Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maximus1 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 17:11:
Al eens geprobeerd om HSPL te verwijderen en gewoon de HTC loader te gebruiken? Dan kun je alleen nog een originele rom gebruiken maar probeer het is.
HSPL verwijderen?

Tja, weet niet wat je daar precies mee bedoelt, maar als je de originele rom van de HTC site download dan word je bootloader of ehhhh spl toch ook meteen gedowngrade ofniet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 12:46
Verwijderd schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 17:19:
[...]

HSPL verwijderen?

Tja, weet niet wat je daar precies mee bedoelt, maar als je de originele rom van de HTC site download dan word je bootloader of ehhhh spl toch ook meteen gedowngrade ofniet?
Ja en Nee, je moest eerst je SPL "kraken" zoals je weet. hier definitie:
Als je een orginele rom via je usb hebt geinstalleerd dan blijft de HSPL staan. Als je het via je SD kaart doet niet. Zie onder een mooie video hierover :)

SPL - Secondary Program Loader: Loads the actual OS. (The SPL is what lets you flash the different aspects of your device, however the stock SPL is 'CID Locked' which means only official releases from HTC can be installed.

HSPL - A 'custom' SPL created by the dark forces team (bepe and cotulla), this is CID Unlocked and it lets you install custom roms and flash any radio. The reason it is called 'Hard' is because it stays on your device after a flash, unlike 'Soft' SPL which is removed after a flash.

Uninstall de HSPL zodat je gewoon de Stock SPL weer hebt en flash dan een officiele rom van HTC zelf.

Uitleg hierover een mooie video :D

YouTube: How to uninstall HSPL (HardSPL) from the HTC HD2 (Leo)

Succes en ik hoop dat dit gaat lukken. Dan kan je iig je telefoon weer gebruiken :D

[ Voor 6% gewijzigd door maximus1 op 17-08-2010 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whehe, thanks! Ga ik vanavond na het voetbal kijken maar ff doen, tegenwoordig een dagtaak kwijt aan het kijken op welke wijze ik 'm weer aan de praat kan krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:06
HSPL heeft die er al op, hij moet gewoon de SD Card volledig wissen via windows FAT32 (dus niet snel), en het liefst via een cardreader. Daarna een originele HD2 rom (versie 1.66) uitpakken vanuit de EXE. Pak het bestand RUU_signed.nbh, en hernoem hem naar LEOIMG.nbh
Zet dat bestand op je SD Card, en restart je telefoon met de onderste geluidstoets ingedrukt todat je dat grijze scherm krijg. Volg nu de aanwijzingen en je hebt weer de standaard SPL en standaard rom.

[ Voor 5% gewijzigd door Barfman op 17-08-2010 20:17 ]

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2stimpy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:40
jappas schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 10:24:
Misschien is het al wel voorbij gekomen in een van de vorige topics, maar ik kan het niet zo snel vinden.

Ik zou willen weten of het mogelijk is om de toon uit te zetten die de telefoon geeft als je een nummer intoetst als je wil bellen. Ik wordt nu namelijk helemaal gestoord van zo'n harde tuut elke keer als ik een toets in druk. Kan iemand me vertellen of (vast wel toch?) en zo ja, hoe dit kan?
Ik doe dat door het systeem volume op uit te zetten, ik denk alleen niet dat dit de juiste oplossing is. Maar het werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2stimpy schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:22:
[...]

Ik doe dat door het systeem volume op uit te zetten, ik denk alleen niet dat dit de juiste oplossing is. Maar het werkt wel.
Ga in sense naar "instellingen"
selecteer rechtsonder "menu" naar "meer".
Selecteer "persoonlijk"
Selecteer "telefoon"
Selecteer tabblad telefoon
Kies toetsenblok "uit"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-SaveMe- schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 17:09:
[...]

Thanks! Zegt me zo niks. Zijn dat maps voor Navigon of is dat andere nav software. Zal eens zoeken in de usual places!

EDIT: andere nav software zie ik...

Overigens heeft de registry tweak voor de idle data disconnect bij mij niet gewerkt... dus daar moet ik nog wat anders op vinden. Ben ook nog steeds bezig met het verbruik van de battery te tweaken.
Navigon vreet ieg stroom, dat kan ik echt niet fatsoenlijk zonder power kabel gebruiken, terwijl op mijn oude touch pro ik met gemak 2 uur kon tomtommen op de batterij ... 8)
Vind Sygic 10 mooier werken dan TT.. battery drain weet ik eigenlijk niet omdat ik de HD2 altijd aan de lader heb in de auto... maar 2 ur moet kunnnen... kan met volle batterij ook een film in HD (bijv. Avatar) kijken en heb dan nog meer dan genoeg % over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtbonep
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 23:14
Ik heb regelmatig het probleem dat als ik 's ochtends mijn HD2 van de oplader af haal het toestel erg warm is en ook helemaal vastgelopen is.
Het enige wat dan nog rest is een soft reset.
Is dit een bekend probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kjiratsiekoedel
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-09 00:14
Ik heb nu Swype op mijn telefoon, werkt leuk!

Alleen vraag ik mij af of en hoe er een nederlandse dictionary in kan worden gezet?
Ik heb wel een *.txt file, maar ik heb geen idee hoe deze moet worden toegevoegd. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:21

HollovVpo1nt

I like gadgets

edtbonep schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 10:02:
Ik heb regelmatig het probleem dat als ik 's ochtends mijn HD2 van de oplader af haal het toestel erg warm is en ook helemaal vastgelopen is.
Warm ja, vastloper nee.
Welke ROM draai je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtbonep
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 23:14
HollovVpo1nt schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 11:38:
[...]

Warm ja, vastloper nee.
Welke ROM draai je?
Gewoon standaard ROM 1.66.404.1

Ik heb er eigenlijk alleen af en toe last van na een hele nacht opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0wl
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-01 17:22
Voor mensen die last hebben van een te gevoelig touch screen:
http://pocketnow.com/soft...pocketnow+(pocketnow.com)

Heb 'm zelf ook al op verschillende ROM's geinstalleerd en telkens ging het typen etc. beter ;)

Verder heb ik nu Dutty's CDLC v7 draaien :) Werkt wel vlotjes! Het is me ook opgevallen dat de sense voor windows mobile, meer en meer op die van android gaat lijken :) Zo zijn er bijv. gekleurde icoontjes toegevoegd aan de slider bar bij de music player en contact list.

Zijn er hier nog mensen die stiekem zitten te twijfelen of ze hun HD2 zouden verpatsen en vervolgens voor de Desire HD gaan? :9

[ Voor 3% gewijzigd door Pyr0wl op 18-08-2010 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paling1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Paling1

R 8.5

Pyr0wl schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 15:06:
Voor mensen die last hebben van een te gevoelig touch screen:
http://pocketnow.com/soft...pocketnow+(pocketnow.com)

Heb 'm zelf ook al op verschillende ROM's geinstalleerd en telkens ging het typen etc. beter ;)

Verder heb ik nu Dutty's CDLC v7 draaien :) Werkt wel vlotjes! Het is me ook opgevallen dat de sense voor windows mobile, meer en meer op die van android gaat lijken :) Zo zijn er bijv. gekleurde icoontjes toegevoegd aan de slider bar bij de music player en contact list.

Zijn er hier nog mensen die stiekem zitten te twijfelen of ze hun HD2 zouden verpatsen en vervolgens voor de Desire HD gaan? :9
Welke Manilla(sense) versie sit er in die ROM die jij gebruikt? Ik heb 2.5.2016 in mijn L26 ROM...

Ik heb net een filmpje zitten kijken van de Desire HD, en die is inderdaad wel heel erg mooi. Het lijkt wel een iets verder doorontwikkelde HD2 met Android erop...
Wel een hebbedingetje.... :9 :Y :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0wl
Paling1 schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 15:24:
[...]

Welke Manilla(sense) versie sit er in die ROM die jij gebruikt? Ik heb 2.5.2016 in mijn L26 ROM...

Ik heb net een filmpje zitten kijken van de Desire HD, en die is inderdaad wel heel erg mooi. Het lijkt wel een iets verder doorontwikkelde HD2 met Android erop...
Wel een hebbedingetje.... :9 :Y :9~
Ik zit blijkbaar op Sense 2.2.2018 :) En ik moet zeggen, ik ben best tevreden van deze sense, enig minpuntje is, dat op het home scherm, geen "balk" meer is bovenaan waar je provider staat vermeld. Beetje wennen.

En als ik het goed heb, is er ondertussen al een een versie 29 te vinden van laurentius rom's ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:15
kjiratsiekoedel schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 10:44:
Ik heb nu Swype op mijn telefoon, werkt leuk!

Alleen vraag ik mij af of en hoe er een nederlandse dictionary in kan worden gezet?
Ik heb wel een *.txt file, maar ik heb geen idee hoe deze moet worden toegevoegd. Iemand tips?
http://forum.xda-develope...eea8af10820c7722&t=753899

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paling1
  • Niet online

Paling1

R 8.5

Pyr0wl schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 16:15:
[...]

Ik zit blijkbaar op Sense 2.2.2018 :) En ik moet zeggen, ik ben best tevreden van deze sense, enig minpuntje is, dat op het home scherm, geen "balk" meer is bovenaan waar je provider staat vermeld. Beetje wennen.

En als ik het goed heb, is er ondertussen al een een versie 29 te vinden van laurentius rom's ^^
Ik denk dat je in de war bent met Artemis... Die zit nu op 29.5 btw...

Ik heb nu 'Laurentius26 GoldEdition V3.4 Stock' draaien... Draait OK, maar mijn HD2 is volgens mij gaar (gekraak en geruis op de lijn).
Dit is mijn 2e L26 ROM, en die doen het gewoon goed. Heb nog geen andere ROM's uitgeprobeerd overigens... Alleen stock en L26.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0wl
Paling1 schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 16:48:
[...]

Ik denk dat je in de war bent met Artemis... Die zit nu op 29.5 btw...

Ik heb nu 'Laurentius26 GoldEdition V3.4 Stock' draaien... Draait OK, maar mijn HD2 is volgens mij gaar (gekraak en geruis op de lijn).
Dit is mijn 2e L26 ROM, en die doen het gewoon goed. Heb nog geen andere ROM's uitgeprobeerd overigens... Alleen stock en L26.
Ah, dat kan zijn! :D Er zijn ook zoveel ROMS beschikbaar tegenwoordig, damn.

Heb je btw al een nieuwe radio geflashed? Misschien dat je gekraak en geruis dan verholpen is, grotendeels dan toch :) HTC staat nu niet bepaald bekend omwille van belkwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paling1
  • Niet online

Paling1

R 8.5

Pyr0wl schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 16:59:
[...]

Ah, dat kan zijn! :D Er zijn ook zoveel ROMS beschikbaar tegenwoordig, damn.

Heb je btw al een nieuwe radio geflashed? Misschien dat je gekraak en geruis dan verholpen is, grotendeels dan toch :) HTC staat nu niet bepaald bekend omwille van belkwaliteit.
Ik heb er inmiddels een stuk of 6 geprobeerd, andere SIM-kaart en 2 verschillende ROM's, en het maakt helaas allemaal geen zak uit....
Het was wel goed, maar 2 weken geleden was er ineens een hoop geruis en gekraak tijdens het telefoneren. Maakt niet uit of het inkomend of uitgaande gesprekken zijn...
Ik moet nog effe een stock ROM flashen om te kijken of het dan misschien wel werkt, en anders moet ie weg voor reparatie... Maar daar wacht ik effe mee tot ik weer terug ben van vakantie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil me eens gaan verdiepen in het twitteren via de HD2, wat is nu het beste programma voor te twitteren, betaald of gratis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0wl
Verwijderd schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 17:15:
ik wil me eens gaan verdiepen in het twitteren via de HD2, wat is nu het beste programma voor te twitteren, betaald of gratis?
de HD2 heeft toch zijn eigen Twitter applicatie, HTC Peep?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
Verwijderd schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 17:15:
TouchTwit! Veel beter en uitgebreider dan Peep.

Te vinden op de nieuwsgroepen (of stuur me een berichtje ;))

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:38

Termy

valt er nog wat te fragge?

edtbonep schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 10:02:
Weet je zeker dat ie vast zit? Ik heb nl ook zoiets maar mijn probleem was dat door oververhitting het touchscreen niet meer correct reageert op aanraking.

Ik dacht een tijdje dat WM de boosdoener was door te crashen/hangen (klinkt aannemelijk, toch? ;)) maar na een tijdje werd duidelijk dat het dat niet was. Als ik nl direct reset en op m'n pin scherm kom, dan deed het scherm raar. Ik kon alleen de linker kant gebruiken (waar 1 47 en zo zit) en elke aanraking elders reageerde hij niet meer op of hij deed alsof het op die hoogte helemaal links was. Nog een reset en zelfde probleem, het ging alleen "weg" als ik de batterij er een tijdje uit liet (en hij dus gewoon afkoelde).

Aangezien ik al een tijdje uitgebreid android aan't testen ben en die nog wel eens warm wil worden begon ik er steeds meer last van te krijgen. Schijnbaar initialiseert het touchscreen (digitizer) elke keer opnieuw als je uit sleep het scherm aan zet, dus als ik ff lekker bezig was en het scherm ging uit om wat voor reden dan ook, dan moest ik hem eerst afkoelen (blazen, lol) voordat ik weer normaal gebruik kon maken van het scherm. Eigenlijk ben ik er dankzij android achtergekomen omdat daar de (froyo) lockscreen van helemaal links naar rechts gaat en het lockscreen in WM van het midden naar links/rechts. In WM reageerde hij dan helemaal niet meer en daarom leek het alsof ie hing.

Ik had gelezen dat het een enigszins bekend probleem is met de vroege HD2's (mijne is van november/december) dus ben ik maar voor m'n garantie gegaan. Aangezien ik hem daarvoor natuurlijk helemaal stock moet hebben heb ik em teruggeflasht naar 1.66 met default radio etc (de SD flash methode) en ook in stock had ik hetzelfde probleem als ik bv wat youtube dingen bekijk. Als ik hem oplaad + iets doe is het eigenlijk altijd meteen raak.

Hij's vandaag opgehaald door de koerier van HTC en ik schijn hem ongeveer 2 weken kwijt te zijn. Hopelijk niet langer :). Nu terug op m'n oude P4350 (Herald), zelfs met een WM 6.5 ROM is toch wel beetje behelpen :o. Ik mis m'n 4.3" scherm, snapdragon, HSPA en alles wat de HD2 de HD2 maakt nu al :).

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

• maximus1
Vond dit stukje hieronder, en het klopt allemaal wat hij zegt maar hij bekijkt het wel van een mooie kant :)

Bedenk er ook bij dat de telefoon al bijna 1 jaar word ^^

""When released, the HTC HD2 was a device for the ages. This new technology had something no other phone had, and much to my surprise, that statement still stands true for the most part with today’s new hardware. I have been trying to replace my HD2 with a more modern and newly released device. Now you may ask why? Well apparently I might have listened to a bit too much music and now my HD2’s 3.5mm headphone jack does not work properly. Now back to the story. I looked at all the new devices from Android to Android (no new Windows Phone device coming out anytime soon, Only WP7). I looked at the Samsung Vibrant for T-mobile and figured out while its new, it still pretty much mimics the HD2 but does not bring along the dual LED flash or the non buggy software. I looked at the Desire, but it does not have T-mobile 3G and the hardware is pretty similar to the HD2 except for the small screen.

After all this, it hit me. The HD2 was not made to just replace the HD1. It must have been made as HTC’s final device for Windows Mobile 6.5, and they wanted something that will never get old. I mean the spec sheet is still pretty hard to beat even with more advanced technology out there, and it still looks very sleek and slim.

At the end of the day, if you want to stick with WM6.5, it seems HTC gave you all they got and put everything into the perfect final device. Now let’s hope they do the same for the HD3 (which I should be buying if it looks sick). My HD2 is still in my pocket, it cannot be replaced at the moment with any current hardware out there.""

Verwijderd

maximus1 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 00:04:
Vond dit stukje hieronder, en het klopt allemaal wat hij zegt maar hij bekijkt het wel van een mooie kant :)

Bedenk er ook bij dat de telefoon al bijna 1 jaar word ^^

""When released, the HTC HD2 was a device for the ages.......My HD2 is still in my pocket, it cannot be replaced at the moment with any current hardware out there.""
Artikel komt van wmpoweruser.com. En is in mijn ogen niet geheel onafhankelijk. Voorkeuren worden nadrukkelijk naar voren geschoven. Hij heeft het over non buggy software? WM6.5 is zeker niet non buggy.
Hij vermeld dat zijn headphone jack stuk is en gaat er makkelijk overheen, feit is wel al binnen 1 jaar. Niet echt robuust. HTC desire heeft een kleiner scherm, maar wel oled....
Niks vermeldt over die belachelijke bult achter (in mijn ogen een echte misser)

• kjiratsiekoedel
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-09 00:14
Swype dutch werkt top!

Tweede ding nu: ik heb geen mobiel internet meer... (t-mobile). Ik heb wel maximaal verbinding en hij zegt dat 3G 'beschikbaar is, maar niet verbonden'. Dit heeft wel gewerkt en volgens mij heb ik geen instellingen veranderd. Kan iemand mij op weg helpen?

• Delirius
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:49
Gebruik momenteel *knip* zie het lokale beleid voor het waarom en deze werkt echt fantastisch!! Cookies HomeTabEditor en tevens Swype ingebouwd (beiden zijn ook uit te zetten overigens). Werkt erg vloeiend, batterijduur degelijk en ik heb zelf de indruk, maar dat kan ook aan mij liggen, dat de Radio-versie (2.1250.02_2) beter functioneert.

Aanrader!!!

[ Voor 14% gewijzigd door pven op 19-08-2010 21:09 ]

Verwijderd

Hallo,

Laatst heb ik copilot gebruikt met de trial. Nu is deze verlopen en heb ik deze via de verkenner verwijderd.
Nu staat alleen nog het pictogram in mijn menu. Dit is ook zo voor 2 andere programma's.
Weet iemand een makkelijke manier om deze pictogrammen te verwijderen?

• Delirius
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:49
Verwijderd schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 08:51:
Hallo,

Laatst heb ik copilot gebruikt met de trial. Nu is deze verlopen en heb ik deze via de verkenner verwijderd.
Nu staat alleen nog het pictogram in mijn menu. Dit is ook zo voor 2 andere programma's.
Weet iemand een makkelijke manier om deze pictogrammen te verwijderen?
Meest makkelijke is volgens mij om via de verkenner (totalcmd) naar je Windows map te gaan en dan bij dir Start Menu te zoeken naar je snelkoppeling en hem daar deleten. Of dat de meest nette manier is laat ik even in het midden :)

Verwijderd

Barfman schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:16:
HSPL heeft die er al op, hij moet gewoon de SD Card volledig wissen via windows FAT32 (dus niet snel), en het liefst via een cardreader. Daarna een originele HD2 rom (versie 1.66) uitpakken vanuit de EXE. Pak het bestand RUU_signed.nbh, en hernoem hem naar LEOIMG.nbh
Zet dat bestand op je SD Card, en restart je telefoon met de onderste geluidstoets ingedrukt todat je dat grijze scherm krijg. Volg nu de aanwijzingen en je hebt weer de standaard SPL en standaard rom.
Dat is allang gedaan, zie link die ik poste, maar ook dat werkt(e) niet :(.
Ben nog steeds ten einde raad :(

• Frogy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-01 15:37
Ik heb sindskort mn email op mn hd2 en maak gebruik van IMAP.
ik heb een aantal submappen hier in staat in mn postvak in. deze mappen dowdload hij wel echter de berichten die er in staan niet,

ik had hiervoor een htc touch pro en kon aanvinken welke mappen hij moest synchroniseren, ik kan dit echter niet meer terug vinden.

weet iemand waar ik dit kan installen, al gezocht onder instellingen maar niets kunnen vinden
thnx

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Als ik deze telefoon met 200-abo online bestel bij Vodafone, is hij dan branded. In de winkel wisten ze mij dit (uiteraard) niet te vertellen. Bij t-mobile is hij bij een 25-abo al gratis en onbranded, maar is t-mobile wel te vergelijken met vodafone?

• jappas
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:02
Verwijderd schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:35:
[...]

Ga in sense naar "instellingen"
selecteer rechtsonder "menu" naar "meer".
Selecteer "persoonlijk"
Selecteer "telefoon"
Selecteer tabblad telefoon
Kies toetsenblok "uit"
Kijk, dat zocht ik, bedankt :).

Overingens is dit misschien niet helemaal de goede plek, maar toch eventjes. Het is als ik het goed begrijp mogelijk om Android naast WM te draaien zonder verlies van de data op je geheugenkaart. Is deze data (met name muziek) dan ook vanuit zowel Android als WM te benaderen?

Als dat zo is moeten we maar eens aan het experimenteren ^^.

• jswinkels
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 23:23
jappas schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 10:34:
[...]

Kijk, dat zocht ik, bedankt :).

Overingens is dit misschien niet helemaal de goede plek, maar toch eventjes. Het is als ik het goed begrijp mogelijk om Android naast WM te draaien zonder verlies van de data op je geheugenkaart. Is deze data (met name muziek) dan ook vanuit zowel Android als WM te benaderen?

Als dat zo is moeten we maar eens aan het experimenteren ^^.
Ja, wanneer je android gewoon op je huidige sd-kaart zet, zijn de muziek, films en afbeeldingen gewoon binnen Android gebruiken.

Overigens ben ik erg tevredeen over de Androidversies die via XDA te krijgen zijn. Het loopt allemaal erg snel en vooral de apps binnen Android zijn super.

• BastiaanCM
kjiratsiekoedel schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 06:54:
[...]

Swype dutch werkt top!

Tweede ding nu: ik heb geen mobiel internet meer... (t-mobile). Ik heb wel maximaal verbinding en hij zegt dat 3G 'beschikbaar is, maar niet verbonden'. Dit heeft wel gewerkt en volgens mij heb ik geen instellingen veranderd. Kan iemand mij op weg helpen?
Wellicht is je gegevensverbinding uitgezet. Klik dus bovenin op 3G icoontje -> Nog een keer het icoontje die nu rechts staat -> en zet de gegevensverbinding aan.

Mocht dat niet werken, stel hem opnieuw in;
Bovenin op 3G klikken -> klik op het icoontje rechts van 3G T-Mobile NL -> Klik op "Gegevensverbinding" -> Als het goed is staat dat al goed, (NL & T-Mobile) OK -> Verder gaan -> JA -> Gereed -> Dan kom je weer terug bij het menu van draadloze bediening, klik daar op aan.

• TheTeek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:59

TheTeek

TheTeek

Tarabass schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 09:52:
Als ik deze telefoon met 200-abo online bestel bij Vodafone, is hij dan branded. In de winkel wisten ze mij dit (uiteraard) niet te vertellen. Bij t-mobile is hij bij een 25-abo al gratis en onbranded, maar is t-mobile wel te vergelijken met vodafone?
Ik heb zelf een "Vodafone" HD2 overgenomen van iemand, deze was unbranded, geen enkele verwijzing op de doos en of aan de behuizing van de HD2 zelf, alleen bij het opstarten zie je in plaats van de HTC boot logo een vet rood vodaphone logo, maar met een Hardspl en een andere ROM erop was dat ook verdwenen.
De telefoon was ook niet simlocked.

enig verschil is wel dat wanneer je een officiële ROM/update van de HTC site wil downloaden je moet kiezen voor de vodafone ROM, bij het valideren van je serienummer weigert HTC de toegang tot de originele HTC ROM.

No one knows what TheTeek is

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:24
Verwijderd schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 09:03:
[...]

Dat is allang gedaan, zie link die ik poste, maar ook dat werkt(e) niet :(.
Ben nog steeds ten einde raad :(
Misschien kun je het met MTTY proberen en dan de bovenste post van deze http://forum.xda-develope...ighlight=task#post6518964 pagina. Misschien ook handig
om eerst nog een task 28 te doen. Daarna proberen een radio te flashen. Succes!

[ Voor 3% gewijzigd door OkeOkeOke op 19-08-2010 13:24 ]

• XNightmare
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-10-2023
Vorige week mijn toestel dat gevallen was ter reparatie opgestuurd. Glasplaat was gebarsten, LCD display was nog wel heel, en touchscreen reageerde nog wel ondanks dat het volledig gebarsten was.
Nu heb ik vandaag de prijsopgave van 267 euro binnen gekregen... Dit was wel even schrikken, zeker nadat ik prijzen van rond de 140 euro heb gehoord van mensen hier op tweakers die hetzelfde hadden.
Ik heb vandaag maar even gebeld voor nadere toelichting en er zou navraag gedaan worden.
Hierop kreeg ik dit mailtje terug:

"Naar aanleiding van ons gesprek van vanmorgen kan ik u het volgende melden.
Ik heb navraag gedaan bij de reparatie afdeling wat betreft de vervanging van het display.
Zij hebben mij de terugkoppeling gegeven dat het window dat u bedoelde en het display 1 geheel is. Dus dat glaasje kan niet los besteld worden.
Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd."

Nu ga ik maar een mailtje terugsturen waarom in godsnaam derden dit "glaasje" wel los hebben, en het bedrijf dat notabene de reparaties voor de fabrikant doet dit niet zou kunnen.
En dan mogen ze mij ook wel even uitleggen hoe ze dit bij andere mensen die hun toestel hebben laten vallen hebben opgelost...
Iemand nog tips, of die misschien een specificatie van zijn rekening zou kunnen geven?

• tomblack
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-07 00:53
ik heb wel is last dat sommige software niet is ondertekent met een vertrouwen certificaat. hoe kan ik dit oplossen?

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

TheTeek schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 13:22:
[...]

Ik heb zelf een "Vodafone" HD2 overgenomen van iemand, deze was unbranded, geen enkele verwijzing op de doos en of aan de behuizing van de HD2 zelf, alleen bij het opstarten zie je in plaats van de HTC boot logo een vet rood vodaphone logo, maar met een Hardspl en een andere ROM erop was dat ook verdwenen.
De telefoon was ook niet simlocked.

enig verschil is wel dat wanneer je een officiële ROM/update van de HTC site wil downloaden je moet kiezen voor de vodafone ROM, bij het valideren van je serienummer weigert HTC de toegang tot de originele HTC ROM.
Dat is dus inderdaad niet wat ik wil. Ik wil de laatste officiële rom kunnen draaien, ook ivm andere updates. Maar goed, ik heb even gebeld met Vodafone en de telefoon is zowel in de winkel als online niet direct verkrijgbaar. Echter staat dit nergens (ook niet online) aangegeven en de telefoon, u raadt het al, is pas rond 5 september leverbaar. Nu een abonnement afsluiten ivm datalimiet gaat niet, want dat gaat direct samen met de telefoon. Ze schuiven dus op die manier mooi nieuwe abonnementen over de beruchte 6 september (mark my words), de telefoon is verder overal volop verkrijgbaar. Verder is het de vraag welke wel en niet branded zijn. De man aan de lijn zei dat de telefoon online branded was, de man in de winkel zei dat de telefoon niet branded was. Hetzelfde verhaal als toendertijd met mijn htc td. De één wel en de ander niet branded.

Ik ga in ieder geval weg bij vodafone. T-mobile heeft me een erg goed aanbod gedaan, heeft de telefoon onbranded liggen en die ga ik vanavond ophalen >:)

• maximus1
Tarabass schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 14:22:
[...]

Dat is dus inderdaad niet wat ik wil. Ik wil de laatste officiële rom kunnen draaien, ook ivm andere updates. Maar goed, ik heb even gebeld met Vodafone en de telefoon is zowel in de winkel als online niet direct verkrijgbaar. Echter staat dit nergens (ook niet online) aangegeven en de telefoon, u raadt het al, is pas rond 5 september leverbaar. Nu een abonnement afsluiten ivm datalimiet gaat niet, want dat gaat direct samen met de telefoon. Ze schuiven dus op die manier mooi nieuwe abonnementen over de beruchte 6 september (mark my words), de telefoon is verder overal volop verkrijgbaar. Verder is het de vraag welke wel en niet branded zijn. De man aan de lijn zei dat de telefoon online branded was, de man in de winkel zei dat de telefoon niet branded was. Hetzelfde verhaal als toendertijd met mijn htc td. De één wel en de ander niet branded.

Ik ga in ieder geval weg bij vodafone. T-mobile heeft me een erg goed aanbod gedaan, heeft de telefoon onbranded liggen en die ga ik vanavond ophalen >:)
Tijdens dit verhaal dacht ik, waarom ga je dan niet naar t-mobile met "onbeperkt" internet? :P
T-mobile kan een goede slag slaan door internet "onbeperkt" te houden aangezien iedereen nu over gaat naar limieten.

Wel jammer van Vodafone dat ze je expres ruim 2 weken willen laten wachten op de HD2 wanneer de nieuwe regels ingaan. Dan hadden ze zelf maar geen deadline moeten geven maar het direct moeten doen. Best smerig.

Veel plezier met je HD2 :)

• BastiaanCM
maximus1 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 15:53:
[...]

Tijdens dit verhaal dacht ik, waarom ga je dan niet naar t-mobile met "onbeperkt" internet? :P
T-mobile kan een goede slag slaan door internet "onbeperkt" te houden aangezien iedereen nu over gaat naar limieten.
+ het is nu gratis voor de gehele periode.(2jaar)

Heb ik net een t-mobile abbo afgesloten waarbij ik het hele 2e jaar wel moet betalen, toch weer 120 euro :(

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

maximus1 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 15:53:
[...]

Wel jammer van Vodafone dat ze je expres ruim 2 weken willen laten wachten op de HD2 wanneer de nieuwe regels ingaan. Dan hadden ze zelf maar geen deadline moeten geven maar het direct moeten doen. Best smerig.

Veel plezier met je HD2 :)
Nouja, expres weet ik natuurlijk niet zeker. Maar ik vind het wel erg verdacht als de telefoon overal volop verkrijgbaar is. Daarnaast heb ik nooit echt problemen gehad met vodafone, altijd (goed) bereik gehad en ben niet echt een hopper die van het één naar het andere bedrijft hopt. Mijn abonnement loopt volgende maand af dus ik denk even simpel te verlengen met telefoon naar keuze.

Ben iig benieuwd naar de telefoon. Met dat plezier gaat het wel goed komen denk ik, thx ;)

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-07 17:38
tomblack schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 14:03:
ik heb wel is last dat sommige software niet is ondertekent met een vertrouwen certificaat. hoe kan ik dit oplossen?
Met BSB Tweaks is dat uit te schakelen

Verwijderd

OkeOkeOke schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 13:22:
[...]

Misschien kun je het met MTTY proberen en dan de bovenste post van deze http://forum.xda-develope...ighlight=task#post6518964 pagina. Misschien ook handig
om eerst nog een task 28 te doen. Daarna proberen een radio te flashen. Succes!
TASK28 heb ik inmiddels al 100x gedaan. Maar is dat MTTY dan beter ofzo? En werkt dat wel met Win7 64x, want mijn andere laptop heeft de geest gegeven gisteren, dus beetje huiverig nu.

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
Heeft er iemand een website of iets waar ik soundboards kan downloaden voor op de HD2?

• CRXed
Frogy schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 09:07:
Ik heb sindskort mn email op mn hd2 en maak gebruik van IMAP.
ik heb een aantal submappen hier in staat in mn postvak in. deze mappen dowdload hij wel echter de berichten die er in staan niet,

ik had hiervoor een htc touch pro en kon aanvinken welke mappen hij moest synchroniseren, ik kan dit echter niet meer terug vinden.

weet iemand waar ik dit kan installen, al gezocht onder instellingen maar niets kunnen vinden
thnx
Ga naar Email en dan Instellingen en dan kan je naar beneden scrollen en kiezen voor Extra en dan Mappen Selecteren die gesynced moeten worden.

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:24
Verwijderd schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 18:04:
[...]

TASK28 heb ik inmiddels al 100x gedaan. Maar is dat MTTY dan beter ofzo? En werkt dat wel met Win7 64x, want mijn andere laptop heeft de geest gegeven gisteren, dus beetje huiverig nu.
Wel als je de juiste drivers installeerd. Even de instructies op XDA goed lezen.
Dus HD2 naar de ****** en de laptop ook?
Balen man... ;(

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:06
XNightmare schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 13:23:
Vorige week mijn toestel dat gevallen was ter reparatie opgestuurd. Glasplaat was gebarsten, LCD display was nog wel heel, en touchscreen reageerde nog wel ondanks dat het volledig gebarsten was.
Nu heb ik vandaag de prijsopgave van 267 euro binnen gekregen... Dit was wel even schrikken, zeker nadat ik prijzen van rond de 140 euro heb gehoord van mensen hier op tweakers die hetzelfde hadden.
Ik heb vandaag maar even gebeld voor nadere toelichting en er zou navraag gedaan worden.
Hierop kreeg ik dit mailtje terug:

"Naar aanleiding van ons gesprek van vanmorgen kan ik u het volgende melden.
Ik heb navraag gedaan bij de reparatie afdeling wat betreft de vervanging van het display.
Zij hebben mij de terugkoppeling gegeven dat het window dat u bedoelde en het display 1 geheel is. Dus dat glaasje kan niet los besteld worden.
Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd."

Nu ga ik maar een mailtje terugsturen waarom in godsnaam derden dit "glaasje" wel los hebben, en het bedrijf dat notabene de reparaties voor de fabrikant doet dit niet zou kunnen.
En dan mogen ze mij ook wel even uitleggen hoe ze dit bij andere mensen die hun toestel hebben laten vallen hebben opgelost...
Iemand nog tips, of die misschien een specificatie van zijn rekening zou kunnen geven?
Ik kreeg precies dezelfde opgave:

225,00
BTW 42,75
Totaal: 267,75

Mijn verzekering heeft het betaald, dus maakte mij het niet zoveel uit. Maar het is inderdaad vreemd dat zij niet het glas kunnen repareren zonder dat display moet worden vervangen. Ik kreeg er wel een gratis software update bij hahaha, die is er gelijk na 5 minuten afgegaan :P

System | Racing is in my Blood

Verwijderd

kjiratsiekoedel schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 06:54:
[...]

Swype dutch werkt top!

Had ik met Vodafone ook, even wachtwoord opnieuw intikken...

Je privémail kan er ook af zijn...in ieder geval was dat bij mij het geval :Y

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Mijn gloednieuwe, net opgehaalde HD2 ligt aan de oplader. Morgen lekker mee prutsen, maar eerst dit topic eens goed doorlezen. Hij voelt iig erg goed aan, een erg solide en robuuste telefoon. Ik ben er blij mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkeOkeOke schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 20:53:
[...]

Wel als je de juiste drivers installeerd. Even de instructies op XDA goed lezen.
Dus HD2 naar de ****** en de laptop ook?
Balen man... ;(
Ja man, als het stukgaat gaat het allemaal in één keer :D.
Maar goed, komen we ook weer overheen dacht ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:47
Tarabass schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 22:29:
Mijn gloednieuwe, net opgehaalde HD2 ligt aan de oplader. Morgen lekker mee prutsen, maar eerst dit topic eens goed doorlezen. Hij voelt iig erg goed aan, een erg solide en robuuste telefoon. Ik ben er blij mee :)
Aan de oplader dan pas spelen? Meteen aanzetten en prutsen! :D

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

harmageddon schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 09:04:
[...]

Aan de oplader dan pas spelen? Meteen aanzetten en prutsen! :D
Dit bericht stuur ik vanaf mijn HD2 LOL! Ik had er gisteren geen zin meer in.

mijn eerste indruk is dat het allemaal erg soepel werkt. Wel vind ik het toestel iets aan de zware kant, en is het scherm erg gevoelig. Xtc9 is zwaar verbeterd, en Windows mobile zit logischer in elkaar. Ik kom van de htc td dus al met al een hele verbetering.

Iemand nog tips voor navigatie, buiten tomtom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Tarabass schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 11:03:
[...]
IGo, ik zweer erbij!

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

hmm, kende ik niet. Ik lees nu op hun site dat de resolutie van de HD2 niet ondersteunt wordt. Daar ondervind je dus geen hinder van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbojonny
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:04
iGo ondersteunt wel degelijk de resolutie, je kunt ook heel makkelijk zelf even in een bestandje een vaste resolutie instellen mocht je dat willen. En ik kan ook niet anders zeggen, zweer ook bij iGo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo, ik heb een vraag: ik wil graag een sound horen als ik mijn hotmail mail ophaal. Nu krijg ik alleen geluid te horen als het is ingesteld op constant synchroniseren. Alleen wil ik dit niet omdat dit flink batterij vreet. Is het mogelijk om een geluid in te stellen bij het synchroniseren om het half uur? alvast bedankt

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2010 16:02 . Reden: gezeur van andere posters ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Thx voor de tip. Het ziet er interessant uit, ik ga hem zeker proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

Ineens werkt mijn hardwareknop aan/uit (ophangknop) niet meer :(
Gisterenavond was alles nog OK, toestel bleef vannacht aan staan op mijn nachtkastje. Toen ik het vanochtend in mijn handen nam en op de aan-knop drukte, ging het scherm aan en begon een paar keer uit zichzelf aan en uit te gaan. Sindsdien werkt de knop niet meer. De rest doet het normaal. Paar keer softresetten heeft niet geholpen, evenmin de accu eruit halen. Wat mij wel opvalt, is dat na het uithalen van de accu en weer erin zetten, het toestel meteen aangaat (al 3x achtereen geprobeerd en steeds uit zichzelf).

Denken jullie aan een software fout (dus hard reset nodig), of eerder aan een hardware fout (dus reparatie)?

Specs: GamePC HTPC Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL
  • Laatst online: 22:57

SilencerNL

No remorse

Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 12:24:
hallo, ik heb een vraag en geen zin om alle forum pagina's door te lezen. Ik wil graag een sound horen als ik mijn hotmail mail ophaal. Nu krijg ik alleen geluid te horen als het is ingesteld op constant synchroniseren. Alleen wil ik dit niet omdat dit flink batterij vreet. Is het mogelijk om een geluid in te stellen bij het synchroniseren om het half uur? alvast bedankt
Als je geen zin hebt om het forum te doorzoeken, denk ik niet dat je hier een antwoord op gaat krijgen....
sl1200 schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 13:29:
Ineens werkt mijn hardwareknop aan/uit (ophangknop) niet meer :(
Gisterenavond was alles nog OK, toestel bleef vannacht aan staan op mijn nachtkastje. Toen ik het vanochtend in mijn handen nam en op de aan-knop drukte, ging het scherm aan en begon een paar keer uit zichzelf aan en uit te gaan. Sindsdien werkt de knop niet meer. De rest doet het normaal. Paar keer softresetten heeft niet geholpen, evenmin de accu eruit halen. Wat mij wel opvalt, is dat na het uithalen van de accu en weer erin zetten, het toestel meteen aangaat (al 3x achtereen geprobeerd en steeds uit zichzelf).

Denken jullie aan een software fout (dus hard reset nodig), of eerder aan een hardware fout (dus reparatie)?
Klinkt alsof je aan/uit knop blijft hangen ofzo. Voel je nog wel die 'klik' als je hem indrukt?

[ Voor 57% gewijzigd door SilencerNL op 20-08-2010 16:04 ]

Don't dream your life, live your dreams!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frogy
CRXed schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 20:38:
[...]

Ga naar Email en dan Instellingen en dan kan je naar beneden scrollen en kiezen voor Extra en dan Mappen Selecteren die gesynced moeten worden.
ik kan dit helaas niet terug vinden, ik kan alleen iets van account instellingen vinden, en daar zit het echt niet tussen

wat ik wel vind is via mail --> ga naar --> mappen maar ik kan dan alleen mappen bekijken, ik heb daar geen opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

SilencerNL schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 15:57:

[...]

Klinkt alsof je aan/uit knop blijft hangen ofzo. Voel je nog wel die 'klik' als je hem indrukt?
Ik voel de klik, de knop is niet ingedeukt als je van dichtbij kijkt. Ondertussen heb ik een hardreset uitgevoerd vanuit de telefoon (restore factory settings...dat is toch dezelfde als Vol UP/DOWN beide ingedrukt en dan Vol Up???), maar ook nu werkt aan/uit knop niet.

Waardeloos! Geloof het of niet, na 12 jaar mobieltjes te hebben gebruikt, is dit mijn eerste defect.

Zou ik voor reparatie van zoiets ook maar voor de zekerheid alles terug moeten flashen naar stock?

Specs: GamePC HTPC Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal wel moeten ja, anders gaan ze daar sowieso over piepen en alles daaraan (ver)wijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Laatst online: 20:38

Termy

valt er nog wat te fragge?

@RATBORG

Ik heb je probleem zowel op XDA als hier een beetje gevolgd en ivm mijn eigen probleem (ik heb overigens net bericht dat ze hem al weer terugsturen :o hopelijk is er ook echt iets gedaan..) kwam ik op een topic op XDA waar ze het over oververhittende HD2's hebben. Itt mijn probleem hebben zij problemen met automatische reboots en niet kunnen flashen, tenzij ze hem actief koelen door bv de airco erop te richten. Wordt je HD2 erg warm tijdens flashen? Misschien waard om te proberen dat te doen met koeling erbij, mocht je zoiets nog niet geprobeerd hebben.

XDA:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=708595

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een fix voor het geluid bij het filmen? Ik wil binnekort bij een concert stukjes gaan filmen maar bij een club hier in de buurt ging het filmen al met veel gekraak laat staan bij een concert...
Weet iemand of dit aan te passen is? Veel gekraak en getetter, schiet niet op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
Ahh helaas,

Heb mijn toestel aangemeld voor reparatie,
Het toestel begon ineens slecht contact te krijgen met het TFT schermp, hij fade als het ware uit, terwijl het backlight wel aan blijft, maar reageerde nog wel op aanrakingen.

Dinsdag wordt ie opgehaald en hoop hem dan z.s.m. weer terug te hebben (2 a 3 weken)

MOet wel zeggen dat het een mooi systeem is geworden bij HTC, goede contact mogelijkheden en er is snel gereageerd op mijn e-mails,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

[...]

Ik neem aan dat je je berichtje hebt gestuurd via de standaard opera browser? Installeer eens Opera Mobile 10. Werkt veel soepeler, paginas laden sneller ej je hebt Flash Lite ingebouwd.
Alleen geen pinch to zoom, maar daar leer je mee leven met al die verbeteringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij werkt de veronica applicatie niet goed meer. Ik zie geen programma's,Anderen daar ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-09 15:53
Edit: Ik vroeg me af of het sms probleem nu eens helemaal opgelost was, maar na verder gezocht te hebben blijkt van niet. We wachten af tot ROM 2.0 denk ik maar.

[ Voor 92% gewijzigd door geert1 op 21-08-2010 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

HollovVpo1nt schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 11:06:
[...]

Ik neem aan dat je je berichtje hebt gestuurd via de standaard opera browser? Installeer eens Opera Mobile 10. Werkt veel soepeler, paginas laden sneller ej je hebt Flash Lite ingebouwd.
Alleen geen pinch to zoom, maar daar leer je mee leven met al die verbeteringen.
Thx! Heb hem net geïnstalleerd. Dat menuutje werkt wel lekker. Voelt ook wat soepeler aan. Eens even lekker mee prutsen zo :P

iGo werkt trouwens als de brandweer. Of het beter werkt als de tomtom op mijn htc td weet ik nog niet, maar het ziet er wel beter uit in ieder geval. Een praktijktest moet het uitwijzen, maar dat zal niet zo lang meer duren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Frogy schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 16:25:
[...]

ik kan dit helaas niet terug vinden, ik kan alleen iets van account instellingen vinden, en daar zit het echt niet tussen

wat ik wel vind is via mail --> ga naar --> mappen maar ik kan dan alleen mappen bekijken, ik heb daar geen opties.
Onder "ga naar" zit een optie "extra", zoals ik zei, moet je naar beneden scrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Heeft iemand trouwens enig idee wanneer er een nieuwe officiele ROM update komt van HTC? Andere landen zitten al in de 2.xx met landscape en WM6.5.5 terwijl wij gewoon nog met 1.66.x zitten. Niet dat ik dat erg vind maar als je een update uitbrengt, doe dat dan voor iedereen..

Ik vind stock roms prima verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

één keer is genoeg.

[ Voor 90% gewijzigd door BastiaanN op 21-08-2010 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
SilencerNL schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 15:57:
[...]

Als je geen zin hebt om het forum te doorzoeken, denk ik niet dat je hier een antwoord op gaat krijgen....
volgens mij is dit specifieke topic zoeken naar een speld in een hooiberg. Ik heb het ook nooit kunnen vinden waarom ik geen geluid heb bij eens in het kwartier updaten van mn hotmail (en wel bij 'als items binnenkomen')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
micheldenhaag schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 17:18:
[...]

volgens mij is dit specifieke topic zoeken naar een speld in een hooiberg. Ik heb het ook nooit kunnen vinden waarom ik geen geluid heb bij eens in het kwartier updaten van mn hotmail (en wel bij 'als items binnenkomen')
Ik vind het ook altijd wel vreemd waarom op GoT iedereen verwacht wordt om meerdere honderden berichten door te lezen voor één antwoord. Er wordt altijd gedaan alsof een topic als dit een soort overzichtelijke encyclopedie aan informatie is. De waarheid is ietsje anders :D

Als ik zelf het antwoord weet op een vraag die ergens tien pagina's geleden al beantwoord is, zou ik deze ook maar al te graag nog een keer beantwoorden en ik vind het lichtelijk snobbistisch dat dat niet vaker gebeurt. Maar dit terzijde verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

mijn eerste indruk is dat het allemaal erg soepel werkt. Wel vind ik het toestel iets aan de zware kant, en is het scherm erg gevoelig. Xtc9 is zwaar verbeterd, en Windows mobile zit logischer in elkaar. Ik kom van de htc td dus al met al een hele verbetering.

Sygic Mobile Maps 2010...werkt super :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgersson
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 11:11:
Bij mij werkt de veronica applicatie niet goed meer. Ik zie geen programma's,Anderen daar ook last van?
Werkt bij mij ook niet meer zoals het hoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
geert1 schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 17:57:
[...]

Ik vind het ook altijd wel vreemd waarom op GoT iedereen verwacht wordt om meerdere honderden berichten door te lezen voor één antwoord. Er wordt altijd gedaan alsof een topic als dit een soort overzichtelijke encyclopedie aan informatie is. De waarheid is ietsje anders :D

Als ik zelf het antwoord weet op een vraag die ergens tien pagina's geleden al beantwoord is, zou ik deze ook maar al te graag nog een keer beantwoorden en ik vind het lichtelijk snobbistisch dat dat niet vaker gebeurt. Maar dit terzijde verder.
_/-\o_
ik sluit me daar bij aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond liet ik mijn HD2 vallen, het toestel zat in het bijgeleverde hoesje. Geen zichtbare beschadigingen maar het touchscreen reageert nergens meer op :'( Ook niet na een reset door de batterij eruit te halen. De hardwareknoppen doen he nog wel, voor zover ik die kan controleren tenminste. Wat kan/moet ik nog proberen voordat ik er maandag mee naar de winkel ga? Het toestel is ongeveer 1,5 maand oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik draai op de stock ROM en radio, heb zojuist Chainfire turbo geinstalleerd in combinatie met disableSenseVSync (staan op XDA) en het draait als een zonnetje, alles ziet er beter uit, het reageerd ook sneller.
Ik heb ook autologon erop gezet zodat je de slider niet hebt en meteen door kan gaan, ik ga ervan uit dat ik geen broekzakbeller wordt, morgenochtend weet ik het zeker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErgoStijn
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:57
Beste HD2 gebruikers, ik heb een klein vraagje.

Ik twijfel nog tussen een n97(mini) en een HD2. mijn voorkeur gaat op het moment uit naar de HD2, maar heb nu dit hele topic doorgelezen en het enige dat ik echt over de agenda vindt, is dat deze gesynchroniseerd kan worden met outlook. Nu gebruik ik geen outlook, maar wil wel de agenda via de pc kunnen beheren, zoals dat kan met nokia pc suite voor nokia's. Kan dit via het programma van de HD2 ook, of is hier een alternatief programma voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
stijnovinchi schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 11:41:
Beste HD2 gebruikers, ik heb een klein vraagje.

Ik twijfel nog tussen een n97(mini) en een HD2. mijn voorkeur gaat op het moment uit naar de HD2, maar heb nu dit hele topic doorgelezen en het enige dat ik echt over de agenda vindt, is dat deze gesynchroniseerd kan worden met outlook. Nu gebruik ik geen outlook, maar wil wel de agenda via de pc kunnen beheren, zoals dat kan met nokia pc suite voor nokia's. Kan dit via het programma van de HD2 ook, of is hier een alternatief programma voor?
nee, er is geen andere pc toepassing naar mijn weten.

je kunt m wel beheren online, met MY PHONE.
dat is het backupsysteem van microsoft voor je data van je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frogy
CRXed schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 11:45:
[...]

Onder "ga naar" zit een optie "extra", zoals ik zei, moet je naar beneden scrollen.
super kon het ineens vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
  • Laatst online: 01-09 12:49
Verwijderd schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 22:03:
Vanavond liet ik mijn HD2 vallen, het toestel zat in het bijgeleverde hoesje. Geen zichtbare beschadigingen maar het touchscreen reageert nergens meer op :'( Ook niet na een reset door de batterij eruit te halen. De hardwareknoppen doen he nog wel, voor zover ik die kan controleren tenminste. Wat kan/moet ik nog proberen voordat ik er maandag mee naar de winkel ga? Het toestel is ongeveer 1,5 maand oud.
Zorgen dat de stock rom er op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErgoStijn
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:57
micheldenhaag schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 12:41:
[...]

nee, er is geen andere pc toepassing naar mijn weten.

je kunt m wel beheren online, met MY PHONE.
dat is het backupsysteem van microsoft voor je data van je telefoon.
dus eigelijk beheer je je agenda alleen via de tel zelf. hmm zonde, had hem graag via bluetooth aan laptop gekoppeld. nouja morgen naar de winkel, kijken wat ik er zelf van vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspector
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-09 08:11
stijnovinchi schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 01:10:
[...]

dus eigelijk beheer je je agenda alleen via de tel zelf. hmm zonde, had hem graag via bluetooth aan laptop gekoppeld. nouja morgen naar de winkel, kijken wat ik er zelf van vindt.
Ik sync mijn agenda wel met mijn Google Calendar. Deze sync ik ook weer in Thunderbird. Heb dus zowel online als in mijn mail clients als op mijn telefoon een gesyncte agenda. Kan dus wel degelijk!

* edit
Meer info vanuit de Google oplossing:
http://www.google.com/mobile/sync/

Zelf gebruik ik OGGSync:
http://oggsync.com/

[ Voor 11% gewijzigd door Inspector op 23-08-2010 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
1n5p3ct0r schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 09:28:
[...]

Ik sync mijn agenda wel met mijn Google Calendar. Deze sync ik ook weer in Thunderbird. Heb dus zowel online als in mijn mail clients als op mijn telefoon een gesyncte agenda. Kan dus wel degelijk!

* edit

Zelf gebruik ik OGGSync:
Sinds wanneer is Google een pc toepassing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL
  • Laatst online: 22:57

SilencerNL

No remorse

geert1 schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 17:57:
[...]

True, daar ben ik het opzich ook wel mee eens... Maar mijn opmerking sloeg meer op het feit dat deze persoon zijn vraag begint met "Ik heb geen zin om alle forum pagina's door te lezen". Het stukje met "geen zin" daar struikelde ik over. Daar komt nog eens bij dat dit zijn allereerste post op dit forum is. Alle pagina's doorlezen voor een klein probleem doe ik ook niet, maar ik probeer toch wel eerst even het zoekveldje uit, voordat ik mijn vraag hier post.

Maar goed... Ik denk dat ik hiermee iets te veel offtopic ga.. excuus :+

Don't dream your life, live your dreams!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

micheldenhaag schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 09:47:
[...]

Sinds wanneer is Google een pc toepassing?
Sinds wanneer was dat de vraag? Er werd om een alternatieve mogelijkheid gevraagd om een agenda te beheren, anders dan Outlook. En dat kan, met Google calendar.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
SilencerNL schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 09:47:True, daar ben ik het opzich ook wel mee eens... Maar mijn opmerking sloeg meer op het feit dat deze persoon zijn vraag begint met "Ik heb geen zin om alle forum pagina's door te lezen". Het stukje met "geen zin" daar struikelde ik over. Daar komt nog eens bij dat dit zijn allereerste post op dit forum is. Alle pagina's doorlezen voor een klein probleem doe ik ook niet, maar ik probeer toch wel eerst even het zoekveldje uit, voordat ik mijn vraag hier post.
Daar ben ik het dan ook wel weer mee eens, enige moeite mag best gedaan worden. Met name de zoekfunctie. Anyway, terug naar de HD2 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

1n5p3ct0r schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 09:28:
[...]

* edit

Zelf gebruik ik OGGSync:
Ik heb mijn google-account ingesteld om te synchroniseren. Dit via de activesync-applicatie. Helaas geeft hij mijn google-account nu weer onder de naam 'Outlook'. Waar kan ik dit veranderen, want ik wil dit gewoon zelf een naam geven? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:45
Zo, weer terug van vakantie.
Accu van m'n tel gaat nu 3 volle dagen mee als ik geen internetverbinding verbruik.
Tooltje van Advanced Config doet z'n werk goed.

Iemand een goed programma of WiFi te scannen? had om m'n N82 een prog die t goed deed, kan je heel snel met hoge pollingrate scannen op wifi signalen.

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik voel me echt een beetje voor l*l staan nu, maar ik ga een vraag stellen die minimaal al 100 keer is gesteld op dit forum, maar ik heb alle delen over de HTC HD2 doorgezocht, maar nergens een bevredigend antwoord kunnen vinden.

Ik kan op mijn HD2 niet Twitteren omdat hij een foutmelding geeft over de connectie. Nu weet ik dat ik het vinkje weg moet halen bij proxyserver, dat antwoord is ook al 100 keer gegeven! Maar dat lukt me dus niet, want als ik het vinkje verwijder en op "OK" druk, en ik kijk opnieuw, dan staat het vinkje er gewoon weer. Deze vraag is ook al een aantal keer gesteld op het forum, maar een duidelijke antwoord hierop is, voor mij, niet bekend.

Wie wil zo vriendelijk zijn om het deze "nono" het nog 1 keer uit te leggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgersson
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 13:42:
Ik voel me echt een beetje voor l*l staan nu, maar ik ga een vraag stellen die minimaal al 100 keer is gesteld op dit forum, maar ik heb alle delen over de HTC HD2 doorgezocht, maar nergens een bevredigend antwoord kunnen vinden.

Ik kan op mijn HD2 niet Twitteren omdat hij een foutmelding geeft over de connectie. Nu weet ik dat ik het vinkje weg moet halen bij proxyserver, dat antwoord is ook al 100 keer gegeven! Maar dat lukt me dus niet, want als ik het vinkje verwijder en op "OK" druk, en ik kijk opnieuw, dan staat het vinkje er gewoon weer. Deze vraag is ook al een aantal keer gesteld op het forum, maar een duidelijke antwoord hierop is, voor mij, niet bekend.

Wie wil zo vriendelijk zijn om het deze "nono" het nog 1 keer uit te leggen ;)
Vinkje bij proxyserver weghalen en vervolgens opnieuw opstarten (soft reset) als ik het mij goed herinner :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Holgersson schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 14:02:
[...]

Vinkje bij proxyserver weghalen en vervolgens opnieuw opstarten (soft reset) als ik het mij goed herinner :)
Dank je..., dat was het inderdaad...!

Merci...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

HellStorm666 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 11:50:

Welk tooltje is dat ? Linkje ? :*)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoxboss69
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-03 17:36

hugoxboss69

Kawasaki ZX-10R

HellStorm666 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 11:50:
Zo, weer terug van vakantie.
Accu van m'n tel gaat nu 3 volle dagen mee als ik geen internetverbinding verbruik.

Iemand een goed programma of WiFi te scannen? had om m'n N82 een prog die t goed deed, kan je heel snel met hoge pollingrate scannen op wifi signalen.
Zou jij kunnen aangeven waar ik deze "Advanced Config" vandaan zou kunnen krijgen. Want 3 dagen accu duur :9~ klinkt me als muziek in de oren.

Draai nu Artemis 29.5 NLD met 2.12 radio. Maar aan het einde van de dag lust de telly toch ook echt zijn stroom wel....

Ook weer eens te traag....

[ Voor 2% gewijzigd door hugoxboss69 op 23-08-2010 15:07 . Reden: Het bericht niet snel genoeg geplaatst ]

Lekker snel, dacht et wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

-SaveMe- schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 14:47:
[...]

Welk tooltje is dat ? Linkje ? :*)
Eerste linkje op Google? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
Advanced Config is hier te vinden.
Dan bij kopje Powermanagement alles op recommended zetten.

de 3dgn haal ik alleen als ik via "Data controller" alle dataverbindingen disable.
Ga nu testen hoe lang ik met "normaal" gebruik haal.

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
Heb ook nog een mooie dokking binnen voor de HD2. Kan ie mooi op m'n bureau staan als ie aangesloten is, kan zelfs een 2e losse accu laden achter op dat ding.
Afbeeldingslocatie: http://www1.dealextreme.com/productimages/sku_42725_2_small.jpg
kost wel een dikke 19 dollar ;)

Is er een app, waarmee ik m'n telefoon kan bedienen met/via m'n pc? dat zou wel handig zijn nl.

Scientia Potentia Est

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.