Ja, DynaFix is hard lachen... Na 2 kansloze reparatiepogingen (1e niks gevonden, 2e keer boardswap zonder m'n prob op te lossen + nieuw probleem er bij, zie vorige posts voor details

) is het een 3e keer opgestuurd maar kwam de koerier te vroeg (dit was maandag de 13e) en heb ik het met de envelop die ze dan geven opgestuurd. Het viel me op dat de envelop exact gelijk is aan wat ze normaal gebruiken dus ik hoopte dat het me niet veel tijd zou kosten.
Met TNT het pakket gevolgd en het werd keurig de volgende dag al afgeleverd, dus ik dacht, dat valt mee. Vervolgens zie ik zowel woensdag als donderdag de HTC repairtracker niet updaten dus ik bel maar eens naar dynafix en daar zeggen ze vrolijk dat als het niet via de koerier gaat, het een stuk langer duurt om het pakket in te checken (iets van 1 keer per week de random dingen inchecken

) dus ik dikke pech.
Dus ik kijk maandag, geen verandering. Ik kijk dinsdag, geen verandering. Dus ik bel maar weer eens (tis nu letterlijk een week daar dus zo langzamerhand mag het wel zou je zeggen..) en krijg van de helpdesk te horen dat dit wel heel vreemd is en dat ze hoogstens 2 dagen had verwacht.. Right. Maar dan komt de klapper, waarvan ik al dacht "hm, das raar maar ok": het formulier dat ik van HTC gekregen heb om mee te sturen naar DynaFix gaat over een repair, niet een swap. DynaFix wist dus ook niks van die swap. Geluk bij een ongeluk zal ik maar zeggen..
Maar weer bellen met HTC en daar zeggen ze ja, oeps, het is een swap en die is goedgekeurd dus dat gaan we doorgeven aan DynaFix. Word ik even later teruggebeld met dat het nog zeker een dag 2-3 gaat duren voordat ze dat kunnen aanpassen want het toestel was nog niet ingecheckt bij DynaFix dus konden ze de status niet veranderen. Ze gaat me terugbellen wanneer het allemaal ok is..
Vandaag zie ik dat de status is veranderd naar "service is complete" dus ik ben benieuwd hoe het dit keer gaat aflopen...
@geldermalsen:
Tja, dat zuigt maar daar ontkom je niet meer aan. Je kunt dat soort lokale reparatiedingen wel proberen maar als je het op garantie gooit gaan ze waars toch wel je IMEI en zo checken.
Misschien is het wel een idee voor de OP om ergens duidelijk te vermelden dat je voor je je toestel ter reparatie opstuurt, absoluut 100% zeker moet zijn dat alles stock is, want zodra ze ook maar iets merken dat niet default is ben je het haasje. Daar jagen ze blijkbaar ook echt op, want toen ik de 2e keer belde voor m'n probleem begon zo'n helpdesk flip met "je hebt dus een probleem met 3rd party software" toen ik het had over de standaard youtube app die in elke officiele ROM zit om als voorbeeld te dienen van iets wat het toestel warm maakt...
@Xool
Als ik je verhaal zo lees ben ik vooral verbaasd dat je niet al heel veel langer geleden je apparaat opgestuurd hebt... Je hebt duidelijk hardware problemen. Mijn HD2 is (was?) trouwens van begin december en ik heb die puntjes ook, verder heb ik geen van jouw symptomen (op een vastloper hier en daar na). Tenminste, tot voor m'n 2e reparatie niet, hehe, aangezien ik dat uit zichzelf dingen doende probleem ook heb/had na de boardswap.