ORLY?
Had jij toevallig een 32GB dan?
Tsja dat proces is natuurlijk zo ondoorzichtig als het maar zijn kan...Misschien hadden ze wat meer tijd voor jou bij je bestelling en vonden ze jou wél aardig

.
Vraag me af of Robin zijn aaifoon ook heeft nu dan...
Elk MC verkoopt aaifones dus welke de beste is is lastig te zeggen. Ik ben uiteindelijk naar Bree gegaan omdat dat 1) Het dichtste bij mij thuis is en 2) omdat ze daar niet moeilijk doen met verkoop aan buitenlanders (bijv met verplichte extra's etc).
Het center in Lommel bijvoorbeeld maakt deel uit van een keten van winkels die erom bekend staat in ieder geval in het verleden buitenlanders ongewenste accessoires door de strot werden geduwd of anders geen iPhone meekregen.
Of en welke winkels dit nog steeds doen moet je dus even uitzoeken. Als je naar 1 van de MCs gaat van Mobistar zelf (dus niet de franchisewinkels) weet je iig zeker dat je geen problemen hebt met dit soort praktijken en die zitten over het algemeen in de grotere steden (dus bv Antwerpen).
Over Bree kan ik afgezien van de levertijd niks negatiefs zeggen tot zover. Het is een kleinere franchisewinkel maar ze hebben me uiteindelijk de iPhone gewoon geleverd zonder extra moeilijkheden...Ze hebben ook veel Ollanders en Zjermans als klanten dus ze weten inmiddels wel dat die geen extra's willen kopen en dat accepteren ze ook --> ze stellen het niet eens voor.
Of er nog verschil is in afwikkeling met garantie kom ik hopelijk niet achter, maar lijkt me niet want dat zal wel gewoon centraal geregeld zijn door Mobistar, ook voor de franchisewinkels. Het is wel de reden dat ik de telefoon in België gekocht heb en niet in Engeland via borderlinx maar hoeveel je er echt aan hebt weet je natuurlijk nooit...
[
Voor 4% gewijzigd door
Verwijderd op 07-09-2010 16:58
]