Hoe dat artikel ook is, voor mij persoonlijk wint Torchlight 2 van Diablo 3.
Na nooit Diablo of Diablo 2 gespeeld te hebben wist ik het zeker. Diablo 3 werd een instant buy, no-brainer en DE game die mij zou introduceren in de Diablo wereld. Ik ben namelijk erg fan van Blizzard en heb 5 jaar lang WoW gespeeld, alle Warcraft games gespeeld en Starcraft.
Echter, ik speelde de beta van Diablo, las dat er real money shit erin kwam en dat het 100% online only is. Dit laatste punt boeit mij niet zo meer, real money vond ik gewoon erg zonde maar zou mijn gameplay niet beinvloeden maar die beta, het gevoel voor mij was er niet zoals het wel bij andere games van blizzard was.
Later speelde ik de Torchlight 2 beta en dat voelde gewoon zoveel beter, soepeler en leuker. Wat voor mij verrassend was want Torchlight 1 heb ik nooit uitgespeeld (tot enkele weken geleden dan

).
Dus fanboy of niet, Tochlight 2 heeft veel punten over Diablo 3, met name LAN (ik LAN zo af en toe met vrienden), de pets welke je helpen en die je terug kan sturen met loot, mods (als een game mods toelaat dan is dat voor mij zo'n groot pluspunt, geeft aan dat de ontwikkelaar geeft om zijn playerbase) en de "cartoony" stijl.
Edit: Dit plaatje vind ik ook wel een leuke, al is hij wel erg aangepast om Torchlight 2 nog beter te laten lijken:
http://www.funnyjunk.com/...Diablo+3+vs+Torchlight+2/
[
Voor 7% gewijzigd door
Dreanor op 30-06-2012 22:24
]