Vooralsnog draait de update aardig. Wel is de stabiliteit minder dan de 2.1 versie. De Market klapt er soms zomaar uit, camera is een zwak punt (af en toe problemen met opstarten van de camera) en de gallery 3D klapt er af en toe uit. Dat laatste kan natuurlijk liggen aan de software (onder 2.1 ooit als een .apk geïnstalleerd van vreemde bron). 720p recording geeft af en toe wat glitches en hickups, ik denk vanwege de CPU die even wat teveel te doen krijgt tijdens het filmen.
De zaken waar je je geen crash kan veroorloven (browsen en appz waarbij je tekst invoert) werken wel goed. Misschien gaan de crashes er uit naarmate de appz beter geupdate worden voor 2.2.
Batterij verbruik is in ieder geval niet meer dan normaal. Voor een voorbeeld van 720p recording zie: YouTube: Kanaal van Wekkelos
Voor een telefoon lang niet slecht, dacht ik.
De zaken waar je je geen crash kan veroorloven (browsen en appz waarbij je tekst invoert) werken wel goed. Misschien gaan de crashes er uit naarmate de appz beter geupdate worden voor 2.2.
Batterij verbruik is in ieder geval niet meer dan normaal. Voor een voorbeeld van 720p recording zie: YouTube: Kanaal van Wekkelos
Voor een telefoon lang niet slecht, dacht ik.