Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mklcln
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:58
Grappig dat het ineens op de market staat alleen de upgrade van beta naar de 2.1.7940 geeft ie niet aan.
Via upgrade functie in de app.

Maar ja maar even via market geinstalleerd :P

Ben benieuwd of ik ook nog een keer een verlenging krijg zou wel mooi zijn :)
Want dan heb ik ineens tot 2013 :P

[ Voor 32% gewijzigd door mklcln op 19-10-2010 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Vaag dat ie ineens in de Market staat... en de versie nummers lopen ook vreemd op. Van 1.0.7899 naar 2.1.7940 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mklcln
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:58
Upbeat schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:28:
Vaag dat ie ineens in de Market staat... en de versie nummers lopen ook vreemd op. Van 1.0.7899 naar 2.1.7940 8)7
Dat vond ik nu ook wel hele grote update maar zie niet veel wijzigingen.
Ik had eigenlijk ook een meer stijlvolle UI verwacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Ik moet zeggen dat de gebruikservaring er deze dag echt op achteruit gaat. Zowel vanochtend als ook nu weer aan het eind van de middag krijg ik een klokje in het beeld bij het verzenden van berichten (afgelopen half uur). Zijn er meer mensen die dit probleem hebben?

EDIT: Nu om 16:47 werkt het weer. Blijft toch vreemd. De oude berichten verzend ie ook niet alsnog maar blijven hangen..

[ Voor 25% gewijzigd door GandalfTheGrey op 19-10-2010 16:47 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:47
Grappig dat iedereen maar klaagt over de server die er telkens uit ligt. Ik heb dit in de dikke maand dat ik het nu gebruik nog niet één keer gemerkt.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Kan iemand de abbonementstatus bevestigen voor WhatsApp als je hem nu vanuit de Market haalt?

Volgens de Market omschrijving: eerste jaar gratis...
Alles leuk en wel, maar ik heb hem 2 jaar gratis dus, volgens mijn beta-status. En die wil ik natuurlijk niet kwijt =)

Tevens, is deze ook al te vinden voor de X10 (android 1.6)?

[ Voor 31% gewijzigd door Novah op 19-10-2010 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeber
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-08 15:20

Sloeber

Audiofiel met beperkt Budget

Het is dus niet zo dat je met deze app naar mobiele nummers kunt smsén he?

Things are cheaper for a reason

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:12
Novah schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 17:14:
Kan iemand de abbonementstatus bevestigen voor WhatsApp als je hem nu vanuit de Market haalt?

Alles leuk en wel, maar ik heb hem 2 jaar gratis dus, volgens mijn beta-status. En die wil ik natuurlijk niet kwijt =)
Dit topic al een beetje doorgelezen dan?
Nope.

Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/stuff/whatsapp16.png

[ Voor 6% gewijzigd door Brad Pitt op 19-10-2010 17:30 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Brad Pitt schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 17:18:
[...]

Ik volg dit topic regelmatig, en aangezien WhatsApp pas sinds enkele uren in de Market staat is mijn vraag nog door niemand beantwoord. Eventueel hebben anderen hem al wel geinstalleerd vanuit de Market, en kunnen dus laten weten hoe het verloop van de accountstatus is gegaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:12
Novah schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 17:24:
Ik volg dit topic regelmatig, en aangezien WhatsApp pas sinds enkele uren in de Market staat is mijn vraag nog door niemand beantwoord. Eventueel hebben anderen hem al wel geinstalleerd vanuit de Market, en kunnen dus laten weten hoe het verloop van de accountstatus is gegaan....
I stand corrected :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tano
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 19:30
Novah schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 17:14:

Is bij mij op 2012 blijven staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Top, groot voordeel is uiteraard dat WhatsApp zichzelf bij blijft werken, dankzij de nieuwe Market. Elke keer updaten als je WhatsApp opstart gaat erg vervelen (er staan al 11 WhatsApp.apk-tjes in mn downloadmap).

Had alleen niet gedacht dat ze met deze UI naar de Market zouden stappen. Het ziet er natuurlijk verschrikkelijk uit! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Novah schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:22:
Top, groot voordeel is uiteraard dat WhatsApp zichzelf bij blijft werken, dankzij de nieuwe Market. Elke keer updaten als je WhatsApp opstart gaat erg vervelen (er staan al 11 WhatsApp.apk-tjes in mn downloadmap).

Had alleen niet gedacht dat ze met deze UI naar de Market zouden stappen. Het ziet er natuurlijk verschrikkelijk uit! :o
Nee maar zodra backgrounds er zijn enzo, poetst dat al heel wat op hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deimos
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-09 11:09
En hoe krijgen jullie er een gratis jaar erbij? Bij mij is 't gewoon t/m september 2011 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 13:55
Er is geen pijl op te trekken of en wanneer je een verlenging krijgt. Het is op initiatief van WhatsApp; ik denk niet dat je het gewoon kan vragen (hoewel; niet geschoten is altijd mis)

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-08 14:38
kenkreutzer schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 12:41:
En hoe krijgen jullie er een gratis jaar erbij? Bij mij is 't gewoon t/m september 2011 :o
Heb het een keer in de beta periode gekregen. Misschien dat ze iedereen die de beta heeft gebruikt / test dit geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deimos
  • Laatst online: 05-09 11:09
Ach ja, is maar 2 dollar ofzo voor een jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-09 20:22
Brad Pitt schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 17:18:
[...]

[...]

Nope.

[afbeelding]
lol, digital ganja clock als resultaat :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:50
Ik heb €0,80 betaald voor een oneindige licentie O+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:07

Laguna

Connaisseur

MarcoC schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 23:48:
Ik heb €0,80 betaald voor een oneindige licentie O+ .
Ga jij eens snel terug naar je eigen subforum ;)

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:50
Laguna schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 01:59:
[...]

Ga jij eens snel terug naar je eigen subforum ;)
Nietes, die licentie werkt nu ook op mijn HTC Legend :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:00
Dus je kan gewoon de IPhone app downloaden.
Deze activeren met je eigen simkaart (in een IPhone van een kennis)
Eenmalig een paar cent betalen voor oneindige licentie
En daarna de simkaart terug in je Android telefoon doen om vervolgens te WhatsAppen met je oneindige licentie?

Nice :*)

(Ik doe het toch pas vanaf november 2012, dan is mijn huidige lic. afgelopen, maar misschien een handige tip voor de 30 days beta users :))

[ Voor 32% gewijzigd door SmiGueL op 21-10-2010 15:21 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 20:28

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Ik heb tot 27 oktober 2012 nu. Was er al redelijk vroeg bij in de Beta... Ik zie dan wel of dit programmatje nog gebruikt wordt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:31

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik ben door alle berichten toch wel nieuwschierig geworden naar WhatsApp echter voor het installeren krijg ik de melding te zien dat de applicatie toegang wil tot betaalde diensten. Weet iemand waarom dat is? Hetzelfde geldt ook voor Pingchat trouwens.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Is dat niet omdat je vanuit de applicatie ook kan bellen?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Ligt eraan welke specifieke rechten je bedoeld, al ken ik ze niet allemaal, maar de meeste zijn aardig logisch.
Zoals internet, contacts, vibrate, SMS, phone call.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
Bor de Wollef schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 17:42:
Ik ben door alle berichten toch wel nieuwschierig geworden naar WhatsApp echter voor het installeren krijg ik de melding te zien dat de applicatie toegang wil tot betaalde diensten. Weet iemand waarom dat is? Hetzelfde geldt ook voor Pingchat trouwens.
- Hij zal idd in je contacten moeten kunnen zoeken (naar telefoonnummers, zodat die automatisch toegevoegd kunnen worden)
- Om het te activeren moet je volgens mij de app een SMS laten versturen (ook weer rechten voor nodig)
- Ook moet hij in je SMS inbox kijken om deze activatiecode uit te lezen.
- Je kan je huidige GPS locatie naar een friend sturen.
- Je hebt voor de app internet nodig.
- Hij moet logs naar je SD kaart kunnen schrijven.
- Hij moet de logs van de SD kaart uit kunnen lezen.
- Hij kan voice berichten sturen, dus heeft hiervoor de mic. input nodig

Al met al toch nog een aardig lijstje met eisen waar je de applicatie toestemming voor moet geven :)

[ Voor 5% gewijzigd door SmiGueL op 21-10-2010 19:51 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

SmiGueL schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 19:48:
[...]

- Hij zal idd in je contacten moeten kunnen zoeken (naar telefoonnummers, zodat die automatisch toegevoegd kunnen worden)
- Om het te activeren moet je volgens mij de app een SMS laten versturen (ook weer rechten voor nodig)
- Ook moet hij in je SMS inbox kijken om deze activatiecode uit te lezen.
- Je kan je huidige GPS locatie naar een friend sturen.
- Je hebt voor de app internet nodig.
- Hij moet logs naar je SD kaart kunnen schrijven.
- Hij moet de logs van de SD kaart uit kunnen lezen.
- Hij kan voice berichten sturen, dus heeft hiervoor de mic. input nodig

Al met al toch nog een aardig lijstje met eisen waar je de applicatie toestemming voor moet geven :)
Thanks. Het ging idd om het lezen (en versturen) van SMS. Internet access etc is minder belangrijk met een always on internet abonnement maar wanneer een applicatie SMSjes gaat versturen kan het hard oplopen met de kosten natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
Bor de Wollef schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 20:32:
[...]

Thanks. Het ging idd om het lezen (en versturen) van SMS. Internet access etc is minder belangrijk met een always on internet abonnement maar wanneer een applicatie SMSjes gaat versturen kan het hard oplopen met de kosten natuurlijk.
Dat sturen van een SMS is (maximaal) 1x nodig.

Dit is om je nummer te verifiëren (en dus de koppelen aan een, eventueel betaald, account)
Omdat het een vrij lange code is, en waarschijnlijk niemand zin heeft om deze vanuit de SMS inbox over te typen/copy-pasten in de app, hebben ze (waarschijnlijk) gekozen om deze gewoon door de app uit te laten lezen..
(waardoor ze nu in theorie van welke WhatsApp gebruiker hun SMS inbox kunnen rippen..)

De punten uit mijn vorige post zijn zo'n beetje de (belangrijkste) 'onderdelen' waarvoor de app bij de laatste update toestemming nodig heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappie
  • Laatst online: 09:55
Hallo allemaal,

Werkt bij jullie de Push Notifications wel goed?
Ik heb het namelijk geinstalleerd op de HTC Wildfire van mijn vriendin en mijn eigen HTC Hero.
Als we elkaar berichtjes sturen komen deze niet over. Als we dan het toestel uit standby halen krijg je ineens een popup... Dat is dus waardeloos. Ik dacht dat het een soort van SMS vervanger zou zou zijn maar dat is het voor ons op deze manier echt niet.

Wat is jullie ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Push werkt prima bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-09 13:38

Zuurstok

Passionately curious

Same here. Tel gaat mooi eenmalig trillen, en indien ie eens niet op stil staat krijg ik ook nog een leuk ping geluidje :)

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 14:51
Flappie schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 21:19:
Hallo allemaal,

Ik heb het namelijk geinstalleerd op de HTC Wildfire van mijn vriendin en mijn eigen HTC Hero.
Als we elkaar berichtjes sturen komen deze niet over. Als we dan het toestel uit standby halen krijg je ineens een popup... Dat is dus waardeloos. Ik dacht dat het een soort van SMS vervanger zou zou zijn maar dat is het voor ons op deze manier echt niet.

Wat is jullie ervaring?
Ik heb dat ook inderdaad, dat de berichten binnenkomen als ik mijn HTC Legend uit standby haal. Maar mijn ervaring is dat je gewoon even moet wachten, dan komt het berichtje binnen enkele seconden gewoon binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Flappie schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 21:19:
Hallo allemaal,

Wat is jullie ervaring?
Dacht hetzelfde probleem te hebben. Even zorgen dat jullie allebei een recente versie hebben en voor de rest zit er ongeveer een delay in van 4/5min bij de Wildfire. Je kan aan het tweede "vinkje" zien bij het verzenden wanneer hij daadwerkelijk aankomt!

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 18:59

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

ik had eerst de beta geïnstalleerd van de site, nu wil ik het via de market downloaden.
Hoe kan ik alles het beste installeren, zodat ik mijn bestaande chats nog heb straks?

====
Dit doe ik omdat wanneer ik nu de apk download om te updaten, hij dan zegt:
installatie mislukt

[ Voor 44% gewijzigd door DNA_Saint op 26-10-2010 23:00 ]

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Laatst online: 25-08 20:44
DNA_Saint schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:57:
ik had eerst de beta geïnstalleerd van de site, nu wil ik het via de market downloaden.
Hoe kan ik alles het beste installeren, zodat ik mijn bestaande chats nog heb straks?

====
installatie mislukt
De chatlogs staan gewoon op je SD kaartje volgens mij, even backupje van je logs maken en indien ze verwijdert worden later terugzetten?

Weet niet of het werk hoor, zo zou ik het alleen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 15:29
Lui,
Is het mogelijk om met een whatsapp progje ( of iet anders ) te communiceren met een freesms progje op een wm6 foon? Zo ja, welke progjes moet ik gebruiken? (voorbeeld: whatsapp samen met palringo)

Sry voor de vraag, maar ik kan het momenteel niet zelf uittesten... :P

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 20:28

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

DNA_Saint schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:57:

====
installatie mislukt
Ik heb hem gewoon uit de Market geinstalleerd, dan zegt ie, deze applicatie vervangt de huidige applicatie, doe je OK, en klaar is DNA_Saint.

Markt heeft alleen wat probleempjes nu, dus je moet af en toe vaker proberen te installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Klopt.. Hier ook er gewoon overheen geïnstalleerd en alles bleef behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excelb-boy
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

Ik had gister toch een raar probleem bij whatsapp!
Ik kreeg wel een melding dat ik een nieuw bericht had maar als ik dan mijn chatbox opende dan stond het nieuwe berichtje er niet in? Het berichtje kon ik echter wel uitlezen in mijn notification bar (Google G1)
Mijn G1 is trouwens rooted met een custom rom van cyanogen (zie sig) maar dit zou niet uit moeten maken volgens de maker van Cyanogenmod...
Iemand anders al een keer dit probleem gehad?
Ik heb het verholpen door Whatsapp gewoon opnieuw te installeren trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05:47

Sebazzz

3dp

Had je toevallig je SD card ontkoppeld?

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excelb-boy
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

Nee niet eens, ik snap er niks van =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06:18
Vanaf nu is ie ook in het Nederlands.

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-09 13:50
mastair schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 23:45:
Vanaf nu is ie ook in het Nederlands.
Merkte het gisteren inderdaad, even wennen!
Ik heb nog niet zo snel een setting gezien om dit weer aan te passen. Afgezien van mn telefoon zelf instellen op Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
Marcel schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 19:37:
[...]

Merkte het gisteren inderdaad, even wennen!
Ik heb nog niet zo snel een setting gezien om dit weer aan te passen. Afgezien van mn telefoon zelf instellen op Engels.
Taal veranderen kan niet per app, ik heb dit gevraagd aan WhatsApp omdat ik zelf liever Engels heb, ben er nu eenmaal aan gewend.
I understand. Unfortunately, Android does not support that out of the box.

I recommend that you give it some time and get used to it.

In the meantime, if you see botched translations, or have suggested improvements, please let me know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
Apart, heb inmiddels versie .8264 er op staan via de Market, maar als je op Bijwerken zelf klikt in WhatsApp kent ie die helemaal niet.

Zouden ze volledig overgestapt zijn naar de Market ipv zelf distribueren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 01:12
Ik kreeg gisteren nog een update voor m'n kiezen via WhatsApp zelf, dus dat lijkt me niet.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
PolluxDKB schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 15:29:
Apart, heb inmiddels versie .8264 er op staan via de Market, maar als je op Bijwerken zelf klikt in WhatsApp kent ie die helemaal niet.

Zouden ze volledig overgestapt zijn naar de Market ipv zelf distribueren?
same here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Ik heb 'm niet via de market en zit op 2.1.8204; bij upgrade vanuit whatsapp geeft ie aan dat ik de laatste versie gebruik. Changelog geeft zelf ook aan dat 8204 de laatste is.

Erg vreemd dus; heb ook nooit gesnapt waarom zowel via market als eigen upgrade.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
via de market heb ik geupdate naar 2.1.8264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Ik ontvang maar geen sms om te verifieren van whatsapp/pingchat... :S typ toch echt wel het goed nummer in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
ReFresh F5 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 08:25:
Ik ontvang maar geen sms om te verifieren van whatsapp/pingchat... :S typ toch echt wel het goed nummer in..
Internationaal nummer ingevoerd? Dus +31..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-09 22:14

dbzfan

Nee.

Jimster schreef op woensdag 03 november 2010 @ 12:06:
[...]

Internationaal nummer ingevoerd? Dus +31..
En dan niet in het invoervakje 06... invoeren.. maar de 0 weglaten natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thmz159
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:17
Ik begrijp het even niet? Ere staat in de topicstart dat je een whatsapp abbo moet hebben van 2 euro per jaar maar ik heb zojuist whatsapp van de market gedownload en mijn telefoonnummer etc ingevoerd en die sms ontvangen, ben ik nu niet geregistreerd en kan ik niets ontvangen? Of komt het omdat het een beta is en wordt het later betalend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Thmz159 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 21:59:
Ik begrijp het even niet? Ere staat in de topicstart dat je een whatsapp abbo moet hebben van 2 euro per jaar maar ik heb zojuist whatsapp van de market gedownload en mijn telefoonnummer etc ingevoerd en die sms ontvangen, ben ik nu niet geregistreerd en kan ik niets ontvangen? Of komt het omdat het een beta is en wordt het later betalend?
Je mag het eerst een maandje ongeveer uitproberen. Kijk maar even bij je account info in Whatsapp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jimster schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 22:01:
[...]

Je mag het eerst een maandje ongeveer uitproberen. Kijk maar even bij je account info in Whatsapp.
Maak dat een jaar en daarnaast vraag ik me af waarom niemand vermeld dat je ook kunt bellen via Whatsapp? Ik heb met mijn x10 Nimbuzz geprobeerd en het was niet om aan te horen via skype/messenger/nimbuzz (zat toen nog wel op 1.6 weet niet of dat uitmaakt eignelijk?). Vreselijke vertraging etc en totaal geen last met Whatsapp...perfect. Vind het alleen nog wel een beetje spannend omdat ongeveer niemand verifieerd dat het ook daadwerkelijk gratis is en toch je telefoonnummer geregistreerd staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14-09 18:31
je kunt niet bellen via Whatsapp hoor. Als je een contactpersoon selecteerd en dan op bel klikt, belt die gewoon op de normale ''belwijze''. Gaat dus niet via Whastapp en ook niet via het internet.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Verwijderd schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 16:33:
[...]
Maak dat een jaar en daarnaast vraag ik me af waarom niemand vermeld dat je ook kunt bellen via Whatsapp?
De eerste aanmeldingen kregen in eerste instantie een licentie voor een maand. Later kregen een heleboel mensen een jaar erbij. Ik kreeg later nog een jaar erbij.
Maar ik denk dat de mensen die 'm voor het eerst uit de Market downloaden een licentie voor een maand krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Omdat het bellen volgens bij gewoon bellen is en niet via je databundel gaat?

spuit 11

[ Voor 14% gewijzigd door AndereKoekoek op 06-11-2010 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jimster schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 19:52:
[...]

De eerste aanmeldingen kregen in eerste instantie een licentie voor een maand. Later kregen een heleboel mensen een jaar erbij. Ik kreeg later nog een jaar erbij.
Maar ik denk dat de mensen die 'm voor het eerst uit de Market downloaden een licentie voor een maand krijgen.
Gister gedowned uit de market (SE) en kreeg een jaar zo ook mijn broeder met ander apparaat (SAM) (als dit uberhaupt uitmaakt)!!!

Betreft de spuit elf opmerking...waarom in vredesnaam de bel optie toevoegen als je toch enkel 'normaal' belt :?
.
.
.
.
.
.

Toen kreeg ik het ingenieuze idee om de website te bezoeken en de FAQ te lezen....rtff ;)

qoute:

Are phone calls free when using WhatsApp?

No, the "Call" functionality is there simply for your convenience if you decide to call somebody

Lijkt me een verkapte tegemoedkoming cq zoethoudertje naar de providers toe. Niet dat ik s'werelds intelligentste mens ben maar als ik twijfel zijn er vast meer!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Uitroeptekens mogen wel wat minder hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jimster schreef op zondag 07 november 2010 @ 01:35:
Uitroeptekens mogen wel wat minder hoor..
Naast de oorspronkelijke vraagstelling geef ik slechts aan wat mijn ervaring is. Ik val u op geen enkele manier aan al ziet u dat blijkbaar anders. De daaruit voortvloeiende 'verbeterende' houding mag u voor zich houden gezien het niets toevoegt aan het topic ENKELE PUNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clementine
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-08 19:39
Verwijderd schreef op zondag 07 november 2010 @ 04:32:
[...]

Naast de oorspronkelijke vraagstelling geef ik slechts aan wat mijn ervaring is. Ik val u op geen enkele manier aan al ziet u dat blijkbaar anders. De daaruit voortvloeiende 'verbeterende' houding mag u voor zich houden gezien het niets toevoegt aan het topic ENKELE PUNT
Hij vind gewoon dat je veel uitroeptekens gebruikt. Niks meer, niks minder.

Ontopic: Werkt whatsapp ook tussen verschillende telefoon os'en? Dus als ik een iPhone heb kan ik dan met een maat van mij chatten die een android telefoon heeft?

Macbook Pro 15" 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Verwijderd schreef op zondag 07 november 2010 @ 04:32:
[...]
Zoals hierboven al aangeven voelde ik mij helemaal niet aangevallen, u blijkbaar wel door mijn opmerking?
Het was slechts een opmerking over uw uitroeptekensgebruik. Net als TYPEN IN HOOFDLETTERS komt het allebei schreeuwerig over en leest het onprettig. We komen allemaal hier voor onze hobby/plezier dus hou het gewoon netjes. Bovendien zag ik de meerwaarde van uitroeptekens niet in beide zinnen, maar dat is een andere discussie.
Ik zal ook niet verder hierop ingaan, omdat het inderdaad offtopic is.
Catz schreef op zondag 07 november 2010 @ 04:42:
[...]
Ontopic: Werkt whatsapp ook tussen verschillende telefoon os'en? Dus als ik een iPhone heb kan ik dan met een maat van mij chatten die een android telefoon heeft?
Ja, met Whatsapp kan je berichten sturen naar alle andere Whatsapp clients, ongeacht op welk platform ze draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op zondag 07 november 2010 @ 01:19:
Lijkt me een verkapte tegemoedkoming cq zoethoudertje naar de providers toe. Niet dat ik s'werelds intelligentste mens ben maar als ik twijfel zijn er vast meer!!!
Of gewoon een handige feature om iemand snel te kunnen bellen? Ik vind het wel praktisch, als je snel en uitgebreid moet reageren kan je zo makkelijk even bellen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik vind de feature ook handig. Al paar keer gehad dat ik iemand na een berichtje even snel heb gebeld.
Gewoon hop, menu -> bellen
In plaats van; WhatsApp sluiten, contacten openen, contact opzoeken, contact bellen.

Ik ben trouwens begonnen met 2 contacten in WhatsApp en zit inmiddels op 25 contacten!
1906 berichten verstuurd en 2814 berichten ontvangen. En dat allemaal voor die paar centen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaasje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:49
Ik kom van een hero (zonder root) en heb sinds gister een desire. Heb whatsapp opnieuw uit de market gedownload en heb nog een licentie tot september 2012!

Nu ben ik alleen benieuwd of ik whatsapp handmatig moet updaten of dat het automatisch via de market gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duifi
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-03-2024
beste allemaal.

Weet iemand toevallig hoeveel bandbreedte whatsapp gebruikt? Ik heb nml hi met eindeloos online maar ik heb geen idee of ik met whatsapp altijd open wel onder de fup blijf.

Excuses voor enige leesteken fouten. Maar ik typ vanaf mn mobiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Het is tekst, dat kost echt niet veel hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-09 09:39
Het kost waarschijnlijk wel batterij aangezien WhatsApp internet verbinding nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
  • Laatst online: 28-08 16:15
push, niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacky00
  • Laatst online: 05-07 07:37
Heeft iemand weleens een bericht gekregen, wat eigenlijk al een week eerder is verstuurd, maar pas net hebt ontvangen.

Kreeg dat namelijk gister een soort van sms van whatsapp, maar datum van het bericht was gewoon van een week geleden.. :?

Stond wel de hele tijd 'offline' @ whatsapp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik ontvang (volgens mij sinds ik mijn telefoon heb geupgrade en een factory reset heb uitgevoerd) elk bericht meerdere malen met soms enkele uren er tussen. Zijn er meerdere mensen die dit hebben of hebben gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:50

LDVC

Let's get it over with

Toch heb ik het idee dat Whatsapp wel stiekem van mijn batterij snoept. Sinds ik Whatsapp draai, haalt mijn batterij de 2 dagen niet meer. Vroeger lukte me dat wel, met zelfs een spelletje zo nu en dan tussendoor. Ik las op internet ook ergens dat Whatsapp continu de status van je contacten ophaalt, wat wellicht voor het verbruik zou kunnen zorgen.

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Whatsapp moet contacten up to date houden en met de server communiceren, push is leuk maar whatsapp moet wel laten weten dat de telefoon nog aan staat en bereikbaar is, zal alsnog internet verkeer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

Waarom worden mijn blackberry-vrienden niet aan de lijst toegevoegd? Ze staan in mijn telefoonboek, maar whatsapp herkent ze niet...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Silverline schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 21:51:
Waarom worden mijn blackberry-vrienden niet aan de lijst toegevoegd? Ze staan in mijn telefoonboek, maar whatsapp herkent ze niet...?
Hetzelfde heb ik met iphone users...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
  • Laatst online: 28-08 16:15
+31 ipv 0 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-08 20:17
Hey heren.

Ik heb geregistreerd ed.
Nu start ik op. Druk ik op "+" Maar nu zie ik geen contacten..
Ook niet als ik op vernieuwen druk..

Iemand die mij verder kan helpen?

Bvd

Stefan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:39
Steef1986 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 18:37:
Hey heren.

Ik heb geregistreerd ed.
Nu start ik op. Druk ik op "+" Maar nu zie ik geen contacten..
Ook niet als ik op vernieuwen druk..

Iemand die mij verder kan helpen?

Bvd

Stefan
Misschien voor de hand liggend maar heb je wel contactpersonen met Whatsapp? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
haha nou daar kwam ik dus nu net ff mee aan het kijken.. Maar er zullen er vast wel paar tussen zitten ;)

100% zeker weten doe ik het niet..

Maar kan er meer aan de hand zijn dan dat?

[ Voor 28% gewijzigd door Steef1986 op 10-11-2010 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
Steef1986 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 18:45:
haha nou daar kwam ik dus nu net ff mee aan het kijken.. Maar er zullen er vast wel paar tussen zitten ;)

100% zeker weten doe ik het niet..

Maar kan er meer aan de hand zijn dan dat?
Enigste wat ik me nu zo kan bedenken is dat de contacten als 06xxxxxxxx zijn ingevoerd ipv +31xx?
Je hebt iig al ff MENU --> REFRESH gedaan neem ik aan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
oh.. Nee sommige heb ik als 06 staan ipv +31?
die moet ik dus allemaal veranderen?

Pokkewerk dus! :(

Refresh had ik idd al gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:55
Steef1986 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 19:48:
oh.. Nee sommige heb ik als 06 staan ipv +31?
die moet ik dus allemaal veranderen?

Pokkewerk dus! :(

Refresh had ik idd al gedaan.
Niet aan beginnen hoor. Hier pakt die wel gewoon mensen met 06 nummers. Dus het is waarschijnlijker dat je gewoon geen mensen met WhatsApp hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De hele dag deed WhatsApp het prima op mijn Mini Pro maar het laaste uur blijven de messages staan op een rode clock. Dit betekend volgens mij dat ze niet worden verzonden. Waar zou dit aan kunnen liggen? Problemen bij WhatsApp of kan het aan mijn telefoon liggen? Ik heb zowel 3G, GSM en Wifi geprobeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
WhatsApp ligt wel vaker plat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-09 13:50
Whatsapp lag eruit. Check altijd even hun statuspagina op Twitter: twitter.com/wa_status

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacky00
  • Laatst online: 05-07 07:37
Als ik offline ben bij Whatsapp, dan komen de berichten paar dagen later pas aan..
maar als ik online ben, dan ontvang ik gelijk m'n berichten.

Ben ik de enige met dit 'probleem' of ligt het gewoon aan de server ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jacky00 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 19:20:
Als ik offline ben bij Whatsapp, dan komen de berichten paar dagen later pas aan..

Misschien begrijp ik je verkeerd? Maar als je offline bent cq niet inlogged dan is het toch niet zo vreemd dat je geen berichten krijgt!? Of doel je op het feit dat als je 'off' ben geweest en tussentijds 'on' de berichten evengoed dagen later pas verschijnen? Zie het als msn messenger (live...geef het een naam), als iemand een bericht stuurt als je offline bent dan ontvang je deze wanneer jij jezelf weer aanmeld.

Ik gebruik het nu een week of 2 en ben nog steeds positief en de lijst is groeiende :*) De bel optie waar ik het laatste bericht commentaar op had is wel degelijk handig. Doch iets wat meer info betreft het gratis zijn of niet op dat punt had gemogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
Install ik dus whatsapp

Heeft schijnbaar niemand het in mn lijst..

Althans staat niemand in mn contacten..

Das een domper :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
jacky00 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 19:20:

Ligt ook aan je toestel en welke versie van android er op draait. Pas bij Android 2.2 wordt c2dm ondersteund; dat is het push mechanisme. Als je Android 2.2 hebt wordt bij een bericht een intent naar de google servers gestuurd en deze stuurt een intent voor de Whatsapp applicatie naar je telefoon. Zo weet je telefoon dat whatsapp gestart moet worden (als ie nog niet actief is) en dat deze pending messages op moet halen.

Als je nog geen Android 2.2 hebt draaien moet de whatsapp app/service zelf een push verbinding instant houden. Nu kan het zijn dat, vanwege gebrek aan geheugen bijv., android de whatsapp app en service heeft gekilled en dan blijft de verbinding niet open staan, en worden de berichten dus pas gedownload zodra de whatsapp app/service weer gestart wordt.

Ik heb zelf een G1; en die heeft niet echt veel geheugen. Met oudere roms werkte c2dm dus niet, en door het weinige geheugen werd de Whatsapp app/service erg vaak gekilled waardoor ik dus geen berichten binnen kreeg totdat ik 'm weer opnieuw startte. Nu ik een Android 2.2 rom draai heb ik die problemen niet meer; ook niet als de whatsapp service gekilled werd. Mijn telefoon krijgt via c2dm een intent voor whatsapp; app wordt gestart en berichten worden gedownload.

Volgens mij heeft die Galaxy S nog Android 2.1 draaien waardoor je geen gebruik maakt van c2dm. Wat je evt. kunt doen is Autokiller installeren (wel root noodzakelijk) en de oom waarde van de whatsapp service en app op -16 laten zetten. Hierdoor wordt ie nagenoeg niet meer gekilled.

[ Voor 8% gewijzigd door Krypt op 15-11-2010 21:18 ]

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Horrible
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 14:44
Weet iemand of er een webinterface in de planning staat, dat je kan "whatsappen" via je browser, is toch een stuk makkelijker typen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Dr. Horrible schreef op maandag 15 november 2010 @ 21:20:
Weet iemand of er een webinterface in de planning staat, dat je kan "whatsappen" via je browser, is toch een stuk makkelijker typen..
Dat zou idd makkelijk zijn en ook gelijk whatsapp beschikbaar maken voor PC gebruik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
Dr. Horrible schreef op maandag 15 november 2010 @ 21:20:
Denk niet dat ze dat gaan invoeren, de server kampt nu al soms met problemen, en als je webinterface toevoegt zul je nog méér en vooral langere berichten krijgen.

Wellicht dat er een soort abo komt, dat je het dan wel kan doen, maar ik weet van niks :P

(PS. wat ik doe als ik echt een lang verhaal moet typen, gewoon op de PC typen, kopiëren naar klembord, met Chrome to Phone (in mijn geval Firefox to Phone) het klembord naar m'n Android sturen, en plakken in WhatsApp.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Noemen ze dat niet gewoon e-mail? Kan je grote berichten naar elkaar sturen vanaf de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou idd in dat geval gewoon mailen :) Ik zie niet in wat nou de meerwaarde zou moeten zijn als je via de webinterface kan Whatsappen. Het is toch juist de kracht hierachter dat je met je mobiel gratis instant kan sms-en?

Bij werkt het als een tierelier. Alle berichten komen ook altijd gelijk aan. Soms wel met een minuutje ertussen. Maar mag de pret niet drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
Steef1986 schreef op maandag 15 november 2010 @ 20:50:
Install ik dus whatsapp

Heeft schijnbaar niemand het in mn lijst..

Althans staat niemand in mn contacten..

Das een domper :P
Ik ben ook blij dat de 2 personen waar ik het meest contact/sms mee heb, whatsapp hebben :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:07

Laguna

Connaisseur

@Krypt

Bedankt voor de uitleg, helder verhaal. Ik begreep al niet hoezo sommige mensen pas een dag later berichtjes kregen, maar dit verklaart het wel.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
Ik lees over een update van WhatsApp, waarbij er emoticons zijn, chatbubbles, en het sneller werkt etcetera, maar ik krijg hem niet?

Kan zo lang op bijwerken rammen als ik wil, hij blijft volhouden dat ik de nieuwste heb.
Ook bij de opmerkingen in de Market zeggen mensen dat ze gisteren al een update hadden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
PolluxDKB schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:54:
Ik lees over een update van WhatsApp, waarbij er emoticons zijn, chatbubbles, en het sneller werkt etcetera, maar ik krijg hem niet?

Kan zo lang op bijwerken rammen als ik wil, hij blijft volhouden dat ik de nieuwste heb.
Ook bij de opmerkingen in de Market zeggen mensen dat ze gisteren al een update hadden...
Ja ik kreeg ook al geen update binnen :(

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Pagina: 1 ... 7 ... 45 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor Whatsapp, andere onderwerpen horen in:
- WhatsApp +: WhatsApp+ voor Android