel helemaal anders is waarschijnlijk.
demo komt 15e uit dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Striptease schreef op woensdag 01 september 2010 @ 17:55:
Ik zeg alleen check deze onderstaande video en tel het aantal spelers van het gele team @ 0:28
YouTube: FIFA 11 Exclusive Gameplay Video (PS3 or X360)

Lol
Wat een misser :+

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-10 10:54
Demo voor de PS3 is 15 september en X360 en PC geloof ik 16 september. Heb `m veel gespeeld op de GamesCom bij de Community Lounge. Ook de manager mode etcetc. Ziet er toch wel veel belovend uit. Speelt echt heel anders dan fifa 10. Toen ik de eerste potjes een pass wilde geven dacht ik echt 'eehh?'. Het is echt zo wennen, en met een slechtere speler kan je niet zomaar á la Sneijder een steekpass geven zoals je dat in Fifa 10 kon doen. Je zal echt goed moeten zoeken, en met precisie mikken. Keepers zagen er ook veel beter uit, eigenlijk het hele spel.

Speelt allemaal veel realistischer en beter uitgewerkt, Drogba speelt echt als Drogba en zal dus veel duels winnen maar als er een sterke tegenstander op staat beuken ze echt beide voor de bal. Vooral het systeem dat spelers hun sterke eigenschappen hebben is cool, zo maakte ik met Nasri (die iets met atlethic heeft) een coole beweging die een andere random speler niet kon maken.

Fifa 11 wordt echt opnieuw leren, maar wordt heel cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdb1982
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-03 21:51
steffeh schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 09:13:
Demo voor de PS3 is 15 september en X360 en PC geloof ik 16 september. Heb `m veel gespeeld op de GamesCom bij de Community Lounge. Ook de manager mode etcetc. Ziet er toch wel veel belovend uit. Speelt echt heel anders dan fifa 10. Toen ik de eerste potjes een pass wilde geven dacht ik echt 'eehh?'. Het is echt zo wennen, en met een slechtere speler kan je niet zomaar á la Sneijder een steekpass geven zoals je dat in Fifa 10 kon doen. Je zal echt goed moeten zoeken, en met precisie mikken. Keepers zagen er ook veel beter uit, eigenlijk het hele spel.

Speelt allemaal veel realistischer en beter uitgewerkt, Drogba speelt echt als Drogba en zal dus veel duels winnen maar als er een sterke tegenstander op staat beuken ze echt beide voor de bal. Vooral het systeem dat spelers hun sterke eigenschappen hebben is cool, zo maakte ik met Nasri (die iets met atlethic heeft) een coole beweging die een andere random speler niet kon maken.

Willen jullie alsjeblief stoppen met al die positieve verhalen? Nu kan ik helemaal niet meer wachten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Nou de release van zowel de demo als de final staan hier in het agenda'tje hoor :P

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:03
Electronic Arts heeft laten weten dat de FIFA 11 PC demo een dag eerder zal verschijnen. Net als de Xbox 360 en PS3 demo zal de PC demo op woensdag 15 september beschikbaar zijn.

De PC demo geeft je de mogelijkheid om een wedstrijd met twee helften van 4 minuten te spelen. De demo bevat de teams Barcelona, Real Madrid, Juventus, Chelsea, Bayer Leverkussen en Lyon. Het stadion waarin je speelt is het Santiago Bernabeu en je zult Engels commentaar horen.

