Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21-09 21:23

Grvy

Bot

Ik wou me met mijn nieuwe desire Z bij hun website htcdesire.com aanmelden (zie ook
nieuws: HTC begint met webdienst Htcsense.com)

Maar dit werkt totaal niet? hij blijft maar zoeken naar mn telefoon?

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11:16
Pietjepot schreef op zondag 17 juli 2011 @ 16:54:
Ik wou me met mijn nieuwe desire Z bij hun website htcdesire.com aanmelden (zie ook
nieuws: HTC begint met webdienst Htcsense.com)

Maar dit werkt totaal niet? hij blijft maar zoeken naar mn telefoon?
Deze dienst heeft vanaf het begin niet (goed) gewerkt en heb ik (en velen met mij) daarom niet in gebruik. Een alternatief is bijvoorbeeld Project Prey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy

Grvy

Bot

Het ging mij meer om de contacten managen, ik wil graag van mn oude telefoon alle contacten goed overzetten dus in groepen/website/verschillende nummers etc erbij.. maar om dit nu via de telefoon zelf te doen.. het toetsenbord is fijn maar.. nu ook weer niet zo fijn.

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:34

_Apache_

For life.

Vanmorgen is bij mij de Android 2.3.3 systeemupdate gerold, moest er wel handmatig om vragen (nav een vriend die heb wel automatisch kreeg). Mijn indruk is dat het toestel er vlotter mee geworden is (stock rom, sense uitgeschakeld)

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:20

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Ook hier is de Desire Z 2.3.3 rom uitgerold. Ook inderdaad via handmatige update.

Nog niet geïnstalleerd. Zit namelijk op m'n werk, en 103 MB downloaden zuipt wel wat accu.

Zijn er meer waarbij zo opeens de tijd niet meer klopt? Heb Vodafone, en stock rom.

Tijd verschilt weer eens 3 minuten (loopt achter) op de echte tijd. Ergelijk irritant, heb m'n bus gemist, en dus 3 kwartier te laat op m'n 1e werkdag...

Heel af en toe komt dit voor. Zeer vervelend!

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:33

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Op je eerste werkdag slechts 3 minuten speling inbouwen voor het halen van de bus, terwijl je weet dat je drie kwartier te laat komt als je hem mist 8)7.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Maar ontopic: ik zag laatst wel een reactie van iemand die hetzelfde had. De oplossing was de telefoon instellen op handmatig, daarna de tijd op de juiste minuut zetten, en vervolgens weer instellen op automatisch.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog altijd geen update binnen. Is dit enkel NL mss? Verschillende keren manuele controle uitgevoerd en niets te vinden. Ook niet met volle batterij. Moet die aan lader of wifi of zo?

Voor zover ik weet is mijne niet branded. Ik heb momenteel versie: 1.83.1100.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:44

JB

Cédric roelt!

avotar schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 14:27:
Grappig.. de weer en weersvoorspelling hebben een geluidje nu
Waar zet je dat k*t geluidje uit :D Krijg het wel weg als ik de hele animatie uitschakel maar de losse instelling krijg ik weer niet gevonden :/

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2011 @ 10:48:
Hier nog altijd geen update binnen. Is dit enkel NL mss? Verschillende keren manuele controle uitgevoerd en niets te vinden. Ook niet met volle batterij. Moet die aan lader of wifi of zo?

Voor zover ik weet is mijne niet branded. Ik heb momenteel versie: 1.83.1100.1
Lader hoeft niet aan, heb het thuis wel op wifi gedaan, daar gaat 110 MB binnentrekken gewoon wat sneller. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frosty_nl schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 14:39:

Blijf alleen een probleem houden dat de Gallerie niet alle foto's uit de map DCIM laat zien. Erg irritant. Zou in de eerste update al gefixt zijn... mooi niet dus. Gebruik nu Astro file manager dan maar weer...
Dat heb ik ook weer idd. Gallery doet de photo index niet updaten en probeert verwijderde fotos te laten zien. Had idd gehoopt dat het was opgelost. Ze hadden ook wel een sortering aan Gallery mogen toevoegen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-09 16:06
Pietjepot schreef op zondag 17 juli 2011 @ 17:10:
Het ging mij meer om de contacten managen, ik wil graag van mn oude telefoon alle contacten goed overzetten dus in groepen/website/verschillende nummers etc erbij.. maar om dit nu via de telefoon zelf te doen.. het toetsenbord is fijn maar.. nu ook weer niet zo fijn.
Die staan toch allemaal in je Gmail/Google account? Inloggen op je nieuwe telefoon en dan synct alles automatisch je telefoon weer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

_Apache_ schreef op maandag 18 juli 2011 @ 09:58:
Vanmorgen is bij mij de Android 2.3.3 systeemupdate gerold, moest er wel handmatig om vragen (nav een vriend die heb wel automatisch kreeg). Mijn indruk is dat het toestel er vlotter mee geworden is (stock rom, sense uitgeschakeld)
En dat gaat ook om die Vodafone-branded toestellen? Ik heb zogenaamd nog steeds geen update. :') Hoe fix je dat handmatig checken, niet dat vinkje weghalen neem ik aan? :+

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaub
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-02 12:30
JB schreef op maandag 18 juli 2011 @ 11:06:
[...]
Waar zet je dat k*t geluidje uit :D Krijg het wel weg als ik de hele animatie uitschakel maar de losse instelling krijg ik weer niet gevonden :/
Alle Toepassingen --> Weer --> 'menu' --> Instellingen --> Geluidseffecten

Beetje irritant inderdaad: donderdagavond met die onweersvoorspelling bleef hij maar donderen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy

Grvy

Bot

jip_86 schreef op maandag 18 juli 2011 @ 11:23:
[...]

Die staan toch allemaal in je Gmail/Google account? Inloggen op je nieuwe telefoon en dan synct alles automatisch je telefoon weer in.
Die gebruik ik niet echt voor contacten misschien een idee om dat toch maar te doen

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-08 11:02
Na hier gelezen te hebben dan iedereen zijn telefoon update naar versie 2.3, ook maar zojuist gedaan.
Echter staat er bij mij versie 2.42.405.2.

:?

**
Edit nvm.. :)

Zo op het eerste gezicht een fijne update als ik even snel het menu en het dropdown menu bekijk.

[ Voor 28% gewijzigd door Mit-46 op 18-07-2011 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-09 10:11
Mit-46 schreef op maandag 18 juli 2011 @ 16:06:
Na hier gelezen te hebben dan iedereen zijn telefoon update naar versie 2.3, ook maar zojuist gedaan.
Echter staat er bij mij versie 2.42.405.2.

:?

**
Edit nvm.. :)

Zo op het eerste gezicht een fijne update als ik even snel het menu en het dropdown menu bekijk.
Dat is je Build-nummer. Als je daarboven kijkt, bij Android-versie, dan zie je gewoon 2.3.3 staan.

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-08 11:02
Ja. ik had nog niet in de instellingen gekeken, alleen naar het welkomsbericht van de nieuwe update. Heb het gezien nu.

Nu heb ik mijn eigen skin weer terug geplaatst en zijn alle snelkoppelingen en widgets weg.
Dat is nu weer minder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-09 16:06
Pietjepot schreef op maandag 18 juli 2011 @ 14:55:
[...]

Die gebruik ik niet echt voor contacten misschien een idee om dat toch maar te doen
O, ik wist niet eens dat het anders kon eigenlijk :P
Maar het is in ieder geval wel super handig. Je kan in principe vanaf je computer nummers aanpassen omdat alles automatisch weer in je telefoon terecht komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy

Grvy

Bot

wat is dat telefoontej met soort een van wifi dingen eruit bovenin naast signaalsterkte? ik kan het niet vinden

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:21

avotar

P0werd by Black Coffee

Bah, ik kan het gewoon niet vinden. Na de update staat er een Engels woordenboek gekoppeld aan het uitklap toetsbordje en ik krijg het niet veranderd naar NL.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:03
avotar schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 07:11:
Bah, ik kan het gewoon niet vinden. Na de update staat er een Engels woordenboek gekoppeld aan het uitklap toetsbordje en ik krijg het niet veranderd naar NL.
Heb ik ook een kwartier naar gezocht :)

"FN-SPATIE"

Het leven is soms zo makkelijk :)

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Grolsch schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 07:36:
[...]

"FN-SPATIE"

Damn... Thanks!

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Laatst online: 20-09 13:36

TommyGun

Stik er maar in!

Op zich best wat leuke kleine vernieuwingen in de laatste update.

Het weer-geluid moet idd wel uit ;).

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joeri.
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-02 07:06
[...]

"FN-SPATIE"

Die had ik ook nodig, bedankt :)
Lang op liggen zoeken, hoewel het er eigenlijk gewoon op staat :p

Klik: .joeri. !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloggingHank
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-07 17:43
[...]

"FN-SPATIE"

Hmm, hij doet hier helemaal niks als ik fn-› spatie doe... Word helemaal para van de irritante 'bug' dat ie van 'wel' automatisch we'll maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:39
FloggingHank schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 10:50:
[...]

Hmm, hij doet hier helemaal niks als ik fn-› spatie doe... Word helemaal para van de irritante 'bug' dat ie van 'wel' automatisch we'll maakt.
Moet je wel doen als je in een tekst invoervak staat.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Laatst online: 11:20

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Bart ® schreef op maandag 18 juli 2011 @ 10:23:
Op je eerste werkdag slechts 3 minuten speling inbouwen voor het halen van de bus, terwijl je weet dat je drie kwartier te laat komt als je hem mist 8)7.
Haha, ik had een beste glimlach na het lezen van je reactie :D

OT:
Leuk die weergeluidjes, niet echt zinvol, en uiteindelijk irritant, maar gebruik die app toch nooit.
En voor het Gallery probleem, gebruik

QuickPic echt een bloedsnelle client voor je images en videos!

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloggingHank
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-07 17:43
DeOS schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 11:08:
[...]

Moet je wel doen als je in een tekst invoervak staat.
Uiteraard. Maar maakt geen verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brum
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 13:18
Iemand anders ook accuproblemen na de update? Eerst loopt ie een tijdje normaal leeg, daarna als een gek. Het grafiekje wat er met deze update bij komt als je het accugebruik bekijkt laat een geleidelijke lijn naar beneden zien tot ongeveer 70%, daarna gaat het met een helling waar ze in de Tour de France nog van zouden schrikken.

Anderen ook problemen? Kan het meedraaiende software zijn die onder 2.2 wel fatsoenlijk werkte en nu niet meer (zoals WhatsApp)?

30D | 17-85iS | 50/1.8 | MBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-07 13:37

riffey#4

aka Beever#4

Misschien dat het al eens genoemd is, maar dan heb ik verkeerd gezocht:

is het mogelijk het fysieke toetsenbord zo in te stellen dat wanneer je lang drukt op P je de 0 krijgt (en lang drukken op J haakje openen geeft)?

Ik krijg wat van die Fn toets bij smileys en wachtwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg tegenwoordig geen melding meer als ik een sms berichtje binnen krijg, iemand anders hier ook ervaring mee? Ik gebruik nu GO SMS en die geeft wel meldingen als ik een sms binnen krijg.

Niks geen custom-rom, alles is bij mij vanille. Heb ook al gekeken in de instellingen, meldingen staan gewoon aan maar om een of andere reden gaat ie niet trillen, geen geluidje maken, geen lichtje geven of iets.

Over die nieuwe update, m'n zusje heeft sinds kort de HTC Wildfire en daar vond ik 't al vreemd dat zij wel een "Snel instellen" knopje had in haar uitgeklapte statusbalk, maar die hebben "wij" nu ook :) Die update laat nu al 2x Picasa vastlopen btw.. Voor de rest kan ik niet zo 1 2 3 zien wat er nou verbeterd is, of verslechterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkie8
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12:26
Hier juist geen problemen met accu na update. Heb eind van de dag nu ineens 50% accu over terwijl ik voor upgrade de dag soms met moeite doorkwam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

riffey#4 schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 12:04:
Misschien dat het al eens genoemd is, maar dan heb ik verkeerd gezocht:

is het mogelijk het fysieke toetsenbord zo in te stellen dat wanneer je lang drukt op P je de 0 krijgt (en lang drukken op J haakje openen geeft)?

Ik krijg wat van die Fn toets bij smileys en wachtwoorden.
Dat is al zo, maar werkt niet in alle apps...

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4

riffey#4

aka Beever#4

Bart ® schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 12:46:
[...]

Dat is al zo, maar werkt niet in alle apps...
Kun je een app noemen waar het in werkt? Het werkt niet in Gmail, Google+, Whatsapp, Dolphin Browser enzovoorts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 12:21:
Ik krijg tegenwoordig geen melding meer als ik een sms berichtje binnen krijg, iemand anders hier ook ervaring mee? Ik gebruik nu GO SMS en die geeft wel meldingen als ik een sms binnen krijg.

Niks geen custom-rom, alles is bij mij vanille. Heb ook al gekeken in de instellingen, meldingen staan gewoon aan maar om een of andere reden gaat ie niet trillen, geen geluidje maken, geen lichtje geven of iets.

Over die nieuwe update, m'n zusje heeft sinds kort de HTC Wildfire en daar vond ik 't al vreemd dat zij wel een "Snel instellen" knopje had in haar uitgeklapte statusbalk, maar die hebben "wij" nu ook :) Die update laat nu al 2x Picasa vastlopen btw.. Voor de rest kan ik niet zo 1 2 3 zien wat er nou verbeterd is, of verslechterd.
Bekende spil van HTC Sense icm Android Gingerbread. Heel gaar en nog niet gefixed, is ook in bijna alle custom ROMs aanwezig en de stand van de maan ten opzichte van jupiter en de rest van het heelal bepaald of je wel of niet een SMSje binnenkrijgt met melding. Tijdelijke fix is een andere SMS client te installeren, of Ghostly Gingerbread te installeren (Die geeft dan wel weer een melding).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

riffey#4 schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 13:11:
[...]

Kun je een app noemen waar het in werkt? Het werkt niet in Gmail, Google+, Whatsapp, Dolphin Browser enzovoorts.
Hmmm, vreemd. Ik krijg nu een popup te zien waarin ik alle tekens achter die toets kan kiezen. Geeft niet automatisch een 7 als ik de u ingedrukt houdt...

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4

riffey#4

aka Beever#4

Bart ® schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 13:22:
[...]

Hmmm, vreemd. Ik krijg nu een popup te zien waarin ik alle tekens achter die toets kan kiezen. Geeft niet automatisch een 7 als ik de u ingedrukt houdt...
Dat bedoel ik juist. Ik krijg wel alle accenten en omgekeerde vraagtekens en zo, maar geen cijfers, haakjes, #, *, - enzovoorts.
Als ik de U indruk, krijg ik 6 verschillende u's met accenten, maar niet het cijfer 7.
Als ik de A indruk, krijg ik maar liefst 9 varianten van de A, maar geen uitroepteken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

riffey#4 schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 13:26:
[...]

Dat bedoel ik juist. Ik krijg wel alle accenten en omgekeerde vraagtekens en zo, maar geen cijfers, haakjes, #, *, - enzovoorts.
Als ik de U indruk, krijg ik 6 verschillende u's met accenten, maar niet het cijfer 7.
Als ik de A indruk, krijg ik maar liefst 9 varianten van de A, maar geen uitroepteken.
Oh! Dat krijg ik dus wel gewoon. Is er denk ik iets niet bij jou...

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4

riffey#4

aka Beever#4

Bart ® schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 13:30:
[...]

Oh! Dat krijg ik dus wel gewoon. Is er denk ik iets niet bij jou...
Ik draai Cyanogen 7, maar in het Rooten en Custom ROM's werd ik hierheen verwezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Ik heb sinds kort dat mijn Copilot 8.2.0.368 vast slaat, het scherm zoomed dan compleet uit en de software reageert dan niet meer. Iets later pakt Copilot het navigeren weer op :/ Meer mensen die dit ervaren? Ik heb geupdate naar Android 2.3 maar ook na een complete herinstallatie van Copilot (incl kaarten opnieuw downloaden) blijft dit zich voordoen. Een bekende van mij heeft precies dezelfde gsm, software en android versie maar heeft dit probleem niet.

Misschien dat het door bepaalde andere software komt maar ik kan me niet herinneren dat ik iets extra's heb geinstalleerd, dus dat wordt zoeken naar een speld in een hooiberg.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

riffey#4 schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 13:34:
[...]

Ik draai Cyanogen 7, maar in het Rooten en Custom ROM's werd ik hierheen verwezen.
Ik draai stock 2.3.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

Wat me opvalt is dat na de uitrol de batterijduur echt beter is. Met 2.2 ging een batterij 1 misschien twee dagen mee. Nu met 2.3.3 zit ik na 52uur ontkoppeld op de helft van mijn batterij, geen noemenswaardige veranderingen in gebruik. 1 push mail, 1 pull mail met 30m sync interval, 5-10 minuten bellen per dag, handje vol smsjes/whatsap.

Super! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brum
Toch echt vreemd, bij mij ging het onder 2.2 zeker 2 tot (soms) 3 dagen mee, nu is ie na anderhalve dag ongeveer leeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frosty_nl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-09-2023
Zijn er ook mensen die dit ervaren, sinds update 2.3:

- homescherm mist soms zo'n 10 pixels linksbovenin de balk (ik zie dan achtergrondfoto i.p.v zwarte balk, is een klein schoonheidsfoutje denk ik)
- telefoon die spontaan reboot (collega met Samsung Galaxy S heeft dit ook al eens gehad)
- uitval van de telefoon (eigenlijk heb ik dit probleem al langer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-09 10:11
Frosty_nl schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 19:02:

- homescherm mist soms zo'n 10 pixels linksbovenin de balk (ik zie dan achtergrondfoto i.p.v zwarte balk, is een klein schoonheidsfoutje denk ik) Ja, komt soms voor.
- telefoon die spontaan reboot (collega met Samsung Galaxy S heeft dit ook al eens gehad) Nog nooit meegemaakt en hoop dit ook nooit mee te maken. Kan dit liggen aan bepaalde apps die je hebt geinstalleerd? Ben je wel eens met een clean slate opnieuw begonnen, dus een hard reset en dan kijken of het nog gebeurt?
- uitval van de telefoon (eigenlijk heb ik dit probleem al langer) Dit probleem had ik bij 2.2 soms en bij 2.3.3 is het nu één keer voorgekomen, weet eigenlijk niet waardoor het komt.

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joeri.
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-02 07:06
Het eerste puntje heb ik ook al enkele keren gezien (een missend blokje pixels in de balk). De rest heb ik -nog- niet voorgehad.

Klik: .joeri. !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09 23:00
Frosty_nl schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 19:02:

- telefoon die spontaan reboot (collega met Samsung Galaxy S heeft dit ook al eens gehad)
- uitval van de telefoon (eigenlijk heb ik dit probleem al langer)
Nu twee keer gehad dat op een willekeurig moment, de telefoon uit zichzelf rebootte. Minuut lang het groene HTC logo in beeld waarna alles rustig weer tot leven komt. Vrij irritant als je net dan je telefoon wil gebruiken. Hopelijk komt men nog met een kleine fix...

Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Via XDA kwam ik bij deze tool:

http://www.androlib.com/a...z-mediascanner-jtDAw.aspx

Verhelpt problemen met de gallery en audio (bijv. als niet alle foto's van de SD-kaart worden getoond).

Tot dusver werkt het goed bij mij, hopelijk blijft dat zo.

[ Voor 37% gewijzigd door TommyGun op 20-07-2011 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
Aesculapius schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 20:03:
[...]

Nu twee keer gehad dat op een willekeurig moment, de telefoon uit zichzelf rebootte. Minuut lang het groene HTC logo in beeld waarna alles rustig weer tot leven komt. Vrij irritant als je net dan je telefoon wil gebruiken. Hopelijk komt men nog met een kleine fix...
Ik gebruik 's nachts Sleep as an Droid en vanochtend werd ik moeilijker wakker. Wat bleek? Mijn telefoon stond op het invoerscherm voor de SIM pincode en had zich zelf vannacht blijkbaar herstart. :S
Hoop niet dat het nog veel vaker zal gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet kunnen jullie mij helpen! Ik kreeg dinsdag een melding voor een systeem update (Htc desire z). Deze heb ik geaccepteerd, stond dat download ongeveer 40mb was. Dus deze is dinsdag helemaal voltooid. Kreeg diezelfde dag nog een melding dat ik op 50 procent van mijn bundelverbruik Zat, vannacht kreeg ik een sms dat ik al op 75 procent zat, dit terwijl ik internet niet anders gebruik Dan normaal. Wat is het probleem? Ik kreeg hiervoor nooit een sms! Wie kan mij helpen? Groetjes Kirsten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 06:58:
Wie weet kunnen jullie mij helpen! Ik kreeg dinsdag een melding voor een systeem update (Htc desire z). Deze heb ik geaccepteerd, stond dat download ongeveer 40mb was. Dus deze is dinsdag helemaal voltooid. Kreeg diezelfde dag nog een melding dat ik op 50 procent van mijn bundelverbruik Zat, vannacht kreeg ik een sms dat ik al op 75 procent zat, dit terwijl ik internet niet anders gebruik Dan normaal. Wat is het probleem? Ik kreeg hiervoor nooit een sms! Wie kan mij helpen? Groetjes Kirsten
Systeemupdate is ongeveer 104mb groot.
Als je maandelijks 100mb mag verbruiken zit je er met deze update dus overheen. Beter is je DZ zo in te stellen dat hij alleen bij wifi verbinding dit soort dingen download. dan gaat het niet van je verbruik af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 07:08:
[...]

Systeemupdate is ongeveer 104mb groot.
Als je maandelijks 100mb mag verbruiken zit je er met deze update dus overheen. Beter is je DZ zo in te stellen dat hij alleen bij wifi verbinding dit soort dingen download. dan gaat het niet van je verbruik af.
Oke. Maar waarom krijg ik Dan nu pas melding dat ik op 75 procent zit, terwijl dit dinsdag al gebeurd is?
Vind t een beetje vaag! Dacht dat t wel kom ,normaal download k ook wanneer ik op WiFi zit. Maar thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReconE
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-09 13:36
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 07:23:
[...]

Oke. Maar waarom krijg ik Dan nu pas melding dat ik op 75 procent zit, terwijl dit dinsdag al gebeurd is?
Vind t een beetje vaag! Dacht dat t wel kom ,normaal download k ook wanneer ik op WiFi zit. Maar thnx!
Het kan een tijd duren voordat je provider (Hi/Telfort/Hollandse Nieuwe) je verbruik heeft verwerkt, en dat ze daarvoor een sms sturen. Een paar dagen vertraging kan zomaar voorkomen, waarschijnlijk merk je dat nu. Succes verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

@Frosty

Het eerste punt herken ik, zie het sporadisch langskomen. Heb op een andere screen mijn to-do list staan (Taskos), daar ziet het openingsscherm er ook subtiel andersuit dan wanneer ik de app open en weer sluit.
De andere punten herken ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

En ondertussen nog steeds geen update voor mijn Desire Z. :') Ik zit er toch aan te denken om dat Vodafone-branded eraf te slopen (nu alleen uitvinden hoe want ik ben n00b op dat gebied) en maar eens een slechte shopreview te schrijven over die webshop. :+

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Bart-Willem schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 11:51:
En ondertussen nog steeds geen update voor mijn Desire Z. :') Ik zit er toch aan te denken om dat Vodafone-branded eraf te slopen (nu alleen uitvinden hoe want ik ben n00b op dat gebied) en maar eens een slechte shopreview te schrijven over die webshop. :+
ik heb ook nog geen update.. vodafone UK branded versie..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brum
Weet iemand of die metalen klepjes van de DesireZ ergens los te verkrijgen zijn? Ding krast enorm en ziet er na een half jaartje niet meer echt uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Vrij simpel te vinden. In de HTC Accesoires shop is ie te vinden: http://www.htcaccessorystore.com/nl/p_htc_item.aspx?i=205843
Is wel een "Op verzoek" product. Zal dus vast wel eventjes duren voordat je hem binnen hebt na bestelling.

[ Voor 30% gewijzigd door Joen op 21-07-2011 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 17:09
Brum schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 13:17:
Weet iemand of die metalen klepjes van de DesireZ ergens los te verkrijgen zijn? Ding krast enorm en ziet er na een half jaartje niet meer echt uit...
Lijkt er op dat de coating gewoon los gaat laten, al na korte tijd gebruik. Nu laat hier ook de T al los. Misschien binnenkort de hele achterkant maar opschuren (+ polijsten), dan valt het allemaal wat minder op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brum
Joen schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 13:25:
Vrij simpel te vinden. In de HTC Accesoires shop is ie te vinden: http://www.htcaccessorystore.com/nl/p_htc_item.aspx?i=205843
Is wel een "Op verzoek" product. Zal dus vast wel eventjes duren voordat je hem binnen hebt na bestelling.
Thnx. Kwam ik eerder nog niet tegen. Vind 34 euro wel veel te veel voor zo'n krasgevoelig deel van een high-end toestel... Weer minpunten voor HTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brum schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 13:41:
[...]

Thnx. Kwam ik eerder nog niet tegen. Vind 34 euro wel veel te veel voor zo'n krasgevoelig deel van een high-end toestel... Weer minpunten voor HTC
Ja ik ben het met je eens. Het is geen perfecte smartphone. Het Valt me behoorlijk tegen dat je er niet fatsoenlijk een bak koffie mee kan zetten en dat hij niet kogelvrij is.

Blijven denk ik nog steeds heel erg veel pluspunten over.

Hier kan je btw nog wel wat goedkoper een achterkantje verkrijgen.
http://shop.ebay.nl/i.htm...rksid=p3286.c0.m270.l1313

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2011 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

over ebay gesproken, zou dit wat zijn of goedkope troep?
http://cgi.ebay.co.uk/ws/...&ssPageName=STRK:MEWAX:IT

http://www.ebay.co.uk/itm...ain_3&hash=item2eb633417b

voor het geld kan je er bijna geen buil aan vallen, maar toch if it looks too good to be true..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brum
't is verder een toptelefoon (jammer inderdaad van die koffie...). Zeer tevreden over, maar als je ooit een MTeoR hebt gehad dan snap je de link tussen HTC en minpunten...

Verder zal ik niet meer zeuren, maar toch jammer dat men zo'n krasgevoelig onderdeel op zo'n krasgevoelige plek zet en dan voor een vervangend stukje metaal 34 euro durft te vragen. Is ook in relatie tot andere accessoires vrij prijzig (bijna net zo duur als een accu, terwijl de kostprijs daarvan toch aantal maal hoger is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Nu online
Ben ik één van de weinige die nog geen 1 kras heeft op het klepje? Er laten geen letters los, er is geen coating die vervalt, laat staan dat er een kras op zit. Ik leg 'm vaak genoeg op tafels en andere dingen maar ik heb al dat soort dingen nog niet eerder meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-09 21:39
ToolkiT schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 13:12:
[...]

ik heb ook nog geen update.. vodafone UK branded versie..
Ook geen update. Desire Z, was VF-branded, maar geflashed naar stock. Is de update dan alsnog afhankelijk van vrijgave door de operator? :?

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omgwtfbbq schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 19:23:
Ben ik één van de weinige die nog geen 1 kras heeft op het klepje? Er laten geen letters los, er is geen coating die vervalt, laat staan dat er een kras op zit. Ik leg 'm vaak genoeg op tafels en andere dingen maar ik heb al dat soort dingen nog niet eerder meegemaakt.
Ik denk dat jij idd 1 van de weinige mensen bent waarvan de coating van die backplate intact blijft.
Ik hoor van zo goed als iedereen die een HDZ heeft dat de na verloop van tijd de coating afbladert.
Lijkt me dus fabricage foutje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wotsi
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-12-2024
[...]

Heb je dit probleem opgelost? Bij mij na upgrade naar 2.3 vorige week zaterdag ook willekeurige fast reboots. Heb indruk dat dit bij sommige apps meer voorkomt, dus software- of geheugenkwestie?

[ Voor 10% gewijzigd door Wotsi op 22-07-2011 01:37 ]

Wotsi(neneem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
[...]

Ik heb 2 nachten het zelfde ervaren denk ik. Althans mijn slaap analyse app die mij op het ideale wekmoment moet wekken deed het niet. Gelukkig zet ik ook nog altijd een "normale" wekker.
Ik weet dus niet 100% zeker of het een spontane reboot 's nachts is, maar het feit dat ik 's morgens ene scherm zie om mijn SIM pincode in te voeren doet mij vermoeden dat het om spantane reboots gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-09 20:48
Ik snap niet wat er gebeurd is maar als ik wat typ dan ga ik met de S nu naar de sms inbox en met G naar postvak in, ik kan deze letters nu dus niet typen op mijn mobiel, hoe herstel ik dit weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:39

netblade

Sunrise

SCIxX schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 10:56:
Ik snap niet wat er gebeurd is maar als ik wat typ dan ga ik met de S nu naar de sms inbox en met G naar postvak in, ik kan deze letters nu dus niet typen op mijn mobiel, hoe herstel ik dit weer?
Dit probleem heb ik dus ook sinds de update, en elke dag 3x rebooten voordat ik eens normaal gebruik kan maken van mijn toetsenbord slaat natuurlijk nergens op.
Wat voor apps heb je er op staan?

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Eindelijk de update, ik zie eigenlijk alleen maar positieve vernieuwingen. Op 1 ding na: ik heb een Engelse spellingscontrole bij sms (voorheen had ik sowieso geen spellingscontrole). :/ Als ik op FN+spatie druk dan kan ik alleen voor een Engels woordenboek kiezen. :') Dat is best irritant. :P Is NL niet terug te halen ofzo? :?

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bart-Willem schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 13:13:
Eindelijk de update, ik zie eigenlijk alleen maar positieve vernieuwingen. Op 1 ding na: ik heb een Engelse spellingscontrole bij sms (voorheen had ik sowieso geen spellingscontrole). :/ Als ik op FN+spatie druk dan kan ik alleen voor een Engels woordenboek kiezen. :') Dat is best irritant. :P Is NL niet terug te halen ofzo? :?
Voorspelling kan je in of uitschakelen en anders instellen via de volgende setting

Menu -> Instellingen -> Taal en Toetsenbord -> Touch Input -> Tekstinvoer
En:
Menu -> Instellingen -> Taal en Toetsenbord -> Touch Input -> Tweetalige voorspelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
netblade schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 13:07:
[...]
Dit probleem heb ik dus ook sinds de update, en elke dag 3x rebooten voordat ik eens normaal gebruik kan maken van mijn toetsenbord slaat natuurlijk nergens op.
Het probleem is bij mij opeens opgelost, ik zat een beetje te klooien in de instellingen en opeens werkt het weer. Vreemd want voor zover ik kan vinden is er geen optie om van je qwerty hardware toetsen snelkoppelingen te maken ipv letters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

netblade schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 13:07:
[...]
hier hetzelfde probleem, moet iedere keer rebooten om het toetsenbord goed te kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Bij de update heb ik ook woord van de dag geinstalleerd. Deze blijft echter nu hangen in de status balk rechtsbovenin waarbij staat "installeren". Ik kan het niet wissen uit de statusbalk en de widget is allang geinstalleerd. Toestel opnieuw starten of widget verwijderen helpen niet. Als ik op het installatieicoon linksboven klik staat er "Woord van de dag" en in het grijs "Installeren..", maar ik kan hier dus niks mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 15:20:
[...]

Voorspelling kan je in of uitschakelen en anders instellen via de volgende setting

Menu -> Instellingen -> Taal en Toetsenbord -> Touch Input -> Tekstinvoer
En:
Menu -> Instellingen -> Taal en Toetsenbord -> Touch Input -> Tweetalige voorspelling.
Het gaat niet om de voorspelling maar die irri spellingscontrole. :P Dus 't zit 'm in iets anders. :/ Voor de zekerheid Nederlands als 2e taal geselecteerd bij die voorspelling maar het maakt geen donder uit: ik blijf irritante rode strepen onder elk woord die ik tik zien. :')

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook net de update geïnstalleerd, maar zit nog met 1 probleem... Als ik internet via de normale browser, dan wordt de hele pagina weergegeven en moet ik vervolgens dubbel tikken op het scherm omhet fatsoenlijk te zien. Voor de update werden de pagina's een stuk ingezoomd weergegeven. Ik heb al bij de instellingen zitten prutsen met de tekstgrootte en zoom, maar krijg het niet voor elkaar :(
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:39

netblade

Sunrise

Mijn issues met deze nieuwe versie

Wifi snelheden en stabiliteit is echt 3x huilen met de pet op, ik denk dat dit hetzelfde probleem is als de DHD heeft.

Toetsenbord heeft zo nu en dan een eigen leven op de G drukken gaat bv naar gmail terwijl ik helemaal geen shortcut heb ingesteld.

Ik heb het idee dat de batterij sneller leegraakt dan bij 2.2.

Wie nog meer?

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruudx
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 14:03
netblade schreef op zondag 24 juli 2011 @ 14:20:
Mijn issues met deze nieuwe versie

Wifi snelheden en stabiliteit is echt 3x huilen met de pet op, ik denk dat dit hetzelfde probleem is als de DHD heeft.

Toetsenbord heeft zo nu en dan een eigen leven op de G drukken gaat bv naar gmail terwijl ik helemaal geen shortcut heb ingesteld.

Ik heb het idee dat de batterij sneller leegraakt dan bij 2.2.

Wie nog meer?
Wifi issues heb ik ook last van.

Batterij gaat hier duidelijk sneller leeg. Batterij gaat duidelijk 25 - 50% sneller leeg met hetzelfde gebruik op een dag.

Nog even aankijken en anders toch proberen terug te gaan naar 2.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenH
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:04
Ben ik even blij dat ik niet geüpgrade heb zeg. Als ik het hier zo lees is die update niet veel soeps. Misschien moet ik toch eens kijken naar een custom ROM. Aan de andere kant: het toestel doet nu precies wat ik wil....

Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet - 3x HomeWizard plug-in batterij, totaal 8,1 kWh / 2400 watt / 2400 watt, aansturing met Home Assistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24
JeroenH schreef op zondag 24 juli 2011 @ 14:56:
Ben ik even blij dat ik niet geüpgrade heb zeg. Als ik het hier zo lees is die update niet veel soeps. Misschien moet ik toch eens kijken naar een custom ROM. Aan de andere kant: het toestel doet nu precies wat ik wil....
Hier hetzelfde. Ik heb nog geen problemen met 2.2, dus ik wacht nog wel even met updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Laatst online: 10:37
lekker naar cyanogen, of virtuous als je van sense houdt. heb beiden gehad, beide prima Al weet ik niet zeker of virtuous ook standaard overclocked was, dacht wel tot 1ghz maar verder is niet in te stellen. Beiden perfecte roms, heb 2 weekjes virtuous gehad, nu toch weer naar cyanogen, de snelheid en snappyness gaat voor mij toch boven de extra features van sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Het enigste nadeel wat ik tot nu toe ondervind is het opstarten van het toestel.

Normaal was het 1x de knop indrukken en voila daar ging je maar nu gebeurt er niks bij mij. Dan moet ik eerst een tijdje de knop vasthouden dan hoor je wel geluid maar geen beeld. Pas als ik daarna weer de knop indruk krijg ik beeld.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier inderdaad ook last dat hij af en toe opnieuw lijkt te laden als je terug gaat naar het homescherm.
Daarnaast ook van de snelkoppelingen op het hardwaretoetsenbord, als je B, G of S intypt wordet je doorgezonden naar Gmail, Sms e.d. daar heb ik echter de oplossing voor gevonden. Bij menu-instellingen-applicaties staat de keuze snelstarten, daar kun je de snelkoppelingen verwijderen door middel van lang drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2011 @ 12:01:
Hier inderdaad ook last dat hij af en toe opnieuw lijkt te laden als je terug gaat naar het homescherm.
Ervaar ik ook, alsof hij een kleine reboot doet na het afsluiten van een bepaalde applicatie (onder andere gemerkt bij Copilot en Angry Birds).

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:57
.

[ Voor 99% gewijzigd door BigEagle op 25-07-2011 13:19 ]

Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Mijn toestel doet dat ook soms met versie 2.2
Als een programma op de voorgrond veel geheugen nodig heeft zullen er andere programmas gesloten worden en blijkbaar is het homescherm ook een programma die dan regelmatig de klos is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Jegorex schreef op maandag 25 juli 2011 @ 13:41:
[...]

Mijn toestel doet dat ook soms met versie 2.2
Als een programma op de voorgrond veel geheugen nodig heeft zullen er andere programmas gesloten worden en blijkbaar is het homescherm ook een programma die dan regelmatig de klos is.
Waar baseer je die beredenering op :?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
JB schreef op maandag 25 juli 2011 @ 13:50:
[...]

Waar baseer je die beredenering op :?
http://developer.android....itasking-android-way.html
The fact that you can see an application's process "running" does not mean the application is running or doing anything. It may simply be there because Android needed it at some point, and has decided that it would be best to keep it around in case it needs it again. Likewise, you may leave an application for a little bit and return to it from where you left off, and during that time Android may have needed to get rid of the process for other things.
Android's process management can be seen as a form of swap space: application processes represent a certain amount of in-use memory; when memory is low, some processes can be killed (swapped out); when those processes are needed again, they can be re-started from their last saved state (swapped in).
If there is too little RAM, processes hosting services will be immediately killed like background processes are. However, if appropriate, Android will remember that these services wish to remain running, and restart their process at a later time when more RAM is available. For example, if the user goes to a web page that requires large amounts of RAM, Android may kill background service processes like sync until the browser's memory needs go down.
Android zal dus programmas die op de achtergrond draaien stop zetten als er veel RAM nodig is.
Mijn redenatie is dat het (Sense) homescherm ook een applicatie en dus gestopt kan worden door Android als er meer RAM nodig is voor een ander programma dat op dat moment op de voorgrond draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Die dus nergens op gebaseerd is. Je maakt mij niet wijs dat een hoofdapplicatie zoals Sense hierbij afgeschoten wordt om meer RAM vrij te krijgen. Het lijkt eerder op crashen, wat ie voorheen zonder de 2.3 update niet deed...

[ Voor 21% gewijzigd door JB op 25-07-2011 16:11 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
JB schreef op maandag 25 juli 2011 @ 16:10:
Die dus nergens op gebaseerd is. Je maakt mij niet wijs dat een hoofdapplicatie zoals Sense hierbij afgeschoten wordt om meer RAM vrij te krijgen. Het lijkt eerder op crashen, wat ie voorheen zonder de 2.3 update niet deed...
Als ik op mijn telefoon Angry Birds afsluit zie ik soms een grijs scherm met het woord Loading. Vervolgens verschijnt na een paar seconden het homescherm.
Over 2.3 kan ik niks zeggen, wat ik beschrijf is hoe ik het zie in 2.2 en als ik de problemen met 2.3 zo lees wacht ik nog wel even met updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een paar vragen waarvan ik het lastig vind de antwoorden op Google te vinden. Misschien kunnen jullie hier uitsluitsel geven :) Ik heb overigens nog geen Desire Z, ik overweeg wel stevig er eentje aan te schaffen.

- Ik zou graag gebruik maken van de offline maps en diefstalbescherming op de Desire Z (blokkeren/via GPS locatie tracken). Echter zou ik waarschijnlijk ook graag custom ROMs gebruiken. Hoe zitten deze twee features verwerkt in de telefoon en kan je er bij een custom ROM nog steeds gebruik van maken? (Zoals door bijvoorbeeld een .apk over te zetten.)

- Ik heb bij mijn huidige Blade (600 MHz processor uit de Legend) flinke performanceproblemen op het forum hier. Andere websites zijn geen enkel probleem, maar zodra ik tekst in een tekstbox op het forum in probeer te voeren duurt het erg lang voordat de letters verschijnen. Is dit enig probleem op de Desire Z of gaat dat gewoon soepel? In de winkel kan ik het nooit proberen omdat er geen internet op de telefoon zit en ik heb geen directe vrienden met een Desire Z.

Alvast bedankt :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2011 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Nu online
De locatietrackingservices van HTC zijn op Sense gebaseerd. Zolang je custom ROMs draait die voorzien zijn van Sense zou die tracking moeten werken, zelfde geldt voor alle andere Sense related apps, zoals offline maps.

Het tweede probleem dat je beschrijft heb ik nooit ervaren op mijn Desire Z en klinkt als een bug/onbekende feature van de software. Maak je daar maar niet druk om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omgwtfbbq schreef op maandag 25 juli 2011 @ 19:25:
De locatietrackingservices van HTC zijn op Sense gebaseerd. Zolang je custom ROMs draait die voorzien zijn van Sense zou die tracking moeten werken, zelfde geldt voor alle andere Sense related apps, zoals offline maps.

Het tweede probleem dat je beschrijft heb ik nooit ervaren op mijn Desire Z en klinkt als een bug/onbekende feature van de software. Maak je daar maar niet druk om ;)
Bedankt voor de input :Y

Dat is op zich wel jammer, het gegeven dat die features verweven zitten met Sense maakt het wel wat ingewikkelder om een custom ROM uit te zoeken. Sense heeft een aantal minpunten, maar tegelijk ook een aantal pluspunten die waarschijnlijk toch wel gemist gaan worden.

Om nu achteraf alsnog weer offline navigatie en trackingsoftware aan te schaffen is ook weer zo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

hmmmm weet niet of het ligt aan de update of het koffie gebrek...
Maar ik kon zweren dat ik voorheen altijd een foto die ik via mms toegezonden kreeg, gelijk kon opslaan op mijn telefoon. Maar ik krijg het gewoon niet meer voor elkaar.. :N

Edit: Ja, het was dus koffiegebrek.. gevonden al :)

[ Voor 10% gewijzigd door avotar op 26-07-2011 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Daarnaast ook van de snelkoppelingen op het hardwaretoetsenbord, als je B, G of S intypt wordet je doorgezonden naar Gmail, Sms e.d. daar heb ik echter de oplossing voor gevonden. Bij menu-instellingen-applicaties staat de keuze snelstarten, daar kun je de snelkoppelingen verwijderen door middel van lang drukken.
Danku! _/-\o_ dit was zó irritant en ik kon het maar niet vinden. Nooi aan gedacht om applicaties snelstarten te kijken :/ Nu is het verholpen.
Verder heb ik geen problemen met 2.3 moet ik zeggen, Haal nog altijd makkelijk de avond met de batterij. En hij voelt snel aan met bladeren door home schermen, enige wat wel eens vertraging geeft is het weer stukje wat bijna beeldvullend staat.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Heeft iemand ook het probleem dat je af en toe smsjes niet kunt verzenden? Ik druk op "Versturen", maar er gebeurt gewoon niets. Ja, het scherm blinkt een keer maar het bericht wordt niet verzonden. Ook bij een nieuwe poging of na het wijzigen van het bericht geen succes. Het bericht / de thread verwijderen en opnieuw een bericht aanmaken is dan de 'workaround', maar ik vind het nogal vreemd.

[ Voor 13% gewijzigd door TommyGun op 26-07-2011 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twister00004
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-08 08:11
Na de update vind ik dat websites echt super traag laden.
Ook de zwarte balk bovenin lijnt niet goed uit, blijft een stuk wit bovenin.
Als ik vanuit whatsapp naar home ga dan is de hele opbouw van het home screen onleesbaar, eerst weer naar "portret" positie draaien en dan weer naar het home menu lost het op.

Het scrollen in het app menu met die vastgestelde posities vind ik ook geen verbetering, al is het misschien nu wat overzichtelijker.

Al met al is de update voor mij overbodig.
Pagina: 1 ... 39 ... 48 Laatste

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het HTC Desire Z levertijden- en abbonemententopic.

Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessoires voor de HTC Desire Z mogen hier: HTC Desire Z Accessoires topic.

Berichten die betrekking hebben op custom ROMs en aanverwante zaken mogen in [HTC Desire Z] Rooten & Custom ROM's

Offtopic berichten zullen zonder verder bericht worden verwijderd!