panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
[ Voor 41% gewijzigd door stijnos1991 op 04-10-2010 19:21 ]
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Alleen nadat ik mijn foon gesynct heb met de pc, ben ik mijn conversatie's kwijt. Niet erg maar is dat elke.keer zo? Of kan je ze ook bewaren ergens?
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
vogelaarke135
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Heb je de shortcut op je homescreen wel opnieuw aangemaakt dan?JKratos schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 21:36:
Net een update gehad. Wil die daarna uberhaupt niet meer opstarten.. Verwijderen en opnieuw installen helpt ook niet. Meerdere mensen met t zelfde?

Jammer dat ik hier niet eerder keek haha
shortcut en de whatsapp in de appdrawer geven een fc.AzzKickah schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 22:20:
[...]Heb je de shortcut op je homescreen wel opnieuw aangemaakt dan?
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Dus gebruikers die een PIN hebben moet dit ook nummer afhankelijk maken?Tsurany schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 23:04:
Dat gaat ook automatisch want blackberry gebruikers moeten ook gewoon dit programma installeren. Je kan niet pingen naar gebruikers die enkel dat blackberry pin gebruiken.
er is een onderscheid tussen blackberry ping en whatsapplaserboy schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 23:19:
[...]
Dus gebruikers die een PIN hebben moet dit ook nummer afhankelijk maken?
Hierbij even de versie van 1-10 die ik nu ook draai.(1.0.7548)6pack15 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 22:47:
Heeft iemand linkje van de oude ? Bespaart me een hoop geld
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-PE77AYH46GCG.apk
Had hem net ook geupdate gelukkig heb ik de oude versies nog op sd staan.
[ Voor 7% gewijzigd door mklcln op 04-10-2010 23:33 ]
thnx deze had ik nodig na de laatste update.mklcln schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 23:33:
[...]
Hierbij even de versie van 1-10 die ik nu ook draai.(1.0.7548)
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-PE77AYH46GCG.apk
Had hem net ook geupdate gelukkig heb ik de oude versies nog op sd staan.
HTC Sensation, Samsung Galaxy Tab 10.1
Als er iets met whatsapp aan de hand is, merk ik dit gelijk aan me batterij. De batterij status lijkt wel STIL te staan als die app niet actief is!!! Echt het enige zware nadeel van whatsapp is dat hij energie SLURPT.
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
sorry. please spread the word.
Brian
Latest version 71 force closed after install. Unable to send crash logs since I can't even launch whatsapp. Had to reinstall this version to report 0.71 is NOT WORKING AT ALL. Sorry about that :-) Debug info: +316xxxxxxxx (Ver 1.0.6979) Device: HTC HTC Hero (HTC) build FRF91 OS: 2.2 Kernel: 2.6.29-nindroid-v3.1 #232 PREEMPT Fri Sep 3 18:05:51 BST 2010 Active connection: mobile (HSDPA) Location: Not available sent from my HTC Hero |
En in plaats van dat hij hem er dan afhaalt? Had hier nog niet gekeken en op update gedrukt :(!Koriel schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 08:52:
bad build. please install http://beta.whatsapp.com/android/release/WhatsApp.apk
sorry. please spread the word.
Brian
Latest version 71 force closed after install. Unable to send crash logs since I can't even launch whatsapp.
Had to reinstall this version to report 0.71 is NOT WORKING AT ALL.
Sorry about that :-)
Debug info: +316xxxxxxxx (Ver 1.0.6979)
Device: HTC HTC Hero (HTC) build FRF91
Kernel: 2.6.29-nindroid-v3.1 #232 PREEMPT Fri Sep 3 18:05:51 BST 2010
Active connection: mobile (HSDPA)
sent from my HTC Hero
Verwijderd
Maar gisteren kon ik na een update met geen enkele mogelijkheid, whatsapp niet meer opstarten. Ik had toen de update whatsapp eraf gegooid en de oude erop geïnstalleerd.
Elke keer vroeg ie om een nieuwere versie te installeren. Dus ik had dat gedaan, maar hij bleef maar niet opstarten omdat ie 'geforceerd moest sluiten'.
