Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 18:06
aKra schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 19:28:
Lijkt mij sterk dat hij niet te veranderen is, of uit te schakelen is. Zoals het lijkt met een normale theme, maar ik kan werkelijk waar niet vinden waar je deze kunt aanpassen. Behalve achtergronden en dergelijke.

Het toestel is nu ook gewoon NLD.
Zoals al gezegd wordt, die winbar is niet uit te schakelen. Het is een onderdeel van de nieuwe windows builds 6.x.x, en heeft belangrijke functies. Je kan natuurlijk wel andere thema's gebruiken, maar de winbar blijft zijn grote knoppen houden.

[ Voor 8% gewijzigd door Barfman op 04-09-2010 20:24 ]

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02:33

aKra

Intentionally left blank.

Barfman schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 20:23:
[...]

Zoals al gezegd wordt, die winbar is niet uit te schakelen. Het is een onderdeel van de nieuwe windows builds 6.x.x, en heeft belangrijke functies. Je kan natuurlijk wel andere thema's gebruiken, maar de winbar blijft zijn grote knoppen houden.
Vreemd dat hij die grote knoppen blijft behouden, zeker gezien je de hardware knoppen er direct onder hebt zitten. Voorheen was het een kleine zwarte balk, dat is prima... Maar dit :X

En dan, hoe wijzig ik het thema?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sk0o schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 13:43:
Nou mijn tweede HD2 is onderweg, Heb al 1 versleten in bijna 1jaar tijd... Zo fijn toestel dat ik gewoon nog een keer één neem.
Wil iemand a.u.b nog een keer het swype bestandje geven?
En heeft iemand zijn peep alweer aan de praat volgens pocketnow doet ie het weer maar bij mij nog niet?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2010 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Verwijderd schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 20:47:
[...]

Wil iemand a.u.b nog een keer het swype bestandje geven?
En heeft iemand zijn peep alweer aan de praat volgens pocketnow doet ie het weer maar bij mij nog niet?
Dat is verboden hier.

@ aKra

Op XDA heb je verschillende theme's, check de site maar even.
Dit is mijn favoriet: Condor GT Black Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Barfman schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 21:33:
[...]

@ aKra

Op XDA heb je verschillende theme's, check de site maar even.
Dit is mijn favoriet: Condor GT Black Edition
Dan vraag ik me af waar dat meest linker schermpje in dat screenshot te vinden is. Want volgens Artemis zitten er dus 6 standaard 'extra' themes in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
aKra schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 23:05:
[...]

Dan vraag ik me af waar dat meest linker schermpje in dat screenshot te vinden is. Want volgens Artemis zitten er dus 6 standaard 'extra' themes in.
Ga via je sliderbar naar instellingen, druk op menu, dan op meer, en dan naar home.
Misschien kan je zelf eerst even op onderzoek gaan op je telefoon, want dan heb je sneller bingo denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Dankjewel Barfman, het is overigens niet mijn toestel maar die van mijn vriendin wie er zelf eigenlijk al helemaal niet uit komt... Ik had gewoon even niet aan 'meer' gedacht. Sorry hoor :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 12:56
Ik heb sinds een paar dagen ineens dat het twitter programma bij het updaten een foutmelding geeft hij zegt "Het account mag geen toegang krijgen tot de twitterserver" Heeft iemand enig idee wat ik daar aan kan doen ?

Verder vindt ik dat mijn tel. ongelooflijk vaak vastloopt de laatste tijd vaak als ik de tel. wil ontgrendelen spring het scherm weer uit en moet ik opnieuw beginnen wat dus niet werkt, alleen batterij eruit halen werkt dan.
Wat zou ik het beste kunnen doen ?

De rom opnieuw installeren ofzo ? Als dit het beste is, wat is dan de beste rom op het moment (mag dus ook niet officieel htc zijn !).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

clonedonkey schreef op zondag 05 september 2010 @ 00:57:
Ik heb sinds een paar dagen ineens dat het twitter programma bij het updaten een foutmelding geeft hij zegt "Het account mag geen toegang krijgen tot de twitterserver" Heeft iemand enig idee wat ik daar aan kan doen ?
[...]
HTC Peep ligt "eruit" :'( doordat twitter is overgegaan van basicauth naar oauth. Dit was december 2009 reeds aangekondigd, maar Peep is hierop kennelijk niet aangepast. Ondertussen draait de Android client wel weer (dit zou door twitter gefied zijn), voor WinMo is dit nog niet het geval (beide beweringen gebaseerd op reacties uit het veld).

Voor wat betreft je vastlopers: HTC Peep lijkt ook problemen met Manilla te veroorzaken als deze een foutmelding geeft (wederom berichten uit het veld), komen je vastlopers soms overeen met het twitterproblleem? (dwz sinds afgelopen woensdag), in dat geval HTC Peep deactiveren.

Ook kun je misschien eens kijken of je telefoon misschien volloopt?
Lees over beide problemen op http://www.htc-hd2.com/ , met name de twee entries van 1 September en 27 Augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-08 22:14

RaJitsu

B.S.U.R.

Ik hoop wel dat ze het oplossen. Zeker als het rond die tijd al bekend was, stond al vrij vroeg vast dat de HD2 problemen zou ondervinden.
Dit is iets van de browser. Die zou dus geupdate moeten worden. Maar wat je zou kunnen proberen is om skyfire te installeren. Dit is een browser die een website weergeeft als op een desktop. Een hoop flashsites doen het hierdoor gewoon, waar deze in Opera of IE niet werken. Welke site gaat het om die je probeert te bekijken? Ik ben benieuwd of ik misschien iets voor elkaar krijg.

Anyway, wist men hier al dat uitzendinggemist te bekijken was op de HD2? Het is eigenlijk voor de ipad (typische hype gevoeligheid om nu pas dit toegankelijk te maken via een mobiele apparaat) mogelijk gemaakt, maar het werkt ook op bepaalde toestellen, waaronder de HD2. Je moet het wel via Skyfire doen, en het werkt best ok. Alleen spoelen en dergelijke werkt niet helemaal. De link:

http://rtl.nl/service/gemist/device/ipad

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-09 15:53
Even een losstaande aanrader: Als turn-based gaming liefhebber ben ik begonnen met Palm Heroes op de HD2, en hij is geweldig! De gameplay van Heroes of Might and Magic 3 is getrouw overgenomen, de graphics zijn leuk en de laadtijden zijn zowat onmerkbaar. Speelt lekker weg! Te vinden via Google. Hij is free-ware nu, dus legaal :D

[ Voor 11% gewijzigd door geert1 op 05-09-2010 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
RaJitsu schreef op zondag 05 september 2010 @ 03:28:
Ik hoop wel dat ze het oplossen. Zeker als het rond die tijd al bekend was, stond al vrij vroeg vast dat de HD2 problemen zou ondervinden.

[...]

Anyway, wist men hier al dat uitzendinggemist te bekijken was op de HD2? Het is eigenlijk voor de ipad (typische hype gevoeligheid om nu pas dit toegankelijk te maken via een mobiele apparaat) mogelijk gemaakt, maar het werkt ook op bepaalde toestellen, waaronder de HD2. Je moet het wel via Skyfire doen, en het werkt best ok. Alleen spoelen en dergelijke werkt niet helemaal. De link:

http://rtl.nl/service/gemist/device/ipad
Jammer dat je voor RTL uitzending gemist moet betalen, je kan beter naar http://m.omroep.nl/gemist gaan en de gratis applicatie installeren, werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Filipek
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-03-2022
geert1 schreef op zondag 05 september 2010 @ 10:00:
Even een losstaande aanrader: Als turn-based gaming liefhebber ben ik begonnen met Palm Heroes op de HD2, en hij is geweldig! De gameplay van Heroes of Might and Magic 3 is getrouw overgenomen, de graphics zijn leuk en de laadtijden zijn zowat onmerkbaar. Speelt lekker weg! Te vinden op google, waar wel eens vaker iets interessants voorbij komt. Hij is free-ware nu, dus legaal.
Hartstikke bedankt voor de tip! Ik heb Heroes of Might and Magic, 2, 3 en 4 zo veel gespeeld!

[ Voor 1% gewijzigd door zeef op 05-09-2010 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

geert1 schreef op zondag 05 september 2010 @ 10:00:
Even een losstaande aanrader: Als turn-based gaming liefhebber ben ik begonnen met Palm Heroes op de HD2, en hij is geweldig! De gameplay van Heroes of Might and Magic 3 is getrouw overgenomen, de graphics zijn leuk en de laadtijden zijn zowat onmerkbaar. Speelt lekker weg! Te vinden op google, waar wel eens vaker iets interessants voorbij komt. Hij is free-ware nu, dus legaal.
Het spel vind ik wat minder, de website daarentegen 8)

[ Voor 1% gewijzigd door zeef op 05-09-2010 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Filipek
Ik weet niet of het door die website komt of niet, maar toen ik wat spelletjes (van die website) ging downloaden kreeg ik allemaal pop-ups en opeens had ik last van Anti Malware Doctor (virus) en van NOD32 die allemaal meldingen gaf van trojans die hij verwijderde....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Filipek schreef op zondag 05 september 2010 @ 16:55:
Ik weet niet of het door die website komt of niet, maar toen ik wat spelletjes (van die website) ging downloaden kreeg ik allemaal pop-ups en opeens had ik last van Anti Malware Doctor (virus) en van NOD32 die allemaal meldingen gaf van trojans die hij verwijderde....
Lekker dan, maar goed het is een website vol met warez, en de link mag geen eens geplaatst worden. Snap niet dat sommige dit nog niet beseffen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OPPASSEN met die site,,,,
Deze site heeft mij een rootkit (naast anti malware doctor) bezorgd. :'(
Deze is niet onverwijderbaar, maar wel moeilijk te detecteren.
Als je op deze site komt...... Goed nakijken.
BTW: Site staat vol met warez...... :(

[ Voor 4% gewijzigd door zeef op 05-09-2010 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Verwijderd schreef op zondag 05 september 2010 @ 17:49:
OPPASSEN met die site,,,,
Deze site heeft mij een rootkit (naast anti malware doctor) bezorgd. :'(
Deze is niet onverwijderbaar, maar wel moeilijk te detecteren.
Als je op deze site komt...... Goed nakijken.
BTW: Site staat vol met warez...... :(
Ik ben er ingetrapt |:( :F

[ Voor 2% gewijzigd door zeef op 05-09-2010 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit man.... 8)7
offtopic:
Voor een oplossing: Malwarebytes anti malware en combofix zijn je vrienden (Google ernaar) om een en ander op te ruimen.

Pas wel op met combofix, en vraag hulp (bij een combofix forum) als je er niet uitkomt.
Er zijn veel forums die je hiermee willen helpen.

warez..... maakt meer kapot dan je lief is 8)

BTW: Sorry zeef (voor het noemen van de site, ik dacht dat de waarschuwing belangrijker was, en refereerde aan de eerder genoemde site - als ik kon had ik hem verwijderd bij de anderen, nu bezorgde ik je meer werk)
Keep up the good work! _/-\o_

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2010 19:04 . Reden: excuses aan Zeef ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-09 15:53
Excuses voor de link in mijn vorige bericht. Ik ben zelf vrij goed beveiligd en heb geen problemen gehad, maar de site is inderdaad geen zuivere koffie, zowel qua warez als qua reclame / malware. Het was puur bedoeld voor die ene (legale) game, maar het adres is inmiddels verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:07

Termy

valt er nog wat te fragge?

Ferry34 schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 12:29:

Nogmaals: mn tomtom navigator is 100% legaal en draai geen andere rom. ;)

Oh ja, vrienden van me hebben de iphone 3G en 3GS en die hebben nu bij T-Mobile een gratis navigatie. Wel iets verouderd en alleen NL of Benelux.
Je kunt een betaalde versie nemen en die gaat in modules: wil je 3D, dan kost dat extra. Wil je Traffic verkeersinfo dan betaal je ook extra.

Ben toch erg blij dat ik de HTC heb genomen hoor. Dikke fone dit _/-\o_
Mijn punt was dus ook dat mijn TT niet legaal is en met een 1 of andere omzeiling werkt + dat mijn rom niet stock is. Aangezien je aangaf dat hij om certificates zeurt en dat in mijn geval dus "opgelost" is, leek me dat een mogelijk reden waarom het bij jou moeilijk deed.

Verder is de HD2 idd een zeer veelzijdige en nuttige mob ;).

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtbonep
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 23:14
Het weer synchroniseren ging een paar dagen goed, maar sinds gisteren ligt dat weer plat... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:13

Audione0

Strijdt der titanen

Goedemorgen mensen,

Ik zit met het volgende probleem.
Gisteren heb ik een hardreset gedaan omdat ik toch weer graag naar een stock Rom wilde.. Alles netjes gesynct met myphone.. Maar na de hardreset gedaan te hebben wilde ik natuurlijk weer mn oude contacten die ik net gesync had weer terug zetten. Maar erg toevallig was mn wachtwoord verlopen van mn windows ID, die 72 dagen dus. Ik zo KUT, nee eh!
Ik kom dus ook niet meer in mn hotmail terecht om mn wachtwoord te resetten, omdat deze dus verlopen is.
Er was dus nog 1 optie om naar het kopje wachtwoord vergeten te gaan..
Daar aangekomen moest ik natuurlijk mn geheime vraag invullen.. Laat deze dus ook veranderd zijn.. Ik had gekozen voor de meisjesnaam van mn moeder. Deze is gewoon veranderd in wat zijn mn beste jeugdvrienden, Terwijl ik 100000% weet dat ik gekozen heb voor mn moeders meisjesnaam. Dus dit ging ook niet lukken!?!?!?

Rest er bij mij nog maar 1 optie..

Ik heb nu een nieuwe hotmail aangemaakt omdat de oude toch al meer dan 10 jaar actief was, en vol stroomt met spam en ander gezeik.
Gelukkig heb ik alle contacten ook gesynct met Gmail. Mijn vraag is nu dus? Hoe zet ik de gmail contacten over naar mn hotmail. Wat andersom wel gaat..
Ben al 2 dagen bezig..!! Want ik heb echt geen zin om al die contacten in te gaan zitten tikken met plaatjes, maplocatie's, email adressen en ander meuk..
Ik heb net geprobeerd via Exchange server van Gmail, de boel terug zetten.. Maar er wordt niets gesynct, terwijl alles wel goed ingevuld staat..

ik krijg er jeuk van!!!

Edit, ik heb net een Vcard en een csv bestand gemaakt vanuit Gmail. Waar moet ik deze op de HD2 zetten?

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Filipek
GoT is geen helpdesk, en je vraag in een willekeurig topic dumpen wordt nadrukkelijk niet op prijs gesteld.

[ Voor 81% gewijzigd door RoD op 06-09-2010 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met dit ,(Malwarebytes antimalware) en dit (combofix) programma heb ik hem uiteindelijk gevonden.

Snelle controle:
Kijk bij systeemherstel: als je niet terug kan in de tijd, is de kans groot dat je geraakt bent (rootkits verwijderen de oude restore points vaak)
Verder: doordat een rootkit zich tussen je OS en de hardware "nesteld" krijg je vaak nieuwe, niet eerder voorgekomen fouten (in mijn geval crashte services.exe) zoek op die fouten.

De programmas hoeven niet te worden geregistreerd. Pas wel op met Combofix!!!! dit repaqreerd soms dingen die wel goed zijn en dan kun je je systeem instabiel maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:21

iichel

Gazoooo

Audione0 schreef op maandag 06 september 2010 @ 10:56:
Goedemorgen mensen,

Edit, ik heb net een Vcard en een csv bestand gemaakt vanuit Gmail. Waar moet ik deze op de HD2 zetten?
Even importeren in Outlook en dan syncen, zou ik zeggen.

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesvts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-09 15:38
verkeerde topic.... |:(

[ Voor 91% gewijzigd door tiesvts op 07-09-2010 08:25 . Reden: verplaatst ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:09

Q-bone

Dusss...

Gisteren heb ik mijn gegevens verbinding in het manilla menu uitgezet... echter nu wil deze niet meer aan, heeft iemand een idee? schuifje wil gewoon niet op aan. --> gevolg is dat android nu ook geen gegevens verbinding meer heeft. Echter in winmo heb ik wel internet, echter geen 3g icoon.

bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-07 17:38
Q-bone schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 14:11:
Gisteren heb ik mijn gegevens verbinding in het manilla menu uitgezet... echter nu wil deze niet meer aan, heeft iemand een idee? schuifje wil gewoon niet op aan. --> gevolg is dat android nu ook geen gegevens verbinding meer heeft. Echter in winmo heb ik wel internet, echter geen 3g icoon.
hard reset? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je je toestel al een keertje uit en weer aan gezet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
Even vliegtuigmodus aanzetten en weer uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickje85
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 28-08 16:55
ik heb een probleempje met m'n email.
ik heb mijn gmail account ingesteld via outlook op m'n HD2.
nu heb ik alleen sinds kort helemaal geen afbeeldingen meer in de mailtjes die ik krijg en voorheen stond er ook nog internetafbeeldingen geblokkeerd en kon ik ze downloaden, maar zelfs dat staat er niet meer.
hoop dat iemand me kan helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Filipek
Hey Mordicus, ik heb geen idee hoe ik je een prive bericht kan sturen, heb al op je profiel gekeken maar nergens iets kunnen vinden dus bij deze bedankt, ook al is het offtopic en ROD ik wilde jou ook een prive bericht sturen, maar lukte dus niet bij deze: als je het topic had gelezen dan had je gezien dat mijn reactie een reactie was op eerdere reacties. Het leek wellicht off topic maar ik borduurde voort op een reeds gestarte discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 12:47
Ik heb sinds kort problemen met mijn HD2, ik heb de radio geüpdatet zodat ik android kan draaien. sinds dien herstart hij zomaar uit zich zelf eens in de zoveel tijd. iemand anders nog last van radio versie 2.11.50.20. rom is gewoon 1.66.404.1 de stock NLD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

patrickje85 schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 21:29:
nu heb ik alleen sinds kort helemaal geen afbeeldingen meer in de mailtjes die ik krijg en voorheen stond er ook nog internetafbeeldingen geblokkeerd en kon ik ze downloaden, maar zelfs dat staat er niet meer.
Gek genoeg heb ik dit probleem ook }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

2 weken terug een defecte power-button (tevens ophangknop) gehad. Met de winkel gebeld voor reparatie (is nog onder garantie) en daar doorverwezen naar HTC. Met HTC gebeld en probleem doorgegeven. Koerier kwam langs om het toestel op te halen en naar DynaFix te brengen ter reparatie. Op het meezend formulier stond eveneens de probleemomschrijving vermeld en daarnaast heb ik deze ook nog eens op de kopie van mijn aankoopbon vermeld en met de markeerstift aangeduid.

Gisteren krijg ik mijn toestel terug, en wat staat er tot mijn verbazing: "Symptoom niet beschikbaar. Software geupgrade, toestel werkt naar behoren in onze test". |:(

Nou nee! De ophangknop is nog steeds defect! Waardeloos! :(
Hoe duidelijk en vaak moet ik het defect melden??? Op 3 manieren nog niet genoeg?

Specs: GamePC HTPC Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
sl1200 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 10:13:
2 weken terug een defecte power-button (tevens ophangknop) gehad. Met de winkel gebeld voor reparatie (is nog onder garantie) en daar doorverwezen naar HTC. Met HTC gebeld en probleem doorgegeven. Koerier kwam langs om het toestel op te halen en naar DynaFix te brengen ter reparatie. Op het meezend formulier stond eveneens de probleemomschrijving vermeld en daarnaast heb ik deze ook nog eens op de kopie van mijn aankoopbon vermeld en met de markeerstift aangeduid.

Gisteren krijg ik mijn toestel terug, en wat staat er tot mijn verbazing: "Symptoom niet beschikbaar. Software geupgrade, toestel werkt naar behoren in onze test". |:(

Hoe duidelijk en vaak moet ik het defect melden??? Op 3 manieren nog niet genoeg?
Plak een verwijderbare sticker op het apparaat met een pijl naar de defecte knop en schrijf er 'button defect' bij !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:09

Q-bone

Dusss...

CRXed schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 19:52:
[...]

Even vliegtuigmodus aanzetten en weer uit
That did the trick. Thankx, beetje vaag.

bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

sl1200 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 10:13:

Helaas weet ik exact hoe je je voelt aangezien dat mij ook overkwam. De 1e poging het op te sturen had ik er al weinig vertrouwen in aangezien de helpdesk gast gewoon niet snapte wat het probleem was en een vage omschrijving in het formulier zette, dus kreeg ik hem lekker terug met symptoon niet beschikbaar en hadden ze "gevonden" dat de volumeknop niet werkte.

2e poging heb ik er een eigen brief bij gedaan met omschrijving van het probleem + hoe het te vinden en na bijna 2 weken heb ik m'n mob weer terug met een vervangen mainboard... en nog steeds hetzelfde probleem. Ik raad je iig aan om er een eigen probleemomschrijving bij te doen, want de HTC helpdesk is zo goed als waardeloos wat dat betreft. Als het echt iets "simpels" is als een defecte hardware knop dan zou het goed moeten komen op die manier.

Ik word hier echt helemaal kotsmisselijk van. Hoe kun je zo'n ding 2-3 dagen daar hebben + een simpele procedure om het probleem te reproduceren, vervolgens blijkbaar het probleem constateren aangezien ze het board vervangen hebben, maar NIET controleren of het daadwerkelijk gefixt is.. Sommige mensen verdienen het niet hun genen door te mogen geven :|.

Dus we gaan voor poging 3... 3 keer is scheepsrecht of zo...

Edit:
Ik begin bijna het gevoel te krijgen dat het "normaal" is of zo, dus bij deze de procedure die ik volg om m'n probleem te reproduceren:

Standaard rom 1.72.172.0 (die staat er op sinds de helpdesk hem gehad heeft, maar ik heb het met elke rom, stock en custom, gehad dus dat zou niet uit mogen maken) vers na een hardreset (hoeven jullie uiteraard niet te doen :P).

Ik zet wifi aan en ga vervolgens via de YouTube app willekeurige filmpjes kijken en na elk filmpje zet ik het scherm uit (gewoon de power knop kort ingedrukt dus) en weer aan. Het unlockscherm verschijnt dan en ik unlock het toestel. Als het werkt, start ik de volgende random video etc etc.

In mijn geval heb ik na een minuut of 15-20 een dermate warm toestel (ter hoogte van de hardware knoppen) dat het unlocken niet meer werkt omdat het scherm niet meer reageert daar waar de slider zit. Als ik dan meteen reset (batterij of knop) blijkt in het PIN scherm dat om 1 of andere reden alleen de linker kant van het scherm nog reageert op aanraking (zeg maar de 1 4 7-kant van het scherm) en de rest doet niks of doet alsof het op die hoogte links aangeraakt was. Dit is dus schijnbaar niet hetzelfde als het eerder genoemde "bekende" touchscreen defect waar niks het meer doet en stevig aandrukken een tijdelijke oplossing biedt.

Hoe warm "warm genoeg" is om hem niet meer te kunnen unlocken kan ik moeilijk zeggen. Het voelt iig duidelijk warm aan en de rest van het scherm is in vergelijk koud.

Edit2:

Interessant, m'n telefoon is er zelfs op achteruit gegaan :o. Hij gaat nu af en toe uit zichzelf allerlei dingen doen :o. Blijkbaar denkt ie dat er ter hoogte van de klok in het todayscherm iets gedaan wordt want hij springt midden in een potje teeter opeens de datum instellingen en zo in die je krijgt als je daar op drukt en gaat vervolgens als een spast zitten trillen met het lijstje steden. Lol. Goed bezig man, daar bij DynaFix...

[ Voor 30% gewijzigd door Termy op 08-09-2010 12:40 . Reden: Procedure ]

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
Termy schreef op woensdag 08 september 2010 @ 12:03:
[...]

Helaas weet ik exact hoe je je voelt aangezien dat mij ook overkwam. De 1e poging het op te sturen had ik er al weinig vertrouwen in aangezien de helpdesk gast gewoon niet snapte wat het probleem was en een vage omschrijving in het formulier zette, dus kreeg ik hem lekker terug met symptoon niet beschikbaar en hadden ze "gevonden" dat de volumeknop niet werkte.

2e poging heb ik er een eigen brief bij gedaan met omschrijving van het probleem + hoe het te vinden en na bijna 2 weken heb ik m'n mob weer terug met een vervangen mainboard... en nog steeds hetzelfde probleem. Ik raad je iig aan om er een eigen probleemomschrijving bij te doen, want de HTC helpdesk is zo goed als waardeloos wat dat betreft. Als het echt iets "simpels" is als een defecte hardware knop dan zou het goed moeten komen op die manier.

Ik word hier echt helemaal kotsmisselijk van. Hoe kun je zo'n ding 2-3 dagen daar hebben + een simpele procedure om het probleem te reproduceren, vervolgens blijkbaar het probleem constateren aangezien ze het board vervangen hebben, maar NIET controleren of het daadwerkelijk gefixt is.. Sommige mensen verdienen het niet hun genen door te mogen geven :|.

Dus we gaan voor poging 3... 3 keer is scheepsrecht of zo...

Edit:
Ik begin bijna het gevoel te krijgen dat het "normaal" is of zo, dus bij deze de procedure die ik volg om m'n probleem te reproduceren:

Standaard rom 1.72.172.0 (die staat er op sinds de helpdesk hem gehad heeft, maar ik heb het met elke rom, stock en custom, gehad dus dat zou niet uit mogen maken) vers na een hardreset (hoeven jullie uiteraard niet te doen :P).

Ik zet wifi aan en ga vervolgens via de YouTube app willekeurige filmpjes kijken en na elk filmpje zet ik het scherm uit (gewoon de power knop kort ingedrukt dus) en weer aan. Het unlockscherm verschijnt dan en ik unlock het toestel. Als het werkt, start ik de volgende random video etc etc.

In mijn geval heb ik na een minuut of 15-20 een dermate warm toestel (ter hoogte van de hardware knoppen) dat het unlocken niet meer werkt omdat het scherm niet meer reageert daar waar de slider zit. Als ik dan meteen reset (batterij of knop) blijkt in het PIN scherm dat om 1 of andere reden alleen de linker kant van het scherm nog reageert op aanraking (zeg maar de 1 4 7-kant van het scherm) en de rest doet niks of doet alsof het op die hoogte links aangeraakt was. Dit is dus schijnbaar niet hetzelfde als het eerder genoemde "bekende" touchscreen defect waar niks het meer doet en stevig aandrukken een tijdelijke oplossing biedt.

Hoe warm "warm genoeg" is om hem niet meer te kunnen unlocken kan ik moeilijk zeggen. Het voelt iig duidelijk warm aan en de rest van het scherm is in vergelijk koud.

Edit2:

Interessant, m'n telefoon is er zelfs op achteruit gegaan :o. Hij gaat nu af en toe uit zichzelf allerlei dingen doen :o. Blijkbaar denkt ie dat er ter hoogte van de klok in het todayscherm iets gedaan wordt want hij springt midden in een potje teeter opeens de datum instellingen en zo in die je krijgt als je daar op drukt en gaat vervolgens als een spast zitten trillen met het lijstje steden. Lol. Goed bezig man, daar bij DynaFix...
Mogen jullie de toestellen niet aanbieden aan EuroTwice in België? Volgens mij is dat via HTC service altijd mogelijk. Pick en return werkt prima en als je je klacht goed omschrijft doen de Belgen het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Heeft iemand nog een reactie o.i.d. ontvangen van HTC wat betreft Twitter?
Wel erg slecht dat ook dit niet snel verholpen wordt zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Laatst online: 01:24
Termy schreef op maandag 06 september 2010 @ 02:41:
[...]

Mijn punt was dus ook dat mijn TT niet legaal is en met een 1 of andere omzeiling werkt + dat mijn rom niet stock is. Aangezien je aangaf dat hij om certificates zeurt en dat in mijn geval dus "opgelost" is, leek me dat een mogelijk reden waarom het bij jou moeilijk deed.

Verder is de HD2 idd een zeer veelzijdige en nuttige mob ;).
Afgelopen week ff mn Tomtom aangezet op weg naar mn schoonouders. Mn gewone tomtom Live kastje had ik ook in de auto aanstaan.
Wauw, wat geeft die HTC dan een mooi beeld zeg! En doordat het scherm zo groot en langwerpig is, kan je veel verder kijken dan met een tomtom kastje!

Erg mooi! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgersson
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ferry34 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 20:06:
[...]
Afgelopen week ff mn Tomtom aangezet op weg naar mn schoonouders. Mn gewone tomtom Live kastje had ik ook in de auto aanstaan.
Wauw, wat geeft die HTC dan een mooi beeld zeg! En doordat het scherm zo groot en langwerpig is, kan je veel verder kijken dan met een tomtom kastje!

Pas je op dat je je ogen nog wel op de weg houdt en niet alleen op je HD2? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Bendtner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 10:28
Novadecasa schreef op woensdag 08 september 2010 @ 18:35:
Heeft iemand nog een reactie o.i.d. ontvangen van HTC wat betreft Twitter?
Wel erg slecht dat ook dit niet snel verholpen wordt zeg!
Denk dat die oplossing nog wel een tijdje kan gaan duren hoor..

Ondertussen gebruik ik gewoon MoTweets van Panoramic, doet wat het moet doen, al vond ik de HTC-client eigenlijk nog wel fijner en mooier geintegreerd.

Better, Best, Bendtner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

micheldenhaag schreef op woensdag 08 september 2010 @ 15:45:
[...]

Mogen jullie de toestellen niet aanbieden aan EuroTwice in België? Volgens mij is dat via HTC service altijd mogelijk. Pick en return werkt prima en als je je klacht goed omschrijft doen de Belgen het goed.
Geen idee, ik krijg in de mailtjes van DynaFix wel ook een belgisch nummer maar dat staat verder los van HTC denk ik.

Ik heb de helpdesk maar weer eens gebeld vanmiddag en na het aanhoren van m'n probleem (zelfde persoon die het de 1e keer inboekte) heeft hij het "geescaleerd tot een swap". Morgen of overmorgen hoor ik of ik een nieuwe krijg. Ik neem aan van wel want na de laatste "fix" is ie helemaal niet meer bruikbaar aangezien de input van het scherm helemaal tript van tijd tot tijd. Een nieuwe zou iig wel prettig zijn (gesteld dat ie wel naar behoren werkt en zo hehe) na al deze ellende met heen en weer sturen en geen fix. Bijkomend voordeel van een nieuwe is dat het hopelijk een stuk vlotter kan dan de 13 dagen die de laatste poging gekost heeft :o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

teake schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 20:02:
[...].... De HD2 werkt met een widdcom Bluetooth systeem, en daar werkend de meeste programma's niet goed op. Bluepower zou exact dat doen wat we willen, maar niet op de HD2 helaas. ....
Jammer dat die niet werkt, werkte prima en erg eenvoudig.

De maker van Bluepower (zijn site) zit volgens mij hier ook op T.net.

Ik heb 'm in ieder geval gemaild, hopelijk kan hij iets voor ons betekenen :)

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-08 20:25
:-) Dat heb ik ook gedaan destijds, maar toen kreeg ik geen reactie helaas. Hopenlijk nu wel. Zou erg mooi zijn!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Ferry34 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 20:06:
[...]

Misschien moet je wat vaker naar je schoonouders gaan? :o

Ik heb trouwens een vraagje of anderen het volgende probleem kennen, en of dit iets is van tweakers is of van opera.

Als ik vanuit Activiteit (Mijn profiel -> tab activiteit) naar een artikel wil springen waar ik op gereageerd heb kan dit niet. Zowel de link naar het artikel alswel de link naar de reactie werken beiden niet. Hebben jullie hier ook last van? :)

Verwijderd

Fix voor Twitter schijnt er zondag aan te komen:
http://forum.xda-develope...hp?p=8039255&postcount=14

• Greyfox
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 13:40

Greyfox

MSX rulez

Ik heb de laatste tijd dat zo'n beetje elke dag mijn internetverbinding eruit valt, het moment en de interval is onregelmatig. Dan wordt het '3G' icoontje grijs en is het afgelopen met internetten.
Alleen rebooten of naar vliegtuig-modus en weer terug lossen het op.

Dat wegvallen gebeurd zonder dat ik met het toestel bezig ben. Vaak kom ik er pas achter als ik mijn mail wil checken en dan zie ik het grijze icoontje en weet ik al hoe laat het is.

Wat zoekwerk leverde moeizaam resultaat op en al helemaal geen oplossing. :-(

Iemand die hetzelfde heeft, of liever, iemand die weet hoe ik dit op kan lossen? Ik zit bij Hi.

MSX 2 rulez more

• GSP
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-04 20:30

GSP

als ik bel met mijn HTC headsetje krijg ik veel klachten dat ik slecht te verstaan ben. Herkennen jullie dit? Ik ben op zoek naar een (betaalbaar) alternatief. Suggesties?
bvd.

• Lord Bendtner
GSP schreef op donderdag 09 september 2010 @ 11:17:
als ik bel met mijn HTC headsetje krijg ik veel klachten dat ik slecht te verstaan ben. Herkennen jullie dit? Ik ben op zoek naar een (betaalbaar) alternatief. Suggesties?
bvd.
Ik deel je probleem niet, heb geen klachten mbt de gesprekskwaliteit.
Maar ik gebruik soms ook gewoon de headset van mn iPhone met mijn HD2, zijn voor een paar euro op Ebay te vinden en werken ook prima!

Better, Best, Bendtner

• XNightmare
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-10-2023
Greyfox schreef op donderdag 09 september 2010 @ 09:53:
Ik heb de laatste tijd dat zo'n beetje elke dag mijn internetverbinding eruit valt, het moment en de interval is onregelmatig. Dan wordt het '3G' icoontje grijs en is het afgelopen met internetten.
Alleen rebooten of naar vliegtuig-modus en weer terug lossen het op.

Dat wegvallen gebeurd zonder dat ik met het toestel bezig ben. Vaak kom ik er pas achter als ik mijn mail wil checken en dan zie ik het grijze icoontje en weet ik al hoe laat het is.

Wat zoekwerk leverde moeizaam resultaat op en al helemaal geen oplossing. :-(

Iemand die hetzelfde heeft, of liever, iemand die weet hoe ik dit op kan lossen? Ik zit bij Hi.
FAQ al geprobeerd??

Q: Mijn Hi internet verbinding valt dood na tiental minuten. Alleen het aan en uit zetten van de dataverbinding zorgt ervoor dat de verbinding weer tot leven komt. Kan ik dit verhelpen?
A: Ja. Door de naam van het toegangspunt te wijzigen van 'mmmportal.nl' naar 'internet', via:
(Sense Instellingen->Menu->Meer)->Verbindingen->Verbindingen->"Mijn bestaande verbindingen beheren"->Bewerken->Volgende-> Naam toegangspunt wijzigen van 'mmmportal.nl' naar 'internet'

• Greyfox
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 13:40

Greyfox

MSX rulez

XNightmare schreef op donderdag 09 september 2010 @ 11:58:
[...]

FAQ al geprobeerd??

Q: Mijn Hi internet verbinding valt dood na tiental minuten. Alleen het aan en uit zetten van de dataverbinding zorgt ervoor dat de verbinding weer tot leven komt. Kan ik dit verhelpen?
A: Ja. Door de naam van het toegangspunt te wijzigen van 'mmmportal.nl' naar 'internet', via:
(Sense Instellingen->Menu->Meer)->Verbindingen->Verbindingen->"Mijn bestaande verbindingen beheren"->Bewerken->Volgende-> Naam toegangspunt wijzigen van 'mmmportal.nl' naar 'internet'
Dat is inderdaad al een tijd geleden als oplossing gemeld, maar dat bleek bij mij niet te werken. :?
Sorry, had ik even moeten vermelden.
Het is bij mij ook niet na 10 minuten, het kan soms uren goed gaan (terwijl mijn verbinding toch elke 15 minuten mijn mail checkt).
Ik kan er ook niet echt een patroon in herkennen.

MSX 2 rulez more

• harmageddon
  • Laatst online: 12-09 08:47
Ik herken het ook met t-mobile, maar erge is nog wel dat soms automatisch WiFi aanspringt zonder dat ik daarvoor on/off heb gedrukt. Kan hiervoor ook geen oplossing voor vinden :(

Aap!

Verwijderd

harmageddon schreef op donderdag 09 september 2010 @ 12:21:
Ik herken het ook met t-mobile, maar erge is nog wel dat soms automatisch WiFi aanspringt zonder dat ik daarvoor on/off heb gedrukt. Kan hiervoor ook geen oplossing voor vinden :(
Het wegvallen van de internetverbinding had ik in het verleden ook, maar sinds ik Band Switch heb aangeschaft nauwelijks problemen meer. 'Close idle connections' iedere 60 seconden.

• micheldenhaag
harmageddon schreef op donderdag 09 september 2010 @ 12:21:
komt wrs door de actiebuttons van cookie home tab...

• -SaveMe-
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Verwijderd schreef op donderdag 09 september 2010 @ 12:54:
[...]

Het wegvallen van de internetverbinding had ik in het verleden ook, maar sinds ik Band Switch heb aangeschaft nauwelijks problemen meer. 'Close idle connections' iedere 60 seconden.
Damn, waarom is dat nu weer een commerciele app... Ik zoek ook nog steeds een oplossing voor de altijd aan dataverbinding...

[ Voor 40% gewijzigd door -SaveMe- op 09-09-2010 22:02 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

Verwijderd

Is er een mogelijkheid om de knoppen uit te zetten
steeds als ik mij hd2 neem is t scherm ontgrendeld

kan t nergens vinden.

Sorry als t toch ergens staat maar heb echt gezocht.

Bedankt grt

Paul

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 09 september 2010 @ 22:06:

kan t nergens vinden.

Sorry als t toch ergens staat maar heb echt gezocht.

Bedankt grt

Paul
Bedoel je dat het scherm aan is, maar nog wel gelocked? (dus dat je de slider ziet). Zo ja, wat is dan het probleem? mocht je bang zijn voor onnodig stroomverbruik kan je de tijd dat je scherm aan gaat op het lockscreen instellen (met bv cookies hometab).
je kan sowiezo niet alle knoppen uitzetten, je zal er altijd 1 nodig hebben om je scherm te activeren

Strava

• EBOOZ
  • Laatst online: 12-09 08:05
Ik heb met het Artemis lockscreen gehad dat ik mensen ging bellen als ik in de kroeg stond. Toen ik het lockscreen uit had gezet in het Artemis Center was het euvel verholpen en maakte ik weer "gewoon" gebruik van het standaard WinMo lockscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

patrickje85 schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 21:29:
Vandaag viel mij op dat het linkje om de rest van het bericht te downloaden helemaal onderaan de mail staat. Als je daar op klikt haalt hij de rest van het bericht op, en kan je weer helemaal bovenaan de afbeeldingen ophalen. Erg onhandig dus. Wat een oplossing zou kunnen zijn is de max. grootte van een bericht verhogen (denk ik) zodat hij eerder alles downloadt en je gelijk de link voor de plaatjes krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
micheldenhaag schreef op donderdag 09 september 2010 @ 19:56:
[...]

komt wrs door de actiebuttons van cookie home tab...
Nee dat is het ook niet, toestenblokkering = altijd aan.

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
harmageddon schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 08:32:
[...]

Nee dat is het ook niet, toestenblokkering = altijd aan.
Ik heb met de actiebutton van CHT eender gehad. Je zet wifi uit... en na een suspend van je telefoon stond wifi weer aan. Als ik die CHT actiebuttons NIET gebruik, maar gewoon de Sense of WM wifi schakelaars heb ik geen last.

Toetsenblokkering heeft er niet mee van doen (in mijn geval).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
micheldenhaag schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 11:12:
[...]

Ik heb met de actiebutton van CHT eender gehad. Je zet wifi uit... en na een suspend van je telefoon stond wifi weer aan. Als ik die CHT actiebuttons NIET gebruik, maar gewoon de Sense of WM wifi schakelaars heb ik geen last.

Toetsenblokkering heeft er niet mee van doen (in mijn geval).
Ook zonder de actionbutton gebeurd het, dus dat is het niet zoals ik al aangaf.

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Tarabass schreef op donderdag 09 september 2010 @ 08:29:
[...]

Misschien moet je wat vaker naar je schoonouders gaan? :o
;) Ik ga regelmatig naar mn schoonouders hoor. We gebruiken de tomtom vanwege HD traffic. Geweldig systeem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:21

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik heb een probleem. Jullie kennen vast het probleem waarbij sommige programma niet starten omdat er iets met een bepaald certificaat is (niet ondertekend met een vertrouwd certificaat). Normaal gesproken lost een soft reset dat bij mij op, maar nu na een softreset, voordat ik mijn PIN-Code moet invoeren krijg ik een melding dat het programma 'boot' niet is ondertekend met een vertrouwd certificaal. Mijn telefoon start dan wel op, maar met een zwart achtergrond ipv mijn eigen en software die niet standaard op het toestel zit, of niet van Microsoft is wil niet starten door het certificaat gedoen.

Ik heb meerdere twee keer een soft reset uitgevoerd. Iemand enig idee ?

• Lord Bendtner
De problemen met HTC Peep zijn hier opgelost, Twitter werkt dus weer hier!

Maar waarschijnlijk gaat het hier dus om een tijdelijke fix, waarbij de authenticatie door Twitter is teruggedraaid (tijdelijk)..

Better, Best, Bendtner

• erik23
  • Laatst online: 08-09 20:57
HollovVpo1nt schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 21:14:
Ik heb een probleem. Jullie kennen vast het probleem waarbij sommige programma niet starten omdat er iets met een bepaald certificaat is (niet ondertekend met een vertrouwd certificaat). Normaal gesproken lost een soft reset dat bij mij op, maar nu na een softreset, voordat ik mijn PIN-Code moet invoeren krijg ik een melding dat het programma 'boot' niet is ondertekend met een vertrouwd certificaal. Mijn telefoon start dan wel op, maar met een zwart achtergrond ipv mijn eigen en software die niet standaard op het toestel zit, of niet van Microsoft is wil niet starten door het certificaat gedoen.

Ik heb meerdere twee keer een soft reset uitgevoerd. Iemand enig idee ?
is het een simkaart pin of die van windows mobile
bij de 1e zou ik gewoon zonder simkaart proberen op te starten,
voor de 2e daar heb ik weinig ervaring mee, maar probeer hem aan je computer te hangen de code in te voeren e dan al je data proberen te kopieren en dan updaten.
of zoek via de pc het bestand en verwijder hem uit \windows\opstarten

Verwijderd

quote:
pipo2003 schreef op donderdag 09 september 2010 @ 22:06:

Bedoel je dat het scherm aan is, maar nog wel gelocked? (dus dat je de slider ziet).

Het probleem is dat als ik op een knop druk
het scherm opspring en er geen slidr te zien is

als ik het dan via het menu aan zet
staat die al aan , dan ff uitzetten en aanzetten en dan doet ie t weer
tot de volgende restart.

Dan staat ie wel aan maar de slider komt niet.

Iemand ????

Verwijderd

sorry ,

hoe doe je qouten op een bericht

ziet er beter uit dan mijn bericht hier boven. 8)7

Thx _/-\o_

• erik23
  • Laatst online: 08-09 20:57
rechts bovenin de post van de te quoten persoon (als je al ingelogd bent)

Verwijderd

Ik heb een vraagje,
Ik heb custom icons gedownload van DININK en ze zijn erg mooi alleen ik zie ze alleen maar in mijn startmenu weet iemand hoe ik ze ook op mijn homescreen kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag

Vrijdagavond ging er een kpn mast uit de lucht denk ik, want ik had -+ 20 minuten geen bereik, en werd daarna overgeschakeld naar een duits netwerk. (Zit in emmen)

De dag erna ontving ik geen smsjes meer van een bepaald persoon..maar diegene ontvangt de mijnen dus wel. Ik heb al vanalles geprobeerd zoals opnieuw registreren bij het KPN netwerk, rebooten, enzo. Die andere persoon ook.

Het is ook alleen die persoon.. iemand hier ervaring mee of een oplossing? (ik heb smsjes ook verwijderd, ik weet dat er geen limiet is maar ik wou toch nog íets proberen :p)

bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:31
Misschien is proberen het nummer te veranderen van 06 naar +316.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, geprobeerd, geen succes..(Ja, van haar kant :p) toch bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
harmageddon schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 12:44:
[...]

Ook zonder de actionbutton gebeurd het, dus dat is het niet zoals ik al aangaf.
Heb het opgelost door "bandswitch" te installen. Aantal dagen geen last meer dat WiFi spontaan aanspringt \o/

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Wat 'n prachttoestel is 't, tot nu toe geen moment spijt. Voor 't eerst sinds m'n HTC Herald (P4350) dat ik weer echt tevreden ben met m'n telefoon, omdat er gewoon alles op zit wat ik nodig heb.

Prachtig scherm, mooie apps, 'n paar leuke en ook grafisch mooie spellen.

Enige wat ik nog hoop snel te kunnen krijgen is TMC i.c.m. iGO, dan kan ik m'n geluk niet op. Ik ga er vanuit dat dit ook wel te realiseren is, maar ik heb geduld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

Toevallig :). Mijn oude is ook een Herald, waar ik nu helaas wel al weer 3 weken mee rond loop :/. Hopelijk volgende week maandag (niet morgen :() een verse HD2. Ondanks een rom met WM6.5 op m'n Herald is het wel pijnlijk duidelijk hoe groot het verschil tussen de Herald en HD2 is :o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Maar je hebt wel 'n _O_ Herald _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-08 10:44
hoe is de HD2 tov TP2, ik draai netjes de standaard ROM's
zit namelijk te twijfelen tussen een Iphone4 en de HD2.

na de Tp2 ben ik eigenlijk afgeknapt op HTC, omdat alles onvolledig was afgerond.
ik heb in het forum weinig negatiefs gezien, behalve dan de twitter dingen, wel jammer dat er geen keypad opzit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

ijsbeer910 schreef op zondag 12 september 2010 @ 18:47:

na de Tp2 ben ik eigenlijk afgeknapt op HTC, omdat alles onvolledig was afgerond.
ik heb in het forum weinig negatiefs gezien, behalve dan de twitter dingen, wel jammer dat er geen keypad opzit
Ik heb zelf de voorganger gehad (TP) en ik ben via de HD naar de HD2 gegaan, ik vind 't een verademing en mis 't keyboard eigenlijk niet echt. Je hebt misschien wat meer controle over de toetsen, maar daar krijg je wel weer 'n dikkere telefoon door. Verder is 't scherm zoveel groter, dat er best 'n stukje keyboard af kan om te typen.

Qua prestaties merk ik op de HD2 voor 't eerst dat echt alles soepel verloopt, daar had ik met de TP en de HD nog wel eens last van vertraging.

Verder vraag ik niet superveel van m'n telefoons, dus kan ik je niet zeggen of 't echt 'n alleskunner is t.o.v. de TP(2)/HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, ik kan trouwens wel gebeld worden door diegene. Alleen smsjes ontvangen werkt dus niet.. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Dan moet er iets met 't nummer van de sms service verkeerd zijn, gok ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSP
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-04 20:30

GSP

Hoi,
vanmiddag liep mijn telefoon vast. :(
Ik kon niks meer, geen knop werkte. Ik heb de batterij eruit gehaald. Nadien start mijn telefoon niet meer op. Ik dacht misschien is de batterij op. Als ik 'm echter oplaadt, gaat de telefoon vanzelf aan en na enkele seconden weer uit, dan weer aan, uit, etc.
Als ik vervolgens de stekker van 't opladen eruithaal gaat ie helemaal op zwart en doet het niet. Bij het opladen doet ook het oranje lampje het niet.
De aan- en uit toets lijkt niet kapot, ik hoor een klikje als ik 'm indruk, maar zonder resultaat.

Ik zag in dit topic iemand ook met dit probleem, maar kon geen oplossing vinden.

Heeft iemand een oplossing? :?

Ander misschien een harde reset proberen, maar ja, dan moet ik alles weer instellen. Dus hopelijk een slimme tip van één van jullie. Bvd,

##EDIT##
opgelost: één van de contactjes naar de batterij was krom gebogen. Ik heb deze terug gebogen en nu doet de HD2 het weer.
Waarom het toestel echter spontaan niet meer werkte, is echter hiermee niet verklaard.

[ Voor 11% gewijzigd door GSP op 13-09-2010 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 09:45
Ik heb nog een vreemd iets.
Accu gaat normaal bij mij (sinds de aanpassingen) ongeveer 40 uur mee. Dat is incl. mail, bellen ed.
Nu had ik beveiliging aan staan, zowel SD encryptie als wachtwoord. en nu ging de accu nog maar 14 uur mee.

Beide weer uit gezet en nu is ie na 11:30 uur van 100% naar 82% gegaan.
Zal dit liggen aan de encryptie of aan t wachtwoord? of aan beide?

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Laatst online: 30-08 12:55
GSP schreef op zondag 12 september 2010 @ 21:39:
Hoi,
vanmiddag liep mijn telefoon vast. :(
Ik kon niks meer, geen knop werkte. Ik heb de batterij eruit gehaald. Nadien start mijn telefoon niet meer op. Ik dacht misschien is de batterij op. Als ik 'm echter oplaadt, gaat de telefoon vanzelf aan en na enkele seconden weer uit, dan weer aan, uit, etc.
Als ik vervolgens de stekker van 't opladen eruithaal gaat ie helemaal op zwart en doet het niet. Bij het opladen doet ook het oranje lampje het niet.
De aan- en uit toets lijkt niet kapot, ik hoor een klikje als ik 'm indruk, maar zonder resultaat.

Ik zag in dit topic iemand ook met dit probleem, maar kon geen oplossing vinden.

Heeft iemand een oplossing? :?

Ander misschien een harde reset proberen, maar ja, dan moet ik alles weer instellen. Dus hopelijk een slimme tip van één van jullie. Bvd,
Dit lijkt meer op een compleet lege accu. Probeer eens als ie uitvalt gewoon uit te laten en te kijken of het oranje lampje toch weer graat branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
  • Laatst online: 12-09 08:05
HellStorm666 schreef op zondag 12 september 2010 @ 21:44:
Ik heb nog een vreemd iets.
Accu gaat normaal bij mij (sinds de aanpassingen) ongeveer 40 uur mee.
Sorry dat ik er misschien overheen heb gelezen, maar over welke aanpassingen heb je het dan? 40 uur wil ik ook! :)

Edit: Even terug gelezen en komt die winst alleen uit het installeren van Advanced Config?

[ Voor 12% gewijzigd door EBOOZ op 13-09-2010 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skillet
  • Laatst online: 15-08 17:03
Is het mogelijk om het alarm icoontje in de taskbar te krijgen zodra je een alarm gezet hebt?

Bij mij komt nu alleen maar het alarm icoontje in de taskbar te staan zodra het alarm afgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Filipek
skillet schreef op maandag 13 september 2010 @ 10:06:
Is het mogelijk om het alarm icoontje in de taskbar te krijgen zodra je een alarm gezet hebt?

Bij mij komt nu alleen maar het alarm icoontje in de taskbar te staan zodra het alarm afgaat.
Ik heb cookies hometab (volgens mij 1.7 of 1.6) en daar zit het in, moet je even zoeken op het xda forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Filipek
ijsbeer910 schreef op zondag 12 september 2010 @ 18:47:

Als ik jou was zou ik voor een HTC telefoon met Android gaan, ik heb geen spijt van mijn keuze( heb hem sinds december ), maar als ik nog een keer zou mogen kiezen zou ik voor een HTC met android gaan... Heb het idee dat alles daar wat 'completer' is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mijn een goed adres geven om mijn HD2 te laten repareren.
Hij is van het weekend gevallen en het beeldscherm is nu gebarsten, display werkt wel nog.

Dynafix is bij mij om de hoek, maar daar hoor je zoveel slechte dingen over dat ik niet weet of ik hier wel heen moet gaan.

Graag jullie reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
Verwijderd schreef op maandag 13 september 2010 @ 12:02:
Hij is van het weekend gevallen en het beeldscherm is nu gebarsten, display werkt wel nog.

Dynafix is bij mij om de hoek, maar daar hoor je zoveel slechte dingen over dat ik niet weet of ik hier wel heen moet gaan.

Graag jullie reactie
Bij Dynafix gaat het je ongeveer €270 kosten. Laat je het bij iemand anders doen dan kom je gok ik op de helft van dat bedrag uit.

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 september 2010 @ 12:02:

Graag jullie reactie
Die van mij is ook eens gevallen, scherm was ook kapot. Touch werkte nog wel. In het vorige topic heb ik hier al eens een post over geplaatst. Kijk via google eens naar ReparatieGSM (aan elkaar). Dan moet je als het goed is wat vinden op marktplaats.

Is een kerel in rijssen. En die heeft m'n scherm gefixt, heeft me 145 euro gekost, en hij heeft net werk afgeleverd, dus zeker een aanrader.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-08 10:44
Filipek schreef op maandag 13 september 2010 @ 10:37:
[...]

Als ik jou was zou ik voor een HTC telefoon met Android gaan, ik heb geen spijt van mijn keuze( heb hem sinds december ), maar als ik nog een keer zou mogen kiezen zou ik voor een HTC met android gaan... Heb het idee dat alles daar wat 'completer' is...
Bedankt voor de info,
ik ken het hele android gebeuren niet, ik zal het andere forum daar voor even aanschieten.
volgens mij heb ik alleen de keuze uit winmo.

groetjessss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skillet
  • Laatst online: 15-08 17:03
Filipek schreef op maandag 13 september 2010 @ 10:35:
[...]

Ik heb cookies hometab (volgens mij 1.7 of 1.6) en daar zit het in, moet je even zoeken op het xda forum
Nee daarmee gaat het niet, ik heb zelf cookie's hometab 1.8.5. maar ik kan geen optie vinden die instelt dat er een alarm icoon in de taskbar komt te staan zodra ik mijn alarm heb gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
ff wat anders:

Ik was op zoek naar een houder voor de htc hd2 voor in de auto en wel eentje die je in het ventilatierooster kan doen, want dat vind ik een stuk mooier dan zo'n zwanenhals aan je raam.

Ik zag er een paar op internet vanaf €19, maar toen gaf een collega mij de tip om 's bij Action te gaan kijken.
Ik vond daar een blauw doosje met een houder voor een PDA die uitschuifbaar is in de breedte en waar de HTC precies inpast (het was exact dezelfde als ik kreeg bij mn TomTom Naviator 7 pack bij pdashop.nl!

Er zat tevens in het doosje een zwanenhals met zuignap voor bevestiging op het raam en een plateautje die je ook op je dashboard kan plaatsen waarna de zwanenhals erop kan. Tevens zat er een houder bij die in het ventilatierooster kan en die ik dus zocht.

Kosten: €2,49 hahaha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 09:45
EbOoZ schreef op maandag 13 september 2010 @ 08:33:
[...]

Sorry dat ik er misschien overheen heb gelezen, maar over welke aanpassingen heb je het dan? 40 uur wil ik ook! :)

Edit: Even terug gelezen en komt die winst alleen uit het installeren van Advanced Config?
Dat klopt, puur de instellingen via Advanced Config op recommended zetten voor alles wat met energie te maken heeft.

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtbonep
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 23:14
Ik heb nog steeds regelmatig last dat het weer niet kan worden geupdated.
Ik krijg dan de melding dat er geen verbinding kan worden gemaakt.
En heel vreemd, soms lukt wel 1 van de 3 die ik er in heb staan, maar de overige 2 locaties niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ferry34 schreef op maandag 13 september 2010 @ 19:58:
ff wat anders:

Ik was op zoek naar een houder voor de htc hd2 voor in de auto en wel eentje die je in het ventilatierooster kan doen, want dat vind ik een stuk mooier dan zo'n zwanenhals aan je raam.

Ik zag er een paar op internet vanaf €19, maar toen gaf een collega mij de tip om 's bij Action.......
Kosten: €2,49 hahaha!
Bij de Action heb je wel meerdere spotgoedkope producten

1. Auto-oplader voor telefoon 1.40! (helaas nog geen micro usb gezien)
2. HDMI kabel voor 4 euro
3. Een spuit siliconenkit voor 1.50
etc etc

Kijk eerst bij action als je iets wilt kopen het heeft alles en nog wat.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2010 21:05 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.