Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Full respec en nameplates boven enemies zou ik graag als mod willen zien :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

Had zaterdag even de demo bekeken, maar was na een paar minuten de full versie aan het downloaden: heerlijk spel. Lekker up tempo, soepeltjes met de multi en offline, snel en uitgebreide gear, speelt lekker. En geen auction house! :)

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

microoo schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:36:
Het is even wachten tot er iemand een Respec Potion maakt mbv Steam Workshop. Dat hadden ze ook voor TL1 gedaan en werkte prima. Je kan het ook doen dmv console, maar dan word je gelabeld als cheater (kan nog steeds multiplayer e.d. in, alleen krijg je een groot rood uitroepteken bij je hoofd).
Maar als ik op mij level 1 char console open een respec potion spawn en die op mij schared stash zodat mijn hogere pop die kan gebruiken. Staat mijn hogere pop dan ook flaged als cheater ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Tot zover bevalt de engineer mij het beste. Al komt die behoorlijk overpowered over op mij. Meeste mobs mep ik met 1 slag dood, ookal zit ik in een party. bosses hoef ik niet te dodgen. ik sta, ontvang en deal dmg en dat met een 2h weapon zonder tank spec. Op veteran niveau niet te vergeten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Grafisch vind ik TL2 zelfs wat beter dan D3. Tuurlijk, texture kwaliteit, physics e.d. zijn bij d3 beter maar ik vind de grafische diversiteit veel beter iin TL2, zeker als je er wat beter op let. Verder draait t enorm soepel, geen enkele framedrop, lag door wat voor een throttling dan ook.

Wat me ook prima bevalt zijn de bosses. Erg veel variatie, abilities en gewoon echt fun om te doen. En vaak lekker hectisch.. :p. Speel maar op normal met een outlander, bijna lvl 40 en net in A3. 1 death door onoplettendheid, te lang in crap on floor terwijl alles al dood was. Is niet echt super uitdagend maar precies goed voor een eerste play through.

Nog niet veel geluk met unique drops helaas. Zon 14 uniques gedropt ofzo en slechts 2 gewchikt voor een outlander. Maar dat boeit niet. Genoeg leuke rares te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:16
Ik ben ook gestart met deze game. Vind het nog wel redelijk wennen. Ik speel op Elite (houd wel van een uitdaging) ben een lvl 8 Beserker. Ik denk niet dat deze game me bij D3 weg haalt, maar zal beide games wel spelen.

Even vraagje ik zie bij char overzicht staan duel wielding bonus. Kennelijk wanneer je 2 de zelfde wapens draagt krijg je een bonus nu draag ik 2 brass knuckles, maar staat de bonus op 0 doe ik iets niet goed of moet je eerst een skill hebben die dat improved?

[ Voor 37% gewijzigd door SMD007 op 24-09-2012 21:50 ]

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

SMD007 schreef op maandag 24 september 2012 @ 21:18:
Ik ben ook gestart met deze game. Vind het nog wel redelijk wennen. Ik speel op Elite (houd wel van een uitdaging) ben een lvl 8 Beserker. Ik denk niet dat deze game me bij D3 weg haalt, maar zal beide games wel spelen.

Even vraagje ik zie bij char overzicht staan duel wielding bonus. Kennelijk wanneer je 2 de zelfde wapens draagt krijg je een bonus nu draag ik 2 brass knuckles, maar staat de bonus op 0 doe ik iets niet goed of moet je eerst een skill hebben die dat improved?
Er is een passive skill die dat improved inderdaad :). Kan nu alleen even niet op de naam komen...

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Ik heb het spel vandaag gekocht en ben nu al enkele uren bezig. Wat een geniaal spel, ik krijg hierbij echt het oude vertrouwde Diablo gevoel terug! En ehh... Ik vind TL2 stiekem veel beter en leuker dan Diablo 3 (vloeken in de kerk, sorry!), je krijgt lekker veel rare, set en unique items en dat is gewoon kicken.

Ik ben nu een embermage en het bevalt me echt heel goed, ik richt me op frost skills vanwege de slows en dergelijken. Wat ik ook erg handig vind is dat je pet nu ook spullen kan kopen in plaats van alleen verkopen.

Geniaal spel en zeker voor maar €18,99!!!

Oh ja, de soundtrack, net alsof je Diablo 1 of 2 aan het spelen bent! Net als in Torchlight 1!

[ Voor 10% gewijzigd door EnigmaNL op 24-09-2012 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of het rng is maar ik krijg unique van alle classes behalve mijn eigen classes niks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 00:03:
Ik weet niet of het rng is maar ik krijg unique van alle classes behalve mijn eigen classes niks :(
Ik krijg uniques voor bijna elke class maar voornamelijk mijn eigen. Ik denk inderdaad RNG en dat ik tot nu toe gewoon geluk heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 00:03:
Welke lvl ben je? zelf zon 12-14 uniques gevonden en maar 2 ofzo voor mijn eigen class... En ben volgens mij bijna lvl 40, redelijk begin A3.

Vind t systeem in deze game op zich wel goed, uniques zijn ook echt behoorlijk beter dan rares... en ff wachten tot lvl 50, verwacht dat dat voor legendaries ook geldt tov uniques. Ach in d3 heb ik na 300 uur al mijn totaal van 8 legendaries mogen vendoren. 2 voor brimstones. Met nul setitems.

Hier kun je iig ze nog in je shared stash gooien en ze voor een andere class gebruiken. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Darth Malak op 25-09-2012 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

level 51 en net uitgespeeld ga zo een NG maken mapworks heb je later in NG altijd tot je beschikking.

Wooth ik join een game gasten waren map aan het doen met 20 mf.
Eindbaas dropt een level 63 uniq cannon ( ben een cannoner)
Gelukkig heb ik genoeg str en vit voor het wapen :D dus kan nu al gequiped worden
Ik ga met een goed gevoel het bed in O-)

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2012 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:34

Ulti23

Quality Time

Hoe gaat het dan verder als je het uitgespeeld hebt? Heb je dan net als TL 1 een endless dungeon, of begin je de gehele campagne weer opnieuw op een andere difficulty?

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• India Sierra
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

India Sierra

Learn by failure

Wat een heerlijk spel! Lekker hack and slash door de levels heen met een berserker. Heerlijk!

Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Laatst online: 13:09
Het enige wat me tegenvalt is dat er geen leuke summonerclass tussen zit. Tuurlijk de Engineer en de Outlander hebben een paar summons, maar in deel één had de mage toch veel interessantere skills en summons. Nu weet ik dat er summon skills droppen, maar ben er in mijn 12 - 14 uur spelen maar ééntje tegengekomen :(.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• India Sierra
  • Nu online

India Sierra

Learn by failure

Mijn pet heeft 1 summon skill die ik heb gevonden, aangezien ik zelf ze de hele tijd vergeet aan te zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
thehawk007 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 09:16:
Mijn pet heeft 1 summon skill die ik heb gevonden, aangezien ik zelf ze de hele tijd vergeet aan te zetten :P
Ik heb die ene ook maar aan mijn pet gegeven, aangezien ik er geen mana aan wilde verspillen het ging hier om archers die immobile waren ook :(. Ik wil mijn Imps terug. Die waren cool! Ach, misschien komt het er nog aan en ander mod iemand het er gewoon in wanneer Workshop en de Tools worden geactiveerd/vrijgegeven.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• India Sierra
  • Nu online

India Sierra

Learn by failure

Mijn pet heeft eentje die een warrior summont die met je mee loopt. Doet nog aardig wat damage ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-03 12:51
Bestaat er een Torchlight 2 steam groep van GOT voor Torchlight 2?
Ik maak elke avond een public game en speel de hele avond, echter is er nog nooit iemand mijn game gejoined en speel ik steeds alleen.
*forever alone* :'-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Gisterne de Demo gedownload, ik was nog geen lvl 2 of ik had het spel al gekocht. Wat geeft mij dit een fijn gevoel zeg, de muziek is echt spot on. Grafisch is het leuk, maar niet heel bijzonder. De controls voelen soepel, alleen moet ik nog even wennen.

