Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 08:05
WIFI Remote Access: http://www.julien-manici....obile_wifi_remote_access/

Werkt overigens ook met USB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoxboss69
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-03 17:36

hugoxboss69

Kawasaki ZX-10R

HellStorm666 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 16:05:
Advanced Config is hier te vinden.
Dan bij kopje Powermanagement alles op recommended zetten.

de 3dgn haal ik alleen als ik via "Data controller" alle dataverbindingen disable.
Ga nu testen hoe lang ik met "normaal" gebruik haal.
Je bent een reus! _/-\o_ Ik zal dit eens even testen!

Lekker snel, dacht et wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

HellStorm666 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 16:09:
Is er een app, waarmee ik m'n telefoon kan bedienen met/via m'n pc? dat zou wel handig zijn nl.
Ik gebruik daarvoor MyMobiler, erg handig.
* View your mobile screen on your desktop.
* Control your mobile by using desktop keyboard and mouse.
* Copy/Cut/Paste text between mobile and desktop.
* Capture mobile screen.
* Drag and drop files to your mobile.
* Support ActiveSync / IP Connection
* Support Mobile Explorer (File Browse)
* Run Command by Ctrl-Enter (ex:"start","home","notes",...)

[ Voor 40% gewijzigd door SnoeiKoei op 23-08-2010 16:51 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-07 17:38
SnoeiKoei schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 09:57:
[...]

Sinds wanneer was dat de vraag? Er werd om een alternatieve mogelijkheid gevraagd om een agenda te beheren, anders dan Outlook. En dat kan, met Google calendar.
Topicstarter verwees naar de Nokia PC suite. Dat is mijns inziens nog altijd een stukje software op je pc waarmee jij als enige verbinding maakt met een kabeltje of BT. Vandaar mijn reactie. Google-calendar (en alle andere zaken) is als je identiteit weggeven aan een commercieel bedrijf. Je moet het maar willen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

micheldenhaag schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 16:54:
[...]

Topicstarter verwees naar de Nokia PC suite. Dat is mijns inziens nog altijd een stukje software op je pc waarmee jij als enige verbinding maakt met een kabeltje of BT. Vandaar mijn reactie. Google-calendar (en alle andere zaken) is als je identiteit weggeven aan een commercieel bedrijf. Je moet het maar willen...
Daarom hoef je nog niet het hoofd af te bijten van iemand die Google calendar aanraadt. Alles schuwen waar een inlognaam aan hangt en commercieel is, is tamelijk paranoïde imho. Niks mis met Google producten. Laat de vraagsteller lekker bepalen of de aangedragen oplossing voldoet, toch?

(Als je je gegevens niet aan een commercieel bedrijf wilt geven heb je zeker ook geen televisie, telefoon of internet thuis, en bewaar je je geld in een ouwe sok ipv op een bankrekening?)

[ Voor 11% gewijzigd door SnoeiKoei op 23-08-2010 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
SnoeiKoei schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 17:00:
[...]

Daarom hoef je nog niet het hoofd af te bijten van iemand die Google calendar aanraadt. Alles schuwen waar een inlognaam aan hangt en commercieel is, is tamelijk paranoïde imho. Niks mis met Google producten. Laat de vraagsteller lekker bepalen of de aangedragen oplossing voldoet, toch?

(Als je je gegevens niet aan een commercieel bedrijf wilt geven heb je zeker ook geen televisie, telefoon of internet thuis, en bewaar je je geld in een ouwe sok ipv op een bankrekening?)
waarvan akte.
(viel het hoofd nog te plakken?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

micheldenhaag schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 17:05:
[...]

waarvan akte.
(viel het hoofd nog te plakken?)
(Het was een legohoofd, zo weer terug te drukken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErgoStijn
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:57
SnoeiKoei schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 17:00:
[...]

dankjewelvoor je reactie snoeikoei! was me al aan het orienteren op google calanders, en moet zeggen dat dat programma me een waardige vervanger lijkt van nokia pc suite wat ik gewend ben. ik heb gewoon graag een fullscreen agenda openstaan. En verder slaan zoveel diensten je gegevens op, iig mag het niet zomaar bekend gemaakt worden, daar zit ik dus niet zo mee. en verder, zon boeiende agenda heb ik nu ook weer niet. dus dankjewel! op naar de HTCHD2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

stijnovinchi schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 18:00:
[...]

dankjewelvoor je reactie snoeikoei! was me al aan het orienteren op google calanders, en moet zeggen dat dat programma me een waardige vervanger lijkt van nokia pc suite wat ik gewend ben. ik heb gewoon graag een fullscreen agenda openstaan. En verder slaan zoveel diensten je gegevens op, iig mag het niet zomaar bekend gemaakt worden, daar zit ik dus niet zo mee. en verder, zon boeiende agenda heb ik nu ook weer niet. dus dankjewel! op naar de HTCHD2!
Dank 1n5p3ct0r: 1n5p3ct0r in "HTC HD2 - Deel 13" want die was me voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:06
Je kan ook PC Suite voor windows mobile gebruiken:

• Support 64-bit Windows XP/Vista OS
• Import/Export contacts
• Back up call logs/SMS
• Download massive wallpapers, ringtones, themes and softwares
• Convenient and practical RSS subscription
• Log off & Reboot
• Perfect UI performance
• Phone process and system registry management
• Phone software installation, uninstallation and management
• Calendar and schedule management
• Caller location inquiry
• Full support for firmware iPhone 3.0 (iPhone Edition)

http://www.pandaapp.com/pcsuite/windowsmobile/

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSP
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-04 20:30

GSP

Hoi,
weet iemand of er ondertussen ook gratis (auto) navigatiesoftware is voor de HTC HD2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

HellStorm666 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 16:05:
Advanced Config is hier te vinden.
Dan bij kopje Powermanagement alles op recommended zetten.

de 3dgn haal ik alleen als ik via "Data controller" alle dataverbindingen disable.
Ga nu testen hoe lang ik met "normaal" gebruik haal.
Thanks!!! 3 dagen hoeft niet perse voor mij, maar nu is het wel erg snel. Ik krijg het ook niet voor elkaar de dataverbinding te laten disconnecten wanneer idle/standby. Die reg tweak werkt hier niet..
Als ik nu 's ochtens wakker wordt dan staat de data verbinding 8+ uur aan (!!) en is al een kwart power weg zonder iets te hebben gedaan....

Ik ga ff spelen met advanced config ...

EDIT:
stomme vraag, maar waar kan ik mijn device id ook al weer zien ?

[ Voor 4% gewijzigd door -SaveMe- op 23-08-2010 22:29 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

GSP schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 22:16:
Hoi,
weet iemand of er ondertussen ook gratis (auto) navigatiesoftware is voor de HTC HD2?
Google maps? En anders hier eens een kijkje nemen, verder geen ervaringen van mijn kant. Ik vind iGo en tomtom fijn, maar die zijn niet gratis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
ik heb mijn hd2 nu een week , aardig toestel alleen als ik op facebook zynga poker wil spelen heb ik een flash player nodig om er in te komen :-(

is t iemand gelukt om facebook zynga poker te spelen om zijn hd2.

groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 22:41:
Hallo,
ik heb mijn hd2 nu een week , aardig toestel alleen als ik op facebook zynga poker wil spelen heb ik een flash player nodig om er in te komen :-(

groetjes
Opera 10 er op zetten :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:06
Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 22:41:
Hallo,

groetjes
Gewoon de nieuwe flash player downloaden, werkt perfect.
http://m.flash.com/html/get_flash.html

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:21

HollovVpo1nt

I like gadgets

Heeft iemand enig idee hoe het sit met batterydrain en swype? Had swype geinstalleerd (NL van xda), maar binnen een minuut of 10 was mn batterij van 20 naar 16% gedaald.. had swype verwijdered en na soft reset stond hij weer op 20%.. Ik meen ergens gelezen te hebben dat het door Cookies home tab 1.8.xx komt. Eerst swype installeren en dan pas CHT zou de oplossing zijn. Iemand ervating hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
Barfman schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 23:10:
[...]

Werkt beide hier niet. Bij de eerste is mijn systeem niet ondersteund (in IE, als i k die link met Opera 10 open download hij de windows desktop versie).

[ Voor 8% gewijzigd door Don3k op 23-08-2010 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddr780
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-08-2024
Holgersson schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 14:02:
[...]

Vinkje bij proxyserver weghalen en vervolgens opnieuw opstarten (soft reset) als ik het mij goed herinner :)
Ik heb precies het zelfde probleem. Via internet kan ik gewoon inloogen maar via de HD2 lukt het met niet (meer) Telefoon geeft 'Aanmeldfout' (verkeerde gebruikersnaam of wachtwoord)
Via een app kan ik wel twitteren, maar ik vind de standaard van de HD2 erg makkelijk.
iemand een suggesttie.
ik heb het vinkje al verwijderd en een soft reset gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddr780
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-08-2024
Volgens mij ondersteund Skyfire ook gewoon flash. probeer dat eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik mijn Twitter wil updaten dan kijrg ik de volgende melding:
Er is een probleem opgetreden met manila.exe - wat betekent dit?

Ook als ik de telefoon opnieuw opstart, blijft hij dit doet met alleen de standaard Twitter client.

help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Barfman schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 23:10:
[...]

Ik krijg daar een melding dat ik een "unsupported device" heb. Als ik dan kijk wat wel supported is, staat daar alleen de Google Nexus One. Hoe heb jij dit werkend gekregen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 09:45
SnoeiKoei schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 16:50:
[...]

Ik gebruik daarvoor MyMobiler, erg handig.

[...]
Thnx, dit was idd wat ik zocht.
Werkt wel mooi, zeker met de HD2 skin via XDA.

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoxboss69

hugoxboss69

Kawasaki ZX-10R

Don3k schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 23:21:
[...]

[...]

Werkt beide hier niet. Bij de eerste is mijn systeem niet ondersteund (in IE, als i k die link met Opera 10 open download hij de windows desktop versie).
Ik krijg het hier ook niet werkend. Ik heb Skyfire geprobeerd. Maar tot dat dit als versie 2.0 wordt (de versie 1.5 die het nu is, is wel wat gedateerd, maar ja, we ondersteunen wel android maar geen WM... |:( ) is dit ook niet echt een alternatief voor Opera (pinch to zoom, tabbladen ed. Maar flash 10.1 was wel leuk geweest. Dus iemand nog suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Braamm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 16:38
Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 08:35:
Als ik mijn Twitter wil updaten dan kijrg ik de volgende melding:
Er is een probleem opgetreden met manila.exe - wat betekent dit?
Ik heb vandaag ook al +- 5 vastlopers gehad met deze melding.... Iets nieuws toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejay79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-04 20:28
Verwijderd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 08:14:
ik wil een 16gb kaartje kopen maar hoor toch van mensen dat dit traagheid kan opleveren. iemand ervaring met "snelle" kaartjes?
Ik heb een 8Gb class 6, en ben benieuwd naar wat voor soort ervaring je bedoelt;
- Het van/naar kopieren (via USB) blijft 'traag', het is maar waarmee je het vergelijkt.
- Hij staat vrij vol (6,5 Gb) en foto's en MP3's en ik merk er weinig van wanneer ik het toestel gewoon gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Laatst online: 12-09 08:47
Braamm schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:33:
[...]

Ik heb vandaag ook al +- 5 vastlopers gehad met deze melding.... Iets nieuws toevallig?
Idem dito hier met custom rom (Enegyrom)

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het begint bij mij alleen maar erger te worden. Ook met de internet browser krijgt hij steeds vaker de manilla melding.

Hoe zet ik ALLES terug naar fabrieksinstellingen. Inclusief dat er geen enkele android restanten overblijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

opera 10 is gelukt
bedankt

maar de zynga link werkt nog niet 8)7
of is er een andere die wel werkt

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2010 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of htc de hd2 ook gaat voorzien van wm7 als die gereleased wordt? ik bedoel dus een download beschikbaar stelt

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2010 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:36:
Het begint bij mij alleen maar erger te worden. Ook met de internet browser krijgt hij steeds vaker de manilla melding.

Hoe zet ik ALLES terug naar fabrieksinstellingen. Inclusief dat er geen enkele android restanten overblijven?
In het menu kiezen voor SD kaart formatteren en daarna een Hard reset uitvoeren. Dan ben je alles kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 15:36:
weet iemand of htc de hd2 ook gaat voorzien van wm7 als die gereleased wordt? ik bedoel dus een download beschikbaar stelt
Nee er komt geen officiele WP7 van HTC uit voor de HD2, de HD2 vodoet niet aan de specificaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-06 20:13

_AvA_

en dat ben zo.

Momenteel krijg ik uit verschillende hoeken te horen dat twitter momenteel sense fuckt.
Ik heb er op moment ook last van met een artemis rom, vriend van me met een stock rom en op xda kwam ik al iemand tegen met een dutty rom die het ook had.

Ik ga nu een dutty rom installeren, heb net mn HD2 terug van reparatie. Moederbord en scherm zijn vervangen nadat ik het vakkundig gesloopt had met een oplader met te hoog voltage.

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRXed schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 15:43:
[...]

In het menu kiezen voor SD kaart formatteren en daarna een Hard reset uitvoeren. Dan ben je alles kwijt.
Heb de volledige reset gedaan en mijn htc hd2 is nog steeds niet de oude. Baal er flink van dat ik ooit met mijn telefoon heb lopen kloten. Weet wel dat ik niet weer van de originele software afwijk. Ik blijf manilla problemen houden en ik krijg mijn Twitter in Winmo niet aan de gang. Weten jullie of wat ik aan mijn telefoon moet veranderen om weer gebruik te maken van Twitter? Ik blijf de volgende melding houden. Verbindingsfout bij het downloaden van de tweets, opnieuw proberen. De rest van het internet doet het nog wel. Dit gedonder heb ik een keer eerder gehad en ik kan me niet meer herinneren wat ik toen moest veranderen.

Ik zit bij Vodafone maar heb geen branded telefoon.

HELP please.,

Edit: Marketplace doet het niet meer, youtube doet het niet meer. Ben het meer dan zat...*@#()*$#

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2010 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had de laatste weken last dat ik soms geen sms meer ontving.
Kon wel gewoon verzenden had artemis v27 draaien met orginele radio.
'Dus dacht of het ligt aan KPN of aan de radio

Heb nu geupdate naar v30 NL nu nog met originele radio (2.06.51.07)
Welke radio raden jullie het beste aan?

En wat denken jullie dat dit probleem bij KPN ligt of aan de radio ligt?
Erg vervelend probleem nader inzien ik dan denk dat mensen niet terug smsen haha.

Bedankt syllichick

edit
telefoon liep gelijk vast na de flash.
Nu probeerde ik eerst task29 komt niet verder dan 0% en opnieuw de rom flashen ook niet verder dan 0%...
Even via sd kaartje proberen dan maar.

edit2 gelukkig originele rom flasht wel....

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2010 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Laatst online: 11-09 18:23
hallo mijn hd2 zegt dat het geheugen vol zit maar als ik dan kijk bij verkenner zie ik niks groots staan , en weten jullie welke mappen met dingen ik kan verwijderen?

mvg mr.DJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgersson
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 18:23:
[...]

Weten jullie of wat ik aan mijn telefoon moet veranderen om weer gebruik te maken van Twitter? Ik blijf de volgende melding houden. Verbindingsfout bij het downloaden van de tweets, opnieuw proberen. De rest van het internet doet het nog wel. Dit gedonder heb ik een keer eerder gehad en ik kan me niet meer herinneren wat ik toen moest veranderen.

HELP please.,

Edit: Marketplace doet het niet meer, youtube doet het niet meer. Ben het meer dan zat...*@#()*$#
De proxyserver bij je Vodafone instellingen uitzetten. Zie eerdere posts voor meer uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royer
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-06 16:43
Braamm schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:33:
[...]

Hier zelfde probleem met manila.exe. Ook na een harde reset blijft het probleem terug komen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
[...]

Heb de volledige reset gedaan en mijn htc hd2 is nog steeds niet de oude. Baal er flink van dat ik ooit met mijn telefoon heb lopen kloten. Weet wel dat ik niet weer van de originele software afwijk. Ik blijf manilla problemen houden en ik krijg mijn Twitter in Winmo niet aan de gang. Weten jullie of wat ik aan mijn telefoon moet veranderen om weer gebruik te maken van Twitter? Ik blijf de volgende melding houden. Verbindingsfout bij het downloaden van de tweets, opnieuw proberen. De rest van het internet doet het nog wel. Dit gedonder heb ik een keer eerder gehad en ik kan me niet meer herinneren wat ik toen moest veranderen.

HELP please.,

Zet de oorspronkelijke radioversie terug op je telefoon.
Zorg dan dat je je HSPL erafhaalt en terugbelandt op je oorspronkelijk SPL.
Download dan van de website van HTC de 1.66 rom en flash die naar je telefoon.
et voila!

Mijnus was ook compleet van slag en alleen dit heeft geholpen weer een normale telefoon te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een browser die wel werkt(flash) voor op de HD2: UzardWeb

www.uzard.com

Gebruik zelf versie: 2.0 WMV Beta :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

HELP please.,

Het zal wel niet aan custom roms liggen, heb namelijk met mijn stock rom (nog geen HSPL uitgevoerd, gewoon nog in originele staat) sinds vanmiddag ook last van dit probleem. Heb er nu in ieder geval met Twitter last van, hoop niet dat het ook bij andere functies gaat gebeuren.

Doet mij een beetje denken aan die bug van de PS3, dat wereldwijd het grootste deel van de PS3 consoles niet meer fatsoenlijk werkten |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Nu online
Heb eindelijk een 16GB micro SD kaartje gekocht en erin gedaan. Daarna de inhoud van het tomtom sd kaartje in zn geheel gekopieerd op de SD van de telefoon, maar hoe krijg ik tomtom nu geinstalleerd?
Er is geen enkele beschrijving meegeleverd?

Al ik in de verkenner van install tomtom dubbelklik dan krijg ik de melding dat dit niet geschikt is voor pcc? Moet ik het eerst installeren op mn pc soms?

Help! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Iemand die weet hoe ik mijn device id kan zien op de HD2 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Laatst online: 29-08 22:14

RaJitsu

B.S.U.R.

Ferry34 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 00:21:
Heb eindelijk een 16GB micro SD kaartje gekocht en erin gedaan. Daarna de inhoud van het tomtom sd kaartje in zn geheel gekopieerd op de SD van de telefoon, maar hoe krijg ik tomtom nu geinstalleerd?
Er is geen enkele beschrijving meegeleverd?

Al ik in de verkenner van install tomtom dubbelklik dan krijg ik de melding dat dit niet geschikt is voor pcc? Moet ik het eerst installeren op mn pc soms?

Help! 8)7
Wat voor TT is het? Komt het gewoon van een SD-kaartje van een TT PNA? Dat gaat inderdaad niet werken. In principe is TT op de HD2 illegaal, dus al te veel mogen we er hier niet over zeggen. Alles wat na TT6 voor de mobiel is uitgekomen is illegaal, afgezien van bepaalde versies die met bepaalde HTC-toestellen meegeleverd zijn en de versie voor de iPhone. Maar in principe moet je op zoek naar een TT-versie voor PPC, oftwel windows mobile.

Overigens zou ik je willen aanraden om voor een ander navigatiesysteem te gaan, Sygic. Deze is wat makkelijker te installeren. TT vergt toch aardig wat geknutsel.

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Toch wil ik dit nog even kwijt want ik ben nu meerdere firmware versies verder en ik blijf hetzelfde probleem houden.

Momenteel draai ik op de originele 1.72 ROM van Vodafone en hier lijkt het probleem zicht het vaakst voor te doen. Ik ben namelijk meerdere keren per dag mijn verbinding met internet kwijt. Als ik dan naar instellingen ga en de gegevensverbinding uit zet en ik laat hem vervolgens weer automatisch connecten dan doet hij het ook wel weer.

Iemand die dit herkend of herkent (is het nou met een d of t?)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Laatst online: 12-09 08:47
mr.DJ95 schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:37:
hallo mijn hd2 zegt dat het geheugen vol zit maar als ik dan kijk bij verkenner zie ik niks groots staan , en weten jullie welke mappen met dingen ik kan verwijderen?

mvg mr.DJ
Co Pilot (verwijderen via program files\co pilot) als je die niet gebruikt scheelt een hoop, en ongebruikte programma's uninstallen.
-SaveMe- schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 00:31:
Start > Settings > System > Device Information (of in het nederlands als je NL software hebt)

[ Voor 24% gewijzigd door harmageddon op 25-08-2010 08:24 ]

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Toch weer even verder gaan lezen en de laatste radio versie schijnt dus alles op te lossen maar hier moet ik dus weer een hspl voor installeren wat er dus weer voor zorgt dat mijn garantie vervalt. K*^%*te dus...

Wat ik nu nog kan doen is hsdpa uitschakelen. Maar dan heb ik dus echt het gevoel dat ik met een trage verbinding zit. Vodafone doe er wat aan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoxboss69

hugoxboss69

Kawasaki ZX-10R

Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:33:

edit
telefoon liep gelijk vast na de flash.
Nu probeerde ik eerst task29 komt niet verder dan 0% en opnieuw de rom flashen ook niet verder dan 0%...
Even via sd kaartje proberen dan maar.

edit2 gelukkig originele rom flasht wel....
Als je de orginele rom hebt geflasd ben je tevens je HSPL kwijt. Hierdoor zal het niet meer mogelijk zijn om een custom rom te instaleren.

Dus jou aanbevolen stappen zijn.

HSPL 1.66 instaleren
Task 29
Aplicatie data folder van je SD weg halen (beter is zelf hele SD fat32 formateren, maar niet per se nodig)
Radio 2.07/2.09/2.10 flashen (zoals geadviseerd in de tread op XDA)
Artemis 30 erop gooien.

Dan zou het weer als een zonnetje moeten draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSP

GSP

hoi, ik heb een vraag. ik heb de NL swype cab (Swype v3.9.20.20.6343 Dutch) geinstalleerd op mijn HD2, en vervolgens een soft reset gedaan. Als ik nu een sms wil swypen krijg ik het normale toetsenbord, maar 'hij' swypt niet. in de toelichting zag ik dat deze mogelijk kan conflicteren met andere cab's, maar welke? Of heb ik nog ergens een instelling fout staan?
gr.

8)7 je moet swype eerst als invoer instellen. Echter als ik op OK druk, blijkt swype toch niet ingesteld te zijn?

SOLVED. op een andere manier. Naast button keyboard staat een pijltje waar je keyboard kunt kiezen. daar kun je voor swype kiezen.

[ Voor 34% gewijzigd door GSP op 25-08-2010 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSP

GSP

-SaveMe- schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 00:31:
Onder <instellingen>, <info over telefoon> (helemaal onderaan). gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
Zo, nu stock rom aan t flashen met Radio 2.07.51.22_2, daarna via SSPL Artemis v30 maar eens er op zetten... dat My Mobilizer heeft m'n hele HD2 naar de klote geholpen :(

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Nu online
RaJitsu schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 00:43:
[...]

Wat voor TT is het? Komt het gewoon van een SD-kaartje van een TT PNA? Dat gaat inderdaad niet werken. In principe is TT op de HD2 illegaal, dus al te veel mogen we er hier niet over zeggen. Alles wat na TT6 voor de mobiel is uitgekomen is illegaal, afgezien van bepaalde versies die met bepaalde HTC-toestellen meegeleverd zijn en de versie voor de iPhone. Maar in principe moet je op zoek naar een TT-versie voor PPC, oftwel windows mobile.

Overigens zou ik je willen aanraden om voor een ander navigatiesysteem te gaan, Sygic. Deze is wat makkelijker te installeren. TT vergt toch aardig wat geknutsel.
Ik heb niks illegaal. Heb de htc hd2 incl tomtom navigator 7 als bundel gekocht. Tomtom zat erbij oo micro sd, maar zonder handleiding.

Hm, misschien moet ik eerst dat vooringestalleerde Go Pilot eraf gooien.

[ Voor 4% gewijzigd door Ferry34 op 25-08-2010 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Ferry34 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 11:23:
[...]

Ik heb niks illegaal. Heb de htc hd2 incl tomtom navigator 7 als bundel gekocht. Tomtom zat erbij oo micro sd, maar zonder handleiding.
Huh waar heb je die gekocht dan? Er is mij ook niks bekend over een legale TT voor de HD2.

Edit: zoals je hier
http://www.tomtom.com/landing_pages/navigator7/nl-nl/
en hier
http://www.tomtom.com/lan...or7/nl-nl/faq.html#faq-05
kunt lezen, is TT7 voor WM6.1 en niet voor 6.5 zoals op de HD2 staat.....

Dus ik weet niet wat je hebt gekocht, maar ik denk dat je genaaid bent.

Wat je kunt doen is een illiega versie zoeken die wel werkt (check XDA forums bijv.) en dan kan je wel de kaart gebruiken die op je microSD staat.

Edit2: heeft niks met Copilot te maken dat je TT niet werkt.

[ Voor 43% gewijzigd door CRXed op 25-08-2010 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

[b][message=34578324,noline]

[...]

Start > Settings > System > Device Information (of in het nederlands als je NL software hebt)
Daar zie ik geen device id. Moet ik dan hetr serialnummer nemen, zonder de HT ? Of het iMei nummer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:56

reaL_G

G

-SaveMe- schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 13:07:
[...]

Daar zie ik geen device id. Moet ik dan hetr serialnummer nemen, zonder de HT ? Of het iMei nummer ?
install tomtom. prog openen. prog afsluiten.
open met een notepad het *.bif bestand op de root van je kaartje.
daarin staat je id.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:56

reaL_G

G

hugoxboss69 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 08:44:
[...]

Als je de orginele rom hebt geflasd ben je tevens je HSPL kwijt. Hierdoor zal het niet meer mogelijk zijn om een custom rom te instaleren.

Dus jou aanbevolen stappen zijn.

HSPL 1.66 instaleren
Task 29
Aplicatie data folder van je SD weg halen (beter is zelf hele SD fat32 formateren, maar niet per se nodig)
Radio 2.07/2.09/2.10 flashen (zoals geadviseerd in de tread op XDA)
Artemis 30 erop gooien.

Dan zou het weer als een zonnetje moeten draaien
ik zou hspl3 pakken (dus 2.08)
eerst radio flashen (2.10 of 2.12 ) dan pas task 29
en de laatste laurentius rom erop gooien. ;)

en je sd gewoon op je pc formatteren

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niknil
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-07 20:35
Ik heb zelf ook lekker lopen spelen met verschillende roms en android. Ik merk wel dat task 29 erg belangrijk is om vreemd gedrag tegen te gaan. Op zich met het opvolgen van de instructies zou alles vloeiend moeten lopen. Echter heb ik nog wel het probleem dat android af en toe raar gedrag vertoond als ik dronken ben en mijn telefoon probeer te unlocken, wat af en toe wat traag is.
Ik heb dus maar besloten lekker bij een custom winmo rom te blijven. Nu draaiend:
elegancia v1.0 final WWE (28/7)
radio 2.12.50.02_2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

reaL_G schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 13:17:
[...]

install tomtom. prog openen. prog afsluiten.
open met een notepad het *.bif bestand op de root van je kaartje.
daarin staat je id.
Ik heb geen TT en ik wil geen TT :) Er moet vast een andere manier zijn ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:57

SilencerNL

No remorse

-SaveMe- schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 14:36:
[...]

Ik heb geen TT en ik wil geen TT :) Er moet vast een andere manier zijn ...
Die Device ID is specifiek iets van Tomtom volgens mij... Kan je ons niet vertellen waar je jou device ID voor nodig hebt? Vaak gebruiken ze het imei nummer om je telefoon uniek te kunnen identificeren.

Don't dream your life, live your dreams!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:33:
Ik had de laatste weken last dat ik soms geen sms meer ontving.
Kon wel gewoon verzenden had artemis v27 draaien met orginele radio.
'Dus dacht of het ligt aan KPN of aan de radio

Heb nu geupdate naar v30 NL nu nog met originele radio (2.06.51.07)
Welke radio raden jullie het beste aan?

En wat denken jullie dat dit probleem bij KPN ligt of aan de radio ligt?
Erg vervelend probleem nader inzien ik dan denk dat mensen niet terug smsen haha.
Niemand een idee of het nou aan de radio ligt of aan KPN??

En vorige keer heb ik ook gewoon geflashed zonder hspl :)
Je kan gewoon custom roms installeren alleen voor een andere radio heb je wel hspl nodig

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2010 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoxboss69

hugoxboss69

Kawasaki ZX-10R

Verwijderd schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 16:05:
[...]

Niemand een idee of het nou aan de radio ligt of aan KPN??

En vorige keer heb ik ook gewoon geflashed zonder hspl :)
Je kan gewoon custom roms installeren alleen voor een andere radio heb je wel hspl nodig
Sir Sternas geeft in zijn draadje wel aan dat je minimaal radio 2.07 zou moeten gebruiken. Neemt natuurlijk niet weg dat er iets aan de hand kan zijn met KPN, echter kan ik je daar niet mee helpen, omdat ikzelf T-Mobile heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:52
Sinds een dag of 2 ook problemen met mijn HD2 en KPN/Hi, zoals al eerder genoemd bij het updaten van Twitter klapt Sense/Manilla eruit, proxy uitschakelen lijkt niet te werken of te helpen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

SilencerNL schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 15:55:
[...]

Die Device ID is specifiek iets van Tomtom volgens mij... Kan je ons niet vertellen waar je jou device ID voor nodig hebt? Vaak gebruiken ze het imei nummer om je telefoon uniek te kunnen identificeren.
Die heb ik nodig voor Mobile Maps 2010.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
rjvisje schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 17:38:
Sinds een dag of 2 ook problemen met mijn HD2 en KPN/Hi, zoals al eerder genoemd bij het updaten van Twitter klapt Sense/Manilla eruit, proxy uitschakelen lijkt niet te werken of te helpen..
Twitter schijnt de laatste paar dagen problemen te hebben.
Mijn HD2 loopt vast als ik twitter aan zet, de twitter app op m'n PC crashed steeds, en ook op XDA melden veel gebruikers problemen met twitter.

Oplossing, tijdelijk twitter uitzetten ;)

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 12:53
Tijdens het bellen wil je soms wel eens het volume veranderen van de speaker, zodat niet iedereen mee hoeft te luisteren.

Op mijn HD2 kan ik het geluid niet reduceren tijdens het bellen, dus de stem van diegene die mij belt. De knoppen aan de zijkant hebben hier geen invloed op.

Is inmiddels dit al mogelijk? Hoe doen jullie dit, of mag gewoon iedereen meeluisteren tijdens een telefoongesprek?

Ik heb ROM 1.66.404.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:49
HellStorm666 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 18:55:
[...]

Mijn HD2 loopt vast als ik twitter aan zet, de twitter app op m'n PC crashed steeds, en ook op XDA melden veel gebruikers problemen met twitter.

Aan de lopende band errors :/ Hoe zet je twitter uit eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
zeef schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 20:39:
[...]

Aan de lopende band errors :/ Hoe zet je twitter uit eigenlijk?
sense instellingen tabblad > gegevensdiensten

• Braamm
  • Laatst online: 11-09 16:38
HellStorm666 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 18:55:
[...]

Ik heb er maar één ochtend problemen mee gehad.... nu werkt het al weer even als een zonnetje... (ik heb niks gewijzigd)

Ik draai de laatste HTC rom (1.66 ofzo?)

• atjong
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

Dutty's V9 NLD is uit (effe goegelen op Duttys Creme de la Creme NLD). Ik zat gisteravond roms uit te proberen en kon deze niet vinden, maar hij is pas vanochtend erop gezet ;).

[ Voor 32% gewijzigd door atjong op 26-08-2010 09:30 ]

Verwijderd

CRXed schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 11:41:
[...]

Huh waar heb je die gekocht dan? Er is mij ook niks bekend over een legale TT voor de HD2.

en hier

Wat je kunt doen is een illiega versie zoeken die wel werkt (check XDA forums bijv.) en dan kan je wel de kaart gebruiken die op je microSD staat.

Als je zelf even op tomtom zoekt:
Mobile Navigatie Windows Mobile Kost €99,95
en volgens de specificaties is deze ook voor de HTC Touch HD2. (Eerste phone van HTC compatibility lijstje.

TomTom werkt wel degelijk aan vernieuwing hoor.
Toen de HD2 net uitkwam (en de HD trouwens ook) kon TomTom niet zomaar (door TomTom ondersteund) gebruikt worden, maar ondertussen al weer een tijdje wel.

• CRXed
Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 13:45:
[...]

Als je zelf even op tomtom zoekt:
Mobile Navigatie Windows Mobile Kost €99,95
en volgens de specificaties is deze ook voor de HTC Touch HD2. (Eerste phone van HTC compatibility lijstje.

TomTom werkt wel degelijk aan vernieuwing hoor.
Toen de HD2 net uitkwam (en de HD trouwens ook) kon TomTom niet zomaar (door TomTom ondersteund) gebruikt worden, maar ondertussen al weer een tijdje wel.
De links die ik postte zijn ook van TT zelf, dus lekker tegenstrijdige informatie op de site dan!

• CRXed
Mensen die problemen hebben met Twitter/Peep
Mikey5times schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 14:11:
[...]

Ik had gisteren dezelfde problemen die jij beschrijft, ik dacht ook eerst dat er door android bepaalde winmo bestanden corrupt waren.

Ik merkte echter dat na een softreset alles goed werkte, totdat ik de twittertab wilde updaten, en dan kreeg ik weer dezelfde problemen. Het probleem was dus dat de cache van de htc twitter applicatie helemaal vol zat, die wordt dom genoeg niet automatisch geleegd.

De oplossing: ga met de file-explorer naar Temp\TwitEng\Db en Temp\TwitEng\Cache en verwijder uit die mappen alle bestanden. Ik had wel eerst sense uitgeschakeld voordat ik dit deed. Bij mij waren de problemen in winmo meteen opgelost.

Zie ook hier.

• Livia
  • Laatst online: 17-10-2022

Livia

Sleep

MMS!
Als ik een MMS verstuur past mijn HD2 de foto aan naar 50kb. Ik kan tot 300kb versturen. Kan ik ergens instellen dat de foto's aangepast worden naar bv 200kb :9~ .

mvg

Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Volgens mij als je in de SMS lijst zit, kan je naar opties, en dan kan je daarna nóg een keer naar opties om de MMS instellingen te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Nu online
CRXed schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 11:41:
[...]

en hier

http://www.pdashop.nl/pro...vigation-pack-europa.html

Heb al een email ontvangen van Tomtom en het blijkt dat ik een bestandje moet vervangen op het SD kaartje en dan moet die werken. Morgen proberen.

http://www.tomtom.com/nl_...phone/#tab:specifications

Compatibiliteit

HTC HTC HD 2

Edit: toch lukt het maar niet. Het zogenaamde bestandje wat ik moet downloaden, unzippen en plakken, is beschadigd? Zowel op de site van Tomtom als die van waar ik de fone heb gekocht :(

Op mn pc nog een keer gedownload en nu komen ze wel goed binnen. Als ik echter de bestanden kopieer en in het sd kaartje zet, geeft tomtom nog steeds aan dat navigator niet geschikt is voor dit device.
Pda-shop gebeld en de technische dienst belt me nog terug.
Wat een gezeik zeg.

[ Voor 16% gewijzigd door Ferry34 op 27-08-2010 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
atjong schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 09:06:
Dutty's V9 NLD is uit (effe goegelen op Duttys Creme de la Creme NLD). Ik zat gisteravond roms uit te proberen en kon deze niet vinden, maar hij is pas vanochtend erop gezet ;).
Welke versie Radio zit erin? Staat niet in de releasenotes...

Weet iemand de vodafone 1.43 rom te vinden? Ik zoek me rot...

Al gevonden. Moest 1.66 hebben....

[ Voor 13% gewijzigd door Kenny_026 op 27-08-2010 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valleyman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:05
kbloem schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 08:26:
[...]

Welke versie Radio zit erin? Staat niet in de releasenotes...
Er zit ook geen radio versie ingebakken in deze ROM. Zie *knip* linken naar custom roms staan we niet toe, zie ook het lokale beleid

[ Voor 21% gewijzigd door pven op 27-08-2010 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtbonep
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 23:14
edtbonep schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 10:02:
Ik heb regelmatig het probleem dat als ik 's ochtends mijn HD2 van de oplader af haal het toestel erg warm is en ook helemaal vastgelopen is.
Het enige wat dan nog rest is een soft reset.
Is dit een bekend probleem?
Ik heb standaard ROM 1.66.404.1
Ben ik nu écht de enige met dit probleem tussen al die HD2-bezitters? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

edtbonep schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:31:
[...]

Ik heb er iig nooit last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Ik ook niet.
Wat is je HD2 allemaal aan het doen 's nachts? Syncen, Wifi, enz....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtbonep
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 23:14
CRXed schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:59:
Ik ook niet.
Wat is je HD2 allemaal aan het doen 's nachts? Syncen, Wifi, enz....?
Wifi staat uit en syncen doet ie dan ook niet.
Het enige wat aanstaat is email, internet en uiteraard de telefoonverbinding.
Overdag heb ik er nooit last van, alleen soms 's nachts als ie aan de oplader zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Laatst online: 29-08 22:14

RaJitsu

B.S.U.R.

Klinkt ook voor mij niet herkenbaar.
Van internetactiviteit wordt je toestel wel warm. Is hij niet iets de hele tijd aan het syncen? Heb je misschien de hele tijd een 'H'-icoontje in je taakbalk staan? Maar dan nog zijn die vastlopers wel raar.

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livia
  • Laatst online: 17-10-2022

Livia

Sleep

Ik speel graag een spelletje klaverjassen op mijn HD2. Is dit er ook voor android?

Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
edtbonep schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:31:
[...]

Ik had een vergelijkbaar iets, het heet worden iig.
Wat ik heb gedaan: Advanced Config geinstalleerd en bij energiebeheer alles op recommended gezet.

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

HellStorm666 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 21:38:
[...]

Ik had een vergelijkbaar iets, het heet worden iig.
Wat ik heb gedaan: Advanced Config geinstalleerd en bij energiebeheer alles op recommended gezet.
Ook de SD card ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
ja, ook die. of zelfs... JUIST die. mijn warmte en accu probleem was nl. weg als de SD er uit was.

[ Voor 21% gewijzigd door HellStorm666 op 27-08-2010 23:20 ]

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jkoorevaar
  • Laatst online: 19-06-2024
Livia schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 21:37:
Ik speel graag een spelletje klaverjassen op mijn HD2. Is dit er ook voor android?
En dat vraag je in een HD2 windows mobile forum????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-SaveMe- schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 18:36:
[...]

Die heb ik nodig voor Mobile Maps 2010.....
Installeer MM 10, dan krijg je als je je nav. opstart en je gaat activeren vanzelf je toestel ID te zien... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Ik ben net tegen een tekortkoming aangelopen van Windows Mobile. Contactpersonen mogen niet geboren zijn voor 01-01-1941. Van oudere mensen kan je namelijk niet de verjaardag invullen. Ik wilde de verjaardag van mijn Oma namelijk invullen, maar omdat die uit '35 komt is dit domweg onmogelijk. Dit terwijl je 2035 wel als geboortejaar op kan geven 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4tune
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-09 21:10
Tarabass schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 19:13:
Ik ben net tegen een tekortkoming aangelopen van Windows Mobile. Contactpersonen mogen niet geboren zijn voor 01-01-1941. Van oudere mensen kan je namelijk niet de verjaardag invullen. Ik wilde de verjaardag van mijn Oma namelijk invullen, maar omdat die uit '35 komt is dit domweg onmogelijk. Dit terwijl je 2035 wel als geboortejaar op kan geven 8)7
misschien moet je hier eens een kijkje nemen

www.leeftijdsdiscriminatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tarabass schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 19:13:
Hoe staat je datumformaat?
als ik kijk naar je symptomen staat het jaardeel op YY. Als je die op YYYY zet zouden je problemen over moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Verwijderd schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 11:58:
[...]

Hoe staat je datumformaat?
als ik kijk naar je symptomen staat het jaardeel op YY. Als je die op YYYY zet zouden je problemen over moeten zijn.
Datumformaat? Kan ik dat zelf instellen dan, en waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 22:38
Pfff is nix bijzonders aan. Had een HTC Mozart, weggedaan omdat WP7 nix voor mij aan te bieden had....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 16:06
Gisteravond is mij het gene gebeurt wat niemand wil overkomen met een hd2.. Heb hem op de grond laten vallen, Resultaat: rechts onder hoek uit het touchscherm en 2 barsten.

Dus nu maar twijfelen van zelf repareren of laten doen.,.,

Zijn de touchsreens gewoon los te koop?? (origenele van htc zelf?_link?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xmoo schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 12:55:
[...]

Pfff is nix bijzonders aan. Had een HTC Mozart, weggedaan omdat WP7 nix voor mij aan te bieden had....
Er zijn op dit moment ook geen apps en die bepalen toch wel in grote mate of een OS slaagt.
Maar ik ben van mening dat de UI suf uitziet. Teveel rechthoekig. Dat is toch niet meer van deze tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ola,

Is er een prg die bijv. automatisch de bleutooth aan/uit kan zetten als hij bijv. extern wordt opgeladen???

Ik gebruik nl. alleen mijn BT al ik hem in de houder heb in de auto icm Parrot. Nu moet ik iedere keer BT handmatig aan- en uitzetten. (ivm accu)

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNightmare
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-10-2023
sk0o schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 14:37:
Gisteravond is mij het gene gebeurt wat niemand wil overkomen met een hd2.. Heb hem op de grond laten vallen, Resultaat: rechts onder hoek uit het touchscherm en 2 barsten.

Dus nu maar twijfelen van zelf repareren of laten doen.,.,

Zijn de touchsreens gewoon los te koop?? (origenele van htc zelf?_link?)
Zelf fixen heb ik geen ervaringen mee. Maar als je hem laat maken, doe dit niet bij Dynafix (officiële reparateur van HTC).
Moet je maar even googlen op "hd2 digitizer" of "hd2 glasplaat" oid. Kom je vanzelf wel winkeltjes tegen die het ook doen.
Door Dynafix word je namelijk genaaid, die beweren dat die glasplaat niet los te bestellen of te repareren is en vervangen vervolgens meteen heel je scherm (dus ook het LCD). Resultaat: rekening van 264 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 16:06
XNightmare schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 16:22:
[...]

Zelf fixen heb ik geen ervaringen mee. Maar als je hem laat maken, doe dit niet bij Dynafix (officiële reparateur van HTC).
Moet je maar even googlen op "hd2 digitizer" of "hd2 glasplaat" oid. Kom je vanzelf wel winkeltjes tegen die het ook doen.
Door Dynafix word je namelijk genaaid, die beweren dat die glasplaat niet los te bestellen of te repareren is en vervangen vervolgens meteen heel je scherm (dus ook het LCD). Resultaat: rekening van 264 euro...
Oké, had al wat over dynafix gelezen,. heb via google een touchsreen los kunnen vinden. Ga hem er zelf inzetten,. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNightmare
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-10-2023
sk0o schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 16:41:
[...]

Oké, had al wat over dynafix gelezen,. heb via google een touchsreen los kunnen vinden. Ga hem er zelf inzetten,. 8)
Ben benieuwd, laat maar weten hoe het is afgelopen ;)
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.