In de Xbox360/PS3 demo zal het ook mogelijk zijn om in de Zuid Afrikaanse arena met Kaka en Petr Cech te spelen. De teams om de oefenwedstrijd te spelen zijn hetzelfde als op de PC, de duur van een helft zal op de console 3 minuten zijn.
Weer een dag minder wachten voor de PC demo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...] Speelt echt heel anders dan fifa 10. Toen ik de eerste potjes een pass wilde geven dacht ik echt 'eehh?'. Het is echt zo wennen, en met een slechtere speler kan je niet zomaar á la Sneijder een steekpass geven zoals je dat in Fifa 10 kon doen. Je zal echt goed moeten zoeken, en met precisie mikken.
Maar was dat niet precies zo in FIFA 10 wanneer je alle controls op manual zette? Zoals je het omschrijft stonden controls bij de FIFA 11 die jij gespeeld hebt in ieder geval wel op manual. Maakt echt een gigantisch verschil. FIFA 10 op manual was al veel veel gaver (en moeilijker) omdat je veel meer controle kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Verwijderd schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 11:47:
[...]
Zoals je het omschrijft stonden controls bij de FIFA 11 die jij gespeeld hebt in ieder geval wel op manual.
Wat hij omschrijft is Pro Passing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SR8 schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 12:07:
Wat hij omschrijft is Pro Passing.
Ja, en ik vraag me dus af in hoeverre dat nou verschilt van het spelen van FIFA 10 op manual.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Verwijderd schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 12:12:
[...]

Ja, en ik vraag me dus af in hoeverre dat nou verschilt van het spelen van FIFA 10 op manual.
Goede, korte uitleg van het deel van PP wat hier van invloed is:
When you make a pass, a marker will show up on the charge-bar (after you've let go) to show where the optimum pass was. If you are under this point, you should find the ball going slower to the target, or even coming short. At the other end of the spectrum, if you overweight, you might power the pass too far, or make it hard to control for the player on the other end. This element can be turned off, but it will be forced on for online. Just to reiterate - this part only affects assisted/semi, as manual has always been weighted by the user.
Op assisted controls doet de 'cpu' nog steeds het grootste gedeelte voor je, alleen de kracht van de pass moet je wel ongeveer inschatten. Maar heel precies komt dat ook weer niet als ik de verhalen zo lees op het EA forum van spelers die ook veel manual spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 12:12:
[...]

passes die in het echt moeilijk zijn, zullen in fifa 11 bobellig, langzamer/te hard en/of naar de verkeerde richting bewegen, terwijl je in fifa 10 gewoon bij elke pass zo ongeveer een constante snelheid en richting had, ook al was de pass bijna onmogelijk.

en hier zijn alle onofficiële filmpjes van gameplay opgenomen tijdens de gamecom en andere evenementen.
http://forums.electronica...ifa-11-videos-thread.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022

Dit is een nadeel voor online dan pakken de meeste alleen nog maar goede teams anders bakken ze er helemaal niets van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik was op vakantie in andere topics ;)

Ze zijn een beetje laat bij gametrailers

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:08
Of ik ben zo snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online

Als ik dit nu zo lees zal niemand meer een 4 sterren team online kiezen omdat dan de helft van je voorzetjes en de rest niet aankomt, nou lekker is dat maar hier heeft niemand bij ea over nagedacht.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Striptease schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 23:45:
[...]

Als ik dit nu zo lees zal niemand meer een 4 sterren team online kiezen omdat dan de helft van je voorzetjes en de rest niet aankomt, nou lekker is dat maar hier heeft niemand bij ea over nagedacht.
Stiekem denk ik dat dat wel mee zal vallen maar het zal wel wennen worden.
Wat je nu online nog vaak ziet is dat er heel snel heen en weer wordt gespeeld om via snelle combinaties kansen te creëren.
Elk team kon one-touch voetbal spelen zoals eigenlijk alleen Barcelona dat kan en dat zou dus verleden tijd moeten zijn met pro-passing.
Als EA pro passing niet verplicht zou stellen voor ranked matches dan speelt niemand met die optie aan terwijl het toch een stukje meer hardcore voetbal is mits goed uitgewerkt.
Het zou mooi zijn als een speler die onder druk wordt gezet en dus weinig tijd heeft eerder een slechte pass geeft.
Dat stukje wat jij quote gaat volgens mij trouwens metname over personality+ waarvan ik vermoed dat dat niet zo'n hele grote impact gaat hebben.
Drogba is nu, Fifa10, ook al fysiek erg sterk maar heeft daar nu een icoontje voor zoals dat in PES al vele jaren het geval is.
Als pro passing werkt zoals ik denk dat het gaat werken, dus niet random maar naar situatie, dan kon dat voor mij wel eens de reden zijn om juist wel Fifa te gaan halen ipv PES.
Eerst maar eens de demo's afwachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03:07
Ik hoop dat men in FIFA 11 echt wat vindt voor de 'lagswitch' spelers, zowel in 1 Vs. 1 als in Clubs. Er moet toch wel een code/filter te ontwikkelen zijn, die detecteert dat als één van de twee teams aan de bal is, of zich in een kansrijke situatie bevindt en er meerdere malen lag optreedt en dat dit andersom niet het geval is.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Jumpman schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 10:36:
Ik hoop dat men in FIFA 11 echt wat vindt voor de 'lagswitch' spelers, zowel in 1 Vs. 1 als in Clubs. Er moet toch wel een code/filter te ontwikkelen zijn, die detecteert dat als één van de twee teams aan de bal is, of zich in een kansrijke situatie bevindt en er meerdere malen lag optreedt en dat dit andersom niet het geval is.
ik heb er zelden last van van dit probleem

ik hoop wel dat ze de scheids een keer aanpakken want soms doet die wel hele rare dingen.
zo mag je ook gewoon terugspeelballen pakken

[ Voor 12% gewijzigd door soccerroos op 04-09-2010 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Jumpman schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 10:36:
Ik kende de term lag-switch niet tot jij het een paar dagen terug riep maar dat is iets dat al minimaal 4 jaar bestaat dus de kans is klein denk ik dat Fifa11 er iets mee gaat doen.
Het potje waar jij het van riep had ik b.v. gewoon de hele pot last van lag.
Maar goed, volgens mij een beetje offtopic allemaal omdat het niet specifiek een Fifa probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

soccerroos schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 19:18:
[...]

Dit is een nadeel voor online dan pakken de meeste alleen nog maar goede teams anders bakken ze er helemaal niets van
dat is nu ook al zo :O

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Wat af en toe wel wil helpen is een 3 sterren[b.v.] team te kiezen [niet "confirmen"] en dan te wachten wat je tegenstander doet.
Kiest hij Real o.i.d. dan scrol je 1 club naar beneden en weer naar de 3 sterren club waar je mee wilt spelen.
Je tegenstander gaat dan nml van ready af en zal opnieuw moeten "confirmen".
Meestal doe ik dit 3 keer en als de boodschap dan nog niet over komt dan zoek ik wel verder.
In redelijk wat gevallen werkt dit wel en als het werkt heb je vaak nog een serieuze tegenstander ook. :)
Zelf natuurlijk niet "confirmen" zolang je tegenstander niet een club heeft gekozen waar je tegen wilt spelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
LoneRanger schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 15:24:
[...]

Wat af en toe wel wil helpen is een 3 sterren[b.v.] team te kiezen [niet "confirmen"] en dan te wachten wat je tegenstander doet.
Kiest hij Real o.i.d. dan scrol je 1 club naar beneden en weer naar de 3 sterren club waar je mee wilt spelen.
Je tegenstander gaat dan nml van ready af en zal opnieuw moeten "confirmen".
Meestal doe ik dit 3 keer en als de boodschap dan nog niet over komt dan zoek ik wel verder.
In redelijk wat gevallen werkt dit wel en als het werkt heb je vaak nog een serieuze tegenstander ook. :)
Zelf natuurlijk niet "confirmen" zolang je tegenstander niet een club heeft gekozen waar je tegen wilt spelen. :P
dat helpt idd heb nu 2 x met vvv gespeelt alleen jammer 2 de keer stond ik met 3 goals voor stoppen ze.
Maar wel raar dat vvv geen honda heeft online ?

toch hopen dat in fifa 11 iets komt dat je niet zomeer weg gaat. heb nu alweer paar keer gehad. Zelf heb ik ook vaak genoeg de neiging om weg te gaan maar voor de tegenstander doe ik het niet.

[ Voor 9% gewijzigd door soccerroos op 04-09-2010 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Je tegenstander moet nu toestemming vragen aan jou om weg te mogen. :P
Dus via het menu weggaan wordt lastiger, maar het kan nog steeds zo makkelijk door het spel af te sluiten of je internetverbinding te verbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

LoneRanger schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 15:24:
[...]

Ja dat probeer ik ook wel is. Maar ze trappen er nooit in :'( Af en toe een Nederlander die dan wel een Ajax - FC Utrecht wilt spelen maar dat soort figuren gaan bijna altijd weg als je met 3-0 voor staat ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

soccerroos schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 16:12:
[...]

dat helpt idd heb nu 2 x met vvv gespeelt alleen jammer 2 de keer stond ik met 3 goals voor stoppen ze.
Maar wel raar dat vvv geen honda heeft online ?

toch hopen dat in fifa 11 iets komt dat je niet zomeer weg gaat. heb nu alweer paar keer gehad. Zelf heb ik ook vaak genoeg de neiging om weg te gaan maar voor de tegenstander doe ik het niet.
Niet zo raar gezien Honda daar al best wel heel lang niet meer speelt. En ja dat weggaan is irritant, maarjah jij krijgt punten moet je maar denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
SR8 schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 17:08:
Je tegenstander moet nu toestemming vragen aan jou om weg te mogen. :P
Dus via het menu weggaan wordt lastiger, maar het kan nog steeds zo makkelijk door het spel af te sluiten of je internetverbinding te verbreken.
echt?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Laatst online: 27-09 13:36
Toch een goede oplossing vind ik... Kan niet bedenken wat ze anders er tegen kunnen doen. Ik kan ook niet bedenken waarom iemand terug naar het menu zou MOETEN (behalve omdat hij er genoeg van heeft). Als je weg moet ofzo dan zet je toch de console uit? En als je tegen een vriend wil spelen dan kan die best even 2 minuutjes wachten... En als ik nu met 4-0 voor kom en de tegenstander vraagt om te stoppen dan zal ik dat meestal wel gewoon doen. Why not? Ik vind er zelf ook niets aan als je zo makkelijk wint, dan zoek ik liever een nieuwe tegenstander. Zolang het mij natuurlijk wel gewoon de win oplevert... Dat neem ik toch wel aan!

[ Voor 30% gewijzigd door NickThissen op 04-09-2010 22:37 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Ik kwam het in een 'feature' lijst op het EA forum tegen en er werd veel over gepraat. Ik heb nu naar een echte bron gezocht, maar niet kunnen vinden. Het is waarschijnlijk gebaseerd op dit interview, maar dat maakt het dus nog niet zeker.
The developers of FIFA 11 have told Eurogamer that they are "confident" of fixing the things people find offputting about the multiplayer side of FIFA, but that people quitting out from losing positions "comes with the territory".

That's not to say the team is ignoring the harmful impact of "rage quitting", as lead producer David Rutter explained.
"One of the things we've been toying with the idea of is a gentlemanly defeat where you can request to quit," he told Eurogamer.
"Where if you're 5-0 down you can say, 'Look this is no fun, can I please leave?' And the other person can say yes or no.
"The other one we've been toying with is, if they quit then the AI takes over and you play out against the CPU.
"But it is incredibly frustrating. I guess take a certain amount of cheer from it that you've played so well that the other person is infuriated to the point of quitting. I think it comes with the territory of football games."
Maar ik neem aan, dat er wel zoiets in zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Verwijderd schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 18:32:
[...]

Niet zo raar gezien Honda daar al best wel heel lang niet meer speelt. En ja dat weggaan is irritant, maarjah jij krijgt punten moet je maar denken.
honda is toch in de winterstop weg gegaan dus in begin van 2009 2010 was die er nog eerste 18 wedstrijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
soccerroos schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 23:32:
[...]

honda is toch in de winterstop weg gegaan dus in begin van 2009 2010 was die er nog eerste 18 wedstrijden
Je hebt een automatische winter update met FIFA 10 :)
Die ook online geld :)

Super is dat, altijd de nieuwste selecties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Iemand nog zin op de late avond in een leuk gameplay filmpje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

Moet dit nu het " next-gen " concept van Fifa 11 zijn voor de PC...want ik vind het 3x niks qua bewegingen en graphics om eerlijk te zijn. Het ziet er niet eens zo mooi uit als fifa 10 op de console imo.

