Je bent ook wel redelijk simpel. Tegenwoordig heb je het middel update, die ook zeker gaat verschijnen, morgen om precies te zijn. Waarin alle transfers verwerkt zijn. Ten tweede boeien de licenties de meeste Pessers niet eens (mij niet iig) en kan je tegenwoordig een heleboel met die pc's (daar bedoel ik mee dat je een heleboel toe kan voegen erin).Anoniem: 200536 schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 12:42:
Hmm, toch maar weer eens PES geprobeerd op de hoop dat het dit jaar bij FIFA in de buurt komt. Maar dat valt dus vies tegen. Vooral omdat PES altijd mijn favoriet was op vorig jaar na.
Samenvattend:
- Graphics = praktisch hetzelfde als vorig jaar; slechte textures, goede gezichten/gelijkenis, houterige animaties. Overall ligt FIFA nog wel mijlen voor op dit gebied met uitzondering van de gezichten.
- Gameplay = in ieder geval beter dan vorig jaar en anders dan FIFA, niet perse slechter dus. Passing systeem vind ik beter werken dan bij FIFA. Verder kom ik nog wel veel vage situaties tegen tijdens het spelen, maar dat hoort een beetje bij PES zullen we maar zeggen.
- Geluid = boeit me niet echt, misschien iets minder sfeervol in PES in vergelijking met FIFA.
- Competities/Stats =sorry hoor, maar hier slaar PES de plank volledig mis. Weinig licenties en de totaal niet kloppende stats voor bijvoorbeeld de Eredivisie. Twente is bv een van de mindere teams terwijl Feyenoord dan weer een van de sterksten is
. Ik heb niets tegen Feyenoord hoor maar daar klopt dus geen snars van. Waarschijnlijk is er alleen naar de inwonersaantallen van de thuissteden van clubs gekeken door Konami. En dan heb ik het nog niet eens over transfers van maanden geleden die niet eens zijn aangepast... Gemiste kans op dit gebied want het lijkt me niet zo extreem moeilijk om de transfers en stats enigszins actueel en kloppend te maken.
Conclusie: er is nog hoop voor de toekomst, maar dit jaar sla ik opnieuw over.
Ik zou me eens verdiepen voordat je hier weer zon post doet
[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 330953 op 06-10-2010 12:51 . Reden: toevoeging ]