Zo juist heb ik weer een update gekregen en nu doet ie het weer normaal.
Hier niet. Net vanuit een werkende WhatsApp de app geüpdate. Hoppa, FC. Wat een primitief gedoeVerwijderd schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 10:53:

[Edit] De download-versie van de link hierboven doet het inderdaad wel prima. Vaag.
[ Voor 13% gewijzigd door Brad Pitt op 05-10-2010 15:27 ]
Nickname does not reflect reality
Verwijderd
Hier ookVerwijderd schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 10:53:

Verwijderd
Ik vind dat whatsapp nog steeds niet optimaal werkt. Ik whatsapp regelmatig met mijn vriend omdat smsen te duur is, maar nog steeds heeft hij er last van dat er sommige berichten niet aankomen.6pack15 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 12:25:
Die link doet het wel gewoon,,, maar hij blijft slecht werken. Helft van de tijd verstuurt hij niks ,, maar blijft op 1 groen vinkje staan. Hiervoor was dit wel gewoon in orde..
Ik hoop dat de volledige versie snel op de markt komt. Ik zit met mijn Samsung Galaxy s nog steeds op de Beta versie, denk ik.... ik heb er wel al €1,50 voor betaald.
available, busy, sleeping etc.
Vroeg mij af hoe je je eigen status kan wijzigen..
MENU -> Statusjacky00 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 23:14:
Als ik een lijst met namen zie waarmee ik kan 'whatsappen', dan zie ik verschillende statussen staan zoals
menu --> status?jacky00 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 23:14:
Als ik een lijst met namen zie waarmee ik kan 'whatsappen', dan zie ik verschillende statussen staan zoals
edit: spuit 11

[ Voor 3% gewijzigd door Zuurstok op 05-10-2010 23:31 ]
Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.
Niet zelf even gekeken?jacky00 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 23:14:
Menu->Status
Beetje laat..

[ Voor 3% gewijzigd door Jimster op 05-10-2010 23:33 ]
Ja het blijft toch altijd een beta en ik ben al lang blij dat het geen gesloten beta is. Inmiddels al meer dan 500 berichten met Whatsapp verstuurd dus al wat tientjes bespaard. Ze komen niet altijd direct aan maar je kan het zien aan de vinkjes. Mocht het dringend zijn dan bel ik er zelf even achteraan op stuur een gewone sms.Verwijderd schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 14:35:
[...]
Ik vind dat whatsapp nog steeds niet optimaal werkt. Ik whatsapp regelmatig met mijn vriend omdat smsen te duur is, maar nog steeds heeft hij er last van dat er sommige berichten niet aankomen.
Ik hoop dat de volledige versie snel op de markt komt. Ik zit met mijn Samsung Galaxy s nog steeds op de Beta versie, denk ik.... ik heb er wel al €1,50 voor betaald.
Al met al een mooie app met veel mogelijkheden. Alleen die server die steeds plat ligt. Als dat in orde is dan komt denk ik de final.
Hoor van sommigen dat het gratis is en de ander dat het gewoon als een sms telt.
Laatste lijkt me sterk, dan kan je beter een gewoon sms sturen ipv te Whatsappen
Denk dat je het verkeerd hebt begrepen als iemand het over sms had, want WhatsApp is een soort sms, maar het kost niksjacky00 schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 00:37:
Wat zijn eigenlijk de kosten voor Whatsappen.. gewoon per bericht
Hoor van sommigen dat het gratis is en de ander dat het gewoon als een sms telt.
Laatste lijkt me sterk, dan kan je beter een gewoon sms sturen ipv te Whatsappen
The devil is in the details.
Maar het eerste jaar gratis? Bij mij staat er Expiration: 2011 10 5Minaaj schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 00:43:
Gratis gaat via internet, een accountje kost wel rond de 2 euro p/j
Hier doet hij het prima418O2 schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 08:36:
Ik heb dus vanochtend geupdate en nu doet hij het niet meer. Dus; ik zou even niet updaten (tenzij het aan mij ligt natuurlijk)
Ja klopt, voorlopig is het gratis. Officieel staat er eerste 3 maanden, maar dat wordt vaak verlengd gezien het beta-stadium.joosthaarman schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 01:01:
[...]
