Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die vodafone geruiken met de hd2 iemand die ongeveer weet welke radio het beste is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tarabass schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 12:01:
[...]

Datumformaat? Kan ik dat zelf instellen dan, en waar?
Ik weet het niet precies, maar bij start/ settings/ system/ regional settings
is een en ander in te stellen. Hier moet je kijken naar short date format.
Als deze inderdaad op yy staat dan kijkt hij niet naar de eeuwen, maar alleen naar de jaren, er wordt (instelbaar?) gekozen voor 19 of 20 afhankelijk van jaar (tot 40 => 20, vanaf 40=> 19).

Ik heb zelf (nog) geen HD2, dus ik kan je niet precies helpen, maar dit werkt wel bij mijn HD. omdat beiden WM machines zijn lijkt me dit dan ook gelijk .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Verwijderd schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 19:33:
[...]

Ik weet het niet precies, maar bij start/ settings/ system/ regional settings
is een en ander in te stellen. Hier moet je kijken naar short date format.
Als deze inderdaad op yy staat dan kijkt hij niet naar de eeuwen, maar alleen naar de jaren, er wordt (instelbaar?) gekozen voor 19 of 20 afhankelijk van jaar (tot 40 => 20, vanaf 40=> 19).

Ik heb zelf (nog) geen HD2, dus ik kan je niet precies helpen, maar dit werkt wel bij mijn HD. omdat beiden WM machines zijn lijkt me dit dan ook gelijk .....
Daar had ik inderdaad al gekeken, maar daar kan je alleen maar voor jaren (yy) kiezen. Bij het invoeren van een verjaardag staat het format direct al op yyyy en kan je ook alleen maar jaren kiezen in de popup. Zie screendump:

Afbeeldingslocatie: http://i5.photobucket.com/albums/y152/Tarabass/1941.jpg

Ik vind het erg slordig dat je niet kan kiezen voor een jaar voor 41, maar ook dat je een verjaardag in de toekomst kan instellen. Ik stel mijn oma nu in op 2035 zodat ik in ieder geval met logisch denken weet hoe oud ze is geworden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-08 20:25
Verwijderd schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 16:04:
Ola,

Is er een prg die bijv. automatisch de bleutooth aan/uit kan zetten als hij bijv. extern wordt opgeladen???

Ik gebruik nl. alleen mijn BT al ik hem in de houder heb in de auto icm Parrot. Nu moet ik iedere keer BT handmatig aan- en uitzetten. (ivm accu)

Alvast bedankt!
NEE, ...... nou ja, half dan.... Ik heb me hier een tijdje geleden suf naar gezocht, en diverse progs geprobeerd. Uiteindelijk helaas niets goeds gevonden. De HD2 werkt met een widdcom Bluetooth systeem, en daar werkend de meeste programma's niet goed op. Bluepower zou exact dat doen wat we willen, maar niet op de HD2 helaas. De enige die WEL werkt is een heel duur duits betaald programma wat allerlei profielen automatisch kan laten ingaan afhankelijk van waar je bent, tijdstip, etc. WAY over the top dus.
Ik heb dus uiteindelijk maar een bluetooth-toggle icoontje geplaatst linksonder op het home-screen, en die klik ik iedere keer aan als ik in de auto stap, en uit als ik uit de auto stap. Niet zoals het hoort helaas, maar betaalbaar, en snel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:06
Tarabass schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 19:55:
[...]

Daar had ik inderdaad al gekeken, maar daar kan je alleen maar voor jaren (yy) kiezen. Bij het invoeren van een verjaardag staat het format direct al op yyyy en kan je ook alleen maar jaren kiezen in de popup. Zie screendump:

[afbeelding]

Ik vind het erg slordig dat je niet kan kiezen voor een jaar voor 41, maar ook dat je een verjaardag in de toekomst kan instellen. Ik stel mijn oma nu in op 2035 zodat ik in ieder geval met logisch denken weet hoe oud ze is geworden :9
Ik kan hem gewoon instellen op elk jaar, heb je een stock rom. Overigens is dit geen windows probleem, maar is manila de boosdoender. Je kan via outlook (mapje op je telefoon in menu start) naar contacts gaan, en dan kan je zelf de datum invoeren onder het knopje meer wanneer je een contact bewerkt.

[ Voor 13% gewijzigd door Barfman op 29-08-2010 21:50 ]

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Barfman schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 21:41:
[...]

Ik kan hem gewoon instellen op elk jaar, heb je een stock rom.
Echt waar!? Wat vreemd. Ja, ik draai met een stock rom. Ik heb er nog helemaal niets aan gedaan sinds ik hem heb behalve wat tooltjes etc. installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2010 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:06
Tarabass schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 21:46:
[...]

Echt waar!? Wat vreemd. Ja, ik draai met een stock rom. Ik heb er nog helemaal niets aan gedaan sinds ik hem heb behalve wat tooltjes etc. installeren :)
Kijk even naar me post boven jou reaktie, daar staat hoe je het wel kan doen via de oude manier.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 16:06
XNightmare schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 17:14:
[...]

Ben benieuwd, laat maar weten hoe het is afgelopen ;)
Na een uurtje vol stress en zweten ligt de HD2 nu helemaal uit elkaar. Het is nu wachten tot de nieuwe digitizer binnen is..
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:07

Termy

valt er nog wat te fragge?

edtbonep schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:31:
[...]

Ben ik nu écht de enige met dit probleem tussen al die HD2-bezitters? :o
Tja, als je het topic niet leest dan denk je dat :)...

Ik had m'n HD2 overigens een week later weer terug met de mededeling dat m'n volume knop vervangen was... tja, wat dat te maken had met het falen van de digitizer om te initialiseren als ie te warm is volg ik niet helemaal maar ja. Misschien hebben ze gewoon iets "gevonden" zodat ik geen No Fault Found aan m'n broek krijg. Positief bekijken.. ofzo ;).
Ze konden m'n probleem dus niet vinden (niet zo vreemd met de incompetente HTC helpdesk idioten die in zeer gebrekkig engels m'n probleem verkeerd omschrijven...) dus heb ik hem opnieuw opgestuurd, dit keer met een eigen brief met de procedure waarmee ik m'n probleem kan reproduceren. Als het goed is komt ie morgen bij dynafix aan dus ik ben benieuwd... Wat ik zo ondertussen lees over dynafix stemt me niet echt optimistisch.. :(. Het is iig geen "oops ik heb hem laten vallen" probleem dus hopelijk gaan ze mij niet proberen te naaien of zo.

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:00
teake schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 20:02:
[...]

NEE, ...... nou ja, half dan.... Ik heb me hier een tijdje geleden suf naar gezocht, en diverse progs geprobeerd. Uiteindelijk helaas niets goeds gevonden. De HD2 werkt met een widdcom Bluetooth systeem, en daar werkend de meeste programma's niet goed op. Bluepower zou exact dat doen wat we willen, maar niet op de HD2 helaas. De enige die WEL werkt is een heel duur duits betaald programma wat allerlei profielen automatisch kan laten ingaan afhankelijk van waar je bent, tijdstip, etc. WAY over the top dus.
Ik heb dus uiteindelijk maar een bluetooth-toggle icoontje geplaatst linksonder op het home-screen, en die klik ik iedere keer aan als ik in de auto stap, en uit als ik uit de auto stap. Niet zoals het hoort helaas, maar betaalbaar, en snel genoeg.
Gprofile werkt uitstekend net zoals een paar andere van bv SBSH, alleen de die va SPB werkte niet zo lekker meer met win 6.5

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi van Windows Mobile mag je ook honderd jaar worden. *O*

Ga eerst naar je contacktpersoon en selecteer deze.
Dan naar menu.
Dan naar contact persoon bewerken.
Srol dan helemaal naar beneden voorbij Verjaardagen.
Kies dan helemaal onderaan voor Meer.
Scrol dan naan Verjaardag en dan
kan je met het toetsenbord elke datum invoeren die je wilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had mijn HD2 9 dagen, en alleen de standaard software erop zitten.
Na een tiental minuten mijn fotos en filmpjes te bekijken die ik met mijn HD2 gemaakt had (op mijn HD2) Het toestal in mijn zak gedaan.
Een tiental minuten later voelde ik door mijn broek dat het toestel enorm heet werd. Heb het uit mijn broek gehaald en het toestal was zo heet dat ik het ook maar meteen uitgeschakeld heb.

Een uurtje af laten koelen en toen aangezet. Kreeg het opstartscherm van HTC, en vervolgens werdt het scherm zwart. Het wordt daarna wel weer meteen heel warm, maar doet verder niets.

Nu het toestel ter reparatie aangeboden, en wacht al sinds 2 augustus....

Heb alle topics doorgebladerd maar lees nergens een soortgelijk probleem..

Iemand een idee wat er mis zou kunnen zijn ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kjiratsiekoedel
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-09 00:14
Heeft iemand al ervaring met een extended battery?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:49
Iemand ervaring met de garantie van HTC? Mijn HD2 heeft het bekende niet functioneren van de touchscreen kwaal. Vraag me af of dit onder de garantie valt en hoelang ik hem kwijt ga zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Barfman schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 21:49:
[...]

Kijk even naar me post boven jou reaktie, daar staat hoe je het wel kan doen via de oude manier.
Gelukt! Vreemd dat het niet kan vanuit contactpersonen zelf. Nouja, zoveel mensen van voor 41 ken ik toch niet ;)

Thx! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Bendtner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 10:28
kjiratsiekoedel schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 18:41:
Heeft iemand al ervaring met een extended battery?
Ik heb een 1350maH besteld op Ebay en in de vakantieperiode gebruikt. Ging iets langer mee dan de stock battery, eigenlijk gewoon naar capaciteit. Had alleen wel problemen met opladen van mn HD2, dan dacht de telefoon soms dat 'ie vol zat (lampje oranje oid) maar zat de batterij pas op 70% ofzo, weet niet waar dit aan lag. Gebruik nu weer mijn stock battery.

Better, Best, Bendtner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Jantje88 schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 20:00:
[...]

Ik heb een 1350maH besteld op Ebay en in de vakantieperiode gebruikt. Ging iets langer mee dan de stock battery, eigenlijk gewoon naar capaciteit. Had alleen wel problemen met opladen van mn HD2, dan dacht de telefoon soms dat 'ie vol zat (lampje oranje oid) maar zat de batterij pas op 70% ofzo, weet niet waar dit aan lag. Gebruik nu weer mijn stock battery.
Lampje oranje betekent dat de batterij nog niet vol is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-08 20:25
bing69 schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 07:44:
[...]

Gprofile werkt uitstekend net zoals een paar andere van bv SBSH, alleen de die va SPB werkte niet zo lekker meer met win 6.5
Oh ja, Gprofile van Agaye was het. Kan hééél veel, en leek mij daarom nogal een kanon om een mug mee dood te schieten. (En niet gratis, ik blijf een NL'er....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die een invisible shield van zagg wil kopen?
Ik heb een 20% discount code (beperkt houdbaar, max 15 September, of 3 items).
gebruik deze couponcode: idfz4b4b
ik gebruik hem niet, misschien dat ik iemand er plezier mee doe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Verwijderd schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 22:39:
Iemand die een invisible shield van zagg wil kopen?
Ik heb een 20% discount code (beperkt houdbaar, max 15 September, of 3 items).
gebruik deze couponcode: idfz4b4b
ik gebruik hem niet, misschien dat ik iemand er plezier mee doe :)
Ik moest altijd nog een protector hebben. Ben te eigenwijs om deze te kopen, maar met mn HD1 sloeg ik mezelf ook al voor mn kop toen ik opeens met mijn nagel notabene een diepe grote kras trok (lang leve de newton ringen, HTC zette er daarna een nieuw scherm in, waarna ik wel een protector kocht :P )

Ik heb deze kans maar meteen gegrepen dus ;) Thanks!

Your checkout is complete.
Thank you for shopping at ZAGG.com!

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor iedereen die bescherming zoekt:
De concurent van InvisibleShield, Stealthguard heeft nu een actie waar de shields gratis zijn.
(Ik weet niet over de kwaliteit), je betaald alleen de verzendkosten. (voor twee stuks "full body" heb ik 5 dollar verzendkosten betaald, dus dat valt ook wel mee)
kijk hier.
Ik heb deze op XDA gevonden.
Sorry voor alle "reclame" maar het lijkt me dat iedereen wel zijn HD2 goed zou willen beschermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kjiratsiekoedel
Top! Ik heb er 2 besteld voor €3,90 (zoiets).
Via marktplaats had ik ook een beschermingsfolie. Hij was niet goed zonder luchtbellen te plakken en hij was in 2 weken zo beschadigd dat ik mijn scherm niet meer goed kon zien... Die is er dus weer af. Ik ben benieuwd naar deze protectors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Bendtner
Waarom een beschermingsfolie gebruiken? Komt de gevoeligheid van het scherm niet ten goede en aangezien het scherm van glas is, moet je wel heel, heel erg wreed met een sleutel oid te werk gaan wil je er krassen op maken..

Better, Best, Bendtner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kjiratsiekoedel
Mja, ik ken 't verhaal. En 't zal ook wel kloppen. Maar toch...

Ik gooi mijn telefoon overigens in dezelfde broekzak als waar mijn sleutels inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:34

RammY

Dát!

(jarig!)
Iemand die Hotmail/Live al via "Exchange"/Push aan de praat heeft.
Word weer veel info vrijgegeven door Microsoft... Not...

EDIT:
m.hotmail.com als server did the trick.
Tis wel druk blijkbaar met aanmelden want het duurt lang..
Maar t werkt!

[ Voor 33% gewijzigd door RammY op 31-08-2010 12:55 ]

Deze advertentieplaats is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-07 17:38
kjiratsiekoedel schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 10:36:
Mja, ik ken 't verhaal. En 't zal ook wel kloppen. Maar toch...

Ik gooi mijn telefoon overigens in dezelfde broekzak als waar mijn sleutels inzitten.
Heeft er iemand zonder screenprotector al een kras op zn scherm...?
Commerciële onzin als je het mij vraagt al die plaklagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paling1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Paling1

R 8.5

micheldenhaag schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 12:16:
Ja ikke... Het is gelukkig maar een klein krasje, maar hij zit er wel. Waarschijnlijk van een bos sleutels. Ik had 2 screenprotectors gekocht, maar ik kreeg de eerste er niet netjes genoeg (naar mijn zin) op. Daarna ben ik om een hoge bloeddruk te voorkomen, maar niet verder gegaan met de 2e.
Ik gebruik wel zo'n resin soft jelly case, dus mijn scherm is wel beschermd als ik hem ergens neerleg met het scherm naar beneden...

RammY schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 11:47:
Iemand die Hotmail/Live al via "Exchange"/Push aan de praat heeft.
Word weer veel info vrijgegeven door Microsoft... Not...
Ja, ikke!!! 8)

Werkt sinds gisteravond... Gisteren overdag kreeg ik elke keer een foutmelding dat mijn wachtwoord opnieuw ingevoerd moest worden, maar sinds gister synct ie gewoon met mijn hotmail...

Hier klik staat uitgelegd hoe je het aan de praat moet krijgen...

Ik heb sinds halverwege vorige week ook eindelijk mijn andere mailaccount op mijn HD2 ingesteld.
Als het goed is haalt ie de boel nu binnen via IMAP. Ik laat hem nu elk uur syncen, maar daar gaat toch nog wel eens wat mis....
Als ik mijn HD2 in zijn cradle aan mijn PC (USB) heb staan, dan wordt er niet gesynct, en als ik daar handmatig om vraag, dan krijg ik een foutmelding dat de verbinding niet gemaakt kan worden...

Wat ook vreemd is, is dat ik regelmatig te zien krijg dat er nog maar 3 (ofzo) mails in mijn inbox staan, terwijl er even eerder gewoon 15 ofzo instonden. Deze mails krijg ik vervolgens op mijn HD2 niet meer te zien, en op mijn PC staan ze er gewoon nog...

En wat eigenlijk het allervervelendste is, dat ik een aantal IMAP folders in mijn mailbox heb staan, die ik op mijn PC wel zie, maar op mijn HD2 krijg ik ze met geen mogelijkheid te zien....
Iemand een idee hoe ik dat wel aan het werk krijg?

edit:
Zelf gevonden hoe ik alle folders te zien krijg... :+
CRXed schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 20:38:
Ga naar Email en dan Instellingen en dan kan je naar beneden scrollen en kiezen voor Extra en dan Mappen Selecteren die gesynced moeten worden.
Nu dat andere probleem nog...

edit2:
Nog verder kijken dan mijn neus lang is.... O-) 8)7
Bij dezelfde instellingen de folderoptions aanpassen... Lang drukken op een foldernaam, en dan kan je aanpassen hoeveel er van elke mail wordt gedownload, en hoeveel dagen er terug gekeken moet worden....
Ik heb nu het vinkje uitgezet, dus ik neem aan dat ik nu alles te zien krijg... En dat lijjkt ook zo te zijn...

[ Voor 30% gewijzigd door Paling1 op 31-08-2010 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RammY

RammY

Dát!

(jarig!)
De enige manier om push aan de praat te krijgen is eerst instellen en dan er een mailtje naartoe sturen. Anders synct ie niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:13

Audione0

Strijdt der titanen

micheldenhaag schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 12:16:
[...]

Nee ik nog niet en heb m al een half jaar in gebruik.. Het is glas eh, krast niet zo snel, alleen die plastic meukschermen zoals die van de TP2 etc, die krassen snel..

Dusja, je hebt denk ik wel gelijk betreft die commerciele onzin :)

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 12:46
*weg* Lees Beleid met betrekking tot custom ROM's eens door.

[ Voor 89% gewijzigd door RoD op 31-08-2010 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 23:45
geldermalsen schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 18:45:
Iemand ervaring met de garantie van HTC? Mijn HD2 heeft het bekende niet functioneren van de touchscreen kwaal. Vraag me af of dit onder de garantie valt en hoelang ik hem kwijt ga zijn.
Ik heb dit probleem ook gehad. inmiddels opgehaald voor reparatie. Konden niets zeggen over garantie, dus dat hoor ik nog. Zie net een mailtje dat ie gerepareerd is en binnen en paar dagen binnen komt.

[ Voor 8% gewijzigd door Monda op 31-08-2010 18:09 ]

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:48
*weg* Lees Beleid met betrekking tot custom ROM's eens door.

[ Voor 98% gewijzigd door RoD op 31-08-2010 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
*weg*

[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 31-08-2010 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb KPN/HI op mijn hd2 en heb vrijwel overal goed bereik, soms valt het enkele minuten weg maar dat ligt meer aan Hi dan aan mijn telefoon heb ik het idee.
Maar nu heb ik op mijn school HVA Dr Meurerlaan het probleem dat mijn verbinding compleet wegvalt, zodra ik minuutje uit het gebouw ben is het signaal weer terug.
Het gaat om dit gebouw:
Afbeeldingslocatie: http://www.hva.nl/locaties/images/gebouw_meurerlaan.jpg
Het is bedekt met mos de gehele eerste etage, de rest(hogere etages in dat rare gebouw) heeft soort van stalen buitenkant.

Niemand heeft verder last met een andere telefoon van dit probleem, ook niet met legends. Ben nog niemand tegengekomen met de hd2 helaas om te vragen of zij dit ook hebben.

Heb nu radio versie:: 2.06.51.07
Heb orginele rom 1.66.404.1
Zou een andere radio versie helpen of niet?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2010 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is geen softwaretopic.

[ Voor 86% gewijzigd door RoD op 31-08-2010 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
Verwijderd schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 19:54:
Ik heb KPN/HI op mijn hd2 en heb vrijwel overal goed bereik, soms valt het enkele minuten weg maar dat ligt meer aan Hi dan aan mijn telefoon heb ik het idee.
Maar nu heb ik op mijn school HVA Dr Meurerlaan het probleem dat mijn verbinding compleet wegvalt, zodra ik minuutje uit het gebouw ben is het signaal weer terug.
Het gaat om dit gebouw:
[afbeelding]
Het is bedekt met mos de gehele eerste etage, de rest(hogere etages in dat rare gebouw) heeft soort van stalen buitenkant.

Niemand heeft verder last met een andere telefoon van dit probleem, ook niet met legends. Ben nog niemand tegengekomen met de hd2 helaas om te vragen of zij dit ook hebben.

Heb nu radio versie:: 2.06.51.07
Heb orginele rom 1.66.404.1
Zou een andere radio versie helpen of niet?
Test je sim in een telefoon van een ander. Dan wel bereik? hd2 wrs de oorzaak, of jouw *verouderde* sim moet vervangen worden.
Sluit dus eea uit voordat je aan de radio en romupdate fuzz begint. Dat maakt nl nooit het verschil tussen wel/geen bereik, hooguit een streepje meer/minder.

Een kooi van Faraday-school... spannend :) electrisch dode leerlingen die niet kunnen pingen... LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Het is me nog steeds niet gelukt om de dataverbinding te laten disconcten when idle en in standby.. de reg tweaks werken niet om de een of andere reden. Iemand nog tips hiervoor ?

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon
  • Laatst online: 19:31

SilentSimon

Have you been hopped?

HTC peep schijnt niet meer te werken omdat Twitter op een nieuw protocol is overgestapt met betrekking tot zijn API. Klik hier

Iemand enig idee of HTC die software gaat updaten en op welke manier ze dat gaan doen?
Het zal wel neerkomen op een firmware ben ik bang. (Als ze dit probleem gaan aanpakken that is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

SilentSimon schreef op woensdag 01 september 2010 @ 01:56:
HTC peep schijnt niet meer te werken omdat Twitter op een nieuw protocol is overgestapt met betrekking tot zijn API. Klik hier

Iemand enig idee of HTC die software gaat updaten en op welke manier ze dat gaan doen?
Het zal wel neerkomen op een firmware ben ik bang. (Als ze dit probleem gaan aanpakken that is)
Ik heb een Diamond2 met exact hetzelfde probleem, vandaag heb ik via de email support een melding gedaan. Als we dat nou allemaal doen komt er misschien wat schot in de zaak. :)

It takes one to know one...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RammY

RammY

Dát!

(jarig!)
Same shit here...
Immovable Mind ^^ ook... jammer dat er een modje weer over actief moest zijn...

Iemand al wat info van HTC gezien?
HTC rept op zn Twitter account ook er niet over..
"Het account mag geen toegang krijgen tot de Twitterserver..."
Zijn we weer mooi klaar mee!

[ Voor 0% gewijzigd door RammY op 01-09-2010 09:02 . Reden: Spellinsvoutjes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelfp
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-09 13:25
Het gekke is dat je wel een tweet met HTC Peep kunt versturen ondanks dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem lijkt me groot genoeg voor een snelle fix. Maar als consument trek je wel vaker aan het verkeerde eind. Op het XDA forum is er ook al een topic te vinden.

Wil net als Rammy toch even melden dat ik stupid is dat mijn bericht gisteren door een mod is gewist. Ook fijn dat de desbetreffende mod niet reageert op mijn e-mail. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgersson
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
SilentSimon schreef op woensdag 01 september 2010 @ 01:56:

HTC Peep werkt inderdaad niet meer op m'n HTC HD2 :(
Hier nog een artikeltje: http://www.engadget.com/2...witters-new-authenticati/

Maar ook de RSS feed van Twitter (friends_timeline) werkt niet meer! :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frogy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-01 15:37
Ook bij mij werkt Peep niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Laatst online: 12-09 09:45
heb hier nu swype goed werkend met NL (helaas geen andere taal mogelijk :S) werkt toch zeker wel beter dan slidIT of het standaard toetsenbord.
Geen wachtwoorden of wat dan ook kwijt.

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:01

Smarron

The bend

Ik dacht al dat het aan mij lag, maar blijkbaar werkt Twitter niet meer. :(

Was ik eindelijk aan het Twitteren geslagen, is het na een week al gestopt. :S

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RammY

RammY

Dát!

(jarig!)
Had een mail gestuurd naar HTC..
Reactie terug:
Beste RammY,

Op dit moment zijn wij bezig met een onderzoek naar onze twitter client, HTC peep, welke op dit moment niet werkt. We raden u dan ook aan onze ondersteuningspagina in de gaten te houden voor updates hierover.

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

micheldenhaag schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 20:38:
[...]

Test je sim in een telefoon van een ander. Dan wel bereik? hd2 wrs de oorzaak, of jouw *verouderde* sim moet vervangen worden.
Sluit dus eea uit voordat je aan de radio en romupdate fuzz begint. Dat maakt nl nooit het verschil tussen wel/geen bereik, hooguit een streepje meer/minder.

Een kooi van Faraday-school... spannend :) electrisch dode leerlingen die niet kunnen pingen... LOL
Ok bedankt, Zojuist vertelde een lerares mij dat "mobieltjes uit moeten, maar dat het vaak niet nodig was omdat de helft toch geen bereik heeft :*) "
ik ga bij Hi een nieuwe simkaart aanvragen, deze is 4 jaar oud. En dan zie ik maar verder.
Ik wist niet of een andere radio versie het verschil zou maken. Slechts een streepje meer zal waarschijnlijk nog steeds geen verbinding zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ik heb net Mobile Maps 10 geinstalleerd. Alleen geeft hij een fout bij het detecteren van de GPS.

Ik moet toch geen compoort etc hebben, gewoon ingebouwde gps. Hoe kan ik het installen/goedzetten ?

EDIT:
reinstall en het was ok ...

[ Voor 8% gewijzigd door -SaveMe- op 01-09-2010 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgersson
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 11:11:
Bij mij werkt de veronica applicatie niet goed meer. Ik zie geen programma's,Anderen daar ook last van?
Inmiddels is er een update uitgebracht via Windows Marketplace voor de Veronica Magazine TV Gids.
Na installatie daarvan werkt alles weer als vanouds!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Holgersson schreef op woensdag 01 september 2010 @ 23:08:
[...]

Inmiddels is er een update uitgebracht via Windows Marketplace voor de Veronica Magazine TV Gids.
Na installatie daarvan werkt alles weer als vanouds!
Klopt, heb ik ook gemerkt.
Ondertussen gebruik ik ook http://tvgids.mobi/

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:42

Sherlock

No Shit

Zijn er hier meer mensen die problemen hebben met de buienradar app? Ik had hem laatst geïnstalleerd, maar toen werd Sense op schijnbaar willekeurige tijdstippen (maar vaak wel tijdens het typen van een sms of email) opnieuw gestart.

Daarnaast hoop ik toch wel dat ze de HTC Peep snel weer fixen, want sinds ik de HD2 heb vind ik Twitter eigenlijk best handig…

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

• Paling1
  • Niet online

Paling1

R 8.5

Sherlock schreef op donderdag 02 september 2010 @ 08:49:
Zijn er hier meer mensen die problemen hebben met de buienradar app? Ik had hem laatst geïnstalleerd, maar toen werd Sense op schijnbaar willekeurige tijdstippen (maar vaak wel tijdens het typen van een sms of email) opnieuw gestart.
Problemen met de buienradar app. heb ik wel, maar niet de problemen de jij omschrijft...

Ik heb elke keer als ik het programma installeer gezeik met het icoontje van de snelkoppeling... Meestal is dat na 1 keer softreset weer weg, en dan blijft het goed werken...

Waar ik ook een probleem mee heb is het weerbericht. Die krijg ik niet meer te zien. Ik krijg alleen een witte pagina. Ik denk dat dit komt omdat ik geen NLD ROM draai, maar dat weet ik niet zeker. Met de stock 1.66 NLD had ik er geen probleem mee, maar sinds ik een cusotm WWE ROM geflashed heb, zie ik het weerbericht niet meer.
Ik krijg geen foutmeldingen te zien ofzo. En ik heb nog geen oplossing voor dit probleem kunnen vinden. Sowieso kan ik weinig ondersteuningsinfo (changelog etc.) vinden over de buienradar app.

• geldermalsen
geldermalsen schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 18:45:
Niemand die er ervaring mee heeft? :+

• RammY

RammY

Dát!

(jarig!)
ligt puur aan jou verzekering.
Normaal (bij bijv. een Pro Assist verzekering) lever je het toestel in bij de winkel waar je je toestel gekocht heb, die stuurt hm op en een week of 3 later heb je hm gerepareerd terug of mag je een vervangende uitzoeken of meenenen die je toegewezen krijgt door je verzekering.

Ligt er dus maar net aan.

• Holgersson
  • Niet online

Daarnaast hoop ik toch wel dat ze de HTC Peep snel weer fixen, want sinds ik de HD2 heb vind ik Twitter eigenlijk best handig…
Met buienrader heb ik nog nooit problemen gehad.

Aan HTC Peep wordt gewerkt en volgens sommige berichten zou het weer in orde moeten zijn...
nieuws: Twitter-authenticatie sluit smartphonegebruikers buiten
http://status.twitter.com...rs-of-some-mobile-clients

Bij mij werkt HTC Peep echter nog niet! In de tussentijd gebruik ik moTweets. Is het mogelijk om dit programma aan het standaard Twitter icoontje in de sense menubalk te hangen? Daar waar nu dus HTC Peep zit.

[ Voor 8% gewijzigd door Holgersson op 02-09-2010 13:44 ]

• RammY

RammY

Dát!

(jarig!)
Euh die meldingen dat het zou zijn opgelost is natuurlijk bull... Het werkt dan ook niet natuurlijk.
Fraai logisch want Twitter zal echt niet hun Basic Auth weer terugzetten omdat een ontwikkelaar nog geen nieuwe versie heeft.

Mijn HTC Peep werkt dan uiteraard ook niet.
Om even in de sfeeren te blijven:
@HTC ... #FAIL !
:)

• Lord Bendtner
Trouwens, nog een freeware programma met back-up mogelijkheden is Lookout Mobile Antivirus. Het is te vinden in de US-Marketplace. Is tevens een freeware antivirus-programma met ook een firewall en heeft de mogelijkheid om je gestolen/verloren telefoon terug te vinden (en op commando hem te laten loeien/al je data te wissen). Werkt Super! Had hem al eerder in gebruik op een oudere HTC, maar blijkbaar is dit een nieuwere versie.

Anderen die dit ook gebruiken?

Better, Best, Bendtner

• Paling1
  • Niet online

Paling1

R 8.5

Effe een major synchroniseer F*CK up!!!
Ik had (per ongeluk) ingesteld staan dat mijn contacten (evenals mail en agenda) met mijn hotmail gesynct moesten worden via activesync...

Heb ik dus ineens allemaal contacten met alleen ene mailadres in mijn telefoonboek staan...
Ik heb nu net dus dat vinkje uitgezet, en nu heb ik dus gewoon geen contacten meer in mijn telefoon staan!!!! gloeiendegloeiendegloeiende...... :'( ;w :-(

Gelukkig heb ik vanochtend een backup met MyPhone gemaakt... Dus ik dacht, zet ik die even aan...
Wat zegt dat $%^&* programma:
85 contacten gewist!!!

Nu heb ik al vaker ruzie met dat synchroniseren tussen Outlook/internet etc. en mijn telefoon, maar waarom is het voor die programmeurs blijkbaar onmogelijk om er een simpele knop 'accepteren' ofzoiets bij te maken....
Wie wil er nou in 1 keer al zijn contacte wissen.... da's toch niet logisch?

En nu ligt die fijne website van MyPhone er ook uit.... :( :( :( :( :( :( 7(8)7 7(8)7 7(8)7 }:| :N :N -O- -O-

[ Voor 11% gewijzigd door Paling1 op 02-09-2010 15:23 ]

• HellStorm666
  • Laatst online: 12-09 09:45
Paling1 schreef op donderdag 02 september 2010 @ 15:22:
Effe een major synchroniseer F*CK up!!!
Ik had (per ongeluk) ingesteld staan dat mijn contacten (evenals mail en agenda) met mijn hotmail gesynct moesten worden via activesync...

Heb ik dus ineens allemaal contacten met alleen ene mailadres in mijn telefoonboek staan...
Ik heb nu net dus dat vinkje uitgezet, en nu heb ik dus gewoon geen contacten meer in mijn telefoon staan!!!! gloeiendegloeiendegloeiende...... :'( ;w :-(

Gelukkig heb ik vanochtend een backup met MyPhone gemaakt... Dus ik dacht, zet ik die even aan...
Wat zegt dat $%^&* programma:
85 contacten gewist!!!

Nu heb ik al vaker ruzie met dat synchroniseren tussen Outlook/internet etc. en mijn telefoon, maar waarom is het voor die programmeurs blijkbaar onmogelijk om er een simpele knop 'accepteren' ofzoiets bij te maken....
Wie wil er nou in 1 keer al zijn contacte wissen.... da's toch niet logisch?

En nu ligt die fijne website van MyPhone er ook uit.... :( :( :( :( :( :( 7(8)7 7(8)7 7(8)7 }:| :N :N -O- -O-
Wees gerust, het ligt niet aan jou...
Ik had exact het zelfde.. Gelukkig had ik in outlook al m'n contacten geback-uped naar een .pst bestand :D
Het Syncen gebeurt de 1e x altijd zonder vraag, en natuurlijk net verkeerd om :(

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
Niet zo moeilijk doen.....MyPhone heeft je contacten nog in het Archief staan, daar kan je kiezen om ze terug te zetten op je telefoon.
MyPhone zal nooit zomaar je contacten compleet wissen.

• Paling1
  • Niet online

Paling1

R 8.5

CRXed schreef op donderdag 02 september 2010 @ 15:34:
Niet zo moeilijk doen.....MyPhone heeft je contacten nog in het Archief staan, daar kan je kiezen om ze terug te zetten op je telefoon.
MyPhone zal nooit zomaar je contacten compleet wissen.
Haha, ik ben er net mee bezig, maar ik kreeg eerst nog even de melding dat MyPhone tijdelijk plat lag wegens maintenance.... Het was effe zweten... Moet namelijk nog een paar belangrijke telefoontjes plegen vandaag...

Maar het blijft hoe dan ook belachelijk, dat als ik in mijn telefoon instel dat contacten niet langer met hotmail gesynct moeten worden, dat ze gewoon allemaal uit mijn tel verdwijnen...

Enne nu ik toch bezig ben met klagen.... In mijn archive in MyPhone stonden 3 keer zoveel contacten als ik er eigenlijk heb... Bij 1/3 van de contacten waren de 2 nullen aan het begin van het telefoonnummer verdwenen, en een hoop andere contacten stonden er gewoon dubbel...

Maar goed ik heb het archive nu opgeschoond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
RammY schreef op donderdag 02 september 2010 @ 13:13:
ligt puur aan jou verzekering.
Normaal (bij bijv. een Pro Assist verzekering) lever je het toestel in bij de winkel waar je je toestel gekocht heb, die stuurt hm op en een week of 3 later heb je hm gerepareerd terug of mag je een vervangende uitzoeken of meenenen die je toegewezen krijgt door je verzekering.

Ligt er dus maar net aan.
Ik heb geen verzekering maar valt dit niet onder garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

Wat is "het touchscreen probleem"? Zoiets als wat ik had (zie posts van mij in dit topic) dat het (gedeeltelijk) niet meer werkt als het te warm wordt wanneer je uit standby terug komt? Hoe dan ook, zolang het niet iets is dat aanwijsbaar jouw fout is (laten vallen oid), dan heb je 24 maanden fabrieksgarantie. Je kan sowieso altijd de helpdesk bellen (wees duidelijk en simpel want ze snappen er daar echt de ballen van) en uitvissen wat mogelijk is.

Vandaag bericht dat ik de mijne weer terug krijg, na iets van 3 dagen daar "in reparatie" te zijn geweest. Das iig al beter dan binnen 24 uur weer retour gestuurd worden zoals de 1e keer dus wie weet is ie echt gefixt.
Oh btw, als je hem ter reparatie opstuurt en het probleem is niet super overduidelijk: doe er een eigen briefje met uitleg bij want de omschrijving van de HTC helpdesk die op het formuliertje komt is waars totaal waardeloos.

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSP
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-04 20:30

GSP

welke app gebruik je eigenlijk? of ga je naar de internetsite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
Termy schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 02:48:
Wat is "het touchscreen probleem"? Zoiets als wat ik had (zie posts van mij in dit topic) dat het (gedeeltelijk) niet meer werkt als het te warm wordt wanneer je uit standby terug komt? Hoe dan ook, zolang het niet iets is dat aanwijsbaar jouw fout is (laten vallen oid), dan heb je 24 maanden fabrieksgarantie. Je kan sowieso altijd de helpdesk bellen (wees duidelijk en simpel want ze snappen er daar echt de ballen van) en uitvissen wat mogelijk is.

Vandaag bericht dat ik de mijne weer terug krijg, na iets van 3 dagen daar "in reparatie" te zijn geweest. Das iig al beter dan binnen 24 uur weer retour gestuurd worden zoals de 1e keer dus wie weet is ie echt gefixt.
Oh btw, als je hem ter reparatie opstuurt en het probleem is niet super overduidelijk: doe er een eigen briefje met uitleg bij want de omschrijving van de HTC helpdesk die op het formuliertje komt is waars totaal waardeloos.
Het is een bekend probleem dat de touchscreen in zijn geheel niet meer werkt. Je moet dan net zolang op het scherm drukken totdat hij weer verbinding maakt met de connectoren en dan werkt hij weer 2 uur :o

Hieronder een link naar een website waar ze het zelfde probleem ervaren.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=603418

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtbonep
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 23:14
Hebben jullie ook last dat de weerpagina op de HD2 niet kan worden ververst?
Ik krijg steeds een verbindingsfoutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Replies over software zijn getrashed. Dit topic gaat daar niet over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
edtbonep schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 11:20:
Hebben jullie ook last dat de weerpagina op de HD2 niet kan worden ververst?
Ik krijg steeds een verbindingsfoutmelding.
Wat heb je zelf al geprobeerd om het probleem op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtbonep
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 23:14
RoD schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 11:22:
[...]

Wat heb je zelf al geprobeerd om het probleem op te lossen?
Ik heb een soft reset gedaan en ook de verbindingen gecontroleerd.
Internet werkt wel normaal.
De laatste weer update is van 31-08-2010, daarna heb ik niets meer ontvangen.
Ik heb ook niets met de gsm uitgespookt, dus geen idee wat ik hier nu nog aan kan doen.

Update:
Net even aan de PC gehangen en een weerupdate uitgevoerd.
De eerste keer kreeg ik weer een verbindingsfoutmelding, maar na nog een keer proberen lukte het wel.
Daarna de HD2 weer losgekoppeld en een nieuwe locatie toegevoegd.
Nu deed hij voor deze nieuwe locatie wel een weerupdate, en ook bij de bestaande locaties krijg ik geen foutmelding meer.
Het lijkt dus te zijn opgelost.
Maar even in de gaten houden.

[ Voor 35% gewijzigd door edtbonep op 03-09-2010 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey

Ik vindt t oerstom dat ik de profielen in mijn hd2 niet kan aanpassen :(
enkel de geluiden kan ik veranderen maar meer niet.
Zie ik iets over t hoofd
Of hoe doen jullie dat.

Bedankt, Grt Paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij ook.

-softreset, geen resultaat
-tmobile instellingen opnieuw geïnstaleerd, geen resultaat
-via wlan, ging het goed
-wlan uit, ging ook een aantal keer goed

en nu weer problemen

en zojuist check ik, het weer is weer upgedate... en nu lukt het wederom

ik snap er niets van 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:21

iichel

Gazoooo

Ik heb ook een wit scherm bij de weersvoorspelling.
Ik zou graag voor je kijken welke versie, maar de about is net zo wit :P

Zowel via WLAN als via 3G werkt de buienradar-radar en satteliet gewoon goed.
Heb je wel je instellingen voor internet goed staan?
Dat je internetverbinding je ook daadwerkelijk verbindt met het internet?
Kan me zo iets herrinneren dat je het kon instellen dat ie verbindt met Internet en Werk ofzo...
Kan het zo niet terug weervinden, maar misschien dat je er wat mee kunt. :)

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ik heb voor het eerst lange ritten gemaakt met navigatie op de HD2 en wel met mobel maps 10. Werlt super. Wel vond ik dat het toestel best warm werd,eeerste smartphone waar ik dat bij opmerk...

Zonder oplader kostte een uur navigeren ongeveer 40% battery power, dat vind ik wel veel ?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
-SaveMe- schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 16:29:
Ik heb voor het eerst lange ritten gemaakt met navigatie op de HD2 en wel met mobel maps 10. Werlt super. Wel vond ik dat het toestel best warm werd,eeerste smartphone waar ik dat bij opmerk...

Zonder oplader kostte een uur navigeren ongeveer 40% battery power, dat vind ik wel veel ?????
Hij draait continu een programma, een soort film, is altijd in verbinding met GPS en GSM. Plus het besturingssysteem en alle andere dingen die lopen, zoals het automatisch updaten enz.

Toch best logisch dat de batterij snel gaat dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:57

SilencerNL

No remorse

-SaveMe- schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 16:29:

Ja, dat is redelijk veel... Ik kan op de batterij ongeveer 3 tot 4 uur navigeren op m'n HD2 met iGO...

Don't dream your life, live your dreams!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Laatst online: 01:24

Ik gebruik gewoon de buienradar die op de Telegraaf.nl staat.

--------------------------

Pfff! eindelijk gelukt om Tomtom Navigator 7 te installeren.

Na de foutmelding dat dit device niet geschikt is voor deze versie van Tomtom, moest ik 2 bestanden downloaden en op t sd kaartje zetten. Toch lukte het maar niet.
De technische dienst van pdashop.nl gaf het advies om de htc te resetten naar fabrieksinstellingen en dus helemaal schoon te beginnen.

Na het insteken kreeg ik weer de melding dat het cab bestand niet kon worden geinstalleerd, maar t was ook het verkeerde bestand. Na op OK te hebben gedrukt gebeurde het weer met weer een verkeerd bestand en toen kwam het goede en jawel: hij doet het :)

Nog 1 vraag: ik heb die ellendige iphone weggedaan ook al omdat deze geen flash ondersteunt. Echter krijg ik bij de HTC ook regelmatig een bericht dat ik een bepaald filmpje niet kan zien omdat ik flash 10 nodig heb???
Is hier een update voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voetentje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-08 15:19
Ik heb nu laatst een hard reset gedaan op mijn HD2. Maar nu heb ik problemen met het internet in te stellen.
Ik heb een abbo bij vodafone met natuurlijk internet. Dus heb ik even op hun site gezocht naar de internet instellingen. De eerste optie was een SMS'je sturen naar 1300 met de tekst ''internet'' maar dit werkt helaas niet. Krijg wel een berichtje met de instellingen maar dan vraagt hij om een verificatie code, deze heb ik na wat googlen niet kunnen vinden. Dus heb ik het handmatig instellen geprobeerd maar na 3x het opnieuw te hebben gedaan wil hij nog steeds niet op het internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

@ Voetentje
Voor vodafone is het best simpel (en kan volgens de vodafone site ook alleen handmatig): maak een nieuwe modem connectie aan, noem die Vodafone Live! met als server live.vodafone.com en username/pw vodafone/vodafone, klaar. Ik heb de proxy settings uit want a) ze zijn niet nodig met HDSDPA snelheden en b) met werkt gmail niet.

@Ferry34
Dan ben je best in de aap gelogeerd want er is geen volledige flash voor WM 6.5 (en gaat ook niet komen, op hobby projecten nadat WM7 uit is na wellicht) en er is zojuist wel volledige flash (zover ik weet) voor iphone uitgekomen, genaamd Frash :). Wat je wel kunt doen is gewoon android draaien en dan volledige 10.1 flash zonder gezeur hebben met een froyo build.. Maar android erop zetten heeft nog wel een paar voeten in de aarde, dus of je dat wilt moet je eerst maar eens uitzoeken (zie XDA) :).

Ik heb overigens zonder enig probleem TT7 op m'n HD2 draaien. Tis wel een minder legale versie die wat trucjes gebruikt om TT te flessen, en ik draai een custom rom waar oa certs disabled zijn dus wellicht dat dat ook nog uit maakt, aangezien dat voornamelijk je probleem lijkt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-09 12:49
Ik heb het aleens gevraagd maar ik doe het nog maar een keer. Mag ik ook garantie vragen op de oplader die doet het sinds een tijdje niet meer? Kabeel werkt overigens wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
jan-willem3 schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 11:36:
Ik heb het aleens gevraagd maar ik doe het nog maar een keer. Mag ik ook garantie vragen op de oplader die doet het sinds een tijdje niet meer? Kabeel werkt overigens wel.
ja natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdanny
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-07-2021
@Ferry34

Uzardweb installeren en 99 v/d 100 websites met flash werken dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
uzardweb? Wat is dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voetentje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-08 15:19
@Termy
Dat heb ik ook al meerdere malen geprobeerd maar werkt ook niet. Volg de instructies echt precies op. Denk dat ik maar eens langs de vodafone winkel ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Ik zat net een filmpje te kijken ervan op internet. Ziet er goed uit. Ga s proberen.
@Ferry34
Dan ben je best in de aap gelogeerd want er is geen volledige flash voor WM 6.5 (en gaat ook niet komen, op hobby projecten nadat WM7 uit is na wellicht) en er is zojuist wel volledige flash (zover ik weet) voor iphone uitgekomen, genaamd Frash :). Wat je wel kunt doen is gewoon android draaien en dan volledige 10.1 flash zonder gezeur hebben met een froyo build.. Maar android erop zetten heeft nog wel een paar voeten in de aarde, dus of je dat wilt moet je eerst maar eens uitzoeken (zie XDA) :).

Ik heb overigens zonder enig probleem TT7 op m'n HD2 draaien. Tis wel een minder legale versie die wat trucjes gebruikt om TT te flessen, en ik draai een custom rom waar oa certs disabled zijn dus wellicht dat dat ook nog uit maakt, aangezien dat voornamelijk je probleem lijkt te zijn.
Nogmaals: mn tomtom navigator is 100% legaal en draai geen andere rom. ;)

Oh ja, vrienden van me hebben de iphone 3G en 3GS en die hebben nu bij T-Mobile een gratis navigatie. Wel iets verouderd en alleen NL of Benelux.
Je kunt een betaalde versie nemen en die gaat in modules: wil je 3D, dan kost dat extra. Wil je Traffic verkeersinfo dan betaal je ook extra.

Ben toch erg blij dat ik de HTC heb genomen hoor. Dikke fone dit _/-\o_

[ Voor 74% gewijzigd door Ferry34 op 04-09-2010 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
Nou mijn tweede HD2 is onderweg, Heb al 1 versleten in bijna 1jaar tijd... Zo fijn toestel dat ik gewoon nog een keer één neem.

[ Voor 3% gewijzigd door sk0o op 04-09-2010 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hstoker
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:42

hstoker

Yatta!

sk0o schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 13:43:
Nou mijn tweede HD2 is onderweg, Heb al 1 versleten in 1 jaar tijd... Zo fijn toestel dat ik gewoon nog een keer één neem.
Doe je goed, de HD2 is nog maar krap 10 maanden uit :P

Dutch: If it bleeds, we can kill it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
hstoker schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 14:31:
[...]

Doe je goed, de HD2 is nog maar krap 10 maanden uit :P
Je hebt gelijk. "bijna" 1 jaar dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

HELP

Is er iemand die weet hoe ik mijn netwerk (vodafoon) vastzet op de HD2?

ik woon aan de grens en hij schakelt steeds over op een buitenlands netwerk.

op de gewone manier werkt het niet

b.v.d.
Maarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
Verwijderd schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 17:25:
Hoi,

HELP

Is er iemand die weet hoe ik mijn netwerk (vodafoon) vastzet op de HD2?

ik woon aan de grens en hij schakelt steeds over op een buitenlands netwerk.

op de gewone manier werkt het niet

b.v.d.
Maarten
in je telefoonscherm, kies menu > opties
dan onderin, kies menu > netwerkselectie

zet m op handmatig en kies vodafone als carrier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Laatst online: 02:33

aKra

Intentionally left blank.

Woeeee, ik wordt helemaal gek hier 8)7

Eerst een paar maanden aanhoren dat mevrouw niet tevreden is met haar HD2 en alles ging traag werkte niet en ontevreden... En dan vandaag maar even Artemis 31.5 er op gezet zodat hij misschien sneller zou worden maar nu krijgen we klachten over die rare 'win bar' die irritant in de weg zit (en ben ik het wel mee eens) maar ik kan nergens vinden hoe je deze kan slopen. Heel eventueel met thema's begreep ik, maar die kan ik ook al niet vinden :X

Wie helpt me uit de brand :o :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dankje

ppppfff een hele opluchting

maarten
micheldenhaag schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 18:27:
[...]

in je telefoonscherm, kies menu > opties
dan onderin, kies menu > netwerkselectie

zet m op handmatig en kies vodafone als carrier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
Wat bedoel je met die rare ''win bar''
Het windows logo (start menu) onderin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

jan-willem3 schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 18:54:
Wat bedoel je met die rare ''win bar''
Het windows logo (start menu) onderin?
Yes, die... Die is of groter geworden, of iets dergelijks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
Dat ligt aan de artemis build die je hebt die zijn allemaal 23xxx je moet er een hebben met 21xxx deze bijvoorbeeld is ook in nederlands.

[ Voor 29% gewijzigd door LemonC200 op 04-09-2010 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Maar dat is dan niet de nieuwste lijkt mij? (dus 10.5)
Dat is zelfs geen Artemis meer... Ik begreep van veel mensen dat Artemis het meest te bieden had.

[ Voor 49% gewijzigd door aKra op 04-09-2010 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
Ik gebruik die rom zelf niet maar ik ga er vanuit mevrouw graag een nederlandse wil. Wat iedereen zo special vind aan artemis snap ik niet heeft vooral te maken dat er een heleboel talen zijn denk ik. Behalve dat artemis center met alle kleurtjes en wat kleine tweaks is het niet veel bijzonders. Als je artemis wilt dan kun je niks anders dan met die volgens jou rare winbar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Lijkt mij sterk dat hij niet te veranderen is, of uit te schakelen is. Zoals het lijkt met een normale theme, maar ik kan werkelijk waar niet vinden waar je deze kunt aanpassen. Behalve achtergronden en dergelijke.

Het toestel is nu ook gewoon NLD.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.