Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09 13:27
HaX0r schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 07:39:
Ik heb hem ge pre-ordered en kan niet wachten om aan het einde van de maand het echt te gaan spelen.
Einde van de maand? Heb je een bron over de release date?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-07 14:25

HaX0r

n00b

sbmuc schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 08:42:
[...]

Einde van de maand? Heb je een bron over de release date?
Dat heb ik van de officiële forums. Ze proberen Torchlight II deze maand nog op Steam te gooien. Lukt dat niet dan kunnen we het begin augustus verwachten. Persoonlijk denk ik dat ze het wel redden voor het eind van deze maand.

Niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
HaX0r schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 09:05:
[...]

Dat heb ik van de officiële forums. Ze proberen Torchlight II deze maand nog op Steam te gooien. Lukt dat niet dan kunnen we het begin augustus verwachten. Persoonlijk denk ik dat ze het wel redden voor het eind van deze maand.
Ze hebben nu al ZO vaak uitgesteld... En gemeld dat Torchlight 3 waarschijnlijk eerder zou uitkomen dan Diablo 3...

Het zou iig wel heel mooi zijn eind deze maand ivm Campzone dit jaar :)

Nu ik het Runic forum even heb zitten lezen heb ik geen idee hoe jij tot de conclusie kan komen dat hij eind van deze maand uit gaan komen. Ik zie alleen maar posts van gamers en de een zegt eind deze maand de ander augustus en de ander september....Als ik het zo lees kan hij ook pas gewoon volgend jaar uitkomen. Gewoon geruchten van mensen die de game graag willen spelen ;) .

[ Voor 26% gewijzigd door sbmuc op 04-07-2012 09:19 . Reden: Na lezen van runic forum... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbootje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-12-2024
Op de E3 2012 heeft Max Schaefer een aantal keer gezegd eind juli, begin augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

HaX0r schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 07:39:
Heb de beta gespeeld. Maar kon maar tot level 21 komen dus ik heb niet het hele spel mee gemaakt. Ik moet wel zeggen dat niet elke class even interessant is. De opbouw van levels en vijand positionering schreeuwt echt om een ember mage of een berserker. Maar dat was enkel in de beta en het wordt vast nog wat meer uitgebalanceerd.
Klopt, de "talent trees" zijn zeker niet allemaal even interessant. Maar ik heb gehoord (dacht TotalBisquit) dat ze de "talent trees" op de schop genomen hebben en ze interessanter zullen zijn bij de release. Dus laten we hopen dat de mindere klassen nu nog leuker worden. :D

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
Dreanor schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 10:35:
Klopt, de "talent trees" zijn zeker niet allemaal even interessant.
Niet interessant is nogal een understatement.

Mijn ervaring uit de beta, is dat passive skills er een paar procentjes bij krijgen, en active skills doen 2% meer damage o.i.d., terwijl ze 10% meer mana kosten per skillpoint.
Zitten er skills bij die niet bij je speelstijl passen, hou je uiteindelijk een paar active skills over die steeds 'duurder' worden kwa mana, en een zooi passives die weinig interessant zijn.

Maargoed, ze zouden dit inderdaad veranderen, tot op zekere hoogte in ieder geval.
Op de E3 2012 heeft Max Schaefer een aantal keer gezegd eind juli, begin augustus.
Ach, Runic zei dat TL2 voor 2012 gereleased zou zijn, en Max Schaefer was ook degene die zei dat TL3 voor Diablo 3 uit zou komen, dus tja, wat betreft release dates geloof ik het pas, zodra die game ook daadwerkelijk op steam staat, en in de winkels lig.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:07
Heb eens wat filmpjes van deze D3 kloon bekeken, en ziet er op zich wel leuk uit. alleen wat me nogal stoorde was het feit dat alles zo vreselijk traag leek te gaan. het rennen van de poppetjes ging dan weer supersnel, maar de rest van het spel leek wel slow-motion of zo. heel apart. de grafische stijl vind ik wel okay, echter zijn de graphics ver beneden pijl. Echt veel minder mooi en gestroomlijnd dan D3.

We'll see, wellicht een vermakelijke game voor naast mijn huidige collectie (D3 en Star Trek Online op het moment).

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Visgek82 schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 00:03:
Heb eens wat filmpjes van deze D3 kloon bekeken, en ziet er op zich wel leuk uit. alleen wat me nogal stoorde was het feit dat alles zo vreselijk traag leek te gaan. het rennen van de poppetjes ging dan weer supersnel, maar de rest van het spel leek wel slow-motion of zo. heel apart. de grafische stijl vind ik wel okay, echter zijn de graphics ver beneden pijl. Echt veel minder mooi en gestroomlijnd dan D3.

We'll see, wellicht een vermakelijke game voor naast mijn huidige collectie (D3 en Star Trek Online op het moment).
Het is geen d3 clone, want ze waren allebei toen al in ontwikkeling :D
Trouwens, er zitten meer originele teamleden van diablo te werken bij torchlight dan bij d3.....
Dus wie is dan de clone :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Visgek82 schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 00:03:

Runic aimed voor een nog breder publiek dan Blizzard door de game goedkoop te houden en goed speelbaar te maken op een grote range van systemen. Dusja de graphics zijn niet zo mooi als die van Diablo 3 misschien maar dat is dus ook niet heel verwonderlijk ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadrin
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-08 00:48
Technisch gezien zijn de graphics misschien niet hoogstaand, maar de stijl zorgt ervoor dat dit niet heel veel uitmaakt. Ik heb afgelopen weekeinde Torchlight maar weer eens opgestart omdat ik me verveelde en het viel me op dat dat spel er nog steeds goed uitziet. Dit terwijl het een spel uit 2009 is en het toen al kon draaien op netbooks.

"The greatest harm can result from the best intentions"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
Timbootje schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 09:46:
Die uitspraak kan hierbij ook gelijk in de onzin-mand:
It's progressing well. I'm really happy with how Act 2 is feeling, and I think it will feel very different and fresh compared to the previous Act ( which is what we want ).

Everyone else in the company is doing the same sorts of things. Mostly, they have the time to add more love because Marsh and I are still finalizing polish on the monsters, bosses, and skills. This lets our Level Design team, for instance, squeeze in some extra rooms, or more neat random events.

Our background team can polish up props that were repurposed and make them unique, or make previously static background elements smashable. They can also add new support props for us to make our boss battles cooler.

Our animators stay busy - because a lot of Monster polish is changing up or adding abilities to them, which goes through our animation team.

Our character artists also stay busy - making better champion variant skins, or helping us fill those 'gaps' by putting together a new weapon, a mesh variant, or what have you.

Erich has been steadily making uniques cooler, and making more special drops for bosses. Those skill-on-item changes I mentioned earlier were done for that reason. You can find uniques that shatter shields, perform skills on strike ( or swing ), or at other triggering events. This allows for much more interesting uniques that are well and truly unique - instead of just more powerful in terms of a given arrangement of passive properties.

Anyway, I'll try to continue to post on a more-or-less weekly basis until this ships to give you something to chew on, so that you won't have the impression that we're all twiddling our thumbs behind our desks - we really aren't. Nor are we feverishly polishing the doorknobs while the house is yet to be built. We tie things up and we move on, and we do it over and over again until we get to the end.
Afgelopen weekend gepost op hun forum, en hieruit kan je toch wel concluderen dat ze nog steeds druk bezig zijn met behoorlijke wat werk voor de boeg. Skill-, creature-, item- en level-design, alles zijn ze nog aan het aanpassen en uitbreiden.
Zoiets zou ik niet eens "polishing" noemen, maar gewoon je core-gameplay in orde zien te krijgen.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08

4bit

Onward, to futility!

Lijkt mij dat het eerder eind dit jaar gaat worden dan. :(

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Ik denk het niet.
http://forums.runicgames.com/viewtopic.php?f=30&t=30225

[ Voor 43% gewijzigd door Hurtebise op 18-07-2012 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
Die link staat 2 posts boven je. :?

En dat Torchlight 2 aan het einde van het jaar pas beschikbaar is, is een heel stuk reëler dan dat hij deze zomer in de schappen lig. Als je die post doorlees, zie je dat RunicGames nog zoveel werk en daarbovenop, een hoop playtesting/QA te doen heeft, dat op kort termijn een releasedate alleen al, mij zeer onwaarschijnlijk lijkt.

