Leuk dat er nu standaard een zaklamp app in zit, zodat de flitser van de telefoon als zaklamp kan dienen
Salandur schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 09:50:
kwam er net achter dat na de update alle APN instellingen verdwenen zijn en mijn mobiele internet het dus niet meer deed! Naja, dan maar weer handmatig toevoegen.
Update:
Na het toevoegen verscheen er niks in het lijstje, dus ging ik mijn telefoon opnieuw opstarten. Bij het uitgaan trilde hij 4 keer (wtf?). En nu wil hij niet meer aan! Klote ding.... Hij reageert nu nergens meer op en ook niet als ik de stroom aansluit
Hoe krijg ik hem weer aan de praat....
Update2:
Hij doet het weer. Na het verwijderen van de batterij, simkaart en SD kaart starte hij gelukkig weer op.... Simkaart er in, doet het nog steeds mits je hem er goed instopt. SD kaartje er weer in en hij blijft werken. Gelukkig.
Alleen nog steeds geen APN instellen
Inmiddels een nieuwe simkaart gehaalt in de winkel. Mijn mobiele internet werkt nu weer, dus is mijn telefoon weer helemaal functioneel. Thuis even alle apps opnieuw gedownload/geinstalleerd. Ik ben blijSalandur schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 10:44:
[...]
Dat was inderdaad de truuk. Alleen nog steeds geen mobiel internet. Misschien dat het ligt aan het feit dat ik een nog een Orange sim kaart heb. Maar eens om laten wisselen dan.
Ik moet zeggen dat Froyo sneller werkt dan de vorige versie. Afsluiten en opstarten gaat sneller en het geheel reageert net iets soepeler. Alleen zit er dus een bug in het APN gedeelte/netwerkgedeelte waardoor de APN's niet te zien zijn. Ook bij opstarten geeft hij elke keer aan dat de simkaart gewijzigd is, maar vervolgens crasht het instellingen scherm. Even wachten dus op de volgende update.
Weet iemand waar je bugs/issues/enhancements kan melden bij HTC?
Assumptions are the mother of all fuck ups | iRacing Profiel
Verwijderd
Hoi mensen,
ik heb denk ik een probleem. Heb mijn Desire ge-update (systeemsoftware-update geeft aan dat ie up-to-date is), maar onder firmware staat nog altijd 2.1-update1...
Iemand een idee? Heb hem in combinatie met een T-mobile abo via smartphoneshop.nl
ik heb denk ik een probleem. Heb mijn Desire ge-update (systeemsoftware-update geeft aan dat ie up-to-date is), maar onder firmware staat nog altijd 2.1-update1...
Iemand een idee? Heb hem in combinatie met een T-mobile abo via smartphoneshop.nl
Even de post van Henk en mij lezen hierboven. Ik had hetzelfde probleem.Verwijderd schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 20:53:
Hoi mensen,
Verwijderd
Ik heb dit probleem ook gehad, je kan dit oplossen door naar het menu te gaan --> instellingen --> taal en toetsenbord. Dan moet je allereerst even kijken of de taal daadwerkelijk op Dutch (Netherlands) staat ingesteld. Als dit goed staat ingesteld dan moet je naar Touch Input gaan. Dan ga je naar Internationaal toetsenbord en vink je Netherlands aan in het lijstje, mocht dit niet staan aangevinkt. Ook moet je uiteraard bij toetsenbordtypes QWERTY kiezen.Verwijderd schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 20:04:
Stomme vraag wellicht maar sinds de update is mijn 'tekstaanvullen-bij-sms-jes" (of hoe dat ook heten mag) naar Engels gegaan.
Op zich leuk, maar ZO vaak SMS ik nou ook weer niet in het engels en ik kan dus niet vinden hoe ik dit terug zet op NL.
Iemand een idee/ tip?
Verder: Ik vind mn telefoon nu af en toe hinderlijk snel. Gaat wel erg rap allemaal
Verwijderd
Thx (Henk ook uiteraard!), gelukt!!Buffalo schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 21:14:
[...]
Even de post van Henk en mij lezen hierboven. Ik had hetzelfde probleem.
Ik vind het zelf maar tegenvallen, die update naar 2.2. Flash zat er toch al in en werkte prima? Deze nieuwere versie van flash draagt voor mij niks bij. Ook werkt de browser laggy. Hij reageert niet meer zo soepel als hij voorheen deed.
Wel fijn dat ze die bug hebben gefixt dat wanneer je telefoon uitstaat, en je raakt het scherm aan, en je zet hem aan terwijl je hem aanraakt, hij dan bij de minste of geringste beweging unlocked. Dat is nu gelukkig voorbij, waardoor ik die pin-beveiliging ook uit kan schakelen.
Apps naar de SD is wel handig. Ik merkte dat er na de update ineens toch zomaar 50MB intern storage vrij was, terwijl dit voor de update nog maar zo'n 20MB was? Mooie meevaller
Misschien dat ik maar weer terug ga naar 2.1, aangezien de browser hetgeen is wat ik het meest gebruik. Typisch dat dat dan juist weer trager gaat. Zoiets wordt toch getest voor ze het uitbrengen?
Wel fijn dat ze die bug hebben gefixt dat wanneer je telefoon uitstaat, en je raakt het scherm aan, en je zet hem aan terwijl je hem aanraakt, hij dan bij de minste of geringste beweging unlocked. Dat is nu gelukkig voorbij, waardoor ik die pin-beveiliging ook uit kan schakelen.
Apps naar de SD is wel handig. Ik merkte dat er na de update ineens toch zomaar 50MB intern storage vrij was, terwijl dit voor de update nog maar zo'n 20MB was? Mooie meevaller
Misschien dat ik maar weer terug ga naar 2.1, aangezien de browser hetgeen is wat ik het meest gebruik. Typisch dat dat dan juist weer trager gaat. Zoiets wordt toch getest voor ze het uitbrengen?
Normaal zou de browser juist een stuk sneller moeten werken.
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Verwijderd
Gewijzigde Helderheid instellingen bij het gebruik van camera worden niet gebruikt.
Als je een foto maakt met de htc desire en de helderheid instellingen wijzigt worden deze gebruikt en zijn deze zichtbaar veranderd bij het foto maken,
Als je nu de camera afsluit en weer een foto maakt staan de helderheid instellingen veranderd zichtbaar op het scherm maar zijn deze veranderingen niet actief, pas als je de slider weer op en neerhaalt worden deze instellingen pas gebruikt.
Dit is toch een bug, of doe ik iets verkeerd ??
Ook heb ik het idee dat met alle instellingen neutraal en op auto alles dat wit is na het foto maken enorm is overbelicht.
Groet Ray
Als je een foto maakt met de htc desire en de helderheid instellingen wijzigt worden deze gebruikt en zijn deze zichtbaar veranderd bij het foto maken,
Als je nu de camera afsluit en weer een foto maakt staan de helderheid instellingen veranderd zichtbaar op het scherm maar zijn deze veranderingen niet actief, pas als je de slider weer op en neerhaalt worden deze instellingen pas gebruikt.
Dit is toch een bug, of doe ik iets verkeerd ??
Ook heb ik het idee dat met alle instellingen neutraal en op auto alles dat wit is na het foto maken enorm is overbelicht.
Groet Ray
Ik heb de update nu al een paar dagen... ben nu wel tevreden met mn desire!
toetsenblokkering werkt nu zoals het hoort te werken en de landscapemodus kan nu op 2 kanten
internet hapert niet meer heb nu constante verbinding. en mn batterijduur is zeker wel met 50% gestegen!
Ik heb nu nog 70% over.. normaal gesproken zou ik nu op 20% moeten zitten!
toetsenblokkering werkt nu zoals het hoort te werken en de landscapemodus kan nu op 2 kanten
internet hapert niet meer heb nu constante verbinding. en mn batterijduur is zeker wel met 50% gestegen!
Gezien de reacties van anderen hier over de laggy browser ben ik niet de enige. Misschien dat het laden wat sneller gaat, maar het scrollen in de pagina zelf is er minder soepel op geworden.Petervanakelyen schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 22:19:
Normaal zou de browser juist een stuk sneller moeten werken.
Mijn vriendin (stewardess) is nu net terug en ze ging voor het eerst controleren op updates. Ze heeft een unbranded toestel en haar desire kan geen update vinden (zowel via 3G als via WIFI). Ik raak er nu toch wel van overtuigd dat de update teruggehaald is. Waarschijnlijk door allerlei kleine en soms vervelende bugs (al moet ik zeggen dat ik helemaal geen last heb van alle genoemde zaken en erg tevreden ben met Froyo).
Mensen die toch Froyo willen moeten denk ik wel ff nadenken of ze dat echt willen (dmv van de link @ TS). HTC heeft het waarschijnlijk niet voor niets offline gehaald en misschien is het beter om ff een paar weken te wachten?
Mensen die toch Froyo willen moeten denk ik wel ff nadenken of ze dat echt willen (dmv van de link @ TS). HTC heeft het waarschijnlijk niet voor niets offline gehaald en misschien is het beter om ff een paar weken te wachten?
Hoe kan je nou apps op je sd kaartje installeren, want als ik bij toepassingbeheer kijk dan kan ik naar sd kaart niet aanklikken..
het is nog niet mogelijk bij heel veel apps... is afhankelijk van diegene die de app heeft 'gemaakt'indopride7 schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 23:08:
Hoe kan je nou apps op je sd kaartje installeren, want als ik bij toepassingbeheer kijk dan kan ik naar sd kaart niet aanklikken..
Power to the beat.
en na hoeveel tijd heb je deze 70% procent nog?adem9elf schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 22:38:
Ik heb de update nu al een paar dagen... ben nu wel tevreden met mn desire!
Ik ben na een dagje (ochtend tot in de avond) gewoon leeg..
Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me
indopride7 schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 23:08:
Ik heb dit gisteren ook gedaan en het werkt voor 95% van de apps (je moet je foon wel in de USB debug-mode zetten).TheVMaster schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 12:23:
Ik lees net een manier om alle apps met de stock Android 2.2 rom op je SD kaart te installeren :
Bron : Tutorial: Apps2SD op een alternatieve manier.
Als je HTC sync en Android SDK niet geinstalleerd hebt, dowload en installeer deze.
Download Android SDK hier
En HTC sync hier
Pak de Android SDK uit op je C: schijf en installeer HTC sync. Als je dit heb gedaan start je je pc opnieuw op. Als je dit al hebt geistalleerd, kun je deze stap overslaan.
Vervolgens sluit je je telefoon aan op de pc met de USB kabel. Ga nu op je pc naar start en typ in het zoek venster (programma's en bestanden zoeken) 'cmd'. (windows xp: start - uitvoeren)
Nu opent opdrachtprompt. Hier typ je: 'cd C:\android-sdk-windows\tools' en klik op enter. Vervolgens typ je 'adb shell'. Nu krijg je in het opdrachtprompt venster een #.
Typ hier achter: 'pm setInstallLocation 2'.
Klaar! Nu kun je je apps naar de SD-kaart verplaatsen. Als je een app installeert, zal deze automatisch op je SD-kaart worden geinstalleerd. Mocht je dit niet willen, herhaal dan bovenstaande stappen, maar typ als laatste 'pm setInstallLocation 0'.
Houd er wel rekening mee dat wanneer je je Desire aan je PC koppelt als UMS, je telefoon de SDkaart niet meer kan zien en programma's/widgets die actief zijn, in de soep kunnen lopen.
Het is dus verstandig om widgets op je telefoongeheugen te laten
hij staat al 14 uurtjes aan en nu op 60%. Ik controleer alles handmatig.Johantjuuh schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 23:28:
[...]
en na hoeveel tijd heb je deze 70% procent nog?
Ik ben na een dagje (ochtend tot in de avond) gewoon leeg..Komt dit door push mail van Gmail en het weer e.d.?)
Leuk?! Kan je het ook afzondelijk verwijderen?Buffalo schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 20:41:
Leuk dat er nu standaard een zaklamp app in zit, zodat de flitser van de telefoon als zaklamp kan dienen![]()
[ Voor 0% gewijzigd door Casmo op 05-08-2010 00:13 . Reden: spelfout ]
naxasius.com, mijn eigen mmorpg spel (browser based).
2.2 update werkt prima, alleen heb ik problemen dat mijn browser na elke link crasht?
iemand een fix ofzo?
iemand een fix ofzo?
Maar natuurlijk niet Casmo! (Do I know you??)Casmo schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 00:08:
[...]
Leuk?! Kan je het ook afzondelijk verwijderen?
Verwijderd
Het komt door de toevoeging van flash, ik heb in de instelling van de browser de plugins ingesteld op "op aanvraag". Na een reboot is de browser weer heerlijk smooth. Als er nu flash op een pagina aanwezig is, staat er een groen pijltje. Hier op klikken start dan meteen de flash content.benchMarc schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 23:04:
[...]
Gezien de reacties van anderen hier over de laggy browser ben ik niet de enige. Misschien dat het laden wat sneller gaat, maar het scrollen in de pagina zelf is er minder soepel op geworden.
Na alle reacties hier moet ik zeggen dat ik toch blij ben dat mn toestel geroot is en ik gewoon custom images er op heb staan. Krijg toch sterk de indruk dat de eerder gelekte versie, een stukje beter was dan de originele 2.2. Die houdt ik er dan nog wel lekker even op.
Ok push mail werkt niet altijd, maar het werkt wel, en verder een klein probleempje met de dialer, maar dat is te overzien, verder geen klagen. Die 2.2 update moet nog flink bij geschaafd worden (Wat ze trouwens al bij MODACO aan het doen zijn). Toch vreemd dat de mensen die voor hobby roms maken, dat deze hier vaak beter in zijn dan de mensen bij HTC zelf.
Ok push mail werkt niet altijd, maar het werkt wel, en verder een klein probleempje met de dialer, maar dat is te overzien, verder geen klagen. Die 2.2 update moet nog flink bij geschaafd worden (Wat ze trouwens al bij MODACO aan het doen zijn). Toch vreemd dat de mensen die voor hobby roms maken, dat deze hier vaak beter in zijn dan de mensen bij HTC zelf.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Dit betreft geen versienr, maar het Build-nummer.. Onder software info moet je de android versie terug kunnen vinden.Verwijderd schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 14:28:
[...]
ik doel op het versienummer...zou 2.2 moeten zijn lijkt me..
De gelekte modaco roms hadden buildnr 2.06, dus dit is wel degelijk froyo
Hoe zitten betaalde apps overigens gekoppeld aan je telefoon? Stel ik update mijn (vodafone branded) telefoon middels de goldcard methode, kan ik dan wederom weer gewoon mijn betaalde apps downloaden via de appstore zonder er opnieuw voor te moeten betalen?
Verwijderd
Je betaalde apps zijn gekoppeld aan je google account, je kan ze volgens mij dus gewoon weer dowloaden zonder weer te betalen.SoaDmaggot schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 09:09:
Hoe zitten betaalde apps overigens gekoppeld aan je telefoon? Stel ik update mijn (vodafone branded) telefoon middels de goldcard methode, kan ik dan wederom weer gewoon mijn betaalde apps downloaden via de appstore zonder er opnieuw voor te moeten betalen?
Google account. Dus ongeacht welke ROM je draait.SoaDmaggot schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 09:09:
Ja, want die custom ROM bakkers maken ook hun hele eigen interface voor Androidl3art schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 07:47:
Na alle reacties hier moet ik zeggen dat ik toch blij ben dat mn toestel geroot is en ik gewoon custom images er op heb staan. Krijg toch sterk de indruk dat de eerder gelekte versie, een stukje beter was dan de originele 2.2. Die houdt ik er dan nog wel lekker even op.

Dat vind ik nog de beste verbetering t.o.v. 2.1Buffalo schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 20:41:
Leuk dat er nu standaard een zaklamp app in zit, zodat de flitser van de telefoon als zaklamp kan dienen![]()
Ik heb Het volgende voor na de update.
Mijn desire staat ingesteld als hij aan de pc wordt gegangen, dat hij enkel mag laden (heb een docking daarmee) Nu blijkt echter dat mijn pc (of laadstation/docking) de koppelig maakt met de SD kaart.
Alhoewel ik gevraagd heb dit niet te doen. Als ik het verbindings type nogmaals kies , dan krijg ik mijn SD kaart terug. Knap lastig. Ik gebruik mijn docking om alleen op te laden, en ook als klok en alarm.
Het nadeel is , als je een liedje instelt als alaram, dit niet word afgespeeld.of programma's geinstalleerd op de sd kaart niet naar behoren werken. Kan iemand dit testen of dat bij jullie ook het geval is ?
Mijn desire staat ingesteld als hij aan de pc wordt gegangen, dat hij enkel mag laden (heb een docking daarmee) Nu blijkt echter dat mijn pc (of laadstation/docking) de koppelig maakt met de SD kaart.
Alhoewel ik gevraagd heb dit niet te doen. Als ik het verbindings type nogmaals kies , dan krijg ik mijn SD kaart terug. Knap lastig. Ik gebruik mijn docking om alleen op te laden, en ook als klok en alarm.
Het nadeel is , als je een liedje instelt als alaram, dit niet word afgespeeld.of programma's geinstalleerd op de sd kaart niet naar behoren werken. Kan iemand dit testen of dat bij jullie ook het geval is ?
[ Voor 5% gewijzigd door jippen op 05-08-2010 10:36 ]
Heeft iemand al geprobeerd om de update te openen, vervolgens enkele stock apps te verwijderen en dan je telefoon te updaten?
Kun je in het zip bestand onder patch/system/apps en onder system/apps de applicaties gewoon verwijderen en vervolgens met de zip updaten? Staat een hoop zooi op de Desire wat ik gewoon niet gebruik (twitter, facebook etc..) en wat ik er graag af wil hebben.
Heb mijn Desire nu nog 2.1 rooted, maar als ik b.v. met root explorer bestanden verwijderen staan ze na het opnieuw opstarten er gewoon weer.... Erg irri
Kun je in het zip bestand onder patch/system/apps en onder system/apps de applicaties gewoon verwijderen en vervolgens met de zip updaten? Staat een hoop zooi op de Desire wat ik gewoon niet gebruik (twitter, facebook etc..) en wat ik er graag af wil hebben.
Heb mijn Desire nu nog 2.1 rooted, maar als ik b.v. met root explorer bestanden verwijderen staan ze na het opnieuw opstarten er gewoon weer.... Erg irri
Voor mensen die problemen hebben met hun batterij heb ik misschien een oplossing.
Gisteren had ik op mijn werk kreeg ik geen verbinding met het internet, dus had ik even de boel herstart zonder succes. Maar tegen de avond merkte ik dat mijn batterij plots op ~20 stond, wat enorm vreemd is voor mijn gebruikt. Na juiceploter eens bekeken te hebben merkte ik dat mijn batterij gebruik in vrije val was, ondanks dat de batterij info geen app aangaf die er verantwoordelijk voor was. Toen ik op de trein zat was er nog geen verbetering, maar toen zette ik mijn mobiel internet weer aan en na een kleine synchronisatie stopte de vrije val weer en leek mijn desire weer naar behoren te werken.
Nog een kleine (wazige) foto genomen toen ik thuis was:

Links was vorige firmware en kwam doordat ik hem als GPS gebruikte in de wagen. Rond het 2e dipje in het midden had ik de update gedaan en er wat mee geprutst. Na een nachtje slaap werkt die uitstekend tot ik hem reboot en hij geleidelijk mooi zakt. Helemaal rechts zie je dat het plots gedaan is, rond die tijd deed ik een synchronisatie.
Vandaag trouwens weer last van leeglopende batterij, maar deze keer is evernote de dader met continu synchronisatie en 94% van de batterij gebruik voor zijn rekening..
Gisteren had ik op mijn werk kreeg ik geen verbinding met het internet, dus had ik even de boel herstart zonder succes. Maar tegen de avond merkte ik dat mijn batterij plots op ~20 stond, wat enorm vreemd is voor mijn gebruikt. Na juiceploter eens bekeken te hebben merkte ik dat mijn batterij gebruik in vrije val was, ondanks dat de batterij info geen app aangaf die er verantwoordelijk voor was. Toen ik op de trein zat was er nog geen verbetering, maar toen zette ik mijn mobiel internet weer aan en na een kleine synchronisatie stopte de vrije val weer en leek mijn desire weer naar behoren te werken.
Nog een kleine (wazige) foto genomen toen ik thuis was:

Links was vorige firmware en kwam doordat ik hem als GPS gebruikte in de wagen. Rond het 2e dipje in het midden had ik de update gedaan en er wat mee geprutst. Na een nachtje slaap werkt die uitstekend tot ik hem reboot en hij geleidelijk mooi zakt. Helemaal rechts zie je dat het plots gedaan is, rond die tijd deed ik een synchronisatie.
Vandaag trouwens weer last van leeglopende batterij, maar deze keer is evernote de dader met continu synchronisatie en 94% van de batterij gebruik voor zijn rekening..

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Net m'n Vodafoon met 2.2. bijgewerkt, werkt lekker rap, echter merk ik wel dat wanneer ik m'n telefoon even een aantal uurtjes niet gebruikt heb hij soms vanzelf uitgaat en opnieuw opgestart moet worden met de knop bovenop, is dit normaal? of is hier een oplossing in de instellingen ofzo?
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."
Ik heb een HTC Desire van Hi en tot nu toe nog geen bericht gehad dat er een update beschikbaar is, ook manueel zoeken biedt geen uitkomst...beetje jammer
Negatieve punten na de update:
-Youtube app krijgt vaak een foutmelding dat het filmpje niet bekeken kan worden
-Browsen werkt wat minder snel
-Bij het toetsenbord is er een taalknop bijgekomen waardoor de spatiebalk is ingekort en het toetsenbord reageert ook vaag
-Batterij gaat een stuk minder lang mee.
-Af en toe hapert de telefoon bij normaal gebruik
-Youtube app krijgt vaak een foutmelding dat het filmpje niet bekeken kan worden
-Browsen werkt wat minder snel
-Bij het toetsenbord is er een taalknop bijgekomen waardoor de spatiebalk is ingekort en het toetsenbord reageert ook vaag
-Batterij gaat een stuk minder lang mee.
-Af en toe hapert de telefoon bij normaal gebruik
Heeft iemand al gespeeld met thetering? Er zijn een ongelooflijk aantal ingewikkelde verbindingsmogelijkheden bij gekomen, en ik ben benieuwd of iemand daar al mee is gaan spelen. Zelf durf ik dat nog niet heel goed. Ik wil eerst het normale gebruik goed door hebben.
GA-P35-DS3R, C2D E8400 @ 3,6 Ghz, 2 GB OCZ Platinum rev 2 800 5-5-5-15
Verwijderd
En wanneer krijgen HTC Desire Vodafone bezitters de update naar Android 2.2 ?Als ik de reviews lees van de Android 2.2 is deze toch een verbetering tegenover de Android 2.1 .Ik snap er nu helemaal niks meer van , andere HTC Desire bezitters zoals KPN en T-Mobile hebben deze Android 2.2 toch wel geupdate ?Nu heb ik een nieuwste smartphone van HTC ( Vodafone ) en krijg geen update 2.2 ?????????
Verwijderd
Ongelooflijk aantal ingewikkelde verbindingsmogelijkheden? Welke dan? Je hebt de keuze uit 4 beveiligingsmethoden:Harry_Sack schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 12:01:
Heeft iemand al gespeeld met thetering? Er zijn een ongelooflijk aantal ingewikkelde verbindingsmogelijkheden bij gekomen, en ik ben benieuwd of iemand daar al mee is gaan spelen. Zelf durf ik dat nog niet heel goed. Ik wil eerst het normale gebruik goed door hebben.
1. Geen
2. WEP (zwak)
3. WPA
4. WPA2 (sterk)
Dan een optie om iedereen toe te laten of alleen na goedkeuring van MAC adres.
Tevens kan je met 2.2 de telefoon nu normaal blijven gebruiken terwijl je een app installeert op de achtergrond! Voorheen was het echt een vastloper, maar nu hooguit een lichte hapering.
Uuuhm, nog nooit last van gehad hoor, ook niet met 2.1.Spiked schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 12:28:
Tevens kan je met 2.2 de telefoon nu normaal blijven gebruiken terwijl je een app installeert op de achtergrond! Voorheen was het echt een vastloper, maar nu hooguit een lichte hapering.
Klopt, had ik ook. Is nu idd verbeterd.Spiked schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 12:28:
Apps installeren lijkt ook veel sneller te gaan. Vaak binnen 5sec.
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Verwijderd
Zijn er al mensen die links in de hoek van het toetsenbord de letters XT9 hebben zien staan?
Heb ik echt nog noit last van gehad met 2.1!Spiked schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 12:28:
Waarom.. krijg ik mijn lieve froyo niet binnen..?
Geen gare branded VF htc.. gewoon hi!
Kan er verder ook niets over vinden...
Nou heb je er al eens aan gedacht dat je misschien HI branded is?Jelmoh schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 13:08:
Waarom.. krijg ik mijn lieve froyo niet binnen..?
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Nee, Hi heeft afaik geen branded desires... de update lijkt gewoon even ingetrokken, of idd gefaseerd uitgerold te worden. Kan best zijn dat ze bij htc aan de eerder vermelde datalimiet zitten.klaasbram schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 13:12:
[...]
Nou heb je er al eens aan gedacht dat je misschien HI branded is?
Kijk eens naar http://connectify.me/Thijs_O schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 18:03:
Enig onderzoek heeft me uitgewezen dat deze update de Desire enkel ad-hoc server functionaliteit geeft (dus je telefoon kan als ad-hoc hotspot functioneren), maar nog geen ad-hoc client functionaliteit.Dat is dus enorm balen voor de mensen (zoals ik) die thuis geen WiFi-router hebben maar wel een laptop met WiFi-functionaliteit of PC met losse WiFi-stick..
Klopt helemaal. Op een bepaald moment aan het einde van de install werd de telefoon even flink traag bij 2.1. Nu helemaal geen last meer vanSpiked schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 12:28:
"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)
Begin nu een beetje te irriteren dat mijn desire nog steeds niet geupdate is naar 2.2 
Zit bij telfort en heb de 405 firmware en zit via wifi te checken.
Ik zag er meer mensen zijn die ook de zelfde melding krijgen. Het zou wel fijn zijn als er een soort status update vanuit HTC wordt gebracht.
Ik zag er meer mensen zijn die ook de zelfde melding krijgen. Het zou wel fijn zijn als er een soort status update vanuit HTC wordt gebracht.
Doe dan een handmatige update? Ik ben zelf ook iemand die liever 0,0 gekut heeft met deze telefoon (rooten en al die ellende hoeft voor mij echt niet meer), maar een update waar je zó hard op zit te wachten even naar je sd-kaart kopieren is toch geen moeite?SoeperKees schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 13:29:
Begin nu een beetje te irriteren dat mijn desire nog steeds niet geupdate is naar 2.2
Ik las net dit op twitter toen de vraag werd gesteld wanneer de T-mobile gebruikers de 2.2 android update krijgen:
Dat word dus ff wachtenDe update voor de T-Mobile toestellen is afgekeurd i.v.m. een aantal issues. We wachten nu op een nieuwe update van HTC.
Nothing to see here!
GoT is geen helpdesk. Eerst zelf zoeken, dan pas posten.
[ Voor 78% gewijzigd door RoD op 05-08-2010 13:57 ]
Waarom heb ik hem dan al? Of is hij wel (tijdelijk) beschikbaar gesteld? Kwam bij mij gewoon OTA binnen.Rutix schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 13:42:
Ik las net dit op twitter toen de vraag werd gesteld wanneer de T-mobile gebruikers de 2.2 android update krijgen:
[...]
Dat word dus ff wachten
Unbranded toestellen krijgen, ook bij t-mobile, de update gewoon.
- Je kan zien hoe je telefoon gebranded is aan je serienummers. Doorzoek daarvoor het topic.
- Je kan het ook zien als je handmatig de hier meermalen geposte originele 2.2 updates probeert te installeren, en deze niet willen.
- Vodafone schijnt een vodafone-scene ingebouwd te hebben.
Verder; Als je de update nu wilt, doe dat dan handmatig. Hier klagen 'dat je niets ziet' of iets dergelijks vervuilt de thread wanhopig, zeker omdat heeel veel vragen hierboven ook allang beantwoord zijn. Please mensen, zoek een beetje...
- Je kan zien hoe je telefoon gebranded is aan je serienummers. Doorzoek daarvoor het topic.
- Je kan het ook zien als je handmatig de hier meermalen geposte originele 2.2 updates probeert te installeren, en deze niet willen.
Verder; Als je de update nu wilt, doe dat dan handmatig. Hier klagen 'dat je niets ziet' of iets dergelijks vervuilt de thread wanhopig, zeker omdat heeel veel vragen hierboven ook allang beantwoord zijn. Please mensen, zoek een beetje...
Ja, zoek even het topic door, dit komt echt elke pagina wel voorbij.BasZer schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 13:52:
1. Hoe kan ik zien of mijn telefoon branded is? (ik heb mijn tel op marktplaats gekocht, en ik gebruik HI)
2. Ik heb al wel 15x op Nu controleren geklikt. Maar vindt niets.
Iemand ideeen?
Kan dit niet in de openingspost staan?Henk schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 13:56:
Unbranded toestellen krijgen, ook bij t-mobile, de update gewoon.
Verder; Als je de update nu wilt, doe dat dan handmatig. Hier klagen 'dat je niets ziet' of iets dergelijks vervuilt de thread wanhopig, zeker omdat heeel veel vragen hierboven ook allang beantwoord zijn.
Ja, dat kan
Je zou ff een DM naar de topicstarter kunnen doen, dan gaat het vast wat sneller. Het zou dan ook fijn zijn als mensen het zouden gaan lezen, maar dat terzijde
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Lijkt erop dat de 2.2 updaten op dit moment niet beschikbaar is voor unbranded toestellen (iig niet via de update feature) Op het XDA forum loopt ook al een draadje met deze vraag. http://ip208-100-42-21.st...hread.php?t=744991&page=1mace schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 13:56:
[...]
Ja, zoek even het topic door, dit komt echt elke pagina wel voorbij.
Vanmorgen was m'n batterij al na 13 uur standby leeg. 's Avonds opgeladen, verder niet gebruikt. Batterijverbruik gaf meer dan 90 procent aan bij Android System. Verder nog iets van 2 procent bij Wifi, Standby, Screen, etc. Erg vreemd! Mogelijke oorzaken: Er stond nog een melding in de notification bar dat het geheugen vol zat, er moest nog een Chrome2phone bericht binnen komen (werkte gisteravond helemaal niet meer) of een haperende WiFi? Anyway, een grote App verwijderd, c2p melding kwam nu wel binnen, aan de lader gehangen. Hopelijk is dit éénmalig.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Beste mensen,
Ik heb de unbrand procedure zoals op androidworld staat beschreven. Echter na het unbranden heb ik mijn microsd kaart geformateerd met mijn telefoon. Ik heb vervolgens de 2.2 update uitgevoerd. Na de update wilde te telefoon niet meer functioneren. Geen WIFI, GSM enz. Regelmatig foutmeldingen.
De oplossing:
Maar opnieuw een goldcard. Dit met een Microsd lezertje. Zet de unbranded 2.1 versie terug. Voer opnieuw de 2.2 update uit met goldcard in de telefoon. En alles werkt weer!
Perfect.
Ik hoop dat jullie er wat aan hebben.
Ik heb de unbrand procedure zoals op androidworld staat beschreven. Echter na het unbranden heb ik mijn microsd kaart geformateerd met mijn telefoon. Ik heb vervolgens de 2.2 update uitgevoerd. Na de update wilde te telefoon niet meer functioneren. Geen WIFI, GSM enz. Regelmatig foutmeldingen.
De oplossing:
Maar opnieuw een goldcard. Dit met een Microsd lezertje. Zet de unbranded 2.1 versie terug. Voer opnieuw de 2.2 update uit met goldcard in de telefoon. En alles werkt weer!
Perfect.
Op androidworld moet je iets verder naar beneden scrollenxm0128 schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 15:14:
Beste mensen,
De oplossing:
Perfect.
Ook hier te vinden: http://blog.brumpc.nl/index.php?entry=entry100805-124346
@Hierboven, de OTA die jij van T-mobile hebt gehad welk versie nummer is dat ? want ik denk dat jij gewoon een debranded toestel hebt.
[ Voor 7% gewijzigd door Brummetje op 05-08-2010 15:22 ]
Stuur het volgende mailtje naar htc. Erger me rot aan de langzaamscrollende browser.
Geachte heer/mevrouw,
Sinds de update van de HTC Desire naar androidversie 2.2, is de standaardbrowser weliswaar sneller geworden in laden, maar het scrollen over de pagina is een stuk trager geworden dan met versie 2.1update1 .
Erkennen jullie dit probleem? Is er zicht op een oplossing (update) van dit probleem? En zo ja, op welke termijn wordt deze verwacht?
Met vriendelijke groet,
Alexander
Laat het horen als ik een reactie heb.
Edit: Overigens werkt pushmail met Gmail nog steeds dramatisch na een hard reset. Heb nu nog maar één account dat pusht (hoofdaccount).
Geachte heer/mevrouw,
Sinds de update van de HTC Desire naar androidversie 2.2, is de standaardbrowser weliswaar sneller geworden in laden, maar het scrollen over de pagina is een stuk trager geworden dan met versie 2.1update1 .
Erkennen jullie dit probleem? Is er zicht op een oplossing (update) van dit probleem? En zo ja, op welke termijn wordt deze verwacht?
Met vriendelijke groet,
Alexander
Edit: Overigens werkt pushmail met Gmail nog steeds dramatisch na een hard reset. Heb nu nog maar één account dat pusht (hoofdaccount).
[ Voor 12% gewijzigd door Alexander6501 op 05-08-2010 17:02 ]
Kan je niet gewoon flash op on demand zetten in de opties van de browser? Is hier zo, en scrollen gaat gewoon vlot...Alexander6501 schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 16:54:
Stuur het volgende mailtje naar htc. Erger me rot aan de langzaamscrollende browser.
Geachte heer/mevrouw,
Met vriendelijke groet,
Alexander
die sdk manier van bijna alles op je sdkaart kunnen zetten is echt geweldig.
ik ging van 15mb intern vrij naar 62mb
nu kan ik nog meer nutteloze dingen op mijn telefoon zetten
ik had het ook even met een app met een widget geprobeert, toen was de widget niet meer te vinden. om hem weer terug te krijgen moest ik hem eerst weer op mijn telefoon zetten en daarna de telefoon rebooten.
Edit: en ohja, googlemaps is nog steeds niet te verplaatsen zo
ik ging van 15mb intern vrij naar 62mb
nu kan ik nog meer nutteloze dingen op mijn telefoon zetten
ik had het ook even met een app met een widget geprobeert, toen was de widget niet meer te vinden. om hem weer terug te krijgen moest ik hem eerst weer op mijn telefoon zetten en daarna de telefoon rebooten.
Edit: en ohja, googlemaps is nog steeds niet te verplaatsen zo
[ Voor 7% gewijzigd door Jelte12345 op 05-08-2010 17:10 ]
Dat kan ik bevestigen, nadat ik in de settings van de browser de plugins-optie op 'on demand' zette werkte het scrollen weer als vanouds.
We are shaping the future
Dno, maar voel me er altijd prettiger bij als ik ze van de officiële leverancier krijgHenk schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 13:31:
[...]
Doe dan een handmatige update? Ik ben zelf ook iemand die liever 0,0 gekut heeft met deze telefoon (rooten en al die ellende hoeft voor mij echt niet meer), maar een update waar je zó hard op zit te wachten even naar je sd-kaart kopieren is toch geen moeite?
Thx rico_fxp voor linkje......wordt dus gewoon even langer wachten voor mij
[ Voor 7% gewijzigd door SoeperKees op 05-08-2010 17:18 ]
Connectify kende ik al en hoewel een handige applicatie doet het weinig anders dan een ad-hoc netwerk opzetten óf een echt Access Point, maar dat laatste wordt helaas enkel ondersteund met modernere wifi-dongles en niet het oude exemplaar wat ik had. Ik heb inmiddels een wifi-router gekocht en geniet nu van razendsnel internet op mn Desire.bertalizer schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 13:21:
[...]
Kijk eens naar http://connectify.me/
Toch bedankt!
Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]
Verbaas me toch wel weer dat de verschillen onderling behoorlijk uiteenlopen .
Wat bij de een wel/niet meer werkt na uitvoering van de update.
Je zou zeggen dat zoiets red universeel zou moeten zijn. dus wel camera werkend, ook me sygic enz enz.
Maar ik ben blij dat ik dan weer een "gelukkige' mag wezen waarbij wel alles werkt naar behoren.
Enige bug die ik had was dat me agenda niet meer werkte, maar na enig gepluis toch weer aan de praat gekregen.
Wat me wel opvalt dat me tel echt razend snel afsluit vergelijking tot voor de update..
En dat ie daarbij ook ff trilt voor uitschakelen...
Meer mensen opgevallen ?
Wat bij de een wel/niet meer werkt na uitvoering van de update.
Je zou zeggen dat zoiets red universeel zou moeten zijn. dus wel camera werkend, ook me sygic enz enz.
Maar ik ben blij dat ik dan weer een "gelukkige' mag wezen waarbij wel alles werkt naar behoren.
Enige bug die ik had was dat me agenda niet meer werkte, maar na enig gepluis toch weer aan de praat gekregen.
Wat me wel opvalt dat me tel echt razend snel afsluit vergelijking tot voor de update..
Meer mensen opgevallen ?
Is me zeker opgevallen. Ding is binnen 5/6 seconden afgesloten (en ook weer erg snel opgestart trouwens.)Roberto538 schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 17:59:
Meer mensen opgevallen ?
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
nu heb ik het al bij meerdere widgets opgemerkt...
Bij mij is het alsof bij de 'realtime' widgets zoals Agenda, Mail, SMS en Nieuws na de update naar 2.2 ahw een widget over die widgets ligt.
Op het oog leek alles in orde, maar zodra ik het aanraakte, gaf de widget iets van "Laden..." aan. Lang indrukken en naar "verwijderen" slepen, verwijdert de 'bovenliggende' widget met dat "Laden..." en er blijft dezelfde widget over die wèl werkt
beetje wazig in mijn ogen maar na dit bij elke widget waarbij ik er last van had gedaan te hebben, werkt het gewoon weer naar behoren.
Ik vraag me alleen af of het bij meerdere mensen zich voorgedaan heeft.
Bij mij is het alsof bij de 'realtime' widgets zoals Agenda, Mail, SMS en Nieuws na de update naar 2.2 ahw een widget over die widgets ligt.
Op het oog leek alles in orde, maar zodra ik het aanraakte, gaf de widget iets van "Laden..." aan. Lang indrukken en naar "verwijderen" slepen, verwijdert de 'bovenliggende' widget met dat "Laden..." en er blijft dezelfde widget over die wèl werkt
beetje wazig in mijn ogen maar na dit bij elke widget waarbij ik er last van had gedaan te hebben, werkt het gewoon weer naar behoren.
edit:
ik zie net dat het bij alles op m'n homescreens zo is, ook snelkoppelingen naar apps
ik zie net dat het bij alles op m'n homescreens zo is, ook snelkoppelingen naar apps
[ Voor 7% gewijzigd door tozzke op 05-08-2010 19:47 ]
Mensen ook problemen met de startpagina van de browser ? deze werkt bij mij gewoon niet... hij pakt gewoon random een pagina die ik een keer geopent heb gehad.
Heb nu google.nl als startpagina maar deze heb ik nog niet gehad... Eerst was het steeds de htc website die werkt geopend... nu ineens de hotspot startpagina van de camping waar ik gister was...
Ook al kill ik het process en start ik hem opnieuw op dan komt die nog niet met de juiste startpagina...
Meer mensen die dit probleem hebben ?
@Hieronder, ja en toen werkte het wel maar later was de pagina gewoon weer random volgens mij (of ik moet dit echt zijn vergeten maar kan het me niet voorstellen is meestal wel het eerste wat ik probeer
)
Heb nu google.nl als startpagina maar deze heb ik nog niet gehad... Eerst was het steeds de htc website die werkt geopend... nu ineens de hotspot startpagina van de camping waar ik gister was...
Ook al kill ik het process en start ik hem opnieuw op dan komt die nog niet met de juiste startpagina...
@Hieronder, ja en toen werkte het wel maar later was de pagina gewoon weer random volgens mij (of ik moet dit echt zijn vergeten maar kan het me niet voorstellen is meestal wel het eerste wat ik probeer
[ Voor 17% gewijzigd door Brummetje op 05-08-2010 18:59 ]
Wellicht een dooddoener hoor, maar heb je het toestel al eens gereboot?Brummetje schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 18:54:
Mensen ook problemen met de startpagina van de browser ? deze werkt bij mij gewoon niet... hij pakt gewoon random een pagina die ik een keer geopent heb gehad.
Als je een openbare hotspot connect, dan kom je vaak, al wil je naar google.nl, als eerste op een landingspagina van de hotspot terecht. Dat zag ik ook bij de Macdonalds, eerst een landingspagina, akkoord geven en daarna kan je pas waar je heen wilt.Brummetje schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 18:54:
@Hieronder, ja en toen werkte het wel maar later was de pagina gewoon weer random volgens mij (of ik moet dit echt zijn vergeten maar kan het me niet voorstellen is meestal wel het eerste wat ik probeer)
Misschien heb je je wifi daarna verbroken en later weer opnieuw verbonden, waardoor de hotspot je weer als nieuwe aanmelder ziet en je daarom weer de landingspagina toont ? Of ben je nu niet meer op de camping ? Dan zou ik de cache leeggooien
Wat maakt dat nou weer uit. Het bestand wat Henk aanboodt is gewoon rechtreeks de update van HTC. Die komt na het downloaden via OTA gewoon netjes in de Download map op de SD kaart. Ik heb hem zelf ook gebruikt voor de handmatige update. Je moet alleen even goed opletten waar je opdrukt en wat je doet. Als dat allemaal goed gaat kan er niks fout gaanSoeperKees schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 17:12:
[...]
Dno, maar voel me er altijd prettiger bij als ik ze van de officiële leverancier krijg
Thx rico_fxp voor linkje......wordt dus gewoon even langer wachten voor mij
Zie trouwens dat het update pakket niet op de SD kaart is weggezet. Bij de vorige Android versie stond dit pakket wel in de Download map op de SD kaart. Iemand enig idee hoe dit komt?
Hoe kom je eigenlijk aan die roms? Zijn ze ergens handmatig te downen vanaf de HTC site oid?
Ik stel voor dat je even de post van Henk opzoekt in dit topic. Pagina 36 als ik me niet vergisSoeperKees schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 20:11:
Hoe kom je eigenlijk aan die roms? Zijn ze ergens handmatig te downen vanaf de HTC site oid?
Ja ik weet dat die daar staat, maar ik bedoel hoe komt hij er aan?
Heb je zelf al gezocht? Probeer eens de zoekfunctie of Google.SoeperKees schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 20:39:
Als je de update binnenhaalt, moet hij ergens worden opgeslagen, toch? Als je dan gewoon een kopietje daarvan maakt, kan je die gewoon online zetten en kunnen andere gebruikers hem installeren. Lijkt me logisch?SoeperKees schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 20:39:
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Klopt. Bij deze een bevestiging dat dit de oplossing was. TnxVerwijderd schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 01:04:
[...]
Het komt door de toevoeging van flash, ik heb in de instelling van de browser de plugins ingesteld op "op aanvraag". Na een reboot is de browser weer heerlijk smooth. Als er nu flash op een pagina aanwezig is, staat er een groen pijltje. Hier op klikken start dan meteen de flash content.
Vandaag de iPhone 4 gezien van een collega. Dan is dit toch maar weer een traag apparaatje als je dat vergelijkt. Vooral de browser.
Ja heb ik ook!Brummetje schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 18:54:
@Hieronder, ja en toen werkte het wel maar later was de pagina gewoon weer random volgens mij (of ik moet dit echt zijn vergeten maar kan het me niet voorstellen is meestal wel het eerste wat ik probeer)
Standaard staat hij op startpagina maar nu krijg ik de hele tijd aandelen.nl. is dit nieuwe vorm van reclame? Echt raar in mijn instellingen staat alles goed.
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Ik had dat ook bij de mail en sms widget. Heb ze opnieuw moeten plaatsen. Ik was daarvoor wel even aan het kloten geweest launcher pro. Misschien dat het daaraan lag? Heb launcher pro er trouwens weer af gegooid. Ik kon er niet echt een voordeel in vinden.tozzke schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 18:35:
nu heb ik het al bij meerdere widgets opgemerkt...
edit:
Snap ik, maar wist niet dat hij die package bleef behouden na installatie.Petervanakelyen schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 20:57:
[...]
Als je de update binnenhaalt, moet hij ergens worden opgeslagen, toch? Als je dan gewoon een kopietje daarvan maakt, kan je die gewoon online zetten en kunnen andere gebruikers hem installeren. Lijkt me logisch?
Ben hem nu de update aan het installeren....
edit:
Updaten is echt in een zucht en een scheet klaar....alles werkt top
[ Voor 8% gewijzigd door SoeperKees op 05-08-2010 22:41 ]
Ik heb net even Dolphin browser HD geïnstalleerd en deze scrollt wel een stuk soepeler. Ik denk dat het probleem ligt bij de animated gifs, die ik ook nergens uit kan zetten.benchMarc schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 21:00:
[...]
Klopt. Bij deze een bevestiging dat dit de oplossing was. Tnx
Vandaag de iPhone 4 gezien van een collega. Dan is dit toch maar weer een traag apparaatje als je dat vergelijkt. Vooral de browser.
Verwijderd
Wanneer Vodafone met een eigen Android 2.2 update komt voor de 2.1-update1, is deze dan denk je ook gewoon te downloaden via de Settings --> About Phone --> System software updates manier? Dan wacht ik namelijk gewoonredfoxert schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 10:20:
[...]
Dit is wel een branded Vodafone ROM. Gister voor die van mij zelf ook even nagekeken en x.xx.161.x is blijkbaar een Vodafone signature en dus een branded ROM. Zit niets anders op dan te wachten of door middel van die Goldcard methode je telefoon te upgraden.
Ik wacht wel op FroYo, denk dat Vodafone er niet al te lang mee zal wachten.
Ik heb wel sinds de update dat de widgets er staan, en daarna inladen, ik snap niet waarom dit niet op de achtergrond kan gebeuren. Ik moet nu 2-3 seconden wachten en dan refresht die pas, blijft vervelend. Wat ik een erg groot voordeel vind is dat de muziekspeler nu al mijn nummers vind, en deze ook direct random wil afsprelen.
Verwijderd
Hebben meer mensen last van een overgevoeligheid van de scherm rotatie sinds 2.2? Hij gaat veel sneller in landscape dan voorheen.
Kan me niet voorstellen dat die zo veel sneller is... als mijn desire nog sneller zou zijn dan kon ik hem niet eens bijhouden...benchMarc schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 21:00:
[...]
Klopt. Bij deze een bevestiging dat dit de oplossing was. Tnx
Dit soort dingen verbazen me dus echt. Is er soms een of andere limited edition Desire met 2ghz ofzuo? Pak eens een thread op GoT met 100 reacties per pagina. En er zijn ook wel andere pagina's met gif banners waarbij het allemaal niet zo soepel loopt. Of je hebt geen oog voor detail, of je reactiesnelheid is belabberd. Een ding weet ik zeker, en dat is dat het nooit zoveel anders kan draaien als wat ik hier heb. Er van uitgaande dat je ook een 2.2 niet custom rom gebruikt.Brummetje schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 01:28:
[...]
Kan me niet voorstellen dat die zo veel sneller is... als mijn desire nog sneller zou zijn dan kon ik hem niet eens bijhouden...
De update is helemaal niet zoveel sneller dan de oude versie. Op vrij veel plaatsen zelfs meer haperingen dan voorheen...
Sinds 2.2 ondervind ik het "probleem" dat als ik de phone met USB aan de laptop legt hij er automatisch een diskdrive van maakt. Ik heb de instellingen al sinds het begin staan op "alleen opladen" maar toch blijft hij hem als diskdrive gebruiken. Als ik naar het menu "verbinden met pc" ga en ik klik nogmaals op "Alleen opladen" dan gaat hij pas weer mijn SD-kaart voorbereiden en is het "alleen opladen".
Iemand anders dit ook ondervonden? Ik word er een beetje kriegel van.
Bij mij crasht de telefoon als ik hem met USB aansluit sinds de update.
Ik zie hem dan helemaal opstarten incl. de htc opstartschermen met geluid etc.
Ik zie hem dan helemaal opstarten incl. de htc opstartschermen met geluid etc.
Heb je toevallig doubletwist? Ik had dit probleem ook al met de vorige versie.Moustache schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 08:27:
Sinds 2.2 ondervind ik het "probleem" dat als ik de phone met USB aan de laptop legt hij er automatisch een diskdrive van maakt. Ik heb de instellingen al sinds het begin staan op "alleen opladen" maar toch blijft hij hem als diskdrive gebruiken. Als ik naar het menu "verbinden met pc" ga en ik klik nogmaals op "Alleen opladen" dan gaat hij pas weer mijn SD-kaart voorbereiden en is het "alleen opladen".
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Ja dat klopt, na de update heb ik doubletwist geinstalleerd,IStealYourGun schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 08:53:
[...]
Heb je toevallig doubletwist? Ik had dit probleem ook al met de vorige versie.
En inderdaad na het verwijderen van doubletwist is het probleem opgelost.
thanks
edit: had dit probleem ook
[ Voor 3% gewijzigd door jippen op 06-08-2010 10:10 ]
Wat een te gekke TS! Wilde ik nog wel even kwijt.
There is no replacement for displacement!
Een soortgelijk iets, hij gaat heel snel naar landscape maar wil je dan terug dan reageert ie heel traag, lijkt wel of die sensor niet goed reageert ofzo, vind dit samen met het trage scrollen in de browser nogal minpuntjes van de update.Verwijderd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 00:42:
Hebben meer mensen last van een overgevoeligheid van de scherm rotatie sinds 2.2? Hij gaat veel sneller in landscape dan voorheen.
Een hele rij microsoft certificeringen.
Bekende probleem, ik kreeg "alleen opladen" bij usb verbinding. Na keuze usb drive bleef hij maar op "alleen opladen" staan. Ik kreeg ook verder geen melding of wat dan ook.Moustache schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 08:27:
Fix bij mij was: plug usb in een andere usb poort
Dank @ IStealYourGun!! Het lag inderdaad aan DoubleTwist!jippen schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 10:08:
[...]
Ja dat klopt, na de update heb ik doubletwist geinstalleerd,
En inderdaad na het verwijderen van doubletwist is het probleem opgelost.
thanks
edit: had dit probleem ook
De-installeren is echter niet noodzakelijk. Bij de settings van DoubleTwist kan je aangeven of het standaard een USB-drive moet worden als hij aan de pc hangt. Deze uitgevinkt en het probleem is verlopen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Je hoeft hier NIET te melden dat je hem aan het downloaden bent of geïnstalleerd hebt. Dit voegt niets toe. Tevens wordt in dit topic alleen de update besproken, en dus NIET Froyo in het algemeen!
Onzinnige replies worden getrashed.
Je hoeft hier NIET te melden dat je hem aan het downloaden bent of geïnstalleerd hebt. Dit voegt niets toe. Tevens wordt in dit topic alleen de update besproken, en dus NIET Froyo in het algemeen!
Onzinnige replies worden getrashed.