• qrst
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 22:07
Dat is mooi balen dat ze je hebben geregistreerd. Ik heb altijd gedacht dat HTC het niet zo erg vindt als je andere custom software erop zet. Blijkbaar wel...

Ik ken geen andere reparatie adres. Misschien de zwarte markt ofzo maar of ze het daar goed doen...Mocht je nog een tweedehandse willen, ik heb er een op V&A gezet :)

• geldermalsen
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:31
Ik neem geen 2e handse meer :) en zeker niet 1 waar ook een andere rom opstaat :)

Niemand een reparatie adres :) des te langer ik er mee bezig ben hoe zieker ik ervan word!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

geldermalsen schreef op donderdag 23 september 2010 @ 14:56:
Hartstikke bedankt, echter omdat ik absoluut niet wist dat er een andere loader eropstond heb ik hem zo verstuurd naar HTC.

Mijn imei nummer staat nu geregistreerd als vervallen garantie. Ik heb dus nooit geen garantie meer.

Weet iemand een goed reparatie adres?
Wat je zou kunnen proberen is een Dynafix balie in een Vodafone winkel... Deze reparen zelf, toestel hoeft dus niet opgestuurd te worden.

Cogitationis poenam nemo patitur

• geldermalsen
Alleen het probleem is denk ik dat het dan nog steeds 325 euro kost? Maar is het proberen waard.

• Kittekat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-03 19:07

Kittekat

Kittekat voor een Fitte kat

Ik weet niet of dit al een keer voorbij is gekomen maar ik heb het volgende probleem,

Mijn hd2 verbreekt steeds zelf zijn verbinding met het netwerk. Elke keer als ik de telefoon pak of verplaats dan verbreekt hij de verbinding met het netwerk. Erg storend vooral met internetten enz.

Kittekat.net ....

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:36

Termy

valt er nog wat te fragge?

sl1200 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 12:31:
Al eerder een post geplaatst over een kapotte ophangknop. Toestel is inmiddels 2x naar DynaFix geweest en wederom (nu dus voor de 3e keer) hetzelfde probleem....
Ja, DynaFix is hard lachen... Na 2 kansloze reparatiepogingen (1e niks gevonden, 2e keer boardswap zonder m'n prob op te lossen + nieuw probleem er bij, zie vorige posts voor details :P) is het een 3e keer opgestuurd maar kwam de koerier te vroeg (dit was maandag de 13e) en heb ik het met de envelop die ze dan geven opgestuurd. Het viel me op dat de envelop exact gelijk is aan wat ze normaal gebruiken dus ik hoopte dat het me niet veel tijd zou kosten.

Met TNT het pakket gevolgd en het werd keurig de volgende dag al afgeleverd, dus ik dacht, dat valt mee. Vervolgens zie ik zowel woensdag als donderdag de HTC repairtracker niet updaten dus ik bel maar eens naar dynafix en daar zeggen ze vrolijk dat als het niet via de koerier gaat, het een stuk langer duurt om het pakket in te checken (iets van 1 keer per week de random dingen inchecken :o) dus ik dikke pech.

Dus ik kijk maandag, geen verandering. Ik kijk dinsdag, geen verandering. Dus ik bel maar weer eens (tis nu letterlijk een week daar dus zo langzamerhand mag het wel zou je zeggen..) en krijg van de helpdesk te horen dat dit wel heel vreemd is en dat ze hoogstens 2 dagen had verwacht.. Right. Maar dan komt de klapper, waarvan ik al dacht "hm, das raar maar ok": het formulier dat ik van HTC gekregen heb om mee te sturen naar DynaFix gaat over een repair, niet een swap. DynaFix wist dus ook niks van die swap. Geluk bij een ongeluk zal ik maar zeggen..

Maar weer bellen met HTC en daar zeggen ze ja, oeps, het is een swap en die is goedgekeurd dus dat gaan we doorgeven aan DynaFix. Word ik even later teruggebeld met dat het nog zeker een dag 2-3 gaat duren voordat ze dat kunnen aanpassen want het toestel was nog niet ingecheckt bij DynaFix dus konden ze de status niet veranderen. Ze gaat me terugbellen wanneer het allemaal ok is..

Vandaag zie ik dat de status is veranderd naar "service is complete" dus ik ben benieuwd hoe het dit keer gaat aflopen...

@geldermalsen:
Tja, dat zuigt maar daar ontkom je niet meer aan. Je kunt dat soort lokale reparatiedingen wel proberen maar als je het op garantie gooit gaan ze waars toch wel je IMEI en zo checken.
Misschien is het wel een idee voor de OP om ergens duidelijk te vermelden dat je voor je je toestel ter reparatie opstuurt, absoluut 100% zeker moet zijn dat alles stock is, want zodra ze ook maar iets merken dat niet default is ben je het haasje. Daar jagen ze blijkbaar ook echt op, want toen ik de 2e keer belde voor m'n probleem begon zo'n helpdesk flip met "je hebt dus een probleem met 3rd party software" toen ik het had over de standaard youtube app die in elke officiele ROM zit om als voorbeeld te dienen van iets wat het toestel warm maakt...

@Xool
Als ik je verhaal zo lees ben ik vooral verbaasd dat je niet al heel veel langer geleden je apparaat opgestuurd hebt... Je hebt duidelijk hardware problemen. Mijn HD2 is (was?) trouwens van begin december en ik heb die puntjes ook, verder heb ik geen van jouw symptomen (op een vastloper hier en daar na). Tenminste, tot voor m'n 2e reparatie niet, hehe, aangezien ik dat uit zichzelf dingen doende probleem ook heb/had na de boardswap.

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Im heb hiernu een HD2 van een collega en daar staat standaard geen .net compact 3.5 op.
Waar kan ik een cab file downloaden die ik op deze HD2 kan installen ?

GamiQ, de game notes app met game maps!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Heb je daadwerkelijk gegoogled of in deze reeks gekeken?

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-08 15:01

JeeVee

Mens agitat molem

TomTom en HD2 :(

Ik gebruik al heel lang TomTom op al mijn voorgaande HTC toestellen en met succes. Op de HD2 (stock ROM 1.66.404.1 (76641) NLD) met Navigator-versie 7.918(9193) zijn er bij mij twee problemen:

1. "Lag". De cursor (het pijltje) op het TomTom scherm ijlt 10-15m na t.o.v. de werkelijke positie. Ik kon dit corrigeren door de POI uit te zetten. Nadeel hiervan is dat uiteraard de informatie van de POI niet wordt weergegeven. 8)7

2. Bij stilstand, bijv. bij een stoplicht, gaat het scherm willekeurig draaien. Pas na enkele meters weer te hebben gereden houdt dit op. Dit is erg lastig als je bijv een bocht moet maken. :?

Wie heeft ervaring met deze problemen en nog beter hoe deze op te lossen? Mogelijk geeft een nieuwere radio-versie verbetering. Huidige radioversie is 2.06.

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

• Roelf-99
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-11-2022
JeeVee schreef op donderdag 23 september 2010 @ 22:10:
TomTom en HD2 :(

Ik gebruik al heel lang TomTom op al mijn voorgaande HTC toestellen en met succes. Op de HD2 (stock ROM 1.66.404.1 (76641) NLD) met Navigator-versie 7.918(9193) zijn er bij mij twee problemen:

1. "Lag". De cursor (het pijltje) op het TomTom scherm ijlt 10-15m na t.o.v. de werkelijke positie. Ik kon dit corrigeren door de POI uit te zetten. Nadeel hiervan is dat uiteraard de informatie van de POI niet wordt weergegeven. 8)7

2. Bij stilstand, bijv. bij een stoplicht, gaat het scherm willekeurig draaien. Pas na enkele meters weer te hebben gereden houdt dit op. Dit is erg lastig als je bijv een bocht moet maken. :?

Wie heeft ervaring met deze problemen en nog beter hoe deze op te lossen? Mogelijk geeft een nieuwere radio-versie verbetering. Huidige radioversie is 2.06.
Ik ervaar exact dezelfde problemen ook met deze Tomtom versie, maar met een andere rom (Artemis 33.1) en radio-versie (2.07.51.22.2)

• HellStorm666
  • Laatst online: 15:14
Voor de navigatie is een mooie oplossing op XDA.
Een driver die tussen je GPS en software komt.
Daardoor wordt TomTom preciezer (geen lag), en wordt ook de compas gegevens gebruikt, waardoor ie dus altijd weet welke kant je op kijk.

naam weet ik ff niet meer, maar wat zoeken op XDA zal alles moeten oplossen.

