Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Prutzer80 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 10:20:
Filmpje met de stats van alle clubs / teams:

YouTube: Official Team-List - PES2011 (FINAL CODE) - PC

Opvallend:
- Stats van Twente zijn bagger
- Waar zijn die nieuwe Copa Libertadores ploegen? Lijkt erop dat die alleen maar in die Copa mode te spelen zijn?
De Copa teams zijn ivm licensing issues alleen in de Copa Libertadores mode te spelen. Gaarheid troef, maar denk toch niet dat ik veel met die teams zou gaan spelen. Geloof dat alleen Internacional en twee andere clubs in de andere modes te spelen zijn. Oh well, we kunnen in ieder geval de beste spelers van ZA scouten voor onze ML teams.

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 23:12
Monda schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 10:40:
Even een vraag mbt "fakeshot".
Ik gebruikte in de vorige versies vaak "fakeshot" bij het passeren van de keeper. Nu is het zo dat ik niet vaak meer de situatie 1op1 met de keeper heb gehad in 2011, maar de keer dat ik dit kreeg leek "fakeshot"niet te werken. Of in iedergeval zag ik geen animatie (net doen of je schiet, inhouden en met een kap de keeper passeren die reageert op jou beweging). Is dit nog mogelijk of moet ik dit anders uivoeren?
Schieten en dan snel op de passknop (even uit mijn hoofd zonder controller in de hand) werkt gewoon nog. Zo maak ik de meeste 1 op 1 doelpunten aangezien het stiften en gericht schieten meestal mislukt bij mij :P

Overigens mbt wat Harribo zegt over het "meteen passen", dat vind ik juist wel mooi aan PES; eerst naar de goede voet, dan passen. Althans, zo interpreteer ik het

[ Voor 9% gewijzigd door cheiron op 28-09-2010 10:54 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 19:39
Bij de kapbeweging moet je ook een richting aangeven waarheen je wilt kappen. Bij vorige PES versies (vooral op de PS2) kapte een speler automatisch naar een richting, nu blijft de speler rechtdoor lopen en moet je dus zelf van richting veranderen op het juiste moment.

Vind het wel prima, in de PS2 delen was het veel te makkelijk om de keeper uit te kappen (beetje vergelijkbaar met de lobjes in FIFA09 en 10).

Maar dus even research gedaan, vriend werkt bij de FRS op de inkoopafdeling en daar werd aangegeven dat vorige week al bekend was dat PES2011 voor Nederland is verplaatst naar 7 oktober.

[ Voor 3% gewijzigd door Sluuz op 28-09-2010 11:14 ]

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 23:45
Sluuz schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 11:13:
Bij de kapbeweging moet je ook een richting aangeven waarheen je wilt kappen. Bij vorige PES versies (vooral op de PS2) kapte een speler automatisch naar een richting, nu blijft de speler rechtdoor lopen en moet je dus zelf van richting veranderen op het juiste moment.

Vind het wel prima, in de PS2 delen was het veel te makkelijk om de keeper uit te kappen (beetje vergelijkbaar met de lobjes in FIFA09 en 10).

Maar dus even research gedaan, vriend werkt bij de FRS op de inkoopafdeling en daar werd aangegeven dat vorige week al bekend was dat PES2011 voor Nederland is verplaatst naar 7 oktober.
Oke thnx. Wist wel dat je richting moest aangeven, maar misschien was mijn timing niet helemaal goed. Nou het is nu iig duidelijk dat we nog een weekje moeten wachten en we de WENB OF kunnen gebruiken *O* op de ps3!
Wat dan wel weer vaag is, is dat men hier aangeeft dat ie de 7e komt en Konami zegt 8...

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16:17
Nedgame Apeldoorn zegt nog steeds 30 SEP hoor.

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Punkbuster schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 11:34:
Nedgame Apeldoorn zegt nog steeds 30 SEP hoor.
Dan hebben ze vast de EU versie en een boel gefrustreerde klanten die terugkomen met het spel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPiNaL1976
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-01-2015
cheiron schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 10:53:
[...]

Overigens mbt wat Harribo zegt over het "meteen passen", dat vind ik juist wel mooi aan PES; eerst naar de goede voet, dan passen. Althans, zo interpreteer ik het
PES 2010 leek in het begin een input lag te hebben. Achteraf leek dit geen lag maar hoorde dit bij de nieuwe gameplay. Ik moest er heel erg aan wennen, maar vind het nu ondenkbaar in een voetbal game.
Het feit dat je niet op elk willekeurig moment een schot kans lossen of passen, omdat de voeten van een speler nog niet goed staan vind ik realistich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Monda schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 12:45:
[...]

Dan hebben ze vast de EU versie en een boel gefrustreerde klanten die terugkomen met het spel...
en wat is het verschil? 9 van de 10 x komen juist de patches uit op de BLES- *EU* en niet die Nederlandse meuk.
Dat heb je in 1 klap alle licensies op je PS3 :P

[ Voor 7% gewijzigd door Punkbuster op 28-09-2010 12:57 ]

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Dat klopt dus niet. Er zijn twee versies: de UK en de EU versie. De UK versie bevat de Engelse, Nederlandse en Zweedse taal. De EU versie bevat de Duitse, Spaanse, Franse enz enz taal.

De meeste patches komen uit Engeland en Duitsland (omdat hun competities er niet in zitten). Zal dus wel meevallen welke versie je moet hebben voor een goeie patch. Daarnaast worden de grote UK patches ook in beide formaten uitgebracht (zoals ook bij 2010)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
ohh met 2010 was dat wel het geval.
-- Maar toen net weer een winkel aan delijn, en zeiden: 7 OKT. kut zooooii ik wil hem 30 sep

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Punkbuster schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 13:14:
ohh met 2010 was dat wel het geval.
-- Maar toen net weer een winkel aan delijn, en zeiden: 7 OKT. kut zooooii ik wil hem 30 sep
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Maar zijn er ook al mensen die elke trick handmatig (L2 )kunnen? ( ipv de L1`+ ><^etc. )
Elastico is nog lastig, de rest is allemaal te doen.- voorral de regenboog trick is makkelijk.

backheel Feint is trouwens zo mooi... :9~ :9~

[ Voor 14% gewijzigd door Punkbuster op 28-09-2010 13:54 ]

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor net dat ze bij de Mediamarkt liggen voor 44 euro. Kan iemand dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 15:35:
Ik hoor net dat ze bij de Mediamarkt liggen voor 44 euro. Kan iemand dit bevestigen?
Welke Media Markt? :D Maar lijkt me haast niet waar... :/ Pics or didn't happen, whaha. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Word on the street! Kan een hoax zijn. kan ook echt zijn. Geen idee welke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 10:41
Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 15:39:
Word on the street! Kan een hoax zijn. kan ook echt zijn. Geen idee welke
We willen inderdaad bewijzen zien, zal wel om FIFA 11 gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zijn echt binnen hoor ik links en rechts. Ook bij FRS op het station. Alleen is nog niet duidelijk of ze al over de toonbank gaan of (onder de tafel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online

d0s

sssst

Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 15:48:
Ze zijn echt binnen hoor ik links en rechts. Ook bij FRS op het station. Alleen is nog niet duidelijk of ze al over de toonbank gaan of (onder de tafel).
links en rechts :')

Ach, als ze echt binnen zijn staat hij vanaaf op de nieuwsgroepen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 10:41
Dat ze binnen zijn zegt geen ene dr*l, die games gaan gewoon de schappen in en mogen dan pas op de releasedate verkocht worden. ( Tenzij misschien een of andere toko er lak aan heeft, dan zal de rest waarschijnlijk snel volgen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Neem aan enkel de pc versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 13:08
Dit soort reacties mag je in het vervolg achterwege laten.

[ Voor 80% gewijzigd door psychoclown op 29-09-2010 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:08
Nog steeds pics or it didn't happen. Morgen maar even in hartje Rotterdam kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 23:05
hij's al te vinden voor de xbox int italiaans :p Worden we eens bij de UK ingedeeld(die normaal vroeger is) is het gelijk vertraagd -_-

• Monda
HamburgerHenk schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 22:09:
hij's al te vinden voor de xbox int italiaans :p Worden we eens bij de UK ingedeeld(die normaal vroeger is) is het gelijk vertraagd -_-
Ja balen is dat! Nu nog afwachten of het 7 of 8 oktober wordt... Winkels NL zeggen 7, Konami zegt 8...

• Punkbuster
Dat word allemaal opgelost bij de release, is al jaren zo.
je maakt er wel een big issue van zeg, maar jij bent vast een fifa licensie fanboy :)

automation fanboy

• Punkbuster
laten we het aub hopen, anders snijd KONAMI zich dik in de vinger.
Maar wat is er mooier aan FIFA man? PES2011 is toch vrijer ?

automation fanboy

• Sluuz
Bweugh niet hier ook al die FIFA vs PES discussie. Daar zijn genoeg andere plekken voor.

Konami heeft aangekondigd dat de transfers ongeveer 2 weken na release een update krijgen.

• Punkbuster
omdat ze een hun prioriteit op de speelbaarheid hebben ingesteld, zorgen dat het voetballend werkt is toch 10 x beter dan een juiste transfer. ( kan je ook handmatig ff doen, of een Option file downloaden )

automation fanboy

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

Jongens, kap effe met dat kinderachtige fifa vs pes geflame!

Ontopic dan maar weer:
Gister maar (weer!) de demo uitgebreid gespeeld en nu in de weer geweest met de 'Player support' en 'Attack style' sliders. Geweldig om te zien hoe je medespelers diep gaan en zich continu aanbieden als je 'Player support' een vijftal punten omhoog zet. Gevolg is wel dat je kwetsbaarder wordt in de omschakeling. De CPU heeft dit ook wel een paar keer hard afgestraft, hahah. Blijft een vette game alleen Barca/Bayern komen wel een beetje mn strot uit op dit moment. :)

• Punkbuster
Speel je hem op de PS3? op de PC heb je al een 30 teams Tweak,
Moet zeggen dat real met Di Maria en C. Ronaldo de zijkanten wel fijn speelt.
Ga vanmiddag die styles ook eens proberen, verdiep ik me te weinig in..

[ Voor 20% gewijzigd door Punkbuster op 29-09-2010 10:01 ]

automation fanboy

• cheiron
De stylesliders zijn leuk, maar de opties om verschillende tactieken toe te passen voor verschillenden momenten en situaties in de game vind ik ook wel goed gedaan. Stond de eerste paar potjes vreemd te kijken toen Pique steeds in de spits opdook, totdat ik er achter kwam dat er ingesteld stond dat hij vanaf de 80e minuut op moest komen bij een gelijkspel. Sindsdien probeer ik regelmatig (niet altijd, want het kost best wat tijd en ik wil gewoon voetballen :P ) andere tactieken uit voor verschillende momenten.

Altijd leuk: bij achterstand full attack + CB op laten komen. 90% kans op een counter, dat moet je maar voor lief nemen.

Flickr PSN ID= cheironnl

Verwijderd

Punkbuster schreef op woensdag 29 september 2010 @ 09:46:
Mars18 zit in het verkeerde forum te spitte, misschien moet je even de FIFA2011 in. :O
Kan je daar vertellen dat je kan spelen 30000 clubs met alle licensies, jammer dat gameplay wat minder is, Maar ja, wel licensies en mooie transfers 8)7 :o
Gelukkig zijn de graphics van FIFA wel zwaar in order, kijk maar hier. Zouden ze geen licenties hebben voor de gezichten? :+

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

cheiron schreef op woensdag 29 september 2010 @ 10:14:
De stylesliders zijn leuk, maar de opties om verschillende tactieken toe te passen voor verschillenden momenten en situaties in de game vind ik ook wel goed gedaan. Stond de eerste paar potjes vreemd te kijken toen Pique steeds in de spits opdook, totdat ik er achter kwam dat er ingesteld stond dat hij vanaf de 80e minuut op moest komen bij een gelijkspel. Sindsdien probeer ik regelmatig (niet altijd, want het kost best wat tijd en ik wil gewoon voetballen :P ) andere tactieken uit voor verschillende momenten.

Altijd leuk: bij achterstand full attack + CB op laten komen. 90% kans op een counter, dat moet je maar voor lief nemen.
Hahah ja die CB-Overlap kan wel voor chaos zorgen inderdaad! Gisteren ook een paar ouderwetsche PES scrimages voor het doel.

• 103spooky
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-08 03:43
Konami studio is ook 100x zo klein als EA studio, vind je het gek dat die transfers wat later komen.
Maarjah dat moet je kunnen overlooken... het speelt sws fijn.

EDIT : wie is deze man met zijn bos haar

Afbeeldingslocatie: http://c.imagehost.org/0077/232032.jpg

[ Voor 138% gewijzigd door 103spooky op 29-09-2010 10:30 ]

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

103spooky schreef op woensdag 29 september 2010 @ 10:26:
Konami studio is ook 100x zo klein als EA studio, vind je het gek dat die transfers wat later komen.

Zal Robben wel zijn ;)

Verwijderd

Volgens mij niet hoor, Robben is toch zo goed als kaal? :9

• 103spooky
Afbeeldingslocatie: http://c.imagehost.org/0951/pes2011demo_EPL_2010-09-25_23-27-57-84.jpg

dit is robben toch?

• Punkbuster
is dat geen classic? misschien valderamma uit colombia?

automation fanboy

• HwKok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-08 14:33
Ik gok op Huntelaar of Van Persie.

Verwijderd

Weet er iemand of er ook een game guide komt? ik zou deze nl nodig hebben om PES op een deftig manier te spelen (er is nogal veel verandert sinds PES09)

• Punkbuster
Maar het lijkt er op dat we tot 7 okt. moeten wachten he, of is er al een PES2011 gesignaleerd?

automation fanboy

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

[afbeelding]
Zou elia kunnen zijn. Viel me op dat deze blank is bij PES :P

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Monda
Punkbuster schreef op woensdag 29 september 2010 @ 11:29:
Maar het lijkt er op dat we tot 7 okt. moeten wachten he, of is er al een PES2011 gesignaleerd?
Denk het ook hoor. Maat van mij ging alleen vandaag naar FR in Gouda en daar vertelden ze nog vrolijk dat ie morgen kwam...

• Monda

[afbeelding]
Ik zou zeggen dat het Raffie is...

• 103spooky
@JonMurphy_PES Any news about the jog/line flaw? Have you double checked with the team? Thanks in advance!

@dandoelrucaso Team is aware and working on the issue
about 19 hours ago via TweetDeck in reply to dandoelrucaso

@EliasCosta09 DLC to update rosters and add content expected around two weeks after launch. Date still TBC

@JonMurphy_PES Hey Jon, can the european version use an uk Option File??
@DuduDaSilva9 Not sure and don't have a way to test. Should be universal

@ThijsDeKlein The English version has Dutch text as an option
about 18 hours ago via TweetDeck in reply to ThijsDeKlein
@hellosadworld All of Europe play together online
about 18 hours ago via TweetDeck in reply to hellosadworld
@ginaffy Penalties are already a major topic for 2012. Patches will just cover bugs

• cheiron
103spooky schreef op woensdag 29 september 2010 @ 12:32:
@ginaffy Penalties are already a major topic for 2012. Patches will just cover bugs
Ik krijg een pingel nog steeds niet mee in de hoek geschoten. Of recht op de keeper, of compleet naast... Was in PES6 toch logischer voor mijn gevoel

Flickr PSN ID= cheironnl

• Monda
cheiron schreef op woensdag 29 september 2010 @ 12:55:
[...]

Ik krijg een pingel nog steeds niet mee in de hoek geschoten. Of recht op de keeper, of compleet naast... Was in PES6 toch logischer voor mijn gevoel
Bekijk ff die tutorial op youtube. Heb ik niet eens gebruikt, maar doe heel simpel. Schiet knop heel kort, hoek heel kort. 5 penals, 5 goals laag in de hoek.

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Kan hier vandaag de duitse versie ophalen.
Helaas dus met duitse schermteksten die niet te veranderen zijn naar Engels. :(
Denk dat ik em maar gewoon leen en volgende week inruil voor de UK/NL versie.

Soundcloud

• Punkbuster
kaos- schreef op woensdag 29 september 2010 @ 13:29:
Kan hier vandaag de duitse versie ophalen.
Helaas dus met duitse schermteksten die niet te veranderen zijn naar Engels. :(
Denk dat ik em maar gewoon leen en volgende week inruil voor de UK/NL versie.
waar? wil ik ook!

automation fanboy

• kaos001
Aangezien de winkel niet wil dat ik hun naam hier post kunnen jullie me een DM sturen voor info :)

Soundcloud

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:35
Volgens mij is PES2011 uitgesteld. Bij de MediaMarkt in Utrecht verwachten ze hem misschien nog morgen maar de geruchten zijn volgens de verkoper nogal hardnekkig dat hij pas volgende week komt. Best jammer :(

• Michie23
Ik ga m gewoon downloaden via Konami, scheelt me weer een dvd

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Robkazoe schreef op woensdag 29 september 2010 @ 15:28:
Volgens mij is PES2011 uitgesteld. Bij de MediaMarkt in Utrecht verwachten ze hem misschien nog morgen maar de geruchten zijn volgens de verkoper nogal hardnekkig dat hij pas volgende week komt. Best jammer :(
Hij is een week uitgesteld, naar 7 oktober

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• kaos001
Michie23 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 15:28:
Ik ga m gewoon downloaden via Konami, scheelt me weer een dvd
Een dvd van nog geen 10 cent? zuunigerd :-(

Soundcloud

Verwijderd

kaos- schreef op woensdag 29 september 2010 @ 15:45:
[...]

Een dvd van nog geen 10 cent? zuunigerd :-(
Als je hem koopt kost die dvd je niks extra toch? :+

• d0s
  • Nu online

d0s

sssst

Vermaak me wel tot de NL/UK release met de duitse versie..:) Die is te downloaden nu

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:35
Hebben de Engelsen eigenlijk al wel de DVD's beschikbaar? Of zijn wij alleen de pineut?

• d0s
  • Nu online

d0s

sssst

Robkazoe schreef op woensdag 29 september 2010 @ 17:13:
Hebben de Engelsen eigenlijk al wel de DVD's beschikbaar? Of zijn wij alleen de pineut?
Nee dus, je hebt de europese versie en de uk/nl/? versie... dus ook de engelsen moeten wachten tot 8 oktober.

De versie die morgen uitkomt is de versie waarvan de commentaartalen beschikbaar zijn (spaans, duits, italiaans, frans).

• kaos001
Vind het maar gaar. Vorig jaar waren juist de engelsen als eerst. Nu wij samen zitten met de UK-release moeten we wachten en zijn de duutsers/fransozen de gelukkigen.
Oneerlijk :-(

Soundcloud

• Terranova
Voor mensen met de duitse versie voor de pc, de engelse taal en commentaar zijn te importeren

• d0s
  • Nu online

d0s

sssst

kaos- schreef op woensdag 29 september 2010 @ 17:43:
Vind het maar gaar. Vorig jaar waren juist de engelsen als eerst. Nu wij samen zitten met de UK-release moeten we wachten en zijn de duutsers/fransozen de gelukkigen.
Oneerlijk :-(
Voor de liefhebbers: als je de duits/franse versie installeert en je gebruikt de dt05_e.img van de demo heb je gewoon engelse menu's enzo! :)

• Terranova
en je kan gaan voor de dt00_e van je pes 2010, dan heb je commentaar, de spelers namen zijn wel vaak verkeerd
maar als je em op nummer zet dan merk je er niets van :p

• kaos001
Ik heb de PS3-versie dus die vlieger gaat niet op :P
We spelen nu de hele avond de duitse versie (die volgende week dus weer ingeruild gaat worden voor de UK/NL-versie).

Moet zeggen dat de scheids veel minder aan het zeiken is, goed punt!
Sowieso speelt het beter voor mij gevoel. Supergoede game d:)b

Soundcloud

• d0s
  • Nu online

d0s

sssst

kaos- schreef op woensdag 29 september 2010 @ 22:10:
We spelen nu de hele avond de duitse versie (die volgende week dus weer ingeruild gaat worden voor de UK/NL-versie).

speelt idd veel vloeiender als in de demo, animaties lijken aangepast. Verder is de scheids ook minder streng.

• Monda
kaos- schreef op woensdag 29 september 2010 @ 22:10:

Mag ik vragen hoe je dat hebt geregeld? Dat men m straks weer omruilt en sowieso waarom een winkel eerst Eu versies krijgt en een week later Uk versies...

Verwijderd

ik heb morgen de duitse versie van pes 2011.
Is er verschil tussen de Duitse en NL versie kwa updaten?

• Monda
Verwijderd schreef op woensdag 29 september 2010 @ 22:55:
ik heb morgen de duitse versie van pes 2011.
Is er verschil tussen de Duitse en NL versie kwa updaten?
ga jij m ook omruilen de 7e/8e?

Verwijderd

nee, ik vind duits niet moeilijk en menu heb je zo door natuurlijk

het gaat mij om het updaten, of dat geen probleem is

ik heb gelezen dat de Duiste versie meer swalbes heeft dan de andere versies :)

Ipv 3 oneliners onder elkaar graag plaatsen de volgende keer graag de editknop gebruiken :).

[ Voor 72% gewijzigd door PromoX op 30-09-2010 19:54 ]

• Punkbuster
Voor mensen die duitse versie binnen hebben op de PC, die kunnen gewoon de engelse dt05_e.img ( 15.000kb) uit de demo plaatsen in de originele map, dan heb je echt alle tekst engels.
Alleen nog wel lelijk commentaar.

hmm, ik zag net dat het al een x gepost was.. sorry

[ Voor 19% gewijzigd door Punkbuster op 30-09-2010 07:59 ]

automation fanboy

• kaos001
Monda schreef op woensdag 29 september 2010 @ 22:36:
[...]

Mag ik vragen hoe je dat hebt geregeld? Dat men m straks weer omruild en sowieso waarom een winkel eerst Eu versies krijgt en een week later Uk versies...
Ik heb ooit gewerkt bij die gameshop toen ik wat jonger was. Heb nog goede connecties :)
Die winkel heeft ook verschillende distributeurs, en aangezien de winkel in het oosten van Nederland zit (veel duitse klanten), hebben ze ook de duitse versie binnengekregen.

[ Voor 19% gewijzigd door kaos001 op 30-09-2010 08:08 ]

Soundcloud

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

Verwijderd schreef op donderdag 30 september 2010 @ 00:39:
ik heb gelezen dat de Duiste versie meer swalbes heeft dan de andere versies :)
Hahahahah, en in de NL versie heeft Nigel de Jong een borstbeensplijtmove! :)

Niw, nog een paar dagen en dan kan ik ook los. Laat die impressies maar komen mensen. Don't be shy! ;)

Verwijderd

PC gamers hoeven dus NIET te wachten... Van de officiële PES site:

Afbeeldingslocatie: http://i.gh.vg/uploads/groot/jy0i-pK6_umcc.jpg
(klikbaar)

Verwijderd

Ik hoor dat die vandaag bij de Mediamarkt ligt. Maar niet zeker, iemand enige indicatie?

• kaos001
Verwijderd schreef op donderdag 30 september 2010 @ 10:37:
Ik hoor dat die vandaag bij de Mediamarkt ligt. Maar niet zeker, iemand enige indicatie?
PC/Xbox/PS3 ? Graag vermelden in je post om welke versie het zou moeten gaan, maakt het makkelijker voor de console-gamers onder ons :)

Soundcloud

Verwijderd

Ja inderdaad srry

PS3!

• Punkbuster
foto wil ik zien!

automation fanboy

• Michie23
Heb m gedownload maar moet nog een productcode krijgen. Installatie ging trouwens helemaal in het Nederlands.

EDIT: krijg een mail dat ik m'n licentiecode de 8e krijg, heel raar want het spel zelf heb ik al wel

[ Voor 32% gewijzigd door Michie23 op 30-09-2010 11:15 ]

Verwijderd

hij is er echt niet hoor... (PS3,Xbox)

alle winkels zeggen hetzelfde, uitgesteld tot 7/8 oktober

ben benieuwd wat de reden is

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2010 10:59 ]

• Terranova
Gister al vrij veel BAL gespeeld, wat geniaal is dat geworden zeg. Je hebt nu een spelersmakelaar die clubs voor je regelt. Ik ben begonnen bij de graafschap als SS. Je kan nu ook per positie zien hoeveelste keus je bent. Je kan worden uitgehuurd en je krijgt instructies per wedstrijd(kan wijzigen tijdens de wedstrijd) en ik kreeg een oppepper van jungschlager na een slechte wedstrijd. Wel vet gedaan :D

• Punkbuster
jammer he, ik wil zo graag pessen op de PS3, de d-pad van die controller is de allerfijnste.
En nee geen discussie over het spelen met het knuppeltje.. ( want de beste pessers spelen allemaal met d-pad :P )

automation fanboy

Verwijderd

Ja, vooral lekker handig met 360 graden dribbelen.

• Punkbuster
Verwijderd schreef op donderdag 30 september 2010 @ 11:03:
haha hier hebben we er weer 1. speel je PS3? zo ja, voeg me ff toe( PSN: LEiPo), laat ik 360 dribbelen zien aan je.

automation fanboy

Verwijderd

HamburgerHenk schreef op donderdag 30 september 2010 @ 10:58:
Gister al vrij veel BAL gespeeld, wat geniaal is dat geworden zeg. Je hebt nu een spelersmakelaar die clubs voor je regelt. Ik ben begonnen bij de graafschap als SS. Je kan nu ook per positie zien hoeveelste keus je bent. Je kan worden uitgehuurd en je krijgt instructies per wedstrijd(kan wijzigen tijdens de wedstrijd) en ik kreeg een oppepper van jungschlager na een slechte wedstrijd. Wel vet gedaan :D
Heerlijk spel hè. Ik ben BaL begonnen als AMF bij Willem 2, zit nu bij A.C. Chievo Verona. :Y Nu m'n eerste UEFA Europa League wedstrijd spelen. :D Damn, zoveel genialiteit in één spelletje... _O_

Verwijderd

Michie23 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 10:50:
Heb m gedownload maar moet nog een productcode krijgen. Installatie ging trouwens helemaal in het Nederlands.

EDIT: krijg een mail dat ik m'n licentiecode de 8e krijg, heel raar want het spel zelf heb ik al wel
Dat hoor ik net ook ja, er zijn al wat mensen die een code gekregen hebben, rest krijgt hem der 8e pas... Slechte zaak, want er stond toch echt de 30e bij.. :N

edit:

Voor de mensen die nog twijfelde:
Afbeeldingslocatie: http://i.gh.vg/uploads/groot/ej9n2-Sp6_jypid.jpg

En waarom transfers nog niet up-to-date zijn? Ze hebben dingen te doen die er écht toe doen:
Afbeeldingslocatie: http://i.gh.vg/uploads/groot/MSqr6E-lhblv_ie7429l3.jpg

:)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2010 11:53 ]

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Heb een soortgelijke vraag in het fifa topic geplaatst, maar vraag het me bij pes eigenlijk ook wel af.

Kun je in pes 2011 ook een heel seizoen, dus competitie, bekerwedstrijden en Europese wedstrijden, spelen zonder dat je manager dingen moet doen? Ik wil helemaal geen transfers, of me bezig houden met geld, staff upgrades of wat dan ook. Gewoon simpel een seizoenetje, alleen maar wedstrijden.

• Sluuz
Volgens mij kan dat gewoon. Kiezen voor een competitie (bv. de Eredivisie), team kiezen en instellen of je de bekerwedstrijden (KNVB beker, voorheen Amstel Cup) en Europese wedstrijden wil spelen (CL en EL)

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 19:32
Voor de mensen die van de Duitse commentaar houden: Koop gewoon de Duitse versie net over de grens (als je daar in de buurt woont) en kopieer dan de dt05_n.img naar de betreffende map en je kunt dan Nederlandse tekst selecteren en Duits commentaar!

Als ik dit in Pes 2010 had geweten dat dit kon, had ik het ook gedaan. Engels commentaar is zo kut, dan heb ik nog liever Evert en Yuri in Fifa. En die zijn al slecht :9

• d0s
  • Nu online

d0s

sssst

Verwijderd schreef op donderdag 30 september 2010 @ 11:03:
Wat is nu dan echt het voordeel van die d-pad van de ps3? is die nu echt nauwkeuriger en kun je er 360 graden mee dribbelen?

• kaos001
Mensen, mensen, wat een gezeur over de d-pad of het pookje weer. Dacht dat we die discussie al gehad hadden. Het is een kwestie van gewenning. Het klopt dat de meeste topspelers met de d-pad spelen, maar dat komt gewoonweg omdat ze PES al spelen vanaf deel 1 of 2.

Ik speel er zelf ook mee, en bijna al mijn vrienden ook op 2 na. Het maakt echt niets uit, je gaat er niet beter of slechter door spelen. Pure gewenning.

Soundcloud

Verwijderd

d0s schreef op donderdag 30 september 2010 @ 13:21:
[...]

Wat is nu dan echt het voordeel van die d-pad van de ps3? is die nu echt nauwkeuriger en kun je er 360 graden mee dribbelen?
je kan veel strakker/ gefocused de speler besturen. Met name als ik een supersprint (R1+R2) inzet vanaf de flank kan ik strakker langs de lijn rennen, die stick is een stuk gevoeliger voor bewegingen waardoor je al snel een centimeter teveel of te weinig doorstuurt en fouten maakt.

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2010 13:29 ]

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

ninc schreef op donderdag 30 september 2010 @ 13:12:
Voor de mensen die van de Duitse commentaar houden: Koop gewoon de Duitse versie net over de grens (als je daar in de buurt woont) en kopieer dan de dt05_n.img naar de betreffende map en je kunt dan Nederlandse tekst selecteren en Duits commentaar!

Als ik dit in Pes 2010 had geweten dat dit kon, had ik het ook gedaan. Engels commentaar is zo kut, dan heb ik nog liever Evert en Yuri in Fifa. En die zijn al slecht :9
Ooit wel eens gedacht om het commentaar gewoon uit te zetten? Traditie bij mij. Lekker stadiongeluid+CD'tje op de achtergrond. Ik heb net op een ander forum gelezen dat je in PES 2011 per team 8 chants kan uploaden dus dat komt de sfeer ook wel ten goede.

Verwijderd

standaard muziek aan op achtergrond en commentaarvolume meer naar achtergrond brengen.

Verwijderd

ninc schreef op donderdag 30 september 2010 @ 13:12:

Heb nog nooit goed commentaar gezien bij een voetbalspel, die hoop heb ik allang opgegeven. :9 Zet standaard het commentaar uit. :Y Speel dit jaar op de PS3, anders had ik er wel eentje in Duitsland gehaald, da's (letterlijk) om de hoek.. :+

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 19:32
Hahha, ja maar ik vind Duits commentaar zo grappig dat ik het daarom laat opstaan. Niets beters dan foute Duitsers die zeggen dat ze het beter weten. ;)

Wat me wel opvalt, de demo van Pes 2010 speelde anders dan de Final (anders als in rustiger, minder snel) deze versie lijkt dat ook weer te hebben. Vond de demo perfect spelen, maar speelt weer nu sneller en minder gecontroleerd. Echt raar.

• kaos001
Vind die snelheid juist lekker. Maar misschien komt het omdat alle spelers hun conditiepijltjes omhoog hebben staan ? Dat maakt het ook een stuk vlotter natuurlijk.

Soundcloud

Verwijderd

'game speed' aanpassen msschien

• d0s
  • Nu online

d0s

sssst

Verwijderd schreef op donderdag 30 september 2010 @ 13:29:
[...]

je kan veel strakker/ gefocused de speler besturen. Met name als ik een supersprint (R1+R2) inzet vanaf de flank kan ik strakker langs de lijn rennen, die stick is een stuk gevoeliger voor bewegingen waardoor je al snel een centimeter teveel of te weinig doorstuurt en fouten maakt.
Dat snap ik wel, ik bedoel ook de vergelijking tussen de ps2/xbox/pc controller gamepads d-pad of de ps3 d-pad. Als ik het zo lees is de d-pad van de ps3 stukken gevoeliger waardoor je beter kunt dribbelen.

Als dit zo is ga ik een ps3 controller kopen voor gebruik op de pc.

• robhoeben
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-01 19:50
Phoe, nog een hele week wachten...
Ben ondertussen al aan het bedenken met welk team ik de Master League ga spelen dit jaar.
Vorig jaar speelde ik met een klein clubje (Burnley FC) in de Engelse Premiership. Dat was een leuke uitdaging.
Maar ik wil dit jaar in een andere competitie spelen. Ben er nog niet uit welke het gaat worden.

De mogelijkheden:
  • Serie A met Fiorentina

+ Leuke uitdaging

- Veel (voor mij) onbekende clubs (Lecce, Cagliari, Cecena, AS Bari, Catania, Brescia, Napoli)

• Eredivisie met PSV.

+ "Mijn" cluppie

+ Herkenbare teams en spelers in de competitie.

- Weinig uitdaging/groei behalve het proberen te winnen van de CL

• Primera Division met Real Zaragoza

+ Enorme uitdaging

- Iets minder herkenbaar

• Bundesliga met Schalke 04

+ Leuke uitdaging

Komt deze eigenlijk wel in de WENB Option File?

Ik vind het leuk om met een relatief klein clubje te spelen, en deze dan langzaam te laten uitgroeien tot topclub. Het moet wel enigzins realistisch zijn, dus niet met Willem II kampioen worden en de Champions league winnen ofzo.. O-)

Vraag we af met welke teams jullie spelen? Ik kan niet kiezen.... :?

PSN ID: robhoeben

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Ik speel altijd de Master League met PES United (welke ik vervolgens hernoem) en die standaard spelers.

Before me there were many, after me there will be none

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.