Weet iemand hoe je de keeper mee naar voren kan laten gaan in de laatste minuut, met bijvoorbeeld een corner. Zag dit filmpje:
YouTube: GK last minute goal PES 2011
PSN: Mondaatje
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
PSN: Sluuz
Je kan bij het vrije trappennemers menu (in het teamplan scherm) aangeven welke spelers mee naar voren moeten in de laatste minuten.Monda schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 14:28:
Weet iemand hoe je de keeper mee naar voren kan laten gaan in de laatste minuut, met bijvoorbeeld een corner. Zag dit filmpje:
Bij mij ging de keeper ook mee als je met select-R1 het aanvalsbalkje vol zet en je in de dying seconds een corner krijgt. De tactiek 'All out attack' zorgt hier ook voor. Dan gaat het team helemaal loco trouwens!Monda schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 14:28:
PSN: Geengrenzuh
Bij die optie is het onmogelijk om de keeper te selecteren bij mij.... Bij players join attack bedoel je toch? Dan kan ik 3 spelers selecteren..Sluuz schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 14:30:
[...]
Je kan bij het vrije trappennemers menu (in het teamplan scherm) aangeven welke spelers mee naar voren moeten in de laatste minuten.
edit: sorry voor dubbelpost
[ Voor 9% gewijzigd door Monda op 14-09-2010 14:50 ]
Oeh, counteren. Niks leukers dan totaal onverdiend met 35% balbezit en een 2-0 overwinning de wedstrijd afsluiten.Sluuz schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 12:27:
Ook het verrotte rondtikken van de computer is verholpen. Waar je in 2010 soms eindeloos achter de cpu aanliep (vooral als je achter stond), is dat gelukkig hier verholpen. De computer zoekt veel sneller de aanval en je merkt ze ook echt ineens gaan pushen als ze achter staan (je komt er moeilijker uit, maar counters zijn makkelijker).
Ai, ik heb het ook niet getest, maar als het in te stellen was, leek me dat de plek. Blijkbaar gaat dat automatisch dus.Monda schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 14:50:
[...]
Bij die optie is het onmogelijk om de keeper te selecteren bij mij.... Bij players join attack bedoel je toch? Dan kan ik 3 spelers selecteren..
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2010 00:03 ]
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2010 00:21 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Regeneration op 15-09-2010 00:55 ]
The Soul.... of an Eagle!
Die eerste theme is een bewerking van de replay theme uit PES2, daar werd hij het eerst gebruikt. Gouden nummer. Hij zat volgens mij ook weer als een soort remix in PES2008 of 2009.Prutzer80 schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 23:11:
Slightly offtopic maar hierbij nog een aantal leuke "Retro theme songs" die ik zeker ga importeren in de volledige versie van PES 2011.
Highlights Theme PES 3:
YouTube: PES3 - WE7 Soundtrack Replay theme
Master League Theme PES 3 ( Het meest irri ML deuntje ever waarbij de controllers na de zoveelste verliespartij door mijn kamer vlogen)
YouTube: PES3 - WE7 Soundtrack Master League menu
PES 3 Stadium Entrance:
YouTube: PES3 - WE7 Soundtrack Stadium Entrance
Het is inderdaad wel leuk dat de Copa Libertadores erin zit, alleen beetje irri dat de teams nagenoeg dezelfde kleuren hebben zodat ze moeilijk te onderscheiden zijn.Geengrenzuh schreef op woensdag 15 september 2010 @ 13:56:
Shit hee, wat is die demo verslavend man. Ben nu al een week elke avond een paar uur bezig en elke wedstrijd voelt weer fris aan. Ik vind dit jaar de teams ook heel goed gekozen. De ZA teams voegen zeker wat toe. Dat belooft wat voor de full.... Heb er zin in!
Bij de PC versie: naar je "Settings" gaan (in je Windows start menu) => "Deactiveer de videoweergave" aanvinken geen promo filmpje meer.Prutzer80 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 15:18:
[...]
Demo is en blijft leuk, alleen gruwelijk irritant dat je na elk potje die promo video voor je neus krijgt en niet kunt skippen. Dan moet ik telkens het spel afsluiten en opnieuw starten
[ Voor 16% gewijzigd door Regeneration op 15-09-2010 15:27 ]
Bedankt voor je suggestie maar ik heb de PS3 versieRegeneration schreef op woensdag 15 september 2010 @ 15:22:
[...]
Bij de PC versie: naar je "Setting" gaan (in je Windows start menu) => "Deactiveer de videoweergave" aanvinken geen promo filmpje meer.
hahah, je bent toch een tweaker of niet?Prutzer80 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 15:27:
[...]
Bedankt voor je suggestie maar ik heb de PS3 versie
Ja hoor!! Maak ik een Japanse PSN account (was een beetje lastig) voor om fifa 11 te downloaden maar het kwam helaas niet dus uit frustratie heb ik mn Playstation account verwijderd waar dus een japanse psn had gemaakt en de email was al fake en de wachtwoord kan je helemaal niet weten. Ik wacht wel op de Nederlandse of Amerikaanse release.lamquoctrung schreef op woensdag 15 september 2010 @ 15:55:
Ps3 Demo te downloaden op Japanse PS Store!
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Wel twee andere teams t.o.v. de westerse demo trouwens:lamquoctrung schreef op woensdag 15 september 2010 @ 15:55:
Ps3 Demo te downloaden op Japanse PS Store!
Dus.... Tweakurts mogen geen consoles thuis hebben staan?Geengrenzuh schreef op woensdag 15 september 2010 @ 15:46:
[...]
hahah, je bent toch een tweaker of niet?
Hmm nee ik vind dit eigenlijk wel een verbetering, zo blijfven je ogen constant op de speler gericht en kun je direct zien hoe hard je schiet.goosche schreef op woensdag 15 september 2010 @ 17:12:
Fijn spel speel lekker ik mis alleen nog de training modus. Ze mogen van mij de krachtmeter wat beter in beeld zetten vinden jullie dit ook? Gewoon zoals we gewend zijn.
Verwijderd
Kracht meter vind ik wel goed zo, je kijkt meestal al naar het geselecteerde mannetje, dan is het juist mooi dat hij er onder komt. Ik mis nog wel wat meer; Master League (Online), Champions League, Become A Legend, etc.goosche schreef op woensdag 15 september 2010 @ 17:12:
Fijn spel speel lekker ik mis alleen nog de training modus. Ze mogen van mij de krachtmeter wat beter in beeld zetten vinden jullie dit ook? Gewoon zoals we gewend zijn.
[ Voor 66% gewijzigd door Harribo op 15-09-2010 19:23 ]
Ik denk niet dat het nut heeft om Win7 te installeren hiervoor. In de settingsmenu zie je dat er bij 'aanbevolen' gewoon een DX9 kaart staat. Zelf draai ik de demo wel onder Windows 7 met een DX11 kaart, maar zie niet zoveel bijzonders qua effecten.Harribo schreef op woensdag 15 september 2010 @ 19:19:
Weet iemand of het nut heeft om PES 2011 te installeren onder Windows 7 om zo gebruik te kunnen maken van DirectX 11 ipv Windows XP met DirectX 9 ??
Speelde PES 2011 vandaag voor het eerst. Mijn eerste indruk: wat een matig spel, serieus (itt FIFA 11 demo, wat ik niet verwacht had).
Waarom? Nou omdat het spel verdacht veel lijkt op PES 2010 en dan bedoel ik de manier van spelen.
Maar na wat oefenen met dat nieuwe pass systeem werd ik al wat enthousiaster.
Wat mij opvalt is dat de spelers zich voornamelijk op het middenveld begeven, de zijkanten worden nauwelijks bevolkt, het lijkt wel kluitje voetbal zoals bij de F-jes.
Oh ja en die video na een spel, moet ik die na elke wedstrijd tot in de treure kijken of...??
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
[ Voor 7% gewijzigd door forzabesiktas op 15-09-2010 21:06 ]
tikfouten? tjah..m..
uhm...
Is al gezegd hier, als je op pc speelt, naar je "Settings" gaan (in je Windows start menu) => "Deactiveer de videoweergave" aanvinken.Harribo schreef op woensdag 15 september 2010 @ 19:19:
Oh ja en die video na een spel, moet ik die na elke wedstrijd tot in de treure kijken of...??
[ Voor 3% gewijzigd door Exorcist op 15-09-2010 21:54 ]
Verwijderd
Wat moet het poppetje anders doen op het moment dat er een hoge bal achter hem komt en jij op de schietknop ramt..?Kw4kje schreef op woensdag 15 september 2010 @ 15:39:
Top spel! Nog wel even wennen, pasen gaat steeds beter, nu het afronden nog.
Wat ik wel jammer vind is dat ie bij hoge ballen die iets achter je komt nu vaak een omhal doet, heb nu al heel veel omhallen gezien, maar goed verder.....PES is back!
Flickr PSN ID= cheironnl
Probeer na een pot of 10/20 nog maar eens pes 2010. Dan voel je duidelijk dat het van houterig naar vloeiend gegaan is.Tremio schreef op donderdag 16 september 2010 @ 00:15:
Speel eens PES 6 of PES 4 en daarna PES 2011. WAT EEN ACHTERUITGANG!
Vorig jaar overgestapt naar FIFA 10.. ik speel morgen nog een keer beide demo's.. (geef PES eigenlijk nog een kans)... en daarna ga ik een van de twee pre orderen..
Wat een teleurstelling..
- rare camerastand
- plakkerige bal
- spelers hebben allemaal aambeien (zo lopen ze iig)
- irritante scheids, fluit veels te veel
- fifa speelt gewoon beter
Het doet pijn om na 10 jaar PES, Fifa te MOETEN spelen
ik weet het niet hoor... hoe komt iedereen erbij dat FIFA makkelijker zou zijn. Ik heb vorig jaar zowel PES als FIFA gekocht. Omdat ik PES echt te crappy vond heb ik het hele jaar het meest FIFA gespeeld, en ik moet zeggen dat ik het nog steeds verdomd lastig spel vind (op prof/wereldklasse niveau). Na een jaar heb ik nog steeds het gevoel alsof ik maar pas de helft van de controls ken (kan ook aan mij liggenFifa blijft in mijn ogen nog steeds een spel voor het grote publiek dat gewoon een gelikt en makkelijk uit te voeren voetbalspel wil. Pes lijkt meer bedoelt bedoelt voor hardcore voetbal fanaten en ook spelers. Check maar eens onder de profvoetballers wat men daar speelt...
Dat is toch raar? Gisteren heb ik een potje PES gespeeld en daarna FIFA, ik vond FIFA echt een verademing, de speler doet precies wat je wilt, bij PES gaat het allemaal erg houterig. Ik ben wel van mening dat PES minder voorspelbaar is, maar ja.. als de gameplay niet lekker is heb je daar ook weinig aan.Monda schreef op donderdag 16 september 2010 @ 01:30:
[...]
Probeer na een pot of 10/20 nog maar eens pes 2010. Dan voel je duidelijk dat het van houterig naar vloeiend gegaan is.
Deze melding heb ik ook gehad.fatihbatur schreef op woensdag 15 september 2010 @ 21:04:
Ik krijg hem niet op mijn PC. krijg deze domme melding terwijl het op school wel werkte met dezelfde exe bestand. dus thuis opnieuw gedownload en nog steeds dezelfde melding. (Virtueel onder XP geprobeerd weer tevergeefs.)
Ik draai Win 7 op 64 bit
cpu: i-5 760
Ati hd 4870 en 4GB moet super draaien?
[afbeelding]
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Wii4all op 16-09-2010 09:09 ]
Burp
Waarom is dat een minpunt? De startknop is toch ook gewoon een knop? Fifa spelers hebben volgens mij ook liever dat hier de startknop voor wordt gebruikt dan de knop die er nu voor is. Op deze manier kan je niet per ongeluk een keer te veel op de pass-knop drukken waardoor de keeper een korte pass geeft (of degene die de vrije trap/corner neemt).Wii4all schreef op donderdag 16 september 2010 @ 09:05:
- Bij elke replay al is het maar een overtreding moet je op de start knop drukken, waarom niet gewoon een andere knop. Het beeld freezed heel even en dan ga je verder (je zal het hopelijk wel uit kunnen zetten)
WEG!Wii4all schreef op donderdag 16 september 2010 @ 09:05:
- waar is het commentaar?
HOI.
Wat een gemiep zeg!Wii4all schreef op donderdag 16 september 2010 @ 09:05:
Nu wat mindere punten
- Ik heb al 2 keer gehad dat de bal net naast de goal gaat en dat de keeper een sliding maakt door de doelpaal heen en de bal wegschiet.
- waar is het commentaar?
- De spelers hebben geen noppen onder de schoenen, ziet er echt raar uit
- Camera positie vind ik klote, zeker met schieten op de goal
- CPU is heel slecht in uitverdedigen, je speelt tegen bayern munchen en toch gaat het verdedigen haperig, zoals je bijv. tegen een of ander amateurclub aan het spelen bent
- Bij elke replay al is het maar een overtreding moet je op de start knop drukken, waarom niet gewoon een andere knop. Het beeld freezed heel even en dan ga je verder (je zal het hopelijk wel uit kunnen zetten)
PSN: Leech1984
[ Voor 19% gewijzigd door Wii4all op 16-09-2010 10:10 ]
Burp
Verwijderd
heeft natuurlijk niemand wat aan.- Geen commentaar?
"It's about time you showed up Fox!"
Burp
Verwijderd
Heb de demo ook voor de op PS3.Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2010 @ 11:47:
Ik ga dit spel helemaal dood spelen, alleen moet ik even dat filmpje uit zien te krijgen, (PS3) iemand tips toevallig!
Verwijderd
Dan doe ik dat ook maar, maar het is wel irritant man. Ipv dat ze hem dan 1 keer afspelen..WouterHelm schreef op donderdag 16 september 2010 @ 12:17:
[...]
Heb de demo ook voor de op PS3.
Filmpje is er niet uit te zetten. Ik sluit het spel gewoon af en start het gelijk weer. Dat is een stuk sneller dan het hele filmpje afkijken.
Geengrenzuh schreef op donderdag 16 september 2010 @ 10:45:
Ik verzoek iedereen minstens een paar uur de demo te spelen. Het spel groeit echt onwijs als je de mechanics onder de knie krijgt. Mensen het is PES, zelfs PES5 was onwijs wennen in het begin en had duidelijke mindere punten (ook al waren ze niet gamebrekend). Het gaat erom dat wat overblijft een organisch, dynamisch en verassend voetbalspel blijft. Wat mij betreft zijn ze daar zeker in geslaagd dit jaar en ligt er een basis waarop verder gebouwd kan worden.
Heb Fifa11 demo net gespeeld voor de PC.. wat een DRAMAxeple schreef op donderdag 16 september 2010 @ 13:04:
[...]
Helemaal mee eens.
Men vergeet dat je bij PES toch echt even moet oefenen wil je op "TOP PLAYER" niveau goals maken, zeker als je voor het eerst begint met PES.
Afgelopen jaar veel Fifa gespeeld, en ook echt wel van het spel kunnen genieten zo nu en dan.
Nu heb ik beide demo's gespeeld, en ik ben blij dat PES de goede kant opgaat.
In de 3 wedstrijden die ik gespeeld heb met PES, heb ik diverse soorten passes gegeven die zo realistisch waren, en zo onverwacht, dat ik er gewoon echt blij van werdDit heb ik overigens nog niet gezien met FIFA10, of de demo van FIFA11.
Met de demo van FIFA11 had ik direct wat rare momenten waarbij ik dachtDat ligt waarschijnlijk aan de demo. Daarnaast voelde het meer als FIFA10 World Cup met club teams, dan een nieuwe FIFA11
. Na 2 potjes spelen fluisterde PES alweer in mijn oor, zij vroeg mij of ik weer wilde terugkeren bij haar
![]()
Ik kan er niets aan doen, maar PES word het dit jaar, het zal vast iets te maken hebben met "oude liefde roest niet" maar he, als ik er maar blij van word
Ik bedoelde dan ook dat het een demo is en daarom geen commentaar in zit, dat jij dat niet zo snel door hebt tja..... Maakte die opmerking alleen omdat er punten bij stonden die betrekken tot de full game en dit punt niet, en die er bij halen, terwijl je weet dat het in de final niet zo zal zijn.... Maargoed het is waarschijnlijk gedaan om het zo klein mogelijk te maken. Dit is al jaren zo bij pes, ook dat de final er net weer anders/beter aanvoelt en inderdaad met je laatste zin ben ik het helemaal mee eens, maar daar denkt Konami blijkbaar anders over.Speek schreef op donderdag 16 september 2010 @ 10:36:
Jij misschien niet, er zou toch iemand kunnen zijn die het belangrijk vind om commentaar te hebben? Wees blij dat mensen hun mening geven, haal er gewoon lekker zelf uit wat je belangrijk vind. No offence verder, maar ik ben het wel met hem eens dat het de indruk van het spel anders maakt. Demo of niet, maak de beleving gewoon zover mogelijk gelijk aan de final. Je zou zomaar een extra iemand over de streep kunnen trekken om het te kopen..
[ Voor 17% gewijzigd door Kw4kje op 16-09-2010 14:58 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Vlassie1980 op 16-09-2010 16:40 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 16-09-2010 16:53 ]
Hier het zelfde, je moet zo gemaakt spelen, wat ik daarmee zeggen wil is dat fifa je dwingt om opd0s schreef op donderdag 16 september 2010 @ 13:29:
[...]
Heb Fifa11 demo net gespeeld voor de PC.. wat een DRAMA
Wat raar idd zeg! Op de officiele Pes 2011 site staat gewoon 30-09-2010, als je alle andere talen dan engels selecteerd...
[ Voor 6% gewijzigd door Monda op 16-09-2010 19:06 ]
Klopt, veel van die winkels maken gebruik van import uit de UK.. En daar komt PES pas een week later uit.Monda schreef op donderdag 16 september 2010 @ 18:55:
[...]
Op budgetGaming staan bij veel winkels ook veel latere data als release...
Aha dan zal dat het zijn... Maar dan is die releasedatum van FR nog steeds erg vreemd met 24-09...Yeroen76 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 19:11:
[...]
Klopt, veel van die winkels maken gebruik van import uit de UK.. En daar komt PES pas een week later uit.
Ik heb zo al een paar ballen compleet verkeerd zien aankomen, maar what the hack, vind het allemaal zeer leuk spelen.Regeneration schreef op donderdag 16 september 2010 @ 19:41:
Na nog wat spelen nog wat minpuntjes ontdekt:
- Camera, Ik vind hem niet echt lekker. Bij de Full krijg je waarschijnlijk wat meer mogelijkheden en hopelijk zit daar een beter bij.
Dat is een kwestie van concentratie bij mij altijd. Ook in deze demo. Ik doe het vaak en mij is niets opgevallen dat het moeilijker zou zijn. Succes ermee!Verder valt het mij op dat ik nu voorzetten nu een stuk moeilijker vind. Ik heb niet 1 goede voorzet afgeleverd.
Om het even cru te zeggen: De bedenker van deze camera verdient een nekschot. En nee, dan bedoel ik niet dat de bedenker het verdient dat Sean Connery op z'n nek komt zitten. Mijn hemel wat is dit strontvervelend.Regeneration schreef op donderdag 16 september 2010 @ 19:41:
Na nog wat spelen nog wat minpuntjes ontdekt:
- Camera, Ik vind hem niet echt lekker. Bij de Full krijg je waarschijnlijk wat meer mogelijkheden en hopelijk zit daar een beter bij. Ook met de Tweak krijg ik hem niet lekker. Zo vind ik dat hij teveel naar het doel "draait" als je daar in de buurt bent. Ook Als er vanaf de middenstip wordt gespeeld begin je op een lager hoogte. Als je dan aftrapt dat gaat hij weer omhoog, vind dat eerlijk gezegd niet echt nuttig en eerder vervelend.
Tja, dat heb je met voetbalgameseries. Zo ook met PES. Bij PES5 ging datgene wat jij beschrijft prima. Blijkbaar in PES2010 niet en in 2011 weer wel. Goeie kans dat het bij PES2012 dus niet meer goed werkt.Verder valt het mij op dat ik nu voorzetten nu een stuk moeilijker vind. Ik heb niet 1 goede voorzet afgeleverd.maar dat zal wel aan mij liggen. En dus ook nog niet 1 kopbal doelpunt gemaakt. Passen over de grond gaat wel beter. Heb net een doelpunt gemaakt met een steekpas van iets over der middenlijn naar de spits. Keeper komt eruit maar is te laat. Simpel erom heen lopen en doelpunt. Bij de vorige PES kan ik niet herinneren dat ik zo'n dergelijke doelpunt heb gemaakt. Altijd als de keeper uit zijn doel kwam had hij de bal of schoot hij hem weg.
anathema
D-pad van de PS3 heeft dus meer dan 8 richtingen als ik het goed begrijp?Sluuz schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 11:28:
Ach ja, beetje persoonlijke voorkeur he. Ieder zijn ding. Vergeet overigens niet dat de d-pad van de PS3 ook analoog is (!!!), en hij dus ook tussenrichtingen registreert.
[ Voor 6% gewijzigd door d0s op 16-09-2010 22:21 ]
It's Evolution Baby!
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik heb juist voor het eerst sinds versie 2008 dat ik een compleet nieuwe pes zit te spelen, met fundamentele veranderingen in de engine en in de gameplay. Zo zie je maar hoe persoonlijk het kan zijn.cheiron schreef op donderdag 16 september 2010 @ 23:56:
Ik moet echt enorm wennen aan de passing, het tempo en vooral: de settings. Wat hebben ze er weer een ontzettende zoektocht van gemaakt...
Vind de genoemde verbeteringen in de trough passes vooralsnog nogal meevallen. Zo veel verschil merk ik nou ook weer niet met Pes10. Nee, na alle hossanna hier ben ik zelf nog niet overtuigd dat dit een must-buy moet zijn
Verwijderd
Ja, dat kan. Als je in het pauze menu zit, moet je kiezen voor "Switch sides" oid, weet niet precies hoe het heet uit m'n hoofd. Maar dan kan je hem op "semi-assisted" of "manual" zetten. Ik persoonlijk ga altijd voor de "semi-assisted", omdat je anders ook moet switchen als je passt.Punaisebal schreef op donderdag 16 september 2010 @ 23:49:
Dit jaar maar weer eens voor Pro Evo, na FIFA 09 en 10. Wat is dat passen vet gedaan zeg. Het geeft echt een goed gevoel als je een mooie aanval opzet, met een mooie serie passes achter elkaar. Het schieten op goal vind ik ook echt mooi gedaan, lekker die bal om de keeper heen krullen.
Weet iemand of je automatisch switchen van speler uit kunt zetten (360 versie)?
[ Voor 6% gewijzigd door Regeneration op 17-09-2010 12:33 ]
Ik vind het penalty systeem wel heel fijn eigenlijk. Een penalty moet niet te makkelijk zijn.Sluuz schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 10:57:
Penaltysysteem is hetzelfde als in 2010 en de PES demo's komen altijd vrij dicht in de buurt van de full. In ieder geval geen wijzigingen meer in het penaltysysteem helaas, want het is een bagger systeem.
Ben jij een van de weinigen denk ik. Oa ik kon er ook niets mee worden.d0s schreef op donderdag 16 september 2010 @ 23:59:
Nu ik dat manueel passen (met name de dieptepasses) gewend ben kan ik geen 2008/6 meer spelen (dat waren mn favoriete versies). Bij die spellen heb je nu gewoon het idee dat er iets mist.
[ Voor 53% gewijzigd door Harribo op 17-09-2010 12:44 ]
Bedankt voor uw email. De releasedatum van Pro Evolution Soccer 2011 is uitgesteld. De oorsprongekelijke releasedatum was 30 september, echter gaan ze deze datum niet meer halen. Nu is het niet geheel duidelijk wat de nieuwe datum precies gaat worden. Naar de laatste informatie lijkt deze voor de Xbox360, PS3 en PC naar 8 oktober verzet te zijn en voor de PS2, PSP en Wii naar 25 oktober. De releasedatums zijn zojuist ook op onze site aangepast, dus van 14 oktober is geen sprake meer.
Verwijderd
Hahhaha oorsprongekelijke ;DKw4kje schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 12:50:
12game.com gemaild over releasedatum:
mailtje terug:
[...]
Ik miste vorige jaar het Duitse commentaar, waardoor ik dus maar al het geluid heb uitgezet, en maar gewoon muziek aanzet. Hopelijk kan dit nu wel weer en kan ik genieten van lekkere foute duitsers die commentaar geven op mijn spelVerwijderd schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 13:13:
[...]
Hahhaha oorsprongekelijke ;D
Maar ik hoop dat je wel een andere taal commentaar als engels kan kiezen.
Ik hou van het Spaanse commentaar, zit iets meer passie in
Helemaal mee eens!Monda schreef op donderdag 16 september 2010 @ 01:30:
[...]
Probeer na een pot of 10/20 nog maar eens pes 2010. Dan voel je duidelijk dat het van houterig naar vloeiend gegaan is.
Camera stand kun je gewoon veranderen.
Scheids fluit alleen veel als je lui bent. Dus als je met verdedigen (zoals waarschijnlijk ook bij fifa) de X knop (op pc "s") inhoud om druk te zetten. Bij deze versie komt het aan op timing. Goede moment happen met X en voor de rest voor je houden en mee lopen.
Het wordt allemaal wat realistischer en dus moeilijker. Dat vereist oefening, maar dat is niet voor iedereen weg gelegd.
Fifa blijft in mijn ogen nog steeds een spel voor het grote publiek dat gewoon een gelikt en makkelijk uit te voeren voetbalspel wil. Pes lijkt meer bedoelt bedoelt voor hardcore voetbal fanaten en ook spelers. Check maar eens onder de profvoetballers wat men daar speelt...
Ik heb ook fifa gespeeld om toch eens te proberen vorig jaar. Maar werd dit erg snel zat. Er zat een bepaald patroon in wat telkens terug kwam en dus erg voorspelbaar. Bij pes had ik toch meer, dat iedere pot weer anders was.
Maargoed smaken verschillen he... Ik blijf toch maar bij pes. Vind een enorme vooruitgang ivm 2010. Even wachten op een goede OF en heb even veel of wellicht nog meer "licenties" als fifa...
tjah de minpunten (punt 1 en 2) zijn het meest waar je je kan irriteren en bij fifa heb je niet meer dat ze tijdens de aanval gaan blijven staren maar nu rennen ze ook.Harribo schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 12:37:
[...]
Ik vind het penalty systeem wel heel fijn eigenlijk. Een penalty moet niet te makkelijk zijn.
Zo blijft de uitdaging erin.
Heb alleen wel vraag: hoe laat je die keeper duiken? Heb het idee dat het anders is dan in 2010?
[...]
Ben jij een van de weinigen denk ik. Oa ik kon er ook niets mee worden.
Na wat keren de PES demo en de FIFA demo te hebben gespeeld, kom ik toch weer uit bij de PES.
Vind dat pass systeem fantastisch!
Helaas zijn er een paar vervelende minpunten:
- Als je naar de verdediging loopt van de tegenstander, gaan je medespelers niet altijd meelopen, of ze blijven staan kijken, erg jammer.
- Soms is het kluitje voetbal en dan rent er niemand even langs de zijlijn vrij.
- Menu is weer een chinees puzzelwerkje
Pluspunten zijn er heeeeel veel, paar belangrijkste ervan:
-schijnbewegingen zijn nu uitvoerbaar, eerder was dat niet te doen
-pass systeem
-grafisch weer erg mooi (hoewel ik PES 2010 ook al heel mooi vond)
Ondanks de minpunten een erg mooi spel. En met commentaar erbij zal het nog mooier worden!
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq