[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 24 Laatste
Acties:
  • 167.645 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

fsfikke schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 16:50:
[...]

Als je een willekeurig stuk hardware uit de Pricewatch bekijkt lijkt dat wel iets te zijn wat vaker voorkomt:
[afbeelding]
Jij snapt wel wat ik bedoel, jij probeert je iphone met een leuke winst te verkopen en dat is je goed recht natuurlijk, maar voor 799 verkoop jij (en al diegene op tweakers & iphoneclub) hem over 2 weken echt niet meer ;)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Maar moet ik daarom nu maar alvast de prijs van over twee weken vragen? Zo werkt de markt natuurlijk niet.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

fsfikke schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 16:54:
Maar moet ik daarom nu maar alvast de prijs van over twee weken vragen? Zo werkt de markt natuurlijk niet.
Dat probeer ik ook niet te zeggen ;)

Ik probeer te zeggen: Als mensen die hem te koop aanbieden hem niet binnen een paar dagen verkopen is het voor de mensen die hem eventueel willen kopen aantrekkelijker om te wachten en hem voor een reëlere prijs te kopen. Dus geduld speelt in deze een grote rol.

[ Voor 43% gewijzigd door Slasher op 15-10-2011 17:06 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Slasher schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 16:54:
[...]
Dus geduld speelt in deze een grote rol.
Maar dat is nou juist de zwakte van de mensen die hem nu willen en moeten hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-06 17:49
Mijn ouders kregen wel een hele bijzondere Apple aanbieding in hun mailbox:

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/spalxu.png

Helaas zijn de linkjes in het mailtje al dood, dus ik kon 'm niet bestellen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-06 12:51
Das al een heel oud plaatje..

Maar goed, in Oberhausen hadden ze vanmiddag iig geen 4S-en op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264313

Heb je gevraagd wanneer ze weer binnen komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten22
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-05 16:27
Vanochtend hadden ze nog een hele kleine voorraad in Oberhausen. Vriend van mij heeft daar nog een aantal 32gb en 16 gb gescoord. En de rij bij Opera in Parijs viel reuze mee gister. Om 12 uur was de rij zo klein dat ik binnen 15 minuten in de winkel stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06 11:57
RvdH schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 12:08:
[...]

Fijn dat je het zo leuk hebt gehad maar ik heb dus echt een hekel aan dit soort praktijken. Er stonden achter ons mensen die misschien een half uur later dan ons aankwamen (wij waren er om 6:30) en die konden dus allemaal weer fijn naar huis (na 4,5 uur wachten!) omdat er geen toestellen meer waren door mensen zoals jij.

Ik persoonlijk heb nog een toestel meegenomen voor een medetweaker, een 16Gb, daar heeft hij 629,- voor betaald en geen cent meer (net als ik).
Haha, en jij gaat zeker elke dag werken bij je baan om kusjes te krijgen? Nee. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06 11:57
matthijst schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 13:56:
Ach ja, toen mensen in de rij door hadden dat ik er maar 1 hoefde werd meerdere keren gevraagd of ik er niet 1 wilde kopen, "dan krijg je 10 euro extra" 8)7
Ben er verder niet aan begonnen....
Had oorspronkelijk met ThinCLientQ afgesproken dat ik er 1 voor hem zou halen, maar was al vroeg wakker dus toen maar eerder die kant opgegaan. Uiteindelijk toch nog goed gekomen, met die 4 iPhones schijnbaar ;)

95 euro extra per iPhone vind ik trouwens nog een vrij normale prijs, al met al ben je al snel een uur of 10-12 onderweg geweest, 's ochtends vroeg je bed uit, erheen rijden...
Als ik weer een keer naar een launch ga neem ik d'r ook maar 1 extra mee denk ik; vraag je d'r 100 euro extra voor, heb je iig benzinegeld en wat extra voor het wachten er weer uit.
Jammer dat we elkaar niet gesproken hebben, wou je ook nog DMén. :) Ja, had zelf ook niet verwacht dat ik met 4 iPhone's naar huis ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyBevers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:31
@maarten22 Weet je ook toevallig of er morgen ook een voorraad binnen komt of dergelijk? Is je vriend voordat de opening van de winkel in de rij gaan staan of gewoon tegen de middag pas?

[ Voor 14% gewijzigd door DannyBevers op 15-10-2011 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansem
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-06 19:10
Heeft iemand enig idee wanneer in november de 4S unlocked te koop is in Amerika? Ik ga 4 november naar New York.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 359213

hansem schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 21:40:
Heeft iemand enig idee wanneer in november de 4S unlocked te koop is in Amerika? Ik ga 4 november naar New York.
Dat weten ze bij de apple stores zelf ook niet, maatje van mij is er ook die is het gaan vragen maar niets bekend. #rustigafwachtendus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99190

Anoniem: 359213 schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 22:01:
[...]

Dat weten ze bij de apple stores zelf ook niet, maatje van mij is er ook die is het gaan vragen maar niets bekend. #rustigafwachtendus
Ben zelf helemaal niet bekend in Amerika maar net als in nederland zouden er op de amerikaanse ebay/craigslist toch ook 'nieuwe' iphone 4S moeten staan? Dat is misschien een idee voor iemand die in Amerika op zoek is naar een iPhone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:54

jelle.

Product Owner
Ga het misschien maandag bij Centro proberen. Weet iemand of ze telefonisch wel iets over de voorraad kunnen vertellen? Dan weet ik maandagochtend of het uberhaupt zin heeft om er heen te rijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jelle. schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 00:15:
Ga het misschien maandag bij Centro proberen. Weet iemand of ze telefonisch wel iets over de voorraad kunnen vertellen? Dan weet ik maandagochtend of het uberhaupt zin heeft om er heen te rijden...
Ja jelle dat zou ik ook wel willen weten idd, wij willen maandag/dinsdag rijden.

Is ongeveer 2 uur dus ga niet echt graag voor niets. (sowieso niet trouwens 8)7 )

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Iemand enig idee of ze in Parijs nog telefoons hebben? Anders rijd ik er morgen "even" heen..

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Apache4u schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 01:23:
Iemand enig idee of ze in Parijs nog telefoons hebben? Anders rijd ik er morgen "even" heen..
Ik geef je een beloning van 100,- als je er ook een voor mij mee kan nemen.
PM/mail me anders even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 08:51:
[...]

Ik geef je een beloning van 100,- als je er ook een voor mij mee kan nemen.
PM/mail me anders even.
Ik heb ze gebeld voordat ik 7 uur in de auto ga zitten en ook daar zijn ze uitverkocht ;-).

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-06 22:38
Prijzen dalen al op de VA

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Idd, staat er ook een uit de VS, vraag me af hoe hij daar aan gekomen is, aangezien ze in de VS nog niet los verkrijgbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 305048

zijn er winkels op zondag open in frankrijk en of duitsland die er nog eentje zou hebben liggen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bop
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

Ik ben ook wel benieuwd of ze nog in Oberhausen te krijgen zijn van de week, is er toevallig iemand die daar gister nog heen heeft gebeld om te informeren?

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Nu die van jou nog. 'Bieden vanaf 775....' is *nogal* aan de forse en optimistische kant, vind je ook niet?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Gunner schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 13:52:
[...]

Nu die van jou nog. 'Bieden vanaf 775....' is *nogal* aan de forse en optimistische kant, vind je ook niet?
Ik snap ook niet waar ie het lef vandaan haalt mensen te dwingen om bij hem die iPhone te kopen voor die prijs :(

offtopic:
Dat is nou waarom ik reacties onder een advertentie altijd uit laat staan. Er blijken hele hordes mensen te zijn die de hele dag niets beters te doen hebben dan de hele V&A af te gaan om op allerlei advertenties commentaar te gaan geven als een soort politieagentje, zonder dat ze enige intentie hebben in hetgeen er verkocht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

Gunner schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 13:52:
O jij, met je realistische beprijzingen. Boefje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 305048

voor 700 zou ik hem vandaag nog gaan ophalen van rooke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Anoniem: 172410 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 13:56:
[...]

O jij, met je realistische beprijzingen. Boefje.
Geen idee waar je op doelt, wellicht dat je dat nog kan uitleggen?
fsfikke schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 13:55:
[...]

Ik snap ook niet waar ie het lef vandaan haalt mensen te dwingen om bij hem die iPhone te kopen voor die prijs :(
Je voelt je aangesproken blijkbaar?

[ Voor 46% gewijzigd door Gunner op 16-10-2011 14:00 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelcee
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:03
fsfikke schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 13:55:

offtopic:
Dat is nou waarom ik reacties onder een advertentie altijd uit laat staan. Er blijken hele hordes mensen te zijn die de hele dag niets beters te doen hebben dan de hele V&A af te gaan om op allerlei advertenties commentaar te gaan geven als een soort politieagentje, zonder dat ze enige intentie hebben in hetgeen er verkocht wordt.
Klopt, als je voor een hogere winstmarge gaat kun je het beter uitzetten. Met mijn advertentie die hier al eerder voorbij is gekomen hoopte ik juist op reacties! Door lager te beginnen en reacties te genereren raak je ze ook wel kwijt hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-06 09:52
Hehe ben blij dat ik mijn "extra" 16G zwart 4S nog verkocht heb diezelfde middag voor 950 :) Tja als mensen het willen geven vind ik het prima :)

[ Voor 3% gewijzigd door knny op 16-10-2011 16:07 ]

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-06 21:39
Modbreak:Het is de bedoeling om in dit topic de ervaringen met importen van de iPhone te bespreken. Ga daarom niet patsen met je verkoopprijs, dat voegt weinig toe aan het topic. Aan de andere kant is het ook niet de bedoeling om te gaan zeuren over mensen die meer vragen dan wat Apple vraagt.

Kortom, ontopic graag!

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Zojuist creditcard statements even bekeken en heb voor iPhone 4S 16GB in preorder in UK omgerekend 580,- betaald. Scheelt dus nog aardig wat met de prijzen in euro's. Nu alleen even wachten tot collega waar ie afgeleverd is weer naar NL komt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26121

bop schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 13:47:
Ik ben ook wel benieuwd of ze nog in Oberhausen te krijgen zijn van de week, is er toevallig iemand die daar gister nog heen heeft gebeld om te informeren?
Ze kunnen (of willen) daar niets over zeggen. Zou het erg graag willen weten als er weer voorraad is, want dan zoef ik er even heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-06 18:37

rik

Zijn er ook mensen die het toestel in Frankrijk hebben gehaald? Of was daar alleen de gelockte versie te verkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Sander schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 17:07:
Zojuist creditcard statements even bekeken en heb voor iPhone 4S 16GB in preorder in UK omgerekend 580,- betaald. Scheelt dus nog aardig wat met de prijzen in euro's. Nu alleen even wachten tot collega waar ie afgeleverd is weer naar NL komt :(
Je kunt er nog net niet voor heen en weer vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 298186

Anoniem: 26121 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 18:14:
[...]

Ze kunnen (of willen) daar niets over zeggen. Zou het erg graag willen weten als er weer voorraad is, want dan zoef ik er even heen.
Ik heb gisteravond om 19:00 nog even naar Oberhausen gebeld en die man raadde me aan om volgende week nog een keer te bellen. Ze konden er nog niets over zeggen. Ik bel morgenvroeg zo vroeg mogelijk nog wel een keer en zal hier nog even wat laten weten als er nieuws is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.

jelle.

Product Owner
Ik snap goed dat ze nu geen uitspraken kunnen doen over eventuele voorraad en/of leveringen komende week, maar neem aan dat ze morgenvroeg toch wel kunnen vertellen of er iets op voorraad is :)? Zou fijn zijn als iemand dat inderdaad even hier kon posten, een collega van me belt als het goed is ook dus als ik het weet post ik het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMJ
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-03-2024

FMJ

Ook ik heb in de rij gestaan in Oberhausen en heb er een paar filmpjes van gemaakt die ik zal uploaden een dezer dagen... Ik vond het een hel en slecht voorbereid... Toen ik de keuze had om er twee mee te nemen, heb ik het wel even overwogen maar niet gedaan, dit uit het oogpunt van de tijd en moeite om van deze af te komen het niet waard waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinky-H9
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10-2023
Kans is aanwezig dat ik woensdag middag baar oberhausen gaat vanuit Utrecht/Hilversum.
Natuurlijk eerst even bellen naar Centro;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darker
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-06 18:51
Hier live vanuit Parijs.. iPhone 4S gistermiddag totaal uitverkocht, pas over 2 weken weer voorraad aldus de applemedewerker...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:36
RobbieB schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:34:
[...]

Hong Kong is ook erg goedkoop. iPhone 4 was daar 450 euro terwijl hij bij ons 600 euro was. Alleen de 4S wordt daar (vooralsnog) nog niet verkocht.
Wanneer wordt ie wel verkocht in HK? Op de site staat: Coming Soon...

Kennis van me moet begin november naar HK. Zal eens vragen aan 'm, of hij, mochten ze verkocht worden, een voor mij kan meenemen.

Zie dat de iPhone 4 daar 4688HKD kost. (=435 euro)

[ Voor 10% gewijzigd door TFZ61 op 16-10-2011 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:30
Hong Kong zit niet bij de landen van de 28e...
En er is maar 1 echte Apple Store in Hong Kong, waar ze 40.000 klanten per dag verwachten, dus als de 4S komt zal hij voorlopig wel uitverkocht zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Jerk61 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 23:01:
[...]

Wanneer wordt ie wel verkocht in HK? Op de site staat: Coming Soon...

Kennis van me moet begin november naar HK. Zal eens vragen aan 'm, of hij, mochten ze verkocht worden, een voor mij kan meenemen.

Zie dat de iPhone 4 daar 4688HKD kost. (=435 euro)
Ik was vorig jaar in midden september in Hong Kong. De iPhone 4 was toen al wel even uit. Het was ongelofelijk maar dat ding was absoluut overal uitverkocht en niet te krijgen. Behalve in die dodgy kraampjes waar ook al dat fake spul wordt verkocht. De 4 (orgineel) was daar wel te koop, maar ver boven retail prijs.
Dus tjsa ik vraag me af hoe dat dan in november zou gaan. Wie weet heb je mazzel em heb je een goedkope iPhone gescoord jah :D

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-05 11:45
En? iemand met info over Oberhausen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ibix schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 10:05:
En? iemand met info over Oberhausen?
Ik krijg nog niemand aan de lijn. Zal deze post editen zodra ik wel iemand aan de lijn heb gehad! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
Anoniem: 298186 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 10:10:
[...]

Ik krijg nog niemand aan de lijn. Zal deze post editen zodra ik wel iemand aan de lijn heb gehad! ;)
Top ik probeer te bellen maar na optie 5 word de verbinding verbroken.
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ibix schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 10:11:
[...]

Top ik probeer te bellen maar na optie 5 word de verbinding verbroken.
:(
Had ik ook. De telefonisten zullen nog wel aan de koffie zitten! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.

jelle.

Product Owner
Collega van mij heeft ze (Apple Store Centro Oberhausen) een halfuur geleden te pakken gekregen. Zijn woorden: "ze wilden niet concreet zeggen of ze veel hadden binnengekregen of niet, maar ze lieten wel doorschemeren dat het geen zin heeft om ervoor naar Duitsland te rijden. Was blijkbaar nogal een chaos."

Maar pin mij of hem daar niet op vast, kan me voorstellen dat ze dit soort dingen zeggen als er op dat moment al een flinke rij voor de winkel staat bijvoorbeeld. Wie weet is die vanmiddag ineens weg ;) second opinion is dus altijd welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-06 14:49
Stil ineens? Iedereen in de auto naar Oberhausen? :)

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is er ook iemand die een status heeft over andere Duitse stores zoals bijv Hamburg of Frankfurt? Parijs? Maakt mij niet zo veel uit waar het is zo lang ik maar niet voor niks moet rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128331

Dit schreef "ekleine" op de iphoneclub een uur geleden:
Vandaag gebeld met Apple CentrO (0049 208 3058 8000) in Duitsland. De voorraad is op en de verkoper gaf aan dat hij echt niet kon zeggen hoe lang het duurt. Wellicht dat het over 1 á 2 weken komt, maar voor hem totaal onvoorspelbaar. Hij gaf advies via site te bestellen, tja, daar heb je toch echt een Duits adres voor nodig :-(. Ook gevraagd of ze een site hebben waar ze de beschikbaarheid van de iPhone 4S aangeven, maar die hebben ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verkoopt Media Markt in Duitsland eigenlijk geen toestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Anoniem: 264313 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 13:04:
Verkoopt Media Markt in Duitsland eigenlijk geen toestellen?
Saturn iig niet, dus MM lijkt me ook onwaarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.

jelle.

Product Owner
En APR's in Duitsland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:17

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ik zit rond 7 november ook een week in USA. Wil er ook 1 meenemen. Hopelijk zijn de contract free unlockeds dan te verkrijgen.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Hoe zit het nou eigenlijk met de release in Nederland? Ik kan op de 28e gewoon naar een Apple Store in de buurt gaan en deze heeft hem beschikbaar?

Is er ook al iets bekend over de beschikbaarheid van de iphone 4s bij de MM in Nederland? Meestal hebben zij veel grotere aantallen iphones, ipads etc... dan kleinere apple stores

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrnn
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-08-2023
SL65 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 14:00:
Hoe zit het nou eigenlijk met de release in Nederland? Ik kan op de 28e gewoon naar een Apple Store in de buurt gaan en deze heeft hem beschikbaar?

Is er ook al iets bekend over de beschikbaarheid van de iphone 4s bij de MM in Nederland? Meestal hebben zij veel grotere aantallen iphones, ipads etc... dan kleinere apple stores
Heb ik recent gevraagd bij de APR in Veenendaal, die verwachten hem wel los te gaan verkopen maar konden niet zeggen of dit ook vanaf het moment van de release op 28 oktober zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.

jelle.

Product Owner
Het is vanaf vanavond 21:00 uur mogelijk om een 4S te reserveren en morgen op te halen in Apple Store CentrO (Oberhausen). Via je Apple ID, maximaal twee per persoon. Kan op de website van de store zelf: http://www.apple.com/de/retail/centro/

Ben helaas niet in gelegenheid om morgen naar Duitsland te gaan. Mocht iemand er nog eentje voor mij willen meenemen (32 GB, zwart) dan houd ik me aanbevolen :P (omgeving Nijmegen óf woensdag ben ik ook in Eindhoven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Laatst online: 12-06 18:46
jelle. schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 16:58:
Het is vanaf vanavond 21:00 uur mogelijk om een 4S te reserveren en morgen op te halen in Apple Store CentrO (Oberhausen). Via je Apple ID, maximaal twee per persoon. Kan op de website van de store zelf: http://www.apple.com/de/retail/centro/

Ben helaas niet in gelegenheid om morgen naar Duitsland te gaan. Mocht iemand er nog eentje voor mij willen meenemen (32 GB, zwart) dan houd ik me aanbevolen :P (omgeving Nijmegen óf woensdag ben ik ook in Eindhoven)
Netjes, hier zullen veel mensen hier nog wat aan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brodinski
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-06 10:18
Is het mogelijk om er een te reserveren en er woensdag omgaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:22

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Morgen kan ik eventueel die kant op. Ik hou je op de hoogte als ik de mogelijkheid heb om extra mee te nemen en echt ga. Thanks voor de tip want de telefoonmedewerker wist weinig nieuws te melden vanochtend. DM me even na 2100 om één en ander af te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelcee
brodinski schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 17:30:
Is het mogelijk om er een te reserveren en er woensdag omgaan?
Ik denk dat dat "morgen" vrij strict genomen dient te worden. Op release-dag gaven de tickets die men in de rij kreeg ook enkel recht op een iPhone voor die ene dag. Maar wie weet was dat enkel op de release-dag zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brodinski
ceelcoumans schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 18:37:
[...]

