• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Ik ga zoals altijd met Ajax spelen :) Blame me, maar dat is er met de paplepel ingedrukt

Soundcloud

Verwijderd

d0s schreef op donderdag 30 september 2010 @ 15:29:
[...]

Dat snap ik wel, ik bedoel ook de vergelijking tussen de ps2/xbox/pc controller gamepads d-pad of de ps3 d-pad. Als ik het zo lees is de d-pad van de ps3 stukken gevoeliger waardoor je beter kunt dribbelen.

Als dit zo is ga ik een ps3 controller kopen voor gebruik op de pc.
Bij een 4-puntsdruktoets zoals dat zo mooi heet weet je exacter wat je met je besturing doet. Als ik diagonaal beweeg neem ik dat fysiek beter waar met de ps3 controller omdat ik twee toetsen indruk tegelijkertijd. Bij de Xbox of elke andere controller met cirkelvormige druktoetsen is dat minder omdat die uiteindelijk 'één knop' indrukt op verschillende plekken. ;)

• HwKok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-08 14:33
Jay-K schreef op donderdag 30 september 2010 @ 15:54:
Ik speel altijd de Master League met PES United (welke ik vervolgens hernoem) en die standaard spelers.
En zo hoort het. Minanda, Stremer, Castolo en Ordaz 4 life!!!! _/-\o_ _/-\o_
Er is niks mooier dan na hard ploeteren je eerste 'bekende' aankoop binnen te halen en in je basis te planten :)

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

HwKok schreef op donderdag 30 september 2010 @ 16:54:
[...]

Er is niks mooier dan na hard ploeteren je eerste 'bekende' aankoop binnen te halen en in je basis te planten :)
Haha, jah, idd. En dan alle ballen naar die nieuwe speler, omdat dat de enige is met een actie en een goed schot ;)

Before me there were many, after me there will be none

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
[...]

Wat ik altijd als eerste deed was dan zoeken naar Koreanen en/of Japaners omdat die vrij goedkoop waren en weinig loon eisten, liefst in elke linie 1 zo snel ik weer genoeg kredits had. :P
Toen het niet meer verplicht werd met een middelgrote club aan de gang, Atl Madrid, Herta BSC, Torino en PSG. :)

Only fools are enslaved by time and space.

• robhoeben
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-01 19:50
LoneRanger schreef op donderdag 30 september 2010 @ 21:10:
[...]

Wat ik altijd als eerste deed was dan zoeken naar Koreanen en/of Japaners omdat die vrij goedkoop waren en weinig loon eisten, liefst in elke linie 1 zo snel ik weer genoeg kredits had. :P
Toen het niet meer verplicht werd met een middelgrote club aan de gang, Atl Madrid, Herta BSC, Torino en PSG. :)
Dat is wat ik ook leuk vind, spelen met een middelmatige club, waarvan het nog enigszins geloofwaardig is dat ze kampioen worden en ver in europa kunnen komen, maar aan de andere kant het wel een hele uitdaging is om je team goed genoeg te krijgen en je er in het begin echt voor moet ploeteren. Ook slimme aankopen doen, en veel met jeugdspelers werken.

Het is leuk om met de standaard spelers te spelen, maar van de andere kant is het wel elk jaar hetzelfde...
Dan start ik liever met een bestaand team, en "echte" spelers. Alleen welk team, en ik welke competitie moet ik nog uitzoeken.

PSN ID: robhoeben

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Ok dan dikke bug ontdekt in BAL.

Eerst 45e minuut erin 65e minuut eruit.

Nu 67e erin en 70e gewisseld.

Verwijderd

HamburgerHenk schreef op donderdag 30 september 2010 @ 21:59:
Ok dan dikke bug ontdekt in BAL.

Eerst 45e minuut erin 65e minuut eruit.

Nu 67e erin en 70e gewisseld.
Moet je beter spelen! :Y)

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 10:41
[...]

Heel vroeger was het zelfs Miranda, Castello, Ximenez, Valery ;)
Om de een of andere reden hebben ze de namen in volgens mij PES 3 lichtjes aangepast :S

• Terranova
  • Nu online
Tja ben wel 5e ss in de pikorde, vet dat je dat per positie kan zien :o

Verwijderd

HamburgerHenk schreef op donderdag 30 september 2010 @ 22:50:
[...]

Tja ben wel 5e ss in de pikorde, vet dat je dat per positie kan zien :o
5e? :9 Ben je dan bij een vele betere club terecht gekomen? Ik ben bij beide clubs alleen nog maar eerste (AMF) geweest... Kan natuurlijk ook afhankelijk zijn van welke club en wat ze er al rond hebben lopen... :+

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 19:39
Dat van die veranderde namen klopt inderdaad! Het was ook eerst Huygens!

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16:17
eerste pes-patch is er al overheen, Duitse competitie, tranfers, face pack, ball pack, stadions etc.
Alle shirtjes helemaal goed, alle emblemen goed. ( ook de engelse)
www.pes-patch.com ( wel voor de PC natuurlijk )
Engels commentaar is ook weer lekker. :D

[ Voor 8% gewijzigd door Punkbuster op 01-10-2010 08:45 ]

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 30 september 2010 @ 23:54:
[...]

5e? :9 Ben je dan bij een vele betere club terecht gekomen? Ik ben bij beide clubs alleen nog maar eerste (AMF) geweest... Kan natuurlijk ook afhankelijk zijn van welke club en wat ze er al rond hebben lopen... :+
Nouja al SS bij de graafschap, en die kochten gelijk 3 amf/ss's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben heel erg te spreken over de vrijheid die je in PES 2011 hebt, ze slogan "Engineerd for Freedom" vind ik ook wel op z'n plek. Maar het grootste nadeel van PES dit jaar, vind ik tot nu toe het selecteren van spelers. Wat een drama! :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:08
Heeft er iemand echt al een goede userexperience van de volledige game. Voor mij als PC mens is het een week wachten helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Nu online
Je kan ook gewoon de duitse versie kopen en het engelse taalbestand van de demo kopieren en later als het engelse/nederlandse spel uit is kan je daar ook het commentaar vandaan plukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Heb je de cursor zeker op assisted, probeer maar een unassisted.
Verwijderd schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 14:11:
Ik ben heel erg te spreken over de vrijheid die je in PES 2011 hebt, ze slogan "Engineerd for Freedom" vind ik ook wel op z'n plek. Maar het grootste nadeel van PES dit jaar, vind ik tot nu toe het selecteren van spelers. Wat een drama! :N

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Punkbuster schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 14:39:
Heb je de cursor zeker op assisted, probeer maar een unassisted.

[...]
Heb hem op Semi staan, maar ook op Unassisted kan je waarschijnlijk nog niet kiezen welke speler je wilt... Ik vind dat bij FIFA wel mooi opgelost, met rechter stick. Helaas is het bij PES nog maar hopen dat je de goede krijgt, en anders 10x op L1 rammen, of het maar doen met de speler die PES wilt dat je selecteert. Voor dat laatste ben ik te eigenwijs... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 103spooky
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-08 03:43
HamburgerHenk schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 14:36:
Je kan ook gewoon de duitse versie kopen en het engelse taalbestand van de demo kopieren en later als het engelse/nederlandse spel uit is kan je daar ook het commentaar vandaan plukken
of gewoon naar evo-web editing forum gaan en de menu en commentaar downloaden. van fullgame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
De demo al gespeeld?
Je kan de CPU hulp wel degelijk uitschakelen. Alleen met "blokje" kan je ervoor zorgen dat een CPU speler je komt helpen met de bal afpakken. Wil je dit niet, druk je er toch gewoon niet op?

[ Voor 25% gewijzigd door PromoX op 02-10-2010 02:03 ]

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Ik hoop dat PES morgen al te koop.. 2 Okt.. is een mooie datum :P

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 23:45
Punkbuster schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 20:24:
Ik hoop dat PES morgen al te koop.. 2 Okt.. is een mooie datum :P
Haha is een enorm mooie datum! Vraag me nog af of het nou 7 of 8 is. Winkels zeggen 7, Konami zegt 8... Weet iemand dit?

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 13:08
Ik blijf maar ertegen aanlopen dat ik niet echt voor elkaar krijg om medespelers te laten lopen en actief mee te laten doen aan het spel.
PES 2011 heeft wel meer frustraties helaas ben ik inmiddels achter maar ik vind deze toch wel het zwaarst wegen.

Ik heb gedaan wat hier werd omschreven maar kan nog niet zeggen welke van de gegeven oplossingen nu werkelijk werkt(en). Het blijft wat vaag voor mij.
Graag hoor ik nog meer oplossingen of heldere ideeen.
Het schijnt ook wel van de speler af te hangen of het team heb ik het idee?
(Ben er nu trouwens definitief uit dit jaar: het wordt PES (ipv FIFA).)

[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 01-10-2010 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:46

PromoX

Flying solo

Ik heb maar weer 's een serie berichten verwijderd. Als je PES niets vind blijf dan liever weg uit dit topic ipv hier te gaan trollen/flamen en reacties uit te lokken. Een vergelijking met FIFA moet best een keer kunnen, maar dan graag wel zonder vervelend te gaan doen.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoorde dat PES 2010 door lagg nogal onspeelbaar was online, heeft pes 2011 daar ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfff ik zit echt hard te twijfelen, begin pes2011 steeds beter te vinden na een uurtje spelen. Gisteren voor het eerst de demo gespeeld, maar toen viel ie wat tegen. Nu na een tijdje begin ik hem steeds beter te vinden. Is het mogelijk in pes2011 (xbox versie) om goals op te slaan, al dan niet online? Schwalbes, hoe moeten die ook alweer ;) Is zo lang geleden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Verwijderd schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 11:53:
pfff ik zit echt hard te twijfelen, begin pes2011 steeds beter te vinden na een uurtje spelen. Gisteren voor het eerst de demo gespeeld, maar toen viel ie wat tegen. Nu na een tijdje begin ik hem steeds beter te vinden. Is het mogelijk in pes2011 (xbox versie) om goals op te slaan, al dan niet online? Schwalbes, hoe moeten die ook alweer ;) Is zo lang geleden!
Herhalingen kun je opslaan ja, alleen volgens mij niet online. Voor schwalbes moet je ff truukjes tutorial bekijken op youtube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Schwalbes, hoe moeten die ook alweer ;) Is zo lang geleden!
Allebei de joytsicks in drukken, op de PS3 L3 en R3 :>

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Harribo schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 21:27:
EIGEN QUOTE :
Ik blijf maar ertegen aanlopen dat ik niet echt voor elkaar krijg om medespelers te laten lopen en actief mee te laten doen aan het spel.
[...]
(Ben er nu trouwens definitief uit dit jaar: het wordt PES (ipv FIFA).)
Om even door te zagen op mijn eigen bericht eerder gepost:

Ik speel nu met Marseille. Dat team is echt aanzienlijk beter dan de teams waarmee ik eerder speelde (Ajax, Shaktar etc) . Nu maak ik tenminste kans in de CL merk ik. Op zich ook wel realistisch natuurlijk.
Ik speel met een ruit opstelling (4-3-1-2), verder heb ik niets aan de standaard instellingen voor Marseille veranderd.

Welnu, ik had als AM Ben Arfa. Daar had ik niet veel aan. Toen heb ik hem gewisseld voor Cheyroux in de rust.
En wat schetst mijn verbazing? Cheyroux doet leuk mee en staat continu vrij om een bal erin te koppen cq te schieten. Oke dit zocht ik dus, dus ik de statistieken (stats) vergeleken. (Heb stats gepakt die er toe doen, dus geen schiet stats etc.) :
Eigenschap Arfa 71 Cheyroux 77
Reactievermogen 67 76
Mentaliteit 62 75
Samenspel 67 78
Aanval 76 75

Zoals je ziet, zijn sommige stats van Cheyroux beter dan die van Arfa. Ik denk dat vooral de stat 'samenspel' een factor is geweest in deze.
Het enige wat ik heb vergeten mee te nemen, was de 'vorm van de dag' pijltje. Dat zou nog mijn bevindingen kunnen tegen spreken.
Hoop dat iemand er wat aan heeft. Zodra ik meer weet, zal ik het laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Harribo schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 12:49:
[...]

Zoals je ziet, zijn sommige stats van Cheyroux beter dan die van Arfa. Ik denk dat vooral de stat 'samenspel' een factor is geweest in deze.
Dat zou ook naar mijn mening, inderdaad een reden kunnen zijn geweest. Mogelijke andere stats die ook van toepassingen zijn:
- Agression stat
- Marauding skill-card (voorheen heette dit Reaction)
- Free Roaming playstyle-card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gstoffers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 17:18
Offline kun je gelijk de herhaling opslaan en online kun je aan het eind van de wedstrijd, wanneer de highlights komen, opslaan. Even wachten tot je favoriete herhaling voorbij komt en die kun je dan opslaan, tenminste dat was zo in pes 2009 en 2010 op de pc versie.

Schwalbes zit nu in het truukjes menu en kun je dus eenvoudig toewijzen, daar waar ook de regenboog truuk te vinden is, was voorheen L1+L2+R1 maar die werkt geloof ik niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Nu online
Become a Legend is echt zooooo geweldig :D

Ik naam nieuwe zaakwaarnemen en kon nu een desired club opgegeven, gelijk Ajax gedaan en nu scouten ze me :D

[ Voor 57% gewijzigd door Terranova op 02-10-2010 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hm ff de grote vraag krijg je centjes als je CL gekwalificeerd ben?
want hoe wil je anders een team opbouwen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPiNaL1976
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-01-2015
HamburgerHenk schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 14:51:
Become a Legend is echt zooooo geweldig :D

Ik naam nieuwe zaakwaarnemen en kon nu een desired club opgegeven, gelijk Ajax gedaan en nu scouten ze me :D
ik heb ook echt zin in de nieuwe BAL. Ik speel die van 2010 ook nog. Ze zeiden dat de BAL van 2010 gewoon het zelfde was als die van 2009, maar die was (misschien voor kenners) al veel uitgebreider dan zijn voorganger. Ben daarom heel erg benieuwd naar nieuwste versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:05

d0s

sssst

Ik vind BAL echt retesaai.. :P snap niet waarom iedereen er zo lovend over is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PES2011 (duits)
Net klaar met de eerste 5 potjes.
Speeld soepel en is wat anders dan de vorige pes, dus het is een kwestie van wennen.
Iedergeval veel techniek en diepgang.

Kga weer spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Nu online
Ik weet niet of dit al aan de orde is geweest (heb ook geen zin om 30 pagina's terug te lezen, sorry) maar ik heb ontzettende moeite met een voorzet van de zijkant van het strafschopgebied. Het lukt me nooit om mijn spits uberhaupt ook maar de bal te laten raken, laat staan dat ik scoor met een kopbal. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MadMoody schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 18:43:
Ik weet niet of dit al aan de orde is geweest (heb ook geen zin om 30 pagina's terug te lezen, sorry) maar ik heb ontzettende moeite met een voorzet van de zijkant van het strafschopgebied. Het lukt me nooit om mijn spits uberhaupt ook maar de bal te laten raken, laat staan dat ik scoor met een kopbal. Iemand tips?
Je kan een normale voorzet (dus zonder power-balk) redelijk richten, van het goal af richten gaat de bal naar de eerste paal, enz. Daarnaast kan je ook handmatig voorgeven, dat vereist wel meer oefening, maar dat betaald zich wel rijkelijk uit in doelpunten, zodra je het onder de knie hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Nu online
Het zal wel een kwestie van veel oefenen zijn. Bedankt voor de tips in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
d0s schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 17:49:
Ik vind BAL echt retesaai.. :P snap niet waarom iedereen er zo lovend over is..
Hier nog een die het retesaai vind, je bent constant afhankelijk van de AI. Je zult ook nooit een goede voorzet van de flank te zien krijgen, moet allemaal maar via de grond.
Daarnaast moet je ook telkens de hele wedstrijd afwachten als je voortijdig wordt gewisseld.

Nee, geef mij maar lekker de good old Master League. De beste mode die erin zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPiNaL1976
2 player VS mode vind ik persoonlijk het beste... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat het PES 2010-topic dood is, moet dit even hier. Nog ff enkele vragen over PES 2010:

- Wat wordt er bedoeld met klassieke spelers? Ik heb dit nu op ''nee'' staan, maar als ik dit verander in ''ja'', wat gebeurt er dan?

- Hoe komt het dat Giovinco (Juventus, 1.64m) alle kopduels wint van Maierhofer (Mijn team, 2.02m)? Dit is totaal niet realistisch en erg irritant.
------------------------------------------------------------------------------

Verder uiteraard de PES 2011 Demo gespeeld, en was redelijk tevreden. Alleen schiet ik alles huizenhoog over. Weet iemand hoe je de bal mooi van afstand in de verre hoek kan krullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ES335
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-07 19:09
Blijkbaar is de non-EU release voor de Xbox/PS3/PC pas op 19 oktober, en voor andere platformen zelfs in november, tenminste dat staat hier http://www.konami.com/officialsites/pes/index_en.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ES335 schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 22:18:
Blijkbaar is de non-EU release voor de Xbox/PS3/PC pas op 19 oktober, en voor andere platformen zelfs in november, tenminste dat staat hier http://www.konami.com/officialsites/pes/index_en.html
Ja, maar dat is de Amerikaanse datum hè. In NL is hij er gewoon de 7/8e. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• das_phantom
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-08-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 20:16:
Omdat het PES 2010-topic dood is, moet dit even hier. Nog ff enkele vragen over PES 2010:

- Wat wordt er bedoeld met klassieke spelers? Ik heb dit nu op ''nee'' staan, maar als ik dit verander in ''ja'', wat gebeurt er dan?

- Hoe komt het dat Giovinco (Juventus, 1.64m) alle kopduels wint van Maierhofer (Mijn team, 2.02m)? Dit is totaal niet realistisch en erg irritant.
------------------------------------------------------------------------------

Verder uiteraard de PES 2011 Demo gespeeld, en was redelijk tevreden. Alleen schiet ik alles huizenhoog over. Weet iemand hoe je de bal mooi van afstand in de verre hoek kan krullen?
Klassieke spelers is volgens mij dat Cruijf enzo als talenten beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:18

Christiano007

Ich bin der champion

Ik krijg nu steeds willekeurig artifacts met groene blokjes en dan een vastloper (pc versie, gedownload). Ligt dat aan mij of is dat gewoon door de versie?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Regeneration schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 13:32:
Dat zou ook naar mijn mening, inderdaad een reden kunnen zijn geweest. Mogelijke andere stats die ook van toepassingen zijn:
- Agression stat
- Marauding skill-card (voorheen heette dit Reaction)
- Free Roaming playstyle-card
Die Marauding skill-card heeft Cheyroux inderdaad. Agression stat en Free Roaming playstyle-card zijn niet noemenswaardig.
Dat is de enige kaart die hij heeft, terwijl Arfa heel veel kaarten heeft, maar daar heb ik dus minder aan.
Christiano007 schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 09:41:
Ik krijg nu steeds willekeurig artifacts met groene blokjes en dan een vastloper (pc versie, gedownload). Ligt dat aan mij of is dat gewoon door de versie?
Zodra er zich grafische vreemdheden voordoen, is het vaak de grafische kaart, directx en/of drivers grafische kaart. Alles updaten sowieso dus.

[ Voor 26% gewijzigd door Harribo op 03-10-2010 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HamburgerHenk schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 14:36:
Hoe heet dat taalbestand? Kan em nu niet vinden. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 16:58:
[...]

Hoe heet dat taalbestand? Kan em nu niet vinden. :(
Lees eens iets verder, bijv. deze post:
103spooky in "[Multi] Pro Evolution Soccer 2011 - Deel 1"

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt GuidoH, ik had het echter al gelezen. Ik zie daar niet staan hoe het bestand heet wat ik van de demo map naar de map van het volledige spel moet kopiëren. Duits commentaar heb ik al (heb de Duitse versie), dus dat hoef ik niet van het 'evo-web editing forum' te downloaden. Ik wil gewoon mijn menu in het Engels hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPiNaL1976
Hier een review van IGN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
dt05_e.img is text

dt00_e.img is commentaar

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

En hier de review van Eurogamer. Aan de hand van de demo was een 8 toch wel op zijn plaats geweest naar mij idee...

Maar ja, wie neemt Eurogamer nu nog serieus :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kw4kje schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 18:00:
dt05_e.img is text

dt00_e.img is commentaar

:)
Super, bedankt! Het werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deruxian schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 18:18:
En hier de review van Eurogamer. Aan de hand van de demo was een 8 toch wel op zijn plaats geweest naar mij idee...

Maar ja, wie neemt Eurogamer nu nog serieus :')
Hmm... Review, demo... Welk woord hoort niet in dat rijtje thuis? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan de hand van de demo besloot Deruxion dat PES meer verdiende dan wat Eurogamer in de review aangaf. Hij zegt helemaal niet dat de review van Eurogamer op de demo is gebaseerd. Je bent hier net zo behulpzaam als dat je voor mij was op de vorige pagina.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2010 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafi
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-02-2021
Ik had even een vraagje.
Is de kwaliteit van PC en PS3 (of xbox) hetzelfde als je op je PC max settings doet en Full HD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij wel. Op de PC ziet het er in ieder geval ontzettend goed uit in Full HD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafi
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-02-2021
Verwijderd schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 20:44:
Volgens mij wel. Op de PC ziet het er in ieder geval ontzettend goed uit in Full HD!
Dankjewel voor je antwoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Verwijderd schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 20:44:
Op de PS3 is het toch gewoon 720P? En voor de Xbox 360 lijkt me ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prutzer80 schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 21:22:
[...]

Op de PS3 is het toch gewoon 720P? En voor de Xbox 360 lijkt me ook?
Weet ik niet. Op de pc is het in ieder geval 1080p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Verwijderd schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 21:53:
[...]

Weet ik niet. Op de pc is het in ieder geval 1080p.
Naja dat ligt er aan op welke resolutie je speelt. Ik speel 720p op pc, omdat mijn beeld begint te haperen bij hogere resolutie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 19:24:
Je bent hier net zo behulpzaam als dat je voor mij was op de vorige pagina.
offtopic:
Ik zie het, sorry... :$ Zal er wel niet helemaal bij geweest zijn met m'n hoofd. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Het aftellen naar de UK/NL-release is begonnen!
7e of 8e zou hij officieel dus in de winkels liggen? Met een beetje geluk dus morgen al ergens te koop d:)b

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
kaos- schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 09:17:
7e of 8e zou hij officieel dus in de winkels liggen? Met een beetje geluk dus morgen al ergens te koop d:)b
Ja wil nu wel online spelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Laatst online: 31-10-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 09:41:
Ik hoorde dat PES 2010 door lagg nogal onspeelbaar was online, heeft pes 2011 daar ook last van?
Ik weet niet welke PES2010 hier bedoeld wordt maar ik heb echt miniem last van lag gehad de tijdens de potjes die ik online heb gespeeld (PS3). Wel een enkele keer (2x) een abrupte einde gehad van een wedstrijd gehad waarvan ik dacht what the fk? Ten opzicht van 2009 was het in ieder geval een verademing want die was echt niet speelbaar online. Ik hoop in ieder geval dat dit bij 2011 ook goed is en evt. verbeterd is. Is toch een heeeel belangrijke feature voor mij. Ze mogen in ieder geval het aantal schermen wat je door moet om eindelijk eens online los te kunnen gaan wel wat verminderen...Een iets simpelere opzet ofzo..
SPiNaL1976 schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 20:13:
2 player VS mode vind ik persoonlijk het beste... ;)
Amen..kijk er nu alweer naar uit :P

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
kaos- schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 09:17:
ja morgen zal die wel te koop zijn, ik wil online spelen man!

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Zoals eerder weer vernomen van een vriend werkzaam bij de FRS dat ze hem net als FIFA op woensdag gaan verkopen. Bij FIFA waren anderen sneller en reageerde FRS door hem ook op woensdag te verkopen, nu hebben ze zich al voorbereid op een release op woensdag.

Misschien inderdaad bij andere winkels wel op dinsdag...you never know...

Wat ik me nog steeds wel afvraag is of je nu een "oneindig" aantal chants kan toevoegen op de PS3. In PES2010 was 64 het maximum (voor alle teams bij elkaar!) en was de maximum lengte van een chant 1 minuut. Ik hoop dat dit verleden tijd is en dat het alleen wordt beperkt door de grootte van je harddisk. Ook op Engelse fora wordt deze vraag gesteld maar er is nog geen sluitend antwoord gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Sluuz schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 11:30:
Zoals eerder weer vernomen van een vriend werkzaam bij de FRS dat ze hem net als FIFA op woensdag gaan verkopen. Bij FIFA waren anderen sneller en reageerde FRS door hem ook op woensdag te verkopen, nu hebben ze zich al voorbereid op een release op woensdag.

Misschien inderdaad bij andere winkels wel op dinsdag...you never know...

Wat ik me nog steeds wel afvraag is of je nu een "oneindig" aantal chants kan toevoegen op de PS3. In PES2010 was 64 het maximum (voor alle teams bij elkaar!) en was de maximum lengte van een chant 1 minuut. Ik hoop dat dit verleden tijd is en dat het alleen wordt beperkt door de grootte van je harddisk. Ook op Engelse fora wordt deze vraag gesteld maar er is nog geen sluitend antwoord gekomen.
Ik meen ergens gelezen te hebben dat elk team 8 chant slots heeft. Trouwens ook wel vet dat je, je aangepaste option file nu ook online kan gebruiken. Dus als je online gaat zie je zelf alle aangepaste kits/namen enz. De tegenstander ziet dan zijn eigen option file. Aanpassingen in de stats doen niet mee, dus prima oplossing lijkt me!

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Dat is zeker prima (van die online option file).

Ik weet dat elk team 8 slots heeft, maar in PES2010 kon je dus maar 8 teams volledig voorzien van chants (8 teams x 8 slots = 64 chants). Het gaat me dus om die beperking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Geengrenzuh schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 11:44:
[...]

Ik meen ergens gelezen te hebben dat elk team 8 chant slots heeft. Trouwens ook wel vet dat je, je aangepaste option file nu ook online kan gebruiken. Dus als je online gaat zie je zelf alle aangepaste kits/namen enz. De tegenstander ziet dan zijn eigen option file. Aanpassingen in de stats doen niet mee, dus prima oplossing lijkt me!
Briljant! Dat is inderdaad een heel gedoe geweest, had je zelf alle originele kits geinstalleerd om ze vervolgens niet online te kunnen gebruiken. Geen online matches West London Blue tegen Merseyside Red meer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sluuz schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 12:23:
Dat is zeker prima (van die online option file).

Ik weet dat elk team 8 slots heeft, maar in PES2010 kon je dus maar 8 teams volledig voorzien van chants (8 teams x 8 slots = 64 chants). Het gaat me dus om die beperking.
Waar kan ik uitleg vinden over het importeren van clubliederen etcetera? Ik heb een aantal aardige audio files klaar liggen maar heb geen idee hoe ik ze in PES krijg.

Edit: En mooi dat van lagg in pes 2010 al geen sprake was. Dat voorspelt veel goeds voor 2011. Kan niet wachten tot ik eindelijk ook online aan de bak kan. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2010 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:34
Hoe komt IGN in hemelsnaam aan die 9 zeg 8)7 Het spel zit nog vol kleine irritante kutdingen die het spelen gewoon helemaal verzieken. Even een korte opsomming:

- Strakke bal over het veld naar een man die vrij staat, loopt nog wel een man tussen, die man blijft er tussen staan, laat de bal tegen zich aan komen en hup, balverlies.
- Spelers hebben absoluut 0 diepgang tenzij je heel erg aanvallend gaat spelen. Spitsen lopen slechts sporadisch diep, maar dat is meer een uitzondering.
- Flankspelers blijven stug naar binnen trekken, al is je opstelling heel wide, nog lopen ze rustig aan naar binnen waardoor je dus absoluut niets meer kan.

Dit zijn slechts drie punten, maar die lijst kan veel uitgebreider. Het verziekt het spelen gewoon, want het spel heeft veel meer leukere dingen dan FIFA, maar dit, mja, het is gewoon verschrikkelijk om zo wedstrijden te spelen. Je speelt niet alleen tegen de tegenstander, maar ook nog eens tegen de slechte programmeurs van Konami :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
JanW schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 21:59:
Hoe komt IGN in hemelsnaam aan die 9 zeg 8)7 Het spel zit nog vol kleine irritante kutdingen die het spelen gewoon helemaal verzieken.
[...]
A, maar dit, mja, het is gewoon verschrikkelijk om zo wedstrijden te spelen. Je speelt niet alleen tegen de tegenstander, maar ook nog eens tegen de slechte programmeurs van Konami :N
Ben het helemaal met je eens! Je wordt gewoon tegengewerkt wat je ook probeert.
Ik sla nu herhalingen op van allerlei tegenwerkingen en onjuistheden om die misschien nog een keer op youtube te zetten. Heel erg jammer want in potentie vind ik dit spel heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Ben het niet echt met jullie eens, Ik vind juist dat de spitsen continu diep gaan hebben, iedereen beweegt..
Ik speel wel veel met L1 + X dus iedereen loopt door, daarmee heb ik de mooiste 3de man situaties en beweging op het veld.

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Heb vernomen dat er voor PES2011 weer een embargo getekend moest worden door de winkels die het verkopen. Kans is dus aanwezig dat de game pas donderdag verkocht kan gaan worden.

Let wel, als er 1 schaap over de dam is volgen er meer natuurlijk. Laat even weten als je er eentje in het wild gespot hebt!

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Maar vertel eens waar jij dat vernomen hebt? Betekent dit dat er exemplaren bij de winkels liggen vandaag?

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Punkbuster schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 08:41:
Maar vertel eens waar jij dat vernomen hebt? Betekent dit dat er exemplaren bij de winkels liggen vandaag?
De game zou donderdag uitkomen, dus dat wil zeggen dat hij vandaag bij de winkels binnenkomt (meestal 2 dagen vantevoren). En ik weet dit door gewoon te vragen aan mijn lokale gamestore :)

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Ach ja moet er tegenwoordig niet bij elke game een embargo getekend worden? Bij FIFA lijkt me dat ook wel het geval en die werd ook een dag eerder verkocht. Het is altijd maar afwachten wie als eerste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Sluuz schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 09:09:
Ach ja moet er tegenwoordig niet bij elke game een embargo getekend worden? Bij FIFA lijkt me dat ook wel het geval en die werd ook een dag eerder verkocht. Het is altijd maar afwachten wie als eerste is.
Klopt helemaal. Denk dat ik hem vandaag al wel te pakken zal krijgen hoor. Onder de toonbank wordt er echt wel verkocht. Een Media Markt zal wel weer schijt hebben aan het embargo, aangezien ze echt met duizenden tegelijk inkopen, en de distributeurs die aantallen toch niet kunnen laten liggen.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Wanneer zal de media markt PES binnen krijgen dan? ( hoelaat vandaag )

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Punkbuster schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 10:30:
Wanneer zal de media markt PES binnen krijgen dan? ( hoelaat vandaag )
Heb geen idee. De kans is natuurlijk ook aanwezig dat ze hem helemaal niet binnenkrijgen en dat hij pas morgen komt.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Ik vraag me nog steeds af waarom NL sites onderling en konami qua releasedatum verschillen (7 of 8 okt)... Het kan officieel gezien toch niet zo zijn dat Konami 8 zegt en de winkels 7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
FRS krijgt hem vandaag binnen. Gok dat andere winkels hem ook wel vandaag binnenkrijgen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
haha, Sluuz met zijn inside man ;)

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Precies, die alleen nu op vakantie is. Hij dacht nog ff PES mee te kunnen pakken, maar helaas })

[ Voor 5% gewijzigd door Sluuz op 05-10-2010 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkDeBatser
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 03-09 09:18
Hopelijk kan ik vanuit het werk nog even langs de mediamarkt rijden om een PS3 editie op te pikken. En dan morgen de hele (roostervrije)dag spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:34
HenkDeBatser schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 11:21:
Hopelijk kan ik vanuit het werk nog even langs de mediamarkt rijden om een PS3 editie op te pikken. En dan morgen de hele (roostervrije)dag spelen...
welke mediamarkt ga je hem halen? hoe groot is eigenlijk de kans dat hij vandaag al in de schappen ligt bij MM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkDeBatser
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 03-09 09:18
Eigenlijk hoop ik dat iemand hier straks bevestigd dat hij vandaag te koop is bij de MM of bij een andere winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Punkbuster schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 22:19:
Ben het niet echt met jullie eens, Ik vind juist dat de spitsen continu diep gaan hebben, iedereen beweegt..
Ik speel wel veel met L1 + X dus iedereen loopt door, daarmee heb ik de mooiste 3de man situaties en beweging op het veld.
L1 + X, ja dan kan het inderdaad, maar dat is nog niet zo fijn als dat andere medespelers eens wat meer nadenken en soms ook lopen.
Soms doen ze dat ook wel, alleen precies erachter wanneer en waarom weet ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Dimensionplus is PES 2011 nu te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
serieus? waar zit die shop?

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Groningen, Delft en Doetichem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
oke, en die verkopen hem ook?

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anders kijk je even op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:34
Ik heb hem gereserveerd bij Nedgame in Gouda, en ik kan hem vandaag ophalen. Ik heb met ene Bas gesproken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Loop trouwens steeds tegen een probleempje aan met de gameplay.
Als ik een tegenstander voorbij ben, haalt hij me weer binnen een paar seconden in.
Vraag: Is er een mogelijkheid om veel sneller te kunnen sprinten die ik nog niet ken??
Ik ken de sprintbutton (moet je die nu inhouden of steeds op tappen?)
en de combinatie R1+R2 en schuinlopen. Maar beide keren word ik kinderlijk eenvoudig ingehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
net gebeld met Nedgame, die zeggen: dat ze hem gaan verkopen, ze moesten hem alleen in boeken.

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harribo schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 11:58:
Loop trouwens steeds tegen een probleempje aan met de gameplay.
Als ik een tegenstander voorbij ben, haalt hij me weer binnen een paar seconden in.
Vraag: Is er een mogelijkheid om veel sneller te kunnen sprinten die ik nog niet ken??
Ik ken de sprintbutton (moet je die nu inhouden of steeds op tappen?)
en de combinatie R1+R2 en schuinlopen. Maar beide keren word ik kinderlijk eenvoudig ingehaald.
Ik heb hetelfde probleem. Zelfs met Messi, en die zou toch niet makkelijk in te halen moeten zijn lijkt mij :D
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.