Ik vond het wel mooi werk!,,, en als je er 1 kan verkopen voor 170 bovenop de verkoop prijs. zodat ik zelf nog maar 460 betaal doe ik het graag nog een keer!.... #iphone4sMr_Size schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:42:
[...]
Sorry, maar dergelijke taferelen had je toch kunnen verwachten?
Het gaat altijd fout met grote menigten in te kleine ruimtes, er lopen nou eenmaal zat idioten rond. Nog een wonder dat er geen echte ongelukken zijn gebeurd als ik jouw verhaal zo lees. Dan hadden we een nieuw 'Duits' drama gehad, net als bij dat festival 2 jaar geleden..
Goede keuze dus dat ik niet gegaan benBenny schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:34:
Net terug uit Oberhausen, wat een chaos was het, echt niet normaal. 1x en nooit meer voor mij. Betaal liever 100 euro meer via eBay ofzo.
<knip verhaal>
Elect a clown, expect a circus.
Dan moet je gewoon ff 20 4S telefoons scoren en naar Rusland gaan leveren daar momenteel 1500$ op 
(ok Visum is beetje lastig maar he dat is op te lossen)
(ok Visum is beetje lastig maar he dat is op te lossen)
Tot op een zekere hoogte had ik het ook wel verwacht maar niet zo extreem als dit.. Mensen krijgen echt oogkleppen op en gaan in een alles of niets modus voor die iPhone.. duwen, trekken voordringen, alles leek geoorloofd. Maar zoals ik zei, het had allemaal voorkomen kunnen worden als ze het goed hadden voorbereid de avond van tevoren al.Mr_Size schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:42:
[...]
Het gaat altijd fout met grote menigten in te kleine ruimtes, er lopen nou eenmaal zat idioten rond. Nog een wonder dat er geen echte ongelukken zijn gebeurd als ik jouw verhaal zo lees. Dan hadden we een nieuw 'Duits' drama gehad, net als bij dat festival 2 jaar geleden..
Maja dan reken je reiskosten etc mee? =oAnoniem: 359213 schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:45:
[...]
Ik vond het wel mooi werk!,,, en als je er 1 kan verkopen voor 170 bovenop de verkoop prijs. zodat ik zelf nog maar 460 betaal doe ik het graag nog een keer!.... #iphone4s
5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI
Zo, dan ben ik blij dat ik bij de eerste groep van 50 man hoorde die naar binnen mochten. Dat was ook even heel hard duwen en trekken maar er kwam niet zo'n stormvloed zoals de tweede keer. Lekker warm gestaan terwijl we moesten kijken hoe de Apple Store medewerkers met hun laatste voorbereidingen bezig waren. Constant juichen en klappen, daar hadden we op een gegeven moment wel genoeg vanBenny schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:34:
Net terug uit Oberhausen, wat een chaos was het, echt niet normaal. 1x en nooit meer voor mij. Betaal liever 100 euro meer via eBay ofzo.
[...]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Net mijn 16maanden oude iPhone 4 16GB verkocht voor €400,-Anoniem: 91397 schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:57:
Ik ben benieuwd of de Iphone 4 nu in prijs gaat droppen.
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Anoniem: 359213
Er reed iemand mee en die betaalde 20 euro benzine,,, 350 km red ik er wel mee//// Prima geregeld
Borderlinx is echt top dit jaar. Vorig jaar veel vertraging, maar hebben de iPhone nu al binnen, gelokaliseerd, en in mijn suite gezet. Heb hem betaald dus hoop dat ze hem vandaag nog verzenden.
Anoniem: 91397
Kortom nog 6? maanden garantie en dan dok je daar 400 euro voor.. Ik hoop op prijzen rond de 250-300.knny schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:58:
[...]
Net mijn 16maanden oude iPhone 4 16GB verkocht voor €400,-
Ik had m'n 3G laatst nog verkocht voor 150 euro. Die iPhone 4 is echt wel veel meer waard hoorAnoniem: 91397 schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:09:
[...]
Kortom nog 6? maanden garantie en dan dok je daar 400 euro voor.. Ik hoop op prijzen rond de 250-300.
🌞🍃
Anoniem: 91397
Ligt eraan: Als iedereen zijn iphone 4 gaat aanbieden en er is meer aanbod dan vraag, who knows.Datafeest schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:10:
[...]
Ik had m'n 3G laatst nog verkocht voor 150 euro. Die iPhone 4 is echt wel veel meer waard hoor
En aangezien er steeds meer iPhones in omloop zijn; in het begin was het een select groepje dat een iPhone had, nu lopen opgroeiende schoolkinderen er al mee rond.
Er is natuurlijk nog wel heel veel vraag maar, maar het gat aanbod/vraag wordt hoe dan ook kleiner wat uiteindelijk in de prijs merkbaar zal worden.
Er is natuurlijk nog wel heel veel vraag maar, maar het gat aanbod/vraag wordt hoe dan ook kleiner wat uiteindelijk in de prijs merkbaar zal worden.
Heb je er nog vrij lang over gedaan. Rick en ik hebben ongeveer 6.5 uur in de rij gestaan. Duurde inderdaad wel erg lang, ook voordat ze nou eens eindelijk kaartjes uitdeelden buiten. Tot op dat moment hadden we gewoon geen idee of er wel genoeg iPhones waren. Verder weinig vervelende dingen meegemaakt. Alleen 2 kereltjes die eventjes bij een vriendinnetje kwamen staan, verder niks.Benny schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:48:
[...]
Tot op een zekere hoogte had ik het ook wel verwacht maar niet zo extreem als dit.. Mensen krijgen echt oogkleppen op en gaan in een alles of niets modus voor die iPhone.. duwen, trekken voordringen, alles leek geoorloofd. Maar zoals ik zei, het had allemaal voorkomen kunnen worden als ze het goed hadden voorbereid de avond van tevoren al.
