Practics schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 03:26:
[...]
1. Nee ik denk niet dat dit de telefoon is die je zoekt.
2. geen idee, locale simunlocker fikst het vast voor je
3. hier spreek je je zelf tegen, je hebt geen internet nodig maar je zit wel met hotmail?
Sorry hoor, maar je maakt je zelf niet echt duidelijk.
wel kan ik je vertellen dat android telefoons (zoals bijna elke smartphone) puur op internet gebaseerd is, en zonder internet heb je in mijn ogen niks aan het toestel, omdat je direct de basis weg neemt van de telefoon!
Dank je wel voor je reactie! Ik had misschien iets duidelijker moeten zijn inderdaad

Ik zal even het e.e.a. uitleggen.
Ik heb totaal geen ervaring met mobiele telefonie vandaag de dag. De gsm die ik heb is haast prehistorisch voor moderne maatstaven, een Sony Ericsson k300i, waar zelfs nog doodleuk 'Orange' opstaat. Ik wil een nieuwe telefoon, maar tegelijkertijd mijn nummer behouden, onder andere omdat het prepaid-tarief dat ik er nog heb opstaan voordeliger is dan de huidige tarieven. Ik ben dus op zoek naar een simlockvrije telefoon voor prepaid-gebruik.
Daarnaast wil ik graag weer eens vernieuwen, en vernam ik laatst van iemand de mogelijkheden van de Ipod Touch, die als mp3-speler ook Wifi aan boord heeft, met een aantal applicaties. Ik ben eigenlijk op zoek naar die functies in een nieuwe mobiel voor bij mijn prepaid-simkaart.. Ik hoef dus geen abonnement met overal bereikbaar internet via 3G of iets dergelijks. Ik wil echter wel thuis, op school, op mijn werk, en op hotspots gratis kunnen internetten, mijn hotmail kunnen openen en dergelijke, d.m.v. een Wifi-verbinding. Ook de gratis GPS-functie spreekt mij aan, en het idee dat je er bestanden op kan zetten door het met een SD-kaartje uit te breiden.
Door mijn voorkeuren in te vullen op kieskeurig.nl kwam ik bij deze telefoon terecht. Voor zover ik kan zien, bevat de LG GT540 alle functies die ik wil tegen een redelijke aanschafprijs, waarbij je niet aan een andere simkaart vast zit, of aan een abonnement. Als dit niet zo is, hoor ik het natuurlijk graag

Ik heb zoals gezegd totaal geen ervaring met de hedendaagse telefoonmarkt, dus je mij een andere telefoon kan aanraden, graag!