Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Als je hem download via de volgende link, dan krijg je de nieuwste versie :)

http://www.whatsapp.com/android/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ben nu ook actieve whatsapp gebruiker geworden en na een half uur was ik al overtuigd van het nut, werkt heerlijk, snel en ook gewoon bereik op het toilet @ stage.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-08 20:17
Eem collega van mij heeft nu ook whatsapp.

Ik heb zn 06 nr al in +316 veranderd.
Maar toch komt ie maar niet in de contacten lijst voor.

Hoe zit dit nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 14:51
Steef1986 schreef op maandag 22 november 2010 @ 19:05:
Eem collega van mij heeft nu ook whatsapp.

Ik heb zn 06 nr al in +316 veranderd.
Maar toch komt ie maar niet in de contacten lijst voor.

Hoe zit dit nu?
Contactenlijst in Whatsapp heb je vernieuwd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
Jimster schreef op maandag 22 november 2010 @ 19:14:
[...]

Contactenlijst in Whatsapp heb je vernieuwd?
Ja ook gedaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:40
En wat als hij JOU toevoegd, en je daarna een berichtje stuurd?

(vanaf het moment dat ik een bericht kreeg van iemand (hij heeft een iPhone, ik een Desire), werd hij ook toegevoegd aan de lijst met WhatsApp contracten)

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM.Aram
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-12-2021

DM.Aram

DMTZ.i

De update van contacten duurt altijd een tijdje, omdat deze niet onmiddellijk op in de DB bekend is (mail contact gehad met ontwikkelaar), of iets dergelijks.

See you in another life, brother.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
Nou het zit als volgt.

Het leek me al heel raar dat niemand in mn contacten lijst whatsapp had.

Nu had ik het toevallig met hem laatst over.. en bleek hij dus wel whatsapp te hebben.
Ik dus nog maar eens gerefeshed.. Maar niks helpt. Ik krijg gewoon geen contacten in mn lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM.Aram
  • Laatst online: 10-12-2021

DM.Aram

DMTZ.i

Steef, ik raad je aan gewoon contact op te nemen met de helpdesk van WhatsApp, ze zijn super behulpzaam en beantwoorden meestal onmiddellijk (zeker omdat het daar nu 's ochtends is (California)).

See you in another life, brother.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
Ik zal straks in her-installeren.
Misschien helpt dat.

Met dat nummer wat je krijgt toegestuurd moet je toch niks doen dan ofwel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Laatst online: 13:40
Steef1986 schreef op maandag 22 november 2010 @ 19:40:
Misschien helpt dat.

Nee, Whatsapp kan automagisch deze (controle)code uit je SMS inbox uitlezen.
(Dus in feite AL je SMSjes, maargoed, is bijzaak ;))

@ Pittie hieronder:
Oh, is dat dan veranderd? ik kan me herinneren dat ik een sms krijg met tig tekens, waarvan ik toch vrij zeker ben dat ik die niet overgetypt heb (of gekopieerd/-plakt)

[ Voor 21% gewijzigd door SmiGueL op 22-11-2010 20:35 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:53
Heb nu de nieuwste versie geïnstalleerd (met emoticons etc.). Ze hebben de layout aangepast. Wat lelijk zeg. Mis de oude nu al!

Verder top programma. Maar Google Talk volstaat ook nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:35
Steef1986 schreef op maandag 22 november 2010 @ 19:40:
Misschien helpt dat.

Ik had dit laatst ook bij mijn zusje, herinstallatie en toen werkte het wel.
Dat nummer dat je toegestuurd krijgt moet je uiteraard wel gebruiken.

Als je app voor de eerste keer opstart vraagt ie daar om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0ndersp00n
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 11:44
Ik moet zeggen dat ik de nieuwe layout juist al een stuk beter vindt :) Het begint al een stuk geïntegreerder te lijken, ondanks de kleine schoonheidsfoutjes.

...en de chatbubbles zijn voor mij een welkome optische aanvulling.

Ondanks dat ben ik het eens met Jeff: Google Talk volstaat nog steeds. Maar zodra er meer iPhone/Blackberry/S60 gebruikers hier gebruik van gaan maken, dan denk ik dat Google Talk minder zal voldoen.

I declare myself to be in physical and mental condition to view sexually explicit adult-oriented material without psychological damage to myself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:29

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

De nieuwe layout is inderdaad een stap vooruit. Ik gebruik het programma nu een tijdje en moet zeggen dat het stukje bij beter completer / beter aan het worden is :)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
Pittie schreef op maandag 22 november 2010 @ 20:05:
[...]

Ik had dit laatst ook bij mijn zusje, herinstallatie en toen werkte het wel.
Dat nummer dat je toegestuurd krijgt moet je uiteraard wel gebruiken.

Als je app voor de eerste keer opstart vraagt ie daar om ;)
huh?

Als ik opstart vraagt ie daar niet om hoor..

Zal dat het probleem dan bij mij zijn?

/EDIT:
Zekere voor het onzekere genomen..