Maar het eerste jaar gratis? Bij mij staat er Expiration: 2011 10 5
Moet wel zeggen dat ik het niet zo heel vaak gebruik omdat niet veel van mijn contacten Whatsapp gebruiken.
Met alle respect, maar je stelt vragen waarvan het antwoord eenvoudig te vinden is al je maar even de moeite doet om in het menu te kijken.jacky00 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 23:56:
Waar kan je zien tot wanneer je 'trial' geldig is ?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Beta....alwaysleft schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 16:58:
En whatsapp is weer down. Word er gek van. Dit is een probleem wat nu al weken duurt.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Het heeft niks met beta te maken. Iphone van mijn vriendin is ook de app down. De servers liggen eruit.
Heel whatsapp is toch in beta status net als ICQ?alwaysleft schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 17:40:
[...]
Het heeft niks met beta te maken. Iphone van mijn vriendin is ook de app down. De servers liggen eruit.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Klopt. Maar dat de servers down waren en dus geen berichten konden worden verstuurd heeft niks met beta te maken, en staat er los van.MeNTaL_TO schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 18:16:
[...]
Heel whatsapp is toch in beta status net als ICQ?
Ik vind zeuren op een gratis applicatie die het bijna altijd wel gewoon doet een beetje onnodig
Het "Pingchat Protocol" zit enorm eenvoudig in elkaar, het Whatsapp protocol zal ook wel geen rocket science zijn
Oh dat doe ik ook hoor. Nou ja, gebruik Talk zoveel mogelijk. Ben zelfs blij niet gedoneerd te hebben, al is het een enorm laag bedrag. Erger mij teveel aan het feit dat de server vaak plat ligt.
[ Voor 8% gewijzigd door Brad Pitt op 09-10-2010 11:56 . Reden: Edit vanwege de aanwezige grammatica-politie c.q. taalpuristen. ]
Je ergert jezelf ergens aan of je vindt iets irritant.Brad Pitt schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 11:34:
[...]
Oh dat doe ik ook hoor. Nou ja, gebruik Talk zoveel mogelijk. Ben zelfs blij niet gedoneerd te hebben, al is het een enorm laag bedrag. Irriteer me gewoon té veel aan het elke keer (ja, gebeurt erg vaak) plat liggen er van.
Ik ben na ruim 500 verzonden en 600 ontvangen berichten nog steeds blij met Whatsapp. Zal wat proberen minder berichten te versturen om die servers te ontzien
Niemand gebruikt PingChat...Brad Pitt schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 09:51:
Ik vind het wel een big deal aangezien PingChat ook gratis is en het (althans hier) veel vaker gewoon wel doet.
Verwijderd
En internationaal, is het dan ook nog gratis?Minaaj schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 00:43:
Gratis gaat via internet, een accountje kost wel rond de 2 euro p/j
Bedoelde eigenlijk dat de servers ook nog in beta fase zijn.alwaysleft schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 18:58:
[...]
Klopt. Maar dat de servers down waren en dus geen berichten konden worden verstuurd heeft niks met beta te maken, en staat er los van.
Je internet niet, whapsapp wel.Verwijderd schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 14:20:
[...]
En internationaal, is het dan ook nog gratis?
BTW Kijk even op de whatsapp site had je 2 simpele vragen gescheeld.
[ Voor 30% gewijzigd door MeNTaL_TO op 09-10-2010 15:04 ]
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
De enige keren dat m'n berichten niet verstuurd worden, ligt het aan m'n verbinding.
Loop letterlijk de hele dag door te whatsappen ( yeaahhh ! ) en gaat gewoon dikwijls rete snel. Incl foto's sturen etc.
voorbeeldje;
ik maakte een foto van m'n nieuwe zippo vandaag, om het aan een vriend te laten zien
gooi hem in whatsapp
5sec later krijg ik een berichtje terug; vet !
dus; geen problemen hier whatsoever. ook geen servers die down zijn oid. het enige wat ik heb gemerkt is dat als er een update is, en je die nog niet geinstalled hebt, dat ik geen berichten binnen kreeg
maar goed, dat komt ook maar zelden voor
ik heb hem vorige maand aangeschaft, en is nu geldig tot 2012. wellicht dat het er stiekem aan ligt of je betaald hebt of niet
Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.
Ik merk wel dat de servers het moeilijk krijgen, toen ik het net had (2? maandjes terug) ging het wel soepeler.BobF. schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 23:18:
ik snap niet dat zoveel mensen hier last heeft van berichten die niet verstuurd worden en dergelijke ?
De enige keren dat m'n berichten niet verstuurd worden, ligt het aan m'n verbinding.
Loop letterlijk de hele dag door te whatsappen ( yeaahhh ! ) en gaat gewoon dikwijls rete snel. Incl foto's sturen etc.
voorbeeldje;
ik maakte een foto van m'n nieuwe zippo vandaag, om het aan een vriend te laten zien
gooi hem in whatsapp
5sec later krijg ik een berichtje terug; vet !
dus; geen problemen hier whatsoever. ook geen servers die down zijn oid. het enige wat ik heb gemerkt is dat als er een update is, en je die nog niet geinstalled hebt, dat ik geen berichten binnen kreeg![]()
maar goed, dat komt ook maar zelden voor![]()
ik heb hem vorige maand aangeschaft, en is nu geldig tot 2012. wellicht dat het er stiekem aan ligt of je betaald hebt of niet![]()
Nu net nog, kreeg 3 minuten terug een bericht binnen dat 21:27 was verzonden, terwijl ik gewoon de hele tijd goede Wi-Fi ontvangst heb.
Het verzenden naar de servers gaat echter wel beter, in het begin moest ik veel vaker berichten opnieuw versturen.
Is via settings uit te zettenFloris-K schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 23:44:
Er is weer een flinke update die klaar staat of al geweest is. Heb net iig update geïnstalleerd en als ik een bericht krijg komt het bericht op de voorgrond. Kun je meteen reply sturen of ok klikken. Soms wel vervelend als je net aan het gamen bent.
Ik merkte een tijdje geleden dat ik telkens pas berichten kreeg als ik Whatsapp opende, terwijl dit natuurlijk altijd op de background moet werken. Ik weet niet of dat nu gefixt is. Ik merk wel verbetering sinds pakweg een week.
NOSIG
Apart heb ook gewoon betaald maar bij mij blijft 2011 staanBobF. schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 23:18:
ik heb hem vorige maand aangeschaft, en is nu geldig tot 2012. wellicht dat het er stiekem aan ligt of je betaald hebt of niet![]()
(volgens mij) Sinds de laatste update staat er bij mij ineens ''Media bytes received: 7,5 GB''
Heb een bugreport gedaan, en paar uur later mailtje terug dat er melding van was gemaakt, ben benieuwd.
0 bytes bij mijPolluxDKB schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:02:
Wat hebben jullie bij Network Info/Network Usage staan?
(volgens mij) Sinds de laatste update staat er bij mij ineens ''Media bytes received: 7,5 GB''
Heb een bugreport gedaan, en paar uur later mailtje terug dat er melding van was gemaakt, ben benieuwd.
Heb wel wat filmpjes en foto's enz ontvangen maar is idd its aan de hoge kant.
Messages sent: 958
Messages received: 1163
Heb dus al wel een paar tientjes bespaard op de sms en de mms dus niet meegeteld
Heb in het begin al meteen licentie aangevraagd en staat nog steeds op 28-20-2011
Ik heb ongeveer hetzelfde:Floris-K schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:34:
Total bytes received: 20,9 GB
Heb wel wat filmpjes en foto's enz ontvangen maar is idd its aan de hoge kant.
Messages sent: 958
Messages received: 1163
Heb dus al wel een paar tientjes bespaard op de sms en de mms dus niet meegeteld
Heb in het begin al meteen licentie aangevraagd en staat nog steeds op 28-20-2011
Total Bytes Received: 19.0 GB (Dit bestaat uit 19.0 GB van Media Bytes Received en 1.2 MB van Message Bytes Received)
Ik denk echter dat het wel opgelost is als je op Reset Statistics klikt, maargoed, vind ik ook weer zo jammer om te doen
Een vorige update kan de bug best wel verholpen hebben (Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ze dit in de afgelopen maaanden over het hoofd gezien hebben)
Maargoed, die update kan (natuurlijk) nooit zien of de hiervoor gemaakte Gigabytes aan data gemaakt zijn door het versturen van veeeel foto's of door een oude bug komen..
Mijn gratis WhatsApp loopt tot november 2012, dus ik had waarschijnlijk ook een redelijk vroege versie ^^
(Heb een maand (of 2) geleden nog een jaar verlenging gekregen samen met een update)
[ Voor 8% gewijzigd door SmiGueL op 12-10-2010 16:28 ]
Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup
Nou, ik heb anders een stuk of 40 pingchat contactpersonen en maar enkele whatsapp...
Waarbij bijna de helft van de Whatsapp contactpersonen uit mijn lijst, enkel hun nummer hebben geregistreerd, maar het nu niet meer gebruiken i.v.m. dat ze niet betaald hebben.
Oftewel, PingChat leeft in andere kringen enorm. Zeker omdat niet iedereen geld wil neerleggen voor een chatapplicatie, en PingChat een gratis alternatief is =)
en 2163 messege received
Maar total bytes received is maar 9.8mb
Jullie versturen gewoon non stop filmpjes als je 20.8gigabyte verstuurd.
Die tientallen GB's zijn gewoon een fout/bug in het programma.Joostje123 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:44:
Ik heb 2601 messege send
en 2163 messege received
Maar total bytes received is maar 9.8mb
Jullie versturen gewoon non stop filmpjes als je 20.8gigabyte verstuurd.
Call Meter (nice app btw
edit:
Net een filmpje van 968 kB ontvangen, en de Media Bytes Received staat nu op 19.4 GB ipv 19.0 GB
Een 2e filmpje van 2110 kB laat hem stijgen van 19.4 GB naar 21.6 GB (er zit dus totaal geen logisch verband in
[ Voor 28% gewijzigd door SmiGueL op 13-10-2010 02:15 ]
Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup
Tijdens rebooten uiteraard niet. Ik had hem al op mijn sdkaart staat, het duurt iets langer na opstarten voordat hij helemaal geladen is. Maar ik ondervind geen hinder ervan.Krypt schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 09:04:
Vraag me af of de service dan wel goed gestart kan worden tijdens reboot van je telefoon. Ik laat hem lekker op mijn telefoon staan.
Ik heb ook PingChat 2 weken lang vrij intensief 'getest' met 1 iemand anders, maar we ervaren echt veel te vaak dat berichtjes niet of veel te laat aankomen. Kun je dus niks van op aan.Novah schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:35:
[...]
Nou, ik heb anders een stuk of 40 pingchat contactpersonen en maar enkele whatsapp...
Waarbij bijna de helft van de Whatsapp contactpersonen uit mijn lijst, enkel hun nummer hebben geregistreerd, maar het nu niet meer gebruiken i.v.m. dat ze niet betaald hebben.
Oftewel, PingChat leeft in andere kringen enorm. Zeker omdat niet iedereen geld wil neerleggen voor een chatapplicatie, en PingChat een gratis alternatief is =)
Dat werkt dus niet voor mij. De shit moet wel overkomen, en graag binnen 3 minuten of minder. Anders laaaaat maaaar.
Dus nu gebruiken we GoogleTalk en ik moet zeggen dat dat tot nu toe feilloos werkt
Daag SMS-bundel
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Waarom zou het stroom kosten?Kledur schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 20:05:
Leuk en vooral makkelijk programma dit maar het slurpt wel onmeunig veel stroom volgens mij.
Hebben meer mensen dat? (HTC Desire)
Bij mij werkt ie nog, heb je wel de kleur op groen staan? Dat is namelijk de enige mogelijke.madmaus schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 12:21:
Notificatie LED werkt niet meer in de nieuwste versie.
Hebben meer mensen dat? (HTC Desire)
Notification settings en dan LED color o.i.d.
Nou, ik gebruik WhatsApp nu een week en heb toch wel degelijk het vermoeden dat mijn batterij sneller leeg raakt dan voorheen. M'n SGS is nu een goed uur van de lader en heb er nog niks mee gedaan, behalve 3 berichten met WhatsApp --> 90% batterij. Heb verder ook niks in de achtergrond draaien.
Of zie ik spoken?
Ik heb hetzelfde. Ik heb de indruk dat zowel het push mechanisme als het witte scherm als ie aan staat flink stroom vreten. Jammer, want de app is op zich echt top!Kledur schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 19:18:
[...]
Nou, ik gebruik WhatsApp nu een week en heb toch wel degelijk het vermoeden dat mijn batterij sneller leeg raakt dan voorheen. M'n SGS is nu een goed uur van de lader en heb er nog niks mee gedaan, behalve 3 berichten met WhatsApp --> 90% batterij. Heb verder ook niks in de achtergrond draaien.
Of zie ik spoken?
Niet geheel waar.., ik heb hem ooit eens op blauw gezet en sinds 4 updates terug doet hij het ook werkelijk in het blauw. Alleen knippert hij dan niet meer maar brand hij voluit.PolluxDKB schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 13:09:
[...]
Bij mij werkt ie nog, heb je wel de kleur op groen staan? Dat is namelijk de enige mogelijke.
Notification settings en dan LED color o.i.d.
In de changelog staat inderdaad dat hij het alleen met groen doet.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Die LED is toch een beetje vreemd. Hij werkt wel weer. Maar inderdaad alleen groen.Vesper64 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 09:19:
[...]
Niet geheel waar.., ik heb hem ooit eens op blauw gezet en sinds 4 updates terug doet hij het ook werkelijk in het blauw. Alleen knippert hij dan niet meer maar brand hij voluit.
In de changelog staat inderdaad dat hij het alleen met groen doet.
Hij blijft bij mij niet lang knipperen. Hij gaat na 20 minuten ofzo uit, zelfde als met email trouwens.
Handcent blijft wel gewoon knipperen tot ik hem weg klik.
Gaat vanzelf, je staat in hun database geregistreerd met je telefoon nummer. Zolang je die niet veranderd maakt het niets uit!Maverick schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 09:42:
Gister is mijn telefoon helemaal gecrashed en nu heb ik hem vandaag hersteld. Whatsapp moet ik nu opnieuw installeren. Moet ik nu ergens rekening meer houden? Of zal hij als ik hem opnieuw registreer automatisch herkennen dat ik al een account heb?
Ah mooi. Maar weer gewoon gereinstalled dandisweb schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 12:19:
[...]
Gaat vanzelf, je staat in hun database geregistreerd met je telefoon nummer. Zolang je die niet veranderd maakt het niets uit!
PSN: DutchTrickle PVoutput
> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Mijn account is verlengd t/m 27-10-2012. Heb er dus een jaartje bij gekregen
Overigens hier verder geen klachten meer de laatste dagen. Alles komt snel binnen en gaat snel de deur uit.
1
2
3
4
5
| I/WhatsApp( 3986): xmpp/connection/login I/WhatsApp( 3986): xmpp/connection/write/blocklist/get I/WhatsApp( 3986): xmpp/connection/write/client_config/get I/WhatsApp( 3986): account/expiration Wed Aug 08 23:38:51 CEST 2012 I/WhatsApp( 3986): xmpp/writer/recv/connected |
Mijn account is ook verlengd; maar geen bericht van Whatsapp gekregen nog. Weet megod niet wanneer ie verlengd is eigenlijk. Maar is wel erg fijn
Dit topic is alleen voor Whatsapp, andere onderwerpen horen in:
- WhatsApp +: WhatsApp+ voor Android