Heb een beserker gemaakt, wat ik ook wel leuk vind is dat je een klein beetje de apperance kan aanpassen. Voor de rest nog niet veel gedaan, vanavond eens echt spelen. Iig de eerste indruk was ZEER positief. En voor 19 euro kun je dan zoiets niet laten liggen.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Ik heb maar even een groep aangemaakt.

[GoT] Torchlight II

Zoek maar naar de groep, of voeg me toe op steam (zelfde username).

:w Beve.

[ Voor 22% gewijzigd door Pimorez op 25-09-2012 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
  • Laatst online: 06-03 12:51
Pimorez schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 10:41:
Ik heb maar even een groep aangemaakt.

[GoT] Torchlight II

Zoek maar naar de groep, of voeg me toe op steam (zelfde username).
Cool, vriend toegevoegd en groep gejoined _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• India Sierra
  • Nu online

India Sierra

Learn by failure

Ik vind ook dat alles vrij goed gebalanced is. Tenminste, naar mijn idee is er geen class die absurd sterk is. Tuurlijk, de ene class is sterker dan de andere. Zo ben ik berserker en doe een stuk minder damage dan een embermage, maar daarom ga ik vrijwel nooit dood terwijl die embermage de hele tijd het kiten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel eigenlijk gelijk gekocht met de gedachte voor verandering t.o.v. diablo 3 en nostalgie van diablo 2. Ik heb diablo 3 ongeveer 2-3 maanden gespeeld, maar vanwege de uitrusting afhankelijkheid op inferno, het "grind" en het gemis aan een diablo 2 paladin, necro of druid hebben mij doen besluiten om te stoppen. Misschien was ik niet zo snel gestopt als ik een witch doctor had gestart in plaats van een mage, maar dat ga ik dus nooit weten.

Ik moet eerlijk zeggen dat dit spel erg vermakelijk is, maar dit spel gaat mij niet binden zoals diablo 3 en al helemaal niet zoals diablo 2. Dit is uiteraard gebaseerd op gevoel. Wat ik concreet mis in dit spel is in ieder geval zoals bij diablo 3 en uiteindelijk bij diablo 2 de respec optie. Ik heb nu al een engineer met een doelloze setup en ik wil niet van scratch starten. Voor de rest is het vooral gebaseerd op gevoel denk ik. Misschien moet ik een beserker starten, maar dat zie ik nog wel.

Als ik moet kiezen is dit qua vermaak beter dan diablo 3 maar qua detail (design, verhaal, character diepgang (skillset)) is diablo 3 beter. Ik denk dat ik dit spel nog wel zal spelen, want dit is gelukkig vele malen minder verslavend dan diablo 2 en het grind game 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Die respec optie in de vorm van een mod is een kwestie van tijd zodra steamworks TL2 ondersteunt en de mod tools beschikbaar komen. Maar ja, ik heb zelf ook bij een bak met skill points dat ik ze beter ergens in had kunnen stoppen. Heb me van te voren ook niet echt extreem verdiept in builts ofzo. Is ook wel leuk om gewoon wat uit te proberen. Maar dat zou wel gemakkelijker gaan als je echt foute keuzes kunt veranderen idd.

Volgens mij zat die respec optie oorspronkelijk ook niet in D2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarC
  • Laatst online: 14:57
Darth Malak schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 12:07:
Volgens mij zat die respec optie oorspronkelijk ook niet in D2.
Je kan je laatste drie skills terugkopen, waardoor je een skill kan uitproberen, en als het niks is koop je hem weer terug. Hier moet je misschien even aan wennen (en wellicht een nieuwe character maken), maar het geeft in ieder geval het gevoel van investering in een character. Je kan statpunten niet terugkopen, dus daarbij is het goed oppassen.

Bij diablo 2 waren ze er oorspronkelijk inderdaad niet, nu zijn ze gelimiteerd (3 in totaal per character, 1 voor normal, nm en hell).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Laatst online: 02-10-2023
Ik vind het juist wel prettig dat je niet kunt respeccen. vreemd genoeg zorgte dat juist voor extra replay waarde @ d2 :) En daarnaast, er mag best wel wat gevolg zijn op je keuzes.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp de replay waarde wel, maar het is niet meer van deze tijd. Ik wil best 4 chars hebben, maar ik niet van elke class meerdere builds. Ik heb mij niet verdiept in het spel mechanismen en nogmaals het is niet zo dat dit punt het gehele spel voor mij te niet doet, ik vind dat dit een erg leuke optie is. Ik ga liever een zooi builds uit proberen met 1 char dan meerdere chars door het zelfde content heen walsen.

edit: meerder built types door het zelfde content van 1 class bedoelde ik

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2012 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Ik hoop ook dat er ooit een respec optie komt. Wellicht met een grote quest eraan gekoppeld ofzo. Of dat het gewoon heel erg duur is (combinatie van geld en items inleveren ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnigmaNL schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 14:07:
Ik hoop ook dat er ooit een respec optie komt. Wellicht met een grote quest eraan gekoppeld ofzo. Of dat het gewoon heel erg duur is (combinatie van geld en items inleveren ofzo).
Respec potion is al te downloaden. Nog niet via Steam, maar wel via http://forums.runicgames.com/viewtopic.php?f=48&t=35925

Zover ik weet komt er geen cheater bij je naam te staan. In deel 1 deze mod ook vaak gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 14:15:
[...]

Respec potion is al te downloaden. Nog niet via Steam, maar wel via http://forums.runicgames.com/viewtopic.php?f=48&t=35925

Zover ik weet komt er geen cheater bij je naam te staan. In deel 1 deze mod ook vaak gebruikt.
Bedankt! Alleen ik weet niet of ik het wel op die manier wil. Als ik het goed begrijp plaatst deze mod een shitload van die potions in je shared stash en zijn ze gratis. Dat komt toch kwa gevoel in de buurt van cheaten.

Wellicht als iemand een versie maakt waarbij je ze moet kopen voor een hoge prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

StarC schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 12:29:
[...]

Je kan je laatste drie skills terugkopen, waardoor je een skill kan uitproberen, en als het niks is koop je hem weer terug. Hier moet je misschien even aan wennen (en wellicht een nieuwe character maken), maar het geeft in ieder geval het gevoel van investering in een character. Je kan statpunten niet terugkopen, dus daarbij is het goed oppassen.

Bij diablo 2 waren ze er oorspronkelijk inderdaad niet, nu zijn ze gelimiteerd (3 in totaal per character, 1 voor normal, nm en hell).
Mja ik antwoorde meer op iemand anders. Ik vind t nog geen probleem dat je geen volledige respec kunt, kon doen. En ja die laatste 3 skills respec heb ik wel een aantal keren gebruikt maar kost zoveel gold dat je dat ook niet te vaak wilt doen..