[ Voor 3% gewijzigd door SirNobax op 18-07-2012 19:04 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 14:49
Wel heel gaaf dat Unique items ook echt unieke eigenschappen zullen hebben. Eigenschappen die je niet op magic of rare items tegen kunt komen. Dat lijkt mij juist een essentieel onderdeel van dit soort aRPG games, en iets waar Blizzard naar mijn mening mee gefaald heeft in Diablo 3.

Anyway, ik ga niet zo hard in D3 dus vermaak ik me daar voorlopig nog wel even tot TL2 uitkomt! :) (en anders heb ik ook Path of Exile nog)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
http://www.joystiq.com/20...l-planning-summer-launch/
Runic Games' Torchlight 2 is still planned for launch at some point this summer, Runic president Travis Baldree tells us. "The end of summer is September 25th or something like that, right?" he asked. "We're still trying to get it done for summer. It's a big game and we've still got some polish to go."

A recent blog post from Baldree on his company's site was meant to allay the concerns of fans who pre-ordered the game many months ago – fans who have yet to get a solid release date from Runic. "People asked us to make pre-orders available. So, people were just interested in what was going on. There was some concern in the forums that we had gone off and were just twiddling our thumbs," he said. "We have a point in development where we'll say, 'Okay, we're ready to announce a date,' but we're just not there yet."

As of today, that gives Runic approximately two months to announce a release date and, uh, actually release its game. Fingers crossed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:28
Toch raar, wel er vanuit gaan dat je in de zomer nog met het spel op de proppen zal komen maar geenn release kunnen/willen geven. Neigt meer dat er nog genoeg gesleuteld moet worden aan het spel en het niet even ,"polishen" is. Ook in de post op hun website werd totaal niet duidelijk hoe ver ze nu waren terwijl de post juist verheldering moest geven.

Natuurlijk geen probleem, maar wel een beetje jammer, ik verheug me hier wel op.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Zag toevallig deze thread voorbij komen maar ik moet wel zeggen dat TL2 er leuk uit ziet.

Het filmpje op Steam ziet er leuk uit lekker vlot een beetje rommelig, Diablo 3 heb ik niet gekocht vanwege het online only gedoe, real money etc en ik moet toegeven dat ik een beetje klaar ben met Blizzard.

Ik kon alleen niet vinden of de co-op nou 2 of 4 spelers is omdat er een 4pack bij Steam staat maar er op de website alleen maar over co-op gesproken wordt en in het filmpje zie je ook maar 2 spelers.

Hier staat in een interview : http://www.shacknews.com/...torchlight-2s-co-op-could

1-4 maar dat bericht is al oud.

Torchlight 1 was niet mijn ding, misschien dat 2 het wel wordt.. nu alleen nog mensen vinden om mee te spelen, Dungeon Siege 3 is ook zo dood als wat als het om MP/Coop gaat.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

Na wat rondkijken ben ik toch geïnteresseerd geraakt in Torchlight 2. Morgen ga ik hem via Steam aanschaffen maar als er 3 andere geïnteresseerden zijn, dan kunnen we ook een 4-pack kopen. Je krijgt dan Torchlight 2 pre-order + Torchlight 1 direct voor € 14,25.

Indien er geïnteresseerden zijn, reageer dan even in dit topic met jouw steam id. Als er vanavond minimaal 3 andere geïnteresseerden zijn bla bla bla

Niemand geïnteresseerd in een 4 pack dus heb hem zelf gekocht :-)

[ Voor 35% gewijzigd door Ervig op 23-07-2012 18:37 ]

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kom je eigenlijk aan je beta key ? Wil hem heel graag uit proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ervig schreef op maandag 23 juli 2012 @ 12:47:
Na wat rondkijken ben ik toch geïnteresseerd geraakt in Torchlight 2. Morgen ga ik hem via Steam aanschaffen maar als er 3 andere geïnteresseerden zijn, dan kunnen we ook een 4-pack kopen. Je krijgt dan Torchlight 2 pre-order + Torchlight 1 direct voor € 14,25.

Indien er geïnteresseerden zijn, reageer dan even in dit topic met jouw steam id. Als er vanavond minimaal 3 andere geïnteresseerden zijn bla bla bla

Niemand geïnteresseerd in een 4 pack dus heb hem zelf gekocht :-)
Oh ik zie het nu pas, ik had wel mee willen doen voor een 4pack.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 09:14
prutser001 schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 09:31:
[...]

Oh ik zie het nu pas, ik had wel mee willen doen voor een 4pack.
Hier nog zo een. Maar toen was ik op vakantie

[ Voor 6% gewijzigd door maartend op 17-08-2012 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ook wel dus nog iemand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Da's al 3. Nog 1 erbi en dan gaan we eens rond kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L7LYNX
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 10:56
Zou ook wel willen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
En dat is 4.
Nu onderling contact maken via DM.
Hoeven we dit topic niet verder te vervuilen.

[ Voor 11% gewijzigd door maartend op 18-08-2012 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

" We will announce our release date on Friday, August 31st."

Binnenkort dus!

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
We gaan de 17e zeggen dat we op 28e gaan nadenken over wanneer we een release date gaan vastleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Ervig schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:56:
" We will announce our release date on Friday, August 31st."

Binnenkort dus!
Verdorie, deze zin moest ik twee keer lezen.

Wat ik eerst las: "We will release on Friday, August 31st."

OMFG EINDELIJK!!!

Ow wacht, wat ik dus de tweede keer las toen ik tot rust gekomen was: "We will announce our release date on Friday, August 31st."

Dus dan kan het nog volgend jaar worden of later, gezien ze de 31ste aankondigen wanneer het spel uit komt. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Nice :-)
Torchlight 2 Release Date

by travisbaldree » Thu Aug 30, 2012 8:08 pmI don't think there's much else I could say that would interest you right now, so -The official Release Date for Torchlight II is Thursday, September 20th, 2012.3 weeks away!

[ Voor 3% gewijzigd door Ervig op 31-08-2012 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Znorkus
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-09 21:01
Haay schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 11:42:
Wel heel gaaf dat Unique items ook echt unieke eigenschappen zullen hebben. Eigenschappen die je niet op magic of rare items tegen kunt komen. Dat lijkt mij juist een essentieel onderdeel van dit soort aRPG games
Stom he? ;-) Na D1's Arkaine's Valor (OMFGWOOT)en D2's Gore Riders / Windforce / whatever denk je: hoe moeilijk kan het zijn ;-) en ze snijden het gewoon weg uit het spel. Unbegraipelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cool over 20 dagen dus. Komt er eigenlijk nog een open beta want ne veel filmpjes te hebben gekeken en forums gelezen snap ik nog steeds wat de end game is en welke class ik mee ga beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Smurf
  • Laatst online: 15:07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andso
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-03 22:46

Andso

Tabby SCORE!!!

Deze ziet er inderdaad fantastische uit!

Heb TL1 echt grijs gespeeld erg vermakelijk, dus ben reuze benieuwd naar deel2 met name ook het multiplayer gedeelte.

Waarschijnlijk nog 18daagjes..... iemand nog wat over van de 4pack of interesse hierin om te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Netjes, net als de hele vakantie voor bij. Soory hoor jongens ook met veel plezier TL1 gespeeld (ook al was het wel erg simpel) en kijk uit naar torchlight 2. Maar ze falen nu wel echt heel hard, volgens mij kunnen ze echt voor geen meter plannen ook. Release date ook van zomer 2012. Dan verwacht je nog een beetje in je vakantie te kunnen gamen. Helaas. Ik hou TL2 met intresse in de gaten maar qua planning is dit een schoolvoorbeeld voor rommeligheid en onkunde.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Postius schreef op zondag 02 september 2012 @ 14:39:
Netjes, net als de hele vakantie voor bij. Soory hoor jongens ook met veel plezier TL1 gespeeld (ook al was het wel erg simpel) en kijk uit naar torchlight 2. Maar ze falen nu wel echt heel hard, volgens mij kunnen ze echt voor geen meter plannen ook. Release date ook van zomer 2012. Dan verwacht je nog een beetje in je vakantie te kunnen gamen. Helaas. Ik hou TL2 met intresse in de gaten maar qua planning is dit een schoolvoorbeeld voor rommeligheid en onkunde.
Dus, omdat de release date jou niet goed uit komt is het een schoolvoorbeeld van rommeligheid/onkunde? Omdat jij niet in je vakantie dit spel kan spelen? Denk je echt dat er ook maar één uitgever/ontwikkelaar is die rekening houdt met de school vakanties van nederland? Ha!

Nee, maar serieus, elk spel wordt uitgesteld en liever een top game krijgen waar je een maandje of wat langer op hebt moeten wachten dan een buggy en bijna onspeelbaar spel die te vroeg uit komt.

Ik denk dat ze er erg slim aan gedaan hebben om het spel uit te stellen. Diablo 3 zit ze niet meer in de weg, sommige gamers zullen nu TL2 oppikken voor de afwisseling. Ook hebben ze nog zeer veel aangepast, talent trees die niet leuk genoeg waren en dergelijk. Dat is mij het wachten wel waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Dreanor schreef op zondag 02 september 2012 @ 15:15:
[...]

Dus, omdat de release date jou niet goed uit komt is het een schoolvoorbeeld van rommeligheid/onkunde? Omdat jij niet in je vakantie dit spel kan spelen? Denk je echt dat er ook maar één uitgever/ontwikkelaar is die rekening houdt met de school vakanties van nederland? Ha!

Nee, maar serieus, elk spel wordt uitgesteld en liever een top game krijgen waar je een maandje of wat langer op hebt moeten wachten dan een buggy en bijna onspeelbaar spel die te vroeg uit komt.

Ik denk dat ze er erg slim aan gedaan hebben om het spel uit te stellen. Diablo 3 zit ze niet meer in de weg, sommige gamers zullen nu TL2 oppikken voor de afwisseling. Ook hebben ze nog zeer veel aangepast, talent trees die niet leuk genoeg waren en dergelijk. Dat is mij het wachten wel waard!
Dat ben ik met je eens, en zomervakantie is een europees begrip en ook in amerika. Dus heel vreemd is dat niet, het is ook vaak beter voor je verkopen om het aan het begin van de zomer uit te brengen i.p.v. aan het eind. En tja als je roep dat TL3 uitkomt voor diablo 3, vervolgens haal je dat niet eens bij een long shot (oke kan gebeuren maar je staat echt episch voor lul). Vervolgens staat sinds januari al "zomer 2012", geen maand of iets. Gewoon zomer. Ik denk dat ze gewoon veels te veel hooi op hun vork hebben genomen en ze het totaal verkeerd hebben ingeplanned. Mijn argumenten hiervoor zijn dus o.a. alle gedane uitspraken en het feit dat ze al een half jaar geen release date kunnen geven. Vervolgens de release date die ze hebben schuiven ze zo ver mogelijk naar achter. Ik denk dan inderdaad dat ze het compleet verkeerd geplanned hebben. Daarom ben ik ook erg benieuwd hoe het spel gaat zijn als het uitkomt en hoeveel bugs er (nog) inzitten). Want het zijn wel tekens aan de wand. Overigens hoop ik ook dat we een top game krijgen. Maar er zijn ook genoeg signalen dat de ontwikkelaar het erg moeilijk heeft het spel op tijd en in tijd af te krijgen en dat ze het zelf ook onderschat hebben. Hierdoor denk ik dat de kans groter is op een minder eindresultaat. Maar dat gaan we wel zien.

Maar uiteindelijk vindt ik het wel een voorbeeld van slechte planning, ja. Ik weet dat game development tijd erg lastig is in te schatten maar dit is wel erg extreem (als we Duke nukem forever even buiten beschouwing laten :+ ). Het hoeft verder niet veel over de kwaliteit te zeggen, maar vaak wel heet de ervaring geleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 17:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

Postius schreef op zondag 02 september 2012 @ 15:31:
[...]

Dat ben ik met je eens, en zomervakantie is een europees begrip en ook in amerika. Dus heel vreemd is dat niet, het is ook vaak beter voor je verkopen om het aan het begin van de zomer uit te brengen i.p.v. aan het eind. En tja als je roep dat TL3 uitkomt voor diablo 3, vervolgens haal je dat niet eens bij een long shot (oke kan gebeuren maar je staat echt episch voor lul). Vervolgens staat sinds januari al "zomer 2012", geen maand of iets. Gewoon zomer. Ik denk dat ze gewoon veels te veel hooi op hun vork hebben genomen en ze het totaal verkeerd hebben ingeplanned. Mijn argumenten hiervoor zijn dus o.a. alle gedane uitspraken en het feit dat ze al een half jaar geen release date kunnen geven. Vervolgens de release date die ze hebben schuiven ze zo ver mogelijk naar achter. Ik denk dan inderdaad dat ze het compleet verkeerd geplanned hebben. Daarom ben ik ook erg benieuwd hoe het spel gaat zijn als het uitkomt en hoeveel bugs er (nog) inzitten). Want het zijn wel tekens aan de wand. Overigens hoop ik ook dat we een top game krijgen. Maar er zijn ook genoeg signalen dat de ontwikkelaar het erg moeilijk heeft het spel op tijd en in tijd af te krijgen en dat ze het zelf ook onderschat hebben. Hierdoor denk ik dat de kans groter is op een minder eindresultaat. Maar dat gaan we wel zien.

Maar uiteindelijk vindt ik het wel een voorbeeld van slechte planning, ja. Ik weet dat game development tijd erg lastig is in te schatten maar dit is wel erg extreem (als we Duke nukem forever even buiten beschouwing laten :+ ). Het hoeft verder niet veel over de kwaliteit te zeggen, maar vaak wel heet de ervaring geleerd.
Je bent nu gewoon redenernen naar je verwachte uitkomst.
Alle software projecten zijn moelijk in te schatten, zeker als je er steeds meer dingen in wilt proppen.
Liever dat ze de datum een paar keer verschuiven dan maar een halve game releasen omdat het moet (EA....)
Zoals ze zelf al zeggen, zolang TL1 nog geld binnen brengt, is er nog geen "enorme drang" om te releasen.
En als je de dev-blogs leest, waren ze al maanden de laatste dingen aan het "polishen", dus het zal allemaal wel loslopen.
Of het leuk is, das een 2e en maar afwachten. D3 met zijn miljoenen budget zit practig in elkaar en was practisch bugvrij. En toch valt dat tegen omdat de keuzes van de devs me niet aanstaan....

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h2bzeit
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-09-2021

h2bzeit

np: Ke$ha - Tick Tock

20 september is nog steeds zomer dus hij komt nog uit in "summer 2012".

I'm late / I'm late / For a very important date. / No time to say "Hello, Goodbye". / I'm late, I'm late, I'm late.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08

4bit

Onward, to futility!

Een kleinere delay dan ik dacht en in tegenstelling tot sommigen heb ik net wel verlof tijdens de launch.
Het is niet alsof dit het enige spel is dat is uitgesteld. Het is zelfs meer regel dan uitzondering. Als ze het zelf nog niet klaar vinden om te releasen gaat het hun meer kwaad dan goed doen om het te vroeg uit te brengen, gewoon net omdat er veel jeugd verlof heeft. Er zijn al zo veel spellen die ze per se uitbrengen vlak voor kerstmis omdat er dan veel gekocht wordt en daar zit dan veel tussen waarop nog beta hoort te plakken.

Man man, zo kwaad omdat de release u niet zo goed uitkomt.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
4bit schreef op maandag 03 september 2012 @ 11:23:
Een kleinere delay dan ik dacht en in tegenstelling tot sommigen heb ik net wel verlof tijdens de launch.
Het is niet alsof dit het enige spel is dat is uitgesteld. Het is zelfs meer regel dan uitzondering. Als ze het zelf nog niet klaar vinden om te releasen gaat het hun meer kwaad dan goed doen om het te vroeg uit te brengen, gewoon net omdat er veel jeugd verlof heeft. Er zijn al zo veel spellen die ze per se uitbrengen vlak voor kerstmis omdat er dan veel gekocht wordt en daar zit dan veel tussen waarop nog beta hoort te plakken.

Man man, zo kwaad omdat de release u niet zo goed uitkomt.
Tegen wie heb je het nu? :?

Als je denkt dat ik er kwaad om ben of iets heb je het bericht toch niet echt gelezen of begrepen.

Edit:
Weet niet of het al bekend was maar steam workshop ondersteuning gaat er zijn voor torchlight 2. En dat er plannen zijn voor gratis DLC/mods.
When Runic President Travis Baldree nonchalantly mentioned that Torchlight 2 will have Steam Workshop support at launch, I thought I must've missed something, because this terrific news was new to me. But a quick Googling reveals that no other site has mentioned it in their previews, so I guess that makes this a GameSpy exclusive: Torchlight 2 is now confirmed to have Steam Workshop support when it comes out on September 20th!

"There was no reason not to," said Baldree. Quite right -- after seeing Skyrim's already amazingly active modding community positively explode with new users after Workshop made installing mods a virtually idiot-proof, one-button process, I'm baffled whenever a developer tells me their game won't take advantage of it.

We already knew this, but it's relevant information: Baldree also confirmed that mod tools are coming, probably a few weeks after launch, and says that Runic plans to put some mod content of its own up there to get things started. (During our conversation he suggested he might put up a mod that adds cursed weapons back in, a feature that he loves but everyone else at Runic voted down.) He expects to see more fan-made armor sets and items in Torchlight 2 than in the first one because of changes Runic's made to the way they're sized to the different classes -- I'm very much looking forward to seeing what people come up with.

When I asked if there would be DLC, he said that anything Runic puts out will likely be freebies which will automatically download via Steam and simply appear the next time you play. "We want to do about one a month to remind people we're still around," he said, adding that these might include new set items or events. The idea of finding random surprises even after I've played dozens of hours makes Torchlight 2 even more appealing than it already is. And all of that for 20 measly dollars -- if I got even half of the 64 hours Steam says I played Torchlight for that money I'd consider Torchlight 2 a steal, but all indications (such as co-op) point to potential getting far more than that.
Source: http://uk.pc.gamespy.com/pc/torchlight-ii/1225950p1.html

[ Voor 86% gewijzigd door Postius op 03-09-2012 18:12 ]

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hij is nu (tijdelijk?) zelfs maar €19. Heb de game daarnet meteen gepre-load toen ik dat bericht kreeg, ik kan niet wachten :D

• Haay
Heb hem ook voor €18,99 gekocht. Volgens mij is dat de gewone release prijs hoor.

Toen ik hem kocht kon ik hem nog niet pre-loaden, maar zie dat dat inmiddels wel kan. Meteen maar ff aangezet. :)

• SMD007
  • Laatst online: 12-09 12:44
Ik heb de game ook gekocht weet niet of ik em veel ga spelen en of ik em wel leuk vind (vond deel 1 wel aardig) Ben ook nog bezig met Diablo 3 maar we zien het wel voor 19 euro kan je een game niet laten liggen imo

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

• Pimorez
  • Niet online
Haay schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 17:28:
Heb hem ook voor €18,99 gekocht. Volgens mij is dat de gewone release prijs hoor.

Toen ik hem kocht kon ik hem nog niet pre-loaden, maar zie dat dat inmiddels wel kan. Meteen maar ff aangezet. :)
Ah, ik dacht dat het €19,99 was?

Gister trouwens gepre-load, echter was er vandaag weer een deel om te downloaden. Denk dat er iets niet goed was gegaan ofzo? Of hebben anderen dit ook gehad?

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Torchlight 2, Borderlands 2, Wow:MoP, BF3:AK...
Waar moet ik de tijd vandaan halen om al deze toppers te spelen? 8)7 :X

TotalBiscuit heeft trouwens een stream met Torchlight 2 draaien op: http://www.twitch.tv/totalbiscuit
Voor mensen die gameplay willen zien :).

[ Voor 12% gewijzigd door Jerry op 15-09-2012 23:58 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andso

Andso

Tabby SCORE!!!

Zojuist ook gekocht en de pre-load gedaan.

Ben benieuwd of het een beetje wil draaien op een E8500 met een Ati 3870x2

Via die live stream om de game zo te zien is er echt heel veel veranderd! Gaaf!

Deze is nu up: http://nl.twitch.tv/dannybstyle

[ Voor 10% gewijzigd door Andso op 16-09-2012 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:22

Soullie

Planeshift

Hmm ik heb Torchlight 1 nooit helemaal uitgespeeld.

Ik neem aan dat ik storywise voor deel 2 niet te veel ga missen ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Soullie schreef op zondag 16 september 2012 @ 18:16:
Ik neem aan dat ik storywise voor deel 2 niet te veel ga missen ? :)
Correct; heb nooit echt het idee gehad dat Torchlight 1 een verhaallijn heeft, daar was ik vrij snel doorheen in ieder geval. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Ik ben nu bezig met Torchlight I en er zit wel een verhaal in, echter stelt dit werkelijk waar niks voor. Wanneer je je door de verschillende vloeren door werkt, kom je af en toe weer één of andere 'bad guy' tegen die wegloopt of die je moet verslaan, daar blijft het bij.

Ik heb ook al op meerdere verschillende sites gelezen dat Torchlight I zeker geen must is voor Torchlight II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Weet iemand wat de reden is dat Torchlight II pas om zeven uur 's avonds op donderdag wordt gereleased? Dus bijna tegen het einde van de 20ste. Terwijl voor Borderlands 2 een midnight launch is geregeld?

Kijk maar op Steam voor TL2 staat er 2 dagen en 10 uur. Voor BL2 2 dagen en 17/18 uur. Kortom, we worden aardig genakt. :(

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Is dat niet het nadeel dat we hebben omdat wij een aantal tijdzones verder leven? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Pimorez schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:05:
Is dat niet het nadeel dat we hebben omdat wij een aantal tijdzones verder leven? ;)
Wie-weet, toch jammerlijk, want met D3 ging het ook gewoon per timezone. En niet alleen voor de TZ van Amerika. Op zich maakt het niet heel veel uit. Maar het is gewoon jammer dat daar niet aan gedacht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cergorach
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:36
Vergelijk het budget van Bordelands 2 en Torchlight II eens met elkaar, Runic Games is nog steeds een indie developer. En hemeltje, de release van D3 vergelijken met TL2... *facepalm*

En Donderdag rond een uur of 19:00 is nog altijd beter dan om 00:00, met Steam kan je netjes preloaden en direct om 19:00 spelen, als je de volgende dag moet werken kan je zo nog een paar uurtjes gamen ipv. dat je om middernacht nog een eeuwigheid in de rij staat, nog naar huis moet, installeren en updaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Cergorach schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 12:41:
Vergelijk het budget van Bordelands 2 en Torchlight II eens met elkaar, Runic Games is nog steeds een indie developer. En hemeltje, de release van D3 vergelijken met TL2... *facepalm*

En Donderdag rond een uur of 19:00 is nog altijd beter dan om 00:00, met Steam kan je netjes preloaden en direct om 19:00 spelen, als je de volgende dag moet werken kan je zo nog een paar uurtjes gamen ipv. dat je om middernacht nog een eeuwigheid in de rij staat, nog naar huis moet, installeren en updaten...
Wat heeft budget nu in hemelsnaam te maken met release data? Of het nu om BL2 gaat of om D3. Alsof je moet dokken om een spel per TZ te moeten releasen :S. Daarnaast hebben we het dan over woensdag 0:00 kortom als ik donderdag zou moeten werken is dit altijd nog tot 17:00 dan zou ik al om 17:30 kunnen spelen i.p.v. te moeten wachten tot 19:00.

Kortom, je argumentatie is een beetje raar. Maargoed.

Daarnaast gaat het bij BL2 om twee verschillende data, Amerika mag vandaag al spelen terwijl Europa ed. moeten wachten tot de 21ste waarbij gewoon de standaard Europese tijd wordt aangehouden.
Bij TL2 blijkt de release om een World launch te gaan, waarbij de TZ van Amerika is aangehouden.

EDIT: Kennelijk heeft Steam geen zin om rekening te houden met TZs wanneer de release wereldwijd is. Dan houden ze voor het gemak gewoon de Amerikaanse TZ aan.

Kortom, als je voortaan niets nuttigs kan posten, laat het dan lekker achterwege.

[ Voor 5% gewijzigd door SacreBleu op 18-09-2012 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
SacreBleu schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 12:47:
[...]

Wat heeft budget nu in hemelsnaam te maken met release data? Of het nu om BL2 gaat of om D3. Alsof je moet dokken om een spel per TZ te moeten releasen :S. Daarnaast hebben we het dan over woensdag 0:00 kortom als ik donderdag zou moeten werken is dit altijd nog tot 17:00 dan zou ik al om 17:30 kunnen spelen i.p.v. te moeten wachten tot 19:00.

Daarnaast gaat het bij BL2 om twee verschillende data, Amerika mag vandaag al spelen terwijl Europa ed. moeten wachten tot de 21ste waarbij gewoon de standaard Europese tijd wordt aangehouden.
Bij TL2 blijkt de release om een World launch te gaan, waarbij de TZ van Amerika is aangehouden.

Kortom, als je voortaan niets nuttigs kan posten, laat het dan lekker achterwege.
Je eigen advies volgens is een goed idee inderdaad.

Zijn argumentatie is zeker niet raar, wanneer een game wordt gereleased heb je ook medewerkers nodig welke de servers, gamelogs etc. in de gaten houden voor eventuele grote exploits, crashes etc. Wanneer de release is verspreid over meerdere dagen, betekend dit dat er meer medewerkers benodigd zijn om de release in zijn geheel goed te laten verlopen (of de eventuele na-zorg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Pimorez schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 12:59:
[...]

Je eigen advies volgens is een goed idee inderdaad.

Zijn argumentatie is zeker niet raar, wanneer een game wordt gereleased heb je ook medewerkers nodig welke de servers, gamelogs etc. in de gaten houden voor eventuele grote exploits, crashes etc. Wanneer de release is verspreid over meerdere dagen, betekend dit dat er meer medewerkers benodigd zijn om de release in zijn geheel goed te laten verlopen (of de eventuele na-zorg).
Het lijkt mij juist dat als je een Worldwide release doet dat je al die mensen tegelijkertijd nodig heb. Terwijl je met een gefaseerde launch minder mensen nodig heb omdat je het dan per regio kunt doen. Nu moeten ze bij TL2 zowel de Amerikaans als Europese servers tegelijkertijd in de gaten houden. Nu is het verschil maar 7 uur, en nogmaals het is helemaal niet erg. Desondanks vond ik het een beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cergorach
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:36
SacreBleu schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 12:47:

EDIT: Kennelijk heeft Steam geen zin om rekening te houden met TZs wanneer de release wereldwijd is. Dan houden ze voor het gemak gewoon de Amerikaanse TZ aan.

#1 Er is geen 'Amerikaanse TZ', Amerika zit met zes tijdzones.
#2 De meeste mensen willen een wereldwijde release die overal gelijk is, die willen niet 12 uur later dan een NA release gaan spelen.
#3 Verschillende tijdzones in verschillende regio's is gewoon heel veel werk extra, niet allen qua planning, maar ook qua support en marketing kan dat een extra kostenpost zijn.
#4 Het is onbekend of het bij Steam extra geld kost om voor meerdere release data te plannen en of je dat op tijdzones specifiek kan doen.

TL2 is een puur Steam release er is absoluut NUL toegevoegde waarde voor verschillende release tijden voor de verschillende tijdzones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus morgen om 00:01 kan ik spelen :D ?

Dit filmpje heeft me echt helemaal overtuigt
http://www.ign.com/videos...ht-ii-gameplay-commentary

Die gast is nog maar level 51 en er zit al zoveel diepte in
Gems combineren/ leuke items enchanten en zoveel meer.

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2012 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Goede Torchlight II Review van The Controller Online. TL2 krijgt 10/10 !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andso

Andso

Tabby SCORE!!!

Reviews klinken allemaal wel heel erg goed! Reuze benieuwd.

Ik zag dat er in TL2 ook weer die "Attribute points" optie zit om je karakter Strength, Dexterity, Magic en Defense upgrades te geven. Ik heb echt totaal nooit gesnapt waarvoor deze dienden en nut hebben en wat het met je karakter doet. Het staat bij mij allemaal op inflict. Iemand uitleg wat en hoe om misschien in TL2 hier beter gebruik van te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Andso schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 23:02:
Reviews klinken allemaal wel heel erg goed! Reuze benieuwd.

Ik zag dat er in TL2 ook weer die "Attribute points" optie zit om je karakter Strength, Dexterity, Magic en Defense upgrades te geven. Ik heb echt totaal nooit gesnapt waarvoor deze dienden en nut hebben en wat het met je karakter doet. Het staat bij mij allemaal op inflict. Iemand uitleg wat en hoe om misschien in TL2 hier beter gebruik van te maken?
Strength - Meer damage met melee weapons (en meer health?)
Dexterity - Meer damage met non-magic ranged weapons
Magic - Meer damage met magic (weapons).
Defense - Meer dodge kans.

Dus voor elke character is er een attrib. Voor de Bezeker zul je voornamelijk strength kiezen, voor de Mage magic en voor de engineer zul je Dexterity of Strength kiezen en voor outlander ook voornamelijk dexterity.

Maar voor mensen die als een melee mage willen spelen zul je weer Strength als main attrib. gebruiken.

Want in Torchlight (een en twee) kan je character elk wapen gebruiken, dus je kunt alsnog je speelstijl tailoren naar hoe je dat wil. Zo kun je alsnog kruisbogen gebruiken als je al Bezerker speelt. Mocht je dat willen, en zul je je punten distribueren over zowel Strength als Dexterity.

Verwijderd

Zo werkt dat dus niet.
Elke class kan elke stat heel goed gebruiken.
str geef je criticial hit damage
Dex geeft je chc
int geef je mana en reg
vit geeft block en armor.

Best wel gaaf eigenlijk

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 08:35
Players still earn 5 attribute points every time they level up, which they can assign to four attributes: Strength, Dexterity, Focus, and Vitality. Strength boosts weapon and critical hit damage, Dexterity improves critical hit and dodge rates, Focus increases mana and elemental damage, and Vitality increases health and shield block.

Quote: http://www.giantbomb.com/torchlight-ii/61-32255/

Zoiets zie ik graag en had ook in d3 moeten zitten. Geeft een hoop variatie aan builds.

• Andso

Andso

Tabby SCORE!!!

Volgens mij werkt het zo dus niet maar de uitleg in de user guide is ook niet echt duidelijk...

Before Spending Stat Points, Make a Plan
Each time your character advances a level you earn five Stat Points to allocate
among four attributes—Strength, Dexterity, Magic and Defense. When you spend
a Stat Point, you can’t edit or redistribute the point, so it’s important to create
plan for your character’s abilities.

One mistake beginners make is building attributes based on the items in their
character’s inventory. If you have a Destroyer with a Magic ability of 3, do you
really want to spend the next three levels assigning 15 Stat Points to Magic so you
can wear a rare Helmet rated at only 3 Armor? It’s a safe bet that your character
will find better and stronger helms among the treasure that you collect while
leveling to earn those 15 Stat Points.

Don’t allocate Stat Points to wear arms or armor unless your character only
needs one Stat Point to wear the coveted item—and the item is amazingly good.
It’s better to focus on your character’s strengths early in the game, and then
switch to balancing out the weaker attributes as your character progresses into
the double-digit experience levels. Level 10 Destroyers can always use a little
extra Magic to heal in the middle of battles. Level 12 Alchemists can certainly
improve their Defense as they encounter larger, charging monster hordes. Make
a plan for allocating your Stat Points to the abilities that play on your
character’s strengths. Then later you can round out some of the weaknesses.

The Four Attributes of Adventure
All adventurers have four attributes that shape their individual strengths and
weaknesses. Experienced RPG players already know that it’s important to assign
Stat Points according to character class advantages, but it’s also important to
understand the meanings of these attributes:

Strength
Strength affects the damage that your character can inflict upon a monster in
hand-to-hand combat. This attribute defines the Destroyer class. If your
character has a high Strength attribute, you can equip large and powerful
handheld weapons with devastating force. These weapons include axes, maces,
clubs, swords, hammers and polearms. You can view your Strength Stat Points,
Melee Damage and Melee Critical Strike percentages by moving the gauntlet
cursor over the Strength attribute numbers on the Character Sheet menu.

Dexterity
Dexterity affects hand-eye coordination while using ranged weapons to strike
distant enemies. This attribute is vital for the Vanquisher class. Adventurers with
a high Dexterity attribute are effective with ranged weapons and can often
eliminate charging enemies before those foes attack. Ranged weapons include
bows, pistols, rifles and crossbows. To review your Dexterity Stat Points, Ranged
Damage and Ranged Critical Strike percentages, roll the gauntlet cursor over the
Dexterity attribute numbers on the Character Sheet menu.

Magic
While most gamers associate Magic with casting spells, the Magic attribute in
TORCHLIGHT can also affect the Elemental Magic strength in the weapons that
your character equips and uses in battle. A high Magic attribute is vital for the
Alchemist class. Characters with high Magic Stat Points often inflict more spell
and magic weapon damage than other adventurers, but these spells consume
mana. You can examine your Magic Stat Points and Weapon Elemental Damage
by moving the gauntlet cursor over the Magic attribute numbers on the
Character Sheet Menu.

Defense
A high Defense number is important for all character classes in TORCHLIGHT,
but the Destroyer class depends on Defense just as much as Strength in hand-tohand melee combat. A high Defense number allows your character to absorb
more damage in combat before health points are lost. There are two ways to
improve your Defense attributes—by spending Stat Points when your character
gains a level and by buying or finding stronger armor. You can review your
Defense Stat Points, Amount of Damage Absorbed and Block Chance percentage
by moving the gauntlet cursor over the Defense attribute numbers on the
Character Sheet menu.

Het lijkt er dus op dat je ze niet allemaal nodig zijn voor alle classes, alleen de defense wel. Volgens mij moet je ze gewoon sparen en zodra je een item hebt wat goed is en een bepaalde waarde nodig hebt deze toekennen? Mij redelijk onduidelijk...

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 17:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

microoo schreef op woensdag 19 september 2012 @ 08:43:
Players still earn 5 attribute points every time they level up, which they can assign to four attributes: Strength, Dexterity, Focus, and Vitality. Strength boosts weapon and critical hit damage, Dexterity improves critical hit and dodge rates, Focus increases mana and elemental damage, and Vitality increases health and shield block.

Zoiets zie ik graag en had ook in d3 moeten zitten. Geeft een hoop variatie aan builds.
Mwah, dat valt reuze mee. je krijgt in d3 iets van 8 punten totaal per lvl , die worden nu iets van 3-3-2 verdeeld. In het ergste geval zou je dat iets van 6 -2-0 kunnen maken, dus dat maakt bv 3X60=180 Stat punten verschil
Op mijn chest armor in d3 zitten al 350 statpoints !(vrij te kiezen als het ware), dus dan Valt dat beetje stats wat je zelf kunt invullen totaal in het niet.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 08:35
Andso schreef op woensdag 19 september 2012 @ 08:54:
Volgens mij werkt het zo dus niet maar de uitleg in de user guide is ook niet echt duidelijk...

Razend lange quote

Het lijkt er dus op dat je ze niet allemaal nodig zijn voor alle classes, alleen de defense wel. Volgens mij moet je ze gewoon sparen en zodra je een item hebt wat goed is en een bepaalde waarde nodig hebt deze toekennen? Mij redelijk onduidelijk...
Alleen zijn de destroyer, alchemist and vanquisher uit TL1 :P

Dus dit verhaal gaat zeer waarschijnlijk over torchlight 1. In TL2 heb je Engineer, Berserker, Embermage en Outlander.
heuveltje schreef op woensdag 19 september 2012 @ 08:55:
[...]

Mwah, dat valt reuze mee. je krijgt in d3 iets van 8 punten totaal per lvl , die worden nu iets van 3-3-2 verdeeld. In het ergste geval zou je dat iets van 6 -2-0 kunnen maken, dus dat maakt bv 3X60=180 Stat punten verschil
Op mijn chest armor in d3 zitten al 350 statpoints !(vrij te kiezen als het ware), dus dan Valt dat beetje stats wat je zelf kunt invullen totaal in het niet.
Dan nog. Ik wil gewoon mijn eigen keuzes kunnen maken. Als ik genoeg armor en vit uit mijn gear haal dan moet ik toch kunnen kiezen om dan al mijn statpoints in mijn main attribute te pompen om daardoor meer damage te doen. Daarnaast kan je je nog meer toespitsen op defensieve/ offensieve builds, maar daar is dit niet de plaats voor om te discussieren. Dat doen we in het d3 topic wel.

[ Voor 52% gewijzigd door microoo op 19-09-2012 09:01 ]

• Pimorez
  • Niet online
Het is al aangegeven door Runic Games dat voor je gear, je de required level moet zijn òf de required stats moet hebben. Als je dus hoog genoeg bent, kun je al je stats in je main stat pompen.

• daves2hd
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

heuveltje schreef op woensdag 19 september 2012 @ 08:55:
[...]

Je vergeet een heel belangrijk verschil. In 3 zijn stats class bound, barb = str, monk/DH = dex, wiz/WD = int. Andere stats op vit na is een compleet nutteloze stat voor deze classes om op gear te hebben.

Waar in tl2 die stats individueel wel degelijk verschil maken en effect hebben. In end game zul je hier vast ook weer armor hebben met hoge stat counts gelijk of hoger dan je stats. Maar voor de eerste helft in de game zit dat er allemaal niet in om zo een stat verschil nuttig te overbruggen, en je wil ook niet heel de game opzoek zijn naar "dex+vit" only gear omdat je meer crits wil doen. Je stopt gewoon wat punten er in nu of je nou ember mage bent of beserker maakt niet meer uit dan..

Zou het in tl2 met deze stats ook auto-stat kunnen net als in d3 en nog steeds via gear je eigen speelstijl halen... Vast wel met enige aanpassingen aan stats en gear. maar als een groot deel van de fans de voorkeur heeft het zelf te verdelen en het andere deel kan het niet zoveel boeien, lijkt me een makkelijke keuze voor de dev's ;)

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

• h2bzeit
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-09-2021

h2bzeit

np: Ke$ha - Tick Tock

daves2hd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 09:34:
[...]
Zou het in tl2 met deze stats ook auto-stat kunnen net als in d3 en nog steeds via gear je eigen speelstijl halen... Vast wel met enige aanpassingen aan stats en gear. maar als een groot deel van de fans de voorkeur heeft het zelf te verdelen en het andere deel kan het niet zoveel boeien, lijkt me een makkelijke keuze voor de dev's ;)
Mischien is zoiets wel te bereiken door middel van mods ben zelf geen fan van het idee maar ja dat is een andere discussie :)

I'm late / I'm late / For a very important date. / No time to say "Hello, Goodbye". / I'm late, I'm late, I'm late.

• sbmuc
Bij Diablo 3 werdt een grote diversiteit in playstyles/verschillende skill builds beloofd echter uiteindelijk bleek dat elke class maar een paar builds in inferno viable waren per class...

TL2 lijkt dat al stukken beter te doen al is het alleen maar door verschillen in stats waardoor andere builds mogelijk zijn.

Ik heb er iig zin in, ik hoop dat TL2 het gat van Diablo 3 kan vullen.. Diablo 3 heeft totaal geen endgame replayability geen Diablo 2 gevoel.

Leuk artikel van Diablo 3 VS Torchlight 2
http://kotaku.com/5943951...comparison-we-had-to-make

[ Voor 12% gewijzigd door sbmuc op 19-09-2012 11:04 . Reden: artikel toegevoegd ]

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Wow wat zie deze game er ontzettend lekker uit als ik zo de diverse videos bekijk en de details erover lees... Ook het feit dat mods ondersteund worden en veel mogelijk maken lijkt me een extreem grote plus.

Ga em maar eens ff orderen aangezien ie morgen uitkomt... Ik hoop dat deze game mijn d3 frustraties wat wegneemt. :)

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-08 20:13
Veel van de mensen die diablo 2 tot een succes hebben gemaakt werken dan ook aan torchlight denk ik. Lijkt me ook echt wel een tof spel dit alleen ben ik niet zo'n fan van de cartoony stijl. Doet me te veel denken aan league of legends.

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Zojuist pre-ordered via steam.. Kan ik nog ff torchlight 1 spelen tot morgen. :)

En ja, eerst was ik ook matig onder de indruk van de wat cartooneske stijl van TL2 maar na het zien van de trailers en andere videos ben ik wel om. Het ziet er allemaal juist wel erg strak uit.. Ook die dingen met inventory management, pets e.d. spreken me wel aan. Verder denk ik dat de maker van D2 ook geleerd zal hebben van wat de bak met kritiek die D3 gekregen heeft en aangezien het om de D2 maker gaat zal het ongetwijfeld goed komen :)

>> Wat een leuke game is TL 1 eigenlijk.. Begrijp eerlijk gezegd niet hoe ik deze zo over het hoofd heb gezien.. :? Denk dat er ook behoorlijk wat uurtjes in TL2 gaan zitten vanaf morgen :P

[ Voor 88% gewijzigd door Darth Malak op 19-09-2012 15:33 ]

Verwijderd

Ik zie dat jullie het hebben over een midnight launch, maar volgens mijn steam is het over een dag en 2 uur, dus 7 uur morgen avond.

Had ook een countdown gevonden op een website en die zei hetzelfde.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2012 17:29 ]

• T7D_Sneezy
  • Laatst online: 12-09 20:36
microoo schreef op woensdag 19 september 2012 @ 08:43:

zoals in D2 dus? toen was het inderdaad nog vrij invulbaar.

• Jerry

Jerry

Who?

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Visgek82
Reviews waar deze game (of welke game dan ook) een 10/10 krijgt lees ik sowieso niet , er bestaat namelijk geen perfecte game, en riekt naar omkoping.

Voor de rest ziet het er wel goed en degelijk uit. Denk dat ik 'm wel koop, die 20 euro is niet snel weggegooid geld. Ik denk dat voor mij D3 nog steeds de betere game is (zeker met de 1.0.5 patch in aantocht), maar dit kan een hele fijne dungeoncrawler zijn voor ernaast :)

Verwijderd

[b][message=38950823,noline]
Ik heb er iig zin in, ik hoop dat TL2 het gat van Diablo 3 kan vullen.. Diablo 3 heeft totaal geen endgame replayability geen Diablo 2 gevoel.
Idd hier.
Het gebrek aan endgame in Diablo III zorgde ervoor dat ik het na 120tal uurtjes toch moest opgeven.
Nou al een paar weken PoE aan het spelen. Momenteel ff een pauze tot de Open Beta live gaat en de mass reset gebeurd is.
Dus jah ... TL2 komt voor mij op het ideale moment :)

Verwijderd

Ik heb wel TL2 gekocht met het geld van blizzard :D

• Visgek82
Heb TL2 net gekocht via steam, en staat nu te preloaden. als het goed is kan ik 'm over ~7 uur spelen, ben benieuwd :)

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Darth Malak schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:34:
Zojuist pre-ordered via steam.. Kan ik nog ff torchlight 1 spelen tot morgen. :)

En ja, eerst was ik ook matig onder de indruk van de wat cartooneske stijl van TL2 maar na het zien van de trailers en andere videos ben ik wel om. Het ziet er allemaal juist wel erg strak uit.. Ook die dingen met inventory management, pets e.d. spreken me wel aan. Verder denk ik dat de maker van D2 ook geleerd zal hebben van wat de bak met kritiek die D3 gekregen heeft en aangezien het om de D2 maker gaat zal het ongetwijfeld goed komen :)

>> Wat een leuke game is TL 1 eigenlijk.. Begrijp eerlijk gezegd niet hoe ik deze zo over het hoofd heb gezien.. :? Denk dat er ook behoorlijk wat uurtjes in TL2 gaan zitten vanaf morgen :P
Speel TL1 is wat langer door :D
Totaal geen diepgang, naja behalve dieper de dungeon in dan.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• Flowmo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-08 08:24
Sinned123 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 12:28:
[...]

Hoeveel diepgang verwachtte jij dan van een simpele hack-n-slash / gear-grind fest van 20 dollar?

Verwijderd

Sinned123 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 12:28:
[...]

Ik vind het eigenlijk een vrij knappe prestatie voor 9 maanden werk waaronder de engine vanaf de grond opbouwen ;)

Maar idd, torchlight 1 was wat kort maar erg vermakelijk. TL2 ziet er veelbelovend uit wat dat betreft! :D

• Deegeeooh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-08 21:40
Heb het hele TL2 topic niet doorgelezen, dus wellicht dat dit een overbodige post is, maar wil toch
even melden dat TL1 onderdeel is van de Humble bundle 6.. dus voor een habbekrats te kopen/spelen om alvast in de stemming te komen :)

edit: wat is het toch een leuke action rpg eigenlijk.. met, na een paar maanden mindless D3 gebeuk, toch nog verrassende diepgang en item management :)

[ Voor 21% gewijzigd door Deegeeooh op 20-09-2012 13:15 ]

• Sinned123
Flowmo schreef op donderdag 20 september 2012 @ 12:31:
[...]

Hoeveel diepgang verwachtte jij dan van een simpele hack-n-slash / gear-grind fest van 20 dollar?
Ik reageer op iemand die denk dat hij heeft zitten slapen met de release van TL1, speel het langer dan 5uur en dan snap je dat het wel mee valt.
En voor 5uur speelplezier is 20euro gewoon veel geld.
Geef dan liever 5euro uit voor Titan Quest + uitbreiding.
Ik had trouwens D3 via amazon.co.uk voor 23pond gepre-orderd met laagste prijs garantie.

Bovendien blies Runic Games nogal hoog van te toren dat deel3 eerder uitgebracht zou worden dan diablo3.
We weten allemaal hoe dat gelopen is.
Desondanks wel gepre-ordered, ze hadden veel goede ideeen verwerkt in TL1 en hebben nu veel meer tijd gehad om aan TL2 te werken. Ik heb er wel vertrouwen in dat er nu meer diepgang in zit.
Deegeeooh schreef op donderdag 20 september 2012 @ 13:13:
Heb het hele TL2 topic niet doorgelezen, dus wellicht dat dit een overbodige post is, maar wil toch
even melden dat TL1 onderdeel is van de Humble bundle 6.. dus voor een habbekrats te kopen/spelen om alvast in de stemming te komen :)
Je kreeg hem gratis bij TL2 als je die had gepre-ordered.
Heb nog wel een key over als iemand TL1 wilt hebben.

[ Voor 21% gewijzigd door Sinned123 op 20-09-2012 13:16 ]

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Deegeeooh schreef op donderdag 20 september 2012 @ 13:13:
Via Steam nog even nóg goedkoper, want gratis bij elke TL2.preorder ;)

Update: Wat Sinned123 hierboven zegt, dus.

[ Voor 4% gewijzigd door mindcrash op 20-09-2012 13:21 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Sinned123 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 13:15:
[...]

Ik reageer op iemand die denk dat hij heeft zitten slapen met de release van TL1, speel het langer dan 5uur en dan snap je dat het wel mee valt.
En voor 5uur speelplezier is 20euro gewoon veel geld.
Geef dan liever 5euro uit voor Titan Quest + uitbreiding.
Ik had trouwens D3 via amazon.co.uk voor 23pond gepre-orderd met laagste prijs garantie.

Bovendien blies Runic Games nogal hoog van te toren dat deel3 eerder uitgebracht zou worden dan diablo3.
We weten allemaal hoe dat gelopen is.
Desondanks wel gepre-ordered, ze hadden veel goede ideeen verwerkt in TL1 en hebben nu veel meer tijd gehad om aan TL2 te werken. Ik heb er wel vertrouwen in dat er nu meer diepgang in zit.

[...]

Je kreeg hem gratis bij TL2 als je die had gepre-ordered.
Heb nog wel een key over als iemand TL1 wilt hebben.
Ja en we hebben allemaal gezien hoe goed het D3 is vergaan met de gerushde release... AH problems, server problems anyone? Van mij mogen ze de release van elke game uitstellen zo lang ze willen. Waar het om gaat is dat de ontwikkelaars volledig achter een release moeten staan. Iets voortijdig op de markt brengen schaadt ze alleen maar.

Heb gisteren ook TL1 gratis erbij gekregen bij de TL2 preorder voor 19 euro. TL1 bevalt me al erg prima. En 19 euro voor 2 games waaronder een neiuwe die veel, en veel uitgebreider is, is gewoon geen geld. Hoeveel uren plezier kun je hebben voor 19 euro. Ga eens op een terras zitten en bestel een paar consumpties. Weg geld, weg plezier. Gooi eens een paar liter benzine in je auto.. Ik bedoel maar.. :P

[ Voor 13% gewijzigd door Darth Malak op 20-09-2012 15:13 ]

• Postius
@hierboven: Dat van D3 had niks te maken met een gerushde release. Klop klepel }:O geen flauw idee! Maak ervan wat je wilt! Maar hoe kom je erbij dat het gerushed zou zijn?.....Of heb je dat jezelf verteld? :9 (dat moet wel) Want de oorzaken voor alle problemen lagen totaal ergens anders (erg logisch als je even nadenkt) maar blijkbaar heb je tegenwoordig geen informatie meer nodig voordat je roept hoe er iets is gebeurd. Dus een tip, niet zomaar dingen roepen die niet waar zijn.

Ga hem wel halen, maar wacht even de eerste echte reviews af en belangerijker user beoordelingen. Dan even wachten op een leuke steam sale.

[ Voor 3% gewijzigd door Postius op 20-09-2012 15:21 ]

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Postius schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:20:
Dat van D3 had niks te maken met een gerushde release. Klop klepel }:O Maak ervan wat je wilt! Maar hoe kom je erbij dat het gerushed zou zijn?.....Of heb je dat jezelf verteld? :9 Want de oorzaken voor alle problemen lagen totaal ergens anders (erg logisch als je even nadenkt) maar blijkbaar heb je tegenwoordig geen informatie meer nodig voordat je roept hoe er iets is gebeurd. Dus een tip, niet zomaar dingen roepen die niet waar zijn.

Ga hem wel halen, maar wacht even de eerste echte reviews af en belangerijker user beoordelingen. Dan even wachten op een leuke steam sale.
Nergens voor nodig me persoonlijk aan te vallen.. Dat doe ik jou ook niet.

En speel D3 sinds de release en algemene gevoel van veel mensen was toch zeker dat D3 niet af is/was. Wat jij er nu voor een draai aangeeft is gebaseerd op los zand. Noem eens feiten dan? Maar begin eens met het noemen dan van die andere oorzaken waarover jij kennelijk wel logisch kunt nadenken.

Vergeet niet te noemen alle features die oorspronkelijk in D3 zaten maar uiteindeljik snel geschrapt zijn omdat de game anders niet op tijd af zou zijn. Er zijn hier genoeg threads op battle net over te vinden.

Maar goed, jij voelt je dus aangevallen als iemand kritisch is over D3 tov de verwachtingen van TL2. Prima.. To each his own. Ik heb veel plezier beleefd aan de eerste 100 uur D3, daarna werd het heel erg frustrerend en vervelend. Ik ga dus niet alles rechtpraten wat krom is in D3. Wacht dus met plezier op TL2 om me weer wat plezier te geven.. :) Vermoedt dat er erg veel D3 spelers vandaag TL2 gaan spelen...

[ Voor 9% gewijzigd door Darth Malak op 20-09-2012 15:31 ]

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Hier trouwens een van de weinige live streams van TL2 die op dit moment actief zijn (US)... Volgens mij heeft ie zijn graphics settings zwaar teruggeschroefd maar geeft wel een aardige indruk.

http://nl.twitch.tv/lolsooner

(sorry voor de nieuwe topic ipv in de vorige maar anders wordt t zo'n zooitje :) )

[ Voor 16% gewijzigd door Darth Malak op 20-09-2012 15:42 ]

• Sinned123
Even voor de duidelijkheid ik had het over TL1 dat jij het er niet mee eens bent is mogelijk, maar ik was de eerste uren ook laaiend enthousiast.
Bovendien had ik TL1 gepre-orderded en heb er toen wat meer voor betaald dan jij nu, ik meen dat het 15euro was.

Over d3? Tja ik denk dat vooral oude d2 die-hards de game afkraken waaronder ik.
Maar vergeet niet d2 werd ook pas na verloop van tijd beter, zeker pas na LoD.

Verwijderd

Wat ik nog steeds niet snap zijn de moeilijkheid graden.
Stel ik speel van 1>99 in normal maar mijn vrienden spelen elite.
Kan ik dan met me level 99 popje met hun spelen ?

• Jerry

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2012 @ 17:56:
Wat ik nog steeds niet snap zijn de moeilijkheid graden.
Stel ik speel van 1>99 in normal maar mijn vrienden spelen elite.
Kan ik dan met me level 99 popje met hun spelen ?
Yup, de moeilijkheidsgraad kan je veranderen in multiplayer. De loot is trouwens hetzelfde in elke gamemode :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• glennox
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-07-2023
Waarom kan ik nog niet spelen? ik had vernomen dat de release date 20 september was..

• Jerry

Jerry

Who?

glennox schreef op donderdag 20 september 2012 @ 18:35:
Waarom kan ik nog niet spelen? ik had vernomen dat de release date 20 september was..
19:00 uur wordt het gereleased ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Postius
Darth Malak schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:26:
[...]

Nergens voor nodig me persoonlijk aan te vallen.. Dat doe ik jou ook niet.

En speel D3 sinds de release en algemene gevoel van veel mensen was toch zeker dat D3 niet af is/was. Wat jij er nu voor een draai aangeeft is gebaseerd op los zand. Noem eens feiten dan? Maar begin eens met het noemen dan van die andere oorzaken waarover jij kennelijk wel logisch kunt nadenken.

Vergeet niet te noemen alle features die oorspronkelijk in D3 zaten maar uiteindeljik snel geschrapt zijn omdat de game anders niet op tijd af zou zijn. Er zijn hier genoeg threads op battle net over te vinden.

Maar goed, jij voelt je dus aangevallen als iemand kritisch is over D3 tov de verwachtingen van TL2. Prima.. To each his own. Ik heb veel plezier beleefd aan de eerste 100 uur D3, daarna werd het heel erg frustrerend en vervelend. Ik ga dus niet alles rechtpraten wat krom is in D3. Wacht dus met plezier op TL2 om me weer wat plezier te geven.. :) Vermoedt dat er erg veel D3 spelers vandaag TL2 gaan spelen...
Nee hoor ik voel me niet aangevallen, dat maak jij er alweer van. Zien wat je graag wilt zien ofzoiets denk ik. Net als dat het eraan ligt dat je D3 aanvalt en ik dat niet kan hebben. He? :? Nee als je met dat soort dingen komt heb ik inderdaad nog meer twijfels daarover want die redenatie is al helemaal vreemd. En het staat ook niet zo sterk om te zeggen dat je mensen niet persoonlijk moet aanvallen (wat ik niet doe ik beticht je van onjuiste informatie als de waarheid te presenteren) om het vervolgens zelf te doen.

De launch problemen van D3 lagen simpelweg aan de piek belasting. Dat zouden ze nooit aankunnen tenzij ze een gefaseerde release zouden doen.

Maar goed dit is het TL2 topic.

[ Voor 15% gewijzigd door Postius op 20-09-2012 18:44 ]

• glennox
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-07-2023
Jerry schreef op donderdag 20 september 2012 @ 18:36:
[...]

19:00 uur wordt het gereleased ;).
oke een klein detail haha. Nog 20 minuten :) ik kijk er naar uit

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-08 20:13
Ik krijg telkes I/O errors als ik wil launchen terwijl ik van andere mensen lees dat ze gewoon kunnen spelen >;[

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 18:03
stime schreef op donderdag 20 september 2012 @ 19:02:
Ik krijg telkes I/O errors als ik wil launchen terwijl ik van andere mensen lees dat ze gewoon kunnen spelen >;[
Heb hier hetzelfde probleem. Probeer nu hem opnieuw te instaleren...

Edit: Dit loste het probleem op. Kan nu wel spelen ;)

[ Voor 8% gewijzigd door NL-RaVeR op 20-09-2012 19:04 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste