Verwijderd

Wat ik begrepen heb is dat T1 een succes is op de 360. Ik sta er niet van te kijken als ze deel 2 dan eerst op de 360 uitbrengen om zo uit de schaduw van D3 te kunnen blijven en dan een paar maanden na D3 met T2 naar de PC komen.
D3 komt echt nog niet naar de console toe, zou er echt van staan kijken als dat deze generatie nog wordt.

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
Deel 2 gaat niet eerst op 360 uitkomen, als het al op 360 uitkomt.

http://www.eurogamer.net/...ght-2-is-too-big-for-xbla

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Dat betekend niet dat het niet op de xbox360 uit komt, het komt gewoon niet op XBLA omdat het te groot is zit een limiet aan ofzo. Ze kunnen het alsnog gewoon op DVD releasen, alleen is het wel makkelijker om even snel te kunnen downloaden als het wel op xbla staat.

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
Ze hebben niet echt een publisher enzo, dus ik zou er maar niet op rekenen.

• Bulls
Oh ze moeten het via digitale distributie doen zoals STEAM dus.

Als ze TL2 nou opdelen in 2 delen, dan zijn ze wel klein genoeg voor xbla

Verwijderd

MS wil ze vast wel helpen met een publisher, het is ook in het belang van MS dat ze er weer een RPG bij hebben want op de PS3 komt een D3 clone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Nu online

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Asskicker schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 23:00:
Oh ze hebben geen publisher. Ja nee die kunnen ze dan natuurlijk nooit vinden nee.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Asskicker schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 23:00:
Que? Runic heeft wel degelijk een publisher: Perfect World, van oudsher een Chinese MMO developer. Is trouwens ook de eigenaar van Runic.

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
mindcrash schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:46:
[...]

Que? Relic heeft wel degelijk een publisher: Perfect World, van oudsher een Chinese MMO developer. Is trouwens ook de eigenaar van Relic.
Relic Entertainment is wat anders dan Runic Games ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

psychoclown schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:48:
[...]

Relic Entertainment is wat anders dan Runic Games ;)
Hmja die bedoelde ik dus ook, tijd voor koffie en een edit :p

[ Voor 5% gewijzigd door mindcrash op 12-08-2011 16:04 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 14:49
Wat nieuwe Games Con Torchlight II screenshots. Ziet er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik vind het nog steeds te cheapo/kinderachtig uitzien, WoW heeft nog bijna betere graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Bulls schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:37:
Ik vind het nog steeds te cheapo/kinderachtig uitzien, WoW heeft nog bijna betere graphics.
Tja, smaken verschillen natuurlijk. Ik vind het wel goed dat bv. Torchlight II, Diablo III en Grim Dawn alle drie een duidelijk heel verschillende visuele 'look' hebben. Ben dan ook van plan alle drie genoemde games aan te schaffen en te spelen. Ik houd nu eenmaal van afwisseling! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Haay schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:30:
[...]

Tja, smaken verschillen natuurlijk. Ik vind het wel goed dat bv. Torchlight II, Diablo III en Grim Dawn alle drie een duidelijk heel verschillende visuele 'look' hebben. Ben dan ook van plan alle drie genoemde games aan te schaffen en te spelen. Ik houd nu eenmaal van afwisseling! >:)
Ik zou ze ook wel willen proberen, maar door elkaar spelen doe ik toch niet. Wellicht als ik even zat ben van één, dan een andere titel proberen.

GrimDawn ga ik zeker weten aanschaffen, maar TL2 weet ik nog zo net niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Bulls schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:37:
[...]

Het is een cartooneske stijl die er tevens voor zorgt dat het toegankelijk is voor heel veel mensen.
Zoals je zelf weet draait het toch om gameplay, als die goed is kijk je veelal toch door de graphics heen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik de screenies bekijk vind ik het juist erg sfeervol, maar dat is uiteraard een kwestie van smaak. Ben alleen erg benieuwd wanneer deze uitkomt want D3 staat bij mij toch echt op nr. 1 van de RPG's die ik wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
psychoclown schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:40:
[...]

Het is een cartooneske stijl die er tevens voor zorgt dat het toegankelijk is voor heel veel mensen.
Zoals je zelf weet draait het toch om gameplay, als die goed is kijk je veelal toch door de graphics heen :)
De graphics zijn ook niet belangrijk, het hoeft ook niet "over the top" grafisch te zijn. Maar ik vind het net iets te cartoony, doet me echt denken aan een xbox titel.

Sommigen vinden zelfs Diablo 3 nog te cartoony, maar die gaat nog net, oogt gewoon wat volwassener.

Maar goed ieder zijn smaak inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Torchlight 2 hands-on van incgamers.com.

Afbeeldingslocatie: http://www.incgamers.com/images/screenshots/29115blade.jpg
Max Schaefer seemed very pleased with the recent announcements for Diablo 3 which is the obvious competition for Torchlight 2. The fact that there are no mods allowed in Blizzard’s title excited Max because Torchlight 2 will be left wide open for the community to experiment with. Runic will also be supplying the Torchlight Editing tools, TorchEd 2.0 and 3D Studio max exporters to help the community change and add content, and this will without a doubt drive the game’s popularity with gamers who love to tinker.

[ Voor 58% gewijzigd door Haay op 23-08-2011 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Is er al meer bekend over de distributie? Zie het nog niet als Steam pre-order in de lijst staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Hurtebise schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 09:23:
Is er al meer bekend over de distributie? Zie het nog niet als Steam pre-order in de lijst staan.
Ze hebben nog geen release datum vrijgegeven. In de komende PAX 2011 (komend weekend) wordt de 4e klasse officieel onthuld, en misschien dat er dan ook info komt over een releasedatum. Runic Games is wel stellig dat de release nog dit jaar gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Vierde en laatste Torchlight 2 klasse en officiele prijs onthuld!
Runic Games has just revealed the fourth and final class for Torchlight 2. Prepare to manipulate ice and conflagrate your foes as the powerful Embermage!
Afbeeldingslocatie: http://gamelitist.com/press/wp-content/uploads/2011/08/Embermage_char_reveal-278x300.jpg
Runic Games has also revealed that Torchlight 2 will retail at the same $19.99 price point as its predecessor. That means that we’ll be getting way more features (including the much anticipated co-op) without paying a cent more than we did for the first game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu nog een releasedatum...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-06 21:20
Het kan toch niet lang meer duren... Kijk enorm uit naar deze game.. Is er al een maximale lvl cap aangegeven??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Nu online

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Rambie schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 22:44:
Het kan toch niet lang meer duren... Kijk enorm uit naar deze game.. Is er al een maximale lvl cap aangegeven??
Wat moet je met die info, zolang je niet weet hoeveel XP je nodig hebt per level-up, hoeveel tijd je kwijt bent aan het verkrijgen van die XP, hoeveel skillpoints of wat dan ook je krijgt per level-up, enz enz?

"Ja het maximum is level 7271".
Daar kan je toch helemaal niets mee.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

The Chosen One

Zie signature!

Heb nog niks gezien van de game eigenlijk en ga dat ook niet doen denk ik. Lekker beginnen zonder ook maar iets te zien is altijd leuk.

Hoeveel beter zijn de graphics dan deel 1? Nog nieuwe engine of gewoon verbeterd?

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

The Chosen One schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 21:04:
Heb nog niks gezien van de game eigenlijk en ga dat ook niet doen denk ik. Lekker beginnen zonder ook maar iets te zien is altijd leuk.

Hoeveel beter zijn de graphics dan deel 1? Nog nieuwe engine of gewoon verbeterd?
Zelfde graphics, zelfde engine (met enkele kleine verbeteringen volgens mij).

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Bij dat geneuzel over de releasedatum moet ik toch steeds weer denken aan dat nieuwsbericht van vorig jaar.
nieuws: Schaefer: Torchlight 3 verschijnt eerder dan Diablo III

Ondertussen is Torchlight II nog steeds niet gereleased en is men Diablo III al aan het betatesten. Ik mag hopen voor Schaefer dat TL II nog dit jaar uitkomt, anders zou Diablo III zelfs zomaar eerdeer uit kunnen zijn.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diablo 3 komt eind november / begin december waarschijnlijk maar als Torchlight 2 niet snel komt hoeft het voor de meeste niet meer vrees ik als ook Diablo en Skyrim uit zijn. Al is die laatste geen hack 'n slash.
Als ze al wel de prijs bekend maken maar geen releasedatum en niet verder komen dan "voor het einde van het jaar" voorspelt het niet veel goeds. Ik had gehoopt er de zomer mee door te komen tot aan D3 want aanvankelijk stond de release voor juli geplanned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:27
Verwijderd schreef op zondag 11 september 2011 @ 09:02:
Diablo 3 komt eind november / begin december waarschijnlijk maar als Torchlight 2 niet snel komt hoeft het voor de meeste niet meer vrees ik als ook Diablo en Skyrim uit zijn. Al is die laatste geen hack 'n slash.
Als ze al wel de prijs bekend maken maar geen releasedatum en niet verder komen dan "voor het einde van het jaar" voorspelt het niet veel goeds. Ik had gehoopt er de zomer mee door te komen tot aan D3 want aanvankelijk stond de release voor juli geplanned.
Bij Blizzard gaan ze hun best doen, maar er is nergens bevestigd dat het dit jaar nog uit gaan komen. Ze hebben nog een hoop te doen en het kan zo zijn dat het bij Q2 2012 zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Bij de release van Torchlight II wacht ik eerst een maandje voor ik hem aanschaf.
Had deel1 gepreordered en een paar weken later was hij voor minder voor de helft te krijgen.....

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Smurf
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:07
Sinned123 schreef op zondag 11 september 2011 @ 11:17:
Bij de release van Torchlight II wacht ik eerst een maandje voor ik hem aanschaf.
Had deel1 gepreordered en een paar weken later was hij voor minder voor de helft te krijgen.....
De prijs is al vastgesteld op $20. Lijkt me niet dat het spel snel in prijs zal dalen voor dat geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Ik heb volgens mij voor torchlight 1, 15euro betaald.
Wat overeen komt met die 20$.

Een week of 3 later was hij echter 7,50euro op steam en nog een paar maanden later 3,75euro.

Lichtelijk overdreven.
Release date 27oktober 2009, 50% korting op 19dec 2009, 75% korting op 30juni2010

Ik snap dat prijzen dalen, maar dat was wel erg rap.

[ Voor 19% gewijzigd door Sinned123 op 11-09-2011 12:26 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sbmuc schreef op zondag 11 september 2011 @ 09:17:
[...]

Bij Blizzard gaan ze hun best doen, maar er is nergens bevestigd dat het dit jaar nog uit gaan komen. Ze hebben nog een hoop te doen en het kan zo zijn dat het bij Q2 2012 zou worden.
Van Blizzard zul je sowieso geen datum horen voor eind oktober als ze hun Blizzcon hebben maar ik durf er wel vanuit te gaan dat het nog dit jaar wordt. Diablo is grotendeels af, alleen de hardware kan nog roet in het eten gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

The Chosen One

Zie signature!

Ik wacht ook wel weer op de 50% korting of meer bij Torchlight 2. Ligt eraan wanneer Diablo uitkomt. Ervoor dan wacht ik misschien nog wel langer.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Deze update van Runic Games is hier nog niet gepost, dus bij deze.

Since showing Torchlight II at PAX Prime, we've been hard at work! We want to keep you in the loop with what's brewing, but we're working on the final Act and want to keep it mostly under wraps. That way there are some surprises on launch day! :)

But if we can't tell you exactly what we're working on, we can at least show you that we're working. Brian Ward took some great photos of devs at their desks. We're here! And we're bringing you the game as fast as possible. :)

Met een paar foto's van het kantoor van Runic Games waar ze bezig zijn met programmeren van deze volgens mij geweldige game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ze streven nog steeds naar 2011 of ze volgen Blizzard en gaan ook naar 2012?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 20:44:
Maar ze streven nog steeds naar 2011 of ze volgen Blizzard en gaan ook naar 2012?
Ik had @RunicGames getweet hierover, en hun antwoord was: @Haay1971 thanks! Still plan to be out this year!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan hoop ik dat ze het gaan halen want ondertussen lopen ze al flink achter op hun originele planning van begin dit jaar en vervolgens ergens rond juni/juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 18:15:
Dan hoop ik dat ze het gaan halen want ondertussen lopen ze al flink achter op hun originele planning van begin dit jaar en vervolgens ergens rond juni/juli.
Runic Games: It will be out before Christmas unless someone on the team dies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Ik kijk ff door de Torchlight II FAQ op RunicGamesFansite.com en zie o.a. het volgende:

How big will the game be?
The entirety of Torchlight 1 is equal to the 2/3 of the first Act of Torchlight 2. There are three full Acts and one Boss Act in Torchlight 2. If you were to rush through the entire game, ignoring all side quests and exploration, it is estimated to take about 30 hours to complete the story, as opposed to the relaxed 6-8 hours it took to beat Torchlight 1 on normal.
--> Wow, klinkt GOED!

What are the features of the overworld?
The player will move through at least three distinct geographical areas, each with its own hub town. The world will include large outdoor areas, which will be randomized at the start of each game, but remain constant throughout that character's game. The overworld is said to include more side paths than the linear levels of the first Torchlight. Random dungeons and random events - such as coming across a caravan being attacked - are planned. The outdoor areas are divided into large, wide zones, and small "passes" that connect the zones.
--> Mooi, meer afwisseling voor meer replay-value! :)

Krijg steeds meer zin in TL2 !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Klinkt inderdaad erg goed :)
Ben benieuwd naar het eindproduct, als ik binnenkort wat tijd over heb zal ik de TS weer eens updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:27
Laten we hopen op een release eind dit jaar idd! Sowieso nu D3 uitgesteld is(ik verwacht echt pas eind Q2 / begin Q3 2012...) kunnen we ons een aantal maanden vermaken met TL2. Het online gebeuren moet wel goed werken..!

Dit jaar hebben we nog een aantal grote releases Skyrim / Battlefield 3 / (Dark Souls voor de console gamers ;) ) waar we ons tot eind dit jaar sowieso nog wel kunnen vermaken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
sbmuc schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 11:45:
Laten we hopen op een release eind dit jaar idd! Sowieso nu D3 uitgesteld is(ik verwacht echt pas eind Q2 / begin Q3 2012...) kunnen we ons een aantal maanden vermaken met TL2. Het online gebeuren moet wel goed werken..!

Dit jaar hebben we nog een aantal grote releases Skyrim / Battlefield 3 / (Dark Souls voor de console gamers ;) ) waar we ons tot eind dit jaar sowieso nog wel kunnen vermaken :).
Nou, ik verwacht D3 toch wel vóór mijn verjaardag (begin maart 2012) op mijn PC te hebben. Maar we zullen zien...

Eind deze maand komt Battlefield 3 uit, en die heb ik al in bestelling staan. Zal me daar wel mee vermaken tot Torchlight II uit komt, en dan eens kijken hoe verslavend die game is. :P Koop Torchlight II meteen 2 keer, zodat we thuis via m'n LAN lokaal kunnen multiplayeren. Iets wat met D3 niet mogelijk is. >:)
Sowieso is 2 x Torchlight II goedkoper dan 1 x Diablo 3, ha ha ha! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Leuk multiplayer filmpje van Torchlight II !!!
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=KRE7lIod6-c]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ziet er goed uit, ben benieuwd of ze dit jaar nog gaan halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
psychoclown schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:49:
Ziet er goed uit, ben benieuwd of ze dit jaar nog gaan halen :)
Nou, het lijkt er op dat ze eind 2011 niet meer gaan halen: Update from Travis Baldree.

Nou ja, liever een goede game met weinig bugs die begin 2012 uit komt, dan een game die ten koste van alles toch nog gereleased wordt, maar waar sommige dingen net niet goed werken en je met frustraties blijft zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haay schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 00:03:
[...]

Nou, het lijkt er op dat ze eind 2011 niet meer gaan halen: Update from Travis Baldree.

Nou ja, liever een goede game met weinig bugs die begin 2012 uit komt, dan een game die ten koste van alles toch nog gereleased wordt, maar waar sommige dingen net niet goed werken en je met frustraties blijft zitten.
Ok... who died?
Wel zwak... bij hoog en laag beweren dat het spel dit jaar gaat uitkomen tenzij er iemand in het team dood valt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Geweldige Hands-On (p)review van Torchlight II op de diablo.incgamers.com site door Flux, waarbij hij TL2 uitvoerig vergelijkt met de Diablo III beta. En uit die vergelijking komt TL2 er ERG goed uit!

Torchlight II Hands-On Report

Afbeeldingslocatie: http://diablo.incgamers.com/images/diiilogo-inc.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Diablo co-creator’s quest for “the $20 AAA game” (exclusive interview)

Afbeeldingslocatie: http://venturebeat.files.wordpress.com/2012/01/torchlight2_boxcover.jpg

Interessante interview met Max Schaefer over de huidige staat van Torchlight II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
Uit bovengenoemde Hands-on.
My biggest complaint about TL1 was the crappy skill trees, which had too few actives and too many utility passives with tiny % bonuses. [...] Torchlight 2 follows much the same skill tree system as TL1, with 3 tabbed trees per class, each with about 10 total skills. [..] That would be okay, except that again, there are nearly as many passives as actives, and I thus found myself using the same one or two skills per character during my whole play tests.
Met andere woorden, ze hebben op dat punt dus helemaal niets van TL1 geleerd.

Behoorlijke afknapper voor mij, ik vond heel het skillsysteem in TL1 echt waardeloos en had echt verwacht dat dit een van de belangrijkste punten zou zijn die in TL2 verbeterd zou worden. Dan kan je, wat mij betreft, nog zo'n gigantisch gevarieerde wereld maken, boordevol actie. Als je vervolgends het spel uit moet spelen met 4 bruikbare skills, hou het voor mij al gauw op.

Enige lichtpuntje is de mod-support, maar ik vind het erg vreemd dat de developers dat zelf niet inzien. Zeker gezien hun grootste concurent laat zien, hoe het wel moet.

[ Voor 4% gewijzigd door SirNobax op 25-01-2012 14:11 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

MadMarky schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 13:13:
Bij dat geneuzel over de releasedatum moet ik toch steeds weer denken aan dat nieuwsbericht van vorig jaar.
nieuws: Schaefer: Torchlight 3 verschijnt eerder dan Diablo III

Ondertussen is Torchlight II nog steeds niet gereleased en is men Diablo III al aan het betatesten. Ik mag hopen voor Schaefer dat TL II nog dit jaar uitkomt, anders zou Diablo III zelfs zomaar eerdeer uit kunnen zijn.
nieuws: Blizzard: Diablo III komt op 15 mei uit
Vergeet Torchlight III, waar blijft II?

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou leuk zijn wanneer meneer Schaefer nog even commentaar geeft. Eerst al de opmerking dat tenzij er iemand in het ontwikkelteam dood gaat de game voor kerst 2011 uit komt en vervolgens blijft het stil.
Het enige wat ze op de website vermelden (buiten felicitaties aan de D3 team) is dat ze nog steeds bezig zijn. Dat wordt straks stevige concurrentie voor ze als ook Path of Exile uit komt, wat gratis is te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ze kunnen het beter door developen en ergens in 2016 uit brengen wanneer de grootste D3 hype over is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Mja daarom moet je ook nooit van dat soort loze beloftes/statements roepen tenzij je echt zeker weet dat je het kan halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-08 21:24
Het plan om deel 2 en 3 te releasen voordat Diablo 3 uit zou komen was natuurlijk ook gedoemd om te mislukken. Uitstellen tot 2016 zoals hierboven geopperd wordt lijkt me overdreven maar beter releasen ze Torchlight II niet in mei of net daarvoor of erna. Ik zou minstens tot eind september wachten want tegen de enorme marketingmachine en fanbase van D3 kan Torchlight gewoon niet op, hoe tof het spel ook is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellsau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-01 14:07
Torchlight II is nu te pre-orderen via steam. Met als bonus dat je Torchlight I er gratis bij krijgt. Mocht je die al hebben op steam dan kan je hem giften aan een vriend.