Toch raar, gemiste kansen voor de PC-gamers, maarja ik haal hem gelukkig toch voor de console :P

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Dit is op de 360, met manual controls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

Heb het filmpje bekeken, maar nog steeds die rare bal physics, komt onrealistisch over bij mij.
Trouwens mag je nog ook wel verwachten dat ze die rare effecten bij de voorzetten veranderd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Het ziet er echt niet uit als 360 , maarja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:08
nee ik heb ook niet het idee dat dit echt helemaal klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

Kreeg m zo snel ff met een mooi url-etje

http://www.ps3-sense.nl/2...n-fifa-11-gameplay-video/

Dus....

[ Voor 15% gewijzigd door ETM op 05-09-2010 20:53 ]

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Dat filmpje is al gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdb1982
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-03 21:51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:32

Niellie41

[object Object]

Ik ga zeker alle clubliederen opzoeken en erin zetten! Heb er nu nog meer zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Misschien een domme vraag, maar hoe kun je (op de xbox) nou je eigen clubliederen enzo uploaden? Met een USB stick ofzo? Ik snap niet echt hoe ze dat willen gaan doen. Voor zover ik weet kun je toch niet zomaar de harddrive aansluiten op je PC ofzo?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Laatst online: 01-10 14:25
Chants etc op een DVD branden is volgens mij de enigste optie op de X360. Op de PS3 kan dit wel via USB.

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:12

Player1S

Probably out in the dark

uploaden via je pc naar je profiel en zo ophalen vanaf je console misschien?
Beetje zelfde idee als met je gameface....maakte je ook op je pc en was gekoppeld aan je profiel.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monaldo
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-07-2023
Iemand enig idee of er een bundle pack van PS3 met Fifa2011 komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-10 09:56
Jamoru schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 17:46:
Chants etc op een DVD branden is volgens mij de enigste optie op de X360. Op de PS3 kan dit wel via USB.
De 360 kan ook gewoon usb-sticks lezen, dus dat moet ook weer niet zo'n groot probleem zijn.

Maar wat ook kan is dat ze de site gebruiken waar je ook je gameface maakt. En dat ie daarna op je console gedownload kan worden.

[ Voor 17% gewijzigd door Martinspire op 08-09-2010 12:53 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-aul
Pffffffff ik kan niet wachten tot de demo, ook de pc versie ziet er geweldig uit hoewel ik hoop dat ze ook wat aan het publiek gedaan hebben! Maar de controle met de bal van spelers ziet er echt mooi uit!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:48
Ik ga zelf niet voor de demo. Sinds Fifa 9 bevalt het zeer goed en ik laat me dan ook graag verrassen en spelenderwijs alles uitvinden. Fifa 11 koop ik zowiezo, geen demo voor nodig.

• vinom
FIFA 11 Advanced Defending Tutorial:

• Mars18
Kaap schreef op donderdag 09 september 2010 @ 07:53:
Ik ga zelf niet voor de demo. Sinds Fifa 9 bevalt het zeer goed en ik laat me dan ook graag verrassen en spelenderwijs alles uitvinden. Fifa 11 koop ik zowiezo, geen demo voor nodig.
Demo wel spelen :) , om het nieuwe? afronden enz te leren als dat er is
zodat ik gelijk online kan ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Mars18 op 09-09-2010 09:20 ]

• soccerroos
Mars18 schreef op donderdag 09 september 2010 @ 09:19:
[...]