FF een waarschuwing voor degene die de repec mod gebruiken. Deze overschrijft heel je shared stash. Je bent dus alle items daarin kwijt als je ze niet eerst verplaatst. Ik ga me er in ieder geval niet aan branden.

[ Voor 11% gewijzigd door Darth Malak op 25-09-2012 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simcon
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:17
Je hoeft niet per see die mod voor respec potions te gebruiken.

Je kan ook via de console een respec potion spawnen ik geloof het command "respecpotion"
Dan heb je ook geen gezeur met je stash, alleen misschien dat je een uitroepteken bij je naam krijgt in online games.

Eventueel kun je dat ook omzeilen door wat met je savegames en restores te kutten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch_warrior
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-05-2023
Ik vermaak me tot nu toe erg goed met Torchlight 2, het ontbreken van een volledige respec optie stoort me niet zo erg. Mijn huidige engineer build gebruik ik gewoon om een beetje te experimenteren met diverse skills en stats zodra ik de game heb uitgespeeld kijk ik wel een keer of een nieuwe build nodig is of niet.
Tot nu toe heb ik nog niet de indruk dat ik echt compleet verkeerde skills heb gekozen, ik kan het allemaal nog makkelijk redden. Het is wel zo dat één punt meer of minder bij bepaalde skills best merkbaar is dus misschien is een respec tegen de tijd dat ik aan new game+ kan beginnen wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Simcon schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 15:23:
Je hoeft niet per see die mod voor respec potions te gebruiken.

Je kan ook via de console een respec potion spawnen ik geloof het command "respecpotion"
Dan heb je ook geen gezeur met je stash, alleen misschien dat je een uitroepteken bij je naam krijgt in online games.

Eventueel kun je dat ook omzeilen door wat met je savegames en restores te kutten ;)
Ik heb decenia geleden al geleerd dat cheaten in wat voor vorm dan ook het spel plezier echt totaal kapot maakt. Misschien leuk voor een dag of 2, daarna is t snel.. uninstall.. Respec mogelijkheid misschien ergens in de toekomst als ik vind dat ik wat nieuwe incentives nodig heb.. Deze ouwe fart blijft nog mooi ff gewoon doorspelen.. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Darth Malak op 25-09-2012 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• India Sierra
  • Nu online

India Sierra

Learn by failure

Ook maar eventjes aangemeld bij de GoT group :) Vanavond ben ik paraat met een lvl 36? berserker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03:09
Ik had een paar dagen TL2 geinstalleerd en toen ging alles goed. Ik heb net mijn PC opnieuw geinstalleerd maar als ik TL2 opnieuw wil downloaden is het spel maar 119 MB groot, kijk ik dan in de TL2 map dan blijkt het dus dat hij de soundtrack heeft gedownload? Iemand anders ook dit probleem, zo ja hoe kan ik dit dan oplossen? Kan zo ook snel ook niks op internet ervan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
bjorntju schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 22:02:
Ik had een paar dagen TL2 geinstalleerd en toen ging alles goed. Ik heb net mijn PC opnieuw geinstalleerd maar als ik TL2 opnieuw wil downloaden is het spel maar 119 MB groot, kijk ik dan in de TL2 map dan blijkt het dus dat hij de soundtrack heeft gedownload? Iemand anders ook dit probleem, zo ja hoe kan ik dit dan oplossen? Kan zo ook snel ook niks op internet ervan vinden.
Verify game cache. Anders delete local content en opnieuw downloaden.

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03:09
Beide gedaan, heb nog steeds hetzelfde probleem. Als ik de game wil installeren dan zegt hij bij het schermpje wat dan komt dat hij maar 119 MB is. Wil ik daarna de game via steam starten dan zegt hij dat de bestanden corrupt zijn, wat logisch is want hij heeft de soundtrack gedownload...

[edit]

Zo te zien download hij nu wel goed :)

[ Voor 8% gewijzigd door bjorntju op 26-09-2012 08:59 ]

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Even een vraagje; ik heb zojuist alle acts uitgespeeld op veteran en ben nu lvl 46. De +mode heb ik nu unlocked.

Nu weet ik dat het aangeraden wordt om lvl 51 te zijn alvorens de +mode te doen. Maar kan ik nog steeds de dungeons opnieuw doen in de maps die ik al gecleared heb? Of wordt dat niet gereset?

• StarC
  • Laatst online: 14:57
Je kan in ieder geval alles laten respawnen door een lan of internet game (met password) te maken en dan voor Reroll World te kiezen. Je kan dan die game uit en dan gewoon single player verder.

• imafishlol
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:16
Ben ook zeer te spreken over TL2, het is gewoon TL1 alleen dan met meer variatie.

heb een engineer naar 30ish gelevend maar vond het maar saai op veteran (1 skill maxxen en rest in passives stoppen werkte de hele tijd...). Dus maar een outlander gemaakt en aan elite (niet hardcore) begonnen en ik moet zeggen dat dit toch al een stuk pittiger is!

Heb alleen wel het gevoel dat elite mode alleen maar de mobs meer HP en damage geeft en niet extra skills toe voegt aan bosses of normal mobs bijvoorbeeld.

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Echt geweldig hoe je met +mode die mapworks kan doen. Lekker gearen in dungeons 8)

• Andso
  • Laatst online: 19-03 22:46

Andso

Tabby SCORE!!!

Ook aangemeld in [GoT] Torchlight II

Ik ga de laatste tijd wel vaak dood door teveel dingen in 1x op je af komen... maar het speelt heerlijk weg T2

Moet ik nog een online account aanmaken om samen te gamen via steam?

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Net een heerlijke weapon gevonden en meteen dikke ugprade tov een rare. Het gaat om die Xtro's Maw.

Daddy's Home! 8)

Dit is mijn char tot nu toe, ben echt helemaal hooked. Zelfs diablo 3 uninstalled :P

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img819/9655/naamloosfh.png

• Dreanor
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

Hoewel ik Torchlight 2 een geweldige game vind kan ik maar er maar niet echt in komen. :S

Dit komt waarschijnlijk door de "aparte" klassen die er nu beschikbaar zijn. Bij T1 had je wat meer "traditionele" klassen en voor mij wat duidelijkere verschillende speel opties. Zo speelde ik de Vanquisher als ranger/hunter maar ook als melee/rogue (met dash, AoE knifes, etc).

In T2 speelde ik eerst Outlander en op level 10 bedacht ik mij dat ik teveel Vanquisher in vergelijkbare stijl gespeeld heb en ben ik geswitched naar Engineer. Deze Engineer is nu level 16 maar vandaag besloot ik toch maar Bezerker te proberen.

Ook de vier stats vind ik ietsje verwarrend. :S Als ik melee wil spelen moet ik dus Focus (double attack), strength (attack dmg/crit dmg) en Dexterity (crit chance). En om alle klappen te overleven ook nog eens Vitality. Dus alle stats ... Dat is toch niet erg handig? Als Embermage heb ik genoeg aan Focus en Vitality of zit ik er echt naast?

Edit: Waarom ik stats ook nog verwarrend vind is dat ik bijvoorbeeld Engineer als 2H melee speel. Dan een kick-ass zwaard vind die hoge dexterity nodig heeft terwijl ik juist op strength/vitality focus voor melee damage.

