Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
Jazeker, gewoon even zoeken op XDA, zijn er zat te vinden!Mesudio schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 09:36:
Bestaat er een ROM die echt helemaal vrij is van HTC meuk? Ik begin me met de dag meer te irriteren aan die zooi...
Don't dream your life, live your dreams!
Qua software vind ik Windows Mobile teleurstellend. De MarketPlace van Microsoft bevat erg weinig software (en bijna niets als je de Nederlandse variant hebt). Ik vermoed dat daar al helemaal geen BFBC2 applicatie te vinden is. Je zou de OPN Market eens kunnen proberen te downloaden en daar eens op te zoek te gaan.Audione0 schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 09:22:
Goede morgen mensen..
Ik zoek een app waarbij de stats van Battelfield Bad Company 2 tezien zijn.. Voor de iphone en voor een android smartphone is dit er al, maar voor mijn HD2 is dit niet te vinden..
Iemand een idee?
Groetjes!
Nee, daar is ook niets te vinden.. jammer!Robkazoe schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 10:16:
[...]
Qua software vind ik Windows Mobile teleurstellend. De MarketPlace van Microsoft bevat erg weinig software (en bijna niets als je de Nederlandse variant hebt). Ik vermoed dat daar al helemaal geen BFBC2 applicatie te vinden is. Je zou de OPN Market eens kunnen proberen te downloaden en daar eens op te zoek te gaan.
Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
Anoniem: 277935
Je weet dat het inmiddels mogelijk is om ook in de Amerikaanse, Engelse etc. MarketPlace rond te snuffelen? Daarmee groeit het aanbod aanzienlijk.Robkazoe schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 10:16:
Qua software vind ik Windows Mobile teleurstellend. De MarketPlace van Microsoft bevat erg weinig software (en bijna niets als je de Nederlandse variant hebt).
Ja dat weet ik. En daar staat inderdaad ook een heel stuk meer op. Maar dan nog moet je het doen met een gratis mijnenveger spelletje doen. Zelfs een boter kaas en eieren spelletje kost een euro op de marketplace. En bij Android alleen al heb je 1500 verschillende tower defense die je zo kunt downloaden. Dat moet je gewoon missen bij Windows. Bij Android is de community gewoon veel activer en dat levert veel meer (gratis) software op.Anoniem: 277935 schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 10:35:
[...]
Je weet dat het inmiddels mogelijk is om ook in de Amerikaanse, Engelse etc. MarketPlace rond te snuffelen? Daarmee groeit het aanbod aanzienlijk.
Anoniem: 256386
Tot nu toe heb ik nog 1 probleem met mijn HD2. Als ik iemand bel is de volume op max gesteld. Ik moet dat telkens handmatig corrigeren. Heeft iemand al een oplossing gevonden?
Het ging mij even om het principe.Anoniem: 256386 schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 12:02:
tic tac toe op de us marketplace is gratis.
Bij mij past hij dat automatisch aan (en slaat hij dat op). Heb jij toevallig een Custom Rom?Tot nu toe heb ik nog 1 probleem met mijn HD2. Als ik iemand bel is de volume op max gesteld. Ik moet dat telkens handmatig corrigeren. Heeft iemand al een oplossing gevonden?
Anoniem: 325117
In BsB Tweaks zit een optie om zonder in te zoomen een link te kunnen aanklikken!Robkazoe schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 09:05:
[...]
Het typen en klikken is wennen aan het begin. Maar als je dat onder de knie hebt, gaat het goed. Zo kan ik op NU.nl linkjes aanklikken wanneer hij volledig uitgezoomd is. Zodra je eraan gewend ben, dan navigeer je overal doorheen. Het typen gaat ook goed. Maar als je mistypte, is het dan niet handiger om XT9 aan te zetten? De meeste basis typefouten worden er dan zo uitgefilterd.
Heb je geen ROM voor nodig, je kan Sense gewoon uitzetten...Mesudio schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 09:36:
Bestaat er een ROM die echt helemaal vrij is van HTC meuk? Ik begin me met de dag meer te irriteren aan die zooi...
..: Ericsson GF768 - Siemens S25 - Siemens S40 - Nokia 6610 - Qtek 8310 - HTC HD2 - HTC Desire - iPhone 4 - HTC 8X - Nokia Lumia 920 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone XR - iPhone 13:..
Dat kan bij mij in Opera ook al standaard?Anoniem: 325117 schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 14:38:
[...]
In BsB Tweaks zit een optie om zonder in te zoomen een link te kunnen aanklikken!
Ja die zijn er zeer zeker:Mesudio schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 09:36:
*knip*
have fun
[ Voor 9% gewijzigd door BastiaanN op 12-08-2010 15:32 ]
David, bedankt voor je moeite man! Hij doet het!David Regeling schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 23:51:
[...]
hmm iig net even getest met tcpmp maar ook hiermee opent hij de stream zonder problemen ?
ik zou eerder denken dat er ergens een software conflict is (wat voor de crash zorgt), al eens een hard reset geprobeerd ?, in ieder geval ging het streaming radio luisteren hier altijd zonder problemen (gebruik het iedere dag als ik naar school/stage reis)
Andere versie van tcpmp gedownload en de htc haalde automatisch de oude versie er vanaf (mooi!).
Daarna groove salad aangeklikt bij Listen op de site en t bestand opgeslagen. Daarna tcpmp geopend en die deed het meteen.
Het bestand aangeklikt en...foutmelding
Nòg een keer en ergens anders het bestand opgeslagen en hij deed het!
Thanks again!
(moet ik nu iedere keer dat ik wil luisteren, een nieuw bestand downloaden of kan ik dezelfde gebruiken?)
Goed om te horen dat het een kwestie van wennen is!Robkazoe schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 09:05:
[...]
Het typen en klikken is wennen aan het begin. Maar als je dat onder de knie hebt, gaat het goed. Zo kan ik op NU.nl linkjes aanklikken wanneer hij volledig uitgezoomd is. Zodra je eraan gewend ben, dan navigeer je overal doorheen. Het typen gaat ook goed. Maar als je mistypte, is het dan niet handiger om XT9 aan te zetten? De meeste basis typefouten worden er dan zo uitgefilterd.
Vaak moet ik de link helemaal inzoomen en dan nog moet ik vaak 2-4 keer klikken. Ik blijf proberen en het zal wel lukken.
Foto's zijn wel mooi zeg met die flitser. Daar was mn iphone wel erg slecht in hoor!
(kwam er overigens achter dat ik thuis wèl gewoon de Soma FM app kan gebruiken en kan aansluiten op mn stereo. Had er niet aan gedacht, maar ik heb geen sim nodig dan, omdat deze toch het netwerk pakt.
Gelukkig dat tcpmp het nu wel doet, want ik wil ook gewoon in mn taxi luisteren
[ Voor 39% gewijzigd door Ferry34 op 11-08-2010 17:06 ]
Dat wist ik iig nog niet. Kwestie van de "instellingen" onder "menu" in MarketPlace aanpassen.Anoniem: 277935 schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 10:35:
[...]
Je weet dat het inmiddels mogelijk is om ook in de Amerikaanse, Engelse etc. MarketPlace rond te snuffelen? Daarmee groeit het aanbod aanzienlijk.
Bedankt voor de tip!
Screenshot, na opstarten van Opera 10: http://img839.imageshack.us/img839/8846/hd2opera101.jpg
(Menu is oproepbaar via de twee kleine balkjes.)
Screenshot, na oproepen menubalk: http://img695.imageshack.us/img695/3659/hd2opera102.jpg
(Tot zover gaat alles nog zoals het hoort.)
Wanneer ik daarna - dus met de menubalk onder in beeld - m'n HD2 kantel en het beeld dus roteert en ik daarna terug kantel, gaat het mis.
Screenshot, na kantelen en terug kantelen: http://img827.imageshack.us/img827/1990/hd2opera103.jpg
De twee kleine balkjes (zie eerste screenshot) verdwijnen nu bijna volledig achter de zwarte balk met "gaan" en "annuleren". Daardoor is het erg lastig om het menu weer op te roepen.
Het wijzigen van instellingen in Opera 10 ("mobiele weergave" en/of "volledig scherm") maakt geen verschil.
Wie herkent dit probleem of weet er een oplossing voor?
Ik gebruik de officiele versie 1.66 romRobkazoe schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 12:40:
Bij mij past hij dat automatisch aan (en slaat hij dat op). Heb jij toevallig een Custom Rom?
Normaal zou je de werkende link gewoon keer op keer moeten kunnen gebruiken. en geen dankFerry34 schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 17:00:
[...]
Thanks again!
(moet ik nu iedere keer dat ik wil luisteren, een nieuw bestand downloaden of kan ik dezelfde gebruiken?)
[...]
Goed om te horen dat het een kwestie van wennen is!
Vaak moet ik de link helemaal inzoomen en dan nog moet ik vaak 2-4 keer klikken. Ik blijf proberen en het zal wel lukken.
Foto's zijn wel mooi zeg met die flitser. Daar was mn iphone wel erg slecht in hoor!
(kwam er overigens achter dat ik thuis wèl gewoon de Soma FM app kan gebruiken en kan aansluiten op mn stereo. Had er niet aan gedacht, maar ik heb geen sim nodig dan, omdat deze toch het netwerk pakt.
Gelukkig dat tcpmp het nu wel doet, want ik wil ook gewoon in mn taxi luisteren
Lies are obvious to read because the truth is already written
Verder heeft mijn vriendin met een SE Satio hetzelfde probleem (we wonen samen). Dus mijn logische beredenatie zou zijn dat het netwerk kampt met een capaciteits probleem ? (nogal drukbevolkt gebied hiero)
Provider: Vodafone, locatie: Kerkrade(Chevremont), Zuid-Limburg
Verder wel max 3G/HSDPA ontvangst
zet je HD2 eens op 2G en bekijk dan wat er gebeurd. 2G is veel stabieler in drukke gebieden.David Regeling schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 20:17:
Dropping calls: meer mensen last van dit probleem ? heb al radio 2.12.50 en 2.10.50 geprobeerd maar met hetzelfde resultaat. Vaak gaat het minuten lang goed, en een andere keer binnen 1 minuut wordt het gesprek beeindigd met toet.toet.toet (neem aan dat dit betekend > netwerk bezit ? want ik zie nooit een tekst melding wanneer een gesprek weg valt.)
Verder heeft mijn vriendin met een SE Satio hetzelfde probleem (we wonen samen). Dus mijn logische beredenatie zou zijn dat het netwerk kampt met een capaciteits probleem ? (nogal drukbevolkt gebied hiero)
En als je de switch mist in je communicatiesettings dan moet je even op XDA het cabje opzoeken dat dat toevoegd!
Ik heb het in de laatste dagen ook behoorlijk vaak gehad, heb Vodafone 1.72 en woon in omgeving Rotterdam....David Regeling schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 20:17:
Dropping calls: meer mensen last van dit probleem ? heb al radio 2.12.50 en 2.10.50 geprobeerd maar met hetzelfde resultaat. Vaak gaat het minuten lang goed, en een andere keer binnen 1 minuut wordt het gesprek beeindigd met toet.toet.toet (neem aan dat dit betekend > netwerk bezit ? want ik zie nooit een tekst melding wanneer een gesprek weg valt.)
Hoe moet ik dat doen? Mn instellingen op engels zetten ofzo?Anoniem: 277935 schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 10:35:
[...]
Edit: Ik las de oplossing later

[ Voor 5% gewijzigd door Audione0 op 12-08-2010 09:05 ]
Je gaf je eigen oplossing al.Audione0 schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 08:58:
[...]
Hoe moet ik dat doen? Mn instellingen op engels zetten ofzo?
Edit: Ik las de oplossing later

Dat warm worden is normaal, elke smartphone wordt warm(bij gebruik) en zeker een cpu op 1Ghz in zo'n kleine ruimte.[b][message=34506299,noline] Toestel wordt gewoon warm. Vroeg me af of dit normaal is. Ook verschillende roms helpen niet echt.
Moet ik daarbij nog ergens op letten, of werken gewoon alle types/merken ?
GamiQ, de game notes app met game maps!
je hebt natuurlijk verschillende classes (class 2, class4, etc...) maar het maakt niet zoveel uit, werkt allemaal-SaveMe- schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 17:53:
Mijn HTC touch pro ging kapot deze vakantie en ik heb net een nieuwe HD2 gehaald. Wil nog een 8GB microsd kaartje kopen.
Moet ik daarbij nog ergens op letten, of werken gewoon alle types/merken ?
..: Ericsson GF768 - Siemens S25 - Siemens S40 - Nokia 6610 - Qtek 8310 - HTC HD2 - HTC Desire - iPhone 4 - HTC 8X - Nokia Lumia 920 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone XR - iPhone 13:..
Ok, thanks! Straks ergens eentje oppikkenjra2k schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 18:22:
[...]
je hebt natuurlijk verschillende classes (class 2, class4, etc...) maar het maakt niet zoveel uit, werkt allemaal
Ik wil een 16GB halen en ik weet dat 32GB ook erin kan, maar ben gewoon benieuwd. Weet niet eens of er wel grotere bestaan.
Ben ook benieuwd hoe groot TomTom is en of je die gewoon kunt kopieren op een grotere SD kaart of krijg je dan meteen problemen?
Heb geen idee hoe groot het geheugen van de telefoon zelf is en of TomTom daar gewoon op kan.
[ Voor 4% gewijzigd door bartju op 12-08-2010 20:47 ]
Ik heb T-Mobile. Dat is meestal wel genoeg voor ellende.Filipek schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 06:01:
[...]
Ik heb het in de laatste dagen ook behoorlijk vaak gehad, heb Vodafone 1.72 en woon in omgeving Rotterdam....
Ik gebruik de telefoon ook regelmatig in de brodix auto houder, daar moet hij dus zonder hoesje in.
Zijn die rubber achtige hardcase gevalletjes makkelijk te verwijderen van de telefoon?
Verder heb ik vaak dat er toch knoppen ingedrukt worden als ik hem in mijn zak heb, het lijkt mij dat dit dan minder vaak gebeurd met een hoesje die ook nog een beschermende stook boven de knoppen heeft.
Alleen lijkt mij dat een hoes die er niet makkelijk even af en op kan.
Dan moet er nog een screen protector op, werkt dat ook erg nadelig voor het gevoel en de bediening?
Ik weet dat dit eigenlijk in de accessoire sectie moet maar daar passeren lang niet zo veel gebruikers dus ik hoop hier een goede mening te krijgen van de diverse gebruikers.
softgel case gaat er snel en makkelijk af en behoudt zijn vorm en stevigheid. Screenprotector is onzin, want het glasoppervlak krast niet (echt niet...!).2stimpy schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 21:31:
Ik gebruik nu al een tijdje naar alle tevredenheid mijn htc hd2, echter begin ik het standaard hoesje een beetje zat te worden.
Ik gebruik de telefoon ook regelmatig in de brodix auto houder, daar moet hij dus zonder hoesje in.
Zijn die rubber achtige hardcase gevalletjes makkelijk te verwijderen van de telefoon?
Verder heb ik vaak dat er toch knoppen ingedrukt worden als ik hem in mijn zak heb, het lijkt mij dat dit dan minder vaak gebeurd met een hoesje die ook nog een beschermende stook boven de knoppen heeft.
Dan moet er nog een screen protector op, werkt dat ook erg nadelig voor het gevoel en de bediening?
Ik weet dat dit eigenlijk in de accessoire sectie moet maar daar passeren lang niet zo veel gebruikers dus ik hoop hier een goede mening te krijgen van de diverse gebruikers.
Soft gel case op ebay bestellen. HongKong > 4 euro
Let erop dat de onderzijde niet een groot lang uitgesneden gat is, maar aparte gaatjes voor mic, usb en jack. Dit zorgt voor een steviger rand!
Moet ik weer extra kabeltjes overal hebben.
Hoe heet die aansluiting eigenlijk en waar kan ik die kabeltjes krijgen ?
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
Ah, hmmmm, al mijn apparaten gebruiken nu mini usbSantjeS schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 23:55:
microUSB, en dat is nu juist net wel de standaard die als het goed is alle telefoons gaan krijgen

Naja, maar weer paar kabeltjes aanschaffen dus

Het is me nu een paar keer gebeurt en was benieuwd of ik de enigste was of dat er meer mensen last van hebben.
Je moet niet de java versie hebben maar je moet even deze .cab op je telefoon installeren.coffeeaddict schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 00:27:
Aangezien volgende week lowlands begint en ik toch graag een werkende lowmaps heb, het volgende probleem. Als ik de lowmap opstart (een java bestand) in jblend, dan vult het slechts 1/5de van mijn scherm. Ik heb al geprobeerd om in de registry jblend op fullscreen te zetten, maar dit zorgt er alleen voor dat de taakbalk weg is. Dus de vraag is hoe krijg ik de app daadwerkelijk full screen?
http://new.made4mobile.eu/llcab/WinMo.CAB
Je kunt tomtom landkaart gewoon over-kopieren.. Let wel op dat de mappenstructuur die je kopieerd, identiek is aan het orgineel.. Dus niet een extra map maken op de sd-kaart en daar de inhoud in stoppen..Ferry34 schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 20:24:
Ben ook benieuwd hoe groot TomTom is en of je die gewoon kunt kopieren op een grotere SD kaart of krijg je dan meteen problemen?
Heb geen idee hoe groot het geheugen van de telefoon zelf is en of TomTom daar gewoon op kan.
Gewoon kopieren/plakken doen.. Dan moet het helemaal goed komen..
Ohja, wel eventjes tomtom installeren eh voordat je de kaart kopieerd? (later mag ook)
succes
Sinds gister blijft plotseling hangen in lockscreen. Scherm reageert nergens op. Kan wel de hardware knoppen indrukken, switcht dan wel naar bijv telefoon (om pin in te toesten) maar scherm reageert nerges op...
Denk dat er niets ander op zit dan opnieuw flashen?
Edit: Nou het lijkt het op dat mn telefoon naar de (^)#&$(#_$@ is
Heb net nieuwe flash uitgevoerd, maar scherm reageert nog steeds nergens op. Ik ga m maar opsturen denk (heb m niet verzekerd dit keer, maar neem aan dat dit fabrieksgarantie is).
Ik kan de orginele SPL terug zetten door een officieele rom te flashen toch?
Edit 3: Heb even hulp nodig want kom er na zelf proberen niet uit.
1. Heb HSPL3 gebruikt om SPL 2.08 weer terug te zetten (had SPL 1.42 toen ik m kocht)
2. Wil officieele ROM RUU_Leo_HTC_NLD_1.66.404.1 er op zetten.
3. Heb hernoemt en naar sdcard gekopieerd. Na het bootloadscherm krijg ik "Loading..." te zien, maar blijft hier op staan.
4. Rom flashen via usb blijft op 0% staan.
Wat doe ik fout?
Edit4: Rom Update loopt nu. Moest via HSPL2 spl 1.42 er opzetten
[ Voor 58% gewijzigd door Monda op 13-08-2010 13:03 ]
PSN: Mondaatje
En die 3g verbinding staat continue aan, niet handig voor het stroomgebruik lijkt me. Heb alleen nog nergens kunnen vinden dat hij disconnect na zoveel seconden idle. EN als de foon op standby staat zou hij ook moeten disconnecten imho...
Ding vreet ook stroom zover ik het nu kan beoordelen, nog wat meer mee experimenteren ...
Evenzo voor de phone 7 update. Ik snap werkelijk niet hoe je met zo'n klein marktaandeel juist de mensen gaat schofferen die de flagship phone kopen. Onbegrijpelijk.
Misschien is dit wat voor jou-SaveMe- schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 12:15:
Kan ik ergens instellen dat als ik een wifi verbinding heb hij geen 3g verbinding maakt.
En die 3g verbinding staat continue aan, niet handig voor het stroomgebruik lijkt me. Heb alleen nog nergens kunnen vinden dat hij disconnect na zoveel seconden idle. EN als de foon op standby staat zou hij ook moeten disconnecten imho...
Ding vreet ook stroom zover ik het nu kan beoordelen, nog wat meer mee experimenteren ...
http://forum.ppcgeeks.com/showthread.php?t=120200
Heb een softgel case erop is prima.In 2 seconden verwijderd. Tevens screenprotector voor alle zekerheid. Vind ik zelfs fijner werken als zonder!2stimpy schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 21:31:
Ik gebruik nu al een tijdje naar alle tevredenheid mijn htc hd2, echter begin ik het standaard hoesje een beetje zat te worden.
Ik draai nu "Duttys creme de la creme (V5)" (van 10 augustus) WM en draai FroyoStone Series - V1 android.
Ik heb een abbo via vodafone. Ophalen/verzenden van mail vanuit WM lukt niet (ook niet bij de originele Vodafone rom). Wat ik raar vind is dat het via android wel lukt. Dan heb ik geen problemen. Heeft iemand een idee hoe ik het in WM ook werkend kan krijgen?
Ik heb in het forum gezocht, maar niet echt iets kunnen vinden dat werkt (aanpassen smtp via vodafone)
Thanks, ga ik proberen. Dat lijkt precies wat ik nodig heb. Nu nog ff een regedit proggie opsnorren...Anoniem: 256386 schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 13:13:
[...]
Misschien is dit wat voor jou
http://forum.ppcgeeks.com/showthread.php?t=120200
[ Voor 189% gewijzigd door Anoniem: 256386 op 13-08-2010 15:31 ]
Iets meer info graag. POP3, IMAP, Hotmail oid?xxSpecxx schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 14:20:
Ik heb een vraag over de mail client in windows mobile.
Ik draai nu "Duttys creme de la creme (V5)" (van 10 augustus) WM en draai FroyoStone Series - V1 android.
Ik heb een abbo via vodafone. Ophalen/verzenden van mail vanuit WM lukt niet (ook niet bij de originele Vodafone rom). Wat ik raar vind is dat het via android wel lukt. Dan heb ik geen problemen. Heeft iemand een idee hoe ik het in WM ook werkend kan krijgen?
Ik heb in het forum gezocht, maar niet echt iets kunnen vinden dat werkt (aanpassen smtp via vodafone)
Gisteren had ik dat voor het eerst. Maar dat gebeurde toen ik de telefoon ZEER zwaar belaste op CPU: muziek afspelen via mini-jack naar aux-in, tegelijkertijd een telefoongesprek ontvangen (via Bluetooth carkit van auto), en dán met "zoeken op telefoon" in je agenda zoeken. Terwijl er op de achtergrond geloof ik ook nog opera open stond en outlook.Hurricane schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 00:08:
Ik heb al een paar keer gehad dat de telefoon in de carkit staat en dan ineens uit zichzelf het scherm gaat bedienen, of hoe je het ook uit wilt leggen. Ik zie dan gewoon andere tabbladen tevoorschijn komen @random en de wekkerfuctie wordt dat bewerkt enz.. Het is echt random wat er aangeklikt wordt. Het is net of er dan een stofje op het scherm zit die deze dan bedient. (Weet dat dat niet kan maar het lijkt erop)
Het is me nu een paar keer gebeurt en was benieuwd of ik de enigste was of dat er meer mensen last van hebben.
Verder nooit last van gehad (HD2 nu ruim een half jaar in bezit, en intensief zakelijk in gebruik), en tot nu toe ook niet meer voorgekomen.
Ik heb alleen een uitstparing aan de binnenzijde voor mn volumeknop (geen gat er dus in). DIt maakt m aan de buitenzijde strak, maar iets minder makkelijk te bedienen....daar staat wederom een steviger gel-case voor tegenover.2stimpy schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 19:36:
thanks voor de reacties, het is me wel duidelijk, gebruiken jullie trouwens het hoesje met de extra stripje nog boven de knoppen?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.36150-SaveMe- schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 00:03:
[...]
Ah, hmmmm, al mijn apparaten gebruiken nu mini usb![]()
Naja, maar weer paar kabeltjes aanschaffen dus
Uitloggen, rebooten en weer inloggen.lithje schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 10:17:
Is er een manier om de tweetlijst van HTC Peep leeg te krijgen?
Aap!
jahoor... gewoon even je account wissen en dan weer aanmelden.. toch?lithje schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 10:17:
Is er een manier om de tweetlijst van HTC Peep leeg te krijgen?
Kan ook zonder rebootharmageddon schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 12:24:
[...]
Uitloggen, rebooten en weer inloggen.
Heb B2B tweaks geinstalleerd en UZG toegevoegd aan de rotatie apps, maar dat maakt geen verschil...
Iemand trouwens een linkje voor een regeditor voor wm? Zit op vakantie en ben een beetje onthand
Ik gebruik deze https://www.telecomteleco...uch-po-s511-optional.htmlmicheldenhaag schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 22:36:
[...]
softgel case gaat er snel en makkelijk af en behoudt zijn vorm en stevigheid. Screenprotector is onzin, want het glasoppervlak krast niet (echt niet...!).
Soft gel case op ebay bestellen. HongKong > 4 euro
Let erop dat de onderzijde niet een groot lang uitgesneden gat is, maar aparte gaatjes voor mic, usb en jack. Dit zorgt voor een steviger rand!
Product is van een hard materiaal gemaakt en zacht gevoerd.
Makkelijk in gebruik, beschermt je screen en de HD2 is er in 2 a 3 sec uitgehaald.
Je trekt een van de lipjes naar buiten, de HD2 wipt met een kant omhoog en je pakt de HD2 eruit.
Het is een origineel HTC product , dus de HD2 past precies, deze is zijn 19,- euro waard.
[ Voor 5% gewijzigd door bandietjeoo7 op 15-08-2010 09:13 ]
Total commander (pocket commander)-SaveMe- schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 00:00:
Valt me wel tegen dat veel apps niet in landscape mode werken. You-tube en Opera prima, mail weer niet. En bijvoorbeeld uitzending gemist ook niet.
Heb B2B tweaks geinstalleerd en UZG toegevoegd aan de rotatie apps, maar dat maakt geen verschil...
Iemand trouwens een linkje voor een regeditor voor wm? Zit op vakantie en ben een beetje onthand
Aap!
Anoniem: 329584
Zijn er hier fixes voor?
Al verschillende dingen geprobeerd:
Toen ik het probleem constateerde had ik Artemis v24 er al ongeveer 3-4 weken op staan met radio versie 2.10.50.28_2, het kon natuurlijk zijn dat deze rom versie voor dit probleem zorgde dus gister de nieuwste Artemis v29.1 er op gezet. Wel voor elke flash een task29 uitgevoerd en na de rom flash een harde reset.
Eigenlijk merkte ik meteen daarna alweer het zelfde probleem.
Vanochtend stock rom (zonder extra programma's) er op gezet via een lege fat32 kaart, hiermee leek het eerst beter te gaan maar nu na een paar uur weer hetzelfde probleem.
Zonet nog een topic gevonden op xda van iemand met hetzelfde probleem:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=663555
Hier stond nog een tip dat hij normaal werkt als je de oplaad stekker er in stopt, dit is bij mij ook het geval maar om nou de hele dag met zo'n meter snoer in mijn zak te gaan lopen lijkt me niet helemaal de bedoeling...

Aanvullende info:
HD2 aangeschaft op 23-12-2009
Nooit laten vallen of in aanraking geweest met water, wel wordt er elke dag een oplaad snoertje van de carkit in gedrukt. Ik kan me voorstellen dat het hier mee te maken heeft omdat hij met het snoer erin normaal werkt???
Hmmm, ik draai vista x64 en krijg de melding dat ik mobile device center nodig heb ? Is dat net zoiets las active sync (wat ook niet op mijn vista laptop staat).
Probeer het te downen maar gaat erg traag
EDIT:
Hmmm, mobile divice center 6.1 geinstalleerd, dacht ik ook mijn outlook 2007 contacten te kunnen syncen, maar dat doet hij niet ? Krijg een foutmelding over exchange server (die ik natuurlijk niet heb)
--- Hij doet het inmiddels !
EDIT2:
iemand nog tips / opmerkingen over het runnen van apps in landscape ?
EDIT3:
en ik wil graag meer apps kunnen tonen/linken dan de standaard 9 .... ff zoeken of daar iets voor is ...
EDIT4:
heb TC er op staan en denk je nu dat ik de regeditor kan vinden

[ Voor 41% gewijzigd door -SaveMe- op 15-08-2010 14:14 ]
Wel standaard ROM.
Mocht iemand meer willen weten geef het even aan.
Type in de adresbalk \\\ (dus drie back-slashes)-SaveMe- schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 13:30:
[...]
"..."
EDIT4:
let maar op je batterij. die gaat heel snel leeglopen als je swype geselecteerd hebt als toetsenbord.BastiaanCM schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 14:17:
Ik heb eindelijk SWYPE in het Nederlands op m`n HD2 en man wat is dat toch geweldig leuk !
Wel standaard ROM.
Mocht iemand meer willen weten geef het even aan.
Heb hem vanmorgen ook geïnstalleerd (xda) maar merk er niets van dat de batterij sneller leegloopt. (standaard rom)micheldenhaag schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 16:26:
[...]
let maar op je batterij. die gaat heel snel leeglopen als je swype geselecteerd hebt als toetsenbord.
Bing
Gisteren gehaald? Dan kun je je HD2 nog ruilen en voor de HTC Desire gaan, die filmt volgens mij 720p (HD)Anoniem: 329584 schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 12:24:
Ik heb dit toestel gisteren gekocht omdat ik een nieuwe telefoon wou die beter kon filmen tijdens concerten etc dan mijn andere, de Samsung Omnia HD i8910. Maar ik schrok me dood van de kwaliteit. 640 x 480 en het geluid is eveneens misschien wel net zo slecht als de Omnia HD.
Zijn er hier fixes voor?
vanpeltje
ik waarschuw je alleen maar alvast., dan weet je hoe het opeens kan dat je accu leeg is. Ik begon ook blij.... maar dat sloeg snel om toen ik in 12 uur tijd leeg was. waar ik normaal 2 dagen mee doet.bing69 schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 16:48:
[...]
Heb hem vanmorgen ook geïnstalleerd (xda) maar merk er niets van dat de batterij sneller leegloopt. (standaard rom)
Ik hoop dat je mzzl hebt dan. Voor mij even geen swype meer.
Enigste is dat ik in het menu allemaal van die rare teksten heb, zoals IDS_EDIT_quicklinks. Net alsof er een vertaling mist... Hetzelfde bij de speciale toggles die je als apps kunt linken. Maar buiten dat, echt super!
EDIT:
Dat met die vertalingen is opgelost na het installeren van een language pack.
Vooralsnog ben ik erg blij met de keuze voor de HS2/WM6.5 Ik wilde eigelijk voor de Desire/Android gaan. Maar WM + Sense is very nice!
EDIT2:
Iemand nog tips voor leuke games? (niet dat ik echt veel games erop ga spelen, maar wel leuk om ff te proberen...)
EDIT3:
Ik ize dat er ook als virus software is voor WM, waaronder ESET (wat ik gebruik). Is het echt nodig om AV op de smartphone te hebben ?
[ Voor 42% gewijzigd door -SaveMe- op 15-08-2010 22:14 ]
Anoniem: 147093
Heb net de laatste versie erop gezet...eens kijken hoe hard de batterij vannacht terugloopt tov andere kerenbing69 schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 16:48:
[...]
Heb hem vanmorgen ook geïnstalleerd (xda) maar merk er niets van dat de batterij sneller leegloopt. (standaard rom)

http://www.computerworld...._for_phones_tablets_in_Q4
@-SaveMe-: Je wilt toch ook niet meer terug naar je 5 jaar oude telefoon waar je al blij was als je mp3 ringtones op had? En dan noem je de HD2 een telefoon? Dat de ontwikkelingen zo snel gaan is gewoon mooi om te zien. Er zijn vast wel applicaties die een dual core 1.5 ghz kunnen gebruiken. En echt 1080p zonder stotteren af te spelen via HDMI is natuurlijk ook altijd handig. Voorlopig ben ik ook blij met mijn HD2 en wacht af wat WM 7 gaat brengen.
PS: ook handig voor de tablet pc met bijv Android. Hebben we eindelijk concurrentie (met Texas Omap) voor de mij zo irritante dominante Intel.
[ Voor 71% gewijzigd door Anoniem: 256386 op 16-08-2010 00:47 ]
Nou, ik heb net deze en voor een telefoon (want dat blijft het) voldoet hij meer dan primaAnoniem: 256386 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 00:07:
Voor wie eind van het jaar een nieuwe telefoon zoekt:
Ik gebruik de nederlandse uitvoering van Swype al een week of 3 en merk absoluut geen verschil in de batterij prestaties.Anoniem: 147093 schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 22:13:
[...]
Heb net de laatste versie erop gezet...eens kijken hoe hard de batterij vannacht terugloopt tov andere keren
-SaveMe- schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 13:30:
[...]
EDIT2:
iemand nog tips / opmerkingen over het runnen van apps in landscape ?
BSB Tweak, of andere varianten hier op.
EDIT3:
en ik wil graag meer apps kunnen tonen/linken dan de standaard 9 .... ff zoeken of daar iets voor is ...
co0kies home tab is een must op een HD2. Te vinden op XDA
EDIT4:
Staat in de root onder \\plugins
-SaveMe- schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 20:38:
EDIT2:
Iemand nog tips voor leuke games? (niet dat ik echt veel games erop ga spelen, maar wel leuk om ff te proberen...)
Geen idee, ik game niet op mn telefoon
EDIT3:
Ik ize dat er ook als virus software is voor WM, waaronder ESET (wat ik gebruik). Is het echt nodig om AV op de smartphone te hebben ?
Nee, is compleet overbodig, sowieso met een beetje gezond verstand weet je hoe je een virus kan krijgen en dus ook kan voorkomen![]()
[ Voor 34% gewijzigd door harmageddon op 16-08-2010 09:12 ]
Aap!
Helemaal waar is het niet, in april heb ik ook last gehad van het virus dat automatisch internationaal ging bellen (info). De download had ik gedaan via Openmarket, waarvan ik niet had verwacht dat hier een virus/mallware tussen zou zitten.harmageddon schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 09:09:
EDIT3:
Nee, is compleet overbodig, sowieso met een beetje gezond verstand weet je hoe je een virus kan krijgen en dus ook kan voorkomen
Ik zou willen weten of het mogelijk is om de toon uit te zetten die de telefoon geeft als je een nummer intoetst als je wil bellen. Ik wordt nu namelijk helemaal gestoord van zo'n harde tuut elke keer als ik een toets in druk. Kan iemand me vertellen of (vast wel toch?) en zo ja, hoe dit kan?
Dat had je kunnen voorkomen door het commentaar te lezen in Omarketbartbh schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 09:46:
[...]
Helemaal waar is het niet, in april heb ik ook last gehad van het virus dat automatisch internationaal ging bellen (info). De download had ik gedaan via Openmarket, waarvan ik niet had verwacht dat hier een virus/mallware tussen zou zitten.
Aap!
Mijn HD2 is kaduk (scherm reageert plotseling niet meer). Eind november kan ik weer een nieuwe mobiel uitzoeken. Is er al iets bekent over nieuwe modellen met winmob?Anoniem: 256386 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 00:07:
Voor wie eind van het jaar een nieuwe telefoon zoekt:
@-SaveMe-: Je wilt toch ook niet meer terug naar je 5 jaar oude telefoon waar je al blij was als je mp3 ringtones op had? En dan noem je de HD2 een telefoon? Dat de ontwikkelingen zo snel gaan is gewoon mooi om te zien. Er zijn vast wel applicaties die een dual core 1.5 ghz kunnen gebruiken. En echt 1080p zonder stotteren af te spelen via HDMI is natuurlijk ook altijd handig. Voorlopig ben ik ook blij met mijn HD2 en wacht af wat WM 7 gaat brengen.
PS: ook handig voor de tablet pc met bijv Android. Hebben we eindelijk concurrentie (met Texas Omap) voor de mij zo irritante dominante Intel.
Daarnaast vroeg ik me af of ik nog gebruik kan maken van fabrieksgarantie in mijn geval...
Ik weet het ff niet meer..
[ Voor 4% gewijzigd door Audione0 op 16-08-2010 12:06 ]
Meeste dingen die je noemt had ik inderdaad al gevonden en geinstalleerd. Cookie's Hometab is echt
Ik heb navigon als navigatie geinstalleerd, maar dat moet ik nog goed testen. Als er een andere app naar boven komt (sms/call), dan krijg ik daarna navigon niet meer schermvullend in landscape. Hij laat dan half navigon zien en half het homescreen.
Anders maar tt proberen....
Als je HSPL er op hebt staan is het renamen naar LEOIMG.NBH, volume down ingedrukt, aanzetten en flashenAudione0 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 11:58:
Hoe kan ik ook alweer een rom flashen via de sd kaart? De file re-namen in?
Ik weet het ff niet meer..
Aap!
Je HD2 wordt toch onder garantie gerepareerd. De WM7 modellen zouden wel zsm voor eind van het jaar uitkomen. Op 15 sept geeft HTC een persconferentie maar dat is volgens de geruchten een Desire HD (Android). http://www.engadget.com/2...ire-hd-shows-up-on-video/Monda schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 11:43:
[...]
Mijn HD2 is kaduk (scherm reageert plotseling niet meer). Eind november kan ik weer een nieuwe mobiel uitzoeken. Is er al iets bekent over nieuwe modellen met winmob?
Daarnaast vroeg ik me af of ik nog gebruik kan maken van fabrieksgarantie in mijn geval...
Keuze genoeg
Aangezien ik geen medewerking krijg van Hi, weet ik niet zo goed wat precies de procedure is met opsturen. Kan ik dit ergens vinden of iemand die dit al heeft gedaan?Anoniem: 256386 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 12:16:
[...]
Je HD2 wordt toch onder garantie gerepareerd. De WM7 modellen zouden wel zsm voor eind van het jaar uitkomen. Op 15 sept geeft HTC een persconferentie maar dat is volgens de geruchten een Desire HD (Android). http://www.engadget.com/2...ire-hd-shows-up-on-video/
Keuze genoeg
Neem contact op met HTC, ze kunnen meestal direct wel een indicatie geven of het onder garantie gaat vallen of niet. Indien wel geven ze een koerier de opdracht om het toestel bij jou op te halen.Monda schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 12:23:
[...]
Aangezien ik geen medewerking krijg van Hi, weet ik niet zo goed wat precies de procedure is met opsturen. Kan ik dit ergens vinden of iemand die dit al heeft gedaan?
Aap!
Ok, ja nu weet ik het weer..harmageddon schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 12:15:
[...]
Als je HSPL er op hebt staan is het renamen naar LEOIMG.NBH, volume down ingedrukt, aanzetten en flashen
Maakt het nog uit welke HSPL erop staat? Ik wil nl de stock rom gaan flashen..
Ik moet wel even een format via de Hd2 doen, anders werkt bij mij het flashen niet omdat de telefoon dan in de bootloader blijft staan..
Thnx!
Edit: hoelang duurt het ongeveer om via de HD2 de sd kaart te formatteren? is een 16gig kaartje.
Ben nu al meer dan een uur bezig...
[ Voor 15% gewijzigd door Audione0 op 16-08-2010 14:00 ]
Een standaard format duurt wel een tijdje ja, daarom had je beter een quickformat kunnen doen.Audione0 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 12:38:
[...]
Ok, ja nu weet ik het weer..
Maakt het nog uit welke HSPL erop staat? Ik wil nl de stock rom gaan flashen..
Ik moet wel even een format via de Hd2 doen, anders werkt bij mij het flashen niet omdat de telefoon dan in de bootloader blijft staan..
Thnx!
Edit: hoelang duurt het ongeveer om via de HD2 de sd kaart te formatteren? is een 16gig kaartje.
Ben nu al meer dan een uur bezig...
Als je stock (shipped) rom wil flashen is HSPL niet nodig uiteraard. Je kan overigens ook altijd flashen via active sync ipv die SD kaart.
Indien je voor een cooked rom gaat is de HSPL versie is afhankelijk van de chef. Is verschillend welke HSPL ze gebruiken, meestal staat het aangegeven in hun topic. Als het niet aangegeven staat kan je uitgaan van de laatste versie.
Aap!
Let wel op, als je een standaard Rom flashed via de SD kaart verwijder je ook HSPL. Via Activesync gebeurd dat niet.harmageddon schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 16:05:
[...]
Een standaard format duurt wel een tijdje ja, daarom had je beter een quickformat kunnen doen.
Als je stock (shipped) rom wil flashen is HSPL niet nodig uiteraard. Je kan overigens ook altijd flashen via active sync ipv die SD kaart.
Indien je voor een cooked rom gaat is de HSPL versie is afhankelijk van de chef. Is verschillend welke HSPL ze gebruiken, meestal staat het aangegeven in hun topic. Als het niet aangegeven staat kan je uitgaan van de laatste versie.
Sygic 10 mobile maps eens opzoeken, werkt helemaal super-SaveMe- schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 12:10:
[...]
Meeste dingen die je noemt had ik inderdaad al gevonden en geinstalleerd. Cookie's Hometab is echt![]()
Ik heb navigon als navigatie geinstalleerd, maar dat moet ik nog goed testen. Als er een andere app naar boven komt (sms/call), dan krijg ik daarna navigon niet meer schermvullend in landscape. Hij laat dan half navigon zien en half het homescreen.
Anders maar tt proberen....

Loopt niet sneller leeg dan normaal (1.66ROM) wel was mijn eigen mailaccount ineens weg en internet deed het niet meermariconjo schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 07:59:
[...]
Ik gebruik de nederlandse uitvoering van Swype al een week of 3 en merk absoluut geen verschil in de batterij prestaties.
Inmiddels beide alweer werkend
Verder werkt Swype heel erg lekker...
[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 147093 op 16-08-2010 23:09 . Reden: typo... ]
Nee ik blijf het qwerty toetsenbord gebruiken
Aap!
Ik denk dat ik toch weer terug ga naar Artemis oid.
Don't dream your life, live your dreams!
Ik had de eneryrom van een maand geleden er op staan en herken dit niet terug, waar ik wel last van had was een crashende sense bij het gebruik van het fotoalbum. Maar na een nieuwe update van vorige week is dat helemaal opgelost.SilencerNL schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:19:
Hmm, heb de Energy ROM van begin augustus erop staan. In het begin was ik er zeer enthousiast, maar ik loop toch tegen wat eigenaardigheden aan. Het lijkt wel alsof het touchscreen TE gevoelig is. Als ik de telefoon in mijn broekzak heb, in het lederen hoesje, worden er toch allerlei commando's uitgevoerd, wat natuurlijk absoluut ongewenst is. Ook lijkt het sms-en nog een beetje buggy. Heb laatst gehad dat ik een sms aan het tikken was, en me opviel dat de 'aantal karakters' niet goed werd weergegeven. Deze sms is nooit aangekomen
Ik denk dat ik toch weer terug ga naar Artemis oid.
Nee ik blijf bij energyrom, ik blijf het erg fijn vinden
Aap!
Sinds ik Android op mijn HD2 draai is het voorgoed VAARWEL met Windows Mobile. Draait veel sneller dan WM en zit beter in elkaar. Ze zullen toch echt met een sterk verbeterde WM7 versie moeten komen om Android de kop in te drukken.Monda schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 11:43:
[...]
Mijn HD2 is kaduk (scherm reageert plotseling niet meer). Eind november kan ik weer een nieuwe mobiel uitzoeken. Is er al iets bekent over nieuwe modellen met winmob?
Ik kan het overigens iedereen aanraden om te proberen, stelt niets voor! Gewoon een mapje 'Android' op je SD plaatsen en gaan! In de startpost staat een link naar het Android topic.
Anoniem: 286128
Heb het al op XDA geprobeerd, maar ik kom er daar toch niet helemaal uit en de verzekering doet helaas ook niet helemaal makkelijk. Kan iemand misschien, indien daarvoor animo is, mijn probleem eventjes kort doorlezen en mij misschien van wat informatie voorzien?! Ik kom er nu écht niet meer uit:
http://forum.xda-develope...hread.php?t=729873&page=5
Hoop dat iemand hier het weet!
Thanks! Zegt me zo niks. Zijn dat maps voor Navigon of is dat andere nav software. Zal eens zoeken in de usual places!Anoniem: 147093 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 22:33:
[...]
Sygic 10 mobile maps eens opzoeken, werkt helemaal super
EDIT: andere nav software zie ik...
Overigens heeft de registry tweak voor de idle data disconnect bij mij niet gewerkt... dus daar moet ik nog wat anders op vinden. Ben ook nog steeds bezig met het verbruik van de battery te tweaken.
Navigon vreet ieg stroom, dat kan ik echt niet fatsoenlijk zonder power kabel gebruiken, terwijl op mijn oude touch pro ik met gemak 2 uur kon tomtommen op de batterij ...
Als dat niet lukt dan moet je toch echt wachten tot Android uitkomt met NAND ^^
Dit topic is gesloten.