[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 24 Laatste
Acties:
  • 167.890 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Flappiewappie schreef op woensdag 01 december 2010 @ 15:06:
[...]

Nederland is niet zo een hele grote markt hoor.

Ze kunnen met gemak de vraag aan in Nederland, maar ze kiezen er liever voor om de iPhone ook in andere landen te releasen waardoor ze het aanbod moeten verspreiden.

Oftewel, als ze bij de release gewoon in een keer alle behoeften kunnen voorzien zal de "wachtrij" ook niet ontstaan. De wachttijden zijn nu namelijk al sinds de release ongeveer het zelfde. Dus de schaarste wordt "instant" gehouden.
Nu spreek je jezelf tegen. Ze verdelen het aanbod over de landen, dat is logisch. Ze laten niet opzettelijk een land zonder zitten om een schaarste in stand te houden.

De productie is simpelweg lager dan de verkoop. En die productie is niet 1-2-3 op te schroeven.

Als ze aan de behoefte konden voldoen zouden ze dat direct doen ;)

Maar goed. Dit komt eens in de zoveel tijd weer eens terug. Blijkbaar zijn er mensen die blijven geloven dat een bedrijf opzettelijk minder wil verkopen dan ze kunnen :+

omzet > schaarste

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 01-12-2010 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

Bosmonster schreef op woensdag 01 december 2010 @ 18:28:
[...]

Nu spreek je jezelf tegen. Ze verdelen het aanbod over de landen, dat is logisch. Ze laten niet opzettelijk een land zonder zitten om een schaarste in stand te houden.

De productie is simpelweg lager dan de verkoop. En die productie is niet 1-2-3 op te schroeven.

Jij vindt het verdelen over die landen logisch, daar denken andere merken anders over. Voordat je het released in een ander land (en dus meer vraag creëert) kon Apple ook eerst een markt "verzadigen". Zij kiesen ervoor om in verschillende landen tegelijk te releasen en aan te pappen met de voorraad. Ergo zo creëren schaarste.

En het werkt prima, daar niet van.

Maar nu zullen ze dus over meer winkels de voorraad verspreiden, en zullen ze dus, om al die winkels te voorzien die het nu mogen verkopen, de initiële release levering moeten vergroten (elke winkel wil bij de release wat hebben). Hierdoor zal er een minder lange wachtrij ontstaan en zullen de levering problemen afnemen.

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kubusje schreef op woensdag 01 december 2010 @ 17:10:
[...]

Update!:

Vandaag mijn iPhone binnengekregen, zeer netjes van Vodafone !

- Vrijdagochtend besteld.
- Dinsdagavond order verwerkt.
- Woensdagochtend bezorgd.

:)

EDIT: extra informatie, de microsim die ik erbij gekregen is een prepaid microsim met 10 euro beltegoed en een apart nummer, op de factuur staat ook ''Prepaid Microsim'' terwijl de factuur in mijn mail toch echt ''Microsim'' zegt.
Omdat ik een Vodafone winkel op 10 minuutjes afstand heb liggen, ben ik er ff heen gereden om mijn nummer om te zetten naar een MicroSim, dit duurde 1 minuut en kostte mij niks!
Netjes, hoop dat het in mijn geval ook zo gaat lopen. Maar jij had dus al een Vodafone sim? Kan iemand uit ervaring bevestigen of de iPhone via Vodafone Online simlockvrij is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maandag besteld via Vodafone online winkel. Maar mijn orderstatus is al drie dagen ongewijzigd. Vandaag een chat gehad met Vodafone en ze gaan mijn bestelling "koppelen". :? Ik heb een donkerbruin vermoeden dat het een en ander mis is gegaan. Nou maar hopen dat het deze week nog goed komt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CVar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:06
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2010 @ 18:14:
En......wie kan mij vertellen waarom de iphone wel simlock vrij verkocht wordt bij de MM volgens de laatste berichten, en niet via de Mac Me winkels in het land?
Heb er een van de MM die simlockvrij moet zijn, werkt ook gewoon met een Vodafone sim.
Helaas geen andere (micro) sim bij de hand om het te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2010 @ 19:47:
Maandag besteld via Vodafone online winkel. Maar mijn orderstatus is al drie dagen ongewijzigd. Vandaag een chat gehad met Vodafone en ze gaan mijn bestelling "koppelen". :? Ik heb een donkerbruin vermoeden dat het een en ander mis is gegaan. Nou maar hopen dat het deze week nog goed komt.....
Ok, goede tip. Als er morgen in mijn status nog niets is veranderd ga ik ook bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helishoot
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-08 10:31
Ik ben vanmiddag bij de MM Den Haag (Grote Marktstraat) langs geweest. Verhaal wat ik daar kreeg was dat ze simlockvrije iPhone 4's verkopen die ze van Vodafone geleverd hebben gekregen. Die kosten €649,-, maar die mogen ze pas verkopen icm een vodafone abonnement/prepaid sim. Komt dus neer op een prepaid sim van €20,- erbij. Ik ging voor de 16GB en die hadden ze op dat moment niet op voorraad.
Ik heb bedankt en ben doorgereden naar de MM Rijswijk.
Daar was de 16GB wel op voorraad. (vanmiddag binnen gekregen) Die was daar €699,-
Ik zei dat bij de MM Alexandrium de prijs €599,- was en ik het vreemd vond dat het in Rijswijk 100 euro duurder was. Geen probleem zei de verkoper en ik kreeg 'm voor €599,-! :)

zojuist m'n sim tevergeefs naar microformaat geprobeerd te knippen, morgen ff langs de t-mobile shop... (prutser...)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 15:59
Helishoot schreef op woensdag 01 december 2010 @ 21:08:
Ik zei dat bij de MM Alexandrium de prijs €599,- was en ik het vreemd vond dat het in Rijswijk 100 euro duurder was. Geen probleem zei de verkoper en ik kreeg 'm voor €599,-! :)
Nou, die muts aan de telefoon van de MM Eindhoven zei doodleuk dat ik dan maar naar Rotterdam moest gaan. In E'hoven dus gewoon 100 euris duurder! :(

Ze baalde volgens mij dat de zoveelste klant belt voor prijzen van iPhones. Mijn medetweaker ZetaStyle was me net voor en die muts baalde natuurlijk dat er weer zo'n el-cheapo klant staat te zeuren :+ .

Maar ik heb alleen telefonisch contact gehad. Misschien is er meer mogelijk in de winkel zelf, maar ik ben niet hoopvol |:(
Ik vind het trouwens vreemd dat dit soort prijsinfo niet gewoon op de MM site te vinden is. Dat is niet meer van deze tijd.

Heeft er iemand andere ervaringen met de MM Eindhoven?

Drone Insight - De plek waar jouw drone avontuur een vlucht krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bunneh
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 21:03
Iemand die al weet wat ie kost bij MM Alkmaar of Arena ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpeedingWilly schreef op woensdag 01 december 2010 @ 21:40:
[...]

Nou, die muts aan de telefoon van de MM Eindhoven zei doodleuk dat ik dan maar naar Rotterdam moest gaan. In E'hoven dus gewoon 100 euris duurder! :(

Ze baalde volgens mij dat de zoveelste klant belt voor prijzen van iPhones. Mijn medetweaker ZetaStyle was me net voor en die muts baalde natuurlijk dat er weer zo'n el-cheapo klant staat te zeuren :+ .

Maar ik heb alleen telefonisch contact gehad. Misschien is er meer mogelijk in de winkel zelf, maar ik ben niet hoopvol |:(
Ik vind het trouwens vreemd dat dit soort prijsinfo niet gewoon op de MM site te vinden is. Dat is niet meer van deze tijd.

Heeft er iemand andere ervaringen met de MM Eindhoven?
Ik ben al van plan morgen een ritje naar rotterdam te plannen met mijn ov. Voor 50euro wil ik best een 2 uur reizen :*) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Ik was vandaag in Media Markt Rotterdam Alexandrium en 16GB was daar gewoon 599,-! Gelijk eentje meegenomen :D. 32GB was 799,- en alles uit voorraad leverbaar.

Kijk dat is mijn winkel :)

Edit: 32 was 699 sorry

[ Voor 6% gewijzigd door N1ckk op 02-12-2010 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nickalicious schreef op donderdag 02 december 2010 @ 00:13:
Ik was vandaag in Media Markt Rotterdam Alexandrium en 16GB was daar gewoon 599,-! Gelijk eentje meegenomen :D. 32GB was 799,- en alles uit voorraad leverbaar.

Raar dat de 32GB 799,- is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-09 19:10
Ik zie dat mensen vanuit de vodafone website en MM Iphones hebben gekocht. Weet iemend of deze sim lock vrij zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:10
Bosmonster schreef op woensdag 01 december 2010 @ 18:28:
[...]

Maar goed. Dit komt eens in de zoveel tijd weer eens terug. Blijkbaar zijn er mensen die blijven geloven dat een bedrijf opzettelijk minder wil verkopen dan ze kunnen :+

omzet > schaarste
Zou het niet zo kunnen zijn dat indien men een schaarste kunstmatig creëert, dat dit juist is bedoeld om de omzet te verhogen? Zodra zij niet genoeg telefoons kunnen leveren, dan is dit voorpagina nieuws, waarbij mensen aan het denken gezet worden, is die telefoon nu echt zo goed dat zoveel mensen 'm willen? Zodra dit gewenste effect behaald wordt, dan stijgt de omzet nog veel meer nadat men die potentiële groep toch heeft weten over te halen een iPhone order te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Nickalicious schreef op donderdag 02 december 2010 @ 00:13:

En die zijn simlockvrij?

Ben benieuwd of er met de iPhone 5 half volgend jaar deze ook zo makkelijk los te kopen zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Slasher op 02-12-2010 08:37 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk

N1ckk

T was 699! My bad sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk

N1ckk

Slasher schreef op donderdag 02 december 2010 @ 08:35:
[...]

En die zijn simlockvrij?

Ben benieuwd of er met de iPhone 5 half volgend jaar deze ook zo makkelijk los te kopen zijn.
Ja ze zijn simlockvrij, een andere koper had KPN en ik T-Mobile, de verkoper had al getest met Vodafone en hij zei dat een collega hem met Telfort had.

Ik heb er ook gelijk heel goedkoop een verzekering bijgenomen, allrisk voor maar €6,95 p/maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2010 @ 23:12:
[...]
Ik ben al van plan morgen een ritje naar rotterdam te plannen met mijn ov. Voor 50euro wil ik best een 2 uur reizen :*) .
Dat snap ik. Ik ben helaas geen student met een OV en mijn tijd is me waardevoller dan 50 euris.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gebeld met Vodafone en de levering van de via internet bestelde iPhone 4's is inmiddels iets vertraagd, hij staat in backorder. Niet omdat er geen iPhones op voorraad zijn, maar omdat de microsims op zijn. Die heb ik niet nodig, maar volgens de telefoniste moeten die verplicht mee uitgeleverd worden. :( De verwachting is nu dat er vanaf begin volgende week weer iPhones verstuurd worden. Zou handig zijn als ze dat even op de site aangeven, scheelt hen waarschijnlijk de nodige telefoongesprekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn orderstatus is nog steeds hetzelfde. Ik was er al bang voor dat het mis zou gaan.
En dan zijn ze natuurlijk strax door de voorraad heen. Moeten we weer wachten. Toch maar naar de MM of andere winkels ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net bij MM in Groningen geweest en de verkoper beweerde dat het absoluut niet kon dat bij andere MM's beneden de 649/749 werd verkocht. Omdat dat niet mag van apple en ze nu met schaarste zeker niet gaan stunten.

Gisteravond nog gebeld naar MM Groningen en toen werd me verteld dat de 16G 599 was en de 32G 749
De muts zie dat de korting mss kwam doordat er een apple stunt actie liep, ik zie alleen een actie met ipods...

Lekker consequent allemaal...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2010 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 12:38
MM is franchise dus dat kan best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Laatst online: 14-09 08:11

Grin

Ride si sapis.

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2010 @ 12:12:
Net bij MM in Groningen geweest en de verkoper beweerde dat het absoluut niet kon dat bij andere MM's beneden de 649/749 werd verkocht. Omdat dat niet mag van apple en ze nu met schaarste zeker niet gaan stunten.

Gisteravond nog gebeld naar MM Groningen en toen werd me verteld dat de 16G 599 was en de 32G 749
De muts zie dat de korting mss kwam doordat er een apple stunt actie liep, ik zie alleen een actie met ipods...

Lekker consequent allemaal...
Kan er niet veel anders van maken:
Ik heb bij de MM Groningen één iPhone 4 16GB gekocht voor 599,- Euro, simlockvrij.
Meer kan ik er ook niet over zeggen. Het blijft een rare situatie bij de MM....

[ Voor 1% gewijzigd door Grin op 02-12-2010 12:43 . Reden: Woordvolgorde min min ]

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grin schreef op donderdag 02 december 2010 @ 12:20:
[...]

Ik heb bij de MM Groningen de iPhone 4 16GB voor 599,- Euro gekocht, simlockvrij.
Vreemd.....heb gister met MM Groningen gebeld en er werd mij verteld dat er een vadafone simlock op zat :-(
Ik zie het al voor mij......iphone halen in groningen.....Hi sim erin en.......helaas pindakaas :-(
Volgende week toch maar een ritje Oberhausen.....dan weet ik zeker dat ie simlockvrij is :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren n.a.v. dit forum maar ff gebeld met MM Hengelo.

16 GB....799
32 GB....899

vraag me af of ze het daar wel helemaal lekker hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2010 @ 12:27:
gisteren n.a.v. dit forum maar ff gebeld met MM Hengelo.

16 GB....799
32 GB....899

vraag me af of ze het daar wel helemaal lekker hebben....
Dat moet haast wel 699 respectievelijk 799 zijn. Dit kan gewoon niet kloppen. En dat is nog steeds 100 euris te duur.
Ze kunnen gewoon beter geen iPhones in Hengelo verkopen |:(

[ Voor 11% gewijzigd door SpeedingWilly op 02-12-2010 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2010 @ 12:11:
Mijn orderstatus is nog steeds hetzelfde. Ik was er al bang voor dat het mis zou gaan.
En dan zijn ze natuurlijk strax door de voorraad heen. Moeten we weer wachten. Toch maar naar de MM of andere winkels ?
Tja, heb nu al besteld en betaald. Als je dat wilt terugdraaien kom je volgens mij weer in een ander circus terecht, volgens mij kun je dan maar beter wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grin schreef op donderdag 02 december 2010 @ 12:20:
[...]

Ik heb bij de MM Groningen één iPhone 4 16GB gekocht voor 599,- Euro, simlockvrij.
Bij welke provider zit je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vodafone begint me toch een beetje te vervelen, wat dit betreft. iPhone besteld op 22 november, uitlevering zou gebeuren op volgorde van binnenkomst van bestelling, en vandaag weet de klantenservice me te melden dat mijn iPhone er wel zou zijn, maar dat de microsim-prepaidkaartjes niet meer op voorraad zijn.
Interessant is, dat mij dinsdag werd verteld dat hij verstuurd zou worden, mij woensdag werd gezegd dat hij verstuurd was, en de chatfunctie mij vanmorgen vertelde dat de hele iPhone niet meer op voorraad is en die van mij dus backordered is. En nog altijd dus geen email of aankondiging op orderstatuspagina. En nu blijkt het dus alleen om dat prepaidkaartje te gaan...
En levering zonder prepaidkaart - om 'm te gebruiken met mijn eigen Vodafone sim-only-abonnement - was niet mogelijk.
Ook een indicatie van de levertijd was teveel gevraagd. Op deze manier heeft pre-orderen inderdaad weinig zin. Zeker nu mensen 'm gewoon los in de winkel kunnen kopen. Ik denk erover om mijn order bij VF te cancelen wanneer een MM bij mij in de buurt 'm heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

KPN en Vodafone.
Wat ik al zei, simlockvrij. :) </Sinterklaasmodus>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een Email ontvangen. :(

Geachte Dhr xxxxxxxxx,

Hartelijk dank voor uw bestelling op de website van Vodafone. Uw bestelling van 29-11-2010 heeft ordernummer: xxxxxxxxxxx.

Het door u gekozen toestel is door onvoorziene omstandigheden niet leverbaar. Het is nog onbekend wanneer het toestel weer geleverd kan worden. Zodra de verwachte leverdatum bekend is, informeren wij u hierover. Onze excuses voor het ongemak.

Voor vragen of informatie over onze producten en diensten verwijzen wij u graag naar onze website www.vodafone.nl

Met vriendelijke groet,

Vodafone

Tja, wat moet je daar nou mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb dezelfde mail ontvangen.
We hebben weinig keus, geloof ik. Ondanks dat ik het toejuich dat MM ze ook verkoopt _/-\o_ , vind ik het wel schandalig dat Vodafone blijkbaar andere winkels heeft bevoorraad zonder rekening te houden met degenen die al bij henzelf gepre-ordered hadden. Je kunt toch niet zeggen dat ze vanaf 29 november "onverwacht" geleverd moesten worden... :(
Ik vraag me trouwens af of ook mensen die de iphone bij een abonnement besteld hebben deze mail gekregen hebben... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2010 @ 19:46:
heb dezelfde mail ontvangen.

Ik vraag me trouwens af of ook mensen die de iphone bij een abonnement besteld hebben deze mail gekregen hebben... :/
Here here, heb dezelfde mail ontvangen en vroeg me precies hetzelfde af. Iets zegt me dat deze mensen gewoon netjes een iPhone krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTiMod
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 11:54
Vandaag ook precies diezelfde email gehad van Vodafone...

Jammer hoor dat ze niet met wat meer info komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 16:07
iemand die toevallig weet hoe het zit met iPhones in MM Ede of Arnhem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iPhone 4 gereserveerd bij de Apple store in Oberhausen. Dinsdag ophalen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2010 @ 23:12:
iPhone 4 gereserveerd bij de Apple store in Oberhausen. Dinsdag ophalen :-)
Goed geregeld! Ziet er naar uit dat we met Vodafone toch op het verkeerde paard hebben gewed... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kubusje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:52
Vind het zo vreemd dat ik m'n iPhone via Vodafone binnen 4 werkdagen binnen heb gekregen(vrijdag besteld, woensdag binnen) ALS LOS TOESTEL terwijl mensen die hun contract verlengen nu te horen krijgen dat de iPhone niet meer leverbaar is.

Dat klopt echt niet. Of ik ben gewoon zeer lucky :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Ik werd vandaag nog gebeld door de Vodafone shop Groningen of ik mijn iPhone 4 ook nog wou....
Heb de telefoonmeneer maar verteld dat ik vorige week nog bij hem in de winkel stond om de betreffende order te annuleren. :X
50 Euro verschil/pure winst gun ik die ........... van Vodafone niet (wou hem zonder abbo/simlockvrij hebben).

Anywees, hier in de stad Groningen (b)lijkt er dus geen tekort te zijn.
Zowel de MM als de Vodafone shop in de Herestraat hebben die dingen nog op voorraad.
Er gaat gewoon niks boven Groningen! *O*

[ Voor 3% gewijzigd door Grin op 03-12-2010 00:35 . Reden: minor adjustments ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTiMod
Kubusje schreef op donderdag 02 december 2010 @ 23:38:
Vind het zo vreemd dat ik m'n iPhone via Vodafone binnen 4 werkdagen binnen heb gekregen(vrijdag besteld, woensdag binnen) ALS LOS TOESTEL terwijl mensen die hun contract verlengen nu te horen krijgen dat de iPhone niet meer leverbaar is.

Dat klopt echt niet. Of ik ben gewoon zeer lucky :p
Waarschijnlijk geluk, ik heb ook een los toestel besteld en kreeg ook de email...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi iedereen! Ik zit voor mn studie in Londen op het moment en zit er over te denken hier een losse iPhone te kopen. Ik heb verder in Nederland een Tele2 abonnement maar die zou ik gewoon kunnen gebruiken in een sim-lock vrije iPhone? En zijn er verder nog beperkingen die ik heb met een geimporteerde iPhone, hoe zit dat bijvoorbeeld met internetten? Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2010 @ 16:28:
Vodafone begint me toch een beetje te vervelen, wat dit betreft. iPhone besteld op 22 november, uitlevering zou gebeuren op volgorde van binnenkomst van bestelling, en vandaag weet de klantenservice me te melden dat mijn iPhone er wel zou zijn, maar dat de microsim-prepaidkaartjes niet meer op voorraad zijn.
Interessant is, dat mij dinsdag werd verteld dat hij verstuurd zou worden, mij woensdag werd gezegd dat hij verstuurd was, en de chatfunctie mij vanmorgen vertelde dat de hele iPhone niet meer op voorraad is en die van mij dus backordered is. En nog altijd dus geen email of aankondiging op orderstatuspagina. En nu blijkt het dus alleen om dat prepaidkaartje te gaan...
En levering zonder prepaidkaart - om 'm te gebruiken met mijn eigen Vodafone sim-only-abonnement - was niet mogelijk.
Ook een indicatie van de levertijd was teveel gevraagd. Op deze manier heeft pre-orderen inderdaad weinig zin. Zeker nu mensen 'm gewoon los in de winkel kunnen kopen. Ik denk erover om mijn order bij VF te cancelen wanneer een MM bij mij in de buurt 'm heeft...
Bij mij zei de telefoniste dat ze verwachtte dat de micro-simkaartjes er volgende week weer zouden zijn. Het feit dat het aan de microsims ligt vind ik geruststellender dan dat de iphones niet meer op voorraad zouden zijn. Het lijkt mij makkelijker om aan een nieuwe voorraad microsims te komen dan aan een nieuwe voorraad iPhones. Of zouden dit allemaal maar smoesjes zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, die mensen aan de telefoon zeggen ook maar wat. Bewust of onbewust....... Dinsdag zei iemand van verkoop dat de iphone al bij TNT lag en woensdag zei iemand dat de order gekoppeld moest worden en ik deze week een iphone 4 zou hebben. Mooi niet dus.
Kortom ze kunnen de vraag NIET aan.

Inderdaad op het verkeerde paard gewed !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 11:17:
Nou, die mensen aan de telefoon zeggen ook maar wat. Bewust of onbewust....... Dinsdag zei iemand van verkoop dat de iphone al bij TNT lag en woensdag zei iemand dat de order gekoppeld moest worden en ik deze week een iphone 4 zou hebben. Mooi niet dus.
Kortom ze kunnen de vraag NIET aan.

Inderdaad op het verkeerde paard gewed !
Krijg enkele minuten geleden onderstaand mailtje van Vodafone:
Bedankt voor je bestelling,

De iPhone die je hebt besteld, wordt vanaf 29 november geleverd op volgorde van binnenkomst van bestelling.

Ben je een nieuwe klant van Vodafone?
Dan belt een van onze koeriers je binnen enkele dagen om een afspraak te maken voor de bezorging. Niet iedereen wordt op hetzelfde moment gebeld. De bezorgafspraak is afhankelijk van het moment waarop het toestel geleverd wordt.

Ben je nu al klant van Vodafone?
Dan wordt er geen afspraak gemaakt maar ontvang je het toestel per post. Mocht je niet thuis zijn als het toestel wordt geleverd, dan kun je het pakket afhalen op het postkantoor.

Met vriendelijke groet,

Vodafone
Wat moet ik hier nu weer mee. Betekent dit iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfde Mail gehad.
Ze zijn wel lekker bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
Iedereen krijgt die mail die en iPhone had besteld.
Ik dus ook.
Vind 29 november beetje te land duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTiMod
Ook deze email gehad..
Dus wacht gewoon op aflevering... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die mijn vragen kan beantwoorden? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
Tis gewoon een telefoon, in engeland zonder simlock.
Internet hangt van je provider af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, bedankt. Ik heb dus verder niets nodig, als ik mijn sim kaart erin doe moet ie gewoon werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
Microsim. Ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
Vanmiddag telefonisch contact gehad met MM Arnhem en Utrecht.
Na letterlijk een half uur in de wacht te hebben gestaan werd ik eindelijk doorverbonden met afdeling telefonie.
Ze verwachten volgende week vrijdag pas eenn nieuwe levering telefoons...
Bij de MM utrecht kan je als je een klein bedrag voorschiet een reservering plaatsen..
De man van de MM Arnhem was erg aardig, hij gaf mij het directe nummer van de telefoonafdeling zodat ik van de week daar direct heen kan bellen en niet in de wacht hoef te staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na aanleiding van alle Email en contact vandaag naar de MediaMarkt Breda geweest. iPhone 4 16 Gb zwart 649 euro. Simkaart geknipt, niet gelukt dus een gratis microSim gehaald bij de Vodafone winkel, Alles werkt nu,
De orde die ik maandag heb gedaan is "gecancelled" ! Voordeel dat ik onder rembours besteld had. >:)

Conclusie: net zo duur en wel wat sneller. En ik kan lekker het weekend eindelijk lekker "klooien".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daan00 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 19:25:
Vanmiddag telefonisch contact gehad met MM Arnhem en Utrecht.
Na letterlijk een half uur in de wacht te hebben gestaan werd ik eindelijk doorverbonden met afdeling telefonie.
Ze verwachten volgende week vrijdag pas een nieuwe levering telefoons...
Bij de MM utrecht kan je als je een klein bedrag voorschiet een reservering plaatsen..
De man van de MM Arnhem was erg aardig, hij gaf mij het directe nummer van de telefoonafdeling zodat ik van de week daar direct heen kan bellen en niet in de wacht hoef te staan!
Kom net van de MediaMarkt in Arnhem en ondanks dat ik een iPhone bij Vodafone in bestelling heb staan toch maar even geinformeerd op de telefoonafdeling. De verkoper gaf aan dat de de iPhone 4 idd simlockvrij daar verkocht werd. Ze kosten er 666 euro (Ha! de duivel zit er vast achter!) voor de 16 GB versie en ze hadden er nog een stuk of 20 op voorraad, had er zo een mee kunnen nemen. Da's 16 euro duurder dan bij VF, had dat er best over gehad in plaats van de onzekerheid waar we nu inzitten. Heb nog even gespeeld met de gedachten om de bestelling bij VF te cancelen, maar geen idee wat voor een gedoe dat oplevert en hoe snel je dan je geld terugkrijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net zojuist 16GB voor 599,- afgehaald @ MM Rotterdam centrum. Die van VF wordt mooi gecanceld =).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelijk heb je ! Ik ben blij dat ik er nu wel een heb en dan hoef ik niet meer op Vodafone te wachten. God weet hoe lang dat gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edklavertje
  • Laatst online: 07-09 10:12
Oke je koop een phone dus voor 599,--, maar dan ? Ik neem aan dat je de phone koopt voor t web dus je moet een sim only + web erbij doen. Goedkoopste is ? (schat minimaal zo'n 15 euro) dus na 2 jaar heb je ook 599 + 24 x 15= 959 betaald. Vodafone aanbieding 2 jaar iphone 139 + 24 x 34,50=967 . Poeh poeh 8 eurie winst. Call me idiot 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door edklavertje op 04-12-2010 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc68
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06:44
edklavertje schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 20:31:
Oke je koop een phone dus voor 599,--, maar dan ? Ik neem aan dat je de phone koopt voor t web dus je moet een sim only + web erbij doen. Goedkoopste is ? (schat zo'n 15 euro) dus na 2 jaar heb je ook 599 + 24 x 15= 959 betaald. Vodafone aanbieding 2 jaar iphone 139 + 12 x 20 + 12 x 34= 787. Call me idiot 8)7
die aanbieding moet je toch eens nader toelichten, want ik weet niet welke aanbieding je bedoelt

marc68

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 19:49:
Net zojuist 16GB voor 599,- afgehaald @ MM Rotterdam centrum. Die van VF wordt mooi gecanceld =).
Kon me ook niet beheersen en heb 'm toch maar bij de MM in Arnhem gehaald. Nu dus cancelen bij VF en hopen dat het geld snel wordt teruggestort, zou volgens de site geen probleem moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
Kost ie 666 euro bij de MM Arnhem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m'n order bij Vodafone ook gecanceled. Vooral omdat er geen enkele indicatie kwam van de levertijd, behalve dan weer die vage mail over levering na 29 november.
Maar het annuleren was geen probleem, het geld zou binnen 15 werkdagen teruggestort worden. Heb gisterochtend mijn iPhone 4 gehaald bij de MM in Alkmaar, voor dezelfde prijs als bij VF, de 649. En bevalt tot nu toe zeer goed :9
Leuk was dat de medewerker aan de telefoon mij vantevoren erop wees dat ze helaas bij de telefoon ook een microsim prepaid van Vodafone moesten leveren, en ik die dus ook nog moest kopen. Maar in de winkel werd daar niets meer over gezegd. En tja, dan ga ik niet het werk van de verkoper doen... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daan00 schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 10:18:
Kost ie 666 euro bij de MM Arnhem?
Yes, de 16 gb versie. Hij bevalt uitstekend. :). Duivels bijna. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:05
Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 11:02:
[...]

Yes, de 16 gb versie. Hij bevalt uitstekend. :). Duivels bijna. >:)
Bij MM Utrecht kost ie 599,-. Helaas niet meer op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
Bij MM utrecht kan je 'm wel reserveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 19:49:
Vreemd ik kreeg gister een folder van de MM Alexandrium en daar stond de 16gb voor 649

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

MM Groningen heeft de volgende aanbieding: Simlockvrije iPhone 4 16 GB voor.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slasher schreef op maandag 06 december 2010 @ 08:02:
[...]

Vreemd ik kreeg gister een folder van de MM Alexandrium en daar stond de 16gb voor 649
waarschijnlijk deze week weer verhoogd ;)
Je weet hoe dat gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
Hmm, hopelijk zijn er nog wat filialen die de telefoon voor 599 weg doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

nou ja 649 is ook geen slechte prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTiMod
Net gebeld met Vodafone, de iphones hebben ze gewoon, maar de microsim's is het wachten op :/
Kan vandaag zijn maar ook volgende week...

Lekker duidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie

Flappiewappie

Hier nog meer

Waarom zou je dan niet de prepaid kopen? Die is toch ook simlock vrij?

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
OCTiMod schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 09:48:
Net gebeld met Vodafone, de iphones hebben ze gewoon, maar de microsim's is het wachten op :/

Lekker duidelijk
Ach, gewoon je normale sim verknippen. Zo doen alle niet-T-Mobile iPhone 4 gebruikers het al bijna een half jaar :P

Werkt prima als je niet te eigenwijs bent en je gewoon aan een template houdt.

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 07-12-2010 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OCTiMod schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 09:48:

Lekker duidelijk
Dat was vorige week ook al zo, heb daarom mijn bestelling maar gecanceld. Toen ik de bestelling cancelde bleek er al wel een TNT nummer aan gekoppeld te zijn, ondanks dat de sims niet op voorraad zijn. Gaat dus lekker daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Flappiewappie schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 11:11:
[...]

Waarom zou je dan niet de prepaid kopen? Die is toch ook simlock vrij?
Ja dat klopt. Ik heb vanmorgen de laatste uit de MM Rotterdam centrum weggekaapt. € 628,99

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTiMod
Bosmonster schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 12:00:
[...]

Ach, gewoon je normale sim verknippen. Zo doen alle niet-T-Mobile iPhone 4 gebruikers het al bijna een half jaar :P

Werkt prima als je niet te eigenwijs bent en je gewoon aan een template houdt.
Ik kan best handig zijn met een schaar :D
Versturen ze op verzoek zonder microsim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_Guardian_I
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-04-2022
Is er al iemand in MM bergen op zoom geweest? Wat is de prijs voor een iphone 4 16gb daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
Slasher schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 08:58:
nou ja 649 is ook geen slechte prijs
Voor dat geld kan ik weer een bumper oid halen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Hier in Valkenswaard (omgeving Eindhoven) kreeg ik ook de folder binnen en exact dezelfde aanbieding als de aanbieding hierboven in Groningen. Vorige week nog gebeld en toen koste een iPhone 4 16GB 699,- :X

Is de prepaid versie ook simlockvrij? Van heb je helemaal een goede deal voor 629 incl. 10 euro beltegoed!

Het lijkt erop dat MediaMarkt in heel Nederland een beetje dezelfde prijs gaat aanhouden volgens mij. Dus 649,- voor de losse iPhone en 629,- i.c.m. een prepaid-pakket.

Dan weet ik het wel! 8)7 :? |:(

[ Voor 15% gewijzigd door SpeedingWilly op 07-12-2010 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Laatst online: 21:29
Dus is de prepaid versie van 629eur simlock vrij? Kan iemand dit bevestigen? zo ja, is dat echt een goede deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Ik vind dat ook een goede deal. Maar in het forum van de iPhoneClub melden mensen dat ze soms een simlock vrije en soms een gelockte iPhone meekrijgen. Zie http://www.iphoneclub.nl/...opt-iphone-4-simlockvrij/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Hier nog wat meer nieuws over de MM actie: http://www.iphoned.nl/iph...op-bij-media-markt/29333/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister de iphone 4 opgehaald uit de apple store in oberhausen. Helemaal top! Ook een hele mooie winkel trouwens......je voelt je daar als een kind in een snoepwinkel :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie

Flappiewappie

Hier nog meer

Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2010 @ 14:18:
Gister de iphone 4 opgehaald uit de apple store in oberhausen. Helemaal top! Ook een hele mooie winkel trouwens......je voelt je daar als een kind in een snoepwinkel :-)
Gerserveerd, niet gerserveerd?

Kon je hem zo mee nemen?

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 21:48
ik heb er eergister een in wijchen gehaald, bij iemand die ze vanuit spanje importeerde. Als mooie aanvulling voor mijn 27" iMac en iPad 64GB 3G. Heb voor de iphone 4 16GB €529 voor betaald (simlockvrij dmv jailbreak)

[ Voor 15% gewijzigd door colorsone op 08-12-2010 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
Raar.
Vandaag bij MM Arnhem geweest, die zegt dat de iPhones op zijn en dat ze niet weten of ze een nieuwe levering gaan bestellen.
Vorige week vrijdag zei een medewerker nog dat er deze week een levering kwam.
MM Rotterdam alexandrium zei via de telefoon pas in januari een nieuwe levering te verwachten.

Raar, want eigenlijk geloof ik dit niet. De mederwerkers van de mediamarkt zeggen maar random wat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daan00 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 17:42:
Raar.
Vandaag bij MM Arnhem geweest, die zegt dat de iPhones op zijn en dat ze niet weten of ze een nieuwe levering gaan bestellen.
Vorige week vrijdag zei een medewerker nog dat er deze week een levering kwam.
MM Rotterdam alexandrium zei via de telefoon pas in januari een nieuwe levering te verwachten.

Raar, want eigenlijk geloof ik dit niet. De mederwerkers van de mediamarkt zeggen maar random wat....
Dan is het toch hard gegaan, afgelopen vrijdagavond waren er nog ruim 20 op voorraad. De verkoper gaf toen al dat hij niet wist of er daarna meteen nieuwe zouden zijn; hij zei toen al dat hij dacht dat een volgende lading wel eens even kon duren. Het werkte, want ik heb toen maar besloten niet op Vodafone te wachten en hem daar te halen. Zo te horen was dat dus geen loze verkooptruc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flappiewappie schreef op woensdag 08 december 2010 @ 14:49:
[...]

Gerserveerd, niet gerserveerd?

Kon je hem zo mee nemen?
Ja, gereserveerd. Maar ze hadden meer dan genoeg, dus ook zonder reserveren moet het lukken. Maar ik had voor de zekerheid gereserveerd.
En ja....kon hem zo meenemen. Goed geregeld daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 12:15
isotemple schreef op woensdag 08 december 2010 @ 15:11:
ik heb er eergister een in wijchen gehaald, bij iemand die ze vanuit spanje importeerde. Als mooie aanvulling voor mijn 27" iMac en iPad 64GB 3G. Heb voor de iphone 4 16GB €529 voor betaald (simlockvrij dmv jailbreak)
Heeft deze persoon nog meerdere? Ik wil er graag 1 voor mijn vriendin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2be
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 09:47

2be

isotemple schreef op woensdag 08 december 2010 @ 15:11:
Klinkt als een goede deal... Ik heb zeker ook interesse...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag onlangs op GOT een aanbieder uit Belgie langskomen welke de 16GB IPHONE 4 onder de € 600 aanbood, ik weet alleen de naam van deze aanbieder niet meer, iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-08 15:05
Oke je koop een phone dus voor 599,--, maar dan ? Ik neem aan dat je de phone koopt voor t web dus je moet een sim only + web erbij doen. Goedkoopste is ? (schat minimaal zo'n 15 euro) dus na 2 jaar heb je ook 599 + 24 x 15= 959 betaald. Vodafone aanbieding 2 jaar iphone 139 + 24 x 34,50=967 . Poeh poeh 8 eurie winst. Call me idiot 8)7
Omdat sommige mensen nog een abonnement hebben lopen (zoals ik). Dan wil ik niet nog een abonnement afsluiten dus ga ik voor een los toestel :)

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _starbuck_
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-08 18:10
Weet iemand of ergens nog losse Iphone 4's zonder simlock op voorraad zijn?

Liefst in de regio Utrecht, maar daar buiten is ook geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:00
Ik noem je geen idioot, maar ik had een tijdje terug (expres net voor de invoering van de 1GB datalimiet) een sim-only afgesloten voor 10,95/mnd (190belminuten+SMS+Web) en nu een los toestel gekocht. Scheelt voor mij nog extra omdat ik het toestel op de zaak (dus -/- 19% BTW) en gezien de prijs (>450ex BTW) zelfs als investering kan opvoeren (en dus nog een 28% investeringsaftrek oplevert).
Voor mij is het dus een stuk goedkoper om het zo te doen ipv abo+phone aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTiMod
_starbuck_ schreef op maandag 13 december 2010 @ 17:17:

Zoek ook nog steeds, liefst omg Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_starbuck_ schreef op maandag 13 december 2010 @ 17:17:

Apple store in Oberhausen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:36
Zijn de iPhones tegenwoordig Simlockvrij in Duitsland? En wat kosten die daar dan?

edit: Ik zie het al 629 euro in Duitsland. Simlockvrij neem ik aan?

[ Voor 13% gewijzigd door SquareOne op 14-12-2010 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie

Flappiewappie

Hier nog meer

Brm-G schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 11:10:
[...]

Zijn de iPhones tegenwoordig Simlockvrij in Duitsland? En wat kosten die daar dan?

Yep,

of probeer een Vodafone Prepaid iPhone te scoren voor die prijs.

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brm-G schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 11:10:
[...]

Yep....ganz simlock frei. Je kunt hem ook reserveren op de (duitse) site van apple, dan ligt er 100% zeker een iphone voor je klaar. Bovendien kun je ook nog een dag uit kiezen om hem op te halen. En...na reservering heb je geen verplichting tot koop! Kom je niet, gaat de iphone gewoon weer in de voorraad.
Je moet er ff voor rijden maar als je van apple houdt is het zeker de moeite waard om daar ff te kijken......maar dat geldt voor heel CentrO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:36
Flappiewappie schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 11:13:
[...]

Yep,

of probeer een Vodafone Prepaid iPhone te scoren voor die prijs.
Ik heb inderdaad Vodafone, maar ivm verkoop op de termijn heb ik toch liever een volledig simlock-vrij toestel. Vodafone wil achteraf met software-updates nog wel eens branding toevoegen of het toestel op afstand een simlock toevoegen als ze dat bij de aanschaf niet zijn?!(zo ging dat ook bij de desire).
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 11:25:
[...]

Yep....ganz simlock frei. Je kunt hem ook reserveren op de (duitse) site van apple, dan ligt er 100% zeker een iphone voor je klaar. Bovendien kun je ook nog een dag uit kiezen om hem op te halen. En...na reservering heb je geen verplichting tot koop! Kom je niet, gaat de iphone gewoon weer in de voorraad.
Je moet er ff voor rijden maar als je van apple houdt is het zeker de moeite waard om daar ff te kijken......maar dat geldt voor heel CentrO.
Ik heb een kennis hier vlak over de grens in Duitsland wonen, laat hem er wel eentje voor me bestellen en dan ga ik hem daar ophalen! Jeuhj desire dan maar in de verkoop.
Maar een bezoekje aan de Apple store is natuurlijk ook leuk, kan maandag mijn rijbewijs ophalen dus kan ik meteen eens een stukje rijden^^. Hopelijk werkt zo'n iPhone wat beter samen met mn iMac.

Thanks guys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 12:38
Brm-G schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 11:31:
[...]

Ik heb inderdaad Vodafone, maar ivm verkoop op de termijn heb ik toch liever een volledig simlock-vrij toestel. Vodafone wil achteraf met software-updates nog wel eens branding toevoegen of het toestel op afstand een simlock toevoegen als ze dat bij de aanschaf niet zijn?!(zo ging dat ook bij de desire).
ik sluit het niet uit, maar ik denk niet dat ze die storm van kritiek nog een keer willen
Pagina: 1 ... 10 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden - deel 2
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 9

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.