[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 24 Laatste
Acties:
  • 167.623 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:23

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Winkel hier in eindhoven verkoopt de iPhone 4S vanaf vandaag voor €799,-

GSM-Eindhoven.nl

Overigens zijn andere telefoon daar echt stukken goedkoper vergeleken met de Pricewatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

jelle.

Product Owner
Ik heb het gisteren allemaal niet meegekregen omdat ik bij een concert stond, maar als ik het goed begrijp is het dus niemand gelukt :P? Zouden ze deze 'actie' nou iedere avond hebben? Want ik hoorde elders weer dat ze pas over een week weer nieuwe levering verwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
jelle. schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 12:36:
Ik heb het gisteren allemaal niet meegekregen omdat ik bij een concert stond, maar als ik het goed begrijp is het dus niemand gelukt :P? Zouden ze deze 'actie' nou iedere avond hebben? Want ik hoorde elders weer dat ze pas over een week weer nieuwe levering verwachten...
offtopic: Lenny Kravitz toevallig? Hij was goed!

En nu weer on topic.. Die shop in Eindhoven verkoopt ze aardig duur vergeleken met het V&A op iphoneclub en hier.

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:37
En niet leverbaar, dus dan kan je net zo goed wachten tot de 28e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Nu online
Op marktplaats komen wel hele rare advertenties voorbij. 325 Euro voor een iphone 4s 16gb tuurlijk joh... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulThai
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-12-2024
Iemand Radar gezien gisteren?

Ging over garantietermijn van Apple. max 1 jaar door Apple. Europees gezien is 2 jaar verplicht op dit soort artikelen. Ging voornamelijk over pc maar Apple schijnt boven deze wet te staan als je de verkopers in de winkel gelooft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Nu online

jelle.

Product Owner
PaulThai schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 13:09:
Iemand Radar gezien gisteren?

Ging over garantietermijn van Apple. max 1 jaar door Apple. Europees gezien is 2 jaar verplicht op dit soort artikelen. Ging voornamelijk over pc maar Apple schijnt boven deze wet te staan als je de verkopers in de winkel gelooft.
Heb het toevallig net teruggekeken en is wel een erg eenzijdig verhaal (maargoed, Apple wilde dan ook niet reageren). Die twee jaar steekt echter wat anders in elkaar dan Radar het doet voorstellen, lees hier (en de verwante artikelen aldaar) maar eens.

Na dat eerste jaar kun je nog wel degelijk 'garantie krijgen', alleen moet je dan duiken in het Europees consumentenrecht en claims en dergelijke. Helemaal netjes is het niet, maar hoe Radar het nu presenteerde klopt eigenlijk ook van geen kanten.

En @Apache4u, inderdaad Lenny Kravitz, was te gek :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-06 20:01
alienfruit schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 10:52:
Ach ik wacht maar eerst hoeveel hij in Zwitserland gaat kosten. Maar daar komt ie ook pas de 28e. Ik denk dat ik gewoon voor de 16GB ga.
Verwacht je dat hij daar goedkoper is dan? daar is volgens mij alles 4x zo duur? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-06 21:30
de euro is ook geen flikker waard tov de zwitsers frank... Dus dat is ook niet handig.

Tenzij je nu een rekening in franken hebt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dubbel

[ Voor 95% gewijzigd door Donstil op 18-10-2011 13:58 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gsm-Eindhoven haalde ik vroeger vaak nokia's, dat was toen echt een keurige winkel met een perfecte afhandeling.

Bij hem thuis ophalen om 23:00 was trouwens ook eens geen probleem.
alienfruit schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 10:39:
Tjonguh duur telefoon die iPhone 4S 64GB 955.271euro :X
Valt wel mee hoor, vroeger kocht ik dit soort bakstenen en die waren nog veel duurder.

Afbeeldingslocatie: http://www.everyjoe.com/cellphone9/files/2007/10/nokia_e90.jpg
Rooke schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 21:21:
[...]

Als je m dan voor 750 kan arresteren heb je maar 60 euro meer betaald en al die vrije uren bespaard. Ik zou het wel weten.
Precies dat bedoel ik, voor 60,- ga ik echt geen dag in een auto zitten om naar een AppleStore te gaan.
Ik heb in mijn leven al genoeg van die dingen van binnen gezien en ze zijn allemaal het zelfde ;)

(ik moet ook verder rijden dus het is absoluut minder dan 60,- bij mij).

