[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 24 Laatste
Acties:
  • 167.889 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colors
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-07 08:46
Sorry, Maar dankje ;)
Maar hiermee bedoelde ik eigelijk gewoon mee, dus ik kan elke apple shop in
Engeland binnenlopen en ik krijg hem gewoon mee :P (dus geen pre order ofzo) maar alles staat duidelijk op de site van apple dankje
Alleen snap ik dat gedoe met de garantie niet is de garantie hier nou wel of niet geldig :S ?
Die ene zegt weer wel en de ander weer niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 10:26
Colors schreef op maandag 08 november 2010 @ 23:35:
[...]
Alleen snap ik dat gedoe met de garantie niet is de garantie hier nou wel of niet geldig :S ?
Die ene zegt weer wel en de ander weer niet
apple store duitsland vertelde me dat de iphone uit dld alleen in de euro zone onder garantie valt, ook goed.

vraag dat dus ff na bij de apple store UK.
739,-

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinus schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:14:
[...]

apple store duitsland vertelde me dat de iphone uit dld alleen in de euro zone onder garantie valt, ook goed.

vraag dat dus ff na bij de apple store UK.

[...]

739,-
Thnx....dat scheelt nogal wat in vergelijking met de phoneshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TokkieB
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-09 11:50
Ik heb hem vorige week gehaald in Londen. Ik was eerst aan het twijfelen geslagen voor wat betreft de wisselkoersen, maar het blijkt dat de CC maatschappij een midden koers hanteert. In mijn geval was dat 0.8949 cent ofzo per euro naar pond. De 16GB Iphone Black heeft me dan ongeveer 570 euro gekost. Houd er rekening mee dat hij pas echt veel minder kost dan hier als je daar aan de kassa met pin of CC betaald. Geld uit de muur halen in Londen is bizar duur!!

Voor de mensen die naar Londen gaan. Je kan niet zomaar een Apple store in lopen voor een Iphone. Je MOET eerst een afspraak inplannen met gebruik makende van een apple ID in de winkel naar keuze. Deze afspraak kan maar maximaal 2 dagen vooruitgepland worden en kan ook alleen gemaakt worden op het moment dat er ook daadwerkelijk voorraad is in de winkel. Als de winkel de Iphone binnenkrijgt wordt dit op de website gepubliceerd en dan geld wie het eerst klikt heeft een afspraak die max 2 dagen van te voren gemaakt kan worden. Daarnaast kan je ook max maar twee iphone's reserveren.

Ikzelf heb hem helaas niet kunnen halen in dé apple store (regentstreet) van Londen, maar in White City. White City is ook goed te bereiken en zit in een groot overdekt winkelcentrum twee metro haltes ten westen van Notting Hill gate. De Apple store kan je daar vinden op de eerste verdieping van het winkelcentrum in het midden. Begane grond is geen verdieping!

Voor wat betreft de garantie is er geen verschil voor Apple of je hem nou hier of in een ander Europees land koopt. Tip! Kopieer de aankoopbon aangezien het van dat fax achtige papier is wat na verloop van tijd wit vervaagd

Invoerrechten zijn geen issue aangezien er een vrij vervoer van goederen mogelijk is tussen Europeese landen waar ook Engeland ondervalt.

[ Voor 4% gewijzigd door TokkieB op 10-11-2010 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[message=,noline]TokkieB schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:56[/message]:
Ik heb hem vorige week gehaald in Londen. Ik was eerst aan het twijfelen geslagen voor wat betreft de wisselkoersen, maar het blijkt dat de CC maatschappij een midden koers hanteert. In mijn geval was dat 0.8949 cent ofzo per euro naar pond. De 16GB Iphone Black heeft me dan ongeveer 570 euro gekost. Houd er rekening mee dat hij pas echt veel minder kost dan hier als je daar aan de kassa met pin of CC betaald. Geld uit de muur halen in Londen is bizar duur!!

Voor de mensen die naar Londen gaan. Je kan niet zomaar een Apple store in lopen voor een Iphone. Je MOET eerst een afspraak inplannen met gebruik makende van een apple ID in de winkel naar keuze. Deze afspraak kan maar maximaal 2 dagen vooruitgepland worden en kan ook alleen gemaakt worden op het moment dat er ook daadwerkelijk voorraad is in de winkel. Als de winkel de Iphone binnenkrijgt wordt dit op de website gepubliceerd en dan geld wie het eerst klikt heeft een afspraak die max 2 dagen van te voren gemaakt kan worden. Daarnaast kan je ook max maar twee iphone's reserveren.

Ikzelf heb hem helaas niet kunnen halen in dé apple store (regentstreet) van Londen, maar in White City. White City is ook goed te bereiken en zit in een groot overdekt winkelcentrum twee metro haltes ten westen van Notting Hill gate. De Apple store kan je daar vinden op de eerste verdieping van het winkelcentrum in het midden. Begane grond is geen verdieping!

Voor wat betreft de garantie is er geen verschil voor Apple of je hem nou hier of in een ander Europees land koopt. Tip! Kopieer de aankoopbon aangezien het van dat fax achtige papier is wat na verloop van tijd wit vervaagd

Invoerrechten zijn geen issue aangezien er een vrij vervoer van goederen mogelijk is tussen Europeese landen waar ook Engeland ondervalt.
Of bestel 'em rechtstreeks bij apple uk en laat 'em verzenden met borderlinx, komt er 39 euro bij. Daar vlieg je niet voor maar London :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2010 18:54 ]

• Xprezzi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-09 16:23
KappuhH schreef op maandag 08 november 2010 @ 20:24:
Kan iemand me vertellen hoe het met de btw zit als je er één uit buitenland haalt? Niet terug te vorderen zeker?
Nee, als je als Europeaan iets koopt in een land dat in de eurozone ligt, moet je gewoon BTW afdragen.

Koop je iets buiten de EU, dan geldt meestal 'taxfree for tourists', zodat de betreffende winkelier bij jou geen BTW in rekening hoeft te brengen.

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 19:37
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 18:38:
[...]

Of bestel 'em rechtstreeks bij apple uk en laat 'em verzenden met borderlinx, komt er 39 euro bij. Daar vlieg je niet voor maar London :)
Voor 39 euro kan je prima naar London vliegen. O-)
Bovendien is London wel leuk natuurlijk. :o

Maargoed, je moet er maar net de tijd voor hebben.

• TokkieB
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-09 11:50
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 18:38:
[...]

Of de baas moet je tripje betalen omdat je daar toevallig cursus moet volgen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze gevonden:
http://computerdiscountce...Apple-iPhone-4-32gb-zwart

Maar er staat dat hij simlock vri jgemaakt is, betekend dat, dat hij niet neverlocked is, of wat moet ik me hierbij voorstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-09 17:28
Heren,

Is de iPhone 4 in duitsland simlock vrij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 16:17
ja Framaster ;) jij hebt hem toch al uit belgie ;)

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
Ja maar vaders word gek van mij haha. Pa heb je dit appje al gezien pa kijkt lullig op zijn windows mobile geval haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Haha, maar bevalt dus nog steeds. Lekker hoor, mijn iPhone 4 bevalt ook zeer goed.

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
Punkbuster schreef op woensdag 17 november 2010 @ 11:44:
Haha, maar bevalt dus nog steeds. Lekker hoor, mijn iPhone 4 bevalt ook zeer goed.
Ja echt super ding, Jij nog apps die je kan aanbevelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Pff, hmm.. Ik heb vooral via Cydia apps.. Lockdown Pro, SBSettings. Lockscreen etc.. Nike+ is vet. Whatsapp.. meer gebruik ik niet echt

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 15:59
Voor de liefhebbers:

Palletdeal bij 4-launch vandaag: http://www.4launch.nl/palletdeals/

€679,- Dus de goedkoopste in de PriceWatch!

Drone Insight - De plek waar jouw drone avontuur een vlucht krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 10:26
framaster schreef op woensdag 17 november 2010 @ 11:37:
Heren,

Is de iPhone 4 in duitsland simlock vrij ?
ja heb dr zelf 1.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-09 20:44
Ik kan een gesealde iPhone 4 (neverlocked) uit Frankrijk kopen. Alleen hier zit geen bon bij.
Nu vroeg ik me af of er dan toch garantie op zit?
Het onderstaande artikel gaat over garantie op een buitenlandse iPhone maar daar wordt niet gesproken over een aankoopbewijs/-bon.

http://www.iphoneclub.nl/...dse-iphones-zo-werkt-het/

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vodafone verkoopt nu ook de iPhone 4 los. Zojuist één besteld =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
Voor 649,- zeker?
Die worden ook pas over 2 weken geleverd.

Tegen die tijd kan je ze ook gewoon simlock vrij kopen in de Nederlandse winkels. Voor een prijs die lager ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
P.K. schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 16:54:
Tegen die tijd kan je ze ook gewoon simlock vrij kopen in de Nederlandse winkels. Voor een prijs die lager ligt.
Heb jij voorinformatie :? ? De goedkoopste iPhone 4 (16GB) kost op dit moment 689,-

pricewatch: Apple iPhone 4 16GB Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
SpeedingWilly schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 18:17:
[...]

Heb jij voorinformatie :? ? De goedkoopste iPhone 4 (16GB) kost op dit moment 689,-

pricewatch: Apple iPhone 4 16GB Zwart
Als je bij wat winkels langsgaat en het ff vraagt krijg je vast wel wat informatie los... ;)

Simlockvrije toestellen, verwachte levering week 48/49, prijzen beginnend bij €599,- voor 16GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P.K. schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 19:41:
[...]

Als je bij wat winkels langsgaat en het ff vraagt krijg je vast wel wat informatie los... ;)

Simlockvrije toestellen, verwachte levering week 48/49, prijzen beginnend bij €599,- voor 16GB.
Ben idd benieuwd waar jij die info vandaan haalt? Wat bedoel je met 'wat winkels'?

Die van Vodafone zijn trouwens ook simlock vrij.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2010 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier erg goede ervaringen met borderlinx.

Afgelopen maandagavond heb ik de Iphone 4 van Apple UK naar Borderlinx laten verzenden.

Vanmorgen kwam de Iphone 4 binnen.

Erg snel dus, een aanradertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
Nouja, de Saturns, MediaMarkts en andere winkels van deze wereld waar ze telefoons verkopen he. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P.K. schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 20:35:
Nouja, de Saturns, MediaMarkts en andere winkels van deze wereld waar ze telefoons verkopen he. ;)
Als ik zie dat een HTC HD2 nog 489,- kost, terwijl hij op pricewatch op 409,- staat, dan ben ik zeer pessimistisch over het feit dat zij een iPhone 4 tegen onder de marktprijs gaan leveren =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nolani
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-09 12:10
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 20:11:
[...]
Die van Vodafone zijn trouwens ook simlock vrij.
Nou... Ik heb de afgelopen dagen daar op 3 verschillende manieren naar geïnformeerd bij Vodafone. Via de klantenservice-mail geven ze tot 2 keer toe aan dat een 'los' toestel simlock-vrij is. Een klantenservice medewerker geeft per telefoon aan dat de iphone 4 alleen 'los' te verkrijgen is i.c.m. het prepiad pakket en hij daarbij voorzien is van een simlock. Een verkoper hier, in een Vodafone winkel geeft het zelfde aan als de klantenservice via de telefoon.
Ik weet het niet meer en heb inmiddels in de UK besteld.

Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nolani schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 21:36:
[...]

Nou... Ik heb de afgelopen dagen daar op 3 verschillende manieren naar geïnformeerd bij Vodafone. Via de klantenservice-mail geven ze tot 2 keer toe aan dat een 'los' toestel simlock-vrij is. Een klantenservice medewerker geeft per telefoon aan dat de iphone 4 alleen 'los' te verkrijgen is i.c.m. het prepiad pakket en hij daarbij voorzien is van een simlock. Een verkoper hier, in een Vodafone winkel geeft het zelfde aan als de klantenservice via de telefoon.
Ik weet het niet meer en heb inmiddels in de UK besteld.
Die fout heb ik ook gemaakt. Je hebt keuze uit beide:

Prepaid iPhone 4 (deze is schijnbaar met lock):
http://www.vodafone.nl/sh...1710020?_requestid=222457

Los toestel, zonder prepaid (en lock):
https://www.vodafone.nl/s...art.jsp?_requestid=222498

quote van de site:

Op welke toestellen zet Vodafone een simlock?

Alle toestellen die vanaf 29 juni 2009 nieuw zijn in ons assortiment hebben geen simlock. Dit geldt alleen als je dit toestel koopt in combinatie met een abonnement.

Vodafone exclusieve toestellen zoals de HTC Magic hebben wel een simlock.

Alle prepaid telefoons zijn voorzien van een netwerk- en prepaidlock. Je prepaidtoestel werkt alleen met een Vodafone Prepaid simkaart.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2010 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[message=,noline]ZetaStyle schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 21:39[/message]:
[...]

Die fout heb ik ook gemaakt. Je hebt keuze uit beide:

Prepaid iPhone 4 (deze is schijnbaar met lock):
http://www.vodafone.nl/sh...1710020?_requestid=222457

Los toestel, zonder prepaid (en lock):
https://www.vodafone.nl/s...art.jsp?_requestid=222498

quote van de site:

Op welke toestellen zet Vodafone een simlock?

Alle toestellen die vanaf 29 juni 2009 nieuw zijn in ons assortiment hebben geen simlock. Dit geldt alleen als je dit toestel koopt in combinatie met een abonnement.

Vodafone exclusieve toestellen zoals de HTC Magic hebben wel een simlock.

Alle prepaid telefoons zijn voorzien van een netwerk- en prepaidlock. Je prepaidtoestel werkt alleen met een Vodafone Prepaid simkaart.
Je 2e linkje doet het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nolani
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-09 12:10
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 21:39:
[...]
Dat is inderdaad precies wat ik van de verkoper en de medewerker via de telefoon heb gehoord. Beiden zijden echter ook dat er momenteel 2 manieren zijn om aan een Iphone 4 te komen: prepaid en met abbo.

De verkoper in de winkel zei dat een los Iphone 4 toestel naar zijn informatie pas volgend jaar beschikbaar zou zijn.
Het gekke is dat 2 verschillende klantenservice medewerkers per email wel aangeven dat je een los toestel kunt aanschaffen. Dat komt overeen met de Vodafone webwinkel, dat laat jij ook zien met die links.

Maar goed,'t kan natuurlijk zo zijn dat een echt los toestel alleen via de webwinkel te verkrijgen is.

Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 21:05:
[...]

Als ik zie dat een HTC HD2 nog 489,- kost, terwijl hij op pricewatch op 409,- staat, dan ben ik zeer pessimistisch over het feit dat zij een iPhone 4 tegen onder de marktprijs gaan leveren =)
Pessimisme? Eigenwijsheid bedoel je. :P Je kan gewoon reserveren voor die €599,-. Hoe duur de HD2 is daar lijkt me weinig relevant... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P.K. schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 07:50:
[...]

Pessimisme? Eigenwijsheid bedoel je. :P Je kan gewoon reserveren voor die €599,-. Hoe duur de HD2 is daar lijkt me weinig relevant... ;)
Kun je ook concreet zijn (links?). Je bent tot op heden nogal vaag waar exact deze worden aangeboden.

Ben het nog op geen enkele website tegengekomen. Wel raar dat men zoiets niet adverteert, als jij gelijk hebt :+.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2010 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmehhh
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-10-2023
Een Iphone 4 simlock vrij voor 599 reserveren in Nederland?
Graag een link :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 16:07
weet iemand misschien hoe het zit met iPhones in Duitsland en dan vooral in Oberhausen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[message=,noline]Timmehhh schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 17:38[/message]:
Hij gaat geen 599 kosten in nederland. 649 bij VF / 749 voor de 16 / 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
Timmehhh schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 17:38:
Hier is de link: loop een Mediamarkt binnen, en kijk op de telefoon afdeling.

Jullie hoeven me niet te geloven, niet mijn probleem. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-09 08:11

Grin

Ride si sapis.

Ik heb afgelopen week toevallig nog gekeken in de MM Groningen, daar was de iPhone 4 geen 599.
Daarnaast verkopen ze hem alleen met T-mobile simlock.

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 14:19
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 20:17:
Hier erg goede ervaringen met borderlinx.

Afgelopen maandagavond heb ik de Iphone 4 van Apple UK naar Borderlinx laten verzenden.

Vanmorgen kwam de Iphone 4 binnen.

Erg snel dus, een aanradertje.
Foutje

[ Voor 9% gewijzigd door wrcveen op 21-11-2010 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[message=,noline]P.K. schreef op zondag 21 november 2010 @ 15:21[/message]:
[...]

Vandaag nog bij de MM Amsterdam gevraagd. Waarschijnlijk over een weekje, maar zeker geen 599 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

P.K. schreef op zondag 21 november 2010 @ 15:21:
[...]

T-mobile locked dus ;).

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
Verwijderd schreef op zondag 21 november 2010 @ 22:46:
[...]

Vandaag nog bij de MM Amsterdam gevraagd. Waarschijnlijk over een weekje, maar zeker geen 599 euro.
Hmm, welke prijs dan wel daar? En welke was het, Noord of Zuidoost?
Misschien heeft het ermee te maken dat MM-filialen losse BV's zijn. Prijzen worden bepaald door het filiaal zelf.

Als je in Zwolle kijkt, hangt er een bordje bij de iPhone, met daarop Simlockvrij: €599,-. Reserveren is mogelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:42
P.K. schreef op maandag 22 november 2010 @ 13:26:
[...]

Hmm, welke prijs dan wel daar? En welke was het, Noord of Zuidoost?
Misschien heeft het ermee te maken dat MM-filialen losse BV's zijn. Prijzen worden bepaald door het filiaal zelf.

Als je in Zwolle kijkt, hangt er een bordje bij de iPhone, met daarop Simlockvrij: €599,-. Reserveren is mogelijk...
elke MM mag idd haar prijzen aanpassen.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
Iemand al een idee wanneer ze simlockvrij bij de MM te koop zijn?

Verwijderd

Daan00 schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 19:41:
weet iemand misschien hoe het zit met iPhones in Duitsland en dan vooral in Oberhausen?
Eind vorige week op voorraad in de Apple Store, simlock vrij

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2010 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kubusje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:52
Heb abonnement bij Vodafone lopen, loopt pas over een jaar af.

Nu lees ik hier dat ze bij Vodafone de Iphone 4 ook als los toestel aan bieden, en tevens sim/prepaidlockvrij.

Als ik het goed begrijp kan ik dus zo'n los toestel van de Vodafone site bestellen en zou ik deze gewoon kunnen gebruiken met mijn lopende abonnement?
Ik zie dat je er een gratis Micro Sim bij krijgt, neem aan dat je deze kunt activeren bij een Vodafone winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 12:15
Kubusje schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 02:40:
Heb abonnement bij Vodafone lopen, loopt pas over een jaar af.

Nu lees ik hier dat ze bij Vodafone de Iphone 4 ook als los toestel aan bieden, en tevens sim/prepaidlockvrij.

Als ik het goed begrijp kan ik dus zo'n los toestel van de Vodafone site bestellen en zou ik deze gewoon kunnen gebruiken met mijn lopende abonnement?
Ik zie dat je er een gratis Micro Sim bij krijgt, neem aan dat je deze kunt activeren bij een Vodafone winkel?
Ja dat klopt, maar let wel even op, als je prepaid bestelt dan zit er een simlock op, als je het LOS bestelt, dan zit er geen simlock op, zag deze info langskomen in de abbo topic.

LOS bestellen gaat zo; bij product details kun je kiezen voor bestel los. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 22:28
EN-IS schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 16:40:
[...]

Ja dat klopt, maar let wel even op, als je prepaid bestelt dan zit er een simlock op, als je het LOS bestelt, dan zit er geen simlock op, zag deze info langskomen in de abbo topic.

Mmm, toen ik iemand van vf aan de lijn had zeiden ze dat ie niet los gekocht kon worden en dat prepaid er automatisch bij zat. Evengoed zei 'ie dat het sim- en prepaidlock-was.

Simlock is toch geen probleem als je bij dezelfde provider blijft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kubusje
EN-IS schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 16:40:
[...]

Bedankt! Ja klopt, volgens mij zijn er 2 versies, namelijk:

http://www.vodafone.nl/sh...ele-telefoons/sku51710020

en

http://www.vodafone.nl/sh...phone-4-16gb/sku51660056/ (kies voor los toestel)

De 2e lijkt mij sim/prepaidlockvrij.

En jah, simlock maakt niet uit als het dezelfde provider is, dacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Kubusje schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 20:08:
Bedankt! Ja klopt, volgens mij zijn er 2 versies, namelijk:

http://www.vodafone.nl/sh...ele-telefoons/sku51710020

en

http://www.vodafone.nl/sh...phone-4-16gb/sku51660056/ (kies voor los toestel)

De 2e lijkt mij sim/prepaidlockvrij.

En jah, simlock maakt niet uit als het dezelfde provider is, dacht ik?
:Y 2e link en dan BESTEL LOS 649euro :9
monkel schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 16:44:
Mmm, toen ik iemand van vf aan de lijn had zeiden ze dat ie niet los gekocht kon worden en dat prepaid er automatisch bij zat. Evengoed zei 'ie dat het sim- en prepaidlock-was.

Simlock is toch geen probleem als je bij dezelfde provider blijft?
Nee Simlock maakt natuurlijk niet veel uit als je toch Vodafone gaat gebruiken, maar het is makkelijker wanneer de iPhone simlock vrij is, wie weet gebruik je over 3 maanden een ander provider, wie weet doe je dat niet. Voor hetzelfde gemak kun je beter de losse variant bestellen, simlock en prepaid vrij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
ik heb een mailtje gestuurd naar vodafone.
Als die iPhone simlockvrij is lijkt het me een goede deal, dan ga ik er maar 1tje bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kubusje
heb m vannochtend bestelt via vodafone, we zullen zien !
ook nog ff gemaild voor de zekerheid maar ben er redelijk zeker van dattie sim/prepaidlock vrij is..

nu afwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Kubusje schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 02:50:
heb m vannochtend bestelt via vodafone, we zullen zien !
ook nog ff gemaild voor de zekerheid maar ben er redelijk zeker van dattie sim/prepaidlock vrij is..

nu afwachten :)
Werk bij Vodafone en kan je feliciteren. Hij is 100% zeker weten simlockvrij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTiMod
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 11:54
Hebben Vodafone winkels ook iPhones liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net online besteld. Ben benieuwd hoe lang het duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTiMod
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 11:54
Heb gister online besteld bij Vodafone, ben ook benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Ik zal jullie het volgende informeren, 2/3 dagen geleden heb ik verlengd bij Vodafone, natuurlijk is dit het niet hetzelfde als los bestellen, alleen kreeg ik zojuist het pakket thuis.

Geweldig :), ik zag microsim al liggen in de doos, alleen heb college, dus heb alles maar thuis laten liggen. De klantenservice had mij geinformeerd dat het zelfs een aantal weken zou kunnen duren, verbazingwekkend meteen vandaag ontvangen :)!

[ Voor 6% gewijzigd door EN-IS op 29-11-2010 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kubusje
EN-IS schreef op maandag 29 november 2010 @ 14:29:
Ik zal jullie het volgende informeren, 2/3 dagen geleden heb ik verlengd bij Vodafone, natuurlijk is dit het niet hetzelfde als los bestellen, alleen kreeg ik zojuist het pakket thuis.

Geweldig :), ik zag microsim al liggen in de doos, alleen heb college, dus heb alles maar thuis laten liggen. De klantenservice had mij geinformeerd dat het zelfs een aantal weken zou kunnen duren, verbazingwekkend meteen vandaag ontvangen :)!
Klinkt goed ! Hopen dat het voor losse toestellen ook zo snel kan gaan!

Trouwens reactie gehad van Vodafone:
Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw e-mail betreffende de iPhone 4 16 GB.
Vodafone levert de iPhone 4 inderdaad zonder simlock.

Met vriendelijke groet,

Vodafone Klantenservice
Wisten we langzamerhand al, maar extra bevestiging is altijd goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
Ha, had eigenlijk al een telefoontje op de gok gekocht...
er staat op de site; Levering vanaf week 48, das nogal ruim genomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Kubusje schreef op maandag 29 november 2010 @ 15:52:
Klinkt goed ! Hopen dat het voor losse toestellen ook zo snel kan gaan!
Trouwens reactie gehad van Vodafone:

Wisten we langzamerhand al, maar extra bevestiging is altijd goed!
Dat hoop ik ook ja, als dat zo is, dan zal er veel meer losse toestellen worden besteld denk ik, hetzelfde bedrag als in Belgie en Duitsland, maar dan gratis thuisbezorgd, netjes door Vodafone :)
Ik ben ook zeer verrast dat het zo snel is gegaan.

Ik weet wel van KPN, dat ze vorige week in een persbericht hebben beloofd aan klanten, dat ze het op 29november zouden ontvangen, die belofte heeft Vodafone niet gemaakt, toch wel fijn dat het zo snel is gegaan!

Houd ons op de hoogte met je bestelling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-09 22:30
hoe zit het eigenlijk met het los bestellen van de iPhone mbt de micro-sim als je een abbo hebt bij Hi/KPN?
Kunnen ze je 06-nummer tevens aan de meegeleverde micro-sim koppelen of moet je hiervoor alsnog bij Hi/KPN een nieuwe simkaart bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
rjvisje schreef op maandag 29 november 2010 @ 18:44:
hoe zit het eigenlijk met het los bestellen van de iPhone mbt de micro-sim als je een abbo hebt bij Hi/KPN?
Kunnen ze je 06-nummer tevens aan de meegeleverde micro-sim koppelen of moet je hiervoor alsnog bij Hi/KPN een nieuwe simkaart bestellen?
Nieuwe sim bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
Je kan naar de winkel gaan, krijg je een microsim + adapter mee, nummer wordt overgezet.
Kost je wel +/- 15 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Daan00 schreef op maandag 29 november 2010 @ 20:00:
Je kan naar de winkel gaan, krijg je een microsim + adapter mee, nummer wordt overgezet.
Kost je wel +/- 15 euro.
Wat ik wel vervelend vind is dat ik met mijn bestelling geen microsim adapter heb ontvangen. Ik ga eens morgen naar de Vodafone winkel om er een op te halen, ik weiger om er voor te betalen, dit zou je gewoon gratis moeten krijgen (15euro is niet van toepassing voor mij, alleen ik had begrepen dat ze 5 euro vragen voor zo'n microsim adapter in de winkel).

[ Voor 12% gewijzigd door EN-IS op 29-11-2010 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 10:26
Iphones zijn nu bij de MM Heb er naar gevraagd en de prijs is 649 voor 16GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colors
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-07 08:46
RSD1982 schreef op maandag 29 november 2010 @ 21:01:
Iphones zijn nu bij de MM Heb er naar gevraagd en de prijs is 649 voor 16GB.
Ik heb er ook naar gevraagd paar dagen terug en tegen mij werd er gezegd dat hij 600 euro zou kostern mm Zoetermeer

Maarja dan maar 649 :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb familie in Hong Kong wonen en zoals jullie weten is de iPhone 4 daar spotgoedkoop. Nu wil ik een iPhone 4 door een van mijn familieleden naar Nederland laten verzenden, maar ik heb geen idee hoeveel de belasting/invoerrechten etc bedragen. Ook zou ik willen weten wat de meest optimale manier is van verzenden.
Heeft iemand hier ervaring mee en/of meer kennis over? Dan hoor ik het graag :D Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kubusje
EN-IS schreef op maandag 29 november 2010 @ 16:48:
[...]

Dat hoop ik ook ja, als dat zo is, dan zal er veel meer losse toestellen worden besteld denk ik, hetzelfde bedrag als in Belgie en Duitsland, maar dan gratis thuisbezorgd, netjes door Vodafone :)
Ik ben ook zeer verrast dat het zo snel is gegaan.

Ik weet wel van KPN, dat ze vorige week in een persbericht hebben beloofd aan klanten, dat ze het op 29november zouden ontvangen, die belofte heeft Vodafone niet gemaakt, toch wel fijn dat het zo snel is gegaan!

Houd ons op de hoogte met je bestelling :)
Mijn bestelling staat nog steeds op
Orderstatus:

Order in behandeling
sinds 26-11-2010, ook nog geen mailtje gehad van vodafone behalve de orderbevestiging die ik kreeg toen ik m bestelde dat er betaald was(had via iDeal betaald). Nu ben ik nogal heel erg ongeduldig dus morgen maar eens bellen als er niks veranderd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook gisteren besteld, en mijn status is precies hetzelfde. Ze zullen wel heeel veeel aanvragen gehad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

Tvgids sim only is vast wel bekend bij iedereen.

maar ze hebben nu ongeveer dezelfde prijzen met een C7 van Nokia.

Had eerste de sim besteld tot dat ik dit zag, meteen even geswitched. Hopelijk gaat alles goed met nummerbehoud.

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 14:29:
Ik heb ook gisteren besteld, en mijn status is precies hetzelfde. Ze zullen wel heeel veeel aanvragen gehad hebben.
Heb ook gisteren besteld, en mijn bestelstatus is ook hetzelfde. Op de bestelstatus-pagina staat dat de bestelling in principe binnen 24 uur wordt uitgeleverd.
Had al rekening gehouden met het feit dat-ie er deze week wel eens niet zou kunnen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
Kubusje schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 14:19:Nu ben ik nogal heel erg ongeduldig dus morgen maar eens bellen als er niks veranderd :p
Laat even weten wat Vodafone zegt over de levertijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CVar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:06
Ze staan nu ook los op de site van Dixons voor 649,99.

Net gebeld maar er zou een KPN simlock op staan.
Volgens mij is er nog geen toestel gesignaleerd met een KPN lock of......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjbenning
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-07 12:46
Vandaag ook iphone gescoord gewoon mij de mediamarkt hier in Rotterdam. 32GB simlockvrij prijs 699.
Prijs voor de 16 GB is 599.

Dus geen ritjes meer naar Belgie, Duitsland of slinkse bestelwijze via Borderlinx. Gewoon simlockvrij bij de MM. _/-\o_

http://www.card.mygamercard.net/NL/TOPROB+NL.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CVar
rjbenning schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 21:04:
Vandaag ook iphone gescoord gewoon mij de mediamarkt hier in Rotterdam. 32GB simlockvrij prijs 699.

Dus geen ritjes meer naar Belgie, Duitsland of slinkse bestelwijze via Borderlinx. Gewoon simlockvrij bij de MM. _/-\o_
Was dat in het Centrum, het Alexandrium of de Beijerlandselaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kubusje

Meen je dit nou? Pff, als dit waar is ben ik zo in staat nu nog mijn bestelling af te zeggen en morgen ff langs de MM te rijden, hij is zelfs nog goedkoper als bij Vodafone ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjbenning
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-07 12:46
Gewoon in Rotterdam centrum. Heb gebeld en ze hebben de Iphone apart gelegd met mijn naam er op.
Zit er nu mee te spelen.

Gewoon ff bellen met de MM morgen.

Succes.
Kubusje schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 22:20:
[...]

Meen je dit nou? Pff, als dit waar is ben ik zo in staat nu nog mijn bestelling af te zeggen en morgen ff langs de MM te rijden, hij is zelfs nog goedkoper als bij Vodafone ook!

http://www.card.mygamercard.net/NL/TOPROB+NL.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kubusje
Ik moet echt wat vaker m'n mail checken! Zie net opeens dat ik sinds 7 uur een mailtje van Vodafone heb, dat mijn bestelling geaccepteerd en verwerkt is! Met track & trace nummer erbij. iPhone is al gesorteerd bij TNT!

[ Voor 5% gewijzigd door Kubusje op 30-11-2010 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kubusje schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 22:50:
Ik moet echt wat vaker m'n mail checken! Zie net opeens dat ik sinds 7 uur een mailtje van Vodafone heb, dat mijn bestelling geaccepteerd en verwerkt is! Met track & trace nummer erbij. iPhone is al gesorteerd bij TNT!
Ok, dat is goed nieuws. Was al even bang dat dit een drama zou gaan worden. Op de Vodafone Help pagina's wordt trouwens bevestigd dat de Vodafone iPhone geen simlock heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.

Precies wat ik dus twee weken geleden zei.

Nu nog wachten op een wijsneus die het beter weet/niet wil geloven. :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kubusje schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 22:50:
Als je echt niet die 50 euro te veel wil betalen kun je gebruik maken van de Wet koop op afstand. Wel kan het zijn dat je dan de retour verzendkosten moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Kubusje

Wanneer heb jij de order geplaatst ?

Mijn order status staat nog steeds op "order in behandeling". Net gebeld en er wordt verteld dat ie onderweg is naar TNT.

Straks komen al die Belgen en Duitsers naar Nederland voor een iPhone ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly

Ik geloof je (uiteraard). Er is echter niets te vinden op de MeriaMarkt site. Denk je dat dit alleen in Rotterdam is of kunt je in MediaMark vestigingen door heel het land voor 599 een iPhone 4 kopen? :?

Zijn er andere mensen die al bij de MediaMarkt gecheckt hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Kunnen we de topic titel niet veranderen? Inmiddels mag het importeren deel wel weg, aangezien je blijkbaar voor 600-650 een iPhone 4 16GB kunt kopen.

Dus ik stel voor: "iPhone: losse verkoop" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje NL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 10:09
ik heb lang dit topic gevolgd.
Gisteren telefonisch een iphone 4 16gb gereserveerd bij de MediaMarkt
Die zelfde avond nog opgehaald, wat een mooi toestel, maar ook: wat een mooi geld :o

Reality beats fiction by far!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CVar
Vanochtend gebeld en later door m'n vriendin een 16GB laten ophalen bij de MM Alexandrium (R'dam).
Toen ik tegen 10 uur belde hadden ze er voldoende (totaal 42 iPhones) en de prijs daar is ook 599/699.

Gewoon naar een MM bellen/rijden in je regio en vragen wat ze hebben en tegen welke prijs.
Iedere MM kan zelf z'n prijs bepalen en ik meen even terug gelezen te hebben dat er een andere MM was die voor de 16GB 649,- euro vroeg, de afzetters ;)
Als het goed is hebben ze gisteren (allemaal?) voorraad gehad.

Succes!

PS MM Alexandrium reserveert niet telefonisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MM ehv gebeld. 799 voor de 32GB. Lekker uniforme prijsvorming...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
CVar schreef op woensdag 01 december 2010 @ 12:55:
Gewoon naar een MM bellen/rijden in je regio en vragen wat ze hebben en tegen welke prijs.
Iedere MM kan zelf z'n prijs bepalen en ik meen even terug gelezen te hebben dat er een andere MM was die voor de 16GB 649,- euro vroeg, de afzetters ;)
Ik heb telefonisch contact gehad met de MediaMarkt in Eindhoven.

Daar kost de 16GB 699 en de 32GB 799!!!!

Dus gewoon 100 euro duurder!

Misschien een idee om een lijst te maken met prijzen per MediaMarkt! Het scheelt nogal veel :'(

Edit: ZetaStyle was me net voor :)

[ Voor 3% gewijzigd door SpeedingWilly op 01-12-2010 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Breda hanteert zelfde prijzen als Vodafone =(.

Ben nu Utrecht aan het bellen. Wordt denk ik met de ov naar Rotterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Betekent dit dat de iphone 5 (ja ik weet dat die pas over maanden komt :P) nu voortaan bij al deze winkels te koop zal zijn:
- kpn
- telfort
- vodafone
- t-mobile
- mediamarkt
- webshops

Zoja dan is dat een hele verbetering en hoeven mensen wellicht niet zo lang meer te wachten op een Iphone wanneer die uitkomt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-09 12:07
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2010 @ 14:31:
Zoja dan is dat een hele verbetering en hoeven mensen wellicht niet zo lang meer te wachten op een Iphone wanneer die uitkomt!
Heeft niks met aanbieders te maken, eerder met aanbod. En zolang Apple niet voldoende iPhones kan leveren blijft het wachten, met meerdere aanbieders worden de aantallen gewoon meer verspreid. Dus ipv T-mobile die bv. 9 iPhones krijgt, krijg je dan dat T-mobile er 3, KPN 3 en Vodafone 3 gaat krijgen. Ik denk dat we ook volgend jaar gewoon weer lang moeten wachten...

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie

Flappiewappie

Hier nog meer

RobbieB schreef op woensdag 01 december 2010 @ 14:36:
[...]

Heeft niks met aanbieders te maken, eerder met aanbod. En zolang Apple niet voldoende iPhones kan leveren blijft het wachten, met meerdere aanbieders worden de aantallen gewoon meer verspreid. Dus ipv T-mobile die bv. 9 iPhones krijgt, krijg je dan dat T-mobile er 3, KPN 3 en Vodafone 3 gaat krijgen. Ik denk dat we ook volgend jaar gewoon weer lang moeten wachten...
Neuh, Apple creëert een schaarsheid.

Hierdoor was het eerder 6 naar T-mobile, waar het nu 3 naar KPN, 3 naar Vodafone, 3 naar T-mobile en 3 naar overigen gaat worden.

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Flappiewappie schreef op woensdag 01 december 2010 @ 14:55:
[...]

Neuh, Apple creëert een schaarsheid.
Krijgen we die onzin weer :P

iPhones komen niet uit de lucht vallen.

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 01-12-2010 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie

Flappiewappie

Hier nog meer

Bosmonster schreef op woensdag 01 december 2010 @ 15:01:
[...]

Krijgen we die onzin weer :P

iPhones komen niet uit de lucht vallen.
Nederland is niet zo een hele grote markt hoor.

Ze kunnen met gemak de vraag aan in Nederland, maar ze kiezen er liever voor om de iPhone ook in andere landen te releasen waardoor ze het aanbod moeten verspreiden.

Oftewel, als ze bij de release gewoon in een keer alle behoeften kunnen voorzien zal de "wachtrij" ook niet ontstaan. De wachttijden zijn nu namelijk al sinds de release ongeveer het zelfde. Dus de schaarste wordt "instant" gehouden.

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-09 08:11

Grin

Ride si sapis.

MM Groningen is (ook) 599 voor de iPhone 4 16 GB.
32 GB versie heb ik geen navraag naar gedaan.

Heb er vandaag een opgehaald, 599 is een goede prijs voor deze telefoon.
Btw, ik heb deze vorige week (22-11) gereserveerd en aangedrongen op deze prijs omdat de MM Zwolle deze voor 599 aanbiedt. Bij het 16 GB winkelexemplaar (32 GB is geen winkelexemplaar van) staat 699...Ze zijn er bij de MM nog niet helemaal uit wat dat ding nou moet kosten! _O-

P.K. BEDANKT voor het vermelden van de aanbieding @ MM Zwolle. _/-\o_
Heeft me waarschijnlijk 50 Euro gescheeld (Vodafone: 649 fail.... -O- )!

[ Voor 13% gewijzigd door Grin op 01-12-2010 16:13 ]

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kubusje
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 22:57:
[...]

Ok, dat is goed nieuws. Was al even bang dat dit een drama zou gaan worden. Op de Vodafone Help pagina's wordt trouwens bevestigd dat de Vodafone iPhone geen simlock heeft.
Update!:

Vandaag mijn iPhone binnengekregen, zeer netjes van Vodafone !

- Vrijdagochtend besteld.
- Dinsdagavond order verwerkt.
- Woensdagochtend bezorgd.

:)

EDIT: extra informatie, de microsim die ik erbij gekregen is een prepaid microsim met 10 euro beltegoed en een apart nummer, op de factuur staat ook ''Prepaid Microsim'' terwijl de factuur in mijn mail toch echt ''Microsim'' zegt.
Omdat ik een Vodafone winkel op 10 minuutjes afstand heb liggen, ben ik er ff heen gereden om mijn nummer om te zetten naar een MicroSim, dit duurde 1 minuut en kostte mij niks!

[ Voor 30% gewijzigd door Kubusje op 01-12-2010 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grin schreef op woensdag 01 december 2010 @ 16:10:
MM Groningen is (ook) 599 voor de iPhone 4 16 GB.
32 GB versie heb ik geen navraag naar gedaan.

Heb er vandaag een opgehaald, 599 is een goede prijs voor deze telefoon.
Btw, ik heb deze vorige week (22-11) gereserveerd en aangedrongen op deze prijs omdat de MM Zwolle deze voor 599 aanbiedt. Bij het 16 GB winkelexemplaar (32 GB is geen winkelexemplaar van) staat 699...Ze zijn er bij de MM nog niet helemaal uit wat dat ding nou moet kosten! _O-

P.K. BEDANKT voor het vermelden van de aanbieding @ MM Zwolle. _/-\o_
Heeft me waarschijnlijk 50 Euro gescheeld (Vodafone: 649 fail.... -O- )!
Bij de MM in Groningen zit er een simlock van vodafone op is mij verteld door een medewerkster die ik aan de telefoon kreeg. Bij de MM in Zwolle zit er geen simlock op, kreeg ik telefonisch te horen.
Beetje vreemd allemaal.....bij de ene vestiging wel een simlock, bij de andere niet en dan nog de prijsverschillen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En......wie kan mij vertellen waarom de iphone wel simlock vrij verkocht wordt bij de MM volgens de laatste berichten, en niet via de Mac Me winkels in het land?
Pagina: 1 ... 9 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden - deel 2
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 9

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.