Ik denk dat dat "morgen" vrij strict genomen dient te worden. Op release-dag gaven de tickets die men in de rij kreeg ook enkel recht op een iPhone voor die ene dag. Maar wie weet was dat enkel op de release-dag zo.
Naja, Ze weten pas 1 minuut voor sluitingstijd wie er allemaal om zijn Iphone gekomen is en wie niet. Dus als ik er dinsdag niet om geweest ben gaan ze die zeker woensdag ochtend om 10 uur nog hebben. Dus als ik daar om 10 uur ben zal dit wel geen probleem zijn zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelcee
brodinski schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 18:43:
[...]
Naja, Ze weten pas 1 minuut voor sluitingstijd wie er allemaal om zijn Iphone gekomen is en wie niet. Dus als ik er dinsdag niet om geweest ben gaan ze die zeker woensdag ochtend om 10 uur nog hebben. Dus als ik daar om 10 uur ben zal dit wel geen probleem zijn zeker?
Of je reservering komt helemaal te vervallen, zodat er voor reserveringen van dinsdag meer toestellen beschikbaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon uit de VA trekken man, je moet wel heel dicht bij de grens wonen wil rijden naar de CentrO store goedkoper zijn.

Ik woon in Rotterdam en heb er gister een opgehaald voor 750,- via VA (16gb Zwart).
Voor die 110,- kan en wil ik toch niet heen/weer gaan rijden. Kost al snel een volle tank benzine enz.

Ook op de andere site's lijken ze niet voor de hoofdprijs weg te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje6
  • Laatst online: 25-05 18:58

Hmm dat is wel erg aantrekkelijk :D Misschien dat ik morgen wel ff op en neer rij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-06 19:18
Donstil schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 19:22:
Gewoon uit de VA trekken man, je moet wel heel dicht bij de grens wonen wil rijden naar de CentrO store goedkoper zijn.

Ik woon in Rotterdam en heb er gister een opgehaald voor 750,- via VA (16gb Zwart).
Voor die 110,- kan en wil ik toch niet heen/weer gaan rijden. Kost al snel een volle tank benzine enz.

Als je er twee koopt, en je verkoop ter één voor 110 extra en de andere houdt je zelf ben je zeker een stuk goedkoper uit. Met een redelijke zuinige auto ben je misschien 50 euro max aan benzine kwijt? =)(vanuit Amsterdam gerekend dan).

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
  • Laatst online: 09-06 12:51
Heeft iemand al goed gekeken naar de tekst? Het lijkt er op dat je een contract er bij moet afsluiten, maar kan dat überhaupt in de Apple Store?
Das neue iPhone 4S

Reserviere das iPhone 4S ohne SIM-Lock oder aber mit Vertragsbindung (Upgrade und neue Verträge) heute Abend, um es morgen im Store abzuholen. Das iPhone 4S mit Vertragsbindung kann auch direkt im Apple Store gekauft werden. Der Verkauf erfolgt in der Reihenfolge des Erscheinens.
Reserviere ab 21:00 Uhr, Abholung morgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
dhhdante schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 20:15:
Heeft iemand al goed gekeken naar de tekst? Het lijkt er op dat je een contract er bij moet afsluiten, maar kan dat überhaupt in de Apple Store?

[...]
Mijn Duits is niet goed hoor, maar ik lees het als:
"Reserveer de iPhone 4S zonder SIM-lock of een bindend contract"
Even verderop staat dat eventueel een contract wel afgesloten KAN worden in de winkel.

Mensen hier die beter in Duits zijn dan ik/wij?

Leek me wel een goeie deal om morgenavond ff naar Duitsland te karren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijntj
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:05
Cheesy schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 20:17:
[...]

Even verderop staat dat eventueel een contract wel afgesloten KAN worden in de winkel.

Zij het niet dat als je kiest voor de CentrO-store, alle iPhones al vergeven zijn... dus karren is er voor mij in ieder geval niet bij. Iemand anders wellicht een reservering gedaan die 'ie niet waar kan maken? Dan neem ik die graag over... afhankelijk van de gemaakte keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Cheesy schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 20:17:
[...]

Mijn Duits is niet slecht, maar simpelweg afwezig :+. Lang leve Google Translate!

"Reserve 4S iPhone without SIM-lock or binding contract but today (upgrade and new contracts) evening, to put it in the store tomorrow to pick up. The iPhone 4S binding contract can also be purchased directly from the Apple Store. The sale is in order of appearance."

Dat is heel gunstig dus!

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
Martijntj schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 20:19:
[...]

Zij het niet dat als je kiest voor de CentrO-store, alle iPhones al vergeven zijn... dus karren is er voor mij in ieder geval niet bij. Iemand anders wellicht een reservering gedaan die 'ie niet waar kan maken? Dan neem ik die graag over... afhankelijk van de gemaakte keuze.
Omdat het nog geen 21.00 is lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ococ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-01-2022
Ik kan ook niet morgen is er iemand omgeving alkmaar/beverwijk die wel gaat en er 1 voor me mee kan nemen gaat om een 64gb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijntj
Cheesy schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 20:20:
[...]

Omdat het nog geen 21.00 is lijkt me?
Sorry. :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
Ik maakte een uur geleden dezelfde fout ;)

Iemand nuttige informatie over garantie mbt aankopen in Duitsland? Kan je eventuele problemen 'gewoon' in NL afhandelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brodinski
Cheesy schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 20:25:
[...]

Iemand nuttige informatie over garantie mbt aankopen in Duitsland? Kan je eventuele problemen 'gewoon' in NL afhandelen?
Als je je phone in een apple store koopt is de garantie ook geldig in een apple store in nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijntj
[...]

Dat weet ik dan weer wel, ter compensatie. ;) Apple geeft wereldwijde garantie voor landen waar het product te koop is. Vanaf de komende release kan je garantie dus gewoon via de plaatselijke Apple-store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Uiteraard bij appel heb je gewoon overal garantie, goed geregeld. Zijn er mensen die morgen naar oberhausen die nog een plaatsje vrij hebben?... (pm me dan even!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
[...]

Je kan m bij elke apple store brengen :) enig 'probleem' is dat wij in Nederland er geen hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vraag me af moet de apple id een duitse zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
Bedankt voor de eenduidige antwoorden!
Anoniem: 359213 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 20:27:
[...]

Uiteraard bij appel heb je gewoon overal garantie, goed geregeld. Zijn er mensen die morgen naar oberhausen die nog een plaatsje vrij hebben?... (pm me dan even!)
Ik heb plaatsen vrij, maar kan pas 's avonds uit m'n werk over Arnhem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijntj
Ik ook einde van de middag vertrek uit Zoetermeer :)- wanneer ik in aanmerking kom voor het gewenste model.

[ Voor 34% gewijzigd door Martijntj op 17-10-2011 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
Donstil schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 19:22:

Nee dat ligt toch wat genuanceerder ;)

Ik woon in midden NL.
Woonplaats naar Oberhausen = 135 km.
Heen + terug dus 270km
Stel dat je 1 op 10 rijdt, 27 liter benzine
Stel dat benzine 1,60 kost EUR 43,30 totaal

Mijn auto rijdt volgens mij zuiniger, en ik heb deze week getankt voor 1,55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ococ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-01-2022
Niet verkrijgbaar staat er op de website!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gaat goed dit: Nicht verfügbar het is hier toch echt 9 uur geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

KNIP
Het is 21:00 uur geweest. je kan nu een Apple store kiezen, maar alle modellen staan in Oberhausen op 'Nicht verfugbar' :'(

In de andere filialen trouwens ook...

[ Voor 4% gewijzigd door Azqi op 17-10-2011 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Cheesy schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 20:57:
[...]

Nee dat ligt toch wat genuanceerder ;)

Ik woon in midden NL.
Woonplaats naar Oberhausen = 135 km.
Heen + terug dus 270km
Stel dat je 1 op 10 rijdt, 27 liter benzine
Stel dat benzine 1,60 kost EUR 43,30 totaal

Mijn auto rijdt volgens mij zuiniger, en ik heb deze week getankt voor 1,55
en zo : http://www.anwb.nl/auto/autokosten/toonKosten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
Bij alle stores niet beschikbaar :(

Maybe foutje op website?
Even in de gaten houden.
60 euro

[ Voor 51% gewijzigd door Cheesy op 17-10-2011 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Dikke kans dat deze tool alvast is toegevoegd voor toekomstig gebruik, maar dat het deze paar weken simpelweg nog altijd "sold out" geeft. Of, hij doet het wel maar nu nog even niet :+.

Het zou wel mooi zijn als hij het wel gaat doen iig :D

[ Voor 13% gewijzigd door kamerplant op 17-10-2011 21:02 ]

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:22

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

1 tel heb ik de kans gehad in Munchen, toen ik gecheckt had welke store het was (je ziet allen de straatnaam) en weer terugging was alles uitverkocht.

helaas. Het is eerder begonnen volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
Hmm, hopelijk gaat het dan zo niet in Nederland op de 28e :+
Wellicht morgenavond weer proberen om 21:00 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakkie123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-06 09:56
Heeft iemand enig idee wanneer de iPhone in Nederland te pre orderen is? Verder zijn de iphones in Nederland ook altijd iets goedkoper dan in Duitsland. De iphone 4 is hier nu bijvoorbeeld 499 en in Duitsland 529.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Cheesy schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 21:01:
Bij alle stores niet beschikbaar :(

Maybe foutje op website?
Even in de gaten houden.

[...]

60 euro
Als je m dan voor 750 kan arresteren heb je maar 60 euro meer betaald en al die vrije uren bespaard. Ik zou het wel weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
FAIL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
@Ibix, jouw post voegt niet iets nuttigs toe. Wat is overigens FAIL, richting mij, of richting Rooke?

@Rooke, persoonlijke keuzes hé ;) Het leven draait niet alleen om geld maar die uitleg is denk ik niet nodig.
sjakkie123 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 21:17:
Heeft iemand enig idee wanneer de iPhone in Nederland te pre orderen is? Verder zijn de iphones in Nederland ook altijd iets goedkoper dan in Duitsland. De iphone 4 is hier nu bijvoorbeeld 499 en in Duitsland 529.
Enkele pagina's terug vroeg ik iets soortgelijks.
De verwachting (!) is dat in Nederland niet te pre-ordenen is.
Dus op 28 oktober kopen in de online shop, en hopen dat je 'm dat zsm hebt

[ Voor 54% gewijzigd door Cheesy op 17-10-2011 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-06 18:37

rik

Cheesy schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 21:33:
De verwachting (!) is dat in Nederland niet te pre-ordenen is.
Dus op 28 oktober kopen in de online shop, en hopen dat je 'm dat zsm hebt
Gelijk maar om 0:00 kijken dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Laatst online: 12:17

alienfruit

the alien you never expected

Tjonguh duur telefoon die iPhone 4S 64GB 955.271euro :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:17

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

alienfruit schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 10:39:
Tjonguh duur telefoon die iPhone 4S 64GB 955.271euro :X
Je hoeft hem niet te kopen.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Laatst online: 12:17

alienfruit

the alien you never expected

Ach ik wacht maar eerst hoeveel hij in Zwitserland gaat kosten. Maar daar komt ie ook pas de 28e. Ik denk dat ik gewoon voor de 16GB ga.
Pagina: 1 ... 21 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden - deel 2
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 9

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.