Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 12:40
Heeft iemand nog een betrouwbare link voor de stock versie van de HTC HD? Ik heb wel wat op rapidshare gevonden alleen dat zijn 3 bestandjes van 34k ong.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:42

Pinobigbird

doesn't share food!

HawVer schreef op maandag 13 september 2010 @ 21:17:
Heeft iemand nog een betrouwbare link voor de stock versie van de HTC HD? Ik heb wel wat op rapidshare gevonden alleen dat zijn 3 bestandjes van 34k ong.
Dit topic gaat niet over de HD maar over de HD2 ;)
De stock-rom kan je gewoon vinden op de site van HTC: http://www.htc.com/nl/sup...spx?p_id=297&act=sd&cat=2

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
HellStorm666 schreef op maandag 13 september 2010 @ 20:01:
[...]

Dat klopt, puur de instellingen via Advanced Config op recommended zetten voor alles wat met energie te maken heeft.
Waar kan ik de Advanced Config vinden? Heb ook CHT maar zie het niet staan eerlijk gezegd.
Alvast bedankt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Bendtner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 10:28
Zijn er meer mensen die vinden dat de streams van de Uitzending-gemist applicatie voor Windows Mobile van een belachelijk lage kwaliteit (resolutie) zijn? Is er ook iets aan te doen om dit op een hoger niveau te krijgen?

Better, Best, Bendtner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSP
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-04 20:30

GSP

ik ben op zoek naar goede oortjes voor de telefoon. Nu wil ik er graag een paar waar ik ook het volume mee kan regelen. Dit kan niet met de standaard oortjes. Heeft iemand een goede tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Novadecasa schreef op maandag 13 september 2010 @ 23:03:
[...]

Waar kan ik de Advanced Config vinden? Heb ook CHT maar zie het niet staan eerlijk gezegd.
Alvast bedankt! ;)
Dat is 'n apart programma, even googlen. De laatste versie is bij mijn weten 3.3.0.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Even 'n vraag van mijn kant. Ik heb deze al gesteld in de daarvoor bedoelde topics op XDA, maar krijg geen antwoord. Misschien dat hier iemand er vanaf weet.

Als ik 'n afleverrapport krijg voor 'n sms, dan is deze als origineel icoon te zien in mijn taskbar. Is er 'n manier om deze te wijzigen?

Plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/34h6yjm.jpg

De rest van de icoontjes zijn allemaal prima (ik gebruik de laatste Energy ROM WWE versie en heb de vraag ook gesteld in 't topic van Dinik, die de icoontjes gemaakt heeft)

Iemand die me kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen ik wil heeeeeel graag android draaien op mijn HD2 maar ik heb een nieuwe radio nodig aangezien ik op 1.66 stock zit. Ik ben nu van plan radio 2.10.50.28.2
Nu weet ik (via xda ed.) dat bij de T-mobile version van de HD2 sommige radio's de telefoon kunnen 'bricken' dus mijn vraag is het mogelijk de boven genoemde radio te installeren op mijn HD2 ?

Ps. ik weet hoe het werkt ;)

• -SaveMe-
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Ferry34 schreef op maandag 13 september 2010 @ 19:58:
ff wat anders:
....Action tip...
Kosten: €2,49 hahaha!
Thanks! Morgen gelijk ff kijken !

GamiQ, de game notes app met game maps!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
Verwijderd schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 20:02:
Mensen ik wil heeeeeel graag android draaien op mijn HD2 maar ik heb een nieuwe radio nodig aangezien ik op 1.66 stock zit. Ik ben nu van plan radio 2.10.50.28.2
Nu weet ik (via xda ed.) dat bij de T-mobile version van de HD2 sommige radio's de telefoon kunnen 'bricken' dus mijn vraag is het mogelijk de boven genoemde radio te installeren op mijn HD2 ?

Ik gebruik zelf stock ROM 1.66 met Radio 2.10, werkt prima.

• maximus1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 12:46

De TMOUS version bedoel je, in de volksmond de T-mobile editie, is het amerikaanse model met meer opslag.
Jij hebt gewoon de normale versie met 512mb interne opslag. Gekocht/gekregen hier van T-mobile ;)

Dus don't worry :)

Verwijderd

maximus1 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 11:00:
[...]

De TMOUS version bedoel je, in de volksmond de T-mobile editie, is het amerikaanse model met meer opslag.
Jij hebt gewoon de normale versie met 512mb interne opslag. Gekocht/gekregen hier van T-mobile ;)

Dus don't worry :)
Misschien heeft hij wel een TMOUS (alhoewel je hier dan geen 3G datatransfer hebt)
Kijk ff naar Instellingen, Info over telefoon, Hardware Informatie.

Als je Flash geheugengrootte > 512 (te weten 1024), dan heb je een TMOUS.
In dat geval geen 2.xx.51.xxxx versie RadioRom flashen, anders maakt het niet uit....

BTW: Ook al heb je de TMOUS: deze versie kan op de TMOUS, dus hoef je je daarover geen zorgen te maken.
Grote kans echter dat je geen TMOUS hebt, (ik neem dan aan dat je hem niet in de US hebt verkregen)

offtopic:
Ter info: de 2.xx.50.xxxx roms komen uit de TMOUS... :)
Dit is ook de "Reden" dat we extra geheugen aan kunnen spreken (alhoewel je wel meer over out of memory problemen hoort bij roms waar de extra geheugen is geactiveerd).

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2010 11:26 ]

Verwijderd

Kan ik in de HD2 Opera browser aangeven met welke player een filmpje moet worden afgespeeld?
Regelmatig krijg ik de HTC media player maar er gebeurt dan niks. Het liefst zou ik de youtube player aangeven.

• hansie18
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03:36
Ja, dat had ik ook met Opera. Ik ben in het weekend overgestapt naar Skyfire 1.5 en dat draait perfect, inclusief video- en radiostreams (bv. Youtube en Uitzending Gemist). Ik kreeg Uitzending Gemist op 1 of andere manier voordien ook niet meer gedraaid met de aparte applicatie daarvoor. Skyfire werkt tot nu toe perfect. Lijkt alleen ietsiepietsie trager.

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ik heb mooi dat houder setje bij de Action opgepikt en ook nog een usb-lader. 4 piek samen. Echt een koopje!

Enige jammere is dat je met de grill bevestiging je toestel allen in portrait mode kunt zetten. Ik zelf hebben liever landscape ...

Edit: Wat is een betrouwbare site met asseciores voor de HD2? Bureau dock, mini-usb to micro-sub converter, auto dock, etc ...?

[ Voor 21% gewijzigd door -SaveMe- op 15-09-2010 16:33 ]

• erik23
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 20:57
-SaveMe- schreef op woensdag 15 september 2010 @ 16:31:
Ik heb mooi dat houder setje bij de Action opgepikt en ook nog een usb-lader. 4 piek samen. Echt een koopje!

Enige jammere is dat je met de grill bevestiging je toestel allen in portrait mode kunt zetten. Ik zelf hebben liever landscape ...

Edit: Wat is een betrouwbare site met asseciores voor de HD2? Bureau dock, mini-usb to micro-sub converter, auto dock, etc ...?
die houder is echt handig he?
heb er hier al een tijdje 3 liggen

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

-SaveMe- schreef op woensdag 15 september 2010 @ 16:31:

Kijk eens op Ebay. Op MP trouwens ook genoeg te vinden. Ik heb er laatst 'n siliconen hoes (en niet eens lelijk) en 'n screenprotector besteld voor €10,- Voor 3,50 ook 'n converter van micro- naar mini-usb gekocht.

Dealextreme heeft ook veel spul, maar nog niet zoveel voor de HD2 volgens mij. Let wel op dat de levertijden wat langer zijn, meeste dingen komen uit Azië.

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 12:40
Pinobigbird schreef op maandag 13 september 2010 @ 21:21:
[...]

Dit topic gaat niet over de HD maar over de HD2 ;)
De stock-rom kan je gewoon vinden op de site van HTC: http://www.htc.com/nl/sup...spx?p_id=297&act=sd&cat=2
Èhm, dom. toch bedankt!

http://hawvie.deviantart.com/

• TweakerBas
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-07-2024
Ik heb sinds een paar dagen een HTC HD2 met vodafone bel+sms+web.
En gaat alles prima maar enkel dit snap ik niet:

Als ik naar meldingen ga zie ik dit:

vodafone mms 00.00.12 (ofzoiets gewoon een teller)
deze is nu veranderd in vodafone live die ook telt.

Maar wat is nou het nut van die telling

• CRXed
Dat is de tijd hoe lang je verbonden bent met het netwerk van Vodafone.
Vodafone Live is de instelling die je moet gebruiken om te internetten enzo.

Vodafone MMS heeft instellingen voor, je raadt het al, MMS, maar deze moet je niet kiezen.
Ook bij de MMS instellingen (via Berichten, menu, opties, menu, opties) moet je kiezen voor Vodafone Live, anders kan je geen MMS versturen.

• Lord Bendtner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 10:28
Nog iets mbt Vodafone en de HD2: weet iemand waarom Vodafone de HD2 standaard via een proxyserver verbinding met het internet laat maken? Ik bedoel dan het Vodafone-internet. Met zo'n Proxy werkt namelijk de mail met Windows Live niet helemaal goed en kan hij nooit volledig synchroniseren.

Heb het nu handmatig uitgezet en opeens werkt alles perfect.

Maar waarom zou Vodafone standaard zo'n proxy aanzetten? Als je je gegevensverbinding opnieuw aanzet gaat 'ie meteen weer via een proxy trouwens..

Better, Best, Bendtner

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Hmmmm, ik heb nu via advanced config alles op 'advised' gezet bij energie beheer, maar met averechts effect lijkt het wel. Moet nog wat testen, maar binnen een dag is de batterij op, en dan heb ik niet gebeld of geinternet. Alleen sms / mail binnen gekregen :o

• Holgersson
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ferry34 schreef op maandag 13 september 2010 @ 19:58:
ff wat anders:

Ik was op zoek naar een houder voor de htc hd2 voor in de auto en wel eentje die je in het ventilatierooster kan doen, want dat vind ik een stuk mooier dan zo'n zwanenhals aan je raam.

Ik zag er een paar op internet vanaf €19, maar toen gaf een collega mij de tip om 's bij Action te gaan kijken.
Ik vond daar een blauw doosje met een houder voor een PDA die uitschuifbaar is in de breedte en waar de HTC precies inpast (het was exact dezelfde als ik kreeg bij mn TomTom Naviator 7 pack bij pdashop.nl!

Er zat tevens in het doosje een zwanenhals met zuignap voor bevestiging op het raam en een plateautje die je ook op je dashboard kan plaatsen waarna de zwanenhals erop kan. Tevens zat er een houder bij die in het ventilatierooster kan en die ik dus zocht.

Kosten: €2,49 hahaha!
Nog bedankt voor de tip! Ik heb de auto-houder vandaag gekocht bij Action.
Foto: http://img837.imageshack.us/img837/579/houderaction.jpg

Prijs die ik betaald heb, was overigens €1,95 :-)

Verwijderd

CRXed schreef op woensdag 15 september 2010 @ 01:26:
[...]

Ik gebruik zelf stock ROM 1.66 met Radio 2.10, werkt prima.
thanks, en nee ik heb geen TMOUS version ofzo gewoon europees simlock vrij gehaald bij Bel Company, maar misschien mijn vraag iets specifieker dit keer want nu heb ik een radio 2.06.51.07 kan het geen kwaad om nu een radio to flashen met 2.10.50.28_2 ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2010 @ 19:41:
[...]

thanks, en nee ik heb geen TMOUS version ofzo gewoon europees simlock vrij gehaald bij Bel Company, maar misschien mijn vraag iets specifieker dit keer want nu heb ik een radio 2.06.51.07 kan het geen kwaad om nu een radio to flashen met 2.10.50.28_2 ?
Nee hoor,

Dat kan geen kwaad.

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:02
-SaveMe- schreef op donderdag 16 september 2010 @ 18:24:
Hmmmm, ik heb nu via advanced config alles op 'advised' gezet bij energie beheer, maar met averechts effect lijkt het wel. Moet nog wat testen, maar binnen een dag is de batterij op, en dan heb ik niet gebeld of geinternet. Alleen sms / mail binnen gekregen :o
Active Sync gebruikt heel veel energie, ik raad je aan alleen dingen via active sync te doen die handmatig gedaan kunnen worden (agenda/contacten) bijv.
Dus mocht je Active Sync gebruiken, probeer dit dan zo min mogelijk te doen.

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

• HellStorm666
Artemis V33 NLD is uit.
Kijk op XDA of op FTD# 1367005

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HellStorm666 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 22:32:
[...]

Active Sync gebruikt heel veel energie, ik raad je aan alleen dingen via active sync te doen die handmatig gedaan kunnen worden (agenda/contacten) bijv.
In aanvulling hierop:
Activesync draait op de achtergrond en is door veel taskmanagers niet te zien (word niet weergegeven).
Met Resco Taskmanager kun je het wel zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanvdkamp
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 25-02 14:17
Om tegen de stroom in te gaan van de iPhone en BB-ers om mij heen besloot ik om WinMo trouw te blijven en voor de HTC HD2 te gaan als zakelijke telefoon. Een verkeerde keuze zo blijkt.

Het voordeel van deze telefoon is voor mij het grote scherm waar ik mijn portfolio aan andere kan tonen.

Het weegt echter niet op tegen de problemen die ik met mijn telefoon heb gehad, ook na het installeren van alle updates van HTC:

- Wireless werkt niet
- Trage verwerking van wat ik op het scherm intoets
- Blijft wel eens hangen bij overgaan van de telefoon

Dan heb ik het nog niet over het nauwelijks beschikbaar zijn van apps die daadwerkelijk waarde toevoegen.

Afgelopen week kwam echter de druppel. Ik gebruik een blokkeringscode zodat bij verlies of diefstal ik niet nog meer schade lijdt. Van het ene op het andere moment was de HTC HD2 mijn toestelblokkeringscode vergeten. Ik was op reis en had al zeker drie weken geen backup meer kunnen maken.

Wat ik het meest stuitend van alles vindt is dat dit een bekend Windows Mobile probleem blijkt te zijn dat al in 2007 voor het eerst werd gerapporteerd (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=317841).

Het komt veel vaker voor getuige deze berichten

- http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=665849
- http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=640385
- http://www.htc-hd2.com/ni...d2-bevriest/#comment-6435

HTC zegt geen oplossing te hebben en als ik Microsoft bel vragen ze 299 ex btw om uberhaupt over de bug te willen praten.

HTC is in mijn ogen verantwoordelijk omdat ze het besturingssysteem gebruiken en aanbieden voor zakelijke gebruikers. En bij Microsoft vind ik het ongelooflijk hoe ik na jarenlang gebruik van hun producten zo wordt afgescheept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
  • Laatst online: 10:22
Dat probleem met die blokkeringscode is natuurlijk vervelend voor je, maar volgens mij ben jij de enige die problemen heeft als bijvoorbeeld een niet werkende wireless :)

Wat voor apps zoek je dan precies? Door het gebrek aan een market is het goed zoeken, maar ik ben zeer tevreden over mijn huidige applicaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanvdkamp
@EbOoz

Niet alleen vervelend voor mij, maar ook voor andere mensen die vertrouwen op de beveiligingscode die al sinds 2007 de toegang tot je eigen gegevens om zeep kan helpen. Tuurlijk je moet backups maken van je telefoon. Maar dat is geen argument voor Microsoft om een bug drie jaar lang in de software te laten zitten.

Apps als Windguru en Windfinder heb ik niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

HellStorm666 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 22:32:
[...]

Gebruik nauwelijks active sync, dus daar kan het niet aan liggen lijkt me. Wel staat steeds mijn dataverbinding open. Het lukt me maar niet om die te laten disconnecten in idle/standby...
Ik vind het een geweldig apparaat, maar de batterij duur is wel een groot minpunt....dus als iemand nog tips heeft... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:52

Audione0

Strijdt der titanen

Stefanvdkamp schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 10:34:
Om tegen de stroom in te gaan van de iPhone en BB-ers om mij heen besloot ik om WinMo trouw te blijven en voor de HTC HD2 te gaan als zakelijke telefoon. Een verkeerde keuze zo blijkt.

Het voordeel van deze telefoon is voor mij het grote scherm waar ik mijn portfolio aan andere kan tonen.

Het weegt echter niet op tegen de problemen die ik met mijn telefoon heb gehad, ook na het installeren van alle updates van HTC:

- Wireless werkt niet
- Trage verwerking van wat ik op het scherm intoets
- Blijft wel eens hangen bij overgaan van de telefoon

Dan heb ik het nog niet over het nauwelijks beschikbaar zijn van apps die daadwerkelijk waarde toevoegen.

Afgelopen week kwam echter de druppel. Ik gebruik een blokkeringscode zodat bij verlies of diefstal ik niet nog meer schade lijdt. Van het ene op het andere moment was de HTC HD2 mijn toestelblokkeringscode vergeten. Ik was op reis en had al zeker drie weken geen backup meer kunnen maken.

Wat ik het meest stuitend van alles vindt is dat dit een bekend Windows Mobile probleem blijkt te zijn dat al in 2007 voor het eerst werd gerapporteerd (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=317841).

Het komt veel vaker voor getuige deze berichten

- http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=665849
- http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=640385
- http://www.htc-hd2.com/ni...d2-bevriest/#comment-6435

HTC zegt geen oplossing te hebben en als ik Microsoft bel vragen ze 299 ex btw om uberhaupt over de bug te willen praten.

HTC is in mijn ogen verantwoordelijk omdat ze het besturingssysteem gebruiken en aanbieden voor zakelijke gebruikers. En bij Microsoft vind ik het ongelooflijk hoe ik na jarenlang gebruik van hun producten zo wordt afgescheept.
Jammer om te horen dat je zulke problemen hebt met je smartphone. Echter is het het proberen waard om een hard reset te doen en als dat niet werkt, de Rom opnieuw te installeren?

Voor apps, raad ik aan om Omarket te gebruiken. Staat ECHT een hoop in!
Betreft je wireless probleem?? Dan ben je denk ik 1 van de weinige die daar last van heeft.

succes..

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Jantje88 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 13:41:
Nog iets mbt Vodafone en de HD2: weet iemand waarom Vodafone de HD2 standaard via een proxyserver verbinding met het internet laat maken? Ik bedoel dan het Vodafone-internet. Met zo'n Proxy werkt namelijk de mail met Windows Live niet helemaal goed en kan hij nooit volledig synchroniseren.

Heb het nu handmatig uitgezet en opeens werkt alles perfect.

Maar waarom zou Vodafone standaard zo'n proxy aanzetten? Als je je gegevensverbinding opnieuw aanzet gaat 'ie meteen weer via een proxy trouwens..
Die Proxy is alleen maar om toegang te krijgen tot de Vodafone LIVE site/services.
Alles werkt inderdaad beter als je de proxy uit zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanvdkamp
Audione0 schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 12:07:
[...]

Jammer om te horen dat je zulke problemen hebt met je smartphone. Echter is het het proberen waard om een hard reset te doen en als dat niet werkt, de Rom opnieuw te installeren?

Betreft je wireless probleem?? Dan ben je denk ik 1 van de weinige die daar last van heeft.

succes..
Bedankt voor de tip van Omarket. Een harde rest heb ik inderdaad moeten doen. Daardoor ben ik drie weken werk kwijt. Want on the road heb ik geen backup gemaakt.

Maar dit gaat allemaal voorbij aan mijn punt dat er al sinds 2007 (!) een bug in Windows Mobile zit. Dat ik daar als zakelijke klant niet voor wordt gewaarschuwd en nu de dupe ben geworden van deze bug die mijn gegevens zou moeten beschermen.

Moet je dat gewoon maar slikken. Het advies van HTC is om geen beveiligingscode te gebruiken. Belachelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 17:52

T-Rhidon

Move IT ;)

Kan ik ergens op een HD2 zien hoeveel data ik al heb gebruikt?

"I can't dumb it down to your level, because I am scared of harming you!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:26
Nee. Daar is wel een app voor op Omarket geloof ik. Maar ja die zit niet wat je nu al hebt verbruikt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spypiet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-06 22:02

Spypiet

Lit

Al enige tijd ben ik op zoek naar een fatsoenlijke radio stream site voor op mn mobiel.

Voorheen gebruikte ik pocketpcmedia.nl maar die werkt niet meer lekker. Als alternatief zit ik al een tijdje te luisteren via Nederland.fm maar die moet steeds bufferen, en de hapering van 10 seconden is toch wel erg irritant. Ik heb het zowel met Oprah, internet explorer als Skyfire geprobeerd.

Iemand nog een leuke site voor radio (3fm) streaming in de aanbieding?

RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hstoker
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 20:42

hstoker

Yatta!

Spypiet schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 18:11:
Al enige tijd ben ik op zoek naar een fatsoenlijke radio stream site voor op mn mobiel.

Voorheen gebruikte ik pocketpcmedia.nl maar die werkt niet meer lekker. Als alternatief zit ik al een tijdje te luisteren via Nederland.fm maar die moet steeds bufferen, en de hapering van 10 seconden is toch wel erg irritant. Ik heb het zowel met Oprah, internet explorer als Skyfire geprobeerd.

Iemand nog een leuke site voor radio (3fm) streaming in de aanbieding?
Misschien geen antwoord op de vraag die je stelt, maar waarom gebruik je niet de ingebouwde FM radio? Want 3fm moet overal wel te ontvangen zijn...

Dutch: If it bleeds, we can kill it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Audione0 schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 12:07:
[...]

succes..
Thanks! Die kende ik nog niet. Zo eens proberen :D

Mijn vriendin en een collega van haar zijn zo enthousiast geworden van mijn HD2 dat ze er nu ook allebei eentje hebben. HTC, can I get some credit ? ;)

• Roelf-99
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-11-2022
T-Rhidon schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 15:36:
Kan ik ergens op een HD2 zien hoeveel data ik al heb gebruikt?
Het programma SPB wireless monitor (niet gratis) geeft alle informatie over je datagebruik. Uiteraard eerst installeren, daarna start het meten.
Voor een trial zie http://spb-wireless-monitor.en.softonic.com/pocketpc

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ik probeer een download link voor die omarket te vinden, maar ik word steeds in circeltjes rondgestuurd?

Iemand een download link ?

Verwijderd

Ik hoop dat ik hier moet zijn... heb de zoek functie gebruikt maar kan er weinig over vinden... Doet HTC Peep het alweer bij jullie?

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Dat kun je toch gewoon uitproberen?

En ja, 't werkt.

• CRXed
-SaveMe- schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 11:15:
Ik probeer een download link voor die omarket te vinden, maar ik word steeds in circeltjes rondgestuurd?

Iemand een download link ?
De eerst hit op Google??? :X
http://www.freewarepocketpc.net/get-opnmarket.html

http://www.freewarepocketpc.net/omarket/

[ Voor 6% gewijzigd door CRXed op 18-09-2010 16:01 ]

• HellStorm666
Zojuist Artemis V33.1 NLD geflashed.
Deze keer toch wel weer via HSPL3 2.08, SSPL wilde niet lukken:S

Scientia Potentia Est

Verwijderd

Stefanvdkamp schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 10:55:
@EbOoz

Apps als Windguru en Windfinder heb ik niet gevonden.
mischien heb je hier wat aan?

http://www.windfinder.com/tools/windowsmobile/ (voor 1,89 heb je pro versie, wat het wel waard is)
gebruik dit voor kite surfen

http://www.windzoeker.nl/PDAsite/tabid/108/Default.aspx

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2010 19:14 ]

Verwijderd

Eric_Cantona schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 14:02:
Dat kun je toch gewoon uitproberen?

En ja, 't werkt.
Uhhm, ja dat heb ik uitgeprobeerd. Maar bij mij wil t nog niet werken vandaar de vraag.... Dus hoe heb jij t dan weer werkend gekregen? Nog iets bijzonders gedaan?

• edtbonep
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 23:14
edtbonep schreef op maandag 13 september 2010 @ 20:12:
Ik heb nog steeds regelmatig last dat het weer niet kan worden geupdated.
Ik krijg dan de melding dat er geen verbinding kan worden gemaakt.
En heel vreemd, soms lukt wel 1 van de 3 die ik er in heb staan, maar de overige 2 locaties niet.
Ben ik de enige die dit probleem heeft?
Momenteel lukt het updaten van het weer alleen als ik een wifi-verbinding heb.
Zodra wifi uit is krijg ik steeds de melding dat er geen verbinding kan worden gemaakt.
Ook een soft reset helpt niet.

Het lijkt er op dat met Tweet eenzelfde probleem is...

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ja die had ik ook, alleen op de HD2 geprobeerd en dan kreeg ik gewoon geeen download ???

Nu op de PC geprobeerd en dan krijg ik inderdaad wel een download 8)7

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Verwijderd schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 19:11:
[...]

Uhhm, ja dat heb ik uitgeprobeerd. Maar bij mij wil t nog niet werken vandaar de vraag.... Dus hoe heb jij t dan weer werkend gekregen? Nog iets bijzonders gedaan?
Excuses, dat kon ik niet uit je reactie halen.

Nee ik heb niets raars gedaan, nadat "bekend" werd dat 't weer werkte heb ik 't geprobeerd en nu werkt 't. Misschien je accountinstellingen opnieuw invoeren?

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:37
edtbonep schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 19:26:
[...]

Ben ik de enige die dit probleem heeft?
Momenteel lukt het updaten van het weer alleen als ik een wifi-verbinding heb.
Zodra wifi uit is krijg ik steeds de melding dat er geen verbinding kan worden gemaakt.
Ook een soft reset helpt niet.

Het lijkt er op dat met Tweet eenzelfde probleem is...
Nee hoor, maar met een beetje zoeken had je dit probleem wel al opgelost. Lees de startpost maar eens, dan kom je iets van proxy server uitzetten tegen.

System | Racing is in my Blood

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ik heb met omarket een aantal apps gedownload, maar waar slaat hij die ergens op ?

EDIT:
niet blijkbaar, je moet ze daarna direct vanuit omarket installeren ...

[ Voor 33% gewijzigd door -SaveMe- op 18-09-2010 21:46 ]

• edtbonep
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 23:14
Barfman schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 21:31:
[...]

Nee hoor, maar met een beetje zoeken had je dit probleem wel al opgelost. Lees de startpost maar eens, dan kom je iets van proxy server uitzetten tegen.
Proxi stond al uit, dus dat was het niet.
O ja, ik heb T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgersson
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Eric_Cantona schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 19:53:
[...]

Excuses, dat kon ik niet uit je reactie halen.

Nee ik heb niets raars gedaan, nadat "bekend" werd dat 't weer werkte heb ik 't geprobeerd en nu werkt 't. Misschien je accountinstellingen opnieuw invoeren?
Als inloggen op HTC Peep nog steeds niet lukt, verander dan eens je wachtwoord (via de website) en probeer het dan nog eens op je HD2 met je nieuwe wachtwoord. Dat was bij mij de truuk om HTC Peep weer draaiende te krijgen, na de melding dat het weer gefixed was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks! dat werkt wel. Ik heb nu wel steeds vastlopers... Maar ik kan in ieder geval weer bij mijn account via mn telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:14

Zeror

Ik Henk 'm!

Dit is geen softwaretopic.

[ Voor 85% gewijzigd door RoD op 20-09-2010 08:49 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XooL
  • Laatst online: 12-09 23:58
Ben sinds november 2009 de (aanvankelijk) trotse bezitter van de HD2. De keuze viel voor mij puur op het hardware-platform, en de verregaande integratie van Sense leek mij voldoende compensatie voor WiMo...

Helaas bleek niets minder waar. Het apparaat vertoonde vanaf dag 1 al flinke nukken met het internet (dankzij tweakers.net weer opgelost, bleek het mmportal-probleem te zijn), maar ook het vastlopen en de batterijduur vielen vies tegen.

Inmiddels ben ik de volgende problemen tegengekomen:
  • Vastlopers in de software. Aanvankelijk dagelijks de accu verwisselen, dankzij de vele (irritante) ROM-upgrades (alles weer opnieuw sync, etc.) is dat nu eenmaal per twee dagen, maar natuurlijk nog veel te veel. Onlangs liep hij in de broekzak zo ernstig vast, dat de klok een uur achter liep. Ook tijdens het opnemen loopt hij zeer geregeld vast, of maakt hij de beltoon niet af...
  • De wekkers werken niet. De ene keer wel, de andere keer niet. Het meest vervelende is nog, dat als je ze uitzet, ze toch altijd afgaan! Heb dit goed in de gaten gehouden, want kon het aanvankelijk niet geloven... :9
  • Accuduur. Met WiFi en BT standaard uit, trekt de accu het net een dag, ongeveer van 7.00 uur tot 22.00 uur en dan is de pret op. Aanvankelijk ging dit twee dagen mee, maar dankzij een upgrade met 'improved battery-life' bleek het tegenovergestelde waar. Helaas had ik de upgrade nodig i.v.m. het bekende SMS-probleem.
  • De software flipt regelmatig. Ik raak het scherm met geen vinger aan, en toch schiet de 'cursor' door het scherm heen. Gevolg: allerlei applicaties gestart etc.
  • Vorige week had ik nog niet opgenomen, of de andere kant van de lijn begon al te spreken. In het scherm kon ik nog opnemen of weigeren, maar kennelijk was er door de software al opgenomen...
  • Active Sync geeft problemen, met enige regelmaat moet ik hierover met HTC bellen.
  • Momenteel is mijn telefoon in reparatie i.v.m. vlekken in mijn scherm, die ontstonden onlangs spontaan.
Hierbij moet gezegd worden dat ik tot nu toe alleen de stock-ROMS heb gebruikt. Maar even daarvan uitgaande; kun je dus van deze telefoon zeggen dat het aanvankelijk voor de niet-tweaker echt een onmogelijke telefoon is. De meest basale functies als bellen en sms'en vormen al een probleem voor dit apparaat, laat staan de features als internetten of een fotootje maken. :X

Zodra mijn tel. terug is, ga ik aan de slag met een werkende rom met Android, want ik lees daar goede verhalen over. Hoe dan ook: voor mij is het duidelijk: nooit meer HTC (ga hierbij ook uit van ervaringen van familie, vrienden), nooit meer WiMo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 16:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

XooL schreef op maandag 20 september 2010 @ 09:15:
Ben sinds november 2009 de (aanvankelijk) trotse bezitter van de HD2. De keuze viel voor mij puur op het hardware-platform, en de verregaande integratie van Sense leek mij voldoende compensatie voor WiMo...

Helaas bleek niets minder waar. Het apparaat vertoonde vanaf dag 1 al flinke nukken met het internet (dankzij tweakers.net weer opgelost, bleek het mmportal-probleem te zijn), maar ook het vastlopen en de batterijduur vielen vies tegen.

Inmiddels ben ik de volgende problemen tegengekomen:
  • Vastlopers in de software. Aanvankelijk dagelijks de accu verwisselen, dankzij de vele (irritante) ROM-upgrades (alles weer opnieuw sync, etc.) is dat nu eenmaal per twee dagen, maar natuurlijk nog veel te veel. Onlangs liep hij in de broekzak zo ernstig vast, dat de klok een uur achter liep. Ook tijdens het opnemen loopt hij zeer geregeld vast, of maakt hij de beltoon niet af...
  • De wekkers werken niet. De ene keer wel, de andere keer niet. Het meest vervelende is nog, dat als je ze uitzet, ze toch altijd afgaan! Heb dit goed in de gaten gehouden, want kon het aanvankelijk niet geloven... :9
  • Accuduur. Met WiFi en BT standaard uit, trekt de accu het net een dag, ongeveer van 7.00 uur tot 22.00 uur en dan is de pret op. Aanvankelijk ging dit twee dagen mee, maar dankzij een upgrade met 'improved battery-life' bleek het tegenovergestelde waar. Helaas had ik de upgrade nodig i.v.m. het bekende SMS-probleem.
  • De software flipt regelmatig. Ik raak het scherm met geen vinger aan, en toch schiet de 'cursor' door het scherm heen. Gevolg: allerlei applicaties gestart etc.
  • Vorige week had ik nog niet opgenomen, of de andere kant van de lijn begon al te spreken. In het scherm kon ik nog opnemen of weigeren, maar kennelijk was er door de software al opgenomen...
  • Active Sync geeft problemen, met enige regelmaat moet ik hierover met HTC bellen.
  • Momenteel is mijn telefoon in reparatie i.v.m. vlekken in mijn scherm, die ontstonden onlangs spontaan.
Hierbij moet gezegd worden dat ik tot nu toe alleen de stock-ROMS heb gebruikt. Maar even daarvan uitgaande; kun je dus van deze telefoon zeggen dat het aanvankelijk voor de niet-tweaker echt een onmogelijke telefoon is. De meest basale functies als bellen en sms'en vormen al een probleem voor dit apparaat, laat staan de features als internetten of een fotootje maken. :X

Zodra mijn tel. terug is, ga ik aan de slag met een werkende rom met Android, want ik lees daar goede verhalen over. Hoe dan ook: voor mij is het duidelijk: nooit meer HTC (ga hierbij ook uit van ervaringen van familie, vrienden), nooit meer WiMo ;)
Je hebt toch echt een rotte appel in je bezit, uit een overigens heel goede oogst: ik herken niet 1 van je problemen! Ik heb mijn telefoon sinds december 2009 dus niet heel veel korter dan jij.

Ieder weekend ben ik bij mijn vriendin en dan zit ik meestal zonder lader; da's nog nooit een probleem geweest. Mijn telefoon staat dag en nacht aan en checkt ieder half uur mijn e-mail, weer-updates etc. Vrijdagochtend komt de telefoon dan van de lader en zondagavond of soms maandagavond gaat hij er dan pas weer aan. De batterij is nog nooit onder de 10% geweest. Bluetooth en wifi staan standaard uit maar dataverbinding is vrijwel altijd aan: nu bijvoorbeeld al 227 uur en 38 min op de teller.

Vastlopers -> eens in de zoveel maanden een keer. Dan soft-reset ik eens en dan is er niks aan de hand. Volstrekt acceptabel, ik verwacht ook niet dat mijn PC thuis zolang non-stop kan draaien zonder vastlopers.

Wekkers -> de wekker van HTC is niet erg geavanceerd maar daar zijn prima alternatieven voor. Hoe dan ook gebruik ik nauwelijks een wekker op mijn telefoon dus daar heb ik ook geen mening over.

Flippende software -> soms duurt een wake-up een paar seconden langer dan je wil en als je dan meerdere keren probeert software te starten omdat je denkt dat het scherm niet reageert gebeurt er daarna van alles in eens. Ik ben het met je eens dat dat hinderlijk kan zijn. Geen idee of dat software dan wel hardware afhankelijk is. Geen idee of een telefoon met android dat ook heeft.

Active Sync -> nog nooit een probleem mee gehad. Gebruik het bijna dagelijks.

Vlekken in het scherm zijn mij (gelukkig) nog bespaard gebleven maar voor zover ik daar klachten over lees is het ontstaan daarvan bijna altijd direct te herleiden tot te veel druk op het scherm. Een ongelukje kan iedereen overkomen maar het is niet per se een ontwerpfout ofzo. Zo'n groot scherm is nou eenmaal erg kwetsbaar en het verbaast me echt heel erg dat een boel gebruikers dit apparaat zonder enige bescherming in hun broekzak doen. Zelf heb ik de telefoon altijd in de bijgeleverde pouch.

Ik sluit zelf af met precies de tegenover gestelde conclusie als die van jou:

Voor mij altijd HTC! Geen Nokia meer, geen Samsung meer, geen Sony Ericsson meer!

Wel grote kans dat ik over een jaar een telefoon koop met Android. Tot die tijd houd ik het wel uit met Wimo 6.5 en misschien tussentijds ook al Android op de HD2.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XooL
SnoeiKoei schreef op maandag 20 september 2010 @ 09:46:
[...]

Je hebt toch echt een rotte appel in je bezit, uit een overigens heel goede oogst: ik herken niet 1 van je problemen! Ik heb mijn telefoon sinds december 2009 dus niet heel veel korter dan jij.

Ieder weekend ben ik bij mijn vriendin en dan zit ik meestal zonder lader; da's nog nooit een probleem geweest. Mijn telefoon staat dag en nacht aan en checkt ieder half uur mijn e-mail, weer-updates etc. Vrijdagochtend komt de telefoon dan van de lader en zondagavond of soms maandagavond gaat hij er dan pas weer aan. De batterij is nog nooit onder de 10% geweest. Bluetooth en wifi staan standaard uit maar dataverbinding is vrijwel altijd aan: nu bijvoorbeeld al 227 uur en 38 min op de teller.

Vastlopers -> eens in de zoveel maanden een keer. Dan soft-reset ik eens en dan is er niks aan de hand. Volstrekt acceptabel, ik verwacht ook niet dat mijn PC thuis zolang non-stop kan draaien zonder vastlopers.

Wekkers -> de wekker van HTC is niet erg geavanceerd maar daar zijn prima alternatieven voor. Hoe dan ook gebruik ik nauwelijks een wekker op mijn telefoon dus daar heb ik ook geen mening over.

Flippende software -> soms duurt een wake-up een paar seconden langer dan je wil en als je dan meerdere keren probeert software te starten omdat je denkt dat het scherm niet reageert gebeurt er daarna van alles in eens. Ik ben het met je eens dat dat hinderlijk kan zijn. Geen idee of dat software dan wel hardware afhankelijk is. Geen idee of een telefoon met android dat ook heeft.

Active Sync -> nog nooit een probleem mee gehad. Gebruik het bijna dagelijks.

Vlekken in het scherm zijn mij (gelukkig) nog bespaard gebleven maar voor zover ik daar klachten over lees is het ontstaan daarvan bijna altijd direct te herleiden tot te veel druk op het scherm. Een ongelukje kan iedereen overkomen maar het is niet per se een ontwerpfout ofzo. Zo'n groot scherm is nou eenmaal erg kwetsbaar en het verbaast me echt heel erg dat een boel gebruikers dit apparaat zonder enige bescherming in hun broekzak doen. Zelf heb ik de telefoon altijd in de bijgeleverde pouch.

Ik sluit zelf af met precies de tegenover gestelde conclusie als die van jou:

Voor mij altijd HTC! Geen Nokia meer, geen Samsung meer, geen Sony Ericsson meer!

Wel grote kans dat ik over een jaar een telefoon koop met Android. Tot die tijd houd ik het wel uit met Wimo 6.5 en misschien tussentijds ook al Android op de HD2.
Goed om ook positieve berichten te horen. In eerste instantie dacht ik met de problematiek van een early-adopter te maken te hebben, maar kennelijk hebben we onze telefoon even lang. Onlangs las ik dat ik een van de eerste HD2's te pakken had; ik heb, als je goed kijkt, een stippenpatroon in de display zitten. Latere versies schijnen dat dus niet meer te hebben? Heeft jouw telefoon dit ook?

Wat betreft de vlekken in de display: Ik heb 'm ook altijd in de pouch, en gebruik daarnaast ook nog een screenprotector. Het scherm is dan ook nog glashelder en bevat nul krassen. Dan nog zou het door druk kunnen komen, maar lijkt me, gezien mijn gebruik, niet logisch. Ik begreep dat de vlekken komen door een foutieve montering van het scherm. Hoe dan ook: het zou onder de garantie moeten vallen :P

Hoe dan ook; ik heb wel vaker het idee dat er een tweedeling is onder de HTC gebruikers; you'll love it, or you hate it. Misschien wat zwart-wit, maar als je de reviews op PDA-shop gaat bekijken, zie je enerzijds ook mensen die dol zijn op het apparaat, anderzijds de mensen die dezelfde problematiek als ik beschrijven en daar niet mee uit de voeten willen of kunnen ;) Zie bijvoorbeeld http://www.pdashop.nl/rev...tml?sort=rating&order=asc, en sorteer eens op beoordeling. Een wereld van verschil. Iemand heeft 'm al voor de 3e keer in reparatie onder garantie... Vaak zie ik ook dat mensen 't een geweldige telefoon vinden, ondanks alle misere, maar jij lijkt gewoon de telefoon te hebben die ik had willen hebben ;)

Hoe dan ook: Ben blij met je reactie, brengt het geheel weer in balans. Wat betreft Android ben ik het geheel met je eens: dat wordt ook mijn volgende telefoon ;)

[ Voor 3% gewijzigd door XooL op 20-09-2010 10:54 . Reden: URL toegevoegd met reviews ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
Die spontane vlekken heb ik (net als meerdere) ook last van.
Ik heb het laten repareren (kost niets) en na 1 mnd was het weer terug.

Verder is de stock rom zwaar waardeloos naar mijn idee.
Artemis (of andere zoals Duty, NRG ed) maken veel betere roms.
2 dgn accu heb ik ook, vind ik niet erg.
Alles langer dan 24h is prima.

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 23:45
HellStorm666 schreef op maandag 20 september 2010 @ 10:58:
Die spontane vlekken heb ik (net als meerdere) ook last van.
Ik heb het laten repareren (kost niets) en na 1 mnd was het weer terug.

Verder is de stock rom zwaar waardeloos naar mijn idee.
Artemis (of andere zoals Duty, NRG ed) maken veel betere roms.
2 dgn accu heb ik ook, vind ik niet erg.
Alles langer dan 24h is prima.
Ik heb mn HD2 laten repareren ivm niet reageren van het scherm. Gratis gerepareerd.

Hierna leek ik last te hebben van witte vlekken. Maar na een dag werden de witte vlekken groter. Na nog wat dagen was de verhouding licht donker steeds meer gelijk.
Na een week had ik alleen nog donkere vlekken.

Het lijkt er dus op dat mijn scherm bij terugkomst dus bijna volledig donker was, met dus wat vlekken waar normaal licht doorheen kwam. Nu zijn de donkere plekken inmiddels bijna volledig verdwenen. Heel vreemd en ook raar dat het zichzelf heeft hersteld... :?

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanvdkamp
SnoeiKoei schreef op maandag 20 september 2010 @ 09:46:
[...]

[..]

Tekenend dat ook de tevreden gebruiker wil overstappen op een ander besturingssysteem.

Hier nog een ontevreden gebruiker. Vanochtend verslapen omdat de telefoon 's nachts is vastgelopen. Gewoon een van de vele bugs die ik maar voor lief moet nemen.

Ik herken mij ook in het vastlopen van de telefoon tijdens het bellen en software die niet meer reageert.

Mag ik jullie ook nogmaals waarschuwen om GEEN lockcode op je toestel te gebruiken. Windows kan deze namelijk vergeten. Ik heb het van de week meegemaakt en voor mij is het de druppel bij deze telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Stefanvdkamp schreef op maandag 20 september 2010 @ 12:08:
[...]

Tekenend dat ook de tevreden gebruiker wil overstappen op een ander besturingssysteem.
Waarom tekenend? De HD2 doet voor mij alles wat het beloofd heeft, alleen zie ik zo langzamerhand windows als besturingssysteem voor telefoons het veld ruimen voor Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Holgersson schreef op zondag 19 september 2010 @ 10:13:
[...]

Als inloggen op HTC Peep nog steeds niet lukt, verander dan eens je wachtwoord (via de website) en probeer het dan nog eens op je HD2 met je nieuwe wachtwoord. Dat was bij mij de truuk om HTC Peep weer draaiende te krijgen, na de melding dat het weer gefixed was.
Helaas, bij mij werkt dat ook niet. Naarmate de tijd verstrijkt begint er steeds minder goed te werken bij de HD2. En de support van HTC is nou niet echt geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:15
Ik heb een vraagje over de agenda-functie van de telefoon. Met de HD2 kun je mooi afspraken inplannen maar ik ben niet echt kapot van de agenda-reeksen die je op kan zetten. Ik heb bijvoorbeeld soms 's avonds een opleiding maar die duurt dan maar 7 weken. Dan zou ik graag willen dat ik dan gewoon op mijn telefoon aan kan geven dat ik dan van 1-1-2010 tot 19-2-2010 (zeven weken verder) bv elke vrijdag om 10:00 uur een item heb. Nu kun je alleen aangeven dat je een item elke vrijdag wilt laten herhalen, maar dan loopt hij nog door tot 31-12-9999.

Is er een manier om ala Outlook een reeks met begin en einddatum op te kunnen geven op de HD2? Ik zou er eventueel voor kunnen kiezen om Outlook (oid) te installeren op mijn PC, reeks in te plannen in Outlook en laten syncen. Maar als ik voor de rest Outlook niet gebruikt, is dat een beetje onzinnig. Kan het ook via de telefoon zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:44
Ga via start naar outlook en dan agenda (dus niet HTC agenda uit het eerste scherm van het startmenu, dit is de shortcut naar de agenda tab.)

Via start/outlook/agenda krijg je de ouderwetse windows interface te zien met meer opties. Lastiger met de vinger te bedienen dan de HTC schil, maar wel uitgebreider, hier heb je dan ook naast wekelijk/maandelijks etc de optie "Patroon bewerken". Hier kan je in stap 3 of zo een einddatum opgeven

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:15
Mooi dat het ook op de achtergrond aangepast kan worden. Bedankt voor de tip, nu hoef ik geen Outlook te installeren op mijn PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruikte tot voor kort met het programma bandswitch de optie 'close idle connections'. Ik had ingesteld dat dat iedere 60 seconden gebeurde. Zo bleef mijn dataverbinding van m'n HD2 goed stabiel. Maar nu geeft bandswitch een activatiefout terwijl ik het gewoon heb gekocht. Omdat ik maar geen reactie krijg van support: Weet iemand een ander programma met de optie 'close idle connections'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07:07
wie heeft nog meer het probleem dat men office 2010 64bit geinstalleerd hebben en waarbij de synchronisatie met de HD2 nu niet meer werkt?
(en is hier een oplossing voor?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:40
Hier liep ik gisteren ook tegenaan. Heb het gelukkig hier thuis nog niet geïnstalleerd. Het lijkt erop dat Microsoft hier helemaal niets aan gaat doen. Dus het is of de 32-bit Office 2010 versie installeren of een 3rd party app installeren die hetzelfde doet als het WMDC. Echt ik snap niet hoe Microsoft zo lomp bezig kan zijn. Niet zo gek dat iedereen over gaat naar Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XooL
Groentenman schreef op maandag 20 september 2010 @ 19:45:
Hier liep ik gisteren ook tegenaan. Heb het gelukkig hier thuis nog niet geïnstalleerd. Het lijkt erop dat Microsoft hier helemaal niets aan gaat doen. Dus het is of de 32-bit Office 2010 versie installeren of een 3rd party app installeren die hetzelfde doet als het WMDC. Echt ik snap niet hoe Microsoft zo lomp bezig kan zijn. Niet zo gek dat iedereen over gaat naar Android.
Jup, dat klopt inderdaad. De wereld op z'n 8)7 Liep hier onlangs ook tegenaan; maar kan bevestigen dat Office 2010 op x86 inderdaad wel werkt. Heb o.a. hierom ook zo weinig vertrouwen in de mobiele toekomst van MS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
SnoeiKoei schreef op maandag 20 september 2010 @ 12:55:
[...]

Waarom tekenend? De HD2 doet voor mij alles wat het beloofd heeft, alleen zie ik zo langzamerhand windows als besturingssysteem voor telefoons het veld ruimen voor Android.
Welke rom gebruik jij icm welke radio dat je een weekend zonder laden kunt? Ik heb al tijden geen rom meer geflasht maar wil best eens wat nieuws proberen, zit hier met 1 dag accu tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
Weet iemand een manier om navigatie en verkeersinformatie in 1 te hebben?
Bij Sygic is er wel een mogelijkheid om Verkeer via internet te halen, deze is helaas grijs bij mij zodat ik m niet kan kiezen.

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XooL schreef op maandag 20 september 2010 @ 10:51:
[...]

Goed om ook positieve berichten te horen. In eerste instantie dacht ik met de problematiek van een early-adopter te maken te hebben, maar kennelijk hebben we onze telefoon even lang. Onlangs las ik dat ik een van de eerste HD2's te pakken had; ik heb, als je goed kijkt, een stippenpatroon in de display zitten. Latere versies schijnen dat dus niet meer te hebben? Heeft jouw telefoon dit ook?
Heb ik ook op mijn HD2...

Problemen die jij er mee hebt komen mij totaal onbekend voor...

Behalve heel af en toe een vastloper(zoals al gepost)...soft reset en weer klaar.
Toestel draait verder als een zonnetje, batterijverbruik val me ook heel erg mee :Y

Dit is mijn 4e HTC en de volgende wordt weer een HTC, denk met WM7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HellStorm666 schreef op maandag 20 september 2010 @ 22:13:
Weet iemand een manier om navigatie en verkeersinformatie in 1 te hebben?
Bij Sygic is er wel een mogelijkheid om Verkeer via internet te halen, deze is helaas grijs bij mij zodat ik m niet kan kiezen.
Moet je wel online gaan als je Sygic aan hebt staan, dan kun je het wel binnenhalen :Y

instellingen: online-instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Chutney schreef op maandag 20 september 2010 @ 22:12:
[...]

Welke rom gebruik jij icm welke radio dat je een weekend zonder laden kunt? Ik heb al tijden geen rom meer geflasht maar wil best eens wat nieuws proberen, zit hier met 1 dag accu tijd.
Gewoon stockrom 1.48 WWE met radio 2.06. Ik heb geen van beiden ooit geflasht, alleen de officiële sms-updates enzo geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

Al eerder een post geplaatst over een kapotte ophangknop. Toestel is inmiddels 2x naar DynaFix geweest en wederom (nu dus voor de 3e keer) hetzelfde probleem. Nou, niet helemaal hetzelfde; het scherm wilt ineens continu aan- en uitgaan, alsof iemand herhaaldelijk de ophangknop indrukt. Ben je op dat moment bezig met een gesprek, wordt het abrupt afgebroken. Kortom, als je het mij vraagt, weer een ophangknop kuurtje, mogelijk door iets op het moederbord wat dat inputsignaal moet verwerken.

Opnieuw met HTC service gebeld. Ze gaan een escalatie-formulier opmaken om te bepalen of ik een nieuw toestel kan krijgen, want ondertussen ben ik een maand verder, heb voor mijn werk al die tijd geen agenda/email/taken onderweg kunnen hebben (toestel was steeds weg voor reparatie en je krijgt standaard geen vervangend toestel).

De laatste keer dat ik het toestel terugkreeg, zat er geen screenprotector meer op. Gelukkig was pdashop.nl zo coulant geweest om mij een nieuwe toe te sturen. Ik vrees echter dat ik weer risico loop om deze te missen als mijn huidige toestel wordt ingenomen of een onderdeel vervangen. Ik weet dat je die dingen eraf kunt trekken, maar vind het daarna opbrengen toch echt een stuk minder prettig gaan.

Overigens, DynaFix heeft ook de 2e keer op hun werkbon aangegeven dat "symptoom niet beschikbaar" was en dat ze "software upgrade en onderdeel vervangen" hebben gedaan. Wederom lijkt het me sterk dat het symptoom niet beschikbaar was, want ik had toch echt een hartstikke kapotte ophangknop wat wederom op 3 verschillende manieren is aangegeven door mij. Software upgrade doen ze blijkbaar standaard, want de 1e keer repareren hebben ze de nieuwste software al op gedaan.

Wat betreft de discussie of HD2 een goed danwel slecht toestel is: tsja, op dit moment komt er stoom uit mijn oren dat ie weer stuk is, maar dat is denk ik meer debet aan DynaFix onvakkundigheid dan aan het toestel zelf. De eerste 5 maanden heb ik het met redelijke tevredenheid gebruikt. Mijn vorige toestel was Touch HD, dat op zich bijna net zoveel als HD2 kon, alleen dan wel erg stroperig. HD2 is wel sneller en responsiever, maar (net als met mijn windows PCs thuis) na verloop van tijd stroperiger en stroperiger. Verschillende custom ROMs gebruikt (o.a. Artemis en Miri) en verschillende radio's, maar het blijft wel zo af en toe problemen geven. Inderdaad bijv. ook de alarm. Eigenlijk onbetrouwbaar als je op congres bent o.i.d., en je wilt in de ochtend op tijd eruit voor je breakfast-meeting. In de begindagen gebruikte ik alleen maar Nokia's (laatste toestel was N95) en voor hun alarm hoefden ze niet eens aan te staan. WM-toestellen wel, met als bijkomend risico dat je accu 's nachts volledig ontladen kan. En dat is toch iets wat echt minder snel gebeurt wanneer je toestel uitstaat. Verder heb ik het niet eens over spontane nachtelijke vastlopers waardoor een alarm niet afgaat.

En zo zijn er meer van die kwaaltjes. Tsja, per saldo vind ik persoonlijk dat het grote scherm, agenda/email/taken en Outlook sync voor onderweg het allemaal compenseren. Tegenwoordig hebben andere toestellen dat ook (iPhones, Android, etc.) waardoor ik beter ga nadenken over een volgend toestel. Eerst maar eens mijn huidige HD2 eindelijk eens gerepareerd krijgen...zucht...

Specs: GamePC HTPC Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
Verwijderd schreef op maandag 20 september 2010 @ 23:43:
[...]

Moet je wel online gaan als je Sygic aan hebt staan, dan kun je het wel binnenhalen :Y

instellingen: online-instellingen
8)7 Ik ben online, kan wel weer en fuiken ed zien, maar het verkeer niet :S

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
3.7V 2400mAh High Capacity Battery Pack with Back Cover for HTC HD2
Nu bij DealExtreme voor $13,30 inc verzendkosten.

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Jammer dat ie dan zo dik wordt en dat dit (nog) niet werkt met Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

CRXed schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 20:43:
[...]

Jammer dat ie dan zo dik wordt en dat dit (nog) niet werkt met Android.
Hmmm, inderdaad jammer. Doet het hele design te niet en hij past dan niet meer in het meegeleverde hoesje ...

Mja, dan maar elke dag aan de oplader.

BTW, het is toch het type battery dat het niet uitmaakt, wanneer en hoevaak je hem oplaadt (itt volledig leeg en weer volledig opladen) ? :?

• HellStorm666
-SaveMe- schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 22:04:
[...]

Hmmm, inderdaad jammer. Doet het hele design te niet en hij past dan niet meer in het meegeleverde hoesje ...

Mja, dan maar elke dag aan de oplader.

BTW, het is toch het type battery dat het niet uitmaakt, wanneer en hoevaak je hem oplaadt (itt volledig leeg en weer volledig opladen) ? :?
Bijna ;)
Het is een Li-ion aka Lithium ion oid.
Deze hebben geen "geheugen" waardoor je kan opladen wanneer je wil zonder dat de accu er slecht van wordt, dus op 80% of 50% of 10% maakt niets uit.
Helemaal leeg (telefoon x aantal keer weer aanzetten nadat ie uit is gevallen) is wel erg slecht.
Helemaal leeg weg leggen in een apparaat voor 1 mnd is 80% zeker een dode accu daarna.

Scientia Potentia Est

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ok, thanks, dat laatste wist ik niet. Dus beter wat eerder aan de lader leggen :)

Verwijderd

specs van de HTC HD7 zouden al bekend zijn:
http://wmpoweruser.com/ht...ve-a-better-one/#comments
Als dit waar is, zullen de HD2 gebruikers niks missen zeker niet nu bekend is dat de marketplace voor Nederland tot de 1e helft 2011 helemaal niet ondersteund wordt.
nieuws: Tot 'medio 2011' geen Marketplace voor Windows Phone 7 in Nederland

Indien dit waar is zou HTC stiekem minder WM7 toestellen willen verkopen? aangezien zelfs de Desire HD iets betere specs heeft.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2010 20:28 ]

Verwijderd

Ik denk eerder dat HTC voorzichtig aan doet.
Android wordt steeds meer een waardige vervanger voor Windows Mobile.
Veel ontwikkelaars hebben support voor WM6.5 al opgegeven, mede hierdoor zijn al vele mogelijke klanten overgestapt op Android.
Als je een "Kroonjuweel" op een OS zet wat een grote kans heeft te gaan floppen...
Persoonlijk (Als ik HTC zou zijn) zou ik weer een HD2 achtige phone maken die echter zowel op Android als op WinMo7 kan draaien.
Op dat moment kan de gebruiker kiezen tussen de "Winnie" en de "Andy" (specs ed gelijk, mischien een klein Hardware verschil, chippie plus chippie min om de verchillende OSsen te kunnen draaien)
Dan heb je in ieder geval een kroonjuweel welke mensen willen. Onderzoek/ontwerp zou voor 90/95% hetzelfde kunnen zijn.

• HellStorm666
Ik heb nu net Android draaien via de SD op m'n HD2 :D
Wel grappig, alleen doet internet via HSDPA/UMTS/GSM het nog niet :S

Verder m'n Radio geupgrade naar 2.14.50.04

Scientia Potentia Est

Verwijderd

Welke android build heb je draaien?
Heb je misschien Telfort? Deze roamt namelijk veel over KPN netwerk.
Android heeft Roaming standaad uit staan.
Afhankelijk van build moet je dit activeren.
Duurde bij mij ook even voor ik het door had....
Hoe bevalt Android?
Zou je een Android phone willen, of is het dual-booten meer je ding? (Persoonlijk zou ik niet 100% op android over willen..... nog niet)
NAND komt eraan (deze of volgende maand volgens de developers), dan zou je 100% Android kunnen gaan draaien....
En voor de liefhebbers.... Ook de DesireHD rom is al op de HD2 gekloond (beta nog). Helaas doet hij het bij mij niet, mogelijk radio probleem....

• HellStorm666
Ik heb deze er op: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=736545
Verder heb ik Vodafone.
Geen idee of ik vast naar Android over wil.
Zodra de NAND versie er is zal k m eens een maand of 2 proberen om echt goed een verschil te vinden.
Vind de HD2 zoals ie nu is, met artemis rom, ook erg fijn en snel.

Voordelen aan Android vind ik wel, zoals P!ing, Swype, Flash ed.

[ Voor 9% gewijzigd door HellStorm666 op 23-09-2010 01:30 ]

Scientia Potentia Est

• geldermalsen
  • Laatst online: 07:29
Mensen kunnen jullie mij aub helpen, het volgende doet zich voor.

Ik heb een HTC HD2 met problemen, het volgende probleem doet zich voor.
Als ik mijn HTC wil gebruiken werkt het touchscreen niet meer nadat ik op bepaalde delen van het scherm heb gedrukt werkt het echter wel weer voor een paar uur. Telefoon is niet gevallen of nat geworden.

Ik heb mijn telefoon ter garantie opgestuurd naar HTC, echter deze meld nu gewoon doodleuk dat het mijn schuld is en buiten de garantie valt, en de kosten van de reparatie zijn 325 euro!
Heb HTC gebeld maar die houden voet bij stuk

Wat kan ik nu nog doen?

• geldermalsen
Monda schreef op maandag 20 september 2010 @ 11:35:
[...]

Ik heb mn HD2 laten repareren ivm niet reageren van het scherm. Gratis gerepareerd.
Was uw probleem trouwens dat het touchscreen niet meer functioneerde?

Mijn telefoon willen ze niet repareren! Hoe heeft u dit aangepakt?

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 23:45
geldermalsen schreef op donderdag 23 september 2010 @ 09:25:
[...]

Was uw probleem trouwens dat het touchscreen niet meer functioneerde?

Mijn telefoon willen ze niet repareren! Hoe heeft u dit aangepakt?
Zeg maar je ;)
Ja dat klopt. Mijn hardwareknoppen deden het nog wel, maar het touchscreen reageerde verder nergens meer op. Later wel af en toe maar dat schoot ook niet op. Ik heb gemaild en kreeg de volgende reactie:

Dank u wel voor de vraag over uw Htc HD2. Ik raad u aan telefonisch contact met ons op te nemen, zodat wij dit toestel kunnen inboeken voor een reparatie. U kunt dit doen op het volgende telefoonnummer: 020-7157310 Of de reparatie onder garantie valt, zal worden bepaald in het reparatie centrum.

Gedaan, toestel is opgehaald en gerepareerd. Toestel minder dan een jaar in bezit, dus sowieso fabrieksgarantie.

PSN: Mondaatje

• geldermalsen
Ik heb precies het zelfde en mijne valt buiten de garantie kosten 325 euro :(.

Nog maar een keer bellen :(

• HellStorm666
geldermalsen schreef op donderdag 23 september 2010 @ 10:59:
Ik heb precies het zelfde en mijne valt buiten de garantie kosten 325 euro :(.

Nog maar een keer bellen :(
Zij kunnen niet hard maken dat je hem heb laten vallen als er geen schade/barsten zijn.
Dus gewoon zeggen.. NEE!!! zit wel in de garantie, is NIET gevallen. Moet ik anders een externe party inschakelen?
Dit helpt vaak. En daarbij heb jij gewoon recht op garantie.

Die is trouwens 2 jaar voor onze HD2's

Scientia Potentia Est

• geldermalsen
Krijg nu melding dat er niet legitieme software opstaat terwijl ik nog nooit iets erop heb geinstalleerd.
rom 1.66 stond erop.

Edit.

Weer wat verder gekomen. Telefoon in maart van een tweaker overgenomen toen deze 1 maand oud was.
Deze heeft wat blijkt achteraf de loader veranderd omdat hij een costum rom heeft gedraaid, en verkocht met een orginele rom. maar met de aangepaste loader. ik was in de veronderstelling dat alles orgineel was.Echter door deze loader heb ik geen garantie meer.

Wat nu te doen?

[ Voor 60% gewijzigd door geldermalsen op 23-09-2010 12:47 ]

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Alsof een slecht contact makend scherm iets te maken heeft met de loader. Ja dat kloten met custom roms enz invloed heeft op de garantie is bekend maar dit is wel erg flauw hoor.

• geldermalsen
Ik ben er zelf ook echt ziek van. Echter heb ik altijd gedraaid met de HTC 1.66 rom.

• qrst
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 22:07
geldermalsen schreef op donderdag 23 september 2010 @ 13:35:
Ik ben er zelf ook echt ziek van. Echter heb ik altijd gedraaid met de HTC 1.66 rom.
Echt vervelend voor je. Kan je niet oude loader erop zetten en opnieuw opsturen? Ik neem aan dat er HSPL op staat? Dit kan je weer terug zetten door een originele ROM erop te zetten:

"To Remove HardSPL from your Device or Flash back a Stock Rom and Stock SPL for Warranty Purposes

You can remove the HSPL by flashing an original SPL from microSD card OR by running the HSPL3 application (You need select 2.08.0000 in the choose screen).
* You can also use the microSD Card method to flash back your Stock Rom and Stock SPL that you originally had on your phone*

- Download a shipped Rom from *HERE*
- Rename the extension to .zip
- open it with winzip and extract the RUU_signed.nbh file to a folder
- Rename it to LEOIMG.nbh and copy it to the root of a microSD card thats been formatted to FAT32
- Insert your storage card into your phone
- Enter Bootloader and follow onscreen instructions to flash"

Meer info: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=609477

Hoop dat je er wat aan hebt!

• geldermalsen
Hartstikke bedankt, echter omdat ik absoluut niet wist dat er een andere loader eropstond heb ik hem zo verstuurd naar HTC.

Mijn imei nummer staat nu geregistreerd als vervallen garantie. Ik heb dus nooit geen garantie meer.

Weet iemand een goed reparatie adres?
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.