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Verwijderd

In zaltbommel zit een bedrijf die hem kan herstellen, ik heb mijn htc er ook laten repareren, zal morgen
even het adres opzoeken

groeten martin

i
lamquoctrung schreef op donderdag 23 september 2010 @ 15:50:
Dat is mooi balen dat ze je hebben geregistreerd. Ik heb altijd gedacht dat HTC het niet zo erg vindt als je andere custom software erop zet. Blijkbaar wel...

Ik ken geen andere reparatie adres. Misschien de zwarte markt ofzo maar of ze het daar goed doen...Mocht je nog een tweedehandse willen, ik heb er een op V&A gezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu gebruik ik al bijna een jaar de HTC HD2, sinds gisteren met een custom rom.
De eerste reactie, had ik veel eerder moeten doen ! ;) ;)
Maar ik heb een vraag, met welk programma kan ik mijn contacten plus de ingestelde
beltonen als backup wegschrijven. Als ik nu een hard reset geef moet ik telkens mijn beltonen
weer aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Jongens ik heb mijn netwerkverbinding verkloot. Ik ben op vakantie geweest en had mijn toegangspunt verwijderd zodat ik niet voor een datakosten verrassing zou komen. Nu krijg ik op geen enkele manier vodafone meer ingesteld.

Is er een manier om al je bestaande connecties te verwijderen via register oid? Ik heb er eentje in staan en dan doet mijn internet het ook alleen het probleem is dat ik de proxy niet kan uitschakelen want dan schakelt hij de complete verbinding uit.

Opnieuw verbinding maken via de wizard werkt dus ook niet meer. De verbinding die ik aangemaakt had kan ik niet meer aanpassen naar Vodafone en de gegevens van Vodafone. Als ik wel een proxy instel volgens de juiste ip gegevens dan werkt mijn gmail niet dus die proxy moet gewoon uitkunnen maar als ik die nu uitvink dan verwijderd hij ook het vinkje bij "deze verbinding heeft toegang tot internet". Krijg ik ook met geen mogelijkheid meer aan....

Vaag allemaal maar mischien kennen jullie het...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-07 17:38
HellStorm666 schreef op donderdag 23 september 2010 @ 22:52:
Voor de navigatie is een mooie oplossing op XDA.
Een driver die tussen je GPS en software komt.
Daardoor wordt TomTom preciezer (geen lag), en wordt ook de compas gegevens gebruikt, waardoor ie dus altijd weet welke kant je op kijk.

naam weet ik ff niet meer, maar wat zoeken op XDA zal alles moeten oplossen.
Daar zou je mij ook blij mee maken.... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 16:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

kbloem schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 08:39:
Jongens ik heb mijn netwerkverbinding verkloot. Ik ben op vakantie geweest en had mijn toegangspunt verwijderd zodat ik niet voor een datakosten verrassing zou komen. Nu krijg ik op geen enkele manier vodafone meer ingesteld.

Is er een manier om al je bestaande connecties te verwijderen via register oid? Ik heb er eentje in staan en dan doet mijn internet het ook alleen het probleem is dat ik de proxy niet kan uitschakelen want dan schakelt hij de complete verbinding uit.

Opnieuw verbinding maken via de wizard werkt dus ook niet meer. De verbinding die ik aangemaakt had kan ik niet meer aanpassen naar Vodafone en de gegevens van Vodafone. Als ik wel een proxy instel volgens de juiste ip gegevens dan werkt mijn gmail niet dus die proxy moet gewoon uitkunnen maar als ik die nu uitvink dan verwijderd hij ook het vinkje bij "deze verbinding heeft toegang tot internet". Krijg ik ook met geen mogelijkheid meer aan....

Beetje mosterd na de maaltijd maar als je het mij vraagt heb je niet echt de handigste weg gekozen om data-kosten te voorkomen. Als je gegoogled had voordat je ging prutsen was je op applicaties als Nodata en Nodatainroaming gekomen en dan had je al deze ellende niet gehad.

Dat gezegd hebbende; het moet wel mogelijk zijn al je netwerkinstellingen opnieuw automatisch van de provider te downloaden. Ik weet niet hoe dat bij Vodafone gaat; bij Telfort moet ik inloggen op mijn Telfort account (vanaf een pc met internet) en dan kan ik me alle instellingen laten toesturen via sms.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:42
Kennis van me heeft ook een HTC HD2 gekocht maar vindt het niks. Blijkbaar kan deze niet worden aangesloten op zijn Apple laptop, is dat zo??

Na 1 dag in gebruik gaat hij deze proberen te verkopen 8)7
SnoeiKoei schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 09:21:
[...]

Beetje mosterd na de maaltijd maar als je het mij vraagt heb je niet echt de handigste weg gekozen om data-kosten te voorkomen. Als je gegoogled had voordat je ging prutsen was je op applicaties als Nodata en Nodatainroaming gekomen en dan had je al deze ellende niet gehad.

Dat gezegd hebbende; het moet wel mogelijk zijn al je netwerkinstellingen opnieuw automatisch van de provider te downloaden. Ik weet niet hoe dat bij Vodafone gaat; bij Telfort moet ik inloggen op mijn Telfort account (vanaf een pc met internet) en dan kan ik me alle instellingen laten toesturen via sms.
Ik ben net overgestapt naar Vodafone en ik kreeg ook een sms waarin de instellingen stonden voor internet en mms.
Bel anders ff naar 1200 (helpdesk)

[ Voor 68% gewijzigd door Ferry34 op 24-09-2010 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-09 12:49
Er is een nieuwe radio uit 2.14.50.04 met name het geluid zou beter moeten zijn ik ga hem zo maar is even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 23:07:
In zaltbommel zit een bedrijf die hem kan herstellen, ik heb mijn htc er ook laten repareren, zal morgen
even het adres opzoeken

groeten martin

i
[...]
Dat zou mooi zijn! ik wacht het adres even af _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Laatst online: 30-08 12:55
jan-willem3 schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 11:12:
Er is een nieuwe radio uit 2.14.50.04 met name het geluid zou beter moeten zijn ik ga hem zo maar is even proberen.
Ook geinstalleerd!

Meerdere mensen melden betere ontvangst, maar wel slechtere batterij duur.....we gaan het zien, zal van het weekend eens testen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Er is trouwens ook een hele nieuwe ROM beschikbaar, schijnt een officiele te zijn die nog niet op de HTC staat!

RUU_Leo_1_5_TMOUS_3.14.531.0_Radio_15.42.50.09U_2. 14.50.04_LEO_1.5_Ship.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRXed schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 18:03:
Er is trouwens ook een hele nieuwe ROM beschikbaar, schijnt een officiele te zijn die nog niet op de HTC staat!

Dat is een rom voor T-Mobile USA. De non branded HTC HD2 gebruikers komen er weer bekaaid af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthiasH
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-08 23:41
Tweakers,

Hoe kan ik Android op mijn HD2 installeren?

Matthias

Sorry, had nu pas gelezen dat ik daarvoor op een ander topic moest zijn... 8)7

[ Voor 39% gewijzigd door MatthiasH op 24-09-2010 19:17 ]

• Termy

Termy

Dat zou niet zo lastig moeten zijn. Ik heb zelf al meerdere malen zelf de verbinding weer opgezet en volgens vodafone kan je het helemaal niet automatisch doen (of is het een vodafone branded ding?). Wel herinner ik mij dat ie 1 keer automatisch de boel ingesteld had (na een sms of zo.. geen idee, tijdje geleden) maar dan stelt ie ook de proxy in en dat wil je toch niet.

Verwijder alle modem verbindingen, maak dan een nieuwe en noem die Vodafone Live! (weet niet of dit echt uit maakt maar goed), kies cellular line GPRS/3G (ff geen idee hoe dit in NL heet en helaas heb ik m'n nieuwe HD2 nog niet, maar zoiets iig), de server naam is live.vodafone.com (ja, .com, niet .nl) en login/pw is vodafone/vodafone. Dit zou direct moeten werken. Dit werkt voor iig altijd.

@Ferry34
Verbinding als HDD schijnt gewoon te werken met MAC en verder is er nog ziets als dit wat ik in 2secs googlen al vond... Maar ik vraag me af wat ie wil syncen tussen een mac en z'n WM mob hehe.

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:29
Verwijderd schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 18:57:
[...]

Dat is een rom voor T-Mobile USA. De non branded HTC HD2 gebruikers komen er weer bekaaid af.
Ja.. :X echt onbegrijpelijk. :/

Verwijderd

Volgens mij kan je dit op je telefoon doen.

Als je naar het Settings (instellingen) tabblad gaat, dan moet je op menu drukken en dan kiezen voor more (meer). Dan kies je voor verbindingen en dan verbindingsinstellingen. Daar staat dan je land + provider, als je dan op OK drukt stelt hij het volgens mij weer goed in. Probeer het eens uit.