De release date volgens steam is Summer 2012

[ Voor 11% gewijzigd door hellsau op 26-04-2012 11:30 ]

Dotabuff profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Via STEAM kost het €19, of €57 voor een Torchlight 4-pack. Maar wat houdt dat laatste nou in ? Dat je dan 4 licentiecodes krijgt, die dus €14,25 per stuk kosten?

Als dat zo werkt dan is het misschien een idee om gezamenlijk met een aantal mensen zo'n 4-pack te kopen zodat ieder per persoon goedkoper uit is. (tenzij je Runic Games een warm hart toedraagt en ze graag een paar extra euro'tjes toestopt ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Dat klopt Haay maar over het algemeen worden samenkoopacties niet toegestaan op tweakers door slechte ervaringen in het verleden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Heh heh, ik was ook niet van plan dat te organiseren. Sowieso zit ik niet zo krap bij kas dat die paar euro mij een seconde uit mijn slaap houden. :D

Maar het zou een tip voor vrienden kunnen zijn om het op die manier samen te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
Ik blijf erbij dat het geen goed idee is om zo dicht bij de release van Diablo 3 ook Torchlight II te gaan releasen maar zo te zien is men dat wel van plan. D3 komt 15 mei, Torchlight II ergens in de drie maanden erna. Zelf ben ik meer gecharmeerd van dit spelletje dan van Diablo 3 maar ik denk niet dat het de verkoopcijfers goed zal doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
TomAtTweakers schreef op donderdag 26 april 2012 @ 22:17:
Ik blijf erbij dat het geen goed idee is om zo dicht bij de release van Diablo 3 ook Torchlight II te gaan releasen maar zo te zien is men dat wel van plan. D3 komt 15 mei, Torchlight II ergens in de drie maanden erna. Zelf ben ik meer gecharmeerd van dit spelletje dan van Diablo 3 maar ik denk niet dat het de verkoopcijfers goed zal doen.
De game staat al een tijdje in de Top Sellers lijst van Steam, terwijl de game nog niet eens uit is. Dus ik denk dat het wel meevalt :P

Ik heb de game zelf ook gepre-orderd, dan krijg je deel 1 meteen gratis. Dus die ben ik nu lekker aan het spelen :)

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Avioto schreef op maandag 30 april 2012 @ 20:08:
[...]

De game staat al een tijdje in de Top Sellers lijst van Steam, terwijl de game nog niet eens uit is. Dus ik denk dat het wel meevalt :P

Ik heb de game zelf ook gepre-orderd, dan krijg je deel 1 meteen gratis. Dus die ben ik nu lekker aan het spelen :)
Precies hetzelfde hier. De eerste had ik nog niet en zelfs diablo 3 zal op een eind wel eens gaan vervelen, dan staat deze altijd nog in de library :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Maar hoeveel mensen zijn nou gestorven van dat ontwikkelteam?

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Een van de Runic developers is de game live aan het streamen de laatste paar dagen, en hij beantwoord ook vragen:

http://www.twitch.tv/iitiamatii

Hij is nu live maar het is rond 4 uur snachts daar denk ik op het moment dus waarschijnlijk niet lang meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
Postius schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 13:42:
Maar hoeveel mensen zijn nou gestorven van dat ontwikkelteam?
Waarschijnlijk een hele hoop want volgens de originele planning zouden binnen nu en 10 dagen Torchlight II en Torchlight III uit moeten komen. ;)

Maar serieus: het was gewoon een ontzettend stomme opmerking van Runic Games. Niet dat ik het erg vindt dat ze zich niet aan hun woord hebben kunnen houden want hoe meer tijd er in Torchlight II gestoken wordt, hoe beter het wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 19:22

Magic666

No one's neighbour!

Pheace schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 13:01:
Een van de Runic developers is de game live aan het streamen de laatste paar dagen, en hij beantwoord ook vragen:

http://www.twitch.tv/iitiamatii

Hij is nu live maar het is rond 4 uur snachts daar denk ik op het moment dus waarschijnlijk niet lang meer :)
3 uur verder en hij is nog steeds bezig.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarC
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:45
Ik heb zaterdag een beta invite gekregen, zijn er ook andere die een invite hebben gehad? lijkt me leuk om een keer met een groepje op vetaran of elite een stuk te spelen.

(account: Kuyam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
StarC schreef op maandag 14 mei 2012 @ 10:43:
Ik heb zaterdag een beta invite gekregen, zijn er ook andere die een invite hebben gehad? lijkt me leuk om een keer met een groepje op vetaran of elite een stuk te spelen.

(account: Kuyam)
Ik heb zaterdag ook een beta invite gekregen. Heb zondag eventjes kunnen spelen. Game ziet er erg polished uit. Heb de Outlander geprobeerd maar was niet erg enthousiast over hoe die speelt. Nog maar eens met een andere character-class proberen... Vooralsnog vind ik eigenlijk Path of Exile een leukere hack&slash game...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Wist niet eens dat er een beta begonnen was :)
Ik ben wel erg benieuwd naar jullie ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubjo99
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-07-2020
Ik ben sinds gister begonnen met de beta en ben intussen level 19 en ik moet zeggen dat het spel alleen maar verbeteringen is ondergaan, meer opties, grafisch beter, eigenlijk is gewoon alles beter! Een paar dingen:

Shopping-list voor je pet.
Betere interactie NPC's
Potions en scrolls in aparte inventory
quest items ook apart.
Een stuk minder identify items
Enchantments.
Algemene moeilijkheid van het spel is ook omhoog gekrikt naar mijn mening
Veel meer variatie in gebieden en dungeons
Sidequests naar mijn mening ook een stuk beter uitgewerkt.

En wat screens :)
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/ix5z0h.png
Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/300vd50.png
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/anheew.png
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/5lxmi0.png

Ik speel de Engineer class :)

Misschien dat ik nog wel een iets uitgebreider verslag doe, als ik de tijd en zin kan vinden :P

[ Voor 3% gewijzigd door rubjo99 op 17-05-2012 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
TomAtTweakers schreef op donderdag 26 april 2012 @ 22:17:
Torchlight 2 is gewoon een echt Diablo spel in een ander jasje. Spreekt veel mensen aan. Er gaan mensen van Diablo III naar T2 overstappen en andersom. Deze twee kunnen prima naast elkaar bestaan hoor. Kijk eens hoeveel WoW clonen het op het moment goed doen :P PS: je zou kunnen zeggen dat T2 de echte nieuwe diablo is qua speelstijl, als je kijkt naar het team dat er achter zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het team? Die 2 of 3 mensen bedoel je? De rest komt ergens anders vandaan volgens mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Brutal1ty schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 13:30:
[...]

Torchlight 2 is gewoon een echt Diablo spel in een ander jasje. Spreekt veel mensen aan. Er gaan mensen van Diablo III naar T2 overstappen en andersom. Deze twee kunnen prima naast elkaar bestaan hoor. Kijk eens hoeveel WoW clonen het op het moment goed doen :P PS: je zou kunnen zeggen dat T2 de echte nieuwe diablo is qua speelstijl, als je kijkt naar het team dat er achter zit.
Ik denk dat door T2 mensen juist Diablo 3 later willen proberen. Gezien T2 een goedkoop en erg leuk/toegankelijk spel is. Dan heb ik het over mensen die dit type spellen niet kennen of nog nooit gespeeld hebben.

Persoonlijk trekt T2 mij meer als Diablo 3 en ik weet niet waarom. De beta van Diablo voelde niet zo lekker als die van T2, or zelfs als T1. Vooral de combat voelt krachtig, elk schot, slag en stoot voel je heerlijk, bij Diablo was dit voor mij iets minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarC
  • Laatst online: 10:45
Dit weekend open beta weekend, inschrijven kan op www.torchlight2game.com en hoewel uit de tekst van de aankondiging niet blijkt dat deelname 100% zeker is, is het wel erg groot!

[ Voor 156% gewijzigd door StarC op 20-05-2012 15:52 . Reden: +eigen beta weekend key +weer weggehaald. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Kreeg ook net de e-mail binnen..nadat ik aan het bijkomen was van een middagje Diablo 3 :+
Heb Torchlight I met veel plezier gespeeld, krijg II kado van een maatje van me nog voor me verjaardag. Kga meteen ff de beta in duiken, ben erg benieuwd :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
Ik vind het spel echt goed wegspelen. Het enige minpunt is dat je iets te snel loopt. Het verschil tussen TL2 en D3 is dat TL2 echt als spel voelt en D3 meer als commercieel doel (niet dat ik D3 slecht vind trouwens!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga hem ook maar is proberen lijkt me echt tof hopelijk zit er dit keer wat meer diepgang in kwa verhaallijn.
Ben ook bezig met deel 1 en daar mis ik een goed verhaal namelijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 06:36
Never mind!

[ Voor 182% gewijzigd door Vecodo op 19-05-2012 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
wat een heerlijke game dit.
Hele middag al bezig maar ik vind het echt een toppertje.

Rennen is inderdaad te snel maar dat is snel op te lossen.
Vind de game iets "verslavender" qua gameplay dan T1 en D3 als ik eerlijk ben :)

Die pet blijft leuk en ook vissen is handig imo.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabberKooij
  • Laatst online: 12-09 12:12
Vandaag zowel D3 or de T2 beta aan het spelen, beide toppertjes. Dat wordt dus een 4 pack voor T2 zodat ik het met mijn zoons kan spelen :-) daarvoor vind ik D3 toch iets te duur.

Een erg blije gamer vandaag. En terwijl de D3 server er zo nu en dan weer eens uit vliegt heb ik dat met T2 nog niet meegemaakt...

Maak dagritmekaarten met mijn Picto-Selector op www.pictoselector.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Ziet er goed uit, ander stijltje dan ''de grote concurrent'' en de rest van de game lijkt meer op ''de voorganger van de huidige grote concurrent'' als jullie begrijpen wat ik bedoel =p Logisch aangezien een stel van de breinen achter die laatste ook achter dit spel zitten.

Lijkt me een hele goeie game en zeker voor de prijs een ''steal''.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een toffe game is dit zeg.Die grafische stijl is echt vet veel beter dan uit deel1,dit wordt toch wel een instant buy voor mij.Ook super dat je nu multiplayer hebt in deze game. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 12:14:
Wat een toffe game is dit zeg.Die grafische stijl is echt vet veel beter dan uit deel1,dit wordt toch wel een instant buy voor mij.Ook super dat je nu multiplayer hebt in deze game. _/-\o_
Euh, ze hebben grafisch bijna niks verandert in vergelijking met deel 1. De ontwikkelaars zeggen zelf dat ze bewust nauwelijks verbeteringen/upgrades aan de graphics gedaan hebben om het spel zo soepel mogelijk te kunnen draaien op zoveel mogelijk systemen! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
GabberKooij schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 21:34:
Vandaag zowel D3 or de T2 beta aan het spelen, beide toppertjes. Dat wordt dus een 4 pack voor T2 zodat ik het met mijn zoons kan spelen :-) daarvoor vind ik D3 toch iets te duur.

Een erg blije gamer vandaag. En terwijl de D3 server er zo nu en dan weer eens uit vliegt heb ik dat met T2 nog niet meegemaakt...
Logisch ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dreanor schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:07:
[...]

Euh, ze hebben grafisch bijna niks verandert in vergelijking met deel 1. De ontwikkelaars zeggen zelf dat ze bewust nauwelijks verbeteringen/upgrades aan de graphics gedaan hebben om het spel zo soepel mogelijk te kunnen draaien op zoveel mogelijk systemen! :+
Ik weet niet hoor maar je ziet duidelijk verschil alles ziet er een stuk strakker uit kwa effecten? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Zit ook te denken dit spel te kopen puur voor co-op gameplay. Wat mij echter aan Diablo 3 irriteert is het constant moeten kiten zodra je op Hell en Inferno komt. Je kan niet winnen door te vechten maar je moet constant vluchten en afstand houden. Hoe is dit in Torchlight 2 beta? Kan je hier wel stand houden en vechten zonder constant afstand te moeten nemen?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat kan zeker wel,als je met de berserker speelt is dat juist de bedoeling. :9
Vind het echt een goed spel niet te vergelijken met torchlight 1 deel 2 is namelijk
zoveel beter nu al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

Tsurany schreef op maandag 21 mei 2012 @ 01:58:
Zit ook te denken dit spel te kopen puur voor co-op gameplay. Wat mij echter aan Diablo 3 irriteert is het constant moeten kiten zodra je op Hell en Inferno komt. Je kan niet winnen door te vechten maar je moet constant vluchten en afstand houden. Hoe is dit in Torchlight 2 beta? Kan je hier wel stand houden en vechten zonder constant afstand te moeten nemen?
Wat kan je doen om het interesant/moeilijk te maken? Als je de boel gewoon kan soaken zonder te bewegen is het niet echte anders dan de D3 normal imo.

Maar eens de reviews hiervan afwachten, had TL1 toch wel een uurtje of 20 gespeeld, heerlijke braiddead game voor als je thuis komt na werk. Maar Krater komt ook, en D3 nog lang niet klaar..

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
bstard schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:19:
[...]

Wat kan je doen om het interesant/moeilijk te maken? Als je de boel gewoon kan soaken zonder te bewegen is het niet echte anders dan de D3 normal imo.

Maar eens de reviews hiervan afwachten, had TL1 toch wel een uurtje of 20 gespeeld, heerlijke braiddead game voor als je thuis komt na werk. Maar Krater komt ook, en D3 nog lang niet klaar..
?

Sorry, maar tactiek in hack n slash games gaat niet veel verder dan
1. Damage soaken
2. Kiten
Of
3. Kiten, af en toe klap uit delen en weer ontwijken.

Snap het probleem niet zo, het is altijd zo geweest in dit soort games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Goed artikel waarom Torchlight II erg interessant is, ook voor gamers die Diablo 3 geweldig vinden:
10 reasons you should preorder Torchlight 2 even if you love Diablo 3

De 10 redenen zijn:
  1. You will actually find Unique and Set Items
  2. Adjustable Difficulty
  3. Offline / LAN / Internet Play
  4. So Much Better than Torchlight 1
  5. More Content / Faster Paced than D3
  6. Perhaps Matt Uelmen’s best Soundtrack Ever
  7. The level design is the best in the ARPG class
  8. Permanent Character Choices
  9. Moddability
  10. Only US$ 20.00 (€ 18,99 in pre-order, op Steam).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Klinkt erg interessant, vond Torchlight I ook erg leuk maar niet met eenzelfde replayability niveau als in bijv. TQ of laat staan Diablo. Ik ben erg benieuwd wanneer ze TL2 gaan uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

als je de argumentatie, per punt, leest is het inderdaad interessant :)
Eerdaags ook maar een pre-orderen.

