Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:34
Verwijderd schreef op donderdag 30 september 2010 @ 23:19:
[...]

Weet je toevallig ook te achterhalen of deze op een NLD toestel gedraait kan worden. had al wel gezocht met die naam op xda, maar vond alleen wat andere talen.
op XDA staat al wel een NLD versie, die heb ik dus ook al binnengehaald, mijn vraag is alleen of ik na installatie nog wel android zou kunnen draaien ivm verandering van de spl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 23:11
Heeft iemand eigenlijk nog een originele batterij klep over? (bijv. als er een 2300mAh batterij is gekocht waar een andere klep bij zit deze dus).
De vorige eigenaar is er wat lomp mee omgegaan waardoor er nu een flinke kras op zit, opzich wel storend maar ook niet zoveel dat ik 20,00 voor een nieuwe wil betalen, dus als ik hem van iemand zou kunnen overnemen voor iets minder zou dat natuurlijk mooi meegenomen zijn. :)

[ Voor 3% gewijzigd door J0ey op 03-10-2010 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-07 17:38
rjvisje schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 17:22:
[...]

op XDA staat al wel een NLD versie, die heb ik dus ook al binnengehaald, mijn vraag is alleen of ik na installatie nog wel android zou kunnen draaien ivm verandering van de spl
android kijkt enkel naar de radio versie...spl of hspl zou niet uit mogen maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GREENGOBL
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2024
Ik heb mijn HTC HD2 via activesync verbonden met onze exchange server. Mijn contaten komen dus via exchange op mijn HD2. Een aantal van deze contacten hebben meerdere nummers onder 1 naam. Bijvoorbeeld mobiel, werk en prive. Nu heb ik mijn HD2 in de auto via bluetooth gekoppeld aan een parrot CK3100. Als ik nu in mijn parrot een naam selecteer en deze heeft meerdere nummers dan zou ik graag een voorkeur willen aangeven welk nummer standaard gekozen moet worden. Weer iemand waar ik dit in kan stellen.
Met de nokia's vroeger kon je dit als favorite aangeven, maar kan in outlook als op de HD2 niets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guru1000
  • Laatst online: 09-02-2021
Ik zat in het verkeerde topic, dus plaats hem hier ook nog even mijn post:

Nou mijn HD2 is officieel naar de klote :@ Ik krijg echt helemaal de schijt van die kuttelefoon.

In eerste instantie de bekend problemen, vastlopen tijdens navigeren/internetten/youtube en dan 4 of 5 keer opnieuw opstarten.

Inmiddels start alleen nog het witte scherm op met HTC erin, telefoon gaat vervolgens uit en dan weer aan en dit gaat continu door. Ook de rom en radio versie komen niet meer onderin beeld.

Iemand misschien nog iedeeen of tips wat ik nog kan proberen. Heb de htc helpdesk al gebeld om het ding in te sturen. Maar misschien zijn er nog andere mogelijkheden.?

Update 20:00:

Net hard reset gedaan, dus beide knoppen ingedrukt en hard reset bevestigd. Zegt hard reset geslaagd, maar nu krijg ik alleen nog het HTC scherm en valt nu niet meer uit. Zit dus al progressie in 8)7

Weet wel dat zodra hij het weer doet hij in de verkoop gaat en er een Desire HD terugkomt met android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:36

Termy

valt er nog wat te fragge?

Waar haal je vandaan dat die ROMs gemaakt worden door pro's? En dan iig op persoonlijke titel, zeker niet als medewerker van HTC of zo.

Ik noemde jou niet specifiek naief, maar mensen die zoiets gebruiken en vervolgens zeuren dat er zus of zo mis is. Dat valt me op XDA sowieso wel op, zeker in het Android gedeelte bij de HD2, dat zo veel mensen een gratis hobby project van iemand afkraken omdat er bug zus of zo nog in zit.

Ik weet niet hoeveel je flasht, maar NAND flash gaat niet oneindig mee, dus wie weet heb je genoeg blocken gaar geflasht ;). Zelf heb ik zoiets iig niet ervaren. Maar goed, met een beetje mazzel heb ik deze week nog een volledig vers toestel dus dan kan ik er sowieso weer even tegen aan.. hopelijk :).

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:37
Termy schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 20:43:
[...]

Waar haal je vandaan dat die ROMs gemaakt worden door pro's? En dan iig op persoonlijke titel, zeker niet als medewerker van HTC of zo.
Er zitten op XDA medewerkers van HTC en andere bedrijven, dus kijk niet raar op dat zei ook roms maken.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Bendtner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 10:28
J0ey schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 21:16:
Heeft iemand eigenlijk nog een originele batterij klep over? (bijv. als er een 2300mAh batterij is gekocht waar een andere klep bij zit deze dus).
De vorige eigenaar is er wat lomp mee omgegaan waardoor er nu een flinke kras op zit, opzich wel storend maar ook niet zoveel dat ik 20,00 voor een nieuwe wil betalen, dus als ik hem van iemand zou kunnen overnemen voor iets minder zou dat natuurlijk mooi meegenomen zijn. :)
Dingen zijn voor rond de 10 Euro nieuw op Ebay te krijgen, origineel. Als je dat te duur vindt dan zit het er niet voor je in ben ik bang.. ;)

Better, Best, Bendtner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 20:57
Guru1000 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 20:06:
Ik zat in het verkeerde topic, dus plaats hem hier ook nog even mijn post:

Nou mijn HD2 is officieel naar de klote :@ Ik krijg echt helemaal de schijt van die kuttelefoon.

In eerste instantie de bekend problemen, vastlopen tijdens navigeren/internetten/youtube en dan 4 of 5 keer opnieuw opstarten.

Inmiddels start alleen nog het witte scherm op met HTC erin, telefoon gaat vervolgens uit en dan weer aan en dit gaat continu door. Ook de rom en radio versie komen niet meer onderin beeld.

Iemand misschien nog iedeeen of tips wat ik nog kan proberen. Heb de htc helpdesk al gebeld om het ding in te sturen. Maar misschien zijn er nog andere mogelijkheden.?

Net hard reset gedaan, dus beide knoppen ingedrukt en hard reset bevestigd. Zegt hard reset geslaagd, maar nu krijg ik alleen nog het HTC scherm en valt nu niet meer uit. Zit dus al progressie in 8)7

Weet wel dat zodra hij het weer doet hij in de verkoop gaat en er een Desire HD terugkomt met android.
dwnload a shipped Rom from *HERE*
- Rename the extension to .zip
- open it with winzip and extract the RUU_signed.nbh file to a folder
- Rename it to LEOIMG.nbh and copy it to the root of a microSD card thats been formatted to FAT32
- Insert your storage card into your phone
- Enter Bootloader and follow onscreen instructions to flash

bootloader is opstarten vol. down
die download gewoon van htc site halen

[ Voor 9% gewijzigd door erik23 op 04-10-2010 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hannes87
  • Laatst online: 13-03-2012
Zijn er nog andere manieren om je contacten op bv je sim op te slaan? Ik probeer momenteel mijn mobiel met pc te syncen maar na een kwartier is er nog steeds niets gebeurd. Wil een hard reset doen en hoef alleen mijn contacten maar te houden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 08:47
Hannes87 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 10:55:
Zijn er nog andere manieren om je contacten op bv je sim op te slaan? Ik probeer momenteel mijn mobiel met pc te syncen maar na een kwartier is er nog steeds niets gebeurd. Wil een hard reset doen en hoef alleen mijn contacten maar te houden..
Gebruik de backup tool "MyPhone" of Pimbackup.

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Mijn vriendin heeft ook een HD2 en gebruikt die oa om haar werk mail te syncen (exchange). Door de werkgever is een lock op het toestel verplicht (pincode). Toestel stond zo ingesteld dat als je hem aanzet (vanuit standby, rode knop) je en een slider kreeg en daarna nog de vraag voor een pincode (niet de sim pincode).

Met BSB tweaks heb ik de slider gedeactiveerd, maar daarmee ging de pincode lock ook weg. Op zich mee te leven, maar het gekke is dat die pin lock af en toe nog welk naar voren kwam. Vanochtend is het toestel spontaan gereset en na opgestart te zijn vroeg het dus weer om die pin. Pin 100% correct ingevoerd, meermalen, maar hij bleef zeggen onjuist. Met als gevolg na 5 pogingen dat het toestel opnieuw ging installeren naar factory settings en we alles kwijt zijn (instellingen, programma's, tweaks, etc).

Herkent iemand dit (van die pincode die niet meer herkent wordt) en zo ja, wat kan ik er aan doen ?

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hannes87
  • Laatst online: 13-03-2012
harmageddon schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 11:47:
[...]

Gebruik de backup tool "MyPhone" of Pimbackup.
Zo dat MyPhone werkt vrij geniaal, bedankt voor de tip! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tpas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 14:22

Je zou eens kunnen kijken of alle contacten van je batterij wel goed contact maken. Dat aan en uitgaan is een typisch symptoom van niet goed contact van de batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgersson
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Laat het even duidelijk zijn dat je hier voor jezelf spreekt met deze opmerking.

Ik heb slechts heel af en toe een vastloper. Gewoon de standaard rom met wat updates en programma's. Ben nog altijd zeer tevreden met mijn HTC HD2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:30
1.Ik heb echt heel erg last van iets stoms, namelijk elke keer dat ik mijn HD2 kabel aansluit op mijn computer gaat hij gelijk het internet delen. Ook al heb ik die optie helemaal niet geselecteerd / opgeslagen ! Weet niet of iemand een fix weet ?

2.Heb trouwens ook dat elke keer als ik mijn HD2 met de computer verbind dat de telefoon helemaal geen toegang meer heeft tot de memory card, met elke setting, dat lijkt me ook niet normaal ?

En als laatste, 3, ik wil een via sence naar een folder kunnen linken zodat ik daar spelletjes kan kiezen, want al die spelletjes passen nooit op de 3 tabbladen, ook niet met CHT 5x5x3.

(Standard ROM btw)

[ Voor 19% gewijzigd door BastiaanCM op 05-10-2010 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-08 20:25
Optie 1 en 2 hebben 100% met elkaar te maken. Als hij internet deelt, kun je niet bij je geheugenkaart vanaf de computer.

Vraag 3: kun je niet een map maken in /windows/startmenu, en daar de verschillende snelkoppelingen in zetten?

ps: cookie's home tab moet nog wel meer dan 5x5x3 aan kunnen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 16:06

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgersson
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 16:06
Holgersson schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 20:18:
[...]

http://pocketnow.com/soft...e-htc-hd2-leo08787-hotfix
Dat heeft mijn touchscreen-invoer drastisch verbeterd. Of het dé oplossing is, weet ik niet.
Klopt, voor windows werkt dit, maar heb android erop, en op de 1 of andere manier gebruikt hij dan niet deze hotfix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Holgersson schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 20:18:
[...]

http://pocketnow.com/soft...e-htc-hd2-leo08787-hotfix
Dat heeft mijn touchscreen-invoer drastisch verbeterd. Of het dé oplossing is, weet ik niet.
Ik had dat zelfde probleem en met die fix is t weg

nu hopen dat t toetsenbord ook beter reageerd.

Thx Holgersson :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

Even een serieuze vraag want ik zit er over te denken om mijn htc weg te doen. ;w

Af en toe is de telefoon uit het niks harstikke traag, scrollen in menu's gaat heel langzaam, een bericht typen met het toetsenbord gaat ook heel langzaam en het duurt soms wel 2 seconden voordat de letter op het scherm verschijnt.
Dit is gewoon soms uit het niets want een half uurtje later is die weer harstikke snel?
Soms is het gewoon onmogelijk om iemand te bellen omdat de telefoon te traag reageerd.

Hoe kan dit?

Enige wat ik erop heb gezet is een taskbar rechts boven in het hoekje en een nieuwe netframework, maar dat heb ik er al een paar maanden opstaan..
Iemand? :O

Bij aan en uit zetten blijft die traag en bij een softreset ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
Hoevel smsjes heb je op je telefoon staan? Van veel smsjes wordt de HD2 traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
BastiaanCM schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 19:37:
1.Ik heb echt heel erg last van iets stoms, namelijk elke keer dat ik mijn HD2 kabel aansluit op mijn computer gaat hij gelijk het internet delen. Ook al heb ik die optie helemaal niet geselecteerd / opgeslagen ! Weet niet of iemand een fix weet ?

2.Heb trouwens ook dat elke keer als ik mijn HD2 met de computer verbind dat de telefoon helemaal geen toegang meer heeft tot de memory card, met elke setting, dat lijkt me ook niet normaal ?
Als je de kabel aansluit, krijg je dan wel het keuzescherm op welke manier je wilt verbinden?

Kan je ook instellen bij Opties en dan Meer geloof ik en dan Verbindingen en dan iets met USB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
  • Laatst online: 10:22
D467 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 23:31:
Af en toe is de telefoon uit het niks harstikke traag, scrollen in menu's gaat heel langzaam, een bericht typen met het toetsenbord gaat ook heel langzaam en het duurt soms wel 2 seconden voordat de letter op het scherm verschijnt.
Dit is gewoon soms uit het niets want een half uurtje later is die weer harstikke snel?
Soms is het gewoon onmogelijk om iemand te bellen omdat de telefoon te traag reageerd.
Dit heb ik ook gehad. Vervolgens het automatisch downloaden van Twitter uitgezet en toen was het probleem weg. Voor de zekerheid het downloaden van het weer ook op handmatig gezet.

Het updaten van Twitter vreet heel veel resources van de telefoon. Misschien ook bij jou het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-08 20:25
Ook het afsluiten van de browser, of het binnenhalen van mail vreet veel resources. Logisch natuurlijk, maar omdat het op de achtergrond gebeurt valt het niet op, en erger je je er wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
CRXed schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 01:32:
[...]

Als je de kabel aansluit, krijg je dan wel het keuzescherm op welke manier je wilt verbinden?

Kan je ook instellen bij Opties en dan Meer geloof ik en dan Verbindingen en dan iets met USB.
BastiaanCM schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 19:37:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
Je krijgt dus niet het pop-up scherm? Want dat was de vraag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistermaxmax
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-02-2021
CRXed schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 01:30:
Hoevel smsjes heb je op je telefoon staan? Van veel smsjes wordt de HD2 traag.
Klopt als een bus! Ik ervaar nu ook dat de HTC HD2 "trager" :| wordt met het bekijken/laden/maken van een sms. En 'trager" vind ik zelf niet noemswaardig. Als ik naar een ander scherm ga vanuit de sms pagina merk ik ook "vertraging" dit was bij 175 smsjes. Ik had hier ook al last van bij de Diamond.

Burn It - Burn All

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:31
Iemand een goed adres waar mijn hd2 touchscreen gerepareerd kan worden? Heb er 1 gevonden alleen kost dit 180 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 10:01:
Situatie:
ik zit lekker op de bank een beetje te internetten op mijn HD2. Plots reageert het scherm niet meer als ik het aanraak. Eerst soft reset gedaan. Hij reageert nog steeds niet. Hmm ik begin al een gevoel te krijgen dat hij stuk is. Dan maar een hard reset, helaas nog steeds niks. Ok dan maar bellen met HTC er zit natuurlijk garantie op. Keurig te woord gestaan en er werd me gemeld dat er waarschijnlijk een nieuw scherm in moest. De medewerker zei zelf dat dit onder garantie valt. Toestel werd netjes opgehaald en nu na een paar dagen krijg ik bericht van Dynafix:
De benodigde reparatie valt buiten de garantievoorwaarden (schade veroorzaakt door gebruiker). Of ik even €547,40 wil betalen voor een nieuw scherm en moederbord. Zijn ze helemaal gek geworden, daar koop je een nieuwe voor. Even voor de duidelijkheid ik hem mijn telefoon niet laten vallen ofzo, aan de buitenkant zie je ook helemaal geen gebruiksporen.

Mijn vraag is graag wat advies wat ik nu moet doen?
Update:
Maandag gebeld met Dynafix met de vraag wat de schade zou zijn. Het antwoord was vochtschade. Als bewijs vroeg ik om de foto's en die werden netjes meteen verstuurd. Alleen het enige wat ik kon zien was een foto van mijn telefoonscherm en een foto van mijn imei nummer, etc. Dus geen foto met vochtschade.
Vandaag nog maar eens gebeld met de vraag om een foto met vochtschade. "Oh" zegt de medewerker van Dynafix, "dat is het niet". Er staat nog een andere bootloader op dan het origineel. Ja en dan vervalt de garantie. Maar toch kunnen ze alles maken voor 550 euro. Blijkt dus maar dat ze standaard vochtschade roepen als er iets met je telefoon is.

Maar goed. Ik dacht dus dat met het installeren van een originele leo rom de bootloader ook weer goed was. Blijkbaar is dat dus niet helemaal goed gegaan.
Plan van aanpak lijkt mij nu: telefoon terughalen, originele software erop zetten (iemand nog tips zodat ik zeker weet dat het goede erop staat), en dan via de winkel waar ik hem gekocht heb probeer te laten maken ipv via htc & dynafix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijhtam
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 13:33
Verwijderd schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 16:11:
[...]

Update:
Maandag gebeld met Dynafix met de vraag wat de schade zou zijn. Het antwoord was vochtschade. Als bewijs vroeg ik om de foto's en die werden netjes meteen verstuurd. Alleen het enige wat ik kon zien was een foto van mijn telefoonscherm en een foto van mijn imei nummer, etc. Dus geen foto met vochtschade.
Vandaag nog maar eens gebeld met de vraag om een foto met vochtschade. "Oh" zegt de medewerker van Dynafix, "dat is het niet". Er staat nog een andere bootloader op dan het origineel. Ja en dan vervalt de garantie. Maar toch kunnen ze alles maken voor 550 euro. Blijkt dus maar dat ze standaard vochtschade roepen als er iets met je telefoon is.

Maar goed. Ik dacht dus dat met het installeren van een originele leo rom de bootloader ook weer goed was. Blijkbaar is dat dus niet helemaal goed gegaan.
Plan van aanpak lijkt mij nu: telefoon terughalen, originele software erop zetten (iemand nog tips zodat ik zeker weet dat het goede erop staat), en dan via de winkel waar ik hem gekocht heb probeer te laten maken ipv via htc & dynafix.
Vergeet het maar, je imei nummer is nu (waarschijnlijk) geregistreerd als vervallen garantie. Je kan het proberen maar ik denk dat het je niet lukt.

huidige opstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:41

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik heb een vraag. Meestaal als ik naar mijn stage fiets luister ik muziek en als ik er eenmaal ben zet ik mijn muziek op pauze. Dan gebruik ik mn telefoon niet tot ik weer naar huis ga en als ik weer op play druk start hij niet.. Ik moet hem dan soft resetten. Soms 2x soft resetten want na de eerste leer word hij heel traag..

HTC 1.66 stock ROM
Cookies Home Tab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkenrahl
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-04 14:49
Verwijderd schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 16:11:
[...]

Update:

aj, hoop dat ik niet hetzelfde ga hebben. Had er ook een andere leo rom opstaan. Kheb hem daarna met een originele htc ROM opnieuw geflashed vanaf de sd-kaart. Dit overschrijft normaal gezien je bootloader, SPL, rom, radio. Kortom alles... Hoe heb jij die originele leo rom erop gezet? succes alvast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelf-99
  • Laatst online: 10-11-2022
Weet iemand waarom de Windows map op de HD2 niet zichtbaar is in de verkenner van WIn7 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:39

Convoy

g44p

Roelf-99 schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 19:58:
Weet iemand waarom de Windows map op de HD2 niet zichtbaar is in de verkenner van WIn7 ?
je moet hem zichtbaar maken onder win7 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkenrahl schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 17:55:
[...]

aj, hoop dat ik niet hetzelfde ga hebben. Had er ook een andere leo rom opstaan. Kheb hem daarna met een originele htc ROM opnieuw geflashed vanaf de sd-kaart. Dit overschrijft normaal gezien je bootloader, SPL, rom, radio. Kortom alles... Hoe heb jij die originele leo rom erop gezet? succes alvast...
Dat heb ik dus niet via de sd-kaart gedaan, maar via customruu. Ik dacht dat zal wel goedgaan en heb het niet gecontroleerd, lomp van mij. Ik zat denk ik nog in de vakantiemodus. Wat moet er eigenlijk in de bootloader staan als je de originele rom hebt gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 20:57
geen cotulla hspl.
zowieso geen hspl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:35
Ik heb nu mijn HD2 al een tijdje maar zit toch na te denken om een tweede telefoon erbij te nemen. Ik vind de standby tijd bedroevend en met meer dan 100 smsjes wordt het smsen echt vreselijk traag. Primair als telefoon valt de HD2 echt tegen. Daarnaast wil ik hem ook niet flashen met een custom ROM zolang mijn telefoon belangrijk is voor het bellen, smsen en bereikbaar zijn.

Als ik een tweede toestel koop zou ik die voor sms en bel gebruiken en de HD2 als internet, e-mail en multimedia. Enige nadeel is dat je wel twee sims nodig hebt waardoor je maandelijks iets meer kwijt bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
EBOOZ schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 15:07:
Je krijgt dus niet het pop-up scherm? Want dat was de vraag...
Oh, jawel hoor maar hij gaat sowieso het internet delen :P

Maar eh ik denk dat ik m`n telefoontje binnenkort even hard reset, als CHT 2 uit is ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robkazoe schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 21:17:
Ik heb nu mijn HD2 al een tijdje maar zit toch na te denken om een tweede telefoon erbij te nemen. Ik vind de standby tijd bedroevend en met meer dan 100 smsjes wordt het smsen echt vreselijk traag. Primair als telefoon valt de HD2 echt tegen. Daarnaast wil ik hem ook niet flashen met een custom ROM zolang mijn telefoon belangrijk is voor het bellen, smsen en bereikbaar zijn.

Als ik een tweede toestel koop zou ik die voor sms en bel gebruiken en de HD2 als internet, e-mail en multimedia. Enige nadeel is dat je wel twee sims nodig hebt waardoor je maandelijks iets meer kwijt bent.
er zal eind oktober een offciele upgrade rom komen. Althans als ik dat van xda mag geloven. Dus als je wilt nog ff wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

EBOOZ schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 08:10:
[...]

Dit heb ik ook gehad. Vervolgens het automatisch downloaden van Twitter uitgezet en toen was het probleem weg. Voor de zekerheid het downloaden van het weer ook op handmatig gezet.

Het updaten van Twitter vreet heel veel resources van de telefoon. Misschien ook bij jou het geval?
Ik heb geen twitter of mail erop staan. Bij taakbeheer staan ook geen programma's open.
Heb wel wat smsjes op de telefoon maar meestal is die gewoon vet snel ermee. En dan opeens is hij traag uit het niets?

Zal er soms iets van de hardware kapot zijn of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:35
Verwijderd schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 21:49:
[...]

er zal eind oktober een offciele upgrade rom komen. Althans als ik dat van xda mag geloven. Dus als je wilt nog ff wachten.
Dan gaan we die nog even afwachten. Hopelijk zitten daar een aantal verbeteringen in al vermoed ik dat mijn bezwaren tegen het apparaat niet in 1x opgelost zullen zijn. Maar we zullen het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geldermalsen schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 16:07:
Iemand een goed adres waar mijn hd2 touchscreen gerepareerd kan worden? Heb er 1 gevonden alleen kost dit 180 euro.
Ik heb hem destijds laten vervangen voor 140. Op google even zoeken op ReparatieGSM (aan elkaar). Dan moet je een hit op marktplaats vinden. Is een jongeman in rijssen. Heeft het bij mij mooi gefixt.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
D467 schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 22:04:
[...]Zal er soms iets van de hardware kapot zijn of?
Nee meestal is dit puur software. Updates via GPRS maken de telefoon extra traag, hou goed je verbindingen in de gaten op het moment dat traagheid voorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robkazoe schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 22:51:
[...]

Dan gaan we die nog even afwachten. Hopelijk zitten daar een aantal verbeteringen in al vermoed ik dat mijn bezwaren tegen het apparaat niet in 1x opgelost zullen zijn. Maar we zullen het zien.
Nee dat denk ik ook niet. Maar met de nieuwe offciele rom kan je wel android froyo opstarten. Ik kijk er wel naar uit want ik flash geen custom roms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelf-99
  • Laatst online: 10-11-2022
freekweb schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 20:03:
[...]

je moet hem zichtbaar maken onder win7 ;)
De vraag is dus , hoe doe ik dAt?? . Ik heb de HD2 verbonden via Active Sync, en zie vervolgens alle mappen op het toestel, behalve de Windows map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Met welke software kun je je SMS-jes backuppen ? (om te voorkomen dat het er teveel worden)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:35
Microsoft MyPhone.

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Bendtner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 10:28
-SaveMe- schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 12:11:
Met welke software kun je je SMS-jes backuppen ? (om te voorkomen dat het er teveel worden)
Microsoft MyPhone kan het inderdaad, te vinden in Windows Marketplace.

Wat het ook kan doen is Lookout Mobile Security, te vinden in de US-Windows Marketplace. Dit is ook meteen een antvirus met firewall en phonetracer voor als je je HD2 kwijt bent.

Ik gebruik eerstgenoemde voor de backups, de laatste voor security en tracing..

Better, Best, Bendtner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen er word gesproken over een nieuwe ROM update, maar stel dat die er echt komt kan ik die dan gewoon installeren ik heb namelijk mijn radio ge-update om android te kunnen draaien en heb nu dus niet meer de stock radio maar radio 2.10.50_2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 16:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Een officiele rom-update? Waar wordt daarover gesproken? Op de HTC-site kan ik er niks over ontdekken.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthiasH
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-08 23:41
Tweakers,

Kan ik google goggles op mijn hd2 zetten?

Ik heb al wat rondgezocht, maar niets gevonden, en hoop dat jullie mij kunnen helpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SnoeiKoei schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 17:02:
Een officiele rom-update? Waar wordt daarover gesproken? Op de HTC-site kan ik er niks over ontdekken.
Op xda is de nieuwe rom met verschillende talen te dowloaden. En ja ook de nld versie is daar online
Gaat om de versie "RUU_Leo_S_HTC_3.14.412.1_Radio_15.42.50.09U_2.14.5 0.04"

dit wordt erover gezegd

"Yes really weird,should be nice to hear from where they went from.
Why there arent notice on HTC.com about those new roms?"

because this roms are dated 23 october

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
  • Laatst online: 15:34
ik heb die rom al een aantal dagen draaien, maar gebruik ook sinds die dag Android (froyo 3.1) het werkt dus prima naast elkaar, heb alleen ook geen idee of er verder een voordeel aan zit, want Android bevalt 10x beter dan WM6.5.
Raar idd dat deze nog steeds niet op de htc pagina staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guru1000
Holgersson schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 18:16:
[...]

Laat het even duidelijk zijn dat je hier voor jezelf spreekt met deze opmerking.

Ik heb slechts heel af en toe een vastloper. Gewoon de standaard rom met wat updates en programma's. Ben nog altijd zeer tevreden met mijn HTC HD2!
Uhh nee, ik spreek hier uit de ervaring van meerdere mensen die ook problemen hebben. Er zijn tientallen gevallen te vinden op internet met deze typische problemen. Zelfs htc bevestigde over de telefoon dat dit een bekend probleem is en regelmatig wordt gemeld. Dat jij er nog geen last van hebt is wat anders. Mijn toestel heeft het ook 6 maanden goed gedaan. Ook hier de originele rom plus wat update en 5 simpele marketplace progjes, geen geklooi met tweaks of roms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guru1000
tpas schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 16:11:
[...]

Je zou eens kunnen kijken of alle contacten van je batterij wel goed contact maken. Dat aan en uitgaan is een typisch symptoom van niet goed contact van de batterij.
batterij zat er prima in, maar bedankt voor het meedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guru1000
erik23 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 21:35:
[...]

dwnload a shipped Rom from *HERE*
- Rename the extension to .zip
- open it with winzip and extract the RUU_signed.nbh file to a folder
- Rename it to LEOIMG.nbh and copy it to the root of a microSD card thats been formatted to FAT32
- Insert your storage card into your phone
- Enter Bootloader and follow onscreen instructions to flash

bootloader is opstarten vol. down
die download gewoon van htc site halen
Toestel is inmiddels op gehaald door een courier en naar dynafix gebracht. Ben benieuwd of ik de nieuwste rom er op krijg die officieel volgens xda dus pas eind october komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guru1000
Robkazoe schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 21:17:

Zelf gebruik in de nokia e71 ernaast/afwisseling. zo heb ik altijd een toestel waar ik de dag mee doorkom als ik per ongeluk vergeten ben de hd2 op te laden. Maar nu ik tijdelijk de e71 weer full time gebruik is dat toch wel enigszins een verademing jammer genoeg. Bel kwaliteit en typ gemak ligt toch hoger bij de nokia, hopelijk maakt de beloofde update dit goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 12:56
Ik heb even een vraagje. Ik wil mijn HD2 met toebehoren verkopen en zit een beetje met de vraagprijs. Zou iemand hier me kunnen helpen met wat een juiste vraagprijs (Van/tot .. bedrag) zou zijn voor onderstaande set ? : V&A aangeboden: HTC HD2 Zwart incl. toebehoren ! (Is geen spam ofzo voor me advertentie gaat echt alleen om wat een juiste vraagprijs zou zijn aangezien ik denk dat mijn huidige vraagprijs te hoog is, krijg namelijk veel lagere biedingen op MP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:36

Termy

valt er nog wat te fragge?

Guru1000 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 20:06:
[...]

Zelf gebruik in de nokia e71 ernaast/afwisseling. zo heb ik altijd een toestel waar ik de dag mee doorkom als ik per ongeluk vergeten ben de hd2 op te laden. Maar nu ik tijdelijk de e71 weer full time gebruik is dat toch wel enigszins een verademing jammer genoeg. Bel kwaliteit en typ gemak ligt toch hoger bij de nokia, hopelijk maakt de beloofde update dit goed.
Je kan multi-quoten he :P.

Maar goed, hopelijk heb je hem wel via de SD kaart teruggeflasht naar stock (dus hspl en zo weg) want anders heb je wel een probleem.

Verder denk ik niet dat je die versie gaat krijgen tenzij ze heel recent iets veranderd hebben. Ik kreeg nl 1.66.404.1 2 van de 3 keer, 1 keer had ik schijnbaar een vodafone mobo want die had zelfs een vodafone splash screen en ROM versie 1.75 oid. Beetje vreemd maar goed.

Verder heb ik geen last van vastlopers die ik niet bij willekeurige andere WM6.5 mobs ook heb gezien. Als je teveel/te snel wil doen dan trekt ie dat even niet. Gezien de specs van de HD2 gebeurt me dit dus ook beduidend minder met de HD2 dan bij die andere. En tja, wanneer een mob honderduizenden verkoopt dan zijn er zat mensen die problemen hebben. Welk % dat is blijft de vraag. Als je al het gezeur om de Iphone hoort zou je ook denken dat het een ruk telefoon is die niemand wil hebben en dat schijnt toch ook echt anders te liggen.. :)

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
clonedonkey schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 22:38:
Ik heb even een vraagje. Ik wil mijn HD2 met toebehoren verkopen en zit een beetje met de vraagprijs. Zou iemand hier me kunnen helpen met wat een juiste vraagprijs (Van/tot .. bedrag) zou zijn voor onderstaande set ? : V&A aangeboden: HTC HD2 Zwart incl. toebehoren ! (Is geen spam ofzo voor me advertentie gaat echt alleen om wat een juiste vraagprijs zou zijn aangezien ik denk dat mijn huidige vraagprijs te hoog is, krijg namelijk veel lagere biedingen op MP)
Nou dat lijkt me eerlijk gezegd een prima prijs! Zeker omdat er ook meer dan 100 euro aan accessoires bij zit.
Biedingen op Marktplaats moet je niet serieus nemen :P

[ Voor 3% gewijzigd door CRXed op 07-10-2010 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 12:56
CRXed schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 23:54:
[...]

Nou dat lijkt me eerlijk gezegd een prima prijs! Zeker omdat er ook meer dan 100 euro aan accessoires bij zit.
Biedingen op Marktplaats moet je niet serieus nemen :P
Thanks, ben blij dat ik toch een juiste prijs heb geschat. Weet iemand misschien waar ik deze site het beste kan verkopen buiten hier en mp ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 17:32:
[...]

Op xda is de nieuwe rom met verschillende talen te dowloaden. En ja ook de nld versie is daar online
Gaat om de versie "RUU_Leo_S_HTC_3.14.412.1_Radio_15.42.50.09U_2.14.5 0.04"
Maar is het dan wel zeker dat het een officiële rom is? Moet je nog HSPL installeren voor het flashen of is dit echt een complete installer die overal zorg voor draagt?

Ik werk nog met 1.48 WWE en ben daar zeer tevreden mee, maar verbeteringen (m.n. in ontvangst, nieuwere radio!) en extra functionaliteit (document tab, of zit die er niet in?) zijn altijd welkom natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom90
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 15:56
Ik heb een paar problemen met me HD2 ..

Het volgende:

Sinds een paar dagen gaat mijn HD2 automatisch in een ''Navipanel'' En krijg hem daar ook niet meer uit. Ik heb snel een keer toen hij opgestart was navipanel bij systeeminstelling uitgeschakeld.:O

Nu doet hij het volgende:

Elke keer als iemand mij belt of ik hem gaat hij gelijk al op speaker en soms krijg ik hem daar ook niet vanaf.. :S

Wat nog irritanter is dat active sync niet meer werkt .. op geen enkele PC thuis 32/64bit Windows 7 pc's ..

Al een stuk of 5 harde resets gedaan! :)

Originele laatste ROM van HTC staat erop. 1.66..

Weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
5 hard resets? Weet je dat wel zeker? Dan zou de software toch weer helemaal af-fabriek moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom90
Ja hij is echt helemaal stock en nog steeds die rot :) Navipanel die naar voren schiet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Laatst online: 20:16

Pinobigbird

doesn't share food!

Het navipanel wordt toch automatisch gestart als je het toestel in een carkit plaatst? Dat wordt voor zover ik weet gedetecteerd door de gemaakte usb-verbinding. Aangezien je óók geen active sync-verbinding kan maken, die ook gebruikmaakt van de usb-verbinding, zou het wel eens kunnen zijn dat je usb-verbinding niet meer (goed) werkt. Zou een hardwareprobleem kunnen zijn.

De reden waarom EBOOZ vraagt of je het zeker weet dat je 5 hard resets hebt gedaan, is dat heel veel mensen een soft reset doen en dan zeggen dat ze een hard reset hebben gedaan. Het eerste wat ik denk als ik lees dat iemand 5 keer een hard reset heeft gedaan is: oh, dat zullen wel 5 soft resets zijn geweest. Kijk dat dus nog even na ;)

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom90
Ja hard reset --> volume up + down + power button :)

Ik lees dingen over een vieze usb poort... Dat ga ik thuis wel proberen schoon te maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-07 17:38
Tom90 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 08:56:

Het volgende:

Sinds een paar dagen gaat mijn HD2 automatisch in een ''Navipanel'' En krijg hem daar ook niet meer uit. Ik heb snel een keer toen hij opgestart was navipanel bij systeeminstelling uitgeschakeld.:O

Elke keer als iemand mij belt of ik hem gaat hij gelijk al op speaker en soms krijg ik hem daar ook niet vanaf.. :S

Wat nog irritanter is dat active sync niet meer werkt .. op geen enkele PC thuis 32/64bit Windows 7 pc's ..

NAVIPANEL uitschakelen?....> ga naar SENSETABBLAD INSTELLINGEN > OVERIG > CARKIT MODUS

vinkje weghalen bij automatisch starten.

et voila!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom90
Uh, al geprobeerd. Blijft hij op speaker terugkomen met het bellen .. dus geen ideale oplossing :)

Beetje heen en weer wrikken met de usb kabel helpt ook heb ik gemerkt.. dus denk viezigheid? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Tom90 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 12:28:
Uh, al geprobeerd. Blijft hij op speaker terugkomen met het bellen .. dus geen ideale oplossing :)

Beetje heen en weer wrikken met de usb kabel helpt ook heb ik gemerkt.. dus denk viezigheid? :S
"Beetje heen en weer wrikken met de usb kabel" is nooit een goed idee, waarschijnlijk komt je hele probleem door dat soort gepruts. De vraag is of je de connector aan je kabel ermee verprutst hebt of de female connector in je telefoon.. In het eerste geval heb je mazzel -> nieuwe kabel en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom90
Nou ja .. Eerder in de zin van ik hield me USB kabel is wat meer omhoog en toen ging hij terug in ''normale'' staat .. ik heb altijd alleen maar de originele kabel gebruikt. Ik wacht nu af tot hij weer raar gaat doen. Tot nu toe werkt hij weer normaal :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
okay... wanna news? yes, they shocked even myself. Look video: http://cotulla.pp.ru/leo/WP7S/VIDEO0243.mp4
This is just demo :-)

Dat twittert Cotulla :)
En dit ook:

Remember this is just DFT team tests, please never ask about release date and etc. Please don't annoy with questions...Future will show all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Tom90 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 08:56:

Het volgende:

Ik heb het ook gehad, zelfs na een hard reset bleef het probleem zich voor doen. Ik heb toen mijn SD card helemaal opnieuw geformatteerd met SD Formatter, omdat ik vermoede dat er fouten/errors in mijn SD Card zaten. mijn probleem was daarna voorbij :) Het gebeurd namelijk best wel vaak dat er errors in je geheugenkaart komen als je niet goed je kaart loskoppelt van je PC of CarKit. Het gevolg is dat bepaalde software daar last van heeft, en dat je dus fouten zoals dit probleem kan krijgen.

[ Voor 11% gewijzigd door Barfman op 08-10-2010 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
CRXed schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 15:11:
okay... wanna news? yes, they shocked even myself. Look video: http://cotulla.pp.ru/leo/WP7S/VIDEO0243.mp4
This is just demo :-)

Dat twittert Cotulla :)
En dit ook:

Remember this is just DFT team tests, please never ask about release date and etc. Please don't annoy with questions...Future will show all.
Hmm, een bootmanager waarbij je dus kan kiezen tussen windows 7, linux. android en nog veel meer. Het ziet er in ieder geval veelbelovend uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrokenRules
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-03 14:20
Ik heb sinds kort weer een SMS probleem met mijn HD2.
Was het eerst dat sms'jes niet altijd verzonden werden.

Heb ik nu het probleem dat niet alle sms'jes ontvangen worden in Windows OS.
In Android lijkt het erop dat het hier geen probleem is.

Draai LeoP@T 2.13 v3.6 NLD

Heb het probleem nu al weer een tijdje met verschillende roms gehad.
En is erg vervelend heb al paar keer geswitcht en gedowngrade van Radio Rom (huidige 2.10.50.08_2)

Heb xda afgespeurd naar een oplossing, maar vind alleen maar mensen met soortgelijke problemen zonder goede oplossingen.

Hopelijk is hier iemand die mijn HD2 weer het juiste pad op kan sturen (liefst met winOS)
Ben voor de rest als early adopter erg tevreden met mijn onverwacht stevige HD2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgersson
  • Niet online
BrokenRules schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 17:33:
Ik heb sinds kort weer een SMS probleem met mijn HD2.
Was het eerst dat sms'jes niet altijd verzonden werden.

Heb ik nu het probleem dat niet alle sms'jes ontvangen worden in Windows OS.
Heb je de sms update van HTC al geïnstalleerd?

"Update voor HTC HD2 – update voor nieuwe sms-functie"
http://www.htc.com/nl/sup...spx?p_id=297&act=sd&cat=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

clonedonkey schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 22:38:
kwil die cradle wel kopen.

grt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wifi aan staan thuis maar de ssid wordt niet uitgezonden, kan ik toch verbinding maken op mijn hd2? Het lukt me niet, ook niet door eerst te connecten (met ssid aan) en daarna ssid uit zetten, dan raakt hij hem kwijt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdanny
  • Laatst online: 25-07-2021
micheldenhaag schreef op woensdag 29 september 2010 @ 17:25:
[...]

werkt dat gewoon op een 'europese HD2'?
Sorry voor mijn late reactie. het werkt Perfect!
Er bestaat ook een NLD rom 3.14.404.1
Dynafix of hoe ze ook heten heeft hem :(
Een vriend van me heeft net zn htc daar van terug. Wat een geweldige rom!
En de laatste op htc.com/nl is nog gewoon 1.66 echt belachelijk :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sdanny schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 11:52:
[...]

Das mooi. Dan zal ie eind van de maand wel op de website komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sdanny schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 11:52:
[...]

Is dat niet alleen speciaal voor T-mobile ofzo dan? Wat is zo goed/beter aan deze ROM? Stabieler? Minder vaak haperingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-08 15:01

JeeVee

Mens agitat molem

*O* Er is inderdaad een nieuwe non-branded HTC ROM 3.14 voor de HD2 *O*

Voor wie niet kan of wil wachten: Op de XDA-site (HD2 sectie) is de nieuwe HTC ROM met verschillende talen te dowloaden. Ook de NL-versie is beschikbaar. Installeren op eigen risico, lees de hele 'draad' goed door! :N

*weg* zoals je in het lokale beleid kunt lezen, willen we dit soort links niet zien

Mijn advies is wacht tot na 23 oktober en download dan via de HTC-site :Y

[ Voor 28% gewijzigd door pven op 10-10-2010 22:21 ]

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bandietjeoo7
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-04-2022
Hallo mede tweakers.

Ik ga volgende week naar Mexico.
Nu willen mijn vrouw en ik daar een auto huren om een beetje
van het land te genieten en te zien.
Nu heb ik TomTom op mijn HD2 staan met de map mexico.

Nu is mijn vraag werkt de GPS van de HD2 in Mexico??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdanny
  • Laatst online: 25-07-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 20:48:
[...]

Is dat niet alleen speciaal voor T-mobile ofzo dan? Wat is zo goed/beter aan deze ROM? Stabieler? Minder vaak haperingen?
Ja speciaal voor t-mobile. Merk/zie je verder weinig van. Heel stabiel en geen haperingen! Alleen doet hspda het niet. Alle ram beschikbaar 576MB. Ik heb nu de 3.14.404.1 ÑLD erop staan (van de post hierboven) en die is ook helemaal top.Smst voor het eerst met mn hd2 lekker. Echt een aanrader!~ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

bandietjeoo7 schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 22:15:
Hallo mede tweakers.

GPS is niet lokatiegebonden, dus zou moeten werken. Alleen moeten je satellietgegevens bijgewerkt worden. Als je dat nog in NL doet, weet ik niet hoe dat gaat in Mexico. Als je 't in Mexico doet, dan kost 't je extra veel geld (of je moet daar via 'n wifi-spot inloggen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Laatst online: 07-08 22:28
bandietjeoo7 schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 22:15:
Hallo mede tweakers.

Tuurlijk werkt dit zolang je maar een map van Mexico hebt voor je TomTom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
Precies. En je hoeft niet persé via A-GPS de locatiegegevens van de satelieten bij te werken. Je kan ook wachten op een fix, alleen zal dat wat langer duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bandietjeoo7
  • Laatst online: 22-04-2022
Het hotel heeft gratis wifi op elke kamer.
Dus het bijwerken is dan kosteloos.

Had gelezen dat met de android de gps op us stond en men deze naar eu moest wijzigen.
Toen dacht ik laat ik het hier maar ff vragen of dit met WinMo, deze staat op mijn HD2,
ook het geval is.

Bedankt voor jullie antwoorden, wist het namelijk niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeeVee schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 13:59:

Voor wie niet kan of wil wachten: Op de XDA-site (HD2 sectie) is de nieuwe HTC ROM met verschillende talen te dowloaden. Ook de NL-versie is beschikbaar. Installeren op eigen risico, lees de hele 'draad' goed door! :N

[mbr]*weg* zoals je in het lokale beleid kunt lezen, willen we dit soort links niet zien[/]

Kep hem ook geinstalleerd werkt perfect! NL versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSP
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-04 20:30

GSP

Op de Europese HTC site is er een nieuwe ROM:

http://www.htc.com/europe...px?dl_id=1043&news_id=782

Of deze ook voor NL geschikt is, weet ik (nog) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GSP schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 13:07:
Op de Europese HTC site is er een nieuwe ROM:

http://www.htc.com/europe...px?dl_id=1043&news_id=782

Of deze ook voor NL geschikt is, weet ik (nog) niet.
Als je 'm wil downloaden moet je een serial invullen die op je telefoon staat.
Met mijn serial zegt ie: Sorry, this software download is not suitable for your device.

Dus ik denk dat het voor iedereen in NL geldt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inderdaad ik heb de mijne net ook geprobeerd helaas kan hem niet downloaden. Zoals je ziet op de pagina staat de NL er ook niet bij even afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistermaxmax
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-02-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 21:38:
Ik heb wifi aan staan thuis maar de ssid wordt niet uitgezonden, kan ik toch verbinding maken op mijn hd2? Het lukt me niet, ook niet door eerst te connecten (met ssid aan) en daarna ssid uit zetten, dan raakt hij hem kwijt..
Je kan toch gewoon je SSID zelf invullen? Als je naar de windows software gaat kun je alles zelf invullen daar. Als je SSID niet wordt uitgezonden zou hij hem zo wel moeten pakken volgens mij. Ik zal het thuis eens proberen.

WLAN aanzetten/
Geavanceerd/

Et voila... SSID

Invullen en dan pakt hij hem.

[ Voor 7% gewijzigd door mistermaxmax op 11-10-2010 14:20 ]

Burn It - Burn All

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkII
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-09 10:23
Verwijderd schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 13:55:
[...]
Als je 'm wil downloaden moet je een serial invullen die op je telefoon staat.
Met mijn serial zegt ie: Sorry, this software download is not suitable for your device.

Dus ik denk dat het voor iedereen in NL geldt....
Er zijn aardig wat serials in omloop die je kan gebruiken om de Rom te downloaden.
Ik heb er destijds 1 gebruikt uit een eerder deel van dit topic.
(niets illegaals aan toch? Die serial check is er imo vooral om argeloze gebruikers tegen zichzelf te beschermen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:09
Alleen hij is dan niet in het Nederlands, want die is nog niet beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-10-2024
JeeVee schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 13:59:

[mbr]*weg* zoals je in het lokale beleid kunt lezen, willen we dit soort links niet zien[/]

Voor de duidelijkheid: Non-Branded. Dus ik kan die ROM op mijn Vodafone HD2 installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
mariconjo schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 17:10:
[...]

Voor de duidelijkheid: Non-Branded. Dus ik kan die ROM op mijn Vodafone HD2 installeren?
Dat kan wel, maar je kan daarna geen andere custom roms meer installeren omdat er geen hspl 3.04 versie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen ik heb HSPL 3 2.08 en radio 2.10 op mijn HD2 kan ik zonder problemen de binnekort nieuwe rom installeren?
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.