Volgens mij geldt dat bij Visa alleen voor beschadigingen die ervoor zorgen dat je het product niet meer kunt gebruiken. Krasjes vallen hier in dit geval dan dus niet onder.
Gewoon op de grond gooien danLeroy schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 20:38:
Volgens mij geldt dat bij Visa alleen voor beschadigingen die ervoor zorgen dat je het product niet meer kunt gebruiken. Krasjes vallen hier in dit geval dan dus niet onder.
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Donderdag 23 sept zowel Regent Street als Covent Garden uitverkocht.Verwijderd schreef op woensdag 29 september 2010 @ 22:43:
Is er iemand nog recentelijk in London geweest? Zijn ze een beetje leverbaar nu?
Gister in Antwerpen een 16 (639 euro) en 32GB (749 euro) gekocht. Geen probleem, gewoon op voorraad.
Mobistar
Keyserlei 28
2018 Antwerpen
Ze hadden er nog meer. Mijn Visa bestedingslimiet echter niet..
[ Voor 43% gewijzigd door Napsju op 02-10-2010 01:32 ]
Lekker!
Ik heb de mijne sinds gisteren. Vorige week woensdag besteld (en aanbetaald) bij Krefel in Turnhout. Blijkbaar krijgen ze i.i.g. leveringen op dinsdag en vrijdag. Gewoon die dagen even bellen of er nog een levering is binnengekomen en ziedaar.
Ik heb via iTunes de Case App nog kunnen vinden en een bestelling gedaan. Ben benieuwd of deze toch nog geleverd wordt...
Ik heb via iTunes de Case App nog kunnen vinden en een bestelling gedaan. Ben benieuwd of deze toch nog geleverd wordt...
Mijn iPhone sinds vandaag! :'D
Uit Hong Kong. 475 euro 16 gb model. Was eigenlijk voor iemand anders bedoeld, maar die kwam hem pas eind november ophalen, dus mocht deze menemen als ik de hele reservering overnam. Dus heb meteen een beschermstickertje, 'eggshell', en een bluetooth oortje erbij. Denk niet dat ik ze ga gebruiken maar heb in ieder geval een iphone :]
Wat ik wel raar vond is dat hij bij de 1e x aanzetten al meteen in het Nederlands was ingesteld. Iemand een idee hoe dat kan?
Uit Hong Kong. 475 euro 16 gb model. Was eigenlijk voor iemand anders bedoeld, maar die kwam hem pas eind november ophalen, dus mocht deze menemen als ik de hele reservering overnam. Dus heb meteen een beschermstickertje, 'eggshell', en een bluetooth oortje erbij. Denk niet dat ik ze ga gebruiken maar heb in ieder geval een iphone :]
Wat ik wel raar vond is dat hij bij de 1e x aanzetten al meteen in het Nederlands was ingesteld. Iemand een idee hoe dat kan?
[ Voor 14% gewijzigd door Yvad op 07-10-2010 00:01 ]
ik heb er ook 1 in bestelling staan in Hong KongYvad schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 23:55:
Mijn iPhone sinds vandaag! :'D
http://www.iphoneclub.nl/...dse-iphones-zo-werkt-het/dcell schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 08:22:
[...]
ik heb er ook 1 in bestelling staan in Hong Kongweet jij toevallig hoe het zit met de garantie, is die alleen lokaal of kan ik er in de EU ook eventueel gebruik van maken ?
Hoi!
Verwijderd
kan je bij mobistar alleen met je visa betalen???Napsju schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 01:29:
[...]
Donderdag 23 sept zowel Regent Street als Covent Garden uitverkocht.
Gister in Antwerpen een 16 (639 euro) en 32GB (749 euro) gekocht. Geen probleem, gewoon op voorraad.
Mobistar
Keyserlei 28
2018 Antwerpen
Ze hadden er nog meer. Mijn Visa bestedingslimiet echter niet..
bedankt voor de informatie, heb gister ook al gezocht op iphoneclub maar vond niet echt iets concreets op de forum. Blijkbaar is er dus geen formele wereldwijde garantie
Dat zegt ie toch nergens?Verwijderd schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 08:58:
[...]
kan je bij mobistar alleen met je visa betalen???
Ik was gisteren ook in Antwerpen, ik had 5 winkels uitgezocht die hem zouden verkopen (3*Mobistar, Mediamarkt en Saturn) De eerste 4 waar ik langs ging hadden helemaal niets meer, de laatste mogelijkheid (Mobistar winkel) had er gelukkig nog een paar 32GB's. Hij deed een beetje moeilijk toen ik vroeg hoeveel hij er had, dus ik heb het maar op twee gehouden
Met Visa betaald, maar ik was wel verplicht een pre-paid sim te kopen van €8 per iPhone. Naja, niet echt netjes maar anders was de hele reis voor niets geweest.
Terwijl ik op de trein wachtte gekeken of ik die prepaid simkaart alvast kon gebruiken, maar dat was dus een normale sim en geen micro sim. Die Belgen toch

V&A op het foum mag helaas niet
[ Voor 20% gewijzigd door Hoedje op 07-10-2010 12:07 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Verwijderd
wat betreft die visa vraag..het was gewoon een vraag 
Ik vroeg het omdat je online ook zowat alleen via VISA kon bestellen dus vandaar
denk dat ik morgen ff een tourtje antwerpen doe;)
als ze geen 16 gb hebben dan maar 32 gb
Ik vroeg het omdat je online ook zowat alleen via VISA kon bestellen dus vandaar
denk dat ik morgen ff een tourtje antwerpen doe;)
als ze geen 16 gb hebben dan maar 32 gb
Vreemd, want ik heb bij Mobistar op de Keyserlei in Antwerpen alleen de 2 iPhones gekocht. Hoefde geen prepaid sim te kopen en heb gewoon per VISA betaald.
Lekker!
Nu totaal geen interessante shop meer, althans niet bij wat goedkopere abonnementen.The Champ schreef op donderdag 30 september 2010 @ 18:52:
Ik heb zondag 26 september op phoneshop mijn KPN abonement verlengt met Iphone.
Bij een verlenging met Hi 20, 1jaar: 778,00 euro
Bij mobistar, los: 639,99 euro.
Beide 16GB versie
Daarvoor zou ik wel even naar Belgie rijden.
Verwijderd
V&A mag niet op het forum, daarvoor hebben we een ander onderdeel op de site dat er speciaal voor is gemaakt: http://tweakers.net/aanbod/.
[ Voor 76% gewijzigd door Hoedje op 09-10-2010 10:28 ]
Verwijderd
ja dat vroeg ik me ook af! ik zie vaak dat er wel naar belgie wordt verzonden maar niet naar NL.... What's up with that!Verwijderd schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 21:11:
Zijn er nog belgische webshops die naar .nl verzenden?
Garantie is dacht ik alleen lokaal. Ga jij je bestelling heel toevallig eind november ophalen?dcell schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 08:22:
[...]
ik heb er ook 1 in bestelling staan in Hong Kongweet jij toevallig hoe het zit met de garantie, is die alleen lokaal of kan ik er in de EU ook eventueel gebruik van maken ?
Ik zie door de bomen het bos niet meer. Het liefst wil ik een simlock vrije versie en dus geen gezeik met niet kunnen unlocken etc. Opties:
- België
- Italië
- Zweden
- Engeland ??
Ik heb familie wonen in Zweden. Maar de verzendkosten, verzekerd, gooit roet in het eten. België kan ik heen rijden, ik heb toch een lease auto. Brandstof is dus geen "probleem". Maar de reistijd is best veel, wellicht een leuk weekendje van maken? Italië en Engeland kan ik niets mee, mits ze verzenden.
Maar nu lees ik weer verhalen over HongKong en dat het daar goedkoper is dan de rest. Maar die verzenden weer niet, zeker?
- België
- Italië
- Zweden
- Engeland ??
Ik heb familie wonen in Zweden. Maar de verzendkosten, verzekerd, gooit roet in het eten. België kan ik heen rijden, ik heb toch een lease auto. Brandstof is dus geen "probleem". Maar de reistijd is best veel, wellicht een leuk weekendje van maken? Italië en Engeland kan ik niets mee, mits ze verzenden.
Maar nu lees ik weer verhalen over HongKong en dat het daar goedkoper is dan de rest. Maar die verzenden weer niet, zeker?
[ Voor 6% gewijzigd door vr6-only op 10-10-2010 13:02 ]
It ain't stupid if it works!
Kennis is piloot en heeft toen hij naar HongKong vloog 2 iPhones meegenomen. Vanuit Engeland kan je ze wel laten verzenden dmv Borderlinx.vr6-only schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 13:01:
Italië en Engeland kan ik niets mee, mits ze verzenden.
@Yvad:
Super. Jammer dat de info niet in de startpost staat. Volgens hebben veel meer mensen dezelfde vragen als ik.
Super. Jammer dat de info niet in de startpost staat. Volgens hebben veel meer mensen dezelfde vragen als ik.
It ain't stupid if it works!
Zijn ze in Belgie ondertussen goed leverbaar?
En leggen ze er 1 voor je weg als je 's ochtends belt dat je 's middags langs gaat komen?
En leggen ze er 1 voor je weg als je 's ochtends belt dat je 's middags langs gaat komen?
Haters everywhere but I don’t really care
Nope, ook zeggen ze altijd dat ze geen voorraad hebben als je belt. Enige wat werkt is er heen rijden en je niet met een kluitje in het riet laten sturen.matthijst schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 09:18:
Zijn ze in Belgie ondertussen goed leverbaar?
Ik kon btw niet met creditcard betalen, omdat ze er volgens hun te weinig winst op maken?!

there's no tweak without the tweaker
Niet met cc? Wat dan, alleen cash?virtualJac schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 09:44:
[...]
Nope, ook zeggen ze altijd dat ze geen voorraad hebben als je belt. Enige wat werkt is er heen rijden en je niet met een kluitje in het riet laten sturen.
Ik kon btw niet met creditcard betalen, omdat ze er volgens hun te weinig winst op maken?!
Beste tactiek is dus gewoon heen rijden en winkels langs te gaan? Ik kom vrijdag namelijk in Turnhout dus wilde daar even kijken (Krefel + Mobistar), desnoods doorrijden naar Antwerpen.
Met PIN kan ook gewoon.Patrijz schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 14:35:
[...]
Niet met cc? Wat dan, alleen cash?
Beste tactiek is dus gewoon heen rijden en winkels langs te gaan? Ik kom vrijdag namelijk in Turnhout dus wilde daar even kijken (Krefel + Mobistar), desnoods doorrijden naar Antwerpen.
there's no tweak without the tweaker
Verwijderd
Leuk! Waar en voor hoeveel?[message=,noline]leroy1 schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 19:30[/message]:
Zojuist besteld! 16GB
Verwijderd
Gewoon online hoor. Was eerst naar antwerpen maar daar hadden ze hem niet meer.
En ik dacht van F^#K it.. bestel hem gewoon hiero in NL
Maar wel bij een onlineshop met een fysieke winkel...vind ik zelf wel zo handig.
Ik zat al zolang op de 3GS te wachten (zou ik krijgen..maar nog steeds niet gekregen na maanden
Had dus geen zin meer om te wachten op een telefoon e benn dus maar voor de 4G gegaan.
Het jammere is dat ik toch WEL moet wachten, omdat de shop precies op de dag dat ik hem ging bestellen geen voorraad meer had (dagen daarvoor wel
Majah op de site staat levering verwacht 4-6 dagen. Dus ik hoop dat ik hem deze week heb.
Was trouwens bij smartphonestunts.
Heb dit topic eens doorgespit, maar het volgende blijft nog een beetje bij me knagen:
Heb mijn oog laten vallen op een Vlaamse schone (iPhone 4
) maar ik ga/kan deze niet zelf halen dus de factuur komt niet op mijn naam.
Leuk en fijn dat ik bij garantie elke Apple Reseller kan binnenwandelen, maar wat gaan ze doen als ze een andere naam op de factuur zien staan? Of boeit het ze niets, als er maar "een" factuur te overleggen valt of vragen ze alleen je serienummer/checken ze alleen het serienummer.
Ik vermoed het laatste, maar wil het toch graag even ervaringen checken hier
Heb mijn oog laten vallen op een Vlaamse schone (iPhone 4
Leuk en fijn dat ik bij garantie elke Apple Reseller kan binnenwandelen, maar wat gaan ze doen als ze een andere naam op de factuur zien staan? Of boeit het ze niets, als er maar "een" factuur te overleggen valt of vragen ze alleen je serienummer/checken ze alleen het serienummer.
Ik vermoed het laatste, maar wil het toch graag even ervaringen checken hier
[ Voor 14% gewijzigd door 2Dutch op 12-10-2010 20:03 ]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
heb aardig zitten spitten, maar hoe bestel ik een ip 4 in België?
alleen maar langsrijden, dan een bestellen en enkele weken wachten? of is inmiddels de situatie verbeterd?
Iemand ervaring in afgelopen weken?
alleen maar langsrijden, dan een bestellen en enkele weken wachten? of is inmiddels de situatie verbeterd?
no comment
Ik heb een vraagje.
Stel ik bestel een iPhone 3GS uit Amerika voor 500 dollar, omgerekend 358.90 euro.
Kan ik dit dan gewoon doen zonder er invoer rechten of iets dergelijks overheen te moeten betalen?
Want op http://www.douane.nl/reizigers/ staat dat er pas over de 430 euro invoerrechten enz. overheen komen. Of geld dit alleen voor reizigers, en niet voor post?
Stel ik bestel een iPhone 3GS uit Amerika voor 500 dollar, omgerekend 358.90 euro.
Kan ik dit dan gewoon doen zonder er invoer rechten of iets dergelijks overheen te moeten betalen?
Want op http://www.douane.nl/reizigers/ staat dat er pas over de 430 euro invoerrechten enz. overheen komen. Of geld dit alleen voor reizigers, en niet voor post?
Neu, da's alleen als je hem zelf meeneemt uit de VS.Grazder schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:29:
Ik heb een vraagje.
Voor post is het dacht ik 22 euro ofzo.
Dus dan kom je +/- 25% hoger uit --> 450 euro ofzo.
Haters everywhere but I don’t really care
Dat is het dus helaas ook niet waard. Leuk die invoer rechten...
Maar bedankt voor je antwoord matthijst!
Nu is even kijken of er iemand in m'n omgeving naar de VS gaat
Maar bedankt voor je antwoord matthijst!
Nu is even kijken of er iemand in m'n omgeving naar de VS gaat
Ik ben naar Krefel in Turnhout gereden, heb een aanbetaling gedaan en heb op vrijdag en dinsdag gebeld (leverdagen). Uiteindelijk binnen 6 dagen op kunnen halen.Martinus schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:24:
heb aardig zitten spitten, maar hoe bestel ik een ip 4 in België?
Verwijderd
Voor maar 899 euro. Niet duur voor een 16GB[message=,noline]leroy1 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 09:01[/message]:
[...]
Gewoon online hoor. Was eerst naar antwerpen maar daar hadden ze hem niet meer.
En ik dacht van F^#K it.. bestel hem gewoon hiero in NL
Maar wel bij een onlineshop met een fysieke winkel...vind ik zelf wel zo handig.
Ik zat al zolang op de 3GS te wachten (zou ik krijgen..maar nog steeds niet gekregen na maanden).
Had dus geen zin meer om te wachten op een telefoon e benn dus maar voor de 4G gegaan.
Het jammere is dat ik toch WEL moet wachten, omdat de shop precies op de dag dat ik hem ging bestellen geen voorraad meer had (dagen daarvoor wel).
Majah op de site staat levering verwacht 4-6 dagen. Dus ik hoop dat ik hem deze week heb.
Was trouwens bij smartphonestunts.

Zijn die Belgen nu echt zulke slechte ondernemers? Ze zouden goed kunnen verdienen door de iPhone4 naar nederland te verzenden tegen de reguliere prijs met 100 euro vezendkosten. Zouden ze nog alles kunnen verkopen.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2010 10:09 ]
De run naar België is binnenkort toch afgelopen, aangezien je de Iphone straks bij alle providers kan aanschaffen.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Iphones zullen nog steeds denk ik met SIMLOCK verkocht worden. Dus mocht je een SIMLOCKVRIJ toestel willen ben je nog steeds overgeleverd aan een Belgische, Franse, UK etc iphone. Waarom simlockvrij? Denk aan de mensen die in het buitenland een andere kaartje willen gebruiken.thunder8 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 10:34:
De run naar België is binnenkort toch afgelopen, aangezien je de Iphone straks bij alle providers kan aanschaffen.
Verwijderd
In NL heb je ook gewoon simlockvrij hoor.Ibix schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 10:39:
[...]
Iphones zullen nog steeds denk ik met SIMLOCK verkocht worden. Dus mocht je een SIMLOCKVRIJ toestel willen ben je nog steeds overgeleverd aan een Belgische, Franse, UK etc iphone. Waarom simlockvrij? Denk aan de mensen die in het buitenland een andere kaartje willen gebruiken.
Nee dat heb je nu (nog, weet niemand) niet. Dat zijn geimporteerde uit eerder genoemde landen of simlock vrij gemaakt met een unlock tool.
PSN: Sluuz
Klopt, maar dat zijn vaak toestelen die je los koopt tegen een flinke overhead.Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 11:41:
[...]
In NL heb je ook gewoon simlockvrij hoor.
Als kpn en vodafone de iphone 4 gaat verkopen (officieel dan). Dan durf ik te wedden dat er een simlock op komt. Ze doen hetzelfde wat T-Mobile nu doet.
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Misschien een tip voor iemand: afgelopen weekend heb ik bij een Vodafone store in leeds een gelockte iPhone 4 32gb gehaald voor slechts 570 pond. Je kan hierna gewoon over email contact opnemen met Vodafone uk, scan van bon opsturen en ze unlocken hem gratis voor je. 650 euro voor een compleet geunlockte iPhone 4 32 gig dus...
Verwijderd
Heb hem net opgehaald!
Zag op de site dat ze hem net op voorraad hadden en een minuut later kreeg ik een mail dat ze hem binnen hadden en ik hem mocht komen halen.
Snel naartoe gegaan en opgehaald!
beautiful phone!
Zag op de site dat ze hem net op voorraad hadden en een minuut later kreeg ik een mail dat ze hem binnen hadden en ik hem mocht komen halen.
Snel naartoe gegaan en opgehaald!
beautiful phone!
Maargoed, daar valt straks makkelijker mee te leven dan nu, je kan straks gewoon het abonnement gaan kiezen wat je wil immers.pinokkia schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 11:53:
Als kpn en vodafone de iphone 4 gaat verkopen (officieel dan). Dan durf ik te wedden dat er een simlock op komt. Ze doen hetzelfde wat T-Mobile nu doet.
Zou me niks verbazen als de niet-officiele verkoop kanalen, de Belcompany's etc, van deze wereld, straks voor simlock vrije iPhones gaan, die ze met elk gewenst abo kunnen verkopen.
Gaat apple nu ook gewoon de iPhone verkopen in Nederland? Zou niet zo heel vreemd zijn.
Aankondiging verkoop iPhone 3 & 4 op de Hi website:
http://shop.www.hi.nl/hi/...799?omn_ic=portal_iphone4
http://shop.www.hi.nl/hi/...799?omn_ic=portal_iphone4
Verwijderd
Gaat dit nu betekenen dat de prijs van simlock vrije iPhones uit het buitenland omhoog gaat? Of veranderd er eigenlijk niks, omdat de providers hoogst waarschijnlijk de iPhones verkopen met simlock? T-Mobile gaat ook nog eens de prijzen verhogen, ondanks het feit dat er meer spelers op de markt komen?? what's up with that??Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 11:41:
[...]
In NL heb je ook gewoon simlockvrij hoor.
Verwijderd
Dat zijn de prijsafspraken die worden gemaakt in de telecomsector.[message=,noline]Matt777 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 13:51[/message]:
[...]
Gaat dit nu betekenen dat de prijs van simlock vrije iPhones uit het buitenland omhoog gaat? Of veranderd er eigenlijk niks, omdat de providers hoogst waarschijnlijk de iPhones verkopen met simlock? T-Mobile gaat ook nog eens de prijzen verhogen, ondanks het feit dat er meer spelers op de markt komen?? what's up with that??
Maar nederland is een niks betekenend land voor apple dus de prijzen in het buitenland zijn 0% gecorreleerd met wat vodafone, kpn en t-mobile hier met elkaar afspreken.
Vraagje, stel ik wil als ondernemer een iPhone 4 halen in Antwerpen (begreep dat dat de place to be is). Leveren ze ook intracommunautair? Dus dat ik alleen het EX BTW bedrag betaal (maar dan uiteraard wel bewijs meeneem dat de onderneming van mij is?)
Heeft iemand hier ervaring mee? Kan opzich morgen wel naar België rijden.
Heeft iemand hier ervaring mee? Kan opzich morgen wel naar België rijden.
Ik heb er geen ervaringen mee, maar ik weet wel dat ze in Antwerpen nogal zuur zijn over al die Hollanders die hun iPhone opkopen 
Daarbij weet ik niet of morgen een handige dag is. De meesten krijgen op dinsdag levering.
Daarbij weet ik niet of morgen een handige dag is. De meesten krijgen op dinsdag levering.
Tja geld is geld 
Maar oke dan ga ik dinsdag, en dan? KvK uitreksel meenemen?
Of gewoon een factuur waar m'n BTW-nr op staat vermeld?
Maar oke dan ga ik dinsdag, en dan? KvK uitreksel meenemen?
Of gewoon een factuur waar m'n BTW-nr op staat vermeld?
[ Voor 87% gewijzigd door Roberto op 17-10-2010 21:17 ]
Wanneer ze er dik op zouden verdienen zouden ze het waarschijnlijk niet zo erg vinden denk je niet?
Voor de iPhone toeristen naar België... ik was in Turnhout vrijdag en bij de Mobistar hadden ze (vermoed ik) een beetje genoeg van die Hollanders. Geen voorraad en lange wachtlijsten (4 maanden probeerden ze me te verkopen), naar Antwerpen gebeld en hetzelfde verhaal.
Echter naar The Phone House in Turnhout gestapt en daar hadden ze GENOEG op voorraad! Je moet er alleen wel een hoesje bij kopen, omdat ze geen winst maken op die telefoons (zeggen ze in ieder geval). Uiteindelijk heb je voor ongeveer 770/780 euro daar een simlock vrije 32GB versie. Dus toch tevreden naar huis gegaan ;)!
Echter naar The Phone House in Turnhout gestapt en daar hadden ze GENOEG op voorraad! Je moet er alleen wel een hoesje bij kopen, omdat ze geen winst maken op die telefoons (zeggen ze in ieder geval). Uiteindelijk heb je voor ongeveer 770/780 euro daar een simlock vrije 32GB versie. Dus toch tevreden naar huis gegaan ;)!
Ah dank.
En voor de mensen die naar Antwerpen gaan? Shops waar ik kan kijken zijn als ik het dus goed begrijp Mobistar, The Phone House en Saturn / Mediamarkt?
Ik zelf zoek een 16Gb versie maar vind een 32Gb geen straf (gebruik het alleen niet)
Tevens zou het dus leuk zijn als ik wist hoe ik als ondernemer ze intracom. kan kopen
En voor de mensen die naar Antwerpen gaan? Shops waar ik kan kijken zijn als ik het dus goed begrijp Mobistar, The Phone House en Saturn / Mediamarkt?
Ik zelf zoek een 16Gb versie maar vind een 32Gb geen straf (gebruik het alleen niet)
Tevens zou het dus leuk zijn als ik wist hoe ik als ondernemer ze intracom. kan kopen
Het wordt toch steeds gekker daar in België. De een smeren ze een niet-micro sim aan, de ander een hoesje van 30 euro.
Ik heb me toch niet als Belg voorgedaan en kon in Antwerpen zonder wachtlijsten en andere 'problemen' voor 639 en 749 euro twee iPhones kopen. Mijn advies: De Keyserlei voor het station in Antwerpen.
Ik heb me toch niet als Belg voorgedaan en kon in Antwerpen zonder wachtlijsten en andere 'problemen' voor 639 en 749 euro twee iPhones kopen. Mijn advies: De Keyserlei voor het station in Antwerpen.
Lekker!
Dank u
Die voegen we toe aan de te bezoeken stores.
Ik lees op iphoneclub verschillende reacties die het hebben over dat straks in Nederland de iPhone 4 ook gewoon simlock vrij gaat worden (bij de providers), iemand daar informatie over?
Of dat Apple zelf simlock vrije toestellen gaat verkopen, zoals in andere landen al gebeurd?
Of dat Apple zelf simlock vrije toestellen gaat verkopen, zoals in andere landen al gebeurd?
Dat zijn aannames, geen feitelijke informatie ontvangen van betrouwbare bronnen. Men gaat er van uit, omdat in het buitenland, iPhone met meerdere providers, simlock-vrij worden aangeboden (dus inclusief abbo / of zonder abbo).P.K. schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 22:04:
Ik lees op iphoneclub verschillende reacties die het hebben over dat straks in Nederland de iPhone 4 ook gewoon simlock vrij gaat worden (bij de providers), iemand daar informatie over?
Informatie over simlock-vrije iPhone's (met of zonder abbo) is dus nog niet bekend.
Verwijderd
Hallo.
Weet iemand wellicht waar Gigavolt hun "neverlocked" iPhones haalt? Niet dat details zo boeiend zijn, maar het begrip "neverlocked" vind ik wat vaag...
Leuk prijsje wel:
http://www.gigavolt.nl/iPhone-4-32GB-Black-n587m556
Als ze in NL te bestellen zijn voor een redelijk bedrag, bespaart me dat een retourtje Brussel of Londen.
Weet iemand wellicht waar Gigavolt hun "neverlocked" iPhones haalt? Niet dat details zo boeiend zijn, maar het begrip "neverlocked" vind ik wat vaag...
Leuk prijsje wel:
Als ze in NL te bestellen zijn voor een redelijk bedrag, bespaart me dat een retourtje Brussel of Londen.
Wacht...Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 11:26:
Hallo.
Leuk prijsje wel:
Nieuw in doos + inruil model + los in de doos + zonder accessoires.
Volgens mij klopt er iets niet.
Hoi!
Verwijderd
Het engelse pond staat weer laag, 1.13 euro. Ik wil er een vua birderlinks bestellen, nog iets waar ik speciaal op moet letten? Iemand recentelijk nog bij BL besteld?
Je moet er alleen even op letten dat je je suite number goed invult en dat als hij zegt, is dit het adres wat je bedoelt, dat je dan gewoon klikt op 'Nee mijn adres is goed'.
Verwijderd
Ik had dat wel gedaan, maar het 8 cijferig suite nummer staat wel in het verzendadres, zal wel goed komen, schat ik zo in. Totaalprijs wordt 600 euro inc verzendkosten via BL. Apple shipt binnen een week.[message=,noline]Tc-Chub schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 21:55[/message]:
Je moet er alleen even op letten dat je je suite number goed invult en dat als hij zegt, is dit het adres wat je bedoelt, dat je dan gewoon klikt op 'Nee mijn adres is goed'.
Verwijderd
voor wie nog een 16GB zoekt, klik hier (simlockvrij)
785 Euro + 4,95 verzendkosten
785 Euro + 4,95 verzendkosten
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2010 14:13 ]
Ik denk dat je voor 790 vanuit groningen een retourtje Antwerpen kunt doen en dan nog geld overhoudt....
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
iPhone 4 is in Duitsland nu simlockvrij te verkrijgen volgens Apple website voor 629 euro (16GB) en 739 euro (32GB)
Apple Store Duitsland
Apple Store Duitsland
[ Voor 11% gewijzigd door twisterking op 27-10-2010 14:53 . Reden: 32 GB toegevoegd ]
Kan het nooit lang duren of hij gaat hier ook simlockvrij over de toonbank.twisterking schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 14:50:
iPhone 4 is in Duitsland nu simlockvrij te verkrijgen volgens Apple website voor 629 euro (16GB) en 739 euro (32GB)
Apple Store Duitsland
ivm met bijna het zelfde traject wat er in Duitsland gaande is mbt exclusiviteit...
630 is net zo duur als in Belgie he?
Hier staat wat
Verwijderd
Leider, keine Versendung ins Ausland[message=,noline]Flappiewappie schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 15:05[/message]:
[...]
Kan het nooit lang duren of hij gaat hier ook simlockvrij over de toonbank.
ivm met bijna het zelfde traject wat er in Duitsland gaande is mbt exclusiviteit...
630 is net zo duur als in Belgie he?
Ik neem aan dat het binnen nu en een paar weken hier ook gewoon kan.
[ Voor 4% gewijzigd door P.K. op 27-10-2010 21:40 ]
Zou wel mooi wezen. scheelt weer benzine kosten.
Welke waarde pakt de douane als je hem invoert via de US? US waarde of NL waarde ?
Yo.
Toevallig al mensen hier in Duitsland geweest voor een simlock vrije iphone? En die dus iets weten over de voorraadstatus daar.
30 x JaSolar JAM66S30-495 (15 east, 15 west) on SMA STP10.0-3SE-40
website staat 2 week versturen.Follie schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 17:34:
Toevallig al mensen hier in Duitsland geweest voor een simlock vrije iphone? En die dus iets weten over de voorraadstatus daar.
edit: je had het over winkel en ik inet.Winkel ben ik ook wel benieuwd anders kachel ik zaterdag nog zum GER en haal me dr 2. Hamburg is voor mij in de buurt *kuch*
Maar ben bang voor USA taferelen, daar heb ik ook een uur in de rij gestaan voor een ipad en de rij voor iphone was net zo lang. Dus wie weet?
[ Voor 44% gewijzigd door Martinus op 28-10-2010 21:14 ]
no comment
Hamburg gebeld, hebben in overvloed zeggen ze. Ga morgen ff kijken denk ik.Follie schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 17:34:
no comment
Hmm, goed nieuws dus. Nu hopen dat het geen storm loopt daar.
30 x JaSolar JAM66S30-495 (15 east, 15 west) on SMA STP10.0-3SE-40
als ik morgen zo gek ben om dr echt heen te gaan, moet ff reismaatje regelen. dan laat ik het hier weten.Follie schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:50:
Hmm, goed nieuws dus. Nu hopen dat het geen storm loopt daar.
no comment
Ik ben deze week op cursus voor mijn werk in Londen en heb gisteren en vandaag even een rondje gemaakt langs de verschillende shops die de iphone4g verkopen. Helaas is een simlock vrij toestel hier niet meer te krijgen en bij de apple store op regent street moet je tegenwoordig een afspraak maken om een iphone op te halen, en op dit moment is er geen 16 gig te krijgen. Bij Tmobile en vodafone kan je geen sim frees meer krijgen. Je wordt verplicht om er minimaal een pre pay bij te kopen van 20pond en je hebt dan een gesimlocked tmobileUK toestel Phones4u doen niet echt moeilijk maar hebben hem niet, en als de carphone warehouse ze had zouden ze hem zo verkopen. De 16 gig kost op dit moment ex de pre pay omgerekend 622 euro.
Misschien morgen maar eens een ipad in laten pakken om mee te nemen naar huis :-)
Misschien morgen maar eens een ipad in laten pakken om mee te nemen naar huis :-)
In Belgie zijn de wachtlijsten tegenwoordig al geslonken tot 10-14 dagen.
.
Of je haalt er dus gewoon één bij the phone house waar ze gewoon op voorraad zijn... maar je moet het zelf wetenruyckske schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 23:40:
In Belgie zijn de wachtlijsten tegenwoordig al geslonken tot 10-14 dagen.
Uh, £499 is toch €570 ?![b][message=34960395,noline] De 16 gig kost op dit moment ex de pre pay omgerekend 622 euro.
Verwijderd
The phone house heeft niks op voorraad.Patrijz schreef op woensdag 03 november 2010 @ 11:47:
[...]
Of je haalt er dus gewoon één bij the phone house waar ze gewoon op voorraad zijn... maar je moet het zelf weten
Je moet van euros naar ponden gaan. Voor elke euro krijg je 80 pennys op dit moment. Dus kijk je bij het gwk moet je wel er rekening houden dat je bovenaan euros invult en dus niet van ponden naar euros berekend. Dan krijg je een ander bedrag dan die 570
Dat is als je contant betaald in de appleshop.
Maar stel dat je via mastercard betaald, dan heb je dat toch niet?
Maar stel dat je via mastercard betaald, dan heb je dat toch niet?
tIk heb AMEX en VISA en beide betaalmiddelen zijn afhankelijk van de koersen op moment van aanschaf. Op dit moment staat de koers op 0.8055 voor aankoop van ponden. Dus een iphone van 499 gedeeld door 0.8055 geeft een bedrag in euro's aan van 619.50 en dat is dus nog ex de transactiekosten van 4 euro ofzow. Ik dacht van het weekend dus ook opeens van laat ik eens een iphone kopen en was meteen naar gwk gegaan om te zien wat de kosten waren. Ik had toen dus ook de fout gemaakt om van ponden naar euro's te rekenen. Tenslotte vul je het aankoopbedrag in in ponden en met 1 klik zie je wat de kosten in euro's zijn. Kwam toen rond de 530 uit. Echter toen ik zondag op LCY aankwam wat centen uit de muur gehaald en moest voor 120 pond opeens 145 euro betalen. Toen viel het kwartje zeg maar. Koop en verkoop prijs. Neemt niet weg dat hij natuurlijk nog veel goedkoper is dan dat hij in nederland kost, maar ik geloof dat ik voor dat verschil nog wel even kan wachten totdat hij in nederland ook los verkocht wordt. Als ik de prijzen zie voor Belgie en Duitsland heb ik ook wel het gevoel dat hij in nederland ook wel voor ongeveer de toonbank over gaat.
Als je bij apple online besteld. Dan kost het nu omgerekend €577,24 een iphone 4 16GB. Ik heb vorige maand nog €626 betaald. Dat is wel inclusief verzendkosten naar Nederland. Zelf kostte me de iphone 4 16GB vorige maand (eind september) €591 (met een creditcard betaald)
[ Voor 5% gewijzigd door pinokkia op 03-11-2010 18:39 ]
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Ja maar dat is heel vervelend. Toen ik de iPhone kocht (dus bestelde) was de koers laag, maar toen apple de factuur stuurde was de koers weer hoog... Je moet dus net geluk hebben om het zo maar te zeggen.
Hmm, als een iPhone 620 euro kost in Engeland dan is een ritje naar België natuurlijk goedkoper..
Ik zit te twijfelen tussen een Engelse iPhone laten opsturen door een kennis uit Engeland of zelf naar België rijden..
Ik zit te twijfelen tussen een Engelse iPhone laten opsturen door een kennis uit Engeland of zelf naar België rijden..
www.oanda.com, pinnen is in principe interbank rate, cc is interbank rate + 2%.
dat was in ieder geval een jaar geleden in singapore zo, laatst in ldn een iphone 4 16gb gekocht, 499 pond was toen 617 euro. koers schommelde toen rond de 1.20
gwk moet je nooit heengaan, sowieso zijn die wisselkantoren altijd vrij duur.
in a'dam zit er 1 op het damrak, die is vrij goedkoop (iig goedkoper dan gwk, en ik heb dan enkel ervaring met dollars).
dat was in ieder geval een jaar geleden in singapore zo, laatst in ldn een iphone 4 16gb gekocht, 499 pond was toen 617 euro. koers schommelde toen rond de 1.20
gwk moet je nooit heengaan, sowieso zijn die wisselkantoren altijd vrij duur.
in a'dam zit er 1 op het damrak, die is vrij goedkoop (iig goedkoper dan gwk, en ik heb dan enkel ervaring met dollars).
Gister in Antwerpen geweest.
Mobistar zei dat ze altijd voorraad hadden maar nu even niet.
Vond ik een beetje raar omdat ik had begrepen dat er op vrijdag en dinsdag een levering kwam.
The Phone house had ook niks...
Mediamarkt niet gecheckt.
Mobistar zei dat ze altijd voorraad hadden maar nu even niet.
Vond ik een beetje raar omdat ik had begrepen dat er op vrijdag en dinsdag een levering kwam.
The Phone house had ook niks...
Mediamarkt niet gecheckt.
In Ierland is de levertijd slechts 1 week. Donderdag 28 oktober bestelling geplaatst bij Apple, gisteren geleverd. 16 gig voor 599 euro. Toevallig in Dublin dus kon t nu eenvoudig doen, weet niet of er ook mogelijkheden zijn om het naar NL te verzenden.
Move along people. Nothing to see here.
Ik heb een paar keer telefonisch gechecked in België maar heb dan vanochtend toch maar mijn iphone 4 16gb voor 629 euro bij Apple Centro gehaald in Oberhausen, Duitsland. Op zaterdag gaan ze om 10u00 open, bel voordat je er naar toe gaat even of ze voorraad hebben. De 16gb variant is vrij snel uitverkocht elke keer. Bij aankomst moest ik aansluiten in een kleine rij voor de iphone 4. Ik had geen creditcard of cash bij mij - je kan er niet pinnen en je kan maar maximaal 500 euro per dag pinnen bij de automaat in het winkelcentrum - dus moest even creatief geld regelen daar 
Vanuit Breda is het ongeveer 2 uur rijden en je kan er gratis parkeren.
Gegevens Apple Centro in Oberhausen, Duitsland:
http://www.apple.com/de/retail/centro/
Nu alleen nog even mijn simkaart verknippen :-)
Ook dit hoort bij de iPhone-mania.Een advertentie op een veilingsite is uitgedraaid op een gewapende overval in een woning in Tilburg. Een nog onbekende man maakte twee smartphones buit bij de 28-jarige bewoner.
De overvaller had gereageerd op een advertentie op de veilingsite waarin het slachtoffer de telefoons te koop aanbood. Na het testen van beide apparaten trok de "koper" niet zijn portemonnee maar zijn vuurwapen.
Hij dwong de Tilburger op de grond te gaan liggen, waarna hij er met de telefoons vandoor ging, meldde de Nederlandse politie. (belga/edp)
.
Verwijderd
8 dagen geleden 16gb besteld in de UK. Maandag verzonden door Apple naar Borderlinx. Dinsdag binnen bij Borderlinx, donderdag via DHL geleverd bij mij. Kosten 585 voor Apple en 39 voor BL, samen 624 euro.
En een usb voedinkje kost 2 euro 20 inc verzend via Dealextreme.
En een usb voedinkje kost 2 euro 20 inc verzend via Dealextreme.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2010 21:52 ]
Verwijderd
En gewoon simlockvrij daar in Oberhausen??maxx24 schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 16:55:
Ik heb een paar keer telefonisch gechecked in België maar heb dan vanochtend toch maar mijn iphone 4 16gb voor 629 euro bij Apple Centro gehaald in Oberhausen, Duitsland. Op zaterdag gaan ze om 10u00 open, bel voordat je er naar toe gaat even of ze voorraad hebben. De 16gb variant is vrij snel uitverkocht elke keer. Bij aankomst moest ik aansluiten in een kleine rij voor de iphone 4. Ik had geen creditcard of cash bij mij - je kan er niet pinnen en je kan maar maximaal 500 euro per dag pinnen bij de automaat in het winkelcentrum - dus moest even creatief geld regelen daar
ben dr ook geweest vant weekend. Idd simlock vrij en 16gb was weer snel uitverkocht, toen maar een 32, lekker belangrijk.Verwijderd schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 22:46:
[...]
En gewoon simlockvrij daar in Oberhausen??
echt minirij, helemaal goed. Had ik eerder moeten weten
no comment
Kan iemand me vertellen hoe het met de btw zit als je er één uit buitenland haalt? Niet terug te vorderen zeker?
Verwijderd
Wat kost de 32 gb?Martinus schreef op maandag 08 november 2010 @ 18:56:
[...]
ben dr ook geweest vant weekend. Idd simlock vrij en 16gb was weer snel uitverkocht, toen maar een 32, lekker belangrijk.
echt minirij, helemaal goed. Had ik eerder moeten weten
Ik ga binnenkort naar Engeland.
Maar als ik het dus goed begrijp kan ik een Apple shop binnen lopen en een Iphone 4 kopen voor 500 pond ?
Klopt dat of lees ik iets niet goed
Verder is de garantie tog wereldwijd geworden, zoiets had ik op iphoneclub gelezen
Kan iemand mij dit duidelijk maken of hij bij de apple shop in Engeland echt 500 Pond kost (LOS TOESTEL)
Maar als ik het dus goed begrijp kan ik een Apple shop binnen lopen en een Iphone 4 kopen voor 500 pond ?
Verder is de garantie tog wereldwijd geworden, zoiets had ik op iphoneclub gelezen
Kan iemand mij dit duidelijk maken of hij bij de apple shop in Engeland echt 500 Pond kost (LOS TOESTEL)
Verwijderd
http://store.apple.com/uk...ily/iphone?mco=OTY2ODA2OQColors schreef op maandag 08 november 2010 @ 22:55:
Ik ga binnenkort naar Engeland.
Wat je al niet kan doen met een beetje verstand!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden - deel 2
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 9
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden - deel 2
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 9
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.