[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 24 Laatste
Acties:
  • 167.874 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --help
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-09 11:14
Ik wist niet dat het nog steeds illegaal was, excuus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09-09 08:20
Op GoT zijn we graag roomser dan de Paus, you see.

Als je even zoekt met Google, ben je er zo achter.

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 15:51:
Ik heb mijn microsim binnen *O*
Maar op de applestore zie ik dat mijn iphone delivered is, maar bij borderlinx kan ik er (nog) niks over terug vinden. Ik hoop dat nog allemaal verwerkt moet worden. Hoe zijn jullie ervaringen daarin?
Never mind, hij is al onderweg (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --help
Oke, deze vraag is (volgens mij) wel legaal. In het geval van een iPhone uit Amerika halen, hoe zit het dan met garantie? Ik heb ook verschillende Apple laptops/desktop enzo, hier zit gewoon wereldwijde garantie op. Is dit ook zo met de iPhone? Tnx! :)

edit: ik heb een iPhone 3G (met garantie. provider Vodafone O+ ) nu (hiervoor een 2G, ook uit de US. Nooit garantie nodig gehad)

[ Voor 21% gewijzigd door --help op 07-08-2010 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:24
Het beste kan je Apple Care kopen in amerika (weet niet of dat kan trouwens :P) maar als dat kan dan heb je wereldwijde garantie en kan je dus gewoon elke apple reseller binnen lopen om je telefoon te laten fixen :)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --help
SanderPS3 schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 10:12:
Het beste kan je Apple Care kopen in amerika (weet niet of dat kan trouwens :P) maar als dat kan dan heb je wereldwijde garantie en kan je dus gewoon elke apple reseller binnen lopen om je telefoon te laten fixen :)
Echter is de wereldwijde garantie dus niet (meer?) standaard? En kan ik hem ook via het internet later gewoon nog bestellen? (http://store.apple.com/us/product/MC253LL/A?mco=MTQ0NzU4NDE) Ik vind het namelijk nogal wat om dat ook aan mn nicht(je) te vragen om dat ook nog eens mee te nemen.

Bedankt voor je antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
Nou het is zo dat iPhone's in nederland via T-Mobile worden afgehandeld, dus ook de garantie. Als je niet een toestel van T-Mobile hebt krijg je dus in nederland geen garantie. Heb je echter Apple Care dan heb je wereldwijde garantie en is elke apple reseller verplicht om jouw toestel te laten repareren. ( iPhones worden echter nooit gerepareerd alleen vervangen )

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07:46
SanderPS3 schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 10:32:
Nou het is zo dat iPhone's in nederland via T-Mobile worden afgehandeld, dus ook de garantie. Als je niet een toestel van T-Mobile hebt krijg je dus in nederland geen garantie. Heb je echter Apple Care dan heb je wereldwijde garantie en is elke apple reseller verplicht om jouw toestel te laten repareren. ( iPhones worden echter nooit gerepareerd alleen vervangen )
Volgens mij is de iPhone in verschillende Europese landen uitgesloten van AppleCare, meen zowat gelezen te hebben hier op GoT...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.baars
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-01-2023
superericje schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 13:45:
Hmm ik ben morgen in Antwerpen.. De kans dat ik er ERGENS 1 kan vinden is bijna 0 neem ik aan...
of iemand hier DE gouden tip? ;-)
enne ja ik heb ook gereserveerd bij phonehouse.be. las gister hier dat ze vandaag een levering zouden krijgen?? Klopt dat nog?
Ik ben gisteren naar Antwerpen geweest, om 3 uur was alles al uitverkocht bij de Mobistar Centers (ik heb voor de zekerheid naast de vestiging die het dichtst bij Antwerpen-Centraal zat nog bij drie andere nagevraagd).
Ze hadden vrijdagochtend wel een levering binnengekregen maar alles is al opgegaan aan de reserveringen. Bij ThePhoneHouse hadden ze nog helemaal niks binnen gekregen. Bij ThePhoneHouse wel te horen gekregen dat ze een reservering daar 4 dagen vasthouden, daarna wordt hij vrijgegeven.
Heb nu bij Mobistar eentje gereserveerd (aanbetaling 50%), mocht in deze periode dat deze geleverd wordt ook een iPhone voor mij beschikbaar komen bij The Phone House dan kan ik een tweede toestel meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
Martijn schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 11:16:
[...]

Volgens mij is de iPhone in verschillende Europese landen uitgesloten van AppleCare, meen zowat gelezen te hebben hier op GoT...
Je kunt in Nederland geen Applecare kopen, maar als je Applecare hebt dan geld dat ook in Nederland. Zou toch te zot zijn dat een echte Amerikaan in nederland zijn iPhone wil laten repareren onder garantie en dat dat niet zou kunnen omdat T-Mobile hier de iPhones verkoopt ? ;) Ik werk bij een Apple Reseller en het is sowieso zo dat je gewoon recht het op garantie ;)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Ok dus als je via de UK store een apple Care koopt dan is dat ook in nederland geldig.

Maar kan je dan niet beter zo'n verzerkering afsluiten: http://www.unive.nl/kostbaarheden

Ik ben nu namelijk aan het kijken om zo goedkoop mogelijk een goede verzekering voor mijn telefoon af te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

d.baars schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 15:25:
[...]

Ik ben gisteren naar Antwerpen geweest, om 3 uur was alles al uitverkocht bij de Mobistar Centers (ik heb voor de zekerheid naast de vestiging die het dichtst bij Antwerpen-Centraal zat nog bij drie andere nagevraagd).
Ze hadden vrijdagochtend wel een levering binnengekregen maar alles is al opgegaan aan de reserveringen. Bij ThePhoneHouse hadden ze nog helemaal niks binnen gekregen. Bij ThePhoneHouse wel te horen gekregen dat ze een reservering daar 4 dagen vasthouden, daarna wordt hij vrijgegeven.
Heb nu bij Mobistar eentje gereserveerd (aanbetaling 50%), mocht in deze periode dat deze geleverd wordt ook een iPhone voor mij beschikbaar komen bij The Phone House dan kan ik een tweede toestel meenemen.
Ook bij de mediamarkt daar geweest? begreep op belgische forums dat de mediamarkt daar ineens een levering van iphones hebben gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had op 30juli even gebeld, toen zeiden ze september, als ik je berichtje op tijd had gelezen zou ik ff gebeld hebben om het nog een keer te vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Las op de website dat ze tot 19:00 open zijn, dus even gebeld naar de antwerpen vestiging.

Ze hebben idd binnen gekregen, maar alles is weg/uitverkocht/gereserveerd, ze werken nu met een reservatielijst voor de 16gb, het is helaas alleen mogelijk te reserveren in de winkel :-( (je moet ook aanbetaling doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 18:20:
Las op de website dat ze tot 19:00 open zijn, dus even gebeld naar de antwerpen vestiging.

Ze hebben idd binnen gekregen, maar alles is weg/uitverkocht/gereserveerd, ze werken nu met een reservatielijst voor de 16gb, het is helaas alleen mogelijk te reserveren in de winkel :-( (je moet ook aanbetaling doen)
Ah dus toch binnengekregen.

Maar alleen een reserveringslijst voor de 16gb? Nouja ik ga toch niks aanbetalen! Ik ben geduldig....:),
Wacht wel tot ze genoeg voorraad hebben! Hopelijk volgende week!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawree
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 02-04-2024
SanderPS3 schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 15:52:
[...]

Je kunt in Nederland geen Applecare kopen, maar als je Applecare hebt dan geld dat ook in Nederland. Zou toch te zot zijn dat een echte Amerikaan in nederland zijn iPhone wil laten repareren onder garantie en dat dat niet zou kunnen omdat T-Mobile hier de iPhones verkoopt ? ;) Ik werk bij een Apple Reseller en het is sowieso zo dat je gewoon recht het op garantie ;)
Volgens mij klopt dat niet helemaal wat je nu zegt, de documentatie van applecare zegt duidelijk:
This Plan is offered and valid only in Austria, France (excluding Corsica, overseas departments and territories), Germany, Ireland, Italy, Spain (including Balearic Islands but excluding Canary Islands, Ceuta, Melilla), Switzerland and the United Kingdom. This Plan is not offered to persons who have not reached the age of majority. This Plan is not available where prohibited by law.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Ja daar had ik ook al iets over gelezen. Maar ik woon heel dicht bij Duitsland dus zou hem in feite zo daar kunnen laten repareren. Maar ik denk dat je beter een hele goedkope verzekering kan afsluiten dan ben je goedkoper uit en ben je meestal ook verzekerd voor diefstal.

Zoiets als dit: https://www.anwb.nl/verze...bielemediaverzekering.jsf

[ Voor 15% gewijzigd door Tc-Chub op 07-08-2010 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:37
d.baars schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 15:25:
[...]

Ik ben gisteren naar Antwerpen geweest ....... , mocht in deze periode dat deze geleverd wordt ook een iPhone voor mij beschikbaar komen bij The Phone House dan kan ik een tweede toestel meenemen.
Nou ben weer terug, off topic: altijd leuk Antwerpen on topic: overal uitverkocht. Nog bij de mm geweest bij station.. Gesproken met kerel daar en die vertelde dat het bijna niet normaal was hadden er maar 10 gekregen. Binnen 5 min op.. Hij verwachtte dat het nog wel ruim 6 tot 8 weken ging duren voordat ze nieuwe lading kregen. Idem bij Saturn en Mobistar winkel....
Over dat de phonehouse in Belgie hem snel krijgt geloof ik weinig.. Nergens überhaupt reclame in de winkel.. Alleen nog voor de 3GS.. Niet gevraagd verder. Personeel keek wel erg ongeïnteresseerd :X

Trouwens 2e toestel meenemen? En die is dan voor mij? :9 O-)

[ Voor 3% gewijzigd door superericje op 07-08-2010 21:13 . Reden: Iets vergeten.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurk738
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 19:00:
Check de website van the phone house in belgie. Www.thephonehouse.be

Ze hebben een reserveringsformulier erop gezet die er vanmiddag nog niet op stond!

Reserveren gaat heel makkelijk. Je krijgt direct een bevestigingsmail!
Ik denk dat ze morgen iphones binnen krijgen want die geruchten gingen al even

Succes!
Heeft iemand die een reservering heeft gedaan nog iets gehoord van thephonehouse.be (behalve de bevestigingsmail)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvbcrs
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-03-2024
Nou eindelijk is het dan zover! Mijn pa had gisteren naar de FNAC in Antwerpen gebeld en gevraagd of ze daar nog iPhones op voorraad hadden. De FNAC medewerker vertelde dat er een aantal 16GB iPhones waren binnengekomen en dat als we er vroeg zouden zijn we er gegarandeerd 2 mee konden nemen.

Goed ik om 5 uur opgestaan, naar mijn pa gereden en vandaar door naar Antwerpen. We kwamen daar om 9:15 uur aan en zijn even een broodje gaan eten in de stad, naast de Mobistar in de Huidevetterstraat. Toen het 10 uur was besloten we om het toch voor de zekerheid ook even bij de Mobistar te vragen, we waren er nu toch en je weet maar nooit! Helaas de jongen achter de balie zei vrijwel direct toen we de drempel over waren: "we hebben geen iPhone 4's". Met de vaart erin zijn we toen naar de FNAC gegaan. Toen we daar aankwamen vroegik de verkoper enigzins angstig... Hebben jullie ook iPhones (4)?? ja hoor zei de verkoper snel, terwijl hij nog met een klant aan detelefoon was. We wachten heel even tot hij was uitgebeld. Nadat hij had opgehangen zei hij: iPhones, ja even kijken.. Die hebben we, maar alleen met verzekering! We keken hem verbaast aan en vertelde hem dat we uit Nederland kwamen en dus niets aan de verzekering zouden hebben.. Ook hadden we de avond ervoor gebeld en was ons niets verteld over een verzekering!?

Om de iPhones mee te krijgen moesten we 90€ extra betalen per persoon, we hebben echt van alles geprobeerd om ze zonder mee te krijgen maar helaas ze wilden er niets van weten. We zijn toen nog zo'n beetje heel Antwerpen doorgeweest, maar nergens een iPhone 4 te bekennen. We hadden toen twee opties, door rijden naar Parijs om ze daar te halen, of bukken bij de kassa en ons laten naaien voor 2 keer 90€. Uiteindelijk hebben we maar besloten om voor het laatste te gaan aangezien het al laat begon te worden en we eigenlijk allebij een beetje genoge begonnen te krijgen van het achter iPhones aan jagen.

We hebben er een lichte kater aan over gehoden, immers gingen we voor de 32 GB en zonder verzekering, maargoed.. Ik zit nu heerlijk met mijn nieuwe speeltje te spelen!

http://blog.morrison.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rvbcrs schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 22:32:
Nou eindelijk is het dan zover! Mijn pa had gisteren naar de FNAC in Antwerpen gebeld en gevraagd of ze daar nog iPhones op voorraad hadden. De FNAC medewerker vertelde dat er een aantal 16GB iPhones waren binnengekomen en dat als we er vroeg zouden zijn we er gegarandeerd 2 mee konden nemen.

Goed ik om 5 uur opgestaan, naar mijn pa gereden en vandaar door naar Antwerpen. We kwamen daar om 9:15 uur aan en zijn even een broodje gaan eten in de stad, naast de Mobistar in de Huidevetterstraat. Toen het 10 uur was besloten we om het toch voor de zekerheid ook even bij de Mobistar te vragen, we waren er nu toch en je weet maar nooit! Helaas de jongen achter de balie zei vrijwel direct toen we de drempel over waren: "we hebben geen iPhone 4's". Met de vaart erin zijn we toen naar de FNAC gegaan. Toen we daar aankwamen vroegik de verkoper enigzins angstig... Hebben jullie ook iPhones (4)?? ja hoor zei de verkoper snel, terwijl hij nog met een klant aan detelefoon was. We wachten heel even tot hij was uitgebeld. Nadat hij had opgehangen zei hij: iPhones, ja even kijken.. Die hebben we, maar alleen met verzekering! We keken hem verbaast aan en vertelde hem dat we uit Nederland kwamen en dus niets aan de verzekering zouden hebben.. Ook hadden we de avond ervoor gebeld en was ons niets verteld over een verzekering!?

Om de iPhones mee te krijgen moesten we 90€ extra betalen per persoon, we hebben echt van alles geprobeerd om ze zonder mee te krijgen maar helaas ze wilden er niets van weten. We zijn toen nog zo'n beetje heel Antwerpen doorgeweest, maar nergens een iPhone 4 te bekennen. We hadden toen twee opties, door rijden naar Parijs om ze daar te halen, of bukken bij de kassa en ons laten naaien voor 2 keer 90€. Uiteindelijk hebben we maar besloten om voor het laatste te gaan aangezien het al laat begon te worden en we eigenlijk allebij een beetje genoge begonnen te krijgen van het achter iPhones aan jagen.

We hebben er een lichte kater aan over gehoden, immers gingen we voor de 32 GB en zonder verzekering, maargoed.. Ik zit nu heerlijk met mijn nieuwe speeltje te spelen!
Ik zit met enig verbazing je verhaal te lezen..... Ik kan me niet voorstellen dat dit mag, alleen een telefoon verkopen met verzekering.

Denk dat ik dan toch wel was doorgereden richting paris! Waren jullie goedkoper uit geweest qua benzine dan 180 euro.....tenzij je in een aston martin dbs rijdt ofzo.....
Maar je hebt er 1 en ik nog niet. Veel plezier ermee!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[message=,noline]rvbcrs schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 22:32[/message]:

Om de iPhones mee te krijgen moesten we 90€ extra betalen per persoon
Ik zou meteen naar Brussel zijn doorgereden om bij de EU een klacht te deponeren over koppelverkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:57
Iemand een idee over wat de voorraad is bij de Apple Store in Londen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Xeanor schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 00:54:
Geen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvbcrs
Xeanor schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 00:54:
In Parijs maak je de meeste kans, ik heb gisteren en de dag ervoor gebeld en toen hadden ze voorraad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvbcrs
Verwijderd schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 00:48:
[...]

Ik zou meteen naar Brussel zijn doorgereden om bij de EU een klacht te deponeren over koppelverkoop.
Het schijint dat het nou juist de EU is geweest die dit mogelijk heeft gemaakt in Belgie, het mocht eerst niet, maar door Europese wetgeving mag het nu wel! Ik was ook echt NOT amused, we hebben de store manager erbij gehad, maar ook deze wilde van geen wijken weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo_2000
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-06-2024
Heeft iemand ook ervaring met het halen van een iPhone uit Noorwegen? Bij welke winkels moet je bijvoorbeeld zijn en wat zijn de voorraden? Mijn broer gaat namelijk binnenkort naar Noorwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 07:23

Erw

Iemand ervaring met Iphones kopen in HongKong? Ben er over een paar dagen namelijk

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
Die nieuwe Apple Store had er meer dan 4K op voorraad las ik ? :o Zijn die allemaal al zo snel weg ? :o

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
SanderPS3 schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 13:08:
[...]

Die nieuwe Apple Store had er meer dan 4K op voorraad las ik ? :o Zijn die allemaal al zo snel weg ? :o
Weet jij het zeker? ;) Regent street heeft iedergeval niks op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TQAirstrike
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-09 09:45
SanderPS3 schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 13:08:
[...]

Er stonden 7000 mensen in de rij |:(

www.instagram.com/thomas.bartelds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
Christoph schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 19:41:
[...]

Weet jij het zeker? ;) Regent street heeft iedergeval niks op voorraad.
Non, zeker niet ! Stond een gerucht op iPhoneclub dat ze er pak 'm beet 4000 op voorraad hadden :). De nieuwe Apple Store altans, weet niet of dit de enige is in engeland ? Maar als er 7000 mensen in de rij stonden :P haha ziek !

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckyluuk
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:00
Levertijden mogen in [iPhone] Levertijden en niet hier.

[ Voor 92% gewijzigd door Hoedje op 09-08-2010 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:38

Crusader

Arc Nature

Daarvoor kun je beter een topic report Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif aanmaken. Dat voorkomt dat het topic volledig offtopic gaat, zoals hieronder is gebeurd.

[ Voor 73% gewijzigd door Hoedje op 09-08-2010 15:17 ]

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H4ldrz
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-02 19:36
Daarvoor kun je beter een topic report Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif aanmaken.

[ Voor 88% gewijzigd door Hoedje op 09-08-2010 15:17 ]

Gaston

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenberg
  • Laatst online: 12:31
Daarvoor kun je beter een topic report Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif aanmaken.

[ Voor 90% gewijzigd door Hoedje op 09-08-2010 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kon het toch niet laten om even te bellen naar MC Bree waar ik 30 jul een iPhone heb besteld...De man zei dat ze er nog GEEN geleverd hebben. Nul noppes nada dus...

Matig hoor...Vooral van Apple maar toch ook Mobistar die inmiddels toch wel een paar toestellen naar alle vestigingen hadden kunnen sturen zoals ze in hun email ook beloofd hadden.

Helaas zit ik wederom locked in. Sta 30ste op de lijst dus cancellen en aslnog BLX heeft weinig zin meer denk ik. Geïrriteerd wachten dus maar...

In ieder geval weer wat wijze lessen geleerd voor volgend jaar (als de '5' tenminste weer flink beter wordt).

EDIT: Ik ben overigens nog gebeld door t-mobile vandaag of ik nog interesse had in de iPhone 4. Moet zeggen dat er best wel wat interessante abo's door hun aangeboden worden qua prijs. Maar goed, zit nu bij Voda, betaal niet veel meer (afgezien van de reparatie van de auto die noodzakelijk was na het ritje naar België voor de iPhone) en kan volgend jaar voordat de 5 gelaunched wordt mijn tel simlockvrij verkopen terwijl de t-mobile jongens er dan nog even aan vast zitten net die paar cruciale maanden >:)

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2010 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokuta
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-09 16:33
Zo, ben net terug van de Apple store in Milton Keynes (UK).

Afgelopen vrijdag ben ik bij de Apple store in Londen geweest, hier waren alle iPhones op dat moment uitverkocht, maar ze verwachtten snel weer nieuwe. Vlak voor sluitingstijd was de rij erg lang (een man of 30), dus de kans is groot dat ze vrij snel uitverkocht raken. De shop in Covent Garden opende pas de volgende dag, dus deze heb ik niet kunnen bekijken.

Vandaag heb ik dus een poging gewaagd in Milton Keynes, een stukje ten noorden van Londen. De shop is een heel stuk kleiner als die aan Regent Street, maar een goede kennis van me vertelde me dat het in Milton Keynes op maandagochtend eigenlijk altijd uitgestorven is, dus we hebben het er maar op gewaagd.

Ik was vroeg weggegaan uit Wales (waar ik op dit moment verblijf) en was om 9:30 uur bij de winkel. (winkel gaat om 9:00 open), het was er rustig en de medewerker kon mij met een grote grijns vertellen dat ze zowel de 16GB als de 32GB versie op voorraad hebben. Hij vertelde me ook dat ze genoeg voorraad hebben om in principe in alle vraag te voorzien.

De shop in Milton Keynes (maar voor zover ik weet ook die aan Regent Street (Londen) werken op een first come first serve basis, wat dus betekent dat er niet aan reserveringen wordt gedaan. Voor de mensen die op de bonne fooi een iPhone 4 willen kopen en het geen probleem vinden om naar het Verenigd Koninkrijk te gaan, zou ik dus zeker MK aanraden boven Londen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een update in mijn iPhone-gate: het geld is terug!!!

Het heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat haha. Nu nog een andere vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Hoeveel heb je terug gekregen dan voor je 3GS als ik dat vragen mag. Als het genoeg is om een 4 te halen dan zou het mooi zijn of niet dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Rokuta schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 18:57:
Zo, ben net terug van de Apple store in Milton Keynes (UK).

Afgelopen vrijdag ben ik bij de Apple store in Londen geweest, hier waren alle iPhones op dat moment uitverkocht, maar ze verwachtten snel weer nieuwe. Vlak voor sluitingstijd was de rij erg lang (een man of 30), dus de kans is groot dat ze vrij snel uitverkocht raken. De shop in Covent Garden opende pas de volgende dag, dus deze heb ik niet kunnen bekijken.

Vandaag heb ik dus een poging gewaagd in Milton Keynes, een stukje ten noorden van Londen. De shop is een heel stuk kleiner als die aan Regent Street, maar een goede kennis van me vertelde me dat het in Milton Keynes op maandagochtend eigenlijk altijd uitgestorven is, dus we hebben het er maar op gewaagd.

Ik was vroeg weggegaan uit Wales (waar ik op dit moment verblijf) en was om 9:30 uur bij de winkel. (winkel gaat om 9:00 open), het was er rustig en de medewerker kon mij met een grote grijns vertellen dat ze zowel de 16GB als de 32GB versie op voorraad hebben. Hij vertelde me ook dat ze genoeg voorraad hebben om in principe in alle vraag te voorzien.

De shop in Milton Keynes (maar voor zover ik weet ook die aan Regent Street (Londen) werken op een first come first serve basis, wat dus betekent dat er niet aan reserveringen wordt gedaan. Voor de mensen die op de bonne fooi een iPhone 4 willen kopen en het geen probleem vinden om naar het Verenigd Koninkrijk te gaan, zou ik dus zeker MK aanraden boven Londen.
Heb toevallig vanmiddag met Regent Street gebeld, ze hadden er weer een zooi. Komt mooi uit, want een collega van me gaat overmorgen naar Londen! Zal hem ff zeggen dat ie eerst mijn iphone haalt, en dan pas vakantie mag gaan vieren :)
Dus als het meezit heb ik volgende week een iphone 4!
edit: reserveren kon niet aan de Regent Street!

[ Voor 3% gewijzigd door dog4life op 09-08-2010 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokuta
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-09 16:33
dog4life schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 19:50:
[...]
Komt mooi uit, want een collega van me gaat overmorgen naar Londen!
Zou 'm zeker ook zeggen dat 'ie vroeg naar Londen gaat (als hij met het OV gaat dan, met de auto is het sowieso een drama). Hoor hier net dat er toch veel mensen vroeg (blijven) komen bij Regent Street, hoewel het nu misschien wat rustiger is. De Covent Garden shop schijnt een grotere voorraad te hebben, misschien een idee om ook even daar naar toe te bellen om te zien of ze nog wat binnen krijgen voordat je je collega op een klopjacht stuurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tc-Chub schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 19:40:
Hoeveel heb je terug gekregen dan voor je 3GS als ik dat vragen mag. Als het genoeg is om een 4 te halen dan zou het mooi zijn of niet dan :)
595, precies wat ik ervoor betaald heb incl. verzendkosten in februari. Maar een 4 wil ik niet, wil een 3GS terug en dan volgend jaar een 4G of 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:39
Wat is de kans dat ik een iphone 4 16 gig te pakken krijg als ik zaterdag naar Parijs ga... Iemand een idee wil niet graag voor niks rijden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Laatst online: 13-09 10:42
voor jou als individu 50%, wel of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
StanTheMan schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:52:
voor jou als individu 50%, wel of niet.
_/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door smeerbartje op 10-08-2010 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
oooh wat zijn we weer lollig lig helemaal dubbel...

Kan je nergens zien of er ergens in parijs voorraad is .. Bellen is voor mij lastig want spreek geen woord france

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Nee, je kan nergens een voorraad status opvragen. Bellen kan ook, die mensen daar spreken ook gewoon engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Waarom zou je speciaal naar parijs rijden voor je 4G 16Gb. Inmiddels zijn er al zoveel mensen naar Parijs gereden dat hij ruim op marktplaats beschikbaar is, drukt ook weer de prijs. Haal je er denk ik niet uit met de benzine (tenzij je leasebak hebt, maar ja, dan ben je weer een dag vrije tijd kwijt naast je drukke baan)

http://www.iphoneclub.nl/...aangeboden/f102/iphone-4/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Daar heb je wel gelijk in maar kom langs parijs dus is voor mij haast geen extra kosten.. en 625 euro of 750 euro vind ik nog wel een verschil.. Kijk als men dan 50 euro er boven op doet voor benzine ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Prijs op iphoneclub is ook niet zo enorm laag, betaal je nog snel €120,- per telefoon meer. Voor mij is Parijs ongeveer 400 Km rijden, dus 800 in totaal. Als ik van de reiskostenvergoeding uit ga die de belastingdienst toepast zou het me €152,- kosten. Ga ik rekenen met alleen brandstofkosten, dan kom ik uit op €80,- (€1,50 per liter, 1:15 verbruik).

Dus ja, het kost je een dag, maar in veel gevallen is het rendabeler om zelf te halen. Zeker als je nog een beetje gaat carpoolen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Laatst online: 09:37
Hij is inderdaad ruim op marktplaats, maar die mensen zijn niet helemaal realistisch... een iPhone4 voor € 1.100,=??? kom op zeg, dat je eraan wil verdienen ok, maar meer dan 700 voor de 16Gb versie zou je niet mogen vragen... althans ik heb er geen EURO meer voor over (weleens 750 geboden, krijg dan mail teruhg voor 950 mag je hem halen...)... Dan wacht ik wel en koop hem in Belgie voor minder...
En ja ik heb een leaseauto met onbeperkte kilometers (ook in buitenland) maar naar Parijs rijden voor een telefoon..... Hmm nee dank je :)

Dit is mijn mening hoor.. Iedereen die wel gaat hebben helemaal gelijk, als ze dat willen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Het blijft natuurlijk de marktwerking die hier aan het werk is, Vraag & Aanbod :) Je moet niet vergeten dat de mensen die de iPhone in het buitenland gekocht hebben veel meer risico lopen dan de mensen die dat niet doen. En in the end gaat het er alleen maar om "Wat een gek er voor geeft". Dat is met ieder product natuurlijk. Klassieke auto's zijn duurder dan op het moment dat ze op de markt kwamen... Maar goed, daar gaat het hier niet om .

Edit: Overigens staan er ook genoeg voor iets meer dan €700,- Vind ik nogal meevallen, zodra de mijne binnen is uit Engeland komt ie er voor minimaal €750,- op te staan ;)

[ Voor 16% gewijzigd door D-Ed op 10-08-2010 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Ja vind 700 euro voor een 16 gig mooie prijs is 75 euro onkosten vergoeding.. Mocht ik er 1 extra meenemen mag die voor dat bedrag weg.... Is het voor je zelf leuk en voor die gene die hem koopt kan die kiezen rij voor 75 euro naar parijs of niet ... Meer vragen vind ik niet kunnen .. maar ja is maar wat de gek er voor geeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barre_Code
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 12:07
Heeft iemand trouwends een goed idee waar je in frankrijk/belgie iphones kunt halen op voorraad zoals ik morgen ga rijden?

Ik rij naar Frankrijk en zoek dus ergens iets. Ik rij met me ouders en ze willen niet te ver rijden.

Ik rij vanaf Hengelo (overijssel) naar Semmadon (zie google maps).

STEL dat iemand erachter kunt komen waar wij ongeveer langsrijden en waar ze op voorraad zijn kun je wat mij betreft voor 2 tientjes boven de standaard prijs een iphone krijgen van me

DM me dus maar;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
k1978 schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 22:17:
Wat is de kans dat ik een iphone 4 16 gig te pakken krijg als ik zaterdag naar Parijs ga... Iemand een idee wil niet graag voor niks rijden..
Onlangs vertelde iemand op een macforum dat ze bij het Louvre een aardige voorraad hadden.

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Ganymedus schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:42:
[...]

Onlangs vertelde iemand op een macforum dat ze bij het Louvre een aardige voorraad hadden.
Hoewel ik de grap ervan inzie om iemand die te beroerd is om te zoeken voor niks naar Parijs te laten rijden, gaat het misschien iets ver :+

Er is momenteel nergens voorraad. Levertijden zijn minimaal 3 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
@Barre_Code: Wat is tegenwoordig zo erg om zelf even moeite te doen?

Je route zou deze route wel zijn:
http://maps.google.nl/map...dr=Hengelo&daddr=Semmadon

Je komt dus door Duitsland, Luxemburg en Frankrijk. Duitsland valt af, want dat is met abbo. Het is ook niet in de buurt van Montpelier of Parijs, dus simlockvrij valt ook af. Dan hou je alleen de Orange winkels over die een simlock iPhone 4 verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Bosmonster schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:04:
[...]

Hoewel ik de grap ervan inzie om iemand die te beroerd is om te zoeken voor niks naar Parijs te laten rijden, gaat het misschien iets ver :+

Hoe weet je dit dan ? op ene forum zeggen ze namelijk wel voorraad en andere niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
k1978 schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:10:
[...]

Hoe weet je dit dan ? op ene forum zeggen ze namelijk wel voorraad en andere niet
Iemand op een forum kan zo maar wat roepen natuurlijk. Als hij serieus interesse heeft in een iPhone 4 kan hij de moeite nemen om wat telefoonnummers van Apple stores op te zoeken (in deze thread of een simpele google search)...

Af en toe vind ik het ook tenenkrommend om te zien hoe weinig onderzoek mensen zelf doen, slechts een aantal pagina's terug vind men al relevante info...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mediamarkt in antwerpen hebben er blijkbaar 200 binnengehad! na een telefoontje hebben ze op moment van schrijven alleen nog 16gb modellen op voorraad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Niet online
http://www.iphoneclub.nl/...tellen-frankrijk-116.html

In dit topic staat alle relevante informatie die je moet hebben voor de iPhone uit Parijs / Frankrijk. (succes met doorspitten!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadat ik op het forum van iphoneclub.nl om 10:41 had gelezen dat ze (MediaMarkt Antwerpen) er 200 hadden heb ik meteen gebeld, en het klopte, ze hadden er nog 150 over vertelde de mevrouw me. Meteen de auto in gestapt en ben net terug, met een iphone 16GB.
Ze hebben of i.i.g. hadden nog 16GBs liggen, 32GB hadden ze niet meer.

Enige rare verhaal was dat je verplicht was als je daar kwam zonder reservering een iphone accessoire te kopen, na een hoop kilometers verder geen zin om drukte van te maken, even snel een hoesje van een 10tje erbij gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barre_Code
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 12:07
Eppo © schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:04:
@Barre_Code: Wat is tegenwoordig zo erg om zelf even moeite te doen?

Je route zou deze route wel zijn:
http://maps.google.nl/map...dr=Hengelo&daddr=Semmadon

Je komt dus door Duitsland, Luxemburg en Frankrijk. Duitsland valt af, want dat is met abbo. Het is ook niet in de buurt van Montpelier of Parijs, dus simlockvrij valt ook af. Dan hou je alleen de Orange winkels over die een simlock iPhone 4 verkopen.
Omdat ik het te druk heb vandaag. Dus vandaar als iemand er ook voordeel aan wil hebben dan appricieer ik dat en rijden we er langs. Maar ik wil geen simlocked toestel. Ik hoopte erop dat ergens in Dijon/nancy/Metz zoiets is te krijgen (wellicht hebben ze het hier, zou ik morgen even moeten bellen http://www.easy-computer.fr/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-09-2024

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:36:
Nadat ik op het forum van iphoneclub.nl om 10:41 had gelezen dat ze (MediaMarkt Antwerpen) er 200 hadden heb ik meteen gebeld, en het klopte, ze hadden er nog 150 over vertelde de mevrouw me. Meteen de auto in gestapt en ben net terug, met een iphone 16GB.

Enige rare verhaal was dat je verplicht was als je daar kwam zonder reservering een iphone accessoire te kopen, na een hoop kilometers verder geen zin om drukte van te maken, even snel een hoesje van een 10tje erbij gedaan
Da's wel nice.
Hoe duur is die daar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

639.99, excl. schrale verplichte accessoire, was 650 totaal kwijt

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2010 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Barre_Code schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 16:30:
[...]

Omdat ik het te druk heb vandaag. Dus vandaar als iemand er ook voordeel aan wil hebben dan appricieer ik dat en rijden we er langs. Maar ik wil geen simlocked toestel. Ik hoopte erop dat ergens in Dijon/nancy/Metz zoiets is te krijgen (wellicht hebben ze het hier, zou ik morgen even moeten bellen http://www.easy-computer.fr/)
Dan kan je het schudden. Simlockvrij toestellen worden alleen in Belgie of bij de Apple stores in Frankrijk verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.baars
  • Laatst online: 03-01-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 16:32:
639.99, excl. schrale verplichte accessoire, was 650 totaal kwijt
En wat was dan het verplichte accesoire? Een bumper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:36:

Blijkbaar dus een goedkoop hoesje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Champ
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-01-2024
In Singapore is een Iphone 16gb S$888 en dat is met de calculator zo'n 500 euro.

Is er geen mogelijkheid om er één vanuit Singapore te bestellen en deze kant op laten komen, net als dat gebeurd nu vanuit de UK met Borderlinx?

[ Voor 3% gewijzigd door The Champ op 10-08-2010 17:48 ]

The "real" Champ will always be The Champ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wat was dan het verplichte accesoire? Een bumper?
Een assesoire naar keuze die ze daar verkopen, ik zocht de goedkoopste uit

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2010 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 17:50:
[...]

Een assesoire naar keuze die ze daar verkopen, ik zocht de goedkoopste uit
Wat een bullsh**, ik dacht dat koppelverkoop in België kon worden bestraft? Of ben ik verkeerd?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2010 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckyluuk
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:00
Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 18:29:
[...]

Wat een bullsh**, ik dacht dat koppelverkoop in België kon worden bestraft? Of ben ik verkeerd?
Koppelverkoop is weer toegestaan in België.
Hier een nieuwsbericht erover

[ Voor 25% gewijzigd door Luckyluuk op 10-08-2010 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Het is wel bullshit aangezien het alleen buitenlandse klanten betreft. Ik heb ook eerder contact gehad met MM Antwerpen en die gaven aan dat ik zelfs €50,- bij moest betalen van Mobistar als ik een iPhone wilde kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodweep
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-06-2023
Koppelverkoop is al een tijdje toegelaten in België hoor.
Enkel is de voorwaarde dat het toestel ook apart aangekocht moet kunnen worden.
In het geval met die accessoires is dit dus illegaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Het is natuurlijk discriminatie als men voor buitenlandse klanten een meerprijs van €50,- vraagt of een aankoop van een extra accessoire eist, puur en alleen omdat je uit het Buitenland komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:31

Lulukai

God's gift to women

Ik verkoop een uit Belgie, die vanavond weg gaat (V&A aangeboden: Apple iPhone 4 16GB België, ongeopend)

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Wel leuke actie, vind m wel geinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knoezelbos
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:54
Gisteren bij Media markt in Antwerpen er 1 gehaald. Die hebben nog volop Iphones liggen. En ze kregen vandaag weer een nieuwe levering binnen. Je kunt ze gewoon bellen. Zijn vriendelijk en zeggen keurig of er nog voldoende zijn.

Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods pro| Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Haha, ik wilde er gisterenavond naar toe rijden maar ze waren om 19.00 uur gesloten.. Vandaag een nieuwe poging wagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, ik werk vandaag in Antwerpen... Wordt wel heel tempting. Had alleen m'n zinnen gezet op de 32GB versie...

Heb ook nog een reservering lopen bij de Mobistar winkel op de Meir, maar weet niet of daar nog wat uit gaat komen met m'n Nederlandse nummer (wel Belgisch adres opgegeven, dat wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knoezelbos schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 08:17:
Gisteren bij Media markt in Antwerpen er 1 gehaald. Die hebben nog volop Iphones liggen. En ze kregen vandaag weer een nieuwe levering binnen. Je kunt ze gewoon bellen. Zijn vriendelijk en zeggen keurig of er nog voldoende zijn.
weer een nieuwe levering. gistermiddag had ik nog gebeld. Ik hoop dat daar 32 GB's tussen zitten. alleen zit ik op mn werk :( .

Als iemand in antwerpen kan bevestigen of daar 32 gb's tussen zitten zou ik het op prijs stellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Waar werk je? Ik rijd straks uit Tilburg aan, die kant op maar wellicht kunnen we iets regelen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door D-Ed op 11-08-2010 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:38
The Champ schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 17:21:
In Singapore is een Iphone 16gb S$888 en dat is met de calculator zo'n 500 euro.

Is er geen mogelijkheid om er één vanuit Singapore te bestellen en deze kant op laten komen, net als dat gebeurd nu vanuit de UK met Borderlinx?
De iPhone in Singapore zijn nog niet los te verkrijgen in de fysieke apple store, dit houdt in dat je sowieso eerst via de apple store online moet bestellen -> standaard 3 weken levertijd. Hier moet wel bij vermeld worden dat de kans aanwezig is dat na 2 weken de daadwerkelijke levering al plaats kan vinden volgens de laatste berichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, ik kan zelf ook wel na mijn werk, want ik zit er zo....maar omdat ik gister moest werken pisste ik naast de spreekwoordelijke pot, dus als de mediamarkt nou aan het eind van de middag een levering krijgt, kan ik m zelf alsnog halen.....hopen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 14:11

Kju

*knip*

Hoe goed bedoelt ook, je mag een advertentie plaatsen op de frontpage en niet op het forum: http://tweakers.net/aanbod/.

[ Voor 100% gewijzigd door Hoedje op 11-08-2010 10:03 ]

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
Bosmonster schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:04:
[...]

Dat is niet geheel waar.... er zijn wel voorraden. Je moet alleen even puzzelen en zoeken waar.
Als je naar London gaat kun je er vrijwel zeker van zijn dat ze momenteel op de Regent st. zijn uitverkocht. Convent garden zou je eventueel nog kunnen bellen. Echter in Glasgow (ja vraag maar niet) zijn ze over het algemeen aardig verkrijgbaar. De vraag is hoeveel moeite iemand wil doen voor een telefoon.

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bollewolle
  • Laatst online: 03-09 18:00
Eppo © schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 16:37:
[...]
Dan kan je het schudden. Simlockvrij toestellen worden alleen in Belgie of bij de Apple stores in Frankrijk verkocht.
Ook niet waar, hier in Zwitserland worden ze ook simlockvrij verkocht bij de Apple Stores. Enkel diegene die je koopt bij de providers (Orange, Swisscom of Sunrise) zijn met simlock. En met de huidige koers van CHF/EUR is het zelfs een erg interessante prijs (schommelt rond de 650 euro voor de 32 gb versie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 09:29:
Hm, ik werk vandaag in Antwerpen... Wordt wel heel tempting. Had alleen m'n zinnen gezet op de 32GB versie...

Heb ook nog een reservering lopen bij de Mobistar winkel op de Meir, maar weet niet of daar nog wat uit gaat komen met m'n Nederlandse nummer (wel Belgisch adres opgegeven, dat wel).
ik heb net contact gehad met de MM in Antwerpen en men verwacht deze ochtend door de voorraad heen te zijn... Mocht je nog willen rijden dan zou ik opschieten ;) En als je toch op weg bent er eentje voor mij mee kunnen nemen?

Ik rijd in iedergeval niet meer naar Antwerpen, gisteren avond dus gereden maar stond voor een gesloten deur........

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*

V&A mag niet op het forum.

[ Voor 91% gewijzigd door Hoedje op 11-08-2010 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal moeten kijken hoe de dag loopt qua werk! ik bel vanmiddag wel maar ik ga er vanuit dat ze dan weer door de voorraad heen zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 09:34:
[...]
weer een nieuwe levering. gistermiddag had ik nog gebeld. Ik hoop dat daar 32 GB's tussen zitten. alleen zit ik op mn werk :( .

Als iemand in antwerpen kan bevestigen of daar 32 gb's tussen zitten zou ik het op prijs stellen!
Heb net de MM in Antwerpen gebeld: er zijn nog een paar 16's, maar de 32's komen pas volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 10:07:
[...]

Heb net de MM in Antwerpen gebeld: er zijn nog een paar 16's, maar de 32's komen pas volgende week.
Inderdaad, mocht je er dichtbij zitten, zou ik het wel weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --help
In het geval dat iemand vanavond richting MM Antwerpen gaat zou diegeen dan voor mij een iPhone mee willen nemen? Indien je hierin geinstreseerd bent, laat het even horen. Ik vraag dit aangezien ik komende zaterdag pas heen kan gaan en waarschijnlijk zijn ze dan al op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
--help schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 10:23:
In het geval dat iemand vanavond richting MM Antwerpen gaat zou diegeen dan voor mij een iPhone mee willen nemen? Indien je hierin geinstreseerd bent, laat het even horen. Ik vraag dit aangezien ik komende zaterdag pas heen kan gaan en waarschijnlijk zijn ze dan al op :(
Als je de moeite neemt om deze pagina even van boven naar benden te lezen zou je zien dat men vandaag ook door de voorraad heen gaat zijn................ :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --help
D-Ed schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 10:29:
[...]

Als je de moeite neemt om deze pagina even van boven naar benden te lezen zou je zien dat men vandaag ook door de voorraad heen gaat zijn................ :X
Echter vanavond hoort toch ook bij vandaag? En als iemand er toch heen gaat en het wilt doen, is het een vraag waard toch :) ?

edit: oja en ik had de 'moeite al genomen' om de pagina door te nemen hoor, niet meteen ervan uitgaan dat dit niet het geval is 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door --help op 11-08-2010 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
--help schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 10:38:
[...]

Echter vanavond hoort toch ook bij vandaag? En als iemand er toch heen gaat en het wilt doen, is het een vraag waard toch :) ?

edit: oja en ik had de 'moeite al genomen' om de pagina door te nemen hoor, niet meteen ervan uitgaan dat dit niet het geval is 8)7
Okay, excuses, maar dan nog... Er zijn nu slechts enkelen aantallen op voorraad en men verwacht deze ochtend door de voorraad te zijn. Dan is het dus logisch dat er nog weinig mensen vanavond de reis gaan ondernemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --help
D-Ed schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 10:41:
[...]

Okay, excuses, maar dan nog... Er zijn nu slechts enkelen aantallen op voorraad en men verwacht deze ochtend door de voorraad te zijn. Dan is het dus logisch dat er nog weinig mensen vanavond de reis gaan ondernemen...
Ik zie hierboven een aantal reacties van mensen die in de buurt werken/wonen, vandaar dat ik het vraag. Als je er toch heen gaat en er liggen er nog een aantal dan zou ik er graag een willen. Als je het niet vraagt weet je het niet he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
bollewolle schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 09:59:
[...]

Ook niet waar, hier in Zwitserland worden ze ook simlockvrij verkocht bij de Apple Stores. Enkel diegene die je koopt bij de providers (Orange, Swisscom of Sunrise) zijn met simlock. En met de huidige koers van CHF/EUR is het zelfs een erg interessante prijs (schommelt rond de 650 euro voor de 32 gb versie).
Ja, in Engeleland zijn ze ook simlock vrij, maar daar rijd hij niet langs. Het moest immers op de route liggen...
--help schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 10:23:
Helaas is het 1 per persoon. Denk dus de mensen die er heen rijden er eentje voor zich zelf halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJustin
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:25
Ik heb net gebeld naar Apple Store in Carroussel du Louvre, en reserveren was niet mogelijk. Echter gaven ze aan de ze er momenteel genoeg op voorraad hadden.
Wel adviseerde ze dat ik donderdag avond eventjes moet terug bellen.

Ik ga vrijdag voor een weekend naar Parijs, en neem met 2 personen 4 Iphone's mee!
Pagina: 1 2 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden - deel 2
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 9

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.