Met andere woorden, ik kom er niet helemaal in. :(

Misschien moet ik nog eens goed in alle skills/trees kijken van de vier klassen om er beter achter te komen wat ik leuk vind. Gezien ik T1 zoveel gespeeld heb zijn de verschillende builds/speel stijlen een gewoonte en probeer ik misschien wel die skills/speelstijlen terug te vinden in T2 ipv juist nieuwe (leuke) speelstijlen te vinden. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Dreanor op 27-09-2012 22:13 ]

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Ik snap wat je bedoelt. Dit had ik eerst ook met mijn berserker. Zo zou je denken dat str puur voor een soort van tank/physical melee class bedoeld is. Maar ik heb als berserker van alles en nog wat geupgrade.

Heb een cominatie van str en dex gedaan en dit gaat echt prima. Bij een class als embermage heb je die str/dex natuurlijk niet nodig, alleen maar vit/focus.

Edit; speel het spel verder, lvl 16 zegt natuurlijk nog helemaal niks :P Verder je builds eens bekijken en na een tijdje weet je echt precies waar je voor gaat.

[ Voor 17% gewijzigd door PcManiaxx op 27-09-2012 22:17 ]

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Dreanor schreef op donderdag 27 september 2012 @ 22:11:
Hoewel ik Torchlight 2 een geweldige game vind kan ik maar er maar niet echt in komen. :S

Dit komt waarschijnlijk door de "aparte" klassen die er nu beschikbaar zijn. Bij T1 had je wat meer "traditionele" klassen en voor mij wat duidelijkere verschillende speel opties. Zo speelde ik de Vanquisher als ranger/hunter maar ook als melee/rogue (met dash, AoE knifes, etc).

In T2 speelde ik eerst Outlander en op level 10 bedacht ik mij dat ik teveel Vanquisher in vergelijkbare stijl gespeeld heb en ben ik geswitched naar Engineer. Deze Engineer is nu level 16 maar vandaag besloot ik toch maar Bezerker te proberen.

Ook de vier stats vind ik ietsje verwarrend. :S Als ik melee wil spelen moet ik dus Focus (double attack), strength (attack dmg/crit dmg) en Dexterity (crit chance). En om alle klappen te overleven ook nog eens Vitality. Dus alle stats ... Dat is toch niet erg handig? Als Embermage heb ik genoeg aan Focus en Vitality of zit ik er echt naast?

Edit: Waarom ik stats ook nog verwarrend vind is dat ik bijvoorbeeld Engineer als 2H melee speel. Dan een kick-ass zwaard vind die hoge dexterity nodig heeft terwijl ik juist op strength/vitality focus voor melee damage.

Met andere woorden, ik kom er niet helemaal in. :(

Misschien moet ik nog eens goed in alle skills/trees kijken van de vier klassen om er beter achter te komen wat ik leuk vind. Gezien ik T1 zoveel gespeeld heb zijn de verschillende builds/speel stijlen een gewoonte en probeer ik misschien wel die skills/speelstijlen terug te vinden in T2 ipv juist nieuwe (leuke) speelstijlen te vinden. :)
Wat ik in ieder geval wel meerdere keren heb gelezen: laat de gear die je vind niet bepalen waar je je skill points, attributes in spendeert. Er is gear die wel de voor jou juiste requirements heeft, die moet je alleen nog vinden. :) Het zoeken naar de juiste gear voor een bepaalde built is ook in dit spel een doel.

@pcmaniaxxx, lekker wapen hoor. Mooi ook dat in deze game uniques ook vaak echt heel erg leuk zijn tov rares... Geeft je in ieder geval bij alle uniques die je vind een reden om een groot deel in ieder geval te gebruiken of bwaren voor andere classes... In tegenstelling tot die game die je geuninstalled het.. :p

[ Voor 7% gewijzigd door Darth Malak op 27-09-2012 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Die andere game idd :P In tegenstelling tot D3 gebruikt dit spel geen AH en dat is de reden dat het ook echt als een achievement voelt. Op het moment dat ik dat wapen had geloot, had ik echt even iets van woooooww.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:46
Vet spelletje dit. heb er zelf ook erg veel lol mee. mijn poppetje is nu level 19 met respected fame, 1400 health en 131 tot 210 damage (dual pistols). gebruik voornamelijk die groene entangling shot en poison. ook akimbo genomen wat toch veel goed doet. speel op veteran , maar het is voor mij niet allemaal even makkelijk, maar wel zeeeer vermakelijk. zelfs al een paar gouden items gevonden en set items. echt top. de loot hunt is bij dit spel absoluut beter dan bij D3 (ik noem 'm wel , lekker puh).

Nee, dit is voor 18,99 echt een super game. had er mss zelfs wel 50 euro voor willen betalen.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Xd, net weer een dikke wapen geloot met 10% extra execute chance boven op mijn 40% exec :P

Zit zowaar alles te oneshotten, zelfs mobs van 3 levels hoger.

• Noq
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 19:25

Noq

Ik vind deze games, de dungeon roam en hack'n'slash, erg lekker spelen, maar ik ben erg teleurgesteld in Diablo.

Van mezelf houd ik ervan om het Hardcore te spelen, zowel in term als 'echt' moeilijke gameplay en maar 1 keer dood mag gaan. Wellicht dat de patch van Diablo, 1.0.5, me terug kan brengen, maar tot nu toe niet.

Graag wil ik deze game proberen, maar de visual style spreekt me niet 1, 2, 3 aan. Hoe is deze game i.v.m. zijn concurrenten? Is het erg moeilijk later en hoe is de replayability?

Verwijderd

Probeer gewoon de demo uit.

Ik vind visuele style van het spel echt prachtig. Sommige omgevingen zijn gewoon kunst.Ik heb nu een 40 uur in het spel gestoken en ben net +++ game ingegaan en voor mijn gevoel begint het nu pas echt.

Ik speel op veteran en ben een glascannon. Als je jou defeinsive skills niet goed timed ben je zo dood :P
Het kan ook extreem druk worden in 1x.

• Pimorez
  • Niet online
Ik ben weer opnieuw begonnen, ik probeer zo langzamerhand 'mijn' class te vinden.

Heeft iemand behoefte aan level 9 Unique claws?
Afbeeldingslocatie: http://i79.photobucket.com/albums/j127/Pimorez/fddfadafs_zps8be18332.jpg

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Noq schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 21:53:
Ik vind deze games, de dungeon roam en hack'n'slash, erg lekker spelen, maar ik ben erg teleurgesteld in Diablo.

Van mezelf houd ik ervan om het Hardcore te spelen, zowel in term als 'echt' moeilijke gameplay en maar 1 keer dood mag gaan. Wellicht dat de patch van Diablo, 1.0.5, me terug kan brengen, maar tot nu toe niet.

Graag wil ik deze game proberen, maar de visual style spreekt me niet 1, 2, 3 aan. Hoe is deze game i.v.m. zijn concurrenten? Is het erg moeilijk later en hoe is de replayability?
Vriend, je zou het echt eens gewoon moeten proberen. Ik was in het begin ook zoooo sceptisch over de visual style. Nu speel ik echt niks anders meer, D3 zelfs uninstalled. Ja, zo goed is deze game vergeleken met D3.

Hoge replay-waarde, loot waar je eindelijk eens wat aan hebt (met geile stats die je ook echt elke keer kunt vergelijken met je huidige wapen/armor). Bosses die zeer gevarieerd zijn kwa moves en mechanics.

Items die je loot en je eindelijk eens een goed gevoel geven geven van accomplishment. In tegenstelling tot D3 waar je alles in de schoot geworpen krijgt met die achterlijke auction house. |:(

Edit; begrijp me niet verkeerd, maar D3 was imo echt een grote faal. Het ging in D2, die ik helemaal grijs speelde om het steeds vinden van betere armor/weapons die echt een upgrade waren. Daar gaat een auction house je totaal niet bij helpen.

[ Voor 10% gewijzigd door PcManiaxx op 29-09-2012 23:11 ]

• mystie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zeer vermakelijke game. Deel 1 had ik al aardig wat uurtjes gespeeld en dan is deel 2 makkelijk om in te springen. Ik ben blij dat ze ontwikkelaars niet hebben gekozen voor een skill systeem zoals in D3. Zelf stats toewijzen en een groot aantal skills maakt voor mij ,dat ik de game leuker vind dan D3. Speel nu engineer op veteran level en heb net level 17 bereikt. Al aardig wat set items en al enkele legendaries geloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Heb net vandaag mn eerste volledige play through gedaan.. weliswaar op normal. Dacht van tevoren dat ik, daarna wel verder zou kunnen gaan op de volgende level, veteran ofzo" maar helaas is dat dan dus NG++ normal... nou ja, misschien mn outlander maar eens inruilen voor een andere class... of alsnog gewoon verder gaan met mn outlandertje die prima bevalt. :)

Wat vinden de spelers hier de meest plezierige, leuke class om te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Engineer>ember>outlander>berserker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Laatst online: 02-09 12:23
Ik heb nu een Outlander op level 33. Erg vermakelijk tot nu toe, maar ik vind Diablo 3 een stuk interessanter. :)

Misschien dat mijn mening nog veranderd.

Edit:

Even een vraagje. Waarom duurt het laden van levels zo enorm lang? Ik heb echt vrij lange laadschermen, erg vervelend. Ik heb Torchlight 2 geinstalleerd op mijn SSD, het zou dus allemaal vrij rap moeten gaan.

Bij Diablo 3 is een map ook vrijwel direct geladen...

Iemand?

[ Voor 47% gewijzigd door FreqAmsterdam op 30-09-2012 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

FreqAmsterdam schreef op zondag 30 september 2012 @ 11:20:
Ik heb nu een Outlander op level 33. Erg vermakelijk tot nu toe, maar ik vind Diablo 3 een stuk interessanter. :)

Misschien dat mijn mening nog veranderd.

Edit:

Even een vraagje. Waarom duurt het laden van levels zo enorm lang? Ik heb echt vrij lange laadschermen, erg vervelend. Ik heb Torchlight 2 geinstalleerd op mijn SSD, het zou dus allemaal vrij rap moeten gaan.

Bij Diablo 3 is een map ook vrijwel direct geladen...

Iemand?
Defineer lang? Maar ja, soms duurt het ff wat langer en soms gaat het erg rap....

Het is niet dat je nu continue maps aan t laden bent dus ik zie geen probleem.

[ Voor 11% gewijzigd door Darth Malak op 30-09-2012 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Ik moet soms wel een halve minuut wachten. Dat is voor hedendaagse begrippen best wel lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Erg vaag.. Zit er nu zo'n ENORM groot verschil tussen normal en veteran of doe ik iets verkeerd.

2 deaths op normal met m'n outlander over ALLE acts. Leg nu al zo'n 15x het loodje op veteran met een engineer voor ik uberhaupt bij een eerste boss ben... Vaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darth Malak schreef op zondag 30 september 2012 @ 15:52:
Erg vaag.. Zit er nu zo'n ENORM groot verschil tussen normal en veteran of doe ik iets verkeerd.

2 deaths op normal met m'n outlander over ALLE acts. Leg nu al zo'n 15x het loodje op veteran met een engineer voor ik uberhaupt bij een eerste boss ben... Vaag...
Same here, Ik heb een beserker en ik ben lvl 22, maar het is eerder een pot spam festijn met hier en daar wat creatief omgaan met skills. Ik ga heel vaak dood en hou weinig geld over. Ik ben aardig wat aan het lvl grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch_warrior
Wat voor stijl speel je?
Ik was aan een dual wield engineer begonnen, in het begin ging dat goed alleen op het einde van act 3 krijgen de mobs meer armor en doen ze vaker elemental damage.
Dual wield engineer komt eigenlijk armor te kort om zich lang binnen het bereik van de mobs te vinden, als ik een paar seconden niet oplet ben ik dood omdat een hit door een elemental skills bijna instant death betekend. Het lijkt erop dat de dual weapon bonus ook nog niet lekker werkt want mijn char doet met een shield en 1 axe nauwelijks onder voor de dual wield set.
Ondanks dat al mijn gear minimaal 2 sockets heeft en gevuld is met hoge kwaliteit gems ga ik te hard dood, zelfs door mobs van een aantal levels lager.

Ik heb veel skill point geinvesteerd in flame en healing bot terwijl je later in de game meer hebt aan dynamo, force field en ember hammer. Vooral Force Field helpt bij mij erg goed om te overleven met dual weapons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Mja,, zit pas rond lvl 9 en krijg met geen mogelijkheid mordrox neer.. Meeste rare packs is ook 6 deaths en duurt erg lang.

Gebruik nu een greathammer.. Is het trouwens met een engineer mogelijk om 2x 2H te gebruiken en zo ja vanaf welke level, zie niets in de skills die dit unlocked.

Misschien ga ik maar een een canon/ranged built proberen..

Ik merk dat die pet op veteran ook bij 1 klap bijna al aan het flee'en is.. Dit is me slechts 1x gebeurt op normal :P

[ Voor 14% gewijzigd door Darth Malak op 30-09-2012 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:59
FreqAmsterdam schreef op zondag 30 september 2012 @ 12:31:
[...]

Ik moet soms wel een halve minuut wachten. Dat is voor hedendaagse begrippen best wel lang.
Dat is ook fors langer dan ik en ik heb hem niet eens op de SSD staan. Misschien is er iets anders aan de hand.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
MrAngry schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:18:
[...]

Dat is ook fors langer dan ik en ik heb hem niet eens op de SSD staan. Misschien is er iets anders aan de hand.
Ik zal het eens herinstalleren. Ben inmiddels level 43 (outlander), ik speel Veteran en het is echt een walk in the park. :)

[ Voor 14% gewijzigd door FreqAmsterdam op 30-09-2012 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch_warrior
Hmm ja dat is inderdaad vreemd, mijn pet is op normal heel in het begin een keer gevlucht en later in de game was de pet niet neer te krijgen voor de mobs.
De 2handed hammer is mij zeer slecht bevallen, ik speel met 2 axe's en als 2e set nu een shield met een axe maar eerder in de game had ik als secondary een cannon.
Die heal en gun robots helpen mij wel goed, daardoor komen niet alle mobs direct achter mij aan en kan ik nog wegkomen uit de chaos om even te healen.

Ik heb helaas de fout gemaakt om een dual wield melee/construction engineer te bouwen, in het begin werkt dat super maar zoals ik al zei later is je melee te zwak om snel mobs neer te krijgen en dan moet je als construction engineer eigenlijk vanaf afstand schieten en je summons het vuile werk laten opknappen :).
Of je moet meteen in de tank skills gaan investen, maar ik ben natuurlijk zonder onderzoek random een char gaan bouwen :9.
Een dual wield/tank hybrid is denk ik wel bruikbaar hoewel ik bij mijn standpunt blijf dat standaard melee damage later in de game underpowered is.

Edit:
Ik heb ook problemen met de laadtijden, game staat op een ssd maar het lijkt wel alsof de laattijd afhangt van de duur van mijn speelsessie. Hoe langer ik speel hoe langer het laden tussen gebieden duurt.

[ Voor 9% gewijzigd door dutch_warrior op 30-09-2012 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer een cannon engineer. Ben nu level 93 en mijn blast cannom crit em 120-140k en kan het non stop spammen. Je hebt ook nog een shield van 45k hp. Ik solode monster 13 levels hoger op veteran.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 19:25

Noq

Zo, gisteren een post gemaakt of deze game waard was om te halen en had de reactie gekregen om Demo rte proberen, hier mijn ervaring:

Top game :*)
Ok, te makkelijk toegelicht misschien. De stijl waar ik eerst me twijfels over had is wel zo'n beetje weg. Het is alleen wel makkelijk, wanneer ik besluit om de volledige versie te halen toch maar Elite spelen. Was 1 keer doodgegaan en dat was dan ook blijkbaar een soort Boss, zie screen;
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/FxXXO.jpg

Komt dit door het begin en wordt het later moeilijk, of is Elite dan juiste setting voor mij?

En laatste vraag; Kan je een willekeurige channel joinen? Wat ik erg mis bij Diablo is het gevoel dat je online speelt. Graag join ik een channel, zoals GoT, waar je dan met X aantal andere mensen tegelijk kan chatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Er is geen chat kanaal. Je kunt wel chatten tegen mensen waar je samen een multi player game mee doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch_warrior
Verwijderd schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:59:
Probeer een cannon engineer. Ben nu level 93 en mijn blast cannom crit em 120-140k en kan het non stop spammen. Je hebt ook nog een shield van 45k hp. Ik solode monster 13 levels hoger op veteran.
Je bedoelt force field als schild of niet? (is een zeer handige skill zeker in combinatie met een charge gain skill zoals dynamo). Ik weet dat cannon wel sterk is maar mij leek een dual wield engineer wel grappig, t is jammer dat ik niet kan respeccen.
Ben nu level 58 en heb twee maal een very fast unique axe's met beiden een dps van ruim vierhonderd punten en veel elemental bonus damage en lifesteal maar dit is bij lange na niet voldoende om de mobs vlot te killen. Het probleem is dat ik zonder goed schild echt teveel damage oploop waardoor ik constant force field en dinamo moet gebruiken om in leven te blijven, ik kan nauwelijks charge opbouwen voor flame hammer. Maar volgens mij werkt dual wield gewoon nog niet lekker, het lijkt alsof de damage bonus er niet is en alsof de skill damage multiplier de dps van een enkel wapen gebruikt.

Ga voorlopig ma ff verder met mijn hardcore outlander :9, die glaives zijn gewoon veel efficiënter dan standaard melee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maak je niet druk op level 100 is DW engineer net zo sterk met de juiste gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch_warrior
Oh ik maak me niet zo druk hoor, het is maar een spelletje :).
Het verschil in moeilijkheid tussen act 2 en 3 en de zwakte tegen armor van mijn engineer zorgde voor een behoorlijke verassing.

Ben inmiddels wat tank build skills gaan gebruiken en in combinatie met een aangepaste speelstijl lukt het alweer aardig goed. Het is gewoon lastig als je char in verdedigend opzicht zwak is wanneer je close combat moet doen om charge op te bouwen en damage uit te delen :+. Iets voorzichtiger spelen was een kwestie van wennen omdat ik in act II overal blind in kon rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit weekend aangeschaft samen met wat anderen. Zijn met zn drie aan het testen en moet zeggen dat de game heel vet lijkt. Kijk er naar uit om vanavond wat verder te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Begin zo langzamerhand vraagtekens te zetten bij de unique loot.. Toen ik op m'n outlander speelde dropte er 90% engineer spul en nu op mn embermage is alles outlander.... :( Het plezier begint weg te glijden...

En als nu die transmuter nog een passend iets gaf maar die geeft ook 90% gewoon iets terug van een andere class..

Er valt weinig positiefs te zeggen over de AH implementatie van D3 maar je kunt daar in ieder geval nog iets verkopen en iets passends terugkopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Ik vond gister het legendary Two Thousand Maniacs! zwaard. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darth Malak schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 12:50:
Begin zo langzamerhand vraagtekens te zetten bij de unique loot.. Toen ik op m'n outlander speelde dropte er 90% engineer spul en nu op mn embermage is alles outlander.... :( Het plezier begint weg te glijden...

En als nu die transmuter nog een passend iets gaf maar die geeft ook 90% gewoon iets terug van een andere class..

Er valt weinig positiefs te zeggen over de AH implementatie van D3 maar je kunt daar in ieder geval nog iets verkopen en iets passends terugkopen..
Kleine tip koop bij de gambler alles met een X 9 van de 10 zullen ze uniqeu zijn. Trouwens je hebt gewoon te maken met RNG. Ik heb ook soms dat ik 3 uniqeu voor mij klas vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Kan trouwens erg de SweetFX shader aanraden voor TL2.. Zorgt ervoor dat alles er veel scherper en beter uitziet:

http://forums.runicgames.com/viewtopic.php?f=47&t=39331

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuardMoony
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-12-2024
Ben begonnen met een wand/pistol outlander. Ja een iets speciale build. ( 2nd wapen dus pistol dient alleen maar voor skills te kunnen gebruiken ) Door deze methode kan je punten alleen in focus/vital steken.
Het is gebaseerd op het feit dat alle skilldmg van je primaire wapen ( rechter hand ) is berekend.

Anyways heeft toevalig iemand een goeie poison wand :p pref 300+dps :D ( ben nog maar lvl 30 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Laatst online: 09-09 20:11
Als je meerdere classes speelt kan je ze allemaal unique equippen ;):P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necris Phayder
  • Laatst online: 14-01 16:37
GuardMoony schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:42:
Ben begonnen met een wand/pistol outlander. Ja een iets speciale build. ( 2nd wapen dus pistol dient alleen maar voor skills te kunnen gebruiken ) Door deze methode kan je punten alleen in focus/vital steken.
Het is gebaseerd op het feit dat alle skilldmg van je primaire wapen ( rechter hand ) is berekend.
Steek jij in deze "Mad Genius" build, zoals deze genoemd word, punten in VIT? Gewoon pure FOC gaan. Afgezien van 109 DEX natuurlijk.
GuardMoony schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:42:
Anyways heeft toevalig iemand een goeie poison wand :p pref 300+dps :D ( ben nog maar lvl 30 )
Wat erg helpt is gewoon te NPC hoppen en een poison wand vinden met 3+ sockets. Daar stop je +PSN dmg gems in. En als pistol gebruik je b.v. de unique Little Friend.

De pistol die je gebruikt maakt weinig uit aangezien je deze alleen maar equipped zodat je de skills kan gebruiken waar je een pistol voor nodig hebt. Equip een pistol met nuttige mods.

Ik ben zelf lvl 25 met deze build en ik rag door alles heen op veteran in Act 2. Heerlijke build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het met survival met die wand outlander? Ik ben helemaal weg van hardcore of kan ik em beter op normal mode spelen? Ohja nog iets ik heb iets van 10 skulls van 40+ str en 6 van 64 focus. Waar kan ik het beste mijn puntennin gooien ?
Trouwens is het niet handig als we een lijst maken met tw spelers ? Een beetje normale players vinden in pugs sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Als je een tag aan je pet geeft, met bijv. +15 electrical damage, geld dat dan alleen voor je pet of ook voor je character?

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necris Phayder
Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 10:41:
Hoe zit het met survival met die wand outlander? Ik ben helemaal weg van hardcore of kan ik em beter op normal mode spelen?
Veel gebruik maken van Vault en trapping skills. Als je van hardcore houd, dan zou ik gewoon daarmee starten maar dan wel normal of veteran. Ik zou niet gelijk voor elite gaan als je niet eerst een play-through hebt gedaan.
Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 10:41:
Ohja nog iets ik heb iets van 10 skulls van 40+ str en 6 van 64 focus. Waar kan ik het beste mijn puntennin gooien ?
Als je een wand gebruikt heb je aan STR helemaal niets omdat wands elemental damage doen. Bewaar ze voor je Beserker of Engineer.
Builds voor de Outlander zijn redelijk makkelijk eigenlijk. Ben je een physical Outlander, dan is het DEX:STR. Ben je een Elemental dmg Outlander dan is het DEX:FOC. Bij beide builds geldt 109 DEX (het ideale nummertje). Daarboven krijg je te veel fumbles. Voor wat beter survivability kan je wat in VIT stoppen.
Avioto schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 11:11:
Als je een tag aan je pet geeft, met bijv. +15 electrical damage, geld dat dan alleen voor je pet of ook voor je character?
Dit geldt alleen voor je pet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Net eventjes de demo gespeeld en ik ga 'm wel kopen :) speelt erg leuk weg en het is weer eens wat anders dan al die fps'en die ik doorgaans speel.

Nu heb ik de downloader al wel, maar ik wil m liever via steam kopen. Moet ik dan de downloader die ik al heb uninstallen en dan via steam, of kan dat gewoon onafhankelijk van elkaar?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iscara
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik speel als Cannoneer, op veteran heb ik het nog niet moeilijk gehad. Maar ben ook nog maar lvl 12. Ik vind het spel lekker vlot spelen, beter dan bij D3, en die pet erbij is echt leuk.

Die SweetFX ziet er goed uit, zal ik dit weekend erin zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:24
Vrijdag schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 13:27:
Net eventjes de demo gespeeld en ik ga 'm wel kopen :) speelt erg leuk weg en het is weer eens wat anders dan al die fps'en die ik doorgaans speel.

Nu heb ik de downloader al wel, maar ik wil m liever via steam kopen. Moet ik dan de downloader die ik al heb uninstallen en dan via steam, of kan dat gewoon onafhankelijk van elkaar?
Waarom via Steam en niet rechtstreex bij Runic. Die houden er dan volgens mij meer aan over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

maartend schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 13:51:
[...]

Waarom via Steam en niet rechtstreex bij Runic. Die houden er dan volgens mij meer aan over.
Nou, als ik mijn pc opnieuw wil installeren (en dat moet ik binnenkort echt eens gaan doen, ik werk nog op een Vista install van 2008 :X ) vind ik het wel handig dat ik mijn steamgames gewoon kan backuppen. Ook heeft steam achievements en een vriend van mij gebruikt ook veel steam, dus dan is het wel zo makkelijk :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:24
Vrijdag schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 13:55:
[...]

Nou, als ik mijn pc opnieuw wil installeren (en dat moet ik binnenkort echt eens gaan doen, ik werk nog op een Vista install van 2008 :X ) vind ik het wel handig dat ik mijn steamgames gewoon kan backuppen. Ook heeft steam achievements en een vriend van mij gebruikt ook veel steam, dus dan is het wel zo makkelijk :)
aha, dus de gewone geen achievements. Ik zou liever hebben dat ik de key kan invoeren bij Steam.
En ach, ik werk nog op XP. De update gaat er aan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necris Phayder
Dat kan ook gewoon, volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuardMoony
Necris Phayder schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 09:05:
[...]

Steek jij in deze "Mad Genius" build, zoals deze genoemd word, punten in VIT? Gewoon pure FOC gaan. Afgezien van 109 DEX natuurlijk.

[...]

Wat erg helpt is gewoon te NPC hoppen en een poison wand vinden met 3+ sockets. Daar stop je +PSN dmg gems in. En als pistol gebruik je b.v. de unique Little Friend.

De pistol die je gebruikt maakt weinig uit aangezien je deze alleen maar equipped zodat je de skills kan gebruiken waar je een pistol voor nodig hebt. Equip een pistol met nuttige mods.

Ik ben zelf lvl 25 met deze build en ik rag door alles heen op veteran in Act 2. Heerlijke build.
Ja klopt die build is het. ( vond deze niet terug op me werk ;) )

Verlopig heb ik 0 extra punten in DEX of VIT gestoken. ik ben wel een paar keer 1shoted geweest hierdoor. Ben ook maar lvl 30 op veteran. Kwa pistol zit ik ook met My Little Friend

Enige verschil is dat ik niet alle skills gebruik. Mijn huidige build ( tot lvl 30 )

Zo gebruik ik vooral Shadowshot, deze triggert ook shadowling ammo. Leuk als je ineens uit een groep mobs 4-5 van die veermuisjes hebt :p Op iets hoger lvl wil ik naar Venomous Hail gaan ( ook wel even testen of deze de ammo triggert ) Een andere optie is ipv shadowling ammo naar poison burst. Dan ga je nog meer naar AoE mass schade. ( tip: shadowling ammo en poison burst werken NIET samen )

[ Voor 13% gewijzigd door GuardMoony op 03-10-2012 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Ik ben zelf op het moment bezig met deze build. Hier draag ik een Shield + Claws bij.

Ik vind het vooralsnog ontzettend lekker spelen met een Claw in plaats van sword :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 17-05 22:30
PcManiaxx schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 23:05:
[...]

Vriend, je zou het echt eens gewoon moeten proberen. Ik was in het begin ook zoooo sceptisch over de visual style. Nu speel ik echt niks anders meer, D3 zelfs uninstalled. Ja, zo goed is deze game vergeleken met D3.

Hoge replay-waarde, loot waar je eindelijk eens wat aan hebt (met geile stats die je ook echt elke keer kunt vergelijken met je huidige wapen/armor). Bosses die zeer gevarieerd zijn kwa moves en mechanics.

Items die je loot en je eindelijk eens een goed gevoel geven geven van accomplishment. In tegenstelling tot D3 waar je alles in de schoot geworpen krijgt met die achterlijke auction house. |:(

Edit; begrijp me niet verkeerd, maar D3 was imo echt een grote faal. Het ging in D2, die ik helemaal grijs speelde om het steeds vinden van betere armor/weapons die echt een upgrade waren. Daar gaat een auction house je totaal niet bij helpen.
Nou geloof me ik heb D2 echt jaren lang gewoon offline gespeeld en je vind echt niet zoveel moois elke keer. Daar moest je ook wel meerdere keren het spel door lopen en een beetje goede items opsparen zodat je een andere keer wel verder kan komen.

Als je inderdaad elke keer wat van de AH gaat halen is het inderdaad simpel en snel saai. Maar games waar je om de haverklap iets ubers loot heeft exact het zelfde effect. De goede items moeten schaars zijn zodat je ook daadwerkelijk er blij mee kan zijn als je het vind, en niet gewoon bij een eerste de beste elite mob zulke dikke items loot waar je bij wijze van spreken het hele spel mee uit kan spelen.

Ik herinner me nog dat ik met de Assassin in D2 heel normal door liep met het imbuede wapen (wel een witte uit Act 2 gebruikt) en gewoon niets beters vond tot Imbue Nightmare...Beetje mazzel nog door add socket nog iets dikker kon maken.

Het is niet allemaal rozengeur en maneschijn misschien denk je dat na 10 jaar je account vol met uber gear te hebben maar ook daar heb je een tijd over moeten doen om het bijelkaar te krijgen... Speel gewoon zonder AH doe ik ook, en het is veel leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necris Phayder
GuardMoony schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 17:02:
[...]
Zo gebruik ik vooral Shadowshot, deze triggert ook shadowling ammo. Leuk als je ineens uit een groep mobs 4-5 van die veermuisjes hebt :p Op iets hoger lvl wil ik naar Venomous Hail gaan ( ook wel even testen of deze de ammo triggert ) Een andere optie is ipv shadowling ammo naar poison burst. Dan ga je nog meer naar AoE mass schade. ( tip: shadowling ammo en poison burst werken NIET samen )
Helaas werkt het niet i.c.m. Poison Burst, (alle) Glaives en ook niet met Venomous Hail.

Ik zou maar wel beginnen met DEX op te bouwen, je wilt een base DEX van 109 hebben vanwege de dodge cap en natuurlijk de extra crit. Ik hou zelf 3:7 DEX:FOC ratio aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Bulls schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 19:17:
[...]

Nou geloof me ik heb D2 echt jaren lang gewoon offline gespeeld en je vind echt niet zoveel moois elke keer. Daar moest je ook wel meerdere keren het spel door lopen en een beetje goede items opsparen zodat je een andere keer wel verder kan komen.

Als je inderdaad elke keer wat van de AH gaat halen is het inderdaad simpel en snel saai. Maar games waar je om de haverklap iets ubers loot heeft exact het zelfde effect. De goede items moeten schaars zijn zodat je ook daadwerkelijk er blij mee kan zijn als je het vind, en niet gewoon bij een eerste de beste elite mob zulke dikke items loot waar je bij wijze van spreken het hele spel mee uit kan spelen.

Ik herinner me nog dat ik met de Assassin in D2 heel normal door liep met het imbuede wapen (wel een witte uit Act 2 gebruikt) en gewoon niets beters vond tot Imbue Nightmare...Beetje mazzel nog door add socket nog iets dikker kon maken.

Het is niet allemaal rozengeur en maneschijn misschien denk je dat na 10 jaar je account vol met uber gear te hebben maar ook daar heb je een tijd over moeten doen om het bijelkaar te krijgen... Speel gewoon zonder AH doe ik ook, en het is veel leuker.
Ik kan rustig zeggen dat ik na een volledige playthrough met mn outlander op normal, geen enkel UBER item gevonden heb.. Sterker nog, slechts 2, misschien 3 bruikbare uniques ennnog niet eens zo super. En een tiental uniques voor andere classes die mogelijk wel of niet nog bruikbaar zijn.

Dus het valt zat mee dat de UBER items zo om de haverklap droppen. Wat in ieder geval een enorme plus is tov d3 is dat uniques over het algemeen allemaal best aarsig zijn en niet voor 80% UBER trash, slechter dan sommige normals.. dat is bij zowel de rares als legendaries in d3 gewoon rampzalig.

D3 is eerder een frustratie om te spelen dan dat het enig plezier of beloning oplevert. Maar ja, misschien zeg ik da na 280 uur TL2 ook wel... alhoewel die hoeveelheid gameplay moeilijk te halen gaat zijn vanwege veranderende RL. Vandaag toevallig toch nog eens een volledige d3 a2 farm run gedaan in de hoop dat het geluk me eens een keer meezit, helaas... wederom 100% trash en een BERG met lvl 52-55 items.

Nee geef mij op dit moment TL2 maar.. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Darth Malak op 03-10-2012 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuardMoony
Necris Phayder schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 20:16:
[...]

Helaas werkt het niet i.c.m. Poison Burst, (alle) Glaives en ook niet met Venomous Hail.

Ik zou maar wel beginnen met DEX op te bouwen, je wilt een base DEX van 109 hebben vanwege de dodge cap en natuurlijk de extra crit. Ik hou zelf 3:7 DEX:FOC ratio aan.
ff herlezen wat ik typte aub :p kweet niet of ik voor dodge ga gaan :/ denk eerdere pure glass cannon daar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:08
Mensen, even een vraag:

Ook ik knapte heel snel op het langverwachte D3 af. Dit lijkt me een zeer goed alternatief. Maar nu zie ik vanalles over verschillende difficulties, daar even wat vragen over:
- Hoe gaat dat online, ook gewoon een difficulty kiezen
- Is het zo dat je op normal eigenlijk gewoon het snelste max level gaat worden?
- Betere drops ophogere difficulties?

Acht, vanavond toch maar gewoon beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necris Phayder
Ero-Sensei schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:35:
- Hoe gaat dat online, ook gewoon een difficulty kiezen
Yup. Elke "server" heeft een difficulty. Je kan dus zelf kiezen wat je wilt spelen.

Ben je je singleplayer character op normal begonnen, dan kan je gewoon online kiezen voor elite difficulty. Je single player voortgang veranderd niet ondanks dat je online iets anders kiest. Maar let wel op dat hoe meer mensen er in de server zitten hoe moeilijker het word. een volle 6man boss fight op normal kan meer pijn doen dan een 1man boss fight op veteran difficulty.
- Is het zo dat je op normal eigenlijk gewoon het snelste max level gaat worden?
Nee, alle difficulties levelen net zo snel. Op Normal geeft een lvl 50 monster net zoveel exp als wanneer je deze tegen zou komen op difficulty Elite. En op beide difficulties heb je evenveel exp. nodig om je next level te halen.

Difficulty is echt gewoon de moeilijkheidsgraad. Monsters hebben meer HP en doen meer auw. Veel meer auw.

Wat wel kan is dat wanneer je je character zo bouwt dat deze OP is voor normal en je er zo doorheen blaast. Je hebt minder tijd nodig om mobs en bosses te killen. Als je het zo bekijkt, je hebt minder speeltijd omdat je er sneller doorheen kan lopen dan kan je inderdaad sneller levelen. Maar in principe heb je gewoon net zoveel exp gehaald dan wanneer je dit zou doen op veteran met 10 extra uur.
- Betere drops ophogere difficulties?
Nee, Dit blijft ook hetzelfde. naarmate je steeds verder in de game komt worden de drops wel beter ja. Ook wanneer je door de mainquest heen bent en voor NG+ kiest worden de drops weer beter, zelfde geldt voor NG++. Maar dit ligt allemaal aan je eigen level, niet aan de difficulty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:08
Necris Phayder schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 15:23:

Wat wel kan is dat wanneer je je character zo bouwt dat deze OP is voor normal en je er zo doorheen blaast. Je hebt minder tijd nodig om mobs en bosses te killen. Als je het zo bekijkt, je hebt minder speeltijd omdat je er sneller doorheen kan lopen dan kan je inderdaad sneller levelen. Maar in principe heb je gewoon net zoveel exp gehaald dan wanneer je dit zou doen op veteran met 10 extra uur.
Dat bedoelde ik inderdaad. Hogere difficulty is dus puur uitdaging, verder geen voordeel, geen nadeel. Normal slaan we dan maar even over :)

Bedankt voor je antwoord.
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste