[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 24 Laatste
Acties:
  • 167.898 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brm-G schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 11:31:
[...]

I

Ik heb een kennis hier vlak over de grens in Duitsland wonen, laat hem er wel eentje voor me bestellen en dan ga ik hem daar ophalen! Jeuhj desire dan maar in de verkoop.
Maar een bezoekje aan de Apple store is natuurlijk ook leuk, kan maandag mijn rijbewijs ophalen dus kan ik meteen eens een stukje rijden^^. Hopelijk werkt zo'n iPhone wat beter samen met mn iMac.

Thanks guys
De reservering gaat via je Apple ID.....en je naam staat dan bij hun in de ipod touch bij de controle van de reservering. Dan lijkt mij het niet handig als je kennis hem besteld.

Dit is hun site en het reserveren is een fluitje van een cent.
http://www.apple.com/de/retail/centro/ > jetzt reservieren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:35
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 11:57:
[...]

De reservering gaat via je Apple ID.....en je naam staat dan bij hun in de ipod touch bij de controle van de reservering. Dan lijkt mij het niet handig als je kennis hem besteld.

Ik bedoelde ik laat hem er eentje voor me bestellen en bij hem thuis afleveren. Dan ga ik m bij die kennis ophalen.

Maar thanks voor de reply!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brm-G schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 12:04:
[...]

Ik bedoelde ik laat hem er eentje voor me bestellen en bij hem thuis afleveren. Dan ga ik m bij die kennis ophalen.

Maar thanks voor de reply!
Ach so....je bestelt hem dus gewoon bij de apple store online. Ja, dat kan ook nog :-)
Kostenlose Lieferung ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 12:43:
[...]

Ach so....je bestelt hem dus gewoon bij de apple store online. Ja, dat kan ook nog :-)
Kostenlose Lieferung ;-)
genau!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 11:57:
[...]

Dat zie ik dus niet op die site. Maar kan je als hollander een "duitse" iphone reserveren dan?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slasher schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 13:02:
[...]

Dat zie ik dus niet op die site. Maar kan je als hollander een "duitse" iphone reserveren dan?
Aan de linkerkant van het scherm staat......Weihnachtseinkäufe leicht gemacht.....en daaronder "jetzt reservieren"

Ja hoor....je kunt als hollander gewoon een "duitse" iphone reserveren. Het gaat via je apple ID.
Heb het ook gedaan en het werkte perfect.

De apple store naar keuze kiezen > iphone naar keuze > reservieren en de dag uitkiezen und fertig ist Kees ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:19
Iemand dat eerder gedaan? Op http://store.apple.com/de...ily/iphone?mco=OTY2ODA2OQ kun je de iPhone 4 voor 629 euro bestellen. Kan je dit gewoon thuis laten bezorgen? Ik woon in het westen van NL, dus oberhausen is nogal ver rijden vanaf hier :P

Hmm, nee dus.. Jammer :P De plaats is standaard duitsland en dat kan je niet wijzigen..

[ Voor 14% gewijzigd door ID-College op 14-12-2010 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ID-College schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 14:46:
Iemand dat eerder gedaan? Op http://store.apple.com/de...ily/iphone?mco=OTY2ODA2OQ kun je de iPhone 4 voor 629 euro bestellen. Kan je dit gewoon thuis laten bezorgen? Ik woon in het westen van NL, dus oberhausen is nogal ver rijden vanaf hier :P

Hmm, nee dus.. Jammer :P De plaats is standaard duitsland en dat kan je niet wijzigen..
Ik woon in het noorden en heb er gewoon een dagje uit van gemaakt.....het is in CentrO erg leuk shoppen in deze tijd van het jaar. Erg gezellig en zover is het nu ook weer niet.....vanaf Arnhem is nog maar een half uurtje....waar hebben we het over?
En bovendien........je gaat weer met een simlock vrije iphone naar huis!! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 15:00:
[...]

Ik woon in het noorden en heb er gewoon een dagje uit van gemaakt.....het is in CentrO erg leuk shoppen in deze tijd van het jaar. Erg gezellig en zover is het nu ook weer niet.....vanaf Arnhem is nog maar een half uurtje....waar hebben we het over?
En bovendien........je gaat weer met een simlock vrije iphone naar huis!! :-)
Heb je gelijk in, maar het is ruim 2 uur rijden, en dan weer ruim 2 uur terug. Woon bij leiden..
Nou vind ik dat niet erg, maar die zescilinder hier voor de deur is niet echt zuinig. Dat kost me al 50 euro aan benzine, waardoor ik hem net zo goed op i-net kan bestellen voor 265 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edklavertje
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:38
edklavertje schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 20:31:
Oke je koop een phone dus voor 599,--, maar dan ? Ik neem aan dat je de phone koopt voor t web dus je moet een sim only + web erbij doen. Goedkoopste is ? (schat minimaal zo'n 15 euro) dus na 2 jaar heb je ook 599 + 24 x 15= 959 betaald. Vodafone aanbieding 2 jaar iphone 139 + 24 x 34,50=967 . Poeh poeh 8 eurie winst. Call me idiot 8)7
Aanvulling; deal (verlenging) gesloten phone voor 124,-- abbo 34,50. Levering over 5 dagen. I m happy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
  • Laatst online: 16-09 14:52
Iemand die misschien nog iets weet over de voorraden van de MM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 16:05

Grin

Ride si sapis.

edklavertje schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 19:08:
[...]

Aanvulling; deal (verlenging) gesloten phone voor 124,-- abbo 34,50. Levering over 5 dagen. I m happy.
599,- los gekocht met Bel+Sms+Web 190 voor 10,95(x24).
Ruim 860 Euro (over 2 jaar) is een goede prijs.

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edklavertje
  • Laatst online: 21:38
Bel+Sms+Web 190 voor 10,95(x24).
waar kan je die dan krijgen (zie alleen bel + sms voor deze prijs) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
edklavertje schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 20:35:
[...]

waar kan je die dan krijgen (zie alleen bel + sms voor deze prijs) ?
Denk dat ie een foutje heeft gemaakt.
Bel+sms+web 190 is 15,95 per maand. Zie ook http://www.vodafone.nl/sh...y-190-2-jaar/sku51600040/ :)
Be+sms 190 is idd 10,95. Zie ook http://www.vodafone.nl/sh...y-190-2-jaar/sku51600055/ :)

[ Voor 16% gewijzigd door ID-College op 14-12-2010 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:22
ID-College schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 23:34:
[...]

Denk dat ie een foutje heeft gemaakt.
Bel+sms+web 190 is 15,95 per maand. Zie ook http://www.vodafone.nl/sh...y-190-2-jaar/sku51600040/ :)
Be+sms 190 is idd 10,95. Zie ook http://www.vodafone.nl/sh...y-190-2-jaar/sku51600055/ :)
Bel+sms+web 190 voor 10,95/maand: https://directsales.vodafone.nl/anwb/orderform/582 of https://directsales.vodafone.nl/smm/orderform/595

[ Voor 4% gewijzigd door sverzijl op 14-12-2010 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
Ja oke, dat zijn exclusieve aanbiedingen. Bij de eerste moet je sowieso ANWB lid zijn, maar bij de tweede zie ik het niet staan? SMM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:31
Sanoma Mens Magazines :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
ID-College schreef op woensdag 15 december 2010 @ 00:19:
[...]

Ja oke, dat zijn exclusieve aanbiedingen. Bij de eerste moet je sowieso ANWB lid zijn, maar bij de tweede zie ik het niet staan? SMM?
Nee zo exclusief zijn deze aanbiedingen niet. Iedereen kan er aan mee doen. In geval van 'ANWB aanbieding' is het voldoende als je maar iemand kent die ANWB lid is(heb zelf het nr van een kennis opgegeven). Staat zelfs ook ergens in de voorwaarden dat dit mag.

Maar anders pak je deze 'exclusieve aanbieding' : https://directsales.vodafone.nl/tvgids/orderform/2883 ('speciale aanbieding voor bezoekers van tvgids.nl ;) ).

Zie nu overigens wel dat er op de hoofdpagina van deze aanbiedingen (bijv https://directsales.vodafone.nl/tvgids/) onder Sim Only staat : "*Niet geschikt voor Iphone 4"

Dit is er recentelijk bijgezet, want toen ik mijn abo hier verlengt heb (aug) stond dit er nog niet. Kan me ook niet voorstellen waarom dit niet geschikt zou zijn voor iPhone4, tenzij ze bedoelen dat de sim die geleverd wordt geen microsim is. Maar then again, die zat gewoon bij m'n iPhone4 en is het een kwestie van 1 belletje naar Vodafone om deze te activeren.

[ Voor 28% gewijzigd door sverzijl op 15-12-2010 07:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 17:26
Niet geschikt voor iPhone 4? Wat een onzin.

Ik gebruik eenzelfde abonnement prima met mn iPhone 4 :P

Zou sowieso wel apart zijn als een abonnement niet werkt met een specifiek type toestel natuurlijk :+ Dat lijkt me meer afschrikken, zodat je het duurdere iPhone abo neemt.

[ Voor 46% gewijzigd door Bosmonster op 15-12-2010 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:48
Ik denk dat "niet geschikt voor iPhone 4" gewoon de Vodafone taal is voor: wij hebben liever dat u een duurder abo bij ons afsluit voor uw iPhone 4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berties
  • Laatst online: 15-09 16:25
Zit er ook nog een fup of 1Gb datalimiet op die "speciale actie" aanbiedingen van vodafone? Zie er namelijk niets over op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
berties schreef op woensdag 15 december 2010 @ 09:49:
Zit er ook nog een fup of 1Gb datalimiet op die "speciale actie" aanbiedingen van vodafone? Zie er namelijk niets over op de site.
Staat in de actievoorwaarden link onderin de pagina. Zit een 1GB datalimiet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-09 23:49
Kennis heeft vorig jaar een G3 in China gekocht, goedkoper en tot nu toe totaal geen problemen mee gehad, nu gaat hij terug en ik vroeg mij af of er iemand ervaring heeft met het kopen van een iphone 4 in china..?
Kon zo 1-2-3 niets vinden op het forum hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 14:38
Iemand een idee wat een iPhone4 kost in Dubai (of Abu Dahbi) en of ze simlockvrij zijn? Ik zit er over 2 weken en wil er misschien 1 of 2 meenemen als het interessant is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freeki91
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:43
Zeg maar als ik dit bericht hier niet mag posten, vermeld graag wel waar dan wel...
Maar ik vroeg me af of dit mogelijk is op de iphone, of dat dit om een clone gaat, wil namelijk deze telefoon overnemen van iemand, maar weet niet of deze nu echt is, wat me vooral opvalt is dat het hoofdscherm totaal zwart is, ook bij de zeg maar standaard icoontjes, en de bovenbalk, dat lijkt mij ook wat vreemd, is dit door een jailbreak/ thema o.i.d. of klopt dit gewoon niet?

zijn er nog andere dingen waar ik op moet letten bij de aankoop (tweedehands)?

Hierbij het bewuste plaatje...

Afbeeldingslocatie: http://img228.imageshack.us/img228/4407/iphonemt.jpg

Alvast bedankt,
Freeki
en sorry voor dubbel posten, heb geen id waar ik hier zoiets moet posten nl...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
Ti's sowieso geen iPhone 4..
Verder zou het een gejailbreakte iPhone 3GS kunnen zijn, maar het is nogal een onduidelijk plaatje..

• freeki91
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:43
het gaat om deze aanbieding met de drie foto's alles lijkt echt, maar dat menu....
http://gsm-telecom.marktp...7TDUo4%3D&fta_ind=11&fs=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
Ziet er echt uit, maar ik zou m nooit nemen.
Slechte staat, gebarsten achterkant, veel B merk assesoires..
En dan ook nog eens redelijk duur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:47
Dat is helaas echt een gevalletje van ''goedkoop = duurkoop''

De 3G in die staat heeft in mijn ogen niet een al te lange levensduur meer.
Het ligt eraan wat jij er van verwacht, maar de accu en het scherm hebben hun beste tijden zeker gehad.

[ Voor 60% gewijzigd door keanu_ op 18-12-2010 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:48
Ik lees hier weinig over het kopen van een iPhone via eBay.
Hoe safe is dat? Ik heb altijd het idee dat er je als je met paypal betaald weinig kan overkomen.
Mocht het product niet binnen 30 dagen aankomen dan kan je je geld gewoon terughalen.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Laatst online: 22:47
Waarschijnlijk omdat het merendeel van die iPhones een AT&T lock hebben. Mensen geven toch de voorkeur aan een iPhone van europa zonder simlock (als je beschouwt dat Ebay iPhone aankopen vooral Amerikaans zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
keanu_ schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 21:29:
Waarschijnlijk omdat het merendeel van die iPhones een AT&T lock hebben. Mensen geven toch de voorkeur aan een iPhone van europa zonder simlock (als je beschouwt dat Ebay iPhone aankopen vooral Amerikaans zijn)
Ik overweeg er 1 uit de UK te halen. Deze zijn vaak wel simlockvrij en je hoeft geen kosten te betalen mocht de douane hem onderscheppen.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
Heb er zelf eentje uit de UK.
Als je reserveert gaat het allemaal lekker snel, en relatief goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
Iemand nog een goed adresje? Ik ben mijn nokia nu echt helemaal zat en kan hem wel tegen de trein aan smijten. Wat een kloteapparaat zeg :r
Ik denk dat ik hem anders maar bestel bij 2call. Kost wel 675, maar dan is hij tenminste op voorraad en ben ik zsm verlost van die nokia...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[message=,noline]ID-College schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 16:10[/message]:
Iemand nog een goed adresje? Ik ben mijn nokia nu echt helemaal zat en kan hem wel tegen de trein aan smijten. Wat een kloteapparaat zeg :r
Ik denk dat ik hem anders maar bestel bij 2call. Kost wel 675, maar dan is hij tenminste op voorraad en ben ik zsm verlost van die nokia...
Www.apple.com/uk en borderlinx, was 627 euro all in kwijt en binnen 5 dagen in huis, maandje geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
Mhh... ik kan een iPhone overkopen van iemand. Denk toch maar dat ik dat doe.
Want de levertijd bij KPN/ Hi is nog onbekend lijkt me??
Op hun site staat dat hij leverbaar is binnen 2-5 werkdagen...
Per saldo scheelt een losse iPhone + sim only abbo ook maar 20 euro met een 1 jarig iPhone abbo bij Hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
De iPhone 4 staat weer in de folder bij de Saturn in Groningen voor 629 incl. een Vodafone prepaid pakketje. Ik heb ze gisteren nog gebeld. Ze kregen meer aanvragen binnen dan dat er iPhones binnen kwamen, dus er is een wachtlijst. En ik weet ook niet of de iPhone daar simlockvrij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
rimave schreef op maandag 27 december 2010 @ 11:34:
Mhh... ik kan een iPhone overkopen van iemand. Denk toch maar dat ik dat doe.
Want de levertijd bij KPN/ Hi is nog onbekend lijkt me??
Op hun site staat dat hij leverbaar is binnen 2-5 werkdagen...
Per saldo scheelt een losse iPhone + sim only abbo ook maar 20 euro met een 1 jarig iPhone abbo bij Hi.
Ik heb 'm bij Hi gelijk op de 29e ontvangen. De dag dat ze met de verkoop van iPhones zijn begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij www.kijkshop.nl is de iPhone 4 ook te koop voor 649,-. De losse waren vorige week op, maar de prepaid pakketten zijn volgens gebruikers van het forum van Iphoneclub ook simlockvrij.

Het voordeel is bovendien dat je dan meteen een microsim hebt om hem te activeren.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2010 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:17
Verwijderd schreef op maandag 27 december 2010 @ 17:58:
Bij www.kijkshop.nl is de iPhone 4 ook te koop voor 649,-. De losse waren vorige week op, maar de prepaid pakketten zijn volgens gebruikers van het forum van Iphoneclub ook simlockvrij.

Het voordeel is bovendien dat je dan meteen een microsim hebt om hem te activeren.
Ik kan het bevestigen, want een kennis van mij heeft bij de kijkshop een prepaid versie gekocht en ik heb mijn T-Mobile abonnement erin gedaan. De "gesimlockte" iphone 4 werkt gewoon met mijn T-Mobile abonnement. :)

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
Gister op Regent street geweest, er is daar een speciale kassa waar 1 iemand inpakt, 1 iemand telefoons aangeeft en 1 iemand de betalingen.
Letterlijk een muur van iphones!
Had gereserveerd maar hoefde geen naam of niks op te geven. iPhone betalen en doorlopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsvmark
  • Laatst online: 16-09 15:56
Daan00 schreef op maandag 27 december 2010 @ 18:37:
Gister op Regent street geweest, er is daar een speciale kassa waar 1 iemand inpakt, 1 iemand telefoons aangeeft en 1 iemand de betalingen.
Letterlijk een muur van iphones!
Had gereserveerd maar hoefde geen naam of niks op te geven. iPhone betalen en doorlopen!
Mag ik vragen welke versie je genomen hebt en wat hij gekost heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• headout
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 15:57

headout

Oi oi!

Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 13:23:
[...]
De apple store naar keuze kiezen > iphone naar keuze > reservieren en de dag uitkiezen und fertig ist Kees ;-)
Inmiddels lijkt dat niet meer mogelijk. Tevens kun je niet langer bij de Apple store CentrO een iPhone 4 reserveren. Het advies wat ik kreeg: voordat je van huis gaat, even bellen en informeren naar de voorraad.
Gisteren meldde men dat er nog voldoende vooraad was. Ik ga morgen even langs in Oberhausen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

headout schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 11:30:
[...]

Inmiddels lijkt dat niet meer mogelijk. Tevens kun je niet langer bij de Apple store CentrO een iPhone 4 reserveren. Het advies wat ik kreeg: voordat je van huis gaat, even bellen en informeren naar de voorraad.
Gisteren meldde men dat er nog voldoende vooraad was. Ik ga morgen even langs in Oberhausen.
Ik zie het idd ook niet meer staan op hun site. Ik denk dat het dan alleen mogelijk was i.v.m. de feestdagen die er aan kwamen.
Maar zonder reservering moet het ook lukken......toen ik er was hadden ze heel veel iphones staan, en dat waren niet alleen reserveringen.
Leuk om daar ff te kijken trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
rsvmark schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 09:48:
[...]

Mag ik vragen welke versie je genomen hebt en wat hij gekost heeft?
16 gb...

Weet nogniet wat hij precies kost, moet nog een afschrijving van Mastercard krijgen.
Zal zo'n 580 euro zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-02 21:16
Ben benieuwd gister bij KPN besteld zonder abbo.
Benieuwd hoelang het duurt voordat hij hier is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
Vandaag contact gehad met Vodafone.
Ze hadden al die tijd al iphones op voorraad maar geen microsims.
Deze zijn er nu wel, en de iphones worden dus op dit moment uitgeleverd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 23:00
Misschien is de vraag al voorbij gekomen, kom de informatie echter niet terugvinden.
Wanneer je bij Vodafone zelf een pre-paid iPhone 4 koopt (voor dezelfde prijs als een los toestel) is deze dan ook Sim-lock vrij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

.NCK schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 20:08:
Misschien is de vraag al voorbij gekomen, kom de informatie echter niet terugvinden.
Wanneer je bij Vodafone zelf een pre-paid iPhone 4 koopt (voor dezelfde prijs als een los toestel) is deze dan ook Sim-lock vrij?
staat in dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
De beste optie is gewoon bij de Kijkshop.nl bestellen op dit moment. Een kennis van me heeft dit gedaan en heeft er geen spijt van. Binnen een dag geleverd, en simlockvrij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

alwaysleft schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 21:32:
De beste optie is gewoon bij de Kijkshop.nl bestellen op dit moment. Een kennis van me heeft dit gedaan en heeft er geen spijt van. Binnen een dag geleverd, en simlockvrij ;)
Het zou me toch afschrikken:
- Prepaid toestellen zijn voorzien van een SIM lock
http://www.kijkshop.nl/pr...paid-apple-iphone-4-16gb/

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Ja mij ook, wil het niet dat alleen T Mobile ze gesimlocked doet leveren ;) Mijn kennis heeft T-Mobile en yep, hij is bereikbaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2be
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 13:21

2be

Daan00 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 19:25:
Vandaag contact gehad met Vodafone.
Ze hadden al die tijd al iphones op voorraad maar geen microsims.
Deze zijn er nu wel, en de iphones worden dus op dit moment uitgeleverd!
Ben eens benieuwd. Heb nog niks gehoord over het uitleveren van de mijne. Heb wel een mail gehad vorige week vrijdag dat ik moet bellen als ik binnen 5 werkdagen nog niks gehoord heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Laatst online: 20:48
Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 11:36:
[...]

Ik zie het idd ook niet meer staan op hun site. Ik denk dat het dan alleen mogelijk was i.v.m. de feestdagen die er aan kwamen.
Maar zonder reservering moet het ook lukken......toen ik er was hadden ze heel veel iphones staan, en dat waren niet alleen reserveringen.
Leuk om daar ff te kijken trouwens.
Ik vandaag ook met een maat naar Oberhausen voor een iPhone. Ik heb er al een maar hij nog niet.
Hopelijk zijn ze op voorraad en anders heeft ie pech gehad. Shoppen kunnen we toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flg22
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-08-2022
Gisteren om 10 uur in de ochtend iPhone 4 besteld bij kijkshop.
Net binnen gekomen. Lekker snel!

En na het verknippen van de t-mobile sim kaart naar micro sim.
Blijkt dat inderdaad gewoon te werken.
IDEAAL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lochtejans schreef op woensdag 29 december 2010 @ 10:34:
[...]

Ik vandaag ook met een maat naar Oberhausen voor een iPhone. Ik heb er al een maar hij nog niet.
Hopelijk zijn ze op voorraad en anders heeft ie pech gehad. Shoppen kunnen we toch wel.
En........genoeg iphones op voorraad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-08 17:55
Gisteren ook de gok genomen (op basis van berichten van Vodafone dat alle toestellen simlockvrij zijn)
en een Iphone 4 32Gb bij de kijkshop besteld. Vanochtend is het toestel geleverd en het is inderdaad simlockvrij. Helemaal goed dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesz
Kreeg net mail,dat KPN ze niet los deed leveren. Foutje op de site.
Nu net dus maar bij de Kijkshop besteld! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
broodjepoep schreef op woensdag 29 december 2010 @ 12:58:
Gisteren ook de gok genomen (op basis van berichten van Vodafone dat alle toestellen simlockvrij zijn)
en een Iphone 4 32Gb bij de kijkshop besteld. Vanochtend is het toestel geleverd en het is inderdaad simlockvrij. Helemaal goed dus.
Hij is simlockvrij, maar merk je verder nog iets anders van dat hij uit een prepaidpakket van Vodafone komt? Iets van Branding op het toestel of op de software?

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2be
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 13:21

2be

Nope op iphones geen branding. Ik heb zojuist de verzendbevestiging van mijn iphone 4 prepaid gekregen. Heb deze bij vodafone besteld en ze zullen hier dus ook op voorraad zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berties
  • Laatst online: 15-09 16:25
SanderTje! schreef op woensdag 29 december 2010 @ 20:11:
[...]

Hij is simlockvrij, maar merk je verder nog iets anders van dat hij uit een prepaidpakket van Vodafone komt? Iets van Branding op het toestel of op de software?
Heb vandaag een reactie op mijn mail gekregen van Kijkshop dat het toestel een simlock van Vodafone heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
berties schreef op woensdag 29 december 2010 @ 21:23:
[...]

Heb vandaag een reactie op mijn mail gekregen van Kijkshop dat het toestel een simlock van Vodafone heeft...
Knap, dus iedereen plus de kennis die ik ken hebben geluk gehad dat die simlockvrij is ;) De Iphone bij de Kijkshop dus dat prepaid pakket is het toestel gewoon simlockvrij. Hoe weet ik dat? Omdat een kennis van mij en alle andere hier op tweakers hem gewoon simlockvrij geleverd hebben gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
alwaysleft schreef op woensdag 29 december 2010 @ 21:49:
[...]
Knap, dus iedereen plus de kennis die ik ken hebben geluk gehad dat die simlockvrij is ;) De Iphone bij de Kijkshop dus dat prepaid pakket is het toestel gewoon simlockvrij. Hoe weet ik dat? Omdat een kennis van mij en alle andere hier op tweakers hem gewoon simlockvrij geleverd hebben gekregen :)
Dat dacht ik ook al meerdere malen hier gelezen te hebben inderdaad.

Maar goed, een iPhone bij de Kijkshop met het prepaidpakket is dus identiek aan een iPhone los gekocht. :)

Verwijderd

Vandaag eindelijk aan de slag met mijn simlock-vrije iPhone4. Eindelijk is mijn micro Sim binnen. Heerlijk snelle levering van studentmobiel.nl chapeau. Niet de goedkoopste, maar wel een goede waardering hier op de reviews en volop in voorraad. Binnen 2 werkdagen in huis.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2010 07:59 ]

• lochtejans
  • Laatst online: 20:48
Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2010 @ 11:44:
[...]

En........genoeg iphones op voorraad?
Gistermiddag waren er nog ruim voldoende op voorraad. Dat was de voorraad zichtbaar achter de kassa. Wellicht dat in het magazijn ook nog iPhones liggen.

Een probleem, pinnen lukt niet waardoor de creditkaart tevoorschijn moest komen.

Verwijderd

lochtejans schreef op donderdag 30 december 2010 @ 09:46:
[...]

Gistermiddag waren er nog ruim voldoende op voorraad. Dat was de voorraad zichtbaar achter de kassa. Wellicht dat in het magazijn ook nog iPhones liggen.

Een probleem, pinnen lukt niet waardoor de creditkaart tevoorschijn moest komen.
Idd....achter de kassa is bijna een muur van iphone's :) Yep.....alleen betalen met creditcard, maar toen ik er was kon er ook contant betaald worden. Voor mij rekende iemand 2 iPad's contant af pfffffff......

Verwijderd

Misschien een tip voor nieuwe Iphone 4 bezitters. Deze was in namelijk nog niet tegen gekomen op internet. Vrouwlief kreeg een Iphone waarvan natuurlijk de contacten vanaf de oude simkaart overgezet moesten worden naar de Iphone microcard. Natuurlijk was ik de pineut om deze klus te klaren. Wat ik deed was het volgende.

Ik kopieerde de contacten naar het telefoon geheugen van de oude Nokia. Daarna legde ik de nieuwe micro-card precies op de contactpunten van het simkaart slot in oude Nokia. Ik hield ongeveer twee millimeter over aan beide kanten. Voorzichtig sluiten en de telefoon aanzetten. Daarna de contacten vanaf de telefoon op micro-sim kopiëren. Dan de micro-sim in de Iphone zetten en ophalen vanaf de simkaart.

Misschien het ik het wiel tweemaal uitgevonden, geen idee. Bij mij werkte het.

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Bij de meeste telefoons kun je gewoon de contacten synchroniseren met windows en dan vanaf iTunes weer terugsynchroniseren naar de iPhone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tc-Chub schreef op donderdag 30 december 2010 @ 18:46:
Bij de meeste telefoons kun je gewoon de contacten synchroniseren met windows en dan vanaf iTunes weer terugsynchroniseren naar de iPhone :)
maar niet echt tweaker ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vulliw
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Gewoon via outlook zet alle contactpersonen in Outlook en daarna synchroniseren met je Iphone
klaar is alles.

[ Voor 16% gewijzigd door vulliw op 31-12-2010 13:08 ]

Vulliw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Wel tweaker in de zin van, zo makkelijk en snel mogelijk iets oplossen maar niet in de zin van zo apart mogelijk inderdaad haha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2010 @ 18:17:
Misschien een tip voor nieuwe Iphone 4 bezitters.
Vandaar dat Voda en KPN een microsim naar sim adapter meeleverd, en bij mij deden ze dit trucje nog even voor me, in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart1074
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-03-2024
Ik lees hier in het topic de ervaringen van meerdere gebruikers die de prepaid iphone 4 bij de kijkshop hebben aangeschaft, dit ondanks dat er staat dat hij een simlock heeft. In werkelijkheid blijkt de iphone echter gewoon te werken met andere simkaarten. Is hier inmiddels al meer duidelijkheid over? Meerdere gebruikers deze 'gok' gewaagd? Ik hoor het graag.

Verder hoop ik dat iemand me iets meer kan vertellen over het aanschaffen van een iphone 4 bij mobistar in Belgie. Indien ze de toestellen op voorraad hebben, kan ik dan als Nederlander daar gewoon heen en er 1 afrekenen? Of ben ik dan verplicht een abonnement af te nemen of iets dergelijks? Deze Belgische toestellen zijn toch volledig simlockvrij?

[ Voor 32% gewijzigd door bart1074 op 02-01-2011 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Murderer schreef op zondag 02 januari 2011 @ 15:20:
Ik lees hier in het topic de ervaringen van meerdere gebruikers die de prepaid iphone 4 bij de kijkshop hebben aangeschaft, dit ondanks dat er staat dat hij een simlock heeft. In werkelijkheid blijkt de iphone echter gewoon te werken met andere simkaarten. Is hier inmiddels al meer duidelijkheid over? Meerdere gebruikers deze 'gok' gewaagd? Ik hoor het graag.
Ja hoor, er staan meerdere ervaringen in het topic.
Verder hoop ik dat iemand me iets meer kan vertellen over het aanschaffen van een iphone 4 bij mobistar in Belgie. Indien ze de toestellen op voorraad hebben, kan ik dan als Nederlander daar gewoon heen en er 1 afrekenen? Of ben ik dan verplicht een abonnement af te nemen of iets dergelijks? Deze Belgische toestellen zijn toch volledig simlockvrij?
Koppelverkoop is officieel verboden in Belgie, niet alle bedrijven nemen het echter niet zo nauw met deze regels. Uit eigen ervaring is Allcom een van de bedrijven die je (in ieder geval tijdelijk heeft) verplicht er een accessoirepakket a €65 bij af te nemen.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
  • Laatst online: 10-09 06:55
berties schreef op woensdag 29 december 2010 @ 21:23:
[...]

dat bericht is dus NIET waar.
de toestellen die van vodafone afkomstig zijn zijn NIET gesimlocked, ook die van de Kijkshop niet.

ook is er GEEN branding aanwezig op het toestel...

[ Voor 7% gewijzigd door MartijnAbel op 02-01-2011 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Laatst online: 01-11-2024
Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2010 @ 10:40:
[...]

Idd....achter de kassa is bijna een muur van iphone's :) Yep.....alleen betalen met creditcard, maar toen ik er was kon er ook contant betaald worden. Voor mij rekende iemand 2 iPad's contant af pfffffff......
Dat is vreemd, mijn Mastercard (ING) deed het juist niet dus moest ik pinnen. (ING pinpas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart1074
MartijnAbel schreef op zondag 02 januari 2011 @ 15:35:
[...]

dat bericht is dus NIET waar.
de toestellen die van vodafone afkomstig zijn zijn NIET gesimlocked, ook die van de Kijkshop niet.

ook is er GEEN branding aanwezig op het toestel...
Het is dus niet mogelijk dat een van de toestellen van de kijkshop een simlock heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart1074
EWK schreef op zondag 02 januari 2011 @ 15:32:
[...]

Ja hoor, er staan meerdere ervaringen in het topic.
Ja goed, maar kan ik op basis van die paar ervaringen redelijkerwijs concluderen dat het om simlockvrij toestellen gaat. Zeker na het bericht van MartijnAbel van hierboven?
EWK schreef op zondag 02 januari 2011 @ 15:32:
[...]

Koppelverkoop is officieel verboden in Belgie, niet alle bedrijven nemen het echter niet zo nauw met deze regels. Uit eigen ervaring is Allcom een van de bedrijven die je (in ieder geval tijdelijk heeft) verplicht er een accessoirepakket a €65 bij af te nemen.
Met andere woorden het zou dus niet lastig moeten zijn om een losse iphone in belgie aan te schaffen via bijvoorbeeld Mobistar? In principe kan ik daar dus heen rijden om een simlockvrij iphone aan te schaffen, mits op voorraad? Er zitten voor buitenlanders geen beperkingen aan vast ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Murderer schreef op zondag 02 januari 2011 @ 15:46:
[...]
Met andere woorden het zou dus niet lastig moeten zijn om een losse iphone in belgie aan te schaffen via bijvoorbeeld Mobistar? In principe kan ik daar dus heen rijden om een simlockvrij iphone aan te schaffen, mits op voorraad? Er zitten voor buitenlanders geen beperkingen aan vast ofzo?
Zover ik weet niet, maar meteen afhaken als ze er een 'accessoirepakket' oid bij willen verkopen.
Bellen kan natuurlijk altijd.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch_Razor schreef op zondag 02 januari 2011 @ 15:36:
[...]

Dat is vreemd, mijn Mastercard (ING) deed het juist niet dus moest ik pinnen. (ING pinpas)
Hmmm...idd vreemd...ik heb gewoon betaald met mijn ceditcard omdat dit, volgens de site, het enig betaalmiddel was. Daarom was ik ook erg verbaasd dat er contant betaald kon worden.
Nou ja...whatever....er kan dus op verschillende manieren worden betaald. Beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsvmark
Vandaag ook de knoop (half) doorgehakt en mijn 3G te koop gezet.
Ik wil dus bij de kijkshop de iPhone 4 bestellen en hoop dat ie idd simlock vrij is.
Hebben de meeste hier zelf de simkaart verknipt of een nieuwe gehaald en waar doe je dat het makkelijkst?
T-mobile zit hier nml niet in beverwijk. kan het ook bij een phone house of iets dergelijks?

ps. en kan ik een nieuwe screenprotector van mijn 3g ook op de iPhone 4 zetten?

[ Voor 25% gewijzigd door rsvmark op 03-01-2011 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
Murderer schreef op zondag 02 januari 2011 @ 15:46:

Ik heb de mijne 2 weken geleden in België (Mobistar lanaken) gehaald. Enige beperking; je mag er maar 1 per persoon kopen, maar hier gaf de verkoper zelf de oplossing voor; koop de telefoon op naam van iemand anders en regel het thuis zelf maar verder.

Ik heb niks van een accessoire pakket gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
De 16 gb Iphone 4 is uitverkocht bij de Kijkshop. Dat jullie het even weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsvmark
alwaysleft schreef op maandag 03 januari 2011 @ 14:33:
De 16 gb Iphone 4 is uitverkocht bij de Kijkshop. Dat jullie het even weten ;)
Tja uit pure noodzaak maar de 32gb variant moeten bestellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Misschien leuke info. Je kunt de Iphone 4 ook los bestellen via vodafone.nl. Heb je de 16 gb iphone 4 ook voor 650 euro ;) simlockvrij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
alwaysleft schreef op maandag 03 januari 2011 @ 14:40:
Misschien leuke info. Je kunt de Iphone 4 ook los bestellen via vodafone.nl. Heb je de 16 gb iphone 4 ook voor 650 euro ;) simlockvrij :)
Waar zie je ergens staan dat ie simlockvrij is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

alwaysleft schreef op maandag 03 januari 2011 @ 14:40:
ik zie de 16gb niet meer op de site van de kijkshop staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
sverzijl schreef op maandag 03 januari 2011 @ 14:43:
[...]

Waar zie je ergens staan dat ie simlockvrij is ?
3 medewerkers hebben dit bevestigd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart1074
alwaysleft schreef op maandag 03 januari 2011 @ 14:52:
[...]

3 medewerkers hebben dit bevestigd ;)
Dat hebben ze hier op het forum gedaan?
Zijn er ook gebruikers die dit kunnen bevestigen? De gok blijft toch best eng voor EUR 650,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesz
Kijkshop is 100% Simlockvrij! Zojuist mijne binnen. En werkt perfect met KPN Sim.

Verder wist kerel bij Telecomzaak mij te vertellen dat Vodafone in NL geen Simlock toepast.
Was daar even om mijn oude sim op micro formaat te knippen en Bumper case te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuidAkrA
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Ter info: BASE shops iPhone 4 16GB € 599
http://www.base.be/nl/mobiel/gsms-en-meer/catalogus/iphone-4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Murderer schreef op maandag 03 januari 2011 @ 16:07:
[...]

Dat hebben ze hier op het forum gedaan?
Zijn er ook gebruikers die dit kunnen bevestigen? De gok blijft toch best eng voor EUR 650,-
Vodafone verzekerde mij in de winkel dat de losse toestellen simlockvrij zijn, ook via de site als je ze los doet bestellen :) Verkoper vertelde ook dat Vodafone er ook nog een zakcentje aan overhield :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsvmark
Gisteren bij de kijkshop een iPhone 4 32gb besteld en vandaag zijn ze al aan de deur geweest!! Helaas niemand thuis maar morgen wel :P
Ben benieuwd naar de simlock (of liever het ontbreken ervan :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
rsvmark schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 20:10:
Gisteren bij de kijkshop een iPhone 4 32gb besteld en vandaag zijn ze al aan de deur geweest!! Helaas niemand thuis maar morgen wel :P
Ben benieuwd naar de simlock (of liever het ontbreken ervan :) )
Het zou me ontzettend verbazen (en iedereen hier denk ik) als op de jouwe toevallig nou wel net een simlock zit. :)

[ Voor 3% gewijzigd door SanderTje! op 04-01-2011 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsvmark
SanderTje! schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 21:34:
[...]

Het zou me ontzettend verbazen als op de jouwe toevallig nou wel net een simlock zit. :)
Ja want dan geef ik jullie hier allemaal de schuld >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsvmark
Zijn hier trouwens ervaringen met het zelf op maat knippen van je simkaart?
Vandaag komt mijn iphone 4 binnen maar zie geen kans om een microsim te halen bij een t-mobile zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flg22
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-08-2022
rsvmark schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 12:33:
Vandaag komt mijn iphone 4 binnen maar zie geen kans om een microsim te halen bij een t-mobile zaak.
Ik heb zelf de schaar gezet in mijn t-mobile simkaart.
Er moest een hoop af omdat de chip ZELF vierkant is ipv rechthoekig zoals op veel fora te zien is.
Was even link. Maar het is gelukt. Zolang je niet meteen TE veel afknipt is er niks aan de hand. Dus steeds klein stukje en dan weer passen.
MAAR zorg ervoor dat je NIET in de chip zelf knipt..

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesz
rsvmark schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 12:33:
Deze template schijnt perfect te zijn! (Linkje staat bij beschrijving van het filmpje)
YouTube: How to make MicroSIM - TEMPLATE INCLUDED!

[ Voor 12% gewijzigd door Rainesz op 05-01-2011 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsvmark
Rainesz schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 13:03:
[...]

Deze template schijnt perfect te zijn! (Linkje staat bij beschrijving van het filmpje)
YouTube: How to make MicroSIM - TEMPLATE INCLUDED!
Zou iemand het linkje hier in een post willen zetten, zit nu op mijn werk en ik mag hier niet op youtube kijken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wisey
  • Laatst online: 22:29
Pagina: 1 ... 11 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden - deel 2
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 9

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.