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Ik draai sinds kort met Opera 10 op de nieuwste stock rom. Ik vroeg me af of iemand dit probleem herkent:

Elke keer als ik Opera voor opnieuw start wordt de eerste website waar ik naar toe surf niet geopend. Na een refresh wordt hij gewoon geladen, en elke andere pagina daarna ook. Sluit ik opera af, en open weer een pagina, hetzelfde probleem. Even voor de duidelijkheid, het gaat niet om de pagina met de 'snelkoppelingen' maar echt om elke andere website die ik open.

Ik ben er nu aan gewend en weet dat ik direct refresh moet aanklikken de eerste keer, maar toch zou ik het graag oplossen. Google heeft mij niet geholpen :(

• mrpink83
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Ik heb de afgelopen tijd alleen nokia's gehad (n95, 5800 en n97) dus ik moet ontzettend bijlezen voor win 6.5 (en android btw), maar ik kom hier even niet zo snel uit.

Hoe kan ik instellen dat mijn HD2 voor wifi kiest als ik thuis (of ergens ben waar ik de wifi sleutel ken) ben en niet voor mijn mobiele verbinding gaat? Dit ivm bijvoorbeeld filmpjes kijken via youtube (dat sneller gaat met wifi natuurlijk). Met symbian kon ik een rangorde maken.

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-08 20:25
Dat doet hij automatisch als je WiFi aan hebt staan.

• mrpink83
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
teake schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 19:23:
Maar dan staat Wifi de hele tijd aan. En dat wil ik ook niet ivm accu gebruik.

Verwijderd

Vroeger op mijn nokia n95 had ik een app met de naam alarm .Als mijn mobieltje ergens op een tafel lag en ik raakte het aan of nam het op ging er een alarm af(een hard geluid).Mijn vraag hebben ze ook zoiets voor de htc hd2 met android erop??

Verwijderd

teake schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 19:23:
http://member.america.htc...7_Desire_HTC_UM_Dutch.pdf

blz 128 even kijken.

Sorry is voor mrpink83 bedoeld

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2010 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Co0kie's Home Tab v2.0.0 Beta is uit. Voor wie het graag wilt proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Verwijderd schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 21:41:
Vroeger op mijn nokia n95 had ik een app met de naam alarm .Als mijn mobieltje ergens op een tafel lag en ik raakte het aan of nam het op ging er een alarm af(een hard geluid).Mijn vraag hebben ze ook zoiets voor de htc hd2 met android erop??
Vraag dit even in het Android topic, dit is het WinMo topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Dit is voor Android en dit topic gaat nog altijd over WinMo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XooL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:57
Ha allemaal!

Even een update m.b.t. de status van mijn HD2 reparatie; enkele pagina's (week) geleden gaf ik aan flinke problemen te hebben met mijn HD2; vlekken in het scherm en vele vastlopers. Welnu, hierover ontstond even de vraag m.b.t. mijn telefoon; een uitzondering, of de HD2 gewoon een apparaat met flinke gebreken...

Even los daarvan: Inmiddels heb ik bericht terug van Dynafix. Het opmerkelijke is dat de klacht ook verkeerd staat genoteerd; de vastloper staat vermeld, terwijl ik 'm primair voor de display had opgestuurd... Hoe dan ook: er zou vochtschade zijn geconstateerd... Ik kan kiezen:
  1. Ongerepareerd retour en €35.70 betalen ;(
  2. Product wordt door dynafix in de prullenbak gegooid... ;w
Dit heeft mij flink verbaasd; daar mijn telefoon nog geen spatje water binnen heeft gehad zolang ik het apparaat in bezit heb (november 2009)... Daarnaast draag ik 'm praktisch altijd in de pouch, en kan ik het vochtprobleem technisch gewoon niet relateren met het scherm en de vastlopers (immers; er is geen trigger voor het vastlopen, zoals BT of WiFi); maar het gaat compleet random (zo ook vele recenties op het internet die hierover meespreken).

Eigenlijk geloof ik Dynafix dus gewoon niet. Als je Googled op Dynafix en vocht; die je dat dit bedrijf er kennelijk een handje van heeft om moeilijke problematiek te bestickeren met vochtschade. Iemand van jullie daar ervaringen mee?

Zojuist heb ik gebeld met HTC (zij zijn immers verantwoordelijk voor de garantie); en de dame vertelde mij dat er kennelijk een vochtindicator in het apparaat zit, en dat Dynafix er altijd een foto bij maakt. Welnu, deze gaat ze me toesturen. Hierbij heb ik wel aangegeven dat ik tenminste op die foto dan ook mijn IMEI en S/N wil hebben (straks maken ze gewoon een foto van een andere), maar dat kon ze me niet beloven. Hoe dan ook: als het goed is, heb ik binnen een half uur de foto's, en zal ze dan hier posten.

Tot die tijd even de vraag aan mijn mede-tweakerts; Hoe zijn jullie ervaringen met Dynafix/de HD2/Vochtschade <- kies een onderdeel uit; liefst alle drie! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
  • Laatst online: 10:22
Ik kan alleen maar zeggen dat mijn HD2 een regenbui + daarna een vochtige broek heel goed heeft overleefd. En mijn broek (was een pantalon) was écht doorweekt door de regen!

Ik vind het zuur voor je dat Dynafix zo moeilijk doet. Hopelijk valt alles uiteindelijk voor je mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

Vochtschade hebben ze niks over gezegd tegen mij, ondanks dat ik hem 2 keer opgestuurd heb en zo. Misschien heb je gewoon pech gehad en is er 1 of andere spat ergens in gekomen..? Die plekken op het display en zo geven wel zoiets aan (hoe krijg je anders vlekken?).

Sowieso is het onzin om te zeggen dat de HD2 een toestel met problemen is omdat jij er toevallig een aantal hebt. Hardware kan gewoon kapot en dit is duidelijk geen constructiefout of zo want niemand anders hier heeft de zelfde symptomen.

Ik heb overigens van HTC bevestigd gekregen dat een swap daadwerkelijk een nieuwe betekent, minus accu + klep (die moest ik houden van m'n oude). Dus geen refurbished oid. Als het goed is heb ik hem morgen of overmorgen binnen. Ben benieuwd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowherebound123
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:22
Verwijderd schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 18:57:
[...]

Even HSPL er op, kwestie van 1 exe runnen, en de kermis is ineens erg warm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
jan-willem3 schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 11:12:
Waar kan ik die laatste radio vinden, via XDA gewoon aangezien ik deze op de site van HTC niet zie staan.
Kan ik deze installeren i.c.m. een ROM 1.66 bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
Ik Heb ook vlekken op/in het scherm.
tot 2 keer toe gerepareerd, niets geen problemen.
Alleen nu zit er alwéér een vlek.

Ik heb een tijdje geleden in Kassa of dat andere prog. gezien dat Dynafix idd heel snel het ding vocht er in gooit ook al is het onterecht.
ff verder zoeken er over, want ik weet dat er een regel was waardoor ze het alsnog gratis moeten fixen.
Die vochtindicatoren werken nl. heel erg gevoelig, zweet, vochtig weer al dat soort dingen veroorzaken al verkleuring waardoor hun zeggen... vocht schade..

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
Novadecasa schreef op maandag 27 september 2010 @ 18:55:
[...]

Waar kan ik die laatste radio vinden, via XDA gewoon aangezien ik deze op de site van HTC niet zie staan.
Kan ik deze installeren i.c.m. een ROM 1.66 bijvoorbeeld?
Radio kan je alleen installeren als je een HSPL hebt gedaan.
Radio is gewoon op XDA te vinden onder het ROM gedeelte.

Ik heb m nu 1 week draaien ong. batt gaat iets minder lang mee, nu ong. 36 uur.
Bel kwaliteit merk ik niet veel van, wel iets meer ontvangst.

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Tarabass schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 18:45:
Ik draai sinds kort met Opera 10 op de nieuwste stock rom. Ik vroeg me af of iemand dit probleem herkent:

Elke keer als ik Opera voor opnieuw start wordt de eerste website waar ik naar toe surf niet geopend. Na een refresh wordt hij gewoon geladen, en elke andere pagina daarna ook. Sluit ik opera af, en open weer een pagina, hetzelfde probleem. Even voor de duidelijkheid, het gaat niet om de pagina met de 'snelkoppelingen' maar echt om elke andere website die ik open.

Ik ben er nu aan gewend en weet dat ik direct refresh moet aanklikken de eerste keer, maar toch zou ik het graag oplossen. Google heeft mij niet geholpen :(
Niemand hier problemen hiermee? Ik heb het overigens niet als ik wifi aan heb staan, dus dacht dat het in eerste instantie met mijn 3G verbinding te maken had. Echter ben ik een week geleden van provider gewisseld en 'het probleem' blijft :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 21:21

iichel

Gazoooo

Ferry34 schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 11:10:
Kennis van me heeft ook een HTC HD2 gekocht maar vindt het niks. Blijkbaar kan deze niet worden aangesloten op zijn Apple laptop, is dat zo??

Na 1 dag in gebruik gaat hij deze proberen te verkopen 8)7
Dat wil prima, alleen activesync wil niet.
Je kunt 'm wel gewoon als USB disk laten draaien. Dan herkent ie alleen je MicroSD kaart.
Het missen van Activesyn... tsja... wat ik miste is de kalender synchronisatie. Opgelost, zo:
iCal kun je syncen met Google Calendar en Google Calendar kun je (via internet) syncen met je kalender op je telefoon. Beetje 'n omweg, maar het werkt. Dat laatste kan via activesync op je telefoon wel weer, en is in principe gewoon direct.
En voor de exe's installeren... tsja... daarvoor kun je iets als parallels of vmware nemen :P

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
HellStorm666 schreef op maandag 27 september 2010 @ 19:45:
[...]

Radio kan je alleen installeren als je een HSPL hebt gedaan.
Radio is gewoon op XDA te vinden onder het ROM gedeelte.

Ik heb m nu 1 week draaien ong. batt gaat iets minder lang mee, nu ong. 36 uur.
Bel kwaliteit merk ik niet veel van, wel iets meer ontvangst.
36 uur, dat vind ik nog veel. Dat haal ik nu niet (1.48 ROM).

Heb je bepaalde installaties gedaan die de batterijduur bevorderen? (opties van CHT o.i.d.?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

Tarabass schreef op maandag 27 september 2010 @ 19:47:
[...]

Niemand hier problemen hiermee? Ik heb het overigens niet als ik wifi aan heb staan, dus dacht dat het in eerste instantie met mijn 3G verbinding te maken had. Echter ben ik een week geleden van provider gewisseld en 'het probleem' blijft :'(
Vergeten hierop te reageren de 1e keer, maar ja, dit heb ik ook. Ik gebruik de laatst verkrijgbare opera 10 voor m'n Herald en die heeft exact hetzelfde "probleem". Echt een drama vind ik het niet want ik ram gewoon meteen op refresh en dan is het weer ok. Ik heb dit nooit op m'n HD2 gemerkt maar daar had ik ook niet precies deze versie. M'n vader heeft een Touch 3G en daar gebeurt dit niet, maar ook die heeft niet precies deze versie. We zitten overigens allebei bij vodafone, hij prepaid ik abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
Novadecasa schreef op maandag 27 september 2010 @ 20:25:
[...]

36 uur, dat vind ik nog veel. Dat haal ik nu niet (1.48 ROM).

Heb je bepaalde installaties gedaan die de batterijduur bevorderen? (opties van CHT o.i.d.?)
Dat is allemaal terug te vinden in dit topic.
Om je wat op weg te helpen, het heeft te maken met:
Artemis Rom
Advanced Config
HSPL3 2.08
en Radio 2.07.51.22_2 of 2.14.50.04

Verder gebruik ik gewoon CHT 1.8.5 met weer animatie, 3 e-mail accounts, twitter, weer ed.

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Termy schreef op maandag 27 september 2010 @ 16:45:
Sowieso is het onzin om te zeggen dat de HD2 een toestel met problemen is omdat jij er toevallig een aantal hebt. Hardware kan gewoon kapot en dit is duidelijk geen constructiefout of zo want niemand anders hier heeft de zelfde symptomen.
Dat klopt ook niet wat je zegt want er zijn HEEL VEEL mensen die vlekken in het scherm hebben!
Heb er zelf ook last van en dat was al vrij snel en heeft totaal niets met vocht te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 20:57
ik heb dat ook.
bij mij was het al toen ik hem kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Termy schreef op maandag 27 september 2010 @ 23:34:
[...]

Vergeten hierop te reageren de 1e keer, maar ja, dit heb ik ook. Ik gebruik de laatst verkrijgbare opera 10 voor m'n Herald en die heeft exact hetzelfde "probleem". Echt een drama vind ik het niet want ik ram gewoon meteen op refresh en dan is het weer ok. Ik heb dit nooit op m'n HD2 gemerkt maar daar had ik ook niet precies deze versie. M'n vader heeft een Touch 3G en daar gebeurt dit niet, maar ook die heeft niet precies deze versie. We zitten overigens allebei bij vodafone, hij prepaid ik abonnement.
Lijkt dus een bug te zijn in Opera 10 mobile. Ik dacht eerst dat het aan de provider lag, omdat ik met wifi er geen last van heb. Maar ik ben onlangs geswitched van Vodafone naar T-mobile en het probleem blijft. Met Opera 9 had ik er geen last van.

Het is inderdaad geen ramp, maar misschien wel het melden waard bij Opera. Zij zijn immers de aangewezen personen er wat aan te doen :)

Edit:
Net even een post geplaatst op het forum van Opera. Eens kijken hoe de reacties daar zijn, en of er wat aan te doen is en of het überhaupt een bekend probleem is :)

[ Voor 7% gewijzigd door Tarabass op 28-09-2010 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

CRXed schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 12:36:
[...]

Dat klopt ook niet wat je zegt want er zijn HEEL VEEL mensen die vlekken in het scherm hebben!
Heb er zelf ook last van en dat was al vrij snel en heeft totaal niets met vocht te maken.
Misschien lijkt dat zo als je het hebt want ik heb me suf gezocht zowel in't engels als nederlands en slechts met heel veel moeite vind ik hier en daar een geval (en voornamelijk hier op GoT). Maar ik had het sowieso meer over de waslijst aan problemen die hij had (geen werkend wifi, scherm dat automatisch dingen doet, etc) en niet zo zeer 1 ding. Ik mag hopen dat je het met me eens bent dat als dit soort dingen echt zo vaak voorkwamen dat HTC een soort iphone 4 behandeling had gekregen..

@ Tarabass

Ja inderdaad, dit heb ik niet eerder gehad met Opera 10 dus ik dacht even dat het aan de Herald ROM lag, maar schijnbaar is het Opera en valt het hopelijk te fixen. Vreemd ook wel dat het niet met Wifi gebeurd en met de data connectie altijd, of hij nou nog een verbinding moet maken of niet.

Maar goed, mijn HD2 soap gaat ondertussen rustig door. Ik kreeg vandaag weer een pakketje van DynaFix en ja hoor, ik heb geen nieuwe gekregen maar wederom m'n oude (zelfde S/N) met een boardswap. Een korte test gaf ook direct aan dat m'n oorspronkelijk probleem er nog steeds is (warm? -> touchscreen reageert niet/slecht na standby) hoewel ze warempel het eerder geintroduceerde probleem schijnbaar verholpen hebben (hij doet tot nu toe niks uit zichzelf).

HTC dus maar meteen gebeld en een medewerker daar ging er werk van maken om de swap dit keer goed te krijgen en zei zelfs te gaan proberen een door-swap te regelen, iets wat ze schijnbaar normaal nooit doen. Dit zou inhouden dat ik m'n nieuwe direct aan de deur krijgt wanneer de koerier deze komt ophalen. Niet alleen zou me dat zeker een week wachten schelen, maar dat omzeilt hopelijk ook grotendeels DynaFaal wat me net iets meer vertrouwen geeft in de goede afloop, hehe.

Ik word weer binnen 3 dagen teruggebeld dus ik ben wederom benieuwd...

• mistermaxmax
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-02-2021
Iemand ervaringen met Windows lock?

Ik heb de Disable Auto Device Lock.cab geinstalleerd en krijg hem niet meer terug. Ik houd de 'ophangen-toets' ingedrukt en dan krijg ik wat nieuwe optie's waaronder de optie om het device te locken. Hiermee zou hij automatisch weer moeten locken na een standby.

Helaas doet hij dat niet. Ik zou graag weer terug willen naar de default instelling. Cab bestand is niet te deinstalleren naar mijn idee omdat ik hem nergens zie staan.

Ik heb geen derde partij software, tweaks, of andere instellingen aangepast. (Maar daar kan ik niet mee wachten na het lezen van het topic. :9 )

Burn It - Burn All

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 16:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

mistermaxmax schreef op woensdag 29 september 2010 @ 08:48:
Iemand ervaringen met Windows lock?