Onze Genius was wel vrij rap, behalve dan dat ik vijfentachtig verschillende bankpassen moest gebruiken. Maar anders waren we binnen 5 minuten weer buiten geweest. Of ik het nog een keer doe? Denk het niet
De terugrit was overigens wel lekker. Wat is het toch heerlijk om 200+ te rijden zonder je zorgen te hoeven maken, behalve dan dat die BMW 750i godverredomme uitloopt boven de 200km/h
[ Voor 13% gewijzigd door Marc Rademaker op 14-10-2011 16:25 ]
Ah.... Hier nog niets in mijn suite. Terwijl Borderlinx het ding volgens UPS al wel ontvangen had.--Christiaan-- schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:08:
Borderlinx is echt top dit jaar. Vorig jaar veel vertraging, maar hebben de iPhone nu al binnen, gelokaliseerd, en in mijn suite gezet. Heb hem betaald dus hoop dat ze hem vandaag nog verzenden.
Edit: Als je het over d'n duvel hebt.... Ze hebben het binnen! Nu gas erop!
Edit 2: Hmmmm, de mail gehad, echter geen goods in mijn suite. Vreemd.
[ Voor 14% gewijzigd door Upke dupke op 14-10-2011 16:30 ]
Ga komende week naar londen iemand die weet wat de beschikbaarheid daar is dat ik gewoon naar de apple store kan gaan en het toestel aanschaffen?
Is er nog iemand die contact heeft opgenomen met de Apple Store in Oberhausen? En die kan vertellen of ze vandaag nog Iphones 4s hebben? En of ze die morgen weer binnenkrijgen?
Zilveren BMW ? Zo ja, dan reden jullie volgens mij achter mij laatste stukje op de heenweg. Hoe laat waren jullie daar ?Marc Rademaker schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:22:
[...]
Heb je er nog vrij lang over gedaan. Rick en ik hebben ongeveer 6.5 uur in de rij gestaan. Duurde inderdaad wel erg lang, ook voordat ze nou eens eindelijk kaartjes uitdeelden buiten. Tot op dat moment hadden we gewoon geen idee of er wel genoeg iPhones waren. Verder weinig vervelende dingen meegemaakt. Alleen 2 kereltjes die eventjes bij een vriendinnetje kwamen staan, verder niks.
Onze Genius was wel vrij rap, behalve dan dat ik vijfentachtig verschillende bankpassen moest gebruiken. Maar anders waren we binnen 5 minuten weer buiten geweest. Of ik het nog een keer doe? Denk het nietHet was voor mij een werkdag, maar voor mezelf was ik er nooit heen gegaan...
De terugrit was overigens wel lekker. Wat is het toch heerlijk om 200+ te rijden zonder je zorgen te hoeven maken, behalve dan dat die BMW 750i godverredomme uitloopt boven de 200km/h
Zilveren BMW 3-serie meldt 
Waren er volgens mij rond 04:00
[ Voor 36% gewijzigd door fsfikke op 14-10-2011 16:55 ]
Ah dan was jij datfsfikke schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:55:
Zilveren BMW 3-serie meldt
[ Voor 9% gewijzigd door Benny op 14-10-2011 16:57 ]
Apple had gewoon gisteravond al dranghekken moeten neerzetten en dan vanaf een uur of 4 beveiliging erbij.Mr_Size schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:42:
[...]
Dan had je misschien wel mafkezen gehad, maar sociale controle is wel aardig bij zulk soort dingen en als je al vanaf het begin in een rij staat weet je achter en voor wie je staat....
En ze hadden veel vaker en duidelijker moeten omroepen dat er genoeg iPhones waren voor iedereen (dat zeiden ze wel, maar niet echt duidelijk, pak een megafoon ofzo).
Dit.matthijst schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 17:01:
[...]
Apple had gewoon gisteravond al dranghekken moeten neerzetten en dan vanaf een uur of 4 beveiliging erbij.
Dan had je misschien wel mafkezen gehad, maar sociale controle is wel aardig bij zulk soort dingen en als je al vanaf het begin in een rij staat weet je achter en voor wie je staat....
En ze hadden veel vaker en duidelijker moeten omroepen dat er genoeg iPhones waren voor iedereen (dat zeiden ze wel, maar niet echt duidelijk, pak een megafoon ofzo).
Haha nee, we waren op de brommertBenny schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:53:
[...]
Zilveren BMW ? Zo ja, dan reden jullie volgens mij achter mij laatste stukje op de heenweg. Hoe laat waren jullie daar ?
Overigens probeer ik dat kreng te activeren, maar je hebt een sim nodig blijkbaar. En ik heb nog geen microsim...
@Tripplezimmie, geen iPhones meer, alle kaarten waren uitgedeeld en de rij was een heel eind weg toen wij weggingen. Hele kleine kans dat ze er nog hebben, ze moeten ze sowieso vasthouden tot 20.00, dan verloopt de reservering van de kaartjes.
Half negen staat op het bonnetjeBenny schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:56:
[...]
Ah dan was jij datHoe lang hebben jullie moeten wachten ?
(slecht) filmpje van de drukte
YouTube: iPhone 4S Launch Oberhausen
Had ik ook. En of het toeval was of niet, ik opende het ff in een andere browser, en plots stonden ze erin. Misschien cache?Upke dupke schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:25:
[...]
Ah.... Hier nog niets in mijn suite. Terwijl Borderlinx het ding volgens UPS al wel ontvangen had.
Edit: Als je het over d'n duvel hebt.... Ze hebben het binnen! Nu gas erop!
Edit 2: Hmmmm, de mail gehad, echter geen goods in mijn suite. Vreemd.
Ik heb ze nu ook gelijk betaald, even afwachten wanneer ze het gaan versturen. Het is in ieder geval beter als bij de iphone 4, toen moest ik 4 dagen wachten voordat ie überhaupt in de suite verscheen.
Iemand die dit bericht kan confirmeren, heb de apple store proberen bellen maar kreeg niemand aan de lijn.matthijst schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:32:
Oberhausen.
Net gebeld naar de apple store in Centro Oberhausen maar zij adviseren zaterdag pas langs te komen ze hebben er maar heel weinig op voorraad, en ze krijgen zaterdag ochtend pas weer nieuwe binnen. Hij mocht en wou het niet vertellen de Duitser!!
Idd ik heb ook gebeld kleine levering en zaterdag nieuwe levering met meer iPhones zonder rij zei de beste man
Misschien dat iemand hier nog ff kan bellen? Had pas geprobeerd te vragen over voorraad, maar mijn Duits is matig, dus die vraag beantwoordde hij met "je kan de iPhone 4 tot donderdag kopen"![]()
004920830588000
Dat moet dan ook wel een van de laatste toestellen geweest zijn. Volgens twitter waren ze rond 11 uur uitverkocht.
Dan hadden ze er blijkbaar ook wel aardig wat.
wtf ? waarom zouden ze iPhones met een lock verkopen ?knny schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 12:21:
Let op met de iPhone 4S uit Oberhausen.
Als op de kassabon geen IMEI nt geregistreerd staat is het toestel gelocked. Dit kan Apple eenvoudig in de shop aanpassen maar let hierop bij aanschaf!!
Had namelijk zelf een 32 gb die locked was eerst...

Weet niet of het op de scan te zien is, maar bij 1 van mijn 2 gekochte iPhones staat geen IMEI..
Kom er net achter dat dit de iPhone is die ik aan een mede-tweaker (ruyckske) heb verkocht. (vanmiddag op de post gedaan)
Om wat voor lock gaat het ? Toch geen simlock ? En deze lock moet toch simpel te verwijderen zijn door Apple als de koper (ruyckske) even contact met ze opneemt?
[ Voor 6% gewijzigd door Benny op 14-10-2011 18:25 ]
Vandaag zei iemand in dit topic dat ze niet weten wanneer er een nieuwe levering komt. En duidelijk is dat de levering van vandaag in ieder geval niet gering was hoor, dus dat klopt al nietbrodinski schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 17:38:
[...]
Iemand die dit bericht kan confirmeren, heb de apple store proberen bellen maar kreeg niemand aan de lijn.

🌞🍃
Anoniem: 425909
Wel of geen IMEI code op de bon zegt niets. Hier een 4S zonder IMEI code op de bon, prima werkend met NL simkaarten. Fabeltje dus weer eens.Benny schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 18:18:
[...]
wtf ? waarom zouden ze iPhones met een lock verkopen ?
[afbeelding]
Weet niet of het op de scan te zien is, maar bij 1 van mijn 2 gekochte iPhones staat geen IMEI..
Kom er net achter dat dit de iPhone is die ik aan een mede-tweaker (ruyckske) heb verkocht. (vanmiddag op de post gedaan)
Om wat voor lock gaat het ? Toch geen simlock ? En deze lock moet toch simpel te verwijderen zijn door Apple als de koper (ruyckske) even contact met ze opneemt?
Bedankt voor je reactie, niks aan 't handje dusAnoniem: 425909 schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 18:55:
[...]
Wel of geen IMEI code op de bon zegt niets. Hier een 4S zonder IMEI code op de bon, prima werkend met NL simkaarten. Fabeltje dus weer eens.
Hier in de VS langs wat Apple store's geweest maar ze willen echt niet verkopen.
Ze hebben een voorraad waar ze vroeger alleen maar van Konden dromen maar toch gaan die zelfde toestellen in November pas de losse verkoop in.
Nergens echt een lange rij trouwens, ik heb uitgeslapen en ben toen ff gaan kijken, iedereen lijkt wel voorzien inmiddels.
Ze hebben een voorraad waar ze vroeger alleen maar van Konden dromen maar toch gaan die zelfde toestellen in November pas de losse verkoop in.
Nergens echt een lange rij trouwens, ik heb uitgeslapen en ben toen ff gaan kijken, iedereen lijkt wel voorzien inmiddels.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Idd. Volgens mij kreeg je alleen een bon met IMEI nr als je contant betaalde. Heb er nog een op de creditcard gekocht en dat was gewoon een normaal pin bonnetje.Benny schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 18:58:
[...]
Bedankt voor je reactie, niks aan 't handje dus
Op het forum van iphoneclub wordt er voor een 16GB over de 900 euro gevraagd. Echt bizar, niemand met meer dan 1 hersencel gaat dat er toch voor betalen?
Er zijn altijd mensen die dat betalen. Ik zelf wil er ook een maar dat gaat me te ver.Slasher schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 20:20:
Op het forum van iphoneclub wordt er voor een 16GB over de 900 euro gevraagd. Echt bizar, niemand met meer dan 1 hersencel gaat dat er toch voor betalen?
En over 2 weken is je telefoon dan 300 minder waard vanwege de release in NL nee dank je
Is er kans al ik morgen om 9:00 uur bij CentreO sta dat ik dan slaag voor een witte iPhone 4S (32GB)? Of is het totaal uitverkocht ofzo?
Ik heb ze gebeld. Ze weten het zelf simpelweg niet. Of ze willen het niet zeggen natuurlijkDannyBevers schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 20:28:
Is er kans al ik morgen om 9:00 uur bij CentreO sta dat ik dan slaag voor een witte iPhone 4S (32GB)? Of is het totaal uitverkocht ofzo?
🌞🍃
Ik wil ook graag morgen naar CentreO. Maar wil het mij niet riskeren om met lege handen terug te keren. De stock van vandaag is zo goed als uitverkocht. Iemand zei dat er mogelijk een nieuwe lading ging toekomen morgen ochtend maar is nog niet bevestigd.DannyBevers schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 20:28:
Er zijn altijd mensen die de hoofdprijs betalen, en nog best veel ook vergis je niet!Slasher schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 20:25:
En over 2 weken is je telefoon dan 300 minder waard vanwege de release in NL nee dank je
Ik heb met de iPhone 4 release ook nog een iphone 4 voor 1000 euro verkocht terwijl ik hem zelf voor 650 of zo had...