Edit: done 8)

[ Voor 7% gewijzigd door Magic666 op 22-06-2012 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Haay schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 10:51:
Goed artikel waarom Torchlight II erg interessant is, ook voor gamers die Diablo 3 geweldig vinden:
10 reasons you should preorder Torchlight 2 even if you love Diablo 3

De 10 redenen zijn:
  1. You will actually find Unique and Set Items
  2. Adjustable Difficulty
  3. Offline / LAN / Internet Play
  4. So Much Better than Torchlight 1
  5. More Content / Faster Paced than D3
  6. Perhaps Matt Uelmen’s best Soundtrack Ever
  7. The level design is the best in the ARPG class
  8. Permanent Character Choices
  9. Moddability
  10. Only US$ 20.00 (€ 18,99 in pre-order, op Steam).
Opzich wel leuk gedaan hoor, maar het fanboy gehalte is in al die artikelen wel hoog, niet alleen die maar gewoon all-round. Staan wel wat zinnige punten tussen maar die worden onder gesneeuwd door alle Unicorn's die regenbogen aan het poepen zijn over T2.

En ja ik weet dat dat een fansite is maar je kan toch een beetje normaal doen of niet? Men overdrijft wel erg, imo.

[ Voor 5% gewijzigd door Postius op 30-06-2012 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ach als je je daar al druk over gaat maken...

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Overdrijven? Alle 10 de punten, fanbased of niet, zijn wel waar.
Zeker met de uitleg die die op alle punten geeft.

Niet alle 10 de punten zijn "overhalers", maar de meeste wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Hoe dat artikel ook is, voor mij persoonlijk wint Torchlight 2 van Diablo 3.

Na nooit Diablo of Diablo 2 gespeeld te hebben wist ik het zeker. Diablo 3 werd een instant buy, no-brainer en DE game die mij zou introduceren in de Diablo wereld. Ik ben namelijk erg fan van Blizzard en heb 5 jaar lang WoW gespeeld, alle Warcraft games gespeeld en Starcraft.

Echter, ik speelde de beta van Diablo, las dat er real money shit erin kwam en dat het 100% online only is. Dit laatste punt boeit mij niet zo meer, real money vond ik gewoon erg zonde maar zou mijn gameplay niet beinvloeden maar die beta, het gevoel voor mij was er niet zoals het wel bij andere games van blizzard was.

Later speelde ik de Torchlight 2 beta en dat voelde gewoon zoveel beter, soepeler en leuker. Wat voor mij verrassend was want Torchlight 1 heb ik nooit uitgespeeld (tot enkele weken geleden dan :P).

Dus fanboy of niet, Tochlight 2 heeft veel punten over Diablo 3, met name LAN (ik LAN zo af en toe met vrienden), de pets welke je helpen en die je terug kan sturen met loot, mods (als een game mods toelaat dan is dat voor mij zo'n groot pluspunt, geeft aan dat de ontwikkelaar geeft om zijn playerbase) en de "cartoony" stijl.

Edit: Dit plaatje vind ik ook wel een leuke, al is hij wel erg aangepast om Torchlight 2 nog beter te laten lijken: http://www.funnyjunk.com/...Diablo+3+vs+Torchlight+2/

[ Voor 7% gewijzigd door Dreanor op 30-06-2012 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius

Knip

maar goed ik wacht wel even met posten in dit topic totdat het niveau iets stijgt. Want een spel want niet eens uit is al zalig verklaren....zucht.

Als je op deze manier post, kan je dat dan ook maar beter laten

Knip

[ Voor 99% gewijzigd door PWM op 01-07-2012 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Snip

[ Voor 189% gewijzigd door PWM op 01-07-2012 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-07 14:25

HaX0r

n00b

Heb de beta gespeeld. Maar kon maar tot level 21 komen dus ik heb niet het hele spel mee gemaakt. Ik moet wel zeggen dat niet elke class even interessant is. De opbouw van levels en vijand positionering schreeuwt echt om een ember mage of een berserker. Maar dat was enkel in de beta en het wordt vast nog wat meer uitgebalanceerd.

Het inventory systeem werkt goed je bent er weinig tijd aan kwijt. Het enige wat jammer is is dat je zelf goed naar de stats moet kijken want betere stats dan je equipped item worden niet duidelijk aangegeven. Daarnaast kan je vaak beter een wat minder item met een interessantere bonus nemen.

De locaties zijn sterk variërend en de omgevingen en de side-quests die je tegen komt zijn allemaal random gegenereerd. Het enige mindere hier aan is is dat het verschil tussen een main-quest en een side-quest bijna niet te zien is. Ze voelen beiden even belangrijk/onbelangrijk. Toch bleef het spel mij 2 playthroughs boeien. Het speelt heel erg lekker weg en blijft gewoon lang leuk. Door de verschillende omgevingen quests maar vooral de verschillende vijanden die je tegen komt en skills die je verkrijgt. Het builden van een character is zelden zo leuk geweest in een hack & slash rpg.

Ik heb hem ge pre-ordered en kan niet wachten om aan het einde van de maand het echt te gaan spelen.

Niet geschoten is altijd mis.

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste