WIFI Remote Access: http://www.julien-manici....obile_wifi_remote_access/
Werkt overigens ook met USB.
Werkt overigens ook met USB.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Je bent een reus!HellStorm666 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 16:05:
Advanced Config is hier te vinden.
Dan bij kopje Powermanagement alles op recommended zetten.
de 3dgn haal ik alleen als ik via "Data controller" alle dataverbindingen disable.
Ga nu testen hoe lang ik met "normaal" gebruik haal.
Lekker snel, dacht et wel
Ik gebruik daarvoor MyMobiler, erg handig.HellStorm666 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 16:09:
Is er een app, waarmee ik m'n telefoon kan bedienen met/via m'n pc? dat zou wel handig zijn nl.
* View your mobile screen on your desktop.
* Control your mobile by using desktop keyboard and mouse.
* Copy/Cut/Paste text between mobile and desktop.
* Capture mobile screen.
* Drag and drop files to your mobile.
* Support ActiveSync / IP Connection
* Support Mobile Explorer (File Browse)
* Run Command by Ctrl-Enter (ex:"start","home","notes",...)
[ Voor 40% gewijzigd door SnoeiKoei op 23-08-2010 16:51 ]
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Topicstarter verwees naar de Nokia PC suite. Dat is mijns inziens nog altijd een stukje software op je pc waarmee jij als enige verbinding maakt met een kabeltje of BT. Vandaar mijn reactie. Google-calendar (en alle andere zaken) is als je identiteit weggeven aan een commercieel bedrijf. Je moet het maar willen...SnoeiKoei schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 09:57:
[...]
Sinds wanneer was dat de vraag? Er werd om een alternatieve mogelijkheid gevraagd om een agenda te beheren, anders dan Outlook. En dat kan, met Google calendar.
Daarom hoef je nog niet het hoofd af te bijten van iemand die Google calendar aanraadt. Alles schuwen waar een inlognaam aan hangt en commercieel is, is tamelijk paranoïde imho. Niks mis met Google producten. Laat de vraagsteller lekker bepalen of de aangedragen oplossing voldoet, toch?micheldenhaag schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 16:54:
[...]
Topicstarter verwees naar de Nokia PC suite. Dat is mijns inziens nog altijd een stukje software op je pc waarmee jij als enige verbinding maakt met een kabeltje of BT. Vandaar mijn reactie. Google-calendar (en alle andere zaken) is als je identiteit weggeven aan een commercieel bedrijf. Je moet het maar willen...
[ Voor 11% gewijzigd door SnoeiKoei op 23-08-2010 17:02 ]
waarvan akte.SnoeiKoei schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 17:00:
[...]
Daarom hoef je nog niet het hoofd af te bijten van iemand die Google calendar aanraadt. Alles schuwen waar een inlognaam aan hangt en commercieel is, is tamelijk paranoïde imho. Niks mis met Google producten. Laat de vraagsteller lekker bepalen of de aangedragen oplossing voldoet, toch?
(Als je je gegevens niet aan een commercieel bedrijf wilt geven heb je zeker ook geen televisie, telefoon of internet thuis, en bewaar je je geld in een ouwe sok ipv op een bankrekening?)
(Het was een legohoofd, zo weer terug te drukken)micheldenhaag schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 17:05:
[...]
waarvan akte.
(viel het hoofd nog te plakken?)
dankjewelvoor je reactie snoeikoei! was me al aan het orienteren op google calanders, en moet zeggen dat dat programma me een waardige vervanger lijkt van nokia pc suite wat ik gewend ben. ik heb gewoon graag een fullscreen agenda openstaan. En verder slaan zoveel diensten je gegevens op, iig mag het niet zomaar bekend gemaakt worden, daar zit ik dus niet zo mee. en verder, zon boeiende agenda heb ik nu ook weer niet. dus dankjewel! op naar de HTCHD2!SnoeiKoei schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 17:00:
[...]
Daarom hoef je nog niet het hoofd af te bijten van iemand die Google calendar aanraadt. Alles schuwen waar een inlognaam aan hangt en commercieel is, is tamelijk paranoïde imho. Niks mis met Google producten. Laat de vraagsteller lekker bepalen of de aangedragen oplossing voldoet, toch?
(Als je je gegevens niet aan een commercieel bedrijf wilt geven heb je zeker ook geen televisie, telefoon of internet thuis, en bewaar je je geld in een ouwe sok ipv op een bankrekening?)
Dank 1n5p3ct0r: 1n5p3ct0r in "HTC HD2 - Deel 13" want die was me voorstijnovinchi schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 18:00:
[...]
dankjewelvoor je reactie snoeikoei! was me al aan het orienteren op google calanders, en moet zeggen dat dat programma me een waardige vervanger lijkt van nokia pc suite wat ik gewend ben. ik heb gewoon graag een fullscreen agenda openstaan. En verder slaan zoveel diensten je gegevens op, iig mag het niet zomaar bekend gemaakt worden, daar zit ik dus niet zo mee. en verder, zon boeiende agenda heb ik nu ook weer niet. dus dankjewel! op naar de HTCHD2!
Thanks!!! 3 dagen hoeft niet perse voor mij, maar nu is het wel erg snel. Ik krijg het ook niet voor elkaar de dataverbinding te laten disconnecten wanneer idle/standby. Die reg tweak werkt hier niet..HellStorm666 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 16:05:
Advanced Config is hier te vinden.
Dan bij kopje Powermanagement alles op recommended zetten.
de 3dgn haal ik alleen als ik via "Data controller" alle dataverbindingen disable.
Ga nu testen hoe lang ik met "normaal" gebruik haal.
[ Voor 4% gewijzigd door -SaveMe- op 23-08-2010 22:29 ]
GamiQ, de game notes app met game maps!
Google maps? En anders hier eens een kijkje nemen, verder geen ervaringen van mijn kant. Ik vind iGo en tomtom fijn, maar die zijn niet gratis..GSP schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 22:16:
Hoi,
weet iemand of er ondertussen ook gratis (auto) navigatiesoftware is voor de HTC HD2?
Verwijderd
Verwijderd
Opera 10 er op zettenVerwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 22:41:
Hallo,
ik heb mijn hd2 nu een week , aardig toestel alleen als ik op facebook zynga poker wil spelen heb ik een flash player nodig om er in te komen![]()
is t iemand gelukt om facebook zynga poker te spelen om zijn hd2.
groetjes
Gewoon de nieuwe flash player downloaden, werkt perfect.Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 22:41:
Hallo,
ik heb mijn hd2 nu een week , aardig toestel alleen als ik op facebook zynga poker wil spelen heb ik een flash player nodig om er in te komen![]()
is t iemand gelukt om facebook zynga poker te spelen om zijn hd2.
groetjes
Barfman schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 23:10:
[...]
Gewoon de nieuwe flash player downloaden, werkt perfect.
http://m.flash.com/html/get_flash.html
Werkt beide hier niet. Bij de eerste is mijn systeem niet ondersteund (in IE, als i k die link met Opera 10 open download hij de windows desktop versie).
[ Voor 8% gewijzigd door Don3k op 23-08-2010 23:29 ]
Ik heb precies het zelfde probleem. Via internet kan ik gewoon inloogen maar via de HD2 lukt het met niet (meer) Telefoon geeft 'Aanmeldfout' (verkeerde gebruikersnaam of wachtwoord)Holgersson schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 14:02:
[...]
Vinkje bij proxyserver weghalen en vervolgens opnieuw opstarten (soft reset) als ik het mij goed herinner
Verwijderd
Ik krijg daar een melding dat ik een "unsupported device" heb. Als ik dan kijk wat wel supported is, staat daar alleen de Google Nexus One. Hoe heb jij dit werkend gekregen??Barfman schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 23:10:
[...]
Gewoon de nieuwe flash player downloaden, werkt perfect.
http://m.flash.com/html/get_flash.html
Thnx, dit was idd wat ik zocht.SnoeiKoei schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 16:50:
[...]
Ik gebruik daarvoor MyMobiler, erg handig.
[...]
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Ik krijg het hier ook niet werkend. Ik heb Skyfire geprobeerd. Maar tot dat dit als versie 2.0 wordt (de versie 1.5 die het nu is, is wel wat gedateerd, maar ja, we ondersteunen wel android maar geen WM...Don3k schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 23:21:
[...]
[...]
Werkt beide hier niet. Bij de eerste is mijn systeem niet ondersteund (in IE, als i k die link met Opera 10 open download hij de windows desktop versie).
Ik heb vandaag ook al +- 5 vastlopers gehad met deze melding.... Iets nieuws toevallig?Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 08:35:
Als ik mijn Twitter wil updaten dan kijrg ik de volgende melding:
Er is een probleem opgetreden met manila.exe - wat betekent dit?
Ik heb een 8Gb class 6, en ben benieuwd naar wat voor soort ervaring je bedoelt;Verwijderd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 08:14:
ik wil een 16gb kaartje kopen maar hoor toch van mensen dat dit traagheid kan opleveren. iemand ervaring met "snelle" kaartjes?
Idem dito hier met custom rom (Enegyrom)Braamm schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:33:
[...]
Ik heb vandaag ook al +- 5 vastlopers gehad met deze melding.... Iets nieuws toevallig?
Aap!
Verwijderd
Verwijderd
opera 10 is gelukt
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2010 15:11 ]
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2010 15:38 ]
In het menu kiezen voor SD kaart formatteren en daarna een Hard reset uitvoeren. Dan ben je alles kwijt.Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:36:
Het begint bij mij alleen maar erger te worden. Ook met de internet browser krijgt hij steeds vaker de manilla melding.
Hoe zet ik ALLES terug naar fabrieksinstellingen. Inclusief dat er geen enkele android restanten overblijven?
Nee er komt geen officiele WP7 van HTC uit voor de HD2, de HD2 vodoet niet aan de specificaties.Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 15:36:
weet iemand of htc de hd2 ook gaat voorzien van wm7 als die gereleased wordt? ik bedoel dus een download beschikbaar stelt
Droogkloot.
Verwijderd
Heb de volledige reset gedaan en mijn htc hd2 is nog steeds niet de oude. Baal er flink van dat ik ooit met mijn telefoon heb lopen kloten. Weet wel dat ik niet weer van de originele software afwijk. Ik blijf manilla problemen houden en ik krijg mijn Twitter in Winmo niet aan de gang. Weten jullie of wat ik aan mijn telefoon moet veranderen om weer gebruik te maken van Twitter? Ik blijf de volgende melding houden. Verbindingsfout bij het downloaden van de tweets, opnieuw proberen. De rest van het internet doet het nog wel. Dit gedonder heb ik een keer eerder gehad en ik kan me niet meer herinneren wat ik toen moest veranderen.CRXed schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 15:43:
[...]
In het menu kiezen voor SD kaart formatteren en daarna een Hard reset uitvoeren. Dan ben je alles kwijt.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2010 18:39 ]
Verwijderd
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2010 19:57 ]
De proxyserver bij je Vodafone instellingen uitzetten. Zie eerdere posts voor meer uitleg.Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 18:23:
[...]
Weten jullie of wat ik aan mijn telefoon moet veranderen om weer gebruik te maken van Twitter? Ik blijf de volgende melding houden. Verbindingsfout bij het downloaden van de tweets, opnieuw proberen. De rest van het internet doet het nog wel. Dit gedonder heb ik een keer eerder gehad en ik kan me niet meer herinneren wat ik toen moest veranderen.
Ik zit bij Vodafone maar heb geen branded telefoon.
HELP please.,
Edit: Marketplace doet het niet meer, youtube doet het niet meer. Ben het meer dan zat...*@#()*$#
Hier zelfde probleem met manila.exe. Ook na een harde reset blijft het probleem terug komen....Braamm schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:33:
[...]
Ik heb vandaag ook al +- 5 vastlopers gehad met deze melding.... Iets nieuws toevallig?
Zet de oorspronkelijke radioversie terug op je telefoon.Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 18:23:
[...]
Heb de volledige reset gedaan en mijn htc hd2 is nog steeds niet de oude. Baal er flink van dat ik ooit met mijn telefoon heb lopen kloten. Weet wel dat ik niet weer van de originele software afwijk. Ik blijf manilla problemen houden en ik krijg mijn Twitter in Winmo niet aan de gang. Weten jullie of wat ik aan mijn telefoon moet veranderen om weer gebruik te maken van Twitter? Ik blijf de volgende melding houden. Verbindingsfout bij het downloaden van de tweets, opnieuw proberen. De rest van het internet doet het nog wel. Dit gedonder heb ik een keer eerder gehad en ik kan me niet meer herinneren wat ik toen moest veranderen.
HELP please.,
Edit: Marketplace doet het niet meer, youtube doet het niet meer. Ben het meer dan zat...*@#()*$#
Verwijderd
Verwijderd
Het zal wel niet aan custom roms liggen, heb namelijk met mijn stock rom (nog geen HSPL uitgevoerd, gewoon nog in originele staat) sinds vanmiddag ook last van dit probleem. Heb er nu in ieder geval met Twitter last van, hoop niet dat het ook bij andere functies gaat gebeuren.Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 18:23:
[...]
Heb de volledige reset gedaan en mijn htc hd2 is nog steeds niet de oude. Baal er flink van dat ik ooit met mijn telefoon heb lopen kloten. Weet wel dat ik niet weer van de originele software afwijk. Ik blijf manilla problemen houden en ik krijg mijn Twitter in Winmo niet aan de gang. Weten jullie of wat ik aan mijn telefoon moet veranderen om weer gebruik te maken van Twitter? Ik blijf de volgende melding houden. Verbindingsfout bij het downloaden van de tweets, opnieuw proberen. De rest van het internet doet het nog wel. Dit gedonder heb ik een keer eerder gehad en ik kan me niet meer herinneren wat ik toen moest veranderen.
HELP please.,
Wat voor TT is het? Komt het gewoon van een SD-kaartje van een TT PNA? Dat gaat inderdaad niet werken. In principe is TT op de HD2 illegaal, dus al te veel mogen we er hier niet over zeggen. Alles wat na TT6 voor de mobiel is uitgekomen is illegaal, afgezien van bepaalde versies die met bepaalde HTC-toestellen meegeleverd zijn en de versie voor de iPhone. Maar in principe moet je op zoek naar een TT-versie voor PPC, oftwel windows mobile.Ferry34 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 00:21:
Heb eindelijk een 16GB micro SD kaartje gekocht en erin gedaan. Daarna de inhoud van het tomtom sd kaartje in zn geheel gekopieerd op de SD van de telefoon, maar hoe krijg ik tomtom nu geinstalleerd?
Er is geen enkele beschrijving meegeleverd?
Al ik in de verkenner van install tomtom dubbelklik dan krijg ik de melding dat dit niet geschikt is voor pcc? Moet ik het eerst installeren op mn pc soms?
Help!
B.S.U.R.
Co Pilot (verwijderen via program files\co pilot) als je die niet gebruikt scheelt een hoop, en ongebruikte programma's uninstallen.mr.DJ95 schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:37:
hallo mijn hd2 zegt dat het geheugen vol zit maar als ik dan kijk bij verkenner zie ik niks groots staan , en weten jullie welke mappen met dingen ik kan verwijderen?
mvg mr.DJ
Start > Settings > System > Device Information (of in het nederlands als je NL software hebt)-SaveMe- schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 00:31:
Iemand die weet hoe ik mijn device id kan zien op de HD2 ?
[ Voor 24% gewijzigd door harmageddon op 25-08-2010 08:24 ]
Aap!
Als je de orginele rom hebt geflasd ben je tevens je HSPL kwijt. Hierdoor zal het niet meer mogelijk zijn om een custom rom te instaleren.Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:33:
edit
telefoon liep gelijk vast na de flash.
Nu probeerde ik eerst task29 komt niet verder dan 0% en opnieuw de rom flashen ook niet verder dan 0%...
Even via sd kaartje proberen dan maar.
edit2 gelukkig originele rom flasht wel....
[ Voor 34% gewijzigd door GSP op 25-08-2010 13:47 ]
Onder <instellingen>, <info over telefoon> (helemaal onderaan). gr-SaveMe- schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 00:31:
Iemand die weet hoe ik mijn device id kan zien op de HD2 ?
Scientia Potentia Est
Ik heb niks illegaal. Heb de htc hd2 incl tomtom navigator 7 als bundel gekocht. Tomtom zat erbij oo micro sd, maar zonder handleiding.RaJitsu schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 00:43:
[...]
Wat voor TT is het? Komt het gewoon van een SD-kaartje van een TT PNA? Dat gaat inderdaad niet werken. In principe is TT op de HD2 illegaal, dus al te veel mogen we er hier niet over zeggen. Alles wat na TT6 voor de mobiel is uitgekomen is illegaal, afgezien van bepaalde versies die met bepaalde HTC-toestellen meegeleverd zijn en de versie voor de iPhone. Maar in principe moet je op zoek naar een TT-versie voor PPC, oftwel windows mobile.
Overigens zou ik je willen aanraden om voor een ander navigatiesysteem te gaan, Sygic. Deze is wat makkelijker te installeren. TT vergt toch aardig wat geknutsel.
[ Voor 4% gewijzigd door Ferry34 op 25-08-2010 11:41 ]
Huh waar heb je die gekocht dan? Er is mij ook niks bekend over een legale TT voor de HD2.Ferry34 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 11:23:
[...]
Ik heb niks illegaal. Heb de htc hd2 incl tomtom navigator 7 als bundel gekocht. Tomtom zat erbij oo micro sd, maar zonder handleiding.
[ Voor 43% gewijzigd door CRXed op 25-08-2010 11:49 ]
Daar zie ik geen device id. Moet ik dan hetr serialnummer nemen, zonder de HT ? Of het iMei nummer ?[b][message=34578324,noline]
[...]
Start > Settings > System > Device Information (of in het nederlands als je NL software hebt)
install tomtom. prog openen. prog afsluiten.-SaveMe- schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 13:07:
[...]
Daar zie ik geen device id. Moet ik dan hetr serialnummer nemen, zonder de HT ? Of het iMei nummer ?
GiTS
ik zou hspl3 pakken (dus 2.08)hugoxboss69 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 08:44:
[...]
Als je de orginele rom hebt geflasd ben je tevens je HSPL kwijt. Hierdoor zal het niet meer mogelijk zijn om een custom rom te instaleren.
Dus jou aanbevolen stappen zijn.
HSPL 1.66 instaleren
Task 29
Aplicatie data folder van je SD weg halen (beter is zelf hele SD fat32 formateren, maar niet per se nodig)
Radio 2.07/2.09/2.10 flashen (zoals geadviseerd in de tread op XDA)
Artemis 30 erop gooien.
Dan zou het weer als een zonnetje moeten draaien
GiTS
Ik heb geen TT en ik wil geen TTreaL_G schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 13:17:
[...]
install tomtom. prog openen. prog afsluiten.
open met een notepad het *.bif bestand op de root van je kaartje.
daarin staat je id.
Die Device ID is specifiek iets van Tomtom volgens mij... Kan je ons niet vertellen waar je jou device ID voor nodig hebt? Vaak gebruiken ze het imei nummer om je telefoon uniek te kunnen identificeren.-SaveMe- schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 14:36:
[...]
Ik heb geen TT en ik wil geen TTEr moet vast een andere manier zijn ...
Don't dream your life, live your dreams!
Verwijderd
Niemand een idee of het nou aan de radio ligt of aan KPN??Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:33:
Ik had de laatste weken last dat ik soms geen sms meer ontving.
Kon wel gewoon verzenden had artemis v27 draaien met orginele radio.
'Dus dacht of het ligt aan KPN of aan de radio
Heb nu geupdate naar v30 NL nu nog met originele radio (2.06.51.07)
Welke radio raden jullie het beste aan?
En wat denken jullie dat dit probleem bij KPN ligt of aan de radio ligt?
Erg vervelend probleem nader inzien ik dan denk dat mensen niet terug smsen haha.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2010 16:16 ]
Sir Sternas geeft in zijn draadje wel aan dat je minimaal radio 2.07 zou moeten gebruiken. Neemt natuurlijk niet weg dat er iets aan de hand kan zijn met KPN, echter kan ik je daar niet mee helpen, omdat ikzelf T-Mobile heb.Verwijderd schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 16:05:
[...]
Niemand een idee of het nou aan de radio ligt of aan KPN??
En vorige keer heb ik ook gewoon geflashed zonder hspl
Je kan gewoon custom roms installeren alleen voor een andere radio heb je wel hspl nodig
Die heb ik nodig voor Mobile Maps 2010.....SilencerNL schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 15:55:
[...]
Die Device ID is specifiek iets van Tomtom volgens mij... Kan je ons niet vertellen waar je jou device ID voor nodig hebt? Vaak gebruiken ze het imei nummer om je telefoon uniek te kunnen identificeren.
Twitter schijnt de laatste paar dagen problemen te hebben.rjvisje schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 17:38:
Sinds een dag of 2 ook problemen met mijn HD2 en KPN/Hi, zoals al eerder genoemd bij het updaten van Twitter klapt Sense/Manilla eruit, proxy uitschakelen lijkt niet te werken of te helpen..
Scientia Potentia Est
Aan de lopende band errorsHellStorm666 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 18:55:
[...]
Twitter schijnt de laatste paar dagen problemen te hebben.
Mijn HD2 loopt vast als ik twitter aan zet, de twitter app op m'n PC crashed steeds, en ook op XDA melden veel gebruikers problemen met twitter.
Oplossing, tijdelijk twitter uitzetten
sense instellingen tabblad > gegevensdienstenzeef schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 20:39:
[...]
Aan de lopende band errorsHoe zet je twitter uit eigenlijk?
Ik heb er maar één ochtend problemen mee gehad.... nu werkt het al weer even als een zonnetje... (ik heb niks gewijzigd)HellStorm666 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 18:55:
[...]
Twitter schijnt de laatste paar dagen problemen te hebben.
Mijn HD2 loopt vast als ik twitter aan zet, de twitter app op m'n PC crashed steeds, en ook op XDA melden veel gebruikers problemen met twitter.
Oplossing, tijdelijk twitter uitzetten
[ Voor 32% gewijzigd door atjong op 26-08-2010 09:30 ]
Verwijderd
Als je zelf even op tomtom zoekt:CRXed schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 11:41:
[...]
Huh waar heb je die gekocht dan? Er is mij ook niks bekend over een legale TT voor de HD2.
Edit: zoals je hier
http://www.tomtom.com/landing_pages/navigator7/nl-nl/
en hier
http://www.tomtom.com/lan...or7/nl-nl/faq.html#faq-05
kunt lezen, is TT7 voor WM6.1 en niet voor 6.5 zoals op de HD2 staat.....
Dus ik weet niet wat je hebt gekocht, maar ik denk dat je genaaid bent.
Wat je kunt doen is een illiega versie zoeken die wel werkt (check XDA forums bijv.) en dan kan je wel de kaart gebruiken die op je microSD staat.
Edit2: heeft niks met Copilot te maken dat je TT niet werkt.
De links die ik postte zijn ook van TT zelf, dus lekker tegenstrijdige informatie op de site dan!Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 13:45:
[...]
Als je zelf even op tomtom zoekt:
Mobile Navigatie Windows Mobile Kost €99,95
en volgens de specificaties is deze ook voor de HTC Touch HD2. (Eerste phone van HTC compatibility lijstje.
TomTom werkt wel degelijk aan vernieuwing hoor.
Toen de HD2 net uitkwam (en de HD trouwens ook) kon TomTom niet zomaar (door TomTom ondersteund) gebruikt worden, maar ondertussen al weer een tijdje wel.
Mikey5times schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 14:11:
[...]
Ik had gisteren dezelfde problemen die jij beschrijft, ik dacht ook eerst dat er door android bepaalde winmo bestanden corrupt waren.
Ik merkte echter dat na een softreset alles goed werkte, totdat ik de twittertab wilde updaten, en dan kreeg ik weer dezelfde problemen. Het probleem was dus dat de cache van de htc twitter applicatie helemaal vol zat, die wordt dom genoeg niet automatisch geleegd.
De oplossing: ga met de file-explorer naar Temp\TwitEng\Db en Temp\TwitEng\Cache en verwijder uit die mappen alle bestanden. Ik had wel eerst sense uitgeschakeld voordat ik dit deed. Bij mij waren de problemen in winmo meteen opgelost.
Zie ook hier.
Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.
http://www.pdashop.nl/pro...vigation-pack-europa.htmlCRXed schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 11:41:
[...]
Huh waar heb je die gekocht dan? Er is mij ook niks bekend over een legale TT voor de HD2.
Edit: zoals je hier
http://www.tomtom.com/landing_pages/navigator7/nl-nl/
en hier
http://www.tomtom.com/lan...or7/nl-nl/faq.html#faq-05
kunt lezen, is TT7 voor WM6.1 en niet voor 6.5 zoals op de HD2 staat.....
Dus ik weet niet wat je hebt gekocht, maar ik denk dat je genaaid bent.
Wat je kunt doen is een illiega versie zoeken die wel werkt (check XDA forums bijv.) en dan kan je wel de kaart gebruiken die op je microSD staat.
Edit2: heeft niks met Copilot te maken dat je TT niet werkt.
[ Voor 16% gewijzigd door Ferry34 op 27-08-2010 18:16 ]
Welke versie Radio zit erin? Staat niet in de releasenotes...atjong schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 09:06:
Dutty's V9 NLD is uit (effe goegelen op Duttys Creme de la Creme NLD). Ik zat gisteravond roms uit te proberen en kon deze niet vinden, maar hij is pas vanochtend erop gezet.
[ Voor 13% gewijzigd door Kenny_026 op 27-08-2010 10:03 ]
Er zit ook geen radio versie ingebakken in deze ROM. Zie *knip* linken naar custom roms staan we niet toe, zie ook het lokale beleidkbloem schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 08:26:
[...]
Welke versie Radio zit erin? Staat niet in de releasenotes...
[ Voor 21% gewijzigd door pven op 27-08-2010 23:06 ]
Ben ik nu écht de enige met dit probleem tussen al die HD2-bezitters?edtbonep schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 10:02:
Ik heb regelmatig het probleem dat als ik 's ochtends mijn HD2 van de oplader af haal het toestel erg warm is en ook helemaal vastgelopen is.
Het enige wat dan nog rest is een soft reset.
Is dit een bekend probleem?
Ik heb standaard ROM 1.66.404.1
Ik heb er iig nooit last van gehad.edtbonep schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:31:
[...]
Ben ik nu écht de enige met dit probleem tussen al die HD2-bezitters?
Wifi staat uit en syncen doet ie dan ook niet.CRXed schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:59:
Ik ook niet.
Wat is je HD2 allemaal aan het doen 's nachts? Syncen, Wifi, enz....?
B.S.U.R.
Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.
Ik had een vergelijkbaar iets, het heet worden iig.edtbonep schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:31:
[...]
Ben ik nu écht de enige met dit probleem tussen al die HD2-bezitters?
Scientia Potentia Est
Ook de SD card ?HellStorm666 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 21:38:
[...]
Ik had een vergelijkbaar iets, het heet worden iig.
Wat ik heb gedaan: Advanced Config geinstalleerd en bij energiebeheer alles op recommended gezet.
ja, ook die. of zelfs... JUIST die. mijn warmte en accu probleem was nl. weg als de SD er uit was.
[ Voor 21% gewijzigd door HellStorm666 op 27-08-2010 23:20 ]
Scientia Potentia Est
En dat vraag je in een HD2 windows mobile forum????Livia schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 21:37:
Ik speel graag een spelletje klaverjassen op mijn HD2. Is dit er ook voor android?
Verwijderd
Installeer MM 10, dan krijg je als je je nav. opstart en je gaat activeren vanzelf je toestel ID te zien...-SaveMe- schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 18:36:
[...]
Die heb ik nodig voor Mobile Maps 2010.....
misschien moet je hier eens een kijkje nemenTarabass schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 19:13:
Ik ben net tegen een tekortkoming aangelopen van Windows Mobile. Contactpersonen mogen niet geboren zijn voor 01-01-1941. Van oudere mensen kan je namelijk niet de verjaardag invullen. Ik wilde de verjaardag van mijn Oma namelijk invullen, maar omdat die uit '35 komt is dit domweg onmogelijk. Dit terwijl je 2035 wel als geboortejaar op kan geven
Verwijderd
Hoe staat je datumformaat?Tarabass schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 19:13:
Ik ben net tegen een tekortkoming aangelopen van Windows Mobile. Contactpersonen mogen niet geboren zijn voor 01-01-1941. Van oudere mensen kan je namelijk niet de verjaardag invullen. Ik wilde de verjaardag van mijn Oma namelijk invullen, maar omdat die uit '35 komt is dit domweg onmogelijk. Dit terwijl je 2035 wel als geboortejaar op kan geven
Datumformaat? Kan ik dat zelf instellen dan, en waar?Verwijderd schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 11:58:
[...]
Hoe staat je datumformaat?
als ik kijk naar je symptomen staat het jaardeel op YY. Als je die op YYYY zet zouden je problemen over moeten zijn.
Verwijderd
Pfff is nix bijzonders aan. Had een HTC Mozart, weggedaan omdat WP7 nix voor mij aan te bieden had....Verwijderd schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 12:38:
Even proeven aan Windows Phone 7 ? YouTube: Exclusive: Windows Phone 7 Start Screen, Camera, and Settings#!
Verwijderd
Er zijn op dit moment ook geen apps en die bepalen toch wel in grote mate of een OS slaagt.Xmoo schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 12:55:
[...]
Pfff is nix bijzonders aan. Had een HTC Mozart, weggedaan omdat WP7 nix voor mij aan te bieden had....
Verwijderd
Zelf fixen heb ik geen ervaringen mee. Maar als je hem laat maken, doe dit niet bij Dynafix (officiële reparateur van HTC).sk0o schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 14:37:
Gisteravond is mij het gene gebeurt wat niemand wil overkomen met een hd2.. Heb hem op de grond laten vallen, Resultaat: rechts onder hoek uit het touchscherm en 2 barsten.
Dus nu maar twijfelen van zelf repareren of laten doen.,.,
Zijn de touchsreens gewoon los te koop?? (origenele van htc zelf?_link?)
Oké, had al wat over dynafix gelezen,. heb via google een touchsreen los kunnen vinden. Ga hem er zelf inzetten,.XNightmare schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 16:22:
[...]
Zelf fixen heb ik geen ervaringen mee. Maar als je hem laat maken, doe dit niet bij Dynafix (officiële reparateur van HTC).
Moet je maar even googlen op "hd2 digitizer" of "hd2 glasplaat" oid. Kom je vanzelf wel winkeltjes tegen die het ook doen.
Door Dynafix word je namelijk genaaid, die beweren dat die glasplaat niet los te bestellen of te repareren is en vervangen vervolgens meteen heel je scherm (dus ook het LCD). Resultaat: rekening van 264 euro...
Ben benieuwd, laat maar weten hoe het is afgelopensk0o schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 16:41:
[...]
Oké, had al wat over dynafix gelezen,. heb via google een touchsreen los kunnen vinden. Ga hem er zelf inzetten,.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq