Ik heb hem vorige week gehaald in Londen. Ik was eerst aan het twijfelen geslagen voor wat betreft de wisselkoersen, maar het blijkt dat de CC maatschappij een midden koers hanteert. In mijn geval was dat 0.8949 cent ofzo per euro naar pond. De 16GB Iphone Black heeft me dan ongeveer 570 euro gekost. Houd er rekening mee dat hij pas echt veel minder kost dan hier als je daar aan de kassa met pin of CC betaald. Geld uit de muur halen in Londen is bizar duur!!
Voor de mensen die naar Londen gaan. Je kan niet zomaar een Apple store in lopen voor een Iphone. Je MOET eerst een afspraak inplannen met gebruik makende van een apple ID in de winkel naar keuze. Deze afspraak kan maar maximaal 2 dagen vooruitgepland worden en kan ook alleen gemaakt worden op het moment dat er ook daadwerkelijk voorraad is in de winkel. Als de winkel de Iphone binnenkrijgt wordt dit op de website gepubliceerd en dan geld wie het eerst klikt heeft een afspraak die max 2 dagen van te voren gemaakt kan worden. Daarnaast kan je ook max maar twee iphone's reserveren.
Ikzelf heb hem helaas niet kunnen halen in dé apple store (regentstreet) van Londen, maar in White City. White City is ook goed te bereiken en zit in een groot overdekt winkelcentrum twee metro haltes ten westen van Notting Hill gate. De Apple store kan je daar vinden op de eerste verdieping van het winkelcentrum in het midden. Begane grond is geen verdieping!
Voor wat betreft de garantie is er geen verschil voor Apple of je hem nou hier of in een ander Europees land koopt. Tip! Kopieer de aankoopbon aangezien het van dat fax achtige papier is wat na verloop van tijd wit vervaagd
Invoerrechten zijn geen issue aangezien er een vrij vervoer van goederen mogelijk is tussen Europeese landen waar ook Engeland ondervalt.
[
Voor 4% gewijzigd door
TokkieB op 10-11-2010 15:57
]