Whatsapp opnieuw geinstald.
Hij vraagt nergens om de sms code hoor..
Alleen mn 06 vraagt ie 1x zodat die die code kan versturen.
Daarna kon ik weer uit op contacten.. die vervolgens leeg blijft...

[ Voor 22% gewijzigd door Steef1986 op 22-11-2010 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Zucht heb ik weer.. ik haalde de nieuwe whatsapp binnen via de website en krijg toen een install failed opmerking.. daarna deed de oude whatsapp installatie het ook niet meer en het komt er nu op neer dat elke nieuwe of oude apk niet meer installeert of force closed na install.. ben nu maar mn hele telefoon aan t schoonmaken en alles eropnieuw opgooien.. of heeft iemand nog een idee?

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:35
Steef1986 schreef op maandag 22 november 2010 @ 21:37:
[...]

huh?

/EDIT:

Dat is volgens mij wel vreemd... Die code moest ik iedere keer als bevestiging invoeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• john5951
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-09 13:28
is het mogelijk om alle berichten in 1 plek te krijgen? Ik zou graag whatsapp berichten willen zien in mijn 'normale' message app. Nu heb ik verschillende apps waar verschillende conversaties door elkaar heen lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Gisteren maar is WhatsApp geinstalleerd...
Veeel vrienden hebben het er heel de tijd over en mn meisjes sms-bundel is niet zo groot..

Zodoende de laatste versie gedownloaded en mn account geverifieerd.
Contacten werden allemaal geladen (ik denk allemaal, maar wie ik wil hebben, heeft WhatsApp)
Dus we gingen maar beginnen met WhatsAppen.. Nou wat hier nou zo heel cool aan is? Is het vernieuwend?
Of mis ik de gehele clue? Imho is het niks meer dan een chatprogramma'tje, net zoals eBuddy of soortgelijken?

Leuk is wel dat ik nu een paar WhatsAppers in mn lijst heb, die ik in mn eBuddy niet (meer) heb en that's it.
Oja, en hij onthoud de historie wat bij eBuddy niet gebeurd, maar aangezien het gewoon lange berichten zijn, ga ik dat toch niet allemaal doorlezen... en ik dacht net zoals hierboven dat ik alles in mn sms-threads zou kunnen zien, dat zou wel tof zijn, maar dat is ook niet zo...

Mn meisje heeft het dus ook, maar imho is het niks meer dan chatten?
Ik vind het wel grappig, maar vraag me af waarom ik bijvoorbeeld geen eBuddy blijf gebruiken dan?
Dat kan ik ook online laten staan en dan krijg ik ook instant berichtjes, smilies, foto's en geluidjes doorgestuurd?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Laatst online: 03-09 14:10
CLB schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 12:13:
Veeel vrienden hebben het er heel de tijd over en mn meisjes sms-bundel is niet zo groot..

Contacten werden allemaal geladen (ik denk allemaal, maar wie ik wil hebben, heeft WhatsApp)
Dus we gingen maar beginnen met WhatsAppen.. Nou wat hier nou zo heel cool aan is? Is het vernieuwend?
Of mis ik de gehele clue? Imho is het niks meer dan een chatprogramma'tje, net zoals eBuddy of soortgelijken?

Leuk is wel dat ik nu een paar WhatsAppers in mn lijst heb, die ik in mn eBuddy niet (meer) heb en that's it.
Oja, en hij onthoud de historie wat bij eBuddy niet gebeurd, maar aangezien het gewoon lange berichten zijn, ga ik dat toch niet allemaal doorlezen... en ik dacht net zoals hierboven dat ik alles in mn sms-threads zou kunnen zien, dat zou wel tof zijn, maar dat is ook niet zo...

Ik vind het wel grappig, maar vraag me af waarom ik bijvoorbeeld geen eBuddy blijf gebruiken dan?
Dat kan ik ook online laten staan en dan krijg ik ook instant berichtjes, smilies, foto's en geluidjes doorgestuurd?
De clue?

Het is gewoon smsen maar dan gratis, niets meer niets minder.
Het werkt via push dus je hoeft geen constante verbinding te houden.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Hmm ik noem dit geen smsen meer, aangezien ik hele bijbelteksgen in 1 bericht kan sturen..
Dat push was me ontschoten, dat is nog wel een groot verschil ten opzichte van eBuddy inderdaad!

Hmm als deze berichten gemerged kunnen worden met mn handcent-lijst van smsjes, zou ik een stuk blijer zijn.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ergens heb je wel gelijk....als je alles al gezien hebt, is niets meer vernieuwend. Maar idd zoals madmaus schrijft het is gratis, en dat heeft in ieder geval bij mij de doorslag gegeven.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 12:35:
Hmm ik noem dit geen smsen meer, aangezien ik hele bijbelteksgen in 1 bericht kan sturen..
Dat push was me ontschoten, dat is nog wel een groot verschil ten opzichte van eBuddy inderdaad!

Hmm als deze berichten gemerged kunnen worden met mn handcent-lijst van smsjes, zou ik een stuk blijer zijn.
Twee keer "hmm" klinkt al een stuk genuanceerder. En dat laatste moet jij als app-spotter toch gewoon kunnen regelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Het is niks anders dan sms'en waarbij je niet betaald, de hele techniek werkt op dezelfde manier waarbij berichten afgeleverd worden zodra je telefoon aan staat. Je kan het idd met eBuddy vergelijken met als voordeel dat dit veel minder stroom verbruikt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noper
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-09 15:57

Noper

That's a noper...

Daarnaast vind ik het erg leuk dat je ook foto's/video/locatie/audio kan versturen via whatsapp. Voor mij dus nog wel iets meer dan 'alleen' smsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRG-81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:27

naast push vind ik ook de koppeling aan telefoonnummer een uitkomst.

Google Talk zal wel leuk zijn, maar ik ken in mijn omgeving bijna niemand met een Gmail account (of is dat bij Talk niet per se nodig?). eBuddy/Nimbuzz/Fring hangt allemaal aan accounts van ik weet niet hoeveel achterliggende sociale netwerken en e-mailadressen en is imho minder ingeburgerd dan bijvoorbeeld WhatsApp.

In mijn omgeving is WhatsApp het meest gebruikt en dat gebruik ik ook dus.
Uiteindelijk zijn het allemaal apps die min of meer hetzelfde doen en het gebruik hangt af van de acceptatie van de mensen met wie je het meeste omgaat.
Gebruikt iedereen om je heen PingChat, dan zal je dat gebruiken gebruikt iedereen Talk, dan...

[ Voor 0% gewijzigd door NRG-81 op 23-11-2010 12:59 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
That's true, maar dacht dat het echt een gratis sms-client was..
waarbij de berichten in m'n normale sms-thread zouden komen.. maar dat is het niet inderdaad.

Voor de rest is dat push wel een voordeel inderdaad ten opzichte van eBuddy.. Ik zie 't allemaal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Zijn er nog meer mensen die de nieuwe versie niet krijgen aangeboden (zowel niet via Market als intern)? Kan je hier nog wat aan doen ?

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Uninstallen en opnieuw installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Laatst online: 03-09 14:10
GandalfTheGrey schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 13:00:
Zijn er nog meer mensen die de nieuwe versie niet krijgen aangeboden (zowel niet via Market als intern)? Kan je hier nog wat aan doen ?
Ja bij mij, dan moet je hem van de site halen:

http://www.whatsapp.com/android/

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzarismo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 23:23
Maar die van de site is een beta en die in de market is geen beta..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
So?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzarismo
Ik heb liever een officiele dan een beta :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Zanzarismo schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 18:19:
Ik heb liever een officiele dan een beta :)
Dan moet je dus wachten :') Hoe moeilijk kan je doen zeg... 8)7

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzarismo
DennusB schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 18:34:
[...]

Dan moet je dus wachten :') Hoe moeilijk kan je doen zeg... 8)7
Jezus gast, ik bedoelde er alleen mee dat ik dan wel wacht op de update via de market als die er komt.
8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
Steef1986 schreef op maandag 22 november 2010 @ 21:37:
[...]

huh?

/EDIT:

Nou nu breekt me de klomp..

Vandaag was ik beetje aan het klooien met mn phone..
Ik voor de gein ff contacten refreshen voor de tigste keer..

En opeens brak de zon door!
Tadaa!! d'r kwamen opeens contacten in m'n lijst. Ongekende hulde! :D

Werkt lekker overigens.. Heb gewoon de versie uit de market.

Nu nog ff 1 ding..
als ik iemand in mn telefoonlijst heb.. en diegene mij niet. Komt die dan wel in de contacten te staan van whatsapp?

Mvg
a Whatsapper :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

yups ! Heb al eens berichten gehad van nummers die ik niet meer in mijn foon had,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
Okay.

thanks voor je reply.

Kheb nl. een collega die ook whatsapp heeft.

Maar deze komt dan weer niet in mn lijst voor.

De rest allemaal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Sinds gisteren nog meer smileys in Whatsapp :9~ O+

Nog meer verslaafd :9

Meer mensen dit opgevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14-09 18:31
Klopt maar de smileys zitten er ook alweer een weekje ofzo in toch??

Blijft vet natuurlijk!

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
JKratos schreef op woensdag 24 november 2010 @ 19:35:
Klopt maar de smileys zitten er ook alweer een weekje ofzo in toch??

Blijft vet natuurlijk!
Ja maar sinds de versie van gisteren nog meer smileys. Die kan je downloaden op http://www.whatsapp.com/android
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14-09 18:31
Aah oke. Heb de versie van de site en niet die uit de market maar heb gister/vandaag (nog) geen update voorbij zien komen.

Hoeveel smileys zijn er nu in totaal? Stuk of 8/10 toch of nu nog meer?

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:04
Als ik het goed heb geteld (berekend) zijn het er nu 115. Maar daar zitten ook dingen tussen als 10 hartjes met allemaal verschillende kleuren enzo :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik heb die al vanaf het begin dat ik het installeerde, ook allemaal icoontjes van handen 'box ouwe' haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeber
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-08 15:20

Sloeber

Audiofiel met beperkt Budget

Ik gebruik het nu ook al een tijdje.
Geen enkel gezeik gehad met activatie(vorige keer wel met proberen) maar nu niks.

Ik vind het ook heel handig dat je bij je bericht een eerste vinkje krijgt voor succesvol verzonden, en een tweede vinkje voor gelezen. Echt handig!

En het mooiste, gewoon gratis!

Things are cheaper for a reason

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Laatst online: 14-09 21:00
Sloeber schreef op woensdag 24 november 2010 @ 21:37:
Ik gebruik het nu ook al een tijdje.
Geen enkel gezeik gehad met activatie(vorige keer wel met proberen) maar nu niks.

Ik vind het ook heel handig dat je bij je bericht een eerste vinkje krijgt voor succesvol verzonden, en een tweede vinkje voor gelezen. Echt handig!

En het mooiste, gewoon gratis!
Het is toch niet gelezen? maar ontvangen? kan dat ik het verkeerd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Minaaj schreef op woensdag 24 november 2010 @ 22:48:
[...]

Het is toch niet gelezen? maar ontvangen? kan dat ik het verkeerd heb.
Is inderdaad ontvangen op de andere telefoon :) Gelezen zou ik nog wel hip zijn :P haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-05 22:21

Greebs

inert

@Minaaj en DennusB: Nog iets scherper de post van Sloeber lezen :) Hij heeft het over een tweede vinkje bovenop het eerste vinkje. Het eerste vinkje is voor ontvangst, het tweede vinkje voor gelezen. Dat is tenminste zijn observatie. Volgens mij werkt het ook daadwerkelijk zo.

• Jimster
Eerste vinkje is aangekomen op de server, tweede is ontvangen door ontvanger. Je weet nooit of de ander het daadwerkelijk gelezen heeft, tenzij hij/zij reageert op je bericht :+

• DennusB
  • Niet online
Bomin schreef op woensdag 24 november 2010 @ 23:58:
@Minaaj en DennusB: Nog iets scherper de post van Sloeber lezen :) Hij heeft het over een tweede vinkje bovenop het eerste vinkje. Het eerste vinkje is voor ontvangst, het tweede vinkje voor gelezen. Dat is tenminste zijn observatie. Volgens mij werkt het ook daadwerkelijk zo.
Iets beter je huiswerk doen voor je gaat lopen corrigeren :)
Eerste vinkje is aangekomen op de WA server, 2e vinkje is aangekomen op de telefoon van de ontvanger :)

• ScorpionNL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:15
Als je het bericht naar een iPhone stuurt is het tweede vinkje wel degelijk dat de ontvanger het bericht gelezen (nou ja, iig geopend heeft). Naar een Android toestel is het tweede vinkje idd alleen voor ontvangen.

Niet de moeite waard om te vermelden ^__^

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Dit klopt... Ook zie ik bij iphone gebruiker dat er staat: Last seen online 11:21
Als je hebt scherm open hebt staan dan springt de persoon ineens naar online en komt het 2e vinkje erbij te staan.

Dat zijn iig mijn eigen ervaringen met het versturen naar iphone gebruikers.

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-09 18:42

Mark_640

In my memory

Topicstarter
Heb het hier getest, tussen mijn Desire en iPhone 4 van m'n vriendin, en iPhone 3GS van schoonzus:

Android naar iPhone:

1e vinkje komt er te staan als ik het bericht heb verstuurd, en de iPhone een melding geeft dat er een nieuw bericht is.
2e vinkje komt er te staan op het moment dat Whatsapp word geopend op de iPhone. Dat betekend natuurlijk niet dat het bericht ook daadwerkelijk gelezen is, maar daar kun je dan wel vanuit gaan. ;)

iPhone naar iPhone:

Zelfde als hierboven, 2e vinkje dus als Whatsapp wordt geopend.

iPhone naar Android:

1e en 2e vinkje volgen elkaar meteen op, dus 2e vinkje word al gezet als bericht is bezorgd op het Android toestel, en dus ook als Whatsapp nog niet geopend is, en het bericht dus nog niet bekeken is...

Waarom dat van iPhone naar Android nou anders werkt?? :?

Android naar Android niet kunnen testen, aangezien ik alleen iPhone Whatsapp gebruikers in m'n contacten heb...

[ Voor 6% gewijzigd door Mark_640 op 25-11-2010 12:38 ]

• davidov2008
  • Laatst online: 12-09 11:59
^^ Vreemd inderdaad, dat is vast iets wat in toekomstige builds gefixed gaat worden

[ Voor 14% gewijzigd door davidov2008 op 25-11-2010 12:43 ]

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Op de een of andere manier kon ik de APK niet downloaden met mijn toestel (upgrade van beta -> market -> terug naar beta voor smiley). Heb de APK even handmatig gedownload via de PC en toen binnengehaald op mijn SGS. Echt een verbetering die achtergronden + smileys! Hij voelt nu meer af en een communicatietool :)

Van Android naar Android werkt het als volgt:
1e vinkje ) Server
2e vinkje ) Delivered op andere android phone -> geen garantie voor lezen of openen

[ Voor 3% gewijzigd door GandalfTheGrey op 25-11-2010 12:44 ]

Computer Specs

• Minaaj
Mark_640 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 12:37:
Heb het hier getest, tussen mijn Desire en iPhone 4 van m'n vriendin, en iPhone 3GS van schoonzus:

Android naar iPhone:

1e vinkje komt er te staan als ik het bericht heb verstuurd, en de iPhone een melding geeft dat er een nieuw bericht is.
2e vinkje komt er te staan op het moment dat Whatsapp word geopend op de iPhone. Dat betekend natuurlijk niet dat het bericht ook daadwerkelijk gelezen is, maar daar kun je dan wel vanuit gaan. ;)

iPhone naar iPhone:

Zelfde als hierboven, 2e vinkje dus als Whatsapp wordt geopend.

iPhone naar Android:

1e en 2e vinkje volgen elkaar meteen op, dus 2e vinkje word al gezet als bericht is bezorgd op het Android toestel, en dus ook als Whatsapp nog niet geopend is, en het bericht dus nog niet bekeken is...

Waarom dat van iPhone naar Android nou anders werkt?? :?

Android naar Android niet kunnen testen, aangezien ik alleen iPhone Whatsapp gebruikers in m'n contacten heb...
Omdat hier bij ons android users whatsapp altijd in de achtergrond blijft draaien? zodat hij hem niet hoeft op te starten.
Ik ben ook altijd online, iemand anders die whatsapp heeft is soms ook nog om 5:00 s'nachts online gewoon omdat de telefoon aanstaat.

Komt omdat iPhone en BB geen multitasking heeft. :D

• Greebs
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-05 22:21

Greebs

inert

DennusB schreef op donderdag 25 november 2010 @ 09:57:
[...]

Iets beter je huiswerk doen voor je gaat lopen corrigeren :)
Eerste vinkje is aangekomen op de WA server, 2e vinkje is aangekomen op de telefoon van de ontvanger :)
Ah mijn fout 8)7

Gedeeltelijk dan zie ik, want mijn ervaring was vooral gebaseerd op berichten naar een BB en daar lijkt het net als bij de iPhone te werken als ik bovenstaande posts goed lees :? Tenminste het werkt in principe hetzelfde, maar wordt voor hen in feite een bevestiging van gelezen omdat daar WA niet altijd in de achtergrond draait dus?

Niets aan te doen natuurlijk voor de makers.

• Jimster
Versturen naar BB is het 2e vinkje ook aangekomen.

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:59
Minaaj schreef op donderdag 25 november 2010 @ 12:44:
[...]
Ik ben ook altijd online, iemand anders die whatsapp heeft is soms ook nog om 5:00 s'nachts online gewoon omdat de telefoon aanstaat.
Volgens mij klopt dat niet hoor, ik heb net effe snel door m'n contacts gebrowsed waarvan ik weet dat ze op android zitten en daarvan was er maar 1 online, de rest was last seen xx:xx.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

• Minaaj
MrAngry schreef op donderdag 25 november 2010 @ 13:10:
[...]

Volgens mij klopt dat niet hoor, ik heb net effe snel door m'n contacts gebrowsed waarvan ik weet dat ze op android zitten en daarvan was er maar 1 online, de rest was last seen xx:xx.
Hehe ja, maar dan kan het nog zo zijn dat de telefoon uitstaat of atm geen data verbinding heeft (of lang standby oid?)

Maar ik zie wel duidelijk verschil tussen android gebruikers en de rest met whatsapp, heb atm ook 1 android user die last seen 11;48 is trouwens dus klopt dat ze niet altijd online zijn.

Maar denk nog steeds dat het wel zo een beetje in elkaar steekt, want volgens mij opent hij whatsapp echt bij BB/iphone als er een push bericht binnen komt (tenminste dat moet hij doen).
Android daarintegen staat de app meestal gewoon te draaien op de BG, of de user heeft hem killed?
En bij android wordt ook aangeraden geen taskkiller te gebruiken.

[ Voor 5% gewijzigd door Minaaj op 25-11-2010 14:25 ]

• MrAngry
Dat klopt allemaal wel waarschijnlijk, ik wilde alleen even duidelijk maken dat je met android niet altijd online bent als je telefoon aanstaat.

• CLB
  • Niet online
Is dat zo? Volgens mij draait dat constant hoor.. kijk maar bij je processen..
Tevens zie ik niet eens een exit knop in WhatsApp zelf en krijg ik op de gekste momenten berichten...

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:18

Nakebod

Nope.

Bij processen staan toch alle apps die in het geheugen staan? Dat hoeft niet per se een actief programma te zijn toch?
Ik had ergens gelezen, maar of het zo is weet ik niet, dat WA niet constant draait, maar pas gestart wordt zodra er een push notificatie binnenkomt. (Via de Google push notification service)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Dat zou inderdaad kunnen, een programma in het geheugen houden kan prima en vreet geen stroom, zodra er een push notificatie binnen komt zal Google het programma dan actieveren door het bericht aan te bieden.

Als ik de OP zo lees dan kan dat wel zo werken ja:
"Hét grote verschil met MSN Messenger, is de manier waarop berichten aan je telefoon geleverd worden. Dit gaat bij Whatsapp via een zogenaamde 'push' service. Dit houdt in dat Whatsapp een server verzorgt die de whatsapp service op je telefoon een notificatie stuurt (pushed) en de whatsapp service activeert op het moment dat je een berichtje krijgt. MSN Messenger is 'pull', wat inhoudt dat je telefoon de verbinding met de server constant actief moet houden. Dit verbruikt meer data, en is ook belastender voor je accu."
Maar of dit betekent dat zonder message de service totaal niet actief is weet ik niet, dat is wel interessant om even uit te zoeken.
Apple en Blackberry hebben wel hun eigen push service, Google met 2.2 ook, of Whatsapp dit gebruikt weet ik niet.

[ Voor 68% gewijzigd door Tsurany op 25-11-2010 15:41 ]

• CLB
  • Niet online
Ajaa dat zou kunnen, opzich ook niet erg, want je krijgt nog steeds nagenoeg instant je bericht binnen...

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20
op android zijn het ook push berichten aangezien whatsapp gebruik makt van google cloud service en die controleert het systeem eens ion de zoveel tijd.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

• Jimster
Wat MrAngry bedoelt is dat je status niet altijd op online staat. Whatsapp draait inderdaad gewoon op de achtergrond, maar je status verandert na een tijdje in 'laatst gezien om xx:xx'

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

raydekok schreef op donderdag 25 november 2010 @ 15:45:
op android zijn het ook push berichten aangezien whatsapp gebruik makt van google cloud service en die controleert het systeem eens ion de zoveel tijd.
Maar is dat niet enkel voor 2.2 en hoger beschikbaar? Dat meen ik ergens gelezen te hebben.

• Unneoetech
  • Laatst online: 12-09 10:10
Gaan ze nog fixen dat de pictogrammen netjes worden getoond? Nu krijg je alleen de pictogrammen van de mensen te zien waarvan je op Google een foto hebt staan. Ik heb echter heel veel mensen met de facebookfoto als pictogram en deze komt niet in Whatsapp...
Of is er een manier om deze dingen fatsoenlijk te synchroniseren tussen Facebook en Google?

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

http://www.androlib.com/a...droid-syncmypix-qxEz.aspx
Je kan dat proberen, kom ik op uit met een snelle Google search, misschien zijn er nog wat meer opties?

• Jimster
Op mijn HTC Legend worden de Facebookfoto's netjes gesynchroniseerd met mijn contacten. En in Whatsapp krijgen ze daardoor hun Facebookfoto als pictogram.

• MrAngry
Jimster schreef op donderdag 25 november 2010 @ 17:07:
Op mijn HTC Legend worden de Facebookfoto's netjes gesynchroniseerd met mijn contacten. En in Whatsapp krijgen ze daardoor hun Facebookfoto als pictogram.
Dit heb ik ook op de SGS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Laatst online: 14-09 17:10
2 dagen zowel pingchat als whatsapp getest en hoewel pingchat er knapper uitziet, ga ik toch voor whatsapp. Simpelweg omdat ik via pingchat niet altijd afbeeldingen kan doorsturen en downloaden. Zegt altijd dat ik geen dataconnectie heb, terwijl die gewoon aanstaat. Als ik dan hetzelfde via whatsapp wil doen, komt die wel probleemloos toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightMare
  • Laatst online: 11-09 19:12
Waarom zijn er verschillende versies in omloop? Heb op mijn Desire HD net de laatste versie binnen gehaald via de applicatie zelf. Nu heb ik heel mooie emoticons enzo.. Net even bij mijn vriendin op de gewonen Desire ook even op updates gechecked en daar is ie niet beschikbaar. Ook als ik de release notes check zijn daar verschillen... Zij kan mij emoticons dan ook niet zien (alleen maar blokjes...).

Zou het kunnen zijn dat ik een van de vroegere beta testers was en daardoor ook de beschikking heb tot de laatste beta versie? Of ligt het aan het feit dat ik een HD heb en er daarvoor een andere versie beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-09 21:07
NightMare schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 18:43:
Waarom zijn er verschillende versies in omloop? Heb op mijn Desire HD net de laatste versie binnen gehaald via de applicatie zelf. Nu heb ik heel mooie emoticons enzo.. Net even bij mijn vriendin op de gewonen Desire ook even op updates gechecked en daar is ie niet beschikbaar. Ook als ik de release notes check zijn daar verschillen... Zij kan mij emoticons dan ook niet zien (alleen maar blokjes...).

Zou het kunnen zijn dat ik een van de vroegere beta testers was en daardoor ook de beschikking heb tot de laatste beta versie? Of ligt het aan het feit dat ik een HD heb en er daarvoor een andere versie beschikbaar is?
Het lijkt erop dat het komt door dat je inderdaad "bèta tester" bent. Mijn huisgenoot en ik zijn dat allebei ook en wij hebben ook allebei de "smiley-versie". Hij op een Desire HD, ik op een Moto Milestone. Overigens had hij 'em wel een dag eerder dan ik :? Een vriendin van me met een Galaxy S is geen tester en die heeft nog steeds geen update.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:04
Misschien heb je als je 'm via de site zelf (dus niet via de Market) hebt gedownload eerder updates?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik heb hem eerst via de site geinstallerd, vervolgens via de market....
Daarna via de app zelf een update binnen moeten halen (handmatig) om de smileys te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightMare
  • Laatst online: 11-09 19:12
Nee, gewoon via de market geinstalleerd. Daarna via de app zelf een update gedaan en daarna smileys. Bij vriendin het zelfde maar daar vind ie dus geen update. Denk inderdaad dat het door het beta testen komt (en dat ik dat nu blijkbaar nog steeds doe :P )
Mute schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 19:18:
Misschien heb je als je 'm via de site zelf (dus niet via de Market) hebt gedownload eerder updates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

Wat is eigenlijk de goedkoopste telefoon die Whatsapp ondersteunt? Of tenminste de minimale OS, als Android 2.0, of 2.1?

[ Voor 29% gewijzigd door AOC op 27-11-2010 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Minimum requirements
Android OS 2.1 or above
Unlimited internet data plan

Staat gewoon op de site, daar zeker niet gekeken he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik kreeg mn eerste automatische update van WhatsApp zojuist binnen...
En nu heb ik echt de keuze uit 300 smileys / icoontjes ofzo, voorheen alleen smileys.
Nu heb ik 4 categorieen waar ik uit kan kiezen en waaronder tientallen icoontjes staan.
Extra zijn nu onder andere tig dieren / etenswaren / bloemen / planten en vervoersmiddelen.

WhatsApp smiles
Enige jammere is dat op Blackberries / Nokia's die smileys niet geshowed worden =s

[ Voor 22% gewijzigd door CLB op 30-11-2010 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
CLB schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 09:15:
En nu heb ik echt de keuze uit 300 smileys / icoontjes ofzo, voorheen alleen smileys.
Nu heb ik 4 categorieen waar ik uit kan kiezen en waaronder tientallen icoontjes staan.
Extra zijn nu onder andere tig dieren / etenswaren / bloemen / planten en vervoersmiddelen.

[afbeelding]
Enige jammere is dat op Blackberries / Nokia's die smileys niet geshowed worden =s
Volgens mij wel hoor, toen ik een smiley naar een bb vriendin stuurde paar dagen geleden zei ze terug, ik wil ook die smiley!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ligt misschien aan het BB OS ofzo, want hier ziet men alleen maar zwarte vierkantjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
CLB schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 10:10:
Ligt misschien aan het BB OS ofzo, want hier ziet men alleen maar zwarte vierkantjes..
Even een nieuwe versie downloaden van Whatsapp met die BB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Is uiteraard ook gedaan =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merijn.
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:22
Nokia ondersteund de smileys nog niet. (ik zie ze op mijn E71 in ieder geval niet en een vriendin met C5 ook niet, kan ze ook niet kiezen)
Maar de Symbian versie ondersteund ook het verzenden van foto's etc nog niet, dus loopt sowieso achter t.o.v. Android / BB / iOs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:28
Merijn. schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 10:42:
Nokia ondersteund de smileys nog niet. (ik zie ze op mijn E71 in ieder geval niet en een vriendin met C5 ook niet, kan ze ook niet kiezen)
Maar de Symbian versie ondersteund ook het verzenden van foto's etc nog niet, dus loopt sowieso achter t.o.v. Android / BB / iOs.
De Symbian versie ondersteund sowieso nog geen enkele attachment, niet alleen foto's niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scientist456
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-07 03:16
Dark0z schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 15:20:
Wat is eigenlijk de goedkoopste telefoon die Whatsapp ondersteunt? Of tenminste de minimale OS, als Android 2.0, of 2.1?
Ik dacht toch de T-Mobile Pulse mini? Oftwel HUAWEI U8110.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Kijk dan liever naar de San Francisco, die is even duur maar dan heb je wel een volwaardige telefoon en geen kinder speelgoed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vogelaarke135
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-03 18:43
Heb een probleempje.
Ik had eerst de whatsapp van de site (met de tekstballonnetjes). Toen ik zag dat de versie in de market qua features weer up to par was heb ik de "site versie" verwijderd en daarna de Market versie erop gezet. Dit had ik al eens eerder gedaan: toen Whatsapp voor het eerst in de Market verscheen. Dit is toen helemaal goed gegaan.

Dit keer moest ik na het installeren van de Market versie wéér mijn telefoonnummer invoeren en miste ik enkele recente berichten. Erger vind ik het dat ik Whatsapp opeens niet meer kan verplaatsen naar de SD kaart (HTC Desire), "verplaats naar SD kaart" knop is grijs. Iemand hier een oplossing voor? Als ik in Applicatiebeheer "verwijder gegevens" doe? Verwijdert die dan ook al mijn berichten? Dit heb ik namelijk nog niet durven proberen.

vogelaarke135

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:54
vogelaarke135 schreef op donderdag 02 december 2010 @ 14:34:
Heb een probleempje.
Ik had eerst de whatsapp van de site (met de tekstballonnetjes). Toen ik zag dat de versie in de market qua features weer up to par was heb ik de "site versie" verwijderd en daarna de Market versie erop gezet. Dit had ik al eens eerder gedaan: toen Whatsapp voor het eerst in de Market verscheen. Dit is toen helemaal goed gegaan.

Dit keer moest ik na het installeren van de Market versie wéér mijn telefoonnummer invoeren en miste ik enkele recente berichten. Erger vind ik het dat ik Whatsapp opeens niet meer kan verplaatsen naar de SD kaart (HTC Desire), "verplaats naar SD kaart" knop is grijs. Iemand hier een oplossing voor? Als ik in Applicatiebeheer "verwijder gegevens" doe? Verwijdert die dan ook al mijn berichten? Dit heb ik namelijk nog niet durven proberen.
WhatsApp kan niet meer naar de SD-kaart worden verplaatst (even de changelog raadplegen). Dit gaf te veel problemen, dus zowel de applicatie als het berichtgeheugen worden enkel en alleen op je interne opslag opgeslagen. Berichten waren eerst ook nog op SD, deze optie is ook verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Razer schreef op donderdag 02 december 2010 @ 14:41:
[...]

WhatsApp kan niet meer naar de SD-kaart worden verplaatst (even de changelog raadplegen). Dit gaf te veel problemen, dus zowel de applicatie als het berichtgeheugen worden enkel en alleen op je interne opslag opgeslagen. Berichten waren eerst ook nog op SD, deze optie is ook verwijderd.
Euhm, heb de nieuwste versie (2.1.9145) draaien op een HTC Desire en daar staat ie nog wel op de SD-kaart :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:54
Upbeat schreef op donderdag 02 december 2010 @ 14:43:
[...]

Euhm, heb de nieuwste versie (2.1.9145) draaien op een HTC Desire en daar staat ie nog wel op de SD-kaart :?
Dat lijkt me sterk en heel raar, deze functie is een paar versies terug er uit gehaald met de mededeling dat dit te veel bugs met zich mee bracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vogelaarke135
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-03 18:43
Upbeat schreef op donderdag 02 december 2010 @ 14:43:
[...]

Precies dat had ik dus ook. Ook na updates nog steeds op SD kaart. Daarna herinstalleren inderdaad alleen op telefoongeheugen (en enkele recente berichten kwijt).

vogelaarke135

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Razer schreef op donderdag 02 december 2010 @ 14:59:
[...]

Dat lijkt me sterk en heel raar, deze functie is een paar versies terug er uit gehaald met de mededeling dat dit te veel bugs met zich mee bracht.
Toch is het zo. Als ik kijk bij de installeerde apps op de SD kaart dan staat daar toch echt WhatsApp met 2,54MB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
CLB schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 09:15:
En zojuist weer een update zeg... Zit nu op versie 2.1.9147, maar wat er anders / geupdatet is...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Tja changes kan je gewoon opzoeken via whatsapp. Dat hoeven we hier niet te bespreken.
Het lijkt me pas interessant om hierover te praten wanneer er grote veranderingen worden toegevoegd.
De volgende grote functie is hopelijk je eigen wallpaper :P

Ik moet zeggen dat ik Whatsapp sinds de nieuwe skin en smileys een stuk beter vind. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Relief2009 op 03-12-2010 07:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Als ze nu die smilies eens gaan versleutelen in een programmabestand... Nu staan ze als losse png's (gok dat het png's zijn) op je telefoon waardoor de media gallery het leuk vind ze te indexeren en op te nemen.
Oh en de update wilt niet downloaden, Whatsapp site is traaaaag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Dan zet je er een .nomedia bestand bij en dan zie je ze niet meer.
Ze mogen wel meer custom mogelijkheden toevoegen, net als bij Handcent.

[ Voor 35% gewijzigd door CLB op 03-12-2010 11:39 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 45 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor Whatsapp, andere onderwerpen horen in:
- WhatsApp +: WhatsApp+ voor Android