Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PradaBrada schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 02:55:
Aan beiden: ja, downgraden naar 2.1 kan.
Volgens de updatehulpmiddel van HTC komt de bootloader in conflict met de bootloader die hij van de RUU erop wilt zetten, OTA heeft volgens mij namelijk ook mijn bootloader geüpdatet.

Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/ec8RK.png
Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/niBkI.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 20:10
Ik probeer pure calendar widget te installeren maar die vind ik niet in de market??

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-06-2021
Btje schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 06:21:
Ik probeer pure calendar widget te installeren maar die vind ik niet in de market??
Even zoeken misschien? Is al eerder aan bod gekomen in dit draadje.

Misschien is CalWidget iets voor jou? Ik vind deze prettiger werken dan Pure Calendar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:03
Ik vrees dat bij de mensen waar Sygic nog wel werkt iets neit helemaal lekker zit met het OS. Misschien dat niet alles is bijgewerkt.

Volgens Sygic zelf, zou het namelijk niet kunnen werken! :X

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabolofan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 11:09
De normale Gallery is niet meer in de Market te vinden??!!

Dus ik bedoel ongeveer die 3D Gallery die je wel vind, maar eerst had ik (volgens mij) een officiele app die Gallery heette, en die deed dat ook zoals 3D Gallery. Bij 3D Gallery moet je eerst een wallpaper app downloaden nu, daar heb ik geen zin in. Kan iemand die andere vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

Zo ook de update gedaan. En moet zeggen dat ie wel lekker snel lijkt. Nog niet echt op ontdekkingsreis kunnen gaan. Maar tot nu toe tevreden. Alleen hoef ik geen wachtwoord meer in te vullen bij het unlocken van de telefoon als ik een exchange account gebruik.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 18:51
Pedr0 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 07:57:
Ik vrees dat bij de mensen waar Sygic nog wel werkt iets neit helemaal lekker zit met het OS. Misschien dat niet alles is bijgewerkt.

Misschien heeft Sygic het nog niet goed getest of zitter nog kleine problemen in, hier werkt ie ook gewoon namelijk. En verder heb ik alle upgrades van Froyo die ook goed werken.

Enige waar ik van baal is dat Phoneweaver niet meer goed werkt...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Pedr0 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 07:57:

Laat mij denken: ik heb 720p recording, Flash, twee kanten automatische beeldkanteling, WiFi hotspot, Apps2SD.

Ik concludeer dat ik toch gewoon Android 2.2 heb, en ja, Sygic werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 21:10

Boy

www.byoscoop.nl

Ik had het mooi met de update...na de update een force close loop van het programma launcher2, wat de user interface is van de Nexus op de Desire...

heb ik een harde reset moeten doen, maar krijg nu de backup niet teruggeplaatst...hij vraagt niet of hij de HTC backup moet terugzetten...

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:03
Dan ben ik toch nieuwsgierig welke (exacte) versie jullie hebben draaien van Sygic op dit moment? En werkte het meteen na de 2.2 update of heb je een nieuwe install gedaan? Thx!

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

Phusebox schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 08:23:
[...]
Enige waar ik van baal is dat Phoneweaver niet meer goed werkt...
Ik baal nog harder dat Lockpicker niet werkt...nou moet ik steeds een pincode intikken om de telefoon te unlocken. Erg jammer dat de Exchange client de gesture als lock nog steeds niet accepteert. Misschien maar eens even vragen aan onze Exchange meneer of dat niet anders kan.

Voor Phoneweaver zou je ook Tasker kunnen gebruiken. Die is zelfs nog flexibeler en als generieke automatiseringstool te gebruiken.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
mphilipp schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 08:31:
[...]

Ik baal nog harder dat Lockpicker niet werkt...nou moet ik steeds een pincode intikken om de telefoon te unlocken. Erg jammer dat de Exchange client de gesture als lock nog steeds niet accepteert. Misschien maar eens even vragen aan onze Exchange meneer of dat niet anders kan.
In stock Android 2.2 werkt dat wel. Net als privé markeren van afspraken, ook al zo'n manco in Sense. Ik ben al met al een beetje teleurgesteld in de Sense versie van 2.2... Misschien is dat eigen schuld, omdat ik met andere ROM's heb geknutseld. Het stoort me ontzettend dat bepaalde features in Sense niet of onhandig werken. De Sense muziekspeler is waardeloos, terwijl die in stock 2.2 goed werkt. En de hoeveelheid door Sense ingenomen ruimte: zo lang er nog maar zo weinig apps naar de SD kaart kunnen, is het verspilling. En toch kan het niet weg. Frustraties, frustraties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Pedr0 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 08:28:
Dan ben ik toch nieuwsgierig welke (exacte) versie jullie hebben draaien van Sygic op dit moment? En werkte het meteen na de 2.2 update of heb je een nieuwe install gedaan? Thx!
8.14

Werkte meteen na de update naar 2.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pedr0 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 08:28:
8.12 R-11440 MD

Werkte meteen na de upgrade

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2010 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 20:48

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Hier werkt het pushen nog wel. Vanochtend nog zitten mailen met een devver van WhatsApp en kwam continu binnen.

Ik vind het zelf jammer dat je nog niet alle apps naar je SD kan zetten. (lees vrij weinig)
Daarnaast kun je nu wel in Android zelf de app 'Gedwongen stoppen'. Ik zie iig een hoop kleine aanpassen/verbeteringen overal.

Phoneweaver werkt bij mij nog wel naar behoren maar gebruik het niet volledig denk ik.
Heb alleen Dag/avond en weekendprofielen die automatisch inschakelen en dit gaat allemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini-me
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik hoopte op een betere Exchange ondersteuning, maar in plaats daarvan lijkt het juist omgekeerd. Na het installeren van Froyo kan ik niet meer synchroniseren :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3raser
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 09:03

3raser

⚜️ Premium member

Met zo'n update wordt het toch nog een mooie maandagmorgen.
Wat ik me afvraag: hebben de Duitsers nu ook een update? Of blijven die ontkennen? :X :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawauz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-02 12:56

dawauz

XboX live : DaWauZ

Ik lees het 1 en ander, maar push exchange blijft dat wel gewoon werken?

En apps zoals buienradar, nu etc gaat dat ook blijven werken of moet je deze opnieuw installeren, en zijn ze dan te vinden in de market, omdat iemand zei dat er in de market nog niet veel te vinden is?

Ik twijfel nog ff of ik de update al moet installeren.....

XboX live : DaWauZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Mijn Wi-Fi hotspot werkt perfect, viel me ook op dat er veel icoontjes zijn veranderd :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:06

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

dawauz schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 09:22:
Ik lees het 1 en ander, maar push exchange blijft dat wel gewoon werken?

En apps zoals buienradar, nu etc gaat dat ook blijven werken of moet je deze opnieuw installeren, en zijn ze dan te vinden in de market, omdat iemand zei dat er in de market nog niet veel te vinden is?

Ik twijfel nog ff of ik de update al moet installeren.....
Exchange werkt nog steeds na de update en alle apps blijven behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik lees allemaal verhalen van apps die niet meer werken na de update.

Nu vraag ik me af of de Blizzard Mobile Authenticator nog functioneert naar de upgrade naar FroYo en of je voor het updaten beter de Authenticator van je battle.net account kunt halen in verband met een mogelijke reset of herinstallatie van die app.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03:33

BPP

Ligt het aan mij of kan ik enkele spellen niet meer vinden in de Market o.a alle spellen van com2us.?Verdomme ik wil Homerun Battle spelen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Laatst online: 14-09 20:47
Ik wil m'n telefoon terug zetten naar de fabrieksinstellingen en eerst een backup naar sd maken. Voorheen kon dat via settings->privacy->backup. In froyo is het hele privacy menu verdwenen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds de update loopt de weer-widget altijd vast. Krijg dan gewoon een grijs iets.

Misschien moet ik toch eens resetten.. zucht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barry457
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:46
Voor de upgrade heeft ons bedrijf een policy voor de mail. Als je dit insteld, ben je verplicht je phone met een pincode te unlocken. Na de upgrade kan ik nog steeds syncroniseren, maar nu zonder pincode _/-\o_ *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:26

Tripl3 D

Brother in Arms

Nog niet genoemde dingen die anders zijn in Froyo (of ik moet in de bonen zijn 8)7 ):

- Snelkoppelingen naar Bladwijzers mogelijk
- Kwaliteit speaker lijkt verbeterd (voorheen als ik muziek afspeelde klonk hij schel en als ik mijn hand bij/rond de speaker hield, klonk hij beter. Nu klinkt hij standaard minder schel en dus beter)

Dat de verjaardagen van je contactpersonen nu ook in je agenda staan heb ik helaas niet ondervonden (itt cpp). Vreemd. Iemand anders ervaring mee?

Voor de rest:
flash 10.1, sneller internet, meer apps die kantelen, verbeterde sms app, meer geheugen vrij op je telefoon (zonder naar SD te verplaatsen) -> _/-\o_

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cue
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-09 09:01

cue

Jammer dat ze niets aan het unlockscreen hebben gedaan. Erger me al tijden aan die verticale unlock i.p.v. horizontaal. Weet iemand hoe je dit kan wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabolofan
BPP schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 09:28:
Ligt het aan mij of kan ik enkele spellen niet meer vinden in de Market o.a alle spellen van com2us.?Verdomme ik wil Homerun Battle spelen. :(
Homerun Battle kan ik wel vinden, allemaal Chinese tekens, dat wel. Ik kan alleen de normale Gallery niet vinden, met die 3D view, ik vind alleen zo'n andere waarvoor je per se ook een wallpaper app moet downloaden waar ik dus geen zin in heb.. Eerst kon ik die ook gewoon vinden, maar nu dus niet meer. Misschien toch met de nieuwe versie te maken dat daar nog geen support voor is en dus niet weergegeven wordt (wel beetje onlogisch..?!)

Ander puntje waar ik tegenaan loop.. Beautiful Widgets slaat opeens blijkbaar zijn skins voor weahter en clock op mijn sdkaart op.. :s Als ik hem nu aan de pc hang, dan gaan die skins weg, omdat dan de SD 'bezet' is door de computer. Dat is natuurlijk te begrijpen, maar als ik hem dan loskoppel, zou ik het wel fijn vinden dat hij automatisch die skins weer terugpakt, nu hij wel weer op de SD kan. Maar dat doet hij dus blijkbaar niet, moet het weer handmatig goed zetten, zeer irritant.
Volgens mij voor de update sloeg Beautiful Widgets die skins niet op de SD op?! Toen had ik er in ieder geval geen last van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsm29
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-09 08:54
Nickalicious schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 09:23:
Mijn Wi-Fi hotspot werkt perfect, viel me ook op dat er veel icoontjes zijn veranderd :-).
Is het jouw wel gelukt om de routernaam en het wachtwoord te veranderen?
Lukt mij namelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
diabolofan schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 09:47:
[...]

Homerun Battle kan ik wel vinden, allemaal Chinese tekens, dat wel. Ik kan alleen de normale Gallery niet vinden, met die 3D view, ik vind alleen zo'n andere waarvoor je per se ook een wallpaper app moet downloaden waar ik dus geen zin in heb.. Eerst kon ik die ook gewoon vinden, maar nu dus niet meer. Misschien toch met de nieuwe versie te maken dat daar nog geen support voor is en dus niet weergegeven wordt (wel beetje onlogisch..?!)

Ander puntje waar ik tegenaan loop.. Beautiful Widgets slaat opeens blijkbaar zijn skins voor weahter en clock op mijn sdkaart op.. :s Als ik hem nu aan de pc hang, dan gaan die skins weg, omdat dan de SD 'bezet' is door de computer. Dat is natuurlijk te begrijpen, maar als ik hem dan loskoppel, zou ik het wel fijn vinden dat hij automatisch die skins weer terugpakt, nu hij wel weer op de SD kan. Maar dat doet hij dus blijkbaar niet, moet het weer handmatig goed zetten, zeer irritant.
Volgens mij voor de update sloeg Beautiful Widgets die skins niet op de SD op?! Toen had ik er in ieder geval geen last van...
Ik weet niet beter dan dat Beautiful WIdgets skins op de SD kaart opslaat...zeker al vanaf versie 2.998.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 11:17
redfoxert schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 09:27:
Ik lees allemaal verhalen van apps die niet meer werken na de update.

Nu vraag ik me af of de Blizzard Mobile Authenticator nog functioneert naar de upgrade naar FroYo en of je voor het updaten beter de Authenticator van je battle.net account kunt halen in verband met een mogelijke reset of herinstallatie van die app.
Hier een update gedaan, en de Blizzard Mobile Authenticator werkt nog gewoon :)

Tevens werkt hier Wifi-hotspot ook prima!

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurrie009
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 16:51
update gedownload en als update.zip op de SD-kaart gezet.

nu krijg ik de volgende mededeling:
E: error in /sdcard/update.zip
(status 7)
installation aborted.

ik zit nog met versie 1.19 ipv 1.21 zou het daaraan kunnen liggen?

jurrie009

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 16:42
jsm29 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 09:48:
[...]

Is het jouw wel gelukt om de routernaam en het wachtwoord te veranderen?
Lukt mij namelijk niet.
Instellingen veranderen werkte bij mij prima.

Verder vind ik de nieuwe flash best irritant. Ik mis namelijk 2 dingen.
Lang indrukken en dan full screen kiezen geeft een vaag uitgerekt video beeld.
En als ik gewoon een browser zoom doe dan kan ik niet naar links of recht van het beeld gaan :?
Tijdsbalk word aangepast aan de breedte van het scherm maar ik mis gewoon links OF rechts een stuk.

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruadhan
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-08 16:43
michiel_ schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 23:14:
[...]

Misschien dat de vodafone ROM het zonder goldcard doet? Anders moet je maar even langskomen in Groningen, maken we een nieuwe voor je :)
Ook al geprobeerd. Groningen is de andere kant van Nederland, want ik woon iets zuidelijker dan Rotterdam, dus langskomen is geen optie.

Ik ga nu HTC bellen, dan moet ik hem waarschijnlijk op laten halen voor onderzoek. Mochten ze niet akkoord gaan met reparatie/vervanging stuur ik je nog een berichtje, misschien kan ik dan een goldcard van je kopen, dat je hem opstuurt?

Nou in ieder geval even reactie van HTC afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
SMulTiE schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 08:39:
[...]

8.14

Werkte meteen na de update naar 2.2
En hier doet hij het (natuurlijk een maand voor de vakantie) weer niet. Maar eens uitvogelen waar dat aan ligt, of anders even wachten op de update van Sygic zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabolofan
AgoNitE schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 09:58:
[...]

Ik weet niet beter dan dat Beautiful WIdgets skins op de SD kaart opslaat...zeker al vanaf versie 2.998.
En dan komt het jouw dus ook bekend voor dat je de skins handmatig moet terugzetten?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Cidolfas schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 10:02:
[...]

Hier een update gedaan, en de Blizzard Mobile Authenticator werkt nog gewoon :)

Tevens werkt hier Wifi-hotspot ook prima!
_/-\o_ Bedankt voor deze info :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cue schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 09:44:
Jammer dat ze niets aan het unlockscreen hebben gedaan. Erger me al tijden aan die verticale unlock i.p.v. horizontaal. Weet iemand hoe je dit kan wijzigen?
Ik weet niet of LockBot al werkt op 2.2, maar daarme kun je alternatieven kiezen zoals de slider van de N1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xuthus
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-06 12:39
Ik krijg met geen mogelijkheid die update, het zou een unbranded HTC desire moeten zijn van Vodafone. huidige firmware versie is 2.1-update1. softwarenummer 1.19.161.5.

kan ik hem ook vanaf de sd kaart installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Dit is wel een branded Vodafone ROM. Gister voor die van mij zelf ook even nagekeken en x.xx.161.x is blijkbaar een Vodafone signature en dus een branded ROM. Zit niets anders op dan te wachten of door middel van die Goldcard methode je telefoon te upgraden.

Ik wacht wel op FroYo, denk dat Vodafone er niet al te lang mee zal wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Laatst online: 14-09 13:12

mace

Sapere Aude

Ik heb ook Vodafone branded ondanks dat er nagenoeg geen Vodafone branding inzit.
Bij de vorige kleine update was er ook een aparte Vodafone versie die iets later uitkwam.

Ik hoop wel dat ze niet de kans grijpen om het een Vodafone-kermis-ROM te maken :P
Dan flash ik hem meteen naar een stock rom, heb je ook eerder updates.

[ Voor 15% gewijzigd door mace op 02-08-2010 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azortje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-09 22:03
Jammer dat de kruisjes zijn weggehaald uit het woordenboek waarmee je een woord in 1x kon wissen. Nu moet je een woord bewerken om vervolgens alle letters te verwijderen.
Amperd schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 15:14:
Hmm, het upgraden is goed gegaan, alles lijkt weer in orde, MAAR, de camera & camcorder doen het niet meer.. Als ik de applicatie opstart wordt het scherm even zwart met het camera-symbool in het midden, maar daarna kom ik weer in het homescreen. Iemand anders hier ook last van?
Verwijderd schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:03:
[...]

Yep, dat probleem had ik ook. Een keer gereboot, probleem bleef.
Maar nu net nog eens geprobeerd (na een poosje allerlei Froyo dingen doen), et voila, hij doet het weer :~ ...
Same for me, even met mijn telefoon gespeeld en het probleem loste vanzelf op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar de knop om backups te maken op je sd kaart zit in froyo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Martino
  • Laatst online: 09-09 12:11

El Martino

Zo niet, dan toch.

Alexander6501 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 01:34:
Sinds de 2.2 update werkt mijn pushmail van gmail niet meer. Kwam vandaag thuis van werk, en zag zowaar een mailtje op de pc dat ik nog niet eerder had gezien :(

Hoe komt dit? Heb het mailaccount al opnieuw ingesteld, en bij "accounts en synchronisatie" staat hij wel goed vermeld!

Grmbl.
Hier hetzelfde probleem. Ik heb 2 Gmail accounts, waarvan er maar 1 mail pusht. De andere wil nu alleen handmatig mail ophalen. Daar baal ik goed van! :(

"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilion
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06:33
Tripl3 D schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 09:43:
- Snelkoppelingen naar Bladwijzers mogelijk
Dit kan ik op mijn Samsung Galaxy met Android 1.6 ook gewoon, dus lijkt me niet echt iets nieuws. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:30
azortje schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 10:34:
Jammer dat de kruisjes zijn weggehaald uit het woordenboek waarmee je een woord in 1x kon wissen. Nu moet je een woord bewerken om vervolgens alle letters te verwijderen.

[...]

[...]
Dat hoeft niet. Je kan in het menu op "Delete" drukken. Dan komen de kruisjes ervoor en kan je de woorden selecteren. Daarna..... Delete :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Laatst online: 14-09 20:47
Verwijderd schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 10:39:
Weet iemand waar de knop om backups te maken op je sd kaart zit in froyo?
Volgens mij zijn ze die "vergeten"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brammel schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 10:48:
[...]

Volgens mij zijn ze die "vergeten"...
Oke ;), zat al een kwartier te zoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.trimble
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 21:35
al iemand gevonden hoe je nu kan syncen met itunes ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azortje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-09 22:03
Anteros schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 10:44:
[...]

Dat hoeft niet. Je kan in het menu op "Delete" drukken. Dan komen de kruisjes ervoor en kan je de woorden selecteren. Daarna..... Delete :)
Je hebt gelijk ,thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vogelaarke135
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-03 18:43
dr.trimble schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 10:58:
al iemand gevonden hoe je nu kan syncen met itunes ?
Jepz:
http://www.mikesouthby.co...-htc-desire-via-htc-sync/

Alleen is nog niet de officiele versie van HTC Sync voor Desire. Volgens mij die voor Wildfire, maar dan aangepast (dezelfde versie: http://www.htc.com/nl/Sup...?p_id=316&cat=3&dl_id=982)

vogelaarke135

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cue
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-09 09:01

cue

Verwijderd schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 10:17:
[...]

Ik weet niet of LockBot al werkt op 2.2, maar daarme kun je alternatieven kiezen zoals de slider van de N1.
Top! Werkt prima via Froyo :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Iemand hier eigenlijk een idee waarom File Widget niet meer te vinden is in de Android Market na de upgrade naar 2.2?
Dat is nammelijk een app van mij, welke blijkbaar nog steeds te vinden is vanaf een hero met 2.1, maar ik kan hem zelf niet meer vinden. Wellicht door copy protection? (Ik ga sowieso binnenkort overstappen op de license manier)

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat met de iTunes sync de Album Arts meekomen. Had laatst wat liedjes op m'n huidige SE gezet en geen enkele album art was er, blijkt dus dat iTunes alles in z'n eigen cache opslaat...Heb echt geen zin om 1100 ID3Tags aan te lopen passen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
diabolofan schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 10:09:
[...]

En dan komt het jouw dus ook bekend voor dat je de skins handmatig moet terugzetten?!
Ehm handmatig terugzetten heb ik ook nog nooit hoeven doen. Kan het zijn dat de actieve skin naar het systeem geheugen wordt verplaatst bij opslaan/apply van de instellingen?

Zal vanavond thuis eens kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 10:39
Ik heb, volgens mij sinds de update, een probleem met het synchroniseren van Exchange. De mail en de agenda doet ie gewoon netjes, maar bij contacten blijft ie volhouden dat ie geen verbinding met de server kan maken. :(

Dit heeft in 2.1 altijd prima gewerkt.

Heeft iemand ditzelfde probleem of een idee waardoor dit zou kunnen komen?

[ Voor 12% gewijzigd door maikel op 02-08-2010 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Nog meer nieuwigheden / voordelen gevonden:

• grijs is nu grijs ipv rozegrijs!
• met de back-knop in de browser een pagina teruggaan is nu eindelijk snel!
• bij het typen van een bericht (bv op GoT) verschuift het beeld mee! Voor de update moest je nog blindtypen.
• geanimeerd omhoogkomen van keyboard in browser bij aanklikken invoerveld (helaas nog niet in de rest van het OS).
• in de gmail app is nu bovenaan het gebruikte adres te zien: erop klikken geeft de mogelijkheid om meer dan een adres toe te voegen (ik ben er niet zeker van of dit echt nieuw is, maar was er eerder nog niet tegenaan gelopen...

Ik heb wel het gevoel dat deze update de puntjes op de i heeft gezet :) zo'n beetje alles waar ik me aan ergerde is opgelost! Het enige dat helaas niet is verdwenen is de bug bij het scrollen in de lijst met apps; het is nu wel sneller, maar het is nog steeds te merken dat aan het einde van de lijst het scrollen 'hapert'.

Ook pagina's in de browser lijken soms wat langzamer te scrollen, maar dat komt door Flash. Maar ondanks dat is het toch wel grappig dat Flash op de Desire/Android sneller kan zijn dan op een desktop :')

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idrive
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-07 19:41
Jouk-e schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 00:53:
Vanmiddag enthousiast 2.2 geïnstalleerd op mijn Desire. Alleen één groot probleem: Wifi werkt niet meer. Hij blijft steken op IP-adres ophalen. Ik heb een Belkin N1 router. Op Google ook al gezocht, en daar vond ik iemand die hetzelfde probleem heeft met zijn Nexus One. Er stonden alleen geen werkende oplossingen bij.

Iemand een idee? :|
ik heb hetzelfde probleem heb alles al geprobeerd hard reset router en telefoon maar niks werkt heb alleen nog niet op een andere router geprobeerd weet er iemand nog iets anders???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
idrive schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 11:33:
[...]

ik heb hetzelfde probleem heb alles al geprobeerd hard reset router en telefoon maar niks werkt heb alleen nog niet op een andere router geprobeerd weet er iemand nog iets anders???
Tja, ik ervaar ook problemen met m'n Belkin f5d7632 modem-router (aangesloten als wireless accesspoint). Heb een half uur lang een prima verbinding, maar daarna kapt hij ermee. Dan zit hij constant te connecten/disconnecten. Ik begin nu toch sterk het vermoeden te krijgen dat het niet zo zeer alleen aan de router ligt maar meer in combinatie met Desire+Froyo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Hah het zal toch niet net zoals bij de iphone dat de update wifi molt? :D :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlameBoy
  • Laatst online: 13-09 18:55
Afgelopen weekdn ook 2.2 geinstalleerd op mijn Desire. Werkt prima maar ik heb één (voor mij) belangrijk ding nog niet aan de praat gekregen: suncen met iTunes.

Heeft iemand enige ervaring of al een idee hoe dit zou moeten werken?

En ja, ik vind iTunes handig om mijn 60Gb grote muziek bilbiotheek in te beheren en gebruik dit al jaren met veel plezien in combinatie met mijn iPod. Ik stelde het ook heel erg op prijs dat deze mogelijkheid naar mijn Desire zou komen aangezien ik dit nog een gemis vond t.o.v. mijn iPhone die ik hiervoor had.

www.lenswork.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-09 08:23

Armada

-Wat wil je weten?-

FlameBoy schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 11:39:
Afgelopen weekdn ook 2.2 geinstalleerd op mijn Desire. Werkt prima maar ik heb één (voor mij) belangrijk ding nog niet aan de praat gekregen: suncen met iTunes.

En ja, ik vind iTunes handig om mijn 60Gb grote muziek bilbiotheek in te beheren en gebruik dit al jaren met veel plezien in combinatie met mijn iPod. Ik stelde het ook heel erg op prijs dat deze mogelijkheid naar mijn Desire zou komen aangezien ik dit nog een gemis vond t.o.v. mijn iPhone die ik hiervoor had.
Waarom gebruik je daar niet gewoon doubletwist voor?

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idrive
DaFrenk schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 11:37:
[...]

Tja, ik ervaar ook problemen met m'n Belkin f5d7632 modem-router (aangesloten als wireless accesspoint). Heb een half uur lang een prima verbinding, maar daarna kapt hij ermee. Dan zit hij constant te connecten/disconnecten. Ik begin nu toch sterk het vermoeden te krijgen dat het niet zo zeer alleen aan de router ligt maar meer in combinatie met Desire+Froyo.
bij jou heeft ie teminste nog een half uur gewerkt hier doet ie helemaal niks behalve eeuwig conecten.....
ik kan er ook (nog) niks over vinden via google of hier....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlameBoy
  • Laatst online: 13-09 18:55
Product ken ik niet. Ik ga het zo eens bekijken.,

Bedankt voor de tip maar van wat ik zo zie moet ik dan mijn muziek gaan beheren in Doubletwist i.p.v. iTunes en dat betekend dat ik reeds gekocht materiaal waarschijnlijk niet kan importeren en dus geen gebruik meer kan maken van de iTunes store...

En waarom een third party product gaan gebruiken als iTunes ondersteuning een van de nieuwe built-in features zou moeten zijn?
Armada schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 11:47:
[...]

Waarom gebruik je daar niet gewoon doubletwist voor?

www.lenswork.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:02
FlameBoy schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 11:39:

Het antword staat tevens een paar posts boven je.
vogelaarke135 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 11:08:
[...]

Jepz:
http://www.mikesouthby.co...-htc-desire-via-htc-sync/

Alleen is nog niet de officiele versie van HTC Sync voor Desire. Volgens mij die voor Wildfire, maar dan aangepast (dezelfde versie: http://www.htc.com/nl/Sup...?p_id=316&cat=3&dl_id=982)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de mensen met de Wifi problemen. je moet even wifi uitzetten en dan weer aan. dus niet je telefoonuit, maar gewoon alleen de wifi verbinding. ik had hetzelfde probleem. ging ineens een stuk beter. ontvangst ook beter en zo stabiel als ik weet niet wat.

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel_
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 03:13:
[...]
Volgens de updatehulpmiddel van HTC komt de bootloader in conflict met de bootloader die hij van de RUU erop wilt zetten, OTA heeft volgens mij namelijk ook mijn bootloader geüpdatet.

[afbeelding]
[afbeelding]
Heb je wel de goldcard erin?
Ruadhan schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 10:05:
[...]

Ook al geprobeerd. Groningen is de andere kant van Nederland, want ik woon iets zuidelijker dan Rotterdam, dus langskomen is geen optie.

Ik ga nu HTC bellen, dan moet ik hem waarschijnlijk op laten halen voor onderzoek. Mochten ze niet akkoord gaan met reparatie/vervanging stuur ik je nog een berichtje, misschien kan ik dan een goldcard van je kopen, dat je hem opstuurt?

Nou in ieder geval even reactie van HTC afwachten.
Balen man! Niemand in de omgeving rotterdam die even een goldcard voor je kan maken?
Even (googlen) zegt dat je nog zou kunnen shellen vanuit fastboot? Hoewel het ze daar niet lukt.

[ Voor 0% gewijzigd door michiel_ op 02-08-2010 12:06 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
Verwijderd schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 12:04:
voor de mensen met de Wifi problemen. je moet even wifi uitzetten en dan weer aan. dus niet je telefoonuit, maar gewoon alleen de wifi verbinding. ik had hetzelfde probleem. ging ineens een stuk beter. ontvangst ook beter en zo stabiel als ik weet niet wat.

succes
Nee, dat werkt helaas dus niet. Hij blijft dan connecten/disconnecten. Ook na lange tijd Wifi uitgezet te hebben werkt het niet.

Er staat dan ook in de Wi-Fi netwerkenlijst: "Verbinding mislukt. Raak aan om opnieuw te proberen". Uiteraard werkt opnieuw proberen dan niet.

[ Voor 12% gewijzigd door DaFrenk op 02-08-2010 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanpaul145
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-07 14:52
vogelaarke135 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 15:09:
Is die nieuws en weer app nieuw? Heb mn Desire net, niet eerder opgevallen namelijk?
Nee die is niet nieuw. Alle functionaliteit was al beschikbaar (o.a. via de resp. widgets). Wat nieuw kan zijn is dat er shortcuts apart in de app drawer zijn gezet.

EDIT: nvm, de news-and-weather-app is nieuw ja.
Verwijderd schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 14:51:
wat is nou zichtbare verschil tussen 2.1 en 2.2 (misschien domme vraag hoor)
Weinig zichtbare verschillen, het is allemaal wat strakker geworden, een paar FO's zijn (hopelijk) opgelost, er is een app sharing app bijgekomen en het is allemaal extreem veel sneller geworden (door de JIT compiler).
Wat ik wel een sterke verbetering vind is bij het toetsenbord: Nu heb je i.p.v. een settings button een language button, en via het language menu kan je dan bij de keyboard settings. Werkt *veel* beter voor mensen zoals ik die veel tussen verschillende talen wisselen.

EDIT: Oh ja de messaging app is een beetje veranderd, blijkbaar om het makkelijker te maken om attachments toe te voegen.
DaFrenk schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 14:43:
Balen dat m'n downloadgeschiedenis niet meer in de Market staat!? Alleen Google Maps staat er nog. Terwijl er in Applicatiebeheer wel al m'n Market downloads in de kolom "gedownload" staan.
Bij mij moest ie even de cache vernieuwen, maar toen stonden alle apps er weer.

[ Voor 5% gewijzigd door Jeanpaul145 op 02-08-2010 12:11 ]

:j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand al [positieve] ervaring met het batterij verbruik?

of gaat ie nog even snel leeg als voorheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:19
Na de update blijft de LED email notification ook langer doorgaan (dan de eerdere 5 minuten bij de vorige fw.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier net hetzelfde probleem. Belkin N1 Router en hij blijft steken op Adres ophalen van..
Alles al geprobeert, net naar HTC gebeld en daar wist ie botweg te vertellen 'terug naar fabrieks
instellingen'. Gaat ie dan opnieuw naar 2.1 of naar 2.2 ? En wat valt er allemaal te backuppen ??
ik heb een pak apps staan en ik ga er van uit dat die niet te herstellen zijn :(

bijzonder vervelend !! Welke routers gebruiken jullie waar het wel op werkt want ik ga meteen een andere
halen als deze niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stamgastje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-02-2020
Verwijderd schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 12:18:
Ik heb hier net hetzelfde probleem. Belkin N1 Router en hij blijft steken op Adres ophalen van..
Alles al geprobeert, net naar HTC gebeld en daar wist ie botweg te vertellen 'terug naar fabrieks
instellingen'. Gaat ie dan opnieuw naar 2.1 of naar 2.2 ? En wat valt er allemaal te backuppen ??
ik heb een pak apps staan en ik ga er van uit dat die niet te herstellen zijn :(
De backup functie is "verdwenen" in Froyo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idrive
Verwijderd schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 12:18:

bijzonder vervelend !! Welke routers gebruiken jullie waar het wel op werkt want ik ga meteen een andere
halen als deze niet werkt.
hij gaat gewoon terug naar 2.2 en je kan alles backuppen met mybackup pro werkt perfect!!

alleen nu nog verbinden met die k*#$%t belkin router ik heb hetzelfde probleem en ook al alles gedaan wat ik kon bedenken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• staringgg
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Wat mij heel erg op viel was dat het wifi-signaal ineens veel sterker was/bleek.... Op de zelfde plek in mijn huis ging ik van 2 streepjes (bij android 2.1) naar de volle 5 streepjes (met dus de nieuwe android 2.2 update)... _/-\o_

Nu had ik toevallig met SPEEDTEST.NET een 3-tal testjes gedraaid met android 2.1. Én nu dacht ik: laat ik dat nu ook eens na de update doen: weer 3 testjes gedaan en wat blijkt.... Ondanks dat ik meer streepjes te zien krijg, is er toch geen significant verschil, de verbinding is maar 0,1 Mbps sneller geworden (gemiddeld)

Is jullie hier ook iets over opgevallen of ben ik de enige? 8)7

Gewoon doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHill
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-07 11:29
Hier is de update gelukt, de telefoon wil alleen niet meer connecten naar mobiel internet (staat gewoon aangevinkt in settings). Iemand een oplossing? Ik ga nu iig even proberen of het buiten misschien wel werkt.

BF1: Karnovski_NL | Canon 50D - Canon 17-55 2.8 - Canon 70-200 F4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jouk-e
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-03-2024
idrive schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 11:48:
[...]

bij jou heeft ie teminste nog een half uur gewerkt hier doet ie helemaal niks behalve eeuwig conecten.....
ik kan er ook (nog) niks over vinden via google of hier....
Via google kun je dit erover vinden. Het gaat alleen over de Nexus One, maar die is qua hardware bijna identiek aan de desire.
Wifi werkt nog steeds niet :-( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook via de 3G verbinding kan ik pagina's niet meer ophalen ... Ik begin al te snakken naar 2.1 :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

DeepShadow schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 12:31:
Hier is de update gelukt, de telefoon wil alleen niet meer connecten naar mobiel internet (staat gewoon aangevinkt in settings). Iemand een oplossing? Ik ga nu iig even proberen of het buiten misschien wel werkt.
Heb je geprobeerd internet uit te zetten en dan weer aan? (powerknopje lang indrukken en dan "mobiel netwerk".

Eventueel kan dit ook het wifi-probleem verhelpen? Door de telefoon in flight mode te zetten en weer terug misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:38
michiel_ schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 12:06:
[...]

Heb je wel de goldcard erin?

[...]

Balen man! Niemand in de omgeving rotterdam die even een goldcard voor je kan maken?
Even (googlen) zegt dat je nog zou kunnen shellen vanuit fastboot? Hoewel het ze daar niet lukt.
Zelf een paar uur bezig geweest vanochtend met mijn, van origine t-mobile branded telefoon. Was ook zo stom geweest de gold card er niet in te doen.
Later ook met gold card geen mogelijkheid meer alles aan de praat te krijgen.
Uiteindelijk is via de desire van een collega van mij een nieuwe gold card gemaakt. Hiermee heb ik de 1.21 weer kunnen installeren, gevolgd door de 2,2 fota.
Heb je geen vriend/kennis/collega met een Android HTC ? dan zou je een sd kaartje in de telefoon van die persoon kunnen doen en via bv. deze instrukties de goldcard maken.
Hiermee weer booten en de RUU erop zetten. Kost je wel alle instellingen etc. maar het werkt wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is de fabrieksinstelling teruggezet en het spul is aan het rebooten.. ben benieuwd maar ik vrees het
ergste...

En wat ik dus had gedacht : een reset naar fabriekinstellingen lost NIKS op.... wifi , geen connectie en GPRS haalt ie de helft van de pagina's gewoon niet binnen... page not found.. :( :( :( :( :( :(

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2010 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:38
Heb een paar keer gelezen dat bij mensen de APN niet meer lekker werkt. Kun je deze niet herstellen naar standaard bv. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10:28
Ik heb om internet werkend te krijgen ook APN terug naar standaard gezet, toen kon ik de goede kiezen.
Daarna werkte het nog niet, en terwijl ik opnieuw opwilde starten zag ik dat internet uit stond. Na dat aangezet te hebben werkte het meteen, weet dus niet of die APN nodig was.
het rare is dat in instellingen je wifi en alles aan staat, en toch in je power menu internet uit staat.
Het zou wel handig zijn dat hij in de browser een melding geeft dat dat uit kan staan als hij geen verbinding kan maken, maar ja, het komt eigenlijk nooit voor in de praktijk dat dat per ongeluk uit staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-12-2024
Dit probleem had ik ook. Bleek dat de APN gegevens niet meer klopten. Deze toen opnieuw ingevoerd en alles werkte weer zoals moest!

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:25

Christiano007

Ich bin der champion

Mijn Wifi verbinding is ook sterk verbeterd, kon ik beneden op de WC amper 1 streepje krijgen in een bepaalde hoek, nu heb ik er gewoon 2 tot 3 en geen wegvallende verbinding. Of hij sneller is geen idee , maar het bereik is wel veel beter.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand toevallig al gemerkt of het MMS probleem met Vodafone nu is verholpen? (zit nu even met met slecht bereik, sorry)

Met eclair was MMSen zenden en ontvangen geloof ik zo goed als onmogelijk via Vodafone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
redfoxert schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 10:20:
[...]

Dit is wel een branded Vodafone ROM. Gister voor die van mij zelf ook even nagekeken en x.xx.161.x is blijkbaar een Vodafone signature en dus een branded ROM. Zit niets anders op dan te wachten of door middel van die Goldcard methode je telefoon te upgraden.

Ik wacht wel op FroYo, denk dat Vodafone er niet al te lang mee zal wachten.
Wel apart, ik heb ook Vodafone als provider, maar mijn update werd gisteren rond ~17.00 al aangeboden.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Dakreal schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 13:01:
[...]

Wel apart, ik heb ook Vodafone als provider, maar mijn update werd gisteren rond ~17.00 al aangeboden.
Vodafone als provider is iets anders als een telefoon via het Vodafone distributie kanaal. Ik heb KPN als provider en toch geen update (maar wel een Vodafone branded telefoon dus).

Zo apart is het dus niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHill
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-07 11:29
F-O-C-U-Z schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 12:43:
[...]

Dit probleem had ik ook. Bleek dat de APN gegevens niet meer klopten. Deze toen opnieuw ingevoerd en alles werkte weer zoals moest!
Bedankt dit werkt! Ik kan me niet herinneren dat ik dit ooit eerder heb in moeten stellen. Voor mensen die ook dit probleem hebben, hier staan de provider instellingen: http://www.androidplanet....net-apn-carrier-settings/

BF1: Karnovski_NL | Canon 50D - Canon 17-55 2.8 - Canon 70-200 F4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die weet waar ik de 2.1 ROM kan halen ? Met deze rommel ben ik niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 18:15
Verwijderd schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 13:04:
Iemand die weet waar ik de 2.1 ROM kan halen ? Met deze rommel ben ik niks..
Kijk hier eens: http://shipped-roms.com/s...release_126984_signd.exe/

Overigens krijg ik het gevoel dat het touchscreen van mijn Desire een kleine vertraging heeft nu Froyo er op staat. Meer mensen die hier last van hebben?

Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
&Creative

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powermage
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-06 12:26
Verwijderd schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 12:58:
Iemand toevallig al gemerkt of het MMS probleem met Vodafone nu is verholpen? (zit nu even met met slecht bereik, sorry)

Met eclair was MMSen zenden en ontvangen geloof ik zo goed als onmogelijk via Vodafone...
Als je telefoon niet Vodafone branded was moest je je APN settings aanpassen,
even de link al vaker genoemd in dit topic gebruiken, dan maak je een goede APN aan en moet het goed gaan.

Join the club

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 12:58:

Ik kreeg alsnog 2 mogelijkheden voor vodafone. Ik heb echter al een tijdje de oplossing in dit topic gebruikt: MMS op de HTC Desire en Legend met Vodafone Op 2.1 werkte dat prima, op 2.2 heb ik het nog niet getest. Heb al wel de voorbereidende acties uitgevoerd.

[ Voor 4% gewijzigd door J0YR1D3R op 02-08-2010 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
redfoxert schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 13:03:
[...]

Vodafone als provider is iets anders als een telefoon via het Vodafone distributie kanaal. Ik heb KPN als provider en toch geen update (maar wel een Vodafone branded telefoon dus).

Zo apart is het dus niet :)
Ik heb hem gekregen bij het afsluiten van een Vodafone abbo. Echter was dit bij een winkel, en niet de webwinkel van vodafone.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:02
Stamgastje schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 12:23:
[...]

De backup functie is "verdwenen" in Froyo...
Weet iemand hier toevallig meer over? Dit was juist een hele fijne feature van HTC. Nu moet ik dus voortaan zelf handmatig backups gaan maken van mijn SMS'jes/contactpersonen/enz? Vind het een gekke keuze van HTC mocht dit doelbewust verwijderd zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J0YR1D3R schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 13:08:
[...]

Ik kreeg alsnog 2 mogelijkheden voor vodafone. Ik heb echter al een tijdje de oplossing in dit topic gebruikt: MMS op de HTC Desire en Legend met Vodafone Op 2.1 werkte dat prima, op 2.2 heb ik het nog niet getest. Heb al wel de voorbereidende acties uitgevoerd.
Heb het net getest, mms vanaf mijn zakelijk tel. verstuurd naar mn desire en het kwam aan, alleen de bijlage (plaatje) wordt als een diashow weergegeven (van 1 plaatje) en mist dus de standaard "delen" opties die zo handig zijn..hoort dat zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El Martino schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 10:40:
[...]

Hier hetzelfde probleem. Ik heb 2 Gmail accounts, waarvan er maar 1 mail pusht. De andere wil nu alleen handmatig mail ophalen. Daar baal ik goed van! :(
Pushen werkt bij mij van beide gmail accounts..misschien je accounts opnieuw syncen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frankster schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 13:06:
[...]

Kijk hier eens: http://shipped-roms.com/s...release_126984_signd.exe/

Overigens krijg ik het gevoel dat het touchscreen van mijn Desire een kleine vertraging heeft nu Froyo er op staat. Meer mensen die hier last van hebben?
Thx voor de link. Hang momenteel weer aan de lijn met de mensen van HTC maar die weten blijkbaar ook niet
veel. :( Zal straks even een ROM downen en dan proberen we maar wat verder. Eigenlijk zou men beter de ROM die origineel geleverd word op de telefoon mogen meeleveren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Laatst online: 15-09 09:46
staringgg schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 12:29:
Wat mij heel erg op viel was dat het wifi-signaal ineens veel sterker was/bleek.... Op de zelfde plek in mijn huis ging ik van 2 streepjes (bij android 2.1) naar de volle 5 streepjes (met dus de nieuwe android 2.2 update)... _/-\o_

Nu had ik toevallig met SPEEDTEST.NET een 3-tal testjes gedraaid met android 2.1. Én nu dacht ik: laat ik dat nu ook eens na de update doen: weer 3 testjes gedaan en wat blijkt.... Ondanks dat ik meer streepjes te zien krijg, is er toch geen significant verschil, de verbinding is maar 0,1 Mbps sneller geworden (gemiddeld)

Is jullie hier ook iets over opgevallen of ben ik de enige? 8)7
Bij mij is de upload minimaal dubbel zo hoog (van zo'n 2 Mbit naar 5Mbit+ )

En vond hier nog een lijstje met wat er nu allemaal verandert is:
Xda developers HTC Desire Froyo

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inmiddels copilot ook weer aan de praat gekregen na de froyo update, checkout: http://blog.us.copilotlive.net/?p=1180
Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Je hoeft hier NIET te melden dat je hem aan het downloaden bent of geïnstalleerd hebt. Dit voegt niets toe. Tevens wordt in dit topic alleen de update besproken, en dus NIET Froyo in het algemeen!

Onzinnige replies worden getrashed.