Edit: Als je echt wilt mieren : Een vrije dag kost in theorie ook geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Je merkt wel dat mensen die vrijdag naar Oberhausen zijn gegaan en ze nu nog niet kwijtraken, flink met de prijs aan het zakken zijn.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Wel zo verstandig, de 28ste komt steeds dichterbij

Na die datum zullen ze verlies moeten nemen

[ Voor 31% gewijzigd door rinkel op 18-10-2011 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostdz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-02 20:05
Net even gekeken om een 4S 16GB in de UK te bestellen met Borderlinx (totaal ong € 605,-)... maar de estimated delivery date stond op 1 Nov - 8 Nov.. en dan moet ie nog naar NL :S
Dan toch nog maar 10 daagjes geduld bewaren en hopen dat we 28 okt. gelijk om 00:01 op NL apple store kunnen bestellen?! Iemand die al een order in UK heeft geplaatst en die zijn delivery date wil mededelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Niet online
Joostdz schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:05:
Net even gekeken om een 4S 16GB in de UK te bestellen met Borderlinx (totaal ong € 605,-)... maar de estimated delivery date stond op 1 Nov - 8 Nov.. en dan moet ie nog naar NL :S
Dan toch nog maar 10 daagjes geduld bewaren en hopen dat we 28 okt. gelijk om 00:01 op NL apple store kunnen bestellen?! Iemand die al een order in UK heeft geplaatst en die zijn delivery date wil mededelen?
Ik lees op meerdere fora dat mensen de telefoon graag op de apple site willen bestellen de 28e, maar is hier ooit uitspraak over gedaan door Apple dat ze hier in Nederland de 4s ook los gaan verkopen dan? Ik heb zelf de 4 in Engeland gehaald, dus kan me niet herinneren of dit bij de lancering van de 4 het geval was..

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostdz
Apache4u schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:07:
[...]

Ik lees op meerdere fora dat mensen de telefoon graag op de apple site willen bestellen de 28e, maar is hier ooit uitspraak over gedaan door Apple dat ze hier in Nederland de 4s ook los gaan verkopen dan? Ik heb zelf de 4 in Engeland gehaald, dus kan me niet herinneren of dit bij de lancering van de 4 het geval was..
Op de Apple site in NL klik je op Store en vervolgens op iPhone, en vervolgens komt er levensgroot een plaatje van de 4S in beeld met ernaast de tekst 'Verkrijgbaar vanaf 28 oktober'. Dus hoewel Apple het misschien niet heeft bevestigt, wekken ze wel de illusie dat het kan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Niet online
Joostdz schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:11:
[...]

Op de Apple site in NL klik je op Store en vervolgens op iPhone, en vervolgens komt er levensgroot een plaatje van de 4S in beeld met ernaast de tekst 'Verkrijgbaar vanaf 28 oktober'. Dus hoewel Apple het misschien niet heeft bevestigt, wekken ze wel de illusie dat het kan :D
Tja, dat hebben ze de vorige jaren volgens mij ook gedaan en verwezen je vrolijk door naar t-mobile om een contract af te sluiten.

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Apache4u schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:13:
[...]

Tja, dat hebben ze de vorige jaren volgens mij ook gedaan en verwezen je vrolijk door naar t-mobile om een contract af te sluiten.
tsjah toen was de iPhone exclusief voor TM, en dat is nu niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Nu online
Dit is de reactie van icentre (alkmaar) op de vraag of de iphone 4s op de 28ste direct te halen is. (Dus zonder simlock)
Op dit moment is dit nog niet bekend, maar de verwachting is dat de iphone als eerste via providers als t-mobile en kpn beschikbaar zal zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door SL65 op 18-10-2011 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

SL65 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:15:
Dit is de reactie van icentre (alkmaar) op de vraag of de iphone 4s op de 28ste direct te halen is. (Dus zonder simlock)

[...]
Oftewel: ze weten het ook gewoon niet en roepen maar wat.

Via de officiele Apple site is hij echt de 28e wel te verkrijgen hoor :)

[ Voor 22% gewijzigd door Slasher op 18-10-2011 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Nu online
Slasher schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:17:
[...]

Oftewel: ze weten het ook gewoon niet en roepen maar wat.

Via de officiele Apple site is hij echt de 28e wel te verkrijgen hoor :)
Klopt. Ik hoop dat de Media Markt ze op de 28ste gelijk krijgt, want zij hebben meestal grote aantallen. Hoe was dit bij de release van de iphone 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostdz
Bij de release van iPhone 4 was deze volgens mij nog T-mobile only, later kwam Vodafone ermee en nog later werd ie ook simlock vrij verkocht.
Maar nu verwacht ik toch dat de 4S gelijk ook simlock vrij wordt verkocht

[ Voor 21% gewijzigd door Joostdz op 18-10-2011 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

SL65 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:19:
[...]

Klopt. Ik hoop dat de Media Markt ze op de 28ste gelijk krijgt, want zij hebben meestal grote aantallen. Hoe was dit bij de release van de iphone 4?
Het valt mij trouwens tegen dat APR's helemaal van niets weten, en dat 1 1/2 week voor release. In andere landen kon je nu al pre-orderen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Niet online
Slasher schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:24:
[...]

Het valt mij trouwens tegen dat APR's helemaal van niets weten, en dat 1 1/2 week voor release. In andere landen kon je nu al pre-orderen :(
Vandaar mijn eerdere vraag. Ik denk namelijk zelf ook dat ie in eerste instantie alleen via de providers te verkrijgen zal zijn.

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostdz
Apache4u schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:28:
[...]

Vandaar mijn eerdere vraag. Ik denk namelijk zelf ook dat ie in eerste instantie alleen via de providers te verkrijgen zal zijn.
Zou wel een zure tegenvaller zijn.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Als je het zeker wilt wilten moet je anders ff met het telefoonnummer op de Apple site bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostdz
Slasher schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:32:
Als je het zeker wilt wilten moet je anders ff met het telefoonnummer op de Apple site bellen.
Zojuist gedaan, de mevrouw aan de lijn verzekerde me er van dat de 4S vanaf 28 oktober online simlockvrij te verkrijgen zal zijn!! Ze raadde me aan er snel bij te zijn aangezien de verwachting dat ie binnen een paar uur uitverkocht zal zijn.. Uitspraak over de prijs wilde ze niet doen, maar toen ik aangaf dat Duitsland op 629 zat gaf ze aan dat het in NL ook rond die koers zal gaan zijn (geen nieuwe info dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Nu online
Joostdz schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:42:
[...]

Zojuist gedaan, de mevrouw aan de lijn verzekerde me er van dat de 4S vanaf 28 oktober online simlockvrij te verkrijgen zal zijn!! Ze raadde me aan er snel bij te zijn aangezien de verwachting dat ie binnen een paar uur uitverkocht zal zijn.. Uitspraak over de prijs wilde ze niet doen, maar toen ik aangaf dat Duitsland op 629 zat gaf ze aan dat het in NL ook rond die koers zal gaan zijn (geen nieuwe info dus).
Lijkt mij toch vrij logisch dat de iphone binnen de EU dezelfde prijs krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Niet online
[...]

Mooi! Dat wordt even opblijven :-). Dank voor het informeren!

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

[...]

Top :)
Apache4u schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:44:
[...]

Mooi! Dat wordt even opblijven :-). Dank voor het informeren!
het wil natuurlijk niet zeggen dat ze vanaf 0.01 verkrijgbaar zijn maar vanaf 09.00 ofzo

[ Voor 49% gewijzigd door Slasher op 18-10-2011 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje6
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-05 18:58
[...]

Ok nice :D Dat wordt op tijd bestellen dus, ben benieuwd wanneer we hem kunnen bestellen! Hoe moet je bestellen op de site van Apple? Via je apple ID? Zo ja, dan moet ik denk ik even een nieuw account aan gaan maken, heb namelijk alles van mijn apple ID op mijn Amerikaanse adres staan en daar moet de iphone natuurlijk niet heengezonden worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostdz
woutertje6 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:47:
[...]

Ok nice :D Dat wordt op tijd bestellen dus, ben benieuwd wanneer we hem kunnen bestellen! Hoe moet je bestellen op de site van Apple? Via je apple ID? Zo ja, dan moet ik denk ik even een nieuw account aan gaan maken, heb namelijk alles van mijn apple ID op mijn Amerikaanse adres staan en daar moet de iphone natuurlijk niet heengezonden worden ;)
Gaat volgens mij op basis van apple-ID idd..
Misschien deze info toch niet moeten delen, aangezien jullie allemaal mijn koopkansen verkleinen... >:) nouja mede-tweakers oke, maar laten we deze info binnen dit forum houden :X ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaniSuN
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-03 19:51
SL65 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:44:
[...]

Lijkt mij toch vrij logisch dat de iphone binnen de EU dezelfde prijs krijgt.
Vergelijking Applestore NL en DE

iPhone 3GS - 349 - 369
iPhone 4 - 499 - 519
iPhone 4S - ? - 629

Oftewel het zou goed kunnen zijn dat de 4S hier in Nederland 20,- goedkoper gaat worden dan in Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje6
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-05 18:58
Joostdz schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:09:
[...]

Gaat volgens mij op basis van apple-ID idd..
Misschien deze info toch niet moeten delen, aangezien jullie allemaal mijn koopkansen verkleinen... >:) nouja mede-tweakers oke, maar laten we deze info binnen dit forum houden :X ;)
Ik stel het op prijs :D Ik zal netjes mijn mond houden, maar dit zal zelf toch ook wel door Apple bekend worden gemaakt op de een of andere manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Nu online
Ik probeerde net voor de grap die micro usb adapter te bestellen in DE, je moet dan bij afrekenen als eerste je appleID opgeven. Dit geldt dus voor elk product blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Nu online
YaniSuN schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:29:
[...]

Vergelijking Applestore NL en DE

iPhone 3GS - 349 - 369
iPhone 4 - 499 - 519
iPhone 4S - ? - 629

Oftewel het zou goed kunnen zijn dat de 4S hier in Nederland 20,- goedkoper gaat worden dan in Duitsland.
Dat zou leuk zijn :). Ik ging er automatisch van uit dat het duurder werdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakkie123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-06 18:08
Bij de iphone 4 was dit exact het zelfde. De prijs was destijds in Duitsland 629 en in Nederland 599. Dus ik ga er van uit dat de prijs nu wederom 599 EUR zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-06 16:49
Prijzen beginnen al te droppen, richting de 700 voor een 4s 16gb =)

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badnews.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:58
Ik zat bij de tweede batch van apple uk store.
Deze is vanmiddag verstuurd. Daar krijgen ze gelukkig nog wel toestellen binnen.
Hopelijk werkt borderlinx mee en heb ik hem snel in Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

BlackR schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:19:
Prijzen beginnen al te droppen, richting de 700 voor een 4s 16gb =)
Toch denken er veel mensen nog anders over, die durven toch een flinke prijs te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
badnews.nl schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:24:
Ik zat bij de tweede batch van apple uk store.
Deze is vanmiddag verstuurd. Daar krijgen ze gelukkig nog wel toestellen binnen.
Hopelijk werkt borderlinx mee en heb ik hem snel in Nederland
Wat was jouw verwachte leverdatum op de UK site en welke datum is het geworden??
Die van mij wordt verwacht tussen 21-28 oktober bij borderlinx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grootstyr
  • Laatst online: 28-05 17:06
Mijn borderlinx ervaring is heel prettig: DHL raakt je pakket kwijt en je krijgt $45 schadevergoeding.
Borderlinx zegt niet ons probleem want wij hebben het aan DHL overgedragen.

Goed bedrijf hoor, maardanniet.

Dagdag 600 euro

[ Voor 4% gewijzigd door Grootstyr op 18-10-2011 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Nu online
Tja, ik heb juist weer positieve ervaringen met borderlinx, vorig jaar met 2 iPhone 4's. Het blijft een risico met de gevolgen van dien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:41
Slasher schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:29:
[...]

Toch denken er veel mensen nog anders over, die durven toch een flinke prijs te vragen.
Echt waar wat is precies je probleem? Ik heb nu al 6x in dit topic gelezen dat je het niet kunt hebben dat andere mensen winst maken op de handel?

Zo zit de markt in elkaar, vraag & aanbod, live with it!

Ontopic: Had eigenlijk wel gehoopt dat in duitsland de 4s weer op voorraad zou zijn. Nu dan toch maar wachten op de NL shops...

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Laatst online: 10-06 10:26
Vraagje aan de mensen hier. Wat zal de richtprijs zijn voor de iPhone 4S in nederland simlock vrij? Ik zit nu te twijfelen om een iPhone 4 los te kopen of om te wachten voor een 4S... maar ik wil graag een iPhone tot volgend jaar omdat dan mijn abbonement verlengd kan worden en dan wil ik de 5 halen. iemand die zijn mening kan delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Nu online
Als je n paar posts boven je kijkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakkie123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-06 18:08
@caneezy de prijs zal rond de 600euro zijn. Ik vermoed 599 dezelfde prijs als de iphone 4 destijds. een iphone 4 kost 499 dus voor die 100 euro meer kan je beter een 4s halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
sjakkie123 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:24:
@caneezy de prijs zal rond de 600euro zijn. Ik vermoed 599 dezelfde prijs als de iphone 4 destijds. een iphone 4 kost 499 dus voor die 100 euro meer kan je beter een 4s halen!
Dat klopt, maar ik kan van een vriend de iPhone 4 16GB halen voor 375 euro.
Daarom vraag ik naar jullie mening, aangezien ik een telefoon nodig heb tot volgend jaar waarbij ik me abbo wil verlengen voor een iphone 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badnews.nl
eerste leverdatum was 1-2 weeks...
24-28 october

echter was dat afgelopen zaterdag ineens
17-21 october (nog steeds 1-2 weeks)

en op 18 october verstuurd...

Zelf nooit problemen gehad met borderlinx (al waren andere dingen uit de vs)
Soms duurt het langer dan gehoopt.. maar deze laat ik per express versturen.

Ik heb er alle vertrouwen in. had hem ook naar een collega kunnen laten sturen in de UK, maar deze is toevallig net op vakantie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Nu online
Ah, dat is wel heel mooi zeg, op welke datum had je besteld?
Ik ga het ook maar via express laten versturen, die paar euro maakt ook niet meer uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Nu online
Caneezy schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:25:
[...]

Dat klopt, maar ik kan van een vriend de iPhone 4 16GB halen voor 375 euro.
Daarom vraag ik naar jullie mening, aangezien ik een telefoon nodig heb tot volgend jaar waarbij ik me abbo wil verlengen voor een iphone 5.
Als je toch over wilt stappen zou ik lekker die telefoon overnemen.
Ik vind het verschil tussen de 4 en de 4s nou niet bepaald groot. Maar ik speel dan ook geen games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:41
Ik zit zelf ook te twijfelen voor de 4 ivm de prijzen maar je moet 1 ding goed onthouden: garantie
Aangezien garantie bij een toestel van een provider niet overdraagbaar is (garantie is uberhaupt niet overdraagbaar maar bij apple lukt dit vaak nog wel) ga ik het risico niet lopen.

Mijn 3gs is 3x terug geweest voor reparatie dus dan maar dat extra geld betalen dan opeens je geld weggegooid te hebben. Of valt dit bij de 4 wel mee?

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
In Duitsland zijn in bepaalde shops weer 4's-jes te reserveren!

Tnx @ hieronder, heb even een edit gedaan.

[ Voor 126% gewijzigd door Cheesy op 18-10-2011 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
http://www.apple.com/de/retail/centro/

Je kunt die links niet openen kees. Rosenstrasse is munchen, dat is te ver:P

Augsburg kun je de 32gb zwart reserveren maar dit ligt ook dicht bij munchen(zit op mumble met wat duitse vrienden). Dus vanuit nederland is dat het niet waard.

[ Voor 41% gewijzigd door WolfsRain op 18-10-2011 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
rinkel schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:47:
[...]

Als je toch over wilt stappen zou ik lekker die telefoon overnemen.
Ik vind het verschil tussen de 4 en de 4s nou niet bepaald groot. Maar ik speel dan ook geen games.
Het is meer iOS5, Paar games en de apps. Voor de rest ga ik er niet veel mee doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
laurens0619 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:50:
Ik zit zelf ook te twijfelen voor de 4 ivm de prijzen maar je moet 1 ding goed onthouden: garantie
Aangezien garantie bij een toestel van een provider niet overdraagbaar is (garantie is uberhaupt niet overdraagbaar maar bij apple lukt dit vaak nog wel) ga ik het risico niet lopen.

Mijn 3gs is 3x terug geweest voor reparatie dus dan maar dat extra geld betalen dan opeens je geld weggegooid te hebben. Of valt dit bij de 4 wel mee?
een iPhone gaat zoiezo lang mee volgens mij. En ik denk om een iPhone 4 2e hands te halen voor 8 maanden, goedkoper is dan nu een 4S en dan dat er een 5 uitkomt, scheelt je veel geld volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264313

Yes - 2 in Opera kunnen bestellen (His and Hers) - Kan je daar een beetje parkeren? Ligt volgens mij in de stad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
Nu alweer helemaal uitverkocht.
Ik zie het somber in om in NL op tijd een iPhone te kopen :+

Afbeeldingslocatie: http://i290.photobucket.com/albums/ll256/Kees_B/appel.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
Jup, en in oberhause waren ze sowieso niet te reserveren(of ik checkte te laat maar dat lijkt me sterk). Meh....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
In opera zijn ze nog steeds te reserveren btw.

O for that matter, in bijna alle franse shops kun je hem nog reserveren =(

[ Voor 46% gewijzigd door WolfsRain op 18-10-2011 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-06 20:53
Ik ben weer in de markt voor een iPhone 4S 64 zwart. Mijn eBay-verkoper heeft nog geen zending ontvangen van Apple. Inmiddels mijn geld teruggekregen. Wie kan mij voor € 1000 max. helpen aan een iPhone?

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
diotav schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 21:16:
Ik ben weer in de markt voor een iPhone 4S 64 zwart. Mijn eBay-verkoper heeft nog geen zending ontvangen van Apple. Inmiddels mijn geld teruggekregen. Wie kan mij voor € 1000 max. helpen aan een iPhone?
Kijk maar bij Vraag & Aanbod, of op Iphoneclub.nl Genoeg te vinden voor je prijsje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26121

BlackR schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 21:05:
Jup, en in oberhause waren ze sowieso niet te reserveren(of ik checkte te laat maar dat lijkt me sterk). Meh....
Ik was al vanaf tien voor negen aan het checken en telkens was er niets beschikbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-06 20:53
@Caneezy .. die hebben het over ophalen. Ik wil graag per post.

[ Voor 12% gewijzigd door diotav op 18-10-2011 21:19 ]

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26121

.

[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 26121 op 18-10-2011 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-05 11:45
Gaat er iemand naar Parijs morgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Nu online
diotav schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 21:18:
@Caneezy .. die hebben het over ophalen. Ik wil graag per post.
Voor die prijs valt post vast te regelen, al zou ik dat zelf niet zo snel doen bij dat bedrag (maar wie ben ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten22
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-05 16:27
Ga alleen morgen naar Parijs als ze 64gb op voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solopher
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:54
Ik heb mijn iPhone 4S 32GB Zwart besteld in de UK Store van Apple op 7 oktober.
Deze heb ik naar mijn Borderlinx account laten sturen, hier is hij afgelopen vrijdag (14 okt) binnen gekomen. Nu heeft Borderlinx hem gistermiddag pas meegegeven aan DHL. Vrienden van mij die ook allemaal via Borderlinx hebben besteld kregen vandaag netjes hun iPhone binnen en ik niet.

Toen begon ik mij toch wel grote zorgen te maken, aangezien mijn track en trace nummer van DHL enkele tientallen lager was, en zij de telefoon wel hadden ontvangen. Daarnaast kon ik mijn track en trace nummer niet gebruiken op de website van DHL hij zei dat het nummer niet gevonden was.

Maar gelukkig, vanmiddag na 16:00 deed mijn track and trace nummer het opeens.

Nu weet ik natuurlijk niet of dit aan DHL of Borderlinx ligt, maar ik vind het allemaal nogal vreemd.
Als ik nu weer zou mogen kiezen dan had ik gewoon nog eventjes gewacht, want dit is en zal ook mijn laaste levering via Borderlinx zijn.

Aangezien Borderlinx gewoon een bedrijf van DHL is (ze creëren extra post, wat opzich wel een slimme zet is), vind het raar dat ze bij Borderlinx zeggen het ligt aan DHL en bij DHL zeggen het ligt aan Borderlinx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Niet online
En als je nu na 21.00 bestelt, wordt het dan overmorgen?

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
Er liggen morgen 2x 32GB Wit in Parijs op mij te wachten. Iemand die morgen naar Parijs gaat kan eentje voorzichzelf kopen en de andere mee terug nemen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-06 14:37

Lulukai

God's gift to women

Hoe heb jij kunnen reserveren?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 298186

Net nog even met onze Duitse vrienden van de Apple Store in Oberhausen gebeld. Heb de meneer even helemaal uitgehoord en dit zijn de belangrijkste conclusies:

- Zodra ze de iPhone 4S binnenkrijgen worden deze 'om negen uur'* in het online reserveringssysteem geladen en kunnen klanten reserveren en hun iPhone de volgende dag ophalen.
- Waarschijnlijk krijgen ze aan het eind van de week weer voorraad. Deze worden gewoon in datzelfde online reserveringssysteem gezet.

De iPhone 4S kan hier gereserveerd worden.

* 'om negen uur' mag nogal breed getrokken worden. Gister stonden er rond kwart voor 9 al reserveerbare iPhone's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Ik ga mijn iPhone 4S (32GB black) in Nederland halen bij een particuliere winkel die hoofdzakelijk aan bedrijven levert, maar niet met een telco gelinkt is. Zouden zij 'm ook al op de 28e hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-06 21:30
Als íemand die al weet, zullen zij het zijn, dan kan hier toch niemand beantwoorden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Niet online
Beatboxx schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 11:13:
Ik ga mijn iPhone 4S (32GB black) in Nederland halen bij een particuliere winkel die hoofdzakelijk aan bedrijven levert, maar niet met een telco gelinkt is. Zouden zij 'm ook al op de 28e hebben?
De glassex is op dus ik kan mijn glazen bol niet oppoetsen vandaag..sorry.

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Solopher schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 21:34:
Ik heb mijn iPhone 4S 32GB Zwart besteld in de UK Store van Apple op 7 oktober.
Deze heb ik naar mijn Borderlinx account laten sturen, hier is hij afgelopen vrijdag (14 okt) binnen gekomen. Nu heeft Borderlinx hem gistermiddag pas meegegeven aan DHL. Vrienden van mij die ook allemaal via Borderlinx hebben besteld kregen vandaag netjes hun iPhone binnen en ik niet.

Toen begon ik mij toch wel grote zorgen te maken, aangezien mijn track en trace nummer van DHL enkele tientallen lager was, en zij de telefoon wel hadden ontvangen. Daarnaast kon ik mijn track en trace nummer niet gebruiken op de website van DHL hij zei dat het nummer niet gevonden was.

Maar gelukkig, vanmiddag na 16:00 deed mijn track and trace nummer het opeens.

Nu weet ik natuurlijk niet of dit aan DHL of Borderlinx ligt, maar ik vind het allemaal nogal vreemd.
Als ik nu weer zou mogen kiezen dan had ik gewoon nog eventjes gewacht, want dit is en zal ook mijn laaste levering via Borderlinx zijn.

Aangezien Borderlinx gewoon een bedrijf van DHL is (ze creëren extra post, wat opzich wel een slimme zet is), vind het raar dat ze bij Borderlinx zeggen het ligt aan DHL en bij DHL zeggen het ligt aan Borderlinx.
Je bent niet de eerste met Borderlinx problemen, wil je een iPhone snel hebben dan is dat ook absoluut niet de beste manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badnews.nl
hehe..

maar vrienden (meervoud) hadden hem wel... dus meestal gaat het goed.
Alleen die hoor je niet (want het ging goed) en hij paar daagjes langer moest wachten.

Het gaat soms inderdaad erg fout, maar dat heb je altijd. Ooit laptop gekocht in de UK..die kwam na 2.5 maand ineens aan (kapotte doos, label gescheurd etc etc.. had ondertussen al een nieuwe van ze gekregen)

Shit happens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Whow bizar 1100,- en dan ook nog 7dagen levertijd.

Check die reactie's ook.
Domme koe denkt dat hij in de vs maar $299,- kost.
Voor deze prijs kan ik een weekje met vakantie naar de USA en de IPhone 4S 32Gb daar kopen voor $299. Dit is toch geen normale prijs meer voor een smartphone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vandaag 3 (gereserveerde) exemplaren opgehaald in Parijs (Opera) ... best een trip maar uiteindelijk de moeite waard! Tip voor mensen die nog willen, zorg dat je op tijd bent! Wij waren te laat en werden bijna met lege handen weggestuurd ware het niet dat we gebeld hadden dat we vast zaten en ons verteld was dat ze tot 13:00 onze toestellen zouden vast houden! Parkeren kan in de buurt (zag ik later) maar wij hebben onze "duitser" gewoon op de stoep voor de shop gezet - geen boete gehad. Wel een boete van de Gendarmerie te pakken voor te hard rijden :-( Overigens zijn mijn toestellen allemaal voor persoonlijk gebruik (vrouw en vriend van me) dus heb niks te koop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
Dat vasthouden tot 13 uur, geldt dat specifiek voor die Store of geldt dat ook in Duitsland? Of kun je daar gerust 's avonds nog terecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Nu online

jelle.

Product Owner
Cheesy schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 20:29:
Dat vasthouden tot 13 uur, geldt dat specifiek voor die Store of geldt dat ook in Duitsland? Of kun je daar gerust 's avonds nog terecht?
Wordt die tijd niet 'per klant bepaald' om de bezoekers zo te spreiden? Dat is toch juist het idee van het reserveren voor de volgende dag dacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
Ze zijn te reserveren voor morgen in oberhausen!

2x Zwart 16gb gereserveerd, weet alleen niet of ik dat ga halen(je kunt ze maar tot 12 uur ophalen).

[ Voor 52% gewijzigd door WolfsRain op 19-10-2011 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die tijd is per klant en staat in de bevestigingen mail die je krijgt - je kan online kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
Shit, ik kon maar kiezen tot 11.30

Reservering is ook niet overdraagbaar staat er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weisshorn
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09-2021
Eindelijk! morgen 08.00 uur in Oberhousen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:14

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

ze controleren op ID kaart of paspoort dus dat het is inderdaad niet overdraagbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijntj
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-06 12:44
Vandaag een 16GB Wit gekocht van een Tweaker voor €690,-. Heeft 'ie 7 uur voor in de rij gestaan, dus dat kleine beetje extra gun ik hem wel. Beetje jammer dat 'ie dan ook precies morgen af te halen zou zijn in Oberhausen... haha ;).

Bad luck! :P ... maaarrrr... Siri en ik zijn al vriendjes! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:14

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Zelf ben ik vandaag op en neer geweest naar Parijs (doe het niet weer) en heb twee iPhones meegenomen. Beide zijn de 32gb zwart. 1 heb ik voor mezelf en de andere heb ik op Marktplaats gezet om de reis wat terug te verdienen.

Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
Martijntj schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 21:13:
Vandaag een 16GB Wit gekocht van een Tweaker voor €690,-. Heeft 'ie 7 uur voor in de rij gestaan, dus dat kleine beetje extra gun ik hem wel. Beetje jammer dat 'ie dan ook precies morgen af te halen zou zijn in Oberhausen... haha ;).

Bad luck! :P ... maaarrrr... Siri en ik zijn al vriendjes! :D
Voor dat geld had je net de benzine kosten betaald en je hebt niet in de rij gestaan !! Top deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brodinski
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-06 10:18
Joepi. Daarnet mijn zwarte Iphone 4s 32gb kunnen bestellen in Oberhausen :). Waren blijkbaar weer razendsnel uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani-22
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-06 13:47
Vanaf zo'n beetje 2040 continue lopen kijken of ik er een kon reserveren.. maar nee :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brodinski
klouwer schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 21:05:
Eindelijk! morgen 08.00 uur in Oberhousen
Volgens de website gaat de store maar om 10 uur open? Of gaan ze vroeger open tijdens deze drukke dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weisshorn
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09-2021
Ik ben het al 3 dagen aan het proberen in oberhausen. Ben het vanaf 8 uur aan het proberen.

Om 20.53 kwamen de knopjes er ineens door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani-22
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-06 13:47
klouwer schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 21:55:
Ik ben het al 3 dagen aan het proberen in oberhausen. Ben het vanaf 8 uur aan het proberen.

Om 20.53 kwamen de knopjes er ineens door.
Hmm... Dus kwestie van hoop geduld en wat geluk :) morgenavond maar weer kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Nu online

jelle.

Product Owner
Crap, was wederom niet thuis om 21:00 uur dus weer helemaal gemist 8)7 morgenavond dan maar proberen, tenzij een vriendelijke Tweaker morgen een extra 32 GB zwart mee kan brengen :+

Maar precies om 21:00 uur is het dus niet echt of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brodinski
jelle. schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 00:23:
Crap, was wederom niet thuis om 21:00 uur dus weer helemaal gemist 8)7 morgenavond dan maar proberen, tenzij een vriendelijke Tweaker morgen een extra 32 GB zwart mee kan brengen :+

Maar precies om 21:00 uur is het dus niet echt of wel?
Nope, vandaag was het ietsje na kwart voor 9 dat je kon bestellen. Ik ben gewoon constant blijven refreshen vanaf half 9 voor de zekerheid ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 305048

Waar kun je juist "pre orderen dan" ? komt er op de website van apple.de dan ergens een knopje bij ?
Pagina: 1 ... 22 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden - deel 2
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 9

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.