[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 24 Laatste
Acties:
  • 167.808 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.baars
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-01-2023
Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 09:29:
Hm, ik werk vandaag in Antwerpen... Wordt wel heel tempting. Had alleen m'n zinnen gezet op de 32GB versie...

Heb ook nog een reservering lopen bij de Mobistar winkel op de Meir, maar weet niet of daar nog wat uit gaat komen met m'n Nederlandse nummer (wel Belgisch adres opgegeven, dat wel).
Heb je een aanbetaling gedaan? Ik heb daar ook een reservering gedaan (met aanbetaling) en met een NL adres/telefoonnummer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziekloon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-07 13:23
D-Ed schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 10:01:
[...]

ik heb net contact gehad met de MM in Antwerpen en men verwacht deze ochtend door de voorraad heen te zijn... Mocht je nog willen rijden dan zou ik opschieten ;) En als je toch op weg bent er eentje voor mij mee kunnen nemen?

Ik rijd in iedergeval niet meer naar Antwerpen, gisteren avond dus gereden maar stond voor een gesloten deur........

Succes
Hmmmm... ik dacht altijd dat je een Zwitsers adres moest hebben om daar een iPhone te kunnen kopen. Kun jij bevestigen dat je als Nederlander in de Apple Store een unlocked telefoon kan kopen? Dan loont het misschien de moeite een keer die kant op te rijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

d.baars schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 11:21:
Heb je een aanbetaling gedaan? Ik heb daar ook een reservering gedaan (met aanbetaling) en met een NL adres/telefoonnummer...
Nee, heb online via hun website besteld. Hoefde alleen naam, adres en telefoonnummer op te geven.

@ziekloon: Antwerpen ligt niet in Zwitserland. :+ Maar bij mijn weten kun je als buitenlander wel bij de Apple Store bestellen, alleen moet het afleveradres wel in hetzelfde land liggen als in welke Store je zit. Je kunt wel een ander land selecteren, maar dan wordt je meteen naar de Store van dat land gestuurd.

@goochelaar hieronder: nee.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2010 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goochelaar
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-07 10:27
Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 10:07:
[...]
Heb net de MM in Antwerpen gebeld: er zijn nog een paar 16's, maar de 32's komen pas volgende week.
Toevallig ook gevraagd welke dag ze de 32's verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Dacht dat hij de 32 rond de 26ste verwacht, over een kleine 2 weken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goochelaar
Ik bedoelde niet zijn bestelde 32, maar wanneer de 32's bij de MM Antwerpen verwacht werden. In zijn bovenstaande reactie gaf hij al aan dat hij dat niet gevraagd had. Eens kijken of ik zelf tijd heb binnenkort om even te bellen en evt. mijn zakelijke agenda zo te plannen dat ik er een kan gaan halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Sorry, ik bedoelde met hij de man van de Media Markt die de iPhones verkoopt...

Wat je ook kan doen is er even heen rijden, ze vinden het dan geen probleem om een reservering te maken. Gisteren lagen er namelijk ook nog 32's te wachten op hun nieuwe eigenaars, maar waren al gereserveerd. Als het goed is, zit je dan bij de levering over 2 weken. Telefonisch reserveren is in ieder geval niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eppo © schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 12:18:

Wat je ook kan doen is er even heen rijden, ze vinden het dan geen probleem om een reservering te maken. Gisteren lagen er namelijk ook nog 32's te wachten op hun nieuwe eigenaars, maar waren al gereserveerd. Als het goed is, zit je dan bij de levering over 2 weken. Telefonisch reserveren is in ieder geval niet mogelijk.
Oh, cool... In dat geval rijd ik idd even langs denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-07 17:12
Heb even een snelle vraag: Een vriend van mij is op dit moment in frankrijk en kan een iphone 4 met orange simlock kopen voor mij. Is het mogelijk om deze dmv de unlock tool simlockvrij te krijgen? (ik vraag niet hoe, wil alleen zeker weten dat de tool ook werkt voor orange locked, iphones)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goochelaar
Eppo © schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 12:18:
Maakt niet uit, wat één woordje al tot spraakverwarring kan leiden :+

Jammer dat telefonisch niet gaat. Zit regelmatig in de buurt van Tilburg, maar Antwerpen is dan nog een uurtje, hoewel de MM tot 19:00 open is volgens de site. Misschien dan toch maar 2 ritjes aan wagen, of volgende week de gok nemen dat er voldoende 32GB toestellen binnenkomen en anders ter plekke reserveren.

[ Voor 0% gewijzigd door Goochelaar op 11-08-2010 12:29 . Reden: typefout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
@sschrammy89: Ja, dat is mogelijk. Vergeet niet dat je dan moet oppassen met updates.