Ik heb de Disable Auto Device Lock.cab geinstalleerd en krijg hem niet meer terug. Ik houd de 'ophangen-toets' ingedrukt en dan krijg ik wat nieuwe optie's waaronder de optie om het device te locken. Hiermee zou hij automatisch weer moeten locken na een standby.

Helaas doet hij dat niet. Ik zou graag weer terug willen naar de default instelling. Cab bestand is niet te deinstalleren naar mijn idee omdat ik hem nergens zie staan.

Ik heb geen derde partij software, tweaks, of andere instellingen aangepast. (Maar daar kan ik niet mee wachten na het lezen van het topic. :9 )
Kijk op een PC eens in die .cab, zul je zien dat er een volstrekt leesbaar script instaat... daar kun je precies zien welke registry settings er door die cab zijn veranderd. Registry editor op je telefoon installeren en die waarde weer terug veranderen en hop, je hebt weer een auto-device-lock.

Ik weet geen details meer maar ik weet nog wel dat ik het aan het begin van het jaar ook een keer zo heb gedaan.

Edit: die .cab is dus idd geen geinstalleerd programma maar alleen een script om de device lock te disablen via een registry setting.

[ Voor 5% gewijzigd door SnoeiKoei op 29-09-2010 09:02 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 22:26

SgtStrider

Fractal Switchover!

CRXed schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 12:36:
[...]

Fijn dat je ook vlekken hebt in je scherm, evenals de zogenaamd "vele" mensen die het ook hebben (je hebt geen idee wat de verhouding is tot de toestellen die er geen last van hebben, dus wat is veel...). In dit geval is het ook niet hetzelfde als de persoon met vochtschade. Offtopic; ik zie dat een aantal mensen hun HD2 proberen te verkopen, vergeten jullie niet de V&A linkjes erbij te plaatsen? Dan kan ik nog een tweede HD2 erbij nemen als werktelefoon :) PS. voor de mensen die willen switchen van WM naar Android is HyperDroid 1.6 een aanrader.

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

• mistermaxmax
SnoeiKoei schreef op woensdag 29 september 2010 @ 09:01:
[...]

Kijk op een PC eens in die .cab, ........ een script om de device lock te disablen via een registry setting.
;)

Thnx SnoeiKoei!

Burn It - Burn All

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:41

HollovVpo1nt

I like gadgets

Mensen met vlekken in hun scherm, is het scherm misschien langduring belast (qua gewicht)? Ik weet nog dat mijn broer met zijn dikke reet op mn HD2 zat, uurtje ofso en er zaten vlekken op het scherm, die er na een poos vanaf gingen omdat hij er met zijn dijbeen tegenaan zat.. niet vollge gewicht

Verwijderd

Had zelf ook een olieachtige vlek in mijn scherm, vooral als het scherm uitstond in een wat donkere omgeving viel de vlek goed op. Als het scherm aanstond was het bijna niet te zien..
Had de telefoon echter nog maar 3 dagen, en na een telefoontje met kpn hi teruggestuurd. Heb toen een nieuwe gekregen. Is best wel wat over te vinden via google... en komt wel vaker voor. Volgens mij valt dit gewoon onder de garantie...

• CRXed
Nee heb 'm altijd in mijn linkerbroekzak in het hoesje en de vlekken waren er spontaan

In deze video goed te zien bij het opstarten met het witte scherm met HTC logo: YouTube: HTC HD2 running Android 2.1 (DesireV5) with Sense - Part 1

Denk ook wel dat het een garantie issue is, maar wil mijn foon niet 3 weken kwijt zijn!

[ Voor 13% gewijzigd door CRXed op 29-09-2010 11:50 ]

• XooL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:57
Ha allemaal!

Na flink wat gedoe heb ik dan uiteindelijk de foto's van de vochtschade ontvangen. Hieronder het resultaat... Overigens had ik specifiek gevraagd om een duidelijke foto waarop de indicators staan met op dezelfde foto mijn IMEI en SN. Die heb ik dus niet gehad... Wie verteld mij nu dat de indicatoren inderdaad van mijn telefoon zijn? Of ben ik nu paranoïde? 8)7 :P

Afbeeldingslocatie: http://www.xool.nl/upload/htc1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xool.nl/upload/htc2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xool.nl/upload/htc3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xool.nl/upload/htc4.jpg

Overigens: de video van CRXed toont exact dezelfde vlekken als waarvoor ik 'm heb laten opsturen! Op dezelfde plekken dus.

Concrete vraag aan mijn mede-tweakerts: nog werk van maken, of hopeloze zaak, betalen en snel android op gooien en nooit meer over zeiken? Mijn abbo loopt pas volgend jaar november af...

• e.looijenga
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-08 17:37
Verlies nemen en niet meer bij nadenken. Als een vochtindicator verkleurd is zal geen enkele fabrikant een eventuele reparatie vergoeden aan Dynafix. Deze zal zo'n toestel dus echt niet op eigen kosten herstellen. Heeft ook niet zoveel zin. Sommige toestellen blijven het doen, sommige leggen na een tijdje het loodje en andere stoppen er direct mee.

• mistermaxmax
@ Xool
Dit ziet er echt vervelend uit zo. Balen joh! :X

Ik vind de foto's super vaag en dat maakt het moeilijk te accepteren vind ik. Daarnaast, ikzelf, als bedrijf zijnde zou denken, neem een foto van het geheel met IMEI en SN. Zo voorkom je verwarring. Echt beetje vaag dit allemaal. Dynafix zal het bij mij niet worden.

Misschien kun je toch even de consumentenbond bellen, al geef ik je weinig kans. Immers, wie zegt dat je de vochtschade niet ergens heb opgelopen snap je?

Ik heb zelf ook nog geen (knock on wood) problemen ondervonden en ben er erg blij mee. Stiekem wel benieuwd naar android! :)

Succes en sterkte, ben bang dat je verlies moet nemen voor wat het is. _/-\o_

Burn It - Burn All

• micheldenhaag
XooL schreef op woensdag 29 september 2010 @ 13:14:
Ha allemaal!

Na flink wat gedoe heb ik dan uiteindelijk de foto's van de vochtschade ontvangen. Hieronder het resultaat... Overigens had ik specifiek gevraagd om een duidelijke foto waarop de indicators staan met op dezelfde foto mijn IMEI en SN. Die heb ik dus niet gehad... Wie verteld mij nu dat de indicatoren inderdaad van mijn telefoon zijn? Of ben ik nu paranoïde? 8)7 :P

Concrete vraag aan mijn mede-tweakerts: nog werk van maken, of hopeloze zaak, betalen en snel android op gooien en nooit meer over zeiken? Mijn abbo loopt pas volgend jaar november af...
Ik zou m ophalen en wachten tot er ergens op MP iemand met een defect scherm is. Dan maak je van 2 er 1! (en die verkoop je dan weer .... lalala)

• CRXed
Ze nemen de foto's zeker met een crappy HD2 camera 8)7

Ik zou de onderzoekskosten betalen en je foon terug nemen. De witte vlekken zijn irritant, maar ik leer er ook wel mee leven.

[ Voor 53% gewijzigd door CRXed op 29-09-2010 15:53 ]

• sdanny
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-07-2021
CRXed schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 18:03:

Ik heb deze net een uur geïnstalleerd en het bevalt heel goed!

• micheldenhaag
sdanny schreef op woensdag 29 september 2010 @ 16:34:
[...]

Ik heb deze net een uur geïnstalleerd en het bevalt heel goed!
werkt dat gewoon op een 'europese HD2'?

• Termy

Termy

Ja, en dat "unlockt" ook de resterende hoeveelheid RAM die de europese versie ook gewoon heeft (volle 576MB). 576MB-ready ROMS (CleanEX bv) vereisen bv ook dat je een ...50.. radio gebruikt om die reden.

• micheldenhaag
Termy schreef op woensdag 29 september 2010 @ 17:52:
Ja, en dat "unlockt" ook de resterende hoeveelheid RAM die de europese versie ook gewoon heeft (volle 576MB). 576MB-ready ROMS (CleanEX bv) vereisen bv ook dat je een ...50.. radio gebruikt om die reden.
wat is het grote voordeel tov mijn stockrom 1.66 die ik nu draai? Ik ben al eens aan het winkelen geweest met andere roms, maar kwam telkens op hoog batterijverbruik etc uit. Mijn stocksetting doet het eigenlijk nog het beste.

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 12:53
Een interessant verschijnsel ontdekt.

Ten eerste, mijn plezier met de HD2 wordt langzaam minder. De hardware knop voor het volume doet het niet meer. Progressief een stuk of wat vastlopers (batterij moet er dan uit) per dag of verschillende malen een spontane soft reset, het schijnt er allemaal bij te horen. Ik vraag of de iPhone dit ook heeft. … maar goed.

