Sinds een ruim uur heb ik problemen met het behouden van m'n Wifi verbinding. Voor de update werkte eigenlijk alles prima. Ik zie dat hij probeert te verbinden maar dan gelijk weer de verbinding verbreekt. Nog meer mensen hier last van?
Nu al een paar uur bezig met Froyo.
En hierbij wat info over de update:
(
Om de update te starten moet minimaal 25 MB intern geheugen vrij zijn.
De WiFi snelheden lijken iets beter te zijn (upload verdubbeld?).
In Gmail lijken een aantal veranderingen zijn doorgevoerd in de opmaak.
Flash 10.1.x.x natuurlijk
De iconen om bluetooth/wifi uit en aan te zetten hebben nu een kleurtje ipv zwart/grijs.
Je kunt nu ook naar rechts je scherm kantelen.
Zaklamp met 3 standen.
Unlock instellingen aangepast (kan nu kiezen tussen direct tot max na 15min aanzetten).
De mogelijkheid om een aantal apps te verplaatsen naar je SD (heb er zelf maar 3 kunnen verplaatsen).
De Market ziet er iets fijner uit, opsplitsing van opmerkingen op een apart tabje en auto-update per app.
Webpagina's lijken stukken sneller te laden (bijna direct).
720p filmpjes maken.
Er zal nog wel veel meer zijn
(
De iconen om bluetooth/wifi uit en aan te zetten hebben nu een kleurtje ipv zwart/grijs.
Zaklamp met 3 standen.
Unlock instellingen aangepast (kan nu kiezen tussen direct tot max na 15min aanzetten).
De mogelijkheid om een aantal apps te verplaatsen naar je SD (heb er zelf maar 3 kunnen verplaatsen).
De Market ziet er iets fijner uit, opsplitsing van opmerkingen op een apart tabje en auto-update per app.
720p filmpjes maken.
Er zal nog wel veel meer zijn
Zoals je hierboven kunt lezen lijkt bij iedereen hier (die iets over WiFi zegt dan;)) tot nu toe de verbinding verbeterd te zijn zelfs!DaFrenk schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 20:23:
Sinds een ruim uur heb ik problemen met het behouden van m'n Wifi verbinding. Voor de update werkte eigenlijk alles prima. Ik zie dat hij probeert te verbinden maar dan gelijk weer de verbinding verbreekt. Nog meer mensen hier last van?
Gekke vraag... moet je nou nog wat doen om dat Flash aan de praat te krijgen?DarkY schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 20:24:
Nu al een paar uur bezig met Froyo.
(
Zaklamp met 3 standen.
720p filmpjes maken.
Er zal nog wel veel meer zijn![]()
Volgens mij niet maargoed
[ Voor 0% gewijzigd door ronaldm3 op 01-08-2010 20:50 . Reden: nieuwe spelling ]
Power to the beat.
De nieuwe functies heb ik opgemerkt. Maar of het allemaal beter geworden is.
Ik kan ook niet echt zeggen of het sneller geworden is.
Wat ik wel zeker weet is dat sygic 10 niet meer wil starten.
nog steeds niemand met een vodafone branded desire met 2.2 erop? ik ben me heel de dag al suf aan het checken op updates
maar hij vindt niks
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Nee, en dat gaat nog wel even duren, aangezien Vodafone de rom nog moet branden, zoals je ook uit meerdere topics hier op GoT had kunnen opmaken.Ewivis schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 20:30:
nog steeds niemand met een vodafone branded desire met 2.2 erop? ik ben me heel de dag al suf aan het checken op updatesmaar hij vindt niks
Sygic werkt inderdaad niet meer, en daar ben ik best wel ziek van! Ik hoop dat ze snel met een update komen.The Anarchist schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 20:28:
De nieuwe functies heb ik opgemerkt. Maar of het allemaal beter geworden is.
Compatibility with Android 2.2 Froyo coming soon. volgens de website!
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Ik had een vodafone branded Desire, maar gisteren gedebrand met de goldcard methode en deze stockrom (1.21).Ewivis schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 20:30:
nog steeds niemand met een vodafone branded desire met 2.2 erop? ik ben me heel de dag al suf aan het checken op updatesmaar hij vindt niks
Dan OTA laten updaten. Tijdens het updaten naar Froyo moet je wel de goldcard erin hebben!
Lenovo Yoga Book Windows | Samsung Galaxy S8 Arctic Silver
Inmiddels al een mail gestuurd naar hen over hoe en wat, lelijk dat ze het ook niet even voor die tijd melden aan de mensen met een licentiePedr0 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 20:38:
[...]
Sygic werkt inderdaad niet meer, en daar ben ik best wel ziek van! Ik hoop dat ze snel met een update komen.
Compatibility with Android 2.2 Froyo coming soon. volgens de website!
Sygic 10 start hier prima en ik kan een nieuwe route plannen (3D weergave werkt gewoon).The Anarchist schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 20:28:
Je hebt gelijk, ik ontdekte net dat m'n netbook ook geen verbinding meer kreeg. Ligt dus aan de router.Faraz schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 20:24:
[...]
Zoals je hierboven kunt lezen lijkt bij iedereen hier (die iets over WiFi zegt dan;)) tot nu toe de verbinding verbeterd te zijn zelfs!
Verwijderd
Misschien een stomme vraag maar hoe kom ik er achter of ik een Vodofone branded toestel heb. Ik heb hem van een Vodafone winkel maar zie nergens in mijn telefoon iets van Vodafone staan.
idd stomme vraag...... zelf gegoogled: bij mijn scenes staat een Vodofone scene dus.......
idd stomme vraag...... zelf gegoogled: bij mijn scenes staat een Vodofone scene dus.......
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2010 21:22 ]
Verwijderd
Hier ook, Mobile Maps werkt lekker.Wekkel schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 20:40:
[...]
Sygic 10 start hier prima en ik kan een nieuwe route plannen (3D weergave werkt gewoon).
Draadloos tetheren is echt te gek. Het is heel simpel op te zetten en het internet nog best vlot. Ben benieuwd hoe lang de accu dit volhoudt.
[quote]_gibeon_ schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 20:13:
[...]
Ook dat werkt helaas niet. Installation aborted, no such file or directory. Terwijl ik de update.zip gewoon in de root van de SDkaart heb staan. Moet je Desire hiervoor geroot zijn?
Hier ook dat probleem.
E: Can not open /cache/recovery/command
Install from sdcard.....
Finding update package...
Opening update package.....
Verifying update package....
E: failed to open /sdcard/update.zip (no such file or directory0
E: signature verification failed
Installation aborted
[...]
Ook dat werkt helaas niet. Installation aborted, no such file or directory. Terwijl ik de update.zip gewoon in de root van de SDkaart heb staan. Moet je Desire hiervoor geroot zijn?
Hier ook dat probleem.
E: Can not open /cache/recovery/command
Install from sdcard.....
Finding update package...
Opening update package.....
Verifying update package....
E: failed to open /sdcard/update.zip (no such file or directory0
E: signature verification failed
Installation aborted
Iemand anders ook problemen met Handcent sms na de update?
Taal staat op NL systeem taal ook. Maar tijdens het smsen blijft hij Engelse woorden als suggestie geven.
Verder viind ik handcent ook wat trager opstarten nu.
Rest prima
Taal staat op NL systeem taal ook. Maar tijdens het smsen blijft hij Engelse woorden als suggestie geven.
Rest prima
It's me
Vreemd...ik heb al 2x opnieuw geinstalleerd maar krijg de volgende foutmelding:
"De applicatie Mobile Map 10 (proces com.sygic.drive) is onverwachts gestopt"
ik heb gezien dat het toetsenbord ook is aangepast in de 2.2 update.Eikkie schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 21:05:
Iemand anders ook problemen met Handcent sms na de update?
Rest prima
Bij de instellingen van je KB kan je kiezen welke buitenlands talen nog ondersteund worden. Hier heb ik engels en nederlands gekozen. Tijdens het typen zie je dan een extra knop onder de knop om T9 aan of uit te zetten. Deze knop schakelt dan tussen het engels of nederlands
Handig idd, bij SMS zijn er nog wat dingen toegevoegd.Wouter06 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 21:08:
[...]
ik heb gezien dat het toetsenbord ook is aangepast in de 2.2 update.
Bij de instellingen van je KB kan je kiezen welke buitenlands talen nog ondersteund worden. Hier heb ik engels en nederlands gekozen. Tijdens het typen zie je dan een extra knop onder de knop om T9 aan of uit te zetten. Deze knop schakelt dan tussen het engels of nederlands
Verwijderd
Ik gebruikte voor de update twee agenda's: die van gmail en die van de telefoon zelf (werd logischerwijze ook "telefoon" genoemd bij het agenda-overzicht
)
Zo had ik 2 aparte agenda's die ik door een agendawidget 2x op homescreen te plaatsen mooi gescheiden had.
Die van de telefoon gebruikte ik voor privé-afspraken en de gmailagenda voor mijn werktijden.
Na de update is de telefoonagenda gewoon pleite
Nog meer mensen die dit hebben, of ben ik de enige die de telefoonagenda gebruikte?

Zo had ik 2 aparte agenda's die ik door een agendawidget 2x op homescreen te plaatsen mooi gescheiden had.
Die van de telefoon gebruikte ik voor privé-afspraken en de gmailagenda voor mijn werktijden.
Na de update is de telefoonagenda gewoon pleite

Nog meer mensen die dit hebben, of ben ik de enige die de telefoonagenda gebruikte?
Kijk naar het versienummer. Dat staat o.a. in het Desire-topic vermeld.Verwijderd schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 20:46:
Misschien een stomme vraag maar hoe kom ik er achter of ik een Vodofone branded toestel heb. Ik heb hem van een Vodafone winkel maar zie nergens in mijn telefoon iets van Vodafone staan.
[ Voor 67% gewijzigd door Alex) op 01-08-2010 21:14 ]
We are shaping the future
Zover ik weet niet, standaard staat die op engels.Possible schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 20:39:
Ehmm dat voice search.. dat werkt nog niet in het Nederlands he ?
Pizza vinden doet die wel goed trouwens en voice search werkt overal erg goed(beter dan ik had verwacht).
Verwijderd
Nou.. na de update naar FroYo is mijn telefoon nu al 7x opnieuw gereboot vanuit het niets. Hij ging rebooten als ik bezig was met de telefoon, maar ook als ik er niks op deed en hij gewoon op tafel lag. Heb nu een hardreset gedaan, maar is nu alweer 1x opnieuw gereboot toen ik een sms wilde sturen. Ook kan ik nu niet mijn contacten terugzetten, die ik op de SD kaart heb laten backuppen!
Iemand oplossingen voor bovenstaande problemen?
Edit: De 2e reboot is ook al weer een feit, nu wilde ik gewoon de Berichten applicatie openen. Liep tijdens het openen vast.
Edit: De 2e reboot is ook al weer een feit, nu wilde ik gewoon de Berichten applicatie openen. Liep tijdens het openen vast.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2010 21:20 ]
ik heb daar niets voor gedaan. Heb wel direct na de update de tel herstart. Omdat bij de vorige update dat ook wat rare dingen oploste. Na de reboot op de adobe site de versie check gedaan en er stond iets van 10.1.27.x ofzo.ronaldm3 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 20:27:
[...]
Gekke vraag... moet je nou nog wat doen om dat Flash aan de praat te krijgen?
Volgens mij niet maargoed
Wel vreemd, want alle contacten en de rest van m'n settings heeft hij allemaal automatisch gebackupped en gerestored tijdens het installeren van Froyo!Verwijderd schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 21:15:
Nou.. na de update naar FroYo is mijn telefoon nu al 7x opnieuw gereboot vanuit het niets. Hij ging rebooten als ik bezig was met de telefoon, maar ook als ik er niks op deed en hij gewoon op tafel lag. Heb nu een hardreset gedaan, maar is nu alweer 1x opnieuw gereboot toen ik een sms wilde sturen. Ook kan ik nu niet mijn contacten terugzetten, die ik op de SD kaart heb laten backuppen!
Had ik ook, maar ff wifi aan/uit loste dat direct op.DaFrenk schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 20:23:
Verwijderd
Dat heeft hij bij mij ook automatisch gedaan, na de update waren alle contacten etc ook weer terug. Alleen na deze harde reset, kan ik nergens de optie vinden om de backup weer te restoren.Pedr0 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 21:22:
[...]
Wel vreemd, want alle contacten en de rest van m'n settings heeft hij allemaal automatisch gebackupped en gerestored tijdens het installeren van Froyo!
edit: na de zoveelste spontane reboot, heb ik nu wel weer mijn contacten terug! Iig nog een positief iets, nu alleen nog die vervelende reboots er uit.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2010 21:31 ]
Verwijderd
Het is opzich wel handig dat flash standaard al in de ROM zit gebakken, maar hoe werkt het nu met updates van de flashplayer? Als Adobe hem nu via de market update zijn wij mooi de pineut. Moeten we dan wachten tot htc weer een update uitgeeft?
vanmiddag de update ook maar geïnstalleerd. Ik heb wel het gevoel dat alles soepeler aanvoelt. Ook is de web browser een stuk sneller. Het enige irritante wat ik wel zie is een screwup in het weergeven van een datum in korte notatie. Hier wordt niet de tweeletterige dagnaam, maar dagnummer getoond. ik zie dus in veel applicaties als datum voor vandaag 1. 1-8 i.p.v. zo 1-8 staan. Heel irritant en ik zie ook nergens een instelling om dit aan te passen.
ik had wat gelezen over een veranderde power control widget in froyo. namelijk dat je nu ook automatische screen brightnes kon kiezen. ik heb het uit dit artikel http://www.androidcentral.com/froyo-feature-screen-brightness-widget
weet iemand of dit klopt en hoe je het kan aan zetten want bij mij is er niks verandert.
weet iemand of dit klopt en hoe je het kan aan zetten want bij mij is er niks verandert.
was toch al mogelijk ?Jelte12345 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 21:36:
ik had wat gelezen over een veranderde power control widget in froyo. namelijk dat je nu ook automatische screen brightnes kon kiezen. ik heb het uit dit artikel http://www.androidcentral.com/froyo-feature-screen-brightness-widget
doctormetal schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 21:35:
vanmiddag de update ook maar geïnstalleerd. Ik heb wel het gevoel dat alles soepeler aanvoelt. Ook is de web browser een stuk sneller. Het enige irritante wat ik wel zie is een screwup in het weergeven van een datum in korte notatie. Hier wordt niet de tweeletterige dagnaam, maar dagnummer getoond. ik zie dus in veel applicaties als datum voor vandaag 1. 1-8 i.p.v. zo 1-8 staan. Heel irritant en ik zie ook nergens een instelling om dit aan te passen.
Stukfruit schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 17:06:
[...]
• En voor de programmeurs onder ons werkt oa. SimpleDateFormat("EEEE") niet meer om de naam van een dag van een opgegeven datum te krijgen, die retourneert nu een getal ipv een naam. Niet tof
[...]
dat dacht ik ook inderdaad, gewoon auto brightness aanvinken?
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Ik heb dit wel eens vaker met applicaties gehad (met name in het begin met de nu.nl en maps applicaties), maar meestal was het probleem plotselling verdwenen enkele uren later. Nooit geweten wat dat was, want zelfs reboots e.d. werkte niet.Pedr0 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 21:07:
[...]
Vreemd...ik heb al 2x opnieuw geinstalleerd maar krijg de volgende foutmelding:
"De applicatie Mobile Map 10 (proces com.sygic.drive) is onverwachts gestopt"
Hier werkt Sygic overigens ook gewoon. Hij sloot wel plotseling af toen ik de geluidsinstellingen ging doen, maar dat deed ie na een keertje opnieuw starten ook niet meer. Gelukkig maar, want ik ga morgen op vakantie en ik heb enkel kaarten van NL en Duitsland in mijn auto, terwijl het toch echt de bedoeling is een bezoekje aan Oostenrijk te brengen en kaartkijken kunnen we natuurlijk allang niet meer
Nog even over de update an sich:
Ik vind de wachttijd voor het locken van je toestel echt een nuttige aanvulling. Ik lock het toestel enkel omdat ik vind dat de Desire powerknop te gevoelig is en in combinatie met het menu knopje mij gelijk in mijn homescreen brengt (bracht, ik probeer dit net, maar deze toetsencombi werkt ook niet meer, TOP!), maar als het toestel ook nog eens na een timeout van het scherm plotseling locked is dat nogal storend als je lekker aan het klooien bent en enkel aan het wachten was op een applicatieinstallatie.
Daarnaast is de Flashlight wel handig, had er net een widget voor geinstalleerd wat het toch net niet was, dus tevens een mooie toevoeging. Nu kan ik mijn bed insneaken zonder het vrouwtje lastig te vallen met een volle bak licht van onze lampen.
Het scherm voor de instellingen van het geluid vind ik ook flink verbeterd en de screenlock geluidjes zijn ook leuk (of was dat voorheen ook al?
Ik zag ook een opmerking voorbij komen van iemand die meent dat er wat aan het rozige in de browser is gedaan (ik had hier bijvoorbeeld meer last van dan een vriend, vrij zichtbaar als je de toestellen naast elkaar hield) en ik onderken dit ook. Op het moment dat er geen beweging is van het scherm is het nu normaal grijs, maar als je beweegt zie je het toch weer roziger worden. Daarnaast werkt dit natuurlijk niet in de apps. Ah well.
Wat wel een stuk verbeterd is, is de communicatie met mijn carkit (hier heb ik eens wat vragen over gesteld in het Desire topic). Ik krijg nu enkel mijn telefoon contacts te zien en niet ook nog eens mijn sim-contacts (tenzij het nummer afwokkt, zoals 0031 ipv +31). Ik zou het bijna aandurven om mijn facebook vriendjes weer te importeren, maar ik vermoed dat dát issue nog niet opgelost is.
Wel vind ik bij Launcher Pro dat de app drawer na een tijdje inactief geweest te zijn wat trager reageert, maar overall lijkt het toestel wat soepeler te zijn. Lekkere update dus!
[ Voor 63% gewijzigd door Halfkakkende op 01-08-2010 21:57 ]
waar? in het display menu? want als ik dat doe dan krijg ik dat hij op auto brightness staat maar als ik dan weer switch met de widget dan krijg ik dat niet meer terug zonder weer al die menus door te gaanEwivis schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 21:41:
[...]
dat dacht ik ook inderdaad, gewoon auto brightness aanvinken?
Ik heb ook 2.2 gedownload op een Vodafone (un)branded toestel, maar ik wist niet dat je een GoldCard nodig had voor de update. Mijn toestel blijft nu dus hangen bij het lezen van de SIM-kaart.
Ik had ergens gelezen dat hij het weer doet als je de GoldCard erin doet en hem terug zet naar 1.21.405.2. Ik heb echter het probleem dat ik geen GoldCard meer heb, en ik kan er ook geen maken omdat mijn toestel niet meer doorstart.
Weet iemand een oplossing voor dit probleem? Of een manier om een GoldCard te maken zonder toestel?
Ik had ergens gelezen dat hij het weer doet als je de GoldCard erin doet en hem terug zet naar 1.21.405.2. Ik heb echter het probleem dat ik geen GoldCard meer heb, en ik kan er ook geen maken omdat mijn toestel niet meer doorstart.
Weet iemand een oplossing voor dit probleem? Of een manier om een GoldCard te maken zonder toestel?
Ah gevonden, tnx. Ik had uiteraard wat langer moeten zoekenmdrop schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 21:10:
[...]
Handig idd, bij SMS zijn er nog wat dingen toegevoegd.
Hoorde dat het toetsenbord wat groter zou zijn, daar merk ik iig niks van.
It's me
ik heb de installatie goed doorlopen alles werkt perfect met uitzondering dat ik geen verbinding meer kan maken met mijn wifi netwerk thuis ik heb hem al gereboot en ook mijn router, ik heb zelf mijn netwerken gewist in mijn telefoon maar niks help......
wie iemand nog iets wat ik kan doen??????
wie iemand nog iets wat ik kan doen??????
Op de nexus wel inderdaad (al bij iemand anders gezien), maar zit er bij HTC Desire niet in raar genoeg. Wel nuttig tweakje namelijk!
vogelaarke135
ja leek mij ook, jammervogelaarke135 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 21:56:
[...]
Op de nexus wel inderdaad (al bij iemand anders gezien), maar zit er bij HTC Desire niet in raar genoeg. Wel nuttig tweakje namelijk!
Ik heb trouwens nog een andere vraag.
Het is bij mij helemaal niet meer mogelijk om widgets van HTC te kiezen.
Ik gebruik over het algemeen launcher pro, maar ik wilde toch even kijken wat er nou weer nieuw was aan sense.
Ik heb een paar van die settings widgets altijd gemist, zoals de APN widget van sense. maar nu kan ik er geen enkele meer vinden, niet alleen de settings widgets maar ook die standaard weer en klok widget.
hebben meer mensen dit probleem?
[ Voor 44% gewijzigd door Jelte12345 op 01-08-2010 22:04 ]
Je kan de goldcard prima maken zonder de telefoon hoor. Als je de image (of de serial) van je SD kaart nog hebt kan je gewoon de stappen volgen, en ipv op de telefoon formatteren, naar FAT32 formatteren.Ruadhan schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 21:51:
Ik heb ook 2.2 gedownload op een Vodafone (un)branded toestel, maar ik wist niet dat je een GoldCard nodig had voor de update. Mijn toestel blijft nu dus hangen bij het lezen van de SIM-kaart.
Mocht je je goldcard image niet meer hebben, even hard resetten, en dan gaat hij voor zover ik weet gewoon weer naar android 2.1. De backup rom wordt namelijk pas later in het proces overschreven volgens mij.
(Pin me er niet op vast, maar dit zijn iig wat opties!)
Ik kan iedereen aanraden om na de update naar 2.2 meteen ook een "hard reset" (terug naar fabrieks-instellingen) uit te voeren (zorg wel voor een backup van je data enz!). Dat geeft een mooi clean systeem en mijn ervaring is dat froyo nu nog soepeler loopt dan voorheen
[ Voor 8% gewijzigd door dafmay op 01-08-2010 22:09 ]
Bedankt voor je reactie! Ik heb helaas ook de image en/of serial niet meer. Ook een harde reset werkt niet, dan start hij gewoon weer op als 2.2. Toch bedankt voor het meedenkenmichiel_ schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 22:05:
[...]
Je kan de goldcard prima maken zonder de telefoon hoor. Als je de image (of de serial) van je SD kaart nog hebt kan je gewoon de stappen volgen, en ipv op de telefoon formatteren, naar FAT32 formatteren.
Mocht je je goldcard image niet meer hebben, even hard resetten, en dan gaat hij voor zover ik weet gewoon weer naar android 2.1. De backup rom wordt namelijk pas later in het proces overschreven volgens mij.
(Pin me er niet op vast, maar dit zijn iig wat opties!)
instellingen, beeld, helderheid en dan vinkje bij Automatische helderheid? Heeft altijd al op de desire gezetenvogelaarke135 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 21:56:
[...]
Bedankt voor de nuttige info over de radio update, mijn besluit staat vast. Als ik terug ben van vakantie komt er bij mij in huis ook een Desire.
ik heb bij shazam gratis unlimited tags gekregen omdat ik het al had voordat het geld ging kosten en dan mocht je gewoon gratis updaten. wat ik me afvraag is of het dan genoeg is om een backup te maken van shazam door astro. Als ik die dan weer install is het dan nog steeds gratis? ik vraag dit meer aan iemand met ervaring want volgens mij werkt het bij shazam een beetje vreemd met die betalingen.dafmay schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 22:09:
Ik kan iedereen aanraden om na de update naar 2.2 meteen ook een "hard reset" (terug naar fabrieks-instellingen) uit te voeren. Dat geeft een mooi clean systeem en mijn ervaring is dat froyo nu nog soepeler loopt dan voorheen
maar niet in de powercontrol widget. of wel? daar gaat het hier namelijk om. zie artikel http://www.androidcentral.com/froyo-feature-screen-brightness-widgetDynamic83 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 22:11:
[...]
instellingen, beeld, helderheid en dan vinkje bij Automatische helderheid? Heeft altijd al op de desire gezeten
Hoe zit het dan met alle content die je er nu op hebt staan,dafmay schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 22:09:
Ik kan iedereen aanraden om na de update naar 2.2 meteen ook een "hard reset" (terug naar fabrieks-instellingen) uit te voeren (zorg wel voor een backup van je data enz!). Dat geeft een mooi clean systeem en mijn ervaring is dat froyo nu nog soepeler loopt dan voorheen
En als je dan alles heb gereset... kan je dan alles weer terug zetten d.m.v. die back-up op je sd card... snap wel dat je alle programma's moet downloaden maar contacten enzo kan je terug zetten toch?
Power to the beat.
froyo draait! zitten inderdaad een paar leuke toepassingen in, het fijnste vind ik de taal keuze in het keyboard!
Verwijderd
Hoe werkt het installeren van Apps op je SD-kaart? Ik heb een paar keer applicaties gedownload maar kreeg niet de optie om die op SD-kaart te kunnen installeren. Ik heb ook "Apps2SD" geïnstalleerd maar hij laat zien dat er geen "Moveable" programma's zijn gevonden.
Heeft iemand nog enig idee hoe dit werkt?
Bedankt.
Bedankt.
Draaide voorheen defrost 2.5a en met titaniumbackup shazam gebackupped, en heb nu gerootte 2.2, en net shazam teruggezet. Zegt onbeperkt en betaaldJelte12345 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 22:16:
[...]
ik heb bij shazam gratis unlimited tags gekregen omdat ik het al had voordat het geld ging kosten en dan mocht je gewoon gratis updaten. wat ik me afvraag is of het dan genoeg is om een backup te maken van shazam door astro. Als ik die dan weer install is het dan nog steeds gratis? ik vraag dit meer aan iemand met ervaring want volgens mij werkt het bij shazam een beetje vreemd met die betalingen.
Update sinds vanmorgen draaien zonder problemen. Enige wat ik op de moment ben tegen gekomen is dat ik een nieuwe SMS aanmaak hij niet automatisch cijfers pakt maar gewoon letters...vrij irritant omdat dit bij 2.1 wel het geval was. Is hier een oplossing voor?
Vlak voordat ik naar Eindhoven af zou reizen kreeg ik de update binnen, dus ik heb net heerlijk in de trein even kunnen rondklooien met al het nieuws 
Er is al veel over gezegd, dus hier valt weinig aan toe te voegen. De SMS message bug lijkt te zijn opgelost. Ik weet niet of meer mensen hier last van hadden, maar soms wanneer ik een nieuw sms'je las, dan verdween wel het 1tje bij het Berichten icoontje, maar bleef de message wel gewoon in m'n tray staan. Tot op heden heb ik dat nog niet gehad, dus het lijkt te zijn gefixed (eerst was het bij 9 van de 10 sms'jes zo).
Verder is de wifi hotspot ideaal voor DS (lite) gebruikers zoals ik. Geen gekloot meer om je thuis netwerk in WEP mode te zetten omdat je even met je DS op het internet wil! Gewoon je mobiel als WEP hotspot gebruiken, vele malen sneller. Heerlijk
(Verder zou ik in de trein toch gewoon via de USB thetering gebruiken, met wifi aan slurpt 't al helemaal je mobiel leeg)
Tot dusver ben ik dus wel positief over de update. De snelheidswinst in Sense zelf is volgens mij miniem, en zit het bij veel mensen tussen de oren. De snelheid van bepaalde apps is wel te merken, vooral de muziek app reageert vlotter.
Er is al veel over gezegd, dus hier valt weinig aan toe te voegen. De SMS message bug lijkt te zijn opgelost. Ik weet niet of meer mensen hier last van hadden, maar soms wanneer ik een nieuw sms'je las, dan verdween wel het 1tje bij het Berichten icoontje, maar bleef de message wel gewoon in m'n tray staan. Tot op heden heb ik dat nog niet gehad, dus het lijkt te zijn gefixed (eerst was het bij 9 van de 10 sms'jes zo).
Verder is de wifi hotspot ideaal voor DS (lite) gebruikers zoals ik. Geen gekloot meer om je thuis netwerk in WEP mode te zetten omdat je even met je DS op het internet wil! Gewoon je mobiel als WEP hotspot gebruiken, vele malen sneller. Heerlijk

Tot dusver ben ik dus wel positief over de update. De snelheidswinst in Sense zelf is volgens mij miniem, en zit het bij veel mensen tussen de oren. De snelheid van bepaalde apps is wel te merken, vooral de muziek app reageert vlotter.
PS5 PSN: UnrealKazu
Even dit draadje doorlezen daar staat het wel in... ook welke apps die we tot nu toe zijn tegengekomen die überhaupt (al) overgezet kunnen worden...Verwijderd schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 22:21:
Hoe werkt het installeren van Apps op je SD-kaart? Ik heb een paar keer applicaties gedownload maar kreeg niet de optie om die op SD-kaart te kunnen installeren. Ik heb ook "Apps2SD" geïnstalleerd maar hij laat zien dat er geen "Moveable" programma's zijn gevonden.
Bedankt.
ok dan ga ik het ook maar even proberenLuqq schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 22:22:
[...]
Draaide voorheen defrost 2.5a en met titaniumbackup shazam gebackupped, en heb nu gerootte 2.2, en net shazam teruggezet. Zegt onbeperkt en betaald
Stuurt gewoon iemand een mailtje met een link naar de marketVerwijderd schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 20:08:
De update is hier helemaal goed gegaan, alles is heerlijk snelVoice Search werkt zalig, en de Wi-Fi Hotspot app is natuurlijk erg handig.
Weet iemand hoe App Sharing precies werkt? Kun je hiermee gratis apps naar elkaar sturen oid? En in hoeverre is dit legaal met betaalde apps...
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
ik heb net mijn telefoon gereset en ze zijn allemaal weer terug.Jelte12345 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 22:01:
[...]
Ik heb trouwens nog een andere vraag.
Het is bij mij helemaal niet meer mogelijk om widgets van HTC te kiezen.
Ik gebruik over het algemeen launcher pro, maar ik wilde toch even kijken wat er nou weer nieuw was aan sense.
Ik heb een paar van die settings widgets altijd gemist, zoals de APN widget van sense. maar nu kan ik er geen enkele meer vinden, niet alleen de settings widgets maar ook die standaard weer en klok widget.
hebben meer mensen dit probleem?
als je hem reset en dan je gebackupte apps herstelt met astro heeft de market dat dan door en geeft hij het dan gewoon aan als er een nieuwe update is?
ik probeer het net en blijkbaar niet
is er een manier om dit te fixen?
ik probeer het net en blijkbaar niet
is er een manier om dit te fixen?
[ Voor 19% gewijzigd door Jelte12345 op 01-08-2010 23:07 ]
Op dit moment is de enige oplossing het switchen naar Engels als taal, ze zijn blijkbaar de Nederlandse vertaling vergetendoctormetal schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 21:35:
Dat zit wel Schnorr.
Het is in ieder geval iets dat mist op het toestel. Heb het net even getest met het onderstaande code fragmentStukfruit schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 22:52:
[...]
Op dit moment is de enige oplossing het switchen naar Engels als taal, ze zijn blijkbaar de Nederlandse vertaling vergeten
Java:
1
2
3
| SimpleDateFormat formatter = new SimpleDateFormat("E dd-MM"); String date = formatter.format(new Date()); |
Op de emulator (in het nederlands) krijg ik gewoon de string zo 01-08 terwijl deze zelfde code op mijn desire 1 01-08 oplevert. Schakel ik mijn toestel naar engels gaat het wel goed.
Verwijderd
Niemand met dit probleem (vele spontane reboots) dus? Erg vreemd! Ik ga morgen maar HTC bellen..
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2010 23:16 ]
Inderdaad, daar heb ik ook last van in de browser. Iemand anders die dit merkt? Hoor er niemand over terwijl dit toch erg opvalt..Verwijderd schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 21:28:
Heb wel dat het scherm qua scrollen wat laat reageerd
Misschien dat de vodafone ROM het zonder goldcard doet? Anders moet je maar even langskomen in Groningen, maken we een nieuwe voor jeRuadhan schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 22:10:
[...]
Bedankt voor je reactie! Ik heb helaas ook de image en/of serial niet meer. Ook een harde reset werkt niet, dan start hij gewoon weer op als 2.2. Toch bedankt voor het meedenken
Verwijderd
Ik merk het eigenlijk alleen als de pagina nog niet geladen is, daarna merk ik het niet echt meer. Wat mij betreft een klein minnetje voor verder een top update.Stfnlln schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 23:13:
[...]
Inderdaad, daar heb ik ook last van in de browser. Iemand anders die dit merkt? Hoor er niemand over terwijl dit toch erg opvalt..
Scrollen gaat bij mij gewoon vloeiend? Niks veranderd t.o.v. pre-update in ieder geval. Zowel in Sense als in de browser gaat het even goed.Stfnlln schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 23:13:
[...]
Inderdaad, daar heb ik ook last van in de browser. Iemand anders die dit merkt? Hoor er niemand over terwijl dit toch erg opvalt..
Nog even wat side notes die me net opvielen. Het roze op de HTC site is inderdaad weg, en op de Tweakers site ook een stuk minder. Het lijkt dat ze dit softwarematig hebben opgelost (of iig hebben gereduceerd).
Ik heb net ook de Plaatsen app ontdekt die ze standaard meeleveren. Ideaal! Ik zoek een geldautomaat, en tadaa, alles in de omtrek laten ze zien via Maps. Hetzelfde met kroegen (erg handig
Zo, net ook geupdate. Video in 720p valt me heel erg mee, had slechtere kwaliteit verwacht, al is de kwaliteit zeker niet dicht bij perfect 
Verder valt het me op dat het appsmenu bij de instellingen véél sneller laadt, en ik heb het gevoel dat de Desire overal net wat sneller reageert. Geweldig!
Het is me trouwens ook opgevallen dat sinds de update ik niet meer elke keer het unlocktekeningetje hoef te maken, terwijl ik dat juist gebruikte als een soort van toetsblokkering. Gelukkig is het via de instellingen weer terug te zetten.
//edit:
YESSS, de verjaardagen staan nu ook standaard in de kalender, en ik zie dat er verder ook wat andere afspraken rechtstreeks vanuit facebook geimporteerd zijn
Verder valt het me op dat het appsmenu bij de instellingen véél sneller laadt, en ik heb het gevoel dat de Desire overal net wat sneller reageert. Geweldig!
Het is me trouwens ook opgevallen dat sinds de update ik niet meer elke keer het unlocktekeningetje hoef te maken, terwijl ik dat juist gebruikte als een soort van toetsblokkering. Gelukkig is het via de instellingen weer terug te zetten.
//edit:
YESSS, de verjaardagen staan nu ook standaard in de kalender, en ik zie dat er verder ook wat andere afspraken rechtstreeks vanuit facebook geimporteerd zijn
[ Voor 14% gewijzigd door cxavier op 01-08-2010 23:24 ]
Knight who says 你
Dit heb ik dus ook. Was wel redelijk onverwacht en ben dus nu ook de afspraken die daar in stonden kwijt.Verwijderd schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 21:10:
Ik gebruikte voor de update twee agenda's: die van gmail en die van de telefoon zelf (werd logischerwijze ook "telefoon" genoemd bij het agenda-overzicht)
Na de update is de telefoonagenda gewoon pleite![]()
![]()
![]()
Dat zeg ik, de NL-vertaling ontbreekt in de versie die nu op je Desire staatdoctormetal schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 23:05:
[...]
Het is in ieder geval iets dat mist op het toestel. Heb het net even getest met het onderstaande code fragment
Java:
1 2 3 SimpleDateFormat formatter = new SimpleDateFormat("E dd-MM"); String date = formatter.format(new Date());
Op de emulator (in het nederlands) krijg ik gewoon de string zo 01-08 terwijl deze zelfde code op mijn desire 1 01-08 oplevert. Schakel ik mijn toestel naar engels gaat het wel goed.
Wat ik dan wel weer vreemd vind is dat het op andere plaatsen wel lijkt te werken, want in bv. de statusbalk staat wel gewoon "zo" aangegeven ipv 1. Blijkbaar gebruiken die apps hun eigen set met vertalingen
Dat zit wel Schnorr.
Google Plaatsen werkt voor mij totaal niet.. Echt geen zinvolle resultaten (Breda).Kazu schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 23:18:
[...]
Scrollen gaat bij mij gewoon vloeiend? Niks veranderd t.o.v. pre-update in ieder geval. Zowel in Sense als in de browser gaat het even goed.
Nog even wat side notes die me net opvielen. Het roze op de HTC site is inderdaad weg, en op de Tweakers site ook een stuk minder. Het lijkt dat ze dit softwarematig hebben opgelost (of iig hebben gereduceerd).
Ik heb net ook de Plaatsen app ontdekt die ze standaard meeleveren. Ideaal! Ik zoek een geldautomaat, en tadaa, alles in de omtrek laten ze zien via Maps. Hetzelfde met kroegen (erg handig). Dit kon natuurlijk al met Layar, maar dit werkt even wat sneller.
Google places/plaatsen is niks anders dan het opslaan van een zoekterm in de applicatie. Zodra je er op klinkt, opent google maps en laat zien waar je naar gezocht hebt (zoekterm). Stelt dus niet veel voor.
ik heb de zaklamp trouwens geprobeerd en ik vind het niet echt een applicatie die wat toevoegd. ik had al een widget voor mijn zaklamp die alleen maar heel zacht kon, maar dus wel snel aan te zetten was. en een app (LED desire light) waarin je 4 verschillende standen van felheid kon instellen, waarvan de felste feller is dan de zaklamp van htc, en je kan er ook morse mee dus ik denk dat ik de combo van die twee gewoon ga blijven gebruiken.
True. Maar het bespaart je wel de moeite van die zoektermen intypen. Dus als je snel wat wilt opzoeken, is dit ideaal.Anteros schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 23:32:
Google places/plaatsen is niks anders dan het opslaan van een zoekterm in de applicatie. Zodra je er op klinkt, opent google maps en laat zien waar je naar gezocht hebt (zoekterm). Stelt dus niet veel voor.
Wederom een bevestiging dat FroYo pas in september beschikbaar zal komen voor branded T-Mobile toestellen:
http://www.telegraph.co.u...-Desire-mobile-phone.html
"T-Mobile says that it won't be issuing the update until September..."
http://www.telegraph.co.u...-Desire-mobile-phone.html
"T-Mobile says that it won't be issuing the update until September..."
Dich bis echt unne foëzen haas
Zal dit nu een vereiste blijven? Want dat is wel vervelend.PradaBrada schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 20:39:
[...]
Dan OTA laten updaten. Tijdens het updaten naar Froyo moet je wel de goldcard erin hebben!
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Ik zelf gebruikte FlashApp.Jelte12345 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 23:33:
ik heb de zaklamp trouwens geprobeerd en ik vind het niet echt een applicatie die wat toevoegd. ik had al een widget voor mijn zaklamp die alleen maar heel zacht kon, maar dus wel snel aan te zetten was. en een app (LED desire light) waarin je 4 verschillende standen van felheid kon instellen, waarvan de felste feller is dan de zaklamp van htc, en je kan er ook morse mee dus ik denk dat ik de combo van die twee gewoon ga blijven gebruiken.
Deze heeft een ONN/OFF stand die ongeveer even fel is als de laagste stand van de nieuwe HTC Flashlight.
Maar ook een korte flash die echt VEEL feller is als bij Flashlight maximaal mogelijk is (maargoed, die is daarentegen 'onbeperkt' lang)
Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup
Heb je daarbij wel gezien dat de HTC flashlight 4 standen heeft...? Maw is de felste stand nog niet fel genoeg?Jelte12345 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 23:33:
Ook de update gedaan, daarna gelijk een hard reset en de hele SD kaart leeggehaald.
Het scheelt direct een enorme puinhoop zoals bij 2.1 wel het geval was.
Het scheelt direct een enorme puinhoop zoals bij 2.1 wel het geval was.
Heb hier net ook een reset gedaan. Scheelt zeker een hoop alleen nu wel al men SMS'sjes kwijt.. staan gelukkig wel opgeslagen in men Gmail maar heb ze liever (ook) op men tel staan. Voor de rest nu een geniaal snelle mobiel!
[ Voor 2% gewijzigd door JKratos op 02-08-2010 00:00 . Reden: Reset ipv update ]
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Dit is wel een UK ROM, hè? Vermoert hij hier zijn firmware niet helemaal mee? Of zijn de uk en nl versie hetzelfde?michiel_ schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 23:14:
[...]
Misschien dat de vodafone ROM het zonder goldcard doet? Anders moet je maar even langskomen in Groningen, maken we een nieuwe voor je
Ik heb nu de goldcard methode gebruikt met debranden, maar zou het flashen van deze versie hem weer op het 'reguliere' pad krijgen? ik zou eigenlijk verwachten dat de desire deze downgrade niet meer zou accepteren?
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Die LED desire light kan op de felste stand wel je telefoon beschadigen. Ik houd het dus maar bij de htc app.Jelte12345 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 23:33:
Heeft iemand nog 2.1 op zijn Desire? Tijd voor een goede test met harde cijfers, niet streepjes. Sinds Apple het probleem met haar antenne's wilde oplossen met een software update vertrouw ik die streepjes niet meer!floydje07 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 15:49:
Het eerste wat mij opvalt zijn:
- verbeterde wifi en netwerksignaal, maar dat kan ook aan mijn plaats liggen. (voorheen 2 streepjes, nu vaak gewoon 4)
Via Wifi Analyzer merk ik dat ik er op veel plekken rond de 10 dBm op vooruit ben gegaan maar die cijfers zijn subjectief en vertrouwen op mijn (onbetrouwbare) geheugen.
Zou de ontvangst van andere netwerken ook verbeterd zijn?
Weet iemand dat misschien trouwens. Als je al je sms berichten hebt laten backupen via SMSBackup, hoe je die dan terug kan exporteren naar je Desire. Volgens mij is het niet zo heel lang geleden voorbij gekomen maar kan het zo snel niet terug vinden.
offtopic:
Had dit beter in het algemene Desire topic kunnen vragen maar goed.
Had dit beter in het algemene Desire topic kunnen vragen maar goed.
[ Voor 15% gewijzigd door JKratos op 02-08-2010 00:13 ]
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Zo, heb de update er hier ook op staan. Werd toch wel een beetje tijd, m'n telefoongeheugen zat al een poosje tegen z'n max aan. Had voor de update zo'n 10MB vrij en nu weer 70MB (heb wel een paar apps eraf gegooid ivm de 25MB die nodig was voor de update). Weet iemand trouwens of je in de market ook kan instellen dat de apps indien mogelijk standaard op de SD-kaart worden geïnstalleerd? Ik moest het nu namelijk handmatig achteraf doen.
Ik heb nog wat testjes gedaan met video's en hij speelt nu wel high profile h264 bestanden, maar die zijn helaas niet helemaal vloeiend op 720p en hij pakt ook nog geen mkv's, dus daar schieten we niet zoveel mee op. Ik hoop toch dat ik ooit m'n mkv'tjes zonder gezeik met converteren kan afspelen.
Verder merk ik vooral in de browser en de muziekspeler(widget) dat hij echt sneller is. Nu morgen nog ff een reset doen en dan kunnen we er weer ff tegenaan tot Gingerbread
.
Ik heb nog wat testjes gedaan met video's en hij speelt nu wel high profile h264 bestanden, maar die zijn helaas niet helemaal vloeiend op 720p en hij pakt ook nog geen mkv's, dus daar schieten we niet zoveel mee op. Ik hoop toch dat ik ooit m'n mkv'tjes zonder gezeik met converteren kan afspelen.
Verder merk ik vooral in de browser en de muziekspeler(widget) dat hij echt sneller is. Nu morgen nog ff een reset doen en dan kunnen we er weer ff tegenaan tot Gingerbread
Kzal vast iets over het hoofd zien, maar ik kan geen Facebook vriendjes meer koppelen aan een contact. ik zie ze niet in de lijst met Facebook connecties staan in detailscherm van een bestaand tel.contact.
sync met Facebook staat aan. widget werkt ok.
iemand met zelfde euvel?
Edit: Fixed. Facebook for HTC sense...account verwijderd en opnieuw aangemaakt en ze stonden ook in de Link-lijst bij contacten. Geen 2.2 issue denk ik, meer een probleem met restoren van contacten.
iemand met zelfde euvel?
Edit: Fixed. Facebook for HTC sense...account verwijderd en opnieuw aangemaakt en ze stonden ook in de Link-lijst bij contacten. Geen 2.2 issue denk ik, meer een probleem met restoren van contacten.
[ Voor 27% gewijzigd door hartlijn op 02-08-2010 09:08 . Reden: solved ]
Vanmiddag enthousiast 2.2 geïnstalleerd op mijn Desire. Alleen één groot probleem: Wifi werkt niet meer. Hij blijft steken op IP-adres ophalen. Ik heb een Belkin N1 router. Op Google ook al gezocht, en daar vond ik iemand die hetzelfde probleem heeft met zijn Nexus One. Er stonden alleen geen werkende oplossingen bij.
Iemand een idee?
Iemand een idee?
Ik heb een vraagje over Froyo zelf icm met mijn Desire:
-Waar is de welbekende verbeterde Launcher, ik kan 'm nergens vinden, of zit deze niet in Froyo ingebouwd? (onderin op het startscherm, die vaak op introductiefilmpjes was te zien)
-Hoe krijg ik de lockscreen ("schuif balk naar beneden om te unlocken") in 'froyo-style' waarbij er 2 knoppen links en rechts staan als snelkoppeling naar geluidsprofiel o.i.d. en nog iets anders aan de andere kant? Of heb ik dit in mijn dromen gezien i.p.v. op een aantal introductie filmpjes en foto's?
-Waar is de welbekende verbeterde Launcher, ik kan 'm nergens vinden, of zit deze niet in Froyo ingebouwd? (onderin op het startscherm, die vaak op introductiefilmpjes was te zien)
-Hoe krijg ik de lockscreen ("schuif balk naar beneden om te unlocken") in 'froyo-style' waarbij er 2 knoppen links en rechts staan als snelkoppeling naar geluidsprofiel o.i.d. en nog iets anders aan de andere kant? Of heb ik dit in mijn dromen gezien i.p.v. op een aantal introductie filmpjes en foto's?
Ik heb net Chrome to Phone geprobeerd. Als je aan het browsen bent in Chrome kan je met 1 klik de pagina op je telefoon bekijken. Eindelijk 
http://code.google.com/p/chrometophone/
http://code.google.com/p/chrometophone/
[ Voor 3% gewijzigd door cxavier op 02-08-2010 01:00 ]
Knight who says 你
Verwijderd
Beide zijn de versies zonder HTC sense. Deze zijn niet uit te schakelen op de HTC desire. Voor de launcher kan je een app gebruiken, het lockscreen zit je aan vast. Totdat er weer root is, en er goede custom roms zijn met meer mogelijkheden dan de officiele Sense Froyo rom.Faraz schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 00:55:
uuhh...De desire heeft HTC Sense. Totaal iets anders dan de Nexus one.Faraz schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 00:55:
Ligt het aan mij of is de Desire 2.2 niet aangevinkt door google op de market ofzo?
Kan vele apps niet vinden. Bijvoorbeeld Androffice of heavy gunner of 1 van de andere games die op http://www.android.com/market staan
[ Voor 13% gewijzigd door DNA_Saint op 02-08-2010 01:07 ]
Huub Huub Barbatruc!
De browser is een stuk sneller geworden wat betreft javascript. Op een site die ik veel bezoek moest ik soms bijna een halve minuut wachten op javascript-intensieve pagina's, nu is dat teruggebracht tot enkele seconden.
Ik hoopte eigenlijk op iets meer verbeteringen aan de Sense-interface, bijvoorbeeld meer nieuwe widgets. Maar toch veel lof voor HTC en Android
Ik hoopte eigenlijk op iets meer verbeteringen aan de Sense-interface, bijvoorbeeld meer nieuwe widgets. Maar toch veel lof voor HTC en Android
Ik kan nog gewoon facebook contacten toevoegen aan contacten uit m'n telefoonboek. Gewoon naar HTC Contacten > Contact aanklikken > naar rechts scrollen tot gallerie > Link naar Facebook-profielhartlijn schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 00:42:
Kzal vast iets over het hoofd zien, maar ik kan geen Facebook vriendjes meer koppelen aan een contact. ik zie ze niet in de lijst met Facebook connecties staan in detailscherm van een bestaand tel.contact.
iemand met zelfde euvel?
Sinds de 2.2 update werkt mijn pushmail van gmail niet meer. Kwam vandaag thuis van werk, en zag zowaar een mailtje op de pc dat ik nog niet eerder had gezien 
Hoe komt dit? Heb het mailaccount al opnieuw ingesteld, en bij "accounts en synchronisatie" staat hij wel goed vermeld!
Grmbl.
Hoe komt dit? Heb het mailaccount al opnieuw ingesteld, en bij "accounts en synchronisatie" staat hij wel goed vermeld!
Grmbl.
Verwijderd
Blunder van de maandag ochtend. Geüpdatet zonder er bij na te denken dat ik me root privileges kwijt zou raken. Zonder te beginnen met stuntelen, weet iemand of het mogelijk is om via de RUU terug te gaan naar 2.1?
Verwijderd
Is het mogelijk 2.2 dr af te halen na updaten?
[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2010 02:23 ]
Verwijderd schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 02:08:
Is het mogelijk 2.2 dr af te halen na updaten?
Aan beiden: ja, downgraden naar 2.1 kan.Verwijderd schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 02:05:
Blunder van de maandag ochtend. Geüpdatet zonder er bij na te denken dat ik me root privileges kwijt zou raken. Zonder te beginnen met stuntelen, weet iemand of het mogelijk is om via de RUU terug te gaan naar 2.1?
Lenovo Yoga Book Windows | Samsung Galaxy S8 Arctic Silver
Dit topic is gesloten.
Let op:
Je hoeft hier NIET te melden dat je hem aan het downloaden bent of geïnstalleerd hebt. Dit voegt niets toe. Tevens wordt in dit topic alleen de update besproken, en dus NIET Froyo in het algemeen!
Onzinnige replies worden getrashed.
Je hoeft hier NIET te melden dat je hem aan het downloaden bent of geïnstalleerd hebt. Dit voegt niets toe. Tevens wordt in dit topic alleen de update besproken, en dus NIET Froyo in het algemeen!
Onzinnige replies worden getrashed.