@Goochelaar: Ik zou 2 keer rijden, aangezien er volgens mij nu al een lijst ontstaat voor over 2 weken. Het kost je 2 uurtjes meer, maar heb je wel wat meer zekerheid. Je kan trouwens achter MM parkeren en dan direct naar binnen lopen, scheelt je toch weer zoeken naar een parkeerplek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-07 20:56
Eppo © schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 12:44:
@sschrammy89: Ja, dat is mogelijk. Vergeet niet dat je dan moet oppassen met updates.

@Goochelaar: Ik zou 2 keer rijden, aangezien er volgens mij nu al een lijst ontstaat voor over 2 weken. Het kost je 2 uurtjes meer, maar heb je wel wat meer zekerheid. Je kan trouwens achter MM parkeren en dan direct naar binnen lopen, scheelt je toch weer zoeken naar een parkeerplek...
Welke MM heb je het nu over? Never mind, ik zie het al.

[ Voor 28% gewijzigd door smeerbartje op 11-08-2010 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andyy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-07 17:14
Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 09:29:
Hm, ik werk vandaag in Antwerpen... Wordt wel heel tempting. Had alleen m'n zinnen gezet op de 32GB versie...

Heb ook nog een reservering lopen bij de Mobistar winkel op de Meir, maar weet niet of daar nog wat uit gaat komen met m'n Nederlandse nummer (wel Belgisch adres opgegeven, dat wel).
Hoezo reservering plaatsen terwijl de Media markt een hele stapel had staan?
--edit--
32 gb versie :$

Gisteren naar Belgie geweest, alle Mobistar winkels langs gegaan in Antwerpen en 1 in Wijnegem. Bij sommige kon ik mijn vraag niet eens afmaken en antwoorden ze al "nee" :')
Maar bij de electronica winkels hadden ze 'm wel, Saturn en Mediamarkt, helaas toen ik in de Saturn kwam werd voor mijn neus de laatste verkocht, kwaad dat ik was :')
Maar gelukkig kwam het op het laatst goed toen ik al mijn hoop al had opgegeven.
Is alleen wel apart dat je persé een accessoire erbij moest kopen, ik had een USB oplader gekocht, was toevallig het goedkoopst.

[ Voor 37% gewijzigd door andyy op 11-08-2010 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-07 10:12

Lulukai

God's gift to women

andyy schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 13:05:
[...]

Hoezo reservering plaatsen terwijl de Media markt een hele stapel had staan?
Die zijn volgens mij nu weg.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goochelaar
Ik wil eigenlijk de 32GB versie (o.a. vanwege filmen en foto's), maar lees dat veel mensen toch kiezen voor de 16GB versie. Is dat vanwege de prijs, de beschikbaarheid of heb je een andere reden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 12:23:
[...]

Oh, cool... In dat geval rijd ik idd even langs denk ik.
Kun je dan eens vragen of en wanneer de 16GB's binnenkomen? Ik rijd er dan zelf ook even naar toe om een reservering te plaatsen. Wellicht mag of kun je zelfs een reservering plaatsen voor iemand anders. (ik kan je geen DM sturen trouwens..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andyy
Probeer de Saturn ook even dan, daar komen mensen niet in eerste instantie langs voor een iPhone omdat ze er geen reclame voor maken (althans niks gezien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:37
Goochelaar schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 13:19:
Ik wil eigenlijk de 32GB versie (o.a. vanwege filmen en foto's), maar lees dat veel mensen toch kiezen voor de 16GB versie. Is dat vanwege de prijs, de beschikbaarheid of heb je een andere reden?
Denk gewoon zelf dat ik aan 16 gig genoeg heb.. En ook zeker de prijs vind ze eigenlijk aan de dure kant maar ja je wilt er toch 1 he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-Ed schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 13:20:
[...]
Kun je dan eens vragen of en wanneer de 16GB's binnenkomen? Ik rijd er dan zelf ook even naar toe om een reservering te plaatsen. Wellicht mag of kun je zelfs een reservering plaatsen voor iemand anders. (ik kan je geen DM sturen trouwens..)
Ah, je bent net te laat, ik ben net even langsgereden. Verkoper keek me aan, en vroeg al "iPhone?"... Kennelijk zijn ze (MM Antwerpen dus) allemaal op. Ik vroeg of reserveren mogelijk was, maar volgens hem kon dat maanden gaan duren (in tegenstelling tot wat eerder telefonisch werd gezegd).

Ik denk eerder dat hij gewoon geen zin had om iets te doen, en liever klanten ging helpen die wel meteen voor omzet zorgen. Aangezien elke iPhone die ze binnenkrijgen, toch binnen een paar uur verkocht is, hebben ze toch geen belang bij reserveringen.

Ik stond zo snel weer buiten, dat ik niet eens hoefde te betalen in de parkeergarage.

Aangezien ik nog maar 2 weken in Antwerpen werk, heb ik geen zin om iets te reserveren wat mogelijk daarna pas geleverd wordt. Ik vraag een vriend van me in Frankrijk wel om een 32GB te bestellen bij Apple, dan maar even een paar weken wachten, maar ik heb geen zin om stad en land af te reizen om steeds "nee" te horen.

edit: hoe zet ik DM aan dan? Heb het vinkje in preferences gezet, uit/ingelogd, maar bij mezelf zie ik het symbooltje nog steeds niet?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2010 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 13:35:
[...]

Ah, je bent net te laat, ik ben net even langsgereden. Verkoper keek me aan, en vroeg al "iPhone?"... Kennelijk zijn ze (MM Antwerpen dus) allemaal op. Ik vroeg of reserveren mogelijk was, maar volgens hem kon dat maanden gaan duren (in tegenstelling tot wat eerder telefonisch werd gezegd).

Ik denk eerder dat hij gewoon geen zin had om iets te doen, en liever klanten ging helpen die wel meteen voor omzet zorgen. Aangezien elke iPhone die ze binnenkrijgen, toch binnen een paar uur verkocht is, hebben ze toch geen belang bij reserveringen.

Aangezien ik nog maar 2 weken in Antwerpen werk, heb ik geen zin om iets te reserveren wat mogelijk daarna pas geleverd wordt. Ik vraag een vriend van me in Frankrijk wel om een 32GB te bestellen bij Apple, dan maar even een paar weken wachten, maar ik heb geen zin om stad en land af te reizen om steeds "nee" te horen.
Complimenten, inderdaad was ik dat ook niet van plan. Ik heb op dit moment een bestelling lopen in Engeland en verwacht deze over ongeveer twee weken maar gisteren had ik zoiets van: "ach, ff naar Antwerpen, mocht ik problemen hebben kan ik er makkelijk weer naartoe". Echt balen dat ze maar tot 19.00 open waren anders had ik er nu eentje...

In ieder geval bedankt en werk ze nog daar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andyy
Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 13:35:
[...]
Dat is niet geheel correct, ik zag ook een stapel iPhone met papiertjes bij elke iPhone, dat waren gewoon reserveringen.
Heb je ook de Saturn geprobeerd?
Daar hoorde ik ook dat er een aantal waren gereserveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andyy
D-Ed schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 13:43:
[...]

Complimenten, inderdaad was ik dat ook niet van plan. Ik heb op dit moment een bestelling lopen in Engeland en verwacht deze over ongeveer twee weken maar gisteren had ik zoiets van: "ach, ff naar Antwerpen, mocht ik problemen hebben kan ik er makkelijk weer naartoe". Echt balen dat ze maar tot 19.00 open waren anders had ik er nu eentje...
Ik was er rond 1800, en toen waren er nog meer dan genoeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
mocht je een toestel kopen in parijs en er blijkt uiteindelijk wat niet helemaal goed mee te zijn heb je dan gewoon garantie via apple ND of moet je dan echt terug naar frankrijk ?? iemand hier al ervaring mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
andyy schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 13:47:
[...]

Ik was er rond 1800, en toen waren er nog meer dan genoeg :P
Leuk voor je :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-Ed schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:00:
Het is natuurlijk discriminatie als men voor buitenlandse klanten een meerprijs van €50,- vraagt of een aankoop van een extra accessoire eist, puur en alleen omdat je uit het Buitenland komt...
Dit is niet helemaal waar, het was gewoon voor iedereen die geen reservering had. Naast mij stond een belgische man, en deze was ook verplicht een accessoire te kopen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2010 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 14:40:
[...]

Dit is niet helemaal waar, naast mij stond een belgische man, en deze was ook verplicht een assesoire te kopen.
Ik kan natuurlijk alleen af gaan op hetgeen ik kreeg te horen van de MM medewerker door de telefoon: "Indien u uit het Buitenland komt, dient u €50,- extra te betalen en komt de prijs op €689,- (en nog wat centen) en we nemen geen reserveringen aan".

Meer kan ik er ook niet van maken en dat lijkt mij dus discriminatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andyy
Gewoon het goedkoopste kopen wat je ziet, ik had een USB oplader van 6 euro.
Ze hebben daar maar 1 iPhone 4 case, maar je krijgt er sowieso 1 via het case program van Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
D-Ed schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 14:44:
[...]

Ik kan natuurlijk alleen af gaan op hetgeen ik kreeg te horen van de MM medewerker door de telefoon: "Indien u uit het Buitenland komt, dient u €50,- extra te betalen en komt de prijs op €689,- (en nog wat centen) en we nemen geen reserveringen aan".

Meer kan ik er ook niet van maken en dat lijkt mij dus discriminatie.
De €50,- was als je er een factuur bij wilde hebben. Weet ook niet wat je er mee moet, je krijgt toch netjes een bonnetje mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andyy
Eppo © schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 14:58:
[...]
De €50,- was als je er een factuur bij wilde hebben. Weet ook niet wat je er mee moet, je krijgt toch netjes een bonnetje mee...
Om de belasting terug te kunnen krijgen als je een zaak oid hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
andyy schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 15:12:
[...]

Om de belasting terug te kunnen krijgen als je een zaak oid hebt.
Afin, doet er niet meer toe ook, ik heb geen eigen zaak en heb dat ook niet benoemd, dit was wat hij zei en thats it. Laten we weer on-topic gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Het is toch on-topic? De €50,- is dus alleen maar van belang als je een factuur wilt hebben (waarom is een bonnetje niet voldoende? Omdat hij uit het buitenland komt?). Wil je die niet? Dan hoef je die €50,- ook niet te betalen. Het enige wat je moet nemen is een accesoire.. (prijs maakt niet uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-07 23:29
As zaterdag ben ik weer ff in Antwerpen... Nu ik op diverse sites lees dat de vooraad bij verschillende winkels aan het toenemen is (lees: de iPhone is er soms te koop :)) zal de kans dat ik dan bij mm of saturn of phonehouse daar er een kan kopen?
Trouwens die inschrijvingen bij phonehouse.be iemand al wat gehoord?

[ Voor 0% gewijzigd door superericje op 11-08-2010 20:34 . Reden: 's,iley ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope, na die bevestigingsmail niets meer vernomen. Als je verschillende fora's moet geloven duurt het ook wel ff bij TPH. Aangezien mm een grote levering heeft gehad, heb je bij mm de grootste kans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-07 11:23

The_Scarabial

MTB for life!

Hoe zit het eigenlijk met de voorraden in NL? Hoor iedereen hier over België, UK en Frankrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vooraden nl. Die zijn er nauwelijks volgens mij..., behalve marktplaats en het vraag en aanbod op het forum van iphoneclub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Stimp!
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-07 07:45
Vandaag is eindelijk de knop "cancel items" grijs geworden van de Apple UK site waar ik mijn iPhone besteld heb. Op 23 juli besteld, en estimated shipping date is 13 augustus. Ik denk dat ze nu niet meer met pallets tegelijk binnenkomen bij Borderlynx, dus ik hoop dat ik 'm over 1,5 week kan verwachten. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-07 16:49
The Stimp! schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 21:39:
Vandaag is eindelijk de knop "cancel items" grijs geworden van de Apple UK site waar ik mijn iPhone besteld heb. Op 23 juli besteld, en estimated shipping date is 13 augustus. Ik denk dat ze nu niet meer met pallets tegelijk binnenkomen bij Borderlynx, dus ik hoop dat ik 'm over 1,5 week kan verwachten. :9
Verzenden gebeurde bij mij dezelfde dag nog. En was de volgende dag bij Bordelinx, dus kan zeker snel gaan.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 21:04:
Nope, na die bevestigingsmail niets meer vernomen. Als je verschillende fora's moet geloven duurt het ook wel ff bij TPH. Aangezien mm een grote levering heeft gehad, heb je bij mm de grootste kans
En de Saturn? Die hoort tot dezelfde groep toch? Heb ik mijn oude 3G ook vandaan.. Zal die ze niet ook snel en hopelijk veel krijgen?
Waarom is hier niemand die daar werkt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, die vriend van me fietst morgen even langs de Apple store bij het Louvre, en als ze daar geen 32GB hebben, dan bestelt hij er een online voor me. Dus als het mee zit heb ik over 1 week een iPhone, als het tegenzit over 4 weken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Balen, mijn import toestel heeft last van yellow spots wanneer hij warm wordt :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:02

Laguna

Connaisseur

graceful schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 23:19:
Balen, mijn import toestel heeft last van yellow spots wanneer hij warm wordt :-(
Dat probleem schijnt zichzelf toch op te lossen? Zou komen omdat af en toe de toestellen zo snel uitgeleverd worden dat de lijm nog niet geheel de kans had gehad om op te drogen.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Laguna schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 23:25:
[...]

Dat probleem schijnt zichzelf toch op te lossen? Zou komen omdat af en toe de toestellen zo snel uitgeleverd worden dat de lijm nog niet geheel de kans had gehad om op te drogen.
Enkel heb ik 'm morgen al een week en 't lost zichzelf niet echt op. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Zijn er al mensen die de iPhone via bekenden uit Engeland hebben ontvangen? Met welke verzender kan ik mijn kennis de iphone het beste op laten sturen vanuit Engeland? (Het snelst en het goedkoopst het liefst ;) )

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:36
Is er iemand die zijn iphone ook bij de fnac online heeft besteld?
Volgens de website zou de verwachte levertijd tussen de 2 en de 4 weken liggen. Laten we hopen dat het waar is. :)

• k1978
graceful schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 23:26:
[...]

Enkel heb ik 'm morgen al een week en 't lost zichzelf niet echt op. :'(
En nu ???

• The Stimp!
MrBlueEyes schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 21:58:
[...]

Verzenden gebeurde bij mij dezelfde dag nog. En was de volgende dag bij Bordelinx, dus kan zeker snel gaan.
Ik zie dat ie bij mij nu ook verzonden is! :*) Hoe lang duurde het bij jou voordat ie vanuit Borderlinx bij jou aankwam? Hoe lang zat ie in je suite?

• superericje
heel misschien ga ik vanavond naar Antwerpen.. Weet iemand wat de voorraden zijn bij MM en/ of Saturn? Probeerde net de bellen, maar neemt niemand op, ... :?

Verwijderd

Voor zover ik weet was MM gistermiddag door hun voorraad heen! Saturn onbekend? MM moet je anders nog een keer proberen. Nemen altijd wel op. Heb zelf ook al een paar keer gebeld en ze staan je netjes te woord in tegenstelling tot mobistar!

Ik ben ook benieuwd of ze vandaag nog voorraden binnenkrijgen. Dan zit ik ook vanavond in antwerpen:)!

• D-Ed
  • Niet online
Gisteren gaven ze bij MM Antwerpen aan dat de volgende voorraad volgende week zou komen maar een stuk kleiner was dan die van afgelopen dinsdag...

Verwijderd

maar bellen kan geen kwaad....

Mijn ervaring met MM is dat zij alleen iets kunnen zeggen over de hoeveelheid!!.....levertijd is iets wat ze zelf meestal niet weten tot het moment dat de spulletjes bij hun op de stoep staat! afgelopen dinsdag was voor de meeste ook een verrassing!

• d.baars
Zijn er hier nog meer mensen die bij Mobistar Center Meir hebben gereserveerd met aanbetaling? En hoelang ze al op de reserveringslijst staan? Ze wilden aan mij niet kwijt hoe lang de reserveringslijst was en was benieuwd hoe groot de kans is dat wanneer ze morgen een nieuwe levering krijgen ik erbij zit :P Dit is namelijk voorlopig het laatste weekend dat ik tijd heb om naar Antwerpen te gaan...

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Mijn collega sms't net dat hij er 1 bij Regent Street voor me heeft bemachtigd! Ik heb er een nieuwe held bij :)

• superericje
Ok.. Waarschijnlijk een 'domme' vraag, maar al je een iPhone uit Wallonië hebt, staat er dan wel Nederlands op? Just to be sure... :+

Zelf antwoord gevonden.. :P

Een vraag die we regelmatig krijgen, is of die buitenlandse iPhones ook gewoon in Nederland te gebruiken zijn. Het antwoord daarop is ja. Elke iPhone is voorzien van alle internationale taalbestanden. Als je de iPhone via een Nederlandstalige versie van iTunes activeert, zal de taal meteen op Nederlands zijn ingesteld.

[ Voor 59% gewijzigd door superericje op 12-08-2010 19:01 . Reden: Antwoord gevonden ]

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Mijn broertje heeft net een Galaxy S besteld. Als ik mijn iPhone dus heb dan kan ik mooi een kleine review plaatsen met de verschillen en overeenkomsten. Ik zal dan wel geen winnaar uitroepen want ik vind waarschijnlijk mijn iPhone toch beter :$

• MrBlueEyes
The Stimp! schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 10:56:
[...]

Ik zie dat ie bij mij nu ook verzonden is! :*) Hoe lang duurde het bij jou voordat ie vanuit Borderlinx bij jou aankwam? Hoe lang zat ie in je suite?
Is bij mij nog bezig net allemaal gebeurd he.
10 augustus afgeleverd bij Borderlinx. 11 augustus zat hij in mijn suite en heb ik betaald. En net 5 minuten geleden krijg ik een mailtje dat de shipment is begonnen.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

• MrBlueEyes
Tc-Chub schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 19:10:
Mijn broertje heeft net een Galaxy S besteld. Als ik mijn iPhone dus heb dan kan ik mooi een kleine review plaatsen met de verschillen en overeenkomsten. Ik zal dan wel geen winnaar uitroepen want ik vind waarschijnlijk mijn iPhone toch beter :$
Galaxy S is top telefoon, alleen is de Android store niet te vergelijken met de App store. Android store is op voor meer telefoons gericht. Dus je komt bijvoorbeeld veel minder games tegen met hele goede graphics.

Ik heb voor me broertje ook de Galaxy S gekocht namelijk. Ik wil zelf bij iPhone blijven.

• k1978
Stores in parijs zijn allebei uitverkocht.. hebben verschillende mensen heen gebeld....

• d.baars
k1978 schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 20:16:
Stores in parijs zijn allebei uitverkocht.. hebben verschillende mensen heen gebeld....
He balen daar gaat m'n weekend Parijs :/

• The Champ
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-01-2024
Ashy schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 09:39:
[...]

De iPhone in Singapore zijn nog niet los te verkrijgen in de fysieke apple store, dit houdt in dat je sowieso eerst via de apple store online moet bestellen -> standaard 3 weken levertijd. Hier moet wel bij vermeld worden dat de kans aanwezig is dat na 2 weken de daadwerkelijke levering al plaats kan vinden volgens de laatste berichten.
In Singapore zijn de 16gigs € 500,-
Kan je ze via http://store.apple.com/sg gewoon bestellen en naar NL laten versturen, of kan dit niet?

The "real" Champ will always be The Champ

• ibidriv3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-06 18:29
@k1978

Serieus ? Maandag waren ze er nog in overvloed! Gaat snel dan :o

@ The Champ

Nee gaat volgens mij niet, wordt je door gelinkt naar nl site = tmobile :/

[ Voor 38% gewijzigd door ibidriv3r op 12-08-2010 21:01 ]

• k1978
ja ik kom langs parijs dit weekend baal hier echt van.... Op dit moment zijn ze 100 % op misschien komen ze nog binnen maar ja niet zeker

• ibidriv3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-06 18:29
Kleine moeite om toch even langs de store te gaan, zou het in ieder geval even doen.
Kan je de rest van de dag rondslenteren in het Louvre ;)

edit, las over woordje langs heen. Als je gaat wil je dan laten weten of ze er zijn. Ga ik ff op en neer.
Misschien dat er wel tweakers interesse hebben..

[ Voor 36% gewijzigd door ibidriv3r op 12-08-2010 21:22 ]

• k1978
Ja precies langs parijs heen rijden of er naar toe scheelt heel veel tijd... Vooral als je er veel kilometers op hebt zitten en naar huis wil.. Dus kijk wel

• The Stimp!
MrBlueEyes schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 19:52:
[...]

Is bij mij nog bezig net allemaal gebeurd he.
10 augustus afgeleverd bij Borderlinx. 11 augustus zat hij in mijn suite en heb ik betaald. En net 5 minuten geleden krijg ik een mailtje dat de shipment is begonnen.
Oke, ik heb exact hetzelfde gehad en gedaan als jou, maar dan 1 dag later. Ik verwacht dus morgen het mailtje dat de shipment begonnen is. :9~
Ik kon kiezen uit standard (5-7 dagen) of express (2-3 dagen) delivery, en het grappige is dat er geen prijsverschil in zat, heb dus maar express gedaan. Ik heb 39,84 betaald (2 iPhones). Vond ik erg meevallen. Je rijdt er niet voor naar Parijs, en de iPhones zijn zelf ook nog eens 40,- goedkoper. :)

• k1978
nog ergens een linkje hoe je dat beste kan regelen allemaal via uk en dan borderlinx

• Plankton
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-04 10:07
Dus nergens in Europa zijn op dit moment nog Iphones 4 op voorraad... Wat een ellende

• superericje
En hoe zit hèt met de iphones in Belgie? Wallonië dan, want Antwerpen in chronisch leeg volgens mij

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Belgie is dus door de voorraden heen lees ik? Hm dan maar geen rondje belgie morgen :(

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

• DJustin
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:00
Ik heb mijn broertje ook laten bellen, waren indd. niet op voorraad. Mogelijk morgen, maar absoluut niet zeker.
Toch ga ik de gok wagen, anders wordt het een leuk weekend parijs ;)

• d.baars
DJustin schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 23:41:
Ik heb mijn broertje ook laten bellen, waren indd. niet op voorraad. Mogelijk morgen, maar absoluut niet zeker.
Toch ga ik de gok wagen, anders wordt het een leuk weekend parijs ;)
Misschien was je het al van plan, maar toch even voor de zekerheid... Zou je kunnen proberen hier te melden of het gelukt is? Dan ga ik ook nog 'even' op en neer.

[ Voor 8% gewijzigd door d.baars op 12-08-2010 23:49 ]

• thomasf
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Heb mijn 32gb binnen via borderlinx :)
Stond al meteen 4.0.1 software op.

13 juli besteld, 12 aug binnen, net geen maand dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilc0o
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-06-2024
Ben misschien ook van plan morgen richting Belgie te gaan. Als iemand weet of er morgen (vandaag) voorraad is bij de MM, graag een post..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokuta
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-07 23:49
Plankton schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 21:56:
Dus nergens in Europa zijn op dit moment nog Iphones 4 op voorraad... Wat een ellende
Bij de Apple Store in Milton Keynes (UK) zijn ze nog ruim op voorraad (vanmiddag is een vriendin van me er een gaan halen) Zowel de 16 als de 32gb zijn er nog gewoon te koop. Wel is het een aardig stuk rijden vanuit Nederland...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJustin
d.baars schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 23:47:
[...]

Misschien was je het al van plan, maar toch even voor de zekerheid... Zou je kunnen proberen hier te melden of het gelukt is? Dan ga ik ook nog 'even' op en neer.
Ik zal mijn best doen, laptop gaat mee, en in Parijs zal vast wel draadloos internet te vinden zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.baars
Net Apple Store Paris Louvre gebeld, alles was uitverkocht en ze wisten niet wanneer een nieuwe voorraad kwam. Ze raadde me aan om elke dag te bellen dan was er de meeste kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjuh112
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-07 15:40
Net de Mediamarkt in Antwerpen aan de telefoon gehad.
Op het moment niks in voorraad, maar dinsdag de 17e kwam er een nieuwe lading binnen.
Ze wist me overigens niet te vertellen hoeveel het er waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Hoe doen mensen die via Borderlinx kopen het eigenlijk met de garantie? Terugsturen naar de UK?

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckyluuk
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-07 03:02
tdw schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 14:04:
Hoe doen mensen die via Borderlinx kopen het eigenlijk met de garantie? Terugsturen naar de UK?
Hopen dat je iPhone niet kapot gaat. :P
En anders moet je inderdaad naar de UK voor de garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:36
gertjuh112 schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 12:53:
Net de Mediamarkt in Antwerpen aan de telefoon gehad.
Op het moment niks in voorraad, maar dinsdag de 17e kwam er een nieuwe lading binnen.
Ze wist me overigens niet te vertellen hoeveel het er waren
Mogen we er dan ook van uitgaan dat andere grote winkelketens in België de iphone zullen binnenkrijgen? Of gaan de eerste leveringen iphones enkel naar MM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Luckyluuk schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 14:10:
[...]

Ok, bedankt. Dan moet ik 'm toch maar volgende maand in Antwerpen halen :(

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJustin
Ik zit momenteel in Parijs, en ze waren indd. ook niet voorradig in Louvre. Morgen zouden ze ook niet komen. Toch wil ik het morgen nog proberen.
Ik heb ik de Apple store het ding vast gehad, en het is echt fantastisch, ik wil hem zeker hebben, maar ga gewoon niet meer betalen. Dus eventjes afwachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Luckyluuk schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 14:10:
[...]

Hij is toch maar maximaal een jaar onder garantie (volgens mij zelfs maar 90 dagen) dus hopen dat ie dan niet kapot gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-07 10:37
Afbeeldingslocatie: http://gallery.me.com/bbouws/100055/iphone/web.jpg?ver=12817113190001

Mijn iPhone komt uit de UK en de Apple site geeft aan dat ik gewoon 1 jaar garantie heb..

[ Voor 6% gewijzigd door Benny op 13-08-2010 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
Nou inderdaad Luik (Mobistar verwachtte dinsdag misschien nieuwe lading...) was ook uitverkocht en kreeg vandaag antwoord via de mail (samen met 20 andere in de 'to' regel, wat nou privacy voor de potentiële iphone4 kopers :)) van de mm Antwerpen dat ze op zijn en dat je hem persoonlijk in de winkel kan komen reserveren, middels een aanbetaling..

[ Voor 8% gewijzigd door superericje op 13-08-2010 19:04 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

bbouws schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 18:31:
[afbeelding]

Mijn iPhone komt uit de UK en de Apple site geeft aan dat ik gewoon 1 jaar garantie heb..
Huh? Ik dacht dat de garantie van een iPhone niet wereldwijd was?

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
tdw schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 01:39:
[...]

Huh? Ik dacht dat de garantie van een iPhone niet wereldwijd was?
Ik kreeg van Apple ook een mailtje in het Nederlands om mij te feliciteren met mijn nieuwe iPhone4 terwijl hij uit de UK komt. Dat vond ik al bijzonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209360

The Champ schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 20:57:
[...]

In Singapore zijn de 16gigs € 500,-
Kan je ze via http://store.apple.com/sg gewoon bestellen en naar NL laten versturen, of kan dit niet?
Echt? Net twee weken terug uit Singapore, maar ik kon deze prijzen niet vinden hoor. Sowieso waren ze overal uitverkocht.

Edit: het is inderdaad 500,-. Misschien mijn vriendin maar eens vragen of ze er eentje mee wil nemen. Ze komt helaas pas 1 oktober :'(

Hoe zit het trouwens met garantie op een geïmporteerde? Kan je daar ook bijvoorbeeld de Applecare via Ebay kopen zodat je toch nog garantie in Nederland hebt?

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 209360 op 14-08-2010 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --help
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01-07 10:59
Iemand die weet of ze ergens in België nog iPhone's hebben? (ja ik heb gelezen hiervoven) Misschien dat er een nieuwe lading is oid?

Update: ik heb net alle vestigingen afgebeld in België, echter is echt alles erdoor :'(

[ Voor 25% gewijzigd door --help op 14-08-2010 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Zover ik heb gelezen komt dinsdag een nieuwe lading bij de Media Markt, en volgens mij ook mobistar winkels.

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt ongelooflijk, 6 mobistar winkels gebeld! Je krijgt ze niet aan de lijn! Elke keer een voicemail of ze nemen gewoon niet op! Ik heb ook nog niks gehoord van TPH

Dan maar wachten tot dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.baars
Verwijderd schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 14:39:
Echt ongelooflijk, 6 mobistar winkels gebeld! Je krijgt ze niet aan de lijn! Elke keer een voicemail of ze nemen gewoon niet op! Ik heb ook nog niks gehoord van TPH

Dan maar wachten tot dinsdag.
Ik heb gelezen dat de telefoon achter in de winkel staat en omdat daar niemand is wordt het bijna nooit opgenomen. Je kan het beste volhardend zijn en blijven proberen of een mailtje sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

MrBlueEyes schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 09:07:
[...]

Ik kreeg van Apple ook een mailtje in het Nederlands om mij te feliciteren met mijn nieuwe iPhone4 terwijl hij uit de UK komt. Dat vond ik al bijzonder.
Nja, misschien dat als ze om de bon vragen en jij geeft een bon uit de UK dat ze dan zeggen "oke, hij komt uit de UK, ga daar maar heen" ofzo

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
tdw schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 16:11:
[...]

Nja, misschien dat als ze om de bon vragen en jij geeft een bon uit de UK dat ze dan zeggen "oke, hij komt uit de UK, ga daar maar heen" ofzo
Ik zeg ook nergens dat ik verwacht dat ik garantie hier heb. Ik melde alleen dat ik het opvallend vond dat ik een Nederlands mailtje van Apple kreeg om mij te feliciteren met mijn iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haha, net mijn vriendin in Singapore gebeld over de iPhone. Kost inderdaad maar 510,-, maar nu komt het mooiste. Ik kan hem misschien voor 222,- krijgen op 1 oktober dus ik wacht nog wel even :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[message=,noline]Fastmatti schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 18:03[/message]:
Haha, net mijn vriendin in Singapore gebeld over de iPhone. Kost inderdaad maar 510,-, maar nu komt het mooiste. Ik kan hem misschien voor 222,- krijgen op 1 oktober dus ik wacht nog wel even :+
Ok, vertel maar hoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees-Jan
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-07 17:11
Misschien hebben ze in Singapore ook een MarktPlaats? 8)7

the older I get, the better I was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hij kost 888 SGD, maar haar vader krijgt jaarlijks 500 SGD korting op een nieuwe telefoon die hij niet jaarlijks gebruikt. Die mag ik waarschijnlijk gebruiken >:) Blijft er dus maar 388SGD = 222,- over.

Voor hier is het belangrijkste dat ze echt een stuk goedkoper zijn daar, maar ik vrees dat de invoertaksen het weer onaantrekkelijk maken.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 209360 op 14-08-2010 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Stimp!
MrBlueEyes schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 16:13:
[...]

Ik zeg ook nergens dat ik verwacht dat ik garantie hier heb. Ik melde alleen dat ik het opvallend vond dat ik een Nederlands mailtje van Apple kreeg om mij te feliciteren met mijn iPhone.
Ik kreeg dat mailtje wel in het Engels "Getting started on your iPhone 4". Overigens krijg ik de mijne maandag. Vandaag is ie aangekomen bij de delivery facility van DHL. Ging vrij snel allemaal. Op 11-8 werd de knop "cancel items" grijs, een dag later werd m'n iPhone "Shipped" naar Borderlinx. Op vrijdag de 13e om 17:18u via DHL vanuit Birmingham UK verstuurd naar East Midlands - UK om 00:24u, van daaruit naar Brussel om 03:09u. Van daaruit weer naar Eindhoven om 11.52u. Gebeld met DHL of ik 'm vandaag al niet op kan komen halen, maar dat ging helaas niet. :'(
Gaat overigens vrij vlot allemaal. Ik had verwacht dat het nog wel een paar weken zou gaan duren maar dat is gelukkig niet. Als het weekend er niet tussenzat zou m'n iPhone er 3 dagen over doen om verstuurd te worden. Vind ik zeer snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
The Stimp! schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 21:23:
[...]

Ik kreeg dat mailtje wel in het Engels "Getting started on your iPhone 4". Overigens krijg ik de mijne maandag. Vandaag is ie aangekomen bij de delivery facility van DHL. Ging vrij snel allemaal. Op 11-8 werd de knop "cancel items" grijs, een dag later werd m'n iPhone "Shipped" naar Borderlinx. Op vrijdag de 13e om 17:18u via DHL vanuit Birmingham UK verstuurd naar East Midlands - UK om 00:24u, van daaruit naar Brussel om 03:09u. Van daaruit weer naar Eindhoven om 11.52u. Gebeld met DHL of ik 'm vandaag al niet op kan komen halen, maar dat ging helaas niet. :'(
Gaat overigens vrij vlot allemaal. Ik had verwacht dat het nog wel een paar weken zou gaan duren maar dat is gelukkig niet. Als het weekend er niet tussenzat zou m'n iPhone er 3 dagen over doen om verstuurd te worden. Vind ik zeer snel!
Bij mij ook allemaal erg snel, erg jammer dat ze op zaterdag niet leveren maarja dan maar maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Voor mensen die nu in Hk zijn. Ik heb gisteren een iPhone 4 32GB gekocht voor omgerekend 570 euro. Geen slechte prijs lijkt me. Gelukkig ook meteen unlocked :)

DG lifestyle @ Timesquare

Ging als warme broodjes over de toonbank, wees er dus snel bij!

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Pagina: 1 ... 3 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden - deel 2
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 9

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.