edtbonep schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 10:02:
Ik heb regelmatig het probleem dat als ik 's ochtends mijn HD2 van de oplader af haal het toestel erg warm is en ook helemaal vastgelopen is.
Het enige wat dan nog rest is een soft reset.
Is dit een bekend probleem?
Weet je zeker dat ie vast zit? Ik heb nl ook zoiets maar mijn probleem was dat door oververhitting het touchscreen niet meer correct reageert op aanraking.
Ik dacht een tijdje dat WM de boosdoener was door te crashen/hangen (klinkt aannemelijk, toch?

) maar na een tijdje werd duidelijk dat het dat niet was. Als ik nl direct reset en op m'n pin scherm kom, dan deed het scherm raar. Ik kon alleen de linker kant gebruiken (waar 1 47 en zo zit) en elke aanraking elders reageerde hij niet meer op of hij deed alsof het op die hoogte helemaal links was. Nog een reset en zelfde probleem, het ging alleen "weg" als ik de batterij er een tijdje uit liet (en hij dus gewoon afkoelde).
Aangezien ik al een tijdje uitgebreid android aan't testen ben en die nog wel eens warm wil worden begon ik er steeds meer last van te krijgen. Schijnbaar initialiseert het touchscreen (digitizer) elke keer opnieuw als je uit sleep het scherm aan zet, dus als ik ff lekker bezig was en het scherm ging uit om wat voor reden dan ook, dan moest ik hem eerst afkoelen (blazen, lol) voordat ik weer normaal gebruik kon maken van het scherm. Eigenlijk ben ik er dankzij android achtergekomen omdat daar de (froyo) lockscreen van helemaal links naar rechts gaat en het lockscreen in WM van het midden naar links/rechts. In WM reageerde hij dan helemaal niet meer en daarom leek het alsof ie hing.
Ik had gelezen dat het een enigszins bekend probleem is met de vroege HD2's (mijne is van november/december) dus ben ik maar voor m'n garantie gegaan. Aangezien ik hem daarvoor natuurlijk helemaal stock moet hebben heb ik em teruggeflasht naar 1.66 met default radio etc (de SD flash methode) en ook in stock had ik hetzelfde probleem als ik bv wat youtube dingen bekijk. Als ik hem oplaad + iets doe is het eigenlijk altijd meteen raak.
Hij's vandaag opgehaald door de koerier van HTC en ik schijn hem ongeveer 2 weken kwijt te zijn. Hopelijk niet langer

. Nu terug op m'n oude P4350 (Herald), zelfs met een WM 6.5 ROM is toch wel beetje behelpen

. Ik mis m'n 4.3" scherm, snapdragon, HSPA en alles wat de HD2 de HD2 maakt nu al

.