Ik heb gisteren ook een Optimus (Vodafone prepaid_ opgehaald en kwam zoals meerderen hier ook tot de ontdekking dat een Vodafone abbo kaart niet werkt. Had ik maar ff hier in het topic gekeken voor de tijd
Maar iemand heeft net een unlock code voor mij besteld op ebay, die verkoper moest ook het IMEI nummer en soort telefoon weten en carrier (is dat de provider?). Wordt de code op die manier gekoppeld aan je telefoon ofzo zodat hij alleen op die telefoon geactiveerd kan worden? En kregen jullie de code per post (stond standaard zo op ebay aangegeven) of gemaild op het mail adres die aan je ebay account gekoppeld is? Nou ja hoop niet dat het erg lang gaat duren voor de code er is. Heb wel zin om 'm te unlocken om 'm ook daadwerkelijk als telefoon te kunnen gebruiken

. Voor zover ik gezien heb hoef je niet per se eerst te rooten toch? Die toetscombinatie om het invoerveld te activeren voor de unlockcode werkt gewoon, veldje verschijnt en geeft 10 pogingen voor een code.
Erg gave telefoon verder. Wat een verschil met mijn ralle Sony Experia X1. 10x zo snel, loopt niet vast, geen knoppen die ineens niet meer werken tot je een herstart doet en hopelijk wat duurzamer zodat bijv. de spatie niet ineens slecht gaat reageren. De Android Market werkt ook als een speer. Gewoon aanklikken, de download vliegt binnen en de installatie gaat ook erg rap. Vind het een heerlijk ding. Alleen het touchscreen qwerty toetsenbordje is even wennen na een "echt" qwerty toetsenbordje te hebben gebruikt, met mijn dikke poten druk ik snel de verkeerde letter in.
Verder lukt het koppelen met USB me nog niet, heb ook die Android SDK geprobeerd. Ga straks eens kijken of ik die PC Suite IV ergens kan downloaden. In het prepaid doosje zit verder ook geen software helaas.
[
Voor 3% gewijzigd door
Neofloppy op 25-09-2010 20:31
]