Als je tijdens release voor de deur staat dan heb je hem ja. Maar er zijn zat mensen die daar geen zin/tijd/benul van hebben en hem later proberen te kopen en dan is hij uitverkocht en sta je op de wachtrij. Veel mensen zijn ongeduldig en willen hem dan asap hebben en kopen hem op via iphoneforum/marktplaats of whatever en betalen gewoon de hoofdprijs.
Waarom denk je dat er mensen in dit topic zitten die er 2-10 kopen?
Ik was vanmiddag even bij een BelCompagnie binnengelopen maar die weten ook niet wanneer ze 'm in de verkoop krijgen.Haakontje schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 18:46:
Ben benieuwd wanneer die shipments bij de Media Markten hier in Nederland binnen gaan komen
Hopelijk is 'ie gewoon te pre-ordenen op de apple.nl website.
Heb je 'm dan de 28e binnen, of wordt 'ie de 28e verzonden? Iemand idee?
Volgens mijn informatie is hij niet te pre-orderen, anders had dat wel op de site gestaan denk ik. Dus je kan hem vanaf de 28e bestellen vanaf de site.Cheesy schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 20:54:
[...]
Ik was vanmiddag even bij een BelCompagnie binnengelopen maar die weten ook niet wanneer ze 'm in de verkoop krijgen.
Hopelijk is 'ie gewoon te pre-ordenen op de apple.nl website.
waarschijnlijk alle2 niet.Cheesy schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 20:54:
[...]
bron? =o
Niemand een iPhone 4S 64GB zwart in de aanbieding?
"aanbieding" op iPhoneclub.nl forum staat geloof ik nu een bod van 950 euro...diotav schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 21:38:
Niemand een iPhone 4S 64GB zwart in de aanbieding?
Je moet het maar waard vinden

Edit > de 16GB gaat voor rond de 900 euro dus dan is 950 voor 64GB niet zo veel
[ Voor 12% gewijzigd door sbmuc op 14-10-2011 21:44 ]
Waarom niet? Heb je een bron? Dit is de eerste iPhone die direct vanaf de launch daar besteld kan worden. De iPhone 4 was eerst exclusief voor T-Mobile en kon pas later bij meerdere aanbieders en los besteld worden naar mijn weten.
[ Voor 35% gewijzigd door Slasher op 14-10-2011 22:14 ]
Incorrect. De kaartjes, die garant stonden voor een iPhone, waren rond 11 uur op. Ze zijn gewoon de rij afgegaan totdat ze op waren/niemand er meer een wilde. De rij was om 14.00 nog niet helemaal weg. Ik gok dat ze tot 15.00 nog wel bezig zijn geweest met iPones verkopen. En er zijn ook Duitsers geweest die het bonnetje mee hebben genomen en om 19.00 weer terug zouden komen.brodinski schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 17:57:
[...]
Dat moet dan ook wel een van de laatste toestellen geweest zijn. Volgens twitter waren ze rond 11 uur uitverkocht.
Is in al de laatste grote iOS launches zo geweest.
IPhone4 wit kon pas besteld worden op de release date.
iPad2 zelfde verhaal.
iPad zelfs pas maanden later.
Ik zou niet rekenen op een toestel 28oktober als je besteld via de site.
Zou behoorlijk vreemd zijn, aangezien hij voor de rest volgensmij nergens simlockvrij te krijgen is op 28okt?Donstil schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 23:03:
[...]
Is in al de laatste grote iOS launches zo geweest.
IPhone4 wit kon pas besteld worden op de release date.
iPad2 zelfde verhaal.
iPad zelfs pas maanden later.
De iPhone4 wit was toen bij diverse shops gewoon te krijgen, mijn zusje heeft er toen een bij de mediamarkt gekocht.BlackR schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 23:10:
[...]
Zou behoorlijk vreemd zijn, aangezien hij voor de rest volgensmij nergens simlockvrij te krijgen is op 28okt?
I see, dat wordt 28 okt ff langs de media markt =pDonstil schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 23:17:
[...]
De iPhone4 wit was toen bij diverse shops gewoon te krijgen, mijn zusje heeft er toen een bij de mediamarkt gekocht.
Ja ik wil ook niet met lege handen terugkomen maar opzich kan ik het wel hebben maarja. Ik moet wel zeker zijn als ik het wil dan ga ik nog met een doelbrodinski schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 20:34:
[...]
Ik wil ook graag morgen naar CentreO. Maar wil het mij niet riskeren om met lege handen terug te keren. De stock van vandaag is zo goed als uitverkocht. Iemand zei dat er mogelijk een nieuwe lading ging toekomen morgen ochtend maar is nog niet bevestigd.

Ik heb een iPhone 4S 64GB (zwart) van eBay getrokken voor € 1000. Kan niet wachten!
Vind je dat niet een beetje veel voor een telefoondiotav schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 02:35:
Ik heb een iPhone 4S 64GB (zwart) van eBay getrokken voor € 1000. Kan niet wachten!

Anoniem: 172410
Sinds wanneer heeft rede bij dit soort verhalen zijn intrede gedaan? Volgens mij valt 's ochtends in de kou gaan staan, zij het in mindere mate, in dezelfde catagorie.Slasher schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 20:25:
Ik moet zeggen dat ik in plaats van afkerig steeds geïnteresseerder raak in dit fenomeen. Het kan op een dag een goede boterham opleveren

@bobsquad .. absoluut. Maar voor € 300 heb ik geen iPhone 4S.
Vroeger betaalde ik een stuk meer en dan had ik een Nokia die de helft kon.bobsqaud schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 02:52:
[...]
Vind je dat niet een beetje veel voor een telefoon
1000,- voor een 64gb is een mooie prijs.
(ik verkocht vorrigjaar een Franse iphone4 16gb op release voor €950, gewoon omdat het kon)
Trouwens weet iemand hier of ze in Duitsland aan reserveringen doen? Ik vlieg morgen weer terug Nasr Nederland maar ben TM dinsdag nog vrij.
Eigenlijk dus wel leuk om er daar een op te pikken alleen ik moet wel 2 uur rijden dus zou hem graag appart gelegen zien worden.
Eigenlijk dus wel leuk om er daar een op te pikken alleen ik moet wel 2 uur rijden dus zou hem graag appart gelegen zien worden.
Waarom zou ik daar over liegen? Ik had toch echt een vriend van me die "toevallig" even zijn iPhone wilde testen en hij gaf een lock aan. Het waren er meerdere zeiden de medewerkers, maar het zal vast te maken hebben gehad met al die activaties op de Apple server tijdens de verkoop. Heb mijn toestellen ook laten checken voor de zekerheid en ze waren aangemeld met IMEI.Anoniem: 425909 schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 18:55:
[...]
Wel of geen IMEI code op de bon zegt niets. Hier een 4S zonder IMEI code op de bon, prima werkend met NL simkaarten. Fabeltje dus weer eens.
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Ik neem aan dat vanaf de 28e de 4S'en gewoon bij alle provider shops te koop zijn, daarmee bedoel ik dus de officiële Telfort, Hi, Vodafone, T-Mobile en KPN-shops. Dat is in dit geval ook in de rest van de wereld gebeurd, met als uitzondering dat de 4S natuurlijk ook bij de Apple Stores te krijgen is, maar aangezien wij hier in Nederland op dit moment nog geen geopende Apple Store hebben, neem ik aan dat alleen de providers de 4S een tijdlang mogen verkopen.
Anoniem: 26121
Ik vraag me af hoe het staat met de voorraad iPhone 4S'en bij de Apple Store in Oberhausen. Kan er iemand hier iets zinnigs over zeggen?
Waarschijnlijk kan alleen de Store zelf dat, ik ben ook wel benieuwd of ze reserveringen hanteren (des noods voor de zelfde dag).Anoniem: 26121 schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 09:14:
Ik vraag me af hoe het staat met de voorraad iPhone 4S'en bij de Apple Store in Oberhausen. Kan er iemand hier iets zinnigs over zeggen?
Hier in de VS is de schaarste trouwens ver te zoeken, ondanks dat Apple beweert uit verkocht te zijn liggen ze in de store's die ik bezocht heb gewoon met stapels te wachten op een nieuw baasje.
KPN Of T-Mobile shops die hem los gaan verkopen? Ik zie het niet echt gebeuren.Haakontje schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 09:13:
Ik neem aan dat vanaf de 28e de 4S'en gewoon bij alle provider shops te koop zijn, daarmee bedoel ik dus de officiële Telfort, Hi, Vodafone, T-Mobile en KPN-shops. Dat is in dit geval ook in de rest van de wereld gebeurd, met als uitzondering dat de 4S natuurlijk ook bij de Apple Stores te krijgen is, maar aangezien wij hier in Nederland op dit moment nog geen geopende Apple Store hebben, neem ik aan dat alleen de providers de 4S een tijdlang mogen verkopen.
edit: Althans niet voor de Apple prijs.
Ben ik ook nog wel benieuwd naar, anders ff uurtje op en neer rijdenAnoniem: 26121 schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 09:14:
We hebben in Nederland dan wel geen Apple Stores, maar wel Apple Premium Resellers die zich zo voordoen. Ik ga er vanuit dat zij als eerste telefoons uitgeleverd krijgen. Een extra abonnement afsluiten voor de 4S wordt een no-go natuurlijk.woutertje6 schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 09:48:
[...]
Ben ik ook nog wel benieuwd naar, anders ff uurtje op en neer rijdenIk denk dat de enige optie is ff bellen
Ik heb gisteren 6,5 uur in de rij gestaan voor een iPhone (64GB/Wit) en op de balie hadden ze gewoon een aantal doosjes staan, of dat de volledige voorraad is weet ik niet. Ik denk dat bellen inderdaad de enige oplossing is.woutertje6 schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 09:48:
[...]
Ben ik ook nog wel benieuwd naar, anders ff uurtje op en neer rijdenIk denk dat de enige optie is ff bellen
Anoniem: 409686
Vorige week besteld in de UK via collega: 4S is onderweg naar zijn adres. Ik hoop hem eind volgende week binnen te hebben
Voor hoeveel heb je hem met verzendkosten als ik vragen mag? Ik wil dat namelijk ook doen maar wou kijken of het prijs in gedachte hetzelfde is als die van jouAnoniem: 409686 schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 11:09:
Vorige week besteld in de UK via collega: 4S is onderweg naar zijn adres. Ik hoop hem eind volgende week binnen te hebben
Via Borderlinx kostte het verzenden me 35 euro. Via collega's zal het nog wel goedkoper zijn.Caneezy schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 11:11:
[...]
Voor hoeveel heb je hem met verzendkosten als ik vragen mag? Ik wil dat namelijk ook doen maar wou kijken of het prijs in gedachte hetzelfde is als die van jou
Waar ik nog wel benieuwd naar ben: als je telefonisch (dus niet via de website) bij Apple zelf producten bestelt, dan kun je vaak om korting vragen. Zo heb ik mijn MacBook Pro voor 300 euro minder gekregen, enkel en alleen door te vragen of ze me korting konden geven. Zou dit met de iPhone ook zo gaan werken?
Ik denk het niet. iPhones zijn (zeker de eerste weken) niet aan te slepen, dus ze gaan ze echt niet voor minder verkopen dan dat ze op de website staan..posttoast schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 11:55:
Waar ik nog wel benieuwd naar ben: als je telefonisch (dus niet via de website) bij Apple zelf producten bestelt, dan kun je vaak om korting vragen. Zo heb ik mijn MacBook Pro voor 300 euro minder gekregen, enkel en alleen door te vragen of ze me korting konden geven. Zou dit met de iPhone ook zo gaan werken?
Daarnaast wordt er bv. ook geen educatie korting op iPhones gegeven.
Maar je kunt het altijd proberen.
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Tweakers,
Gister ook naar Oberhausen geweest met een goede vriend van me
. We kwamen aan om circa 5:45, de eerste schatting was dat er circa 300 mensen voor ons stonden, later bleek dit veel meer te zijn. Het was donker en koud, gelukkig waren we goed beschermd met een stevige jas en een sjaal. Circa om 7uur begon het drukker te worden, de rij achter ons was zo lang dat we het einde niet meer konden zien. Ik schat dat zo'n 600 mensen voor ons stonden en zeker 1500 achter ons. Hierdoor zeer tevreden met ons besluit om toch maar rond 6uur al aanwezig te zijn... Er stonden 2 duitsers voor ons in de rij en 1 nederlander achter ons. Zeer gezellig en we hebben de hele 6,5uur uitmuntend gepraat over alles. Ik kwam wel voor een iPhone, maar ook rekening gehouden met de handel. Alle iPhone's kon ik zo kwijt aan mijn buurman/vrienden, maar die hadden het er niet voor over om zolang te wachten... Het wachten buiten duurde zeer lang, maar zodra we binnen waren was het stukken beter. We hebben circa 4uur buiten gewacht en zo'n 2uur binnen? Overal waar je zag enthousiaste mensen over de iPhone4s... Erg leuk! En na 6,5uur wachten was het eindelijk zo ver. We werden ontvangen door een Apple medewerker die netjes ons een hand gaf en keurig ons helpte met onze wensen. Nog ook persoonlijk gesproken over de afhandeling van de dag en de drukte; conclusie, Apple medewerker had ook zéér veel mensen ontmoet die niet zo prettig waren. Keurig werden onze iPhone's afgerekend met een iPod Touch die gekoppeld was draadloos aan het afrekensysteem en aan de kassalade. Ik kon circa 4 iPhone's bemachtigen via de hulp van vrienden die wij in de rij hadden ontmoet.
Ik stap naar buiten enthousiast en er komt een Nederlander op me af... 'Hey, heb jij meer dan 1 iPhone? Ik koop hem! € 700,00,-' Mijn reactie was gelijk 'Dat is een goed bod, voor € 750,00,- hebben we een deal' Na een heftige discussie wou hij mijn iPhone's wel kopen voor € 725,00,- per stuk, dat houdt in dat ik per iPhone een winst van € 95,00,- heb, een totaal van € 380,00. Een erg lekker uurtarief tegen 6,5uur wachten... Laten we zeggen plus 2uur reistijd, dus 8,5uur; de benzine zijn op de kosten van de baas.
3 iPhone's aan de desbetreffende meneer verkocht, 1 iPhone bewaard voor mijn lieve vader.
€ 285,00,- winst, en een vader die aankomende Maandag iedereen jaloers maakt met zijn iPhone 4s.
Het was een erg leuke trip, zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt voor alle gezelligheid!
Gister ook naar Oberhausen geweest met een goede vriend van me
Ik stap naar buiten enthousiast en er komt een Nederlander op me af... 'Hey, heb jij meer dan 1 iPhone? Ik koop hem! € 700,00,-' Mijn reactie was gelijk 'Dat is een goed bod, voor € 750,00,- hebben we een deal' Na een heftige discussie wou hij mijn iPhone's wel kopen voor € 725,00,- per stuk, dat houdt in dat ik per iPhone een winst van € 95,00,- heb, een totaal van € 380,00. Een erg lekker uurtarief tegen 6,5uur wachten... Laten we zeggen plus 2uur reistijd, dus 8,5uur; de benzine zijn op de kosten van de baas.
3 iPhone's aan de desbetreffende meneer verkocht, 1 iPhone bewaard voor mijn lieve vader.
€ 285,00,- winst, en een vader die aankomende Maandag iedereen jaloers maakt met zijn iPhone 4s.
Het was een erg leuke trip, zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt voor alle gezelligheid!
[ Voor 3% gewijzigd door ThinClientQ op 15-10-2011 12:06 . Reden: aanpassingen ]
Fijn dat je het zo leuk hebt gehad maar ik heb dus echt een hekel aan dit soort praktijken. Er stonden achter ons mensen die misschien een half uur later dan ons aankwamen (wij waren er om 6:30) en die konden dus allemaal weer fijn naar huis (na 4,5 uur wachten!) omdat er geen toestellen meer waren door mensen zoals jij.ThinClientQ schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 12:03:
Tweakers,
Gister ook naar Oberhausen geweest met een goede vriend van me. We kwamen aan om circa 5:45, de eerste schatting was dat er circa 300 mensen voor ons stonden, later bleek dit veel meer te zijn. Het was donker en koud, gelukkig waren we goed bescherm met een stevige jas en een sjaal. Circa om 7uur begon het drukker te worden, de rij achter ons was zo lang dat we het einde niet meer konden zien. Ik schat dat zo'n 600 mensen voor ons stonden en zeker 1500 achter ons. Hierdoor zeer tevreden met ons besluit om toch maar rond 6uur al aanwezig te zijn... Er stonden 2 duitsers voor ons in de rij en 1 nederlander achter ons. Zeer gezellig en we hebben de hele 6,5uur uitmuntend gepraat over alles. Ik kwam wel voor een iPhone, maar ook rekening gehouden met de handel. Alle iPhone's kon ik zo kwijt aan mijn buurman/vrienden, maar die hadden het er niet voor over om zolang te wachten... Het wachten buiten duurde zeer lang, maar zodra we binnen waren was het stukken beter. We hebben circa 4uur buiten gewacht en zo'n 2uur binnen? Overal waar je zag enthousiaste mensen over de iPhone4s... Erg leuk! En na 6,5uur wachten was het eindelijk zo ver. We werden ontvangen door een Apple medewerker die netjes ons een hand gaf en keurig ons helpte met onze wensen. Nog ook persoonlijk gesproken over de afhandeling van de dag en de drukte; conclusie, Apple medewerker had ook zéér veel mensen ontmoet die niet zo prettig waren. Keurig werden onze iPhone's afgerekend met een iPod Touch die gekoppeld was draadloos aan het afrekensysteem en aan de kassalade. Ik kon circa 4 iPhone's bemachtigen via de hulp van vrienden die wij in de rij hadden ontmoet.
3 iPhone's aan de desbetreffende meneer verkocht, 1 iPhone bewaard voor mijn lieve vader.![]()
€ 285,00,- winst, en een vader die aankomende Maandag iedereen jaloers maakt met zijn iPhone 4s.![]()
Ik persoonlijk heb nog een toestel meegenomen voor een medetweaker, een 16Gb, daar heeft hij 629,- voor betaald en geen cent meer (net als ik).
Wat ik me afvroeg... als ik iemand een iphone4s mee laat nemen uit Amerika welke versie moet ik dan hebben?
Verizon, At&t of Sprint?
Of maakt dit eigenlijk niet uit?
Verizon, At&t of Sprint?
Hoe is dat zijn probleem? Hij is eerder gaan wachten, dan hadden die mensen dat ook maar moeten doen.RvdH schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 12:08:
[...]
Fijn dat je het zo leuk hebt gehad maar ik heb dus echt een hekel aan dit soort praktijken. Er stonden achter ons mensen die misschien een half uur later dan ons aankwamen (wij waren er om 6:30) en die konden dus allemaal weer fijn naar huis (na 4,5 uur wachten!) omdat er geen toestellen meer waren door mensen zoals jij.
Ik persoonlijk heb nog een toestel meegenomen voor een medetweaker, een 16Gb, daar heeft hij 629,- voor betaald en geen cent meer (net als ik).
Daar zijn die mensen die achter jou staan ook niets mee hé. Ik bedoel. Voor hen maakt het niet uit of je nu al dan niet winst uit je toestel haalt dat je extra koopt. Voor hen is het enigste wat telt een Iphone bemachtigen. En of die persoon voor hen er winst of niet uithaalt kan hen geen bal schelen. Dus in dat opzicht vind ik het even onrechtvaardig wat je gedaan hebt dan iemand die er 50 euro uithaalt.RvdH schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 12:08:
[...]
Fijn dat je het zo leuk hebt gehad maar ik heb dus echt een hekel aan dit soort praktijken. Er stonden achter ons mensen die misschien een half uur later dan ons aankwamen (wij waren er om 6:30) en die konden dus allemaal weer fijn naar huis (na 4,5 uur wachten!) omdat er geen toestellen meer waren door mensen zoals jij.
Het komt er hem gewoon op neer dat de mensen die het er voorover hebben om 4 uur in de wachtrij te staan prio krijgen ten opzichte van iemand die tot 9 uur in zijn bed ligt, vind ik toch. En als je dat er niet voorover hebt, dan heeft die man die 4 uur in de kou staat meer recht op een Iphone dan jij.
Naja, laten we niet de heilige spelen
Etiquette mag dus het raam uit, als je maar dokt?--Christiaan-- schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 12:13:
Hoe is dat zijn probleem? Hij is eerder gaan wachten, dan hadden die mensen dat ook maar moeten doen.
Anoniem: 409686
690 euro voor de 32Gb. Verzending gaat via verzekerde bedrijfspost en dus gratisCaneezy schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 11:11:
[...]
Voor hoeveel heb je hem met verzendkosten als ik vragen mag? Ik wil dat namelijk ook doen maar wou kijken of het prijs in gedachte hetzelfde is als die van jou
Mooi gedaan! Even kijken hoe ik dat ga doen. Merci!Anoniem: 409686 schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 12:27:
[...]
690 euro voor de 32Gb. Verzending gaat via verzekerde bedrijfspost en dus gratis
Alle iPhone 4S toestellen zijn gelijk. Hoe het met simlocks zit weet ik niet.cue schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 12:11:
Wat ik me afvroeg... als ik iemand een iphone4s mee laat nemen uit Amerika welke versie moet ik dan hebben?
Verizon, At&t of Sprint?
Pas vanaf november gaat in de VS ook de losse simlockvrije iPhone in de verkoop, op dit moment kan het alleen icm provider.cue schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 12:11:
Verizon, At&t of Sprint?
De prijzen (ex salestax, % verschilt per staat)
iPhone 4S 16 GB – $649 (= € 473)
iPhone 4S 32 GB – $749 (= € 546)
iPhone 4S 64 GB – $849 (= € 619)
De lockvrije iPhone uit de VS zal volgens de berichten niet werken met CDMA maar alleen met GSM. In principe voor Nederlandse sim natuurlijk geen probleem. Collega van mij gaat begin november naar de US, dus als het goed is heb ik straks een 32GB 4S voor nog geen 550 Eurie
Bron
Houd er wel rekening mee dat je boven de importgrens zit met dat bedrag. Officieel moet je je telefoon bij de douane dan dus ook aangeven en alsnog belasting betalen. Je kunt het er natuurlijk op gokken (je bent de eerste niet), maar als je gepakt wordt krijg je volgens mij ook nog een boete.mrnn schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 13:22:
[...]
Pas vanaf november gaat in de VS ook de losse simlockvrije iPhone in de verkoop, op dit moment kan het alleen icm provider.
De prijzen (ex salestax, % verschilt per staat)
iPhone 4S 16 GB – $649 (= € 473)
iPhone 4S 32 GB – $749 (= € 546)
iPhone 4S 64 GB – $849 (= € 619)
De lockvrije iPhone uit de VS zal volgens de berichten niet werken met CDMA maar alleen met GSM. In principe voor Nederlandse sim natuurlijk geen probleem. Collega van mij gaat begin november naar de US, dus als het goed is heb ik straks een 32GB 4S voor nog geen 550 Eurie(+tax)
Bron
Nee klopt de 29eDonstil schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 23:03:
Ik ben een half jaar in Amerika geweest (studie), 2 koffers + carry-on vol met kleren en elektronica mee terug genomen maar gelukkig niet gecontroleerd
Andere studiegenoten waren wel gecontroleerd maar de douane vond het wel prima....
Andere studiegenoten waren wel gecontroleerd maar de douane vond het wel prima....
Klopt inderdaad, had hetzelfde toen ik een iPad meenam uit New York. Maximum bedrag is 430 Europosttoast schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 13:29:
[...]
Houd er wel rekening mee dat je boven de importgrens zit met dat bedrag. Officieel moet je je telefoon bij de douane dan dus ook aangeven en alsnog belasting betalen. Je kunt het er natuurlijk op gokken (je bent de eerste niet), maar als je gepakt wordt krijg je volgens mij ook nog een boete.
Beste kan je hem uitpakken en aankoopbewijs ofwel verstoppen of nog veiliger, de bon per post opsturen naar Nederland. Verpakking daar weggooien en de telefoon meenemen alsof het gewoon je eigen mobiel is. Een koffer vol met iPhones lijkt me dan ook erg risky!
Ben zelf overigens nooit gecontroleerd.
Ach ja, toen mensen in de rij door hadden dat ik er maar 1 hoefde werd meerdere keren gevraagd of ik er niet 1 wilde kopen, "dan krijg je 10 euro extra"
Ben er verder niet aan begonnen....
Had oorspronkelijk met ThinCLientQ afgesproken dat ik er 1 voor hem zou halen, maar was al vroeg wakker dus toen maar eerder die kant opgegaan. Uiteindelijk toch nog goed gekomen, met die 4 iPhones schijnbaar
95 euro extra per iPhone vind ik trouwens nog een vrij normale prijs, al met al ben je al snel een uur of 10-12 onderweg geweest, 's ochtends vroeg je bed uit, erheen rijden...
Als ik weer een keer naar een launch ga neem ik d'r ook maar 1 extra mee denk ik; vraag je d'r 100 euro extra voor, heb je iig benzinegeld en wat extra voor het wachten er weer uit.

Ben er verder niet aan begonnen....
Had oorspronkelijk met ThinCLientQ afgesproken dat ik er 1 voor hem zou halen, maar was al vroeg wakker dus toen maar eerder die kant opgegaan. Uiteindelijk toch nog goed gekomen, met die 4 iPhones schijnbaar
95 euro extra per iPhone vind ik trouwens nog een vrij normale prijs, al met al ben je al snel een uur of 10-12 onderweg geweest, 's ochtends vroeg je bed uit, erheen rijden...
Als ik weer een keer naar een launch ga neem ik d'r ook maar 1 extra mee denk ik; vraag je d'r 100 euro extra voor, heb je iig benzinegeld en wat extra voor het wachten er weer uit.
Anoniem: 172410 schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 12:17:
Etiquette mag dus het raam uit, als je maar dokt.
Dat heb je al een keer gezegd
Zoals ik al zei, etiquette het raam uit, zo lang je maar dokt. Geld is de bepalende factor of gedrag wenselijk is, niet het gedrag zelf.--Christiaan-- schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 15:09:
Dat heb je al een keer gezegd. Maar nee, de etiquette is hier volledig aanwezig. Wie het eerst komt, eerst maalt. En wie dan op tijd is, mag lekker zelf weten wat hij met zijn telefoon doet. Al had hij hem op de grond kapot gestampt, hij heeft daarvoor de hele nacht in de rij gestaan.
En dat is nummertje 3. We snappen wat je bedoelt, de vraag is of jij snapt wat er speelt.
De Iphones 4S, die op Vraag &Aanbod zijn geplaatst, lijken niet zo hard te lopen. Ze zijn in ieder geval niet in no-time verkocht. Persoonlijk had ik verwacht, dat die zo weg zouden zijn. Zelfs met de hogere vraagprijs.
Op marktplaats en iphoneclub gaan ze erg hard. Heb op mn 16gb black al een bod van 900Azqi schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 16:31:
De Iphones 4S, die op Vraag &Aanbod zijn geplaatst, lijken niet zo hard te lopen. Ze zijn in ieder geval niet in no-time verkocht. Persoonlijk had ik verwacht, dat die zo weg zouden zijn. Zelfs met de hogere vraagprijs.
[ Voor 8% gewijzigd door FDMK op 15-10-2011 16:40 ]
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
900.... Over minder als 2 weken is die telefoon bijna 300 minder waard.Rooke schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 16:40:
[...]
Op marktplaats en iphoneclub gaan ze erg hard. Heb op mn 16gb black al een bod van 900Tweakers zijn blijkbaar wat verstandiger. Ik verkoop met deze prijzen mn eigen 4S ook, dan heb ik m over 2 weken voor bijna niets.
Het grappige is, als de mensen die ze aanbieden ze niet kwijtraken vandaag of morgen, ze met de dag "minder waard" worden.
Als je een willekeurig stuk hardware uit de Pricewatch bekijkt lijkt dat wel iets te zijn wat vaker voorkomt:Slasher schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 16:46:
[...]
900.... Over minder als 2 weken is die telefoon bijna 300 minder waard.
Het grappige is, als de mensen die ze aanbieden ze niet kwijtraken vandaag of morgen, ze met de dag "minder waard" worden.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden - deel 2
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 9
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden - deel 2
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 9
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.