Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-06 23:19
bij Dealextreme hebben zo ook wel aardige dingen
accu voor $6 en ook een grotere capaciteit $16?
cradle voor laden en aan de pc hangen, met een optie tot alleen laden van de accu $19
enne het verzenden is gratis!!

http://www.dealextreme.com/search.dx/search.hd2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-10-2024
Barfman schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 17:30:
[...]

Dat kan wel, maar je kan daarna geen andere custom roms meer installeren omdat er geen hspl 3.04 versie is.
Oke, bedankt. Maar kan ik eventueel nog wel terug naar mijn huidige 1.72 ROM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Volgens mij kun je zonder hspl te installeren GEEN non-branded roms installeren op een Vodafone telefoon. Met hspl kan dat wel maar je garantie vervalt. Vooralsnog is er nog GEEN weg terug van de net gepresenteerde rom naar welke andere rom dan ook. Dus ook niet naar je huidige Vodafone rom.

Correct me if I'm wrong.

[ Voor 4% gewijzigd door SnoeiKoei op 11-10-2010 19:42 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
sdanny schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 22:20:
[...]

Ja speciaal voor t-mobile. Merk/zie je verder weinig van. Heel stabiel en geen haperingen! Alleen doet hspda het niet. Alle ram beschikbaar 576MB. Ik heb nu de 3.14.404.1 ÑLD erop staan (van de post hierboven) en die is ook helemaal top.Smst voor het eerst met mn hd2 lekker. Echt een aanrader!~ _/-\o_
Wat bedoel je met het smsen, is de touch van het toetsenbord een stuk beter geworden of bedoel je qua snelheid in de conversatiemodus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-06 09:25
Nu de HTC HD7 binnenkort verschijnt, die naar het er uitziet, (bijna) dezelfde hardware bevat als onze HD2, hoop ik dat er ook snel een port van WP7 naar de HD2 komt! 8)

http://www.microsoft.com/...7/phones.aspx#detail=1569

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256386

CRXed schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 01:05:
Nu de HTC HD7 binnenkort verschijnt, die naar het er uitziet, (bijna) dezelfde hardware bevat als onze HD2, hoop ik dat er ook snel een port van WP7 naar de HD2 komt! 8)

Zou HTC vorig jaar toch hebben gerekend dat de HD2 een upgrade zou krijgen en MS deze later heeft ingetrokken. Als het ook maar net als android via sd kaart opgestart kan worden. Het ziet er soepel uit.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 256386 op 12-10-2010 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 364587

Heeft iemand enige ervaring met je lettertype veranderen in de hd2 en hoe gaat het in zijn werk.
Heb nameljik genoeg van de normale huidige en heb ook alle delen al doorgezocht, maar kon niks bruikbaars vinden.

Kan iemand mij hierbij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Anoniem: 256386 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 01:18:
[...]

Zou HTC vorig jaar toch hebben gerekend dat de HD2 een upgrade zou krijgen en MS deze later heeft ingetrokken. Als het ook maar net als android via sd kaart opgestart kan worden. Het ziet er soepel uit.
Grappig berichtje op XDA
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=806199

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:40
CRXed schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 01:05:

YouTube: HTC HD2 MAGLDR COTULLA WP7 WINDOWS PHONE 7 LEO cotullacode

cotulla is al ff begonnen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Dat weet ik, had ik zelf een paar dagen geleden al gepost. Het gaat erom dat de HD7 bijna hetzelfde is als de HD2, dus er ook drivers beschikbaar komen.
Dit zal niet voor andere modellen telefoons gelden, vandaar dat de HD2 de enige niet-WP7 is die een kans maakt om WP7 te kunnen draaien.

[ Voor 8% gewijzigd door CRXed op 12-10-2010 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-10-2024
SnoeiKoei schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 19:42:
Volgens mij kun je zonder hspl te installeren GEEN non-branded roms installeren op een Vodafone telefoon. Met hspl kan dat wel maar je garantie vervalt. Vooralsnog is er nog GEEN weg terug van de net gepresenteerde rom naar welke andere rom dan ook. Dus ook niet naar je huidige Vodafone rom.

Correct me if I'm wrong.
Snoeikoei,
ik lees geen tegengas dus neem dit voor waar aan. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 377367

Anoniem: 377367 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 21:38:
Ik heb wifi aan staan thuis maar de ssid wordt niet uitgezonden, kan ik toch verbinding maken op mijn hd2? Het lukt me niet, ook niet door eerst te connecten (met ssid aan) en daarna ssid uit zetten, dan raakt hij hem kwijt..
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-06 10:20

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Volgens mij is er op gereageerd hoor, goed lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-01-2024
linkje naar deze: http://www.htc.com/europe...px?dl_id=1043&news_id=782 maar dan de nederlandse versie op xda site? vind hem niet zo 1 2 3 :(

want k heb nog al wel uns dat ie gewoon traag :( is me hd2, zet k em uit, weer aan en dan ist weer tijdje goed, draai gewoon default rom, met geen mods, enige installed atm heb ik sygic mobile maps 10

[ Voor 39% gewijzigd door Dutch2007 op 12-10-2010 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

Wie heeft er allemaal een werkende navigatie op zijn telefoon? En dan bedoel ik niet die trail versie...

En wat is de gemiddelde prijs?
Kwam iets van 100 euro tegen?
Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:35

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Ik heb op een minder legale manier een versie van Tomtom erop staan die het echt perfect doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-06 12:12
D467 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 22:42:
Wie heeft er allemaal een werkende navigatie op zijn telefoon? En dan bedoel ik niet die trail versie...

Gr
Ik heb een werkende versie, Sygic heet t.
Legaal niet duur, Illegaal (erg makkelijk) uiteraard gratis.

€70,- voor de europa versie.
Gebruik het al sinds m'n N82, maar nu zeker op de HD2 met z'n grote scherm.
Navigatie gaat erg snel en vloeiend (beter dan TomTom) via internet fuiken ed doorkrijgen.
Zeker een aanrader.
Hier de link: http://www.sygic.com/index.php/en/mobile-maps-overview.html

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Ik draai iGO 8 ook prima op m'n HD2, minder legaal.

Ik ga Sygic ook eens proberen, dat van die fuiken klinkt interessant. Vooral omdat de HD2 geen TMC binnenkrijgt via de FM-radio en ik niet 't idee heb dat ik via 'n internetverbinding wel de nodige verkeersinfo in iGO kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-06 07:55
Ik heb Sygic ook een tijdje geprobeerd, maar toen had ik te kampen met niet bestaande rotondes en daar kan ik me echt kapot aan irriteren :)

Toen weer terug naar TomTom en daar blijf ik gewoon super blij mee. Wel flitspalen ingeladen vanaf flitspaal.nl en op de achtergrond heb ik Flitsnav GPS 4.0 draaien voor de struikrovers ;)
Die gast heeft natuurlijk een punt, maar ik snap het nut niet helemaal van dit soort posts en al helemaal niet de oproep aan devs om hun mening te geven... }:O

[ Voor 35% gewijzigd door EBOOZ op 12-10-2010 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gr
Je kan na de nieuwe officiele rom (eind deze maand) ook gewoon android via sd kaart opstarten en gratis/ online navigeren via google maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
EBOOZ schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 23:51:
Die gast heeft natuurlijk een punt, maar ik snap het nut niet helemaal van dit soort posts en al helemaal niet de oproep aan devs om hun mening te geven... }:O
Ik denk dat de reden is dat de devs daar helemaal gek worden van iedereen die maar vraagt of ze WP7 kunnen porten naar hun toestel. Deze post geeft daar duidelijkheid over.
Anoniem: 256386 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 00:09:
[...]Je kan na de nieuwe officiele rom (eind deze maand) ook gewoon android via sd kaart opstarten en gratis/ online navigeren via google maps.
Waarom wachten? dat kan nu ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-06 20:08

Audione0

Strijdt der titanen

Damn!

Gisteren geklust bij een vriend van me, en je raadt het nooit, een kans van 1 op de 1000, viel een stuk hout van het flafond precies op mn telefoon. Precies op een hoekje.. nu is dus een klein hoekje van de glasplaat gescheurd.. Klinkt wat erger dan het is, maar het ziet er een beetje lelijk uit.

Mijn vraag is dus..? Is de glasplaat die over de telefoon ligt los te vervangen? Of ziet hier het lcd scherm ook aan vast? En wat zijn de kosten er van..?

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eric_Cantona schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:27:
[...]

Volgens mij is er op gereageerd hoor, goed lezen :)
Sorry, helemaal overheen gekeken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gr
IGO8 hier, werkt perfect, inclusief flitspalen en alles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

sl1200 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 11:12:
Update van mijn ellendige verhaal met HTC repair en DynaFix:

Ondertussen ben ik 3 reparaties gedurende ruim een maand verder en nog steeds geen oplossing concreet in handen. Mijn defecte ophangknop (tevens aan/uit knop) kon DynaFix maar niet gerepareerd krijgen en heeft men eindelijk na mijn smeken haast besloten om het toestel te swappen. Oud toestel werd maandag opgehaald door een koerier en het nieuwe zou volgen. Vandaag, 3 dagen later, nog steeds niks. Dus ik bellen met HTC, zij intern nabellen, blijkt het toestel niet op voorraad en dat ik maar moest wachten totdat hij weer op voorraad komt (verwachting in de loop van volgende week). :(

Nu dat ik weer posts lees van anderen die een goedgekeurde swap toch niet (meteen) geregeld kregen, word ik (zeker na al mijn eerdere gefaalde pogingen) erg wantrouwig of, en hoe snel dit zal worden opgelost. 1 ding is zeker: al die tijd heb ik geen vervangend toestel, en kan ik voor mijn werk onderweg geen kalender, email, etc. gebruiken, slechts gebeld worden (gebruik momenteel mijn oude Nokia weer).

Laat het duidelijk zijn, HD2 is een prima toestel zolang die werkt, maar als je eenmaal pech hebt om reparaties te moeten uitvoeren via HTC en DynaFix, wordt het wel erg triest.
Weer een update:
We zijn nu 2 weken verder sinds mijn vorige post (in totaal ben in intussen bijna 2 maanden bezig!).
Maandag opgebeld door HTC customer care medewerker dat het ze erg spijt dat het zo gegaan is en dat het toestel ondertussen op voorraad is en diezelfde maandag of uiterlijk dinsdag (gisteren) opgestuurd zou worden.
Nu is het woensdag en nog steeds niks. Geen bericht, geen toestel, niks.
Dus ik weer bellen met HTC Hotline, en de medewerker daar "belde" met DynaFix hoe het ervoor stond. Eerst vertelt de medewerker mij dat het toestel "nog in reparatie is" en begin volgende week opgestuurd wordt. Ik zeg, pardon, hij zou toch worden omgeruild?! Ja, maar die goedkeuring moesten we nog vanuit hoofdkantoor sturen. Ik zeg, die goedkeuring is al 3 weken geleden gegeven, dus hier klopt iets niet. En ik leg hem uit dat ik met customer care ondertussen te horen heb gekregen dat het vervangende toestel (dus niks reparatie oud toestel) zou worden opgestuurd. Hij ging daarom weer "bellen". Ik zet nadrukkelijk bellen tussen haakjes, want deze keer heeft de medewerker mij niet in de wacht gezet en kon ik meeluisteren. Hij was alleen maar aan het tikken en zei geen woord. Op een gegeven moment zegt hij, bedankt voor het wachten, ik heb net gesproken met DynaFIx, etc. Ik vraag, u heeft letterlijk gesproken met iemand, of via de chat? Nee gesproken, zegt die. Jullie snappen het al, ik wantrouw de hele boel daar nu nog meer!

Enfin, wat hij nu zei, was dat inderdaad, bij nader inzien, mijn verhaal klopte, en dat het toestel 8 oktober opgestuurd had moeten worden, maar daarin vertraging is ontstaan (door wat, Joost mag het weten) en dat het toestel zsm. alsnog opgestuurd zou worden. Wanneer, kon hij niet zeggen.

Kortom, ik ben momenteel geen stap verder, en wantrouw de hele aftersales keten daar, omdat ik al bijna 2 maanden aan het lijntje word gehouden, verschillende dingen hoor, en inmiddels een soort van bewijsje voor mezelf heb dat men daar de boel aan het verzinnen is om mij maar verder voor de gek te houden totdat ze iets anders kunnen/willen ondernemen.

Als laatste heb ik hem medegedeeld dat ik het toestel HD2 prachtig vind, maar de hele aftersales een lachertje. Om die reden ben ik momenteel zeer geneigd om naar de winkel te gaan en een ander niet-HTC toestel aan te schaffen (mijn abo loopt toch nu af), om in ieder geval verder mijn werk weer normaal te kunnen doen (onderweg agenda, email, etc.). Deze HD2 zal ik rustig afwachten tot die door HTC wordt geretourneerd en het toestel dan meteen in de verkoop te zetten. Hij kon zich dat helemaal voorstellen, zei die. Nogmaals de reden genoemd: prachtige toestel, maar het risico om weer zo genaaid te worden door HTC aftersales wil ik niet nogmaals lopen.

Specs: GamePC HTPC Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

sl1200 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 12:51:
[...]

Weer een update:
We zijn nu 2 weken verder sinds mijn vorige post (in totaal ben in intussen bijna 2 maanden bezig!).
Maandag opgebeld door HTC customer care medewerker dat het ze erg spijt dat het zo gegaan is en dat het toestel ondertussen op voorraad is en diezelfde maandag of uiterlijk dinsdag (gisteren) opgestuurd zou worden.
Nu is het woensdag en nog steeds niks. Geen bericht, geen toestel, niks.
Dus ik weer bellen met HTC Hotline, en de medewerker daar "belde" met DynaFix hoe het ervoor stond. Eerst vertelt de medewerker mij dat het toestel "nog in reparatie is" en begin volgende week opgestuurd wordt. Ik zeg, pardon, hij zou toch worden omgeruild?! Ja, maar die goedkeuring moesten we nog vanuit hoofdkantoor sturen. Ik zeg, die goedkeuring is al 3 weken geleden gegeven, dus hier klopt iets niet. En ik leg hem uit dat ik met customer care ondertussen te horen heb gekregen dat het vervangende toestel (dus niks reparatie oud toestel) zou worden opgestuurd. Hij ging daarom weer "bellen". Ik zet nadrukkelijk bellen tussen haakjes, want deze keer heeft de medewerker mij niet in de wacht gezet en kon ik meeluisteren. Hij was alleen maar aan het tikken en zei geen woord. Op een gegeven moment zegt hij, bedankt voor het wachten, ik heb net gesproken met DynaFIx, etc. Ik vraag, u heeft letterlijk gesproken met iemand, of via de chat? Nee gesproken, zegt die. Jullie snappen het al, ik wantrouw de hele boel daar nu nog meer!

Enfin, wat hij nu zei, was dat inderdaad, bij nader inzien, mijn verhaal klopte, en dat het toestel 8 oktober opgestuurd had moeten worden, maar daarin vertraging is ontstaan (door wat, Joost mag het weten) en dat het toestel zsm. alsnog opgestuurd zou worden. Wanneer, kon hij niet zeggen.

Kortom, ik ben momenteel geen stap verder, en wantrouw de hele aftersales keten daar, omdat ik al bijna 2 maanden aan het lijntje word gehouden, verschillende dingen hoor, en inmiddels een soort van bewijsje voor mezelf heb dat men daar de boel aan het verzinnen is om mij maar verder voor de gek te houden totdat ze iets anders kunnen/willen ondernemen.

Als laatste heb ik hem medegedeeld dat ik het toestel HD2 prachtig vind, maar de hele aftersales een lachertje. Om die reden ben ik momenteel zeer geneigd om naar de winkel te gaan en een ander niet-HTC toestel aan te schaffen (mijn abo loopt toch nu af), om in ieder geval verder mijn werk weer normaal te kunnen doen (onderweg agenda, email, etc.). Deze HD2 zal ik rustig afwachten tot die door HTC wordt geretourneerd en het toestel dan meteen in de verkoop te zetten. Hij kon zich dat helemaal voorstellen, zei die. Nogmaals de reden genoemd: prachtige toestel, maar het risico om weer zo genaaid te worden door HTC aftersales wil ik niet nogmaals lopen.
My 2 cents: Schrijf een nette brief met alle stappen die je hebt genomen, de tijd die er telkens overheen ging en alles wat er gebeurd, gezegd, beloofd en afgesproken is. Stuur die naar HTC customer care met een afschrift naar Dynafix (en vermeld dat afschrift ook aan HTC!). Verzoek om een spoedige en nette afhandeling, maak duidelijk dat je het wachten beu bent en niet langer met loze beloften en een kluitje in het riet gestuurd wenst te worden en sluit af met de opmerking dat je een kopie van de brief klaar hebt liggen voor de ombudsman / Kassa / whatever tickles yer fancy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ik zag net op de HTC-site de ROM-upgrade staan, paar dagen terug kon ik hem alleen maar vinden via links van derden en niet via de HTC-site menu's (probleem heb ik vaker gezien op die site, raar). Maar wat ik nergens kan vinden is wat ik er nou echt van merk: zit er nou net als in de TMOUS-roms een document tab enzo in (dus extra functionaliteit) of is het eigenlijk alleen een verzameling fixes? Schiet ik er iets mee op als ik nu een goed werkende stock rom (1.48 WWE) heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdanny
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-07-2021
Novadecasa schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 21:46:
[...]

Wat bedoel je met het smsen, is de touch van het toetsenbord een stuk beter geworden of bedoel je qua snelheid in de conversatiemodus?
Alles. Snelheid is goed. Typen vind ik wat nauwkeuriger. Conversatiemodus verspringt niet meer wat die eerst telkens deed tijdens het typen. Als ik een leesteken gebruik dan verspringt de cursor ook niet meer elders in het bericht of naar het begin. Het werkt zoals het moet. Woordenboek werkt ook snel mee. Echt geweldig. Zo moest deze eigenlijk vorig jaar al uit doos komen..

p.s. De leesnelheid v/d SD kaartje is nu ook gefixed. Loopt nu ook soepel met muziek vooruitspoelen etc.
De hele rom is op alle opzichten verbeterd. Ik hoef geen update meer (m.b.t. bugs/fixes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147093

HellStorm666 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 22:50:
[...]

Navigatie gaat erg snel en vloeiend (beter dan TomTom) via internet fuiken ed doorkrijgen.
Zeker een aanrader.
Sygic MM10 werkt helemaal super :Y
Layout vind ik ook prettiger als bijvoorbeeld TT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379382

Hallo
Omdat ik niet tevreden ben over mijn Ben abbonement wil ik mijn HD2 voorzien van een nieuw sim.
Dit moet dan KPN of Vodafone worden. Ik ben er alleen nog niet uit bij welke van die 2.
Volgens mij hebben ze allebij snel internet met ook een goede HSDPA dekking. Hebben jullie tips en ervaringen over beide providers om de keuze wat gemakkelijker te maken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 373109

Ik heb van mijn werk Vodafone en daar is niets mis mee.
Alleen heb ik bij mijn thuis SLECHT ontvangst :(
Maar met mijn prive telefoon bij een andere Provider gaat het 110 %
Dus let op dat je op de voor jou belangrijke locaties goed ontvangt hebt
Test dit uit via een kennis met Vodafone Abb of met een Prepaid kaartje.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 373109 op 13-10-2010 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:51
Anoniem: 373109 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 20:33:
Ik heb van mijn werk Vodafone en daar is niets mis mee.
Alleen heb ik bij mijn thuis SLECHT ontvangst :(
Maar met mijn prive telefoon bij een andere Provider gaat het 110 %
Dus let op dat je op de voor jou belangrijke locaties goed ontvangt hebt
Test dit uit via een kennis met Vodafone Abb of met een Prepaid kaartje.
Of je checkt gewoon de website http://www.vodafone.nl/za..._en_dekking/dekkingskaart

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:30

Termy

valt er nog wat te fragge?

Tja. Aankomende maandag ben ik zelf ook precies 2 maanden bezig en ik weet helaas nu al dat ik die maandag nog steeds geen nieuwe zal hebben, tenzij de planeten op 1 lijn komen en ze plotseling alles erdoor geduwd hebben, dynafix op de hoogte gesteld hebben en zij een afspraak met me maken voor vrijdag... Ja vast.

Sinds vorige week woensdag loopt naar het schijnt de aanvraag voor de "doorswap" (de swap opzich is wederom goedgekeurd naar het schijnt) en ik belde vandaag maar weer eens voor een update. Daar kreeg ik te horen dat het in behandeling is maar verder nog geen idee en ze raadde me aan om, als ik voor die tijd nog niks gehoord zou hebben, zelf aan't eind van de middag op vrijdag te bellen. Als de helpdesk zelf je aanraadt te bellen lijkt mij dat er toch wel iets structureel fout gaat daar..

Al met al is de zg "tijdwinst" die een doorswap zou geven dus ruim teniet gedaan en het enige voordeel is nu dat ik bij zo'n doorswap iig niet genaaid kan worden door "per ongeluk" weer m'n oude "gerepareerd" terug te krijgen. Uiteraard is het nog steeds mogelijk dat ik met de zg nieuwe genaaid word, maar eigenlijk heb ik zelf niet zo het gevoel dat ze me echt aan't naaien zijn. Opzich heb ik een relatief vaag probleem (standaard testjes gaan m'n prob niet vinden) en hebben ze tot nu toe niet geprobeerd te zeggen dat ik uit m'n nek lul of vocht schade heb of w/e.

Frustrerend om al zo lang geen dan wel half bruikbare mob te hebben is het wel en dan heb ik nog de mazzel dat mijn backup mob tenminste ook een smartphone is.

Het ligt er een beetje aan hoe dit gaat eindigen (ik bedoel, als ik volgende week een nieuwe heb en hij doet het verder goed dan is 2 maanden kloten irritant maar mee te leven), maar dit weerhoudt me niet echt van het kopen van een nieuwe HTC op termijn. Dat blijft toch vooral afhangen van de specs etc. Je zou ook kunnen zeggen ik koop geen samsung meer als je naar de gps problemen van de samsung galaxy s kijkt.

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistermaxmax
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-02-2021
Weet iemand eigenlijk de reden dat op de europese site van HTC wel de ROM update staat voor de HTC HD2 maar hij niet op de nederlandse site staat?

Of komt gewoon door de taal? Engels/Nederlands. 8)7

Wil hem eigenlijk wel graag upgraden naar een nieuwe ROM (non branded) maar ben er huiverig voor dat ik uiteindelijk als de ROM niet bevalt en ik weer terug wil ge-emmer ga krijgen met een trage/brakke HD2. :/

Iemand daar ideeën over?

Burn It - Burn All

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSP
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-04 20:30

GSP

mistermaxmax schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 12:01:
Weet iemand eigenlijk de reden dat op de europese site van HTC wel de ROM update staat voor de HTC HD2 maar hij niet op de nederlandse site staat?

Of komt gewoon door de taal? Engels/Nederlands. 8)7

Wil hem eigenlijk wel graag upgraden naar een nieuwe ROM (non branded) maar ben er huiverig voor dat ik uiteindelijk als de ROM niet bevalt en ik weer terug wil ge-emmer ga krijgen met een trage/brakke HD2. :/

Iemand daar ideeën over?
ff wachten, eind deze maand komt ie op de NL site te staan (24e?!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kjiratsiekoedel
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:59
Ik gebruik mijn HD2 nu een paar maanden. Leuk toestel. De geluids & belkwaliteit van mijn oude Nokia (echt oud) is overigens wel beter...

Wat is lastig vind is om elke dag mijn telefoon weer op te laden. Regelmatig is hij dan ook leeg. Ik zit er dan ook over te denken om een extended battery te gaan gebruiken. Lelijk, maar wel praktisch.

Alleen past hij dan niet meer in mijn telefoonhouder in de auto (http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.39384). Weet iemand of er ook een houder is voor de HD met extended battery?

[ Voor 3% gewijzigd door kjiratsiekoedel op 14-10-2010 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 271467

Cleartype staat in de nieuwe rom die nog niet officieel te downloaden (NL versie) is via de htc website uitgeschakeld. Via registry HKLM\Control Panel\Pen kan je Scherm icoontje weer terug krijgen bij Meer->Systeem. Hierin kan je vervolgens weer cleartype inschakelen.

gr,

Sander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emrulez
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Bij mij gaat mijn batterij overigens best lang mee met radio 2.15.

zit nu op 5/6 dagen met normaal gebruik ( Gebruik geen 3G en geen games gespeeld deze periode).
1 a 2 uurtjes per dag Wifi.

Met wat meer gebruik zit ik op 3,5 dag ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200

sl1200

Termy schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 00:07:
[...]

Tja. Aankomende maandag ben ik zelf ook precies 2 maanden bezig en ik weet helaas nu al dat ik die maandag nog steeds geen nieuwe zal hebben, ...
Ik voel me zo machteloos, zeker nu ik via Google tal fora ben tegengekomen over de slechte service van Dynafix. Tros Radar, Vara Kassa, zelfs website speciaal opgericht om de Dynafix klachten te inventariseren. Mensen worden bedonderd, voorgelogen, toestellen worden niet of onvoldoende gerepareerd, etc. Ik snap niet dat HTC genoegen neemt met zo'n slechte reparateur in NL. Als ik zou weten dat binnen het bedrijf waar ik werk, mijn klanten worden besodemieterd door een 3rd party, waardoor ik deze klanten voortaan misloop, dan knikker ik die 3rd party eruit. Simpel zat. HTC is een multinational en Dynafix is maar een schakeltje in hun hele (aftersales)keten.

Ik probeer ECHT rationeel naar dit te kijken en me oprecht af te vragen of ik de volgende keer weer voor een HTC zou gaan, maar ik denk het toch echt niet, hoor! Nogmaals, geweldige toestellen, maar in feite koop je hier in NL een toestel zonder garantie, zo moet je het zien. Verzeker het anders bij, of zodanig dat je niet bij Dynafix uitkomt. Maar nog een keer dit euvel? Nee, ik ben geen masochist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06 12:58
Emrulez schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 14:42:
Bij mij gaat mijn batterij overigens best lang mee met radio 2.15.

zit nu op 5/6 dagen met normaal gebruik ( Gebruik geen 3G en geen games gespeeld deze periode).
1 a 2 uurtjes per dag Wifi.

Met wat meer gebruik zit ik op 3,5 dag ongeveer.
Ik gebruik ook sindskort 2.15.50.14. En batterij verbruik is echt geweldig (icm. Android alleen getest). WIFI staat hier 24/7 aan, en verbruikt naar mijn mening helemaal niets. En inderdaad na een hele dag blijft er meestal 80% over. Goed genoeg voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

sl1200 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 15:11:
[...]

Ik voel me zo machteloos, zeker nu ik via Google tal fora ben tegengekomen over de slechte service van Dynafix. Tros Radar, Vara Kassa, zelfs website speciaal opgericht om de Dynafix klachten te inventariseren. Mensen worden bedonderd, voorgelogen, toestellen worden niet of onvoldoende gerepareerd, etc. Ik snap niet dat HTC genoegen neemt met zo'n slechte reparateur in NL. Als ik zou weten dat binnen het bedrijf waar ik werk, mijn klanten worden besodemieterd door een 3rd party, waardoor ik deze klanten voortaan misloop, dan knikker ik die 3rd party eruit. Simpel zat. HTC is een multinational en Dynafix is maar een schakeltje in hun hele (aftersales)keten.

Ik probeer ECHT rationeel naar dit te kijken en me oprecht af te vragen of ik de volgende keer weer voor een HTC zou gaan, maar ik denk het toch echt niet, hoor! Nogmaals, geweldige toestellen, maar in feite koop je hier in NL een toestel zonder garantie, zo moet je het zien. Verzeker het anders bij, of zodanig dat je niet bij Dynafix uitkomt. Maar nog een keer dit euvel? Nee, ik ben geen masochist.
Nou, hier een oppepper voor je:
Net stond er hier een koerier van dynalogic aan de deur met een verse HD2 (duidelijk nieuwe S/N ook) zonder dat ik ook maar iets wist van een afspraak :D
Deze heeft ook ROM 3.14 en 2.14 radio. Ik ga uiteraard nog testen hoe het staat met het probleem wat ik had en of deze dat ook heeft, maar het is een understatement om te zeggen dat ik verbaasd & blij ben :).
Veel zeiken helpt blijkbaar.

Edit:
Zo te merken geen problemen met de warmte wat ik bij m'n oude had, dus dat ziet er allemaal prima uit :D

[ Voor 3% gewijzigd door Termy op 14-10-2010 16:27 ]

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379382 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 19:55:
Hallo
Omdat ik niet tevreden ben over mijn Ben abbonement wil ik mijn HD2 voorzien van een nieuw sim.
Dit moet dan KPN of Vodafone worden. Ik ben er alleen nog niet uit bij welke van die 2.
Volgens mij hebben ze allebij snel internet met ook een goede HSDPA dekking. Hebben jullie tips en ervaringen over beide providers om de keuze wat gemakkelijker te maken??
KPN werkt heel goed hier, echt overal bereik en overal HSDPA. Mag ook wel, kost wat, maar staat bekend dat KPN beste netwerk heeft van allemaal toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 308755

Mensen ik heb het al meerder keren gevraagd, wil iemand AUB antwoorden. Kan ik straks als de updete van htc komt deze gewoon installeren ik heb namelijk HSPL3 en dan 2,08 en radio 2.10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

Zulke officiele roms overschrijven gewoon de HSPL (dat is ook de manier om hem terug te krijgen naar stock alles voordat je het naar reparatie stuurt) dus in die zin is het geen probleem. Je moet hem alleen opnieuw HSPLen voor je custom roms/radio's flasht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Laatst online: 15:18

-SaveMe-

-klik-

HellStorm666 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 22:50:
[...]

Zeker een aanrader.
Daar heb je een login code voor nodig. Zeker allen bij de legale versie ?

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
  • Laatst online: 05-06 07:55
Ik heb je geprobeerd te helpen, maar ik heb nog geen antwoord gekregen :)
@markmoons Is dit bekend bij jullie? http://tinyurl.com/2uno8xz
14 hours ago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

-SaveMe- schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 00:34:
[...]

Daar heb je een login code voor nodig. Zeker allen bij de legale versie ?
Je kunt volgens mij ook anoniem inloggen, maar wat je dan binnenhaalt weet ik niet. Ik ben ook wel benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:57

Smarron

The bend

Zojuist ook ge-update van de NL 1.66 ROM naar de ENG 3.14 ROM. Ik merk tot nu toe eigenlijk nog geen veranderingen, maar het lijkt alsof alles net wat sneller en smoother reageert.

Ik hoop vooral dat de "hangende" internetverbinding is gefixt, want daar word ik toch wel een beetje moe van.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

Ik moet zeggen dat ik daar toen ik hem net had nogal last van had (internet dat verbonden lijkt maar niks doet), maar sinds ik hem in reparatie had en terug kreeg met schijnbaar gewoon 1.66 of m'n huidige nieuwe (die zelfs met een bijna bloedhete onderkant na een spelletje in Android nog prima unlockt /dans) met 3.14, of met nrg rom CHT 2.0 van 14 okt wat er nu op staat, heb ik dat probleem niet meer gezien.

In android heb ik dit sowieso nog nooit gehad. Lijkt alsof die bug eindelijk geplet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Termy schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 03:57:
Ik moet zeggen dat ik daar toen ik hem net had nogal last van had (internet dat verbonden lijkt maar niks doet), maar sinds ik hem in reparatie had en terug kreeg met schijnbaar gewoon 1.66 of m'n huidige nieuwe (die zelfs met een bijna bloedhete onderkant na een spelletje in Android nog prima unlockt /dans) met 3.14, of met nrg rom CHT 2.0 van 14 okt wat er nu op staat, heb ik dat probleem niet meer gezien.

In android heb ik dit sowieso nog nooit gehad. Lijkt alsof die bug eindelijk geplet is.
Het probleem lijkt echt verholpen! Ik heb tot nu toe een perfecte verbinding gehad en Opera lijkt mijn startpagina ook sneller te laden. Twitter werkt perfect, weer updates doen het ook goed.

Ik ben echt tevreden, alleen al hierom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Hmm vreemd. Ik had 2 e-mailadressen ingesteld waar ik mee syncte. Maar hij doet niks meer, in 't messaging-gedeelte staat ook geen ingestelde e-mail meer. Als ik in de sense-tab naar m'n e-mail ga, dan staan daar nog 2 envelopjes (van de 2 adressen), maar verzenden/ontvangen doet 't niet meer.

Heb al geprobeerd om nieuwe accounts aan te maken, maar dan geeft 'ie aan dat de account al bestaat. Andere naam gegeven en nu heb ik 4 envelopjes staan in de mailtab.

Hoe kan ik alle accounts wissen, is daar 'n manier voor? Ik heb bij mijn weten toch niets raars gedaan waardoor ik nu m'n instellingen kwijt ben :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Sommige programma's (bijv Swype) kunnen al je tekstinvoer wissen bij installatie.

Je moet nu naar je accountlijst gaan en al je accounts wissen en opnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Don3k schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 15:23:
[...]

Ik gebruik ook sindskort 2.15.50.14. En batterij verbruik is echt geweldig (icm. Android alleen getest). WIFI staat hier 24/7 aan, en verbruikt naar mijn mening helemaal niets. En inderdaad na een hele dag blijft er meestal 80% over. Goed genoeg voor mij :)
5 dagen kan nooit :o Maar je gebruikt hem alsof je een oude Nokia 3310 hebt, daar heb je toch geen smartphone voor?
Wifi gebruikt inderdaad niet veel, maar bij mij istie toch echt binnen een dag leeg bij "normaal" gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

CRXed schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 18:11:
Sommige programma's (bijv Swype) kunnen al je tekstinvoer wissen bij installatie.

Je moet nu naar je accountlijst gaan en al je accounts wissen en opnieuw beginnen.
Swype had ik al veel eerder geïnstalleerd staan, verder niks mee gedaan.

Als ik de accountlijst bekijk, dan staat er geen e-mailaccount. Als ik 'n nieuwe maak, dan krijg ik de melding dat ik 'm anders moet noemen omdat er al 'n account is met die naam (Gmail).

Vreemd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

Ik heb al eea gelezen over de verschillende schermen van de HD2 en het valt me bij deze nieuwe inderdaad op dat het er anders uit ziet.
Waar ik bij m'n oude in fel licht van bv een naar beneden gerichtte bureaulamp alleen vage puntjes (halve cm tussenruimte ongeveer) en diagonale streepjes (45 graden) zag, zie ik bij deze ook een hele trits ietwat duidelijkere puntjes met slechts 1mm tussenruimte.

Tis meer dat ik dit ff wilde mededeling dan dat dit een schokkende ontdekking is :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Eric_Cantona schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 20:04:
[...]

Swype had ik al veel eerder geïnstalleerd staan, verder niks mee gedaan.

Als ik de accountlijst bekijk, dan staat er geen e-mailaccount. Als ik 'n nieuwe maak, dan krijg ik de melding dat ik 'm anders moet noemen omdat er al 'n account is met die naam (Gmail).

Vreemd :/
Na 'n soft reset en de accountinstellingen nog eens nagelopen te hebben, werkt 't nu weer. Wat 't probleem was weet ik niet, maar goed 't werkt nu :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-05 21:57
Heb je toevallig even een andere sim erin gehad? Dat heb ik namelijk gehad voor testdoeleinden, en toen moest ik ook alle mailinstellingen opnieuw invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Nope, ook niet. Ik heb er alleen Sygic opgezet, verder heb ik niets geïnstalleerd of veranderd. Daarom vond ik 't zo vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235657

Hallo mensen ik heb een heel groot probleem.

Ik wilde een rom update doen, maar van te voren heb ik task29 uitgevoerd om de phone voor te bereiden.
Maar nu zit ik met het probleem dat mijn volumen knop niet meer werkt en ik dus zo geen hard reset kan uitvoeren.
Heeft er iemand een iede hoe ik hier uit kom, want ik krijg nu alleen een wit scherm met htc en verder niks.
Dus ik kan mijn phone zo niet meer gebruiken.

Graag jullie Hulp!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Mijn HD2 werkte tot gister perfect, echter het touchscreen is er compleet mee gekapt.

- Hard Reset geprobeerd
- ROM 1.66 NLD erop
- Batterij er een tijd uit

Geen effect. Lijkt erop dat de 'digitizer' (glasplaat met touchsensoren erin) kapot is of niet meer communiceert met de telefoon. Dit is blijkbaar een veelvoorkomend probleem (http://www.htcphones.net/htc-hd2-problems-with-touchscreen/).

Dynafix (Dynalogic) gaat hem morgen ophalen. Ik heb de ijdele hoop dat het redelijk snel gefixed is, alhoewel ik 0,0 vertrouwen in Dynafix heb wegens eerdere ervaringen met mijn Sony Ericsson P1i.

Het is dat er 2 jaar garantie op zit, anders had ik hem zelf vervangen. Digitizer via eBay kost namelijk slechts 60 dollar, incl ontmantelgereedschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

Als het goed is kom je nu standaard in de bootloader, dus mogelijkerwijs kan je proberen via de SD kaart te flashen, normaal gesproken moet je dan opstarten terwijl je de vol down knop ingedrukt houdt, maar misschien dat dat nu niet nodig is.

Maar goed, dan moet je een rom file (RUU_signed.nbh normaal gesproken) hernoemen naar leoimg.nbh en die op je sd kaart zetten, bij voorkeur een niet al te grote SD kaart en verder leeg.
Mocht je je telefoon op willen sturen voor reparatie (en dat lijkt me wel een goed idee want zonder werkende volume knoppen is flashen niet echt makkelijk zoals je merkt :P), dan raad ik je sterk aan om een officiele rom update te downloaden en daar de .nbh uit te halen. Door de .exe te hernoemen naar .zip en dan in een willekeurige zipper te openen is dat makkelijk te doen.
Op deze manier zet je je telefoon terug naar een stock versie van de radio spl en rom en gaan ze niet moeilijk doen bij hTC.

Mocht dit niet werken dan heb je waarschijnlijk wel een probleem :P. Aan de andere kant vraag ik me ook af waarom je dit deed als je weet dat je volume knop het niet meer doet..?

@Equinox
Heb je een S/N beginnend met HT9xxx? Ik had ook een probleem (maar wel wat anders) met de digitizer van m'n oude telefoon en die zag er wezenlijk anders uit dan degene die ik nu heb (S/N HT0xxxx).

[ Voor 8% gewijzigd door Termy op 17-10-2010 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siberiantiger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-08-2015
Sinds een paar dagen heb ik last van het feit dat de verlichting onder de vijf knoppen onder het scherm niet meer uit te krijgen is. Een aantal soft resets en het terugzetten van back ups via SPB back up heeft geen nut gehad. Is er nog iets anders dan ik kan doen behalve een harde reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 341103

Termy schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 15:51:
Als het goed is kom je nu standaard in de bootloader, dus mogelijkerwijs kan je proberen via de SD kaart te flashen, normaal gesproken moet je dan opstarten terwijl je de vol down knop ingedrukt houdt, maar misschien dat dat nu niet nodig is.

Maar goed, dan moet je een rom file (RUU_signed.nbh normaal gesproken) hernoemen naar leoimg.nbh en die op je sd kaart zetten, bij voorkeur een niet al te grote SD kaart en verder leeg.
Mocht je je telefoon op willen sturen voor reparatie (en dat lijkt me wel een goed idee want zonder werkende volume knoppen is flashen niet echt makkelijk zoals je merkt :P), dan raad ik je sterk aan om een officiele rom update te downloaden en daar de .nbh uit te halen. Door de .exe te hernoemen naar .zip en dan in een willekeurige zipper te openen is dat makkelijk te doen.
Op deze manier zet je je telefoon terug naar een stock versie van de radio spl en rom en gaan ze niet moeilijk doen bij hTC.
Ik heb dus waarschijnlijk ook een probleem met mijn digitizer en nu probeer ik weer de originele SPL erop te zetten door te flashen vanaf mijn sd kaart. Ik doe precies hetgeen wat hierboven staat, alleen blijft mijn scherm hangen in de bootloader. Wat kan hier de oorzaak van zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Termy schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 15:51:
@Equinox
Heb je een S/N beginnend met HT9xxx? Ik had ook een probleem (maar wel wat anders) met de digitizer van m'n oude telefoon en die zag er wezenlijk anders uit dan degene die ik nu heb (S/N HT0xxxx).
Ik heb inderdaad één van de eerste HD2's, met HT9xxx in het serial.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216663

Smarron schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 12:14:
[...]
Het probleem lijkt echt verholpen! Ik heb tot nu toe een perfecte verbinding gehad en Opera lijkt mijn startpagina ook sneller te laden. Twitter werkt perfect, weer updates doen het ook goed.

Ik ben echt tevreden, alleen al hierom!
Heb je nog steeds geen hangende dataverbinding of is dat vervelende probleem toch inmiddels terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 299404

Hebben hier meer mensen last van dat de hd2 van zelf opniewe start als je een spelletje speelt of aan het internetten bent?

Hij valt van zelf uit en start daarna ook weer gelijk op, nog meer mensen die dit probleem hebben
wat kan ik dan het beste doen ?

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 299404 op 18-10-2010 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235657

Nee helaas werk dit ook niet, hierbij moet ik ook volume knop naar beneden drukken en dit werkt niet.

Is het niet mogelijk om de telefoon te dwingen dat die eerst op de sd kaart kijkt, via een of ander programma?
En weet er iemand zo'n programma of kan dat schrijven??

Op Xda zijn er nog een paar mensen met het zelfde probleem, maar die hebben ook nog geen oplossing gevonden.

Wie o wie kan mij helpen!?!?!?!?

[quote]Termy schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 15:51:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anne87
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-03-2023
Goedemorgen, ik heb via google ed nog geen oplossing kunnen vinden, maar ik heb sinds gisteren het probleem dat ik:

1. Geen smsjes meer kan versturen (geeft geen foutmelding oid, maar ze worden gewoonweg niet verstuurd)
2. Geen smsjes meer kan ontvangen
3. Mijn wekker niet meer af kan laten gaan (maakt niet uit hoe of wanneer ik hem instel, hij gaat gewoonweg niet af)

Iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen? Ik heb hem pas een week en heb gisteren eigenlijk niets qua instellingen veranderd. En eergisteren deed ie het nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Nou, niemand heeft mijn vragen beantwoord over eventuele extra functionaliteit van de nieuwe stock rom maar ik heb de stoute schoenen maar aangetrokken en de rom geflasht naar 3.14 (van een voor mij zeer stabiele 1.48).

Om andere twijfelaars maar meteen uit de onzekerheid te helpen: functioneel is er geen drol veranderd. Geen document tab enzo die de TMOUS rom wel heeft.

Wat verandert er wel? Ongetwijfeld een heleboel onder de motorkap. De wijzigingen die je wel ziet zijn over het algemeen tamelijk irritant (opstartgeluidje, sms send notification) en ik zoek nog hoe ik die uit kan zetten.

Verder lijkt het een prima stabiele rom maar dat was 1.48 voor mij ook. Ik denk dat hij wel wat hoger accuverbruik heeft (met 1.48 deed ik 3 dagen zonder opladen, nu haal ik de derde dag niet helemaal vermoed ik (nog niet uitgeprobeerd maar voor mijn gevoel gaat het percentage harder omlaag). Internet start iets sneller maar Opera heeft in de nieuwe rom meer moeite met pinch2zoom zegmaar dan voor de update en om een of andere reden passen sommige pagina's niet meer goed op het scherm (http://m.nu.nl bijvoorbeeld) en moet ik om hele regels te lezen ineens een stukje naar links en rechts scrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Anne87 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 08:16:
Goedemorgen, ik heb via google ed nog geen oplossing kunnen vinden, maar ik heb sinds gisteren het probleem dat ik:

1. Geen smsjes meer kan versturen (geeft geen foutmelding oid, maar ze worden gewoonweg niet verstuurd)
2. Geen smsjes meer kan ontvangen
3. Mijn wekker niet meer af kan laten gaan (maakt niet uit hoe of wanneer ik hem instel, hij gaat gewoonweg niet af)

Iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen? Ik heb hem pas een week en heb gisteren eigenlijk niets qua instellingen veranderd. En eergisteren deed ie het nog wel.
Ik vermoed een kapotte instelling in je Windows Mobile. Ik stel voor dat je alle instellingen/smsjes/foto's/data backupped en een HARD RESET doet via het instellingen menu.

Vergt even wat tijd, maar dan heb je weer een 'frisse' Windows Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Ik zag de nieuwe ROM alleen op de algemene site staan, niet de Nederlandse... Ik kan mijn NL versie nog niet downloaden

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:35
Black Piet schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 09:35:
Ik zag de nieuwe ROM alleen op de algemene site staan, niet de Nederlandse... Ik kan mijn NL versie nog niet downloaden
wow! dat had nog helemaal niemand hier opgemerkt! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SnoeiKoei schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 08:46:
Internet start iets sneller maar Opera heeft in de nieuwe rom meer moeite met pinch2zoom zegmaar dan voor de update en om een of andere reden passen sommige pagina's niet meer goed op het scherm (http://m.nu.nl bijvoorbeeld) en moet ik om hele regels te lezen ineens een stukje naar links en rechts scrollen.
Dat heb ik in de 1.66 ook. Wellicht dat het aan de pagina ligt. Waar ik mij wel aan stoor is de voortdurende vertraging als je een programma heb gesloten. Hij is dan 2 a 3 seconden bezig om het af te sluiten. Probeer je te scrollen dan haakt het en open je onbedoeld een programma/site enz. In de nieuwe rom mag dat wel soepeler werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 299404

Anoniem: 299404 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 00:16:
Hebben hier meer mensen last van dat de hd2 van zelf opniewe start als je een spelletje speelt of aan het internetten bent?

Hij valt van zelf uit en start daarna ook weer gelijk op, nog meer mensen die dit probleem hebben
wat kan ik dan het beste doen ?
Weet niemand het antwoord ?
Ik kan alleen over de desire vinden maar niet over de hd2

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 299404 op 18-10-2010 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Bendtner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-06 12:11
Hebben anderen ook het probleem dat als je je HD2 synchoniseert met Windows Media Player, hij halverwege opeens stopt en je telefoon er ''uit ploft'', net alsof je de usb-kabel er plotseling uittrekt?
Heel irritant. Ik heb al gecheckt: de usb-kabel zit er gewoon goed in. Iemand anders een oplossing?

Better, Best, Bendtner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anne87
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-03-2023
EquiNox schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 09:13:
[...]

Ik vermoed een kapotte instelling in je Windows Mobile. Ik stel voor dat je alle instellingen/smsjes/foto's/data backupped en een HARD RESET doet via het instellingen menu.

Vergt even wat tijd, maar dan heb je weer een 'frisse' Windows Mobile.
Bedankt voor je antwoord. Wel minder... net een weekje, helemaal ingericht en nu alweer moeten resetten.
Goed begin zeg maar ;) .

Ik heb er nog niet naar gekeken, maar smsjes backuppen. Gaat dat een beetje makkelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338956

SnoeiKoei schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 08:46:
Nou, niemand heeft mijn vragen beantwoord over eventuele extra functionaliteit van de nieuwe stock rom maar ik heb de stoute schoenen maar aangetrokken en de rom geflasht naar 3.14 (van een voor mij zeer stabiele 1.48).

Om andere twijfelaars maar meteen uit de onzekerheid te helpen: functioneel is er geen drol veranderd. Geen document tab enzo die de TMOUS rom wel heeft.

Wat verandert er wel? Ongetwijfeld een heleboel onder de motorkap. De wijzigingen die je wel ziet zijn over het algemeen tamelijk irritant (opstartgeluidje, sms send notification) en ik zoek nog hoe ik die uit kan zetten.

Verder lijkt het een prima stabiele rom maar dat was 1.48 voor mij ook. Ik denk dat hij wel wat hoger accuverbruik heeft (met 1.48 deed ik 3 dagen zonder opladen, nu haal ik de derde dag niet helemaal vermoed ik (nog niet uitgeprobeerd maar voor mijn gevoel gaat het percentage harder omlaag). Internet start iets sneller maar Opera heeft in de nieuwe rom meer moeite met pinch2zoom zegmaar dan voor de update en om een of andere reden passen sommige pagina's niet meer goed op het scherm (http://m.nu.nl bijvoorbeeld) en moet ik om hele regels te lezen ineens een stukje naar links en rechts scrollen.
Snoeikoei, die sms send notification vond ik ook zwaar irritant. Had er hier 1 gevonden in een ander deel, maar die rommelde met je sms client. Heb nu wel een andere, de notification is weg, en m'n sms client gewoon zoals het moet

Als je die ook moet hebben, PM me maar ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkenrahl
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-04 14:49
darkenrahl schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 16:18:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem. Zit rustig te internetten op het perron; steek hem in mjin zak, stap op de trein. Wanneer ik hem een paar minuten later uit mijn zak haal werkt het touch screen niet meer. Het scherm werkt nog maar het reageert niet meer op aanrakingen. Hard reset gedaan, originele rom er terug op gezet, niets hielp. Binnengedaan bij pdashop. vrees er voor dat ze de mijne ook niet willen gaan herstellen. Is al 10 maanden oud dus ze zullen sneller zeggen dat ik de schade heb veroorzaakt :| .

Heb trouwens altijd problemen gehad met dat scherm. Had altijd last van spooktypen en heel schokkerig scrollen. met een patch te installeren was het doenbaar maar nooit echt goed....
UPDATE: (voor de mensen die het interesseren) Had er snel (via de sd kaart) een custom rom opgezet. Terug bij pda-shop binnengebracht en drie weken later teruggekregen in een mooi doosje. Hij heeft een nieuw scherm en... EINDELIJK verlost van dat schokkerig gedoe en het "spooktypen". Nu ben ik eindelijk tevreden met mijn HD2.

Ik koop wel nooit meer een gsm direct op de release. Deze hebben zoveel meer kinderziektes. Veel van de hd2's hadden problemen met hun scherm. Als je trouwens nu eens de htc desire hd topic bekijkt: weer een karrevracht problemen. Nog een paar maanden verderdoen moet de HD2 en dan misschien overstappen naar de desire hd (windows phone 7 zegt mij absoluut niets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Anoniem: 216663 schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 22:18:
[...]

Heb je nog steeds geen hangende dataverbinding of is dat vervelende probleem toch inmiddels terug?
Is helemaal verdwenen !! Ik ben er echt zoo blij mee. Twitter, email en Opera werken echt perfect. Op welk moment dan ook. Ik ben weer helemaal blij met de telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:00

Eagle Creek

Breathing security

Gents, vraagje.

Mijn HD2 lockt elke keer als hij op stand-by gaat. Nu heb ik in WinMo aangegeven te willen locken na 5 minuten, maar dit wordt dus niet gedaan.

Als ik deze tweak uitvoer (http://forum.xda-develope...?p=4996782&postcount=2961), krijg ik dan nog wel de lock na 5 minuten? Ik wil namelijk mijn telefoon niet zonder lock gebruiken, maar bij elke stand-by (en stand-by is na 30 seconden) drives me crazy ;-).

Elke keer als ik op stand-by ga schakelt de WiFi uit. Is er dan nog internet nodig, dan komt de G3 aan. Ik heb liever dat de G3 uitschakelt na x minuten en de WiFi aanblijft, of later uitgaat. Iemand een suggestie?

Last:
Ik heb de laatste Opera geïnstalleerd, maar nu zit ik met twee versies van Opera. Is dat de bedoeling?

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Laatst online: 15:18

-SaveMe-

-klik-

Ik heb het hier ooit voorbij zien komen, maar kan het niet meer terug vinden:
Hoe kom ik bij de meer uitgebreide functies van de agenda (zoals repeteren enzo)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338956

Eagle Creek schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 16:57:
Gents, vraagje.

Mijn HD2 lockt elke keer als hij op stand-by gaat. Nu heb ik in WinMo aangegeven te willen locken na 5 minuten, maar dit wordt dus niet gedaan.

Als ik deze tweak uitvoer (http://forum.xda-develope...?p=4996782&postcount=2961), krijg ik dan nog wel de lock na 5 minuten? Ik wil namelijk mijn telefoon niet zonder lock gebruiken, maar bij elke stand-by (en stand-by is na 30 seconden) drives me crazy ;-).

Elke keer als ik op stand-by ga schakelt de WiFi uit. Is er dan nog internet nodig, dan komt de G3 aan. Ik heb liever dat de G3 uitschakelt na x minuten en de WiFi aanblijft, of later uitgaat. Iemand een suggestie?

Last:
Ik heb de laatste Opera geïnstalleerd, maar nu zit ik met twee versies van Opera. Is dat de bedoeling?
Draai je toevallig ook Cookie's Home Tab? Daar heb je een optie inzitten dat je lock on standby in/uit kunt schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

Anoniem: 235657 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 07:14:
Nee helaas werk dit ook niet, hierbij moet ik ook volume knop naar beneden drukken en dit werkt niet.

Is het niet mogelijk om de telefoon te dwingen dat die eerst op de sd kaart kijkt, via een of ander programma?
En weet er iemand zo'n programma of kan dat schrijven??

Op Xda zijn er nog een paar mensen met het zelfde probleem, maar die hebben ook nog geen oplossing gevonden.

Wie o wie kan mij helpen!?!?!?!?
Hm, er staat mij bij dat je na een task 29 in de bootloader blijft en gewoon custom_ruu kan draaien om te updaten waarvoor je niks op je mob zelf hoeft te doen. Dus je draait 29 en daarna custom_ruu. Valt iig te proberen.

@carmvelaat

Als je geen probs hebt met de volume knop dan zou deze methode gewoon moeten werken. Reset met vol down ingedrukt, dan krijg je als het goed is niet de bootloader maar een grijzig scherm met wat tekst die verder voor zich spreekt.

@equinox

Tja, gewoon terug naar stock alles en opsturen dan. Denk niet dat ze erg moeilijk gaan doen in deze want dit is niet jouw schuld en een bekend/makkelijk probleem. Succes ;)

@Bluff-Don-1993

Wordt ie erg warm? Dit klinkt nl als een oververhittingsprobleem.

@darkenrahl
Je had er een custom rom op gezet en je kreeg gewoon een nieuwe? Maar ja, welke telefoon heeft er geen kinderziektes? Zelfs de almachtige iPhone heeft hier en daar wat probjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Nou, HTC Repair (Dynafix/Dynalogic) zou vandaag mijn toestel komen halen. Mooi niet dus, koerier no show.

Dus maar weer eens gebeld met dat 0900 nummer (35ct/min) om te horen hoe en wat. Morgen komt ie blijkbaar.

Ding is nog niet eens opgestuurd of de moed zakt me alweer in de schoenen, Dynafix... Wat een ellende. Bah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200

sl1200

Vanochtend dan eindelijk een omgeruilde HD2 gekregen via DynaFix. Dit is na 2 maanden gedoe met ze waarover ik hier meerdere malen heb gepost. Ik heb FRU swap toegezegd gekregen (waar ze kleine maand over hebben gedaan) en dat blijkt dus een gebruikt toestel te zijn (kaal, zonder accu, SD-kaart, e.d.). Deze keer kreeg ik ineens een klep mee. Bij nauwkeurige inspectie blijkt het toestel geopend te zijn geweest, want ik zie kleine schade bij de schroefjes. Aan de bovenkant stak de hele LCD-glasplaat een beetje uit de rubberen omhulsel, maar die kon ik weer indrukken. 2 van de 3 accu pinnetjes waren verbogen. Verder geen zichtbare schade in de vorm van krasjes o.i.d. Hoe dan ook, het geeft me geen gerust gevoel dat ik een gebruikt toestel voor in de plaats heb gekregen.

Accu erin gedaan, en de phone opgeladen. Ophangknop doet het nu gelukkig wel, en de rest van het toestel lijkt in orde. In de bootloader zie ik SPL 3.03.0000 en er staat de laatste NLD 3.14 ROM op met radio 2.14.50. Interface is lekker snel.

Ik heb geprobeerd te flashen naar EnergyRom, maar het lukte niet wegens Stock SPL 3.03. HSPL2 evenmin versie 3 herkent deze SPL versie niet, dus je kunt niet verder. Flashen via de SD-card met een oudere ROM (en dus oudere SPL) lukt niet: ik zag heel even bootloader, vervolgens Loading in het grijze scherm, en toen sprong het beeld weer in de bootloader modus. Op XDA lees ik dat meer mensen met deze nieuwe stock SPL niet meer kunnen flashen. Er wordt ook een Gold card methode genoemd, maar ook deze schijnt niet te werken.

Maar goed, DynaFix heeft in iedere geval na 2 maanden rotservice deze afgesloten in hun kenmerkende stijl: een oud toestel opsturen ipv een nieuwe, en ik wil niet eens raden van wie het geweest is, waarom het bij DynaFix lag, hoe oud het was etc. etc. Ik ben zo moe na die 2 maanden, dat ik nu z.s.m. verder wil met deze HD2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
Ik heb een vraag, en hopelijk kan een van jullie mij helpen.
Ik heb 2 06 nummers (1 zakelijk en 1 prive), nu vind ik het onhandig om met 2 telefoons te gaan lopen en dus ben ik aan het kijken voor dual sim.
Dual sim is mogelijk d.m.v. een adapter op onze HD2's.
Nu is mijn vraag alleen, en ik kom er echt niet uit, kan ik 1 sim actief houden voor bellen, internet ed, en de 2e sim om gebeld te worden.

dus. prive is net als nu, altijd berijkbaar en gebruik ik altijd, zakelijk is altijd berijkbaar, maar bel ik niet mee.

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Laatst online: 31-05 18:29

RaJitsu

B.S.U.R.

HellStorm666 schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 00:33:
Ik heb een vraag, en hopelijk kan een van jullie mij helpen.
Ik heb 2 06 nummers (1 zakelijk en 1 prive), nu vind ik het onhandig om met 2 telefoons te gaan lopen en dus ben ik aan het kijken voor dual sim.
Dual sim is mogelijk d.m.v. een adapter op onze HD2's.
Nu is mijn vraag alleen, en ik kom er echt niet uit, kan ik 1 sim actief houden voor bellen, internet ed, en de 2e sim om gebeld te worden.

dus. prive is net als nu, altijd berijkbaar en gebruik ik altijd, zakelijk is altijd berijkbaar, maar bel ik niet mee.
Nee, met zo'n dual simconvertor kan maar één sim tegelijkertijd actief zijn. Wil je twee simkaarten actief hebben, zul je òf aan een bepaalde dual-sim telefoon moeten, of inderdaad met twee telefoons onderweg zijn.

Ik heb overigens hetzelfde probleem. Ik heb daarom mijn Samsung P310 in gebruik voor mijn tweede nummer. Klein toestel, dus totaal geen last van.

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fijn, 3 dagen geleden betaald voor pocket shield, vind t echt wel tof, maar nu is mn batterijgebruik van 1% per uur naar 10% per uur gegaan :(

iets aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paling1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Paling1

R 8.5

Anoniem: 377367 schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 07:55:
Fijn, 3 dagen geleden betaald voor pocket shield, vind t echt wel tof, maar nu is mn batterijgebruik van 1% per uur naar 10% per uur gegaan :(

iets aan te doen?
Ik maak al een paar maanden gebruik van pocketshield, en heb er nog nooit zo'n probleem mee gehad...
Bij mij werkt het echt super, vele malen beter dan het standaard lockscreen of S2U2.

Heb je al eens een soft-reset gedaan? Heb je al geupdate naar de nieuwste versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:57
Anoniem: 377367 schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 07:55:

iets aan te doen?
Zonder pocket shield is het weer 1% per uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Paling1 schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 09:01:
[...]

Ik maak al een paar maanden gebruik van pocketshield, en heb er nog nooit zo'n probleem mee gehad...
Bij mij werkt het echt super, vele malen beter dan het standaard lockscreen of S2U2.

Heb je al eens een soft-reset gedaan? Heb je al geupdate naar de nieuwste versie?
ja, ja
micheldenhaag schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 09:40:
[...]

Zonder pocket shield is het weer 1% per uur?
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 341103

Termy schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 19:53:
[...]

@carmvelaat

Als je geen probs hebt met de volume knop dan zou deze methode gewoon moeten werken. Reset met vol down ingedrukt, dan krijg je als het goed is niet de bootloader maar een grijzig scherm met wat tekst die verder voor zich spreekt.
Helaas, toch werkt dat niet. Ik heb een originele rom gedownload. Een .zip van gemaakt. Hier de .nbh file uitgehaald. Deze heroemd naar leoimg.nbh en op de root van mijn sd kaart gezet. En dan opstarten met de volume down knop ingedrukt. En dan kom ik gewoon in de bootloader en krijg geen grijs scherm. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:57
jammer dat je daar met de trialversie niet achter bent gekomen. Misschien werkt het straks met de officiële rom van HTC wel weer okay. Het blijft winmob! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:37

HollovVpo1nt

I like gadgets

sl1200 schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 00:17:...en er staat de laatste NLD 3.14 ROM op met radio 2.14.50. Interface is lekker snel....
Kan het toestel nu in landscape?

En over Dynafix, ik weet niet wat ze met mijn toestel hebben gedaan toen ik het op had gestuurd voor scherm vervanging (dode pixel), maar mn telfoon zag er ook anders uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200

sl1200

HollovVpo1nt schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:05:
[...]

Kan het toestel nu in landscape?

En over Dynafix, ik weet niet wat ze met mijn toestel hebben gedaan toen ik het op had gestuurd voor scherm vervanging (dode pixel), maar mn telfoon zag er ook anders uit.
Het toestel kan wel in landscape, maar volgens mij niet anders dan voorheen, dus alleen in Foto-, Muziek-, Opera-tab, etc. Niet bij Home Tab bijv.

En over DynaFix: die is gewoon aan het sjoemelen. Ik wil niet eens weten wat ze daar precies aan het doen zijn; ik wil er simpelweg niets meer mee te maken hebben. Google staat er vol mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216663

Ben ik nou gek of zie ik hier de nieuwe officiele ROM update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Bendtner
Nieuwe:D!

Maar als Vodafone-gebruiker zul je nog even moeten wachten tot die een upgrade leveren.. Tenminste dat geldt voor mij.. :-(

Better, Best, Bendtner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
Dat klopt helemaal... ;)
URL er heen: http://87.106.248.77/down...2.15.50.14_LEO_S_Ship.exe
Helaas niet helemaal online (wss nog uploaden oid)

werkt niet :S (die link) download wil wel starten.

[ Voor 11% gewijzigd door HellStorm666 op 19-10-2010 12:56 ]

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Bendtner
Maar klopt het nou dat als je met een ''software-branded'' (Vodafone) HD2 deze rom flasht, je je garantie verliest?
Ik kan dit namelijk nergens vinden..

Better, Best, Bendtner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
Het is eindelijk zo ver....
We zijn van ongeluksgetal 13 af!!!!

Deel 14 is gestart...
HTC HD2 - Deel 14

a.u.b. daar verder gaan en niet hier.