Demo wel spelen :) , om het nieuwe? afronden enz te leren als dat er is
zodat ik gelijk online kan ;)
ik kan echt niet meer wachten op de demo hopelijk zit de publiek optie ook al in de demo

• Bazza nl
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-03-2023
Ik word echt steeds nieuwsgieriger naar de optie van je eigen spreekkoren importeren. Zou het bijvoorbeeld ook mogelijk zijn om spreekkoren te gebruiken voor een specifieke voetballer. Om een voorbeeld te noemen, Als je met Everton speelt tegen Man united, en Wayne Rooney aan de bal komt? >:)

[ Voor 0% gewijzigd door Bazza nl op 09-09-2010 14:48 . Reden: taalfoutje ]

• P-aul
soccerroos schreef op donderdag 09 september 2010 @ 13:32:
[...]

ik kan echt niet meer wachten op de demo hopelijk zit de publiek optie ook al in de demo
volgens mij niet, je kunt alleen wedstrijden spelen met volgens mij (uit m'n hoofd) Barcelona, AC Milan, Chelsea en Lyon ofzo weet het niet zeker. Wedstrijden van 4 minuten per helft op semi pro niveau.

• SR8
  • Niet online

SR8

De demo gegevens die bekend zijn. Van Fifasoccerblog.com
FIFA 11 Demo Details

Xbox 360 / PS3

Content: One full offline kick-off match, three-minute halves. You’ll be able to upload replay videos to easportsfootball.com (which will be launching with a whole new design on 2nd September).

Release Dates:
SCEA / SCE Asia, Tuesday September 14
SCEE, Wednesday September 15
Xbox, Wednesday September 15

Teams:
Barcelona, Real Madrid, Juventus, Chelsea, Bayer Leverkusen, Lyon

Arena:
Player: Kaka
Goalkeeper: Petr Cech

Stadium:
Arena – South Africa
Game – Santiago Bernabeu

PC

Content: one full kick-off match, four-minute halves. You’ll be able to purchase the game digitally within the demo for the first time (you know, if you like it).

Languages: English language version will include text and audio. French, Italian, German and Spanish will also have the English audio, if people want it. Polish, Hungarian, Russian and Czech will have text only.

Release Date:
Thursday 16th September

Teams:
Barcelona, Real Madrid, Juventus, Chelsea, Bayer Leverkusen, Lyon

Stadium:
Santiago Bernabeu
Edit: De datum van de pc is dus later nog veranderd.

[ Voor 3% gewijzigd door SR8 op 09-09-2010 19:51 ]

• vinom
Releasedate van demo is 15 september.
http://www.fifabenelux.com/nieuws.php?id=2596

[ Voor 38% gewijzigd door vinom op 09-09-2010 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:12

Player1S

Probably out in the dark

Bazza nl schreef op donderdag 09 september 2010 @ 14:48:
Ik word echt steeds nieuwsgieriger naar de optie van je eigen spreekkoren importeren. Zou het bijvoorbeeld ook mogelijk zijn om spreekkoren te gebruiken voor een specifieke voetballer. Om een voorbeeld te noemen, Als je met Everton speelt tegen Man united, en Wayne Rooney aan de bal komt? >:)
Of voor beslissingen van de scheids.....heb nog steeds het idee dat die gebasseerd is op Neerlands slechtste scheids ooit....
Moet dan maar eens op zoek naar spreekkoren als "Luinge H****jong" e.d. :+

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Bazza nl schreef op donderdag 09 september 2010 @ 14:48:
ja dat wil ik ook wel weten, heb nog wel een mooie over suarez O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-10 10:11

jeka

Support your local club.

EnzymeNL schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 13:14:
[...]

ja dat wil ik ook wel weten, heb nog wel een mooie over suarez O-)
That makes two of us :o
Ben heel benieuwd hoe de careermode gaat worden!
Kan niet wachten!

[ Voor 13% gewijzigd door jeka op 10-09-2010 17:36 ]

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
PC versie gameplay !

[ Voor 28% gewijzigd door vinom op 10-09-2010 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Part 1@1:26. Games will last 6 minutes, 3 minutes each way.

Is dat veranderd, of zijn ze het gewoon vergeten te veranderen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ben benieuwd of het op de PC echt goed gaat werken. Ik zie wel bovenaan af en toe staan:
Press X for instant Replay(3:18 part 2 bijvoorbeeld).

Of hij herkent controllers of ze zijn weer eens te lui geweest om bij het poorten de controls mee te veranderen zoals bij vrij veel PC games tegenwoordig. :(

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SR8 schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 18:21:
Part 1@1:26. Games will last 6 minutes, 3 minutes each way.

Is dat veranderd, of zijn ze het gewoon vergeten te veranderen. 8)7
Wat bedoel je nu precies? Is niet echt duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Verwijderd schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 18:47:
[...]

Wat bedoel je nu precies? Is niet echt duidelijk.
De PC zou 4 minuten per helft hebben. Dus hebben ze dat gewijzigd in 3 minuten, of zijn ze te lui geweest om die tekst te veranderen in het filmpje. (console heeft wel 3 minuten per helft).

[ Voor 3% gewijzigd door SR8 op 10-09-2010 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok snap em nu. Maarjah blijft een demo, dan gaat die minuut niet veel uitmaken toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ik ben er nu uit. Heb de 360 versie besteld voor 44 euro bij Mediaoffer.

En ga de PS3 versie zo snel mogelijk in de week voor de release kopen bij een winkel die hem hopelijk snel verkoopt.

Daarna kijken wat ik ga doen, of met/tegen bekende vrienden spelen op de 360. Of op de PS3 lekker FIWC spelen :P

Kan niet wachten....

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Dacht dat hij vandaag zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
in fifa 11 is daar cpu hulp pasing weg. dus dat je alles zelf moet doen zoals in 2010 wel kun maar niet standaard was ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Het is niet helemaal weg. Je moet alleen zelf wat beter richten voor een goede pass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Penalty Tutorial:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

wat juicht die vreemd na de 3e penalty :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-aul
haha vet!
alleen vind ik de aanlopen wel erg nep uitzien.. beetje jammer verder top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
donderdag komt demo uit toch ? ( voor de ps3 )

[ Voor 21% gewijzigd door soccerroos op 13-09-2010 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
woensdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:58
Zal dan wel donderdag worden aangezien dan normaal gesproken de NL-store een update krijgt. ;)

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Leuk die nieuwe penalties! In FIFA10 vind ik het altijd zo ongelooflijk saai... Het is gewoon links, rechts of in het midden. Als je de bal naast schiet dan heb je de knop gewoon VEEL te lang ingehouden, dus dat gebeurt je ooit 1 keer en daarna nooit meer. Met dit nieuwe systeem zal het iets vaker gebeuren denk ik en moet je ook veel meer doen dan gewoon op die knop drukken. Ook leuk dat het moeilijker wordt als de penalty belangrijker is :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Jorco schreef op maandag 13 september 2010 @ 21:41:
[...]

Zal dan wel donderdag worden aangezien dan normaal gesproken de NL-store een update krijgt. ;)
Nee, woensdag. Al sinds een tijdje wordt de EU PS Store op woensdag geüpdate en de Amerikaanse op dinsdag. Voorheen was dit inderdaad donderdag en woensdag. :)

[ Voor 3% gewijzigd door WickedWizard op 13-09-2010 23:15 ]

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op maandag 13 september 2010 @ 22:01:
Leuk die nieuwe penalties! In FIFA10 vind ik het altijd zo ongelooflijk saai... Het is gewoon links, rechts of in het midden. Als je de bal naast schiet dan heb je de knop gewoon VEEL te lang ingehouden, dus dat gebeurt je ooit 1 keer en daarna nooit meer. Met dit nieuwe systeem zal het iets vaker gebeuren denk ik en moet je ook veel meer doen dan gewoon op die knop drukken. Ook leuk dat het moeilijker wordt als de penalty belangrijker is :)
Wat je zegt :)

In dit opzicht duidelijk zichtbare verbetering, prima! Straks gaat het nog lastig worden om een penalty te nemen joh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:18

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Hoop morgen echt een "WOW effect" te krijgen wanneer ik de nieuwe graphics op de PC-demo zien. :)

Na al die jaren van wachten, eindelijk nieuwe graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
En vooral hopelijk voor jou een WOW effect voor de gamplay. Ik heb de PC-versie redelijk uitgebreid kunnen spelen en het is FIFA 10 als op de consoles, maar dan op de PC. Zo'n gevoel krijg je dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
De penals zijn gewoon als World cup 2010 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PS3-ers?? Gaan we een toernooi opzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Lijkt me tof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat we heel snel best wel een leuk toernooitje met fifa 11 in elkaar kunnen flansen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
als je een usa account hebt kunt je dan fifa vandaag al downloaden ? op ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
soccerroos schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 14:27:
als je een usa account hebt kunt je dan fifa vandaag al downloaden ? op ps3
De demo komt naar mijn weten inderdaad vandaag uit in de USA Store, maar dat is volgens mij pas meestal rond middernacht Nederlandse tijd.

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Echt kut dat EA niet aan hun beloftes heeft gehouden! Het zou al uit moeten zijn in Azië lol nu heb ik voor niks een Japanse PSN account aangemaak (kostte beetje tijd omdat ik er niks van snapte maar op youtube heb ik uiteindelijk een tutorial gezien en je kan natuurlijk ook je pagina vertalen.
YouTube: Tutorial: Making a Japanese PSN account using your PS3

[ Voor 35% gewijzigd door Aslanboy1905 op 14-09-2010 15:49 ]

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@striptease

Dat is Karma, lifecheating :p

jij woont in de lage landen dan moet je ook wachten net als iedereen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Hehe, het maakt toch niets meer uit omdat het al daar 11 uur in de avond is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje geduld jonge...
:P

Terwijl ik het zelf niet echt kan inhouden voor de demo :S |:( 8)7

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2010 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom maar op met die game!

Ben vooral benieuwd naar Ultimate Team, dit was in 09 fantastisch, in 10 hebben ze het flink uitgebreid, maar er kunnen nog zoveel dingen beter. Ik hoop dat er een nieuwe UT uitkomt bij 11, maar zal haast wel, aangezien ze wel flink zullen cashen op die pakjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Ik heb geduld. Het is niet zo dat ik echt heletijd ga kijken of de demo uit is want het is wss bijna hetzelfde als fifa 10 maar als je de kans hebt om het eerder te spelen dan neem ik die toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 16:27:
Kom maar op met die game!

Ben vooral benieuwd naar Ultimate Team, dit was in 09 fantastisch, in 10 hebben ze het flink uitgebreid, maar er kunnen nog zoveel dingen beter. Ik hoop dat er een nieuwe UT uitkomt bij 11, maar zal haast wel, aangezien ze wel flink zullen cashen op die pakjes ;)
Hoebedoel je flink cashen, pakjes koop je toch met ingame credits??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 16:28:
[...]

Hoebedoel je flink cashen, pakjes koop je toch met ingame credits??
Er is ook de mogelijkheid om te betalen met je credit card, 50 cent per pakje geloof ik. Op de XBox zal je ook wel met Microsoft Points oid kunnen betalen (heb zelf een PS3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 16:37:
[...]

Er is ook de mogelijkheid om te betalen met je credit card, 50 cent per pakje geloof ik. Op de XBox zal je ook wel met Microsoft Points oid kunnen betalen (heb zelf een PS3).
Dan ga ik toch liever online potjes spelen :P..
Ultimate team lijkt verslavend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:18

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

22:00 pas. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-10 08:34
lol pas tussen 18.00 en 21.00 kan je als ps3 bezitter het spel pas downloaden... Waarom niet gewoon 0.00 alles vrijgeven...

• SR8
  • Niet online

SR8

Demo nu te downloaden via US PSN Store!
Je schijnt nog wel handmatig te moeten zoeken. Zoeken op FIFA en dan helemaal onderaan. 1545MB.

[ Voor 55% gewijzigd door SR8 op 15-09-2010 01:10 ]

Pagina: 1 2 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.