Zaterdag had ik een hele serie vastlopers en spontane resetten. Wel een stuk of 20 achter elkaar en begon al op te geven. Hij crashte vaak al in het pincode menu of vlak erna. … maar op een bepaald moment deed hij het wel weer. Nu blijkt de standby tijd drastisch te zijn toegenomen. Normaal moest ik elke 1,5 dag opnieuw opladen, maar nu staat hij nog steeds op 23% sinds zaterdag! Blijkbaar is er een onbekende stroomvreter gecrashed en niet meer opgestaan. Sindsdien loopt hij nog steeds dagelijks vast, maar dat deed hij altijd al. Alles lijkt het verder wel te doen.

• Termy

Termy

micheldenhaag schreef op woensdag 29 september 2010 @ 17:59:
[...]

wat is het grote voordeel tov mijn stockrom 1.66 die ik nu draai? Ik ben al eens aan het winkelen geweest met andere roms, maar kwam telkens op hoog batterijverbruik etc uit. Mijn stocksetting doet het eigenlijk nog het beste.
Tja, het voordeel is dat je al het geheugen beschikbaar hebt zoals de TMOUS versie, maar vooral dat je meer opties hebt qua custom roms. Hoe de batterijduur is wat radio betreft verschilt van radio tot radio. Ik was zelf tevreden met 2_10_50_08_02 (denk ik, 2_10 en dat het 50 is weet ik zeker, de rest kan ik helaas nu niet checken) zowel qua batterijduur als in android. Mijn ervaring is echter dat batterijduur vooral ligt aan wat je draait en hoe je cpu geregeld wordt (leocpuspeed van netripper op xda is wel handig).

@honey
Heb je hem al lang zo draaien en veel geinstalleerd? Zo ja, probeer een hardreset, na backup van je gegevens mbv bv MS My Phone ;). Vooral het gedeelte overje batterijduur doet mij denken dat je installatie gewoon gaar is. Je zou als test ook een android build kunnen proberen (als je al hspl en zo hebt) om WM min of meer uit te sluiten als oorzaak.

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:37
Het ziet er naar uit dat ook europa de nieuwe rom officieel krijgt, er zijn al verschillende landen waarvan hij beschikbaar is.

RUU_Leo_S_HTC_3.14.412.1_Radio_15.42.50.09U_2.14.5 0.04 zou hem moeten zijn. Kijk wel uit met installeren, want hij heeft een spl van 3.03, dus je kan niet meer van rom veranderen totdat hspl 3.03 er is.

[ Voor 23% gewijzigd door Barfman op 29-09-2010 20:52 ]

System | Racing is in my Blood

Verwijderd

Dat zou heel mooi zijn. Is alweer 8 maanden geleden na de laatste officiele update.

• mistermaxmax
Het lijkt wel dat de HD, naar wat ik lees door het topic heen, steeds brakker wordt :? naar mate er andere rom's op worden gezet. Ik had hiervoor de touch diamond met een andere rom. Die begon op het eind echt vaag te doen.

Burn It - Burn All

• sl1200
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

Update van mijn ellendige verhaal met HTC repair en DynaFix:

Ondertussen ben ik 3 reparaties gedurende ruim een maand verder en nog steeds geen oplossing concreet in handen. Mijn defecte ophangknop (tevens aan/uit knop) kon DynaFix maar niet gerepareerd krijgen en heeft men eindelijk na mijn smeken haast besloten om het toestel te swappen. Oud toestel werd maandag opgehaald door een koerier en het nieuwe zou volgen. Vandaag, 3 dagen later, nog steeds niks. Dus ik bellen met HTC, zij intern nabellen, blijkt het toestel niet op voorraad en dat ik maar moest wachten totdat hij weer op voorraad komt (verwachting in de loop van volgende week). :(

Nu dat ik weer posts lees van anderen die een goedgekeurde swap toch niet (meteen) geregeld kregen, word ik (zeker na al mijn eerdere gefaalde pogingen) erg wantrouwig of, en hoe snel dit zal worden opgelost. 1 ding is zeker: al die tijd heb ik geen vervangend toestel, en kan ik voor mijn werk onderweg geen kalender, email, etc. gebruiken, slechts gebeld worden (gebruik momenteel mijn oude Nokia weer).

Laat het duidelijk zijn, HD2 is een prima toestel zolang die werkt, maar als je eenmaal pech hebt om reparaties te moeten uitvoeren via HTC en DynaFix, wordt het wel erg triest.

Specs: GamePC HTPC Server

• ijsbeer910
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-08 10:44
nou moe,

de laatste tijd de topics over de HD2 in de gaten gehouden en weinig negatiefs gelezen,
Bestel ik em (ligt inmiddels 1,5 week thuis, en nog 2 weken te gaan in Trinidad) zie ik allemaal negatieve issues voorbij komen :S even wachten dus nog voor ik em uit kan pakken....

• Termy

Termy

@sl1200
Ai, dat klinkt ook weinig hoopvol voor mij :(. Als het goed is hoor ik morgen weer iets van HTC over m'n swap. Ben benieuwd of ik dan hetzelfde te horen zal krijgen. Zou wel bizar zijn als niet, hoewel zo'n "doorswap" nu sowieso pas maandag op z'n vroegst zal gebeuren.
Verder ben ik het met je eens dat HTC mobs goed zijn (tot nu toe ervaring met een Herald, Touch 3G en HD2), maar dat je contact met DynaFaal liever vermijdt.. Ook de helpdesk van HTC is niet echt vrij van blaam hierin (vage omschrijving van fout, paar andere communicatie problemen tussen HTC en DynaFaal), maar het is voornamelijk het drama dat DynaFix heet dat alle ellende lijkt te veroorzaken.

@ijsbeer910 en mistermaxmax
Custom ROMs zijn gemaakt door een of meerdere amateurs (als in, geen professioneel bedrijf, niet noobs) dus een zelfde stabiele en bugvrije ervaring verwachten als van stock is gewoon naief. Dat het in veel gevallen wel zo is ligt voornamelijk aan het feit dat veel van die ROMs lichter zijn (bloatware weg en zo) en dus op minder punten mis kunnen gaan en omdat ze heel snel de nieuwste versie van allerlei dingen implementeren. Als je vervolgens je telefoon vol 3rd party meuk zet is het, net als in desktop windows, niet gek dat het allemaal wat minder kan worden, zeker als het dingen zijn die vrolijk in de achtergrond blijven draaien of gewoon brak geschreven zijn.

Pas als je na een verse hardreset met een stock ROM dezelfde problemen nog steeds hebt kan je echt de hardware de schuld geven. Ik heb hier nu een HD2 zonder simkaart en met z'n 3e board en die doet het achterlijk lang met z'n batterij (echt grappig hoeveel wel/geen simkaart scheelt :o) en heeft 0 problemen met de stock software. Tis alleen jammer dat ik dat probleem met de digitizer heb wat het niet acceptabel maakt.

• CRXed
Onthou ook dat er heel veel HD2's zijn verkocht en de meeste mensen waar die goed bij werkt, hoor je niks van ;)

• bartju
  • Laatst online: 16:59
Inderdaad ;) Ik ben één van die gelukkigen. Wel custom rom en Android, misschien daarom geen software issues.

Verwijderd

Barfman schreef op woensdag 29 september 2010 @ 20:50:
Het ziet er naar uit dat ook europa de nieuwe rom officieel krijgt, er zijn al verschillende landen waarvan hij beschikbaar is.

RUU_Leo_S_HTC_3.14.412.1_Radio_15.42.50.09U_2.14.5 0.04 zou hem moeten zijn. Kijk wel uit met installeren, want hij heeft een spl van 3.03, dus je kan niet meer van rom veranderen totdat hspl 3.03 er is.
Weet je toevallig ook te achterhalen of deze op een NLD toestel gedraait kan worden. had al wel gezocht met die naam op xda, maar vond alleen wat andere talen.

Verwijderd

CRXed schreef op donderdag 30 september 2010 @ 20:29:
Onthou ook dat er heel veel HD2's zijn verkocht en de meeste mensen waar die goed bij werkt, hoor je niks van ;)
Hier ook tevreden HD2 gebruiker. (Originele rom (1.66) met Dutty's Taskmanager en wat officiële hotfixes) Kan 2 dagen met 1 acculading doen en dan doe ik ongeveer 1 uur internetten, elke 2 uur automatisch mail ophalen en tussendoor nog handmatig enkele keren en twitter die ik een aantal keren handmatig update.

Toptoestel dus, al was hij waarschijnlijk nog beter geweest als er van het begin af aan Android op stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom er effe weer eens niet uit!
Ik heb 3 emailaccounts ingesteld op de HD2, chello/hotmail en gmail. Deze laatste geeft problemen, ik kan wel ontvangen maar kan de ontvangen mail niet beantwoorden??
Iemand een idee, zal wel een instelling zijn maar kan het niet vinden!
Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:29
honey schreef op woensdag 29 september 2010 @ 18:19:
Een interessant verschijnsel ontdekt.

Ten eerste, mijn plezier met de HD2 wordt langzaam minder. De hardware knop voor het volume doet het niet meer. Progressief een stuk of wat vastlopers (batterij moet er dan uit) per dag of verschillende malen een spontane soft reset, het schijnt er allemaal bij te horen. Ik vraag of de iPhone dit ook heeft. … maar goed.

Zaterdag had ik een hele serie vastlopers en spontane resetten. Wel een stuk of 20 achter elkaar en begon al op te geven. Hij crashte vaak al in het pincode menu of vlak erna. … maar op een bepaald moment deed hij het wel weer. Nu blijkt de standby tijd drastisch te zijn toegenomen. Normaal moest ik elke 1,5 dag opnieuw opladen, maar nu staat hij nog steeds op 23% sinds zaterdag! Blijkbaar is er een onbekende stroomvreter gecrashed en niet meer opgestaan. Sindsdien loopt hij nog steeds dagelijks vast, maar dat deed hij altijd al. Alles lijkt het verder wel te doen.
Wat bij mij enorm heeft geholpen was een format van de SD kaart. Daar stond nog crap op uit de X1 en MDA III tijd. Dat scheelde enorm veel. Ook alle extra today scherm plugins eraf gegooid en dat leverde enorm veel stabiliteit op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

bartju schreef op donderdag 30 september 2010 @ 21:40:
Inderdaad ;) Ik ben één van die gelukkigen. Wel custom rom en Android, misschien daarom geen software issues.
Ik heb meer issues met de software dan met de telefoon. Die draait als een zonnetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

Ik vergelijk mijn huidige situatie met wat ik al aan mobiele ervaringen heb meegemaakt:
- in 1997 mijn eerste mobieltje gekocht (een Nokia)
- jaren daarna 4 andere Nokia's gehad
- in 2009 overstap op HTC (Touch HD)
- in 2010 een HD2

Al mijn Nokia's gingen mee totdat ze op waren. Allemaal liet ik ze weleens per ongeluk stuiteren, maar ze waren niet kapot te krijgen. Nu weer heb ik mijn N6600 als vervangend toestel in gebruik.

HTC Touch HD was mooi: touchscreen, Exchange voor onderweg, etc. Mijn prive-toestel werd tevens mijn werk toestel. Helaas, vond ik de interface te langzaam draaien en ging daarom voor de HD2. Touch HD maar doorverkocht.

HD2 was zeker een verbetering t.o.v. Touch HD. Software is inderdaad nog steeds regelmatig een issue, maar ik vind het niet erg om met custom ROMs te spelen en te tweaken. En toen kreeg ik ruim een maand geleden die hardware fout met alle problemen sindsdien. Zoiets kan gebeuren, OK.

Voor mij persoonlijk is echter de conclusie:
12 jr. lang Nokia's zonder problemen, zelfs na diverse valpartijen.
2 jr. lang een HTC die ik altijd in sokjes draag, nooit laat vallen, screenprotector erop, altijd poetsdoekje erbij...maar desondanks wel overwegend met problemen (Touch HD met langzame software, HD2 nu met hardware).

Ik probeer het toch nog echt objectief te zien: zonder de hardwarefout en idioten bij DynaFix, ben ik met HD2 tevreden. Het is alleen wanneer ik dat sommetje van boven optel, dan ik toch wel een beetje de neiging heb om HTC te mijden de volgende keer. No offence! Dit is louter mijn persoonlijke mening ;)

Specs: GamePC HTPC Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Laatst online: 27-08 23:11
Ik heb ook maar de gok gewaagd en mijn HTC Hero verkocht en een HD2 gekocht, en eerlijk is eerlijk, het bevalt toch wel erg goed! Vooral het scherm is erg mooi, en vooral groot en super snel als je het met de Hero vergelijkt. O+

Alleen het toestel was blijkbaar Vodafone branded, nou dat vond ik geen probleem omdat ik toch al een custom rom erop wou zetten. Alleen ik heb de stappen gevolgd, maar ik kom niet verder als ik mijn radio wil veranderen naar 2.12.50.02 of 2.07.50.27.2 Ik begin gewoon met de setup, dat lukt allemaal, ik heb een sync met de Windows software, maar als het begint krijg ik het begin scherm, met de 3 kleuren, dan krijg je een laadbalkje, maar die komt niet verder dan 0%, na 10 minuten geeft de software ook een fout en moet ik mn batterij eruit halen en resetten. Heeft iemand hier een oplossing? Ik gebruik Windows 7 64bit en ik voer het uit als administrator.

M'n eerste indruk is in ieder geval zeer goed, nu nog even de custom rom werkend zien te krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
je moet eerst HSPL3 2.08 op je HD2 zetten, daarna kan je pas andere dingen er op flashen, en daar heb je custom_RUU.exe voor nodig.

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Laatst online: 27-08 23:11
Ah ja, dat was het. Ik had nog de oude HSPL erop staan die ik uit een tutorial had gedownload. Bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistermaxmax
Termy schreef op donderdag 30 september 2010 @ 20:28:
@sl1200

@ijsbeer910 en mistermaxmax
Custom ROMs zijn gemaakt door een of meerdere amateurs (als in, geen professioneel bedrijf, niet noobs)

"Volgens mij worden er toch ook echt ROMS's gemaakt door pro's of pro's die werken voor een professioneel bedrijf." O-)

dus een zelfde stabiele en bugvrije ervaring verwachten als van stock is gewoon naief.

"Mee eens! Maar dat verwacht ik ook niet." :?

Dat het in veel gevallen wel zo is ligt voornamelijk aan het feit dat veel van die ROMs lichter zijn (bloatware weg en zo) en dus op minder punten mis kunnen gaan en omdat ze heel snel de nieuwste versie van allerlei dingen implementeren. Als je vervolgens je telefoon vol 3rd party meuk zet is het, net als in desktop windows, niet gek dat het allemaal wat minder kan worden, zeker als het dingen zijn die vrolijk in de achtergrond blijven draaien of gewoon brak geschreven zijn.

Zeg ook alleen dat ik merk dat mijn telefoon na mate van tijd brakker werd, dat geldt ook voor de custom rom. Wat niet is overgekomen misschien is dat ik vind dat de hardware/software brakker wordt na veel installatie's van verschillende ROM's

neemt niet weg dat ik wel blij ben dat mensen er zoveel tijd en energie insteken ;)

Burn It - Burn All

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Mag ik even jullie aandacht?

Ik lees hier toch niet heel veel over Android.

Ben zelf een van de grote WM-fans, maar moet dit kwijt:

Android op de HD2 is echt geweldig en super voor dagelijks gebruik!

Wat een verademing. Nooit meer wat anders voor mij, nog steeds vrijheid en een super OS. Wow!

Wat ik heb draaien (nu al bijna een week):
WM ROM: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=776971 (minimal versie)
Android wat boot vanaf deze ROM: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=780525 (2.2 versie)
Radio: Leo_Radio_2.08.50.08_2
HSPL: Weet ik ff niet meer, ik heb gewoon geflashed en het werkte, check anders die threads ff

En TomTom dan (hier zat ik zelf mee)??
Google Navigation!!! Werkt echt super (GPS fix kan soms wat lang duren, maar de laatste dagen gaat het gewoon snel!)

Verder, de camerasoftware is nog niet 100%. De flitser is te laat zeg maar, best bizar, hij flitst, maar je foto is dus donker :P

PPP disconnects soms. Dan moet je ff je mobiele netwerk uit en aanzetten en werkt het weer.

Verder weegt dit alles zeker op tegen de voordelen, het is gewoon smoother dan WM. De Android Market is geweldig, gamen gaat echt geweldig, veel apps... etc etc

Volgende telefoon (als WP7 niks is) wordt sowieso Android, al denk ik dat mn HD2 op deze manier nog heel lang mee kan!

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Laatst online: 18:22

Pinobigbird

doesn't share food!

DeMoN schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 15:44:
Mag ik even jullie aandacht?

Ik lees hier toch niet heel veel over Android.

[...]
Android op de HTC HD2 - Deel 1 O-)

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

OMG :X ik schaam me kapot :o :P

edit: Oh ja, goed topic d:)b :P

[ Voor 7% gewijzigd door DeMoN op 01-10-2010 20:37 ]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 september 2010 @ 23:19:
[...]

Weet je toevallig ook te achterhalen of deze op een NLD toestel gedraait kan worden. had al wel gezocht met die naam op xda, maar vond alleen wat andere talen.
Een nederlandse versie is er al op xda. Kan iemand vertellen wat bij deze rom gewijzigd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

sl1200 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 11:14:
Ik vergelijk mijn huidige situatie met wat ik al aan mobiele ervaringen heb meegemaakt:
- in 1997 mijn eerste mobieltje gekocht (een Nokia)
- jaren daarna 4 andere Nokia's gehad
- in 2009 overstap op HTC (Touch HD)
- in 2010 een HD2

Al mijn Nokia's gingen mee totdat ze op waren. Allemaal liet ik ze weleens per ongeluk stuiteren, maar ze waren niet kapot te krijgen. Nu weer heb ik mijn N6600 als vervangend toestel in gebruik.

HTC Touch HD was mooi: touchscreen, Exchange voor onderweg, etc. Mijn prive-toestel werd tevens mijn werk toestel. Helaas, vond ik de interface te langzaam draaien en ging daarom voor de HD2. Touch HD maar doorverkocht.

HD2 was zeker een verbetering t.o.v. Touch HD. Software is inderdaad nog steeds regelmatig een issue, maar ik vind het niet erg om met custom ROMs te spelen en te tweaken. En toen kreeg ik ruim een maand geleden die hardware fout met alle problemen sindsdien. Zoiets kan gebeuren, OK.

Voor mij persoonlijk is echter de conclusie:
12 jr. lang Nokia's zonder problemen, zelfs na diverse valpartijen.
2 jr. lang een HTC die ik altijd in sokjes draag, nooit laat vallen, screenprotector erop, altijd poetsdoekje erbij...maar desondanks wel overwegend met problemen (Touch HD met langzame software, HD2 nu met hardware).

Ik probeer het toch nog echt objectief te zien: zonder de hardwarefout en idioten bij DynaFix, ben ik met HD2 tevreden. Het is alleen wanneer ik dat sommetje van boven optel, dan ik toch wel een beetje de neiging heb om HTC te mijden de volgende keer. No offence! Dit is louter mijn persoonlijke mening ;)
Dat is natuurlijk ook wel appels met peren vergelijken. De simpele nokia/samsung/mitsubitshi/lg/whatever van toen is niet te vergelijken met de smartphone van nu. De hardware is veel fijner de schermen veel groter.De CRT televisies van toen gaan ook veel langer mee dan de lcd's/plasma's van nu. Ik ben het met je eens dat we in een tijd leven waar alles gemaakt wordt om kapot te gaan, de levensduur (dikte van het plastic etc.) wordt getest om 2 jaar mee te gaan. Maar uiteindelijk wordt je telefoon ook veel intensiever gebruikt. Foto's maken, navigatie, muziek, bellen, e-mailen, internetten, en ga zo maar door. Toentertijd had je én een walkman in je zak, én een fotocamera in je zak, én een telefoon in je zak. En navigatie was er nog niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Situatie:
ik zit lekker op de bank een beetje te internetten op mijn HD2. Plots reageert het scherm niet meer als ik het aanraak. Eerst soft reset gedaan. Hij reageert nog steeds niet. Hmm ik begin al een gevoel te krijgen dat hij stuk is. Dan maar een hard reset, helaas nog steeds niks. Ok dan maar bellen met HTC er zit natuurlijk garantie op. Keurig te woord gestaan en er werd me gemeld dat er waarschijnlijk een nieuw scherm in moest. De medewerker zei zelf dat dit onder garantie valt. Toestel werd netjes opgehaald en nu na een paar dagen krijg ik bericht van Dynafix:
De benodigde reparatie valt buiten de garantievoorwaarden (schade veroorzaakt door gebruiker). Of ik even €547,40 wil betalen voor een nieuw scherm en moederbord. Zijn ze helemaal gek geworden, daar koop je een nieuwe voor. Even voor de duidelijkheid ik hem mijn telefoon niet laten vallen ofzo, aan de buitenkant zie je ook helemaal geen gebruiksporen.

Mijn vraag is graag wat advies wat ik nu moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
eerst zou ik ze laten bewijzen dat jij het hebt gedaan.
als het goed is kunnen ze dat niet omdat het niet is.
nou lijkt het me dat dynafix niet de goedkoopste is.
anders misschien terughalen, en dan of uit je zelf bricken zodat zij het ook niet zien, en een nieuwe vragen.
en een tip mocht je hem door hun laten repareren, en je laat hem ergens anders bezorgen.
blijf bellen.
ik heb 2x een sony ericsson opgestuurd en ze zouden bellen als hij klaar was.
beide keren heb ik moeten bellen en lag hij al een paar dagen klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Verwijderd schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 10:01:
Situatie:
ik zit lekker op de bank een beetje te internetten op mijn HD2. Plots reageert het scherm niet meer als ik het aanraak. Eerst soft reset gedaan. Hij reageert nog steeds niet. Hmm ik begin al een gevoel te krijgen dat hij stuk is. Dan maar een hard reset, helaas nog steeds niks. Ok dan maar bellen met HTC er zit natuurlijk garantie op. Keurig te woord gestaan en er werd me gemeld dat er waarschijnlijk een nieuw scherm in moest. De medewerker zei zelf dat dit onder garantie valt. Toestel werd netjes opgehaald en nu na een paar dagen krijg ik bericht van Dynafix:
De benodigde reparatie valt buiten de garantievoorwaarden (schade veroorzaakt door gebruiker). Of ik even €547,40 wil betalen voor een nieuw scherm en moederbord. Zijn ze helemaal gek geworden, daar koop je een nieuwe voor. Even voor de duidelijkheid ik hem mijn telefoon niet laten vallen ofzo, aan de buitenkant zie je ook helemaal geen gebruiksporen.

Waarom direct naar HTC? Je hebt hem ergens gekocht of iets. Probeer het daar eens. Deze prijzen en behandeling is buiten proportie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb een probleem met de slider van mijn hd2 ( ik gebruik cookie home )
Als ik op het laatste knopje druk ( tel uit ) gaat t scherm wel uit maar de slider gaat niet aan.
Nu heb ik de button boven op het scherm gezet waarmee ik de slider zelf kan aan zetten en dat werkt wel
maar als mijn hd2 in mijn broekzak zit en ik duw op t eerste knopje ( tel aan ) dat beldt de hd naar de laatste beller.
Terwijl normaal gezien het scherm moet opspringen en dan moet je de slider zien maar mag m niet ontgrendeld zijn.
Daardoor heb ik al onbewust een paar telefoontjes gepleegd zonder t te weten.

Weet iemand wat ik verkeerd doe en / of een oplossing

Sorry als t toch ergens staat maar heb echt gezocht.

Bedankt grt Paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
ga naar start en dan soft button lock, deze activeerde hem bij mij altijd.
of anders:
in bsb tweaks is een optie om deze uit te zetten, of als hij aanstaat even uit+ aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Inderdaad even 1 keer zelf locken met Start - vergrendelen (linksonder).
Soms wordt de lock gedeactiveerd na een installatie van bepaalde software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNightmare
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-10-2023
Blegh...
Weer m'n telefoon naar de maan. Net 3 weken terug van reparatie na stuiterpartij. Hebben ze heel m'n scherm+behuizing vervangen.
Nu zijn alle kleuren vreemd en knippert er de hele tijd groene zooi door het beeld heen.
Volgens mij is dit geen softwarefout ofzo, want het splashscreen klopt ook al niet meer wat kleuren betreft...
Maandag maar weer eens bellen en hopen dat Dynafix niet gaat naaien met vochtschade oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkenrahl
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-04 14:49
Verwijderd schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 10:01:
Situatie:

Ik heb hetzelfde probleem. Zit rustig te internetten op het perron; steek hem in mjin zak, stap op de trein. Wanneer ik hem een paar minuten later uit mijn zak haal werkt het touch screen niet meer. Het scherm werkt nog maar het reageert niet meer op aanrakingen. Hard reset gedaan, originele rom er terug op gezet, niets hielp. Binnengedaan bij pdashop. vrees er voor dat ze de mijne ook niet willen gaan herstellen. Is al 10 maanden oud dus ze zullen sneller zeggen dat ik de schade heb veroorzaakt :| .

Heb trouwens altijd problemen gehad met dat scherm. Had altijd last van spooktypen en heel schokkerig scrollen. met een patch te installeren was het doenbaar maar nooit echt goed....
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.