• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Volgens mij heeft steam wat issues op t moment.. Blijft op not released staan e.d.... Herstarten steam geen oplossing...

>>Zie dat meer mensen hier last van hebben als ik op t TL2 forum kijk....

>>> Hmm.. kennelijk kan steam het weer eens een keer helemaal niet aan... Toch leuk die melding: When the game is officialy released, you'll be able to play it immediately.. Yeah right... Zucht... waar is de tijd van het gebakken schijfje. En TL2 website lijkt ook onbereikbaar... wazaap...

[ Voor 66% gewijzigd door Darth Malak op 20-09-2012 20:03 ]

Verwijderd

goeie grutjes zeg wat een spel.
Eerst ff alle controls goed gezet en begonnen inmiddels level 10 :D
Hoe kunnen ze nou zon spel voor 20 euro maken ???

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2012 @ 20:13:
goeie grutjes zeg wat een spel.
Eerst ff alle controls goed gezet en begonnen inmiddels level 10 :D
Hoe kunnen ze nou zon spel voor 20 euro maken ???
Wou dat ik t je kon vertellen.. Maar kan nog steeds niks... K&^*(T steam.

• NickD
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 19:17
Geen problemen via Steam hier, maar ik kan niet bij de TL2 website om een account aan te maken om online te spelen. Ben benieuwd :)

Verwijderd

Darth al steam uninstall and opnieuw erop gezet ?

Ik ga ff co-op doen ik lag me stuk als er geen rubberbanding in zit :+

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2012 20:27 ]

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2012 @ 20:25:
Darth al steam uninstall and opnieuw erop gezet ?

Ik ga ff co-op doen ik lag me stuk als er geen rubberbanding in zit :+
Nee maar dat ga ik zometeen ff doen.. :) Maar zoals hieronder wordt gezegd, TL2 site is ook onbereikbaar meestal dus die heb ik ook nog nodig voor een account... Ik kom ook bijna niet op hun site. Eerst steam dan maar eens.

Vreemde is, ik heb een stuk of wat meer games via steam.. En ook bij het installeren gisteren van TL1 ging dat prima.. Vermoedt dus dat de steam servers gewoon t niet aankunnen.

[ Voor 19% gewijzigd door Darth Malak op 20-09-2012 20:32 ]

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 16:19
Mijn download blijft hangen op ongeveer 90%. Eerst stabiel 5 a 6 mb/s en nu af en toe wat bytes. Iemand enig idee hoe dit kan? Ik gebruik steam verder nooit dus weet niet hoe dat normaal gaat.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:59
Even gespeeld en ik moet zeggen dat lekker aanvoelt. Zelfs de interface grootte is aan te passen, dit heb ik nog nauwelijks teruggezien in recente spellen maar zeker een fijne toevoeging. Aangezien ik slechtziend ben kan ik nu de interface namelijk lekker groot instellen en alles toch lezen :).

Wel moet ik zeggen dat het ten opzichte van Diablo 3 wat grover aanvoelt. Diablo 3 vond ik toch wat meer uitgewerkt en ook vriendelijker voor nieuwelingen. Dat gevoel heb ik niet zozeer bij TL2. Echter speelt het spel wel ontzettend lekker weg :D.

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Malt007 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 20:31:
Mijn download blijft hangen op ongeveer 90%. Eerst stabiel 5 a 6 mb/s en nu af en toe wat bytes. Iemand enig idee hoe dit kan? Ik gebruik steam verder nooit dus weet niet hoe dat normaal gaat.
Steam geeft zelf nu al aan dat de servers niet bereikt kunnen worden dus ik verwacht dat jouw download problemen daar ook mee te maken hebben...

Reinstall steam geen soulaas zoals verwacht helaas.

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 14:49
Klote zooi! :( Had TL2 netjes gepreload. Denk: kids op bed, nu kan ik eindelijk spelen. Druk op Play bij TL2, krijg een I/O error. Paar keer geprobeerd met telkens die I/O error, komt er ineens een blue screen. Na reboot kent Steam ineens mijn account niet meer en zegt dat dit account nog nooit op deze PC actief is geweest. WTF??? Probeer opnieuw in te loggen, is er geen verbinding met de Steam server. |:(

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Wil je lekker multiplayer gaan spelen met een vriend.
Krijg je bij het linken van je account:
Hi there!

The Runic Account Manager is currently offline for quick maintenance as of 11:24 AM PDT.

Sorry for the inconvenience. We should be back shortly.

This does not affect your ability to play internet multiplayer Torchlight II.

If you have any customer service issues, please visit our support site at https://support.runicgames.com.

Thank you for your patience,
Runic Games
Ik ben er net doorgekomen gelukkig, maar nu moet ik wachten tot die vriend er ook door komt :(.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Haay schreef op donderdag 20 september 2012 @ 20:56:
Klote zooi! :( Had TL2 netjes gepreload. Denk: kids op bed, nu kan ik eindelijk spelen. Druk op Play bij TL2, krijg een I/O error. Paar keer geprobeerd met telkens die I/O error, komt er ineens een blue screen. Na reboot kent Steam ineens mijn account niet meer en zegt dat dit account nog nooit op deze PC actief is geweest. WTF??? Probeer opnieuw in te loggen, is er geen verbinding met de Steam server. |:(
Hetzelfde verhaal hiero... En ben ook nog ff al mijn games en saves (en de games zelf) kwijtgeraakt van andere games toen ik steam opnieuw installeerde. Wat een ongelofelijk k(^*&t platform is dat toch. Had me in het verleden ooit voorgenomen nooit mee te doen met dit soort waardeloze distributiekanalen (waar blijven je games als valve faliet gaat?) maar goed.. Je kunt kennelijk niet anders meer tegenwoordig.

[ Voor 13% gewijzigd door Darth Malak op 20-09-2012 21:05 ]

• Haay
Darth Malak schreef op donderdag 20 september 2012 @ 21:02:
Hetzelfde verhaal hiero... En ben ook nog ff al mijn games en saves kwijtgeraakt van andere games toen ik steam opnieuw installeerde. Wat een ongelofelijk k(^*&t platform is dat toch. Had me in het verleden ooit voorgenomen nooit mee te doen met dit soort waardeloze distributiekanalen (waar blijven je games als valve faliet gaat?) maar goed.. Je kunt kennelijk niet anders meer tegenwoordig.
Ja, had inmiddels ook Steam opnieuw geïnstalleerd, en dus ook de voortgang in bv. Portal II kwijt geraakt. Als ze toch met de 'Cloud' werken, waarom slaan ze die voortgang dan ook niet daar op?

Anyway, game is bezig met opnieuw downloaden en installeren, nu dat ik weer toegang tot Steam heb.

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Haay schreef op donderdag 20 september 2012 @ 21:06:
[...]

Ja, had inmiddels ook Steam opnieuw geïnstalleerd, en dus ook de voortgang in bv. Portal II kwijt geraakt. Als ze toch met de 'Cloud' werken, waarom slaan ze die voortgang dan ook niet daar op?

Anyway, game is bezig met opnieuw downloaden en installeren, nu dat ik weer toegang tot Steam heb.
Yep, hier ook alleen gaat het vanaf 40% in een keer erg stroef.. van 6-7 mb/s naar 50k/s.... :/

Kan trouwens zijn (waarschijnlijk) dat bij jou net zoals mij de saves nog wel bestaan.. Die staan over het algemeen ergens anders.. Maar ben te pissed of om te zoeken.. :P

[ Voor 14% gewijzigd door Darth Malak op 20-09-2012 21:11 ]

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Zo even een paar leveltjes gespeeld, ziet er tot nu toe goed uit.
Speel het spel op het 1na moeilijkste level.
Wel jammer ze niet de wat grauwere hoek hebben gekozen, het blijft net als TL1 een beetje te kiddy voor mijn smaak.

Je word gelijk al overladen met set items, itt d3 waar je soms 100uur moet grinden voor je 1e legendary, sterker ik heb nog nooit een set item gevonden.

Kreeg al vrij snel een phase beast challenge (normal mob gekilled en kreeg een speciale portal) ging daar gewoon 2x dood, spel was tot dan toe eigenlijk vrij makkelijk.

TL2 voelt inderdaad minder strak aan dan D3, ook wat betreft verhaal en quest en zo, hopelijk word dat beter.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• dura
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-09 04:55
Nou uh, ik weet het niet, maar toen ik met D3 begon was ik gelijk aan het scherm gekluisterd en heb uren aan een stuk door gespeeld en me vergaapt aan al die prachtige details. Bij T2 dacht ik a een kwartiertje: ach, misschien van het weekend maar eens verder kijken, heb nou meer zin om een boek te lezen. Graphics vielen me flink tegen, en er was nou niets dat echt indruk op me maakte. Hopelijk blijk ik later totaal fout te zitten maar ik maak me zorgen; T1 kreeg me wel gelijk geboeid.

[ Voor 3% gewijzigd door dura op 20-09-2012 22:07 ]

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 19:22

Magic666

No one's neighbour!

ik vermaak me kostelijk in ieder geval. Nu al meer rares en leukere loot gehad dan 150 uur D3. :)

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Bij mij was er ook een error, maar TL2 uninstallen en weer opnieuw downloaden deden 't 'm. Even kunnen spelen en het bevalt goed. Zelf in de beta gezeten dus het voelt op zich wel vertrouwd aan. Moet het onderling alleen ff uitvechten met andere nieuwe games (Torchlight 2, Borderlands 2, Planetside 2, Guild Wars 2 etc. :+).

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

• Slidemaster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-01 12:08
Het is toch wel 2 verschillende genre TL2 en BDL2. Beiden super leuk games.

Verwijderd

Het spel is niet echt kids friendly :-+

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Oh god... na wat gespeeld te hebben en daarna wat tv gekeken te hebben, nog maar TL2 eens opgestart.. Komt steam weer met een melding over een syncronisatie probleem met steam cloud.. blabla.. game progress misschien niet goed opgeslagen...Als ik nu de game start ben ik al mn progress misschien weer kwijt... zucht.. Lang leve steam.. Da's t eerste wat ik er mogen af ga slopen.

Maar over de game.. Bevalt me erg goed.. Loop nu met een of ander mega canon rond als outlander en je char staat ook echt gebukt om dat ding rond te dragen.. T zijn die kleine details die me erg bevallen. :)

[ Voor 42% gewijzigd door Darth Malak op 20-09-2012 23:13 ]

• Haay
Heb nu een krappe 2 uur gespeeld met een Engineer. Vind de game heerlijk spelen. Vooral de random events die je onderweg tegenkomt vind ik erg leuk. En de muziek van Matt Uelmen! Dat is gewoon genieten door de herkenning van de D1/D2 muziek (zelfde componist). :)

Zo heerlijk dat je alle loot gewoon op je pet gooit en wanneer die vol is loopt hij ff naar Town om de boel te verkopen.

Mis alleen een soort overzicht kaart op kleinere schaal waar je kunt zien welke gebieden je nog gemist hebt. Of is dat er wel maar heb ik de key daarvoor over het hoofd gezien?

• Andso
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-03 22:46

Andso

Tabby SCORE!!!

Hier ook last van de IO error, dit komt vaker voor bij steam. Maar dit was zo opgelost door in de steam map de preload te wissen te vinden in Steam\depotcache map.

Ik heb zelf 153uur in TL1 zitten met level 216 dus redelijk wat vermaak daarmee gehad.

Eerst indrukken van TL2 zijn geweldig! Denk wel als je TL1 hebt gespeeld je sneller in het spel zit (controls ook gelijk gebleven) Het loopt heerlijk smooth grafishe, bewegingen van het karakter zijn veel beter controleerbaar en lopen gaat net wat sneller als in TL1 waardoor je iets makkerlijker van een gevecht kan weglopen. Gevechten zijn beter te overzien als in TL1 alles schoot en vloog hierin voorbij soms stond je hier te hakken en te schieten op niks dat is in TL2 niet meer je ziet gewoon dat je aan het vechten bent tegen "monsters"

De open wereld levels zijn lekker groot je kan gewoon veel meer rondlopen en je niet echt aan een vaste route houden je kan kiezen welk level je ingaat en hierin zit ook niet 1pad wat je moet aflopen zoals in TL1.
De levels ogen erg mooi vergeleken TL1 leuke kleine details van bewegingen etc ook van de monsters.

Classes en de bijbehorende skils zijn wel even wennen maar dit maakt de game juist ook weer net even anders wat ook wel weer erg leuk is. Je moet levellen om weer verder te kunnen. In TL1 kon je zo door alle levels heen rennen tot het eindlevel. De wapens zijn ook weer compleet nieuw.

Wat me meteen opviel de health en de mana niet meer in je inventory zit handig, tevens kan je veel meer kwijt in je inventory en zit er een sorteer functie op. Je pet volgt je veel beter als in TL1 deze was ik soms gewoon heel level wel eens kwijt in TL1.

Zo wat ik nu heb van TL2 gezien heb is me alleen tegen gevallen dat ze sommige geluiden precies zo hebben gelaten als in TL1.

Ik ben begonnen met de class "Berserker" en nu level 14. Ik ga me wel vermaken met TL2 en dat voor nog geen 20euro! Ben erg benieuwd naar de internet optie wat en hoe, volgens mij moet je hier een account voor aanmaken?!

Als iemand nog tips heeft voor die stat points deze zijn nog steeds onduidelijk ook in TL2

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Yep, erg leuke game... Valt het iemand op dat er zo weinig identify scrolls te vinden zijn.. Ben nu lvl 8 en al mijn gold gaat eigenlijk op aan het kopen van scrolls (200 per stuk).

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Je hoeft er niet zoveel te kopen, items identifyen vanzelf zodra je het level behaalt van 't item.

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Switch schreef op donderdag 20 september 2012 @ 23:50:
Je hoeft er niet zoveel te kopen, items identifyen vanzelf zodra je het level behaalt van 't item.
Ah, nice.. dat wist ik niet :)

• Galen2850
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-06 20:53
Mijn eerste indruk is positief. Betalen en installatie waren zo gebeurd. Gelijk alle classes een lvltje of 7 gespeeld. Vooraal de mage steamrolde deze eerste levels door zonder zowat een potion aan te raken. De engineer voelde het minst soepel aan en ging hard door de potions heen. Moest zowaar ook als enige kiten voor de healdrone, terwijl dit juist de tank class lijkt te zijn... Maar ergens heb ik het gevoel dat deze op latere levels nog wel eens kan ownen. Beserker en outlander vielen ertussen. Al is de berserker wel een interessante class. Een soort barb/druid met extra's. Denk dat ik hiermee ga beginnen als online play live gaat. In de relatief korte speeltijd al een legendary bow en 2 set items van dezelfde set gevonden. Graphics boeien me niet zo, numbercrushen wel. Alleen zijn sommige omschrijvingen hier en daar niet helemaal duidelijk, maar dat is waarschijnlijk in de volgende patch gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Ik heb een paar uurtjes de engineer gespeeld, en vond het supermakkelijk gaan. Was wel niveau 'normal', dus weet niet wat jij gespeeld hebt. Af en toe wisselde ik met w tussen de wapensets; eentje met een melee weapon, en eentje met een cannon. Kun je beetje afstand houden en wat extra piercing dmg doen met een skill.

Ook ik mis wel een grotere map-weergave; dat kleine circeltje is wel heel beperkt, en met +/- zitten kloten is ook niet handig. Dat hadden ze beter kunnen afkijken van D3.

[ Voor 21% gewijzigd door brama op 21-09-2012 00:19 ]

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 18:03
Je kan van map switchen met M. Dan krijg je een iets grotere "region" map die transparant in beeld komt...

Verder erg vermaakt tot nu toe. Speel een Outlander en ben al bijna level 19. Wel jammer dat ik nog geen Co-Op heb kunnen doen, hopelijk gaat dat morgen beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er droppen zowat geen gems :(
Level 22 en nog maar 3 gevonden ik heb echt 1 nodig met mana steal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 00:31:
Is dat de eerste klaag post over drops... :p

Kun je niet net zoals in TL1 loot in een transmuter gooien om er gear en gems uit te krijgen? kweenie, ben pas lvl 10 en loop tot nu toe gewoon lekker met een groot kanon alles neer te maaien.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom net de transmuter tegen.
Hij vraagt bijv 3 healing pots maar het werkt niet echt :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 00:36:
Ik kom net de transmuter tegen.
Hij vraagt bijv 3 healing pots maar het werkt niet echt :S
Heb TL1 maar even gespeeld daar kreeg ik vaak als ik 4 random loot pieces erin gooide wel een bepqalde gem eruit.. En 2 dezelfde gems transmuten gaf 1 gem van 1 lvl hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:07
Tjee, moet zeggen dat deze game wel hèèl fijn aanvoelt en speelt. Krijg (ondanks dat het geen diablo is) echt het D2 gevoel weer terug, mede dankzij de muziek! ook al een set item gevonden (jazeker, in D3 nog niet 1 keer gezien), en met die pets is ook wel leuk gedaan. Geen errors of andere ellende tegen gekomen nog.

Wel ff een vraagje , snap iets niet. hoe zit dat nu met die moeilijkheidsgraden? Ik heb een lvl 8 berserker poppetje die speelt op de èèn na hoogste graad, maar dit kan ik nu niet meer aanpassen lijkt het.. okay, da's prima, maar kan ik nu met dit zelfde poppetje gewoon online spelen ook? en waarom zijn er 2 stashen? ik zie een private stash en een shared stash. Als ik nu met iemand ga spelen die op een lager niveau speelt, wordt ik dan gedownscaled of zo? lijkt me sterk dat er 2 soorten mobs op het scherm lopen (voor hem en mij) , wellicht dat iemand me dat uit kan leggen.

Voor de rest moet ik zeggen dat de impressies erg goed zijn.. de performance van de game is flawless, en de mobs tikken lekker weg zoals het hoort.

Edit : Ik zie net ook dat als ik mijn game resume op mijn berserker dat alles wat ik ge-explored had, nu weer ge-explored is. en dus ook blijft, schijnbaar... Dus deze game is niet random als in D3? of is de game wèl random, maar dan alleen als ik online speel, en dus zelf games "maak" als in D2/D3?

[ Voor 12% gewijzigd door Visgek82 op 21-09-2012 00:43 ]

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

bugje gevonden: als je voor de nummers 1 t/m 0 een alternatief maakt, in mijn geval de numpad nummers, dan komt er ipv het nummer "NUM" te staan boven het slot. 8)7

10x NUM gaat hem niet worden natuurlijk :+

[ Voor 3% gewijzigd door Magic666 op 21-09-2012 07:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Lekker is dat wil je account maken is de account database niet bereikbaar vanwege onderhoud :(

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:28
Visgek82 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 00:40:
Tjee, moet zeggen dat deze game wel hèèl fijn aanvoelt en speelt. Krijg (ondanks dat het geen diablo is) echt het D2 gevoel weer terug, mede dankzij de muziek! ook al een set item gevonden (jazeker, in D3 nog niet 1 keer gezien), en met die pets is ook wel leuk gedaan. Geen errors of andere ellende tegen gekomen nog.

Wel ff een vraagje , snap iets niet. hoe zit dat nu met die moeilijkheidsgraden? Ik heb een lvl 8 berserker poppetje die speelt op de èèn na hoogste graad, maar dit kan ik nu niet meer aanpassen lijkt het.. okay, da's prima, maar kan ik nu met dit zelfde poppetje gewoon online spelen ook? en waarom zijn er 2 stashen? ik zie een private stash en een shared stash. Als ik nu met iemand ga spelen die op een lager niveau speelt, wordt ik dan gedownscaled of zo? lijkt me sterk dat er 2 soorten mobs op het scherm lopen (voor hem en mij) , wellicht dat iemand me dat uit kan leggen.

Voor de rest moet ik zeggen dat de impressies erg goed zijn.. de performance van de game is flawless, en de mobs tikken lekker weg zoals het hoort.

Edit : Ik zie net ook dat als ik mijn game resume op mijn berserker dat alles wat ik ge-explored had, nu weer ge-explored is. en dus ook blijft, schijnbaar... Dus deze game is niet random als in D3? of is de game wèl random, maar dan alleen als ik online speel, en dus zelf games "maak" als in D2/D3?
Het spel wordt per area random gemaakt. Maar als je terug komt blijf het hetzelfde. Als je met een nieuwe char speelt is de area weer anders. Teven als je een game host, kun je ervoor kiezen om alles weer te laten randomizen waar je al bent geweest.

Je private stash is gewoon voor meuk wat je wil gebruiken voor je huidige character. Je shared stash is de stash waar je ook je andere chars items in kunt laten doen en zo items kan delen met al je chars.

De moeilijkheidsgraad maakt niet uit, je kunt nu nog steeds online spelen. Hoe het zit met downscalen of upscalen ivm level verschil --- geen idee. :(

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Laatst online: 19:28
Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 00:31:
Ik ben lvl 12 en heb er al zo'n 12 gezien, dus je hebt gewoon pech :p

Ik vlieg met de mage trouwens echt hard door die levels heen, het voelt zelf wat te makkelijk. (Mijn) Mage lijkt ietwat overpowered aan het begin!

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
was mage ook niet op in TL1? ik weet allesinds dat ik enkel die beam moest nemen en overal doorheen liep alsof het boter was :p

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zodiac
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 10:59
Hoe worden characters bewaard? Of liever gezegd, hoe werkt het online spelen? A la D3 of gewoon lokale opslag?

En indien het laatste, hoe wordt cheaten tegengehouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeberjong
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-09 17:20
Je kunt offline spelen dus de handel zal wel lokaal worden opgeslagen. En waarom druk maken om cheaters? Ze moedigen modden aan dusja als iemand dan lekker uberchars wilt maken en zooi wilt dupen...laat ze lekker. Zal ik niet mee zitten met m'n eigen SP offline characters. Ik heb er bij D2 en D1 nooit last van gehad, de "cheaters" waren er wel, maar ik erger me er niet aan.

Ik vind het wel een leuk spelletje om te spelen. Ben tot lvl 13 ongeveer gekomen gisteravond met een Engineer. Echt leuk, ik voel me echt zo'n tank met een canon in m'n handen en een health-drone erbij. Ik denk dat ik m'n char maar Abrahms had moeten noemen. Ik hoop dat ik er op latere lvls ook nog wat aan heb. Het voelt wel als D2, alleen niet zo grimdark natuurlijk. Het cartoony vind ik wel een leuke stijl eigenlijk, maar ik maak me nooit zo druk om graphics.

Ik denk dat ik vanmiddag maar eens vrij neem om nog verder te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, ik zat even in die database van wapens te kijken, kwam ik deze tegen: http://torchlight2armory.com/item?i=8838562060343623953 . Ook de wooden, cobblestone, iron en gold swords bestaan :D.

Verder leuk spel inderdaad. Ben nog maal level 10 ofzo en tis op de normal moeilijkheidsgraad best makkelijk. Weet iemand hoe het werkt als je alle acts doorlopen hebt? Oftewel, wat is de endgame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Zodiac schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:44:

En indien het laatste, hoe wordt cheaten tegengehouden?
Aangezien de game volledig te modden is (tools komen zeer binnenkort uit) en er zelfs console commands aanwezig zijn die je gold kunnen geven,, god mode etc... zou ik zeggen, als je cheat ben je een dief van het spelplezier. Er is ook geen AH heh dus er is niet veel winst te behalen. :) Mocht iemand de dark side op gaan en bijv bepaalde console commands gebruiken wordt je char wel geflagged en is volgens mij bijvoorbeeld je shared stash niet meer beschikbaar....
Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:43:

Verder leuk spel inderdaad. Ben nog maal level 10 ofzo en tis op de normal moeilijkheidsgraad best makkelijk. Weet iemand hoe het werkt als je alle acts doorlopen hebt? Oftewel, wat is de endgame?
Volgens mij noemen ze het New Game+. Als je alle acts doorlopen hebt kun je met je char met behoud van al je items, gold en gear een andere moeilijkheid beginnen.

[ Voor 43% gewijzigd door Darth Malak op 21-09-2012 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:43:
Lol, ik zat even in die database van wapens te kijken, kwam ik deze tegen: http://torchlight2armory.com/item?i=8838562060343623953 . Ook de wooden, cobblestone, iron en gold swords bestaan :D.

Dan begint het spel pas. Je maakt een nieuwe game aan van het begin en de monsters en drops scalen daar ook lekker mee. Er is ook een plek waar je de hele tijd mini dungeons kan doen aan het einde.cheaten heeft niet zoveel zin. Ik verheug me echt op de mods. Zouden pvp arena en battleground ook uit het niets gemaakt kunnen worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarC
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:56
Gister een Beserker begonnen met dual claws op veteran. Lekker pittig, maar de gang blijft er aardig in. Tijdens een sidequest Morchok (?) moeten afmaken en dat duurde al met al toch wel een minuut of 10.. miscchien toch maar betere wapens zoeken :x)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje

Ik ben gedood in een phase portal ( phase challenge ) , ge-respawned in het dorp maar kan de portal nu nergens meer terugvinden. Dood = geen nieuwe kans voor de phase challenge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 12:56:
Vraagje

Ik ben gedood in een phase portal ( phase challenge ) , ge-respawned in het dorp maar kan de portal nu nergens meer terugvinden. Dood = geen nieuwe kans voor de phase challenge?
Je krijgt inderdaad maar 1 kans :).

Ik heb zelf gisteren engineer gespeeld op veteran. Ik kwam er wel doorheen met het linken van mijn torchlight account aan steam, maar een vriend waarmee ik wilde spelen helaas niet :(. Dan maar even singleplayer testen. Engineer is een erg leuke class met al die robots die je kan spawnen. Ik ga ieder geval voor een construction engineer met cannon :P.
De engineer is lekker beefy zeg. Bijna elke baas heb ik kunnen facetanken zonder een potion te hoeven gebruiken. De healbot is genoeg om me vol gehealed te houden.

[ Voor 44% gewijzigd door Jerry op 21-09-2012 14:34 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ook een engineer en ben voor cannon gegaan met bots. Het probleem zit em wel beetje in charge opbpuwen en moet vaak een mana pot drinken. Ben nog steeds op zoek na mana gem voor steal op wapem. Charge komt denk ik wel op latere level ben inmiddels weer level 30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
phase challenge blijft staan hoor, althans in single player.
Gewoon zoeken waar die portal stond.
Zelfs als je de game uitgaat en weer in dan saved hij de phase challenge.
Advies lees goed wat je moet doen, ik werd overspoeld met spinnen, bleek uiteindelijk dat ik de nesten met poison moest bewerken.

Ben wel benieuwd voor hoe lang het blijft boeien.
Multiplayer is absoluut niet te vergelijken met D3.

[ Voor 14% gewijzigd door Sinned123 op 21-09-2012 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Sinned123 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 13:39:
phase challenge blijft staan hoor, althans in single player.
Bij mij was hij ook verdwenen nadat ik stierf. Ik denk dat je geluk hebt gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Misschien zijn er verschillende voorwaarden per challange?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Heb net even gespeeld en ben nu een LVL10 Outlander. Het speelt lekker weg en de hogere movement speed in vergelijking met Diablo is wel fijn :) De Phase Bease Challenges vind ik ook erg leuk.

Ik weet echter niet of dit spel mij net zo lang kan boeien als Diablo; alles komt toch een beetje rommelig over op mij en ik heb niet het gevoel dat ik in TL2 net zo 'eager' ga zijn als in D3 om goede drops te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:26
Vinden jullie veteran ook erg makkelijk? Met de engineer en de healbot dender ik er doorheen. Nu vraag ik me af of dit alleen het geval is in de eerste paar levels. Ik wil opnieuw beginnen op elite, maar ik vraag me af of ik dan na een paar uurtjes minuten lang op een boss moet knallen omdat de HP van de vijanden dan waarschijnlijk heel hoog is. Dat lijkt me ook niet leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08

4bit

Onward, to futility!

Gisteren ook enkele uurtjes gespeeld. Het klikt zeer leuk weg, geweldige loot, we hebben al set items en dergelijke gevonden. Eerste keer op normal gestart, maar daarna toch mooi een berserker op Veteran. Die difficulty voelt perfect aan.

En fantastische muziek :-)

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dat ik voor online play een key nodig heb... Waar vind ik die? Heb gewoon gekocht via Ideal, via die site, maar weet niks van een key...

EDIT: Never mind, moest via Steam linken ofzo. Snap dat hele Steam niet ;).

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2012 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 18:33:
Ik zie dat ik voor online play een key nodig heb... Waar vind ik die? Heb gewoon gekocht via Ideal, via die site, maar weet niks van een key...

EDIT: Never mind, moest via Steam linken ofzo. Snap dat hele Steam niet ;).
Yep en dat account linking werkt dus voor geen meter bij mij... Log in met m'n steam userid en password en op geen enkele manier wordt username/password in de account linking geaccepteerd. Blijft mekkeren dat password niet correct is.. WTF, heb er net mee ingelogd op steam... :( Dit is definitief de allerlaatste game ooit die ik me laat aansmeren via steam of een ander digitaal distributienetwerk.. Het werkt gewoon niet. Dat is in het verleden al vaak gebleken en nu weer dus.

[ Voor 14% gewijzigd door Darth Malak op 21-09-2012 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickD
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 19:17
Darth Malak schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 19:55:
[...]

Yep en dat account linking werkt dus voor geen meter bij mij... Log in met m'n steam userid en password en op geen enkele manier wordt username/password in de account linking geaccepteerd. Blijft mekkeren dat password niet correct is.. WTF, heb er net mee ingelogd op steam... :( Dit is definitief de allerlaatste game ooit die ik me laat aansmeren via steam of een ander digitaal distributienetwerk.. Het werkt gewoon niet. Dat is in het verleden al vaak gebleken en nu weer dus.
Kan het zijn dat je Steam Guard aan hebt staan? De eerste keer lukte het bij mij ook niet, en toen kreeg ik de tweede keer gehaast een popup met een vraag om mijn Steam Guard code in te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:34

Ulti23

Quality Time

Hmm, start de game net weer op en wilde weer vanaf het dorp dezelfde route lopen naar waar ik gisteren gebleven was. Blijkt dus dat enemies niet respawnen? Het was gewoon helemaal leeg... Het wordt lastig om te levellen wanneer nodig aangezien geclearde gebieden blijkbaar voor altijd gecleared zijn omdat enemies niet respawnen? Is jullie dat ook opgevallen of gaat er bij mij iets mis?

Wat is trouwens het max level wat je kunt halen?

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

NickD schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 20:20:
[...]

Kan het zijn dat je Steam Guard aan hebt staan? De eerste keer lukte het bij mij ook niet, en toen kreeg ik de tweede keer gehaast een popup met een vraag om mijn Steam Guard code in te vullen.
Steam guard? wat is dat? nooit van gehoord.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Ulti23 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 20:28:
Hmm, start de game net weer op en wilde weer vanaf het dorp dezelfde route lopen naar waar ik gisteren gebleven was. Blijkt dus dat enemies niet respawnen? Het was gewoon helemaal leeg... Het wordt lastig om te levellen wanneer nodig aangezien geclearde gebieden blijkbaar voor altijd gecleared zijn omdat enemies niet respawnen? Is jullie dat ook opgevallen of gaat er bij mij iets mis?

Wat is trouwens het max level wat je kunt halen?
Lvl 100 dacht ik... Enne... als je een gebied gecleared hebt is t dus denk ik de bedoeling dat je verder gaat. Als je wilt da alles respawned is t geloof ik een optie om via een internet game, al dan niet solo te spelen. Dan respawned t wel.

Progress zou als t goed is gewoon over moeten gaan naar solo play. Zoiets heb ik in ieder geval gelezen maar kant niet checken omdat ik niet eens online kan. Denk dat ik TL2 maar eens een paar dagen laat liggen. Hopelijk zijn de problemen danopgelost.

[ Voor 13% gewijzigd door Darth Malak op 21-09-2012 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Respawnen gebeurt ook wanneer de gehele 'floor' leeg is (dus geen enkel levend monster meer over) en je dan erin en eruit gaat (of X aantal minuten wacht). Dit was zo met TL1 en lijkt nu ook met TL2 zo te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Ik ben net 4 keer achter elkaar dood gegaan op dezelfde floor, voor de vijfde keer maar even een sidequestje gedaan, kom ik terug zit de hele floor weer vol (dus weer dood :'( ) Wat overigens aanhaakt bij m;n volgende punt, de eerste 15 levels vloog ik doorheen als mage maar nu in de tweede serie quests ga ik ineens om de haverklap kapot! De moeilijkheid fluctueert dus een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

MrAngry schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 22:24:
Ik ben net 4 keer achter elkaar dood gegaan op dezelfde floor, voor de vijfde keer maar even een sidequestje gedaan, kom ik terug zit de hele floor weer vol (dus weer dood :'( ) Wat overigens aanhaakt bij m;n volgende punt, de eerste 15 levels vloog ik doorheen als mage maar nu in de tweede serie quests ga ik ineens om de haverklap kapot! De moeilijkheid fluctueert dus een beetje.
Had ik al gehoord van wat gasten die via de live streams voor release aan t spelen waren.. Maar ja, in d3 loop je ook keihard tegen muren aan bij volgende acts.... Dus wat grinden zit er hier ook wel in denk ik.. Of betere, andere skills kiezen etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Darth Malak schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 20:36:
Steam guard? wat is dat? nooit van gehoord.... :?
Dan heb je per mail een extra check voor je Steam logins. Zoek maar eens op de Steam site ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Darth Malak schreef op donderdag 20 september 2012 @ 21:02:
[...]

Hetzelfde verhaal hiero... En ben ook nog ff al mijn games en saves (en de games zelf) kwijtgeraakt van andere games toen ik steam opnieuw installeerde. Wat een ongelofelijk k(^*&t platform is dat toch. Had me in het verleden ooit voorgenomen nooit mee te doen met dit soort waardeloze distributiekanalen (waar blijven je games als valve faliet gaat?) maar goed.. Je kunt kennelijk niet anders meer tegenwoordig.
Volgens mij wordt er niks gedelete hoor, grote kans, dat je "download" locatie van je games op een andere plek nu staan, dan de nieuwe installatieplek.
Is best wel op te lossen, als je ff rustig googled hoe je die downloadlocatie wijzigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

nero355 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 23:05:
[...]

Dan heb je per mail een extra check voor je Steam logins. Zoek maar eens op de Steam site ;)
ah ja zoiets, zoals een authenticator... mja... die gebruik ik zeker niet voor steam... heb t in ider geval nooit geactiveerd.

De andere games die ik via steam heb draaien (grootste fout ooit) speel ik puur offline... TL2 is eigenlijk eerste online via steam..

... edit...

runic forums gaan alleen maar over problemen.. problemen met steam, account linking, black screens, errors, etc etc... Of steam kan dit soort releases niet aan, wat me vreemd lijkt, of runic heeft erg matig hun system op orde.... Wat in ieder geval wel duidelijk is dat er vrij weinig getest is.

Ga maar eens een tijdje hardcore minesweeper spelen.

[ Voor 43% gewijzigd door Darth Malak op 22-09-2012 00:28 ]

• MrAngry
Een puntje van kritiek wel, het verhaal is dus echt niet te volgen. Zeryphem, guardians, alchemists, corruptie door ordraks hart, echt als je het probeert te volgen dan krijg je een hersenbloeding.

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 09:14
MrAngry schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 00:56:
Een puntje van kritiek wel, het verhaal is dus echt niet te volgen. Zeryphem, guardians, alchemists, corruptie door ordraks hart, echt als je het probeert te volgen dan krijg je een hersenbloeding.
Maar ja, boeit het verhaal dan werkelijk? Mij niet. hakken en slassen

• MrAngry
Nee is ook zo, maar je word toch geconfronteerd met die teksten en dan kan je ze net zo goed lezen en proberen te begrijpen totdat je erachter komt dat je halve brein genecrotiseerd is en d. Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn.

[ Voor 190% gewijzigd door MrAngry op 22-09-2012 02:58 ]

• dutch_warrior
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-05-2023
Ik kan het verhaal wel redelijk volgen en vermaak me prima met Torchlight II.
Het is wel zo dat het verhaal voortborduurt op gebeurtenissen uit Torchlight 1, het scheelt denk ik wel dat ik die vrij recent nog heb uitgespeeld.

Wat mij vooral aanspreekt aan deze game is dat de bonussen en skill punten ook echt impact lijken te hebben. Ik was een paar keer bijna dood door elemental damage maar door de juiste gems te gebruiken overleef ik nu een stuk beter met dezelfde gear.

@Darth Malak
Vergeet niet dat steam ook nog de load van de borderlands 2 launch moet verwerken, ik heb zelden problemen met steam maar ik koop games normaal altijd enige tijd na de release.
Torchlight 2 had ik als pre-order gekocht omdat 18 euro in mijn ogen een schappelijke prijs is, ik had me er echter al op ingesteld dat ik niet vanaf de release probleemloos zou kunnen spelen.

Runic is een kleine ontwikkelaar en kan de initiële serverload en supportrequests niet aan, maar dit is binnen een paar dagen opgelost (even wachten dus, zoals je zelf ook al aangeeft) .
Tot gisterochtend was de account pagina van Runic niet of nauwelijks te bereiken (downtime & onderhoud) maar ik kon probleemloos een local game starten en heb vrijdag mijn runic account gelinked met steam waarna ik online verder kon met mijn character dus in mijn ogen is alles netjes en vlot geregeld.

[ Voor 47% gewijzigd door dutch_warrior op 22-09-2012 09:07 ]

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

dutch_warrior schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 08:53:

@Darth Malak
Vergeet niet dat steam ook nog de load van de borderlands 2 launch moet verwerken, ik heb zelden problemen met steam maar ik koop games normaal altijd enige tijd na de release.
Torchlight 2 had ik als pre-order gekocht omdat 18 euro in mijn ogen een schappelijke prijs is, ik had me er echter al op ingesteld dat ik niet vanaf de release probleemloos zou kunnen spelen.

Runic is een kleine ontwikkelaar en kan de initiële serverload en supportrequests niet aan, maar dit is binnen een paar dagen opgelost (even wachten dus, zoals je zelf ook al aangeeft) .
Tot gisterochtend was de account pagina van Runic niet of nauwelijks te bereiken (downtime & onderhoud) maar ik kon probleemloos een local game starten en heb vrijdag mijn runic account gelinked met steam waarna ik online verder kon met mijn character dus in mijn ogen is alles netjes en vlot geregeld.
Absoluut. Ja, 2 mega releases op ongeveer hetzelfde moment kan altijd lastig worden en ik geloof ook wel dat runic echt verast was dat hun systemen op hun knieen gingen. Over het spel zelf niks dan lof. Zeer vermakelijk. Ben pas lvl 13 outlander op normal en heb nog niet zoveel gespeeld. Maar grafisch is het erg soepel, stabiele framerate, geen enkele framedrop. Leuke effecten, lekkere gameplay. Leuke gear, vooral,zon mega canon waar je char gebukt dat ding rondsleept ziet er erg lijp uit.. :p Voor die 19 euro is het een steal.

Verwijderd

mister_S schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 15:47:
Vinden jullie veteran ook erg makkelijk? Met de engineer en de healbot dender ik er doorheen. Nu vraag ik me af of dit alleen het geval is in de eerste paar levels. Ik wil opnieuw beginnen op elite, maar ik vraag me af of ik dan na een paar uurtjes minuten lang op een boss moet knallen omdat de HP van de vijanden dan waarschijnlijk heel hoog is. Dat lijkt me ook niet leuk.
Ik kan dit inderdaad beamen, ik ben begonnen op elite met een sword & board engineer. De manier van moeilijkheidsgraad zit hem eigenlijk alleen in het feit dat zooi niet dood te krijgen is door belachelijke hp pools en megahoge armor. Eerste bossfight die ik tegenkwam (skeleton gast in een sidequest die maar eindeloze waves adds bleef spawnen) koste letterlijk een half uur om neer te krijgen, en ongeveer 50 potions en 5 deaths. Misschien werkt het beter met andere specs/classes, maar de lol gaat er snel af op deze manier kan ik je zeggen, en op lvl 17 zit ik er aan te denken om al te quitten of te rerollen op lagere difficulty.

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Holy ... net 1ste phase challenge gedaan. Die dropt een crapload of gold en gear.. :P Lekker...

• Jerry

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 12:02:
[...]

Ik kan dit inderdaad beamen, ik ben begonnen op elite met een sword & board engineer. De manier van moeilijkheidsgraad zit hem eigenlijk alleen in het feit dat zooi niet dood te krijgen is door belachelijke hp pools en megahoge armor. Eerste bossfight die ik tegenkwam (skeleton gast in een sidequest die maar eindeloze waves adds bleef spawnen) koste letterlijk een half uur om neer te krijgen, en ongeveer 50 potions en 5 deaths. Misschien werkt het beter met andere specs/classes, maar de lol gaat er snel af op deze manier kan ik je zeggen, en op lvl 17 zit ik er aan te denken om al te quitten of te rerollen op lagere difficulty.
Veteran is een beter geschaalde moeilijkheidsgraad heb ik het idee. Het is moeilijk, maar niet zo dat het uren duurt voordat je door een bossfight heen bent. Elite hebben ze er volgens mij in gedaan voor de echte gekken :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Darth Malak schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 12:17:
Holy ... net 1ste phase challenge gedaan. Die dropt een crapload of gold en gear.. :P Lekker...
Het hele spel zit vol met een insane hoeveelheid aan drops van gold en gear!! 8)7 _/-\o_

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Speel zelf op normal maar ben pas lvl 19 ofzo. Vind deze moeilijkheidsgraad gemakkelijk maar best lekker voor een eerste playthrough van een TL naab. 0 deaths so far en ben er volgens mij ook nog niet echt dichtbij geweest.

Ik blijf gewoonop normal spelen met deze char, lekkere levelingssnelheid, leuke gear, leuke bosses die niet een kwartier duren om plat te krijgen. kortom perfect.

@magic666, ja inderdaad.. gelukkig kun je gear enzo na act 1 ook in de transmuter gooien, komt er misschien nog iets leuks uit.. :p

En ik vind het systeem wel goed in TL2. Je moet veel nauwkeuriger kijken naar de gearstats en vergelijken of ietsecht wel beter is. In d3 voel je constante teleurstelling in een splitsecond al als je wederom 99.9999% van je stash kunt vendoren. Gems en de verschijdheid en waarde, mogelijkheden daarvan zijn in tl2 veel groter en kunnen een minder gear item daadwerkelijk de moeite waard maken.

.. Blijft amazing hoe ze zo'n kwaliteits game hebben kunnen maken met zo'n kleine staff, budget in zo'n korte tijd en het ook nog eens verkopen voor 19 euro (incl TL1 zelfs)...

Wat me wel een beetje verbaasd is dat er zo weinig tweaker activiteit in dit topic is... Of ze moeten te druk zijn met spelen ofc.

[ Voor 53% gewijzigd door Darth Malak op 22-09-2012 21:19 ]

• Jerry

Jerry

Who?

Vandaag even een flink eind opgeschoten. Van level 16 tot level 29 gespeeld met een vriend in coop :).
Ik heb even mijn statistieken bekeken (knop J) en ben nog maar 3x doodgegaan (waarvan 2x door een reflect shield mob :P) op veteran dus het gaat niet slecht.

Ik vind de engineer ieder geval een heerlijke class om te spelen. Bijna al mijn punten heb ik in de construction tree gestoken dus ik ben niet als tank (Aegis tree) aan het spelen. De enige skill die ik uit aegis heb, is het blauwe schild wat ook erg handig is in coop (iedereen in de party krijgt het schild als je hem activeert).

Aardig wat uniques gevonden. Meeste waren voor andere classes, maar ik heb een helm en een shoulder piece kunnen scoren :).

Het spel speelt ieder geval heerlijk weg :D.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Gisteren toch een soort van impuls koop gedaan, maar bevalt me prima! :) Nu alleen nog mensen vinden om samen mee te doen. Ik ben nu een embermage met voornamelijk ice dmg op lvl 12 oid. Ik speel op Veteran

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk vind ik Torchlight 2 het beste spelen op ''Elite''.
De vijanden, jouw abilities en de AI komen hier het duidelijkst naar voren, en geeft je tenminste echt een uitdaging.

Tot nu toe vind ik het een heel afwisselend, leuk spel met veel diepgang in de skills etc, zoals diablo 2 dat ook kon hebben (maar dan met nog meer mogelijkheden).

Diablo 3 was een grote teleurstelling destijds, ik ben blij dat Torchlight 2 in dat gat is gesprongen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Darth Malak schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 19:55:
[...]

Vind je het niet altijd heel toevallig dat de mensen met de minste kennis en ervaring (in dit geval over steam) altijd de negatiefste gebruikers zijn. Je kent het verder niet eens maar wilt het bij voorbaat al afkraken. Maar je zult altijd zien, dat mensen met het minste kennis van zaken het hardst dingen gaan roepen die ze heel zeker weten! (want als je je niet beroept op informatie maar lekker op je eigen onderbuik gevoelens heb je ook altijd gelijk).

Maar dat account linking heeft steam niks mee te doen, mag je bij runic zijn. Die mega brilliante geweldige game developer toch? Want steam is sowieso kut! Ongeacht wat. (van mij hoef je het niet te gebruiken hoor, maar je komt als een kwade puber over die stampvoetend roept: En ik had nog zo gezegd dat ik het niet WILLHIIIHIILLDE. Dat jij je onwetendheid over steam en digitale distributie invult met alleen maar angst en doemdenken dat is prima, maar maak er niet de waarheid van.

Tussen TL2 en D3 ben ik er nog niet uit. Spellen lijken allebei hun eigen downsides te hebben. Vindt het erg op deel 1 lijkt, logisch, maar daar kon je met 1 skill het hele spel uitspelen. Ben benieuwd hoe het hier is. Het is een grappig spelletje, loopt net als deel 1 niet over van kwaliteiten en had wat meer polishing kunnen gebruiken. Maar het speelt lekker weg en draait soepel.

Maar het blijft (voor mij) toch aanvoelen alsof dit een game is voor een generatie die geen Arpg's heeft gespeeld. Het blijft (voor mij) een beetje aanvoelen als "my-first-action-rpg"

[ Voor 21% gewijzigd door Postius op 23-09-2012 14:43 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Rechtstreeks bij Runic game gedownloadt en key gekocht middels Paypal (20$ = €15,95), Loopt lekker! Inmiddels rond level 20. Vanmorgen patch ontvangen. Heb daarna gewoon kunnen spelen. Als ik nu echter de game opnieuw start krijg ik de melding 'Unable to determine current version'. Geen Play-button :( Denk dat ik de game maar weer opnieuw ga installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Moraxv schreef op zondag 23 september 2012 @ 14:45:
Rechtstreeks bij Runic game gedownloadt en key gekocht middels Paypal (20$ = €15,95), Loopt lekker! Inmiddels rond level 20. Vanmorgen patch ontvangen. Heb daarna gewoon kunnen spelen. Als ik nu echter de game opnieuw start krijg ik de melding 'Unable to determine current version'. Geen Play-button :( Denk dat ik de game maar weer opnieuw ga installeren.
Ik zou ff een uurtje of wat wachten. De servers kunnen het niet aan (volgens darth malak ligt dat altijd aan een gerushde release).

Komt omdat servers er niet op berekend zijn dat iedereen in 1x zijn game activeert en wilt spelen. Wachten is het enige wat je kan doen. Je mag natuurlijk reinstallen maar ik denk dat dat weinig helpt.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Moraxv schreef op zondag 23 september 2012 @ 14:45:
http://forums.runicgames....c020671fe85240181af9bcddf

Ze zijn met een patch voor de non-steam versie bezig.. Herinstalleren is dus waarschijnlijk niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Ik heb toch maar een herinstallatie gedaan. Kreeg 2 maal een update. Volgens het hoofdmenu heb ik nu versie 1.11.2.3 dus dat lijkt me goed. Ook geen geen probleem meer met de shared stash. (2 set-items verloren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Moraxv schreef op zondag 23 september 2012 @ 17:31:
Ik heb toch maar een herinstallatie gedaan. Kreeg 2 maal een update. Volgens het hoofdmenu heb ik nu versie 1.11.2.3 dus dat lijkt me goed. Ook geen geen probleem meer met de shared stash. (2 set-items verloren)
hmm volgens mij heb ik hier 1.11.5.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Moraxv schreef op zondag 23 september 2012 @ 17:31:
Klinkt toch alsof je nog niet de meeste recente, gefixte versie hebt. Misschien toch maar ff voorzichtig zijn met het gebruik van je shared stash.

Mijn laatste steam TL2 versie is 1.11.5.1

on a side note.. Las trouwens strak dat je met Giant fish (die je af en toe vind), je pet permanent kunt transformen... Lijp.. :P

[ Voor 15% gewijzigd door Darth Malak op 23-09-2012 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2012 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Tip: stack niet teveel block, 50% is max. Helaas kwam ik daarnet zelf achter.
Schild met 29%block +2% enchantment en de rest van vit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
vrijdag gedownload, en sindsdien al 3 characters gestart. momenteel vind ik mijn berserker het aangenaamst.
ik build volledig op de passives (crit heal, frenzy duration) en eens frenzy popt is het echt screenclutter van de crits en damage :p 2 super claws gevonden en al mijn geld en gems gespendeerd om ze up te graden.
spijtig is dat ze nu redelijk op zijn (lvl 28 met 2x 280+ damage weapons en .48 as :p ). de abundantie aan unique's en set items is geniaal. dit is alles wat D3 moest zijn. inclusief de muziek, gemaakt door de mannen die de muziek voor D2 gemaakt hebben blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien mis ik wat...

maar wat is nou de echte shieldclass?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
engineer dacht ik. die heeft passives en actives ivm shield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 08:35
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 09:53:
misschien mis ik wat...

maar wat is nou de echte shieldclass?
Aegis Engineer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanks had die laatste tab helemaal over het hoofd gezien d-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinned123 schreef op zondag 23 september 2012 @ 20:34:
Tip: stack niet teveel block, 50% is max. Helaas kwam ik daarnet zelf achter.
Schild met 29%block +2% enchantment en de rest van vit.
Shit, ben ik blij dat ik dit lees! Ik zit al op ongeveer 28% door mijn Vit (puur Vit, lvl 45) en dan denk ik dat ik met een lvl 100 shield al ruim er boven ga zitten als er ook nog wat +block % op zit. Bedankt voor de tip.

Hmm eens kijken wat ik dan ga stacken vanaf nu. Ik speel met 2 vrienden en die doen eigenlijk de damage. Ik tank alles. Ik denk dat als ik Dex ga stacken dat ik dan echt inefficiënt tank. Misschien toch wat damage gaan bouwen, maar dan STR of FOC moet ik nog beslissen. Ik doe eigenlijk nu alleen Shield Bash en Fire Bash, maar doe natuurlijk ook een hoop damage aan white hits. Iemand enige tips?

Kan iemand mij trouwens uitleggen hoe het werkt als je de game voor de eerste keer uitspeelt? We zijn er bijna en een maat vertelde me dat je moet kiezen voor New Game+ of voor een Maps playthrough? Kun je hierna nog wisselen? Ik weet dat er met NG+ nog tot NG++++ gespeeld kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 08:58

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:40:
[...]
...
Kan iemand mij trouwens uitleggen hoe het werkt als je de game voor de eerste keer uitspeelt? We zijn er bijna en een maat vertelde me dat je moet kiezen voor New Game+ of voor een Maps playthrough? Kun je hierna nog wisselen? Ik weet dat er met NG+ nog tot NG++++ gespeeld kan worden.
Zover ik heb begrepen kun je of map scroll kopen om random maps te generen. De optie voor NG+ blijft dan gewoon.
Eigenlijk kun je die maps zien als extra van je huidige variant van New Game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Vermakelijk spelletje wel, hoewel niet zo gelikt als D3 qua gfx. Desalniettemin vermaak ik me prima. Een paar dingen die me wel wat irriteren hier en daar:
  • Skill descriptions kunnen wat mij betreft wat duidelijker. Bijvoorbeeld dat shadowling/poison bolt ammo niet werken met Glaive skills. Logisch misschien want ammo, maar de omschrijving zegt alleen "when you kill" en dat kan verwachtingen scheppen.
  • Respecs. Vooral voor nieuwe spelers die niet eerst tig forums doorspitten voor een goede build en die geen zin hebben om er na een paar uur achter te komen dat die skill die ze leuk vonden toch niet past bij de rest van je str- of juist focus-build. Of dat je toch dat andere wapen eens wil gebruiken omdat je deze na 20 uur wel beu bent, maar die 10pt in die wapen-specifieke passive dan? Zal je wel kunnen modden maar dan word je neem ik aan "cheater" gebrandmerkt?
  • Moeilijk zichtbare kleine randjes/bultjes/obstakeltjes op de map. Ineens begin je ernstig om te lopen een ander pack in, blijk je net achter een bijna onzichtbaar richeltje te klikken. Of je raakt die mob niet met je dure attack want je pakt een pixel van een of ander huisje mee waar je op het oog prima langs zou moeten kunnen schieten.

[ Voor 3% gewijzigd door Bundin op 24-09-2012 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dura
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-09 04:55
respecs zitten erin, er staat een kerel in de stad die dat voor je kan regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 09:14
dura schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:17:
Kost wel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 17:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

dura schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:17:
Alleen de laatste 3 skilpunten die je gekocht hebt, das nu niet echt respeccen :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 08:35
Het is even wachten tot er iemand een Respec Potion maakt mbv Steam Workshop. Dat hadden ze ook voor TL1 gedaan en werkte prima. Je kan het ook doen dmv console, maar dan word je gelabeld als cheater (kan nog steeds multiplayer e.d. in, alleen krijg je een groot rood uitroepteken bij je hoofd).
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste