Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-07-2024
Het valt me op dat niemand het heeft over de penalty's..
Voorheen was het links of rechts en hij ging strak de hoek in, maar nu schoot ik ze echt huizenhoog het stadion uit.

Met een paar training sessie's kwam ik er achter dat "omhoog" = links "omlaag" = rechts en dat je daarbij de schietknop toch wel enige tijd moet inhouden.

Zojuist ook even ML gedaan met Ajax 1ste wedstrijd CL play-off wedstrijd 2x achter gekomen, 0-1 en 1-2 maar uiteindelijk toch nog met 3-2 kunnen winnen. _/-\o_ uiteraard wel op Top Player natuurlijk, al vind ik de AI dan wel cheaten, maar het maakt het toch wel spanneder 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xeple schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 17:30:
Het valt me op dat niemand het heeft over de penalty's..
Voorheen was het links of rechts en hij ging strak de hoek in, maar nu schoot ik ze echt huizenhoog het stadion uit.

Met een paar training sessie's kwam ik er achter dat "omhoog" = links "omlaag" = rechts en dat je daarbij de schietknop toch wel enige tijd moet inhouden.
Het is vanochtend nog ter sprake gekomen. :)
Anoniem: 156876 schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 12:36:
[...]

Ik vind trouwens het nieuwe penaltysysteem ook echt geniaal. Na er 4 gemist te hebben in één wedstrijd, heb ik de training erbij gepakt en even 100 penals genomen. Het is even door krijgen, maar wat geniaal zeg! _O_
Geengrenzuh schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 12:40:
[...]

Na gisteren online weer eens een penal in de 2e ring geschoten te hebben ben ik ook de training mode in gedoken. Na een tijdje krijg je het echt wel door en wordt het meer skill dan toeval dat de bal hangt. De spanning van de wedstrijd kan hier dus ook wel invloed op hebben zoals later die avond bleek. 89e minuut, 0-0, penalty mee. *bam* vlak naastgepegeld. Nog maar even dooroefenen dan. :D
delaitinho schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 12:49:
[...]

Ja heb er ook al een paar Jaap-stammetjes van gemaakt...echt snoeihard over geschoten, haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-04 15:26
Weer 10 potten online gespeeld, maar ik vind het netwerk niet best, alles gaat net een fractie te langzaam.
Het voelt als of de GameSpeed op -2 staat. Serieus dit is toch zonde ( ervaring op de PS3 )

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:04
Ik heb het spel vandaag bij de MediaMarkt gekocht voor 50 euro. Nette prijs. Of is dit de manier van Konami om hun spijt te betuigen van de week vertraging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-05 22:51
Zit er nog veel verschil tussen in het online kopen van het spel of gewoon om de hoek ophalen?
Zie online een prijs van 31 euri en ophalen 50 euri? Dat scheelt nogal niet?
Ik woon in Groningen en wil hem graag aanschaffen, iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Harribo schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 21:25:
Zit er nog veel verschil tussen in het online kopen van het spel of gewoon om de hoek ophalen?
Online is altijd goedkoper maar kan wel trager zijn.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Ik heb FIFA 11 aan mijn broertje gegeven als cadeau. Vanavond één potje gespeeld en ben alweer helemaal klaar met het spel. Ben blij dat ik PES 2011 heb gehaald en daar ga ik mij lekker in verdiepen. FIFA 11 lijkt zo verschrikkelijk veel op FIFA 10 en de grote irritaties die in 10 zaten zitten nu nog in 11. Ik ben er klaar mee in ieder geval en ga gewoon met plezier PES spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je weet dat doorgaans de PC versie een stuk goedkoper is dan de PS3 en Xbox 360 versie? Je kan kijken of een webshop hem kan leveren binnen één dag of anders kan je heb morgen beter in de winkel halen, dat is dan wellicht wat duurder maar dan hem je hem wel meteen. :)

Ik wilde de PC versie al bij Mediaoffer bestellen tot zij als een van de eerste hadden gemeld dat PES 2011 op 7/8 oktober zou komen. Ik hoopte de PC versie ergens vóór 7/8 oktober te kunnen kopen, voordat duidelijk was dat dit de officiële releasedate was voor Nederland. Uiteindelijk heb ik hem afgelopen maandag toch maar bij Mediaoffer besteld met achteraf gezien een perfecte timing, aangezien hij sinds dinsdag bij Mediaoffer tijdelijk is uitverkocht. :o Bovendien is hij vandaag verstuurd en hoop hem dus morgen binnen te krijgen. :)

[ Voor 31% gewijzigd door Regeneration op 07-10-2010 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156876

Ik heb vandaag de PS3 versie maar besteld bij Bol.com, in de hoop dat hij morgen op de deurmat zou liggen. Maar zag net staan dat hij verzonden wordt "Op verschijningsdatum". Dus vrijdag komt hij vast binnen, dan kan ik dit weekend eindelijk in het Engels PES'en. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:23
Chantpack van Neilez2 is gereleased. Is vrij omvangrijk!

http://forums.pesfan.com/showthread.php?t=234101

Misschien dat je hiervoor een forumaccount daar moet hebben, maar dat weet ik niet (omdat ik er wel een heb).

Verder ben ik erachter dat je ook op de PS3 nu oneindig chants kan importeren (dus alleen begrensd door de grootte van je HDD). Ook hoef je niet meer zo'n vervelende KONAMI_PES playlist te maken (zonder spaties !!!11!!1!) en wordt elke playlist herkend.
Per ongeluk ingesteld dat er een vrij stevig hardstyle nummer ging draaien tijdens wedstrijden van PSV en dat werkt :). Ook de limiet op 1 minuut lengte is weg.

Kortom: super!

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 263199

Als je aan een cup wil meedoen met de master league online moet echt precies op dat tijdstip inloggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-04 21:32

Booth

¯¯¯¯¯¯

Pak een oude game of 2 of een oude Bluray, ga naar de Nedgame in Oude Ebbingestraat en lever die spellen/bluray's in wanneer je em koopt, scheelt je dan al gauw een tientje of twee + je bent van die oude troep af. :Y)
Wat speelt dit spel lekker en soepel zeg!! Animaties gaan vloeiend in elkaar over, niet dat je het idee hebt dat je naar een #KEEPER_STANDING --> #KEEPER_SAVE003 overgang zit te kijken. Heel erg mooi. Heb ook het idee dat de bal er op nóg meer verschillende manieren in kan. Gister trouwens een vrije trap gescoord, omdat ik door de muur schoot waar PRECIES een bal doorheen kon!!! _/-\o_ _/-\o_

[edit]
Één klein tijdelijk minpuntje: de teams zijn nog niet geupdate. Ik weet dat dit mierenneuken is maar ze hebben er genoeg tijd voor gehad. Ik hoopte gewoon vurig met het nieuwe AC te kunnen spelen bijvoorbeeld.

[ Voor 10% gewijzigd door Booth op 07-10-2010 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Dat kan dus vanaf vanavond als de option file van WENB uitkomt.

Wat betreft het op verschillende manieren scoren, dit heb ik ook gemerkt. Speelde een MLO wedstrijd en in de laatste minuut schoot ik de bal veel te zacht richting een hoek maar werd hij (heel realistisch) aangeraakt door een verdediger waardoor hij een raar effect kreeg en de keeper kansloos was. Dit zag er echt heel realistisch uit en ik zat dan ook te juichen voor de tv om dit mazzeldoelpunt.

Ook zijn schoten nu eindelijk eens met effect en zie je de bal soms zwabberen. Erg tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb nog best moeite soms met scoren, vooral de makkelijke ballen weet ik nog vaak te missen. Ik vind die master league online wel echt masterlijk hoor! daar ga ik me zeker lang mee vermaken. De eerste 2 spelers kan je vrij gemakkelijk halen maar daarna wordt het erg lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Die option file mag nu wel komen, ik begin me te ergeren aan missende transfers.
Maar vanavond dus, en als iemand hem binnen heeft kan die hem beter ff posten op usenet, want die rapid share onzin is altijd zo traag.

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Hoe groot denk je dat zo'n option file is? Ik denk dat je met alle extra files niet verder komt dan een MB of 20. In ieder geval een grootte die ik nog wel kan uitzingen als ik dat via een MegaUpload of RapidShare moet neerladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-05 23:24
Anoniem: 263199 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 08:46:
Als je aan een cup wil meedoen met de master league online moet echt precies op dat tijdstip inloggen?
Een cup in MLO begint meestal om kwart voor...en buiten de MLO beginnen competities op hele uren. Als een cup begint om 20 uur, is het het beste om op 20:00 / 20:05 aan te melden. Je kan niet uren voordat een competitie begint alvast aanmelden, dan zegt ie dat registratie is gesloten. Registreren kan dan op op exact het tijdstip dat de competitie start. Vanaf de opening van de competitie heb je een uur om kwalificatiewedstrijden te spelen. Je beste 3 wedstrijden die je op rij hebt gespeeld wordt mee gerekend of je door bent. (ik weet niet of in MLO ook met dat kwalificatiesysteem wordt gewerkt, neem aan van wel).
Sluuz schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 09:32:
Hoe groot denk je dat zo'n option file is? Ik denk dat je met alle extra files niet verder komt dan een MB of 20. In ieder geval een grootte die ik nog wel kan uitzingen als ik dat via een MegaUpload of RapidShare moet neerladen.
Als het net zo is als vorig jaar, dan is het niet één bestand maar zijn het meerdere bestanden (meestal stuk of 150 / 200) die je met de hand moet overzetten naar je PS3 harddisk. De grootte van de rarset zal ongeveer 10 MB zijn

[ Voor 25% gewijzigd door SuperCrisz op 07-10-2010 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Anoniem: 263199 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 09:20:
ik heb nog best moeite soms met scoren, vooral de makkelijke ballen weet ik nog vaak te missen. Ik vind die master league online wel echt masterlijk hoor! daar ga ik me zeker lang mee vermaken. De eerste 2 spelers kan je vrij gemakkelijk halen maar daarna wordt het erg lastig
Ik scoor tegenwoordig manual. Nu vliegen die ballen er gegarandeerd lijnrecht in in de kruising!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacecrap
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:56
... en hoe schiet je manual dan? (PC versie met xbox controller)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-05 10:06
Gisteren ook binnen gekregen en in de beperkte tijd die ik had maar even de stadium editor getest, opzich wel geinig om stadions te maken maar ik vind dat je veel te weinig mogelijkheden hebt. Je kunt maar uit een paar soorten tribunes kiezen en die staan vaak nog los van elkaar ook. Je kunt dus niet een ovaal stadion met of zonder dak maken. Het is ook niet mogelijk om een sintelbaan eromheen aan te leggen enzo. Misschien dat ik nog wat features moet unlocken in de PES shop maar het valt me een beetje tegen.

Verder begonnen aan de Copa Libertadores op Regular om de feeling een beetje te krijgen, speelt net even iets anders dan de demo voor mijn gevoel. De manier van steekballetjes geven vind ik nog vrij lastig maar als het lukt dan geeft dat wel veel voldoening.

Online Master League zag er ook wel geinig uit maar als je voor een competition kiest moet je echt op bepaalde tijdstippen deelnemen? Daar moet ik nog even verder naar kijken.
Verder draaide een custom ML online game op sommige momenten aardig stroef, en dat valt zeker op als je met die slechte default spelers bezig bent. Laten we hopen dat Konami daar een oplossing voor heeft. Ik vond het inloggen wel een stuk minder lang duren dan bij voorgaande delen, ze moeten alleen eens kappen met al die overbodige onderhoud boodschappen want dan moet je vier keer wegdrukken voor je eindelijk door dat verhaal heen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Punkbuster schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 09:20:
Die option file mag nu wel komen, ik begin me te ergeren aan missende transfers.
Maar vanavond dus, en als iemand hem binnen heeft kan die hem beter ff posten op usenet, want die rapid share onzin is altijd zo traag.
Binnen tien minuten heb je handmatig even de grootste transfers/teamnamen gedaan. Milan is wel een vet team geworden trouwens. Seedorf zoals altijd ftw! :)

Voor de mensen die moeite hebben met schieten: probeer binnen de 16 tijdens het schieten de R2 knop (geplaatst/binnenkant voet) ingedrukt te houden. Geen garantie voor succes hoor. Het leek bij mij wel nationale binnenkant paal dag gisteravond.

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
spacecrap schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 10:08:
... en hoe schiet je manual dan? (PC versie met xbox controller)
Bij mijn gamepad is de L2 (=LT=Left Trigger).
Die dan indrukken terwijl je schiet. Als je er handig in wordt, kan je echt overal de bal krijgen waar
je hem hebben wilt. Ik gebruik hem vaak voor voorzetten, dan komen ze goed aan en kan ik ze inkoppen.

Heb net even op internet de PC versie besteld bij Azerty. Hopen dat ik hem het weekend binnenheb.
Scheelt toch best veel om hem op internet te kopen, dan wacht ik wel een paar dagen.
Prutzer80 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 10:09:
Gisteren ook binnen gekregen en in de beperkte tijd die ik had maar even de stadium editor getest, opzich wel geinig om stadions ....
Wil nog steeds de Euroborg na gaan maken maar vrees dat het mij te moeilijk wordt dan.

[ Voor 21% gewijzigd door Harribo op 07-10-2010 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Handmatig schieten? Hoe moet ik dat zien ( zit nu op werk dus ik kan PES ff niet starten )

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
Prutzer80 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 10:09:
Gisteren ook binnen gekregen en in de beperkte tijd die ik had maar even de stadium editor getest, opzich wel geinig om stadions te maken maar ik vind dat je veel te weinig mogelijkheden hebt. Je kunt maar uit een paar soorten tribunes kiezen en die staan vaak nog los van elkaar ook. Je kunt dus niet een ovaal stadion met of zonder dak maken. Het is ook niet mogelijk om een sintelbaan eromheen aan te leggen enzo. Misschien dat ik nog wat features moet unlocken in de PES shop maar het valt me een beetje tegen.
....
Dan heb je niet gekeken naar alle opties want het is wel degelijk mogelijk om een sintelbaan eromheen aan te leggen. Goed kijken bij alle opties...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zitilites
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-04 14:37
met wat voor controller spelen jullie op de PC?

Ik heb een Logitech Rumblepad, maar ik vind het vervelend dat PES lijkt gemaakt voor de XBOX (ivm de aangeduidde knoppen). Ik overweeg ook een XBOX usb-controller te halen, is dat aan te raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145259

Zitilites schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 11:05:

Ik heb een Logitech Rumblepad, maar ik vind het vervelend dat PES lijkt gemaakt voor de XBOX (ivm de aangeduidde knoppen). Ik overweeg ook een XBOX usb-controller te halen, is dat aan te raden?
http://www.xbox.com/nl-NL/support/xbox360/howto/peripherals/howto-peripherals-wiredcontroller.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
SuperCrisz schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 11:03:
[...]

Dan heb je niet gekeken naar alle opties want het is wel degelijk mogelijk om een sintelbaan eromheen aan te leggen. Goed kijken bij alle opties...
Ik zal vanavond dan nog wel even kijken, je kunt ergens wel de ondergrond instellen naast het veld maar een volledige sintelbaan met meerdere lanes heb ik nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
Prutzer80 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 11:12:
[...]

Ik zal vanavond dan nog wel even kijken, je kunt ergens wel de ondergrond instellen naast het veld maar een volledige sintelbaan met meerdere lanes heb ik nog niet gezien.
Heb even gekeken en het valt inderdaad tegen.. je kan alleen kiezen voor een stukje gravel naast het veld
http://www.youtube.com/watch?v=CCr_CW1IhWU bij 12/13 sec. dus wat dat betreft heb je wel gelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-12-2024

Als dat het enige is waarom je een geheel nieuwe controller gaat halen, zou ik nog maar even wachten.
Bij PES 2010 was er na een tijdje ook een patch namelijk die de Xbox-controllers in het spel verving voor PS3-controllers. Zie je dus ook geen A-B-X-Y meer, maar vierkantje, kruisje etc.

Ik heb juist een Logitech F710 besteld (= nieuwe versie van de Rumblepad), vind die PS-stijl controllers juist altijd heel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrst
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-04 09:50
Wat speelt PES dit jaar lekker zeg! Ik heb even Robinho en Ibra bij AC Milaan gezet en knallen maar! Dieptepassen komen dit jaar eindelijk goed aan.

Enige vreemde is dat de stamina/conditie van de spelers zo raar is. Een Seedorf is na 80 minuten net zo kapot als een Ronaldinho die veel minder conditie heeft. Zoiezo is het hele team na 70/80 min helemaal kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Heeft te maken met de taktieken die je hebt ingesteld. Als je 90 minuten aanvallend voetbal speelt worden je spelers sneller moe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Weet iemand hoe je in bv de master league na een wedstrijd automatisch fitte spelers ingezet kunnen worden. In de voorgaande PES drukte je op vierkantje en dan werd er automatisch gewisseld voor fitte spelers etc. Alleen ik kan deze optie nu niet vinden.

Before me there were many, after me there will be none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-06-2024
Hey,

Aller eerst moet ik zeggen dat PES 2011 echt een zeer geslaagd spel is!
Ik speel echter de X360 versie en ik hoor dat PS3 + PC een soort option file hebben om alle echte namen alsnog te bemachtigen.

Weet iemand of dit ook beschikbaar is voor de X360? Heb al wat gegoogled maar kwam niet heel erg ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282265

Ik heb problemen met voorzetten. Ik heb echt heel vaak dat ik 2x op hoge pass druk, kort ook en dat de bal dan over al mn mannen in de 16 vliegt en aan de andere kant uitrolt. Dit is echt irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

lamquoctrung schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 12:13:
Wat speelt PES dit jaar lekker zeg! Ik heb even Robinho en Ibra bij AC Milaan gezet en knallen maar! Dieptepassen komen dit jaar eindelijk goed aan.

Enige vreemde is dat de stamina/conditie van de spelers zo raar is. Een Seedorf is na 80 minuten net zo kapot als een Ronaldinho die veel minder conditie heeft. Zoiezo is het hele team na 70/80 min helemaal kapot.
Probeer ook wat minder de sprintknop (R1) te spammen. Je zal zien dat je spelers het langer volhouden dan. Vergeet ook niet om Ibracadabra en K.P. Boateng bij Milan te zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282265 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 13:08:
Ik heb problemen met voorzetten. Ik heb echt heel vaak dat ik 2x op hoge pass druk, kort ook en dat de bal dan over al mn mannen in de 16 vliegt en aan de andere kant uitrolt. Dit is echt irritant.
Je moet hem echt heel erg kort indrukken de O knop, dan komen ze altijd goed aan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zitilites
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-04 14:37
HwKok schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 11:40:
[...]

Als dat het enige is waarom je een geheel nieuwe controller gaat halen, zou ik nog maar even wachten.
Bij PES 2010 was er na een tijdje ook een patch namelijk die de Xbox-controllers in het spel verving voor PS3-controllers. Zie je dus ook geen A-B-X-Y meer, maar vierkantje, kruisje etc.

Ik heb juist een Logitech F710 besteld (= nieuwe versie van de Rumblepad), vind die PS-stijl controllers juist altijd heel fijn.
Ik heb ook geen vierkantje, kruisje, ed. maar 1,2,3 en 4 op de knoppen staan. Erg vervelend als je trucs en andere taktiekmogelijkheden wil leren. Maar dat is niet de enige reden want daarnaast heeft de xbox controller knoppen aan de onderkant zitten die zo te lezen nodig zijn (?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat doe ik en dat helpt ook inderdaad. Maar ik merk dat die ballen nogal hard, strak voorgegeven worden. Dit kan heel goed zijn. Maar vaak wil ik een mooie boog, met een goeie arch midden in de 16 en dat gaat dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Anoniem: 282265 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 13:19:
Dat doe ik en dat helpt ook inderdaad. Maar ik merk dat die ballen nogal hard, strak voorgegeven worden. Dit kan heel goed zijn. Maar vaak wil ik een mooie boog, met een goeie arch midden in de 16 en dat gaat dus niet.
Voorheen was dit de voorzet geven met R2 ingedrukt (RT op de 360).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja klopt dat doe ik ook meestal. Ik denk dat het probleem vooral is dat de bal in 2011 een soort van 'strandbal' is die gewoon veel verder doorstuitert/rolt. Enige wat ik jammer vind tot nog toe in 2011. Ook in het intro filmpje (niet dat dat de gameplay bepaalt) lijkt die bal net een strandbal die snoeihard op het doel afvliegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrst
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-04 09:50
Sluuz schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 12:19:
Heeft te maken met de taktieken die je hebt ingesteld. Als je 90 minuten aanvallend voetbal speelt worden je spelers sneller moe.
Geengrenzuh schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 13:14:
[...]

Probeer ook wat minder de sprintknop (R1) te spammen. Je zal zien dat je spelers het langer volhouden dan. Vergeet ook niet om Ibracadabra en K.P. Boateng bij Milan te zetten!
Conditie is toch anders vergeleken met afgelopen jaren. Ligt niet echt aan de tactieken omdat ik de vorige jaren ook zo speelde. En de R1 knop spammen heb ik al heel lang geleden afgeleerd ;) . Maarjah als iedereen weinig conditie heeft dan is dat natuurlijk ook weer eerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

lamquoctrung schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 13:36:
[...]

[...]

Conditie is toch anders vergeleken met afgelopen jaren. Ligt niet echt aan de tactieken omdat ik de vorige jaren ook zo speelde. En de R1 knop spammen heb ik al heel lang geleden afgeleerd ;) . Maarjah als iedereen weinig conditie heeft dan is dat natuurlijk ook weer eerlijk.
De energie van spelers gaat inderdaad over het algemeen wat harder achteruit. Wel beter imo aangezien wissels nu meer een verschil kunnen maken. Vergeet ook niet dat spelers met een hoge mentality minder last hebben van slechter wordende stats als hun energie bijna op is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toegevoegd aan de TS. :)

Harribo schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 10:14:
[...]
Heb net even op internet de PC versie besteld bij Azerty. Hopen dat ik hem het weekend binnenheb.
Scheelt toch best veel om hem op internet te kopen, dan wacht ik wel een paar dagen.
Misschien nog een optie bij Mediaoffer staat hij nu weer op voorraad. Voor 16.00 besteld is morgen in huis.

offtopic:
De mijne van Mediaoffer is ook binnengekomen. *O*

In principe is de Rumblepad gewoon geschikt, maar kan begrijpen dat het aangeven van de knoppen irritant is. Ik de Rumblepad ook gehad, maar deze was uiteindelijk kapot gegaan en ben ik overgestapt op de Xbox 360 controller (ook reviews over te vinden). Ik was overgestapt op de Xbox 360 omdat ik de Xbox 360 net iets groter is wat ik prettiger vind. Ook is nu met de "360°" movement de linker analoge stick op een ergonomische positie geplaatst vind ik. Het is dus persoonlijk.
Zitilites schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 13:17:
[...]
Ik heb ook geen vierkantje, kruisje, ed. maar 1,2,3 en 4 op de knoppen staan. Erg vervelend als je trucs en andere taktiekmogelijkheden wil leren. Maar dat is niet de enige reden want daarnaast heeft de xbox controller knoppen aan de onderkant zitten die zo te lezen nodig zijn (?).
De Xbox 360 controller heeft, volgens mij, niet meer knoppen dan de Rumblepad (zie voor afbeeldingen mijn productreview, wel draadloze versie maar die is qua knoppen niet anders). Om deze reden hoef je het niet voor te doen.

lamquoctrung schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 12:13:

Ik merkte ook in de Demo dat je uithoudingsvermogen sneller omlaag gaat. Wat volgens mij allemaal van invloed is (aantal zijn al genoemd): Stamina, Mentality, Condition, Condition arrow, mogelijk Agression, Cards: Marauding, Free Roaming en inderdaad ook de speelstijl instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Geengrenzuh schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 14:05:
De energie van spelers gaat inderdaad over het algemeen wat harder achteruit. Wel beter imo aangezien wissels nu meer een verschil kunnen maken.
Uh...ik denk dat de energie nu anders wordt aangeduid ipv in PES 2010.
Een klein rood streepje betekent dat de speler nog niet uitgeput is en nog kan spelen.
Anders zou een team inderdaad heel snel té moe zijn.
Anoniem: 282265 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 13:19:
Voor voorzetten gebruik ik ook de manual schiet methode (dus met L2/LT), anders krijg ik ze zelden daar waar ik ze wil hebben.

Wat betreft gamepads gebruik ik al jaren een Logitech Dual Action. Die voldoet prima, gaat lang mee (ook na hard slaan op het buro en dat moet af en toe met een frustrerende PES :) ) en is betaalbaar.
Op de knoppen staat ook 1,2,3,4 maar de positie komt wel overheen met het scherm (x,y,a,b). Heb ik nooit problemen mee.

edit: vanochtend pes 2011 pc besteld bij azerty, is al opgestuurd, misschien morgen al binnen!

[ Voor 48% gewijzigd door Harribo op 07-10-2010 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

Harribo schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 14:57:
[...]

Uh...ik denk dat de energie nu anders wordt aangeduid ipv in PES 2010.
Een klein rood streepje betekent dat de speler nog niet uitgeput is en nog kan spelen.
Anders zou een team inderdaad heel snel té moe zijn.
Energie wordt nog op dezelfde wijze aangeduid. Een klein rood streepje betekent niet dat een speler is uitgeput, maar heeft wel degelijk al negatief effect op zn stats. Ik ben er in ieder geval wel blij mee. Als speler kun je niet meer de hele tijd R1 spammen met Messi's/Robben's/Ronaldo's/Eto'o's van het spel. Dat haalt al sinds de 2008 editie een groot deel van het plezier uit het spel voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
vraagje!

Ik zou de D2 League willen editten naar de Jupiler League, zo basic mogelijk. (ik hoef niet alle namen etc goed te hebben). Het gaat me puur om de logo's, emblemen, stadions en de shirts zo accuraat mogelijk zodat wanneer je een ML career start, je niet de fictieve namen krijgt bij promotie naar de eredivisie.

Ik wil echter wel rekening houden met de sterkte van de teams. Dus Sparta moet in de plaats komen van het team dat in de fictieve D2 league het sterkst is. Maar hebben jullie een idee welke team het sterkst is binnen D2 league, zodat de kans groter is dat Sparta promotie maakt dan dat bijv. Almere City promoveert. Zo moet ik eigenlijk een lijstje hebben van 1 tot 18. (misschien op basis van resultaten uit eerdere PES-versies?)

Hieronder lijstje die ik zo van wiki heb geplukt...

* Wondengine Down Fict.
* C.S. Squanoer Fict.
* Ganzoraccio Fict.
* FSV Sarmtonburg Fict.
* Johachnaard V.V. Fict.
* S.D. Quaztolla Fict.
* C.D. Raltonvegua Fict.
* FC Nortovka Fict.
* Cantlesir Spor Fict.
* K.S. Szelawce Fict.
* Jorudberg FF Fict.
* Hjorwesland BK Fict.
* FK Odersteich Fict.
* KVC Meirkugaurt Fict.
* CS Iolceanicu Fict.
* A.C. Nitsaloskis Fict.
* PES United Fict.
* WE United Fict.

Hoop dat jullie kunnen helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-05 16:39
SuperCrisz schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 16:23:
vraagje!

Ik zou de D2 League willen editten naar de Jupiler League, zo basic mogelijk. (ik hoef niet alle namen etc goed te hebben). Het gaat me puur om de logo's, emblemen, stadions en de shirts zo accuraat mogelijk zodat wanneer je een ML career start, je niet de fictieve namen krijgt bij promotie naar de eredivisie.
Lol, jij ook al? _/-\o_

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
PES2011 / Jupilerleague

Heb tot nu toe alleen de eagles shirts gegeven en de basis benoemd (maar dat moet ook wel als Deventernaar :+ )

Wat ik trouwens wel ontzettend mis is dat je bij het maken van een room niet kan aangeven of je 1vs1 of 2vs2 wil. Ik heb meestal geen zin in 2vs2 (speelde hiervoor PES6 online) en vind 1vs1 meestal veel leuker, maar om nou constant ranked matches te doen heb ik ook geen zin in.

Ik erger me overigens wel kapot aan die figuren (99% van de spelers dus) die meteen voor superteams zoals barca of inter gaan. En dan nog hou ik de 0 of win ik van ze met FC Twente.

Als er een GoT league komt met alleen eredivisie teams en vergelijkbaar, dan doe ik mee :)

[ Voor 30% gewijzigd door bakakaizoku op 07-10-2010 19:16 ]

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
mattttt schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 19:13:
[...]

Lol, jij ook al? _/-\o_

[video]

Heb tot nu toe alleen de eagles shirts gegeven en de basis benoemd (maar dat moet ook wel als Deventernaar :+ )

Wat ik trouwens wel ontzettend mis is dat je bij het maken van een room niet kan aangeven of je 1vs1 of 2vs2 wil. Ik heb meestal geen zin in 2vs2 (speelde hiervoor PES6 online) en vind 1vs1 meestal veel leuker, maar om nou constant ranked matches te doen heb ik ook geen zin in.

Ik erger me overigens wel kapot aan die figuren (99% van de spelers dus) die meteen voor superteams zoals barca of inter gaan. En dan nog hou ik de 0 of win ik van ze met FC Twente.

Als er een GoT league komt met alleen eredivisie teams en vergelijkbaar, dan doe ik mee :)
toon volledige bericht
Heb jij de spelers ook aangepast? En welk team voor welk fictief team heb je ge-edit?
Kan jij de emblemen en logo's van jupiler league zippen en op rapidshare oid zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:46
Ligt het nu aan mij, of kan in 2011 op de pc nog steeds geen eigen stadiongeluid worden toegevoegd :(?

En wat heeft de 2e commentator een k*t stem zeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129568

gelukkie schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 21:23:
Ligt het nu aan mij, of kan in 2011 op de pc nog steeds geen eigen stadiongeluid worden toegevoegd :(?

En wat heeft de 2e commentator een k*t stem zeg :P
Klopt. Kan nog steeds niet. Is er voor het stadiongeluid bij pes2010 nooit een hack gekomen, of iets anders wat hoop biedt voor de pc-gamers? Ik wil die chants :(

En online heb ik wel last van lagg, maar niet heel extreem. Heb nu 8 potjes gedaan en nog niet 1 keer een goede verbinding gehad. En voor de duidelijkheid; dat ligt niet aan mij, gezien ik bij andere games wel een lage ping heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-04 22:49
Nice, vind het ook zo jammer, dat je fictivie teams in de eredivisie krijgt die promoveren in ML. Als je klaar bent, gooi hem dan ook even online? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-05-2024

Dracul

Ooh yeah!

SuperCrisz schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 16:23:
vraagje!

Bij deze een link naar de PES 2010 logo's voor de Jupiler League van het vorige seizoen:

http://webfile.ru/4546173

Bij deze ook maar de bijpassende logo's van de Eredivisie van vorig jaar:

http://webfile.ru/4517082

De logo's kun je ingame gewoon importeren. Werkt perfect!

[ Voor 25% gewijzigd door Dracul op 07-10-2010 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
SuperCrisz schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 19:32:
[...]

Heb jij de spelers ook aangepast? En welk team voor welk fictief team heb je ge-edit?
Kan jij de emblemen en logo's van jupiler league zippen en op rapidshare oid zetten?
Ik heb de teams niet echt aan specifieke sterkheden toegewezen, iets teveel moeite vind ik.

Bestand is te downloaden op http://www.matttt.nl/JPL_PES.rar (let niet op die namen van die 2 saves, ik ben een gae fan met hart voor de zaak :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
iemand de WENB OF al?

Hij staat trouwens al online, en lekker voor BLES01021. dus we kunnen eindelijk beginnen met de ML :P

[ Voor 71% gewijzigd door Punkbuster op 08-10-2010 08:04 ]

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-01 19:50
WENB Option File is NU te downloaden voor degene met BLES code 01021 (zie zijkant doosje)

http://winningelevenblog....2011-option-file-is-here/

PSN ID: robhoeben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Laatst online: 04-05 23:48
Got him! Alleen een vraag: Is het mogelijk om in een keer alle files over te kopiëren en om je oude (PES 2009) files in een keer te verwijderen? Heb nog 194 Uniform Data en Face files van PES 2009 en ik zie er echt tegen op om deze elke keer per stuk te gaan verwijderen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Hiroj schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 13:04:
Hey,

Aller eerst moet ik zeggen dat PES 2011 echt een zeer geslaagd spel is!
Ik speel echter de X360 versie en ik hoor dat PS3 + PC een soort option file hebben om alle echte namen alsnog te bemachtigen.

Weet iemand of dit ook beschikbaar is voor de X360? Heb al wat gegoogled maar kwam niet heel erg ver.
zou ook wel willen weten of er een optionfile beschikbaar is voor de xbox360 versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
voor de 360 is er volgens mij niet zoveel..

@ Kraziey:
Dat kan niet man, of je moet je hdd ff formateren ;)

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 352971

Beste mede-pessers !:)

Even een vraagje. Hebben jullie ook zo'n last van haperende/stekende mannetjes tijdens het rennen?

Als de tegenstander de bal heeft en ik selecteer een speler waarmee ik bijvoorbeeld op de balbezitter af wil rennen, gaat dat niet vloeiend. Nog sterker, vaak rent de speler, hapert ie even/trilt ie een beetje, en dan rent ie ineens weer verder. Very weird. Heeft iemand anders hier nog last van of ligt dit echt aan mijn dvd ofzo?

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Welk platform?

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Punkbuster schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 09:12:
voor de 360 is er volgens mij niet zoveel..

@ Kraziey:
Dat kan niet man, of je moet je hdd ff formateren ;)
Damn, das jammer. Dat wordt weer ff een ochtendje zitten dan. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik speel pes11 op de xbox 360. Heeft iemand anders er last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Maar krazie? waarom moet je dat verwijderen dan? kleine beetje space..

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Anoniem: 352971 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 09:14:
Beste mede-pessers !:)
Even een vraagje. Hebben jullie ook zo'n last van haperende/stekende mannetjes tijdens het rennen?
Als de tegenstander de bal heeft en ik selecteer een speler waarmee ik bijvoorbeeld op de balbezitter af wil rennen, gaat dat niet vloeiend. Nog sterker, vaak rent de speler, hapert ie even/trilt ie een beetje, en dan rent ie ineens weer verder. Very weird. Heeft iemand anders hier nog last van of ligt dit echt aan mijn dvd ofzo?
Nee dat is inderdaad een van de frustraties van PES. Net als dat je een speler een mooie bal geeft, houdt ie net even in, en de bal is over de zijlijn of de actie is weg.
Maar als je DVD steeds ronddraait tijdens een wedstrijd, dat is niet goed hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Gister ff met zwager pes 2011 gechecked. Vooral erg wennen en ook zagen we wel weer 'rare' dingen. Van die typische pesdingen. Ook moest ik erg wennen aan het menu omdat het ineens zo anders is als 2010. Bijvoorbeeld het wijzigen van dingen en dan rondje drukken om terug te gaan. Normaal krijg je een melding 'save' en moet je wijzigingen ook echt opslaan. Dat hoeft nu blijkbaar niet meer waardoor je soms per ongeluk in een eerder menu komt waardoor je alles weer opnieuw kunt gaan instellen. We vroegen ons echt af waarom veranderd Konami elk jaar dingen die eigenlijk goed zijn? Ook de camera bijvoorbeeld bij herhalingen. Wat ook al eerder gezegd is trouwens. En dan stoppen ze van die rare dingen erin zoals ballen in de vorm van een snoepie of een kussen 8)7 Voor de rest speelt ie wel heerlijk hoor en kan ik niet wachten om me er verder in te verdiepen. Gelijk de OF eroverheen knallen, wat andere muziek en chants en gaan met die banaan. Wat ik me nu echter afvraag. Waar was die update voor?
Weet iemand waar ik tracks van eerdere pesversies kan downen of vinden? Vind de muziek in PES2011 eigenlijk niets..

[ Voor 5% gewijzigd door P.E.No.1 op 08-10-2010 10:36 ]

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Update was voor online..

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Is het nou dus niet mogelijk om in de 360 versie van het spel de WENB option file te gooien...
Dit zet me namelijk erg aan het twijfelen om toch dit jaar voor FIFA te gaan, hoe zeer ik dat betreur is noemenswaardig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga straks ook fifa 11 kopen voor de xbox. Ben al jaren trouw PES-fan, maar sinds pes 10 is het niet meer wat ik gewend ben. Helemaal als je het vergelijkt met FIFA. Fifa is ook niet perfect op alle fronten. Echter vind ik het onacceptabel dat er zulke erge bugs in pes 11 zitten.

Pes 2009 had ook zijn minpunten maar die kon je makkelijk negeren. In pes11 schiet je mannetje tijdens het rennen naar de bal ineens in een epilleptische aanval van 1 seconde om daarna weer verder te rennen. Dat kan gewoon echt niet genegeerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Punkbuster schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 09:46:
Maar krazie? waarom moet je dat verwijderen dan? kleine beetje space..
Omdat ik een mierenneuker ben :P En ik bang ben dat mijn 40GB een keer te vol komt. Maar goed, alles vanochtend ff gedaan dus nu heerlijk genieten met de OF van WENB! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe halen ze het in hun hoofd om het menu te bedienen met een cursor/pijltje? Echt debiele ontwikkeling.

Totaal onoverzichtelijk ook. Met name als je wilt zien welke speler op welke plekken kan spelen en wat zn stats dan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

The Great HooD schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 10:42:
Is het nou dus niet mogelijk om in de 360 versie van het spel de WENB option file te gooien...
Dit zet me namelijk erg aan het twijfelen om toch dit jaar voor FIFA te gaan, hoe zeer ik dat betreur is noemenswaardig!
De WENB OF is alleen voor PS3, maar er komen genoeg andere option files uit die ook goed zijn. Waaronder een paar voor de 360. Nog even geduld die game is pas net een paar dagen uit.

Trouwens nieuws over de officiele update:
KONAMI details first PES 2011 DLC

Konami Digital Entertainment GmbH today announced the content of its first DLC for PES 2011, which will be available on 12th October.

Available free to PlayStation(R)3, Xbox 360 and PC-DVD users, the download will bring the player roster files completely up to date, while clubs that qualified for the UEFA Champions League Group Round, will be added to the game’s dedicated mode. A number of team kits have also been updated in line with their current use, and four more licensed boots have been incorporated.

The DLC also includes three new wallpapers featuring cover star Lionel Messi in the ‘Extra Content’ folder, and KONAMI will be releasing further updates during the coming year.

Dus de 12e worden de rosters geupdate en worden de gekwalificeerde teams toegevoegd aan de CL mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Maar die rooster he, vorig verziekte die dan je option file? wat doet dat nu dan ?

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPiNaL1976
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-01-2015
Anoniem: 282265 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 11:20:

Totaal onoverzichtelijk ook. Met name als je wilt zien welke speler op welke plekken kan spelen en wat zn stats dan zijn.
Helemaal mee eens. Moet je dan ook nog eens proberen de rol van je speler aan te passen...
Ben je 20 menu's verder.
Dit was zoooo overzichtelijk in 2010...Why fix it if it isn't not broke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
Anoniem: 282265 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 11:20:
Hoe halen ze het in hun hoofd om het menu te bedienen met een cursor/pijltje? Echt debiele ontwikkeling.

Ik vind de nieuwe menu indeling bij het instellen van je team ook niet echt heel handig.
Er zitten hier en daar wat leuke features in, maar het overzicht is er niet echt. Snap niet dat daar bij het testen niet iemand aan de bel heeft getrokken. Ook kon je vroeger op vierkantje drukken bij het opstellen van je team, en maakte hij zelf de beste formatie a.d.h.v. fitte en goede spelers, en kon je daarna zelf nog aanpassingen doen. Nu zit ik elke wedstrijd (ML) weer opnieuw te klooien met de opstelling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

Punkbuster schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 11:52:
Maar die rooster he, vorig verziekte die dan je option file? wat doet dat nu dan ?
Die staat er dit jaar los van schijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jornn
  • Niet online
Geengrenzuh schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 11:36:
[...]
Dus de 12e worden de rosters geupdate en worden de gekwalificeerde teams toegevoegd aan de CL mode.
Ik kreeg net het volgende bericht via Facebook:
Pro Evolution Soccer 2011:
Hey PES Fans, the first DLC for PES 2011 is out now! This download updates the player roster files completely, while clubs that qualified for the UEFA Champions League Group Round, will be added to the game’s dedicated mode. A number of team kits have been updated, four more licensed boots have been incorporated. Please have a look on our photos! Furhter DLC content is planned. Daniel, PES-Team
De DLC is er nu dus al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Ik zit nu nog op werk, maar wil eigenlijk nu al beginnen met de ML. Met die Option File is dat veeel mooier haha.
iemand de DLC al gedownload?

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378800

Vraagje: Ik heb een ps3, en tot voor kort kon ik prima online spelen over mijn wireless thuis netwerk
PES2010 en Modern Warfare 2 bijvoorbeeld.
Met pes2011 heb ik m op automatic gezet in system settings, maar krijg ik de melding dat mijn verbinding niet geschikt is voor online, alleen voor quick match 1 vs 1.
Heeft iemand anders dit probleem ook? Kan iemand mij adviseren wat ik moet aanpassen?
thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
PES moest vroeger altijd geportforward worden.. COD daarintegen niet,

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Punkbuster schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 13:28:
PES moest vroeger altijd geportforward worden.. COD daarintegen niet,
Pes kon je vroeger niet online spelen, COD daarintegen wel! :+

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
PES5 kon je al online doen op de PS2..

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
robhoeben schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 12:18:
[...]

Ik vind de nieuwe menu indeling bij het instellen van je team ook niet echt heel handig.
Er zitten hier en daar wat leuke features in, maar het overzicht is er niet echt. Snap niet dat daar bij het testen niet iemand aan de bel heeft getrokken. Ook kon je vroeger op vierkantje drukken bij het opstellen van je team, en maakte hij zelf de beste formatie a.d.h.v. fitte en goede spelers, en kon je daarna zelf nog aanpassingen doen. Nu zit ik elke wedstrijd (ML) weer opnieuw te klooien met de opstelling...
Ik heb gisteravond voor het eerst PES 2011 aangeraakt (wel weer 4 uur lang) maar ik was dik tevreden over het spel. Maar de bovenstaande dingen hadden wel beter gekund, ja.

Vooral het niet snel in kunnen zien van de stats van je speler is frusterend. Als je aan het begin van het seizoen gaat kijken wie de beste specialisten zijn, dan ben je wel 10 minuten onderweg. Is je specialist tijdens de wedstrijd niet aanwezig, dan mag je weer 10 minuten zoeken naar op dat moment beste specialist.

Dat vind ik eigenlijk nog niet eens het meest vervelende. Het vervelende vind ik eigenlijk nog dat je niet je gewisselde spelers kunt controleren. Als een speler bv 70 punten gemiddeld heeft, dan weet je niet of hij daar goed op speelt als hij van de bank naar het veld gestuurd wordt. Dat zie je pas als hij daadwerkelijk op het veld staat. Dan kan het ook zomaar eens wezen dat hij niet (goed) geschikt is voor die positie en dan maar 55 punten gemiddeld scoort.

Maar dat is tot nu toe het enige wat ik vervelend vind. Als je de spelers beter en beter kent dan wordt dat ook steeds makkelijker. Zelf ben ik nu met de ML aan de slag gegaan. Aan het begin kon ik slecht bepalen wat mijn financiele ruimte was om spelers te kopen dus heb er maar twee aangekocht. Maar nu zie ik dat ik aan het einde van het seizoen nog miljoenen over hou, dus had ik meer geld kunnen investeren in de jeugd en nieuwe spelers.

In de competitie heb ik voor Feyenoord gekozen en moet ik derde worden het eerste seizoen. Ik sta nu gedeelte tweede na een wedstrijd of 4 dus dat gaat goed. UEFA Cup gaat een stuk beter dan in het echt en sta ik ook gedeelte eerste (4 punten uit 2 wedstrijden). Alleen de beker ging wat minder. Het werd pentalties en ik schoot alle ballen over. Daar maar meteen op geoefend.

Had één keer wel met stom geluk gewonnen. Ik verloor de bal aan een verdediger op de rand van de zestien meter. Ik wilde meteen druk zetten dus had ik A ingedrukt en liep links naar de speler toe. De speler had de bal blijkbaar niet onder controle want toen ik bij de speler en de bal aankwam, gaf mijn speler de bal laag over de grond voor. Ik had de A-knop alleen zo lang ingedrukt dat ik een harde pass gaf waardoor de bal strak in de hoek "voorgegeven" werd. Keeper kon er niet bij: 1-0. Das was tevens de einduitslag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

"Het vervelende vind ik eigenlijk nog dat je niet je gewisselde spelers kunt controleren. Als een speler bv 70 punten gemiddeld heeft, dan weet je niet of hij daar goed op speelt als hij van de bank naar het veld gestuurd wordt. Dat zie je pas als hij daadwerkelijk op het veld staat. Dan kan het ook zomaar eens wezen dat hij niet (goed) geschikt is voor die positie en dan maar 55 punten gemiddeld scoort."

^ Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Anoniem: 282265 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 13:57:
"Het vervelende vind ik eigenlijk nog dat je niet je gewisselde spelers kunt controleren. Als een speler bv 70 punten gemiddeld heeft, dan weet je niet of hij daar goed op speelt als hij van de bank naar het veld gestuurd wordt. Dat zie je pas als hij daadwerkelijk op het veld staat. Dan kan het ook zomaar eens wezen dat hij niet (goed) geschikt is voor die positie en dan maar 55 punten gemiddeld scoort."

^ Dit dus.
Als je bedoelt dat je de opstelling van een wedstrijd vooraf wil veranderen, je kan gewoon het puntengemiddelde van alle spelers op alle plekken die je op dat moment wil gebruiken zien hoor, zelfs het verschil tussen degene die gewisseld moet worden en met wie je gaat wisselen is te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Anoniem: 282265 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 13:57:

^ Dit dus.
Dit kan je wel zien. Selecteer je reservespeler maar en ga met je cursor over de positie waar je hem wilt hebben. Je krijgt nu onderaan te zien wat zijn overall score is op die positie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

robhoeben schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 12:18:
[...]

Dit probleem had ik ook en heb de oplossing volgens mij ;)
Wanneer je in de ML voordat de wedstrijd begint (Aftrap, Stategie en Tenues menu) naar strategie toegaat, dan krijg je de keuze uit 5 opties. Kies hier de 4e optie(Simple settings), kies vervolgens de 1e optie(Uneditted) en vervolgens kun je kiezen op form, ability etc. Hij wijzigt je tactieken niet, maar plaatst wel spelers op vorm etc in je team. En dan is je opstelling weer fit :)

Before me there were many, after me there will be none

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Robkazoe schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 13:51:
[...]

Vooral het niet snel in kunnen zien van de stats van je speler is frusterend. Als je aan het begin van het seizoen gaat kijken wie de beste specialisten zijn, dan ben je wel 10 minuten onderweg. Is je specialist tijdens de wedstrijd niet aanwezig, dan mag je weer 10 minuten zoeken naar op dat moment beste specialist.
Misschien begrijp ik het verkeerd maar bedoel je de "set piece" spelers? Als je een optie aan het wijzigen bent zoals short free kick taker, dan kan je met LB/L1 of RB/R1 wisselen naar een "Overall rating" welke is gebaseerd op hetgeen wat je nu aan het wijzigen bent, in dit voorbeeld de shot free kick taker. Hiermee kan je snel (grofweg) zien wie goed en wie slecht is. :)
Dat vind ik eigenlijk nog niet eens het meest vervelende. Het vervelende vind ik eigenlijk nog dat je niet je gewisselde spelers kunt controleren. Als een speler bv 70 punten gemiddeld heeft, dan weet je niet of hij daar goed op speelt als hij van de bank naar het veld gestuurd wordt. Dat zie je pas als hij daadwerkelijk op het veld staat. Dan kan het ook zomaar eens wezen dat hij niet (goed) geschikt is voor die positie en dan maar 55 punten gemiddeld scoort.
In PES 2010 kon dit inderdaad niet en was vervelend. Zoals anderen al hebben gezegd kan dit in PES 2011 wel. Als je aan het wisselen bent onderaan kijken naar de ability Zeshoeken en links en rechts ervan staan de Overall Ratings.

Ik heb al wat ML zitten proberen en zie tijdens het starten iets als "Dynamic" player development of "Normal" player development. Iemand al enig idee wat het verschil is? Ik heb al wat gezocht en andere vragen het zich dus ook al af zonder dat iemand echt een antwoord weet.

Dan had je in de vorige delen altijd dat je na de wedstrijd kon zien hoeveel je speler was gegroeid. Is dit nog ergens terug te vinden? Ik zie dat je bij Training => Choose Manually kan zien of hoe hard een speler groeit, maar niet wat er groeit. Je kan daar bepaalde de focus punten aangeven, dus je weet ongeveer wat er groeit maar op welke stats dit nu betrekking heeft. Ik hoop dat ik er gewoon overheen kijk, maar ik ben bang dat Konami weer iets goed veranderd / verwijderd heeft...

[ Voor 21% gewijzigd door Regeneration op 08-10-2010 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Regeneration schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 14:41:
[...]

Misschien begrijp ik het verkeerd maar bedoel je de "set piece" spelers? Als je een optie aan het wijzigen bent zoals short free kick taker, dan kan je met LB/L1 of RB/R1 wisselen naar een "Overall rating" welke is gebaseerd op hetgeen wat je nu aan het wijzigen bent, in dit voorbeeld de shot free kick taker. Hiermee kan je snel (grofweg) zien wie goed en wie slecht is. :)

[...]

In PES 2010 kon dit inderdaad niet en was vervelend. Zoals anderen al hebben gezegd kan dit in PES 2011 wel. Als je aan het wisselen bent onderaan kijken naar de ability Zeshoeken en links en rechts ervan staan de Overall Ratings.

Ik heb al wat ML zitten proberen en zie tijdens het starten iets als "Dynamic" player development of "Normal" player development. Iemand al enig idee wat het verschil is? Ik heb al wat gezocht en andere vragen het zich dus ook al af zonder dat iemand echt een antwoord weet.

Dan had je in de vorige delen altijd dat je na de wedstrijd kon zien hoeveel je speler was gegroeid. Is dit nog ergens terug te vinden? Ik zie dat je bij Training => Choose Manually kan zien of hoe hard een speler groeit, maar niet wat er groeit. Je kan daar bepaalde de focus punten aangeven, dus je weet ongeveer wat er groeit maar op welke stats dit nu betrekking heeft. Ik hoop dat ik er gewoon overheen kijk, maar ik ben bang dat Konami weer iets goed veranderd / verwijderd heeft...
toon volledige bericht
Goede tips. Ik ga ze vanavond meteen uitproberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Regeneration schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 14:41:

Ik denk dat het iets te maken heeft met de rating van de ploeg waarin een speler zich moet ontwikkelen of iets dergelijks? Dus hoe beter de club hoe beter een speler zich ontwikkeld.

Ik roep ook maar wat 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 373784

Ga het spel hoogstwaarschijnlijk ook bestellen, maar nog 1 vraag:

Heeft FIFA 2011 ook een Master League? Belangrijke vraag aangezien dit één van de leukste modi is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378816

Goedendag,

Weet iemand hoe ik de spelersnamen boven de spelers weg kan krijgen want dat is zo iritant..

Bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
Anoniem: 373784 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 15:45:
Ga het spel hoogstwaarschijnlijk ook bestellen, maar nog 1 vraag:

Heeft FIFA 2011 ook een Master League? Belangrijke vraag aangezien dit één van de leukste modi is.
Nee, Master League is alleen voor PES. Fifa heeft de Career mode.
Anoniem: 378816 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 15:59:
Goedendag,

Weet iemand hoe ik de spelersnamen boven de spelers weg kan krijgen want dat is zo iritant..

Bedankt alvast
Tijdens spel druk op pauze: Ga naar "Select Sides", dan "edit cursor settings".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-12-2024
Ik vind die namen boven de spelers altijd juist wel handig. Vooral op het middenveld, waar de spelers nog wel eens van plek verwisselen is het handig om te weten wie de bal heeft.

Als ik bijv. een linksbenige speler heb, weet ik dat als ik hem aanspeel ik niet met rechts hoef te schieten op doel. Soms gaat het zo snel, dat ik niet 1-2-3 kan zien wie het is, dus dan is een naampje bij het beestje wel makkelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
robhoeben schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 16:09:

[...]

Tijdens spel druk op pauze: Ga naar "Select Sides", dan "edit cursor settings".
Het is een optie die je ook kon aanpassen toen je de eerste keer het spel opstartte.

[ Voor 49% gewijzigd door Robkazoe op 08-10-2010 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
Jay-K schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 14:40:
[...]

Dit probleem had ik ook en heb de oplossing volgens mij ;)
Wanneer je in de ML voordat de wedstrijd begint (Aftrap, Stategie en Tenues menu) naar strategie toegaat, dan krijg je de keuze uit 5 opties. Kies hier de 4e optie(Simple settings), kies vervolgens de 1e optie(Uneditted) en vervolgens kun je kiezen op form, ability etc. Hij wijzigt je tactieken niet, maar plaatst wel spelers op vorm etc in je team. En dan is je opstelling weer fit :)
Ja, die had ik ook al gevonden. Maar nu moet ik nog elke wedstrijd die handeling doen, in 2010 kon je instellen dat ie dat automatisch deed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3iN
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-10-2020
Waar is hij eigenlijk het goedkoopste te bestellen (voor PS3)? Goedkoopste wat ik tot nu toe kon vinden was 48 euro via 4evergames.

Moet goedkoper kunnen, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
H3iN schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 17:16:
Waar is hij eigenlijk het goedkoopste te bestellen (voor PS3)? Goedkoopste wat ik tot nu toe kon vinden was 48 euro via 4evergames.

Moet goedkoper kunnen, toch?
Tweakers.net heeft de Pricewatch, waar allerlei (computer gerelateerde) artikelen staan vermeld. Ook is niet zolang geleden de mogelijkheid toegevoegd om vermeldingen van Pricewatch te koppelen bovenaan een topic. Bovendien staan de pricewatch links ook in de Topic start.

Als ik in de pricewatch kijk zie ik als laagste prijs momenteel 45,75 inclusief verzendkosten staan voor de PS3 versie van PES 2011. Dus ja het kan goedkoper dan 48 euro, maar of het de goedkoopste is durf ik niet te zeggen. Succes. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Regeneration op 08-10-2010 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Heb hem nu binnen vandaag (PC). Zo even online spelen.
Binnen een dag dus via Azerty voor 36 ballen incl porto, niet verkeerd.

Dat menu van PES.....afgezien dat het een doolhof is.....waarom elk jaar die menu's veranderen??
Dat is zeker om de koper het idee te geven dat hij een compleet nieuw spel gaat spelen? Onzin, lang niet alles wordt verbeterd of vervangen in een voetbalspel heden ten dage.
Ik vind het zo jammer van de tijd die ze daar ingestopt hebben, zeker gezien het resultaat.
Die tijd hadden ze beter kunnen gebruiken om de gameplay nog wat beterder te maken denk ik dan.
Maak je op de lange termijn meer mensen blij mee. Geen toevallige vertragingen meer of zo was een stuk leuker geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129568

Heb jij ook last van lagg bij de online master league Harribo? Heb ik op de pc namelijk wel last van. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.