Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alexander6501 schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 16:54:

Edit: Overigens werkt pushmail met Gmail nog steeds dramatisch na een hard reset. Heb nu nog maar één account dat pusht (hoofdaccount). :( :( :(
Dit probleem has ik ook en is sinds 2 dagen opgelost, zonder dat ik iets bijzonders deed. Mocht je dit niet geruststellen, Google is op de hoogte en is in contact met HTC hierover
Hi folks,

Thanks for your reports. We're right now looking into a general issue affecting the ability of additional accounts to auto-sync on some HTC devices with the latest version of the Android firmware.

To summarize what you've been reporting, this means if you have a device such as the HTC EVO 4G or HTC Desire, and you've recently updated your firmware to version 2.2, then auto-sync may only work for one account on your device -- the 'primary' account -- and not for any subsequent accounts you may have added to your phone.

In the meantime, you can still use Gmail on these devices with your additional account(s), but you'll have to manually check for new mail (Press <Menu>, then select Refresh).

We're in touch with HTC on this issue, and I'll be sure to update this post when I have news to share.

Regards,
Ethan
http://www.google.com/sup...id=029c90bd520ef09b&hl=en

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2010 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het aan mij of klopt het dat na de update naar Android 2.2 de menu setting:
Back up my data & settings onder Privacy weg is, zodat de settings op de SD komen te staan :?

Hoe is het de bedoeling om nu de settings te backupen dan ??

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2010 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Iemand nog meer de bug gevonden dat als je een smsje van langer als 5 of 6 pagina's typt, normaal kwam er dan in scherm te staan Converteren naar MMS-bericht, nu blijft deze melding hangen en blijft er wisselend staan... Converteren naar MMS-bericht, Converteren naar SMS-bericht... Deze melding gaat pas weg als je je toestel restart. Al met al redelijk tevreden met de 2.2 update, hier en daar toch wat kleine issues, had na de update extra een hard reset gedaan en SDkaartje leeg gehaald... Hoop dat ze de komende weken hier en daar nog wat polishen en dan is een mooie update =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Verwijderd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 12:35:
Ligt het aan mij of klopt het dat na de update naar Android 2.2 de menu setting:
Back up my data & settings onder Privacy weg is, zodat de settings op de SD komen te staan :?

Hoe is het de bedoeling om nu de settings te backupen dan ??
Is egenlijk al een keer besproken maar goed, is niet weg, alleen goed verstopt. Volgens mij wordt er in FroYo automatisch ge-back-upped en kun je hem alleen terugzetten: Zoek knop, Menu knop, Search Settings, Searchable Items, Settings aanvinken, Back, Back, Blauwe Google G aanklikken, Kies Settings, zoeken op Privacy, Voila....! :)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razer schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 12:48:
Iemand nog meer de bug gevonden dat als je een smsje van langer als 5 of 6 pagina's typt, normaal kwam er dan in scherm te staan

[...]
5/6 pagina's?! Dat zijn 800/900 tekens! Kan mij niet voorstellen dat iemand zoveel te vertellen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:30
Die melding is al eens langs gekomen ja.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjama
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-08-2023
Ben juist terug thuis na een weekje vakantie en lees dat de Froyo update er - eindelijk - is. Ik snel natuurlijk een update doen maar telkens krijg ik de pop-up dat er geen update voorhanden is. Is dit een tijdelijk probleem met de updateservers bij HTC of is er iets anders aan de hand met mijn HTC desire ? Iemand vandaag al een update gedaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Lees gewoon eerst eens een paar pagina's terug...... :z
Android 2.2-update voor HTC Desire

[ Voor 34% gewijzigd door Fiber op 06-08-2010 14:20 . Reden: link ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntarcticPL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-09 08:55
Fiber schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 13:33:
[...]

Is egenlijk al een keer besproken maar goed, is niet weg, alleen goed verstopt. Volgens mij wordt er in FroYo automatisch ge-back-upped en kun je hem alleen terugzetten: Zoek knop, Menu knop, Search Settings, Searchable Items, Settings aanvinken, Back, Back, Blauwe Google G aanklikken, Kies Settings, zoeken op Privacy, Voila....! :)
Die instelling is volgens mij helemaal niet enkel "goed verstopt". Je kan hem idd nog terugvinden, maar backup naar SD werkt helemaal niet meer. Kijk maar eens op je SD kaart naar de datum van je backups, allemaal van vóór de Froyo update (bij mij alleszins). Ik heb sterk het vermoeden dat HTC hier een software overblijfsel heeft laten zitten, zonder functie.
Hopelijk snel meer duidelijkheid over die backup functie, anders schaf ik me een backup proggie aan.

grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Volgens mij wordt er nu een (soort van) back-up op de servers van Google geplaatst. Haal het bovenste vinkje maar eens weg en lees de waarschuwing. Je kunt het alleen uitzetten, er zijn geen handmatige functies (meer). Overigens zijn er genoeg (gratis) back-up apps in de Market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:44

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

sjama schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 14:15:
Ben juist terug thuis na een weekje vakantie en lees dat de Froyo update er - eindelijk - is. Ik snel natuurlijk een update doen maar telkens krijg ik de pop-up dat er geen update voorhanden is. Is dit een tijdelijk probleem met de updateservers bij HTC of is er iets anders aan de hand met mijn HTC desire ? Iemand vandaag al een update gedaan ?
Jup, om circa 12.00 uur nog.
Toestel van mijn zus (ook net terug van vakantie) maakte voor het eerst in een week contact via wifi, en binnen 1 minuut kwam er in beeld te staan dat er een software update beschikbaar was. Downloaden, installeren & klaar.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDukemaster
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-08 22:21
Eerst zoeken, dan pas posten.

[ Voor 87% gewijzigd door RoD op 06-08-2010 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoeperKees
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-09 16:36
Reinier schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 09:19:
[...]

Dat vind ik nog de beste verbetering t.o.v. 2.1 ;)
Daar had je toen de app LED Light voor :)

Kan beter zeggen heb je de app....ik gebruik die LED Light nog steeds ipv de zaklamp van android zelf.

[ Voor 19% gewijzigd door SoeperKees op 06-08-2010 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Anarchist
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-05 14:04
Eerst zoeken, dan pas posten.

[ Voor 89% gewijzigd door RoD op 06-08-2010 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRG-81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-09 20:48
Ben toch wel benieuwd naar de ervaringen mbt accugebruik onder froyo.

Ik merk echt een flinke verslechtering van m'n accu.
Ik haalde gisteren met moeite het einde van de dag, zo'n 16 uur.
Onder 2.1 haalde ik gemakkelijk het einde van de dag met nog zo'n 20 - 30% over
Synchronisaties zijn niet veranderd na update.

Spare parts (of Telefoon -> *#*#4636*#*# -> Accugeschiedenis) laat het volgende beeld zien.

Ander gebruik:
"Wordt uitgevoerd" is 2 tot 3 keer zo hoog als "Scherm aan".

Gedeeltelijk wakegebruik:
Android-systeem is de grootste verbruiker die voorkomt dat de telefoon gaat slapen (vandaag 1 uur, telefoon is nu 10 uur van de lader).

Heb inmiddels ook gezien dat ook de update van facebook onder froyo een wakelock veroorzaakt, die heb ik dus maar verwijderd.

Mogelijke oorzaken:
Widget Nieuws en Weer (maar die staat op handmatig updaten)
WhatsApp

Iemand dezelfde ervaring?
Ik vraag me met name af waarom het Android-systeem een wakelock veroorzaakt sinds froyo.

[ Voor 4% gewijzigd door NRG-81 op 06-08-2010 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjama
  • Laatst online: 02-08-2023
janvanduschoten schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 15:23:
[...]

Jup, om circa 12.00 uur nog.
Toestel van mijn zus (ook net terug van vakantie) maakte voor het eerst in een week contact via wifi, en binnen 1 minuut kwam er in beeld te staan dat er een software update beschikbaar was. Downloaden, installeren & klaar.
Mmm, da's eigenaardig want ik lees nu op allerhande forums dat de update sinds enige dagen ingetrokken is. Ook bij mij blijft hij zeggen dat er geen update is en dat mijn toestel up-to-date is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfectLight
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-02 10:09
sjama schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 16:16:
[...]

Mmm, da's eigenaardig want ik lees nu op allerhande forums dat de update sinds enige dagen ingetrokken is. Ook bij mij blijft hij zeggen dat er geen update is en dat mijn toestel up-to-date is.
Ingetrokken? Hoezo? Ik kan niet zoveel vinden in Google..

Hij slurpt bij mij ook veeeeel meer batterij dan eerst. Ik haal nu net de 30u waar ik eerst makkelijk de 40 haalde ofzo.

[ Voor 3% gewijzigd door PerfectLight op 06-08-2010 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:31
:) Ik heb mijn Desire OP vakantie ge-update naar Froyo. (eigenaresse van de logeerderij op Ameland stelde ook haar WLAN netwerk beschikbaar aan haar gasten, overigens erg snel... via de kabel met 3 mbit upload ofzo, maar dat terzijde :D).

Wat ik tot nu toe heb gezien:

* Zaklamp
* Ondersteuning voor Flash 10.1 (heb nog niet echt flash sites gebruikt, maar wel de Adobe flash showcase app geprobeerd)
* 720P opnemen (alleen in mpeg4).
* Andere icoontjes voor bv. flight mode en nog een paar
* WiFi tethering

Mijn bevindingen:

* 720p opnamen zien er, iig op de Desire zelf, erg scherp uit! Maar idd wel met horten en stoten (bij mij met een 8 GB class 4 kaartje van Icidu). Heb nog niet geprobeerd hoe het is wanneer ik het op de PC bekijk. Wel had ik vanmiddag tot 2 keer toe dat hij tijdens het opnemen na een minuut of 3 ineens naar het homescreen dropt en ik achter blijf met 2 incomplete video's (waar de player iig niets mee kan).

* Accuverbruik heb ik nog niet echt kunnen bepalen: Het verbruik op vakantie is te grillig geweest (veel google maps e.d. gebruiken, iedere avond opladen al is het maar voor de zekerheid).

* Bij de Adobe flash showcase liep de boel een keer vast, in de zin dat ik een movie trailer had gestart, die vervolgens niet meer wilde stoppen. Pas na het echt killen van de internet app was ik er van af. Verder wil de "audio station" app op m'n Synology NAS er niet in trappen dat ik een hogere Flash versie heb dan 9. Wat vereist is als je audio wil streamen vanaf "audio station".

* Verder merk ik qua snelheid eigenlijk nog niet veel positiefs (ook niet echt iets negatiefs). De app drawer en de eigen web browser lijken soms wat minder vloeiend te scrollen.

* Wifi tethering werkt leuk: In een rijdende trein uitgeprobeerd icm. een EEEPC 1000HE netbookje met EEEbuntu en dat werkte vlot. Een speedtest gaf gewoon de door KPN geadverteerde 3g snelheid.

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bribrab
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-08 12:55
Razer schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 12:48:
Iemand nog meer de bug gevonden dat als je een smsje van langer als 5 of 6 pagina's typt, normaal kwam er dan in scherm te staan Converteren naar MMS-bericht, nu blijft deze melding hangen en blijft er wisselend staan... Converteren naar MMS-bericht, Converteren naar SMS-bericht... Deze melding gaat pas weg als je je toestel restart. Al met al redelijk tevreden met de 2.2 update, hier en daar toch wat kleine issues, had na de update extra een hard reset gedaan en SDkaartje leeg gehaald... Hoop dat ze de komende weken hier en daar nog wat polishen en dan is een mooie update =)
Restarten is niet per se nodig, na een kleine 10 minuten ofzo verdwijnt de melding automatisch. Maakt het niet minder irritant overigens. Vrij apart op z'n minst dat op zo een dure telefoon die hele optie van dat automatisch converteren en het veranderen van de tekenset niet aan te passen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-08 14:05
PerfectLight schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 16:53:
[...]

Ingetrokken? Hoezo? Ik kan niet zoveel vinden in Google..

Hij slurpt bij mij ook veeeeel meer batterij dan eerst. Ik haal nu net de 30u waar ik eerst makkelijk de 40 haalde ofzo.
Dan heb jij zeker je telefoon alleen op tafel liggen en doe je er verder niks mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bribrab
Buffalo schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 21:55:
[...]

Dan heb jij zeker je telefoon alleen op tafel liggen en doe je er verder niks mee.
Haha inderdaad, ik haal er bij normaal gebruik serieus nauwelijks 10 uur mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

eymey schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 21:18:
:) Ik heb mijn Desire OP vakantie ge-update naar Froyo. (eigenaresse van de logeerderij op Ameland stelde ook haar WLAN netwerk beschikbaar aan haar gasten, overigens erg snel... via de kabel met 3 mbit upload ofzo, maar dat terzijde :D).

Wat ik tot nu toe heb gezien:

* Zaklamp
* Ondersteuning voor Flash 10.1 (heb nog niet echt flash sites gebruikt, maar wel de Adobe flash showcase app geprobeerd)
* 720P opnemen (alleen in mpeg4).
* Andere icoontjes voor bv. flight mode en nog een paar
* WiFi tethering

Mijn bevindingen:

* 720p opnamen zien er, iig op de Desire zelf, erg scherp uit! Maar idd wel met horten en stoten (bij mij met een 8 GB class 4 kaartje van Icidu). Heb nog niet geprobeerd hoe het is wanneer ik het op de PC bekijk. Wel had ik vanmiddag tot 2 keer toe dat hij tijdens het opnemen na een minuut of 3 ineens naar het homescreen dropt en ik achter blijf met 2 incomplete video's (waar de player iig niets mee kan).

* Accuverbruik heb ik nog niet echt kunnen bepalen: Het verbruik op vakantie is te grillig geweest (veel google maps e.d. gebruiken, iedere avond opladen al is het maar voor de zekerheid).

* Bij de Adobe flash showcase liep de boel een keer vast, in de zin dat ik een movie trailer had gestart, die vervolgens niet meer wilde stoppen. Pas na het echt killen van de internet app was ik er van af. Verder wil de "audio station" app op m'n Synology NAS er niet in trappen dat ik een hogere Flash versie heb dan 9. Wat vereist is als je audio wil streamen vanaf "audio station".

* Verder merk ik qua snelheid eigenlijk nog niet veel positiefs (ook niet echt iets negatiefs). De app drawer en de eigen web browser lijken soms wat minder vloeiend te scrollen.

* Wifi tethering werkt leuk: In een rijdende trein uitgeprobeerd icm. een EEEPC 1000HE netbookje met EEEbuntu en dat werkte vlot. Een speedtest gaf gewoon de door KPN geadverteerde 3g snelheid.
Ben zelf ook erg te spreken over de Nieuwe Wifi Hotspot functionaliteit idd.... was van de week op de camping en het werkte echt super goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 17:25
Sinds de 2.2 update werkt mijn standaard browsertool niet meer: proces com.android.browser is onverwacht gestopt.
Ik ben dit nog nergens tegengekomen, en kan ook niet echt goed vinden hoe ik dit zo snel rechtgetrokken krijg. Ja, ik kan een andere browser installen, maar dat wil ik niet.

Via applicaties beheren zie ik ook nergens de browser er tussen staan, om nog maar te zwijgen over opnieuw installeren. Hoe fix ik dit zonder een factory reset te doen? Telefoon reboot mag niet baten.
Iemand die mij een eindje in de goeie richting kan schoppen?

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:41
bribrab schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 21:58:
[...]

Haha inderdaad, ik haal er bij normaal gebruik serieus nauwelijks 10 uur mee!
Voor de update haalde ik er vaak maar maximaal een 14u uit de batterij ofzo. Na de update gaat het bij mij stukke beter moet ik zeggen! Kan duidelijk er een paar uur langer mee doen, al durf ik nog niet te zeggen hoeveel extra precies. Maar denk wel dat ik er een 10 tot 20 procent op vooruit ben gegaan! Althans, dat vermoed ik... Batterijduur meten is en blijft nou eenmaal lastig, omdat je elke dag je telefoon anders gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2023
hoe zijn jullie ervaringen met HD filmen? Ik lees van sommige heel goed! Maar bij mij is het echt heel slecht, gewoon super haperig en zelfs zo erg dat het beeld gewoon zowat een seconde stil staat. Op mijn mobiel, en dus ook op mn pc. Wat kan ik hier aan doen? Of waar heeft dit aan kunnen liggen? Het is bij meerdere HD filmpjes, en bij VGA kwaliteit heb ik hier geen last van..

Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-06 15:11
Ik zit nu op 1.21.405.2 CL174215 en krijg nog geen update binnen. Zijn er meer mensen die hem nog niet hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Ja, her en der in dit topic staan meldingen van mensen met een unbranded telefoon die hem maar niet krijgen, of het nu via 3G of WiFi is. Er gaan geruchten dat HTC de update tijdelijk heeft ingetrokken vanwege een paar irritante bugs maar wat daar juist van is weet niemand. Als je wil kan je handmatig updaten met het bestand in de link in de TS.

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Afgelopen zondag kreeg ik de melding dat de 2.2 update beschikbaar was (~90mb idd). Ik was echter in Mallorca en heb de melding weggeklikt. Inmiddels ben ik weer thuis, maar helaas krijg ik nu alleen maar de melding dat mijn toestel up to date is wanneer ik handmatig check naar updates... iemand een idee waar dat aan kan liggen? (Unbranded, niet geroot)

Edit: Toevoegend aan bovenstaande post, op XDA-developers zijn volgens mij wel mensen die vandaag nog de update binnen hebben gekregen.

[ Voor 16% gewijzigd door Cache op 06-08-2010 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Om handmatig te updaten kun je de OTA hier downloaden http://dl.dropbox.com/u/8...lease4dua3bcrut4wrv30.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:20
laat maar :)

[ Voor 90% gewijzigd door Ewivis op 07-08-2010 00:44 ]

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit topic gaat enkel over de update, en dus niet over software voor Froyo.

[ Voor 88% gewijzigd door BastiaanN op 07-08-2010 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-06 15:11
Hoe moet je deze dan installeren? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Hier inmiddels ook bevonden dat dezelfde haperingen ook op de PC optreden. Oftewel, het gaat al fout bij het opnemen. Nou is het nog steeds de vraag of het aan de schrijfsnelheid naar SD ligt of aan iets anders....

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kavish schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 11:34:
[...]

Eerste hit op Google: http://www.geekword.net/manually-install-froyo-htc-desire/

Zelf ook gebruikt. Works like a charm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDukemaster
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-08 22:21
Probeer nu al enige tijd te updaten, alleen als ik de telefoon laat zoeken naar updates gebeurd er niets. Ik krijg alleen ''controleren'' te zien, maar verder niets. Geen melding van een update, maar ook niet dat de telefoon up to date is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:44
kavish schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 11:34:
[...]

Is hiervoor ook al is door Henk en Buffalo gepost.
Tevens staat een (lichtelijk aangepast) kopietje hiervan ook gewoon in de TS :)

Ik ben van plan de FAQ in de TS even flink uit te breiden, dus iedereen die een belangrijke
Vraag + Antwoord heeft: Stuur een PM, dan zet ik dit erin :)

[ Voor 8% gewijzigd door SmiGueL op 07-08-2010 12:49 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-12-2021
Kan iemand met een officiële froyo update (dus geen root) eens kijken of de contacts applicatie "Contacten" of "HTC contacten" heet. Heb namelijk twee vrij cleane roms geïnstalleerd, maar bij de 1 heet de applicatie "Contacten" bij de andere "HTC contacten". Now I'm puzzled :? Wil graag weten welke meer correct is.

[ Voor 5% gewijzigd door mmedia op 07-08-2010 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Laatst online: 14-09 10:18
http://www.androidworld.n...e-op-froyo-eind-augustus/
Volgens goed geinformeerde bronnen zal Vodafone later deze maand met een eigen FroYo update voor de HTC Desire komen. De uitrol van de huidige Vodafone 360 update wordt dan ook opgeschort.

De komende HTC Desire FroYo Vodafone update zal echter nog steeds de bekende ‘bloatware’ bevatten uit de eerdere update. De FroYo update zal dus in een Vodafone hoesje verpakt naar jouw HTC Desire verstuurd worden.
Oftewel, ik zou nú mijn telefoon unbranden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmedia schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 13:39:
Kan iemand met een officiële froyo update (dus geen root) eens kijken of de contacts applicatie "Contacten" of "HTC contacten" heet. Heb namelijk twee vrij cleane roms geïnstalleerd, maar bij de 1 heet de applicatie "Contacten" bij de andere "HTC contacten". Now I'm puzzled :? Wil graag weten welke meer correct is.
Ik heb een 'normale' Froyo update en daar heet het 'Contacten'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14-09 18:31
En ik heb ook een normale niet geroote Froyo update en hier heet het ''HTC Contacten'. ;)

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gersomvg
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 16:59
Sorry als het al eerder is gevraagd maar ik weet even niet op welke keywords ik moet zoeken..

Welke gegevens/instellingen gaan allemaal kaput als je upgrade? Blijven apps gewoon geinstalleerd? Wat gebeurt er met je homescreen? Houdt je je smsjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfectLight
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-02 10:09
JKratos schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 14:33:
En ik heb ook een normale niet geroote Froyo update en hier heet het ''HTC Contacten'. ;)
Heb ik ook! ^^

2 vs 1 :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoeperKees
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-09 16:36
Gersompie schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 14:38:
Sorry als het al eerder is gevraagd maar ik weet even niet op welke keywords ik moet zoeken..

Welke gegevens/instellingen gaan allemaal kaput als je upgrade? Blijven apps gewoon geinstalleerd? Wat gebeurt er met je homescreen? Houdt je je smsjes?
Alles blijft zoals het is. Je screenlayout, achtergrond, smsjes etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

mmedia schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 13:39:
De "HTC contacten" is de contacten app van HTC zelf, en de versie "contacten" is de kale Android 2.2 versie. Sommige rom bakkers stoppen de HTC versie ook in de kale FroYo ROM, dan kun je kiezen. Vaak heb je dan ook keuze uit de dailer van HTC en die van Android zelf, muziekspeler idem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Normaal en hier gewoon Contacten, zoals het ook zou moeten heten volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
Brummetje schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 14:46:
[...]

Normaal en hier gewoon Contacten, zoals het ook zou moeten heten volgens mij :)
Dit maakt de stand 2-2. :? Als ik het goed lees tenminste. Vier mensen met een officiele update (dus geen root rom) waarvan 2 met "HTC Contacten" en 2 met "Contacten"... Even voor de duidelijkheid: graag alleen reacties van mensen met de officiële froyo OTA update van HTC voor de Desire (zonder root dus).

[ Voor 15% gewijzigd door mmedia op 07-08-2010 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Bij mij heet het ook "Contacten". Officiele HTC OTA update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paarten
  • Laatst online: 12-12-2023
mmedia schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 14:53:
[...]

Dit maakt de stand 2-2. :? Als ik het goed lees tenminste. Vier mensen met een officiele update (dus geen root rom) waarvan 2 met "HTC Contacten" en 2 met "Contacten"... Even voor de duidelijkheid: graag alleen reacties van mensen met de officiële froyo OTA update van HTC voor de Desire (zonder root dus).
3-2 dan bij deze voor de HTC Contacten ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wombat13
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-09 23:32
paarten schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 14:58:
[...]

3-2 dan bij deze voor de HTC Contacten ;-)
4-2 voor HTC contacten. Met officiele OTA update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zs4
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 07:18

Zs4

Hier ook;)

edit: 5-2 dus:p

[ Voor 5% gewijzigd door Zs4 op 07-08-2010 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

Ik heb gewoon 'contacten'? Gewoon froyo 2.2 update gehad op unbranded Desire.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kef
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:15

Kef

Hier gewoon contacten, app is wel van HTC, wel vaag.

[ Voor 1% gewijzigd door Kef op 07-08-2010 15:15 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Heet hier ook gewoon 'contacten'. Wellicht interessant om even je update zip te vermelden?

Gebruikte stock rom: RUU_Bravo_HTC_WWE_1.21.405.2_Radio_32.36.00.28U_4.06.00.02_2_release_126984_signed
Gebruikte update: OTA_Bravo_Froyo_HTC_WWE_2.09.405.8-1.21.405.2_release4dua3bcrut4wrv30

edit:
Dropbox-linkjes achter de filenames, voor de mensen die een clean herinstall overwegen ofzo :)

@ hieronder: bij mij stond het update bestand in een download(s) map op mijn SD kaart.

[ Voor 69% gewijzigd door Henk op 07-08-2010 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Henk schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 15:24:
Heet hier ook gewoon 'contacten'. Wellicht interessant om even je update zip te vermelden?
Ik heb geen idee hoe ik daar achter kan komen. kan dat bestand ook nergens meer terug vinden namelijk.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Laatst online: 14-08 09:13
Verwijderd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 00:42:
Hebben meer mensen last van een overgevoeligheid van de scherm rotatie sinds 2.2? Hij gaat veel sneller in landscape dan voorheen.
Ja, iets te snel, wou ik dat de de nieuwe rotatie (naar rechts als het ware) kon uitschakelen, geen toegevoegde meerwaarde voor mij, en een stand die ik normaal gebruikte om hem terug in portrait te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
Wat betreft de "HTC Contacten" v.s. "Contacten".

Ik vermoed dat iedereen met "HTC Contacten" een Vodafone Simkaart heeft. Volgens mij was er iemand op FOK (of hier?) die in de APK van dat programma was gedoken en erachter kwam dat HTC een programma-naam-variabele had ingebouwd die afhankelijk is van de provider van de gebruikte simkaart. Hij had een T-Mobile en een Vodafone simkaart in dezelfde unbranded, simlockvrije Desire gedaan en bij Vodafone heette de app "HTC Contacten". Met T-Mobile "Contacten".

[ Voor 3% gewijzigd door DaFrenk op 07-08-2010 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaFrenk schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 16:30:

Ik vermoed dat iedereen met "HTC Contacten" een Vodafone Simkaart heeft. Volgens mij was er iemand op FOK (of hier?) die in de APK van dat programma was gedoken en erachter kwam dat HTC een programma-naam-variabele had ingebouwd die afhankelijk is van de provider van de gebruikte simkaart. Hij had een T-Mobile en een Vodafone simkaart in dezelfde unbranded, simlockvrije Desire gedaan en bij Vodafone heette de app "HTC Contacten". Met T-Mobile "Contacten".
Dat zou de verschillen in benaming kunnen verklaren. Ik heb inderdaad T-Mobile en "Contacten" staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik heb zowel Contacten als HTC contacten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte12345
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-05-2024
Cyleo schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 15:45:
[...]

Ja, iets te snel, wou ik dat de de nieuwe rotatie (naar rechts als het ware) kon uitschakelen, geen toegevoegde meerwaarde voor mij, en een stand die ik normaal gebruikte om hem terug in portrait te krijgen.
ja, ik ook, ik gebruikte het vaak om liggend te kunnen lezen in portrait. Ik heb zelf soms als ik niet oplet en hem weer terug in portrait wil hebben dat ik hem de verkeerde kant op draai (op zijn kop dus) en dat werkt dan weer niet, dat vind ik eigenlijk ook wel jammer. ze hadden het gewoon of niet of goed moeten veranderen.

edit: bij mij heet hij HTC people trouwens. zal wel komen omdat ik hem op engels heb staan. maar in iedergeval wel met HTC ervoor en ik heb vodafone.

[ Voor 10% gewijzigd door Jelte12345 op 07-08-2010 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
DaFrenk schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 16:30:

Dit klinkt heel aannemelijk. Ik heb Vodafone "HTC Contacten". Hi provider levert "Contacten" op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bribrab
Same here! Vodafone sim en "HTC contacten".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Ik heb ook HTC Contacten en drie keer raden welke provider.. :P idd, vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier : htc contacten...5-3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:44
Jongens kom op, we gaan toch geen wedstrijdje doen of hier het meeste Vodafoners of Hi'ers zitten? :P :S
Lijkt me duidelijk toch hoe het zit?

Vodafone: HTC Contacten
Hi: Contacten

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het heeft inderdaad te maken met welk provider je hebt.

Ik heb staan: HTC Contacten, Vodafone dus:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

SmiGueL schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 20:14:
Jongens kom op, we gaan toch geen wedstrijdje doen of hier het meeste Vodafoners of Hi'ers zitten? :P :S
Lijkt me duidelijk toch hoe het zit?

Vodafone: HTC Contacten
Hi: Contacten
Vergeet T-Mobile niet ;) Contacten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Verwijderd schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 16:38:
En ik heb zowel Contacten als HTC contacten :)
Ik heb ze geen van beide...
Jelte12345 schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 16:45:
.....bij mij heet hij HTC people trouwens. zal wel komen omdat ik hem op engels heb staan. maar in iedergeval wel met HTC ervoor en ik heb vodafone.
Telfort, Engels: "People"..... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit topic is niet bedoeld om willekeurige problemen in te dumpen.

[ Voor 92% gewijzigd door RoD op 08-08-2010 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:50
Haha wat apart ook HTC Contacten en je raad het al, Vodafone :)

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
HTC People hier, los in de winkel gekocht.

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eymey schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 14:56:
Bij mij heet het ook "Contacten". Officiele HTC OTA update
Contacten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Gewoon People hier.

Merken jullie trouwens veel verschil in batterijduur met froyo? Het valt mij nog een beetje tegen eerlijk gezegd,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul404
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-09-2021
na de update kan ik eigenlijk geen enkel youtube filmpje meer volledig afkijken omdat de app dan een onverwachtse stop geeft.. hebben meer mensen dit en zijn er alternatieve apps.. in de market nog niets gevonden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:37

jerry_a

doei

Cyleo schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 11:39:
Gewoon People hier.

Merken jullie trouwens veel verschil in batterijduur met froyo? Het valt mij nog een beetje tegen eerlijk gezegd,
En bij mij is het beter.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey103
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-05-2023
Ik merk ook duidelijk verbetering in accuduur.

ROM: Android Revolution HD www.androidrevolution.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:46
Ook hier het idee dat hij gemiddeld een paar uur langer mee gaat (dan hebben we het over een uur of 2-3). Het is niet veel, maar heb het idee dat het nu langer duurt voordat ik hem aan de lader moet hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter
  • Laatst online: 12-09 08:30

ikbenwouter

! w t R

SoeperKees schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 14:44:
[...]

Ik deed vorige week update 2.1-update1 OTA en toen was ik wel mijn hele screenlayout kwijt, alles stond weer op standaard. Wallpaper ook standaard. SMS-jes, apps, contacts enzo had ik gelukkig wel gewoon nog.

In ieder geval wacht ik nu even met screens opnieuw instellen tot Froyo weer beschikbaar is OTA.

........................................................................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 14:48
W.Bakker schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 12:16:
[...]

Ik merk ook duidelijk verbetering in accuduur.
Ik heb het idee dat mijn accuduur er juist op achteruit is gegaan. Een goeie 2 uur internetten en dat ding is al behoorlijk leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

ikbenwouter schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 14:42:
[...]

Ik deed vorige week update 2.1-update1 OTA en toen was ik wel mijn hele screenlayout kwijt, alles stond weer op standaard. Wallpaper ook standaard. SMS-jes, apps, contacts enzo had ik gelukkig wel gewoon nog.

In ieder geval wacht ik nu even met screens opnieuw instellen tot Froyo weer beschikbaar is OTA.
Ik ben eens even benieuwd. Wil je eens je 3G verbinding uitzetten, je telefoon rebooten , en nadat je telefoon weer helemaal is opgestart je WiFi aanzetten met automatisch syncen. Bij mijn zus gaf hij toen ineens aan dat er een systeemupdate was, via 3G niet. Ik vraag me af of dat toeval was, of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter
  • Laatst online: 12-09 08:30

ikbenwouter

! w t R

janvanduschoten schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 15:39:
Ik ben eens even benieuwd. Wil je eens je 3G verbinding uitzetten, je telefoon rebooten , en nadat je telefoon weer helemaal is opgestart je WiFi aanzetten met automatisch syncen. Bij mijn zus gaf hij toen ineens aan dat er een systeemupdate was, via 3G niet. Ik vraag me af of dat toeval was, of niet.
Ik ben meestal thuis en gebruik bijna alleen maar mijn Wifi verbinding. Ik heb 3G en Wifi uitgezet, gereboot, Wifi aan. Automatisch syncen heb ik inderdaad ook aan. Maar hij vindt nog steeds geen update op dit moment. Dus het lijkt me dat het toeval was.

........................................................................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Wanneer kan ik hem gewoon weer via me mobiel verkrijgen ? Die JIT-compiler is wle handig sinds ik nu veel PS1 spellen speel met Psx4droid

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Weet niet of meer mensen hier last van hebben. Maar sinds de 2.2 update worden de meeste bestanden die ik download via de browser opgeslagen als .txt. Bestanden zijn op de SD-Card nergens te vinden, dus hernoemen kan niet.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Decennia schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 23:13:
Wanneer kan ik hem gewoon weer via me mobiel verkrijgen ? Die JIT-compiler is wle handig sinds ik nu veel PS1 spellen speel met Psx4droid
Dat weet alleen HTC. Wil je de update nú hebben, dan moet je gewoon even handmatig updaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zie net op androidworld dat de opvolger van Froyo: GINGERBREAD [3.0] medio oktober gereleased gaat worden !

Wordt alleen niet beschikbaar voor alle Androids

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2010 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:33

mace

Sapere Aude

Verwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 11:12:
zie net op androidworld dat de opvolger van Froyo: GINGERBREAD [3.0] medio oktober gereleased gaat worden !

Wordt alleen niet beschikbaar voor alle Androids
Ik vermoed wel de huidige generatie zoals de Legend en Desire, maar niet de vorige zoals de Hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:41
mace schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 11:56:
[...]

Ik vermoed wel de huidige generatie zoals de Legend en Desire, maar niet de vorige zoals de Hero.
Gingerbread wordt volgens mij een écht grote update. Kans acht ik dan klein dat ze ook de Legend nog meenemen, met z'n 600mHz processor. Vraag me af of ze zelfs de Desire nog pakken, want zo als ik het begreep was Gingerbread echte een 'nieuwe generatie Android' en wilde ze de 2.X tak er naast blijven bestaan. Net zoals Windows wilt met WM6.5 en straks WP7.
Wellicht komt er nog een 2.4/2.6/2.8 ofzo uit welke wij nog krijgen?

edit: bron: nieuws: 'Google stelt eisen aan hardware voor nieuwe Android-versie'

[ Voor 13% gewijzigd door FabianNL op 09-08-2010 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
SoeperKees schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 14:44:
[...]

Blijft dit ook zo als je handmatig update?

Wat betreft het verkrijgen van de OTA, het zijn vooral mensen die een keer de melding van 2.2 hebben afgeslagen die hem nu niet meer krijgen. Misschien dat een hard reset zou werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:58

westergas

rikkie_pc

FabianNL schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 12:26:
[...]

Vraag me af of ze zelfs de Desire nog pakken, want zo als ik het begreep was Gingerbread echte een 'nieuwe generatie Android' en wilde ze de 2.X tak er naast blijven bestaan. Net zoals Windows wilt met WM6.5 en straks WP7.
Met een custom rommetje gaat dat zowiezo wel lukken ;)

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 19:13
Cache schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 12:34:
[...]

Blijft dit ook zo als je handmatig update?

Wat betreft het verkrijgen van de OTA, het zijn vooral mensen die een keer de melding van 2.2 hebben afgeslagen die hem nu niet meer krijgen. Misschien dat een hard reset zou werken?
Ik heb mijn unbranded desire gekocht op de dag dat de geruchten de ronde gingen dat 2.2 gepulled was door HTC. Ik heb dus nooit een update afgewezen en krijg ook geen update melding bij een handmatige check.

Ik wacht nog even af want ik denk dat ze wellicht met wat bugfixes bezig zijn. anders op termijn maar handmatig updaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FabianNL schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 12:26:
[...]

Gingerbread wordt volgens mij een écht grote update. Kans acht ik dan klein dat ze ook de Legend nog meenemen, met z'n 600mHz processor. Vraag me af of ze zelfs de Desire nog pakken, want zo als ik het begreep was Gingerbread echte een 'nieuwe generatie Android' en wilde ze de 2.X tak er naast blijven bestaan. Net zoals Windows wilt met WM6.5 en straks WP7.

edit: bron: nieuws: 'Google stelt eisen aan hardware voor nieuwe Android-versie'
Lijkt me dat een mooi Marketing moment voor de fabrikant om een 'next generation' te kopen. Als ze slim zijn maken ze hem niet voor de bestaande telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Laatst online: 17:54

pinda powerrr

Slow down...

Sinds de update verdwijnt mijn mail van de telefoon, zodra thuis Outlook wordt aangezet. Ik vond het juist handig dat de mail gewoon op de telefoon bleef staan, ondanks dat Ziggo geen IMAP ondersteuning heeft.

Heb alle instellingen nog eens nagelopen, reboot enz, maar helaas... Hebben jullie dat ook? Zo nee, zou ik graag willen weten welke instelling er voor zorgt om het weer goed te zetten.

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Vandaag trouwens Chrome to Phone geinstalleerd (hier nog niet zoveel zien langskomen), maar wat is dat heerlijk :) Echt geweldig, ben nog snel even wat aan het lezen voor dat ik de trein in spring, en daar lees ik vrolijk verder. Of mijn route in maps (op pc uitzoeken is het toch beter) en voila, zodra ik in de auto stap staat deze op mijn mobiel. Zie hier nog grote mogelijkheden voor :)

Ben nu nog op zoek naar een goede manier om muziek van mijn dekstop via 3g naar mijn desire te streamen (video zou ook leuk zijn, maar met hi gaat dat toch niet lukken verwaccht ik).

[ Voor 19% gewijzigd door Cyleo op 09-08-2010 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gersomvg
  • Laatst online: 12-09 16:59
Ja.. ik krijg hem net OTA :D

en heel veel anderen ook te zien aan het forum van xda-developers. Lijkt er dus toch op dat htc hem ineens massaal released wat me toch doet vermoeden dat hij een tijdje is teruggetrokken.

[ Voor 38% gewijzigd door Gersomvg op 09-08-2010 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Ik heb mijn Desire vorige week ook geupdated en had gehoopt dat mijn camera-bug verholpen zou zijn, maar die was nog steeds aanwezig. Vandaag de Desire dus ook weggebracht naar BC voor reparatie/garantie.

Deze bug dus:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/SlVsM2rIz8i9k263hQUDvYfL/thumb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:11
Gersompie schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 16:30:

en heel veel anderen ook te zien aan het forum van xda-developers. Lijkt er dus toch op dat htc hem ineens massaal released wat me toch doet vermoeden dat hij een tijdje is teruggetrokken.
Maar er is dan niks veranderd, want ik heb Froyo al en krijg geen nieuwe update. Maw, de update is hetzelfde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowLord
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 07:39
Hier komt ie net ook OTA binnen (na het gebruiken van de 'check voor updates' knop). Zit nu op m'n werk maar toch maar geaccepteerd. Gelukkig kun je aangeven dat hij enkel via WiFi mag downloaden, dus zo kan ik er voor zorgen dat hij pas thuis begint. Anders had ik hem hier via GPRS moeten binnenhengelen 8)7

Zodra ik thuis kom gaat dus lekker de WiFi aan en dan heb ik hem (hopelijk) snel binnen. Hiermee voorkom ik in ieder geval dat ik nog heel lang moet wachten voor hij weer aangeboden wordt :)

You see things; and you say, "Why?" But I dream things that never were; and I say, "Why not?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

pinda powerrr schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 14:57:
Sinds de update verdwijnt mijn mail van de telefoon, zodra thuis Outlook wordt aangezet. Ik vond het juist handig dat de mail gewoon op de telefoon bleef staan, ondanks dat Ziggo geen IMAP ondersteuning heeft.

Heb alle instellingen nog eens nagelopen, reboot enz, maar helaas... Hebben jullie dat ook? Zo nee, zou ik graag willen weten welke instelling er voor zorgt om het weer goed te zetten.
Outlook Express? Kijk dan onder Extra, Accounts, Eigenschappen, Geavanceerd of er een vinkje staat bij: "Een kopie van berichten opde server achterlaten" Andere mailprogramma's hebben soortgelijke instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 19:13
Gersompie schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 16:30:

hier komt ie nu ook binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Laatst online: 17:54

pinda powerrr

Slow down...

Fiber schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 16:46:
[...]

Outlook Express? Kijk dan onder Extra, Accounts, Eigenschappen, Geavanceerd of er een vinkje staat bij: "Een kopie van berichten opde server achterlaten" Andere mailprogramma's hebben soortgelijke instellingen.
Nee, gewoon Outlook ;)
Maar in Outlook heb ik nooit iets veranderd en zou ook niet nodig moeten zijn. Het is pas sinds de update dat de telefoon het anders doet.

Zoals gezegd, de mailtjes bleven op de telefoon, ongeacht of de mail al was binnen gehaald door Outlook of niet. Nu kijk ik naar mijn telefoon, start Outlook op en binnen twee seconden verdwijnt alle mail.

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Zoek toch maar eens naar deze settings in Outlook, het helpt echt. :)

Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Je hoeft hier NIET te melden dat je hem aan het downloaden bent of geïnstalleerd hebt. Dit voegt niets toe. Tevens wordt in dit topic alleen de update besproken, en dus NIET Froyo in het algemeen!

Onzinnige replies worden getrashed.